Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

To był nóż wbity w plecy

73

76 lat temu na Rzeczpospolitą spowitą wojenną pożogą spadł niespodziewany cios. Ze wschodu na terytorium kraju wkroczyły oddziały Armii Czerwonej. Był to rzeczywisty coś w plecy.

FOTOGALERIA

17 września 1939 r. Oddziały Armii Czerwonej wkroczyły na terytorium Polski dokonując faktycznej agresji wobe wolnego państwa. Sowieci przekraczając granicę Rzeczypospolitej wprowadzali w czyn postanowienia tajnego protokołu do paktu Ribbentrop – Mołotow, który zakładał de facto rozbiór Polski. Łamali tym samym postanowienia paktu o nieagresji zawartego pomiędzy Polską a ZSRR w 1932 r.

Agresja radziecka była jedynie początkiem tragicznych losów, jakie spotkały Polaków zamieszkujących głównie kresy wschodnie. Ludność ziem, które znalazły się pod okupacją ZSRR była masowo deportowana w głąb Rosji sowieckiej. Szacuje się, że los ten dotknął blisko miliona obywateli Rzeczypospolitej. Setki tysięcy żołnierzy trafiło do obozów jenieckich.

W pamięci Polaków o tym wyjątkowo trudnym okresie najczarniejszymi zgłoskami zapisał się mord Katyński. W lesie pod Smoleńskiem zamordowanych zostało kilkanascie tysięcy polskich oficerów, żołnierzy i policjantów z obozów w Starobielsku, Kozielsku i Ostaszkowie. Nie można jednak zapomnieć o tragicznych losach zesłańców, którzy całymi rodzinami w często nieludzkich warunkach transportowani byli do najdalszych zakątków totalitarnego państwa rządzonego przez Stalina.

Aby przypomnieć losy zesłanców co roku w całej Polsce 17 września organizowane są uroczystości Dnia Sybiraka. Nie inaczej jest w Jaśle. Władze samorządowe oraz Związek Sybiraków tradycyjnie zorganizowały uroczyste obchody pod pomnikiem Golgoty Wschodu. Okolicznościowe przemówinia oraz złożenie kwiatów i wiązanek poprzedziła msza święta. O ogromnym znaczeniu, jakie dla żyjących jeszcze zesłańców ma pamięć o minionych tragicznych wydarzeniach przekonywał prezes Zarządu Koła Związku Sybiraków w Jaśle  - Franciszek Trociński, podkreślając rolę młodzieży w krzewieniu wiedzy na temat losu zesłańców.

Franciszek Trociński

Cieszę się że młodzież tak licznie bierze udział w uroczystościach. Powoli się wykruszamy. Zostało nas już tylko około trzydziestu tysięcy. To własnie młodzi ludzie muszą przejąć po nas przysłowiową pałeczkę, aby nasza historia nie odeszła w niepamięć – mówił Franciszek Trociński.

Dopełnieniem obchodów był program słowny przygotowany przez uczniów jasielskiego I Liceum Ogólnokształcącego oraz Muzeum Regionalnego w Jaśle.

