Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

To już pewne! Sprawdź, kto startuje na wójta i burmistrza w twojej gminie

212

Oficjalnie o fotel burmistrza i wójta w gminach miejskich i wiejskich w powiecie jasielskim powalczy dwudziestu sześciu kandydatów, z czego w gminach Krempna i Skołyszyn odbędą się wybory bez kontrkandydatów. Warunkiem tego, żeby wygrać jest jednak zdobycie więcej niż połowę ważnie oddanych głosów. Największe zainteresowanie objęciem najważniejszych urzędów jest w miastach. W gminach Jasło, Osiek Jasielski oraz Brzyskach zgłosiło się najwięcej kandydatów na urząd wójta.

Tak jak informowaliśmy wcześniej na łamach portalu Jaslo4u.pl, w Jaśle o urząd Burmistrza Miasta Jasła ubiega się pięciu kandydatów: Adam Kostrząb z KWW OdNowa (38 l.), Andrzej Czernecki z KWW Andrzej Czerneckiego (61 l.), Bogdan Ziemba z KWW Bogdana Ziemby (59 l.), Wojciech Zając z KWW Wojciecha Zająca oraz Krzysztof Czeluśniak z KWW Jaślanie (51 l.).

Na burmistrza Miasta i Gminy Kołaczyce swoją kandydaturę zgłosiły cztery osoby: Magdalena Stasiowska z KW PiS (38 l.), Paweł Filipek KWW Rozwój (52 l.), Małgorzata Salacha KWW Razem Dla Gminy (58 l) oraz Stanisław Rogaczewski KWW PSPP (58 l.).

Na wójta Gminy Brzyska swoje kandydatury zgłosili: obecny wójt Rafał Papciak z KWW Razem dla Gminy Brzyska (46 l.), Waldemar Pięta z KWW Lepsze Jutro Dla Gminy Brzyska oraz Krzysztof Rączka z KWW Rozwój Brzyska (38 l.).

W Gminie Dębowiec o urząd wójta walczą obecny włodarz Marcin Bolek z KWW Nasza Gmina (48 l.) oraz Rafał Czechowicz z KWW Zgoda (43 l.).

W Gminie Jasło podobnie jak w Brzyskach jest trzech kandydatów na wójta: obecny wójt Wojciech Piękoś z KWW Jedność Lokalna (58 l.), Janusz Pruchnik z KW Stowarzyszenie "Bezpartyjni Samorządowcy" oraz Krzysztof Myśliwiec z KWW WG (52 l.).

W Gminie Krempna jedyną kandydaturę na wójta zgłosiła Katarzyna Maciejczyk z KWW Razem Dla Gminy Krempna (44 l.), podobnie w Gminie Skołyszyn w wyborach na wójta zgłosił się jedynie Bogusław Kręcisz z KWW Bogusława Kręcisza dla Rozwoju Gminy (52 l.).

W Gminie Nowy Żmigród swój akces na wójta zgłosiły dwie osoby: obecny wójt Grzegorz Bara z KWW Razem Dla Gminy Nowy Żmigród (49 l.) oraz Katarzyna Reichert z KWW PSPP (40 l.), zaś w Gminie Tarnowiec o fotel wójta powalczą dwie panie: obecna wójt Agata Augustyn z KWW Razem dla Gminy Tarnowiec (48 l.) oraz Teresa Grzesik z KWW SDM (44 l.).

W Gminie Osiek Jasielski swoją kandydaturę na wójta zgłosił obecny włodarz Andrzej Stachurski z KWW Andrzeja Stachurskiego (57 l.), Antoni Marchewka z KWW Antoniego Marchewki ( 59 l.) oraz Marek Rączka z KWW Marka Rączki (40 l.).

W ostatnich dniach i tygodniach niektóre komitety przedstawiły swoich kandydatów do rad miasta, gminy, powiatu, sejmiku województwa, a także na urząd wójta czy burmistrza. Wielu kandydatów na wójtów i burmistrzów rozpoczęło rozmowy z mieszkańcami, aby przedstawić im swój program oraz pomysły na miasto lub gminę. Prześcigają się w materiałach filmowych, które możemy obserwować w mediach społecznościowych. Im bliżej 7 kwietnia, tym coraz częściej można odczuć nerwowość i walkę o władzę m.in. poprzez ataki na swoich konkurentów. 

Do wyborów pozostało już tylko 19 dni. Jaki będzie tego efekt, zobaczymy już niebawem. 

id

Reklama

Komentarze: 211

Dodaj komentarz Widok:
3
@ Roza
dnia 22.03.2024, 12:29 · Zgłoś
Tylko pan Marek Raczka !!! Osiek i okolice potrzebuje człowieka wykształconego,spolecznika,przedsiebiorczego,o a nie następnego biznesmena .Pan Marek jest człowiekiem szczerym ,pelnym pozytywnej energi o dobrym sercu,a takich ludzi jest teraz bardzo malo.
Odpowiedz
1
@ Jonasz
dnia 20.03.2024, 10:20 · Zgłoś
Pruchnik jaki bezpartyjny - to PIS-owiec.
Odpowiedz
3
@ Myślący lud
dnia 19.03.2024, 21:05 · Zgłoś
Głosujemy na każdego, który nie wstydzi się korzeni politycznych. Coraz więcej ukrytych świnek, tylko marzących o korycie. Zmieniamy to razem.
Odpowiedz
3
@ Test
dnia 19.03.2024, 11:59 · Zgłoś
Skołyszyn - porażka całkowita!!!
Odpowiedz
-2
@ Wiesiek
dnia 20.03.2024, 10:37 · Zgłoś
o czym, a raczej o Kim piszesz [...]...
Odpowiedz
1
@ FM GL FM
dnia 20.03.2024, 16:20 · Zgłoś
O tym, że to ustawka pod jednego kandydata
Odpowiedz
0
@ Wiesiek
dnia 21.03.2024, 13:49 · Zgłoś
to się [...] USTAWIAJ i będziesz drugi, a nie bierz się za komentowanie bo ci czas ucieka...

A do Wójta: pozdrawiam Wiesiek.
Odpowiedz
5
@ Goska
dnia 19.03.2024, 11:59 · Zgłoś
W gminie Osiek jeśli mieszkańcy chcą zmian to powinni zagłosować na Pana Rączke. Człowiek młody, obeznany w prawie,wykształcony i przede wszystkim będzie chciał zrobić coś dla ludzi. Wystarczy juz tych lewych interesów w naszej gminie.Pozostałym kandydatom już podziękujemy.
Odpowiedz
-3
@ 1234567
dnia 19.03.2024, 06:14 · Zgłoś
Tylko [...] buraczane zagłosują po pierwsze to nielegalne wybory Nie ma już 3RP nie mają prawa się rządzić i wybory robić
Odpowiedz
-5
@ Bezsensu
dnia 18.03.2024, 22:13 · Zgłoś
Patrząc kto startuje od A.Kostrzab to nie ma co się spodziewać Jasła od Nowa ???? Tusk już pokazał w Polsce jaka to nową siła rządzi ???????????? skoro Jasło chce zmiany to lepiej niech nie głosują na stare nazwiska
Odpowiedz
10
@ do "Bezsensu"
dnia 18.03.2024, 22:19 · Zgłoś
Pokaż mi jeden komitet w którym nie ma "starych nazwisk" :)
U Kostrząba są i stare i nowe - tak jak u wszystkich. Możesz głosować tylko na nowe.
A co najważniejsze - na burmistrza kandyduje tylko jedno nowe nazwisko i jest to właśnie Adam Kostrząb
Odpowiedz
-2
@ Matka
dnia 18.03.2024, 21:01 · Zgłoś
Piękne te obietnice pana Kostrzęba, pytanie tylko kto je sfinansuje, skąd pozyska nierealne sumy na to? Dziwi mnie też że tak doświadczony polityk z okręgu Brzosta nie startuje właśnie w tej miejscowości z którą jest tak dobrze zaznajomiony?
Odpowiedz
9
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 21:05 · Zgłoś
Bo startuje z miasta w którym mieszka. Przypomni pani programy pozostałych kandydatów, o ile jakieś w ogóle są?
Odpowiedz
10
@ do Matka
dnia 18.03.2024, 21:26 · Zgłoś
droga Pani, Kostrzab już wiele razy potwierdzał, że mieszka w Jaśle wiele lat i tu płaci podatki i tu żyje, ma dokładnie takie same prawa jak każdy inny mieszkaniec, to dlaczego ma startować z Brzostku?

