Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Strona główna

Sieklówka: Wiejski Ośrodek Zdrowia w fatalnym stanie. Czy przeniosą go do szkoły?

155

Władze miasta Kołaczyc zaproponowały przeniesienie ośrodka zdrowia do budynku szkoły społecznej w Sieklówce. Koszt obecnej siedziby przekracza możliwości finansowe budżetu gminy. Mieszkańcy najpierw się zgodzili, później wycofali swoją aprobatę. – Chcemy ośrodek zdrowia przenieść do godnych warunków, natomiast w obecnym budynku jego funkcjonowanie za kilka lat będzie niemożliwe – zaznacza wiceburmistrz Adam Kmiecik.

„Nie jesteśmy bogatą gminą”

Wiejski Ośrodek Zdrowia w Sieklówce powstał w latach 60. Budynek jest w opłakanym stanie. Stare okna, rozsypujące się schody, brak ocieplenia i stara instalacja – to smutny obraz tego miejsca. Z uwagi na ogromne koszty, jakie pochłonęłaby modernizacja ośrodka zaproponowano lokalnej społeczności, aby przenieść go do budynku Zespołu Szkół Społecznych im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Sieklówce. - Budynek szkoły jest budynkiem w miarę nowym, nowoczesnym i na tyle dużym, że możliwe jest ulokowanie w jednym skrzydle ośrodka zdrowia. Po pierwsze, dałoby to większy komfort mieszkańcom, gdyż porady lekarskie, czy usługi pielęgniarskie byłyby świadczone w dogodnych warunkach, a po drugie, dzięki temu obniżyłyby się koszty utrzymania szkoły. Moim zdaniem jest to najlepszy projekt i przede wszystkim taki, na który stać gminę – mówi Stanisław Żygłowicz, burmistrz gminy Kołaczyce.

Jak podkreślają władze gminy, na wyremontowanie obecnego budynku, w którym mieści się ośrodek nie ma pieniędzy. – Gdyby to wszystko było takie proste to sądzę, że poprzednia burmistrz podjęłaby się tego zadania. Nic tam nie zrobiła. Pewnie nie dlatego, że nie chciała, tylko gminy po prostu na to nie stać – dodaje wiceburmistrz Adam Kmiecik. A potrzeb w gminie jest więcej. Jak podkreślają włodarze,  w budżecie gminy ponad 40 mln zł jest przeznaczone na wydatki związane z utrzymaniem szkół i oddziałów przedszkolnych, dlatego też nie ma z czego zaoszczędzić na takie zadania jak remont ośrodka. Co więcej, oczekujących zadań jest więcej. – Realizujemy projekty, które pozwolą nam na kolejny cywilizacyjny krok do przodu. Przede wszystkim planujemy doprowadzić wodociągi do Bieździedzy i do części Kluczowej. Tam również potrzebna jest kanalizacja. Chcemy również modernizować oczyszczalnie ścieków i stację uzdatniania wody. Jednym z priorytetów jest zaopatrzenie gminy w wodę,  gdyż występują z tym duże kłopoty – dodaje A. Kmiecik.

Rozsądna koncepcja?

Kierownik Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kołaczycach, pod który podlega Wiejski Ośrodek Zdrowia w Sieklówce popiera pomysł proponowany przez władze gminy Kołaczyce. - Biorąc pod uwagę stan obiektu, jak też dostosowanie do standardów sanitarno-epidemiologicznych budzi to duże zastrzeżenia. Niemniej ośrodek zdrowia jest dopuszczony do prowadzenia działalności medycznej, aczkolwiek przy każdej kontroli Sanepidu cały czas stykamy się z zaleceniami, które muszą być spełnione, aby ta działalność mogła nadal funkcjonować. Moim zdaniem pomysł z przeniesieniem ośrodka do budynku szkoły jest bardzo dobry. Na pewno i warunki sanitarno-epidemiologiczne są nieporównywalnie lepsze. Mieszkańcy na spotkaniu wiejskim w głosowaniu większością opowiedzieli się za przeniesieniem siedziby ośrodka - komentuje Piotr Wojnarowicz, kierownik Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kołaczycach.

Kolejne głosowanie. Tym razem na „nie”

Mieszkańcy Sieklówki na pierwszym spotkaniu wiejskim zgodzili się na przeniesienie ośrodka zdrowia do szkoły. Zdanie zmienili na kolejnym zebraniu zwołanym przez sołtysa wsi. – Miasto wymyśliło, że to będzie ekonomiczne dla szkoły, gdyż zmniejszą się koszty ogrzewania i utrzymania budynku. Jeżeli coś nowego się otwiera to są pewne wymogi, które należy spełnić i nie wiadomo, kiedy tak naprawdę ośrodek zostałby otwarty. To padłoby śmiercią naturalną – podkreśla Stanisław Bigos, sołtys wsi Sieklówka. – Mieszkańcy byli zaskoczeni, że pieniądze na przeniesienie ośrodka są, a na remont, wymianę okien, czy pomalowanie dachu już nie, dlatego mówią „stop”. My w tej chwili upominamy się o jego remont – dodaje. Sołtys Bigos apelował na Komisji Spraw Społecznych o przygotowanie listy prac najpilniejszych do wykonania w ośrodku. Burmistrz gminy Kołaczyce nie zamierza podejmować się zadania na siłę. Jeżeli taka jest wola mieszkańców to ją szanuje. Niemniej dodaje, że temat prędzej czy później powróci.

