Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Tragedia w Jaśle. W Wisłoce utonął mężczyzna i 11-letnia dziewczynka

332

Na moście przy ul. Mickiewicza w Jaśle według świadków zdarzenia pod wodą miał znaleźć się mężczyzna wraz z dzieckiem. Do zdarzenia miało dojść około godziny 17.00. Na miejscu zdarzenia zadysponowano służby ratunkowe. Straż pożarna przeszukuje nurt i brzeg rzeki Wisłoki. Obecnie trwa akcja reanimacyjna wyłowionego mężczyzny.

Z relacji mł. bryg. mgr inż. Marcina Betleja, rzecznika Podkarpackiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w Rzeszowie wynika, że do akcji ratunkowej 39-letniego mężczyzny i 11-letniej dziewczynki zadysponowano 6 zastępów z powiatu jasielskiego z łódką. Ponadto do poszukiwań wezwano zastępy wodno-nurkowe z Przemyśla z sonarami, płetwonurków z Sanoka oraz dwa zastępy z województwa małopolskiego. Strażacy przeczesują dno i brzegi rzeki Wisłoki. Przed godziną 18.00 39-letni mężczyzna został wyciągnięty z rzeki przez płetwonurka z Jasła. Tuż po tym przystąpiono do akcji reanimacyjnej. Obecnie trwają poszukiwania 11-latki.

AKTUALIZACJA

Po godzinie 19. z wody wydobyto ciało 11-letniej dziewczynki. 

Ze wstępnych informacji uzyskanych przez redakcję wynika, że mężczyzna, którego ciało wydobyto jako pierwsze przebywał nad rzeką z czwórką dzieci. - Dziewczynka brodziła w wodzie. W pewnym momencie zniknęła pod taflą wody. 39-letni mężczyzna, mieszkaniec Jasła wskoczył do rzeki, aby ją ratować. Niestety oboje zniknęli pod wodą. Nie są oni z sobą spokrewnieni. Strażacy wyłowili ciała na brzeg rzeki. Pomimo reanimacji nie udało się obojga uratować. Ciała zostaną zabezpieczone celem przeprowadzenia sekcji zwłok. - mówi st. asp. Piotr Wojtunik z KPP w Jaśle. 

 

id

Napisany dnia: 31.05.2018, 18:28

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Joanna
dnia 23.06.2018, 20:14 · Zgłoś
Znałam ole dobrzy ludzie odchodza za szybko :-(
Odpowiedz
-2
@ Ada
dnia 13.06.2018, 00:02 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-2
@ hh
dnia 09.06.2018, 23:40 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-1
@ Kali
dnia 07.06.2018, 10:23 · Zgłoś
Dokładnie dać 500plus teraz 300 na początek roku zasiłek wychowawczy pewnie jeszcze alimenty bo kto z takimi wytrzyma
Odpowiedz
2
@ Elżbieta
dnia 07.06.2018, 09:56 · Zgłoś
I nie róbmy afery z tragedii,. Szczere kondolencje dla rodzin
Odpowiedz
4
@ Elżbieta
dnia 07.06.2018, 09:54 · Zgłoś
I tu pani Monika ma rację bo to piszą Panie które siedzą w domu gdyż dzieci poszły do szkoły, a mamcie maja 500+. Dodatki od mopsu i mają czas na szukanie i śledzenie okolicznych afer. Zajmijcie się swoimi dziećmi jak należy a nie szukajcie winnych w całym świecie, a nie w sobie...
Odpowiedz
3
@ Monika
dnia 07.06.2018, 09:43 · Zgłoś
Czytam te komentarze i stwierdzam że piszą to osoby które nie mają w swoim życiu żadnych atrakcji więc szukają wokół i taka się otóż pojawiła super gratuluję robić z tragedii show Brawoo, najlepsze jest to że szukają winy we wszystkich począwszy od ojca którego tam nie było następnie czemu ona tam weszła czego Patryk wskoczył tak późno czego jej nie pilnował dlaczego ludzie stali na moście czego tak długo dziewczynki szukali ludzie dlaczego szkoła nekrologu nie umieściła na stronie to już jest śmieszne mogli transparent na moście powiesić no nic bo czego nie? Ale to i tak było by źle... pedagog i psycholog szkolny następne zagadnienie hehe nic nie robią z dziećmi, każdy z nas kiedyś był w wieku Oli i przypomnijcie sobie ze rodzice z nami rozmawiali tłumaczyli i mieli czas dla nas a nie dać dziecku telefon tablet i zajmij się sobą bo mama i tata są zajęći, przejzyjcie na oczy poswiecajcie więc czasu swoim dzieciom gdyż kiedyś może być na to za późno. A moderator strony też powinien mieć jakieś uczucia i bo kiwać komentarze pod takimi tragediami,. Pozdrawiam mimo wszystko wszystkich czytających i pamiętajmy poswiecajmy czas dla najbliższych!
Odpowiedz
1
@ Grzegorz
dnia 06.06.2018, 19:03 · Zgłoś
Ciszej nad tą trumną hieny cmentarne. Dajcie rodzinie przeżyć żałobę i przestańcie robić z tej tragedii lokalny cyrk. Bo swoim zachowaniem to wy potwierdzacie brak jakiejkolwiek empatii.