Do wiadomości kandydat potrafi zarządzać budżetem i pozyskiwać wnioski o dofinansowanie z różnych źródeł, bo uwaga zaskoczenie sam potrafi je napisać. Proszę się zastanowić nad pisaniem zbędnych komentarzy.
Odpowiedz
12
@ do "Matka"
dnia 18.03.2024, 22:15 · Zgłoś
A jak zostaną sfinansowane programy Panów Czeluśniaka, Zająca, Ziemby i Czarneckiego...???
Programy? Jakie programy? :) hehehe
Odpowiedz
-1
@ Zenek
dnia 19.03.2024, 13:57 · Zgłoś
Ja przypomnę sto konkretów w sto dni także tego
Odpowiedz
0
@ Myślący lud
dnia 19.03.2024, 21:07 · Zgłoś
Niestety to nie jaślanin, dlatego będzie dyskwalifikowane przez mieszkańców. Jasło dla jaślan. Spadochroniarzy na Brzostek.
Odpowiedz
1
@ do "Myślący lud"
dnia 20.03.2024, 12:20 · Zgłoś
Czy np. o Panu Czeluśniaku też powiesz że nie jest jaślaninem dlatego że urodził się w Kołaczycach? Kostrząb nie urodził się w Jaśle ale od lat tutaj mieszka - więc jest takim samym jaślaninem jak każdy z nas.
Odpowiedz
7
@ Anonim94727
dnia 18.03.2024, 18:47 · Zgłoś
W gminie Tarnowiec trzeba zmian [...]
Odpowiedz
12
@ bazalt
dnia 18.03.2024, 18:41 · Zgłoś
Nie wiem ile osób to obejdzie - zmarł obywatel miasta Jasła. Znany chyba wszystkim bez względu na polityczne podziały.
Odpowiedz
-22
@ Grażyna
dnia 18.03.2024, 17:25 · Zgłoś
Gmina Jasło ma nową zastepcę wójta z Osobnicy, co Wy na to? Jak ocenianie posunięcie Wójta Piękosia?
Odpowiedz
21
@ młynarz
dnia 18.03.2024, 18:10 · Zgłoś
Niektórzy powinni w młynie worki po mące trzepać.
Odpowiedz
8
@ /?????
dnia 18.03.2024, 22:30 · Zgłoś
co to o rafałku z brzysk nie wolno nic prawdy napisać bo zaraz jest usuwane , chłopie jesteś wiesz kim ,więc kończ waść wstydu oszczędż, w brzyskach jedna plebania wystarczy , jedno mnie dziwi ,przez pięć lat płaczą nad niedolą urzędniczą ,a przed wyborami tak uwielbiają tę harówe
Odpowiedz
-10
@ Jest i dragoness
dnia 18.03.2024, 17:01 · Zgłoś
Jak czytam wpisy dragoness, to jest mi jej żal, Pis-owcy wygrają wybory, też dzięki głupawym wpisom " nieomylnej" pani której się tylko wydaje ,że po zjadała wszystkie rozumy słoikowe ...
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 17:19 · Zgłoś
Miło mi, że chociaż tak możesz sobie ulżyć w cierpieniu po przegranych pierwszych wyborach.
Odpowiedz
1
@ do@dragoness
dnia 18.03.2024, 18:18 · Zgłoś
U nas jest tylko [...] miejska z bloków i nauczyciele i oni glosują. Wynik wiadomy.
Odpowiedz
7
@ Jest i dragoness
dnia 18.03.2024, 18:43 · Zgłoś
Konsekwentnie manipulujesz faktami. Kto przegrał "pierwsze wybory " liczby proszę ?! poprzyj swoje wywody ogłoszeniem PKW. Polemika z tobą to jak rozmowa [...] z obrazem
Odpowiedz
3
@ Magda
dnia 18.03.2024, 19:04 · Zgłoś
Skoro, jak sugerujesz PiS wybory wygrał, to dlaczego PiS nie rządzi???
Aaaa pewno dlatego, że wszyscy inni niż PiS ten PiS mają w Dudzie:))) swoją drogą to ciekawa sytuacja: jednocześnie wygrać i przegrać, PiS tak umi:))
Odpowiedz
1
@ Do Magdy
dnia 18.03.2024, 19:33 · Zgłoś
Proszę Pani, radzę chociaż raz ! przeczytać ze zrozumieniem obowiązującą konstytucję, oraz ordynację wyborczą. Wiem, są wadliwe, ale tvn-y i onety swoją retoryką tego nie zmienią. Widzimisię i osobiste oczekiwania mają się nijak do obowiązującego prawa ! Pani poczyta kto je uchwalał ? I kiedy ? Będzie zagwozdka !
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 20:35 · Zgłoś
Proste pytanie; skoro PiS wygrał wybory, to dlaczego nie rządzi?
Odpowiedz
1
@ Magda
dnia 18.03.2024, 21:05 · Zgłoś
Ok, no i dostałam odpowiedź:) na zadane pytanie. Dziękuję i pozdrawiam
Odpowiedz
2
@ Do dragoness
dnia 18.03.2024, 21:23 · Zgłoś
"Wybory parlamentarne. Polacy wybrali Sejm i Senat. Są ostateczne wyniki wyborów
15 października w Polsce odbyły się wybory do Sejmu i Senatu połączone z ogólnokrajowym referendum. Oficjalne wyniki: PiS - 35,38 proc., KO - 30,7 proc., Trzecia Droga - 14,4 proc., Nowa Lewica - 8,61 proc., Konfederacja - 7,16 proc."

Dlaczego nie rządzi ? Ponieważ taką mamy konstytucję i nie udawaj "niemca" jeszcze ci się ona czkawką niejeden raz odbije, "głupawka" nie pomoże. Internet pamięta !
Odpowiedz
-1
@ Do Magdy
dnia 18.03.2024, 21:51 · Zgłoś
Bez urazy, jak już pani przeczyta konstytucję i ordynację wyborczą będziemy bliżej poważnej dyskusji. [...] [...] czy [...] osiem gwiazdek, to nie w moim stylu, tego typu polemiki są mi obce i obracanie kota ogonem też.
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 19.03.2024, 13:03 · Zgłoś
Jeszcze raz zapytam, może inaczej; Czy PiS ma większość parlamentarną?
Odpowiedz
3
@ Stachu
dnia 19.03.2024, 15:41 · Zgłoś
Wybory wygrywa ten kto zdobywa większość w parlamencie - czy tego chcesz czy nie Panie "konstytucjonalista" :)
Odpowiedz
-2
@ R
dnia 19.03.2024, 16:31 · Zgłoś
On już dziś nie jest konstytucjonalista, w tym tygodniu jest specjalistą od hmmm...no [...], strzelam, zmian klimatycznych??? Każdy pogromca [...] zna się przecież na klimacie.
Odpowiedz
-10
@ Wybory
dnia 18.03.2024, 17:00 · Zgłoś
W kołaczycach tylko Małgorzata Salacha była przez tyle kadencji dużo zrobiła głosujecie na nią
Odpowiedz
8
@ Mieszkaniec
dnia 19.03.2024, 00:25 · Zgłoś
Poproszę listę zasług.
Odpowiedz
6
@ kołaczycanka
dnia 18.03.2024, 16:48 · Zgłoś
PiS przegrał wybory dlatego, że swoją kampanię oparł jedynie na pokazywaniu jakie rządy Tuska były złe. Stasiowska robi dokładnie to samo, czego nauczyła się ze swojej partii - kampanię oparła na [...]eniu Salachy i negowaniu rządów tamtych czasów.
Odpowiedz
75
@ xxx123
dnia 18.03.2024, 20:02 · Zgłoś
I mam nadzieję że Stasiowska przegra. Tylko Pan Paweł Filipek
Odpowiedz
-3
@ mieszko
dnia 21.03.2024, 20:40 · Zgłoś
czemu...
Odpowiedz
3
@ Anonim64412
dnia 18.03.2024, 16:23 · Zgłoś
A teraz wypisujemy wszystkich którzy to są [...] bo się poukrywali pod nazwami "krzak".
Odpowiedz
6
@ Maksym1
dnia 18.03.2024, 16:35 · Zgłoś
Zaczynaj pierwszy
Odpowiedz
7
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 17:19 · Zgłoś
Bogusław Pyzik.
Odpowiedz
2
@ Weku
dnia 18.03.2024, 20:17 · Zgłoś
Zły przykład bo gościa można zobaczyć na spotkaniu w JDK komitetu Odnowa jak brylował przy kandydacie Kostrząbie i panu Urbanie. Zresztą jak dobrze w historię się cofnąć to burmistrz Pabian też startował kiedyś z PIS, radny Węgrzyn także. Jeszcze kilku asów w talii Odnowy by się znalazło.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 20:37 · Zgłoś
Cóż, wiem, co mówię. Absolwent uczelni Rydzyka, proszę wejść na profil na Fb. Osobiście dziwię się p. Urbanowi.
Odpowiedz
0
@ MVP
dnia 19.03.2024, 16:45 · Zgłoś
Dobrze wiedziec będę na niego głoswał.
Odpowiedz
0
@ Zenek
dnia 23.03.2024, 11:23 · Zgłoś
Dajesz będę wiedział na kogo glosowac
Odpowiedz
3
@ Jo
dnia 18.03.2024, 15:34 · Zgłoś
Tylko Tosiek Marchewka powinien zostać Wójtem, bo to dobry człowiek a innych już znacie.
Odpowiedz
-2
@ prosty wniosek
dnia 18.03.2024, 15:17 · Zgłoś
Oddanie głosu w Jaśle na kogokolwiek poza Panem Czeluśniakiem spowoduje, że nic się w mieście nie zmieni. Będzie od nowa ta sama "odnowa". Pamiętajcie że czasami tylko drastyczne decyzje mogą spowodować zmiany. Lepiej zaryzykować niż tkwić w tym marazmie i układach kolesiowskich kolejne lata. Taki wybór może tylko wpłynąć na plus i rozbić układy, które w Jaśle od lat funkcjonują. Podejdźcie do tej kandydatury poważnie i zaryzykujcie rozbicie układu zamkniętego w tej mieścinie, bo pozostawiając na stołkach tych, którzy w myśl hasła "każdy orze jak może" robią tylko to, co przynosi im prywatną korzyść. Nie dajcie się skusić na hasło "odnowa" bo "od nowa" [...] po wyborach będą wam śmiać się w twarz do następnej kampanii.
Odpowiedz
9
@ do prosty wniosek
dnia 18.03.2024, 15:25 · Zgłoś
moim kandydatem na burmistrza jest osoba, która ;
1. prac-uje
2. potrafi zarządzać i ma doświadczenie
3. ma wykształcenie wyższe
4. ma program