id

Napisany dnia: 19.02.2020, 14:57
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz Wyświetlaj:
@ mix
dnia 19.02.2020, 15:31
Ocena
komentarza:
6
Jakby nie było przeniesienie to mniejszy koszt niż remont
@ petarda
dnia 19.02.2020, 16:50
Ocena
komentarza:
28
kierownik Piotr Wojnarowicz...ten Wojnarowicz od MKS-ów???
to by się zgadzało ten budynek wygląda jak tabor MKS-ów...
@ sąsiad
dnia 19.02.2020, 18:30
Ocena
komentarza:
-28
ale
stary ośrodek budowali tatuś mamusia i tak musi zostac sypie sie ale h.. trzeba go wyremontowac a tu jest sklep blisko babki do lekarza a dziadki na harnasia
@ obatel
dnia 19.02.2020, 19:27
Ocena
komentarza:
6
Nadać ośrodkowi zdrowia do kompletu imię Jarosława Kaczyńskiego i pieniądze na remont się znajdą :)
@ Dragon
dnia 19.02.2020, 19:46
Ocena
komentarza:
2
W 100% się zgadzam
@ jasło
dnia 21.02.2020, 07:29
Ocena
komentarza:
-2
zauważyłam ze ten Dragon jet wszedzie i koentuje każdą sprawę czy coś mu wiadomo czy nie w danej sprawie
@ 007
dnia 19.02.2020, 15:32
Ocena
komentarza:
8
Przeniosą. W salę gimnastyczną go wsadzą
@ yyy
dnia 19.02.2020, 17:03
Ocena
komentarza:
-15
Przecież nie długo ta szkoła też przestanie istnieć. Po prostu nie ma dzieci. Więc chociaż jeden budynek będzie wykorzystany na Ośrodek zdrowia. Panie Bigos pomyśl pan chociaż przez chwilę.
@ Xmarzena
dnia 19.02.2020, 19:17
Ocena
komentarza:
-5
Ujawnij się to zobaczymy czy Ty taki mądry jesteś
@ mieszkanka
dnia 21.02.2020, 14:23
Ocena
komentarza:
-1
Dzieci w Sieklówce jest bardzo dużo tylko że w szkole jest taki poziom ze rodzice wolą wozić dzieci do sąsiednich wiosek do przedszkoli bo tam jest inna perspektywa dla dziecka . Dlatego szkoła w Sieklówce powoli zanika.
@ zorro
dnia 22.02.2020, 19:59
Ocena
komentarza:
2
Bez przesady!Moje dzieci chodzą do tej szkoły i jestem bardzo zadowolony z poziomu nauczania, a najważniejsze, że jest to szkoła bezpieczna. Dzieci traktowane są indywidualnie, a nie tak jak w większych szkołach: numer w dzienniku. Mieszkańcy, którzy wywożą dzieci do innych szkół robią błąd i przyczyniają się do osłabienia szkoły. A potem te dzieci spotykają się w szkołach średnich i okazuje się, że niczego więcej te "wywożone"nie umieją, a wręcz- odwrotnie. Jedynie, czego brakuje w szkole w Sieklówce to świetlicy. Przydałaby się!
@ MIOdek
dnia 19.02.2020, 15:43
Ocena
komentarza:
-12
W fatalnym stanie ? Kto go tak zaniedbał? Wypłaty zmniejszyć burmistrzowi i zastępcy kasa pomału się znajdzie.Sprawdzić kfalifikacje urzędnikom urzędu i redukować etaty ciąć koszty od urzędników
@ Kgjj
dnia 19.02.2020, 16:02
Ocena
komentarza:
42
Na budynek jest już z pewnością chętny. Dlatego "nie opłaca" się go remontować.
@ DRAGON
dnia 19.02.2020, 16:24
Ocena
komentarza:
18
A czy w poprzednich kadencjach był remontowany? Proszę sprawdzić! A nie siać fermentu!!!
@ ...
dnia 19.02.2020, 16:27
Ocena
komentarza:
46
No tak. Dobre pytanie kto? Obecne władze rządzą dopiero ponad rok. 12 lat wcześniej nikt nic nie robił, żeby budynek był przydatny do użytku. Pomysł że szkoła jest bardzo dobry. W szkole jest osobne wejscie i część szkoły w której obecnie jest między innymi gabinet dentystyczny z powodzeniem może zostać zaadoptpwany no ośrodek zdrowia. Kolejny dobry pomysł burmistrzów który oczywiście został storpedowany przez wiadome osoby. Mieszkańcy Sieklowki pogratulujcie "postawy" sołtysówi. Póki co wszystko robi przeciwko Wam w imię nie wiedzieć czego.
@ @
dnia 19.02.2020, 16:50
Ocena
komentarza:
15
Wiadomo w imie czego, w imie zasady co robi burmistrz jest zle. Pomysl dobry, jak nie bardzo dobry. Soltysie troche empatii w stosunku do swoich mieszkancow. Niech pan przestanie sluchac strazaka z Kolaczyc i koleny raz szkodzic Sieklowce.
@ Xmarzena
dnia 19.02.2020, 19:15
Ocena
komentarza:
1
Każdy za swojej kadencji remontował coś innego
@ Xyz
dnia 19.02.2020, 19:34
Ocena
komentarza:
15
To my jesteśmy mieszkańcami Sieklówki i my żądamy, aby Ośrodek Zdrowia został wyremontowany, a nie przeniesiony do Szkoły. Także pomyślcie trochę zanim coś napiszecie. Każdy martwi się o swoją [...], a nikt nie pomyśli o starszych osobach.
@ yozef
dnia 19.02.2020, 20:18
Ocena
komentarza:
25
jakie to chore ,,,uwazam ze na budynek jest ktos juz chetny i to ze luzby zdrowia ,,np, tam byl by super prywatny gabinet rechabilitacyjny ,gosc ma uklady z nfz i po ptokach ,oj sieklowka tak sie dajecie temu fachowcowi od pszczol manipulowac ,,,na osrodek panstwowy pieniadze panie burmistrzu musza sie znalezc ,placicie przeciez podatki ,wiec skoro wam miasto kolaczyce zabiera nie placcie zosyawcie to a remont tego budynku ,sieklowka walczcie ,,,bo zrobi was w bambuko ,,,zlikewidowakli szkole panstwowa zlikwiduja przychodnie ,,,skasowali marchewke ,,,a wy nic ,,,a macie takiego porzadnego ksiedza ktory za pogrzeby nie bierze ani zlotowki ,,,wiec panie soltysie ,,,do roboty
@ Kot
dnia 19.02.2020, 20:19
Ocena
komentarza:
1
Mów za siebie
@ MIOdek
dnia 20.02.2020, 08:08
Ocena
komentarza:
-6
Ludzie chcieliście żeby Kołaczyce było miastem ? Teraz miasto Kołaczyce nie ma pieniędzy i tnie koszty.Takie to nowe wielkie miasto.
@ zyx do xyz
dnia 20.02.2020, 23:38
Ocena
komentarza:
10
Nie wypowiadaj się za wszystkich bo nie mówisz w moim imieniu nie jesteś mną także daruj sobie takie wzniosłe teksty ŻE TO MY. Ty jesteś jednoosobowy i nie jesteś mieszkańcem Sieklówki tylo wiadomo kim. Obdzwoniłeś już zaprzyjaźnionych kolegów partyjnych żeby ci nabili plusy pod komentarzem. TANDETA
@ mieszkanka
dnia 21.02.2020, 14:26
Ocena
komentarza:
0
jaki Pan takie jego miasto
@ Ktoś
dnia 21.02.2020, 20:21
Ocena
komentarza:
-1
W starszych ludziach przyszłości nie ma.
@ Sieklówka
dnia 19.02.2020, 16:09
Ocena
komentarza:
12
Budynek się wali to znaczy że nie ma kasy na remont a kasiora 2 miliardy złotych w rządzie PiS ważniejsza jest na prezydencką kampanie wyborczą DUDY w TVP niż na służbę zdrowia. Chorzy przy wyborach sprawy wezmą w swoje długopisy i podziękują.
@ biezdziadka
dnia 19.02.2020, 18:17
Ocena
komentarza:
1
to chodzi o pana M.K.
@ obatel
dnia 19.02.2020, 19:38
Ocena
komentarza:
-26