Przychylam się do wniosku kilku osób powyżej - admin powinien wyłączyć komentarze i uszanować prawo do prywatności rodziny, która zasługuje teraz na spokój.
Odpowiedz
1
@ damsza
dnia 06.06.2018, 01:03 · Zgłoś
To teraz pływają w obłokach.Wieczny odpoczynek.PS ...przypuszczam że opiekuna dziewczynki przygrzało słońce po czym wskoczył do wody.Nagła zmiany temperatury ciała spowodowała paraliż a wtedy każdy się utopi.Taka ciekawostka..dlaczego ratownicy na plaży zawsze są w cieniu i często oblewają się chłodną wodą? - przestroga dla innych!Współczucie dla rodziny.
Odpowiedz
1
@ Nela
dnia 05.06.2018, 19:21 · Zgłoś
Do dragoness sorry ale od czego w szkole są. psycholog i pedagog? Za co mają płacone? Za pierdzenie w stołki?
Odpowiedz
3
@ Łzy smutku
dnia 05.06.2018, 21:15 · Zgłoś
Zaspokajanie potrzeb psychicznych dzieci jest istotne.Rozmowa z psychologiem,wychowawcą klasy,zajęcia odreagowujące,były wskazane.Myślę,że nie można tłumić łez i żalu,ale w klasowej jedności i z pomocą psychologa,ułatwiać przetrwanie smutnych przeżyć.
Odpowiedz
3
@ Do wpisu Dragoness
dnia 05.06.2018, 21:43 · Zgłoś
Śmiało można stwierdzić,że starsze pokolenie wychowało się w "patologicznych rodzinach"(bez ujmy i obrazy).Niestety,takie były czasy.Nie przywożono dzieci do szkoły,nie przebierano..nie pilnowano podczas zabaw podwórkowych.Dzieci musiały uczyć się pracować,być odpowiedzialne i samodzielne.Bez opieki chodziły do szkoły,do lasu na jagody,nad rzekę.Pomagały w pracach domowych,uczyły się oszczędności i zaradności.W szkole była dyscyplina i nikt nie poskarżył się w domu,że dostał linijką po dłoni.Wiele by wspominać,czas ulatuje,zmieniają się realia życia.Każdy wyciągnie wnioski,jak wiele się zmieniło.Pewnie to miała Dragoness w myślach.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 07.06.2018, 14:47 · Zgłoś
Tak. Właśnie to miałam na myśli. To RODZICE mają z dziećmi rozmawiać, a nie obcy ludzie.
Odpowiedz
1
@ xyz
dnia 05.06.2018, 18:35 · Zgłoś
Psychologiem w tej szkole jest mloda pani co z tego ze mila usmiechnieta ale to co sie
wydarzylo to chyba ja przeroslo .
PANI psycholog prosze porozmawiac z uczniami oni sa zalamani placza naprawde potrzboja wsparcia .
Odpowiedz
1
@ Kika
dnia 05.06.2018, 10:33 · Zgłoś
Co to za szkoła wogole która pozostawia dzieci bez opieki pedagoga psychologa. To była koleżanka z klasy dla niektórych przyjaciółka A szkoła nawet nie pofatygowała się żeby zorganizować dzieciom spotkania z psychologiem. Bardzo duży minus dla tej szkoły !!!
Odpowiedz
2
@ Nela
dnia 05.06.2018, 11:10 · Zgłoś
Z przykrością muszę stwierdzić że grono pedagogiczne wczoraj pozostało nie wzruszone widokiem płaczących dzieci zarówno na lekcjach jak i na przerwach.I to nie w jednej klasie! Wniosek sam się nasówa- dzieci nic dla nich nie znaczą! I co!- niby szkoła uczy? Szkoła swoją biedną podstawą daje lekcje życia lecz zaliczą ją tylko najsilniejsi psychicznie !
Odpowiedz
-1
@ ktos
dnia 05.06.2018, 11:19 · Zgłoś
Kto tam jest pedagogiem szkolnym ?
Odpowiedz
0
@ ktos
dnia 05.06.2018, 11:32 · Zgłoś
Ktoś nowy ? bo jak ta pani co tam była od dawna, to czas na emeryturę. Wypalenie.
Odpowiedz
0
@ Nela
dnia 05.06.2018, 11:56 · Zgłoś
Tak to ta pani która jest tam już od lat niestety.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 05.06.2018, 17:37 · Zgłoś
Matko... jak nasze pokolenie i po nim następne w ogole przeżyło bez psychologa i pedagoga?
Odpowiedz
3
@ Łzy smutku
dnia 05.06.2018, 18:21 · Zgłoś
Ogromny żal,Ola odeszła tak nagle,w chwili przeżywanej radości-zabawy nad rzeką,tuż przed Dniem Dziecka.Dzieci są mądre,wrażliwe,DOBRE..ich łzy świadczą,że przeżywają odejście Oluni.Łzy przynoszą ulgę cierpieniu,dobrze jest wypłakać się w ramię najbliższych:mamy,taty,koleżanek..Dziecko wie,komu się zwierzyć i gdzie szukać wsparcia.Nie wiem, jak szkoła zorganizowała zajęcia tuż po pogrzebie,jak przemówiono do dzieci,jednak najważniejsza jest rozmowa w domu rodzinnym.Dzieci długo jeszcze zapłaczą w chwilach wspomnień.."Teknon,ti klaieis?"/Dziecko,czemu płaczesz?/..smutno mi,lecz wiem,że w życiu są uśmiech i łzy.Należy pogodzić się z tym,że czasem cały świat oznacza mniej,niż jeden człowiek,/Mały Człowiek/którego brak..Szanujmy się każdego dnia.
Odpowiedz
0
@ Nela
dnia 05.06.2018, 19:17 · Zgłoś
Do dragoness to po co w szkole jest psycholog i pedagog ?Wypłaty. biorą za pierdzenie w stołki?
Odpowiedz
1
@ Nela
dnia 05.06.2018, 20:01 · Zgłoś
Powiem tak do dzieci w szkole "nie przedstawiano "tylko je "kolano" !ot co i cała prawda! !!
Odpowiedz
2
@ Nela
dnia 05.06.2018, 20:17 · Zgłoś
dzieci w szkole olano! a nie przemawiano!
Odpowiedz
6
@ Tamara
dnia 05.06.2018, 09:23 · Zgłoś
Powinni uczyć właściwych wzorców postępowania. Odszedł człowiek, który był jednym z nas, należy mu się przyjęta w społeczeństwie forma pożegnania. Brak słów...
Odpowiedz
4
@ Subiektywny
dnia 05.06.2018, 19:14 · Zgłoś
Z tego co widziałem to było sporo pracowników że szkoły do której chodziła dziewczynka, ponadto kilka mszy św. w jej intencji z ramienia nauczycieli. więc myślę że godnie uczcili jej pamięć.
Odpowiedz
3
@ xyz
dnia 04.06.2018, 23:12 · Zgłoś
do Tom pytasz ktora to szkola ta kolo FARY
Odpowiedz
5
@ tom
dnia 05.06.2018, 08:37 · Zgłoś
Ale wstyd, Tacy nauczyciele uczą wrażliwości młode pokolenie.
Odpowiedz
8
@ Tamara
dnia 04.06.2018, 21:36 · Zgłoś
Zadziwia a nawet bulwersuje postawa szkoły, może wszyscy wyjechali na długi weekend? Tak czy owak , wychowawca klasy powinien się wstydzić, a niby ciało pedagogiczne takie wykształcone.
Odpowiedz
5
@ Nela
dnia 04.06.2018, 19:25 · Zgłoś
Ja też nie rozumiem jak szkoła może być tak bezduszna wobec tak wielkiej tragedii! Nie dosyć że nie umieszczono nekrologu od szkoły to przeżywające stratę koleżanki dzieci pozostawiono same sobie z ich emocjami i żalem? Pytam czy dzieci mają same radzić sobie z tą traumą skoro my dorośli mamy z tym problem? Czy naszym dzieciom nie należy się wsparcie od szkolnego psychologa ? Dlaczego wszyscy udają że nic się nie stało?
Odpowiedz
5
@ sx
dnia 05.06.2018, 00:17 · Zgłoś
Może to nie miejsce i czas, ale w takich momentach można zobaczyć jak naprawdę wygląda wielkie grono pedagogiczne. Oni są stworzeni do strajkowania, dawania korepetycji, narzekania jaka to bida u nich (a dwa miesiące płatnego urlopu - wakacji- to nikt nawet nie wymienia), a jak przyjdzie co do czego to ich nie ma.
Odpowiedz
3
@ Grzegorz
dnia 06.06.2018, 19:01 · Zgłoś
Ciszej nad tą trumną hieny cmentarne. Dajcie rodzinie przeżyć żałobę i przestańcie robić z tej tragedii lokalny cyrk. Bo swoim zachowaniem to wy potwierdzacie brak jakiejkolwiek empatii.
Odpowiedz
8
@ xyz
dnia 04.06.2018, 18:21 · Zgłoś
Wdarzla sie wielka tragediia OLI niema lecz szkola zapomniala bo nie zamowila nawet nekrologu zapomniano tez o uczniach ktozy stracili kolezanke z klasy gdzie jest wychowawca i psycholog szkolny ? Ile dla szkoly warci sa uczniowie?
Odpowiedz
4
@ tom
dnia 04.06.2018, 21:57 · Zgłoś
która to szkoła ?
Odpowiedz
3
@ jestemzjasła
dnia 04.06.2018, 17:33 · Zgłoś
Podpisuję się OBIEMA rękami pod opinią obserwatora. OBIEMA!!!
Admino- moderatorze, taka tragedia, proszę i Ty to uszanuj. Ze względu na zwykłą ludzką przyzwoitość i szacunek dla zmarłych i ich rodzin albo wyłączyć komentarze albo ograniczyć do takich o charakterze kondolencji. Jaślanie proszę, szanujmy się.
Odpowiedz
3
@ znam tego bohatera
dnia 04.06.2018, 17:07 · Zgłoś
Mój komentarz może się nie podobać ale jak czytam nie które wzniosłe oceny o tym bohaterstwie to może zastanówcie się kto przy zdrowym i trzeźwym umyśle pozwala dzieciom samym penetrować rzekę?Oddalać się , to laik widzi że woda jest głębsza miejscami na rzece i tam się nie pcha w ciemno. Tam gdzie nie widać dna, tam gdzie samemu się wody nie sprawdziło bierze się gromadkę dzieci? W Fakcie jest wypowiedź żony zmarłego, jak to znali rzekę w tym miejscu. Widać nie znali. To jest narażenie życia i głupota, bywam nie od wczoraj nad woda i każdy wie że trzeba mieć oczy wszędzie. Tam zabrakło wyobraźni, a być może wręcz odwrotnie i opiekun Patryk miał za dużo luzu. . . taka jest niestety prawda. Sekcja zwłok może dać inne spojrzenie na sprawę ale sądzę że wyniki nie zostaną podane do publicznej wiadomości.
Odpowiedz
4
@ ktoś z Jasła
dnia 03.06.2018, 16:46 · Zgłoś
współczucie dla rodziny :(
Odpowiedz
11
@ obserwator
dnia 03.06.2018, 13:38 · Zgłoś
Szanowny admino-moderatorze. Komentarze pod tragediami powinny być wyłączone. Ta radość z liczby komentarzy pod artykułem nie zrekompensuje rodzinie plotek, pomówień i syfu tworzącego się w umysłach WSPANIAŁYCH Jaślan. Pozdrawiam.
Odpowiedz
