Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Tragiczna pomyłka policji

239

21-letni Marcin Lawera został oskarżony przez policję o brutalne morderstwo. Jak się później okazało bezpodstawnie. Policjanci przyznali, że popełnili błąd. Chłopaka wypuszczono, ale od tego czasu Marcin zaczął mieć kłopoty psychiczne. Rok po zatrzymaniu, pod nieobecność rodziców powiesił się na strychu swojego domu.


<<<KLIKNIJ W OBRAZEK ABY OBEJRZEĆ>>>

Marcin znalazł się w gronie podejrzanych o brutalne morderstwo Bronisławy R. Jak ustaliła prokuratura, po zatrzymaniu, zanim trafił na komendę, został wywieziony na cmentarz, w miejsce popełnienia przestępstwa. - Chcieli mu pokazać to miejsce, gdzie została zamordowana Bronisława R. - mówi Kazimierz Łaba z Prokuratury Rejonowej w Jaśle. - Prokurator nie dopatrzył się żadnych nieprawidłowości w działaniu policji. Ze strony policji nie było żadnych zaniedbań. Owszem, popełniliśmy pomyłkę, zatrzymaliśmy osobę, która była kompletnie niewinna – tłumaczy Paweł Międlar, rzecznik prasowy Wojewódzkiej Komedy Policji w Rzeszowie.

Prokuratura Rejonowa w Jaśle umorzyła postępowanie ws. nadużycia władzy przez policjantów wobec Marcina z powodu braku dowodów. Decyzja jest prawomocna. Pytany o to, czy nie jest nadużyciem, że zatrzymany został przewieziony na miejsce morderstwa zanim dotarł na komendę, prokurator Łaba mówi: - No, nie jest to przestępstwem.

Sprawa zabójstwa Bronisławy R. toczy się w Sądzie Okręgowym w Krośnie.

(kp)

 

 

Napisany dnia: 02.03.2011, 12:20 , Tagi: KPP Jasło, Jasło

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ prokurator laba to kondon
dnia 14.03.2016, 10:26 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
1
@ znajoma
dnia 16.04.2011, 22:14 · Zgłoś
Ludzie jak nie znacie prawdy to nie piszcie i nie [...] głupot jak nie było naprawdę. nie wiecie co marcin przechodził w domu i po tym całym zdarzeniu albo po tym jak rozbił to auto po co byłe te słowa ona<< że lepiej żeby sie jemu coś stało a auto był całe" to teraz maja za swoje ani syna ani auto. A po za tym marcin był dobrym chłopakiem zawsze każdemu pomógł nie umiał odmówić. Dajcie sobie spokój już z tym wszystkim Marcinowi życia już sie nie wróci, wszystkim znajomym go brakuje jeden z kolegów marcina po jego śmierci w szpitalu wylądował.
Marcin[*][*]
Odpowiedz
0
@ xxc
dnia 09.02.2016, 01:13 · Zgłoś
Policja Jasło - tylko to potrafią
Odpowiedz
-7
@ Jeszcze nic nie napisałem
dnia 11.03.2011, 17:37 · Zgłoś
Chłopaka szkoda lecz sam się wyhuśtał. Wszyscy mamy problemy lecz jakoś się nie zabijamy lol Policja i prokuratura pokazuje poziom obojętności czyli jak zwykle bronią swoich mimo, że sami łamią prawo. Ciekawe ile podwyżki dostali policjanci jak ogłosili złapanie kryminalistów Bronisławy. Teraz niech oddadzą cześć rodzinie :) za szkody które wyrządzili. I wierze w to, że jak wpadli na dom zrobili mu z ryja sieczkę bo zawsze lubili agresję prezentować na słabszych. Ave
Odpowiedz
16
@ Łukasz
dnia 11.03.2011, 22:01 · Zgłoś
Można zwalać, można osądzać, oczerniać , mówić prawde nam wygodną ale co to da ? cytuje: śpieszmy się kochać ludzi bo tak szybko odchodzą, zastanówcie się wszyscy , Państwo L. i policja też. Przecież warto żyć w zgodzie jest łatwiej , życie bez szukania i tak nastręcza nam wiele kłopotów. pozdrawiam.
Odpowiedz
8
@ kkjkjkjd
dnia 13.03.2011, 21:08 · Zgłoś
Wiesz co jak byś przechodził w domu to co on to też byś tak zrobił. Szkoda że tak rozwiązał swoje problemy bo można było to inaczej rozwiązać, ale chłopka nie wytrzymał psychika mu puściła. Myślał że tak bedzie najlepiej ale tak nie jest teraz ma przynajmniej spokój od rodziców nikt go nie meczy i nie pierdoli mu za uszami że jest taki czy owaki
Odpowiedz
13
@ paweł.
dnia 10.03.2011, 22:32 · Zgłoś
Dajcie Marcinowi już spokój ...
A rodzice niech się lepiej zastanowią
co Mu robili, jeśli chodzi o
to [...] auto, które rozbił,
a nie udzielają wywiadów, że
to policji wina !

Marcin [*]
Odpowiedz
-1
@ xxx
dnia 09.03.2011, 18:03 · Zgłoś
Założę się że wmawiali mu ze wiedza ze to on zabił. no i zapewne wzięli go na dołek co jest bardzo nie miłe.Bardzo możliwe że był bity przez pana Mariusza a kolega Oskar głupio dogadywał?
Odpowiedz
19
@ zg
dnia 09.03.2011, 19:49 · Zgłoś
nie piszcie głupot policja zrobiła co musiała jakby był czysty to by go nie ruszyli a że był łobuz no to zrobili co musieli ale to w domu była przyczyna bo chłopak nie miał życia z matka i ojcem to ich wina
Odpowiedz
19
@ (------------------------)
dnia 10.03.2011, 21:56 · Zgłoś
NARESZCIE UCICHŁO! MOŻE ROZUM PRZYSZEDŁ A EMOCJE ODESZŁY, MÓWCIE PRAWDĘ, WSZYSCY! BEZ WYJĄTKU!
Odpowiedz
3
@ lolus
dnia 07.03.2011, 10:03 · Zgłoś
policja potrafi zatrzymać pijanego na rowerze bo nie ucieka
Odpowiedz
0
@ xxxx
dnia 05.03.2011, 18:51 · Zgłoś
mam nadzieje ze Panowie Karnisci ktorzy wypowiadaja sie w filmie zamieszczonym powyzej zrobia to co do nich nalezy!!!
a co do winy to przeciez policja jak zawsze nic nie robi, prokurator sie z tym zgadza BO PO CO BEDZIE KOLEGE z pokoju wsypywal i byl przeciwko niemu. Rodzinie moge zyczyc tylko wspolczucia bo wiem co teraz musi czuc mama Marcina
i nie piszczie zadnych durnowatych komentarzy o rodzinie Marcina bo pewnie nikt z was nie zna sytuacji jaka byla u nich w domu. a w 99% jest tak,ze to jest tylko sensacja i obarczenie winy rodzicow przez sasiadow ktorzy musieli miec nowa bojde i zrobic szum bo kraj jakim jest Polska to szkoda gadac. wszystko obraca sie w okol pieniedzy i falszywych ludzi!

