Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Sprawa Diego została umorzona. Prokuratura uznała, że mężczyzna bronił się przed atakiem psa

98

W lutym br. jasielska policja otrzymała zgłoszenie o tym, że na prywatnej posesji 43-letni mieszkaniec Trzcinicy został pogryziony przez psa. Jak twierdził mężczyzna, w wyniku samoobrony zwierzę zginęło. Po przeprowadzonym dochodzeniu pod nadzorem prokuratora sprawa została umorzona.

W sobotę 11 lutego br. Policjanci z Komendy Powiatowej Policji w Jaśle otrzymali zgłoszenie od mieszkańca Trzcinicy, który miał zostać zaatakowany przez psa. W wyniku samoobrony mężczyzna przyznał, że zabił zwierzę. Funkcjonariusze po przyjeździe na miejsce zdarzenia potwierdzili zgłoszenie. Właścicielka Diego (tak wabił się pies) w mediach społecznościowych napisała, że jej pupil był przyjazny i nigdy nikomu nic nie zrobił.

Z relacji 43-latka wynikało jednak, że czworonóg wbiegł na jego prywatną posesję do kurnika, w którym zaatakował kury oraz inne ptactwo. Pies był agresywny i rzucił się również na właściciela gospodarstwa. Jak poinformowała nas prokurator Grażyna Krzyżanowska, mężczyzna w obronie własnej zadał psu uderzenie trzonkiem od siekiery, którym podpierał drzwi od kurnika, w wyniku czego zwierzę poniosło śmierć.

Mężczyzna niezwłocznie poinformował i zaistniałej sytuacji służby. Na miejscu pracowała grupa dochodzeniowo-śledcza, która wykonała czynności procesowe, a truchło psa zabezpieczono do dalszych badań. Postępowanie było prowadzone pod kątem zaistnienia przestępstwa z art. 35 ust 1 Ustawy o ochronie zwierząt (odpowiedzialność za zabijanie) oraz czynności wyjaśniające w sprawie o wykroczenie z art. 77 kw. (Niezachowywanie środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia).

Przeprowadzone przez śledczych dochodzenie nie wykazało nowych okoliczności w sprawie. Zdaniem śledczych, zeznania mężczyzny były spójne z zebranym materiałem dowodowym. 43-latek miał prawo się bronić przed agresywnym psem. Sprawa została umorzona w maju.

Red.