Ta Sieklówka to strasznie roszczeniowa się zrobiła. Jak asfaltownia, to nie. Przenieść ośrodek nie, bo oni chcą "tutej". Ciekawe skąd mają się wziąć pieniądze na wszystko. Myślę, że w dobie gdy w każdym domu jest samochód ten Ośrodek powinno się zlikwidować, bo to relikt komuny, a do Kołaczyc niedaleko, albo Frysztaka. No i jeszcze te PKS-y by chcieli. A sołtys, to pewnie chciałby wszystkim dogodzić, ale się nie da. Dobrze że jest w Gminie rozsądny P. Kmiecik, który potrafi podejmować racjonalne decyzje, tylko żeby ludzie też zeszli na ziemię.
@ koszt
dnia 19.02.2020, 20:10
Ocena
komentarza:
-10
Ile płacą za taki wpis? 5zł za komentarz czy może więcej? Daj znać, może też się zainteresuje, skoro można dobrze zarobić na lizaniu tyłka.
@ mam dwie lewe ręce
dnia 19.02.2020, 21:10
Ocena
komentarza:
1
Przekaz dnia: dwa miliardy na Polską TV beeee...eee.
@ do "koszt"
dnia 19.02.2020, 21:23
Ocena
komentarza:
-2
Dobrze że P. Kmiecik zechciał do Was przyjść, bo daliście się podpuścić P. Stasiowskiej i wybraliście sobie Emeryta, który Wam obiecywał np. powrót do szkół publicznych i inne takie "zachcianki". Gdzie teraz jest P. Stasiowska, czyż nie powinna być Wice ? A ja nie jestem z Waszej Gminy, choć kiedyś byłem.
@ ...
dnia 20.02.2020, 07:49
Ocena
komentarza:
14
Daj spokój ze Stasiowska teraz widać jaki z jej " samorzadowiec". Dzięki Bogu nie została. A z tego co wiem tylko ona chciała być vice poza tym nikt nie brał jej poważnie. A propos Burmistrz nie dał się jej podpuscić.
@ MIOdek
dnia 20.02.2020, 08:10
Ocena
komentarza:
-11
Miasto Kołaczyce w 21 wieku nie ma swojej zajezdni autobusowej?
@ Do MIOdek
dnia 20.02.2020, 23:58
Ocena
komentarza:
6
MIOdek w XXI wieku tak się pisze, no ale co wymagać od takiego kogoś jak ty. Zrób sobie zajezdnie na głupotę to koledzy zajadą ze złotym kaskiem na czele, ale już zostancie na bocznicy i nie wyjeżdzajcie bo was już rdza zjada i głupota.
@ mieszkaniec
dnia 21.02.2020, 14:32
Ocena
komentarza:
0
Pan K. podejmuje racjonalne decyzje ale zeby jemu było dobrze . tu wogole nie chodzi o dobro mieszkańców.
przy odrobinie dobrej woli wystarczyło by zorganizowac pieniądze na materiał który wiadomo nie jest tani ale ludzie z sieklówki by sie zebrali i sami wyremontowali
@ jest ok
dnia 24.02.2020, 11:24
Ocena
komentarza:
1
Stasiowska jest ok, wszystko byłoby dobrze gdyby nie wkroczył do naszej gminy pan, którego nie wybrano w Jaśle. mogła byc burmistrzem i byłaby dobrym szefem gminy. Robiła dobra robote a teraz pseudo zastępca nie zna gminy i mieszkańców i robi wszystko na opak. Na poważnie wszyscy chcieli jej a nie jego.
@ Optymista
dnia 19.02.2020, 16:17
Ocena
komentarza:
10
Pieniędzy na służbę zdrowia nie ma, bo dojna zmiana zabrała na TVPIS. W przyszłym roku samorząd będzie się musiał zmierzyć z podwyżkami dla nauczycieli, które dojna zmiana obiecała nie ze swoich. Najlepsze, że dzisiaj w PIS zaczęła się bratobójcza wojna. Banaś kontra Ziobro, Ziobro kontra Banaś, a na dodatek agent Tomek. Oby się w tej wojnie domowej sami wykończyli i dali nam spokój.
A samorząd skąd ma wziąć na to wszystko pieniądze skoro obciążają ich kosztami a redukują wpływy?
@ fd
dnia 19.02.2020, 16:30
Ocena
komentarza:
1
z tych 2 mld by mogli dac zamiast na TVPis!!!
@ Skowronek
dnia 19.02.2020, 16:31
Ocena
komentarza:
0
Wystarczy zrezygnować z wiceburmistrza Kolaczyc i będzie kasa na
Remont
@ Optymista
dnia 19.02.2020, 16:39
Ocena
komentarza:
2
Widać, że nie masz pojęcia o kosztach takiego remontu. Proponuje, żeby z Ciebie zrezygnowali gdziekolwiek pracujesz, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na remont.
@ obserwator333
dnia 19.02.2020, 17:00
Ocena
komentarza:
-37
Ja mam i mam pojęcie ile rocznie kosztuje wiceburmistrz i jego kolega nowy kierownik ośrodka. Myślę ze przez jedną kadencję dało by rady.
Przedtem zespołem przychodni(Kołaczyce i Sieklówka) kierował jeden z przyjmujących lekarzy - teraz osoba nie mająca pojęcia o medycynie. Poodchodzili już najlepsi lekarze w tym pediatra alergolog gdyż nie zgodzili się"leczyć na oko" po tym jak nowy kierownik kazał ograniczać skierowania na badania. W Sieklówce zwolniono więc pielęgniarkę z całego etatu ( oficjalnie zaproponowano pół). W obu ośrodkach ograniczył również dostęp do rehabilitacji.
@ Optymista
dnia 19.02.2020, 18:06
Ocena
komentarza:
7
No to może pokaż kosztorys, oferty, zakres remontu. A i nie zapomnij o zarobkach wiceburmistrza i kierownika ośrodka. Kiedy już to uczynisz będę weryfikował czy mówisz prawdę czy coś Ci się przyśniło.
@ Prześmiewca
dnia 19.02.2020, 18:29
Ocena
komentarza:
-41
ja tam dokładnie nie wiem ile wynoszą zarobki wyżej wymienionych panów lecz licząc z premiami spokojnie koło 1 mln za kadencji powinno się zebrać. Gmina nie musi przecież wykładać wszystkich środków sama są od tego programy wystarczy popatrzeć w internecie ile gmin dostało pieniądze na remonty ośrodków zdrowia na wsi. A dofinansowanie może sięgać nawet 70% kosztów. Tylko musiałby ktoś się tym zainteresować a nie brać pieniądze za darmo.
@ do @ obserwator 333
dnia 19.02.2020, 18:29
Ocena
komentarza:
29
Zarządzanie ośrodkiem to nie leczenie więc tu potrzeba menagera nie lekarza. Co ma medycyna do tego jak prowadzić i zarządzać ośrodkiem
@ obserwator333
dnia 19.02.2020, 18:52
Ocena
komentarza:
-44
Przez wiele lat zawsze funkcję kierownika pełnił lekarz ) dostając tylko dodatek funkcyjny )zresztą jak w 99 %ośrodków zdrowa. Ten menager nie ma pojęcia o lecznictwie. Jest to tylko znajomy wiceburmistrza którego wciśnięto na stołek tworząc sztuczne stanowisko tak jak przedtem Kmiecika na dyrektora ośrodka zdrowia w Szerzynach bodajże. To dodatkowe koszty podobnie jak stanowisko wiceburmistrza. Czy takie malutkie miasto naprawdę tego potrzebuje. Własnie takie dodatkowe etaty urzędnicze obciążają budżet gminy i brakuje pieniędzy na lekarzy czy też remonty
@ Optymista
dnia 19.02.2020, 18:53
Ocena
komentarza:
8
Prześmiewco więc czemu nie wskażesz odpowiedniego funduszu, skąd wziąć wkład własny. Przecież podobno w internecie o tym piszą, to może sporządzisz wniosek. Każdy tylko potrafi radzić co i jak robić, a samemu ciężko się wziąć do roboty. Na koniec dlaczego oskarżasz ludzi, że biorą pieniądze za darmo, sam tak robisz?
@ obserwator333
dnia 19.02.2020, 18:56
Ocena
komentarza:
-43
Do Przesmiewcy.
Z ust mi to wyjąłeś. Rzeczywiście wiele gmin otrzymało takie pieniądze jak sprawdziłem. I te pieniadze są dostępne

