Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

WSA unieważnił uchwałę Zarządu Powiatu w Jaśle

172

W czwartek Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie rozpatrzył skargi pani Barbary Wierdak-Cyboroń oraz wojewody podkarpackiego w sprawie uchwały Zarządu Powiatu w Jaśle unieważniającej konkurs na dyrektora I LO. Sąd w całości ją uchylił i obciążył zarząd kosztami sądowymi. Wyrok jest nieprawomocny.

Wracamy do tematu unieważnionego konkursu na dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego w Jaśle ogłoszonego 9 maja ubiegłego roku przez Zarząd Powiatu w Jaśle. 2 lipca dwunastoosobowa komisja konkursowa, która dokonywała oceny kandydatów wyłoniła Barbarę Wierdak-Cyboroń na stanowisko dyrektora szkoły.

Niedługo jednak trwała jej satysfakcja i radość z pozytywnie rozstrzygniętego konkursu, bowiem tego samego dnia zaczęły się niezapowiedziane kontrole w liceum, przeprowadzone przez pracowników starostwa z upoważnienia starosty jasielskiego. 27 sierpnia 2019 r. Zarząd Powiatu w Jaśle podjął uchwałę o unieważnieniu konkursu z powodu nieprawidłowości, które mogły mieć wpływ na jego wynik. - „Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej zostały wskazane uchybienia. Konsekwencją powyższych uchybień jest nieprawidłowy wybór przedstawicieli Rady Rodziców I LO w Jaśle, a tym samym stanowi to uchybienie, które miało wpływ na wynik konkursu”- czytamy w uzasadnieniu uchwały unieważniającej konkurs.

Z decyzją zarządu nie zgodziła się Barbara Wierdak- Cyboroń uznając tę uchwałę za niezgodną z prawem. Co więcej, złożyła skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie. O sprawie powiadomiła również wojewodę podkarpackiego, która po zapoznaniu się ze sprawą uznała, że unieważnienie konkursu było niezgodne z prawem. Wczoraj WSA rozpatrzył obie skargi, zarówno Barbary Wierdak-Cyboroń, jak również wojewody i podjął decyzję o unieważnieniu uchwały zarządu powiatu dotyczącej unieważnienia konkursu na stanowisko dyrektora I LO w Jaśle.

- Wczoraj w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Rzeszowie zapadł wyrok w sprawie uchwały Zarządu Powiatu w Jaśle dotyczącej unieważnienia konkursu na stanowisko dyrektora I LO w Jaśle z powodu innych nieprawidłowości, które mogły mieć wpływ na wynik konkursu. Wyrokiem tym Wojewódzki Sąd Administracyjny stwierdził nieważność uchwały 110/19 z dnia 27 sierpnia 2019 r. Tym samym sąd uwzględnił skargi pani Barbary Wierdak-Cyboroń oraz wojewody podkarpackiego rozpoznawane łącznie na tej samej rozprawie – mówi radca prawny Arkadiusz Chmielowski pełnomocnik Barbary Wierdak-Cyboroń. - Wojewódzki Sąd Administracyjny uznał, że nawet, jeżeli nieprawidłowości dotyczące wyboru Rady Rodziców wskazywane przez Zarząd Powiatu w Jaśle zaistniały, to nie miały one wpływu na wynik konkursu. W chwili obecnej wyrok jest nieprawomocny. Czekamy na to, aby się uprawomocnił i wówczas będziemy podejmować dalsze kroki prawne. Na ten moment jest za wcześnie, aby o tym mówić – dodaje radca prawny. WSA obciążył zarząd powiatu kosztami postępowania sądowego.

Mimo wielokrotnych prób skontaktowania się ze starostą jasielskim Adamem Pawlusiem, nie udało nam się z nim porozmawiać. Jakie zatem zarząd powiatu podejmie kroki, o tym dowiemy się w najbliższym czasie. Wyrok jest nieprawomocny, a więc stronie przysługuje wniesienie skargi kasacyjnego do Naczelnego Sądu Administracyjnego w ciągu 30 dni od dnia doręczenia orzeczenia wraz z uzasadnieniem.

