Strona główna

Wpływają kolejne wnioski o progi zwalniające

99
Napisany dnia: 08.08.2019, 08:00 , Tagi: Brak

Do miasta wpłynęły trzy wnioski o montaż progów zwalniających na ulicach Jasła. Jeden z nich na ul. Floriańskiej został uwzględniony, drugi na ul. Klasztornej jest obecnie rozpatrywany, a trzeci na ul. Piotra Skargi został odrzucony.

Progi zwalniające stały się popularnym sposobem na skuteczne redukowanie prędkości. Coraz częściej do miasta wpływają wnioski o montaż tych urządzeń. Zdaniem mieszkańców, zarządów osiedli oraz spółdzielni mieszkaniowych przekłada się to na większe bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów. Niedawno kierowcy burzyli się na zamontowanie na drodze jednokierunkowej trzeciego progu na ul. Bieckiej. Końcem lipca br. wpłynął kolejny wniosek od zarządu osiedla Górka Klasztorna. W obecnej chwili jest on rozpatrywany przez Komisję Rozwoju, Gospodarki Komunalnej i Komunikacji Rady Miejskiej Jasła.

Pozytywną ocenę komisji uzyskał wniosek Jasielskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w zakresie budowy progu zwalniającego w formie wyniesionego przejścia dla pieszych na ul. Floriańskiej (rejon II Liceum Ogólnokształcącego). Ze względu na koszty budowy takiego progu (ok. 20.000,00 zł), realizacja zadania będzie możliwa po zapewnieniu odpowiednich środków finansowych w tegorocznym budżecie – wyjaśnia Agata Koba, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Jaśle.

Wniosek o zamontowanie progu zwalniającego w formie wyniesionego przejścia dla pieszych na ul. Piotra Skargi w Jaśle nie uzyskał akceptacji. Złożył go zarząd osiedla Jasło-Śródmieście. Dlaczego? - Ze względu na opracowany projekt budowlany oraz projekt zmiany w stałej organizacji ruchu przy Szkole Podstawowej nr 1 (przedmiotowe przejście przewidziane jest do likwidacji). W tym miejscu należy nadmienić, że w przypadku rezygnacji z realizacji budowy parkingu Kiss and Ride, wniosek zostanie ponownie rozpatrzony (pozytywna opinia Komisji Rozwoju, Gospodarki Komunalnej i Komunikacji Rady Miejskiej Jasła) i po zapewnieniu środków finansowych w budżecie możliwa jest jego realizacja – dodaje A. Koba.

id

Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ Lesbijka
dnia 08.08.2019, 08:19
Ocena
komentarza:
-2
Popieram wniosek, progi zwalniające powinny być montowane w całym mieście co 100 metrów.
@ anty
dnia 08.08.2019, 08:32
Ocena
komentarza:
30
tak co 50 metrów albo lepiej co 10 metrów. Ronda budujcie!!! po pierwsze ułatwiają ruch na skrzyżowaniu, po drugie jest tam bezpieczniej, po trzecie zwalniają rozpędzonych!!!
@ endrju
dnia 08.08.2019, 10:35
Ocena
komentarza:
33
Progi zwalniające??? OK ale powinny się wysuwać tylko tym którzy przekraczają prędkość, a są takie na zachodzie europy już montowane. Dlaczego jadący zgodnie z przepisami mają sobie psuć zawieszenia samochodów. I proszę nie pisać że jak jedzie się wolno to zawieszenie na progach się nie psuje.
@ GHG
dnia 08.08.2019, 11:25
Ocena
komentarza:
52
Powinny być na słynnych STOPach na Szopena. Tam ciągle są wypadki
@ ujrdne
dnia 08.08.2019, 15:24
Ocena
komentarza:
-20
Jak jedzie się wolno to zawieszenie na progach się nie psuje.
@ Egipskie ciemności
dnia 08.08.2019, 21:10
Ocena
komentarza:
13
Skuteczniejszym sposobem jest wymuszenie zwolnienia prędkości wskutek ciemności panujących po wprowadzeniu systemu oszczędzania oświetlenia miasta SOWA.
Co prawda tylko wieczorem i w nocy oraz dla przezornie myślących kierowców.
Do "laurów i chwały" dla autorów i mecenasów tego systemu za oszczędność można dopisać zasługi za wymuszenie wolniejszej jazdy.

