Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

W Jaśle powstanie punkt szczepień masowych

133

W związku ze spodziewanym zwiększeniem dostaw szczepionek przeciw COVID-19, Urząd Miasta w Jaśle przygotowuje Punkt Szczepień Masowych (PSM). Punkt ten będzie organizowany przez samorząd przy zaangażowaniu podmiotu prowadzącego działalność leczniczą oraz w uzgodnieniu z wojewodą.

fot. Pixabay.com

Utworzenie PSM-u przez jednostki samorządu terytorialnego jest dobrowolne. – Zdecydowaliśmy się na to rozwiązanie, gdyż chcemy zapewnić naszym mieszkańcom możliwość jak najszybszego zaszczepienia się – mówi Ryszard Pabian, burmistrz Jasła.

Ze wstępnych ustaleń wynika, że PSM powstanie w centrum miasta i rozpocznie masowe szczepienia najprawdopodobniej już po 19 kwietnia. Szczegółowe informacje dotyczące miejsca, terminu, sposobu rejestracji zostaną podane w najbliższym czasie.

UM Jasło

Reklama

Komentarze: 130

Dodaj komentarz Widok:
9
@ Xxx
dnia 12.04.2021, 00:09 · Zgłoś
[...] wszystko kupi
Odpowiedz
-5
@ em
dnia 11.04.2021, 11:17 · Zgłoś
Do Rozsądek. Czy szczepiąc się na cokolwiek też ingeruje się w swoją duchowość. Ciekawe czy w planowanym punkcie szczepień będą zachowane odległości.
Odpowiedz
0
@ Rozsądek
dnia 13.04.2021, 00:20 · Zgłoś
Do em:po co im odległość,są zarażeni i bez objawów zakażają innych.Po tych szczepionkach ludzka dusza jest zablokowana i nie pójdzie do Pana.Kto dobrowolnie się zaszczepi,traci życie wieczne.Biedni ludzie,oj biedni.
Odpowiedz
15
@ as
dnia 11.04.2021, 10:39 · Zgłoś
niech ten PiSi rząd wytłumaczy dlaczego w Polsce umiera więcej ludzi nic w USA, które mają 330 mln obywateli. A Morawiecki uspokajał że [...] wygasa. Boże chroń Naszą Ojczyznę przed tymi ludźmi
Odpowiedz
9
@ Lipa
dnia 11.04.2021, 21:05 · Zgłoś
Oczywiście rząd jest niewinny. Jak zwykle, winna jest opozycja, lub obywatele.
Odpowiedz
2
@ 1234
dnia 10.04.2021, 20:19 · Zgłoś
Oby ten nowy punkt szczepień masowych nie był organizowany przez firmę Medyk. Po ostatniej aferze z wielokrotnym używaniem jednorazowych strzykawek, wolę omijać takich "oszczędnych przedsiębiorców".
Odpowiedz
0
@ Rozsądek
dnia 10.04.2021, 23:54 · Zgłoś
Jedni chwalą „to coś”niby szczepionki,inni negują,a czy ktoś zastanowił się nad własną duszą?Przyjmując „to coś”ingerujesz w swoją duchowość,tracisz to,co najważniejsze-siebie.
Odpowiedz
4
@ Kika
dnia 10.04.2021, 12:20 · Zgłoś
A w kolejce do s,vzepienia nie będą się zarażać?
Odpowiedz
10
@ Mlody
dnia 10.04.2021, 11:07 · Zgłoś
Zobaczymy jak te osoby po jakimś czasie odczują te szczepionki jeszcze będą żałować ale juz tego nie cofnie sie a po drugie po roku czasu będą musieli ponownie sie szczepic...
Odpowiedz
5
@ [...] obywatelskie
dnia 10.04.2021, 18:43 · Zgłoś
wstrząs anafilaktyczny na jesieni przy kontakcie z dzikim wirusem i kopnął w kalendarz
Odpowiedz
-13
@ Zs
dnia 10.04.2021, 08:20 · Zgłoś
My byliśmy też do szczepienia w zeszłym tygodniu i byliśmy bardzo zadowoleni pielęgniarki pomogły nam w wypełnieniu formularza lekarz zbadał. Wszystko w przyjemnej atmosferze
Odpowiedz
7
@ łodyniec
dnia 10.04.2021, 09:24 · Zgłoś
Cieszy mnie ,że ktoś jest zadowolony.
Ale nie wszyscy .
Np. wasz ulubiony wokalista ,Krawczyk ,już się nie uśmiechnie po szczepieniu
Odpowiedz
0
@ Seba
dnia 10.04.2021, 10:59 · Zgłoś
Krawczyk już nie , za to Elvis ma się dobrze!
Odpowiedz
-13
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 23:03 · Zgłoś
„Własne zdanie”- eufemizm na made in Russia;-)
Odpowiedz
7
@ dike
dnia 09.04.2021, 22:59 · Zgłoś
Nie karm baraniego [...] szkalującego ludzi mających własne zdanie.
Odpowiedz
6
@ Mieszkańcy Konopnickiej
dnia 09.04.2021, 21:44 · Zgłoś
Jesteśmy przeciw !