[*] Marcin spoczywaj w spokoju..
Odpowiedz
21
@ mup
dnia 05.03.2011, 20:35 · Zgłoś
sąsiedzi milczą ale prawde znają pani zosiu jesli to czytasz to się wstydz sumienie cie gryzie i dlatego szukasz winnych wstydz sie
Odpowiedz
-24
@ GN
dnia 06.03.2011, 19:22 · Zgłoś
jaka jest niby prawda? wiesz co było z nim po tym całym zajściu? jak nie to się nie wypowiadaj na ten temat bo to co piszecie o nich to jest żałosne? a kto obok nich mieszka żeby widział co u nich było? pewnie ta ślepa [...] wam opowiadała... niech się lepiej na swój temat wypowie! zostawcie tą rodzine w spokoju i niech was sumienie gryzie przez to co piszecie! oby wam sie przydarzyło to co Marcinowi! i dajcie im spokojnie żyć! pogupieliście całkowicie czy co? to nie jest niechęć ich do ludzi tylko wasza do nich! nie oczerniajcie ich jak nie wiecie co tak naprawdę jest u nich w domu!!!!
Odpowiedz
23
@ do gn
dnia 06.03.2011, 22:42 · Zgłoś
TO NIECH ONI DADZĄ INNYM ŻYĆ !PO CO SIE INNM [...] ? I WYZYWAĆ JAK WYZEJ , TO DOWÓD KTO PISZE I ILE TAM NIENAWIŚCI.PRZECIEŻ ONI CAŁĄ WIEŚ TERRORYZUJĄ , LUDZIE NIMOGA PATRZEC NA NICH , CHCA ZYC? TO INNYM NIECH DADZA ! PRZECIEZ NIKT SIE ICH NIECZEPIA SAMI SZUKAJĄ ,ZWLASZCZA PANI L.!TYLKO OCZERNIAC, WYMYSLAC, ZREC INNYCH , NAWET SYNA SPRZATNAC TO NORMALNE,JAK TAKIE RZECZY PRZEZ GARDLO NAWEY PRZECHODZA??? DONOSICIELE JEDNE! RÓBTA TAK DALEJ TO NIC LEPRZEGO SIE NIE STANIE...
Odpowiedz
26
@ bożena
dnia 07.03.2011, 18:32 · Zgłoś
nikt w gliniku zle nikomu nie życzy tylko ty Zosiu wsydz sie widać jaki przykład dajesz!!!
Odpowiedz
15
@ janusz
dnia 08.03.2011, 11:40 · Zgłoś
kto podkim dołki kopie to sam w nie wpada
Odpowiedz
20
@ mk
dnia 08.03.2011, 14:51 · Zgłoś
wszyscy wiedzą rodzina kłamie jak ty [...] możesz po wsi chodzić jak ci nie wstyd
Odpowiedz
10
@ WSCIEKŁY!
dnia 13.03.2011, 16:09 · Zgłoś
JAK NARAZIE TO NIKT UPOWAZNIENIA NA TAKIE WYZYWANIE NIE DAWAL. JASNE ZE JAK KLAMSTWO I ZAZDROSC PRZEMAWIA TO CIEZKO JEZYK OPANOWAC, ALE ZEBY TAK ZA LUDZMI WYKRZYKIWAC A POTEM UDAWAC NIEWINNA , CIEZKO TO ZROZUMIEC! A TERAZ SIE DZIWIA ZE LUDZISKA PATRZEC NA NICH NIEMOGA, JAK TAK MOZNA? I ILE TO JESZCZE POTRWA? JEST LEKARSTWO NA TA SYTUACJE TYLKO TRZEBA CHCIEC< CHCIEC SIE PRZEPROSIC < WSZYSTKICH PRZEPROSIC , A NIE FALSZYWIE RECE W KOSCIELE SKLADAC.
Odpowiedz
-14
@ megi23t
dnia 05.03.2011, 17:53 · Zgłoś
Coś okropnego!!!
Rodzice nie powinni zostawic tego tak tylko walczyc o swoją rację
Odpowiedz
0
@ ONA19
dnia 05.03.2011, 15:02 · Zgłoś
ZYCIA MU JUZ NIKT NIE WRÓCI A TE KOMETARZE TO JEDEN WIELKI ZAL I TYLE IDZCIE DO KOSCIÓŁA I POMÓDLCIE SIE ZA JEGO DUSZE!!!!!!!
Odpowiedz
1
@ CBA
dnia 05.03.2011, 10:52 · Zgłoś
A MOŻE BY TAK KORONKĘ DO MIŁOSIERDZIA BOŻEGO ZMÓWILI, A NIE DOŁOWALI RODZINY KTÓRA TO CZYTA, TE WASZE KOMENTARZE ŚMIESZNE SĄ OT CO...
Odpowiedz
-5
@ Ola
dnia 05.03.2011, 09:22 · Zgłoś
Nie znam tej sytuacji, ale z tego, co czytam widzę, że to bardzo przykre. Nie poznamy powodu śmierci tego chłopaka tak naprawdę, to mogła być ta sytuacja albo szereg innych, których po prostu nie dał rady wytrzymać.
Dużo osób pisze, że jego rodzice chcą pieniądze, odszkodowanie - nie znam sytuacji, jak już wcześniej pisałam, ale to był ich syn. Nieważne jak go traktowali, napewno go kochali i dla nich to też było trudne.
Odpowiedz
-8
@ LUDZIE
dnia 04.03.2011, 23:00 · Zgłoś
Dobrze przeczytajcie i dobrze oglądnijcie filmiki , czy ta sprawa dotyczy tylko filcoków i kufajki .
Odpowiedz
0
@ :)
dnia 04.03.2011, 18:33 · Zgłoś
"policy-janci" na ul.Słowackiego w komisariacie to FAHOFCY,ściany ich miejsca pracy wyściełane są plakatami PAŃ W BIKINI, więc o czym mają "chłopoki" myśleć i jak się mają skupić na pracy :)
Odpowiedz
-4
@ do :)
dnia 09.03.2011, 10:27 · Zgłoś
przynajmniej mają jakieś zainteresowanie a ty skoro tak piszesz to pewnie byłeś tam gościem i tak się napatrzyłeś że teraz do siebie dojść nie możesz "CHŁOPOKU" taki w szoku jesteś
Odpowiedz
-7
@ anonim
dnia 04.03.2011, 17:02 · Zgłoś
-5
@ dragoness
dnia 05.03.2011, 10:35 · Zgłoś
To pewnie znaczy JESTEM PEDAŁEM?
Odpowiedz
-10
@ wsiok
dnia 04.03.2011, 16:28 · Zgłoś
popatrzcie na siebie a potem osądzajcie innych... wszystko co piszecie o tej rodzinie to jet jedna wielka bzdura! nie mieszkacie tam więc wara! on przez taką głupotę że ojciec się na niego wydarł by tego nie zrobił... a jak jego kuzyn wcześniej pisał już próbował raz i za drugim mu się udało... i to pierwszy raz po tym całym zdarzeniu... dajcie chłopakowi spokój.[*] i jego rodzinie także...
Odpowiedz
24
@ .........
dnia 04.03.2011, 17:46 · Zgłoś
Akurat sa tacy co mieszkaja i i tych ludzi znaja, niestety duzo w tym prawdy . A ile nienawisci do innych w tych ludziach ojjj,
Odpowiedz
-17
@ wsiok
dnia 04.03.2011, 23:18 · Zgłoś
a ty to kto że tak ich osądzasz? hmm? nie znasz ich tak dobrze jak ja więc się nie wypowiadaj na ten temat...
Odpowiedz
-23
@ wsiok
dnia 04.03.2011, 23:21 · Zgłoś
mieszkasz u nich w domu??? jak nie to się już nie wypowiadaj bo nie wiesz jaka tam jest sytuacja...
Odpowiedz
26
@ x
dnia 05.03.2011, 09:36 · Zgłoś
a ty mieszkasz?
Odpowiedz
-30
@ wsiok
dnia 05.03.2011, 15:56 · Zgłoś
nie ale ich bardzo dobrze znam. lepiej od ciebie i sie nie [...] w czyjeś życie i sprawy jak nie wiesz jak jest naprawdę!
Odpowiedz
-18
@ wsiok
dnia 05.03.2011, 16:02 · Zgłoś
i takim pisaniem to nic nie naszpanujesz bo to jest ich raczej sprawa co jest u nich w domu... i jestem ciekawa czy ty byś sobie poradził/a w takiej sytuacji jak by cie tak potraktowali... większość osób by się pewnie przyznało do tego dla świętego spokoju... i jak byś chciał/a wiedzieć to nie był jego pierwszy raz gdy chciał to zrobić ale go odciągnięto... przeczytaj sobie wszystkie artykuły o tej sprawie i wypowiedź jego kuzyna... i się nie wypowiadaj na jego temat jak go dobrze nie znała/eś ...
Odpowiedz
22
@ WSCIWKŁY
dnia 05.03.2011, 22:45 · Zgłoś
Tak! próbowal sie sieszac, to bzdura! napiszcie jeszcze ze sie 50 razy wieszl i reszta uwierzy, to bzdura.
Odpowiedz
-15
@ wsiok
dnia 06.03.2011, 19:13 · Zgłoś
jak nie wiesz to nie mów!!! przeczytaj wypowiedź jego mamy to będziesz wiedział lepiej!!!
http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110218/WEEKEND/225907275
Odpowiedz
26
@ a2214
dnia 04.03.2011, 15:52 · Zgłoś
wina RODZICOW TO OJCIEC I MATKA POWINNI SIE POWIESIC za to co mo powiedzieli zebys ty zginal a samochod zeby był cały gnebili go za glupie rozbite auto chlopak nie mogl wytrzymac tej patologii a teraz matka pisze do prasy zadajac odszkodowania niech lepiej prasa i tv przejda sie po sasiadach kazdy powie jak było
Odpowiedz
22
@ tak
dnia 05.03.2011, 20:24 · Zgłoś
niech prasa i telewizja nie pyta tylko matki bo ona kłamie chce tylko kasy znam ją to [...]
Odpowiedz
-18
@ xxxxxxxxxxx
dnia 06.03.2011, 23:13 · Zgłoś
sam się powieś to będzie spokój we wsi;D
Odpowiedz
1
@ OKO
dnia 19.03.2011, 11:15 · Zgłoś
Do xxxxxxxxxx , wiadomo jest kto tu tak mowi i jest ekspertem od wieszania, bo w tej rodzinie to nie pierwszy przypadek . Pani Z. pogudz sie z reszta to ludzie wybacza, ajak nie to jestem za paleniem na stosach bo tak tylko by to zalatwil, samosad i juz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
-5
@ vuguouououofg
dnia 04.03.2011, 14:57 · Zgłoś
brawo dla policji pomyłka a teraz chłopaka już nie ma na świecie rodzice nie zostawiajcie tej sprawy bo może być więcej takich POMYŁEK MASAKRA
Odpowiedz
5
@ x
dnia 04.03.2011, 13:50 · Zgłoś
Marcin, tak bardzo Cię brakuje :(

[*]
Odpowiedz
4
@ x
dnia 04.03.2011, 13:49 · Zgłoś
Dajcie sobie z tym spokój... Czy to teraz ważne, kogo wina ?? Jemu życia już nic nie przywróci...