Ofiary wypadków wskutek tych ciemności też powinny się udać po kasę do beneficjentów tego programu. Dotyczy to także ofiar gwałtów (jeżeli takie były lub będą) gdy ciemności sprzyjały powstaniu takich zdarzeń.

Jak bardzo ciemnym trzeba być by dopuścić do takiego "oświetlenia"?
@ qwerty
dnia 09.08.2019, 10:30
Ocena
komentarza:
12
@ghc. Na szopena nie prędkość jest problemem tylko zła widoczność spowodowana zaparkowanymi wbrew zakazowi samochodami. Kto chce się rozejrzeć musi wyjechać poza linię zatrzymania i stąd tyle dzwonów. Na taką ilość kraks nie jest możliwe by było tylu ignorantów "stopu". Wystarczy samemu tam pojechać nawet takim polonezem którego maska jest na tyle długa by był problem w widocznością. Oczywiście policja ani władze miasta nigdy w przypadku wypadku nie uwzględniły złego parkowania które znacznie utrudnia widoczność w tym miejscu.
@ @ASD
dnia 10.08.2019, 01:45
Ocena
komentarza:
0
tak? Szkoda, że jako Ty pewnie jeździsz co niedziele tylko do kościoła.. zobacz na tych januszy, sebixow co [...]ą jakby mieli pierwszeństwo na każdym skrzyżowaniu
@ qwerty
dnia 10.08.2019, 14:33
Ocena
komentarza:
2
Zaiste jezdze duzo wiecej niz ty a owego miejsca unikam z wyzej wymienionego powodu. Tym co maja tam pierwszenstwo radze zwalniac tam bo ubezpieczenie wam szkod nie pokryje.
@ _jr
dnia 11.08.2019, 12:44
Ocena
komentarza:
1
Popieram, tylko nie ma kto wniosku napisać. :)
@ ,,,
dnia 13.08.2019, 21:30
Ocena
komentarza:
1
najlepiej na całym miescie zrobic jeden wielki prog !!!
@ Kolo
dnia 08.08.2019, 08:48
Ocena
komentarza:
-12
Do anty ronda co 10 metrów hahahahah byłeś dalej niż jaslo albo w kraju gdzie wypadki są zredukowane do 80 % progi i jeszcze raz progi dotąd aż świadomość zagrożenia w głowach się utrwali.
@ anty
dnia 08.08.2019, 09:15
Ocena
komentarza:
9
Do Kolo. Czytać ze zrozumieniem proponuję się nauczyć. Ty pewnie byłeś dalej niż jasło :) 1000ha pomidorów ??? :)
@ Kolo
dnia 09.08.2019, 01:54
Ocena
komentarza:
-1
Anty dobrze zrozumiałem ty chyba nie minusuja ulomne mózgi które z ulicy kolejowej nie wpuszcza na 3go mają od rafineri jak nie wymusić to nie wyjdziesz z resztą w d.. byłeś i go... widziałeś
@ Bobik
dnia 08.08.2019, 08:49
Ocena
komentarza:
13
Zamiast progów proponuje tablice upamiętniajace !
@ No To Co
dnia 08.08.2019, 23:14
Ocena
komentarza:
9
Na Floriańskiej przed szkołą ma być ponoć próg zwalniający
Po co?Tam cała ulica to próg zwalniający
Nie pojedziesz tam więcej jak 30-40
Chyba,że zrobią remont całej ulicy.
@ cc
dnia 09.08.2019, 10:23
Ocena
komentarza:
3