Odpowiedz
0
@ Traper3
dnia 09.04.2021, 22:31 · Zgłoś
Skoro jesteście przeciwni No to się nie szczepcie i koniec tematu po co to się wypowiadać
Odpowiedz
-9
@ Traper3
dnia 09.04.2021, 21:11 · Zgłoś
Ja również jestem zaszczepiony dwiema dawkami Pfizer nic mi nie jest dobrze się czuje wszystko jest okej po pierwszej dawce boli tylko ręka i po 2 dawce tak samo nie mam a mam też Choroby przewlekłe
Odpowiedz
12
@ ixi
dnia 09.04.2021, 21:41 · Zgłoś
Poczekamy kilka lat, jak dożyjesz. Okres próbny, testowania preparatów jakimi są niby "szczepionki" to 5 lat.
Odpowiedz
-12
@ ...
dnia 09.04.2021, 22:03 · Zgłoś
Zobaczymy czy niezaszczepieni dożyją choćby roku
Odpowiedz
7
@ Traper3
dnia 09.04.2021, 22:34 · Zgłoś
Oj dożyje dożyję przeżyłem już tyle lat przeżyje i więcej A zaszczepić się już nie zaszczepię na żadną inną szczepionkę ta była pierwsza i ostatnia bo tak naprawdę to [...] daje
Odpowiedz
-8
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 22:37 · Zgłoś
Chory do sanitariuszy: zabieracie mnie do szpitala? Nie, wymaga pan najlepszej opieki fachowej. Zabieramy pana prosto do sekcji komentarzy.

ixi poświęcam.
Odpowiedz
-3
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 22:58 · Zgłoś
Ty wolisz tradycyjnie- na raty i żywieniem;-)))
Odpowiedz
-4
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 23:20 · Zgłoś
Jeśli już, to często dzięki odporności zbiorowej, z której nie mają moralnego prawa korzystać, bo jej nie utworzyli wespół z innymi, mimo że mogli. Taki nowoczesny patriotyzm;-)
Odpowiedz
0
@ [...] obywatelskie
dnia 10.04.2021, 18:39 · Zgłoś
zbiorowej a nie stadnej ?
Odpowiedz
10
@ 5 gwiazdek i 3 gwiazdki
dnia 10.04.2021, 23:06 · Zgłoś
A [...] jest zbiorowe czy stadne? Bo to przecież [...], prawda? I taki instynkt stadny;-)
Odpowiedz
1
@ Do Traper 3
dnia 10.04.2021, 23:44 · Zgłoś
Już nie wytropisz,albo agresja,albo depresja,albo...
Odpowiedz
8
@ Izzi
dnia 09.04.2021, 21:06 · Zgłoś
Dlaczego nie podają ozdrowieńców ??Czyżby liczby się nie zgadzają ??
Odpowiedz
7
@ Mycek
dnia 09.04.2021, 19:42 · Zgłoś
Tak i bedzie wszystkich szczepil 1 strzykawka
Odpowiedz
0
@ zenon
dnia 09.04.2021, 19:34 · Zgłoś
Podobno punkt szczepień w Jaśle będzie miał Medyk z Mazurem na czele
Odpowiedz
-5
@ Kicio
dnia 09.04.2021, 19:32 · Zgłoś
Witam serdecznie Ja jestem zaszczepiony czuję się świetnie i wspaniale i polecam każdemu się zaszczepić
Odpowiedz
-4
@ Krysia
dnia 09.04.2021, 19:20 · Zgłoś
A ja dzisiaj szczepiłam się Astrą na Baczyńskiego. Wspaniała organizacja, personel lekarski i pielęgniarski bardzo życzliwy. Wszystko bardzo sprawnie. Pacjenci rozdzieleni, jednym wejściem wchodziłam, innym wychodziłam. Wszystko pod włączonymi lampami przepływowymi, maseczki itd. Życzę wszystkim takiej profesjonalnej obsługi. Polecam serdecznie!
Odpowiedz
4
@ Do Krysia
dnia 10.04.2021, 23:41 · Zgłoś
Często tak bywa,że miło,pięknie,a w miodziku trucizna.
Odpowiedz
0
@ Jaś
dnia 12.04.2021, 13:04 · Zgłoś
Ależ Krysiu kłamiesz,gdzie tam masz dwa wyjscia!gdzie ty widziałaś tam lnampy bakteriologiczne,.przy drzwiach do gabinetu szczepień napięciu krzesłach siedziało piec osób a stało dodatkowo w tym korytarzyku dalsze cztery.Nikt niedezynfekowal rąk po urzyciu wspólnych długopisów po wypełnieniu ankiet.w ogólnej poczekalni kłębiło się conajmniej dziesięć osób.Kto dopuścił to miejsce do masowych szczepień.Ludzie byli narażeni potencjalnie na zakażenie cowidem i nie tylko.To wymagało zgłoszenia do prokuratury poniejwarz nosiło zn@miona przestępstwa narażenia ludzi na zakażenie.
Odpowiedz
7
@ St. [...]-1984
dnia 09.04.2021, 19:17 · Zgłoś
” Wyobraź sobie, że przyjmujesz rozkazy od kłamców, złodziei, [...], psychopatów i masowych morderców i myślisz, że jesteś bardziej cnotliwy niż ci, którzy są nieposłuszni.”
Odpowiedz
-4
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 22:43 · Zgłoś
Jesli „[...]” powie, że Ziemia się kreci, to ma rację. Jeśli „święty Kościół” powie, że to herezja, to nie znaczy, że ma racje.