Reklama

Komentarze: 98

Dodaj komentarz Widok:
3
@ Stop dyktaturze [...]!
dnia 29.08.2023, 10:50 · Zgłoś
Bardzo pięknie, oby tak dalej! Może właściciele psów, które "nigdy nie gryzą i ogólnie są przyjazne" (czyli wszyscy) zaczną myśleć również o innych, a nie tylko o swoich wyjcach. Trzymać na smyczy i sprzątać ciepłe klocki, a jak się nie podoba to wyprowadzka z pupilem na wieś, na grodzony teren. PS W lasach też jest zakaz puszczania swobodnie psów.
Odpowiedz
0
@ Ewa
dnia 28.08.2023, 23:42 · Zgłoś
Prokuratura już otrzymała kopię wszystkich komentarzy, niedługo odezwie się do wielu z was, zwłaszcza tych którzy użyli gróźb karalnych, szczególnie odnośnie grożenie komuś pobiciem a nawet śmiercią, będziecie mieć wesoło.
Odpowiedz
7
@ Kogut
dnia 28.08.2023, 21:28 · Zgłoś
Szykujemy z naszymi prawnikami pozwy wobec komentujących - którzy odmawiają prawa do obrony kur. Życie kur wielu warte więcej niż jeden [...]!
Odpowiedz
3
@ normalny.
dnia 28.08.2023, 21:39 · Zgłoś
prawda, kury znoszą jajka, psy są praktycznie bezużyteczne.
Odpowiedz
5
@ Sprawiedliwość zwyciężyła
dnia 28.08.2023, 20:48 · Zgłoś
No i bardzo dobrze. Sam bym zrobil tak samo gdyby jakis [...] zaatakowal mnie na mojej posesji
Odpowiedz
4
@ egzekutor
dnia 28.08.2023, 20:47 · Zgłoś
Brawo! Teraz każdy właściciel zasrańca powinien się 10 razy zastanowić, zanim spuści swojego kundla ze smyczy!
Odpowiedz
2
@ Wódz
dnia 28.08.2023, 20:38 · Zgłoś
I bardzo dobrze. Jednego pchlarza mniej.
Odpowiedz
11
@ Jasiu Packa
dnia 28.08.2023, 20:05 · Zgłoś
Gospodarz na zagrodzie równy wojewodzie . Tyle w tym temacie .
Zrobił bym to samo . Za psa odpowiada jego właściciel .
Odpowiedz
10
@ Yes
dnia 28.08.2023, 20:04 · Zgłoś
No i super w czym problem? Właścicielka powinna też dostać karną lepe na [...]. Tak na przyszłość jakby chciała następnego psiura wyprowadzać bez smyczy.
PS: Hodowla Amstaffów i Pitbulli powinna być w Polsce nielegalna. Te psy odpowiadają za większość pogruzień.
Odpowiedz
4
@ Qwerty
dnia 28.08.2023, 20:02 · Zgłoś
Dobra, dobra, psiarze. Kolega parę lat temu pracował w pogotowiu. Pojechali do pacjenta. Od wejścia poprosili żonę chorego o zamknięcie psa, ale [...] wiedziała lepiej "panie, on nigdy nikomu nie zrobił krzywdy".
Efekt: pacjentów było dwóch.
Pierwszy - ten który zadzwonił po karetkę, drugi - kolega, któremu po kontakcie z pieskiem trzeba było szyć nogę.
Odpowiedz
0
@ Bekas
dnia 28.08.2023, 19:54 · Zgłoś
I myk bażanta na posesję. Znaczy się Bekasa.
Odpowiedz
4
@ xyz
dnia 28.08.2023, 17:29 · Zgłoś
Mnie w dzieciństwie pogryzł pies i potem miałem uraz przez lata. Ja się gościowi nie dziwię, sam załatwiłbym psa atakującego mnie, a co dopiero na moim własnym terenie. Psy należy pilnować.
Odpowiedz
13
@ Mirek
dnia 28.08.2023, 15:47 · Zgłoś
No fajnie, fajnie [...] pies nie będzie już problemem, ale co dlaej z włascicielką [...], który pogryzł czlowieka? Czy ona odpowiedziała za brak opieki nad psem stwarzającym realne zagrożenia dla życia i zdrowia ludzi? Co gdyby zamiast dorosłego faceta pojawiło się małe dziecko? jaki byłby skutek pogryzienia?
Odpowiedz
0
@ tt
dnia 24.08.2023, 00:20 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
18
@ NOWY
dnia 23.08.2023, 20:13 · Zgłoś
Mój dom, moja twierdza i wara psom i innym gadom od mojej własności, a ponieważ pies ma z reguły mniejszy mózg od właściciela,to właściciel ponosi odpowiedzialność za swojego pupila.Tyle w temacie,
Odpowiedz
12
@ Danka
dnia 23.08.2023, 13:54 · Zgłoś
Na prywatnej posesji każdy ma prawo robić co chce. Kury mogą spacerować
A gospodarz może [...]...ć na środku ogrodu amen
Odpowiedz
-26
@ Człowiek też zwierzę
dnia 23.08.2023, 18:14 · Zgłoś
Na prywatnej posesji nie wolno Ci nikogo zamordować. Ch
Odpowiedz
11
@ Treser
dnia 23.08.2023, 11:09 · Zgłoś
Pies powinien być na smyczy a czasem nawet w kagancu,

To jest niedopuszczalne zachowanie właściciela psa,

Ludzie myślą że to zabawa,

Powinna zapłacić za straty zdrowia, nerwów...