Twój kandydat nie spełnia żadnych z tych punktów - do widzenia.
Odpowiedz
-6
@ Ona
dnia 18.03.2024, 15:44 · Zgłoś
Krzysztof trzymam kciuki. Bo magistrów w Jaśle jak grzybów po deszczu. Cały magistrat nimi zawalony i coś z tego wynika?
Odpowiedz
6
@ do "Ona"
dnia 18.03.2024, 15:45 · Zgłoś
Jeszcze zostały punkty 1, 2 i 4 . Co o nich powiesz? :)
Odpowiedz
18
@ do "prosty wniosek"
dnia 18.03.2024, 15:59 · Zgłoś
A to "Jaślanie" nigdy wcześniej nie rządzili? A przed 2014? I co zrobił wtedy dla Jasła Pan Czeluśniak jako jeden z liderów "Jaślan"? Przeskoczyliśmy wtedy Krosno w rozwoju? Przypominam że Pan Czeluśniak jest w jasielskich władzach samorządowych już od 20 lat - co sam ostatnio podkreślał. Co w tym czasie zdziałał? No i dlaczego nie pokazał jeszcze żadnego programu dla Jasła?
Odpowiedz
14
@ Anonim12652
dnia 18.03.2024, 16:34 · Zgłoś
Co Czelusniak robił do tej pory? Za co brał pieniądze? Co zrobił ten pan gdy był w radzie popierającej burmistrza Czerneckiego? Co zrobili dla Jasła panowie Hap i Znamirowski? Czy są znane jakiekolwiek efekty ich pracy? Czy w poprzednich wyborach samorządowych klub jaślan był popierany przez jasielski PiS? Czy dogadując się z PiSem nie stali się częścią układu który niszczy Jasło od wielu wielu lat?
Odpowiedz
1
@ Zenek
dnia 19.03.2024, 14:04 · Zgłoś
A z konfederacji kto jest
Odpowiedz
2
@ ja
dnia 18.03.2024, 14:26 · Zgłoś
A co sądzicie o kandydatach w gminie Kołaczyce?
Odpowiedz
46
@ mieszkaniec
dnia 23.03.2024, 00:10 · Zgłoś
Pan Filipek, najlepszy kandydat
Odpowiedz
15
@ ixi
dnia 18.03.2024, 13:58 · Zgłoś
NIKT z kandydatów na Burmistrza Jasła nie zasługuje na mój głos, i go nie dostanie.

Ci koryciarzy aż [...] partyjniactwem, dyletanctwem i miernością.

Szkoda Jasła i straconego czasu.
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 14:55 · Zgłoś
Czyżby w Konfederacji jasielskiej nie było odpowiedniego kandydata na burmistrza? Kurde, jak mi nieprzykro.
Odpowiedz
-1
@ Pixi
dnia 18.03.2024, 15:27 · Zgłoś
Inni wybiorą za Cb.
Odpowiedz
-1
@ R
dnia 19.03.2024, 17:17 · Zgłoś
Och i ach, kandydat W. zmoczyl prześcieradło i mama była ZŁA!!!
Odpowiedz
7
@ wyborca kwietniowy
dnia 18.03.2024, 13:29 · Zgłoś
My Suveren, wszystko w naszych rękach, wybierać nowych, innych, nie tych samych
Odpowiedz
-61
@ Miki
dnia 18.03.2024, 12:47 · Zgłoś
Jasło - tylko Wojtek Zając
Odpowiedz
24
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 12:50 · Zgłoś
Dla którego określeniem definiującym, jak sam stwierdził, jest bycie synkiem mamusi. Gratulacje.
Odpowiedz
-8
@ ona
dnia 18.03.2024, 13:25 · Zgłoś
Skąd u ciebie kobieto tyle zawiśći?
Odpowiedz
6
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 13:26 · Zgłoś
Proszę obejrzeć film promocyjny, 30ta sekunda.
Odpowiedz
-1
@ ja
dnia 18.03.2024, 13:34 · Zgłoś
Każdy słyszy co chce słyszeć. I niech każdy sam zinterpretuje słowa Wojciecha Zająca:

Redaktor:
- Wojciech Zając - samorządowiec, prawnik, i co nie jest tajemnicą, syn Alicji Zając, a także kandydat na burmistrza Miasta Jasła. Czy we właściwej kolejności wymieniłam to? Czy którąś z ról dałby Pan jako pierwszą?