Odpowiedz
0
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 18:16 · Zgłoś
Do wszystkich [...] w maskach .
Nosicie je już 16 miesięcy ,tak ?
Pomogły ? Nie ? Jednak żeście zachorowali ? Jak to możliwe jak macie maskę ?
Nie nosiłem ,nie noszę i nie zamierzam .
Powód ?
Jeśli nam zachorować to niech się stanie,a gdy już będę chory leżał w domu to po [...] mi maska?
Więc. Nie mam ,no chyba że będę coś szlifował ,polerował to założę ,bo później mnie dusi ;-)))
Odpowiedz
-6
@ Bizon
dnia 09.04.2021, 18:32 · Zgłoś
Szkoda. Jak ty i tobie podobni, mądrzy inaczej, zdecydowalibyście się łaskawie na odrobinę ostrożności, to jest duża szansa, że nie mielibyśmy 16 miesięcy [...], czwartej fali i ciągłych lockdownów.
Niestety intelekt nie pomaga wam zdefiniować poprawnie otaczającej rzeczywistości, a arogancja każe krzyczeć i udowadniać światu, że zawsze macie rację i jesteście najmądrzejsi, a to wszystko jest dla was definicją wolności.
Szanuję to.
Odpowiedz
12
@ ixi
dnia 09.04.2021, 18:39 · Zgłoś
Nos kaganiec, szczep się "szczepionką", chcesz być królikiem doświadczalnym to bądź. Tylko przestań już jęczeć, i zmuszać innych używając starej techniki bolszewików - szantazu emocjonalnego i presji społecznych z telewizora. Masz maskę to czego się boisz?!
Odpowiedz
0
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 18:51 · Zgłoś
Poczytaj jak działaja maski i na czym polega sens stosowania ich przez wszystkich.
I nie myl ich z kombinezonem medycznym. Bo może na szkoleniu z infodemii tego nie uczą- w końcu macie się skupiać na czymś przeciwnym.
Odpowiedz
8
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 18:55 · Zgłoś
ixi nie odpuszczaj , jest tu kilku bizonów do ogarnięcia. Robota 12 h , pudło i [...]
plus [...] mówiąca że jest źle . Co bizon przyjmie do wiadomości,skoro sam nie myśli ?
Przyjmie wszystko co mu podadzą .
Odpowiedz
-3
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 18:56 · Zgłoś
Piszesz z autopsji?;-)
Odpowiedz
8
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 18:59 · Zgłoś
Z innej gliny ... Sens stosowania jest dla lekarzy ,nie wszystkich , żeby przy operacji nie [...] do flaków , sens mycia rąk i narzędzi jest ten sam , żeby bakterie nie przedostały się do wnętrza .
Maska nie chroni przed pyłem gipsowym a ma chronić przed 1000 razy mniejszym wirusem ?
Nie bądź śmieszny ;-)))
Odpowiedz
-4
@ Seba
dnia 09.04.2021, 19:12 · Zgłoś
Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale u mnie na ośce największe [...], w czasach [...] robią za największych oświeconych i odmawiają noszenia masek, bo uwierają ich w mózg, powodują grzybicę i niedotlenienie.
Tacy ludzie, którzy mieli problem z przejściem z 3 do 4 klasy i pracują na budowach w UK, bo według nich w Polsce nie ma dla nich perspektyw.
Odpowiedz
4
@ ixi
dnia 09.04.2021, 21:39 · Zgłoś
Ja nikomu nie odpuszczam i jestem odporny na propagandę dla ciemnych mas i jej funkcjonariuszy.
Odpowiedz
14
@ dike
dnia 09.04.2021, 22:35 · Zgłoś
Czwarta fala to dopiero w wrześniu. Teraz wg harmonogramu mamy falę trzecią.
Odpowiedz
-3
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 22:46 · Zgłoś
Bo nie wszyscy przeprowadzają zabiegi;-) Ale dziś co sami lekarze noszą też maski POZA salą zabiegową.
Odpowiedz
7
@ dike
dnia 10.04.2021, 07:54 · Zgłoś
Widzisz, 3 klasy a wiedzą że przed wirusem chroni tylko lateksowe wdzianko na główkę. Wniosek: rozum i wykształcenie nie zawsze tworzą pary.
Odpowiedz
7
@ Plan od lat
dnia 12.04.2021, 06:19 · Zgłoś
To teatr,zastraszanie ludzi by zniewolić i osiągnąć cel.Będą fale,chyba,że ludzie zrzucą maski i przestaną ufać zachłannym materialistów.
Odpowiedz
15
@ Wyborca
dnia 09.04.2021, 17:46 · Zgłoś
Lepiej posprzatajcie chodniki ,,i w WC miejskich
Odpowiedz
11
@ .....
dnia 09.04.2021, 17:17 · Zgłoś
Chyba punkt masowego mordu
Odpowiedz
-3
@ Moeses
dnia 09.04.2021, 17:00 · Zgłoś
Mam nadzieję ixi [...], że jak po czasie okaże się jakie bzdety wypisujesz, to wtedy ty schowasz się [...].
Niestety szanse na to marne, bo do autorefleksji potrzebny jest mózg, więc ty wtedy dorobisz do tego następną teorię - tak się zarządza [...] robiąc mu taki chaos na bani jak tobie żebyś wszędzie widział wrogów, którzy chcą cię wykorzystać, [...]ć, osziukać, zniewolić, zmanipulować.