5
@ Iom
dnia 03.06.2018, 12:22 · Zgłoś
Wieczny odpoczynek racz im dac panie
Odpowiedz
-6
@ Iom
dnia 03.06.2018, 12:21 · Zgłoś
Czy ta dziewczynka była z jasla
Odpowiedz
-7
@ znam tego bohatera
dnia 02.06.2018, 12:53 · Zgłoś
Jak w nicku. Dowiedziałem się dziś personalia zmarłego.Ja bym mu psa nie dał po opiekę a nie 4 dzieci. Więcej nie będę pisał co myślę o nim bo szkoda jego żony i bliskich tej biednej dziewczynki. Przykre co napiszę ale czy przeprowadzą sekcję utopionego? Mieszkałem kila lat w jego sąsiedztwie i mam swoje zdanie na jego temat. Fakt, szkoda gościa bo nikt nie zasługuje na taka śmierć.
Odpowiedz
-1
@ Marek
dnia 02.06.2018, 16:28 · Zgłoś
'' Ciała zostały zabezpieczone do przeprowadzenia sekcji zwłok'- tak pisze na eSanok.
Odpowiedz
23
@ ja
dnia 03.06.2018, 00:29 · Zgłoś
Ten chłopak dużo przeszedł w życiu i nikt mu szansy nie dawał. Rodzina i dzieci spowodowały że się ustatkowal. Dobrze ży ty zawsze talerz cieplej zupy miałeś w domu bo on nie mial, wychowywał go knąbrny dziadek. Wyszedł na prostą pokazał że można. Ale Bóg GO zawołał.
Odpowiedz
3
@ sx
dnia 03.06.2018, 10:42 · Zgłoś
Pogrzeb dziewczynki odbędzie się w dniu dzisiejszym... więc sekcji chyba nie będzie
Odpowiedz
0
@ liroj
dnia 14.06.2018, 17:11 · Zgłoś
nawet byś tak [...] nie pisał jaki był taki był nieznam tej rodziny ale to jest tragedia jak by nie umiał pływać to by nie wskoczył do rzeki ratował dziecko bo taki miał obowiązek i tyle a ty jak chcesz pokozaczyć to spiknijmy się na spotkanie bo akurat mam 15 km do jasła niech strace te pare złoty na paliwko ale cię czegoś może nauczę
Odpowiedz
-2
@ poprawny jaslanin
dnia 02.06.2018, 01:51 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
12
@ ixi
dnia 02.06.2018, 01:32 · Zgłoś
Wstyd mi za was. Redakcja powinna zablokować komentarze, bo wielu do tego jeszcze nie dorosło.
Odpowiedz
2
@ EZC
dnia 02.06.2018, 00:21 · Zgłoś
Cisza tam . Nir kłócić się !!!
Odpowiedz
1
@ malkontent
dnia 01.06.2018, 23:20 · Zgłoś
Gdy zainstalowano światła, wypadków już nie było, gdyby nad rzeką była odpowiednio usytuowana i przygotowana zielona plaża też by było bezpieczniej.
Odpowiedz
-2
@ Jaslo
dnia 02.06.2018, 00:22 · Zgłoś
To jest wina rządzących bo tyle już rządzą a plaży nam w Jaśle nie zrobili.
Odpowiedz
1
@ malkontencie
dnia 01.06.2018, 22:42 · Zgłoś
Pokazałeś teraz swoje prawdziwe oblicze. Wstyd !
Odpowiedz
3
@ do malkontent
dnia 01.06.2018, 22:31 · Zgłoś
Jak się coś pisze to trzeba mieć jakąś wiedzę.
Organizację ruchu to chyba zatwierdzają w starostwie
nie w ratuszu. A poza tym to przyczyną tych obu
wypadków było wymuszenie pierszeństwa przez
poszkodowanych. A na to już nie ma rady. Władza
będzie we wszystkim kompetentna i wszystko przewidzi
dopiero wtedy jak będzie twoja.
Odpowiedz
-4
@ do do malkontenta
dnia 01.06.2018, 23:49 · Zgłoś
Ty też powinieneś mieć jakąś wiedzę ,bo gdy był ten wypadek to jeszcze nie było starostwa, to było tuż przed reformą administracji
Odpowiedz
12
@ młody
dnia 01.06.2018, 22:29 · Zgłoś
aczkolwiek powiadam wam, nie ma większej miłości od tej ! niż ktoś oddaje życie za bliźniego swego ! AMEN
Odpowiedz
-5
@ AZJA123456789
dnia 01.06.2018, 22:02 · Zgłoś
Po co pija nad rzeka alkohol to tez bezmyslnosc a ten pan byl moze ze slonka goracy nie ochlapal sie jak wszedl do wody tylko wskoczyl i mogl dostac szoku badz skurczu nie myslal o tym tylko o ratowaniu dziecka a ojciec powinien slono za to odpowiedziec by wlasnego dziecka nie pilnowac nie mi to osadzac bo i tak chyba teraz dotarlo do niego co sie stalo mam 3corki i najstarsza ma11lat ale nad rzeke nie chodzimy ani na baseny kapia sie kolo domu w przydomowym basenie wyrazy wspolczucia swiec Panie nad ich duszami
Odpowiedz
9
@ Monika
dnia 02.06.2018, 06:22 · Zgłoś
Nie kazdy ma dom a przy nim basen... tak przy okazji nawet wlasnie w takim "przydomowym basenie" moze stać sie tragedia.
Odpowiedz
4
@ do malkontent
dnia 01.06.2018, 21:10 · Zgłoś
Ty człowieku się Boga nie boisz ? Wykorzystywać taką
ludzką tragedię w celach politycznych i pisać o wyborach ?
Odpowiedz
0
@ malkontent
dnia 01.06.2018, 22:19 · Zgłoś
Takim tragediom trzeba zapobiegać wcześniej, przypomnę, że przed wiaduktem przy drodze na Sobniów dopiero jak zginęły tragicznie dwie osoby założono sygnalizację świetlną i potem już wypadków nie było.
Polityka tu nie ma nic do tego, po prostu władza powinna być kompetentna i przewidywać jakie mogą być zagrożenia i im przeciwdziałać aby nie było takich tragedii.
Odpowiedz
2
@ Ola
dnia 01.06.2018, 21:07 · Zgłoś
Popieram ostatnia wypowiedź masz rację jestem za
Odpowiedz
12
@ Free
dnia 01.06.2018, 20:22 · Zgłoś
Ludzie ogarnijcie się !! Co trzeba mieć w głowie żeby pisać tak beznadziejne komentarze ? Uwierzcie, nie życzę nikomu żadnej tragedii ale gdy do takiej dojdzie i nawet po upływie czasu zobaczy takie komentarze naprawdę boli niestety wiem to z doświadczenia..pooieram I naprawdę się dziwię że portal nie blokuje pod takimi postami możliwości dodawania komentarzy..a przy artykułach sponsorowanych często jest blokada..jaslo4u może czas na zmiany? Pozdrawiam
Odpowiedz
13
@ Nina
dnia 01.06.2018, 19:42 · Zgłoś
Bo basen w Jaśle zamknęli, więc ludzie szli na dzikie kąpieliska ! Banki zamknięte, basen zamknięty, sklepy zamkniete ! Zamknijcie całe Jasło, bo nie da się tu żyć !
Odpowiedz
-1
@ keller
dnia 01.06.2018, 19:18 · Zgłoś
to w jgr Jasło nie żadnego płetwonurka ???
Odpowiedz
-35
@ antek
dnia 01.06.2018, 18:50 · Zgłoś
Jak ten mężczyzna nie umiał pływać to po co rzucił się na ratunek tej bezmyślnej dziewczynce , zamiast jej pomóc sam zginął. Dlaczego inni gapie nie pomogli??! bali się? mogli chociaż konar rzucić !
Odpowiedz
31
@ /
dnia 01.06.2018, 21:56 · Zgłoś
Rzucil sie na ratunek poniewaz w przeciwienstwie do 95% facetow mial gosc jaja.
Odpowiedz
2
@ Meg
dnia 04.06.2018, 07:19 · Zgłoś
Myśle że ty na pewno byś nie wskoczył ale pisać głupoty potrafisz
Odpowiedz
6
@ vb
dnia 01.06.2018, 17:44 · Zgłoś
Boże mój Boże czemuś Ich opuścił ???!!!.
Składam najszczersze kondolencje rodzinom.Niech odpoczywają w pokoju...
Odpowiedz
12
@ malkontent
dnia 01.06.2018, 17:23 · Zgłoś
Może po tej tragedii ratusz się obudzi i spowoduje wyznaczenie zielonej plaży na brzegu którejś z rzek w dogodnym miejscu gdzie jest płaskie dno z dogodnym zejściem do wody.
Nie sądzę aby ta ekipa w ratuszu była zdolna aby to zrobić, trzeba o tym pamiętać przy wyborach.
Odpowiedz
4
@ Ale obciach
dnia 01.06.2018, 17:06 · Zgłoś
Przy takiej tragedii i tak znajdują się głupole którzy chcą zabłysnąć w tv w trakcie nagrywania wywiadu strażaka. Błysk głupola na 1:21
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/tragedia-w-jasle-utoneli-11-latka-i-39-latek,841632.html
Odpowiedz
4
@ Anna
dnia 01.06.2018, 16:15 · Zgłoś
Wyrazy szczerego współczucia dla obu rodzin, sama mam dziecko w takim wieku i nawet nie mogę sobie wyobrazić dramatu rodziców. Mężczyzna który zginął jest bohaterem. Miejsce bardzo niebezpieczne ,zabrakło wyczucia i wyobraźni. Przestrogą dla innych - niezbadane są wyroki Boskie
Odpowiedz
2
@ Vici
dnia 01.06.2018, 16:51 · Zgłoś
Chcesz powiedzieć że to był wyrok Boski? Że Bóg tak chciał? I pewnie uważasz się za katoliczkę? Wierzycie ale nie wiecie w co. Bóg mówi w piśmie świętym "nie mam żadnego upodobania w śmierci". Dobrze że odczuwasz empatię, ale żeby o to Boga oskarżać.
Odpowiedz
2
@ dragoness-news24
dnia 01.06.2018, 15:58 · Zgłoś
Kiedy będą pogrzeby. Wie ktoś ?
Odpowiedz
15
@ 1234
dnia 01.06.2018, 13:41 · Zgłoś
Szkoda że portal nie ma zamiaru wyłączyć komentarzy pod takimi wiadomościami. W Jaśle nie ma na rzekach całkowicie bezpiecznych miejsc do kąpieli bo to rzeki górskie, rodzice zdecydowanie nie powinni pozwalać dzieciom brodzić w rzece skoro nie ma tam oficjalnego kąpieliska, a płycizny graniczą z głębią tak jak przy moście na Mickiewicza, a liczne w ostatnich latach wezbrania bardzo zmieniają dno. Dawniej ludzie lepiej znali swoje lokalne rzeki i miejsca kąpieli ale mimo to zawsze wiele osób tonęło. To miejsce przy złączach z Jasiołką jest bardzo niebezpieczne absolutnie nie nadaje się na kąpiele, z mostu bardzo dobrze widać jakie są tam wiry i uskoki skalne (teraz woda mętna ale przy niskim stanie dobrze widać uskoki a w wielu miejscach przy brzegu są głębokie doły z wirami. Tam częściej można spotkać wędkarzy, dawno nie widziałem by ktoś tam się chciał kąpać. Dawniej gdy nie było basenu to były dwa popularne miejsca kąpieli w Jaśle, pierwsze po stronie gądek na wysokości obecnej pływalni w pobliżu miejsca gdzie rzeka Ropa łączy się z Wisłoką, drugie to popularna do dzisiaj tzw. krata na Wisłoce przy rafinerii. W każdym z tych miejsc był też w miarę płaski brzeg i szeroki obszar z kamienistym dnem i płytką wodą po kostki i łydki, o ile była pogodna aura z wieloma dniami bez opadów, ale kilka metrów dalej już głębia.