Jak można psa luzem zostawić, są dzieci...

Karać i odbierać psy ludziom nieodpowiedzialnym

Ale prawo mówi jednoznacznie

Nie wolno nie wolno psa puszczać luzem...

I nie ma dyskusji...

Przepisy trzeba znać i przestrzegać

Proszę o zgłaszanie takich zachowań i robienia zdjęć...
Bezpieczeństwo podstawa beż dyskusji...
Pozdrawiam, trener...
Odpowiedz
17
@ kara dla właścicielki psa
dnia 23.08.2023, 09:18 · Zgłoś
Każdy w obronie własnej czy dzieci by tak postąpił jak ten mężczyzna. Właścicielka psa powinna ponieść surową karę za brak właściwego zabezpieczenia swej posesji z której jak widać ..groźny pies się wydostał.
Odpowiedz
25
@ Wiesia
dnia 22.08.2023, 21:50 · Zgłoś
Za brak kagańca i smyczy wlaściciel psa powinien dostac 25 batów na GOŁĄ [...]
Odpowiedz
3
@ On
dnia 22.08.2023, 20:00 · Zgłoś
Nie mają nic do roboty tylko psem się zajmować ciekawe ile wszystko kosztowało psa sprawę szybko załatwili bo nie mieli korzyści a jak by chodziło o człowieka to by latami kręcili aż by [...] do konca
Odpowiedz
1
@ Jaslo
dnia 22.08.2023, 19:24 · Zgłoś
Wystarczy popatrzeć jak ten gość traktuje zwierzęta tj. [...] itp
Chory człowiek...
Odpowiedz
5
@ sprawiedliwy
dnia 22.08.2023, 17:57 · Zgłoś
a co masz do dzieci może ktoś nie powinien być rodzicem i je oddał
Odpowiedz
-3
@ Eko przed ego
dnia 22.08.2023, 19:32 · Zgłoś
To sobie przygarnij, używając Twojej logiki.
Odpowiedz
6
@ sprawiedliwy
dnia 22.08.2023, 17:53 · Zgłoś
to byś się dziećmi zainteresował p---y ekologu
Odpowiedz
-20
@ Eko przed ego
dnia 22.08.2023, 19:34 · Zgłoś
Zależy Ci na dzieciach i ich przyszłości, więc serwujesz im zmiany klimatyczne?
Odpowiedz
-3
@ Filip
dnia 22.08.2023, 21:22 · Zgłoś
Przecież temu zeebowi nie chodzi o żadne dzieci, emerytów, bezdomnych, inwalidów wojennych, ślepych czy chorych na [...]. Jemu chodzi tylko o niego samego, jego boską nad [...]. A tu psy, wilki i planeta [...]taJak żyć?Jak żyć?
,
Odpowiedz
1
@ Andrzej Królik
dnia 28.08.2023, 20:41 · Zgłoś
Jesteś [...] czy [...]nięty?
Odpowiedz
8
@ sprawiedliwy
dnia 22.08.2023, 17:37 · Zgłoś
ekologu ja bym wszystkie psy i koty wolno biegające wyłapał i bym ci dał i ciekaw jestem czy w tedy byś był takim ekologiem
Odpowiedz
-7
@ Eko przed ego
dnia 22.08.2023, 17:45 · Zgłoś
Ja bym wyłapał wszystkie dzieci z domów dziecka i wręczył Tobie, bo przecież z pewnością popierasz prawa dziecka.
Odpowiedz
2
@ Filip
dnia 22.08.2023, 20:57 · Zgłoś
Powtarzasz się, chyba za dużo [...] w diecie?
Odpowiedz
12
@ Greg
dnia 23.08.2023, 10:25 · Zgłoś
Żeby porównać dzieci z domu dziecka do psów biegających samopas to trzeba być [...].
Odpowiedz
6
@ sprawiedliwy