Marcin [*]
Odpowiedz
-7
@ [...]
dnia 04.03.2011, 13:19 · Zgłoś
tAKICH POLICJANTÓW TO RAZEM DO JEDNEGO WORA I DO WODY
Odpowiedz
-10
@ posterunkowy
dnia 04.03.2011, 11:32 · Zgłoś
to sami złodzieje jasielskie psy
Odpowiedz
-7
@ posterunkowy
dnia 04.03.2011, 11:31 · Zgłoś
jasielska policja to [...] trzepiają sie porządnych ludzi
Odpowiedz
-8
@ hahaha
dnia 05.03.2011, 14:30 · Zgłoś
nie trzepiają a co najwyzej trzepią . czepiają baranie :)
Odpowiedz
30
@ hans
dnia 04.03.2011, 10:46 · Zgłoś
no pewnie ojciec kierowca tira z paru robot za pijanstwo wylecial a prawo jazdy mial zabrane pewnie pepsi pil ludzie piszczie co sie dzialo jak marcin auto rozbil i w domu nie spal bo go rodzinka nekala "w/g was to normalka" moze w waszych rodzinat to tak jest czy wy naprawde w takim zaklamaniu zyjecie ze sie prady boicie 99%to wina rodziny ze marcin targnal sie na swoje zycie i juz nie sciemniajcie
Odpowiedz
-23
@ ona
dnia 04.03.2011, 12:22 · Zgłoś
nie wiesz ??? nie oceniaj ... zajmij sie soba
kazdy moze pisac ze ojcec to alkoholik...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ciekawe jak by tak o twoim pisali co byc wtedy powiedział???
Odpowiedz
28
@ do ona
dnia 04.03.2011, 17:42 · Zgłoś
A co bylo inaczej? , sa tacy i wiedza , nawe wiecej niz tu jest napisane, Glinik to wieś ale dzis internet i na wsi jest , na korzysc prawdy wlasnie prawda sie pokazyje, szkoda ze teraz kiedy chlopaka brak!!!!
Odpowiedz
25
@ pks to pr
dnia 05.03.2011, 20:21 · Zgłoś
zapytajcie sąsiadów a nie pijaków pod sklepem
Odpowiedz
-9
@ ja i ty
dnia 04.03.2011, 09:46 · Zgłoś
Dklatego policja je....na bedzie
Odpowiedz
-2
@ nikt nie zrozumie....................
dnia 04.03.2011, 00:27 · Zgłoś
nikt nie wie co czuje taka osoba poki
sama tego nie przezyje na własnej skórze....
juz sie nie dowiemy dlaczego Marcin to zrobił...
moze to była wina policji...
moze i nie...
na to pytanie nigdy do konca nie zostanie podana odp... przezyłam smierc mojego kolegi który sie powiesił...
do dzis zadaje sobie pytanie DLACZEGO????...
niestety nie dowiem juz tego nigdy:(:(
pomyslcie sobie co musi czuc taka osoba kyóra sie tego podejmuje...
wiec domyslcie sie w jakij sytuacji był Marcin\
...mogłes byc tu z nami ale Ty wybrałes inny swiat.... zawsze bedziesz wsród nas i bedziemy pamietac Cie na zawsze....[*]wieczny odpoczynek....
Odpowiedz
-12
@ xxx
dnia 03.03.2011, 23:03 · Zgłoś
Przez Tą TAK ZWANĄ WŁADZE odebrał sobie życie tak młody chłopak:( władze są po to aby chronić obywateli a nie ich pograżać i doprowadzać do takich sytuacji jakie jakie stworzyli Marcinowi:( wyrzuty sumienia doprowadziły do nie chęci do życia :( Jak ma być w naszym kraju dobrze jak policja nie umie się godnie zając sprawami które do niech należą!!! szczawiki w Policji pokazują jak tylko umią mandaty wstawiać i tyle wieksza sprawa ich przerasta!!!!! Jak teraz wynagrodzą rodzinie strate Marcina??? Przez pomyłke nie żyje chłopak!!!! Tego nie da się wyjaśnic ani umożyć:( Zycia nie zwróci niekt Marcinowi!!! Wyrazy wspołczucia dla matki i rodziny.
Odpowiedz
20
@ C
dnia 03.03.2011, 22:34 · Zgłoś
Nie miejcie tu pajace pretensji do policji! Zrobili to co nakazują procedury,a skoro wiedział,że jest niewinny to chyba wieszac się nie musiał.Sprawa wyjaśniłaby się i zostałby oczyszczony z zarzutów.Za darmo do ciupy się nie idzie!
Odpowiedz
19
@ WŚCIEKŁY
dnia 04.03.2011, 00:34 · Zgłoś
Popieram , ,,, , prawda jest zawsze tam gdzu\ie chcemy ją znaleźć, ale ta prawdziwa jest na swoim miejscu, .
Odpowiedz
-18
@ mg
dnia 07.03.2011, 00:47 · Zgłoś
naprawdę nie życzę konfrontacji z jasielska policją. Postaw się przeciw ich "widzimisię" to zobaczysz jak będą kombinować aby ci uprzykrzyć.
Odpowiedz
0
@ mg
dnia 03.03.2011, 21:34 · Zgłoś
Nie pierwsze i nieostatnie "kreatywne" operacje jasielskiej policji. Naprawdę potrafią dużo zrobić by dopiec swego, rzekomo wg prawa ;-).
Odpowiedz
-5
@ matka
dnia 03.03.2011, 20:30 · Zgłoś
wyrazy wspolczucia dla rodziny.moj syn tez zginal w wypadku a jasielscy policjanci zrobili wszystko ,zeby znieksztalcic obraz wypadku.a potem prokuratura i sad uznali ,ze to byly tylko zaniedbania.przecietny czlowiek za zaniedbania wylatuje z pracy a policjantow awansuja .ja sie nie poddam nigdy ale my poszkodowani musimy sie zebrac w grupe bo jako jednostka jestesmy nikim.prosze o powazne wpisy a wtedy podam nr telefonu.jeszcze jedna prosba.nie wypisujcie tych okropnych rzeczy na rodzine zmarlego i jego bo to jest okropne.kazdy z nas moze znalesc sie w takiej sytuacji niestety.i bedzie szukal pomocy.nie pieniedzy jak niektorzy pisza ,tylko pomocy i zrozumienia.
Odpowiedz
-1
@ XX
dnia 03.03.2011, 19:34 · Zgłoś
A I PRZYZNAM SZCZERZE ZE JAKBY DO MNIE TAK POLICJA WPADŁA I ZROBILA ZE MNA TAKIE RZECZY JAK Z NIM TO CHOC BYM CZEGOS NIE ZROBIŁ TO I TAK BYM SIE DO TEGO PRZYZNAŁ. I 80 PROCENNT LUDZI TEZ. CIEKAWE ILE NIEWINNYCH OSOB SIEDZI ZA KRATKAMI...TO STRASZNE
Odpowiedz
-31
@ KUZYN MARCINA
dnia 03.03.2011, 19:33 · Zgłoś
NIE CZYTAJCIE GŁUPICH KOMENTARZY, W KTÓRYCH PISZĄ, ŻE MARCIN POWIESIŁ SIĘ PRZEZ SYTUACJE W RODZINIE! TO JEST BZDURA, POLICJANCI PUSZCZAJĄ PLOTKI, ŻE OJCIEC MARCINA TO ALKOHOLIK ITD. ZNOWU KOGOŚ PRÓBUJĄ WROBIĆ! TO JEST NIEPRAWDA! MARCIN BYŁ NORMALNY, AŻ DO TEJ TRAGICZNEJ POMYŁKI I W TAMTYM ROKU TEZ SIE PRZEZ TO PROBOWAL POWIESIC ALE GO ODRATOWANO! WKONCU NIE WYTRZYMAL, POWIESIL SIE W ROCZNICE TEGO ZATRZYMANIA. PS. DO TYCH KTORZY PISZA ZE OJCIEC MARCINA TO ALKOHOLIK:(ZAPEWNE PISZA TO POLICJANCI KTORZY WYMYSLAJA PLOTKI ZEBY SIE BRONIC I ZNOWU KOGOS WROBIC) OJCIEC MARCINA TO ZAWODOWY KIEROWCA, OD KILKUNASTU LAT JEZDZI TIRAMI, NP DO WLOCH CZY GRECJI, WIEC NIE PISZCIE DURNYCH GLUPOT ZE JESTA LKOCHOLIKIEM. W KAZDEJ RODZINIE SIE ZDARZAJA KLOTNIE I NIKT SIE PRZEZ TO NIE WIESZA. CI KTORZY ZNAJA MARCINA WIEDZA ZE ZMIENIL SIE OD TAMTEGO CZASU GDY ZOSTAL ZATRZYMANY
Odpowiedz
30
@ Wstydze sie za GLINIK i tych mieszkańców
dnia 04.03.2011, 00:30 · Zgłoś
tak .............kuzyn! dziwne , a moze zdesperowana Z. oj ludzie opamietajcie sie!, nawet taka tragedja nie daje Wam do myslenia? ŻAL Żal , nawet chory psychicznie by sie zastanowil. zreszta to nic nie zmieni.............
Odpowiedz
25
@ ty
dnia 05.03.2011, 20:17 · Zgłoś
ojciec alkocholik a matka jeszcze gorsza wygonic ją ze wsi to przez nich się powiesił dla matki tylko kasa sie liczy
Odpowiedz
-11
@ anita
dnia 03.03.2011, 19:29 · Zgłoś
takie nasze prawo : policjant w tym kraju za morderstwo jest niewinny.
Odpowiedz
-12
@ xxxx
dnia 03.03.2011, 19:10 · Zgłoś
normalne skurw......wo!Brawo panie prokuratorze ciekawe czy jakby to trafiło na Pana dziecko to też by Pan tek gupio pier....ł.
Odpowiedz
-8
@ xxx260
dnia 03.03.2011, 19:03 · Zgłoś
zmądrzejcie ludzie troszke,ciekawe jak byście byli na jego miejscu co byśćie zrobili chyba sie posrali bo nic więcej patrząc po tych wpisach.....................a to że rodzina sie stara o odszkodowanie to niech sie stara ale niech pamiętają że pieniądze im nie przywrucą syna....
Odpowiedz
21
@ Glinik
dnia 03.03.2011, 19:00 · Zgłoś
Wina policji to góra 5%. Wina rodziny 95% Przy pijaku ojcu każdy by dostał na łeb, ale Marcin był mocny, do czasu. Ojca do paki!!! A policja nic nie mówi, bo co mają powiedzieć, o ojcu o rodzinie?? Mają honor! Marcin może jedynie winić policje za to, że przez tą pomylkę w domu stał się jeszcze gorszym, bezwartościowym..Lepiej niech media dadzą sobie spokój, bo Marcina już i tak nic nie wskrzesi.. [*]
Odpowiedz
-14
@ josi
dnia 03.03.2011, 18:56 · Zgłoś
on sie nie powiesił to podczas zatrzymania przez pomyłke GO ZABILI
Odpowiedz
1
@ rere
dnia 06.03.2011, 08:34 · Zgłoś
takie to dla ciebie jest zabawne zeby pisać takie głupoty
Odpowiedz
-17
@ hahaha
dnia 03.03.2011, 18:45 · Zgłoś
JP!!!!!!!!!!!!!Koniec z policja!!!1Pierwsza na odszczał:P
Odpowiedz
23
@ gostek
dnia 03.03.2011, 17:28 · Zgłoś
ludzie wyjasnijcie prawde a nie snujcie hipotez patologia w rodzinie to 1 a pomylka policji to 2 ile nocy sp marcin nie spal w domu bo mial dosc bojek pijackich i klotni popytajcie zastanowcie sie a nie zwalajcie winny na innych bo tylko kasa sie liczy rodzinko zastanow sie nad soba
Odpowiedz
-19
@ .............
dnia 04.03.2011, 16:17 · Zgłoś
Ty się zastanów nad sobą "człowieku". a sprawa się toczy od samego początku tak dla waszej świadomości!
Odpowiedz
-16
@ braian:D
dnia 03.03.2011, 16:58 · Zgłoś
taka pomylka !! a babcie pi[...]niete i tak mysla ze policja jest zajebista!!

ale ludzie zmadrzejcie i na te k[...]y nie dzwoncie bo to nie ma sensu:D nie znajda n9ic nie zalatwia!! a jak zalatwia i znajda to to tez okaze sie pomylka:d wiec sami widzicie jak jest:D::D:D:D
Odpowiedz
-19
@ niewazne kto
dnia 03.03.2011, 16:18 · Zgłoś
Poczytajcie sobie ten artykuł:

http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110218/WEEKEND/225907275

Tam jest troche dokladniej opisane.
Zwroccie uwage na daty i rozpietość czasowa.