Będzie jak na Różanej- próg na dziurze w drodze zainstalowali- szkoda słów.
@ Kierowca
dnia 13.08.2019, 00:35
Ocena
komentarza:
0
Spokojnie da się tam jechać z 80, nie wiem jakim złomem ty jeździsz, ale popieram twoje zdanie - próg jest tam niepotrzebny
@ Ja
dnia 08.08.2019, 08:50
Ocena
komentarza:
-5
A najlepiej, samochody poza granicami śródmieścia. A do centom można dojeżdżać MKS. Wilk syty i owca cała. Gwoli wyjaśnienia, wilk to samochody z poza Jasła a owca ludzie i samochody z miasta. Rada miasta dla miasta, taka jest zasada prawną, proszę radnych.
@ Znający temat
dnia 08.08.2019, 09:28
Ocena
komentarza:
10
Próg na Florariańskiej !!!, a parkowania na skrzyżowaniu tej ulicy z Igielną nie som w stanie wyeliminować - trudno z Igielnej wyjechać Za to się zabrać !!! i nie tylko na tej krzyżówce
@ 44
dnia 08.08.2019, 10:24
Ocena
komentarza:
8
Za to że z Igielnej trudno wyjechać należy podziękować Kurowskiej ponieważ to ona zrobiła sreptak zamykając ul. rynek. Ale jak się jest u władzy to można pod siebie i kolesiów robić co się podoba. A może by tak petycję o likwidację deptaka, w celu udrożnienia ruchu w mieście
@ Tak
dnia 08.08.2019, 14:55
Ocena
komentarza:
6
Ale kto wtedy był wiceburmistrzem od inwestycji?
@ Wl
dnia 09.08.2019, 00:02
Ocena
komentarza:
5
Oczywiście P. Pabian.
@ Ja
dnia 10.08.2019, 21:48
Ocena
komentarza:
1
I bardzo dobrze zrobiła. Są dwie równoległe ulice i bez sensu droga przez rynek.
@ Tylko normalność
dnia 08.08.2019, 09:53
Ocena
komentarza:
7
Na "starym mieście" Jasła, wyłączyć wszelki ruch kołowy.
@ No To Co
dnia 08.08.2019, 23:06
Ocena
komentarza:
-2
Na Starym Mieście zostawić TYLKO ruch samochodowy
tam nikt nie chodzi,tam wszyscy chcą jeżdzić
Zrobić we wszystkich sklepach obsługę
jak Mack{?} Donald przy okienku
Sory za błąd
@ Darko
dnia 08.08.2019, 10:10
Ocena
komentarza:
17
Na starym mieście zostawić tylko dorozki
@ Truman show na cda
dnia 08.08.2019, 10:20
Ocena
komentarza:
9
Mi to wygląda na spisek lokalnych warsztatów samochodowych. Ktoś tu się zrzucił do kapelusza i zaniósł do odpowiedniego decydenta który zadecyduje o budowie progów. Leżący policjanty wytrzęsą pieniążki z naszych portfeli na zbędne i częstsze naprawy zawieszenia. I nie mówi mi jeden z drugim że najazd na taką 'muldę' na jezdni jest dla auta bezpieczne pod jaką kolwiek nawet małą prędkością. Są to dodatkowe cykle pracy zawieszenia.
@ Truman show na cda
dnia 08.08.2019, 10:23
Ocena
komentarza:
11
Czy miasto typu "cztery domy dwie ulice" jakim jest Jasło stać na utrzymanie tego: "Komisję Rozwoju, Gospodarki Komunalnej i Komunikacji Rady Miejskiej Jasła."