dnia 22.08.2023, 16:50 · Zgłoś
ekologu wysłał bym cię między wygłodniałe wilki albo niedziwiedzie to co byś wtedy powiedział jak ktoś ma psa to niech sobie go pilnuje
Odpowiedz
12
@ sprawiedliwy
dnia 22.08.2023, 16:48 · Zgłoś
ekologu puścił bym się między wilki albo z wygłodniałym niedziwiedziem to jestem ciekaw czy wtedy byś był takim ekologiem
Odpowiedz
13
@ rakarx
dnia 22.08.2023, 16:38 · Zgłoś
Wszystkie psy ubiegające luzem powinno wyłapywać się i wysłać do sporzytkowania w krajach dalekigo wschodu. Smacznego.
Odpowiedz
0
@ SPORZYTKOWANIE?
dnia 22.08.2023, 18:00 · Zgłoś
A gdzie słownik ortograficzny?
Odpowiedz
9
@ kucharz
dnia 22.08.2023, 20:27 · Zgłoś
A co ma słownik ortograficzny do potrawy ze zwierzaka? Bardziej potrzebna książka kucharska.
Odpowiedz
22
@ Jacek
dnia 22.08.2023, 16:26 · Zgłoś
Do ekologa. ty [...] zastanów się nad tym co wypisujesz, dlaczego nie staniesz w obronie człowieka?Czy któryś z tych [...]ch ekologów zainteresował się tym co jest w artykułach spożywczych, czy któryś z nich zainteresował się tym ile chemii zjada każdy człowiek? Więc może odpuściłbyś trochę z tymi zwierzętami a zainteresował byś się człowiekiem.
Odpowiedz
-45
@ Eko przed ego
dnia 22.08.2023, 17:48 · Zgłoś
Ojojoj…. Zamień się ze zwierzętami „rzeźnymi”. Bo dzikie już prawie wytępiłeś swoim apetytem na te pierwsze.
Odpowiedz
0
@ Filip
dnia 22.08.2023, 20:56 · Zgłoś
Dlaczego nie staniesz w obronie człowieka!!! Hahaha, już dawno się tak nie ubawiłem...chemię [...] dzięki takim samym jak ty chciwym "człowiekom" w ramach czynienia sobie ziemi poddaną.
Odpowiedz
28
@ Jan
dnia 22.08.2023, 16:14 · Zgłoś
Do ekologa [...]nij się tym obuchem tez w [...] , jak chcesz się odwoływać od czego pytam , od tego ze ten powsiwloka wlazł na prywatna posesje i ugryzł właściciela ? To wasicirl tej posesji teraz powinien się domagać odszkodowania od właściciela psa
Odpowiedz
45
@ dopiero 1/2 sprawy
dnia 22.08.2023, 14:41 · Zgłoś
No to teraz otwarta droga do wielotysięcznego odszkodowania i zadośćuczynienia bo nie może być tak że wściekły pies swobodnie bez kagańca szaleje po wsi i koszmarnie atakuje na innej posesji człowieka i jego kury. A gdyby tam było małe dziecko to by się nie obroniło i poniosło śmierć. Należy się odszkodowanie jak największe w polskim prawie a najlepiej 100 tysięcy $$$ dla pogryzionego pana.
Odpowiedz
68
@ ryś
dnia 22.08.2023, 12:22 · Zgłoś
do EKOLOGA.
Trzymać psa trzeba na swoim terenie. Na moim nie ma dla niego miejsca. Jak zagraża bezpieczeństwu domowników to należy się z nim rozprawic. Brawo sądy
Odpowiedz
-75
@ Jaslanin 2
dnia 22.08.2023, 17:10 · Zgłoś