Odpowiedz
-11
@ ...
dnia 01.06.2018, 13:58 · Zgłoś
Jasiołka to bardzo bezpieczna rzeka jest 90 cm wody i widać dno.
Odpowiedz
6
@ Mamba
dnia 01.06.2018, 15:44 · Zgłoś
To nie Jasiołka tylko Wisłoka, mam nadzieję że nie jesteś z Jasła, a po drugie Jasiołka jest niebezpieczną rzeką, też były na niej utonięcia, jeśli zaś idzie o Wisłokę to bardzo zdradliwa rzeka, nawet Ropa.
Odpowiedz
1
@ DDG
dnia 01.06.2018, 12:41 · Zgłoś
Ten człowiek to BOCHATER , poświęcił swoje życie by ratować inne
Odpowiedz
-5
@ czarny
dnia 01.06.2018, 12:40 · Zgłoś
Polsat i Tvn juz sa na miejscu tej tragedii. Robia wywiady .
Odpowiedz
16
@ Kati
dnia 01.06.2018, 12:36 · Zgłoś
Tato Oli rozumiem ze jestes w szoku i dlatego z tąd twoje zachowanie a nie inne.
Ale ogarnij sie, rodzina cietrzebuje w tej chwili. Internet moze zaczekac. Jak mozna w takiej sytuacji siedziec na facebooku.
Odpowiedz
-8
@ Do Kati
dnia 01.06.2018, 13:44 · Zgłoś
A kim ty jesteś żeby mówić ojcu co ma robić,nie ma recepty na radzenie sobie z taką tragedią..przede wszystkim Ojciec jest w szoku pewnie nawet nie dociera do niego cały ten koszmar.A tak debilne komentarze jak twój pokazują tylko twój brak kultury i empatii.
Odpowiedz
4
@ Do Kati
dnia 01.06.2018, 18:30 · Zgłoś
Nie ma pewności,czy to ojciec pisze,czy ktoś podszył się pod Niego,by przemówić do tych,którzy ranią uczucia bliskich.
Odpowiedz
33
@ Stary Glina
dnia 01.06.2018, 12:26 · Zgłoś
Jakim człowiekiem trzeba być, żeby stać na moście i gapić się na ludzką tragedię i na to jak służby z narażeniem swojego życia i zdrowia wykonują swoją robotę. Hieny o mentalności koczownika wychowane na "Trudnych sprawach" i "chwili dla ciebie" - tyle mi przychodzi na myśl.
Odpowiedz
-6
@ gjik
dnia 01.06.2018, 16:34 · Zgłoś
stanie na moscie to nie jest przestepstwo
Odpowiedz
14
@ Stary Glina
dnia 01.06.2018, 16:55 · Zgłoś
Wiem wiem, znam to - "nic mi nie zrobicie bo jo mom prawo tu stoć" pytanie tylko po co. Dla normalnego człowieka ludzka tragedia nie jest ciekawa.
Odpowiedz
12
@ Do Stary Glina
dnia 01.06.2018, 18:26 · Zgłoś
Sądzę,iż Pan doskonale wie,jak tacy gapiowie utrudniają pracę w tak dramatycznych sytuacjach-dekoncentrują,wywierają w podświadomości presję,a nawet drażnią swoją obecnością,gdy trzeba rozważyć każdy krok,czy decyzję.Wlepione,ciekawskie oczy,jakby prowokowały zły finał.Trema,stress,-ludzie,pozwólcie w spokoju ratować.Współczuję policjantom,strażakom,płetwonurkom,ratownikom medycznym,przecież te ludzkie dramaty tkwią w Nich i nie pozwolą długo spokojnie cieszyć się życiem.Smutne to wszystko,zwłaszcza dla wrażliwych.
Odpowiedz
12
@ ibi
dnia 02.06.2018, 00:10 · Zgłoś
dokładnie! dramatyczne buractwo i brak empatii! przejeżdżałam tamtędy i most stał się niejaką atrakcją turystyczną dla ludzi! przez kilka godzin tłum tam stał non stop. łazili jak śnięte krowy od lewej, do prawej- trzeba było uważać, żeby nie przejechać kogoś. dzieciom i młodzieży to można wybaczyć, bo jeszcze są niedojrzali i głupi, ale dorośli ludzie co mogą tam robić? patrzeć jak wyciągają ciała z rzeki? naprawdę? a gdyby to był ktoś wam bliski, też chcielibyście, takiej widowni waszego dramatu/ tragedii? jeśli nie możecie pomóc, pomoc profesjonalna już jest to wio do chat, a szukać nie wiadomo czego! w dobie internetu, telewizji, wszystko można się dowiedzieć w domu, czy nawet na smartfonie, zamiast przeszkadzać!
Odpowiedz
6
@ Luc do Stary Glina
dnia 02.06.2018, 10:47 · Zgłoś
Zgadzam się z Tobą w 100 %. Po co to stać i gapić się ??? No ale cóż takie społeczeństwo jak napisał X. To tak jak na wsi gdy się pali dom, to wszyscy jadą na miejsce zdarzenia i patrzą co tam się dzieje, przy okazji przeszkadzając służbom ratowniczym.
Odpowiedz
1
@ Mieszkaniec
dnia 04.06.2018, 10:45 · Zgłoś
Czyli lepiej ignorowac i okazywac bezinteresownosc. Ja rozumiem ze w tak malej spolecznosci i niedojrzalej sa osoby tylko i wylacznie ciekawskie i wscipskie. Ale napewno byly tam osoby ktore sie martwily, przezywaly. Na calym swiecie po ludzkiej tragedii ludzie sie jednocza, zbieraja razem w miejscu w ktorym doszlo do tragedii i nikt nie ma im tego za zle. A niestety skonczylo sie na tragedii. Kierujmy nasze mysli w strone Bohatera i Aniolka. Wyciagnijmy wszyscy wnioski i niech nas takie tragedie omijaja:( [*]
Odpowiedz
9
@ Mieszkaniec
dnia 01.06.2018, 12:10 · Zgłoś
Dla mnie Bohater jakich mało:( Dziewczynka a teraz Aniołek:( tragedia, brak słów:([*]
Odpowiedz
2
@ Ola
dnia 01.06.2018, 11:51 · Zgłoś
Dla mnie teraz jedni piszą brednie że to tata i córka inni że to sąsiad czy takie rzeczy można pisać powinno być karane pisać to prawdę a nie głupoty.
Odpowiedz
-6
@ Maria magdalena
dnia 01.06.2018, 11:40 · Zgłoś
Z ludzkich dramatów robicie sensacje a nikt nie ma pojecia ze tak miała być nic nie dzieje się bez przyczyny , śmierć na tym planie fizycznym nie oznacza końca a przejście w inny wymiar, a ludzie lamentuja szok ile jeszcze będziecie robić sensacji z ludzkich cierpień, zajmie się czymś co daje radość nie smutek , fizyka kwantowa na czym się skupiasz to potęgujesz , oni są w lebszy świecie niż my ,
Odpowiedz
6
@ ftdecide
dnia 01.06.2018, 13:41 · Zgłoś
Widze New Age weszło u ciebie zbyt mocno. Nikomu nie spieszy sie na tamten swiat, szczegolnie gdy chodzi o osoby mlode.
Odpowiedz
-2
@ Mario_Magdaleno
dnia 03.06.2018, 13:33 · Zgłoś
Muszę Cię zmartwić, nie ma żadnego TAM i POTEM... Ostatnie co widzieli to dno rzeki a ostatnie co czuli to panika i przerażenie. Zginęli tragicznie.. Właśnie to znaczy to określenie!
Wyrazy współczucia dla ich rodzin [*] [*]
Odpowiedz
5
@ Bohaterr
dnia 01.06.2018, 11:14 · Zgłoś
Zgadzam się z wami...powinien dostać odznakę od prezydenta,niedość ze zostawił czwórkę dzieci to poszedl ratować ta biedna dziewczynkę..
Odpowiedz
-12
@ Bohater nie naraża
dnia 01.06.2018, 11:15 · Zgłoś
Bohater nie naraża piątki dzieci i nie idzie na dzikie kąpielisko! !!!
Odpowiedz
27
@ Xxxx
dnia 01.06.2018, 11:32 · Zgłoś
Na jednym z portali ktoś pisał że tato dziewczynki był z nimi i siedział n a brzegu z kolegami... Wielka tragedia ale zaskakujące jest to ze niespełna 3 godziny od śmierci dziecka tata jest aktywny na fb i portalach internetowych dla mnie jest to nie do pojecia .
Odpowiedz
4
@ Jarek
dnia 01.06.2018, 09:51 · Zgłoś
Dopóki ludzie będą się kąpać w nie strzeżonych miejscach dopóty trzeba brać pod uwagę ryzyko utraty zdrowia a nawet życia. Niestety ale trzeba sobie z tego zdawać sprawę.
Odpowiedz
-18
@ Koleżanka
dnia 01.06.2018, 09:21 · Zgłoś
Znam tą dziewczynkę z kądś . Ona przy tym była,jej ojciec i koleżanka zginęli. Tak przynajmniej wynika z powyższych informacji. Przy tym moście z gapiami byłam . Niestety ciężko jest patrzeć na to jak szukają człowieka, który jest dla kogoś kogo znasz, nawet z widzenia bardzo bliską osobą.Jej ojciec był BOCHATERER, po prostu BOCHATEREM i na pewno wspaniałym człowiekiem.
Odpowiedz
9
@ z fartem
dnia 01.06.2018, 10:04 · Zgłoś
Polska język trudna sprawa BOHATER-ko
Odpowiedz
-2
@ DDG
dnia 01.06.2018, 12:44 · Zgłoś
Muszę napisać od razu że był BOCHATEREM?
Odpowiedz
2
@ DDG
dnia 01.06.2018, 12:46 · Zgłoś
Przepraszam boHaterem
Odpowiedz
1
@ Ppums123
dnia 01.06.2018, 09:17 · Zgłoś
Skoro to nie rodzina to ciekawe gdzie jest byli rodzice tej 11 letniej dziewczynki
Odpowiedz
32
@ Pit
dnia 01.06.2018, 09:59 · Zgłoś
A może ośle jeden pomyślał byś, że mógł mieć pod opieką np. dziecko sąsiadki?, koleżankę swojej córki? A ty od razu rodziców w to wciągasz... Nie ważne, gdzie byli... stracili dziecko... Nigdy ci tego nie życzę !!! wiec pomyśl idioto zanim coś palniesz !!!
Odpowiedz
10
@ Dango
dnia 01.06.2018, 08:41 · Zgłoś
Tak po prawdzie nieraz po wylewach i powodziach zmienia się dno rzeki kto ma jakieś pojęcie o tym to wie że w jednym czasie tam gdzie była woda po kostki to może za jakiś czas być metr albo więcej.Wtedy do tragedii tylko krok i nikt tu nie jest winny bo czegoś takiego nieidzie przewidzieć do tego jak woda jest trochę mątna.Znam kilka miejsc takich na Wisłoce gdzie woda jest po kolana a metr dalej zjeżdżalnia na dwa metry kto niewie to może nieźle się przejechać na takiej ślizgawce.
Odpowiedz
-4
@ Ronin
dnia 01.06.2018, 07:51 · Zgłoś
Tragedia, naprawdę, tragedia, straszna tragedia, co za koszmarna tragdnia, pokój twojej dusz (odpisz czy od czytałeś, świećpanie nad nimi. Nie wspomnę o innych bezsensownych durnych i prymitywnych komentarzach.