Oj słychać stukanie od spodu !
@ clashtorny
dnia 08.08.2019, 11:29
Ocena
komentarza:
21
Pomysły kolejnych Januszy szeryfów... Próg na odcinku 200m na dziurawej i z wybojami drodze do Kauflandu-GENIALNE ! XD Wprowadzić zakaz parkowania na drogach, zbudować ronda i wprowadzić czas parkowania maksymalnie maksymalnie godzinę pod urzędami oraz wprowadzić darmowe parkingi dla mieszkańców Jasła. Tym się zajmijcie urzędasy od siedmiu boleści.
@ yozef
dnia 08.08.2019, 11:46
Ocena
komentarza:
9
moje marzenie to pasaz ulica czackiego przebudowa placu kolo kina syrena i wylaczenie z tych miejsc truchu samochodow ,wyciecie niektorych szpecacych drzew zakaz tam parkowania sam , odbudowa zabytkowych kamieniczek [sa zdjecia z przed wojny ] plac zwirki rowniez bez samochodow ,zrobcie cos dla ludzi dobrego ekologicznego ,,,panie burmistrzu potrafi pan jaslo bylo kiedys takie piekne ,nazywano je malym wiedniem ,pora by wrocic do tych czasow popytac zainwestowac a nie siedziec za biurkiem i przypinac ordery wstegi vczy nagrody ,,,
@ Ale jaja
dnia 08.08.2019, 15:43
Ocena
komentarza:
6
Masz szansę być burmistrzem bo chcesz wycinać drzewa
@ yozef
dnia 08.08.2019, 20:18
Ocena
komentarza:
-3
za pozno ,jestem po 80 i czesto mnie widzisz jak spaceruje ulicami jasla ,drzewa nie chce wycinac ,chce wycinac tylko te co smieca i zagrazaja ,idz na zielony rynek i zobacz jesion kolo pana antasa ktory w razie wichury zniszczry zabytkowe grobowcw ,a moze o to chodzi ,,,tylu wspanialych jaslan mozna by tam przeniesc na stary cmentarz a tam z drugiej strony lezy jakis ginekolog strazak honorowy obywatel jasla ,,,idz zobacz , NAWET PRZECIECIE TEGO JESIONA NIE WCHODZ W GRE , PODOBNIE DAB NA ULICY SZOPENA NA DZIALCE SLYNNEJ LEKARZ ,WICHURA GO POWALI NA SAMOCHODY ,,, ITD ITD ,,
@ real
dnia 08.08.2019, 11:56
Ocena
komentarza:
7
Proponuję fotoradarek na ulicy 3 Maja. Może ostudzi to zapędy ćwoków gnających tą ulicą wieczorami z prędkościami sporo ponad 100 km/h.
@ ixi
dnia 10.08.2019, 04:39
Ocena
komentarza:
1
No i ten hałas z motocykli i wieswagonów.. Masakra
@ Bogdan
dnia 10.08.2019, 19:34
Ocena
komentarza:
1
Wiem, że gonią ale nie tylko tam i motocykle jak szalone z rykiem. Ale ile km/ godz tego nie wiemy bo nie mamy w oczach radaru .
@ Kierowca
dnia 13.08.2019, 00:37
Ocena
komentarza:
0
proponuje wymiane okien
@ Postęp
dnia 08.08.2019, 12:09
Ocena
komentarza:
1
Wkrótce miną problemy,będą latające samochody,dlatego wycinają wysokie drzewa.Już powstaje taki samochód i to dzięki Polakowi.
@ bona
dnia 08.08.2019, 12:53
Ocena
komentarza:
9
A 17_go stycznia może tutaj coś zrobić bo nas tiry wykończona
@ anty bona
dnia 08.08.2019, 15:33
Ocena
komentarza:
2
Próg najlepiej na DK, gratuluje! Znakomity pomysł. Teraz przeczytaj jeszcze raz co napisałeś/aś.
@ żelazna logika
dnia 08.08.2019, 21:59
Ocena
komentarza:
5
Hamowanie i rozpędzanie się 40-stu ton masy tirowej jest przecież bezszelestne.
@ ixi
dnia 10.08.2019, 04:40
Ocena
komentarza:
0
Wystarczy radar..
@ wsiur
dnia 10.08.2019, 06:51
Ocena
komentarza:
4
wiedzial gdzie sie buduje to o co pretensje? Chcialo sie blisko wsi jaslo mieszkac to teraz trzeba cierpiec
@ prywatny samolocik
dnia 08.08.2019, 13:04
Ocena
komentarza:
14
Po co wam jakaś progi zwalniające?
Dostaliście 500 srebrników to progi zwalniające wam nie potrzebne i siedźcie cicho.
@ Zentki Nawsie.
dnia 08.08.2019, 13:50
Ocena
komentarza:
-5