id

Napisany dnia: 28.02.2020, 16:00

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
5
@ datg
dnia 02.03.2020, 18:28 · Zgłoś
mam nadzieje że pawluś zapłaci za to ze swoich pieniędzy a nie z kasy powiatu !!!
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 02.03.2020, 23:16 · Zgłoś
Nadzieja matką głupich, niestety.
Odpowiedz
6
@ mafioso
dnia 02.03.2020, 14:44 · Zgłoś
Ludzie czego wy chcecie od Pawlusia? Jaka dymisja?Jaka rezygnacja? On ma zakodowane przez układ,że ma trwać i kasę brać!!Dopóki się da??
Odpowiedz
7
@ koran
dnia 01.03.2020, 19:09 · Zgłoś
w poniedziałek o 9 na placu Żwirki spotkanie z Pawlusiem. Będziemy tam i będziemy buczeć.
Odpowiedz
10
@ Jojka
dnia 01.03.2020, 17:49 · Zgłoś
Waszkiela usunął Kmiecik,któremu on lizał d... i niszczył kogo wskazał..!Więc nie UBolewajcie?
Odpowiedz
14
@ emi
dnia 01.03.2020, 12:37 · Zgłoś
szanowna pani Wierdak otrzyma odszkodowanie za beznadziejną decyzje Zarządu ,ale zdecydowanie musi się podzielić otrzymaną kwotą z byłym dyrektorem p. Waszkielem,którego w równie niegodziwy sposób usunięto ze stanowiska.zastanawia mnie czy pani Wierdak ma choć trochę honoru i jak się teraz zachowa.
Odpowiedz
10
@ dragoness
dnia 01.03.2020, 14:53 · Zgłoś
Tak wygląda upolitycznianie szkół.
Odpowiedz
5
@ Pani
dnia 01.03.2020, 12:31 · Zgłoś
Państwo w państwie.Jaslo ponad prawem.powiat jasielski wychodzi na to że wszystko może.nawet działać niezgodnie z prawem.
Odpowiedz
4
@ Dike
dnia 01.03.2020, 16:13 · Zgłoś
Prawo Kalego.
Odpowiedz
-1
@ Jarema
dnia 01.03.2020, 10:22 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
9
@ Wojna gangów
dnia 01.03.2020, 09:49 · Zgłoś
Żeby było tak jak było!
Odpowiedz
10
@ Antonio
dnia 01.03.2020, 07:46 · Zgłoś
Może to jest sposób na jasielskie władze, że należy odwoływać się do WSA.
Kiedyś gmina Jasło zignorowała moje pismo, następnie po napisaniu ponaglenia do wójta też nie otrzymałem odpowiedzi.
Miałem wysłać pismo do WSA, ale uznałem że to też nic nie da.
A szkoda, bo to jedyna właściwa droga pośród jasielskich bagien.
Odpowiedz
12
@ Antek
dnia 29.02.2020, 22:55 · Zgłoś
Konkurs konkursem ale dyrektorzy szkoły mają być nasi.
Odpowiedz
18
@ zorro
dnia 29.02.2020, 22:33 · Zgłoś
Ludzie w starostwie mają dość Pawlusia!!! Ludzie w powiecie też! PAWLUŚ musi odejść!
Odpowiedz
12
@ zajoncowa
dnia 01.03.2020, 11:44 · Zgłoś
A Pawluś ma dość liudzi w starostwie i w powiecie!!!
Te ludzie muszą odejść!
Odpowiedz
-16
@ WOW
dnia 29.02.2020, 22:26 · Zgłoś
Szkoda waszego ujadania!!! Pan Starosta podjął słuszną decyzję.
Odpowiedz
11
@ kondor
dnia 01.03.2020, 11:40 · Zgłoś
Staroście trzeba spokojnie tłumaczyć a nie tylko oskarżenia i nagonka. On się zamyka w sobie i myśli, że go jakieś złe ludzie nie lubią i się jeszcze bardziej zapieka w nienawiści do drugiego sortu. A można spokojnie tłumaczyć. Panie Adamie kochany proszę pozwolić radnym aby sami głosowali zgodnie z rozsadkiem. Panie Starosto jedyny proszę przyjąc do wiadomości że dobro powiatu to nie zawsze to samo co dobro partii. I tak dalej. Barsdzo was proszę opozycjoniści abyćie tłumaczyli Panu Staroście bo tylko mu mieszacie a on ma dużo spraw na głowie.
Odpowiedz
9
@ do kondora
dnia 01.03.2020, 11:42 · Zgłoś
Duzo spraw na głowie, chyba sądowych
Odpowiedz
-13
@ Beta
dnia 29.02.2020, 21:23 · Zgłoś
Brawo Adam Pawluś, nie przejmować się i iść do przodu !
Odpowiedz
10
@ Jarema
dnia 01.03.2020, 10:23 · Zgłoś
Jakiego przodu ogarnij sie
Odpowiedz
8
@ Pogarda
dnia 02.03.2020, 10:57 · Zgłoś
A czy Pawluś się przejmuje??? Powiatowe koryto jest szerokie i zawsze znajdzie za garść srebrników zdrajców, pustogłowe blondynki i lizusów. Niby walczył za wolną Polskę, ale z pomocą wyrachowanych karierowiczów urządza ją na wzór stalinowski,
Odpowiedz
19
@ WARZYC.
dnia 29.02.2020, 20:09 · Zgłoś
Ale Zarząd to nie tylko p.Pawluś! Jaka jest rola Pankiewicza???!!! Czy on w ogóle coś tam robi, czy tylko się chowa za plecami P. Pawlusia i się ślizga!!! Decyzje Zarządu są podejmowane wspólnie, a od człowieka który pełnił funkcję Wójta Gminy Jasło przez kilka kadencji, powinno wymagać się więcej rozwagi, znajomości tematu, mądrych decyzji i elastyczności w oparciu o opinie środowisk / w tym przypadku oświatowych /. Ale w Gminie Jasło było podobnie!!! Czekamy na wypowiedż tego pana w tym temacie na najbliższej sesji Rady Powiatu. Ciekawy jestem jaka była opinia Radców Prawnych przy podejmowaniu tak bzdurnej uchwały anulującej wyniki konkursu. A to poszło w eter. Potwierdzenie zapłaty kosztów sądowych przez członków Zarządu. powinno być przedstawione opinii społecznej!!!
Odpowiedz
17
@ SKROMNY
dnia 29.02.2020, 21:02 · Zgłoś
Kto jest radcą prawnym w starostwie ? I czy dostał premie 2019r?
Odpowiedz
-16
@ Julek
dnia 29.02.2020, 18:39 · Zgłoś
Jest dwie osoby które babraja w tymkomputerze i pisza paszkwile na starostę wstyd i ha,,,nba co za puste glowy.A ta pani ze Żmigrodu to nawet szkoda mówić,gdzie honor?
Odpowiedz
10
@ dragoness
dnia 29.02.2020, 18:41 · Zgłoś
Jeżeli starosta ma takich zwolenników jak pan, to niepotrzebni mu wrogowie.
Odpowiedz
13
@ Młody Jaślanin
dnia 29.02.2020, 17:57 · Zgłoś
Wynoszę się z tego miasta! A WY dalej wybierajcie takich burmistrzów i starostów. Gratulacje
Odpowiedz
-5
@ kent
dnia 29.02.2020, 22:01 · Zgłoś
Żegnaj! Bye bye :)
Odpowiedz
10
@ Koronawirus
dnia 29.02.2020, 17:44 · Zgłoś
Sprawiedliwości stało się zadość.
Brawo Pani Dyrektor. Brawo dla mecenasa.
Odpowiedz
9
@ gazda
dnia 29.02.2020, 14:16 · Zgłoś
jaka jest różnica między mózgiem a rozumem
Odpowiedz
28
@ o Adamie
dnia 29.02.2020, 13:44 · Zgłoś
Ten wąsik, ach, ten wąsik,
Ten wzrok, ten gest, ten dąsik!
Tyś lider naszych radnych,