https://www.prawo.pl/zdrowie/finansowe-wsparcie-przychodni-dotacje-unijne-na-inwestycje-i,235892.html

Tak ze wystarczy tylko się rozglądnąć - mi to zajęło minutę a urzędnicy w Kołaczycach nie potrafią?
@ Prześmiewca
dnia 19.02.2020, 19:00
Ocena
komentarza:
-53
Przecież cały czas piszemy skąd wkład własny zrezygnować z wyżej wymienionych stanowisk i oszczędności będą to raz. Dwato nie ja jestem urzędnikiem w gminie żeby poszukać środków ktoś w końcu ma za takie rzeczy płacone. Trzy to obserwator zdążył już zamieścić link.
@ Optymista
dnia 19.02.2020, 19:32
Ocena
komentarza:
10
Ale cyrk Obserwator 333 znalazł link pochodzący z 2012 roku. No teraz rozumiem, że dla Obserwatora 333 i Prześmiewcy wszystko jest proste i łatwe. Nawet nie zauważyli, że to nie ta perspektywa finansowa. Być może, że są środki na takie remonty, ale trzeba mieć wkład własny geniusze. A dojna zmiana robi bardzo dużo, żeby samorządy tych pieniędzy nie miały.
Burmistrzu Kołaczyc apeluję żebyś przyjął na etaty wybitnych specjalistów z dziedziny środków pomocowych z UE: Obserwatora 333 i Prześmiewcę. Po co będziesz zatrudniał ileś tam ludzi, jak Ci dwaj Panowie w 24 godziny załatwią wszystkie niezbędne gminne inwestycje. Przychodnie w Sieklówce załatwili w 1 min.
Aż strach pomyśleć co będzie jak się rozpędzą. Czeka nas nowe Las Vegas w Kołaczycach.
@ Dragon
dnia 19.02.2020, 19:44
Ocena
komentarza:
20
O odezwała się tzw dobra zmiana!
@ Dragon
dnia 19.02.2020, 19:45
Ocena
komentarza:
4
Lepiej zrezygnować z Sieklówki!!!
@ obserwator333
dnia 19.02.2020, 19:47
Ocena
komentarza:
-54
Trzeba czytać ze zrozumieniem- link pokazuje gdzie dokładnie można szukać pieniędzy podobnie jak ten
https://ksiegowosc.infor.pl/obrot-gospodarczy/finanse-i-inwestycje/736645,Fundusze-unijne-dla-placowek-medycznych-20162020.html
I najważniejsze zdanie:P
"Służba zdrowia, w szczególności szpitale i przychodnie zdrowia mogą starać się w najbliższych pięciu latach o istotne finansowanie swojej działalności z funduszy UE. Na dotacje z funduszy unijnych mogą liczyć zwłaszcza projekty modernizacyjne."
@ Pantera do prześmiewca
dnia 19.02.2020, 20:28
Ocena
komentarza:
50
Ty to chyba wiesz wszystko o wszystkim i wszystkich, ale nie wiesz najważniejszej rzeczy o sobie, że jestem hejterem i zwykłym prostakiem. Sam sobie budujesz wszystko a ludziom nie chcesz pomóc bo pomysł nie wyszedł z Twojego zaplecza politycznego to musisz to hejtować. Wiadro czystej wody na siebie wylej i zmyj ten smród z siebie.
@ Listy do M.
dnia 19.02.2020, 21:19
Ocena
komentarza:
4
Do prześmiewca... Ze tez przez ostatnie 12 lat nikt nie zauważył, że ten budynek jest do generalnego remontu, że też byli włodarze nie obniżyli sobie pensji, a pani Burmistrz nie zrezygnowała z zastępcy... Że też nie zrezygnowała z wypłacania premii i zatrudniania znajomych... Że też w Sieklówce jej największym osiągnięciem była likwidacja szkoły i imprezy z KGW, że też wtedy nie można było znaleźć żadnych programów dofinansowujacych... A tu nagle w rok okazuje
@ Pacjent
dnia 19.02.2020, 21:24
Ocena
komentarza:
1
Pielęgniarki to akurat tam nie miłe były..
@ greg do obserwator
dnia 19.02.2020, 22:43
Ocena
komentarza:
48
Obserwator jesteś bardzo aktywny czyż byś miał profity za hejt jak to jest po waszej stronie politycznej bardzo popularne, jak nic nie umiecie zrobić mądrego to dobre trzeba negować i szczuć ludzi na innych. Zapewne jesteś tym co lubi budować i powiększać swoją wille ciekawe to co stawiasz jest za twoje pieniądze. długo jesteś chyba. Język pisany jest podobny do języka mówionego wiadomo kim jesteś. Zamiast złotego kasku to na głowę ubierz starą ścierę to bardziej ci pasuje.
@ łodyniec
dnia 20.02.2020, 05:38
Ocena
komentarza:
14
Zwolnić połowę urzedasow i kasa się znajdzie.
@ Myślenie nie boli
dnia 20.02.2020, 08:12
Ocena
komentarza:
0
Zobaczyłeś datę tego artykułu ( z 2012 r.) Program już dawno nieaktualny. W ramach programu wyremontowano Ośrodek w Kołaczycach.
@ obserwator
dnia 20.02.2020, 14:19
Ocena
komentarza:
-29
Masz rację w Kołaczycach na rehabilitacje bez masażu trzeba było czekać trzy miesiące a teraz ze skierowaniem "Pilne"pół roku. I to jest ta dobra zmiana w Kołaczycach
@ obserwator 123
dnia 20.02.2020, 20:10
Ocena
komentarza:
1
Zgadzam się ,zwalniają odchodzą dobrzy lekarze. Pielęgniarki
nie ma w ośrodku w Sieklówce,a była naprawdę osobą bardzo kompetentną,
lekarzy coraz mniej. Ludzie odchodzą z ośrodka
przepisują się do innego. Kierownik jest tak owszem,aby zakończyć
żywot ośrodka zdrowia.
@ mieszkaniec
dnia 21.02.2020, 14:36
Ocena
komentarza:
2
ta nasza nowa władza to stołki chyba tylko potrafią grzac. a jak sie cos chce co sie nalezy to jest jedno slowo...NIE
@ :)
dnia 19.02.2020, 16:39
Ocena
komentarza:
47
Drugie spotkanie to ustawka sołtysa, który sprowadził na spotkanie przychylne sobie osoby. Większość osób jest zbulwersowana zablokowaniem uchwały z pierwszego zebrania wiejskiego i wręcz zapowiedziała, że nie będzie już uczestniczyć w zebraniach. A ze szkołą to dobry pomysł, nowy, bezpieczny, czysty budynek spełniający wymogi. Ośrodek służyłby wszystkim mieszkańcom. No ale cóż, można sparafrazować gest pseudoposła lichockiej i napisać, że sołtys pokazał fu.ka mieszkańcom Sieklówki.
@ Dragon
dnia 19.02.2020, 19:41
Ocena
komentarza:
18
Wybrali to teraz mają!!
@ mieszkaniec
dnia 21.02.2020, 14:36
Ocena
komentarza:
0
nie było za bardzo z czego wybierac niestety
@ zorro
dnia 22.02.2020, 20:04
Ocena
komentarza:
1
Ustawka to był, ale podczas pierwszego zebrania o którym wiedzieli tylko ci, którzy mieli głosować za przeniesieniem. A drugie zebranie to opamiętanie sołtysa i wola ludu. 200 ludzi głosowała przeciwko przeniesieniu, ze dwie osoby się wstrzymały. To są fakty!!!
@ STRZELEC
dnia 19.02.2020, 16:41
Ocena
komentarza:
34
Pieniadze za wynajem od przybyszy ktorzy mieszkaja w Ośrodku zdrowia pookryłyby chociaz troche bieżace remonty..,żeby chociaz tam mieszkali ludzie z Sieklówki a tam mieszkaja z róznych stron gminy
@ Do DD
dnia 19.02.2020, 19:26
Ocena
komentarza:
0
Człowieku nie ani Pani B ani Pani D ale jak pójdziesz to adres Ci podadzą :D
@ Xyz
dnia 19.02.2020, 19:29
Ocena
komentarza:
0
Zależy o którą chodzi
@ vv
dnia 19.02.2020, 16:41
Ocena
komentarza:
3
niech ośrodek zdrowia przeniosą do Mytarki
@ No cóż
dnia 19.02.2020, 17:02
Ocena
komentarza:
41
Pomimo tego co się dzieje, jedynym racjonalnym działaniem jest przeniesienie obecnego ośrodka do szkoły. Niech gadają po roku będą dziękować a za cztery lata mieszkańcy Sieklówki "podziękują" radnemu/sołtysowi tak jak i pozostali mieszkańcy radnym PIS, którzy tylko rzucają kłody pod nogi obecnym władzą.A może to jest tak jak o opozycji mówi Krystyna Pawłowicz, że to ostatnie skowyty deptanego robaka.
@ Mieszkaniec
dnia 19.02.2020, 19:32
Ocena
komentarza:
-7
Podziękują ciekawe za co... ciekawe jak ludzie starsi będą chodzić do tej szkoły? Autobus zatrzymuje się koło sklepu każdy wychodzi i idzie prosto do ośrodka... Teraz sb ludzie starsi o kulach będą zapierda*** pod szkole polityka jeb***
@ Dokładnie
dnia 19.02.2020, 19:38
Ocena
komentarza:
0
O dobra zmiana się odzywa! A co wasza posłanka wam pokazała!
@ Dragon
dnia 19.02.2020, 19:39
Ocena
komentarza:
2
Brawo w sedno!
@ Do Mieszkaniec
dnia 19.02.2020, 20:20
Ocena
komentarza:
8
Podaj mi chociaż jedną osobę, która wysiada z autobusu i idzie do ośrodka...nie bądź śmieszny trollu. W życiu nie widziałem osoby z kulą w autobusie, chyba że ty jesteś w stanie wysłać taką osobę autobusem, np swoją matkę, ojca. Puknij się w łeb.
@ mieszkaniec
dnia 21.02.2020, 14:37
Ocena
komentarza:
0
taką mamy Polske
@ miły
dnia 19.02.2020, 17:14
Ocena
komentarza:
3
Z tego wszystkiego to calkiem zlikwiduja lecznice w Sieklówce i tyle będzie dobrego, a obecny Osrodek calkiem popadnie w ruine albo siadzie na tym jakis prywaciarz ktory juz moze czeka na szybki przechwyt
@ Przykład Łaski -Sobniów
dnia 19.02.2020, 17:32
Ocena
komentarza:
33
Zbierzcie sto podpisów i odwołajcie sołtysa. Przecież z tego co się czyta i słucha on tylko Wam szkodzi.
@ Xyz
dnia 19.02.2020, 19:25
Ocena
komentarza:
-7
A Burmistrz nie szkodzi ? Wstydził by się stać ciągle na rynku w Kołaczycach i palić papierosy. To jest jego praca ?
@ Dokładnie
dnia 19.02.2020, 19:35
Ocena
komentarza:
-5
Pamiętaj nie siedzenie w Urzędzie i picie kawy świadczy o pracy! Burmistrz jest człowiekiem !!! Każdemu wolno!!!
@ Xyz
dnia 20.02.2020, 10:55
Ocena
komentarza:
-13
Jakiego wybrali takiego mają
@ mieszkaniec
dnia 21.02.2020, 14:39
Ocena
komentarza:
1
duzego wyboru nie było
@ News
dnia 19.02.2020, 17:36
Ocena
komentarza:
32
To może sam minister zdrowia zajął by się ostrodkiem zdrowia w Sieklówce tak jak zajął się Jarosławem Kaczyńskim.