Wojciech Zając:
- Zdecydowanie na pierwszym miejscu postawiłbym tutaj sformułowanie 'syn senator Alicji Zając'.
Wszyscy wiemy, że rodzina jest sprawą fundamentalną.
Ja jestem dumny z tego, że jestem synem Alicji Zając i Stanisława Zająca.
Odpowiedz
-1
@ ja
dnia 18.03.2024, 13:36 · Zgłoś
tylko Adam "Nie-Wezmę-Pabiana-Na-Zastępcę" Kostrząb
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 13:37 · Zgłoś
A ja jestem dumna z własnych osiągnięć, z którymi nie mieli wiele wspólnego moi rodzice, a szczególnie nie przecierali mi drogi i nie liczyłam na ich nazwisko. Co kto ma, z tego jest dumny.
Odpowiedz
-20
@ mejza
dnia 18.03.2024, 13:48 · Zgłoś
dragones nie porównuj sie do kandydata na burmistrza. Ty jesteś jedną z setek rozhisteryzowanych belfrów z tego wymierającego miasta i nie pochodzisz z Jasła. Wojciech Zając jest jaslaninem i bedzie kierował miastem.
Odpowiedz
20
@ do "ja"
dnia 18.03.2024, 13:51 · Zgłoś
To jednak smutne że na pierwszym miejscu najbardziej liczy się to czyim jest się synem a nie to co samemu się osiągnęło.
Możesz nabijać się z Kostrząba ale ten gość po prostu każdego dnia ciężko pracuje na to co osiągnął a od dwóch lat bierze odpowiedzialność za duże inwestycje, zarządza nimi. Co robi zawodowo Wojtek Z? Czym się zajmuje? I nie pisz że jest "radnym" czy w prezydium tej rady bo to praca zawodowa to to nie jest
Odpowiedz
4
@ do "ja"
dnia 18.03.2024, 13:53 · Zgłoś
od dwóch kadencji nie dwóch lat - pomyłka
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 13:55 · Zgłoś
@mejza.
No, piękny nick sobie wybrałeś, jednego z największych pisowskich [...], oszukującego chore dzieci i ich rodziców. Absolutnie nie mam zamiaru się porównywać z kimś, kto ani dnia nie przepracował w normalnej pracy, zgodnie ze swoim wykształceniem.
Odpowiedz
-8
@ POPiS
dnia 18.03.2024, 14:00 · Zgłoś
Nowacka ci szykuje robotę na weekendy, to się lepiej weź za siebie, a nie mi tu agituj, [...] histeryczko.
Odpowiedz
-17
@ Jan12
dnia 18.03.2024, 14:27 · Zgłoś
My też jesteśmy z tego dumni,że wreszcie mamy dynastię rodziny Zająców.Do boju,na koń!
Odpowiedz
-5
@ ja
dnia 18.03.2024, 14:28 · Zgłoś
tak właśnie działa internet - kreowanie takiej rzeczywistości, jaką się potrzebuje. ja z nikogo się nie nabijam. proszę mi tu nie tworzyć jakiejś dramatycznej narracji. nie jestem nastolatkiem, żeby się 'nabijać'. mówię o faktach.
tutaj natomiast zaczyna się robić piaskownica.
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 14:36 · Zgłoś
Proponuję, żeby PoPiS, czyli lokalny konfederasta, sprawdził etymologię słowa "[...]" i definicję słowa "[...]", zanim zrobi z siebie [...] po raz kolejny.
Odpowiedz
10
@ do "ja"
dnia 18.03.2024, 15:29 · Zgłoś
Ale że jak działa internet? Wojtek Z sam zamieścił w internecie swój wywiad w którym można usłyszeć/przeczytać to co tutaj jest dyskutowane. Jeśli ktoś walcząc o samodzielne, odpowiedzialne stanowisko burmistrza mówi że jest przede wszystkim "synem" kogokolwiek to już bardzo dużo o nim mówi. Chcesz żeby burmistrzem Jasła został "czyjś syn" czy może jednak ktoś kto mówi o sobie przede wszystkim jako o "doświadczonym samorządowcu" albo "sprawnym menadżerze" a nie bazuje na czyichś osiągnięciach?
Odpowiedz
3
@ do "ja"
dnia 18.03.2024, 15:40 · Zgłoś
Polecam puść sobi ten wywiad jeszcze raz i posłuchaj szczególnie początku - jest na jego stronie na facebooku. U mnie czymś takim stracił bo to jednak bardzo dużo o nim mówi
Odpowiedz
-4
@ hmmm
dnia 18.03.2024, 22:20 · Zgłoś
A moze jednak wezme i mojego kolege inwestora W. od blokow tez wezme
Kazdego wezme tylko musicie nas wybrac “od nowa”
Odpowiedz
6
@ Jo
dnia 18.03.2024, 12:33 · Zgłoś
W Osieku tylko A. Marchewka musi wygrać, bo nikt inny nie poradzi sobie z tymi co żądza.
Odpowiedz
0
@ Ja
dnia 18.03.2024, 12:46 · Zgłoś
Boże uchroń od złego. Nigdy
Odpowiedz
6
@ Anonim61576
dnia 18.03.2024, 13:32 · Zgłoś
rządzić przez "ż" tak mógł napisać "Jo" rodem z Osieka.
Najlepiej zrezygnuj z komentarza jak masz się tak kompromitować !!!
Odpowiedz
1
@ Do Anonim..
dnia 18.03.2024, 17:12 · Zgłoś
Nie krytykuj,bo słownik zmienia poprawnie napisane wyrazy i mógł uznać,iż piszącemu chodziło o żądzę/ niepohamowane pragnienie/
Odpowiedz
2
@ ...
dnia 19.03.2024, 11:42 · Zgłoś
A ja myślę że jedynym który zrobi tam porządek będzie Pan Marek Rączka, człowiek wykształcony i na poziomie
Odpowiedz
0
@ Bogdan
dnia 20.03.2024, 19:54 · Zgłoś
a zrobi porządek? Przydałoby się po tej kadencji...
Odpowiedz
15
@ WyborNr1
dnia 18.03.2024, 12:31 · Zgłoś
Tak czytam komentarze pod artykułami dotyczącymi wybór na burmistrza Miasta Jasła I zastanawiam się, dlaczego większość negatywnych komentarzy skierowana jest przeciwko Panu Adamowi Kostrząbowi? Z tego co wiem, kandydatów jest 5, a ciągle mowi się o Panu Adamie. Według mnie odpowiedź na to pytanie może być tylko jedna - kandydat na poziomie, z doświadczeniem, bardzo duża wiedzą i merytoryką. Doskonała kampania wyborcza, liczne grono zainteresowanych podczas spotkań. Konkurencja nie spi :)) myślę, że mieszkańcy Jasła tym razem nie zawiodą, pójdą tłumnie do urn i oddadzą słuszny głos. Bo tutaj nie ma nad czym zastanawiać się.
Odpowiedz
2
@ do Wyborynr1
dnia 18.03.2024, 12:41 · Zgłoś
Dlaczego? Dlatego ze promują go ludzie , którzy byli u władzy przez 9,5 roku jako najwyższa władza albo siedzą w jasielskiej polityce od kilkunastu lat. Jaślanie maja dosyć tych ludzi po prostu i stąd te negatywne komentarze. Mówi sie także i negatywnie ocenia jak czytam komentarze dotyczące pana Zająca i pana Czeuśniaka tak ze pan Kostrząb nie jest jedyny.
Odpowiedz
-10
@ Ja12
dnia 18.03.2024, 12:42 · Zgłoś
Bo pozostali kandydaci są prawdziwi. Zając nie udaje, że wcale nie jest synem senatorowej. Czelusniak jest sobą, takim jakim ludzie od lat go widzą i popierają. Czarnecki jest znany i przetestowany. A od słuchania jaki nieskazitelny jest Kostrząb, jak zbawi to miasto, jak wybuduje szklane domy i jest w ogóle czymś nowym to już uszy puchną. Niech wygra skoro ma doświadczenie, energię, chęć do pracy. Ale niech będzie tym czym jest na prawdę - nowym wodzem ekipy Pabiana.
Odpowiedz
6
@ do ja12
dnia 18.03.2024, 12:47 · Zgłoś
znam Kostrzaba i jest dokładnie taki jakim się przedstawia, autentyczny.
Odpowiedz
9
@ Ja12
dnia 18.03.2024, 12:59 · Zgłoś
Jako człowiek pewnie tak. Ale jako kandydat ODNOWY już nie. Czy jak zmienię właściciela restauracji ale zostawię ta samą ekipę fatalnych kucharzy i kelnerów to będzie to nowa lepszą restauracja? Ja wiem na czym to polega - trzeba z kimś się dogadać żeby objąć władzę, musi być jakaś wymiana coś za coś.
Odpowiedz
13
@ do Ja12
dnia 18.03.2024, 13:18 · Zgłoś
W takim razie to dotyczy wszystkich kandydatów - którzy mają w swoich zespołach ludzi, których dokładnie opisujesz. Mają nowych i starych- Wszyscy każdy jeden! Każdy!! a od kiedy pojawił się artykuł próbujesz coś udowodnić tylko do końca nie wiesz co i starasz się rozkręcać [...] na Kostrzaba.
Odpowiedz
9
@ do Ja12
dnia 18.03.2024, 13:26 · Zgłoś
Dokładnie największy problem „bo dobrze o nim mówią” i uszy puchną, to wyłącz kompa nie czytaj, nie słuchaj albo może się zainteresuj czemu tak dobrze o nim mówią bo może warto. Piszesz pozytywnie tylko na zająca, skoro już zdecydowałeś/as masz do tego prawo, głosować na kogo chcesz. to może już skończ swoje [...] i [...] bo katolikowi nie godzi, widać że nie znasz Adama, to nie [...]. Nie pozdrawiam.
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 13:27 · Zgłoś
Ekipę można wymienic. Po to są wybory. Nikt nie zmusza do głosowania na tych, co już byli, prawda?
Odpowiedz
4
@ ja12
dnia 18.03.2024, 13:40 · Zgłoś
Nie rozkręcam [...]. Kostrząb jest idealnym kandydatem. Ma świetną kampanię, świetny program, emanuje spokojem i kulturą osobistą. Jest tym czego potrzeba temu miastu. Ale nie z Pabianem jako kulą u nogi. Nie z tymi radnymi. A głosowanie na Kostrząba, ale na jego radnych nie - mija się z celem. Bez większości w radzie burmistrz nic nie zdziała. Ludzie chcą kogoś pokroju Adama Kostrząba. Ale nie chcą już ekipy Pabiana. I mają dylemat.
Odpowiedz
9
@ do ja12
dnia 18.03.2024, 13:56 · Zgłoś
Pabian to jedna osoba na liście. Na liście, której jest 9 osób również nowe zaangażowane i można głosować na innych, łącznie 27 w prawie każdym komitecie i są tam nowe osoby warte uwagi. Proszę nie mówić ciągle jedna narracją Pabian bo to już się zrobiło nudne.