PP

Reklama

Komentarze: 73

Dodaj komentarz Widok:
-1
@ normalnie myślący
dnia 19.09.2015, 11:35 · Zgłoś
25 lat temu SOLIDARNOŚĆ zrobiła razem z zachodem 5 rozbiór POLSKI, wbiła siekiere w plecy ludowi pracującemu czyli zwykłemu pracownikowi sprzedając niszcząc nasz kraj
Odpowiedz
0
@ jasiu
dnia 19.09.2015, 19:09 · Zgłoś
Tak było,efekty są widoczne
Odpowiedz
2
@ Tolek Banan
dnia 20.09.2015, 16:32 · Zgłoś
To nie jest prawdą! Solidarność w 1980 roku miała dobre intencje i chciała Polski wolnej i demokratycznej!Wszystko zmienił stan wojenny i póżniejsza agentura, która przejęła Solidarność i doprowadziła do Okrągłego Stołu! A potem to rzeczywiście [...], kiła i mogiła! A Polacy w czarnej dziurze! Zmienic to można 25.10. idąc na wybory i nie głosując na oszustów i karierowiczów !
Odpowiedz
6
@ ksiądz Mateusz
dnia 18.09.2015, 18:35 · Zgłoś
Jest i przeznaczona do rządzenia jak zawsze z kwiatkami, ona tylko do tego się nadaje
Odpowiedz
13
@ ixi
dnia 18.09.2015, 09:31 · Zgłoś
noz w plecy wbila nam teraz angela, shulz i juncker!
Odpowiedz
15
@ patriotyzm dziś
dnia 18.09.2015, 08:28 · Zgłoś
Wczoraj 17 września Europosłanka Łukaciejewska (niestety - z naszego regionu !) w sposób haniebny wbiła wraz z innymi Europosłami PO islamistyczny kindżał w plecy Polski wstrzymując się od głosu,co pozwoliło na przegłosowanie "kwot imigrantów".
Odpowiedz
11
@ mateo
dnia 17.09.2015, 23:49 · Zgłoś
Gdzie był Rzońca i Zającowa np. w 1988 roku? A wtedy też było 17 września! Sprawdzcie!
Odpowiedz
0
@ podatnik
dnia 18.09.2015, 06:20 · Zgłoś
działali aktywnie w strukturach podziemia!!!hahaha!!!
Odpowiedz
0
@ Pronowiec
dnia 18.09.2015, 21:15 · Zgłoś
Podziemia komunistycznego?
Odpowiedz
15
@ a
dnia 17.09.2015, 20:49 · Zgłoś
Chwała Bohaterom, obrońcom polskich granic!
Odpowiedz
9
@ patriotyzm dziś
dnia 17.09.2015, 22:03 · Zgłoś
Pytanie jak dziś nasze obronimy. Dzisiaj bandyta z Al-Kaidy w Niemczech zaatakował Policjantkę i poważnie ją poranił nożem.Dobrze,że go chociaż ostatecznie [...]. Ewidentnie się zaczyna.Ale wiadomo którzy nadal na siłę chce nam narzucić tych "imigrantów",z których istotny odsetek to terroryści z [...]. Jak się obronimy,skoro tyle zdrajców i [...] bezkarnie działa w naszym kraju a ta bibliotekarka która napisała co myśli jest zwolniona z pracy i ma zarzut prokuratorski ?!
Odpowiedz
-9
@ Sven
dnia 17.09.2015, 19:38 · Zgłoś
Wiecie ile jest warta ,,Polska'' tyle ile warta jest wasza żona zostawi was w najbardziej krytycznej chwili
Odpowiedz
9
@ :)
dnia 17.09.2015, 22:37 · Zgłoś
przestań palić te świństwa :) a od Polski trzy kroki w bok ... sven nie podoba ci się to ...
Odpowiedz
-2
@ sol
dnia 17.09.2015, 17:38 · Zgłoś
o rydzyk powinien byc honorowym wojewoda I marszałkiem..woj podkarpaCKIEGO...
Odpowiedz
-3
@ Max Szyderko
dnia 17.09.2015, 17:44 · Zgłoś
i krulem podkarpacia !!!
Odpowiedz
-2
@ no i?
dnia 17.09.2015, 18:12 · Zgłoś
Jak już KRÓLEM. Krul jest tylko jeden :P
Odpowiedz
13
@ podatnik
dnia 17.09.2015, 17:10 · Zgłoś
Rzońca i Zającowa to czasem bywają w swoim miejscu
pracy czy tylko bujają
się od pomnika do pomnika?
Odpowiedz
6
@ sol
dnia 17.09.2015, 17:36 · Zgłoś
od koscioła do koscioła...
Odpowiedz
-5
@ Max Szyderko
dnia 17.09.2015, 17:47 · Zgłoś
no przecież byli w pracy :)
Odpowiedz
11
@ mam
dnia 17.09.2015, 18:02 · Zgłoś