W tym przysiółku też potrzeba progów zwalniajacych bo powstał nowy asfalt.Jezdzą jak wariaci.Strach isc z dzieckiem strach żeby kot lub pies byl na asfalcie. To jest przegiecie co tu sie dzieje.Ale oczywiscie kochany SOŁTYSUNIo nie chce progów bo mu szkoda zawieszenia w autku.Dlatego apeluje do władz gminy Kołaczyce aby zainstalowac progi w przysiółku Zentki.
@ Janusz i Grażyna
dnia 08.08.2019, 14:09
Ocena
komentarza:
13
Mam pytanie do p. Pierzchały dlaczego takie wnioski składa pomimo wiedzy mieszkańców Klasztornej. Rozumiem, że kolega montuje i bierze za to 20 kafli? Może chodnik jest lepszą inwestycja, a nie zatruwanie życia mieszkańcom.
@ Próg
dnia 08.08.2019, 15:20
Ocena
komentarza:
8
Sam się wybrał znowu czy mieszkańcy go wybrali?
@ Próg
dnia 08.08.2019, 15:18
Ocena
komentarza:
10
Ciekawi mnie jakie to "intieligienty" sobniowskie, uchwaliły na sali (miejscowe wiedzą co to sala) że na Różnej ma być próg
@ Sobniów
dnia 08.08.2019, 17:49
Ocena
komentarza:
10
Najgłupszy pomysł w okolicy. Komu ten próg był potrzebny? Z lewej ogrodzenie z prawej ogrodzenie i chaszcze a na środku próg. Ludzie puknijcie się w głowę. Tam nawet nikt nie chodzi a jak przechodzi jeden człowiek na dobę to niech sobie gość obok wytnie chaszcze co wychodzą na ulicę i zawężają drogę.
@ Ale jaja
dnia 08.08.2019, 22:01
Ocena
komentarza:
7
Popatrz dokładnie to się domyślisz komu był potrzebny, podobnie jak zmiana organizacji ruchu nieopodal. Nastawiali znaków niezliczone ilości a w sumie jedynym rozsądnym jest strefa ograniczonej prędkości
@ Pola
dnia 08.08.2019, 23:13
Ocena
komentarza:
8
Bo teraz inteligent z sobnoowa rządzi
@ hhdshdd
dnia 08.08.2019, 15:23
Ocena
komentarza:
15
Progi to bezsens i najbardziej cierpią na tym ci, którzy o nie wnioskują.
Znajomi mieszkają koło progu i cały dzień i noc słyszą tylko najpierw odgłos hamowania, potem brzdęk zawieszenia na progu i potem przyspieszanie - nie idzie tam usnąć. Ale sami chcieli. Wcześniej auta śmigały tamtędy bezszelestnie, bezemisyjnie. Teraz hamują, ruszają, warczą i dymią.
@ żelazna logika
dnia 08.08.2019, 22:01
Ocena
komentarza:
6
no i nabijają dodatkowy hajs okolicznym warsztatom samochodowym.
@ marion
dnia 08.08.2019, 15:35
Ocena
komentarza:
-6
tu gdzie buduja policje trzeba dac ze trzy progi zwalniajace- nieraz pedza ze 100 km na godz. juz trzy razy byly wypadki gdzie wjechali do ogrodu , a o przejsciu na druga strone drogi graniczy z cudem.tak samo jak wyjechac samochodem z uliczki poporzadkowanej,mimo ze jest lustro
@ Progi
dnia 08.08.2019, 15:54
Ocena
komentarza:
8
[Komentarz nie na temat]
@ Inzynier
dnia 08.08.2019, 18:42
Ocena
komentarza:
-1
Pabian ma związane rece, nie postawi się reliktowi poprzedniego systemu jakim jest jsm, bo już raz to zrobił nie robiąc radnego P. wiceburmistrzem
Wolalem juz dyzia z ekipą, przynajmniej cos sie działo.
@ Lokalny
dnia 08.08.2019, 18:43
Ocena
komentarza:
17
A dlaczego to szanowna redakcja nie pisze o zniszczeniach przez burze ktora byla 7.08.2019 r. Ludzia dachy uszkodzilo na budynkach oraz na kosciele glownie w gminie Tarnowiec. Waznych informacji trzeba dowiadywac sie z telewizji ogolnopolskiej zas media lokalne jak zwykle milcza. Wstyd hanba oraz barak slow.
@ Z Tarnowca
dnia 08.08.2019, 18:47
Ocena
komentarza:
13
Redakcja pisze o głupotach non stop zaś napisać o rzeczach ważnych a takim jest kataklizm który przeszedł wczoraj nie ma komu.
@ Ha ha
dnia 08.08.2019, 18:51
Ocena
komentarza:
5
Redakcja jak zwykle zaspala a moze juz weekend sobie zrobili.
@ józek
dnia 08.08.2019, 19:15