Odpowiedz
0
@ rob
dnia 09.04.2021, 17:05 · Zgłoś
A co jak okaze sie ze pisal prawde?
Odpowiedz
6
@ Moeses
dnia 09.04.2021, 17:14 · Zgłoś
Jak okaże się, że pisał prawdę, to już nic nie zrobimy, a ja nie będę mógł przeprosić, bo nie będę miał jak i gdzie.
Natomiast jak okażę się, że nie, to będę mu to ciągle wypominał i przypominał, bo jestem cierpliwy i pamiętliwy.
Moje zdanie jest oczywiście takie, że ixi to ofiara propagandy sowieckiej, która ma za zadanie zrobić ludziom taki bałagan na baniaku żeby w chwilach kryzysowych nie potrafili się oni zjednoczyć i zdyscyplinować, tylko każdy szedł w swoją stronę i robił chaos.
III wojna światowa, to wojna informacyjno propagandowa i już trwa co widać po kolportowanych całkiem poważnie idiotyzmach, w które wcale nie tak mało osób wierzy całkiem na poważnie.
Odpowiedz
-3
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 17:33 · Zgłoś
Dlaczego po czasie??? Ten [...] Moskwy JUŻ wypisuje bzdety! Od zawsze zresztą. Weźmy ten ostatni: „moje ciało, moja sprawa”. To bynajmniej nie w kontekście cięży, która przecież nie można się zarazić. Od razu widać, z kim masz do czynienia. Jest za [...], żeby odrabiać lekcje i więcej się nie kompromitować. Albo tylko dobrze zarabia.
Odpowiedz
5
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 17:57 · Zgłoś
Moeses ,żyjemy w innych krajach czy pamięć masz słabą?
Kiedy wyszły pierwsze szczepionki , pisałem ,że jest to nie możliwe żeby w takim czasie były skuteczne. Publiczny [...] na mnie spadł.
Gdy pisałem ,że Unia Europejska nie zbada a już poda , [...] oberwałem .
Gdy pisałem że [...] polski rząd z bandą ekonomistów nie zbada ,a zamówi i każe szczepić ,to wszyscy twierdzili że przecież są przebadane .
Co się okazało ? Ani unia ,ani Polska nie przebadała [...] ,a unia ani Polska nie podała że jest bezpieczna i że faktycznie w czymś pomoże.
Teraz unia bada ,poczekajmy może i u nas to zrobią.
Nie bądźcie [...] , zacznijcie myśleć ! W pudle kłamstwo goni kłamstwo . Tak ciężko pomyśleć ,czy samemu szukać prawdy ?
Mówili wam ,kłamali ,że szczepionka jest super itd ,okazuje się że Unia zawiesza szczepienia i chce ją zbadać ,wy jak pelikany. ,bo w pudle mówili . Żaden sam głowa nie ruszy ...
Odpowiedz
1
@ ixi
dnia 09.04.2021, 21:37 · Zgłoś
Nie martw się mosiek, oni po ciebie też przyjdą. Oni przyjdą najpierw po takich jak ty, pożytecznych [...]. Bo widzisz, nawet oni mają więcej szacunku dla takich jak ja, bo ja się im twardo nie daje, sprawdzam i rozglądam się dookoła, wyciągam własne wnioski. Wy, dla nich jesteście mięsem armatnim..
Odpowiedz
0
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 23:00 · Zgłoś
Sprawdzasz i nie udasz? To idzie inaczej: ufaj, ale sprawdzaj! Spało się w Moskwie?;-)
Odpowiedz
14
@ ixi
dnia 09.04.2021, 16:40 · Zgłoś
Bazalt i Szakal to przedstawiciele kapo na Polskę. Nie macie żadnych argumentów oprócz medialnych sloganów propagandowych. Gdzie się podziało hasło "moje ciało, moja decyzja"? Gdzie wolność i I prawo do życia gwarantowane Konstytucją?! Dlaczego ktoś ma nie mieć dostepu do służby "zdrowia", skoro na nią płaci ciężkie pieniądze że swoich podatków!?! Tylko dlatego że ma inne podejście do swojego ciała i wolności!? Sam Hitler I Stalin by tego nie wymyślili, a wy towarzysze Bazalt i Szakal właśnie to chcecie narzucić!! A teraz [...] na pyszczy ho i wracać do swoich nor..
Odpowiedz
0
@ Szakal
dnia 09.04.2021, 16:55 · Zgłoś
Przepraszam, ale ja już nie przerzucam się argumentami z [...], bo efekt tego jest znany więc dochodzisz do momentu gdy przestajesz próbować już to tłumaczyć.
Irytuje mnie tylko to, że najwięksi [...] zaczynają się podawać za tych oświeconych, a jak podasz im argument na papierze, to ci powiedzą, że sfałszowany, a coraz częściej w ogóle nie rozumiem co mówią tak jak twojej pierwszej części wypowiedzi.
Dla was wszędzie jest tylko propaganda, a jak ktoś ma jakieś wiadomości od lekarza z rodziny, to jest on przekupiony.
Ok. Czas rozsądzi kto ma rację.
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 09.04.2021, 18:34 · Zgłoś
Ty nie masz żadnych argumentów tylko slogany. [...] kompromitować gdzie indziej.