Dobrze zapamiętajcie zdjęcia tych, którzy mają nam raj na ziemi stworzyć. Dobrze zapamiętajcie! Niedługo wiosna ludów w całej Europie i zarazem u nas.
Ci ze zdjęć, którzy od lat żerują na naszych nadziejach, ale również na naszej naiwności w pierwszej kolejności zapłacą za zdradę mas, za unicestwienie Racji Stanu, za utratę suwerenności, za upadek polskiej gospodarki.
Pamiętajcie, każdy polityk to wasz wróg!!!
Odpowiedz
6
@ no i?
dnia 17.09.2015, 18:12 · Zgłoś
Może to,że bujają się od pomnika do pomnika to właśnie lepiej,niż gdyby ci ludzie decydowali o istotnych dla Polski sprawach ;)
Odpowiedz
3
@ Suchoklates
dnia 17.09.2015, 22:08 · Zgłoś
Bujają to kluczowe słowo w tej wypowiedzi...
Odpowiedz
4
@ Patriota
dnia 17.09.2015, 16:53 · Zgłoś
Dlatego zawsze będziemy nienawidzić naszych wrogów rosjan.CZEŚĆ I CHWAŁA POLSKIM BOHATEROM!!
Odpowiedz
1
@ Bohater ze stadionu-prawdziwy patriota
dnia 19.09.2015, 10:22 · Zgłoś
A na łydce mam tatuaż Polski walczącej !!!
Odpowiedz
9
@ ej
dnia 17.09.2015, 16:50 · Zgłoś
jak się nie będziemy wykruszać? ludzie czy wy widzicie co się dzieje w tym kraju? !!! nie mówiąc o imigracji która otacza całą europę? już pojedynczo wychwytują terrorystów. po co oni tu przyleźli? [...] uciekł z swojego kraju bo się bał??? bo chce spokojnie żyć z rodzina? ?? [...]? nie chciałbym aby moje słowa się sprawdziły ale ludzie naprawdę będzie źle. bardzo źle.
Odpowiedz
8
@ mariusz zawisza
dnia 17.09.2015, 15:30 · Zgłoś
ja bym chciał aby ta młodzież została patriotami
Odpowiedz
-9
@ mariusz zawisza
dnia 17.09.2015, 15:50 · Zgłoś
ludzie na pana rzońce ludzie głupoty mówiom fałszywe ze zazdrości
Odpowiedz
11
@ bazalt
dnia 17.09.2015, 18:02 · Zgłoś
... a jedynie PRAWDZIWY patriota komentuje to wszystko najczystszą, najpoprawniejszą polszczyzną...
Odpowiedz
7
@ Suchoklates
dnia 17.09.2015, 22:03 · Zgłoś
Fotorelacja z ataku wirusa filipińskiego.
Odpowiedz
27
@ kolo
dnia 17.09.2015, 14:43 · Zgłoś
Gdyby ci którzy polegli wiedzieli jaka będzie Polska w przyszłości. ...
Odpowiedz
27
@ max
dnia 17.09.2015, 15:49 · Zgłoś
Zapewniam cie że zrobiliby to samo co zrobili . Teraz ludzie wszystko olewaja i nie chcą walczyć o swój kraj , jedyne na co ich stac to klikanie w internecie .
Przykład ? Referendum ws. straży miejskiej .
Odpowiedz
13
@ Ewa Kopacz
dnia 17.09.2015, 15:57 · Zgłoś
"Ja sobie wyobrażam, co bym zrobiła, gdyby na ulicy pokazał się człowiek wymachujący ostrym narzędziem, albo trzymający w ręku
[...]... za moimi plecami jest mój dom i moje dzieci. Więc wpadam do domu, zamykam się i opiekuje się moimi dziećmi"
Odpowiedz
21
@ OO
dnia 17.09.2015, 15:58 · Zgłoś
Zamykaz sie w domu ale do Polski zapraszasz muslimów . Ciekawe .
Odpowiedz
9
@ Max Szyderko
dnia 17.09.2015, 16:24 · Zgłoś
tyPOwe dla POlskiej Obłudy .
Odpowiedz
15
@ kolo
dnia 17.09.2015, 16:31 · Zgłoś
Wątpię bardzo...takiego zakłamania i obłudy czy kolesiostw
a wśród ELYT...nie było nawet za komuny...
Odpowiedz
19
@ sol
dnia 17.09.2015, 17:34 · Zgłoś
faktycznie kiedys bylismy pod zaborem rosyjskim ...teraz pod niemieckim..angielskim i francuskim a [...] pilnie ich słucha ...
Odpowiedz
6
@ Paula
dnia 17.09.2015, 18:25 · Zgłoś
A co się czepiasz straży miejskiej, jak masz jakiś problem to idź i powiedz im w oczy co leży ci na sercu, a nie z ukrycia klikasz i myślisz że jesteś anonimowy.
Odpowiedz
3
@ max
dnia 17.09.2015, 18:37 · Zgłoś