A jeśli chodzi o większość w radzie, to uważam, że jeśli tym ludziom którzy startują zależy na mieście, będą dobre projekty i to każdy jeden powinien być za. Były rady w różnych miastach gdzie Burmistrz zaczynał z 1 radnym a kończył kadencję w większością.
Odpowiedz
8
@ Anonim12652
dnia 18.03.2024, 15:23 · Zgłoś
Do ja1
Gdzie słyszałeś, że Kostrzab "zbawi Jasło" albo "wybuduje szklane domy"? Sam to mówi? Ma to na plakacie czy w ulotce? Gdzieś to znalazłeś, czy tylko tak dla beki rzucasz? I oczywiście nie jest to żaden [...] tylko poważna praca budowy wspólnoty o której wspominał kandydat Wojciech.
Odpowiedz
-2
@ Wojtek
dnia 18.03.2024, 22:53 · Zgłoś
To Kostrząba promuje majorowa, Kurowska, Rzońca i Pawlus??? To zdaje się ci ludzie byli u władzy przez ostatnie lata. Ciekawe:)))
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 19.03.2024, 13:05 · Zgłoś
Nikt taki go nie promuje, przestań robić ferment.
Odpowiedz
-3
@ 02
dnia 18.03.2024, 11:58 · Zgłoś
Kostrząb to kot w worku.
Odpowiedz
5
@ do 02
dnia 18.03.2024, 12:12 · Zgłoś
Jaki Kot w Worku? O czym Pan/Pani mówi? Pan Adam to człowiek przygotowanym merytorycznie oraz praktycznie na stanowisko Burmistrza Miasta Jasła. Doświadczenie oraz wiedzę którą posiada spożytkuje z wynikiem pozytywnym dla całego Miasta Jasła.
Odpowiedz
6
@ Ja14
dnia 18.03.2024, 12:24 · Zgłoś
Zastępca burmistrza zostaje się z nadania. Nikt się nie zastanawia jakim cudem młody chłopak po 6 latach pracy jako urzednik mial wystarczajace kompetencje i doświadczenie żeby zostać zastępca burmistrza? Nawet na zwykłego kierownika w urzędzie ciężko się załapać z takim stażem. Ale to co się działo w Brzostku zostaje w Brzostku.
Odpowiedz
1
@ do Ja14
dnia 18.03.2024, 12:25 · Zgłoś
jak chcesz bardzo wiedzieć to się zapytaj Staniszewskiego, otwarty na kontakt to ci odpowie.
Odpowiedz
5
@ jas
dnia 18.03.2024, 12:28 · Zgłoś
Jest dobry w tym co robi . Samo nazwisko nie powoduje , że pan Z. będzie dobrym burmistrzem bo nie ma żadnego doświadczenia ani kwalifikacji. A w Brzostku ma sie lepiej niz w Jasle
Odpowiedz
-12
@ Ja12
dnia 18.03.2024, 12:48 · Zgłoś
Zając i Kostrząb mają takie samo wykształcenie. Zając przeszedł przez wszystkie szczeble władzy samorządowej, aż do sejmiku województwa. Wszędzie dostał się głosami tysięcy ludzi, nigdzie nie był z nadania. Był we wszystkich tych miejscach gdzie zapadają decyzję co do środków finansowych dla regionu. I ktoś nazywa to zerowym doświadczeniem. Pan Kostrząb został zastępcą burmistrza dzięki decyzji i woli jednej osoby.
Odpowiedz
12
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 12:51 · Zgłoś
Faktycznie. Był. Nigdzie nie pracował zgodnie z kwalifikacjami. Wszędzie synekurki dzięki mamusi.
Odpowiedz
11
@ do Ja12
dnia 18.03.2024, 12:55 · Zgłoś
Kostrząb ma dwie kadencje doświadczenia w zarządzaniu, w realizacji wielomilionowych inwestycji. Nie boi się odpowiedzialności
Z całą sympatią ale jakie doświadczenie w zarządzaniu ma Wojciech [...] przeszedł przez szczeble samorządu ale jako radny. Nie widzisz różnicy?
Odpowiedz
16
@ jo
dnia 18.03.2024, 14:34 · Zgłoś
Głos oddany na Czrrneckiego to głos na zająca.
Odpowiedz
-1
@ Zenek
dnia 19.03.2024, 14:10 · Zgłoś
Lepszy synek mamusi niż resortowe dziecko
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 19.03.2024, 17:32 · Zgłoś
Sprecyzuj, kogo masz na myśli.
Odpowiedz
1
@ Zenek
dnia 23.03.2024, 11:29 · Zgłoś
[...] i wszystkich [...]
Odpowiedz
15
@ Jaślanin
dnia 18.03.2024, 11:50 · Zgłoś
Jasło nie umiera - Jasło umarło a [...] wskrzesić tylko Wszechmocny potrafił. Cała ta miejska kampania to nie jest walka o przyszłość miasta tylko gra o własne interesy. Jak można sobie przypomnieć radnymi przybocznymi obecnego burmistrza RP są ci sami, który teraz na plakatach stają u boku kandydata AK - wniosek nasuwa się jasny "lepiej będzie ale tylko im". Jak kandydaci chcą przyciągnąć inwestorów do miasta? Jak planują wyjść na przeciw biznesom istniejącym i tym którzy nowe biznesy chcą tworzyć. Miasto się wyludnia - nie będzie podatnika to władzy miejskiej braknie na własne uposażenie. Przy każdych wyborach na "płotach" przewijają się te same twarze i nazwiska - więc co się może zmienić skoro to "nowe" to jest to samo co już "jest".
Odpowiedz
3
@ Komplet.
dnia 18.03.2024, 11:56 · Zgłoś
Idz Pan i sam startuj w wyborach. Każdy ma do tego prawo. Najgłośniej krzyczą Ci, którzy nic nie robią, wiecznie narzekają i mają najwięcej do powiedzenia. Czy na portalach czy w rzeczywistości. A jak przyjdzie co do czego to siedzą Cicho jak mysz pod miotłą.
Odpowiedz
2
@ do mieszkaniec
dnia 18.03.2024, 11:56 · Zgłoś
Szkoda że cię juz zablokowali, ja jeszcze mogę czytać treści tam zawarte. Wczoraj ostra wymiana zdań pomiędzy kandydatami z Odnowy a kandydatem Jaślan na burmistrza. Pop corn i paluszki były nieodzowne przy śledzeniu tej pasjonującej wymiany zdań . Ale że nic nie było o developerze? Liczę na ciąg dalszy no chyba ze będą blokady na kontach.
Odpowiedz
-2
@ Anna
dnia 18.03.2024, 12:00 · Zgłoś
mądrze powiedziane. jak można się nazywać ODNOWA biorąc na swoje listy poprzedniego burmistrza i poprzednich radnych. ktoś im zrobił elektrowstrząsy, że będą myśleć inaczej, lepiej? jak głosowali za podniesieniem wszelkich opłat, to teraz u nowego wodza będą je obniżać? stary produkt serwowany w nowym opakowaniu. smacznego!!!
Odpowiedz
18
@ do Anna
dnia 18.03.2024, 12:02 · Zgłoś
a jak można nazywać Wojciech Zając i mówić że się nie startuje z pis ?heh wszystko można
Odpowiedz
6
@ Anna
dnia 18.03.2024, 12:52 · Zgłoś
A czy Zając chodzi i mówi ludziom że nie jest z PiSu? Czy wyparł się kiedyś tego?
Odpowiedz
7
@ Tragedia.
dnia 18.03.2024, 16:37 · Zgłoś
Uważa Pan, że tego typu zaczepki na PRYWATNYM profilu Pana Adama są dobrym sposobem na prowadzenie rozmów ze swoim kontrkandydatem? Uwaza Pan, że Facebook jest do tego dobrym miejscem?:)
Odpowiedz
-5
@ Mieszkaniec
dnia 18.03.2024, 11:38 · Zgłoś
Chciałbym wejść na oficjalny profil kandydata Adam Kostrząb na Facebooku, ale po moich konkretnych pytaniach o to skąd kasa na te wszystkie obietnice, dlaczego Pabian na liście, dlaczego jego radni od Pabiana ani Pabian nie wpadli na to żeby zrealizować tak podstawowe zmiany w mieście jak rządzili, zostałem zablokowany i ani nie mogę komentować ani nawet wejść na profil. Szkoda, chłopak wydawał się autentyczny.
Odpowiedz
7
@ do Mieszkaniec
dnia 18.03.2024, 11:58 · Zgłoś
Przede wszystkim to ty wydajesz się mało "autentyczny". Wyglądasz raczej na jakiegoś [...] wypuszczonego przez któregoś z konkurentów... :)
Odpowiedz
10
@ do mieszkaniec
dnia 18.03.2024, 12:06 · Zgłoś
dokładnie dobrze powiedziane [...]- wszystko w pisie komentuje na plus a u innych hejcik więc wiadomo od kogo został wysłany. hehe słychać wycie- znakomicie
Odpowiedz
11
@ do Mieszkaniec
dnia 18.03.2024, 12:14 · Zgłoś
Skoro bezpodstawnie Pan zarzuca blokowanie, proszę przyjść na spotkanie z Panem Adamem zadać pytanie i napewno odpowie :)
Odpowiedz
21
@ do Mieszkaniec
dnia 18.03.2024, 12:20 · Zgłoś
Idź na spotkanie Pana Kostrząba i go zapytaj dlaczego Cię blokuje? Narobisz mu wstydu
No chyba że... to wszystko bzdury a ty jesteś zwykłym płatnym [...]? :)
Odpowiedz
1
@ Mieszkaniec