Odpowiedz
2
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 18:52 · Zgłoś
ixi i argument? To się wyklucza.
Odpowiedz
13
@ czarny
dnia 09.04.2021, 16:02 · Zgłoś
amantadyna jest też skuteczna i bardziej bezpieczna.
Odpowiedz
-10
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 17:38 · Zgłoś
Tylko na razie ZIOBRO badań to potwierdza. A przepraszam- Gozdzikowej pomogło. Brać, brać, bo to już w takim razie nie eksperymentalne!
Odpowiedz
7
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 18:03 · Zgłoś
Za to szczepionki są tak bezpieczne że astry nikt nie chce ,a unia dopiero ją bada ;-)
Odpowiedz
2
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 18:33 · Zgłoś
Zabawne jak ludziska piszą o „eksperymencie” w kontekście szczepionek, ale eksperymentu (bez cudzysłowia) się nie boją;-) A przecież, jak poczytać ulotkę amantadyny to może też znajdziemy niebezpieczne rzadkie działania niepożądane, o innych wynikłych w ew. leczenia [...] (jeśli miałoby sie okazac, ze można ja zastosować do jego leczenia) nie wspomnę. Zarówno szczepionki jak i amantadyna to przecież produkt jednego i tego samego przemysku farmaceutycznego...
Odpowiedz
-3
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 18:35 · Zgłoś
EMA bada przyczyny tych zgonów, a nie same szczepionki. Dlaczego takie [...] jak Ty zabierają głos? To ich jedyna wolność?
Odpowiedz
0
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 18:50 · Zgłoś
Kolejny bez argumentów ma tylko jeden , wyzwiska . Panu już wczoraj podziękowałem.
Odpowiedz
3
@ No tak
dnia 09.04.2021, 15:56 · Zgłoś
Ale jaka szczepionką do nas dotrze?
Odpowiedz
6
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 09.04.2021, 15:58 · Zgłoś
Czy ta z "opóźnionym zapłonem"...???
Odpowiedz
4
@ bazalt
dnia 09.04.2021, 15:26 · Zgłoś
Ok - zatem jasno zadeklarujcie - " w przypadku zakażenia wirusem [...] i jego mutacjami, nie wyrażam zgody na leczenie i ratowanie życia żadnymi znanymi środkami". Oraz " w przypadku udowodnienia że byłem źródłem zakażenia osoby drugiej, zgadzam się pokryć koszty jej leczenia i rehabilitacji. A w razie jej śmierci - ponieść odpowiedzialność cywilną zgodnie z K.K tak jak za spowodowanie śmierci". Piszecie się na to? A może - cwaniaczki - chcecie zobaczyć proces umierania człowieka - 4-5 godzinny - bo rozsypały się mu płuca? TheBile.
Odpowiedz
-2
@ xxxx
dnia 09.04.2021, 15:31 · Zgłoś
A wiesz dlaczego rozsypaly mu sie pluca?nie leczona grypa skutkuje wlasnie uszkodzeniem [...] a w szpitalu takiego delikwenta dobijaja respiratorem
Odpowiedz
8
@ Szakal
dnia 09.04.2021, 15:44 · Zgłoś
Ludzie dalej nie potrafią porównać dwóch tabelek i zobaczyć śmiertelność grypy i [...], a jak zrobisz, to za nich, to mówią, że są sfałszowane.
Dowiedziałęś się?
Zgony powoduje grypa, albo dobijają cię w szpitalu.
Odpowiedz
7
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 15:49 · Zgłoś
Mam deklarować że sam się leczę ? No tak właśnie jest. Sam się zawsze leczę ,nawet nie wiem jak się mu lekarz nazywa i czy żyje.
Mam odmówić leczenia przez lekarzy ,którzy nie leczą ,chociaż przyrzekali że będą ? Odmówiłem już lata temu, są mi potrzebni tylko do wypisania w razie potrzeby leku. Resztę już ja wiem co trzeba robić jeśli zajdzie taka potrzeba.
Dalej , ja miałbym zdrowy kogoś zarazić ? Jak ? To wy mnie możecie zarazić ,a nikt mi wtedy płacił nie będzie ,więc jak to ma niby działać ,tylko w jedną stronę ? Ja tobie płacę a ty mi nie ? Ha ha
I ostatnie ,śmierć . Gdy [...] ,nie zarażony przeze mnie lub po powikłaniach poszczepiennych , nikt nic ci nie zapłaci , a chcesz żebym ja płacił ?
Na koniec ,przeczytaj dwa razy , rozpęd i dynią w ścianę . Pomoże .
Odpowiedz
13
@ Stary Glina
dnia 09.04.2021, 15:55 · Zgłoś
,,zgody na leczenie"? Jakie leczenie Szanowny bazalcie? Jak niby ,,leczą"? - teleporadą i respiratorem jak już chory się kończy bo go wysłali na kwarantannę albo izolację? Ty to nazywasz leczeniem? Proszę Cię!!!
Odpowiedz
-5
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 17:48 · Zgłoś
Respirator jako narzędzie tortur... Ale tylko od czasu [...] [...]-19. Git.