Ocena
komentarza:
1
to burz nie było co nie pisze
@ uo
dnia 08.08.2019, 19:34
Ocena
komentarza:
4
dlaczego nie dwieście tysięcy było by więcej do podziału
@ On4
dnia 08.08.2019, 19:44
Ocena
komentarza:
4
Zapewne napiszą o tych zniszczeniach z opóźnieniem za kilka dni jak oni to umieja gdy wszyscy już o tym zapomną.
@ znawca
dnia 08.08.2019, 20:18
Ocena
komentarza:
3
wystarczy że będzie taki asfalt jak na zdjęciu a już Trzeba będzie zwalniać i nie potrzeba montować progów zwalniających
@
dnia 09.08.2019, 06:50
Ocena
komentarza:
6
To jest dowód na to, że zarządy
nie mając pomysłu robią byle co
utrudniając życie mieszkańcom.
.
Może wraz z progami złożycie
wnioski o dofinansowanie
napraw zawieszenia w pojazdach.
@ Qqruq
dnia 08.08.2019, 21:46
Ocena
komentarza:
-4
Na Jana Pawła II też by się przydało...
@ Omijanko
dnia 08.08.2019, 21:55
Ocena
komentarza:
-2
Zamiast progu,duży kamień i będą zwalniać,by go ominąć,oczywiście nie na środku.
@
dnia 09.08.2019, 06:54
Ocena
komentarza:
3
Kamień to sobie do nogi przywiąż.
@ Omijanko
dnia 09.08.2019, 08:06
Ocena
komentarza:
1
Nie zamierzam się topić,ale za granicą tak robią i na nim osadzony znak 30/godz.
@ Ania
dnia 08.08.2019, 22:59
Ocena
komentarza:
4
Apeluje o prog zwalniajacy na ul. Jana Pawla. Od godziny 19 zaczynaja urzadzac tam sobie rajdy autami i motocyklami...
@ Ale jaja
dnia 10.08.2019, 16:22
Ocena
komentarza:
5
Ja apeluje by mieszkańcy Jana Pawła usunęli samochody z ulicy
@ P
dnia 08.08.2019, 23:15
Ocena
komentarza:
16
Najlepszy Portal informacyjny masakryczne burza nad miastem ipowiatem ludzie ucierpieli ponieśli szkody szpital zalany a tu zero informacji wszystko cacy no nie OTO JASEŁKO WŁAŚNIE
@ Ups
dnia 08.08.2019, 23:21
Ocena
komentarza:
1
Ja tez chcę próg Orlen Metzgera na wyjeździe Bo blok 38 nie ma spokoju śni za dnia ani w nocy Chce i już
@ Ośmiorniczka
dnia 09.08.2019, 08:37
Ocena
komentarza:
2
Zróbmy w Jaśle strefę 30kmh
@ Q
dnia 09.08.2019, 06:22
Ocena
komentarza:
6
My mamy naturalne i ekologiczne progi zwalniające czyli dziurawe drogi
@ Jasełko
dnia 09.08.2019, 06:41
Ocena
komentarza:
13
Stan drogi na górce klasztornej to jeden wielki próg zwalniający
@
dnia 09.08.2019, 06:58
Ocena
komentarza:
6
Na Bieckiej stan nawierzchni też katastrofa.
Ten próg wyrównał tylko dołek
I jest prosto hehehe.
@ ixi
dnia 10.08.2019, 04:44
Ocena
komentarza:
1
Na 3 go Maja tez, zwłaszcza koło Biedrony
@ mrX
dnia 09.08.2019, 07:38
Ocena
komentarza:
1
Miasteczko emerytów powinno mieć progi zwalniające co 50 m na każdej ulicy, a także ograniczenie prędkości dopuszczalnej do 30 km/h na całym terenie.
@ Herkules
dnia 09.08.2019, 15:31
Ocena
komentarza:
11
Jasło jest tak zakorkowane że bez progów jedzie się 15 km na godzine
Zamiast progów zróbcie drogi i parkingi.
@ xDDD
dnia 09.08.2019, 15:59
Ocena
komentarza:
0
progi stawią a drogi rozwalane haah pozdo elo
@ Typowy polski polityk.
dnia 09.08.2019, 18:57
Ocena
komentarza:
1
Wnioskuję o założenie progów zwalniających na umysły dla za bardzo bystrych obywateli. Dziękuję za poparcie.
@ Podziw
dnia 09.08.2019, 21:09
Ocena
komentarza:
3
No,no,ale Jasło bogate,taki piękny próg na poniszczonej drożynie.Tańszym kosztem 2 łopaty asfaltu na wzgórek i przy okazji dziury załatać.
@ rico
dnia 09.08.2019, 21:14
Ocena
komentarza:
7