Starostą jesteś nam!
Adamie, ach Adamie
Tyś wierny naszej damie!
Tli w tobie się charyzma,
Tyś Nikodem Dyzma!
Odpowiedz
3
@ wojtex
dnia 01.03.2020, 09:24 · Zgłoś
słaba przeróbka tekstu Sempolińskiego
Odpowiedz
19
@ LTE
dnia 29.02.2020, 13:30 · Zgłoś
A wystarczy przestać głosować na PiS i starych pisowców ukrywających się pod innymi nazwami i odciąć ich wreszcie od koryta.
Odpowiedz
6
@ do sąsiad
dnia 29.02.2020, 11:37 · Zgłoś
Klasyczny trójpodział władzy sprawdził się historycznie a dodanie
do tego tzw. "czwartej władzy", czyli mediów, w dobie internetu
przynosi tylko szkody dla funkcjonowania demokratycznych państw.
Trzeba mieć szerszą wiedzę jak to funkcjonuje, żeby to zrozumieć.
Dziennikarze nie tylko uzurpują sobie prawo ferowania wyroków, nie
mając najczęściej elementarnej wiedzy prawniczej i pobieżną znajomość
faktów, ale często wpływają na wyniki wyborów, nawet w państwach
o ugruntowanych systemach demokratycznych. Przy tym immunitet
dziennikarski zapewnia im bezkarność. Co bardziej światli ludzie już
rozumieją, że tak to dalej nie może funkcjonować.
Odpowiedz
5
@ Sąsiad
dnia 01.03.2020, 10:53 · Zgłoś
Ale głupoty opowiadasz. Bez mediów nie miałbyś pojęcia, co się dzieje wokół ciebie, a władza (szczególnie te dwie pierwsze) robiłaby z tobą co chce. Jeżeli żyłeś w czasach słusznie minionych, gdzie cenzura decydowała o czym się dowiesz, to możesz wiedzieć czym jest świat bez niezależnych mediów. Inną sprawą jest wykorzystywanie mediów do rozgrywek politycznych, tak jak to się dzieje z propagandową telewizją TVP-is. I znów sprowadzą się wszystko do jakości polityki, a raczej tych którzy tę politykę kreują.
Odpowiedz
8
@ uczeń
dnia 29.02.2020, 10:24 · Zgłoś
do Dragoness. aby kogoś krytykować trzeba pierwsze na swoim podwórku zrobić porządki. nie słyszałem aby Pani występowała w obronie uczniów, kiedy dostawali jedynki z matematyki na pierwsze półrocze obecnego półrocza wystawione z jednej oceny, nie słyszałem aby Pani krytykowała, że w szkole technicznej nikt nie zdaje Fizyki a matematykę bardzo niewielka ilość uczniów, nie słyszałem protestu gdy ( zaznaczam nie Pani) nie dopuszczają uczniów do matury z j. angielskiego gdyby chcieli zdawać angielski na maturze, o budżecie obywatelskim już nie wspomnę i dawaniu punktów z zachowania przez jedną nauczycielkę j. angielskiego, tak by było można mnożyć. Więc trzeba zacząć pierwsze od swojego podwórka, chyba że Pani to czyni to przepraszam. Oczywiste jest że zarząd powinien ze swojej kieszeni wyciągnąć kasę i najlepiej jakby podał się do dymisji.
Odpowiedz
3
@ Sąsiad do uczeń
dnia 29.02.2020, 10:50 · Zgłoś
I to jest właśnie głos typowy dla pisowskiej propagandy. Choćby komentarz był rzeczowy, a krytyka konstruktywna i sprawiedliwa, to w przypadku gdy nie jest to zgodne z polityką obecnej władzy, przy braku argumentów trzeba uderzyć personalnie. O jakie to prostackie, infantylne i po prostu słabe. Żaaall...
A już całkowicie osłabiajace są wypowiedzi polityków, którzy twierdzą, że my może kradniemy, ale ci wcześniej kradli więcej...
Odpowiedz
9
@ dragoness
dnia 29.02.2020, 14:38 · Zgłoś
Skąd pan wie, co robię, a czego nie? Jak na razie wszyscy uczniowie, których uczę podchodzą do matury, wszyscy do matury z angielskiego, a duża część do matury rozszerzonej. Mają dodatkowe zajęcia, materiały i wszelką pomoc, jaką mogę im udzielić. Moje podwórko jest więc czyste. Wszelkie wspomniane przez pana sprawy powinien załatwić dyrektor, a ja nim nie jestem. Wspomniane problemy powinni załatwiać uczniowie, rodzice, a w ostatniej instancji dyrektor, bądź kuratorium. Aha, daję punkty z zachowania za czytanie książek i kupowanie karmy dla bezdomnych zwierzaków. Mea culpa.
Odpowiedz
-4
@ Do drangones
dnia 01.03.2020, 20:14 · Zgłoś
Ale 90procent pani uczniów pobiera korepetycje z języka
angielskiego , to prosze nie przypisywać sobie ich
sukcesów.
Odpowiedz
5
@ dragoness
dnia 02.03.2020, 08:08 · Zgłoś
Cóż, kłamie pan, wiem o kilku, na pewno nie o 90%.
Odpowiedz
12
@ mrX
dnia 29.02.2020, 09:30 · Zgłoś
Cała nędza naszego jasielskiego bagienka w tym, że pani W-C była co najmniej równie dobrym dyrektorem I LO, jak pan Pawluś starostą. Miłego wyboru.
Odpowiedz
16
@ SKROMNY
dnia 29.02.2020, 08:44 · Zgłoś
Kto to jest ten Pan Pawluś że co tydzień o nim piszą?
Odpowiedz
8
@ wojtex
dnia 01.03.2020, 09:22 · Zgłoś
To taki starszy pan z wąsikiem z opozycji antykomuni-stycznej i na tym zbudował swoją karierę. Jego wielkie zasługi opisała wikipedia. W USA nie zarabiał dolary tylko działał w komitecie Akacja Polska. Totalna opozycja pisze że pobierał dietę radnego gdy przebywał w USA ale to pewnie kłamstwo. Próbował do senatu i do sejmu ale się nie udało. Socjologowie w szkole Findysza badają dlaczego trzyma w ryzach powiatowy PIS. IPN podejrzewa że ma na wszystkich teczki więc w tajnych planach jest rewizja domu i miejsca pracy aby odzyskać cenne dla narodu dokumenty i wreszczie sie dowiedzieć kto był konfidentem a kto kapusiem.
Odpowiedz
-15
@ do dragoness
dnia 29.02.2020, 07:44 · Zgłoś
Niech się Pani zdecyduje. Czy spory obywateli z wladzą powinny
być rozstrzygane przez niezawisłe sądy, czy w mediach i internecie,
jak chce plebs ? Tzw. programy interwencyjne, również te prowadzone
przez TVN i Polsat, to tania sensacja. Świadczą jedynie o braku zaufania
do sądów i najczęściej mają mało wspólnego z rzeczywistym stanem
fektycznym i prawnym spraw, a występujący w tych programach politycy
i pseudoeksperci robią sobie tanim kosztem reklamę. Puki co jeszcze liczą
się prawomocne wyroki sądów a nie wyroki dziennikarzy.
Odpowiedz
6
@ dragoness
dnia 29.02.2020, 08:51 · Zgłoś