Pozdrawiam
Odpowiedz
28
@ celuloza
dnia 03.03.2011, 16:01 · Zgłoś
Tą sprawą należało się zająć jakiś rok
temu kiedy Marcin jeszcze żył, a nie teraz,
kiedy Go już nie ma ...
Według mnie rodzice chcą teraz zagłuszyć
swoje sumienie pod pretekstem, że
wszystkiemu winna jest POLICJA i
PROKURATURA ! Ok, ja rozumiem, że to,
co się wydarzyło 09.02.2010r. miało
na pewno ogromny wpływ na
psychikę Marcina, ale gdyby w Jego
domu panowała inna atmosfera i
gdyby miał oparcie w najbliższych
Mu osobach, być może do tej
tragedii by nie doszło ...
No ale najlepiej zwalić całą (!)
winę na innych, a siebie uważać
za chodzący ideał i wzór cnót wszelakich !
Odpowiedz
28
@ WSCIEKŁY
dnia 04.03.2011, 17:36 · Zgłoś
Racja, więcej prawdy to bedzie latwiej zyc, a tak zaklamani w domowym piekle i nienawisci do calej wsi prerzyli i przezywac beda taka rozpacz! Pewne jest ze i tak prawda wyjdzie na jaw, ale potrzeba czasu. Policja tez mogla sie ta sprawa zajac inaczej , bardziej po obywatelsku a nie z takim lomotem, co gorsza teraz winnych niema.! Slyszalo sie tu i ówdzie ze ŚP. Marcin do domu wracac nie chciał, dlaczego?
Ach bardzo źle sie stalo , źle, tylko co dalej? TYLE PYTAŃ < >
Odpowiedz
4
@ xs
dnia 03.03.2011, 15:28 · Zgłoś
Przepraszam was wszystkich bardzo, "ale co konia obchodzi, że się wóz przewrócił". Jeśli chłopak był słaby psychicznie to nie można za to winić policji. Idąc waszą retoryką to może wsadzajmy do paki wszystkich którzy są winni na przykład zawodom miłosnym w wyniku których ktoś popełnił samobójstwo.
Odpowiedz
-3
@ hm
dnia 03.03.2011, 15:15 · Zgłoś
To najpierw pokazują, gdzie miało miejsce przestępstwo, a potem przesłuchują i pytają, gdzie to było? Ciekawe. Sprawa idzie dalej, bo już na onecie też jest.
Odpowiedz
-14
@ Przerazony
dnia 04.03.2011, 04:03 · Zgłoś
Ciekawe gdzie pobieraja wyksztalcenie policjanci zatrudnieni w Jasle ? Czy tam gdzie stara gwardia - maja metody ludzaco podobne. Znam wiele przypadkow uderzenia sie o kaloryfer, spadniecia ze schodow, a kolege tak pobili ze wyladowal z guzem na muzgu w jasielkim szpitalu i zmarl. Juz samo wejscie do tej mordowni przeraza. Podejrzewam ze gdybym dostal sie w ich lapy to przyznalbym sie do wszystkiego. Nie ma tam zmian
i jak spiewal J. Jajos; Ulani, ulani swiezo malowani. Proponuje wybudowac im natychmiast nowy posterunek moze sie zmienia ?
Odpowiedz
-4
@ ŚRUBA
dnia 03.03.2011, 15:01 · Zgłoś
...widze dobre duszyczki z Glinika które mu nawet życzyły...ludzie zastanówcie sie co piszecie bo widac wasze IP i nie tylko.Pozdrawiam "DOBRE DUSZYCZKI"
Odpowiedz
-5
@ gośc
dnia 03.03.2011, 14:05 · Zgłoś
Umorzyła ?! a niby czemu ?! ewidentna pomyłka policji !!! niech ktoś za to odpowie. POLICJA W NASZYM KRAJU JEST BEZKARNA !!!!!!
Odpowiedz
-9
@ I sekr.
dnia 03.03.2011, 13:46 · Zgłoś
Nie szczekajcie juz ,nic na to nie poradzicie ,trzeba sie z tym pogodzic.
Odpowiedz
-11
@ obserwator
dnia 03.03.2011, 12:24 · Zgłoś
weżcie sie lepiej za urząd pracy
Odpowiedz
-9
@ obserwator
dnia 03.03.2011, 12:23 · Zgłoś
weżcie sie lepiej za urząd pracy bo tak tam grajom w ciula z tymi ludżmi że
Odpowiedz
-10
@ obserwator
dnia 03.03.2011, 12:23 · Zgłoś
weżcie sie lepiej za urząd pracy bo tak tam grajom w ciula z tymi ludżmi że
Odpowiedz
4
@ mariusz zawisza
dnia 03.03.2011, 12:22 · Zgłoś
a to jak sie powiesił po roku czasu ukarania przez policjie to nie wiadomo czy sie powiesił przez policjie czy przez co inne
Odpowiedz
14
@ mariusz zawisza
dnia 03.03.2011, 12:22 · Zgłoś
a to jak sie powiesił po roku czasu ukarania przez policjie to nie wiadomo czy sie powiesił przez policjie czy przez co inne
Odpowiedz
18
@ gostek
dnia 03.03.2011, 12:07 · Zgłoś
to sie zgadza ze nieslusznie weszli do domu ale kto zna choc troche rodzine wie co sie tam dzialo i jak chlopak cierpial ile razy nie spal w domu i jak go rodzice traktowali czemu nikt sie temu nie przygladnie tylko afera bo policja weszla a moze jakby rodzina nie byla patologiczna zylby do dzis
Odpowiedz
-17
@ ..............
dnia 04.03.2011, 16:12 · Zgłoś
jest tam jeszcze 3 innych chłopaków i jakoś sobie dają radę i z tego co wiem to sie ojcem nie przejmują!!! a dać sobie z nim radę dają i go olewają... mają daleko gdzieś... a co tam było więcej to nie wiem... widzę tylko z daleka....
Odpowiedz
27
@ naj
dnia 05.03.2011, 20:10 · Zgłoś
matka kablowała wszystkich na policje wszyscy winni tylko nie ona ale to chytra franca
Odpowiedz
-10
@ geminus
dnia 03.03.2011, 11:59 · Zgłoś
Jeszcze nie słyszałem, ze pomyłkę popełnilipolicjanci, prokuratorzy, sędziowie. Wtych instytucjach chyba nie zdarzają sie pomyłki.To pytam się was panowie, jak można tak postąpic z człowiekiem, dla którego było to zrujnowanie jego psychiki i w końcu doprowadziło do tragedi.Nie macie żadnej odwagi się do tego przyznac bo nigdy nie mieliście. Jestescie zimni, na ludzką krzywde bo tak jest od lat.Myslicie że jesteście elitą wybrańców, bez fachowości.Przekonałem sie ostatnio jak policjant młodzik głupio śmiał mi sie w oczy, pajac mam synów starszych od niego.Jego zasranym obowiązkiem jest stwierdzic jakie wykroczenie popełniłem, a nie szyderczo się uśmiechac do kolegi po fachu z człowieka.Ogólnie mówiąc nigdy nie będe was panowie szanował,bo tego chcecie. A ja nie jestem xh... do bicia nabijajcie sie z siebie bo większośc was jest na takim samym poziomie intelektualnym. Wiekszośc z was powinna zmienic kamizelki na pomarańczowe.Najgłupsze sprawy prowadzicie latami.Wy panowie nie macie serca, sumienia nie macie zadnej odwagi sie przyznac do pomyłek głupich decyzji nawet jesli te ochydne niekiedy decyzje konczą ssie tak tragicznie. Sluszne jest powiedzenie "kruk krukowi oka nie wykole". Niech wszystkich co przyczynili sie do śmierci tego młodego człowieka,dręczy sumienie do końca życia - choc zastanawiam sie, czy wszyscy to sumienie macie. Ale jestem pewien że odezwie sie ono u schyłku życia kazdeg z was.
Odpowiedz
25
@ ooooo
dnia 03.03.2011, 11:07 · Zgłoś
a do osób piszących przeciwko POLICJI
musieliście mieć z nią coś do czynienia a normalnie żyjący ludzie chodzący rano do pracy potem na zakupy za które płacą zarobionymi pieniędzmi i do domu gdzie spędzają czas z rodziną NIE PRZYTRAFIAJĄ SIĘ SPOTKANIA Z POLICJĄ O KTÓRYCH WYPOWIADALI BY SIĘ NEGATYWNIE I PRZEDSTAWIALI POLICJĘ W ZŁYM ŚWIETLE
ale nie bo poco pracować, prawo???? niech sobie i[...]ci przestrzegają ja jestem ponad i to ja ustalam co i gdzie będę robił to ja sobie ustalę zasady w jakich będę żył
TO POTEM NIE DZIWNE ŻE TAKIE COŚ PISZE ŻALE PŁYNĄCE PROSTO Z SERCA JAK TO POLICJA NIE POZWALA MI MA REALIZACJĘ MOCH PLANÓW I WPROWADZENIE W ŻYCIE MOICH WŁASNYCH ZASAD
Odpowiedz
-28
@ fakir
dnia 03.03.2011, 17:31 · Zgłoś
Oby Tobie się przydarzyła"miła" pogawędka z kryminalnymi;) nie mów hop może ktoś o Twoim nazwisku właśnie kogoś katuje i milicja zapuka rano albo wyciągnie Cie z Twojej ciepłej pracy i zagłuszy Twoją rodzinna atmosfere...zobaczysz czy było miło i jak fajnie byc wytykanym za niewiność
Odpowiedz
21
@ oooo
dnia 03.03.2011, 10:57 · Zgłoś
a rodzina co chce uzyska po przez nagłaśnianie tej sprawy -wskrzeszenia syna
-sprawiedliwości
-ukarania Policjantów
-PIENIĘDZY
bo jak nie wiadomo o co chodzi ................
Odpowiedz
19
@ oooo
dnia 03.03.2011, 10:50 · Zgłoś
dlaczego w reportażu nie bierze udziału ojciec marcina, czyżby nie miał w tym czasie "pauzy" którą tak pięknie spędzał w rodzinnej atmosferze
Odpowiedz
0
@ motorhead
dnia 03.03.2011, 10:18 · Zgłoś
obserwator napisał prawdę!!! ja tez oczywiście jestem przeciwny takiemu postępowaniu Policji ale cóż...
Odpowiedz
23
@ FIS
dnia 03.03.2011, 10:15 · Zgłoś
Jeśli był normalny to na pewno by się z tego powodu nie zabił. Bądźmy poważni i to po roku.
Odpowiedz
19
@ xyz
dnia 03.03.2011, 14:44 · Zgłoś
Pomyłka policji, pobicie, nękanie psychiczne, wypadek samochodowy, nakaz przybycia na komendę, przykre słowa od rodziców, długi, nadużywanie alkoholu.. i stało się jak się stało. Kto by to wytrzymał?
Odpowiedz
-4
@ ????????
dnia 04.03.2011, 09:33 · Zgłoś
czym sie rozni ten "normalny " od "nie normalnego" ? choroba psychiczna doprowadzila do tego,a nie "nienormalnosc" !
Odpowiedz
32
@ xyz
dnia 03.03.2011, 08:31 · Zgłoś
wina rodzicow bo nękali go ze auto rozwalił a mógł sam zginac byleby samochod byl cały policja policja ale najwiekszy w tym udzial jest rodzicow a teraz zwalaja na policje chca odszkodowania dostac
Odpowiedz
-9
@ dser
dnia 03.03.2011, 08:17 · Zgłoś
Sprawa Olewnika razy dwa nie zdziwie sie jak znikna akta sprawy
Odpowiedz
-7
@ teraz
dnia 03.03.2011, 08:14 · Zgłoś
Ktoś powinien teraz wpaść do tego pana z prokuratury rano z kałachem przystawić gościowi spluwe do łba to by inaczej mówił a nie "no może miał problemy psychiczne" Myśle ze odrazu by mu rozum do głowy wrócił
Odpowiedz
-9
@ xyz
dnia 03.03.2011, 14:47 · Zgłoś
Ten prokurator się skompromitował. Już dawno powinni go wy[...]lić. Krew się we mnie gotuje! Aż poszłabym do niego i bym mu powiedziała co nieco to by mu się odechciało łamać prawo!
Odpowiedz
-13
@ kosa
dnia 03.03.2011, 08:12 · Zgłoś
komendant z jasła nawet nie raczył wyjść do kamery czyżby tak się bał podobno kamera nie gryzie. Wstyd dorosły człowiek na tak ważnym stanowisku boi się stanąć przed kamerą
Odpowiedz
-12
@ xyz
dnia 03.03.2011, 14:49 · Zgłoś
Boi się bo wie co zaszło, a brak mu takiej umiejętności jaką jest zdolność do odpowiadania na pytania dziennikarzy, które jak wiemy nieraz są tak podchwytliwe, że taki po zawodówce polegnie na nich jak poległ Napoleon.. Do zawodówki wróć, z komendy spi[...]!
Odpowiedz
-11
@ gosc
dnia 04.03.2011, 03:53 · Zgłoś
Nie zdazyl sie ogolic na ten moment.
Odpowiedz
-9
@ No comment
dnia 03.03.2011, 07:56 · Zgłoś
I jak w większości przypadków podejrzenia przestępstwa dokonanego przez funkcjonariuszy publicznych jasielska prokuratura nie doszukała się znamion przestępstwa...
Odpowiedz
-11
@ koki
dnia 03.03.2011, 07:55 · Zgłoś
powinno się rozdmuchać tą sprawę w mediach każdy powinien ponosić odpowiedzialność za swoje czyny.
Odpowiedz
8
@ kobieta
dnia 03.03.2011, 07:34 · Zgłoś
nie rozumiem czemu sie zalamal ,nie przsadzakcie jesli byl niewinny i w toku sledztwa sie to okazaalo to jaki mial powod zeby popelniac samobojstwo. przyczyna musi lezec gdzies indziej,wiel osob ma konflikt z prawem ponosikonsekwencje i nadal prwadzi normalne zycie,Zanim wydacie wyrok spojrzcie na sprawe obietywnie
Odpowiedz
-12
@ xyz
dnia 03.03.2011, 14:53 · Zgłoś
Patrzę obiektywnie. Pomyłki się zdarzają. Ale to, że osoba jest podejrzaną nie czynni jej winną. Więc pytam się jakim prawem go pobili i zawieźli na cmentarz aby wymusić przyznanie się do winy? Czy to jest właściwe zachowanie policji? Jakby Ciebie pobili i nakazali pokazać jak układałaś zwłoki w grobie, nie załamałabyś się? Taka jesteś twarda psychicznie?
I zauważ, że Ci co mieli konflikt z prawem nie żyją normalnie. Ciężko im o pracę, biorą psychotropy, tylko Tobie się wydaje że tak nie jest.
Żal.
Odpowiedz
2
@ x
dnia 03.03.2011, 06:44 · Zgłoś
Marcin :( [*]