dnia 18.03.2024, 12:34 · Zgłoś
Podstawy do zablokowania były - niewygodne pytania. Nie wiedziałem, że profil kandydata jest tylko dla kółka wzajemnej adoracji.
Odpowiedz
6
@ Mieszkaniec
dnia 18.03.2024, 12:36 · Zgłoś
Posiadanie poglądów nie oznacza bycia [...]. Zadawanie rzeczowych i merytorycznych pytań nie jest formą [...].
Odpowiedz
5
@ do mieszkaniec
dnia 18.03.2024, 12:45 · Zgłoś
Jasne. jeśli robi się to pod własnym nazwiskiem, a nie zmyślonym.
Odpowiedz
13
@ Staszek
dnia 18.03.2024, 10:26 · Zgłoś
Się dzieje..portier na burmistrza...nie powiem... awans byłby niespotykany ????
Odpowiedz
18
@ Ona
dnia 18.03.2024, 10:49 · Zgłoś
Panie Wójcie Bolek. Gdzie ma Pan przypinkę Duda 2020? Precz z PiS -em w Dębowcu.
Odpowiedz
-6
@ Do ona
dnia 18.03.2024, 11:07 · Zgłoś
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia psychicznego.
Odpowiedz
14
@ Sobi do @Ona
dnia 18.03.2024, 11:57 · Zgłoś
Pan Bolek jedzie na Eurowizje do Malmo (Szwecja) zamiast Luny i to on zaśpiewa "zbuduje sobie wieże" bo zbudował w Dobryni, ciekawe czy za pisowskie pieniądze z pisowskiego ładu.
Odpowiedz
8
@ Do ona
dnia 18.03.2024, 12:05 · Zgłoś
Z tego co widziałam to było więcej takich wójtow a właściwie chyba wszyscy razem z Panem Burmistrzem.
I co z tego, że mieli przypinkę. Zadaniem rządzących jest się dogadać z każdą władzą jeżeli daje pieniądze. Po to ich wybieramy, żeby rozwijali nasze miasta i gminy a gmina Dębowiec jest najlepszym tego przykładem.
Tak trzymać Panie Wójcie.
Zdrowia Panu życzę bo nie ma Pan łatwo z tymi ujadającymi pieskami.
Odpowiedz
-5
@ Ona
dnia 18.03.2024, 12:14 · Zgłoś
Za rozwój z pisowskich pieniędzy z Polskiego Ładu dziękujemy. Wstyd.
Odpowiedz
4
@ szok
dnia 18.03.2024, 12:16 · Zgłoś
też chcę poznać dokonania zawodowe portiera
Odpowiedz
14
@ Egi
dnia 18.03.2024, 13:33 · Zgłoś
Mieli wszyscy Dudę w klapie a teraz wszyscy bezpartyjni:-)))ciągle na pisowskich imprezach i wręczaniach, fotki z panującymi a teraz bezpartyjni:-)))
Odpowiedz
15
@ Al
dnia 18.03.2024, 10:25 · Zgłoś
I teraz się tu zacznie dopiero kto lepszy kto gorszy, czytelnicy tego portalu nie gryzą się w język
Odpowiedz
42
@ Kołaczyce
dnia 18.03.2024, 10:05 · Zgłoś
Mam nadzieję, że mieszkańcy gminy Kołaczyce nie dadzą się nabrać na obietnice bez pokrycia karierowiczki skaczącej ze stołka na stołek.
Odpowiedz
-20
@ R
dnia 18.03.2024, 10:21 · Zgłoś
Kierowniczka, chociaż z PiSu ma więcej energii w sobie niż cała reszta razem wzięta. Życzę jej, aby znalazła drzwi wyjściowe z PiSu, bo ten PiS pasuje do niej jak wół do karocy.
Odpowiedz
0
@ Ja
dnia 18.03.2024, 10:36 · Zgłoś
Dadzą, dadzą
Odpowiedz
4
@ Pixi
dnia 18.03.2024, 15:43 · Zgłoś
Ona nie ma 38 lat...
Lansuje się na znajomościach w starostwie..i Partyjnactwie..
Tak jak gnoiła poprzednią Burmistrz, tak [...] obecnego.. którego popiererała...
Nikt z obecnych radnych z którymi startowała w ostatnich wyborach.. nie chciał z nią startować..- są w innych komitetach.
Odpowiedz
17
@ Jasuo
dnia 18.03.2024, 09:57 · Zgłoś
w Jaśle jeden kandydat - tylko Pan Adam K.
Reszta z grzecznosci powinna dać spokój.
Odpowiedz
22
@ do Jasuo
dnia 18.03.2024, 10:25 · Zgłoś
A dlaczego niby dać spokój? powinni walczyć! Choć jak obserwuję to co robi Kostrząb i pozostali to tak wygląda jakby już inni sami się poddali. Kostrząb cały czas spotkania z ludźmi, kupe ludzi na sali. Pozostali albo w ogóle nie robią albo co najwyżej garstkę zbiorą samych kandydatów z rodzinami. Z resztą Kostrząb jako jedyny chyba do tej pory program pokazał - reszta milczy
Odpowiedz
-3
@ mlody
dnia 18.03.2024, 10:29 · Zgłoś
Adam K. jako burmistrz Jasła to gwarancja ze nic sie nie zmieni, wsrod jego doradcow i kandydatów na radnych sa osoby ktore dzis zarzadzaja miastem
Odpowiedz
32
@ do Jasuo
dnia 18.03.2024, 10:34 · Zgłoś
a trzeba jeszcze pamiętać że Kostrząb cały czas jeszcze pracuje zawodowo . z konkurentów to chyba większość albo emeryturka albo "zawodowo nieaktywni" więc na kampanię mają dużo czasu. widać po prostu że ten Kostrząb to energiczny i pracowity człowiek
Odpowiedz
9
@ Nikki
dnia 18.03.2024, 10:37 · Zgłoś
Jaślanie, zgodnie z wieloletnią tradycja, dokonają najgorszego z możliwych wyborów. Więc nie ma się o co spierać zbytnio.
Odpowiedz
6
@ łodyniec
dnia 18.03.2024, 10:45 · Zgłoś
Byle się dostać do koryta. Później już z górki. Entuzjazm i energia znika z równą wartością zarabianych złotówek.
Oczywiście,po jednej kadencji jest się już "wśród swoich" ,nawet gdy nie wybiorą kolejny raz, to biednie nie będzie, pracować fizycznie nie będzie trzeba.
Każda władza mi przeszkadza i 99% biurokracji bym [...] na [...] [...].
Odpowiedz
-25
@ Kili
dnia 18.03.2024, 10:46 · Zgłoś
Tylko Krzysztof czelusniak pamiętajcie tylko on może to pozamiatać i zrobić porządek w urzędzie
Odpowiedz
-2
@ Anonim91579
dnia 18.03.2024, 10:46 · Zgłoś
Pisze pan nieprawdę bo A.
Odpowiedz
11
@ Loft
dnia 18.03.2024, 10:56 · Zgłoś
Skoro zarządzają to muszą być przez kogoś wybierani. A kto wybiera burmistrza i radnych? Mieszkańcy. Zresztą jakby nie patrzeć, to na listach każdego kandydata są znamy i nieznani kandydaci.
Odpowiedz
37
@ Do kili
dnia 18.03.2024, 10:59 · Zgłoś
Czelusniak jest radnym od 20lat. Co robił przez te 20 lat? Za co brał dietę radnego opłacaną również z moich pieniędzy? Jeżeli dziś mówi, że trzeba ratować Jasło, to ja się z nim zgadzam. Trzeba ratować Jasło przed Czelusniakiem!!!
Odpowiedz
12
@ Anonim37842
dnia 18.03.2024, 11:05 · Zgłoś
Ma pan rację radni którzy promują p.Kostrząbato walczą o swoje stołki zatrudnienia rodzinki, biznesy i rządzili,brali wszystko przy rządzącym p.Pabianem burmistrzem obecnej kadencji a teraz kandydatem na radnego w takim wypadku nie pomogą wierzę w mądrość wyborców
Odpowiedz
11
@ Anonim97651
dnia 18.03.2024, 11:10 · Zgłoś
Nie obstaję za nikim ,ale idąc tym tokiem myślenia to te dotychczas rządzące elity co zrobiły w Jaśle pabian,rak tylu bezradnych radnych (niektórych wcześniej co byli ,a suweren ich nie wybrał dalej się pchają np.czyżowicz ,czajka itd.szkoda wypisywać ,wtedy nic nie robili ,a teraz będą robić cokolwiek ?)
Odpowiedz
-7
@ koza
dnia 18.03.2024, 11:11 · Zgłoś
Posłuchaj [...], nie tylko Kostrząb zapewniam cię. Inne komitety tez robią spotkania osiedlowe i nie tylko. Spotkania zadaniowe , prezentacje. To że tego nie widać na jasło4u nie znaczy ze tego nie ma. Pytanie bez odpowiedzi dlaczego na jasło4u nie ma informacji o ogłaszanych w necie spotkaniach innych komitetów? Dlaczego redakcja nie skorzystała w minioną niedziele z zaproszenia na prezentacje jednego z komitetów? Dlaczego były obecne tylko dwie redakcje a pozostałe 5 mimo wysłanych zaproszeń nie skorzystały? Tak, Jasło oplakataowane i obanerowane jest podobiznami Kostrzaba i Kena, byłych radnych od Pabiana(sobczyk,węgrzyn,dziedzic, sikora,filip itp) teraz udajacych nowoczesnych z odnowy, na spotkaniach udział bierze mentor Odnowy hahahaha Burmistrz Pabian i znany ,,ludowiec,, Urban, ale świadczy to tylko o jednym, idzie Odnowa ( a to samo od nowa)
Odpowiedz
12
@ do koza
dnia 18.03.2024, 11:23 · Zgłoś
widać że z komitetu pis lub jaślanie, bo płaczę ze jaslo4u nie było, a wie że były dwie znaczy że był, może napisz do redakcji, to ci odpowiedzą.