Nie rozumiem, o co panu właściwie chodzi. Czy napisałam coś o wzywaniu telewizji?
Odpowiedz
16
@ obserwator
dnia 29.02.2020, 10:38 · Zgłoś
@do dragones: Póki co a nie "puki co" to raz, jak dotąd to przy wyborach na starostę lub burmistrza nie w kim wybierać, to tak jak między dżumą a cholerą; na te stanowiska nie chcą kandydować ludzie mądrzy, z inicjatywą bo nie mają oparcia w partiach politycznych, wolą prowadzić własne biznesy z korzyścią dla siebie. I tu jest pies pogrzebany.
Odpowiedz
7
@ Sąsiad
dnia 29.02.2020, 10:38 · Zgłoś
I wypada dodać, że niestety sąd ma coraz mniej do powiedzenia, więc pozostaje nam czwarta władza czyli prasa i telewizja. Gdyby nie prasa nikt by dziś nie wiedzieli byśmy o sprawie "Pentagon Papers" czy sferze Watergate.
Nie jestem zwolennikiem anonimowego wylewania pomyj na tego typu forach jak niniejsze, ale gdyby nie istniało takowe, to nie mielibyśmy pojęcia co tak naprawdę dzieje się w tych wszystkich instytucjach, które funkcjonują dzięki naszym podatkom. W dzisiejszych czasach dziennikarz więcej może zdziałać niż te całe ABW, CBA, CBŚ i wszystkie razem wzięte służby na wszystkie litery alfabetu. I myślę że przyjdzie czas rozliczeń i ci będzie jak nie wpuszczą do USA. Trzeba będzie wiać do Argentyny...
Odpowiedz
13
@ Arnold Szwarceneger
dnia 29.02.2020, 13:16 · Zgłoś
Nie ma wyborów na starostę, starostę wybiera Rada Powiatu.
Odpowiedz
37
@ Dziwne to wszystko.
dnia 29.02.2020, 07:23 · Zgłoś
Większość komentarzy uderza w starostę. A przecież w zarządzie jest 5 osób. Co oni są ubezwłasnowolnieni że głosują tak jak im starosta każe. Wiedza że łamią prawo ale nie powiedzą nie. Nie wybrali ich mieszkańcy tylko starosta. To samo rada powiatu. Przecież rozpatrywana skargę na zarząd i starostę w tej sprawie. I co uznała. Że wszystko było ok. Sprzedana radna jego i przewodnicząca i kierowca w pup napisała kawałek uchwały, starosta kazał głosować i 15 mędrców uznało że wszystko ok. Jak dzisiaj strażak z brzysk, czy pediatra z Jasła, czy wójt z warzyc, czy orzecznik ZUS wstają rano i patrzą w lustro to kogo w nim widzą. Chyba starostę bo raczej nie siebie. Za grosz honoru, własnego zdania, logiki. Po co ktoś taki jest radnym powiatu, kogo w tej radzie reprezentuje, czyj na mandat. No raczej nie mieszkańców.
Odpowiedz
30
@ dragoness
dnia 29.02.2020, 08:50 · Zgłoś
Oczywiście, że tak. Ubezwłasnowolnieni. Podobnie jak niektórzy radni, którzy robią co im starosta każe w zamian za ciepłe posadki. Na przykład w szpitalu.
Odpowiedz
34
@ zdziwiony
dnia 29.02.2020, 09:32 · Zgłoś
Popatrz na powiązania rodzinno-koleżeńskie pracowników starostwa, zarządu powiatu i radnych a zrozumiesz ja działa program "wszystko dla swoich"
Odpowiedz
16
@ na ten przykład
dnia 29.02.2020, 13:24 · Zgłoś
pan radny Józef Rosół bip.szpital.jaslo.pl/Ochrona_danych_osobowych
Odpowiedz
11
@ yozef
dnia 01.03.2020, 12:12 · Zgłoś
a ryszard papciak ,,,ha ha
Odpowiedz
16
@ Piotr
dnia 29.02.2020, 06:55 · Zgłoś
Gdzie się nie obejrzeć tam amerykanin despeci
Odpowiedz
34
@ Z rozumem
dnia 29.02.2020, 00:12 · Zgłoś
A może by tak w końcu zawiadomić prokuraturę i inne instytucje o poczynaniach Pawlusia?
Odpowiedz
24
@ Mati
dnia 29.02.2020, 00:59 · Zgłoś
Myślę że to już dawno powinno być zrobione
Odpowiedz
19
@ Sąsiad
dnia 29.02.2020, 10:16 · Zgłoś
Racja, policja i prokuratura powinna się tym zainteresować. Ale kto podskoczy jaśnie panującemu. I wcale nie jest tu potrzebne zgłoszenie, gdyż funkcjonuje tzw zasada legalizmu, mówiąca, że po powzięciu informacji o zaistnieniu przestępstwa, należy wszcząć stosowne postępowanie. W tym przypadku istnieje uzasadnione podejrzenie popełnienie przestępstwa przekroczenia uprawnień przez urzędnika starostwa. Jest to książkowy przykład. Więc nie wiem na co czekają instytucje do tego powołane? Informacje płynące z mediów publicznych również są podstawą do podjęcia odpowiednich działań.
A może będzie tak jak z kryształowym Banasiem, wszyscy go będą bronić, aż nabrzmiały problem zacznie cuchnąć zgniłym jajem. Wtedy jednak już będzie za późno, bo ten cały bałagan trudno będzie posprzątać...
Odpowiedz
30
@ Ja
dnia 28.02.2020, 23:40 · Zgłoś
Brawo Pani Barbara. Należy walczyć do końca z wszelką niesprawiedliwością tak jak Pani
Odpowiedz
23
@ ela
dnia 28.02.2020, 22:49 · Zgłoś
I co teraz? Twardy orzech do zgryzienia dla Pana Starosty i Zarządu. Potrzebny mocny dziadek do orzechów.
Odpowiedz
24
@ WSTYD
dnia 28.02.2020, 22:21 · Zgłoś
Wstyd na cały powiat, władza nie moze patrzeć
tylko na swoje interesy,
dobro szkoły to priorytet, koniec kropka,
myslalem że v-ce Starosta na to nie pozwoli bo
gdy był wojtem to dbal o swoje szkoly.
Przykro mi i szkoda ale myliłem się bardzo.
Mam tylko nadzieję że sąd jak zawsze wyda sprawiedliwy wyrok
Odpowiedz
-6
@ Sąsiad
dnia 29.02.2020, 10:07 · Zgłoś
Również wydawało mi się, że vice starosta będzie łagodził obyczaje, bo chłop mądry i rozsądny. Widocznie nie ma nic do powiedzenia. A szkoda...
Odpowiedz
35
@ yozef
dnia 28.02.2020, 20:29 · Zgłoś
popatrzcie panstwo jacy nieudacznicy ,,,konkursu nie umieja przeprowadzic tak zeby nie bylo zastrzen oraz nie umieja odwolac tak aby tez nie bylo zastrzen ,,,NIEUDACZNICY ,,, oczywiscie pozostanie jacek nawrocki ,,a pani dyr pojdzie uczyc geografii ,,,tak tak wyciagneli chyba juz wnioski , za moich czasow jak sie chcialo kogos wywalic to celowo kolesie opili wodka faceta i kazali jechac autem [kto wjechal w prokurature w rzeszowie fiatem 125 p ,albo kto zniszczyl w jasle 5 samochodow na placu zwirki ] i tak sie pozbywano dyr ,,,jest niedobrze dla szkoly ZE STAJE SIE POSMIEWISKIEM ,,,TAKIE RENOMOWANE LICEUM ,,,SZCZESNY ZUROWSKI OBUDZ SIE Z ZASWIATOW ,,,HAMADA LISOWSKI LASOCKI ZYGMNT ,,,SZOK I WSTYD