Dajcie mu, już spokój....
Odpowiedz
-9
@ ka-z
dnia 03.03.2011, 04:20 · Zgłoś
tak to pewnie wyglagalo: Patrz s-synu to tu ja zatrznales..teraz my cie [...] . i psychika nie wytrzymala..
Odpowiedz
-10
@ sssskwsy
dnia 03.03.2011, 00:01 · Zgłoś
tak właśnie funkcjonuje Polska policja. brutalność, bezprawie i nadużycie władzy przez nich to nic nowego.
szkoda chłopaka..
Odpowiedz
0
@ xyz
dnia 03.03.2011, 14:54 · Zgłoś
Nie tylko polska policja, bo w USA to samo. Nawet gorzej.
Odpowiedz
-9
@ kzk
dnia 02.03.2011, 23:31 · Zgłoś
procedury sie wam chlopcy pomylily , kolejnosc dzialan tez kozakow [...] zgrywaja i chca tym pokazac ze sa potezni, za bardzo sie wczuwaja w te role , jeden szepnal ze to moze byc ten i reszta zalogi poleciala biegiem , szkoda wsumie gadac hmm szkoda chlopaka
Odpowiedz
28
@ ktoś
dnia 02.03.2011, 23:23 · Zgłoś
Zgadzam się z Tobą Wściekły.Znam tą rodzinę i wiem że ojciec Marcina też dawał niezłą szkołę i myślę że psychika chłopaka już jako dziecka pozostawiała wiele do życzenia.System prawny jest taki że przy wszelkich przestępstwach pierwsze sprawdzane są osoby notowane,a Marcin aniołkiem nie był.A po drugie czy wizyta policji w tym domu była po raz pierwszy-czy znała ten adres na pamięć ???Czy rodzice znają biblię ? Bo ten
rozdział który mówi "jeżeli jesteś bez winy weź kamień i uderz pierwszy "chyba opuścili !A może nie mają biblii bo by na wódkę brakło.
Odpowiedz
-27
@ ............
dnia 04.03.2011, 16:00 · Zgłoś
jak jesteś taki mądry to się ujawnij matole to pogadamy inaczej... a może chcesz być fajny i tak piszesz? nie, czekaj... a może tobie brakuje kasy na wódke i zazdrościsz?
Odpowiedz
23
@ ?
dnia 05.03.2011, 09:32 · Zgłoś
Wlasnie prawda kole , a moze sumienie ruszylo? Wyglada to tak ze by sie ujawnic to ci [...] typowe zachowanie , tak caly swiat winny ....
Odpowiedz
-14
@ Pozdrowienia do Wiezienia!!! Tu zeby prz
dnia 02.03.2011, 22:57 · Zgłoś
Taka jest policja w Jasle. Najwieksze [...] w okolicy. Panowie zapomnieli chyba sobie ze żyjemy w 21 wieku! Miejmy nadzieje ze Wojewódzka sie blizej przyjrzy sprawie i ze jakis [...] ZeMsTy NaDeJdZie CZAS!! elo;>
Odpowiedz
21
@ żal
dnia 02.03.2011, 22:55 · Zgłoś
ehh szkoda nawet słów. Zwalcie na policje.. tak, tak najlepiej, jest winny więc, czego chciec więcej. dosyc poważny powód do samobójstwa..., jakby chciał to mógłby wygrac sprawę za odszkodowanie i to spore, więc nie wierzę, że ta pomyłka była przyczyną. to po prostu nie ma sensu. i wszyscy, którzy tak myślą są po porostu śmieszni. odebrac sobie życie... wiecie co to znaczy? nikt nie odbiera go sobie z powodu głupiej pomyłki, w dodatku bardzo szybko wyjaśnionej. żal żal żal. i chłopaka też żal.
Odpowiedz
-27
@ ............
dnia 04.03.2011, 15:57 · Zgłoś
sam jesteś żalem.... nie wiesz jak on się zmienił po tym wszystkim... posłuchaj tego co matka mówi i co piszą w gazetach... a potem się wypowiadaj!!! bo w gazetach piszą więcej...
http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110218/WEEKEND/225907275
poczytaj a będziesz wiedział więcej...
Odpowiedz
21
@ do ..................
dnia 05.03.2011, 09:26 · Zgłoś
Przykro jest ze chopaka niema! naprawde. tylko to co tam sie dzialo to nie tylko ta sprawa z policja, Marcin tez mial znajomych i mowil wiele zeczy, nikt tego nie rozglaszal, to moze by bbylo warto cos popytac, ale uwazam ze to bije w jego godnosc , ale jak widac to rodzinie nie przyszkasza!
Odpowiedz
24
@ ma
dnia 05.03.2011, 20:04 · Zgłoś
to co matka mwi to kłamstwo
Odpowiedz
0
@ ona
dnia 02.03.2011, 22:37 · Zgłoś
do takich ogłoszeń komentarze powinny byc blokowane.... !!!!!!!!!!!!wg mnie to jest straszne gdy odchodzi kolejna młoda osoba:(:(:( ciekawe czy jak by od was kogos bliskiego taka tragedia spotkała to tez bys cie wypisywali takie głupoty.... ZASTANOWCIE SIE NAD SWOIM WŁASNYM ZYCIEM A POTEM KOMETUJCIE INNYCH...
Odpowiedz
23
@ by było lepiej
dnia 03.03.2011, 14:32 · Zgłoś
Opinia publiczna jest wazna, tyle ze wiekrzosc nie ma pojecia co zaszlo, i pisza co mysla na podstawie prasy czy tv. Warto by bylo dowiedziec sie wiecej najlepiej od Panstwa L. wiadomo tez ze to straszne co sie stalo , niesamowicie przykre i dla matki nie jest to mozliwe do przyjecia! Mimo to boli mnie i moja rodzine ogrom nienawisci do innych i klamstwo w jakim sa pograzeni. Prosze was wszystkich piszcie na temat. I ta gazeta tez popyta szerzej a nie tam gdzie pograzona w zalu rodzina wskaze , bo ich swiadkowie w wielu sprawach pozostawiaja wiele do zyczenia..........NIECH ODPOCZYWA W POKOJU.
Odpowiedz
0
@ agt
dnia 02.03.2011, 22:23 · Zgłoś
moją sąsiadkę osobę niepełnosprawną słynna kowbojka-taką ksywę ma jedna z policjantek,posądziła niesłusznie o kradzież;podczas interwencji powykręcała jej ręce i mimo zgłoszenia o nadużyciu policjantka nie poniosła
żadnych konsekwencji
Odpowiedz
3
@ agp
dnia 02.03.2011, 22:17 · Zgłoś
to nie pierwsza sprawa nadużycia policjantów: mnie pod domem raczyli prosić o prawo jazdy pod własnym domem mówiąc,że to interwencja;chcę nadmienić,że byłam w kapciach
Odpowiedz
0
@ cgcg
dnia 02.03.2011, 22:02 · Zgłoś
taka już jest ludzie policja trzeba ich traktować jak śmieci nie jak ludzi...pan starosta likwiduje szkoły to może by tak komisariat w Jaśle zlikwidował zrobił by większy pożytek z tego
Odpowiedz
-18
@ zzz
dnia 02.03.2011, 21:59 · Zgłoś
[...] sie nadajecie do zbierania gnoju !!! [...] policyjne !!!
Odpowiedz
38
@ WSCIEKŁY!
dnia 02.03.2011, 21:58 · Zgłoś
POLICJA SWOJA DROGA, ALE TO CO SIE STALO TO NAPEWNO NIE POLICJANTOW WINA, POWIESIL SIE SAM , A W RODZINIE TEZ NIE BYLONAJ, TYLKO TERAZ WINNYCH JEGO SNIERCI SZUKA SIE POZA DOMEM , A MOZE NY TA MAMA OPOWIEDZIALA CO SIE OSTATNIO STALO , MOZE BY TROCHE WIECEJ PRAWDY A NIE TYLKO ZE POLICJA WINNA!! I SASIADOW NIECH TELEWIZJA POPYTA MOZE ZACZNA MOWIC!
Odpowiedz
35
@ prawda nas wyzwoli
dnia 03.03.2011, 13:08 · Zgłoś
WSCIEKŁY!
dnia 02.03.2011, 21:58
Ocena
komentarza: 0 POLICJA SWOJA DROGA, ALE TO CO SIE STALO TO NAPEWNO NIE POLICJANTOW WINA, POWIESIL SIE SAM , A W RODZINIE TEZ NIE BYLONAJ, TYLKO TERAZ WINNYCH JEGO SNIERCI SZUKA SIE POZA DOMEM , A MOZE NY TA MAMA OPOWIEDZIALA CO SIE OSTATNIO STALO , MOZE BY TROCHE WIECEJ PRAWDY A NIE TYLKO ZE POLICJA WINNA!! I SASIADOW NIECH TELEWIZJA POPYTA MOZE ZACZNA MOWIC!
masz racje . Dlaczego wszyscy pisza ze policja jest winna ,dlaczego wszyscy przedstawiajatylko jedną strone medalu. Winnych szukamy daleko ,a są blizej niz można sądzic .
Odpowiedz
-34
@ ............
dnia 04.03.2011, 15:53 · Zgłoś
prawda jest taka że jesteś gnojem...!!!
Odpowiedz
28
@ ha
dnia 05.03.2011, 20:02 · Zgłoś
nikt sasiadów nie pytał a dużo by mówic o tej rodzinie w domu kłutnie i policja ciągle interweniowała psychole
Odpowiedz
-15
@ wan
dnia 06.03.2011, 12:07 · Zgłoś
Do h -sadzac po ortografi jestea pewnie policjantem.
Odpowiedz
22
@ nnn
dnia 06.03.2011, 14:44 · Zgłoś
niech matka wreszcie powie prawde bo to co mówi jest nieprawdą niech powie co było w domu
Odpowiedz
4
@ A.C.A.B
dnia 02.03.2011, 21:53 · Zgłoś
Boże... Widzisz a Nie GRZMISZ!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
-25
@ JanII
dnia 02.03.2011, 21:48 · Zgłoś
Wczoraj mojego kolegę zatrzymała drogówka jest załamany nie wiem czy to psychicznie wytrzyma . Trzumaj się Zenek nie poddawaj się ,Jesteśmy z tobą.
Odpowiedz
15
@ x
dnia 03.03.2011, 06:46 · Zgłoś
Zastanów się człowieku co, Ty piszesz...
Odpowiedz
-9
@ ZENEK
dnia 04.03.2011, 09:36 · Zgłoś
wyjde z tego :) nie obawiajcie sie:)
Odpowiedz
0
@ xx
dnia 02.03.2011, 20:52 · Zgłoś
PROKURATOR PLĄTAŁ SIĘ W SŁOWACH NIE WIEDZIAŁ CO POWIEDZIEĆ TAK SAMO POLICJA, TYM SIĘ POWINIEN MINISTER SPRAWIEDLIWOŚCI ZAJĄĆ I TYM CAŁYM JASIELSKI SĄDEM POLICJĄ I PROKURATURĄ! TO CO ONI ROBIĄ SIĘ W GŁOWIE NIE MIEŚCI, CI POLICJANCI I TEN PROKURATOR KTÓRY WYRAZIŁ ZGODĘ NA TAKIE COŚ POWINNI TRAFIĆ ZA KRATKI, ALBO ICH TAK POWINNI SPRAĆ JAK TEGO CHŁOPAKA
Odpowiedz
0
@ :P
dnia 02.03.2011, 20:20 · Zgłoś
ale z jakiej paki pojechali tam z nim na ten cmentarz???i go zaczeli straszyć wyzamykac tych matołów co go tam wzieli!!!!!!!
Odpowiedz
-24
@ XXXX
dnia 02.03.2011, 20:00 · Zgłoś
A MOŻE BYŁ WINNY POLICJA WYCZAIŁA SPRAWE DENAT SIE PRZESTRASZYŁ I SIEPNĄ SE SAMOBÓJA BY ZWIAĆ PRZED PAKĄ....
Odpowiedz
-18
@ beti
dnia 02.03.2011, 19:42 · Zgłoś
Pomyłka pomyłką. ale jak mogli go tak pobić?????? Pytam się jak?????
Od czego jest w Polsce policja???? od pomagania? - napewno nie...
Pobić i oskarżyć niewinnych - w tym są najlepsi!
Nie pierwszy raz nasza policja nadużywa swojej siły, ale tym razem powinni za to odpowiedzieć!
Kondolencje dla rodziny:(
Starajcie się o wysokie odszkodowanie! I nie 16 tys tylko 160!!!
Odpowiedz
31
@ OBSERWATOR
dnia 03.03.2011, 18:45 · Zgłoś
Człowieku , rozbil chlopak auto i teraz niema kto splacic to od policji wyrwac, myslicie ze rodzice go za to glaskali, wątpie!
Odpowiedz
-26
@ ............
dnia 04.03.2011, 15:51 · Zgłoś
życzę ci żeby i ciebie coś takiego spotkało!!! z całego serca!!!! niech Cie jeszcze [...] !!!
Odpowiedz
26
@ mtv
dnia 06.03.2011, 14:40 · Zgłoś
wcale go nie pobili on nawet smiał się z tego tylko w domu nie miał życia bo to zle sie działo w tym domu teraz matka udaje swiętą terese kłamie jak z nut innych [...] na policje to ją osądzic
Odpowiedz
26
@ do kropek
dnia 06.03.2011, 19:12 · Zgłoś
Te zyczenia sa szczere tal jak z ust Pani L , sama wie jak jest i inni tez kazdemu zle zyczy i tylko co kto to juz na policje czy do skarbówki podaje , , łże w żywe oczy , ona wszystkim narobila problemow , nawet wlasnej rodzinie i teraz ubolewa!!!!!
Odpowiedz
24
@ ziom
dnia 06.03.2011, 19:59 · Zgłoś
Tak go żarła o to auto , wytrzymac juz niemógł, nawet jego babcia mowila dajcie chlopakowi juz spokuj! a teraz lataja po gazetach , rozglaszaja! Jasne ze jak ktos ich nie zna ani nie mial nic do czynienia z ta rodzina , to uwierza co mama mówi, wstydzila by sie..!
Odpowiedz
27
@ glinik
dnia 07.03.2011, 09:30 · Zgłoś
jasne że przez policje sie nie powiesił bo jak im sprawe założył to czego miał by sie wieszać matka cygani w żywe oczy fałszywa jest!!!!!!!!!
Odpowiedz
23
@ kolega
dnia 07.03.2011, 09:37 · Zgłoś
jasne że go żarła o auto nawet w sklepie mu wstyd robiła jak był Marcin mówił że do takiego domu to mu sie nawet iść nie chce matka cygani wżywe oczy
Odpowiedz
5
@ jedlicze
dnia 11.03.2011, 10:19 · Zgłoś
być może,pozdrawiam Glinik nowy
Odpowiedz
0
@ x
dnia 31.12.2015, 19:52 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
33
@ ckm
dnia 02.03.2011, 19:36 · Zgłoś
rodzina jest znana policji matka kłamie w żywe oczy najpierw go wyrzuca z domu a teraz płacze to ohydne jak ktoś nie zna sprawy to niech głupot nie pisze
Odpowiedz
-28
@ ........
dnia 04.03.2011, 15:50 · Zgłoś
Ty ckm-ie sie [...] od tej rodziny!!!!
Odpowiedz
28
@ do kropek
dnia 05.03.2011, 12:08 · Zgłoś
Widac ze Ci strasznie zalezy na tej rodzinie moze sam w niej jestes, owsze kazdy ma swoja racjei prawo do tego. Tylko czemu Oni sie nie [...] od reszty wsi , bo co by kto nieztobil to odrazu policje nasylajo , niemowiac juz o obelgach z ust Pani L pod adresem sasiadów
Odpowiedz
23
@ ckm
dnia 06.03.2011, 14:36 · Zgłoś
sam jestes ckm a może prawda w oczy kole jak ta rodzina się nie wstydzi robic awantury synowi wyżucac go z domu a teraz kłamac i zwalac wine na innych w piekle będą się poniewierac bo to oni winni wszyscy we wsi o tym wiedzą tylko nic nie mówią wstyd
Odpowiedz
0
@ xxxxx
dnia 02.03.2011, 19:33 · Zgłoś
takie jest włąsnie prawo w polsce PARANOJA!!!!
Odpowiedz
-12
@ Bodek
dnia 02.03.2011, 19:27 · Zgłoś
Do rodziny. Walczcie o odszkodowanie, bo chłopaka nie da się przywrócić do życia.
Odpowiedz
30
@ kasa
dnia 02.03.2011, 23:31 · Zgłoś
A jak myślisz o co tyle krzyku? Wiadomo żę o kase.
Odpowiedz
-25
@ ........
dnia 04.03.2011, 15:48 · Zgłoś
nie o kasę tylko o jego święty spokój gbury!!!!!!
Odpowiedz
26
@ ha ha
dnia 05.03.2011, 19:55 · Zgłoś
to przez rodziców się powiesił
Odpowiedz
1
@ Rambo
dnia 02.03.2011, 19:24 · Zgłoś
Wielka policja. Kawał [...] i reszta dziada. Tacy jesteście.
A zwłaszcza na słowackiego. Sami wspaniali. Powinni was [...] . i to juz dawno bo wy nic nawet nie wiecie. I co to ma być? wy jesteście wspaniali? Leczcie się !!!
Wielka policja jest nie winna pewnie co????
Odpowiedz
-1
@ oko
dnia 02.03.2011, 18:05 · Zgłoś
"policy-janci" powinni być wykopani na bruk za brak profesjonalizmu i tak karygodnie brutalne najście.Ale jak mają się zachowywać "chłopoki" z zawodowym lub byle-jakim wykształceniem , oni popełniaja "pomyłki" . Paradoksw sprawie śmierci- przyczynili się do innej niewinnej śmierci.
Odpowiedz
-8
@ kejkej
dnia 02.03.2011, 17:57 · Zgłoś
:( Brak słów.
Paula, głowa do góry... Marcin jest wśród nas, wystarczy oczy zamknąć....
Odpowiedz
39
@ OBSERWATOR
dnia 02.03.2011, 17:45 · Zgłoś