Aby dowiedzieć się, czy Jarosław Kaczyński nie został potraktowany lepiej niż pozostali pacjenci oczekujący na zabieg wszczepienia endoprotezy, Hanna Gill-Piątek złożyła interpelację poselską. Zapytała oficjalną drogą, ile razy prezes PiS przekładał termin operacji, jak długo czekał na zabieg, a także ile czekają na taką operację inni pacjenci. Posłanka Lewicy chce wiedzieć także, na czym polegało osobiste zaangażowanie ministra zdrowia w leczenie Jarosława Kaczyńskiego (Łukasz Szumowski mówił swojego czasu, że "czuwa nad wszystkim").
@ do News
dnia 19.02.2020, 17:46
Ocena
komentarza:
39
Co wolno "szeregowemu posłowi" to nie tobie smrodzie;););). Im wszystko wolno a My drugi sort, dzieci resortowe, zdradzieckie mordy, lewaki, pseudoelity możemy leczyć się w rozpadającym ośrodku zdrowia w Sieklówce. Jeśli chcemy "chociaż trochę" mieć lepsze warunki leczenia w przeniesionym ośrodku to radni gminni z PIS z sołtysem na czele, należące do tych lepszych nawet to blokują
@ Dokładnie
dnia 19.02.2020, 19:33
Ocena
komentarza:
0
Dokładnie!!!
@ Nie wolno!
dnia 19.02.2020, 18:05
Ocena
komentarza:
2
Fot. 3 efekt sypania soli zimą
@ sieka
dnia 19.02.2020, 18:24
Ocena
komentarza:
4
Niemożliwe przecież w TVP i TVP Info mówią że jest cudownie, kraj się rozwija, wszyscy uśmiechnięci, zdrowi kolejek do lekarzy nie ma.
@ Kolezanka
dnia 19.02.2020, 18:42
Ocena
komentarza:
-52
Wy tu sobie piszcie co chcecie Mieszkancy wiedza dobrze jak jest.Po 1 gdzie ochrona dzieci uczacych sie w szkole w Sieklowce myslicie ze jak bedzie osobne wejscie to bedzie ok nie niebedzie.Po 2 pierwsze zebranie to byla ustawka kto byl to widzial pocichu zwolane,zmuszone nauczycielki do podniesieni reki w glosowaniu za przeniesieniem,chwalenie pomyslu jakie to bedzie miec gmina korzysci jak zamkna osrodek.Gdzie byli ci ludzie,rodzice na 2 zebranu gdzie bylo ok 200mieszkancow tez dyskutowali i jednoglosnie wyrazili sprzeciw ,gdzie byla wielmozna dyrektorka i zacna prezesowa wstydzcie sie.Kazdy obrazac drugiego umie ale zainteresujcie sie wnikliwie tematem to niektorym sie oczy otworza.Niech burmistrz niep...3mln na przedszkole sie znajdzie ale 1mln na osrodek juz nie Takie bajki to dzieciom mozna opowiadac.
@ DRAGON
dnia 19.02.2020, 19:32
Ocena
komentarza:
0
Jeśli wam tak źle to Ośrodek jest w Lubli!!!
@ Mieszkanka
dnia 19.02.2020, 19:41
Ocena
komentarza:
0
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Ja
dnia 19.02.2020, 19:49
Ocena
komentarza:
2
Proszę się nie wypowiadać za mieszkańców. Jestem jednym z nich i mam inne zdanie na ten temat. Na pierwszym i drugim zebraniu byłem i widziałem wszystko. Więc zastanów się co piszesz bo ci to może zaszkodzić. Jestem za ratowaniem wsi, parafi. A za czym ty jesteś? Bo chyba chcesz niszczyć ludzi którzy w niej mieszkają.
@ Hej Trolle
dnia 19.02.2020, 19:57
Ocena
komentarza:
3
o jakiej ochronie piszesz?Czy to ma być ośrodek zdrowia czy oddział zakaźny?Bo już nie bardzo się orientuję...bicie piany z tą ochroną...
@ Nowy
dnia 19.02.2020, 20:02
Ocena
komentarza:
0
Masz rację
@ Szef
dnia 19.02.2020, 20:11
Ocena
komentarza:
5
Koleżanko nie broń tego sołtysa bo nie jest wart ja na niego zagłosowałem bo mówili on nie zaszkodzi i nie pomoże. A jednak saszkodzil i to bardzo
@ Puma do Koleżanka
dnia 19.02.2020, 20:33
Ocena
komentarza:
26
Chyba jesteś koleżanką Pani poseł z PiS Lichockiej, które pokazała środkowy palec chorym ludziom na raka. Wy teraz robicie to samo pokazujące z drugiej ręki środkowy palec nam ludziom z Sieklowki. WSTYD I HAŃBA
@ Jupiko
dnia 19.02.2020, 22:06
Ocena
komentarza:
0
Walnijcie sie w leb.Wszyscy ciekawe jakby to w waszej wsi likeidiwali
Szkola i osrodek przeciez to zarazki i w ogole
Jest obok budynek to moze tam
A na miejscu osrodka moze burmistrz sprowadzi "starszych " ludzi
Z kolaczyc Masakra Nie Dajcie Sie !!!
@ Myślenie nie boli
dnia 20.02.2020, 08:22
Ocena
komentarza:
-1
Przecież wyborów sołtysa nie było. Był jedynym kandydatem i przeszedł protokołem bo taki zły statut sołectwa ma Gmina Kołaczyce. Aby było głosowanie musi być 2 kandydatów. I było ale drugi kandydat był z rodziny sołtysa i wycofał się po terminie zgłaszania. W związku z powyższym sołtysowi "tylko" przedłużono kadencję.
@ Ja
dnia 01.03.2020, 21:10
Ocena
komentarza:
0
Czynny co 2 tyg albo i nie
@ bazalt
dnia 19.02.2020, 19:20
Ocena
komentarza:
1
Utrzymywanie ruiny, albo kompleksowy remont pod dyktando Sanepidu, ZOZu, i Bóg wie jakich medycznych służb za wyłączna kasę Gminy, jest ważną sprawą nie tylko Sieklówki, ale i pozostałych miejscowości przynależnych gminie. Sieklowianie chcieliby zamknąć swój grajdoł wyremontowanym domem ludowym, Wyremontowaną FILIĄ Ośrodka, luksusową szkołą (kto w niej nie był i nie widział - tak, szkoła w Sieklówce jest luksusowa, gmach zaprojektowany i wybudowany grubo na wyrost jeszcze w czasach gdy wszyscy sądzili że będzie w niej tłum uczniów, z metrażem na jednego ucznia najwyższym w Gminie, a pewnie i dalej). Problem w tym, że Gmina Kołaczyce, to nie tylko Sieklówka. Żadna sztuka utopić miliony wyłącznie w Sieklówce. Tym bardziej, że w szkole bez szczególnego uszczerbku, obecny Ośrodek zmieściłby się bez problemu.
Pomysł burmistrza jest świetny. Niestety - nawet w takiej pipidówce jak Kołaczyce jest w Radzie podział na PiS i niePiS. I nie ważne jakie są decyzje lub propozycje burmistrza. NIE - bo nie. I już.
A krytykanci powinni wiedzieć, że ZASTĘPCA naczelnika, potem wójta, teraz burmistrza w Kołaczycach był zawsze.
@ DRAGON
dnia 19.02.2020, 19:30
Ocena
komentarza:
5
Dokładnie. Ośrodek ma swoje lata ! CZEMU rozgłos nie był za wcześniejszych władzy??? Widocznie "sieklówka lubi być medialna"
@ Nowy
dnia 19.02.2020, 20:06
Ocena
komentarza:
-13
Ponieważ co niektórzy