Odpowiedz
2
@ niezaskoczony
dnia 02.03.2020, 22:13 · Zgłoś
Niestety takie praktyki to nie tylko w starostwie są . Ta władza już tak ma w myśl zasady TKM-u. Zawsze znajdą takiego co się podłoży a potem go wyrolują i wyplują ha ha. Żadnego przestrzegania prawa a o sprawiedliwości nie wspomnę. Sprawiedliwość to ich wkrótce dosięgnie. Mam taką cichą nadzieję
Odpowiedz
40
@ Ciekawy
dnia 28.02.2020, 20:26 · Zgłoś
A co z drugim konkursem i co z nowo powołanym dyrektorem? Przecież wszystkie uchwały zarządu powiatu są nieważne!!! Czy umowy o pracę w I LO, wypłaty dla nauczycieli, faktury są ważne jeśli są podpisane przez nieważnych dyrektorów???
Odpowiedz
9
@ kent
dnia 28.02.2020, 22:00 · Zgłoś
Oj Boże, Boże...
Odpowiedz
37
@ ciekawe
dnia 28.02.2020, 20:04 · Zgłoś
Szok. Tylko patrzeć, jak tvn UWAGA zjedzie albo ekipa programu Państwo w państwie. To już chyba wiem, czemu w projekcie zmniejszyli liczbę oddziałów w szkołach. Bo trzeba będzie pieniędzy, żeby zapłacić koszta sądowe.
Odpowiedz
17
@ dragoness
dnia 28.02.2020, 20:32 · Zgłoś
Państwo w państwie już było, za ekipy Kmiecika. Guzik z tego wynikło.
Odpowiedz
18
@ Tak
dnia 29.02.2020, 07:06 · Zgłoś
Niedawno też było w Urzędzie Miasta i co? Na tym portalu nawet słowa na ten temat nie było. A szkoda, wstyd było patrzeć jak się niektórzy zachowują.
Odpowiedz
18
@ wazelinowejaslo
dnia 29.02.2020, 09:27 · Zgłoś
Na tym portalu nie było, a na portalu policyjno-sukienkowym było kiedykolwiek coś, co byłoby krytyczne wobec starosty?Tam tylko wazelina, wazelina.
Odpowiedz
15
@ Do wazelinowego jasła
dnia 29.02.2020, 13:21 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
8
@ teoria
dnia 29.02.2020, 15:31 · Zgłoś
Z założenia dziennikarstwo powinno być obiektywne. Praca na konkretnym stanowisku powinna być powierzana osobie mającej odpowiednie kwalifikacje. Prawo i Sprawiedliwość powinno znaczyć "prawo i sprawiedliwość". Ale to teoria. Praktyka potwierdza, że dzięki wazelinie praktyczne "stosunki i układy" międzyludzkie odbiegają od teoretycznych standardów.
Odpowiedz
-7
@ kent
dnia 29.02.2020, 21:57 · Zgłoś
PO to podobno Platforma OBYWATELSKA. To Obywatelska to tylko po to, by nazwa ładna była :)
Odpowiedz
11
@ wazelinowejaslo
dnia 01.03.2020, 09:03 · Zgłoś
Dlaczego został usunięty wpis o zatrudnieniu w starostwie? Przecież wszyscy w Jaśle historie zatrudnień tam znają i usuwanie komentarzy niczego nie zmieni. Przyczyna "wazelinowania" jest oczywista i "obiektywizm dziennikarski" również.
Odpowiedz
18
@ Live
dnia 28.02.2020, 19:10 · Zgłoś
Spoko, wyrok nie jest prawomocny, Starostwo się odwoła.
Odpowiedz
14
@ Do @ Live
dnia 28.02.2020, 19:38 · Zgłoś
A Zbyszek Żebro tak ustawi sędziego do rozprawy że wyrok będzie na korzyść statosty
Odpowiedz
23
@ Temida
dnia 28.02.2020, 19:01 · Zgłoś
Karma szybko wróciła!!!
Odpowiedz
33
@ Tu-154
dnia 28.02.2020, 18:55 · Zgłoś
Robimy zrzutę na bilet do Ameryki w jedną stronę?!
Odpowiedz
32
@ Gar
dnia 28.02.2020, 19:32 · Zgłoś
Lepiej do Chin
Odpowiedz
-47
@ kent
dnia 28.02.2020, 18:51 · Zgłoś
Podniecacie się tą sprawą niczym kanibale gdy zjedli pierwszego białego misjonarza. Jest mnóstwo rozstrzygnięć nadzorczych wojewodów kwestionujących uchwały (wojewoda mazowiecki zakwestionował uchwałę RM Warszawy), spraw w sądach administracyjnych, ale wasza wiedza skupia się na: starosta jest zły, poprzedni był też zły, dobry był tylko kolega pani dragoness :)
Odpowiedz
-9
@ Arnold Szwarceneger
dnia 28.02.2020, 19:02 · Zgłoś
Oni widocznie nie mają własnego życia, że podniecają ich takie bzdury.
Odpowiedz
33
@ dragoness
dnia 28.02.2020, 20:03 · Zgłoś
I już go nie ma, bo nie chodził na pasku senatorzyny i prezesa Trans-Wiertu.
Odpowiedz
-1
@ kent
dnia 28.02.2020, 20:57 · Zgłoś
Był też niezbyt kompetentny.
Odpowiedz
8
@ dragoness
dnia 29.02.2020, 08:48 · Zgłoś
Można prosić konkrety?
Odpowiedz
53
@ Mix
dnia 28.02.2020, 18:33 · Zgłoś
Teraz niech Pawluś wyciąga kasę ze swojej pensji nie z powiatu
pieniędzy. Zapłaci, przeprosi a potem tylko DYMISJA bo chyba
ma honor lub jego resztki
Odpowiedz
41
@ Gala
dnia 28.02.2020, 18:09 · Zgłoś
Dyrektorka powinna doczekać się rekompensaty za wszystkie kłody rzucane pod Jej nogi!!! Wszyscy którzy mają w tej sprawie coś na sumieniu niech już się stresują Oliwa zawsze sprawiedliwa
Odpowiedz
46
@ Hmm
dnia 28.02.2020, 18:05 · Zgłoś
Moze to poczatek konca Pawlusia jako starosty.
Odpowiedz
17
@ SKROMNY
dnia 28.02.2020, 17:51 · Zgłoś
Wysłać prawomocny wyrok,postanowienie do Pana Ziobry
Odpowiedz
14
@ 1971
dnia 28.02.2020, 18:34 · Zgłoś
Hahahahaha dobry dowcip
Odpowiedz
63
@ JASIELSKI PODATNIK
dnia 28.02.2020, 17:46 · Zgłoś
Kiedyś takich kolesi jak Pawluś wywozili na taczkach ...Dziś za wszelkie niekompetente decyzje kolesiostwa nikt nie odpowie finansowo .Prawnik też napewno z tej samej druzyny skoro dopuszcza do takich decyzji. Sami dodatkowo przyznają sobie premie z naszych podatków.. Sprawą powinien zająć sie program PAŃSTWO W PAŃSTWIE..
Odpowiedz
24
@ PL
dnia 28.02.2020, 19:03 · Zgłoś
Dziś taczki nie są w modzie, bo wystarczy dać łapówkę górnikom i już im wszystko pasuje.
Odpowiedz
19
@ Sąsiad
dnia 29.02.2020, 09:40 · Zgłoś
A gdzie naczelnik wydziału oświaty w starostwie powiatowym? Wystarczy poczytać, podzwonić i zasięgnąć opinii gdzie trzeba, żeby nie strzelać takich baboli. A teraz trzeba płacić z naszych pieniędzy za krótkowzroczność i brak kompetencji. Nie zachowano minimum standardów. Ale jak mówią na mieście, to w starostwie nikomu się nie wolno odezwać, bo "władca " jest tylko jeden.
Ale jaki powiat, taka jakość polityki. Przykład ten potwierdza co naprawdę dzieje się na "szczytach" władzy... Czas się obudzić i to zmienić