TAK!! PISZECIE O TYM A NIC NIE WIECIE! JAK ON ROZRABIAL , I BIL INNYCH , WLICZAJAC W TO STARSZYCH W PODESZLYM WIEKU , CZY CHLOPAK KTORY POBITY LEDWIE DO SIEBIE DOSZEDL TO DOBRZE !!! RODZICE TEZ SA TAK KOCHANI ZE SIE ZYGAC CHCE , SAMI TAK GO WYCHOWALI A TERAZ ROZPACZ, TERAZ LATAJA PO GAZETACH ! WSTYD!
OWSZEM POLICJA I TAKA POMYLKA , POWINNI SIE TEZ WSTYDZIC, ALE JAK KTOS JEST NA BAKIER Z PRAWEM TO I PODEJRZENIE PADNIE TO NORMALNE, I DO WSZYSTKICH KOMENTUJACYCH , POZNAJCIE PRAWDE I ICH TO SAMI SIE PRZEKONACIE KTO TU JEST TAK NAPRAWDE WINNY,.
Odpowiedz
-20
@ .................
dnia 04.03.2011, 15:47 · Zgłoś
[...] ... nie bił żadnych starszych ludzi [...] ... to że ktoś sie na niego uwzioł tak jak ten frajer z glinika to nie jego wina... a u niego w domu są wszyscy normalni... nie rób z niego znowu takiego [...] bo znałam go bardzo dobrze i był w porządku wobec mnie tak jak i innych... a to że się był gdy był młody to chyba każdy wie jak to jest... nie więżę że żaden chłopak się oprócz niego nie bił... wy ludzie jesteście poj... popatrzcie na siebie... a potem osądzajcie jego... nie wiecie jak było to [...]
Odpowiedz
26
@ ...........
dnia 05.03.2011, 09:20 · Zgłoś
Tak frajer? ciekawe normalni wszyscy! smiech na sali normalym naztwaz to co sie tam dzialo i dzieje , haha dobrze wiem jak ta normalnosc wyglada!!
Odpowiedz
24
@ ha ha
dnia 05.03.2011, 19:52 · Zgłoś
cała rodzina popaprana to kryminalisci [...] na policje kara ich spotkała teraz lataja po gazetach jacy dobrzy a to oni są winni że się powiesił
Odpowiedz
0
@ ....
dnia 11.08.2020, 23:42 · Zgłoś
On się powieśił przez to że 2 dni przed rocznica tragicznej sytuacji przyszło pismo z sądu a to mój wujek wiem coś o tym wiem
Odpowiedz
13
@ widz
dnia 02.03.2011, 17:23 · Zgłoś
po pierwsze pan DB cos sie zle przygotowal do wywiady z tvn 24 bo twierdzil ze na cmentarzu rozbijali butelki i jedna z nich wsadzili do gardla i przygnietli noga z tego co pisali na tym ze portalu o zeznaniach tych przestepcow i w gazecie caly przebieg przesluchan to nie bylo zadnej butelki tylko znicz ktory byl gdzies przy grobie, po 2 skoro mama tego marcina twierdzila ze byl chory i mial leki to mogli go pilnowac 24 godz na dobe, a po 3 to dziwne ze rok po calym zdarzeniu odebral sobie zycie, no ale coz niech spoczywa w pokoju...
Odpowiedz
-19
@ beti
dnia 02.03.2011, 19:46 · Zgłoś
wiesz dlaczego dopiero teraz odebrał sobie zycie?
bo nie mogł juz wytrzymac takiego znieważenia. sprawa poszła do sądu, a sąd jakby nigdy nic powiedział że pomyłki się zdarzają i sprawę odwołał...
a chlopak nadal miał poważna zaburzenia psychiczne po tym incydencie! powinien już wtedy dostać wysokie odszkodowanie za taką pomyłke. na pewno byłoby go stać na lepszego lekarza i w ogóle. ale policja jak sama coś nabroi to podkuli ogon i cisza. ale inne brudy to pierwsi pokazywac....;/
Odpowiedz
19
@ widz
dnia 03.03.2011, 09:11 · Zgłoś
ciekawe dlaczego tej sprawy niesłusznego zatrzymania, co i dlaczego nie przedstawili rodzice zaraz po tym całym zajściu tylko nagle rok po zatrzymaniu zrobili aferę i przedstawili ja w tvn, możne gdyby to się stało wcześniej to możne by żył i do niczego by nie doszło, przez rok czasu mogło dojść do różnych ekscesów w życiu marcina nikt tego nie wie dlaczego tak się stało ...
Odpowiedz
-9
@ JP
dnia 02.03.2011, 17:21 · Zgłoś
To jest właśnie cała prawda o psach jasielskich!!!!!
Odpowiedz
-15
@ ------
dnia 02.03.2011, 17:20 · Zgłoś
platformie spada poparcie bo katastrofa samolotu robi swoje
Odpowiedz
-2
@ jaslanin
dnia 02.03.2011, 17:19 · Zgłoś
Przeciez to jest niedopuszcalne, ale w końcu to jest polska policja. Policjanci powinni odpowiadać za takie coś, a poza tym to prokurator jasielski nie ładnie sie zachowal przed kamerą mówiac, że Marcin MÓGŁ mieć kłopoty psychoczne. Ja bym miał na 100%, mysle że 99% społeczeństwa tez by miało.
Odpowiedz
0
@ Obserwator
dnia 02.03.2011, 17:05 · Zgłoś
Dobre - nic się nie stało. To tylko przez pomyłkę nieudaczników, wpadł w depresję i powiesił się chłopak.
W innym, naprawdę cywilizowanym kraju za coś takiego, ktoś by bekną. To, że ktoś ma takie same inicjały, jeszcze nie powód do aresztowania. Kto zrobił takie rozeznanie, kto jego wskazał a nie tego właściwego? Ekipa tylko aresztowała wskazaną osobę, ale kto wskazał tego chłopaka? Chyba łatwo znaleść winnego.
W Polsce jest takie przysłowie "pies psu ucha nie odgryzie"
Odpowiedz
-2
@ k
dnia 02.03.2011, 21:12 · Zgłoś
myślę,że kto wskazał tego chłopaka,ma go na sumieniu
Odpowiedz
3
@ mariusz zawisza
dnia 02.03.2011, 17:03 · Zgłoś
tak jak mnie ukarali za zniszczony plakat pisu którego nie zniszczyłem
Odpowiedz
-1
@ xs
dnia 02.03.2011, 16:54 · Zgłoś
Co za banda nieudaczników. Krew się w człowieku gotuje.
Komendant i prokurator krętacze utrudniają śledztwo dziennikarskie. Zresztą temu pierwszemu najlepiej wychodzą występy na lokalnych imprezach w towarzystwie miejscowych władz. Do dymisji patałachy !!!
A tych milicjantów to do celi ze starą recydywą. Zobaczą co znaczy narobić komuś do gardła.
Odpowiedz
0
@ Pola
dnia 02.03.2011, 16:48 · Zgłoś
Mój Boże, biedny chłopak! Świeć Panie nad Jego duszą.....:(
Odpowiedz
2
@ sta
dnia 02.03.2011, 16:45 · Zgłoś
Ale numer ,wyciagli niewinnego czlowieka z domu ,wywiezli na /spacer /na cmentarz a pozniej do paki i co .......umorzone postepowanie ,brak dowodow ....LUDZIE NIE ZYJE NIEWINNY MLODY CZLOWIEK !!!!!!!!!
Odpowiedz
4
@ Buli
dnia 02.03.2011, 16:39 · Zgłoś
Az mnie w środku cis skręca patrząc na to jak to prawo jest kruche!!!
Odpowiedz
2
@ GG
dnia 02.03.2011, 16:37 · Zgłoś
Jak zwykle... człowiek nie żyje i brak winnych... Wszystko zgodnie z procedurami " " podobno się odbyło.
Odpowiedz
3
@ qwerty
dnia 02.03.2011, 16:29 · Zgłoś
Szkoda, że teraz każdy nabiera wody w usta... Prawdę powiedziawszy taka POMYŁKA mogła dotknąć każdego. Rozumiem - Człowiek jest tylko człowiekiem. Popełnia błędy ale powinien naprawiać je, a nie udawać, że tak naprawdę nic się nie stało :-(
Odpowiedz
11
@ kongo
dnia 02.03.2011, 15:28 · Zgłoś
Znamy już tą historie... Jest dużo niezgodności co do wypowiedzi władz które wypowiadają się na ten temat.Czyżby policja i prokuratura ma coś do ukrycia.Czemu nikt nie potrafi odpowiedzieć wprost tylko mieszają.Niby pan Międlar nie wiedział nic, że policja zabrała Marcina na cmentarz.Jeśli nie wiedział to znaczy, że nie dostali takiego rozkazu. Więc jakim prawem on tam pojechał?Kto w ogóle nakazał go zatrzymać i wtargnąć do domu? Samo się... jakoś nie chce mi się w to wierzyć...Prokuratura nie dopatrzyła się pomyłki ze strony policji bo ręka rękę myje...Czemu policjanci którzy zrobili wjazd na chatę nie wypowiedzą się na ten temat?Sędziowie nie będą nigdy sprawiedliwi, prokuratura nie dopatrzy się nigdy żadnego błędu bo taki mamy wymiar sprawiedliwości.Dużo pytań na które nigdy nie poznamy odpowiedzi, bo wszystko zatajone...
Przykro mi że spotyka to ludzi ale to w końcu Polska.Człowiek człowiekowi wilkiem...
Odpowiedz
6
@ xx
dnia 02.03.2011, 17:47 · Zgłoś
Raczej Polak Polakowi wilkiem..
Odpowiedz
-12
@ niewazna
dnia 03.03.2011, 10:26 · Zgłoś
Prawda jest taka ze w sądzie i w prokuraturze liczą się tylko słupki ze statystykami. Jeżeli jakaś sprawa jest niewykryta to prokurator musi sie ostro tlumaczyc. A sędzia koledze z pokoju obok świństwa nie będzie robił.
Odpowiedz
-10
@ przyjaciel
dnia 02.03.2011, 15:16 · Zgłoś
sk.......!
niedość,że w bezczelny sposób potraktowali młodego niewinnego chłopaka, to jeszcze doprowadzili do jego problemów psychicznych, które popchnęły go do samobójstwa! Ktoś powinien za to odpowiedzieć, a nie wiecznie zatajać wszelkie sprawy, które są wynikiem błędów organów ścigania! Oni zawsze wyjdą obronną ręką, nawet z największego błędu! Patologia społeczna!
Odpowiedz
3
@ pppp
dnia 02.03.2011, 15:10 · Zgłoś
oczywiście Policja uważa że słusznie postapiła...jakim prawem zamiast zabrac na komisariat to oni zabieraja na cmentarz i tylko chcieli wymusic na niewinnym człowieku,żeby się przyznał:(:(:(
Odpowiedz
-8
@ oooo
dnia 02.03.2011, 14:55 · Zgłoś
Marcin:(:(:(to przez policje sie powiesił potrafia tylko niewinnych ludzi oskarżać:(:(:(
Odpowiedz
-10
@ ....
dnia 02.03.2011, 14:49 · Zgłoś
by was [...]
Odpowiedz
-14
@ zzz
dnia 02.03.2011, 14:48 · Zgłoś
no już nie p*****cie, bo sam wyskoczył z kapci
Odpowiedz
23
@ prawda
dnia 02.03.2011, 14:45 · Zgłoś
matka kłamie chce kasy
Odpowiedz
-19
@ ....
dnia 03.03.2011, 08:44 · Zgłoś
Jak zwykle ludzi bez serca nie brak w naszym społeczeństwie... zastanów się lepiej nad swoimi słowami..
Odpowiedz
21
@ ehh
dnia 04.03.2011, 12:43 · Zgłoś
Czlowieku , ja tez tak sądze, kasa a co inne, marcin nie chcial by rodzice to rozglaszali Pan L tak sie wypowiadal na innym portalu, to co robia z godnosciawlasnego syna , cisnie sie odpowiedz: szukaja sprawiedliwosci i zadoscuczynienia. Tylo najperw sami przyklad powinni dac, i jeszcze jedno jaki ojciec taki syn.
Odpowiedz
-24
@ Do prawda
dnia 05.03.2011, 12:15 · Zgłoś
Jak chcesz zarobić dużo kasy to niech przyjadą po ciebie i wymuszą zabójstwo niech cie pobiją łeb ci utną do kadłuba [...] i w gnoju zakopią jak cie mamuśka odkopie to dużo kasy za ciebie weźmie jak cie sprzeda na czarnym rynku. Powodzenia dużo kasy życze ci .
Odpowiedz
1
@ ...
dnia 11.08.2020, 23:10 · Zgłoś
Znam te osoby są dobrze wychowani a pieniędzy mogą źądac to byl mój wujek a teraz tylko na cmentarz przychodzę i modlę się i proszę żeby i on za mnie się modlił żeby mnie nie spotkało to samo a wujek był dobrym człowiekiem.
Odpowiedz
0
@ ....
dnia 11.08.2020, 23:39 · Zgłoś
Matka nie kłamie Ale kase powinna dostać wujek Marcin jego ojciec i matka to moja rodzina i wiem dużo o nich i pamiętaj takie rzeczy to możesz pisać w myślach
Bo na kasę oni zasługują [...]u
Odpowiedz
0
@ jojo
dnia 02.03.2011, 14:39 · Zgłoś
Oni zawsze niewinni! Chamy!
Odpowiedz
0
@ Gamma
dnia 02.03.2011, 14:33 · Zgłoś
Boże drogi, gdyby to było moje dziecko to chyba nie chciałabym żyć.To jest takie straszne i jak to możliwe, że nikt nie poniósł winy za takie postępowanie?
Odpowiedz
23
@ mmmm
dnia 02.03.2011, 14:28 · Zgłoś
to nie przez policje miał urojenia od szkolnych lat miał kłopoty z prawem a także w domu z rodzicami ostatnio został wyrzucony z domu przez rodziców dlatego że rozbił samochód spał u kolegów to rodzice ponoszą odpowiedzialnosc to chora rodzina
Odpowiedz
-14
@ brat
dnia 11.03.2011, 16:07 · Zgłoś
podpisz sie imieniem i nazwiskiem.z tego co ja wiem to nikt go z domu nie wyrzucił.komentowac to sobie mozesz swoja rodzine a od mojej sie [...]
Odpowiedz
-6
@ widmo
dnia 12.03.2011, 07:25 · Zgłoś
WidaC że już wszyscy łżwcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
6
@ jyd
dnia 14.03.2011, 20:51 · Zgłoś
jak wam nie wstyd pani z wstydz sie
Odpowiedz
2
@ Do brat
dnia 24.03.2011, 13:33 · Zgłoś
to dlaczego Marcin jak zyl mowil zupelnie cos innego?
Odpowiedz
2
@ koll
dnia 02.03.2011, 14:26 · Zgłoś
;tragiczna pomyłka_; a to policja go zastrzeliła za to podejrzenie?
Odpowiedz
0
@ lskdsofds
dnia 02.03.2011, 14:15 · Zgłoś
ehh.:( [*]
tak to juz jest z tą policja..
Odpowiedz
-1
@ X-men
dnia 02.03.2011, 13:37 · Zgłoś
TAK TAK TO TYLKO POMYŁKA POPEŁNIONA PRZEZ JASIELSKĄ POLICJE SZKOPUŁ W TYM ŻE TO NIE PIERWSZA TAKA POMYŁKA I NIE OSTATNIA W WYKONANIU POLICJI A ŻE SIĘ CHŁOPAK POWIESIŁ PRZEZ POMYŁKĘ POLICJI PROKURATURĘ TO NIE OBCHODZI PRZECIEŻ POLICJA,PROKURATURA,SĄD TO JEDNA MAFIA ŻENADA !!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
10
@ spoko w oko
dnia 02.03.2011, 13:16 · Zgłoś
Pewnie sie niektorym naraze, ale podejrzewam, ze z tym chlopakiem milo czasu nie spedzali.
Odpowiedz
12
@ ciekawy
dnia 02.03.2011, 13:13 · Zgłoś
JAK TO BYŁ OSKARŻONY I WYPUSZCZONY ???,PRĘDZEJ ZATRZYMANY I PO PRZESŁUCHANIU ZWOLNIONY.GDZIE TA TRAGICZNA POMYŁKA ?,LUDZIE CODZIENNIE SA ZATRZYMYWANI PRZEZ SŁUŻBY I PO WYJAŚNIENIACH ZWALNIANI GDY OKAŻE SIĘ ŻE SĄ NIE WINNI.PO ROKU KTOŚ POPEŁNIA SAMOBÓJSTWO JEST TO TRAGICZNE ALE MOŻE BYŁ ZAKOCHANY LUB WIELE INNYCH POWODÓW
Odpowiedz
-14
@ obserwator
dnia 02.03.2011, 18:25 · Zgłoś
a gdyby Twoj syn ,brat siostra skonczyla tak jak ten chlopak,przez pomylke policji, czy kogokolwiek tez bys pisal takie komentarze??? Zastanow sie czlowieku co piszesz zanim to zrobisz.
Odpowiedz
31
@ do obserwator !!!!!!!
dnia 03.03.2011, 07:32 · Zgłoś
A skąd ty masz pewność , że powiesił się z powodu pomyłki POLICJI???, i to po roku od zdarzenia, nie widze tu żadnego związku, mógł mieć problemy niewiem, np.natury psychicznej, dziewczyna, ktoś mu groził, są różne przyczyny samobójstw, a tu najprościej opierać się na jednej sprawie i oskarżać niebieskich,
Odpowiedz
38
@ sąsiedzi
dnia 02.03.2011, 13:11 · Zgłoś
21-letni, zdrowy, wesoły chłopak, taki był dobry i kochany, że cała wieś rozpacza po stracie łobuza:

