Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Strona główna

Wypadek w Brzyskach z udziałem motocyklisty. Zmarł 16-latek.

125

Dzisiaj około 16. w Brzyskach doszło do wypadku drogowego z udziałem motocyklisty. Na miejscu zespół ratownictwa medycznego udzielał kierowcy jednośladu pierwszej pomocy. Niestety, 16-latek zmarł.  

Ze wstępnych ustaleń wynika,  że na drodze powiatowej w Brzyskach doszło do zdarzenia drogowego z udziałem jednośladu. Motocyklista na łuku drogi zjechał z jezdni i uderzył w betonowy przepust. Na miejsce przybyli ratownicy medyczni,  którzy reanimowali pokrzywdzonego kierowcę. Niestety 16-latka nie udało się uratować. Okoliczności zdarzenia będą wyjaśniali funkcjonariusze jasielskiej policji. 

Id

Napisany dnia: 03.08.2020, 16:47
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz Wyświetlaj:
@ Zły czlowiek
dnia 03.08.2020, 17:15
Ocena
komentarza:
-97
Zdrowia !!!
@ Realia, obserwator, mieszkaniec
dnia 03.08.2020, 22:57
Ocena
komentarza:
28
Z roku na rok szarża na motorach różnej maści jest coraz częstsza i bardziej agresywna. Apel do włodaży, policji, drogownictwa że tymi samymi drogami przemieszczają się inni użytkownicy w tym piesi czyli ludzie do i z pracy, spacerowicze, matki z dziećmi w wózkach i bez, same dzieciaki do i ze szkoły, ojcowie, itd. Propozycja do odpowiednich służb o poważne rozważenie zainstalowania w odpowiednich miejscach progów zwalniających które to jak wiadomo są jedyną skuteczną przeciwwagą dla nieuzasadnionej głupoty, brawury, podpisów nawet kosztem mieszkańców i właścicieli mobilów jeżdżących zgodnie z przepisami, którzy również będą zmuszeni do zwalnuania i będą musieli się dostosować. Jeśli to uchroni jedno życie to zdecydowanie warto. Nie chcę być złym prorokiem ale za jakiś czas sytuacja tragiczna w skutkach może się powtórzyć jeśli nie podejmie się zdecydowanych i mądrych decyzji. Rozpędzony motocykl nad którym traci się panowanie jest jak pocisk dużego kalibru, aż strach myśleć jak na jego drodze będzie poruszać się prawidłowo idący pieszy np. mały chłopiec czy dziewczynka czy matka z wózkiem. Takie są realia i należy zrobić wszystko aby później do końca życia nie mieć obciążonego sumienia skoro można było temu zapobiec. Pozostaje tylko zakasać rękawy, wygospodarować fundusze i działać, DZIAŁAĆ
@ Mat
dnia 07.08.2020, 08:54
Ocena
komentarza:
0
Nie zgodzę się, bo w porównaniu z tym co było 15 lat temu, to teraz praktycznie nikt nie szarżuje na jednośladach. Skończyły się czasy WSeK z stodoły gdzie kilkunastoletni chłopcy jeździli na Jawach 350. Progi zwalniające nic tu nie pomogą ponieważ taki co chce przyp... będzie to robił od progu do progu. To co się tu stało było jedynie nieszczęśliwym przypadkiem. Gość, świeć Panie nad jego duszą, mógł zasłabnąć.
@ oli
dnia 03.08.2020, 17:19
Ocena
komentarza:
12
z jednej akcji do drugiej na moscie przy Szajnochy ratowano człowieka.
@ Erwin
dnia 03.08.2020, 17:21
Ocena
komentarza:
-7
Co z nim???...
@ 123