Odpowiedz
11
@ wojtex
dnia 01.03.2020, 09:06 · Zgłoś
Prawnicy Pawlusia
Małgorzata Kulig - Google niewiele o niej wie
Radca Prawny
[email protected]
134486465
Krystyna Seredyńska - podobno szwagierka Pawlusia
[email protected]
134486465
Miłosz Leszkiewicz - kanydat PiS w wyborach na wójta Tarnowca
[email protected]
134486465
Nagrody dostali jeden 6000 zł dwóch po 2700 zł
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 01.03.2020, 11:41 · Zgłoś
Pani Seredyńska pracowała tam przed Pawlusiem i będzie pracować po nim.
Odpowiedz
9
@ do wojtex
dnia 01.03.2020, 12:34 · Zgłoś
Jakaś Małgorzata Kulig jest w Radzie Parafialnej u Franciszkanów.
Odpowiedz
11
@ Naek
dnia 01.03.2020, 14:20 · Zgłoś
Pan Pawluś jeździł na spotkania wyborcze na Wójta Gminy Tarnowiec. Był z nimi także inny pracownik, syn byłego prezesa Sądu w Jaśle. Obydwoje pracują w Starostwie.
Mam nadzieję, że tylko i wyłącznie kompetencje były brane pod uwagę w konkursie w którym pan Leszkiewicz i ww. syn byłego prezesa zostali zatrudnieni w Starostwie, a znajomość z panem Pawlusiem i jeżdżenie wspólne na spotkania wyborcze to przypadek. Zapewne przypadek.
Odpowiedz
6
@ Liwocz
dnia 02.03.2020, 14:03 · Zgłoś
Odszkodowanie dla Pani Sylwii ro priorytet, już czas Starosto przyjąć z honorem na klatę...
Odpowiedz
32
@ ala
dnia 28.02.2020, 17:32 · Zgłoś
Nieważne jak jest, ważne, w co ludzie uwierzą, czyli co się im wmówi - oto cała filozofia pisowska. szkoda, że tylu w tym miasteczku nadal daje sobą manipulować. I co gorsza chce dalej tej manipulacji ulegać.
Odpowiedz
56
@ mieszkaniec
dnia 28.02.2020, 17:37 · Zgłoś
Czytając te komentarze, zastanawiam się dlaczego ta rządząca kasta wygrywa kolejne wybory? ... może ktoś mi odpowie na to pytanie.
Odpowiedz
31
@ spekulant
dnia 28.02.2020, 17:53 · Zgłoś
Wybory działają na podobnych zasadach jak plebiscyt "Osobowość Roku"
Odpowiedz
40
@ Abc
dnia 28.02.2020, 17:55 · Zgłoś
No właśnie też się dziwię dlaczego PiS ma jeszcze poparcie. Przecież ten bajzel, który jest na naszym grajdole występuje w całym kraju. Jeszcze się trzymają dzięki rozdawaniu ludziom pieniędzy ale ludziska się kiedyś obudzą tylko, że z ręką w nocniku.
Odpowiedz
32
@ łodyniec
dnia 28.02.2020, 17:20 · Zgłoś
A za wszystko zapłacimy MY !!!
Brawo ,oby tak dalej ...
Odpowiedz
6
@ zajoncowa
dnia 29.02.2020, 13:16 · Zgłoś
A niby kto ma płacić ?
Może MY ?
Odpowiedz
46
@ xxxx
dnia 28.02.2020, 17:19 · Zgłoś
Koniec rządzenia w stylu tak ma być, bo tak mi
pasuje i takie są układy - teraz nadszedł czas tak ma być, bo tak stanowi prawo!!!
Odpowiedz
61
@ Realista
dnia 28.02.2020, 17:18 · Zgłoś
,,urzędnik" burmistrz, wc-burmistrz i starosta : wszyscy proszę natychmiast podać się do dymisji. dość wstydu i pogrążania miasta!!
Odpowiedz
-53
@ kent
dnia 28.02.2020, 19:17 · Zgłoś
Mogłeś wystartować w wyborach, rodzina by na ciebie zagłosowała. Jak duża to bys został radnym, pokazał moc i siłę.
Odpowiedz
22
@ Tak
dnia 29.02.2020, 07:00 · Zgłoś
Realisto masz rację, ich odejście to jedyna szansa na rozwój miasta. Co znaczy mądry gospodarz -wystarczy przyglądnąć się rządom w Krośnie czy Rzeszowie. U nas jeszcze 3 lata stagnacji, aby doczekać do emerytury, tak w UM jak i w SP. Szkoda.
Odpowiedz
20
@ Realista
dnia 29.02.2020, 09:23 · Zgłoś
Dostali szansę i ludzie im zaufali. Zawiedli na całej linii i nie ma innej możliwości niż to żeby odeszli i ustąpili miejsca innym, tym którym zależy na mieście i jego mieszkańcach. To nie jest zabawą tylko tu żyją ludzie i nie wszyscy chcą lub mają możliwość wyjechać. Kiedyś Jasło było jednym z najbogatszych w Polsce. Ma piękną historię a teraz dzięki obecnej bezdusznej władzy jest w innym niechlubnym rankingu gdzie grozi nam zapaść całkowita. I jeszcze zrobiła się klika uważająca że ich nikt nie ruszy... A to nie jest prawdą bo ludzie otworzyli oczy i mają dość płacenia za ich błędy i układy miedzy sobą. Żal na to patrzeć ale na szczęście już niedługo
Odpowiedz
75
@ olo
dnia 28.02.2020, 17:07 · Zgłoś
Zarząd powinien podać się do dymisji.Wstyd i smród na całe województwo.Teraz z własnych pieniędzy powinni wyrównać różnicę pani która wygrała w sądzie czyli Wierdak-Cyboroń za okres od wyboru do chwili obecnej.Przywrócić na stanowisko dyrektora.Kobieta nie należy do PiSu to nie może być dyrektorem.
Odpowiedz
7
@ zajoncowa
dnia 29.02.2020, 13:15 · Zgłoś
Zarząd nie ma sie czego wstydzić. Co prawda Jasiu i Staszek za dużo się nie napracują ale nie za to się im płaci. Lojalnie służą Matce Ojczyźnie. Będą mieli wystawiony pomnik i to mają obiecane.
Odpowiedz
52
@ majkel111
dnia 28.02.2020, 17:00 · Zgłoś
Osobowość roku 2019...
Odpowiedz
23
@ 5G
dnia 28.02.2020, 17:12 · Zgłoś
Koszt SMS-a 2,46 zł x 430 = 1057,80 zł - szkoda kasy
Odpowiedz
37
@ mieszkaniec
dnia 28.02.2020, 17:34 · Zgłoś
no to musiał zainwestować kupę kasy, żeby wygrać, a może zmusił swoich podwładnych, rodzinę i znajomych. To jest kolejny komercyjny konkurs, na którym zarabia organizator. A może zorganizujemy plebiscyt na jaslo4u, wówczas okaże się kto faktycznie jest popularny w Jaśle...
Odpowiedz
19
@ Nikki
dnia 28.02.2020, 22:44 · Zgłoś
Osobliwość roku
Odpowiedz
50
@ roman
dnia 28.02.2020, 17:00 · Zgłoś
klan się nazywa Jasielscy koleśie
Odpowiedz
52
@ Al Capone
dnia 28.02.2020, 16:57 · Zgłoś
W Jaśle jeszcze chwile będzie Dziki Zachód, bo grupa zamknięta wzajemnie się wspiera.
Odpowiedz
24
@ Skowron
dnia 28.02.2020, 21:38 · Zgłoś
Dziki Wschód juz dawno tu jest
Odpowiedz
84
@ majkel111
dnia 28.02.2020, 16:36 · Zgłoś
Starostą się bywa, człowiekiem się jest...
Odpowiedz
132
@ Panek
dnia 28.02.2020, 17:11 · Zgłoś