Pan radny Pierzchała składa najwięcej wniosków mając w tym konkretny cel . Były osiedlowy teraz radny, pociągnął za sobą wyborców ,którzy to nie wiele o nim wiedzą. Spotkania z mieszkańcami w salce katechetycznej , lub na placu Klasztoru, to podnosi poparcie. Progi progami, ale jak zobaczyłem w TV Jasło, jak wbija pierwszą łopatę, w budowę Krzyża w Gorajowicach zwątpiłem. Chyba nie każdy wie ,że radny w przeszłości pracował w milicji, za komuny , tylko mało kto wie w jakiej komórce.
@ KrólZUS
dnia 09.08.2019, 21:33
Ocena
komentarza:
2
Idiotyzm i tyle
@ No To Jak?
dnia 09.08.2019, 22:44
Ocena
komentarza:
2
Więcej rozwagi,dbania o życie,po co te progi?Naprawcie drogi!
@ @ASD
dnia 10.08.2019, 01:49
Ocena
komentarza:
3
trzeba było isc na wybory tyle w temacie. wieęcej komentujących niż robiących
@ @ASD
dnia 10.08.2019, 01:53
Ocena
komentarza:
0
Ciebie do psychologa i tyle w temacie
@ @ASD
dnia 10.08.2019, 01:55
Ocena
komentarza:
0
Naprawiać drogi by było więcej debili do szybszej jazdy? Na Mickiewicza od bramy od gamratu potrafią jeździc zeby zadbać o auto... KAMIENISTA DROGA WSZEDZIE POWINNA BYC I TYLE
@ Tryt
dnia 09.08.2019, 23:05
Ocena
komentarza:
3
Progi progami, są potrzebne. Ale najlepiej zrobić jak mój sąsiad. Zamontował ,,próg zwalniający,, po pedałem ,,gazu,,. Efekt? Synuś jeździ wolniej.
@ @ASD
dnia 10.08.2019, 01:48
Ocena
komentarza:
-1
Czyli nijakie zaufanie do swojego syna haha
@ @ASD
dnia 10.08.2019, 01:47
Ocena
komentarza:
0
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
@ @ASD
dnia 10.08.2019, 01:56
Ocena
komentarza:
3
&)% komentujących, którzy nie chodzą na wybory maja najwiecej do powiedzenia! BRAWO IDIOCI
@ Optymista
dnia 10.08.2019, 08:11
Ocena
komentarza:
2
Dobrze chociaż, że benzyna droga, to nie każdego stać na jazdę. Kiedyś baryłka ropy kosztowała 108$, a benzyna na stacjach 5.26zł. Dziś baryłka po 57$, a benzyna dalej ok. 5.26zł. Czyżby zmowa cenowa państwowych gigantów zarządzanych przez PIS?
@ Jasio
dnia 10.08.2019, 09:22
Ocena
komentarza:
1
Na progu zwalniającym hamuję do zera a potem ruszam z jedyneczki. Mam nadzieje, że jest to przyjemne zwłaszcza dla działkowcòw na ul. Bieckiej. Pewno teraz żałują tego progu.
@ cytryna kwasna
dnia 10.08.2019, 14:04
Ocena
komentarza:
4
Takie progii w innych miastach to wykonuje sie z ASFALTU - to samo robi i TANIE!
A w Jasle 20 tys. jeden - kasa dla sprzedawcy (to tak jak upychanie kostki gdzie popadnie).
@ Ale jaja
dnia 10.08.2019, 16:23
Ocena
komentarza:
3
Tylko za co te 20 tys za kawałek gumy? to jest złodziejstwo
@ Słodka cytryna
dnia 10.08.2019, 19:08
Ocena
komentarza:
3
Ktoś proponuje mi kamień do nogi,lecz poprą mnie kierowcy jeżdżący po Europie,że kamieniami-głazami obkładają uliczki na osiedlach,by nie niszczyć zieleni,drzew i krzewów.Na samym zakręcie głaz,by automatycznie zwolnić jazdę.Progi zwalniające wykonane z asfaltu i pomalowane białe,poprzeczne pasy.Za zaoszczędzone pieniądze robią po kilka/przed blokami/ogródków na grilla,sadzą kwiaty drzewka i krzewy.Bloki toną w zieleni i bardzo stare drzewa nie przeszkadzają.Nie ma wypadków,ale nikt pijany nie odważy się kierować.
@ cytryna kwasna
dnia 11.08.2019, 00:45
Ocena
komentarza:
7
Do Słodka cytryna - Tak sie robi we WSZYSTKICH MIASTACH na celym swiecie.
Jaslo nie ma problemu pakingow po wyjezdzie urzednikow do posesji poza (w zieleni,
duzo drzew etc) to oni wycieli te drzewa - no gdzie mieszka Pawlus, Czarnecki, Pabian i tym podobni?
@ powolny
dnia 12.08.2019, 17:46
Ocena
komentarza:
1
Potem pretensje o ryk silników i większe zadymianie z aut które tylko hamują i się rozpędzają.
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