chcą się wybić jak np. A... S.. Oraz Foczka. z tą asfaltownia bo od tego poczuły ze mogą być medialne
@ Podrozniczka
dnia 20.02.2020, 08:29
Ocena
komentarza:
3
Nowy co ty wogole piszesz jakbym slyszala Burmistrza jakie zaistnienie medialne dziewczyny wziely sprawy w swoje rece z pomoca innch mieszkancow niedali sobie tego gow...sprowadzic do swojej miejscowosci jak taki cwany jestes to do swojej miejscowosci zapros inwestora.Zastanow sie jak kogo nazywasz bo smiem twierdzic ze niewiesz iz dziewczyna spodziewala sie malenstwa to tak na marginesie.
@ Kot
dnia 20.02.2020, 09:38
Ocena
komentarza:
0
Jak mogła narażać swoje maleństwo stres mógł przyczynić się do tragicznych skutkow sama mogła o tym pomyśleć...
@ mieszkaniec
dnia 21.02.2020, 14:43
Ocena
komentarza:
1
a ty to wszechwiedzący czy jak ? kazdy temat powiatu jasielkiego jest komentowany przez osobę z nikiem @DRAGON.
ktoś kto wie wszystko w efekcie nie wie nic
@ Filip
dnia 21.02.2020, 20:39
Ocena
komentarza:
0
Mieszkaniec a ty to chyba nie jesteś mieszkańcem tej wsi cytuje "Bo który ptak w swoje gniazdo śr..." nawet dziecka w tej szkole nie masz pewno wstydzisz się za niego i dlatego go tam nie posyłasz.
@ Qwer
dnia 19.02.2020, 19:33
Ocena
komentarza:
-5
Po 1 sołtys Sieklówki zaczął słychać mieszkańców a nie jak wcześniej był pod wpływem władz z gminny kto jest w tym temacie zagłębiony to wie jednym słowem wszytko wiąże się z polityką , przykładem jest radny Bar** jest przeciwko wsi robi wszystko przeciwko miejscowości itp , nie obchodzi go zdanie ludzi którzy go wybrali , chyba czas otworzyć oczy ludziom ,
Po 2 gmina jakis czas temu zrezygnowała ze szkoły i zmieniła na społeczną bo nie było kasy na jej prowadzenie a teraz juz jest na to kasa , władza szkoły dalej pod dyktando gminy i koło się zamyka , ludzie są manipulowani , jeśli sie zgadza na przeniesienie szkoły już tak zostanie, a teraz popatrzcie do przodu wladze gminy twierdza ze jest mało dzieci i wszystko się zmieści a co jeśli za 10 lat będzie na wsi 100 dzieci gdzie oni się zmieszczą?? Maja dojeżdżać? Chore myślenie.
Po 3 co do remontu ośrodka jeśli burmistrz i jego zastępca nie potrafią znaleźć pieniędzy z innej opcji niz budżet gminy mam na myśli rozne dotacje to chyba nie maja pojęcia o niczym , dla mnie oni nie nadaja się do niczego , byle kasa w portfelu się zgadzała
@ Xyz
dnia 19.02.2020, 19:41
Ocena
komentarza:
-5
Popieram w 100%
@ Nowy
dnia 19.02.2020, 19:58
Ocena
komentarza:
3
Biedny jesteś bo to co piszesz to tylko znasz jedna stronę medalu obudź się.
@ Qwer
dnia 19.02.2020, 20:52
Ocena
komentarza:
-19
Rada dla ciebie przestań lizać [...] bo ci dziura w języku się zrobi
@ mieszkaniec
dnia 21.02.2020, 14:46
Ocena
komentarza:
0
za 10 lat jak bedzie dalej jak jest teraz u nas w Sieklówce to nawet jak będzie 200 dzieci to i tak rodzice beda wozić do sąsiednich wiosek . przeciez kazdy kto zaglębi sie w temat przed posłaniem dziecka do szkoly w Sieklówce rezygnuje i woli zawieźć do Bieździedzy , Lubli czy Jasła ...bo ta szkola nie ma optymistycznych perspektyw. tylko dopiero wtedy władza otworzy oczy jak dzieci będzie ubywało co roku
@ Ja
dnia 19.02.2020, 19:40
Ocena
komentarza:
23
Zastanówmy się czy w Sieklowce nie może być Ośrodka kanalizacji oświetlenia chodników Czy my nie płacimy podatków tak jak inne wioski Najlepiej wziąć wszystko Chwała tylko rodzicom że chodź nie dali szkoły Pan burmistrz niech zacznie traktować na równi A politykę partyjną wraz zradnymi niech zostawi
@ bazlt
dnia 19.02.2020, 20:58
Ocena
komentarza:
20
Ośrodek może być, nawet powinien. Ale czemu niby nie w szkole? Bo co - za ciasno będzie komuś?
Kanalizacja? Oczywiście , że może być, nawet powinna. Wystarczy że narysujesz na mapie przebieg kolektorów i wymyślisz JAK te kolektory poprowadzić do Kołaczyc (Sieklówka jest w zlewni Wisłoka, więc zgodnie z naturalnymi spadkami terenu wypadałoby oczyszczalnię dla Sieklówki budować w Lubli a może Frysztaku?).
Oświetlenie w Sieklówce jest takie samo jak w innych wsiach Gminy.
A chodników przy drogach gminnych nie ma nigdzie (może trochę w Kołaczycach, bo szosa z Kołaczyc do Lubli, przy której jest chodnik, jest własnością powiatu)
@ Hej Trolle
dnia 19.02.2020, 19:43
Ocena
komentarza:
16
Ale was się zleciało Trolle, słuchajcie dalej strażaka z Kołaczyc a obudzicie się z ręką w nocniku. Wszystko to jego słowa. Zapytajcie się go ile kosztował budynek miłośników Kołaczyc? 1 200 ooo zł, odpowiadam.Ile dofinansowania 0,00 zł. On działa zgodnie ze słowami, pamiętajcie słowa Jacka Kurskiego "ciemny lud to kupi"
@ Maczo
dnia 19.02.2020, 19:55
Ocena
komentarza:
21
Co ma wspólnego M. K z sołtysem chyba coś pomyliłeś.
A poza tym nie rozumie Burmistrz mówi że przeznacz 40 mln
na szkoły pytanie, które, przecież gminne są tylko dwie pozostałe
zostały zlikwidowane i powstały stowarzyszenia czyli szkoły społeczne
więc chyba do nich nie dokłada.
A poza tym są różnego rodzaju programy gdzie można pozyskać środki
na remonty, tylko jest jeden problem nie ma woli że strony Burmistrza
nie też odpowiedniej osoby w gminie, która by chciała pozyskać takie
dofinansowanie. Burmistrz jest tu tylko pionkiem a gmina kieruje Zastępca
który szkodzi gminie i nam mieszkancą. Szkodzą też niektórzy rdni
, którzy zmieniają ugrupowania polityczne, przechodzą na stronę Burmistrza
sprzedają się za kawałek drogi, która została zrobiona . Poprostu jeden wielki bałagan.
Gdzie obietnice wyborcze Panie Burmistrzu.,mialo być lepiej a jest szkoda słów.
@ filus
dnia 19.02.2020, 19:57
Ocena
komentarza:
23
jezel; przeniosą do szkoły to i szkole zamkną bo dzieci będą chorować do tego ośrodka należy lublica i bieżdziadka i jak starsze osoby podjadą busem to muszą iść kilometr na nogach atak wogule to ten budynek pan kmiecik przeznaczy na dziadownie to tez trzeba remont zrobić a w szkole zrobić przedszkole zamiast budować nowe w kołaczycach
@ Bardzo proste
dnia 19.02.2020, 20:13
Ocena
komentarza:
34
Zobaczcie komu najbardziej zależy na przeniesieniu ośrodka zdrowia do szkoły. Czyżby to były osoby w zarządzie stowarzyszenia? Może warto się zainteresować tą sprawą właśnie od tej strony - kto najwięcej na tym zyska pieniężnie i kto za tym lobbuje. Stan budynku to tylko pretekst do rozpoczęcia dyskusji a w konsekwencji gonitwy za srebrnikami.
@ Kot
dnia 19.02.2020, 20:14
Ocena
komentarza:
0
Kończcie już te daremne komentarze bo jedni politykę urządzają a drudzy cierpią z tego powodu
@ Julek
dnia 19.02.2020, 20:21
Ocena
komentarza:
44
Sołtys z SIeklowki zrobił zbiórkę swoich ludzi namówił, żeby się sprzeciwili przeniesieniu ośrodka. To jest bardzo dobry pomysł, a jak zwykle lokalny PiS robi wszystko żeby utrudnić wdrażanie dobrych pomysłów i utrudnić ludziom życie i chcą tylko skłóćic ludzi między sobą. Przeciwnicy z PiS są i byli bezradni to wszystko chcą zniszczyć. Już powiatowa radna Stasiowska pokazała środkowy palec ludziom z Nawsia Kołzczyckkego.
@ Hah
dnia 19.02.2020, 20:50
Ocena
komentarza:
-27
Z tego co wiadomo było z 200 osób na tym zebraniu więc co Ty mówisz z3 zebrał swoich ludzi, i nie pisz tu o polityce bo moze to nikogo nie interesuje , a ze Ty masz upodobanie to mało kogo to intersuje
@ donek
dnia 19.02.2020, 21:38
Ocena
komentarza:
2
Sieklówka jest ślepo zapatrzona w PiS, dlatego utracili racjonalną ocenę sytuacji i myślą, że na wszystko się znajdą pieniądze.
@ Dragon
dnia 20.02.2020, 12:16
Ocena
komentarza:
2
W Sedno!!!
@ Wódz
dnia 19.02.2020, 20:27
Ocena
komentarza:
20
Zrobią chodniki do szkoły od przystanku obok kościoła!!! Marne szanse, a tak bliżej i bez zarazkow czy chorób dla dzieci!!!
@ Prv
dnia 19.02.2020, 20:33
Ocena
komentarza:
15
Dzieci do szkoły chodzą poboczem po błocie. Na chodnik dla Lublicy jest a dla Sieklowki NIE!!! Malo tego Lublica dostala o duzo wiecej pieniędzy niż Sieklówka!!! A teraz chcą budować asfaltownie w Biezdziadce tam gdzie stara CEGIELNIA!!! CHAMSTWO NA Sieklówce sie nie udało, to padlo na Biezdziadke !!!
@ mam dwie lewe ręce
dnia 19.02.2020, 21:48
Ocena
komentarza:
0
Kurort ,,Asfalty Bieździadka". To brzmi dumnie.
@ postępowy
dnia 19.02.2020, 22:10
Ocena
komentarza:
21
Super pomysł, asfaltownia w Bieździadce na miejscu cegielni. Nie rozumiem sprzeciwów, bo jak dymił komin z Cegielni to wszyscy byli zadowoleni bo była praca. Może by się te "jełopy" spod sklepu chwycili jakiegoś zajęcia wreszcie. Gmina by miała podatki, to może i Bieździadce by coś skapło ...jakiś Dom Ludowy
@ mam dwie lewe ręce
dnia 20.02.2020, 21:26
Ocena
komentarza:
0
Skapło by że o cho cho. Pół etatu na najniższej w sezonie . Dobre i na bełta.
@ mieszkaniec
dnia 21.02.2020, 14:49
Ocena
komentarza:
0
szukają glupiego co się nie odezwie ...i ktorego uda sie przekupic
@ Z Bieżdziadki
dnia 19.02.2020, 21:29
Ocena
komentarza:
-14
Dość pchania pieniędzy do Sieklówki. My chcemy żeby nam odbudować Dwór Romerów, który był kiedyś naszą chlubą !
@ dupek
dnia 19.02.2020, 21:44
Ocena
komentarza:
1
co z tego ze jest lekarz jak przyjmuje dwie godziny co drugi dzien ile ile mozna przebadac pacjętow w ciągu dwoch godzin przebadac iwypisac receptę czyim to celem jest aby nie było wsieklowce lekaza burmiszcza zastępcy czy kierownika osrodka z kołaczyc w tej chwili jes pielengniarka na pól etatu i lekarz trzy razy w tygodniu po dwie godziny tak wygląda leczenie wsieklowce