Odpowiedz
-1
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 18:04 · Zgłoś
Do niedawna był jeszcze sezon grypowy, ale teraz i w nadchodzącym czasie? Chyba mamy jakaś epidemie;-)
Odpowiedz
5
@ bazalt
dnia 09.04.2021, 15:06 · Zgłoś
Wszystkich geniuszy, którzy uważają pandemię za czyjąś fanaberię lub jakiś spisek, powinno się pod przymusem zamknąć na dowolny oddział covidowy, żeby przyjrzeli się jak przebiegają ciężkie przypadki, i jak człowiek z tego powodu umiera. Życzę wam z całego serca zakażenia.
Odpowiedz
-19
@ xxxx
dnia 09.04.2021, 15:09 · Zgłoś
No widzosz a ja chodze caly czas bez maski i nie moge sie zakazic dlaczego?
Odpowiedz
22
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 15:13 · Zgłoś
Człowiek umiera z braku opieki lekarskiej i ze strachu. Straszą was już 16 miesięcy w tv ,radio ,gazetach , internecie ... Wystarczy uwierzyć żeby zachorować . Z przeziębienia zrobisz [...] , wystarczy w to wierzyć. Ale takim jak ty szkoda tłumaczyć . Włącz tv , poogladaj ekonomistów wypowiadających się na temat wirusów i wierz w to dalej.
Pudło prawdę ci powie ;-)))
Odpowiedz
1
@ Mietek napletek
dnia 09.04.2021, 15:26 · Zgłoś
Brawo mądre słowa :)
Odpowiedz
7
@ Marko
dnia 09.04.2021, 15:27 · Zgłoś
Wszystko przed tobą Szpital czeka.
Odpowiedz
1
@ xxxx
dnia 09.04.2021, 15:29 · Zgłoś
Za 20 lat tez powiesz ze jescze wszystko przede mna?i tak do konca?a moze nie przede mna?
Odpowiedz
5
@ Szakal
dnia 09.04.2021, 15:41 · Zgłoś
Nie warto rozmawiać z [...], bo jakich argumentów byś im nie dostarczył, to oni są już zafiksowani w swoim widzeniu świata, a przecież nie ma [...], bo [...] nie leżą na ulicach, dyscyplina w tych czasach, to dla nich atak na wolność, statystyki zgonów są sfałszowane, a lekarze w kartę każdego kto umarł wpisują [...], bo sa przekupieni, a sterują wami z masztów 5G.
Paranoja.
Odpowiedz
7
@ Stary Glina
dnia 09.04.2021, 15:51 · Zgłoś
bazalt, daj spokój. Nikt mnie tam nie wpuści bo zobaczyłbym to, co nie powinienem. Za to często widzę jak ,,działa,, służba(?) zdrowia(?)
Odpowiedz
6
@ rob
dnia 09.04.2021, 16:37 · Zgłoś
A gdzie mogl to widziec poza tvn24
Odpowiedz
2
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 17:46 · Zgłoś
Dlatego, że zakaźność jest większa niż grypy, ale wciąż nie taka, żeby [...] zechcieli uznać zagrożenie. Do tego większość osób wokół Ciebie jednak zasad przestrzega, na czym i Ty korzystasz.
Odpowiedz
2
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 18:11 · Zgłoś
Ja korzystam na tym że jestem odporny na głupotę ,co jednak widać ,że wam szkodzi .
Więcej tv a będziecie w raju ;-)
Tylko [...] uwierzy politykowi.
Miałem w grudniu przeziębienie , ot zbyt długa impreza w plenerze ,po dniu przeszło bez wizyt u lekarza . Teraz ty się pochwal ,że z katarem lecisz do znachora ,bo to [...] przecież ;-))
Odpowiedz
-1
@ bryla
dnia 10.04.2021, 11:56 · Zgłoś
tak działa jak [...] gdy ty byleś glina
Odpowiedz
5
@ Rozsądek
dnia 10.04.2021, 12:19 · Zgłoś
Uznanie Łodyniec.Ratujmy ludzi bez wiedzy.
Odpowiedz
-1
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 15:03 · Zgłoś
Masowy ubój czas zacząć ! Chętnych masochistów nie brakuje .
Jedno mnie zastanawia ,po co robić miejsca szczepień ? Skoro teleporada leczy ludzi na odległość i tłumaczy co jak robić ,to może też wytłumaczy jak zrobić sobie [...] zastrzyk ? Szczepionki rozdawać do [...] pod sklepem,bułek w piekarni ,czy jaj na rynku . Niech każdy się sam zaszczepi ;-))

Aaaa no tak ,nie mogę się sam zaszczepić bo skąd będą wiedzieć że to zrobiłem . Okaże się jeszcze że nieszczepieni też przeżyli i co wtedy ?
Odpowiedz
-13
@ Monika
dnia 09.04.2021, 18:09 · Zgłoś
Gdy złapiesz [...] to albo przeżyjesz albo nie, masz 50 procent szans na każde.
Dla ciebie powinna być jeszcze trzecia opcja czyli nagroda Darwina.
Odpowiedz
12
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 18:22 · Zgłoś
Jesteś niedoinformowana ,bo śmiertelność to tylko około 0.02 % ,a nie 50 % jak twierdzisz.
Więc tu kończy się rozmowa z tobą. Zdrowia !
Odpowiedz
-10
@ St. [...]-1984
dnia 09.04.2021, 19:23 · Zgłoś
Do garów! Tylko nie obij zlewu...
Odpowiedz
13
@ Zbigniew
dnia 09.04.2021, 15:02 · Zgłoś
A kogo to interesuje co ty zrobisz.
