Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Tragiczny wypadek w Czudcu. Zginął motocyklista

55

W minioną niedzielę przed południem na obwodnicy Czudca doszło do zderzenia się osobowego nissana z motocyklem. Kierowca jednośladu zginął na miejscu wypadku.

 fot. OSP w Wyżnem/Facebook

Do tragicznego wypadku doszło 6 czerwca na drodze wojewódzkiej nr 988 na obwodnicy Czudca. - Jak wynika ze wstępnych ustaleń, kierujący nissanem, mieszkaniec powiatu jasielskiego, podczas wyprzedzania, zjechał na przeciwny pas ruch, gdzie zderzył się z kierującym motocyklem. Na skutek doznanych obrażeń motocyklista zginął na miejscu. 67-letni kierowca nissana był trzeźwy – czytamy w oficjalnym komunikacie KWP w Rzeszowie.

 fot. OSP w Wyżnem/Facebook

Policjanci wykonali oględziny miejsca zdarzenia oraz dokumentację fotograficzną. Okoliczności wypadku wyjaśniane są pod nadzorem prokuratora.

 fot. OSP w Wyżnem/Facebook

id

Reklama

Komentarze: 55

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Energetyk
dnia 07.12.2021, 10:25 · Zgłoś
Spoczywaj w spokoju kolego Danielu...
Odpowiedz
0
@ elio
dnia 13.06.2021, 06:17 · Zgłoś
Największy błąd tych co powodują wypadki to jest taki myślą że tylko oni są na drodze dosłownie konie z klapami na oczach.
Odpowiedz
-1
@ Predkosc ...
dnia 09.06.2021, 16:09 · Zgłoś
Prędkość nie zabija tylko gwaltowne jej wychamowanie tak ze nie debatujcie z [...] predkoscia jechali ktos t ...mino wszystko zal tych ludzi i kierowcy nissana i motocyklisty
Odpowiedz
0
@ elio
dnia 13.06.2021, 06:22 · Zgłoś
Prędkość nie musiała być duża wystarczy pomnożyć razy dwa i nawet przy 30/h mogą być takie zniszczenia.
Odpowiedz
0
@ anqqW
dnia 09.06.2021, 08:15 · Zgłoś
Witam, czy wiadomo kiedy pogrzeb ??
Odpowiedz
7
@ Ale jaja
dnia 08.06.2021, 22:33 · Zgłoś
Bok nissana wygląda jak po przygodzie z czołgiem, na pewno ten na motorku jechał z "nieznacznie" przekroczoną prędkością. Fakt jest taki że nagonka jest na kierujących samochodami a kierujący jednośladami jadący często po śmierć są poza kontrolą. Tablice rejestracyjne podgięte żeby nie łapały ich fotoradary i wideorejestratory ale to przecież umyka uwadze dzielnej policji.
Odpowiedz
3
@ Gość
dnia 09.06.2021, 13:42 · Zgłoś
nie wiem czy na tej podstawie da się ocenić kto jak szybko jechał. W myśl zasad fizyki /względności ruchu nastąpiło dodanie prędkości (czyli jeżeli nawet jedziesz z małą prędkością a drugi zasuwa to w takim układzie jak się z nim zderzasz to jest tak jak byś jechał z jego predkością + swoją predkością).