Nie zrozumialaś . Musze napisac duzymi literami ? Dzis Polacy często tylko duzo krzyczą - a to ze wywala wszystkich z wiejskiej a to że PRZYKŁADOWO maja dos strazy miejskiej , ale jak przychodzi do prostej sprawy jaką jest znaczek na karcie wyborczej /referendalnej to okazuje sie że woleli leżec do góry brzuchem i frekwencja wyniosła kilka % .
I nie , nie byłem i nie jestem za likwidacją SM jakbys chciała wiedziec i wyraziłem to idąc do referendum . Na wszystkie referenda chodzę niezaleznie czy jestem za czy przeciw .
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 17.09.2015, 20:28 · Zgłoś
Udział w wyborach to nasze prawo, ale też i obowiązek jako obywateli. Przecież nieobecni nie mają racji.
Odpowiedz
7
@ Suchoklates
dnia 17.09.2015, 22:02 · Zgłoś
Bzdura Pani Dragoness...
Świadome nie głosowanie to jak oddanie głosu.
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 18.09.2015, 06:47 · Zgłoś
@suchoklates
Miłych snów... już był kiedyś taki sejm. Nazwali go "niemym", a potem był rozbiór. Tłumaczenie lenistwa obywatelskim nieposłuszeństwem to ciekawa teoria.
Odpowiedz
5
@ Lipa
dnia 18.09.2015, 07:30 · Zgłoś
Nie masz racji Suchoklates. Świadome nie głosowanie to wrzucenie pustej karty do urny. Poprawia ono frekwencję a jeśli w wyborach będzie np 30- 40% głosów nieważnych, to może(podkreślam może) da to trochę do myślenia rządzącym.
Odpowiedz
1
@ Suchoklates
dnia 18.09.2015, 09:35 · Zgłoś
Głosowanie jest moim prawem a nie obowiązkiem.Dlaczego mam głosować przeciwko
czemuś lub komuś?Znowu wybierać mniejsze zło?Jeśli nie mam na kogo głosować to chyba bardziej winna jest elita polityczna, która tak sie skundliła, że widząc absurdalne obietnice każdej ze stron robi sie niedobrze na sama mysl wyrażenia poparcia komukolwiek.
Odpowiedz
6
@ anty
dnia 18.09.2015, 09:36 · Zgłoś
Protest wyrażamy oddając nieważny głos, a nie twierdząc, że [...] w stołek obalamy system.
Odpowiedz
-9
@ Suchoklates
dnia 18.09.2015, 09:50 · Zgłoś
Kto Ci takich mądrości nałożył do głowy?
Odpowiedz
-5
@ Suchoklates
dnia 18.09.2015, 10:00 · Zgłoś
Redukowanie demokracji do rytualnego gestu chodzenia na wybory i wrzucenia kartki do urny wyborczej wraz z nakłanianiem do tego przy pomocy presji, połajanek i moralnego szantażu jest kpina z demokracji.
Jest to w rzeczywistości działalność szkodzącą idei demokracji i rozwojowi cnót obywatelskich.
Odpowiedz
6
@ anty
dnia 18.09.2015, 10:29 · Zgłoś
To wyjaśnij maluczkim ideę demokracji. Może jest to siedzenie w domu i pyskowanie za pośrednictwem klawiatury jak to w Polsce jest źle i nic się nie da zrobić? Pewnie, że się nie da, skoro taki jest powszechny pogląd.
Odpowiedz
3
@ kolo
dnia 18.09.2015, 10:45 · Zgłoś
Jak wrzucasz pusta kartę to będzie ona cudownie...wazna
Odpowiedz
2
@ anty
dnia 18.09.2015, 11:28 · Zgłoś
Pusta to [...] pomysł, najlepiej ją przekreślić po prostu.
Odpowiedz
1
@ bhp
dnia 18.09.2015, 12:20 · Zgłoś
Jesteśmy zawsze odważni jeśli działamy incognioto,anonimowo.Mamy własne przemyślenia,uwagi i pretensje do wszystkich i całego świata.Natomiast jeśli rządzący w formie sondażu na określone tematy ważne społecznie robią referenda,to albo poprzez lenistwo,albo niezrozumiałość nie ruszymy 4-ech liter aby swoim głosem zasygnalizować,że oczekiwane sa zmiany:
1.pomijająć Jowy jako nie do końca wyjaśniony temat.