Odpowiedz
-11
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 15:05 · Zgłoś
A kogo ty interesujesz i twoja inteligentna ,pełna argumentów wypowiedź ?
Odpowiedz
-6
@ Stary Glina
dnia 09.04.2021, 15:46 · Zgłoś
A Ciebie Zbigniewie bo się odniosłeś do komentarza. Pozdrawiam
Odpowiedz
17
@ kawosz
dnia 09.04.2021, 14:36 · Zgłoś
Bez sensu są te szczepienia, co mi z tego ze się zaszczepię jak i tak muszę zasłaniać nos i usta, utrzymywać odległość i mogę zachorować po mimo szczepienia 2 dawkami i nie wiadomo jaki [...] mają w sobie czy przeżyje czy nie.
Odpowiedz
7
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 14:57 · Zgłoś
No cóż ,taki był plan . Kasa musi się zgadzać . Nie ważne jest twoje czy moje życie , ważne jest życie tych kilku rządzących światem. Dlatego ja mówię nie . Nie dam się zaszczepić nawet za milion PLN . A mają dawkę mogą przeznaczyć którymś z celebrytów narcyzów , chętnie się podzielę.
Odpowiedz
-16
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 22:53 · Zgłoś
Racja. Dlatego już lepiej zmaksymalizować ryzyko, skoro ostatecznie i tak istnieje;-)
Odpowiedz
10
@ łodyniec
dnia 10.04.2021, 09:11 · Zgłoś
Powiedz to bratu , siostrze ,dzieciom ,rodzicom gdy umrą . Że to było ryzyko ...
Odpowiedz
-6
@ Z innej gliny
dnia 10.04.2021, 11:29 · Zgłoś
Mniejsze niż nieszczepienie i powikłania lub zgon. Powiesz im wtedy, że ryzykowali?
Odpowiedz
4
@ Stary Glina
dnia 09.04.2021, 14:33 · Zgłoś
Oddam przysługującą mi szczepionkę. Kto chętny?
Odpowiedz
6
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 14:53 · Zgłoś
Oddam moje dwie i moich bliskich. Brać i korzystać .
Odpowiedz
34
@ Monika
dnia 09.04.2021, 15:06 · Zgłoś
Szczepionki nie będziesz oddawał bo nigdy nie była i nie będzie twoja, rozumu też nie musisz oddawać bo go nie masz.
Odpowiedz
-9
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 15:08 · Zgłoś
Monika ,coś jeszcze czy wykorzystalas zasób słów i wiedzy ?
Odpowiedz
6
@ Stary Glina
dnia 09.04.2021, 15:45 · Zgłoś
łodyniec-Szacun!!! Niech się wyszczepiają jak najszybciej
Odpowiedz
-12
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 17:40 · Zgłoś
Żebyś mógł jak najszybciej „pojechać na gapę”.
Odpowiedz
15
@ St. [...]-1984
dnia 09.04.2021, 19:22 · Zgłoś
Monisiu, dziecie drogie, a za czyje to pieniądze bez zgody podatnika ten polskojęzyczny [...] nabywa owe szczepionki i stręczy je Polakom?!
Odpowiedz
6
@ Z innej gliny
dnia 09.04.2021, 19:39 · Zgłoś
Haha... Bez zgody podatnika to się na codzień różne rzeczy finansuje- tak to niestety działa. Pewnie nie masz ochoty, niech zgadnę, finansować utrzymania więźniów skazanych na dożywocie? A ja akurat nie miałbym ochoty finansować katów. I tak by można jeszcze wymieniać, misiu;-)
Odpowiedz
5
@ Rozsądek
dnia 10.04.2021, 12:15 · Zgłoś
Także oddam przysługującą mi „to coś”i miejsce w kolejce.Żal mi ludzi,bo nie wiedzą co czynią.
Odpowiedz
-6
@ Z innej gliny
dnia 10.04.2021, 13:10 · Zgłoś
Wiedzą świetnie i właśnie dlatego to czynią. Nie budują swojej wiedzy w oparciu o stek bzdur. Np. kiedy słyszą, że „szczepionki są badane”, to wiedzą że nie chodzi sytuację dopuszczenia do obrotu bez badań, bo naprawdę trzeba być gorliwym wyznawca teorii spiskowych, zeby kupić ten kit.
Odpowiedz
11
@ dike
dnia 11.04.2021, 10:59 · Zgłoś
Monisiu dziecinko pamiętaj -nic nie jest za darmo. Jeżeli za ,,coś'' nie płacisz - to znaczy że Ty jesteś Towarem.
Odpowiedz
9
@ telewizja ŁŻE 24h na dobę
dnia 11.04.2021, 13:05 · Zgłoś
Telewizyjne [...] 'wierzo' że jeszcze rok dwa i wszystko będzie za darmo
Odpowiedz
73
@ Mer
dnia 09.04.2021, 14:00 · Zgłoś
Teraz tylko czekać jak będą jeździć po wioskach i szczepic jak psy 2 razy w roku bez sprawdzania czy ma ktoś przeciwwskazania czy nie
Odpowiedz
-76
@ Paweł Ch
dnia 09.04.2021, 14:07 · Zgłoś
Teraz wszyscy nauczyciele się zaszczepią i nie będą zarażać naszych dzieci.