jaslo oplakatowane jest też ziemba, czelusniakiem i wszystkimi z pis, to o co chodzi ?
Odpowiedz
14
@ do koza
dnia 18.03.2024, 11:27 · Zgłoś
Ja już wiem po co wy te media zapraszacie - bo jak przyjdą to podwoi wam się liczba uczestników spotkania :))) hehe
Boli was że u Kostrząba tłumy że miejsc siedzących brakuje a u was garstka? Prawda? :)
Odpowiedz
-11
@ koza
dnia 18.03.2024, 11:30 · Zgłoś
Nie ma żadnego komitetu PIS w wyborach na burmistrza i rady miasta. Myślenie i czytanie nie boli. To czy byłam czy nie nie ma znaczenia , ważny jest fakt braku obecności w kampanii wyborczej zaproszonych redakcji i brak opisu działalności innych komitetów niż Odnowa
Odpowiedz
10
@ do koza
dnia 18.03.2024, 11:35 · Zgłoś
a gdzie tu na jaslo4u relacja ze spotkania Kostrząba? podeślij linka bo nie widziałem ?

napisz sobie do redakcji a nie komentuj głupio.
Odpowiedz
-4
@ Ja
dnia 18.03.2024, 11:42 · Zgłoś
Tak, tłumy - wszyscy radni kandydujący z jego listy plus garstka zainteresowanych. Kostrząb jest genialnie skonstruowanym produktem marketingu wyborczego. Pokazuje że ludzie wszystko łykną.
Odpowiedz
7
@ Nigdzie.
dnia 18.03.2024, 11:45 · Zgłoś
Każdy zaglosuje na kogo będzie chciał. A pisanie komentarzy na forach publicznych, jest zbędne. Do wyborów już niedaleko.
Odpowiedz
-7
@ Ja12
dnia 18.03.2024, 11:46 · Zgłoś
A [...] wszystko kupi. Czy ktoś jest na prawdę tak naiwny żeby wierzyć że chłopak po 6 latach pracy w starostwie, nie pełniąc nawet stanowiska kierowniczego nagle zostaje bez układów, znajomości zastępca burmistrza? Jakiś anioł z nieba spłynął i wskazał gob palcem?
Odpowiedz
7
@ do "Ja"
dnia 18.03.2024, 11:50 · Zgłoś
Zapomniałeś wymienić jeszcze przedstawicieli pozostałych komitetów którzy przyszli na spotkanie do Kostrząba pewnie po to żeby jego programu posłuchac... Może dzięki temu w końcu swój pokażą :)
Odpowiedz
5
@ Szkodagadac
dnia 18.03.2024, 11:50 · Zgłoś
Ale to kto inny wybierał obecną władze Jasła czyt. Radnych i obecnego Burmistrza? Nie kto inny jak wszyscy mieszkańcy:). Pan Pabian jest już druga kadencję burmistrzem Jasła, a skoro jest takim złym wlodarzem, to trzeba było iść na wybory i zagłosować na kogoś innego. Domyślam się, że skoro nadal pracuje, to chyba nie było aż tak źle.
Najwięcej krzyczą na forach Ci, którzy nic nie robią całymi dnami, tylko siedzą i [...] stołek. Nie chodzą na wybory, nie działają społecznie, a chodzą, sieją plotki, narzekają jak to źle i niedobrze. Tacy jesteście mądrzy i macie świetne plany i wizję na rozwój Jasła, to czemu nie kandydujecie do rady gminy, rady powiatu, na sołtysów???
Odpowiedz
9
@ Lol.
dnia 18.03.2024, 12:07 · Zgłoś
A może ktoś był na tyle dobry w tym co robi, miał dużą wiedzę, potencjał No i chęci do działania i został zauważony? Niektórym nie są potrzebne znajomości bo potrafią zaimponować swoją wiedza, merytoryką i pracowitością.
Odpowiedz
7
@ do lol
dnia 18.03.2024, 12:18 · Zgłoś
oni wiecznie na łańcuchu partyjki to nie wiedzą, że można inaczej, co się dziwić, przeżywają szok i niedowierzanie że są ludzie którzy nie potrzebują łańcucha, „łooo jezu łon na pewno z układu” hahaha
Odpowiedz
7
@ Do ja12
dnia 18.03.2024, 12:20 · Zgłoś
Każdy sądzi podług siebie...nie ma to dla mnie żadnego znaczenia jaki "anioł wskazał" Kostrzab palcem. Ważne jest dla mnie tylko to, czy jako zastępca burmistrza, odpowiadając za konkretne sprawy i podejmując konkretne decyzję przyczynił się do sukcesu czy nie. I w jego akurat przypadku bilans wypada na plus. To zupełnie inna sytuacja niż mniejszościowego radnego miejskiego który może paplać co tylko chce, albo gościa który podnosi lub nie rękę zgodnie z wolą partii matki.
Odpowiedz
6
@ bu
dnia 18.03.2024, 12:32 · Zgłoś
Dla betonu jasielskiego tylko znane nazwisko na Z a potem narzekanie
Odpowiedz
6
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 12:38 · Zgłoś
Nie ma żadnego komitetu PiS, bo się boją, że nazwa ich pogrąży i liczą na głupotę wyborców.
Odpowiedz
-3
@ do dragoness
dnia 18.03.2024, 12:51 · Zgłoś
A wiesz jaki wynik miał w Jasle w wyborach październikowych PiS? Jasło jest miastem ludzi starszych i gdyby komitet Wojciecha Zająca startował pod szyldem PiS miałby pewna wygraną, natomiast widocznie nie jest tak jak tobie i wielu innym śmiesznym krytykom sie wydaje. OFICJALNE WYNIKI WYBORÓW W Jaśle:
KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ - 45,7% (8 143 głosów)
KKW KOALICJA OBYWATELSKA PO . N IPL ZIELONI - 23,63% (4 211 głosów)
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 12:53 · Zgłoś
Nie startują pod własną nazwą, bo mają zakazane.
Odpowiedz
2
@ ja
dnia 18.03.2024, 13:05 · Zgłoś
widać że nigdy nie pracowałeś w urzędzie i nie miałeś nic wspólnego z polityką :)
Odpowiedz
3
@ do dragoness
dnia 18.03.2024, 13:33 · Zgłoś
Podaj żródło informacji podanej przez ciebie że mają zakazane przez PiS.
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 13:40 · Zgłoś
Nie ujawniam swoich źródeł :-)
Odpowiedz
2
@ Propaganda tęczowej koalicji
dnia 18.03.2024, 14:04 · Zgłoś
Co, od Pablo Morales a ten od Tuska, a Tusk z BND?
Odpowiedz
1
@ Zenek
dnia 23.03.2024, 11:42 · Zgłoś
Za to jest od nowa heh i 100 konkretów
Odpowiedz
6
@ niki
dnia 18.03.2024, 09:56 · Zgłoś
DEMOKRACAJ to prawo wyboru.
I nie wybierasz tych co ładnie mówią i chodzą do kościoła , tylko ludzi mądrych i uczciwych BEZ WZGLEDU NA PRZEKONANIA RELIGIJNE . I tylko w taki sposób doprowadzimy do tego że podniesiemy się z tego marazmu zakłamania ; obłudy i obsadzania stanowisk dla swoich
Odpowiedz
3
@ Staszek
dnia 18.03.2024, 10:27 · Zgłoś
Demokracja to dziś utopia ...pozostało tylko określenie...
Odpowiedz
2
@ Anonim19294
dnia 18.03.2024, 11:13 · Zgłoś
Zgadzam się w100%wybierajmy ludzi których dobrze znamy, uczciwych rzetelnych głosujmy na ludzi nie na przynależność partyjną
Odpowiedz
4
@ Na nikogo nie głosuje z tych k
dnia 18.03.2024, 14:05 · Zgłoś
W Polsce nie ma demokracji, co najwyżej w porywach iluzja demokracji. Wg.mnie jest idiokracja.
Odpowiedz
22
@ Kapitan Wąs
dnia 18.03.2024, 09:49 · Zgłoś
Ludzie to [...],demokracja nie działa.
Im więcej ludzi to [...], tym bardziej politycy nawołują do frekwencji .
Zostań w domu i oglądaj Hotel Paradise i The Voice of Poland.
To, że wybierzesz znowu Zająca, Lechwara, Wawro, Pawlusia, Adamów, Ryśków, Andrzejów, Sople itd, to nie jest branie odpowiedzialności za swoją małą ojczyznę, tylko bycie szkodnikiem.
Wybieranie ciągle tych samych avengersów, to uznanie, że wszystko jest w tej krainie jest ok, albo że są oni zdolni przeprowadzić zmiany, a to już jest patologia i wracamy do punktu pierwszego, że ludzie to [...], a im więcej [...] tym łatwiej manipulować w walce o głosy, tym większa degeneracja klasy politycznej i tym większy [...] za oknem czego Jasło jest najlepszym przykładem.