2. Natomiast jeśli zupłnie nie podoba się większości finansowane partii z budżetu centralnego.Ale nie chce się tego wyrazić w referendach.
3. Biadoli się,że mało zarabiający są skubani przez fiskusa.Natomiast,gdy jest pytanie o kwotę wolną od podatku,to przechodzi się obok tego tematu obojętnie.
Wynik referendum nie jest wiążący dla rządzących,ale jest mocnym sygnałem społecznym.
Odpowiedz
2
@ Lipa
dnia 18.09.2015, 13:06 · Zgłoś
Jestem bardzo daleki od zmuszania kogokolwiek do pujścia do urn. Jednakże demokracja polega na tym, że robiąc to co chcesz musisz także ponieść odpowiedzialność za skutki tego, co zrobiłeś. Uważam więc, że osoba, która z dowolnych powodów postanowiła nie brać udziału w głosowaniu(czy referendum) nie ma prawa do narzekania, gdyż osoba ta mimo faktu, że miała możliwość- nie zrobiła nic aby zmienić/poprawić sytuację.
W temacie o Panu Persie napisałem juz jakie jest moje stanowisko odnośnie polityków i polityki... Nie zmienia to jednak faktu, że na wybory i referenda chodzę i chodzić będę, gdyż jako wolny człowiek w demokratycznym kraju czuję taką potrzebę a wręcz uważam to za swój(podkreślam swój) obowiązek. Jeśli ktoś tak nie uważa- to jego osobista sprawa, ale niech nie wciska mi kitu, że to jest jego protest- dla mnie to zwykłe lenistwo. Czyli podsumowując: Chcesz narzekać? Najpierw zaangażuj się w sprawę i spróbuj coś zmienić, jeśli się nie uda- masz prawo ponażekać.
Odpowiedz
-6
@ Suchoklates
dnia 18.09.2015, 14:24 · Zgłoś
Demokracja nie polega na tym zeby robić to co chcesz głupcy.
Odpowiedz
5
@ Lipa
dnia 18.09.2015, 14:52 · Zgłoś
Po pierwsze- czy ja Ciebie obrażałem?
A po drugie ja nie zagłębiałem się w definicję pojęcia demokracji a po prostu maksymalnie upraszczając prawa obywatela państwa utopijnie demokratycznego odniosłem się do odpowiedzialności za te prawa.
Odpowiedz
-2
@ PiS-man
dnia 18.09.2015, 17:20 · Zgłoś
Demokracja polega na tym, że w granicach obowiązującego prawa mogę robić to na co mam ochotę. Mogę np. iść na wybory albo nie iść, bo to jest mój wybór. Najbardziej mnie jednak rozbawiają teksty pisane przez różnego rodzaju [...] w rodzaju: nie głosowałeś - nie masz prawa krytykować! Idąc dalej tym tokiem "myślenia" zapewne dowiemy się: nie jesteś politykiem - nie masz prawa krytykować polityków; nie jesteś nauczycielem - nie masz prawa krytykować nauczycieli; nie jesteś lekarzem - nie masz prawa krytykować lekarzy, itd., itp.
Odpowiedz
2
@ Lipa
dnia 18.09.2015, 18:54 · Zgłoś
Dość ograniczone rozumowanie demokracji... Żyjąc w kraju demokratycznym mogę choćby nawet handlować bronią bez pozwolenia, ale polega to wszystko na tym, że jeśli zostanie mi udowodnione, że to zrobiłem- poniosę za to odpowiedzialność, czyli pójdę więzienia, tudzież zapłacę grzywnę.
Mnie z kolei rozbawiają ludzie, którzy ukryci za zasłoną monitora bezmyślnie obrażają innych za posiadanie własnego zdania- ciekawe jak można ich nazwać... Każdy ma prawo krytykować co mu się żywnie podoba, jednakże krytykowanie czegoś na co można było mieć wpływ, ale wybrało się(!) go nie mieć jest z definicji zwykłą hipokryzją. I bardzo proszę nie analizować mojego toku myślenia, bo marnie to Panu wychodzi.
Odpowiedz
2
@ PiS-man
dnia 18.09.2015, 20:19 · Zgłoś
Proponowałbym zacząć nie tylko pisać ale także czytać swoje posty. Najlepiej z tzw. zrozumieniem.
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 18.09.2015, 20:21 · Zgłoś
p.s.