Odpowiedz
91
@ tralala
dnia 09.04.2021, 14:11 · Zgłoś
Paweł Ch - Przecież szczepionka w żaden sposób nie gwarantuje tego, że osoba zaszczepiona nie będzie zarażać innych.
Odpowiedz
26
@ dragoness
dnia 09.04.2021, 14:15 · Zgłoś
Nie, Pawełku. Jak się zaszczepimy to wasze dzieci nie zarażą nas.
Odpowiedz
14
@ Jaś
dnia 09.04.2021, 15:09 · Zgłoś
Dzisiaj miałem szczepienie [...] w przychodni nr.2 na ulicy Baczyńskiego!Wiecej tam nie wdepnę.Brak jakiego kolwiek reżimu sanitarnego!Nikt nie przestrzega dystansu,ludzie cisną się jak w autobusie w dni targowe.Personel nie panuje nad sytuacją,jakimś traf3m ludzie przed drzwiami twierdzą ze są zapisani na ta sama godzinę./np.8godz./Wchodzą poza kolejnością osoby około trzydziestu kilku lat! A był to termin dla 60 plus!Jeden wieki skandal organizacyjny i sanitarny.
Odpowiedz
14
@ Stary Glina
dnia 09.04.2021, 15:44 · Zgłoś
I dobrze Ci tak Jasiu. Zdrowia Ci życzę
Odpowiedz
10
@ Wyborca
dnia 09.04.2021, 17:41 · Zgłoś
Co mają panie w lodówkach w przychodni?
Odpowiedz
-14
@ Darek
dnia 09.04.2021, 19:10 · Zgłoś
W Jaśle pisowskich [...] nie brakuje. Ale to dobrze, niech się szczepią. Selekcja naturalna :D
Odpowiedz
7
@ Adam
dnia 09.04.2021, 19:17 · Zgłoś
To dziwne bo ja bylem tam dzisiaj i wszystko było elegancko
Odpowiedz
4
@ Adam
dnia 09.04.2021, 19:17 · Zgłoś
To dziwne bo ja bylem tam dzisiaj i wszystko było elegancko
Odpowiedz
8
@ Duch
dnia 10.04.2021, 03:41 · Zgłoś
Potwierdzam, dokładnie jak napisałeś.
Odpowiedz
20
@ Na spokojnie
dnia 10.04.2021, 07:53 · Zgłoś
Doceńcie bez emocji następujące fakty w tej sprawie:

1. Szczepienie jest dobrowolne i każdy sam decyduje czy go chce, czy nie.
Za komuny nie było gadania: od szkoły do zakładów przy szczepiono bez pytania - to był inny rodzaj "demokracji" " tolerancji" i "wolności".
2. Namawiający do "za" czy "przeciw" zakładają, że większość ludzi nie ma rozumu i trzeba nimi pokierować, jak stadem [...], czyli zapędzić do zagrody.
3. Każdy, kto przeżył ileś lat sam zna (przynajmniej powinien) swój organizm i wie na co choruje, co mu pomaga, a co szkodzi.
Jeżeli się tym nie interesuje to należy do stada podatnego na namowy i szukającego przewodnika, nie dba o siebie i organizm sam mu się przypomni.
4. Każdy organizm jest inny. To, że wujkowi szczepionka np. na grypę pomogła, a [...]ce nie - nie znaczy, że sprawdzi się to u innej osoby i że trzeba się tym kierować.
5. Ostrożnie z tele-poradami: od czasu gdy część lekarzy zaczęło tak uprawiać leczenie, czyli bać się pacjentów, stracili wiele na wiarygodności. Niektórzy wracają do badania pacjenta, czyli powoli wraca normalność.
Przez telefon udzielano do tej pory najczęściej innych porad. Nie zdrowotnych.

Życzę podjęcia właściwych decyzji.
Odpowiedz
4
@ elio
dnia 10.04.2021, 12:16 · Zgłoś
Jeszcze się przekonasz nie długo jak będzie bo z tego co widzę to będzie gorzej niż za komuny już i tak jest żeby gdzieś wyjechać np za granicę musisz mieć aktualne badania a od tego krok tylko do tego żeby wprowadzić te szczepienia obowiązkowe jak już zaszczepią jakaś tam część bo tego będą się zapewne domagać te osoby co wierzą że ten cały wirus jest dziwnym trafem akurat wprowadzali trzecią falę wtedy gdy wiadomo jaka miała być pogodowa aura która jak wiadomo było że przy takiej pogodzie ludzie tak czy tak będą chorować z resztą widać jak się ubiór ludzi się zmienił na przestrzeni lat nawet jak jest zimno to ludzie chodzą ubrani jak by było lato a od tego tylko krok żeby się przeziębić i takiego zakwalifikować do tego całego wirusa.
Odpowiedz
5
@ Googlas
dnia 10.04.2021, 21:33 · Zgłoś
A jeszcze konkretniej - zarażą was, ale cytując producenta szczepionki będziecie przechodzić chorobę wiadomo jaką łagodniej
Odpowiedz
5
@ Zadowolony
dnia 10.04.2021, 22:36 · Zgłoś
Pan prezydent powiedział że premier mu powiedział że jest lepiej niż się spodziewal ja pytam to czego się spodziewal ???
Odpowiedz
3
@ Jaś
dnia 11.04.2021, 08:13 · Zgłoś
Adasiu,dziurawe skarpetki to też elegancja Francja i niech ci będzie.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.