W myśl "Twojej logiki" jak ktoś się z zderza się z drzewem to drzewo musiało [...] bo samochód jest bardziej zniszczony.
Odpowiedz
0
@ Tomek
dnia 12.08.2022, 00:17 · Zgłoś
Motor jechał z max prędkością 100km/h byłem pierwszym świadkiem wypadku. Wyprzedzałem przed nissanem
Odpowiedz
4
@ Porączka
dnia 08.06.2021, 22:26 · Zgłoś
Jakby nie było barierek to byście sie domagali żeby były, bo ich nie ma a powinny byc
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 08.06.2021, 20:55 · Zgłoś
Mógł coś robić do końca z tym motorem uciekac gdzie sie da ale niestety barierki bo są bardzo wazne w tym miejscu
Odpowiedz
26
@ Pioter
dnia 08.06.2021, 20:16 · Zgłoś
Ile decybeli jest dopuszczalne przy wydechu tych komarów ? I czy ktoś to sprawdza?
Kiedy ktoś zrobi porządek z diagnostami dopuszczającymi to do ruchu?
Odpowiedz
32
@ Zbigniew
dnia 08.06.2021, 19:29 · Zgłoś
Nie wiem jak było w tym przypadku? .Ale często jadąc tą trasą. zawsze wyprzedany jestem z lewej i czasem z prawej strony przez motocyklistów jadących co najmniej 150 km na godzinę .Często w terenie zabudowanym jadąc 50-60 km/godz. nie zdązę nawet zauwazyć momentu jak śmiga koło mnie dawca organów.
Odpowiedz
20
@ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
dnia 08.06.2021, 19:28 · Zgłoś
szkoda [...] ale mieszkam koło drogi i wiem ze motocykliści nie mają w zwyczaju jeździć wolno a tym bardziej cicho tak wiec żniwa sie rozpoczeły powodzenia
Odpowiedz
-7
@ ogier
dnia 08.06.2021, 19:12 · Zgłoś
motorek do wyklepania jeszcze
Odpowiedz
9
@ Natural Born Leader
dnia 08.06.2021, 19:00 · Zgłoś
Jakie są najciekawsze wydarzenia w Jaśle?
Wypadki w Czudcu. xDDDDDDDDDDDDDDDD
Odpowiedz
-5
@ gazda
dnia 08.06.2021, 18:55 · Zgłoś
jestem 70+ byłem instruktorem nauki jazdy przez ok 28 lat w różnych miastach . Teraz widzę że mimo lat jazdy mam problemy z koncentracją i patrzeniem na drogę .Niestety kierowcy powyżej 70 do lekarza
Odpowiedz
12
@ [..]
dnia 08.06.2021, 18:04 · Zgłoś
"...podczas wyprzedzania, zjechał na przeciwny pas ruch..." - to na jaki pas miał zjechać?
Odpowiedz
-8
@ Kris
dnia 08.06.2021, 17:45 · Zgłoś
Wina 100% kierowcy Nissana +złe oznakowanie poziome
Odpowiedz
20
@ X
dnia 08.06.2021, 16:34 · Zgłoś
Prędkość motocyklisty musiałabyś bardzo duża widać po uszkodzeniu samochodu
Odpowiedz
1
@ Bartos
dnia 21.06.2021, 21:54 · Zgłoś
A może prędkość samochodu była za duża ??
W końcu wykonywał manewr wyprzedzania
Dobrze ze są świadkowie bo tacy jak ty już wydali wyroki
Odpowiedz
7
@ Zaigłowanym Wstęp Wzbroniony !!!
dnia 08.06.2021, 16:31 · Zgłoś
Auto nieźle zmasakrowane.
Odpowiedz
7
@ ALA
dnia 08.06.2021, 16:22 · Zgłoś
za wolno jechał, jak większość tego typu.
Odpowiedz
6
@ ...
dnia 08.06.2021, 16:00 · Zgłoś
To nie było wczoraj ... Rzetelne wiadomości ..
Odpowiedz
15
@ Nieścisłość
dnia 08.06.2021, 15:48 · Zgłoś
Wypadek miał miejsce w niedzielę, nie wczoraj. Jeśli coś cytujecie, sprawdźcie datę publikacji oryginału.
Odpowiedz
7
@ No tak
dnia 08.06.2021, 16:34 · Zgłoś
"Wczoraj przed południem" i "Do tragicznego wypadku doszło wczoraj" - chyba wam się dni poprzestawiały, chyba, że wczoraj była niedziela.
Czy możecie być choć na tyle rzetelni, żeby podać przynajmniej prawdziwą datę tego zdarzenia? Dziękuję
Odpowiedz
22
@ Bart z Jasła
dnia 08.06.2021, 15:38 · Zgłoś
Masakra ...
Odpowiedz
48
@ Daro
dnia 08.06.2021, 15:39 · Zgłoś
Każdy będzie jechał teraz po kierowcy nissana. Z tym, że motocykl jadący 200km/h mógł być niewidoczny przy rozpoczynaniu manewru wyprzedzania. Nie wierzę, że motocykl jechał 90km/h. Zresztą zbada to biegły