A sytuacja, gdy jeden anonimowy byt internetowy zarzuca innemu anonimowemu bytowi internetowemu anonimowość jest ze wszech miar rozbawiająca.
Odpowiedz
3
@ Lipa
dnia 18.09.2015, 20:54 · Zgłoś
Nie anonimowość Panu zarzucam a brak kultury- tu też kłania się czytanie ze zrozumieniem, którego nieumiejętność nie wiem na jakiej podstawie mi Pan insynuuje. Poza tym używam tutaj swojego prawdziwego nicka już od lat, więc niewiele wysiłku potrzeba aby mnie namierzyć...
Odpowiedz
7
@ dragoness
dnia 18.09.2015, 21:02 · Zgłoś
Jakże miło, p. Lipa, dla odmiany poczytać jakieś kulturalne wpisy. Popieram całym sercem.
Odpowiedz
-2
@ Nażekać
dnia 18.09.2015, 22:05 · Zgłoś
Narzekać to możesz, że nie chodziłeś na lekcje polskiego w podstawówce. Szczególnie gdy uczono ortografii. Piszę się tak samo jak "rzeka". Nie ma w języku polskim słowa "nażekać" - czasem trafi się absolwent podstawówki robionej zaocznie...
Odpowiedz
2
@ H2o
dnia 18.09.2015, 22:18 · Zgłoś
Rozumiem, że Ty jesteś nieomylny i jaśnie oświecony...
Odpowiedz
5
@ dragoness
dnia 19.09.2015, 10:15 · Zgłoś
Niektórzy z całej dyskusji wyłapali jedynie błąd ortograficzny... jest ich tu o wiele więcej u większości dyskutantów, ale czy to zmienia sesns wypowiedzi w tym wypadku? Może rządzącym właśnie o to chodzi, abyśmy zniechęceni i zniesmaczeni wszechobecnym politycznym bajzlem na wszystkich szczeblach, zostali w domach? Panu PiSmanowi ponownie zalecam kilka lekcji kindersztuby, gdyż jego poczucie wyższości i pogarda dla niezgadzających się z nim dyskutantów powoli przeradza się w narcyzm.
Odpowiedz
0
@ TOM
dnia 19.09.2015, 16:21 · Zgłoś
Ci ludzie to elita naszego narodu, naukowcy... patrioci... nie polegli, a zostali [...]. Nie byłoby żelaznej kurtyny i zatrzymania postępu.
Narzucono nam 50 lat uwsteczniania, wywieziono maszyny z naszych fabryk...