atak wogule jezeli burmiszcz ma jaja to znajdzie pieniądze ajezeli mie to niech zrezygnuje zfunkji przyjdzie mlody sprytny to da rade bez zastępcy
@ Dragon
dnia 20.02.2020, 12:11
Ocena
komentarza:
2
Toś doradził, hahaha . Ekonomista się znalazł
@ Gamoń
dnia 19.02.2020, 22:08
Ocena
komentarza:
2
A mnie to wszystko jedno gdzie będzie ośrodek zdrowia w Sieklówce. I tak nigdy nie korzystam z tego ośrodka bo nie ma nigdy dobrego lekarza. Taki felczer pomprowicz co nawet nie może wypisać recep to co to za lekarz Jak dla mnie to tylko rehabilitacja jest potrzebna i zawsze pracują fajne rechabilitantki. A co chodzi o pielęgniarki też fajne kobitki
@ Pacjent
dnia 19.02.2020, 22:44
Ocena
komentarza:
7
W Ośrodku Zdrowia w Sieklówce przyjmuje trzy razy w tygodniu lekarz rodzinny z wieloletnim doświadczeniem, zawsze są przyjęci wszyscy pacjenci, którzy mają realizowane recepty oraz środki zaopatrzenia medycznego na odpowiednie zniżki. Ok 100 m od Przychodni znajduje się apteka czynna codziennie i realizująca wszystkie recepty i środki medyczne. W ośrodku pracuje także pielęgniarka środowiskowa, pobierane są też badania analityczne, wykonywane są badania EKG jak również drobne zabiegi. W budynku znajdują się także gabinety; stomatologiczny i kompleks rehabilitacyjny z których korzystają pacjenci. Ośrodek od lat funkcjonuje, jest w dogodnej lokalizacji zwłaszcza dla starszych ludzi.
@ w5
dnia 19.02.2020, 22:58
Ocena
komentarza:
-11
Ośrodek zdrowia w Sieklówce powinien zostać wyremontowany i dalej służyć mieszkańcom. Bardzo liczny udział w drugim zebraniu i podjęte stanowisko w tej sprawie powinno zmusić obecne władze gminy do rezygnacji z przeniesienia go do budynku szkoły. Przypuszczam, że koszt przystosowania pomieszczeń w szkole będzie duży, a przecież remont można wykonać etapami, w kolejnych dwóch lub trzech latach.
Trzeba tylko chcieć !
Duże uznanie dla mieszkańców i Sołtysa za zdecydowaną postawę !
@ żyć zdrowo
dnia 19.02.2020, 23:07
Ocena
komentarza:
21
Ty etapami masz chyba posklejany mózg o ile go masz. Przypuszczam też, że sołtys i zloty kask to kolega. Zmusić to ty się możesz ale siebie do wysikania bo prostata już ci dokucza- prostak
@ w5
dnia 19.02.2020, 23:12
Ocena
komentarza:
-15
Chamskie odzywki nie zmienią rzeczywistości.
@ żyć zdrowo
dnia 19.02.2020, 23:17
Ocena
komentarza:
20
Chamskie nie chamskie, ale prawdziwe. Ty nie pisz o zmianie rzeczywistości jak jej racjonalnie nie umiesz ocenić, także. Właśnie chcą dla ludzi dobrze, a ty etapami będziesz remont robił od czego chcesz zacząć. Zejdź na ziemię.
@ w5
dnia 20.02.2020, 09:01
Ocena
komentarza:
-16
Każda władza jeżeli "chce dobrze dla ludzi" ma w tym swój własny interes, życie powinno cię już tego nauczyć. Dyskusja z tobą nie jest merytoryczna, każdy remont robi się etapami, rozkładając wydatki na kolejne lata.
@ Trewq
dnia 20.02.2020, 06:41
Ocena
komentarza:
15
Typowy polityk po jak Rostowski księgowy nie ekonomista. Jak nie ma to trzeba znaleźć a nie tylko mówić że niema. "Pieniędzy nie ma i nie bedzie"
@ Matt
dnia 20.02.2020, 07:45
Ocena
komentarza:
38
Proponowałbym aby osoby zamieszkujące poszczególne pomieszczenia tego ośrodka dołożyły się do remontu a nie narzekały iż nie mają pieniędzy siedząc w opiece społecznej nic nie robiąc bo porostu tak im dobrze. A kasy mają więcej niż nie jeden z nas. Gdyby gmina nie łożyła na nich tylko warunkowo wysłała do roboty to byłyby pieniądze na remont. Przypuszczalnie temat ma drugie dno mianowicie przeznaczenia obecnego ośrodka w całości na mieszkania socjalne a wtedy na pewno znajdą się pieniądze na remont ponieważ każda z gmin ma na tego typu przeznaczone pieniądze w planowanym budżecie.
@ STRZELEC
dnia 21.02.2020, 10:52
Ocena
komentarza:
6
Święta prawda, co niektorzy tam mieszkający to tylko w gopsie siedzą i żerują. Lepiej sie im zyje jak normalnym pracującym i mieszkają sobie beztrosko w budynku ktory kiedyś budowali nasi ojcowie i dziadkowie Sieklowianie
@ Mieszkaniec
dnia 20.02.2020, 08:02
Ocena
komentarza:
13
Dlaczego nikt nie pisze ile ma kosztować przeniesienie
osrodka zdrowia do szkoły na zebraniu padła kwota ponad
300 tysiięcy i to władze gminy taką kwotę podały a
może być więcej .i dlaczego nic się nie pisze o lokatorach
Którzy mieszkają w ośrodku na utrzymaniu gminy ic
h gdzie przeniesą
@ Kot
dnia 20.02.2020, 08:45
Ocena
komentarza:
-2
Ja byłem na zebraniu i nie słyszałem o takiej kwocie
@ mieszkaniec
dnia 21.02.2020, 14:54
Ocena
komentarza:
0
pewnie za wczesnie wyszedles
@ Matt
dnia 20.02.2020, 11:38
Ocena
komentarza:
7
Przeniesienie ośrodka do szkoły jest totalną bzdurą. A pieniądze na dostosowanie niestety trzeba wyłożyć i nie trzeba być super znawcą praw itp.
O kwotach dziś nikt nie mówi bo najważniejsze jest tak pod pomysłem.
Nie ukrywajmy lokalizacja ośrodka w szkole wymagać będzie dostosowania pod względem oddzielenia szkoły od ośrodka,wydzielenia gabinetów, poczekalni, zagospodarowania oddzielnych wejść, przystosowania dla osób niepełnosprawnych. Taki pomysł kłóci się z funkcjonalnością szkoły i wymaganiem dróg ewakuacyjnych. jak się wam wydaje, ktoś to darmo zrobi? Pójdą na ten cel grube tysiące doliczając cały cyrk z projektami, pozwoleniami, zmianami sposobów użytkowania obiektu itp. Jeżeli komuś wydaje się iż zrobi w placówce szkolnej w pełni funkcjonujący ośrodek zdrowia i przyrówna to do wymagania opieki zdrowotnej w szkole to może się czasem mylić.
@ w5
dnia 20.02.2020, 12:44
Ocena
komentarza:
-19
Bardzo wartościowy głos w dyskusji ukazujący wiele faktów które zupełnie wykluczają pomysł przeniesienia ośrodka do szkoły. Mieszkańcy powinni zrobić wszystko w celu utrzymania Ośrodka Zdrowia w Sieklówce w obecnej lokalizacji.
@ Kot
dnia 20.02.2020, 13:07
Ocena
komentarza:
-4
Nawet poświęcić parafie myślę że nie wiesz co piszesz.
@ saper
dnia 20.02.2020, 13:43
Ocena
komentarza:
0
działania w kołaczycach zmierzaja do zamkniecia panstwowej sluzby zdrowia, jest przeciez prywatny osrodek elmed, wiec lecznictwo bedzie zapewnione, pomysl na szkole to zarobienie grosza dla kolegow- np projekty na adaptacje budynku przeznaconego do innego celu tzn edukacji,. tu nikomu nie zalezy na wyborcach , a zwlaszcza na osobach starszych i niemobilnych. bardzo latwo jest zamykac, zwalniac i mydlic oczy. projekt szkolny to mrzonka, tam nigdy nie bedzie osrodka a jak sie zamnkie stary to bedzie nieodwracalne
jest w poradni internista z okolicy na razie trzy razy w tygodniu, ale moze byc codziennie, pacjentow przybywa, poradnia tetni zyciem, jest przede wszystkim apteka,dentysta i rehabilitacja, pacjent jest obslugiwany w milej atmosferza
wewnatrz budynek spelnia wymogi sanepidu, wymaga remontu na zewnatrz
jesli sie zamknie sieklowke ludziom bez samochodu odetnie sie dostep do opieki medycznej choc na papierze wszystka bedzie gralo
@ Z POZDROWIENIAMI
dnia 20.02.2020, 15:28
Ocena
komentarza:
2
Moi Drodzy. Czytam te wszystkie komentarze i tak się zastanawiam o co w ogóle chodzi? Tak się składa, że znam problem od podszewki, gdyż mieszkam w tej pożal się Boże gminie i samej Sieklówce . Dobrze wiemy, że cel przeniesienia ośrodka zdrowia do szkoły jest jeden- utrzymanie szkoły, która de facto nie cieszy się dobrą opinią, ponieważ równego traktowania uczniów nigdy tam nie było i jak sądzę to nie zmieni się nigdy co łatwo poprzeć choćby opiniami które zdarza się słyszeć, a także tych, którzy zdecydowali się swoje pociechy przenieść bądź zapisać do innych szkół. Zawsze dzieci rodziców mieszkających w centrum wsi i "włodarzy szkoły" będą traktowane lepiej aniżeli te z pogranicza. Tak się zastanawiam...dlaczego bierze się pod uwagę tylko jedną opcję? Może trzeba zamknąć szkołę w poczet ratowania ośrodka zdrowia, do którego de facto przychodzi po pierwsze przynależy większa ilość osób a po drugie skupia także osoby z innych, sąsiednich wiosek? Czemu bierzemy pod uwagę tylko pewną grupę społeczną (rodziców, nauczycieli) pomijając tych którzy są chorzy, samotni, bezdzietni albo zwyczajnie chcą zachować ośrodek zdrowia? Przecież to skrajnie stronnicze i niepoważne. Demokracja to rządy większości z poszanowaniem rządów mniejszości, ale ja w naszej gminie, wśród naszych włodarzy nawet cienia demokracji nie widzę, o pluralizmie nie wspomnę. Widzę natomiast opieszałość, dwulicowość, nepotyzm, populizm i demagogię, czyli wszystko to co już było za rządów poprzednich rządzących. Szkoda, że w dalszym ciągu kuleje system w którym machlojstwo i kumoterstwo panoszy się i rządzi swoimi prawami. I żal, że daliśmy mandat zaufania tym, którzy tak naprawdę problemy lokalnej społeczności mają w głębokim poważaniu i zamiast zainwestować w coś, co służy szerokim masom społecznym, dokonuje się inwestycji tam, gdzie ktoś jest bliżej mówiąc kolokwialnie "politycznego koryta"; a mieszkańcy już chyba sami dobrze wiedzą o czym mowa...
@ mieszkanka
dnia 21.02.2020, 14:58
Ocena
komentarza:
-1
i tu trafiłeś w sedno pisząc o rodzicach którzy nie zapisuja dzieci do szkoly w Sieklówce...wystarczy sie zagłebic w temat bardziej i wtedy sie zobaczy ile dzieci chodzi do przedszkoli w sasiednich wioskach i jaka opinie ma szkola w Sieklówce w okolicach czy nawet nie wspomne o okolicach frysztaka
@ Znajomy
dnia 21.02.2020, 15:38
Ocena
komentarza:
0
Do z pozdrowieniami co ty możesz wiedzieć o tej szkole czy wsi może jesteś z tej gminy ale napewno nie z tej miejscowości tyle wypisałeś co widzisz ale chyba co chcesz widzieć. Z całym szacunkiem do starszych ludzi ale nic im się nie zmieni z przeniesienia ośrodka zdrowia do szkoły. Tylko to że będą mieli godne warunki. Wieś musi być przekonana o tym że szkoła musi istnieć bo bez niej nie będzie wsi tak jak wcześniej ktoś już pisał nawet parafi. Nie obrażaj dzieci z tej szkoły nie wystawiaj im złej opinii bo w niej się uczą mądrzyi inteligentni uczniowie. Nawet ci którzy są już na studiach pokończyli różne kierunki a rodzice są z nich dumni. Ta szkoła kładzie wysoki nacisk na przekazanie wiedzy a mniej na spektakle. Widzisz jak mało wiesz!!! Szkoła osiąga bardzo dobre wyniki w nauczaniu. Potwierdzają to wyniki egzaminów. Np. Z matematyki średnia wyników przekroczyła poziom w województwie. A więc nie obrażaj dzieci rodziców nauczycieli.!! BO NAJWAŻNIEJSZE SA DZIECI BO TO W NICH JEST PRZYSZŁOŚĆ. ZAPAMIĘTAJ TO.
@ zorro
dnia 22.02.2020, 20:11
Ocena
komentarza:
2
Dyskryminacja uczniów była, ale... ponad 30 lat temu za ustroju, który przesiąknięty był donosicielstwem i kłamstwem. Dzieci w obecnej szkole są traktowane podmiotowo i "zaopiekowane" na wysokim poziomie. A gdzie Pańskie dzieci kończyły szkołę jak nie w Sieklówce?! I cała trójka ukończyła studia wyższe. Pozdrawiam :)
@ rolnik
dnia 20.02.2020, 16:30
Ocena
komentarza:
-5
sprzedam 2 hektary pola za dobrą kase w sieklówce w sam raz po asfaltownie by sie nadawała a gmina niech sobie dalej te krzaki trzyma przynajmniej gównioki mają gdzie seksa uprawiać i foxsy pić
@ Rampampara
dnia 20.02.2020, 17:23
Ocena
komentarza:
-3
Jak mają przenosić Ośrodek Zdrowia ze Sieklówki to przenieście go do skansenu w Sanoku
@ Spoko
dnia 21.02.2020, 10:00
Ocena
komentarza:
-6
Sieklówka to stan umysłu
@ pacjent
dnia 21.02.2020, 13:08
Ocena
komentarza:
1
Wojnarowicz?, ten człowiek od niczego i do niczego!,pod jego kuratelą wszystko pada- brawo za wybór
@ Ehhhhh@
dnia 22.02.2020, 08:55
Ocena
komentarza:
6
Śmiech na sali ... aaa te komentarze to tylko po to by podzielic mieszkańców ze Sobą..Chuba komuś na tym bardzo zależy.
@ zorro
dnia 22.02.2020, 20:12
Ocena
komentarza:
2
I to się nazywa demokracja: piszemy co nam w duszy gra :)
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Służą tam, gdzie są potrzebni. Harcerze niosą pomoc w czasie epidemii