Odpowiedz
6
@ Pioter
dnia 08.06.2021, 15:56 · Zgłoś
Wincy gazu
Odpowiedz
-108
@ Stary Glina
dnia 08.06.2021, 16:13 · Zgłoś
Kierowcy po 60-tym roku życia- obowiązkowe badania psychotechniczne. To po pierwsze. Kolejna sprawa - każdy sprawca zdarzenia w ruchu drogowym, to samo, obowiązkowe psychotesty. Z wieloletniego doświadczenia wiem, że przyczyna większości zdarzeń na drogach to- manewry i nieuwaga, a sprawcy to głównie seniorzy i Szanowne Panie. Fakt, że najtragiczniejsze w skutkach wypadki generują ludzie młodzi, przekraczający znacznie prędkość lub będący pod wpływem. Jednak liczba tych zdarzeń nie jest duża.
Odpowiedz
-121
@ Czesław
dnia 08.06.2021, 16:32 · Zgłoś
Prawo jazdy do 65 roku i koniec. No i 25 lat dla kierowcy to się naucza. Niech sobie pomyśli, że to mógł być jego syn.
Odpowiedz
53
@ Hlusia
dnia 08.06.2021, 16:43 · Zgłoś
Przepraszam bardzo, a Pan nie będzie kiedyś po 60 tce ?
A co do "szanownych pań" to właśnie jestem kobietą co prawda do 60 tki jeszcze trochę mi brakuj
Odpowiedz
27
@ XyzXyz
dnia 08.06.2021, 16:44 · Zgłoś
Hmm, a może jakis załącznik skąd te dane?
Bo z rękawa to każdą bzdurę można wytrzepać?
Jeśli można to chętnie poczytam gdzie to takie dane statystyczne zostały przeczytane?
Odpowiedz
30
@ Do Stary glina
dnia 08.06.2021, 17:01 · Zgłoś
W 2020 r. - ... Analizując płeć kierujących, stwierdzić należy, iż sprawcami wypadków najczęściej
byli mężczyźni - kierujący pojazdami, którzy spowodowali 74,6%, natomiast kobiety spowo-
dowały 21,3% wypadków...
... Szczególną uwagę należy zwrócić na grupę tzw. „młodych kierowców” w wieku 18-
24 lata charakteryzującą się najwyższym wskaźnikiem liczby wypadków na 10 tys. populacji...
Źródło: https://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,wypadki-drogowe-raporty-roczne.html
Odpowiedz
46
@ Pioter
dnia 08.06.2021, 17:16 · Zgłoś
Psychotesty dla kierowców motorków, każdy chyba widzi jak pseudo motocykliści się zachowują na drodze publicznej myśląc że to tor wyscigowy
Odpowiedz
-17
@ Kris
dnia 08.06.2021, 17:42 · Zgłoś
Jeśli nie widziałeś tego wypadku nie osądzaj kierowcy jednośladu. Motocyklista miał jakieś 80 na liczniku nie więcej.
Odpowiedz
1
@ Pioter
dnia 08.06.2021, 17:46 · Zgłoś
Myślę że miał 30-4o max
Odpowiedz
-26
@ Stary Glina
dnia 08.06.2021, 18:12 · Zgłoś
Proszę nie podawać wyrwanych z całości raportów rocznych Policji danych. Aby mieć ogląd całościowy, należy zapoznać się z całością dokumentu.
Odpowiedz
-35
@ Stary Glina
dnia 08.06.2021, 18:14 · Zgłoś
Mam nadzieję, że będę kiedyś po 60-tce, co nie zmienia mojego zdania. Co do Szanownych Pań za kierownicami aut? Doświadczenia zawodowe przemawiają przeze mnie
Odpowiedz
0
@ Cięta riposta
dnia 08.06.2021, 18:18 · Zgłoś
Mocne i dosadne
Odpowiedz
-2
@ MB
dnia 08.06.2021, 19:25 · Zgłoś
Kierowca motocykla jechał jak najbardziej prawidłowo i z niewielką prędkością a panu z nissana bardzo się spieszyło.
Odpowiedz
14
@ epitafium
dnia 08.06.2021, 19:35 · Zgłoś
Chyba 180, sądząc po tym co z jego motocykla zostało i tego nissana.
Odpowiedz
-6
@ Jakiś Pan
dnia 08.06.2021, 19:35 · Zgłoś
Ejj Pioter... to moja kwestia wincy gazu!!
Odpowiedz
-4
@ Pioter
dnia 08.06.2021, 20:03 · Zgłoś
Myslalem że Jakiś Pan na urlop. Poprawie się
Odpowiedz
10
@ Stefan do Stary Glina
dnia 08.06.2021, 21:11 · Zgłoś