Ale nie [...] tylko dzwonić na odpowiednie służby
Odpowiedz
10
@ Łola
dnia 23.08.2023, 06:34 · Zgłoś
Jaslanin zadzwoni po wojsko jak [...] będzie na jego podwórku , hehe , intruza to procą skutecznie odgonisz , a jak petardą [...]... to [...] że skowytem [...]... gaz pieprzowy , jest wiele sposobów na te obszczymurki , bo nie ma łagodnych ułożonych łagodnych kundli każdy w jakiejś sytuacji może ugryźć i tak było , właścicielka zasrańca mówi że [...] nie ugryzie i bierze kundla na ręce i w tym momencie taki trochę niemilec gryzie ją w rękę dosyć mocno , skończyło się z wizytą w przychodni. Tak jest codzień, najgorsze te chowane w domu chodzi ze spuszczonym [...] przeważnie z krzywymi zębiskami od suchej karmy, ale jak wychodzisz z domu już za łydkę szarpie ,na łańcuchu poszczeka i tyle a jak się zerwie to sam ucieka że strachu hehehe.
Odpowiedz
-10
@ Jaslanin 2
dnia 23.08.2023, 16:12 · Zgłoś
Nie wszystkie psy są kundlami
Odpowiedz
1
@ zenek
dnia 28.08.2023, 15:38 · Zgłoś
Te z chowu wsobnego nazywa się rasowymi.
Odpowiedz
23
@ do eko przed ego
dnia 28.08.2023, 16:19 · Zgłoś
haloo, tu służby? właśnie pies zagryza mi kury, przyjeżdżajcie szybko bo za minutę nie będzie już ani jednej, oj spieszcie się bo właśnie zaczął gryźć i mnie, a przecież nie będę się bronił bo jeszcze mu coś zrobię, o nie tylko nie w tętnicę, grrhrrrrrr...
Odpowiedz
2
@ Zniesmaczony
dnia 28.08.2023, 21:31 · Zgłoś
Aha, czyli czekać, aż słodki pieseczek skończy zagryzać czyjeś kurczaki, czyli czyjąś własność, czyli też inne zwierzę a potem może jeszcze dać się mu zagryźć? Albo "dzwonić po odpowiednie służby" w momencie, kiedy taki agresywna kupa futra i mięśni właśnie przeżuwa Ci rękę? Chciałbym zobaczyć Ciebie w takiej sytuacji, jak "dzwonisz po odpowiednie służby", zamiast się najzwyczajniej w świecie bronić.
Odpowiedz
64
@ K
dnia 22.08.2023, 12:19 · Zgłoś
Pies to tylko zwierzę może być łagodny ale nigdy nie mamy gwarancji że nie zaatakuje
Odpowiedz
-38
@ Eko przed ego
dnia 22.08.2023, 15:45 · Zgłoś
To jak człowiek.
Odpowiedz
3
@ Zniesmaczony
dnia 28.08.2023, 21:29 · Zgłoś
No nie zupełnie. Porównywanie bezmyślnego zwierzęcia do człowieka jest tutaj wysoce nie na miejscu.
Odpowiedz
108
@ BRAWO!
dnia 22.08.2023, 12:04 · Zgłoś
Brawo! Pociągnąć do odpowiedzialności tą panienkę która [...] psa samopas. Do tego pozwać o uszczerbek na psychice w związku z koniecznością zabicia psa. Skończy się puszczanie psów bez smyczy, pełno tego biega "on nie groźny". Nie każdy chce żeby pies po nim s[...]ł. Nie są tutaj winne psy tylko ich właściciele, ciągnąć do odpowiedzialności za każdym razem.