Dwa ojciec i córka utonęli a dalej pisze nie byli spokrewneni. To więc jak było?

Zacznijcie kontrolować te durne komentarze albo je blokujące w takich sytuacjach całkiem.
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 01.06.2018, 09:05 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ Borgacz
dnia 01.06.2018, 10:01 · Zgłoś
Poprawcie ten bełkot. Nie wiem o co chodzi
Odpowiedz
8
@ :(
dnia 01.06.2018, 13:48 · Zgłoś
Zginol przyjaciel rodziny,... sasiad dziewczynki .. a nie ojciec... swoje dzieci zostawił przy brzegu i ruszyl na pomoc.. poswiecenie godne uznania i szacunku. Wielka szkoda ze final okazal sie tragiczny ... (*)Olaa... (*)Patryk.
Odpowiedz
-2
@ czarny
dnia 02.06.2018, 17:46 · Zgłoś
ruszyc to musial na pomoc jak widzial ze dziewczynka sie topila i bylo zagrozenie zycia .Bo jako osoba dorosla byla odpowiedzialna za opieke nad dziecmi swoimi czy obcymi.Bez znaczenia.Jak by sie cos stalo ,to odpowiadal by karnie .
Odpowiedz
35
@ solejuk
dnia 01.06.2018, 07:28 · Zgłoś
Prośba do Redakcji: Wyłączajcie komentarze pod artykułami z tragedią i traumą dla rodziny.
Odpowiedz
-1
@ Koleżanka
dnia 01.06.2018, 07:22 · Zgłoś
To byla moja kolezanka . Ja jestem w tym samym wieku i wczoraj też pływałam w tej rzece a ona utonela pól godz . Potem wyszlam i wtedy ona sie utopila. Na pewno kiedy ja bym tam jeszcze byla z nia napewno przyszla by do mnie i poszlaby ze mną blisko brzegu
Odpowiedz
-3
@ Przerażona
dnia 01.06.2018, 07:21 · Zgłoś
Na jednym z portali społecznościowych ojciec zmarłej dziewczynki jakiś rok temu wstawił zszokowany zdjęcie swojej córki siedzącej na łóżku obok której siedzi duch jakiejś dziewczynki że spuszczoną głową i rękoma ulozonymi na kolanach - zbieg okoliczności? - aż ciary przechodzą po plecach
Odpowiedz
8
@ Kati
dnia 01.06.2018, 07:45 · Zgłoś
Że co???
Boże pomóż to jakos przetrwac rodzinie.
Odpowiedz
-6
@ Ronin
dnia 01.06.2018, 07:57 · Zgłoś
Ludzie, litości przestańcie takie bzdury wypisywać, ręce opadają, mamy XXI wiek czas zabobonów już dawno minął.
Odpowiedz
8
@ Przerażona
dnia 01.06.2018, 08:31 · Zgłoś
Nie zabobony tylko daje do myślenia... To zdjęcie do tej pory figuruje na profilu ojca dziewczynki
Odpowiedz
-2
@ Aa
dnia 01.06.2018, 09:52 · Zgłoś
Jakim profilu mogę wiedziec???
Odpowiedz
0
@ Ja
dnia 02.06.2018, 09:13 · Zgłoś
Wejdź na jej ojca profil, na Facebooka, data 18.02.2017 to zobaczysz. Ludzie z duchami nie można żartować jak raz go ściągniesz to już nie odstąpi.
Odpowiedz
8
@ Zotr
dnia 01.06.2018, 07:03 · Zgłoś
Idziecie do kościoła i co z tego jak nauk niejprzyswajacie
Odpowiedz
6
@ bazalt
dnia 01.06.2018, 06:55 · Zgłoś
Może wystarczy już tych komentarzy? Zginęło 2 ludzi. To jest dramat, tragedia dla rodzin i znajomych. Nawet dla obcych jest to trudne do ogarnięcia. Już nic im życia nie zwróci...
Odpowiedz
-4
@ Damian Berger
dnia 01.06.2018, 06:28 · Zgłoś
Do ,,jak można,, ty byś się w łyżce wody utopil
Spoczywajcie w pokoju, tam nie przeminiecie
Odpowiedz
-15
@ łodyniec
dnia 01.06.2018, 19:30 · Zgłoś
W ktorym pokoju? Moze w salonie albo izbie..
Odpowiedz
6
@ Abnegat
dnia 01.06.2018, 22:32 · Zgłoś
Twoje błaznowanie na ogól mnie nie razi, gdyż traktuję to jako specyficzny folklor - ale w tym przypadku mógłbyś sobie odpuścić.
Odpowiedz
0
@ Barbi
dnia 05.06.2018, 08:26 · Zgłoś
Komentarz do łodyniec.
Odpowiedz
7
@ z kopernika
dnia 01.06.2018, 05:43 · Zgłoś
Jak wielu ze starszych teraz kapalo sie na "kracie" i co, ile bylo przypadkow utoniec, bo ja nie pamietam
Odpowiedz
0
@ Abnegat
dnia 01.06.2018, 09:22 · Zgłoś
Przy "kracie" było równo opadające dno i wolny nurt, bo zaraz poniżej był próg w poprzek rzeki. Natomiast nieco powyżej, było i chyba jest do dzisiaj podobnie, jak w miejscu tragedii, tylko że nie było głębokich miejsc i nie pamiętam, żeby tam ktoś tam utonął.
Odpowiedz
72
@ Kinga
dnia 01.06.2018, 05:38 · Zgłoś
Witajcie, nie jestem stąd, rzadko komentuję ale strasznie dotknęła mnie ta tragedia, gdzieś wyczytałam że ten mężczyzna który rzucił się na ratunek, przebywał tam z czwórką dzieci, być może ze swoimi dziećmi. Prośba do administratorów strony, bardzo bym chciała pomóc tej rodzinie, Nie, nie jestem bogacze, ale przeleje 500 + ktore wpłynie na konto w tym miesiącu, bo moje dwie córki mają tatę który o nie zadba a te dzieciaki swojego straciły, przez to że nie zawahał się pomóc. Gdybyśmy to my znaleźli się w tym miejscu i czasie (Ale unikam rzek jaj ognia) mój mąż też by wskoczył, wiem to. Prośba zatem o jakieś namiary link że zbiórką, będę Was śledzić dziękuję
Odpowiedz
5
@ OKO
dnia 01.06.2018, 02:04 · Zgłoś
Miłosierdzie Pańskie jest nieskończone
Odpowiedz
2
@ tragedja
dnia 01.06.2018, 00:51 · Zgłoś
A gdzie Pani uczy?
Odpowiedz
7
@ dragoness
dnia 01.06.2018, 19:26 · Zgłoś
Ponadto praca w takiej szkole jest ogromnym wyzwaniem, z ktorym nie każdy nauczyciel jest w stanie sobie poradzić.
Odpowiedz
0
@ Belfer
dnia 01.06.2018, 23:50 · Zgłoś
W punkt...
Odpowiedz
-9
@ Ania
dnia 01.06.2018, 00:34 · Zgłoś
Ludzie trochę więcej wyobraźni, zakaz
wpuszczania dzieci do rzeki przez rodzicow
i tragedii można było uniknąć. Jestem nauczycielka
i dmucham na zimne. Taka jest prawda.
Odpowiedz
0
@ łodyniec
dnia 01.06.2018, 19:26 · Zgłoś
Basz glupiom nauczycielka. Ludzie chodza xxxxxxxx lat nad rzeke i zyja. Trzeba myslec a nie zabraniac.
Odpowiedz
-33
@ Lol
dnia 31.05.2018, 23:54 · Zgłoś
Jak mozna poscic 11letnie dziecko nad wode ‚!? Gdzie byla matka w tym momencie !?
Odpowiedz
36
@ qwerty
dnia 01.06.2018, 02:38 · Zgłoś
Miałem 9 lat i nad rzekę się jeździło z kolegami. Mama nic nie wiedziała bo majty brało się na zmianę. Nie piszę tego jako przytyk tylko obrazuję że dzieci często prawdy rodzicom nie mówią i dopiero po pewnym okresie czasu rozumiemy jak lekkomyślni i beznadziejnie nieodpowiedzialni byliśmy jako dzieci. Straszna tragedia, szczerze współczuję rodzinom. Trzymajcie się i nie trwóżcie. Kiedyś się z nimi spotkacie.
Odpowiedz
8
@ Jan
dnia 01.06.2018, 11:08 · Zgłoś
Matka nie wiem ale ojciec pewnie z nosem w internecie bo teraz zamiast zająć się rodzina itp rzeczami komentuje pod artykułem...
Odpowiedz
11
@ Do Jan
dnia 01.06.2018, 16:57 · Zgłoś
Myślę,że ktoś podszywa się pod ojca,by dać do myślenia egoistom.
Odpowiedz
0
@ Ewela
dnia 01.06.2018, 22:15 · Zgłoś
Znalazł się mądrala ciekawe jak by chodziło o twoje dziecko też byś słuchał takich oszczerstw!!?
Odpowiedz
20
@ tragedja
dnia 31.05.2018, 23:49 · Zgłoś
Mieszkam obok i wiem jaka tam jest woda. Są bardzo duże uskoki i z mostu nie widać jak jest dalej. Woda po niżej kolan, robisz krok i Cię nie ma. Wyrazy współczucia dla rodzin
Odpowiedz
23
@ Barbara
dnia 31.05.2018, 23:42 · Zgłoś
Każdy musi pamiętać że Wisłoka to rzeka górska i po jednym silnym deszczu i większej wodzie już może zrobić dół tam gdzie 2 dni wcześniej to nie było. Często robią się wiry i nawet umiejętność pływania nie pomoże. Trzeba chodzić tylko tam gdzie dobrze widzimy dno. Nikogo nie obwinia tu o brak rozsądku tylko czytajatym mi rozwadze. To co się stało to koszmar jakiś... mam córkę w wieku tej dziewczynki. Szok. Pomodlmy się za nich...
Odpowiedz
14
@ Jur
dnia 31.05.2018, 23:39 · Zgłoś
Wyrazy współczucia dla całej rodziny i bliskich i proszę nie piszcie takich komentarzy
Nie macie serca jak jeden z drugim byś się czuł ???!!!
(*)
Odpowiedz
26
@ kksish
dnia 31.05.2018, 23:36 · Zgłoś
najlepsi to są ci obserwatorzy co na moście się nie mogli pomieścić. Po co tam stoicie, za grosz kultury
Odpowiedz
14
@ strazak
dnia 31.05.2018, 23:40 · Zgłoś
Sensacja a później chamskie kometarze
Odpowiedz
4
@ Barbara
dnia 31.05.2018, 23:35 · Zgłoś
.miejsce...zdradliwe...
Odpowiedz
9
@ Barbara
dnia 31.05.2018, 23:30 · Zgłoś
Z oznaczonym kapieliskiem moze nie być tak łatwo ale to miejsce oznaczyć jakaś tablicą Uwaga wiry zakaz kąpieli to już chyba nie problem bo jak widać nie każdy wie że akurat to miejsce jest bardzo zaraźliwe. Gdzie indziej rzeka po kostki s tam jest pod brzegiem wyrwa i straszny wir. Tragedia oby już takich w naszym mieście nie było.
Odpowiedz
1
@ klm
dnia 31.05.2018, 23:34 · Zgłoś
Słuszna uwaga, a teraz można mieć tylko nadzieję, że wreszcie jakis pierdzitołek za to odpowiedzialny zrobi ten mały uczynek...
Odpowiedz
16
@ strazak
dnia 31.05.2018, 23:38 · Zgłoś
kaźda rzeka jest dzika nigdy nic niewiadomo
czasem woda do kolan i nagle 5 m w dół
dlatego jeszcze raz apel niewchodzimy do wody
jesli nieznamy dna pewnie
Odpowiedz
8
@ qwerty
dnia 01.06.2018, 02:31 · Zgłoś
To prawda. Podobno już wcześniej ktoś tam utonął. Zamontować tablicę z zakazem a ku przestrodze opisać sytuację i datę tych tragedii by inni omijali to miejsce. Pusty napis "zakaz kąpieli" nie wystarczy niestety bo w tym kraju ilość absurdów już dawno ludzi znieczuliła na takie zakazy. To trzeba poprzeć czymś co daje do myślenia.
Odpowiedz
8
@ Zdradliwa rzeka
dnia 01.06.2018, 17:52 · Zgłoś
Często ludzie topią się z powodu skurczu mięśni i nawet najlepszy pływak przegrywa walkę z wodą.Należy przygotować temperaturę ciała przed skokiem do wody.Wielu oblewa się wodą i stopniowo zanurza.Niewidoczne wiry też wciągają i nie ma ratunku.Są przypadki,że widzący tonącego,nie udziela natychmiastowej pomocy,sądząc,że nurkuje,lub bawi się.Tonęłam w basenie,widziałam obok nogi pływających i żal,dlaczego nikt nie pomoże/później mówili,że nikt nie przypuszczał,że potrzebuję pomocy,że udawałam.Co czułam?Całe życie jak kadr filmowy przeleciał przed oczami/co jeszcze mogłam powiedzieć,uczynić dobrego...Uratował ratownik.Warto żyć tak,jak gdyby za chwilę miało się odejść.
Odpowiedz
5
@ paweł
dnia 31.05.2018, 23:23 · Zgłoś
a gdzie straz miejska sa od tego jak d od sr zeby w takich miejscach byc a nie wozic sie autem bez sensu
Odpowiedz
5
@ strazak
dnia 31.05.2018, 23:33 · Zgłoś
Widziałeś gdzies tam tablice z napisem ZAKAZ
KĄPIELI ?myślisz że straź miejska będzie biegała bo rzecze i sprawdzała miejsca gdzie niema
Zakazu kąpieli jakim prawem ?
Odpowiedz
1
@ Do strazak
dnia 01.06.2018, 11:23 · Zgłoś
Od tego tez jest
Odpowiedz
0
@ Ewela
dnia 01.06.2018, 22:14 · Zgłoś
Ciekawe jak by to było twoje dziecko też byś madrowal?
Odpowiedz
21
@ Pedro
dnia 31.05.2018, 23:18 · Zgłoś
Tak czytam te komentarze i doszedlem do wniosku ze tu jest duzo ekspertow piszacych co najlepiej zrobic i gdzie chodzić. Pamietajcie nikt nie wie co kogo w życiu spotka. Ten pan zrobil co mogl wielu by moze tak nie postapilo jak on. Chcial dobrze nie wyszło. Straszna tragedia wspolczuje rodzinie i ludzie dajcie spokuj z glupimi komentarzami.
Odpowiedz
6
@ rip 75
dnia 31.05.2018, 23:16 · Zgłoś
znałem tego chłopaka. był z kościuszki
Odpowiedz
-4
@ Pablo
dnia 31.05.2018, 23:26 · Zgłoś
Jak miał na imię?
Odpowiedz
5
@ qwerty
dnia 01.06.2018, 02:28 · Zgłoś
Miał na imię Imnia Nazwiskowski... Przepraszam za ten komentarz ale nóż się w kieszeni otwiera... Tragedia na cały kraj bo wszędzie o tym piszą a co drugi komentarz jak nie chamski to dociekliwy z zapytaniem kto to był! LUDZIE! Gdzie wasza godność?!
Odpowiedz
10
@ Pablo
dnia 01.06.2018, 10:13 · Zgłoś
A to, przepraszam, jakaś tajemnica, jak miał na imię (nie pytam o nazwisko)? A moje pytanie serio było tak wielce niestosowne? Być może znałem tego człowieka i chciałbym po prostu wiedzieć. Przecież i tak będą klepsydry. Ludzie, litości.
Odpowiedz
34
@ Do.portalu.
dnia 31.05.2018, 22:56 · Zgłoś
A może administratorzy portalu w tym momencie powinni zablokować pisanie komentarzy ? Może już wystarczy tego ? Tragedia dla rodziny zarówno jednej jak i drugiej A Wy tu piszecie takie bzdety. Pomyślcie jak beda czuli się członkowie rodzin jeśli to kiedyś będę czytac
..Podwójny ból. Jeślichcecie pisać głupoty to darujcie sobie.
Wyrazy współczucia dla rodzin.
Odpowiedz
30
@ Straźak
dnia 31.05.2018, 23:02 · Zgłoś
Dokładnie tak sam jad i wielkie chamstwo zero
Współczucia ale cóż niektórym ludziom sprawia
Przyjemność zadawania jeszcze większego bólu
Dopóki sami go nie daj bóg niedoświadczą
Odpowiedz
5
@ niezablokujemy i co nam zrobisz ?
dnia 31.05.2018, 23:24 · Zgłoś
Komentarze to wyświetlenia a wyświetlenia to kasa.
Odpowiedz
9
@ klm
dnia 31.05.2018, 23:36 · Zgłoś
I tutaj akurat jestem za tym, by wymienić bohatera z imienia i nazwiska
Odpowiedz
43
@ Straźak
dnia 31.05.2018, 22:48 · Zgłoś
Ludzie skąd w was tyle jadu i chsmstwa jak można
Obrażać krytykować i drwić z takiej tragedi nie macie
Pojęcia co czują rodziny osoby ratujace równieź ja
Trochę empati i zrozumienia
Miło by wam było jakby to wasz kolega dziecko
Zginęło a ktoś was krytykował obrażał że dzieci
W ściekach kąpiecie itp naprawdę pięści mi się
Zaciskają na niektóre komentarze !!!
Odpowiedz
3
@ klm
dnia 31.05.2018, 23:04 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
4
@ strazak
dnia 31.05.2018, 23:16 · Zgłoś
Tylko trochę wykonczoną po dzisiejszym tragicznym
Dniu chyba bezsenna noc bedzie
Odpowiedz
5
@ klm
dnia 31.05.2018, 23:18 · Zgłoś
Powiem tak - gdybyś mógł po takim dniu spać normalnie, to moja teza wzięła by w łeb. Rób zawsze swoje, na ile możesz, a sumienie będziesz miał czyste.
Odpowiedz
0
@ Do strażak
dnia 01.06.2018, 16:49 · Zgłoś
Współczuję i rozumiem,jak przeżywał Pan wydobycie z wody dziewczynki,tak mi przykro i żal ściska serce.
Odpowiedz
13
@ klm
dnia 31.05.2018, 22:45 · Zgłoś
Ogromna tragedia. Po raz kolejny mamy dowód na to, jak niewiele brakuje, by znaleźć się po drugiej stronie. Ludzie, wyciągnijcie z tej tragedii właściwe wnioski na przyszłość, bo tyle na tę chwilę pozostaje. Wyrazy współczucia dla rodzin i bliskich oraz wielkie wyrazy uznania dla bohatera...
Odpowiedz
19
@ Tata Oli
dnia 31.05.2018, 22:42 · Zgłoś
Dziekuje wszysykim za slowa otuchy
Odpowiedz
22
@ Straźak
dnia 31.05.2018, 22:52 · Zgłoś
Wyrazy współczucia dla pana naprawdę samemu mi łzy poleciały
Odpowiedz
5
@ Olek
dnia 31.05.2018, 23:28 · Zgłoś
Wyrazy współczucia
Odpowiedz
26
@ DeF
dnia 01.06.2018, 08:20 · Zgłoś
naprawdę pare godzin po stracie córki siedzi Pan na jaslo4u i czyta komentarze ??
Odpowiedz
-2
@ Fajny
dnia 31.05.2018, 22:29 · Zgłoś
Basen otworzą nabezpieczne kanikuly
Odpowiedz
6
@ Ma
dnia 31.05.2018, 22:27 · Zgłoś
Dokladnie dobrze pisze jeden gosc wyzej tam jest bardzo niebezpiecznie
Odpowiedz
26
@ Gość
dnia 31.05.2018, 22:04 · Zgłoś
Straszna tragedia brak słów " Wieczne odpoczywanie racz im dać Panie a światłość wiekuista niech chaj im świeci na wieki wieków Amen"
Odpowiedz
23
@ ja
dnia 31.05.2018, 21:56 · Zgłoś
Serdeczne wyrazy współczucia. Nigdy już nie pójdę w to miejsce
Odpowiedz
15
@ wędkarz
dnia 31.05.2018, 22:00 · Zgłoś
z dziećmi nie polecam są bezpieczniejsze miejsca
Odpowiedz
45
@ seba
dnia 31.05.2018, 21:48 · Zgłoś
ludzie z kad w was tyle nienawisci ??? to mogło byc dziecko kazdego z was i rownie dobrze bedac w poblizu kazdy z nas mógł je probowac ratowac i zginac wiec zamknijcie te głupie japy i lepiej nie piszcie nic jak macie pisac takie [...]...ps.szczere wyrazy wspólczucia dla rodziny i bliskich
Odpowiedz
-63
@ Piotrek
dnia 31.05.2018, 22:07 · Zgłoś
> to mogło byc dziecko kazdego