dnia 03.08.2020, 17:23
Ocena
komentarza:
16
Niestety po długiej reanimacji stwierdzono zgon młodego człowieka
@ Mariusz
dnia 03.08.2020, 20:02
Ocena
komentarza:
-5
Przecież piszę na samej górze...
@ nieznamsietosiewypowiem
dnia 03.08.2020, 23:04
Ocena
komentarza:
4
jest napisane
@ Tra
dnia 03.08.2020, 17:27
Ocena
komentarza:
20
Boże dlaczego taki młody powinien żyć
@ łodyniec
dnia 03.08.2020, 17:29
Ocena
komentarza:
24
Pewnie za wolno jechał
@ gość
dnia 03.08.2020, 19:52
Ocena
komentarza:
7
Gdyby był większy ogień na tłok to by przeżył
@ Jakiś Pan
dnia 04.08.2020, 12:01
Ocena
komentarza:
4
no właśnie... wincy gazu
@ ksiądz Mateusz
dnia 03.08.2020, 17:41
Ocena
komentarza:
-22
16-latek na motorze a gdzie byli rodzice, że pozwolili bez prawa jazdy mu jeździć?
@ M.
dnia 03.08.2020, 17:58
Ocena
komentarza:
-30
Nie trzeba Prawa jazdy na małe pojemnosci
@ Mietek
dnia 03.08.2020, 18:02
Ocena
komentarza:
34
Prawo jazdy AM od 14 roku życia jest. Nie ma już kart motorowerowych, które zdawało sie w szkole na słowo czy umiesz jeździć.
@ Motocyklista
dnia 03.08.2020, 18:29
Ocena
komentarza:
6
Od 14 roku życia mógł prowadzić jednoślad o poj. 50ccm a z tego co wiemy miał 16 lat więc mógł jeździć motocyklem o poj. 125ccm
Więc jeśli się nie znasz może lepiej się nie wypowiadaj.
@ Rodzic
dnia 03.08.2020, 18:30
Ocena
komentarza:
63
Ty tak sluchasz wszystko co rodzice Ci mówią?Kazdy rodzić chce dla swoich dzieci jak najlepiej,gdyby wiedzieli co się stanie to by syna nie wypuscili z domu. Zastanów się co piszesz !!!
@ Mn
dnia 03.08.2020, 20:39
Ocena
komentarza:
39
Wyrazy współczucia dla rodziny. Straszna tragedia.
@ puk puk baranie
dnia 03.08.2020, 20:55
Ocena
komentarza:
19
Prawo jazdy nie świadczy o tym ze umie jeździć.
@ Wesus
dnia 03.08.2020, 21:48
Ocena
komentarza:
11
125 można jeździć mając prawo jazdy kat b minimum kilka lat . A on miał 16 lat.idzcie do szkoły niedouki
@ Świadek
dnia 03.08.2020, 22:26
Ocena
komentarza:
30
Yamaha 150 motor który prowadził,
prędkość z którą uderzył powyżej 100km/h
dalszy komentarz nie jest potrzebny
@ Motocyklista
dnia 04.08.2020, 00:14
Ocena
komentarza:
2
Od 16 roku życia można jeździć na pojemność 125 jest to kategoria A1.
A na kategorie B można także jeździć pojemnościa 125 jeżeli ma się
3 lata kategorie B.
Więc jeśli nie znasz prawa to się nie wypowiadaj.
@ xyz
dnia 04.08.2020, 08:58
Ocena
komentarza:
7
Już mając 13 lat jeździł do gimnazjum w Błażkowej starym maluchem. To fakt autentyczny i nikt z tym nic nie robił chociaż wszyscy widzieli i wiedzieli, policja też
@ .
dnia 04.08.2020, 14:06
Ocena
komentarza:
1
Do jakiego gimnazjum, co Ty bredzisz
@ Yamaha
dnia 03.08.2020, 17:51
Ocena
komentarza:
-36
Jakieś zdjęcia są ? W innych krajach jakoś nie ma betonowych przepustów jest znacznie bezpieczniej niż w Polsce do tego drogi w stanie krytycznym motocykliści nie mają w Polsce latwo
@ T4
dnia 03.08.2020, 18:03
Ocena
komentarza:
44
A jakie są ? gumowe ? jakby jechał zgodnie z przepisami to by sie potłukł co najwyzej .