Odpowiedz
128
@ Oburzony komentarzami
dnia 22.08.2023, 11:59 · Zgłoś
Czytam komentarze i nie wierzę!!! Pies wbiegł na obcą posesję. Miał właściciel pozwolić zagryźć swoje kury i siebie? Sam mam psa i dbam by nie wybiegał na inne posesje, pomimo że jest to łagodny pies, ALE W DOMU. Nie wiem jak sie zachowa u obcych. Wiec darujcie sobie te farmazony z odwołaniem. Wina właścicielki za niedopilnowanie PSA!
Odpowiedz
-61
@ Eko przed ego
dnia 22.08.2023, 17:50 · Zgłoś
Ciekawe, czy gdyby atakował(?) człowiek, to też nie rozważalibyśmy adekwatności odpowiedzi?
Odpowiedz
36
@ Greg
dnia 23.08.2023, 10:22 · Zgłoś
Jakbyś się rzucił na mnie i zaczął mnie gryźć też broniłbym się tym co miałbym pod ręką.
Odpowiedz
8
@ Zniesmaczony
dnia 28.08.2023, 21:28 · Zgłoś
Człowieku, weź lekki rozpęd i przywal w najbliższy mur, może Ci [...] pomysły z pustego [...] wyparują. Człowiek to człowiek, pies to pies. Tutaj sprawa jest jasna - zwierzę zaatakowało, człowiek się obronił. Koniec kwestii. Gdyby człowiek zaatakował człowieka, sprawa byłaby rozpatrywana zupełnie inaczej, tutaj nie ma pola do dyskusji.
Odpowiedz
141
@ Stary Glina
dnia 22.08.2023, 11:25 · Zgłoś
Brawo! Brawo!Brawo! ,,piesek nie był agresywny" - biegając od lat po terenie przyległym do jasielskich obiektów sportowych, bez przerwy spotykam te ,,nieagresywne" pupile, które jak wściekłe ganiają za biegającymi,łapiąc ich zębami za nogi lub doskakują do spacerowiczów. Wszystko to przy pełnej ,,aprobacie" zachwyconych zachowaniem pupila właścicieli. Kilka razy musiałem takiego pupila ,,dyscyplinować" kopniakiem przy oczywiście świętym oburzeniu właścicieli,ale pomaga,ściągają na smycz swą ,,pociechę". [...] a nie zwłoki lub co gorsza ciało. Tak jest Szanowna Redakcjo, martwy pies to [...].
Odpowiedz
54
@ ja
dnia 22.08.2023, 13:27 · Zgłoś
Moj pies zostal pogryziony przez Labradora ktory mial nic nie zrobic. Wlasciciel Labka oplacil wszystkie zabiegi za mojego psa.
Odpowiedz
-81
@ Eko przed ego
dnia 22.08.2023, 15:44 · Zgłoś
Stary, też jesteś zwierzęciem. Trochę szacunku się należy innym gatunkom.
Odpowiedz
11
@ Stary Glina
dnia 22.08.2023, 18:19 · Zgłoś
Dokładnie ,,Eko przed ego" -,,trochę szacunku się należy innym gatunkom"
Odpowiedz
-4
@ Eko przed ego
dnia 22.08.2023, 19:35 · Zgłoś
Więc go okaż.
Odpowiedz
-28
@ Szuru Buru
dnia 22.08.2023, 20:23 · Zgłoś
stara glina to nieładnie że tak się wyrażasz o najlepszym przyjacielu człowieka
Odpowiedz
2
@ Stary Glina
dnia 22.08.2023, 23:25 · Zgłoś
Więc go okazuję, nie czyniąc krzywdy innym ,,gatunkom"
Odpowiedz
-6
@ Eco przed ego
dnia 23.08.2023, 10:37 · Zgłoś