Nie każdego z nas. Ja dzieci nie kąpię w szambie.
Odpowiedz
14
@ Adam
dnia 31.05.2018, 22:26 · Zgłoś
Wisłoka w Jaśle to I Klasa Czystości
Odpowiedz
3
@ Ciumaja
dnia 31.05.2018, 23:05 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
58
@ wędkarz
dnia 31.05.2018, 21:45 · Zgłoś
w tym miejscu jest półka skalna z głębokości ok 50 cm urywa sie dno na ok 2.5 m i jest ostry nurt a dalej jest jeszcze głębiej
bez okularów polaryzacyjnych wędkarskich tego uskoku nie widać.
Ludzie apeluje o rozwage bo rzeka jest zdradliwa wiedzą o tym wędkarze spiningowi i muchowi . aby brodzić po rzece należy umieć czytać rzekę
Odpowiedz
6
@ łodyniec
dnia 01.06.2018, 19:15 · Zgłoś
Trzeba znac rzeke lub byc wychowanym nad rzeka.
Nie znasz ,nie umiesz dobrze plywac i wstrzymywac oddech na minute to lepiej nie wchodz do wody gdy nie widzisz dna.
Dzieci na basen albo w miejsca pewne ,gdzie znasie uksztaltowanie dna.
Odpowiedz
13
@ Do ratownik i Grażyna
dnia 31.05.2018, 21:42 · Zgłoś
Wasi dziadkowie i rodzice, a może i Wy też sie w tym "syfie" kąpali, i chyba odbiło sie to na Waszym zdrowiu psychicznym, zgineli ludzie,a Wy jakieś [...] przytaczacie,troche pokory i wspołczucia !
Odpowiedz
-31
@ Grażyna
dnia 31.05.2018, 22:09 · Zgłoś
1. Nasi dziadkowie nie wpuszczali tyle przemysłu i [...] do rzek ile teraz się wpuszcza.