Ludzie go wybrali bo jest z PiS a myślą że jak jest z PiS to im z nieba spadł. Prawda jest taka że nasi miejscowi pseudo działacze PiS jak Zającowa czy Pawluś guzik robią dla naszego regionu. Zobaczcie jak działa Senator Lidia Staroń. Pomaga zwykłym ludziom w całej Polsce. Nasza Pani Senator Zając z czego zasłynęła procz przecinania wstęg ? A Pan Pawluś.. niekompetencja, chamstwo i buta.
Odpowiedz
62
@ sympatyk PiS
dnia 28.02.2020, 17:15 · Zgłoś
A uściski z senatorem Kogutem, który teraz w puszce jest, to co? Jest rozpoznawalność po tak szczerych gestach, jest.
Odpowiedz
22
@ Ula
dnia 28.02.2020, 17:19 · Zgłoś
człowiekiem trzeba BYĆ drogi majkelu111
Odpowiedz
13
@ Do Majkel 111
dnia 28.02.2020, 18:58 · Zgłoś
Piękny i wymowny wpis.
Odpowiedz
37
@ Tasiemiec
dnia 28.02.2020, 19:13 · Zgłoś
Obiecała Wam przecież zaporę Kąty-Myscowa ;)
Odpowiedz
23
@ Baba
dnia 28.02.2020, 21:16 · Zgłoś
Teraz zaporę będzie budować Kurowska
Odpowiedz
20
@ oki
dnia 28.02.2020, 21:48 · Zgłoś
Po to jest zapora przejściowa
Odpowiedz
9
@ js
dnia 29.02.2020, 08:01 · Zgłoś
Do panek: Jak senator Staroń "pomaga" zwykłym ludziom to wiemy na przykładzie sprawy fałszywie oskarżonego prezesa Sp. Mieszkaniowej z Olsztyna. Ta rzekomo wyeksmitowana na bruk lokatorka której tak bronila p. Senator nie tylko nie płaciła czynszu za M-5, ale jak się okazało nawet nie mieszkała w tym mieszkaniu tylko 250 km od Olsztyna a mieszkanie podnajmowala studentom. Mało tego, osoba która przejęła to mieszkanie spłaciła wszystkie zaległe opłaty i oddala poprzednie mieszkanie. Prezes SM niewinnie przesiedział ponad rok w areszcie, stracił zdrowie, przez kilka lat był włóczony po sądach zanim udowodnil swą niewinność. Teraz państwo czyli my zapłaciliśmy 1,5 mln. odszkodowania za szkody jakie poniósł z powodu hucpy w wykonaniu tej pani.
Odpowiedz
16
@ jaworowicz
dnia 29.02.2020, 09:21 · Zgłoś
Pani Staroń działa podobnie jak wielu innych "polityków" (lokalnych, jasielskich również) tylko po publikę. Stołek, to jest tylko to, do czego jest przywiązana (lokalni, jasielscy również)
Odpowiedz
5
@ Do js
dnia 29.02.2020, 10:33 · Zgłoś
Czysta bzdura. Pani Staroń rozbiła mafię była ponawiana i zastraszana przecięto jej nawet przewody hamulcowe. Jednak sie nie poddała. Ale widać że niektórzy poddali się pomówieniom i piszą takie bzdury
Odpowiedz
5
@ js
dnia 29.02.2020, 11:09 · Zgłoś
Interesują mnie fakty a nie bajki z mchu i paproci prawackich PiSmaków. Prezes SM "Pojezierze" i jego zastępca zostali prawomocnie uniewinnieni z wszystkich zarzutów we wszystkich instancjach. W jednym się pomyliłem. Byli włóczeni pod sądach nie przez kilka tylko 17 lat! A pani Staroń zamiast niech się zajmie lepiej bezkarnością prokuratorów.
Odpowiedz
7
@ dwie wieże
dnia 29.02.2020, 12:25 · Zgłoś
Taaa, rozbiła, może zajmie się teraz Srebrną :)
Odpowiedz
2
@ Mam
dnia 29.02.2020, 17:54 · Zgłoś
Pani Staroń nie jest z PiS tylko z PO a teraz bezpartyjna
Odpowiedz
8
@ js
dnia 29.02.2020, 18:22 · Zgłoś
Była w PO ale wyleciała po tym skandalu. Bezpartyjna ale głosuje razem z PiSem. Do PiS nie przeszła bo w Olsztynie byłaby bez szans.
Odpowiedz
3
@ do oki
dnia 02.03.2020, 20:08 · Zgłoś
zapora przechodnia...
Odpowiedz
45
@ majkel111
dnia 28.02.2020, 16:34 · Zgłoś
Wolne sądy i niech tak zostanie...
Odpowiedz
8
@ kent
dnia 28.02.2020, 18:48 · Zgłoś
Pinior też tak sądzi? :):):)
Odpowiedz
31
@ dragoness
dnia 28.02.2020, 20:01 · Zgłoś
Zobaczymy co powie Kogut.
Odpowiedz
-36
@ Do drangones
dnia 29.02.2020, 02:22 · Zgłoś
Nie masz kobieto wstydu ani honoru,paplesz na
każdy temat.Lepiej przygotuj się do lekcji,
przeczytaj dobrą książkę lub pobiegaj (dla sylwetki).
Odpowiedz
6
@ js
dnia 29.02.2020, 08:06 · Zgłoś
do kent: Z tym Piniorem to nie bądź taki do przodu. Będzie jeszcze apelacja na razie wyrok jest nieprawomocny.
Odpowiedz
17
@ dragoness
dnia 29.02.2020, 08:47 · Zgłoś
O? Ile za komentarz pan dostał? Tyle ile za głos w plebiscycie?
Odpowiedz
8
@ Marcin
dnia 29.02.2020, 10:42 · Zgłoś
Kogut nie będzie piać, ponieważ NIE MÓJ prezydent go ułaskawi, zanim sąd wyda wyrok lub "nowe, lepsze" sądy go uniewinnią.
Odpowiedz
47
@ Ha ha ha
dnia 28.02.2020, 16:33 · Zgłoś
To teraz do sterowania pilotem pozostał tylko telewizor.
Odpowiedz
90
@ v8
dnia 28.02.2020, 16:30 · Zgłoś
tak się zastanawiam, czy ci co siedzą na "wysokich" stołkach w naszym miasteczku nie znają prawa, czy może myslą że są ponad nim. A może mają Nas w "głębokim poważaniu" przecież My takie buraki jesteśmy i zawsze ich wybieramy :-)
Odpowiedz
40
@ Sąsiad
dnia 29.02.2020, 09:21 · Zgłoś
Dobrze wiedzą jakie jest prawo, jednak są już tak zdemoralizowani władzą, że w ich mniemaniu jesteśmy poddanymi, którymi oni rządzą, a mamy się słuchać, nie odzywać i pokornie robić co nakażą. Jeżeli, ktoś ma jeszcze wątpliwości, że dyktatura już nie nastąpi, to ma żywe przykłady np. w naszym powiecie.
Jednak zwolennicy PiS, oglądacze TVP i beneficjenci wszelkich danin, na które wszyscy się składamy, nadal wierzą w nieomylność takich "starostów" jak ten nasz.
I jeszcze jedno, starosta i wojewoda powinni być również wybierani w wyborach bezpośrednich. Taki specjalista od fajerwerków i znawca prawa oświatowego odszedł by w polityczny niebyt. Chociaż patrząc na przedwyborcze sondaże, widać że nadal brniemy w to śmierdzące bagienko. Zatęsknimy, oj zatęsknimy jeszcze za pełną wolnością...
Odpowiedz
153
@ Ben1971
dnia 28.02.2020, 16:24 · Zgłoś
P. PAWLUŚ wyjedź z Jasła wstydu oszczędź. Ameryka na Pana czeka.
Odpowiedz
60
@ budowlaniec
dnia 28.02.2020, 16:59 · Zgłoś
Fizyczni potrzebni od zaraz!!!
Odpowiedz
174
@ Woytazzz
dnia 28.02.2020, 16:16 · Zgłoś
W Polsce jest ponad 300 powiatów.