Stary, jeśli chodzisz do mięsnego, to czynisz.
Odpowiedz
6
@ do eko przed ego
dnia 28.08.2023, 16:16 · Zgłoś
to pies pierwszy nie okazał szacunku i się doigrał
Odpowiedz
0
@ Sztyrym byrym
dnia 15.09.2024, 04:26 · Zgłoś
Do eko nad ego
Człowiek nie jest zwierzęciem a gatunkiem nadrzędnym. Jak można bezmyślne zwierzęta do gatunku nadrzędnego porównywać?
Odpowiedz
172
@ Mózgotrzep
dnia 22.08.2023, 11:22 · Zgłoś
Teraz wytoczoną sprawę powinna mieć właścicielka psa, która pozwoliła by biegał on samopas. Logicznym jest iż pies inaczej zachowuje się wobec osób znajomych a inaczej wobec obcych i to obowiązkiem właściciela jest zadbanie by nie poruszał samotnie się poza posesją.
Odpowiedz
66
@ ja
dnia 22.08.2023, 13:26 · Zgłoś
Jak ten czlowiek wbiegnie ci na posesje, rzuci sie na twoje kury a potem na ciebie to chyba nie bedziesz mial wyjscia
Odpowiedz
18
@ Ubuv
dnia 28.08.2023, 16:40 · Zgłoś
Masz prawo gdy wbiegnie do twojego domu i Cie zaatakuje
Odpowiedz
-9
@ Ochójski
dnia 28.08.2023, 18:22 · Zgłoś
Zaraz po tym jak twój pies zacznie płacić podatki.
Odpowiedz
4
@ Jan
dnia 28.08.2023, 21:18 · Zgłoś
To jest grożba karalna .Wysyłam twój [...] wpis do prokuratury
Odpowiedz
70
@ [...]
dnia 22.08.2023, 11:08 · Zgłoś
Gdy [...]ek utnie kogutowi [...] na rosół to mogą go zamknąć ?
Odpowiedz
4
@ bulion
dnia 28.08.2023, 17:02 · Zgłoś
A po co, skoro już [...] nie ma?
Odpowiedz
1
@ abel
dnia 28.08.2023, 19:43 · Zgłoś
Dokładnie tak jest. Bez zdobycia odpowiednich papierów NIE MOŻESZ uciąć kogutowi [...]. Takie są przepisy obowiązujące aktualnie w Polsce i nie jest to żart. Do uboju zwierząt są potrzebne odpowiednie uprawnienia.
Odpowiedz
-536
@ EKOLOG
dnia 22.08.2023, 11:05 · Zgłoś
Sprawa powróci odwołamy się. Ptactwo powinno być zabezpieczone. To jest zamordowanie psa. Nie damy się. Wyrok będzie sprawiedliwy.
Odpowiedz
225
@ Towarzysz
dnia 22.08.2023, 11:09 · Zgłoś
Proponuję wyprawę w Bieszczady i zostanie przekąską dla niedźwiadka
Odpowiedz
-405
@ Edi
dnia 22.08.2023, 11:35 · Zgłoś
Dlaczego ta Pani nie zwróciła się do nas, mamy ekspertów, prawników. Morderstwo psa musi zostać ukarane.
Odpowiedz
167
@ Ekoterrorysta
dnia 22.08.2023, 12:05 · Zgłoś
Będziemy wnioskować o wyrok dla właściciela kurnika za przekroczenie granic obrony koniecznej, tj. gdy pies go gryzł właściciel powinien użyć obrony adekwatnej do zagrożenia, tj. też gryźć psa, a nie łapać za siekierę.
Pies nie miał równych szans, a wiadomo, że to człowiek jest szkodnikiem w środowisku, należy go zwalczać, a chronić należy każdego robaczka, komarka, netoperka, żmijkę, wilka, słonia i nosorożca - obojętne jak te zwierzaki się zachowują.