2. Pokory? Rodzice powinni zostać pociągnięci do odpowiedzialności za wpuszczenie dziecka do takiego bagna.
Odpowiedz
11
@ Do ratownik i Grażyna
dnia 31.05.2018, 22:59 · Zgłoś
Tego"przemysłu"jest teraz w wodzie, powietrzu, żywności itp, niemamy na to wpływu, ale mowienie o karaniu rodzicow za to co sie stało jest wg mnie chore, nigdy nie uporają sie z tą tragedią, kiedyś sie z tym pogodzą , ale nigdy nie zapomną, i nie przestaną sie obwiniać, chyba niema Pani dzieci skoro pisze takie teksty, lecz jeśli jednak tak to wspołczuje potomstwu i Pani na stare lata bo jak ktoß wychowuje tak chowany bedzie
Odpowiedz
8
@ xxxxxxx
dnia 31.05.2018, 21:40 · Zgłoś
To takie smutne
Odpowiedz
32
@ QW1
dnia 31.05.2018, 21:37 · Zgłoś
szacun dla gościa... wyrazy współczucia dla obu rodzin... wieczny odpoczynek ...
Odpowiedz
-47
@ Antyklerykał
dnia 31.05.2018, 21:12 · Zgłoś
Czy jest już prowadzona jakaś zbiórka pieniędzy? Może dać ratującemu stopień wojskowy, żeby zapewnić jego dzieciom godne życie.
Odpowiedz
-32
@ Tata Oli
dnia 31.05.2018, 22:45 · Zgłoś
Mozesz sie zamknac to zginelo moje dziecko
Odpowiedz
40
@ xena
dnia 31.05.2018, 23:27 · Zgłoś
mam dzieci i bdz bdz panu wspolczuje.ale w takiej chwili siedzac na internecie?.chlopie masz zone,pozostale dzieci zajmij sie nimi.
Odpowiedz
3
@ Maja
dnia 31.05.2018, 23:36 · Zgłoś
Najszczersze wyrazy współczucia bardzo mi przykro
Odpowiedz
44
@ zdziwiona
dnia 31.05.2018, 23:59 · Zgłoś
Dziecko ci umarło,a ty na necie siedzisz i komentarze czytasz???pogięło cię facet???
Odpowiedz
7
@ qwerty
dnia 01.06.2018, 02:22 · Zgłoś
Ludzie dajcie spokój... Wystarczy bólu od samej tragedii, nie dokładajcie cierpień tymi wpisami bo serce pęka.
Odpowiedz
8
@ Piksel
dnia 01.06.2018, 13:47 · Zgłoś
Tato Oli..normalny czlowiek w obliczu takiej tragedi zapewne odchodzi od zmyslow, probuje zajac sie reszta rodziny, czy tez jest po prostu w zalobie. Ty czynnie uczestniczych w portalach spolecznosciowych informujac o swojej tragedii, dyskutujesz pod artykulami...smiem twierdzic ze z Toba jest cos nie tak.
Odpowiedz
7
@ Osobnik
dnia 01.06.2018, 15:24 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-39
@ Natalia
dnia 31.05.2018, 21:11 · Zgłoś
Bardzo przykra sytuacja, poszłam na miejsce zdarzenia o godz 19:26 ale nie zobaczyłam dziewczynki, Ten mężczyzna to bohater! Morał z tego pilnujcie dzieci bo nic nie wiadomo :(
Odpowiedz
44
@ .......
dnia 31.05.2018, 22:46 · Zgłoś
Oj to przykre że nie zdążyłaś zobaczyc...

Tragedia a Wy lecicie jak sępy szukać sensacji.
Odpowiedz
-18
@ Natalia
dnia 01.06.2018, 00:06 · Zgłoś
Daj spokój bo ekspertem nie jesteś i nie wiesz co czuję, nie chce szukać sensacji poszłam bo mnie to interesuję to niestety wielka tragedia wyrazy współczucia ale są tacy co mają do za przeproszeniem w[...]. Cały dzień przemyślam o tej biednej dziewczynce i mężczyznie ;(
Odpowiedz
29
@ mifka
dnia 31.05.2018, 21:02 · Zgłoś
Tragedia. Wieczny odpoczynek racz Im dać Panie! Tylko te słowa można tu przetoczyć!
Odpowiedz
35
@ Minnesota
dnia 31.05.2018, 20:59 · Zgłoś
Wielka tragedia , poprostu brak słów... mam córkę taką jak ta dziewczyka... Panie miej w opiece ich rodziny ...
Odpowiedz
52
@ ppppp
dnia 31.05.2018, 20:53 · Zgłoś
Az strach pomyślec co teraz przechodzi rodzina zmarłego i rodzice dziecka.
Poprostu szok.
Odpowiedz
28
@ ppppp
dnia 31.05.2018, 20:49 · Zgłoś
Okropna tragedia. Wyrazy współczucia dla rodziny
Odpowiedz
47
@ grzegorz
dnia 31.05.2018, 20:45 · Zgłoś
odznaczyć pana za heroizm bo takich ludzi już mało i zapłacił najwyższą ofiare ratując ludzkie życie. Bohater jakich mało! Szacunek i wyrazy żalu dla rodziny i bliskich!
Odpowiedz
51
@ Xxxx
dnia 31.05.2018, 20:45 · Zgłoś
Jechaliśmy tamtędy... ciężko było aż przejechać od tych gapiów...
Nieprzyjemnie czytać o tym a co dopiero iść tam i gapic się.

Straszna tragedia
Odpowiedz
7
@ Ja
dnia 01.06.2018, 22:43 · Zgłoś
A co zrobić z tumanami którzy robili zdjęcia temu mężczyźnie tuż po wyciągnięciu go z wody i zamieścili w internecie?
Odpowiedz
33
@ Yyu
dnia 31.05.2018, 20:44 · Zgłoś
Zamiast pisac komentarze, wieczny odpoczynek i modlitwa za rodzicow
jak to przeżyć
Odpowiedz
-13
@ Karina
dnia 31.05.2018, 20:43 · Zgłoś
W Jaśle sekcja nic nie wykarze bo tam nie ma ludzi wyszkolonych do tego zawodu są samozwańczy fachowcy bez kwalifikacji jak i większość starych lekarzy taka moja opinia poza tym osoby te utonely niesety po co jeszcze ich męczyć po śmierci chyba tylko żeby zarobić na tej tragedii bo o to tu chodzi Straszna tragedia
Odpowiedz
-11
@ ciekawy
dnia 31.05.2018, 20:42 · Zgłoś
kurcze... szkoda...nie wiem co napisac
Odpowiedz
-39
@ Gi
dnia 31.05.2018, 20:40 · Zgłoś
Ten jeden strażak to mój kuzyn [*]
Odpowiedz
71
@ beleco
dnia 31.05.2018, 20:35 · Zgłoś
Od mostu na Gądki do mostu na Jareniówkę jest około 1,5 km. Wstyd dla włodarzy miasta, żeby nie zabezpieczyć tego odcinka i nie zrobić kąpieliska z dogodnymi zejściami do wody. Miasto Jasło liczy blisko 40 tys. i należaloby sie spodziewać, że chętnych na zażywanie kąpieli nie braknie. Basen nieczynny, a nawet gdyby był czynny to i tak wiele osób woli rzekę. Czas pomyśleć o pogłębieniu rzeki, wyrównaniu dna i wykonania plaż na tym odcinku. Przecież miasto mogłoby partycypować w zyskach bo można byłoby przecież postawić nawet budki z wodą i lodami w pobliżu
Odpowiedz
-14
@ Ptasiek
dnia 31.05.2018, 21:12 · Zgłoś
Pogłębienie rzeki ?? wyrównanie dna ?? wykonanie plaż ??? piaszczyste plaże w kamienistej rzece ?, która po każdym przyborze zabierała by ten materiał w siną dal?? człowieku...dobrego psychiatry ci życzę, baaaaardzo dobrego...
Odpowiedz
6
@ qwerty
dnia 01.06.2018, 02:20 · Zgłoś
Czego od niego chcesz? Chodzi tylko o wyrównanie. Źle się wyraził pisząc plaża ale chodziło o jakiś normalny brzeg z kamieni gdzie by można było zejść, rozłożyć się i równomiernie schodzić do coraz głębszej wody. A do beleco: Dobrze piszesz ale niestety dla włodarzy lepiej jest bawić się w dziwną politykę i robić jakieś głupoty które mieszkańcom nie są potrzebne. Rzeki coraz płytsze niestety i ci którzy szukają "dołeczków" niestety będą narażeni na takie niebezpieczeństwa... Żeby nie było to też lubię kąpiel w rzece. Relaksuje, odpręża, jest naturalna...
Odpowiedz
16
@ ANA
dnia 01.06.2018, 07:23 · Zgłoś
tak owszem ja pamiętam czasy gdy prawie część jasła szla na gądki na plaże ...było tam nawet boisko do siatki , ścieżka zdrowia ...niestety teraz wszystko zarosło a nie można by było tego wykarczować i zrobić tam plaże z prawdziwego zdarzenia z grilem , budką z lodami itp. nie każdą rodzinę stać na korzystanie z basenu ...trzeba by nad tym pomyśleć i wysłać petycje gdzie trzeba ...jak już nie w tym roku to niech zrobią to w najbliższej przyszłości ...
Odpowiedz
1
@ jas
dnia 01.06.2018, 09:26 · Zgłoś
I co roku w okolicach Bożego Ciała ktoś się topił, najczęściej w Ropie przed ujściem Wisłoki.
Odpowiedz
-14
@ łodyniec
dnia 01.06.2018, 09:29 · Zgłoś
Ruszcie zady kilka km od jasla i macie tyle miejsc bezpoecznych ze glowa mala ,a nie pchac sie w wiry jak plywac nie umiecie.
Odpowiedz
1
@ oki
dnia 01.06.2018, 11:04 · Zgłoś
zwlaszcza ze woda biezaca jest zdrowsza od chlorowanej i smierdzacej az oczy pieka ,marni gospodarze w tym miescie , skoro nic dla mieszkancow nie robia .,Na Kwiatowej tej gadali ze podwiesza dno siatka i bedzie kapielisko ale jak dotad nawet drzewko nie urosnie a pieniadze ktore poszly na budowe tego osrodka poszly w bloto
Odpowiedz
8
@ Bella
dnia 01.06.2018, 15:23 · Zgłoś
Do wszystkich komentujących ten post - rzeka nie jest własnością miasta i burmistrz nie może nią zarządzać - od tego jest instytucja RZGW która może poszerzać koryta i je modyfikować ...zanim napiszesz hejt w kierunku burmistrza to poczytaj proszę
Odpowiedz
0
@ sx
dnia 04.06.2018, 12:03 · Zgłoś
Zastanawiam się, czy Ci specjaliści co tak się udzielają w temacie wyrównywania dna rzeki mają w ogóle pojęcie co piszą. Mieszkam na osiedlu obok tego miejsca od urodzenia. Około 15 lat temu cały ten odcinek (również ten fragment rzeki, gdzie doszło do tragedii) był modernizowany. NIe wiem czy zwróciliście uwagę, ale brzeg od strony wału jest osiatkowany i obłożony kamieniami. Dodam tylko, że w tym miejscu rzeka była wyrównana - widziałem jak spych równał ten odcinek żwirem. I Co to dało? NIC, bo jest to rzeka górska, woda jest w stanie wypłukać żwir aż do skalnego podłoża. Tyle w temacie. Są kąpieliska, trzeba z nich korzystać, a jak chce się korzystać z rzeki to trzeba mieć pojęcie o miejscu, w którym się znajduje I UWAŻAĆ. Od wielu lat łowię też ryby w tym miejscu. Ta rzeka jest bardzo zdradziecka i zanim zrobi się krok, trzeba 100 razy się zastanowić. Tyle w temacie, skończcie komentować i pisać bzdury. a jak chcecie mieć kąpielisko na rzece to w czym problem? Śmiało, każdy z Was może założyć działalność gospodarczą, zdobyć pozwolenia na otwarcie kąpieliska i brać CAŁĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA EWENTUALNE ZDARZENIA. Śmiało, który pierwszy?
Odpowiedz
-16
@ Driver
dnia 31.05.2018, 20:32 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
4
@ janek
dnia 31.05.2018, 22:08 · Zgłoś
dronem pod wodą no to jasne
Odpowiedz
4
@ Cyber
dnia 01.06.2018, 07:32 · Zgłoś
Widać, że znasz się na specyfikacji tego sprzętu. Masz pojęcie o tym, jak byk o Krakowie... Wieczne odpoczywanie...;({*}
Odpowiedz
27
@ gosc
dnia 31.05.2018, 20:27 · Zgłoś
Smutna Tragedia Wieczny odpoczynek racz im dać, Panie [*][*]
Odpowiedz
-18
@ Gapie
dnia 31.05.2018, 20:26 · Zgłoś
Szkoda, że policjanci i strażacy nie pozwolili na sprawdzanie wody z drona, . A jeden pan w gotowości, z jednej z firm w okolicy Jasła.
Odpowiedz
112
@ Dobry Duszek
dnia 31.05.2018, 20:26 · Zgłoś
Szacunek i wieczna pamieć należy się dla bohatera który próbował uratować dziecko i przypłacił to własnym życiem. O 11 letnim Aniołku już nie wspomnę bo aż się płakać chce :( Oby po tamtej stronie było Wam lepiej. Wyrazy współczucia dla rodziny :(
Odpowiedz
-128
@ Grażyna
dnia 31.05.2018, 21:38 · Zgłoś
Jaki szacunek? Za wpuszczanie dzieci do rzeki-ścieku na nielegalnych kąpieliskach jest prokurator a nie szacunek.
Odpowiedz
106
@ Dobry Duszek
dnia 31.05.2018, 22:04 · Zgłoś
Gardzę takimi ludźmi którzy z tragedii robią sobie żarty i wypisują takie brednie. W upalne dni ludzie chodzą nad rzekę bo gdzie maja iść? Jest coś w tym złego? nie! Stała się tragedia, a mężczyzna poszedł ratować dziewczynkę i takie są fakty. Na świecie nigdy nie będzie dobrze jak takie istoty jak Ty będą chodzić po ziemi. Lepiej zamilknij jeśli masz wypisywać takie brednie. 2 osoby straciły życie. Rodziny są w żałobie niech jeszcze zaczną czytać co taki bez-mozg wypisuje. Powinna być blokada komentarzy pod takimi newsami bo społeczeństwo jest pozbawione uczuć czego przykładem jest ten osobnik. I kończę dyskusje z Tobą bo to nie miejsce na to.
Odpowiedz
15
@ Adam
dnia 31.05.2018, 22:21 · Zgłoś
Jaki ściek? W Jaśle jest I klasa czystości wody w Wisłoce
Odpowiedz
23
@ Robsob
dnia 31.05.2018, 23:13 · Zgłoś
Kobieto uspokój się nie rozumiesz że była tragedia i ty takie rzeczy
Piszesz po prostu lepiej się pomódl
Odpowiedz
28
@ Ona
dnia 01.06.2018, 00:32 · Zgłoś
Idź się Grażyna lecz z tym swoim prokuratorem. Taka tragedia a ty takie [...] wypisujesz chora kobieto
Odpowiedz
-38
@ Tata Oli
dnia 01.06.2018, 02:12 · Zgłoś
Ja właśnie czytam te brednie, a jestem ojcem Oli i jak to czytam to sprawiacie nam jeszcze większy bol
Odpowiedz
32
@ qwerty
dnia 01.06.2018, 02:13 · Zgłoś
Chodziła po wodzie, relaks, ochłoda, wilgoć co przynosi ulgę w ciepłe dni. Nikt się tam nie kąpał więc grażynko przez małe G się uspokój bo to nie jest rykowisko tylko straszna tragedia! Nikt tego nie chciał i nikt nie przewidział że tak to się skończy. Miało być fajnie, miały być miłe wspomnienia z dzisiejszego dnia a pozostał horror dla rodziny czego nikomu nie życzę. Panie świeć nad ich duszami i zmiłuj się nad tymi co z tej tragedii robią sobie pole do popisu. Ode mnie hańba dla was!
Odpowiedz
27
@ Ana
dnia 01.06.2018, 06:25 · Zgłoś
Do ojca Oli ...jak mozesz w takiej cheili siedzieć w internecie i czytać komentarze !!! Cale jasielskie spoleczenstwo. I nie tylko jest w szoku a Ty dobie czytasz i komentujesz..
Porażka chyba ze tak po prawdzie nie jesteś ojcem.
Odpowiedz
-29
@ Grażyna
dnia 01.06.2018, 08:11 · Zgłoś
> Na świecie nigdy nie będzie dobrze jak takie istoty jak Ty będą chodzić po ziemi