Wybraliście sobie radnych, których jedyna inicjatywa, to budki dla jerzyków na parterze jasielskich bloków.
Siedź na chacie.
Elo!
Odpowiedz
11
@ DĘBOWIEC
dnia 18.03.2024, 09:57 · Zgłoś
Tylko nie PIS czyli Bolek!!!
Odpowiedz
3
@ Ona
dnia 18.03.2024, 10:28 · Zgłoś
Nie strasz nie strasz bo ...
Odpowiedz
21
@ bazalt
dnia 18.03.2024, 10:29 · Zgłoś
@ Kapitan Wąs - dlaczego Jasło (jak i powiat) umiera? Bo najlepsi, najcenniejsi ludzie, jeśli tylko mają możliwość - to stąd uciekają. Dlaczego uciekają? bo od (diabli wiedzą od ilu już) lat rządzi PiS, kumoterstwo i nepotyzm, bo rządziciele z zawodu uważają, że ten obszar to jest ICH piaskownica, ICH zabawki, ICH poletko. Marsze żałobne, pomniki i akademie ku czci, wstęgi, wstążki, kropidła nawet przy studzienkach kanalizacyjnych. Jedyne sensowne publiczne wydarzenie "dni wina" jest opluwane na wszelkie sposoby.
Ci którzy tu pozostali, głosują na PiS. Dlaczego? No bo tak... żadnych sensownych argumentów, nic. Dramat...
I znowu - ci których nic tu nie trzyma, wyjeżdżają. Kolejne pokolenie. Do ośrodków gdzie fachowcowi płaci się prawdziwą wypłatę, a w powiecie i mieście Jasło za tę samą pracę pensja jest 3x, 4x niższa. Do Rzeszowa, Krakowa, Wrocławia, Warszawy, i całej "starej" Unii. Zostają - wychowani w przekonaniu że skoro jest źle, no to pewnie tak już musi być i nie będzie inaczej. Kto jest winien? Nieokreśleni ONI.
Wygrywają [...], funkcjonariusze, karierowicze. Wracamy do początku - ideologia, wytyczne centrali, przekazy dnia, msze, marsze, procesje, żałoba, wstęgi, wstążki... Równia pochyła, bezwład.
Jasło to potwornie smutne, umierające miasto. Tu nie zdarzy się już żaden cud.
Odpowiedz
-1
@ anonim 3
dnia 18.03.2024, 10:46 · Zgłoś
PiS nie rządzi Jasłem od 2018 roku! I co? Rozwinęło się Jasło przez ostatnie 5 lat? :)
Odpowiedz
1
@ Gti
dnia 18.03.2024, 10:55 · Zgłoś
Do Dębicy też uciekają a to takie niewielkie miasto
Odpowiedz
-7
@ Do kłaputa
dnia 18.03.2024, 11:10 · Zgłoś
[...] [...] Marcinowi nawet do pięt nie sięgasz
Odpowiedz
0
@ Kapitan Wąs
dnia 18.03.2024, 11:44 · Zgłoś
Tyle lat brania odpowiedzialności za małą i dużą ojczyznę przy urnach, że powinniście już wiedzieć, że wszystko jedno kto rządzi - zresztą nasze elity skaczące z partii do partii też wiedzą, że poglądy powinny być płynne.
Jak będą wybory to wolę oglądać mecz Puszcza Niepołomice - Warta Poznań i pytać tych mówiących "nie głosowałeś to nie masz prawa do krytyki" co do tej pory zmienili swoimi wyborami i za co biorą odpowiedzialność.
Odpowiedz
35
@ Wyborca
dnia 18.03.2024, 09:30 · Zgłoś
W gminie Brzyska potrzeba nowego włodarza. Panu Papciakowi dziękujemy za dotychczasową pracę. Czas na zmiany!
Odpowiedz
10
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 10:19 · Zgłoś
No tak. Pani Kurowska nie chce obecnego wójta bo odmawia zatrudnienia jej synka, miłośnika używek.
Odpowiedz
-7
@ Ar
dnia 18.03.2024, 11:05 · Zgłoś
A myślisz że jest lepszy od niego kandydat? Raczej nie moim zdaniem on powinien nadal zostać wójtem.
Odpowiedz
-1
@ do dragoness
dnia 18.03.2024, 11:17 · Zgłoś
Licz sie ze słowami, podobno jesteś nauczycielką. Dla mnie z rola wychowawcza masz niewiele wspólnego i blizej ci do rzecznika prasowego jedynej i prawdziwej partii Jerzego Urbana
Odpowiedz
1
@ john
dnia 18.03.2024, 11:27 · Zgłoś
będzie zmiana. Jest na szczęście kandydat który bije na głowę pozostałych...Powodzenia Waldek.
Odpowiedz
0
@ Pol
dnia 18.03.2024, 12:03 · Zgłoś
To jest ten pan którego którego ojciec był kiedyś wójtem gminy Brzyska ale go rada gminy odwołała?
Odpowiedz
5
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 12:40 · Zgłoś
Dlaczego mam się liczyć ze słowami, które są prawdziwe? Pani poseł daje poparcie wszystkim, którzy mogą zatrudnić jej synka, zwalczając tych, którzy nie chcieli, bo się na nim poznali.
Odpowiedz
-1
@ MAX dragoness
dnia 18.03.2024, 12:54 · Zgłoś
Zajmij się swoja córką a nie szukaj problemów w innych rodzinach. Rodzina rzecz święta pamiętaj.
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 13:29 · Zgłoś
Możesz uściślić swój problem z MOJĄ córką? Rodzina rzecz święta? Tak jak w Izdebkach?
Odpowiedz
-4
@ ŁO matko z córką!
dnia 18.03.2024, 14:08 · Zgłoś
To ONA ma córkę!?! Chłop musiał być zdesperowany albo nieźle napity. Założę się że nie wytrzymał i wziął nogi za pas... LooooL
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 18.03.2024, 14:38 · Zgłoś
[...] przed monitorem dał głos.
Odpowiedz
0
@ Barzant
dnia 18.03.2024, 18:51 · Zgłoś
Trzeba zmian w szkolnictwie nauczyciele powinni mieć swoją działalność i płacone za godziny ( to 1 h to 45 min ) i bezpłatne wakacje i święta
Odpowiedz
6
@ Lo
dnia 18.03.2024, 19:41 · Zgłoś
Tylko nie Jan Urban jemu dziękujemy.
Odpowiedz
0
@ Harklowa
dnia 18.03.2024, 23:48 · Zgłoś
Rada go odwołała na wniosek tej samej pani co teraz syna lansuje i do biura zaprasza.
Odpowiedz
1
@ Kiernoz
dnia 18.03.2024, 23:52 · Zgłoś
W Brzyskach wszystko porobione wystarczy ino krowom od czasu rzucić i moźno leżeć, w polu robić albo kateringi wozić lub słome.Tam już nic nie trza i no być i być a dutki liczyć.
Odpowiedz
1
@ john
dnia 19.03.2024, 07:50 · Zgłoś
Tak Rafale...
Odpowiedz
0
@ john
dnia 19.03.2024, 07:56 · Zgłoś
rada gminy nie odwołuje wójta
Odpowiedz
1
@ olx
dnia 19.03.2024, 09:57 · Zgłoś
No tak to prawda obecny wójt do wymiany bo nie poddał sie p poseł i nie chce zatrudnic syna
Odpowiedz
4
@ Mieszkaniec
dnia 19.03.2024, 11:31 · Zgłoś
Gdyby nie Pani Poseł to w g. Brzyska nic by się nie zmieniło. Tylko dzięki poparciu Kurowskiej poszły miliony np. z Polskiego Ładu. Nowe wozy strażackie to też same przyjechały? Sam jeszcze obecny Wójt to podkreśla. Te nowe budynki to nie zasługa Pana Papciaka a Pani Poseł i o tym należy pamiętać. Mówić ile to się nie zrobiło łatwo przychodzi ale prawda jest taka że pieniądze mieszkańców z podatków idą na wynagrodzenia pracowników urządu który pęka w szwach od zatrudnionych znajomków. O wszystko trzeba się prosić bo gmina biedna ale na podwyżkę wynagrodzenia dla władzy pieniądze się znalazły.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 19.03.2024, 13:08 · Zgłoś
Wozy strażackie za ukradzione ofiarom przestępstw pieniądze? No, gratuluję.
Odpowiedz
-1
@ Redneck
dnia 19.03.2024, 16:52 · Zgłoś
Gdyby głupota umiała latać byłabyś dragoness gołębicą.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 19.03.2024, 17:34 · Zgłoś
Nie cytuj sucharów ze starych filmów, tylko przyznaj, że to była czysta defraudacja Funduszu Sprawiedliwości.
Odpowiedz
1
@ Zenek
dnia 23.03.2024, 11:47 · Zgłoś
Jakieś dowody
Odpowiedz
5
@ Ja
dnia 18.03.2024, 09:12 · Zgłoś
W Osieku Jasielskim startuje Antoni Marchewka,a jest napisane Andrzej.
Odpowiedz
6
@ tosiek
dnia 18.03.2024, 09:56 · Zgłoś
moze dlatego ze we wsi na niego Tosiek mowia to stad sie Antek wzion
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.