Sądzisz kolego że co niektórym mającym 20 ,30 , 40 lat nie przydałyby się badania psychotechniczne? Ja sądzę że tak i to te przymusowe o których piszesz. A wracając do statystyk to pic na wodę, bo nigdy się nie dowiesz ile osób w danym momencie i jakim wieku siedzi w skali kraju za kierownicą.
Odpowiedz
13
@ Pioter
dnia 08.06.2021, 22:01 · Zgłoś
Nie psychotechniczne tylko psychiatryczne jak widzę motorynkliste we mieście na tylnym kole jadącym między chodnikami z pieszymi.
Odpowiedz
5
@ Ale jaja
dnia 08.06.2021, 22:37 · Zgłoś
Te glina byłeś na badaniach psychotechnicznych kiedykolwiek w życiu? Te badania to pic na wodę i fotomontaż. Średnio rozgarnięty [...] przechodzi to rak samo jak powiatowy inteligent
Odpowiedz
-1
@ Stary Glina do Ale jaja
dnia 08.06.2021, 22:48 · Zgłoś
Po pierwsze - nie ,, te glina" tylko po polsku
Po drugie- tak, byłem, i to nie raz.
Na tym zakończę.
Odpowiedz
7
@ Roztropny
dnia 08.06.2021, 23:20 · Zgłoś
Popieram i dodam.
- ilu zawodowych kierowców jest mężczyznami, a ilu kobietami
ile godzin spędzają za kółkiem, ile kilometrów przejdą
- z jakimi prędkościami jadą kobiety, a z jakimi mężczyźni ( ogólnie)
- dużo kobiet w nieznaną trasę oddaje kierownicę mężowi
-mężczyźni z natury są większymi ryzykantami, kobiety(niektóre) boją się wyprzedzić ciągnik rolniczy
itd.
Przepraszam urażone kobiety, niektóre lepiej jeżdżą od mężczyzn.
Chciałem tylko pokazać, że statystyki, to tylko statystyki...
Odpowiedz
4
@ Stary Glina
dnia 08.06.2021, 23:32 · Zgłoś
Zgadzam się Szanowny Roztropny. Fakt, że Panie, które jeżdżą zawodowo, robią to naprawdę bardzo dobrze.
Odpowiedz
1
@ Gienek
dnia 09.06.2021, 07:21 · Zgłoś
Robię takie badania 60 + , takie [...] młode nie zaliczają takich badań, ale zapłacili, więc przymyka się oko i podbija sprawność ( umysłową). Na 6 osób przyszedłem ostatni, wyszedłem pierwszy. Powyżej średniej i to dużo na uprzywilejowane.
Odpowiedz
0
@ Jola
dnia 09.06.2021, 12:00 · Zgłoś
Może to i racja,ale z założenie kierujących kobiet jest mniej niż mężczyzn to i statystyki też mówią o mniejszej ilości sprawczyń wypadków.Ja jestem kobietą już dobrze po 60-tce i uważam się za dobrego kierowcę.Prawo jazdy mam od 1969 roku i od tego czasu cały czas jestem czynnym kierowcą.Ani raz nie miałam żadnego zdarzenia drogowego.Nie zapłaciłam również ami raz mandatu.A nie jestem "niedzielnym kierowcą". Co najmniej raz w roku zaliczam trasę z Jasła nad morze.A i na miejscu jeżdżę dużo.Tak,że to pewnie ja fałszuję statystyki.
Odpowiedz
1
@ Slabykopacz
dnia 09.06.2021, 22:23 · Zgłoś
Taaa byłeś na badaniach, a pan dochtór pytał "widzi? widzi, słyszy? słyszy, no to zdrowy do widzenia.
Odpowiedz
0
@ Ja i on
dnia 11.06.2021, 09:56 · Zgłoś
Do Starego gliny

Nie jestem pewny co do Twoich intencji, ale wiem jedno, brak u Ciebie minimum empatii i zrozumienia sytuacji. Pomyśl na przyszłość za nim coś napiszesz ...
Młody chłopak niczym kamikadze uderza w spokojniejadącego faceta a Ty chcesz aby ten 60 letniczłowiekmiał z tego powodurobić jakieś śmieszne badania ???
Faktycznie byłeś albo jesteś gliną !!!
Odpowiedz
1
@ Bartos
dnia 21.06.2021, 21:52 · Zgłoś
Daro, ty to jesteś znafffca. Dlaczego mierzysz innych swoją miara ? To ze ty łamiesz przepisy nie oznacza ze robił to ten motocyklista.
Poza tym jest świadek wypadku który już złożył zeznania
Odpowiedz
0
@ Tomek
dnia 12.08.2022, 00:15 · Zgłoś
Tak się składa że byłem świadkiem tego wypadku. Dziwnym trafem ja spokojnie wyprzedziłem samochody. Moto jechał z max prędkością 100km/h
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.