Nie będzie dobrze jak dzieci będą się kąpać w rzekach, a rodzice nie będą pilnować dzieci.
Odpowiedz
7
@ Znajoma
dnia 01.06.2018, 13:06 · Zgłoś
Nie przejmuj się i najlepiej nie czytaj ludzie zawsze wiedzą lepiej niż iż tak jak było. Bardzo wam współczuję. Niech spoczywa wasz kochany aniołek w spokoju. Świec panie nad jej duszyczka
Odpowiedz
7
@ Do ana
dnia 01.06.2018, 13:36 · Zgłoś
Twój komentarz to dno..ale człowiek emanuje tym czym jest.Jak śmiesz pisać takie brednie?!Na logikę można dojść do tego że Rodzice Oli czy Rodzina Mężczyzny są w ogromnym szoku i nie należy nikogo oceniać.
Odpowiedz
-1
@ czarny
dnia 31.05.2018, 20:25 · Zgłoś
to juz kolejna tragedia .Bo chyba w zeszlym roku mezczyzna podczas ratowania dostal padaczki i uderzyl glowa chyba o kamien i zmarl.
Odpowiedz
12
@ Jaś fasola
dnia 31.05.2018, 20:14 · Zgłoś
Tragedia i to zaraz przed dniem dziecka.
Odpowiedz
6
@ Debil
dnia 31.05.2018, 20:13 · Zgłoś
Jedzie tam kolejna karetka właśnie ale chyba już po wszystkim
Odpowiedz
29
@ X.
dnia 31.05.2018, 20:09 · Zgłoś
Bardzo współczuję rodzinie. Okropna tragedia.
Odpowiedz
-19
@ wwwwwwwr
dnia 31.05.2018, 20:08 · Zgłoś
rany jólek co za tragedia wspułczuje
Odpowiedz
22
@ P
dnia 31.05.2018, 20:03 · Zgłoś
Ta rzeka przynosi tragedię w Boże Ciało. W 2010r. powódź, dziś to...
Odpowiedz
32
@ Ola
dnia 31.05.2018, 20:02 · Zgłoś
To nie był jej ojciec. Przyjaciel jej rodziców
Odpowiedz
8
@ Kop
dnia 31.05.2018, 19:55 · Zgłoś
Nie wiem jaki byl przebieg tej tragedii ale pamiętajcie
Ludzie nad wodę to tylko na strzeżonych kąpieliskach,
nie brakuje ich w regionie...
Odpowiedz
26
@ Vici
dnia 31.05.2018, 20:04 · Zgłoś
Tak, a gdzie w Jaśle? Nie licząc bsenu.
Odpowiedz
12
@ qwerty
dnia 01.06.2018, 02:09 · Zgłoś
Ewentualnie w znanych nam miejscach gdzie do żadnych mocnych prądów nie dochodzi i woda płynie wolno i spokojnie. Straszna tragedia... Trzeba wziąć z niej morał i samemu uważać. Ten mężczyzna to bohater, rodzinie musi być strasznie przykro z powodu jego śmierci ale powinni być z niego dumni. Prawdziwy mąż który się nie zawahał.
Odpowiedz
8
@ Patryk
dnia 31.05.2018, 19:51 · Zgłoś
Czy ta tragedia stała się obok żabki na tym moście
?
Odpowiedz
-1
@ Weronika
dnia 31.05.2018, 20:01 · Zgłoś
Tak to jest tam
Odpowiedz
5
@ Marian
dnia 31.05.2018, 19:50 · Zgłoś
Juz doczytałem. ... tragedia
Odpowiedz
-11
@ Andrew
dnia 31.05.2018, 19:54 · Zgłoś
Gdzie pisze że ojciec i córka?
Odpowiedz
-2
@ Marian
dnia 31.05.2018, 19:48 · Zgłoś
A czy to ojciec i córka czy obce osoby?
Odpowiedz
-52
@ Debil
dnia 31.05.2018, 19:49 · Zgłoś
Ojciec i córka pisze ci na górze
Odpowiedz
29
@ czarny
dnia 31.05.2018, 20:23 · Zgłoś
przeciez pisze ze nie sa ze soba spokrewnieni ,wiec co ci pisze ?.
Odpowiedz
6
@ Debil
dnia 31.05.2018, 20:53 · Zgłoś
Wtedy jeszcze pisało inaczej ale zaktualizowali
Odpowiedz
3
@ kika
dnia 31.05.2018, 21:34 · Zgłoś
pisze że nie byli ze sobą spokrewnieni
Odpowiedz
4
@ demokrytyk
dnia 31.05.2018, 21:45 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
10
@ Wiku
dnia 31.05.2018, 21:47 · Zgłoś
Te osoby nie były rodziną
Odpowiedz
-23
@ Debil
dnia 31.05.2018, 19:46 · Zgłoś
Jak tak bardzo pragniesz mogę podać imię ale chodzi o to że moja kol miała iść z rodzicami nad rzekę i się do mnie teraz nie odzywa i nie wiem czy to tylko zbieg okoliczności
Odpowiedz
-17
@ Sam
dnia 31.05.2018, 19:50 · Zgłoś
A twoja "kol" ma 11 lat?
Odpowiedz
17
@ Gg
dnia 31.05.2018, 19:43 · Zgłoś
Odstąpiono od Medycznych Czynności Ratowniczych. Lekarz stwierdza zgon dziewczynki.
Odpowiedz
-12
@ Ghg
dnia 31.05.2018, 19:46 · Zgłoś
Skad wiesz?
Odpowiedz
-7
@ Gg
dnia 31.05.2018, 19:47 · Zgłoś
Jasło 112 podali taką informację
Odpowiedz
-29
@ Debil
dnia 31.05.2018, 19:48 · Zgłoś
Byłam tam też i to prawda ani ojciec ani dziewczynka nie żyją
Odpowiedz
-35
@ Biribomba
dnia 31.05.2018, 19:49 · Zgłoś
Jak skąd? Od lekarza. Kto stwierdza zgon? Piekarz czy żul spod sklepu.
Odpowiedz
39
@ Kiksik
dnia 31.05.2018, 19:40 · Zgłoś
Straszna tragedia, wyrazy głębokiego współczucia dla bliskich i przyjaciół.
Odpowiedz
-59
@ Debil
dnia 31.05.2018, 19:39 · Zgłoś
Ktoś wie kto to był ? Imię chociaż
Odpowiedz
-63
@ Ktoś
dnia 31.05.2018, 19:40 · Zgłoś
Dołączam się do pytania :/
Odpowiedz
50
@ Mmmmmmmmm
dnia 31.05.2018, 19:43 · Zgłoś
Swoje moze podaj najpierw...
Odpowiedz
42
@ Biribomba
dnia 31.05.2018, 19:46 · Zgłoś
Nikt nie poda danych ofiar. Jest ochrona i za podanie danych kara.
Odpowiedz
54
@ czarny
dnia 31.05.2018, 20:20 · Zgłoś
po ch.j sie pytasz .Beda przeciez klapsydry. Ciekawosc pierwszy stopien do piekla. Wyrazy wspolczucia dla rodzin.
Odpowiedz
6
@ Wiku
dnia 31.05.2018, 21:44 · Zgłoś
Dziewczynka miała na imię Ola
Odpowiedz
3
@ Wiku
dnia 31.05.2018, 21:46 · Zgłoś
Miala na imię Ola
Odpowiedz
2
@ Robson
dnia 31.05.2018, 23:10 · Zgłoś
A ci cię interesuje nie powinno się o takie rzeczy pytac
Odpowiedz
39
@ eskimosek
dnia 31.05.2018, 19:37 · Zgłoś
Straszna tragedia wspólczucia dla rodziny *(
Odpowiedz
31
@ Ktos
dnia 31.05.2018, 19:34 · Zgłoś
(*) (*)
Tragedia
Odpowiedz
48
@ ...
dnia 31.05.2018, 19:30 · Zgłoś
Jutro dzień dziecka na pewno rodzice juz mieli dla niej prezent ona się cieszyła a tu taka tragedia współczuję rodzinie
Odpowiedz
21
@ czarny
dnia 31.05.2018, 19:26 · Zgłoś
teraz jechala karetka .Czyzby druga osoba odnaleziona ?.
Odpowiedz
14
@ Aa
dnia 31.05.2018, 19:29 · Zgłoś
Też się zastanawiam , tragedia i to w boze ciało ...
Odpowiedz
22
@ Osobnik
dnia 31.05.2018, 19:29 · Zgłoś
Tak znaleźli dziewczynkę
Odpowiedz
-7
@ Aa
dnia 31.05.2018, 19:31 · Zgłoś
I co z nia ??
Odpowiedz
15
@ Osobnik
dnia 31.05.2018, 19:32 · Zgłoś
Nie żyje zbyt dlugo pod wodą
Odpowiedz
47
@ SZAJNOCHY
dnia 31.05.2018, 19:23 · Zgłoś
To miejsce zawsze wlasnie tam zaraz kolo mostu bylo znane z tego ze sa tam bardzo duze wiry i glebie i nawet przy niskim stanie wody miejsce bardzo niebezpieczne na plywanie. Widocznie byli tez tacy ktorzy o tym nie wiedzieli. Szkoda. Tragedia .
Odpowiedz
-62
@ Aa
dnia 31.05.2018, 19:27 · Zgłoś
Dokładnie,a nikt nie wie kto to był jak sie nazywal ???
Odpowiedz
12
@ oki
dnia 01.06.2018, 10:48 · Zgłoś
a to ciezko napisac tablice bylo ,ze tu jest glebia i wiry,kazdy wtedy omijalby to miejsce wielkim łukiem
Odpowiedz
-3
@ ...
dnia 31.05.2018, 19:12 · Zgłoś
Pech straszny bo woda na rzece ogólnie niska teraz.
Odpowiedz
15
@ Tzn
dnia 31.05.2018, 19:17 · Zgłoś
Ale pod nia sa płyty i 2 m w dol
Odpowiedz
10
@ Aa
dnia 31.05.2018, 19:17 · Zgłoś
Ale ślisko i prąd jest
Odpowiedz
24
@ ...
dnia 31.05.2018, 19:19 · Zgłoś
No właśnie nigdy nie ugadniesz co pod wodą jak dna dobrze nie widać :(
Odpowiedz
14
@ Aa
dnia 31.05.2018, 19:25 · Zgłoś
Dokładnie
Odpowiedz
-11
@ łodyniec
dnia 01.06.2018, 09:19 · Zgłoś
Jak umiesz plywac to bez znaczenia czy metr czy sto metrow pod toba. A jak nie umiesz to sie nie pchaj do rzeki.
Odpowiedz
48
@ .
dnia 31.05.2018, 18:59 · Zgłoś
mężczyzna chciał ratować dziewczynkę, po 18.000 zgon. Cieszmy się każdą chwilą a zmarłemu spokój duszy.
Odpowiedz
4
@ Przestroga dla innych ...
dnia 01.06.2018, 03:36 · Zgłoś
Woda jest niebezpieczna dla wszystkich, jeden dorosły i czworka dzieci,
trudno upilnować - szacun za zachowanie, moze trzeba było dwoje dorosłych?
Odpowiedz
0
@ moHer
dnia 01.06.2018, 09:10 · Zgłoś
Przeczytaj artykuł jeszcze raz. ..
Odpowiedz
-59
@ An
dnia 31.05.2018, 18:55 · Zgłoś
Tragedia ogromna, czy wiadomo kto to?
Odpowiedz
11
@ Ja
dnia 31.05.2018, 21:11 · Zgłoś
A co chcesz pomoc rodzinie w zalatwianiu formalnosci pogrzabowych ?
Odpowiedz
11
@ antysven
dnia 31.05.2018, 18:54 · Zgłoś
Niestety lekarz stwierdził zgon mężczyzny. Dalej trwają poszukiwania drugiej zaginionej osoby.
Odpowiedz
44
@ Sluchach
dnia 31.05.2018, 18:53 · Zgłoś
W tv mówili że ruszył na ratunek dziecku. Niestety nie żyje
Odpowiedz
-30
@ Jaslanka
dnia 31.05.2018, 19:36 · Zgłoś
W ktorych wiadomosciach
Odpowiedz
21
@ Ghg
dnia 31.05.2018, 19:46 · Zgłoś
Tvp info, polsat news i tvn24
Odpowiedz
115
@ Bohater
dnia 31.05.2018, 21:02 · Zgłoś
Dla mnie On jest Bohaterem, poświecił swoje życie chcąc ratować inne. Niestety finał tragiczny :(
Odpowiedz
-55
@ łodyniec
dnia 01.06.2018, 09:17 · Zgłoś
Nierozwaga. Matka puscila same dzieci nad wode wiedzac ze jest gleboko ?
Facet tez pewnie plywac nie umial,bo inaczej tego sie nie da wytlumaczyc.
Odpowiedz
-24
@ DJ
dnia 01.06.2018, 17:07 · Zgłoś
A basen kilkaset metrów dalej. Kto dzisiaj plywa w rzecze
Odpowiedz
3
@ Lila
dnia 01.06.2018, 19:31 · Zgłoś
Tam sà wiry...
Odpowiedz
6
@ yre
dnia 01.06.2018, 22:36 · Zgłoś
Na basenie pewnie nigdy nie było przypadku żeby ktoś utonął?
Odpowiedz
0
@ DJ
dnia 02.06.2018, 07:01 · Zgłoś
A pamiętasz jakiś?
Odpowiedz
0
@ Osoba
dnia 19.08.2018, 12:49 · Zgłoś
Oni poszli na basen a że był zamknięty to poszli się przejść nad rzekę.
Ona się poślizneła i wpadła do głębokiej wody
Odpowiedz
80
@ Tragedia
dnia 31.05.2018, 18:48 · Zgłoś
Matko moja co za tragedia. Co ich podkusilo aby tam wchodzić???
Odpowiedz
87
@ GGM
dnia 31.05.2018, 18:49 · Zgłoś
Tragedia :((
Odpowiedz
111
@ Ghg
dnia 31.05.2018, 20:03 · Zgłoś
Cała Polska żyje tą tragedią.. to straszne..woeczny odpoczynek racz im dać Panie
Odpowiedz
218
@ Jaslo miasto 3 rzek
dnia 31.05.2018, 20:26 · Zgłoś
Jasło miasto 3 rzek, a nie ma na żadnego kąpieliska bezpiecznego, plaży czy zejścia do wody z płaskim dnem . Basen odkryty dopiero będzie otwarty 23 czerwca. Dlaczego nie od majówki kto tym zarządza. Na kwiatowej już nie można pływać. Ludzie szukają ochłodzenia. I wchodzą do brudnej wody w rzekach. Szkoda matki 5 dzieci jutro dzień dziecka straszna tragedia.
Odpowiedz
393
@ PPK
dnia 31.05.2018, 20:34 · Zgłoś
poświęcił własne życie dla ratowania innego... BOHATER!!! Powinien dostać pośmiertne odznaczenie od prezydenta!
Odpowiedz
50
@ Vici
dnia 31.05.2018, 21:22 · Zgłoś
Ta prowokacja jest żenująca grażyno, jak ci nie wstyd.
Odpowiedz
71
@ Marcin
dnia 31.05.2018, 21:27 · Zgłoś
Wysyłajmy masowe maile do prezydenta RP [email protected]
O to, by ten mężczyzna...BOHATER, został odznaczony... oddał życie by ratować inną osobę... niesamowite!!!
Odpowiedz
12
@ Marcin
dnia 31.05.2018, 21:28 · Zgłoś
[email protected] to prawidłowy email
Odpowiedz
29
@ rex
dnia 31.05.2018, 21:30 · Zgłoś
Do Grażyny - Bóg pomylił się pozwalając na twoje narodziny
Odpowiedz
-14
@ RJS
dnia 31.05.2018, 21:41 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
0
@ monika
dnia 31.05.2018, 21:46 · Zgłoś
koniecznie słownik
Odpowiedz
-20
@ aras
dnia 31.05.2018, 21:47 · Zgłoś
A Ciebie widocZnie opuścił !!!
Odpowiedz
-111
@ jak mozna
dnia 31.05.2018, 21:56 · Zgłoś
Jak można w tak płytkiej rzecze utonąć ? no jak ?
Odpowiedz
22
@ Alex
dnia 31.05.2018, 22:14 · Zgłoś
Tak Pabian już niedługo kończy kadencję i nic dla miasta
. nie zrobił może zdąży ławeczkę Dudusia zrobić zdążył na samym
początku od podwyżki.Co obieca zrobić przy następnych wyborach?
Odpowiedz
13
@ GHG
dnia 31.05.2018, 23:04 · Zgłoś
chcemy żałoby w jaśle!!! ludzie zgłoście to gdzieś! to ogromna tragedia!
Odpowiedz
33
@ Robson
dnia 31.05.2018, 23:06 · Zgłoś
Trzeba pogratulować że przynajmniej próbował uratować dziewczynkę a ty grażyno uspokój się Bóg tak nie chciał tylko pokazał że człowiek ma własną wolę i trzeba pogratulować mężczyźnie że się nie zawahał i próbował ratować
Odpowiedz
-10
@ Do Tragedii
dnia 01.06.2018, 07:45 · Zgłoś
Redakcja celowo zaznaczyła, że poszkodowani nie byli ze sobą spokrewnieni.W obliczu wielu,wielu tragedii i ciągłego powtarzania.Chrońmy własne dzieci.ZAPRZESTAJMY ODDAWAĆ ICH POD OPIEKĘ
W U J K O M jakoś te głosy rozsądku nie docierają. .Czy przyjedzie otrzezwienie.Wujek chyba sam szukał ochlody,sjesta w domu,a dzieci są b.ufne i nawet niebezpieczne zabawy są dla nich wielką radością, bo nie przewidują tragedii.Teraz tylko pokorą i wyciszenie mogą pomóc pozostalemu rodzenstwu.
Odpowiedz
27
@ On
dnia 01.06.2018, 08:20 · Zgłoś
Wcale. Nie płytko własne wszyscy myślą że płytko a w połowie rzeki jest skarpa i dołem na 3m znam to miejsce łowię ryby
Odpowiedz
2
@ maciuś
dnia 01.06.2018, 09:14 · Zgłoś
ktoś wczoraj mówił, że w tym uskoku pod płytą może być nawet koło 7 metrów w dół o.O ..
Odpowiedz
10
@ Kiedyś
dnia 01.06.2018, 10:18 · Zgłoś
Na Kwiatowej nigdy nie można było pływać. Jeszcze za czasów Skałek utopilo się tam kilka osób w gliniance.
Odpowiedz
7
@ Jak mozna
dnia 01.06.2018, 11:11 · Zgłoś
To nie jest płytka rzeczka...tam jest płyta a potem uskok na dwa metry w dół...
Odpowiedz
-8
@ Oo
dnia 01.06.2018, 12:17 · Zgłoś
Ale nie uratował
Odpowiedz
-3
@ Ok?
dnia 01.06.2018, 16:57 · Zgłoś
Rozumiem,że tragedia wydarzyła przez Burmistrza,
co miał zrobić...wypompować wodę z rzeki???
Odpowiedz
-5
@ yre
dnia 01.06.2018, 22:35 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-4
@ DJ
dnia 02.06.2018, 07:00 · Zgłoś
17metrow od razu
Odpowiedz
-2
@ MASZ RACJE
dnia 04.06.2018, 11:13 · Zgłoś
Od lat mówią władze miasta że będzie teren rekreacyjny na Gądka - miała być plaża , kajaki i itd. Ludzie z miasta nie maja miejsca do odpoczynku.
Dlaczego władze miasta dofinansują budżety powiatu, a nie dbają o miasto.
Odpowiedz
-1
@ Ja
dnia 05.06.2018, 12:45 · Zgłoś
Bohater, teraz żona i dwójka dzieci straciły ojca i męża oraz jedynego żywiciela.Może jakaś fundacja podjęła by się pomocy tej rodzinie, bo tego najbardziej teraz potrzebują. A kto by zechciał może parę groszy wpłacić dla tej rodziny.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657