Czytaj bracie... czytaj!!!

Pozdrawiam TOM
Odpowiedz
-2
@ PiS-man
dnia 19.09.2015, 20:40 · Zgłoś
Dziękuję Pani dragoness za radę. Ze swojej strony proponuję, by spróbowała Pani przeanalizować swoje posty pod względem logicznym. Naprawdę rozbawiające zajęcie. Wiem, wiem... kobieca logika jest nieco inna niż powszechnie obowiązująca, ale jednak warto!
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 20.09.2015, 10:17 · Zgłoś
Panie Sun Tzu, naprawdę zalecam powstrzymanie się od argumentów ad personam, bo to ani merytoryczne, ani kulturalne.
Odpowiedz
-5
@ PiS-man
dnia 20.09.2015, 10:48 · Zgłoś
Wow! Czyżby Pani była kolejną osoba, która wdrożyła swe prywatne śledztwo celem ustalenia tożsamości mojej osoby? Proponuję skorzystać z usług jakiejś agencji detektywistycznej - będzie większa szansa. Podobno Rutkowski ma wolne terminy.
Odpowiedz
5
@ dragoness
dnia 20.09.2015, 10:56 · Zgłoś
Szczerze? Mam gdzieś Pana tożsamość, skoro się Pan jej wstydzi. Widocznie nie odważyłby się pan powiedzieć tego wszystkiego, co Pan tu wypisuje, patrząc komuś w oczy, no ale to już jest problem na inną sesję terapeutyczną. A że użyłam innego nicka? Nie wiedziałam, że patologiczne zachowania są do tego stopnia zaraźliwe.
Odpowiedz
-4
@ PiS-man
dnia 20.09.2015, 12:46 · Zgłoś
Między "wstydzi się" a "nie jestem" jest pewna subtelna różnica. Jak już Pani ją zrozumie możemy ewentualnie dyskutować dalej.
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 20.09.2015, 14:29 · Zgłoś
Dlaczego usunięto mój komentarz? Ktoś anonimowy poczuł się obrażony? Powtórzę więc. Nie znamy się, więc dyskusja jest bez sensu, zwłaszcza jeśli ktoś w ogóle nie rozumie znaczenia tego słowa. Przypomnieć definicję słowa "dyskusja"? S'il vous plait: https://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja Miłego popołudnia.
Odpowiedz
-3
@ PiS-man
dnia 20.09.2015, 20:01 · Zgłoś
I Pani sugeruje, że to ja zrobiłem? Rozbawiające.

p.s.

Pani taka wikipedystka niczym Bronisław "były prezydent" Komorowski.
Odpowiedz
3
@ moro
dnia 20.09.2015, 21:09 · Zgłoś
Wiesz co, PiSman? Nie wiesz co powiedzieć, to się czepiasz, obrażasz. Twoje wpisy są [...] nic dziwnego, że ludzie rzygają jak czytają o Pisie. Po co partii wrogowie, jak ma takich zwolenników.
Odpowiedz
-3
@ PiS-man
dnia 21.09.2015, 00:18 · Zgłoś
Słyszałeś może o takim powiedzeniu z "[...] i zakąską"? Więc nie trać okazji.
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 21.09.2015, 07:24 · Zgłoś
Panie PiSman, każde źródło jest dobre, jeśli traktowane z szacunkiem i pewną dozą ograniczonego zaufania. Niestety nasz "współdyskutant", choć odrobinę niecenzuralny, wyraził prawdopodobnie uczucia użytkowników tego portalu. Naprawdę agresja i arogancja nie pomagają zwolennikom żadnej partii, a szczególnie takiej, która za wszelką cenę chce wygrać wybory. Chociaż może lepiej wiedzieć wcześniej, co nas czeka? I odpowiednio zareagować przy urnie?
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.