"Był osobą dobrze znaną policji, miał sporo wpisów w naszej kartotece, udział w bójcie, pobicie, groźby karalne, kradzież."

Idealny 21 latek, super sąsiad, kandydat na sołtysa albo przynajmniej kościelnego, bo zapewne zanim wszedł na drogę przestępczą to za dziecka był ministrantem.
A rodzice biegną do gazet i tv żeby znaleźć tam usprawiedliwienie i rozgrzeszenia własnych zaniedbań.
Odpowiedz
-22
@ koment
dnia 03.03.2011, 08:59 · Zgłoś
jak czytam to stwierdzam ze policja nie wie jak sie bronic to oczernia zmarlego
Odpowiedz
-12
@ michołek
dnia 11.03.2011, 16:05 · Zgłoś
najwiecej do komentowania ma pan z sobniowa lub wrocanki.znajomosci na policji po tatusiu i mszczenie sie na Marcinie bo sąsiedzi chcieli by obsadzic cie lasem,wypompowac ci studnie i podpiac sie pod twoje gniazdko.pouczanie starego [...] dziadka do prowokacji byle tylko sie odgryźć.latał jak szurniety po ludziach zeby zeznawali ze go pobił to wsadzi starego i młodego [...] "do pudła....stary za swoje wybryki nie mógł odpowiadac przed sądem bo lekarz uznał go [...] .ale sam mógł chodzic i szczuć innych bo sie znajomości w rodzinie porobiło.nawet po śmierci Mu spokoju nie dacie !!!
Odpowiedz
4
@ do michołek
dnia 12.03.2011, 16:36 · Zgłoś
KAŻDY SĄDZI WEDŁUG SIEBIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
9
@ do michołek
dnia 13.03.2011, 15:31 · Zgłoś
moze by wspomniec o znajomosciach P. L.
Jasne komus wymawiac ale o swoich grzeszkach nic , co?
Odpowiedz
0
@ antypolice
dnia 02.03.2011, 13:08 · Zgłoś
to teraz te [...] do pudła za nieumsle spowodowanie śmierci, tam by wam gnoje pokazali !!! co chłopak sie wychuśtał, i co jak zwykle przejdzie bokiem - BO TO POLSKIE PRAWO I [...] POLICJA!!
Odpowiedz
-6
@ GMR
dnia 02.03.2011, 13:07 · Zgłoś
JP na 100%
Odpowiedz
5
@ pol
dnia 02.03.2011, 13:07 · Zgłoś
To jest tragedia ..ale nie ludzmy sie policja juz okazala sie zdaniem prokuratury niewinna ...popelnili pomylke ...
Odpowiedz
4
@ slyszalem cos o tym
dnia 02.03.2011, 12:57 · Zgłoś
podobno wparowali mu do domu o 6 rano skuli jak psa ręce powykręcali że chyba nawet miał jakieś urazy, traktowali jak najgorszego degenerata itp itd..i to tylko z powodu nazwiska (a tak w ogóle dlaczego podaliście nazwisko??)a chłopak porządny, spokojny, bogobojny i prawy...chłopaka tak nastraszyli że się w końcu zabił :/ a to tylko dlatego że się nazywał jak jakiś zbir?? świetnie po prostu....najpierw strzelać potem zadawać pytania...:;/:/ ciemnogród...i jeszcze ta beszczelność w głosie prokuratora !! oczywiście że policja popełniła KARYGODNY BŁĄD !! i powinni zostać ukarani...ale nie w polsce...
Odpowiedz
20
@ rzecznik praw ob
dnia 02.03.2011, 12:54 · Zgłoś
takie k**** pomylki ?! co to ma byc? teraz musicie za to odpowiedziec ! ktos sie tym zajmie i skonczy sie grzanie foteli ktore dostajecie dzieki wtykom a nie umiejetnoscia bo ich nie macie ! 90 procent by nie przeszla testow praktycznych...
Odpowiedz
16
@ łajdacy
dnia 02.03.2011, 12:51 · Zgłoś
oczywiście pomyłka, ciekawe jakby tobie wszedłby ktos do domu i przystawił cie bron do głowy? dobrze ze wy macie wszystko gdzieś bo wam wszystko wolno, moi m zdaniem to brak kultury i wykształcenie tylko siła\! policjanci powinni mieć wykształcenie wyższe resztę wywalić i dać do ochrony sklepu spożywczego lub groby kopać tam się wyładują, a nie do tych grobów pchać ludzi swoja wyższością .oczywiście ze nie wasza wina , przecież nie przyznacie się do winy tylko uczciwy człowiek który ma serce przyznać się do do winy. jak można napaść nie sprawdzić człowieka kto mieszka w tym domu tylko wtargnąć i naruszać jego spokój? niedługo będziecie wpadać do każdego domu bo przez pomyłkę pomylą kogoś innego. sory kto tam pracuje? zawodówka?
Odpowiedz
-2
@ TAK
dnia 02.03.2011, 17:38 · Zgłoś
Całkowicie się zgadzam!!!!!!! Buractwo, któremu się zdaje, że wszystko mu wolno!!!!!!
Odpowiedz
-8
@ jacek
dnia 05.03.2011, 10:52 · Zgłoś
Jaki wykształcony się znalazł, zobacz gamoniu co napisałeś!
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 02.03.2011, 12:48 · Zgłoś
I tak własnie działa nasza policja!!!!! niema dowodów a sam fakt ze chłopak popełnił samobujstwo to tylko mały szczegół?? i nikt nie czuje sie winny :/
Odpowiedz
12
@ KIKI
dnia 02.03.2011, 12:38 · Zgłoś
brawo dla policji pomyłka a teraz chłopaka już nie ma na świecie rodzice nie zostawiajcie tej sprawy bo może być więcej takich POMYŁEK MASAKRA
Odpowiedz
0
@ majestat
dnia 02.03.2011, 19:27 · Zgłoś
Wszystko odbyło się w majestacie prawa. Tak jak np. w sprawie Olewnika, którego wraz z rodziną długi czas podejrzewano o samouprowadzenie. Na pewno nie jest to "sukces" policji ale przerażające jest to, że nikt tu nie poczuwa się do winy. Zapewne rodzina czy on sam nie usłyszał nawet słowa przepraszam - na cmentarze wg matki usłyszał inne słowa. Każdy ma prawo do pomyłki ale w cywilizowanym kraju funkcjonyje coś takiego jak zadośćuczynienie i to niekoniecznie finansowe. Wiele jeszcze nam brakuje do pewnych standartów i brutalność zbrodni nie powinna być usprawiedliwieniem dla takiego traktowania podejrzanego. Wg prawa jest domniemanie jego niewinności a nie winy.
Odpowiedz
0
@ Jaślak
dnia 03.03.2011, 18:11 · Zgłoś
to jest DRAMAT co się stało! PROKURATURA SĄD POLICJA ONI TO POTRAFIĄ....!!!
Odpowiedz
0
@ KP
dnia 03.03.2011, 22:08 · Zgłoś
nieudolność, kolesiostwo i skrajny brak odpowiedzialności to rzeczywisty obraz tak zwanego wymiaru sprawiedliwości.
Nie odpuściłbym tematu choćby nawet do Strasburga.
Odpowiedz
-10
@ katty
dnia 03.03.2011, 22:16 · Zgłoś
Żenada................... tez mam syna i martwie sie o niego. Policja,sądy...itd.... to właśnie nasze POLSKIE prawo;;;:(Dziecko wyjdzie na chwilkę a już go spisują, bo muszą notesik zapisać....a tu taka tragedia...:((((współczucie dla rodziny....(