P.S. Na poważnie: tak się dzieje, gdy odstąpiono od zasady, że człowiek powinien sobie czynić ziemię poddaną. Takie są efekty.
Odpowiedz
-211
@ Rt
dnia 22.08.2023, 15:08 · Zgłoś
[...] psa dlatego że wleciał na jego posesję
A to co mówi ten facet to jest tylko usprawiedliwianie się
Odpowiedz
-50
@ Eko przed ego
dnia 22.08.2023, 15:30 · Zgłoś
Doczytaj ten passus, „biblisto”.
Odpowiedz
178
@ Ja
dnia 22.08.2023, 15:32 · Zgłoś
Nie powinno być zgody na samopas bez smyczy. Nie jedno dziecko ma uraz do tego zwierzęcia bo niby miły ale doskakuje i kto to wie co mu we [...] siedź. Masz psinę to go wiąż plus kaganiec, jak nie to surowe kary być powinny
Odpowiedz
9
@ Eko przed ego
dnia 22.08.2023, 15:42 · Zgłoś
P.S. A „adekwatny” nie znaczy „identyczny”.
Odpowiedz
-76
@ Eko przed ego
dnia 22.08.2023, 19:37 · Zgłoś
Częściej to zwierzę pada „przekąską” człowieka (też zwierzęcia) niż odwrotnie.
Odpowiedz
122
@ To jo
dnia 22.08.2023, 19:53 · Zgłoś
A pies może sobie swobodnie biegać po czyjejś posesji? Facet jak będzie chciał to może narobić wielkich problemów właścicielowi psa, a ja mu w tym pomogę
Odpowiedz
20
@ eva
dnia 22.08.2023, 20:53 · Zgłoś
Czy moje podatki muszą być płatnikiem nikomu niepotrzebnych płatności. Za wszystkie czynności związane z podobnymi sprawami powinni płacić wnioskodawca i oskarżony.
Odpowiedz
119
@ rozbawiony
dnia 22.08.2023, 21:23 · Zgłoś
Nie zabezpieczony to był ale pies. Jeżeli ptactwo i właściciel byli na swojej posesji to pies nie miał prawa ich atakować. Co twoim zadaniem taki pies może wałęsać się po całej wsi i atakować kogo mu się z podoba i nawet nie można się przed nim bronić żeby mu czasem krzywdy nie zrobić? Winny całej sytuacji jest właściciel psa który nie zadbał o odpowiednie zabezpieczenie psa. A TOBIE radzę zmienić leki bo te co bierzesz źle wpływają na twoje myślenie.
Odpowiedz
13
@ janek
dnia 22.08.2023, 21:51 · Zgłoś
Ale to towarzystwo jest [...]e
Odpowiedz
137
@ Greg
dnia 23.08.2023, 10:20 · Zgłoś
Oczywiście, że wyrok jest niesprawiedliwy. Właścicielka psa powinna jeszcze wypłacić odszkodowanie właścicielowi posesji i dodatkową karę za nienależyte zabezpieczenie psa.
Odpowiedz
6
@ Lee
dnia 23.08.2023, 12:12 · Zgłoś
Parodia niestety. Sądy orzekają że niska szkodliwość czynu i piesek sąsiada biega paskudzi i krowie? Może.ugryzie?
Odpowiedz
18
@ lukas
dnia 28.08.2023, 19:51 · Zgłoś
Ale @ekolog to i[...] a. Nie masz ty za grosz rozumu. To nie ten gość zaatakował psa tylko to pies zaatakował jego, więc jak najbardziej miał prawo się bronić.
Odpowiedz
20
@ Tomasz
dnia 28.08.2023, 19:53 · Zgłoś
Haha. To się odwołujcie - znowu przegracie :) Pies został odstrzelony zgodnie z prawem.
Odpowiedz
23
@ Krzysztof
dnia 28.08.2023, 20:04 · Zgłoś
Pies bez dozoru, atakuje kury, atakuje właściciela posesji. Winna jest właścicielka psa . Ekolog, to i sieczkę ma w głowie.
Odpowiedz
16
@ Michał
dnia 28.08.2023, 20:34 · Zgłoś
Lepiej zapłaćcie facetowi odszkodowanie za pogryzienie i kury. Na jego miejscu bym pozwał właściciela psa.
Odpowiedz
0
@ dindu nuffin
dnia 28.08.2023, 22:17 · Zgłoś
Ale rozumu nie macie...
Odpowiedz
4
@ eh
dnia 28.08.2023, 22:18 · Zgłoś
Potrzebne będą badania psychiatryczne przy posiadaniu psów jeśli ten komentarz będzie zyskiwał więcej plusów
Odpowiedz
0
@ brzuch
dnia 29.08.2023, 09:49 · Zgłoś
Pies także mógł chwycić za siekierę, jednak tego nie zrobił, nie chciał [...].
Odpowiedz
0
@ aga
dnia 29.08.2023, 12:28 · Zgłoś
Człowiek jest ważniejszy od psa!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.