VIVO! Krosno
Burgery Jasło
Praca w Holandii
  • Co za grzyb! Pan Wojciech znalazł borowika giganta

     

    To grzybobranie Pan Wojtek z pewnością uzna za jedno z najbardziej udanych w swoim życiu. W lesie, wraz z żoną znalazł bowiem rekordowego borowika. Grzyb ważył aż 1,6 kg!

  • Partie wytoczyły działa i szykują się do batalii o mandaty

     

    Kampania wyborcza przed tegorocznymi wyborami parlamentarnymi trwa w najlepsze. Polacy 13 października zdecydują, którzy z kandydatów uzyskają mandaty i zasiądą w przyszłej kadencji w ławach poselskich i senatorskich. Perspektywa jest niezwykle kusząca. Nie powinien, więc dziwić fakt, że politycy aspirujący do roli parlamentarzysty coraz mocniej angażują się w prowadzenie kampanii.

  • Studenci z Krosna stworzyli prototyp łazika

    Co oznacza tajemniczy termin VDesign? Odpowiedź na to pytanie nie tylko nie przysparza trudności, ale wręcz sprawia przyjemność członkom Studenckiego Koła Naukowego, pasjonatom informatyki, mechaniki, mechatroniki, cybernetyki i innych podobnych dziedzin nauki.

  • Minione wieki przemówiły po raz dziewiąty

     

    Karpacka Troja nigdy wcześniej nie doświadczyła tak dużej liczby odwiedzających. Dziewiąta edycja Karpackiego Festiwalu Archeologicznego "Dwa Oblicza" potwierdziła rosnącą popularność tego unikatowego miejsca. Po raz kolejny organizatorzy największego wydarzenia plenerowego w kalendarzu imprez organizowanych w skansenie zabrali swoich gości w fascynująca podróż do przeszłości.

  • Totalna wyprzedaż! Rabaty nawet do -50%

     

    W sklepie "U Leona" na klientów czekają wysokie rabaty, nawet do -50%. W wyjątkowo niskich cenach można znaleźć tutaj kabiny prysznicowe, ceramikę sanitarną baterie łazienkowe i wiele innych.

  • Udar zmienił życie Marcina. Teraz walczy on o powrót do sprawności

     

    Marcin Machowski był energicznym, pełnym pasji trzydziestolatkiem. Jego życie zmieniło się z chwilą, w której doznał udaru niedokrwiennego mózgu. Od prawie pięciu lat każdego dnia walczy o powrót do sprawności. W jej odzyskaniu pomóc mogą turnusy rehabilitacyjne w specjalistycznym ośrodku w Koszalinie. Ich koszt to 50 tys. zł. Niestety kwota ta przekracza jego możliwości finansowe.

  • Firma atrakcyjna dla szukających pracy

     

    Rynek pracy stawia obecnie przed pracodawcami zupełnie nowe wyzwania. Świadomość własnych oczekiwań prezentowanych przez osoby poszukujące zatrudnienia stale wzrasta. Stabilne warunki zatrudnienia to nie wszystko. Równie ważne okazują się dzisiaj możliwość awansu, doskonalenia zawodowego, czy też atmosfera w zespole. Szukając pracy warto wybrać firmę, która stanie się gwarantem realizacji naszych planów zawodowych.

  • „Musimy wzmacniać wzajemne relacje”

     

    Wczoraj, w Jaśle odbyły się obchody II Dnia Pamięci, poświęconego żydowskiej społeczności Jasła. Ich głównym punktem było odsłonięcie tablicy upamiętniającej Żydów, którzy w sierpniu 1942 r. zostali deportowani z jasielskiego getta do obozu zagłady w Bełżcu. Odsłonił ją Georges Feniger, potomek ocalonych z holokaustu.

  • Miasto zamierza zainwestować w oświetlenie

    Radni Rady Miejskiej Jasła zdecydowali o przystąpieniu do projektu modernizacji oświetlenia ulicznego. Projekt ma być realizowany przez Związek Gmin Dorzecza Wisłoki...

  • "Aktywni w Gminie Jasło"

     

    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle w partnerstwie z INNOVO Innowacje w Biznesie Sp. z o.o. zrealizował w okresie od 01.06.2017 r. do 31.01.2019 r.  projekt  „Aktywni w gminie Jasło” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105