Kurczę w jakim świecie my żyjemy.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
23
@ a
dnia 05.03.2011, 20:37 · Zgłoś
piszesz głupoty to rodzina winna wies ich zna
Odpowiedz
25
@ Wina
dnia 06.03.2011, 12:01 · Zgłoś
Teraz winnych znalezc, co to da, sami wiedza ile szkody ludziom porobili ile nienawisci do innych , tragiczne wydarzenie teraz doboero caly swiat bedzie winny, wystarszy popatrzec na siebie , jak mozna komus zyczyc zeby przytrawilo sie tez cos zlego, a wspominacie o bogu to podstawa z dziesieciu przykazan, i mozna by wiecej takich spraw wymieniac, jestesmy wszyscy tej samej narodowosci a tyle miedzy soba zla potrafimy czynic, SZLAK CHCE TRAFIĆ!
Odpowiedz
16
@ nb
dnia 07.03.2011, 20:10 · Zgłoś
dramat owszem ale to nie przez policje to rodzice winni za to że rozbił samochód wyżucili go z domu matka to jędza
Odpowiedz
-14
@ michołek
dnia 11.03.2011, 15:50 · Zgłoś
sam albo sama jestes jedza.nie wiesz jak było z tym autem to nie pisz [...] sępie!!!!masz cos do powiedzenia to przyjdz i powiedz mi to w oczy... albo sie podpisz imieniem i nazwiskiem.
Odpowiedz
11
@ do michołek
dnia 11.03.2011, 21:43 · Zgłoś
Wiadomo kto pisze ,i zapewne zle zyczy....
Odpowiedz
9
@ horg
dnia 15.03.2011, 18:05 · Zgłoś
wszyscy wiedzą we wsi jak było posądzacie policje bo czujecie się winni pani Z to niezły numer we wsi
Odpowiedz
6
@ OKO
dnia 19.03.2011, 11:23 · Zgłoś
TY TO ŁGAĆ POTRAFISZ JAK MAŁO KTO PANI Z. TO NIE POUCZAJ INNYCH ! >>>SĘPY NA CZYJĄŚ KRZYWDE<<<
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657