Tymi powiatami kieruje ponad 300 starostów.

Ci starostowie mają wśród swoich obowiązków wyłonienie dyrektorów podległych im szkół średnich.

Ale z tego banalnie prostego obowiązku zrobić dwie sprawy sądowe, obydwie przegrać, doprowadzić do chaosu kompetencyjnego w liceum i przy okazji narobić wstydu miastu potrafi tylko jeden.

Tak jest - właśnie ten. Oklaski! Petardy!
Odpowiedz
131
@ j23
dnia 28.02.2020, 16:22 · Zgłoś
Petardy już były, na Liwoczu... też jest sprawa w sądzie...
Odpowiedz
86
@ Ktoś
dnia 28.02.2020, 16:47 · Zgłoś
Dla mnie niepojętą ironią jest fakt że starosta jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego
Odpowiedz
57
@ UJ
dnia 28.02.2020, 16:55 · Zgłoś
Podobnie jak Pan Ziobro i analogiczne poszanowanie prawa.
Odpowiedz
80
@ Do @ Ktoś
dnia 28.02.2020, 18:36 · Zgłoś
Samo skończenie studiów nie oznacza że w głowie
cokolwiek zostało.Powyższy przykład to potwierdza.
Starosta nadaje się co najwyżej watę na festynie sprzedawać
Odpowiedz
31
@ Ferdek Kiepski
dnia 28.02.2020, 21:03 · Zgłoś
Ja go na saturator nie biorę!!!
Odpowiedz
32
@ Gar
dnia 28.02.2020, 21:53 · Zgłoś
Dawniej na różne sposoby można było zdobyć studia
Odpowiedz
36
@ Lola
dnia 29.02.2020, 01:28 · Zgłoś
Bez aplikacji,zaocznie,punkty za pochodzenie(takie
wtedy były)
Odpowiedz
23
@ kras
dnia 29.02.2020, 10:55 · Zgłoś
Dokładnie 5 punktów, wystarczyło zdać na tróję z plusem by mieć tyle punktów co inni za cztery z plusem i się dostać.
Odpowiedz
23
@ zajoncowa
dnia 29.02.2020, 13:09 · Zgłoś
Adam studiował z Banasiem
Marian Banaś w 1979 ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Adam Pawluś ukończył studia w 1980.
Adam mógł się uczyć od starszego kolegi
Odpowiedz
15
@ Jarema
dnia 01.03.2020, 10:18 · Zgłoś
Studia to nie wszystko trzeba jeszcze miec mozg no i kulture osobista a jemu brakuje i jednego i druguego
Odpowiedz
150
@ dragoness
dnia 28.02.2020, 16:10 · Zgłoś
No i pozamiatane. Pierwszy gwóźdź do trumny. Kolejnym będzie inicjatywa postawienia na rynku jasielskim kolejnego koszmarku autorstwa p. Pityńskiego, upamiętniającego Smoleńsk.
Odpowiedz
222
@ asd
dnia 28.02.2020, 16:43 · Zgłoś
Pawluś musi odejść!!!Niszczy cały nasz powiat, a teraz dodatkowo niszczy szkoły średnie redukując oddziały, co w rezultacie sprawi, że młodzież będzie musiała uczyć się poza Jasłem!!! Wstyd, inne szkoły robią wszystko by młodzież przyciągnąć.. A u nas? WSTYD!!
Odpowiedz
146
@ dk
dnia 28.02.2020, 16:49 · Zgłoś
Ludzie niewykształceni są wygodni dla każdej wladzy
Odpowiedz
197
@ Marek
dnia 28.02.2020, 17:00 · Zgłoś
To my mieszkańcy utrzymujemy ten cały nieudolny Zarząd Powiatu! Nie godziny się na szastanie naszymi pieniędzmi!
Pawluś do dymisji!
Odpowiedz
168
@ Panek
dnia 28.02.2020, 17:02 · Zgłoś
Czemu jakieś CBA albo ABW się nie zajmie wreszcie naszym starostą? Przecież on działa na szkodę powiatu, na szkodę Polski. Skandal goni skandal. W normalnym kraju już miałby kajdanki na rękach. Piszmy masowe skargi do kancelarii prezesa rady ministrów na to co wyczynia bezkarnie ten Pan.
Odpowiedz
122
@ Maliniak
dnia 28.02.2020, 18:01 · Zgłoś
Adam zapłać koszty sądowe...honor masz,co nie?
Odpowiedz
67
@ Erni
dnia 28.02.2020, 18:34 · Zgłoś
I ten komentarz,Marka mi się podoba,takich ludzi więcej,bo obecna władza nie nadje się do niczego więcej,tylko do odwołania i postawienia przed sądem.
Odpowiedz
62
@ Kgjj
dnia 28.02.2020, 18:45 · Zgłoś
A gdzie komisja oświatowa? Za co te wszystkie powołane komisje biorą publiczne środki? A gdzie odpowiedzialność?
Odpowiedz
81
@ Marta
dnia 28.02.2020, 19:13 · Zgłoś
Rozumiem że Pawluś, Muzyka i reszta z własnej kieszeni za te koszty odda?
Odpowiedz
69
@ Gar
dnia 28.02.2020, 21:58 · Zgłoś
Ludzie w Jaśle głosują na niego bo jest z PiS. Czy nie widzicie że oni przechodzą z partii do partii tylko dlatego żeby wygrać ? Jak Musialowicz Czech z dnia na dzień z PO do PiS przeszła żeby posadkę zastępcy burmistrza? Ci ludzie nie mają poglądów dla nich liczy się tylko koryto. Sami go wybraliście to teraz nie narzekać ! Macie swój PO - PiS
Odpowiedz
60
@ Minnesota
dnia 29.02.2020, 00:38 · Zgłoś
Pa pa pa Pawluś !!!
Odpowiedz
87
@ Mati
dnia 29.02.2020, 00:54 · Zgłoś
Kobieta na Liwoczu straciła wzrok, starosta umywa ręce, skandal z wydziałem komunikacji na całą Polskę a teraz jeszcze sprawy w Sądzie przegrywa za nasze pieniądze. DYMISJA
Odpowiedz
44
@ kras
dnia 29.02.2020, 08:08 · Zgłoś
Zastanawia mnie, jakiś to starostwo ma prawników skoro produkują takie buble prawne. jeśli już nie chcieli tej pani to przynajmniej mogli to mądrzej usasadnić.
Odpowiedz
7
@ zajoncowa
dnia 29.02.2020, 13:05 · Zgłoś
nie mamy ludzi coby umieli coś mądrze napisać. Tak krawiec kraje jak mu materia staje.
Odpowiedz
16
@ Hmmm
dnia 29.02.2020, 23:37 · Zgłoś
Ja tam się polityką za bardzo nie przejmuję ale o tym Pawlusiu to dosyć często czytam jakieś niezbyt dobre opinie i sprawy.
Odpowiedz
26
@ Ernest
dnia 01.03.2020, 01:23 · Zgłoś
Pierwsze za pieniądze starostwa kupują fajerwerki które ranią kobietę na pokazie który nie miał prawa się odbyć. Teraz za nasze pieniądze obciążenie kosztami sądowymi. Panie Pawluś i reszta zarządu, Radni PiS - wyciągnijcie pieniądze z własnej kieszeni a nie z naszych za własną nieudolność .
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657