     

    Mają misję i konsekwentnie ją realizują. Harcerze z Komendy Hufca ZHP w Jaśle im. Rodziny Madejewskich uzbrojeni w maski, rękawiczki i środki dezynfekcyjne każdego dnia pomagają osobom starszym i samotnym w codziennym życiu. Służą potrzebującym, bo jak sami mówią, jest to ich obowiązek.

  • Lekarka z Jasła zakażona koronawirusem. Przychodnia zamknięta do odwołania

    Od dzisiaj decyzją dyrektora Szpitala Specjalistycznego w Jaśle poradnie specjalistyczne przy ul. Szopena będą nieczynne aż do odwołania. W budynku przeprowadzana jest dezynfekcja. Jedna z osób, która przebywała wczoraj w poradni miała uzyskać pozytywny wynik testu na obecność wirusa SARS-CoV-2... AKTUALIZACJA

  • Trzeci przypadek zakażenie koronawirusem w powiecie jasielskim

     

    Służby wojewody podkarpackiego przekazały kolejny komunikat o liczbie osób zakażonych wirusem SARS-CoV-2. Mowa o trzynastu przypadkach, wśród których znajduje się kobieta z powiatu jasielskiego. Łącznie na Podkarpaciu na COVID-19 zachorowały do tej pory 93 osoby.

  • Rząd wprowadza nowe obostrzenia w związku z epidemią

     

    Władze zaostrzają reżim sanitarny Polsce. O wprowadzeniu nowych obostrzeń w dobie epidemii koronawirusa poinformowali podczas konferencji prasowej premier Mateusz Morawiecki oraz minister zdrowia Łukasz Szumowski. Zmiany mają ograniczyć kontakty międzyludzkie w przestrzeni publicznej np. podczas zakupów.

  • Trwa rekrutacja do projektu – „Teleanioł jasielski – usługi sąsiedzkie i teleopieka dla osób starszych niesamodzielnych"

  • Sekundniki mają usprawnić ruch na skrzyżowaniu ulic Mickiewicza i Szkolnej

     

    Na skrzyżowaniu ul. Mickiewicza z ul. Szkolną przy sygnalizacji świetlnej zainstalowano sekundniki i zielone strzałki warunkowe. Rozwiązanie ma przede wszystkim usprawnić przepustowość i płynność ruchu na tym często uczęszczanym przez kierowców skrzyżowaniu. Koszt montażu sekundników wyniósł 7 293,90 zł.

  • Dwie kolejne ofiary koronawirusa na Podkarpaciu

     

    Dzisiaj rano, służby wojewody podkarpackiego przekazały informację o dwóch kolejnych zgonach pacjentów szpitala w Łańcucie zakażonych koronawirusem. To młoda kobieta i starszy mężczyzna.

  • Duchowni apelują – "Zostańcie w domach". Święta bez poświęcenia pokarmów

    Biskup Rzeszowski Jan Wątroba udziela dyspensy wszystkim wiernym z uczestnictwa we mszy św.  w niedzielę i inne święta od 28 marca do odwołania. Jednocześnie przypomina, że należy uczestniczyć w Eucharystii przez media...

  • Janusz G. skazany na 25 lat pozbawienia wolności

    W Sądzie Okręgowym w Krośnie zapadł wyrok w sprawie Janusza G. Sąd skazał go na 25 lat więzienia za zabójstwo byłej żony. Wyrok jest nieprawomocny.

  • Nie ma mowy o odwołaniu sesji Rady Powiatu

     

    Sesja Rady Powiatu w Jaśle zwołana na 3 kwietnia 2020 r. odbędzie się zgodnie z planem. Tak zapewnia Anna Nigborowicz, wiceprzewodnicząca rady. Przekonuje jednocześnie, że w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Jaśle, w której obrady mają się odbyć zapewnione zostaną jak najlepsze warunki sanitarne.

  • Szyją maseczki ochronne, których część trafić ma do służb walczących z koronawirusem

     

    Wczoraj Zakład Krawiecki Beaty i Łukasza Gałuszków rozpoczął produkcję maseczek ochronnych. Część z nich zamierza on nieodpłatnie przekazać m.in. ratownikom medycznym oraz funkcjonariuszom służb, które stoją na pierwszej linii walki z epidemią koronawirusa. Inicjatywa ma być odpowiedzią na stałe zapotrzebowanie w materiały ochronne.

  • Jasielski Inkubator Przedsiębiorczości poczeka na otwarcie

     

    Prace, których efektem będzie powstanie Inkubatora Przedsiębiorczości w Jaśle zmierzają ku końcowi. Na jego otwarcie trzeba będzie jednak poczekać nieco dłużej niż zakładano. Zmiany w harmonogramie spowodowane są panującą w kraju epidemią koronawirusa.

  • Sesja Rady Powiatu w Jaśle w obliczu epidemii

     

    Każdego dnia w Polsce notuje się wzrost liczby zakażonych koronawirusem. Rząd po raz kolejny zaostrzył zasady dyscypliny sanitarnej. Samorządy decydują o odwołaniu lub przesunięciu terminów sesji rad gmin i powiatów. Tymczasem na 3 kwietnia bieżącego roku zaplanowano sesję Rady Powiatu w Jaśle. Zgodnie z zawiadomieniem ma się ona odbyć w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego.

  • Czy podgrzewacze tytoniu mogą się stać alternatywą dla papierosów?

     

    O tym, że palenie jest szkodliwe dla zdrowia, nie trzeba nikogo przekonywać. Przywiązanie nałogowego palacza do papierosów jest jednak silniejsze niż można się spodziewać. Jak zatem rozpocząć walkę z nałogiem? Dobrym rozwiązaniem będzie metoda „małych kroków”. W tym nierównym pojedynku palacza mogą np. wspomóc coraz bardziej popularne podgrzewacze tytoniu.

  • Zamawiaj jedzenie z dostawą do domu w „Domowych Smakach”!

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105