@ Abnegat
dnia 03.08.2020, 18:29
Ocena
komentarza:
41
O co chodzi z tymi przepustami - że w ogóle są, czy że są betonowe? Jeżeli poza terenami miejskimi muszą być rowy odwadniające, żeby woda nie gromadziła się na jezdni, to muszą być i przepusty, żeby właściciele posesji i pól uprawnych mogli tam jakoś dojechać. Czy coś by zmieniło w skutkach wypadku, gdyby zamiast betonowych przepustów były "drewniane mosteczki"? To są niestety skutki braku pokory wobec pojazdu mechanicznego i praw fizyki.
@ Poes
dnia 03.08.2020, 18:35
Ocena
komentarza:
43
No biedni motocykliści! Człowiek z domu boi się wyjść, dziecka do sklepu wysłać bo biedni motocykliści mają dziurawe drogi i betonowe przepusty
@ Mariusz
dnia 03.08.2020, 20:05
Ocena
komentarza:
7
w innych krajach może nie ma ale u nas jest jak jest i trzeba się dostosować.
@ Jjjjj
dnia 03.08.2020, 17:51
Ocena
komentarza:
8
W wieku 16 lat można kierować 125cc kolego, nigdzie nie napisane że nie miał prawka
@ x_jjjj
dnia 04.08.2020, 09:15
Ocena
komentarza:
0
ale nie 600
@ Debilu
dnia 04.08.2020, 10:42
Ocena
komentarza:
0
To była 125
@ Mietek
dnia 03.08.2020, 17:59
Ocena
komentarza:
24
Rodzice kupują skuterki a potem płacz...taka prawda nie pierwszy i nie ostatni taki przypadek
@ Sebastian
dnia 03.08.2020, 18:08
Ocena
komentarza:
6
No dokładnie
@ Młoda
dnia 03.08.2020, 18:25
Ocena
komentarza:
-16
Jak się nie umie jeździć, to się na rower wsiada, a nie gwiazdorzy... Szkoda rodziców.
@ .
dnia 03.08.2020, 18:32
Ocena
komentarza:
45
Na rowerze też się możesz zabić... Świeć Panie nad jego duszą [*]
@ Jojalna
dnia 03.08.2020, 21:06
Ocena
komentarza:
7
Oj boże teraz nie trzeba jechać autem czy na motorze bo idąc może się chodz co zdazyc
@ zimny
dnia 03.08.2020, 18:29
Ocena
komentarza:
-8
niech wszyscy dalej prawo jazdy robią i uprawnienia... wypadków teraz w jasle więcej jak w Warszawie... ludzie ta idźcie po rozum do głowy...
@ Nikt taki
dnia 03.08.2020, 18:32
Ocena
komentarza:
33
Współczuję rodzinie i znajomym [*]
@ Młoda
dnia 03.08.2020, 18:39
Ocena
komentarza:
7
Tak, tylko że na rowerze nie masz prędkości 120 ani 150.
A małej prędkości na pewno nie miał. Fantazja poniosła, brak umiejętności, ot i są skutki.
@ Tomasz
dnia 03.08.2020, 19:39
Ocena
komentarza:
5
Tylko, że skuterem 50cc (jeśli to był skuter) to nie pojedziesz 150km/h, tylko maksymalnie 60
@ 1
dnia 03.08.2020, 19:50
Ocena
komentarza:
-18
Umiejętności były i to bardzo dobre
@ Prawda o 50cc
dnia 03.08.2020, 20:29
Ocena
komentarza:
2
Poczytaj Kolego Tomaszu, poczytajcie Rodzice w necie, ile wyciagają podrasowane 50cc.
Zawieszenie i napęd takiej 50cc nie jest przystosowany do tak zawrotnych prędkości(100km/h). Strach pomysleć...
Wyrazy współczucia dla Rodziny i znajomych zmarłego.
@ Tomasz
dnia 03.08.2020, 20:53
Ocena
komentarza:
2
Pisałem to w myśli, że był zablokowany. Jeśli nie był to ja bym takiemu dziecku nie dawał jeździć :). Ale chłopak miał 16 lat, więc mogła być to nawet 125cc, a takie to już 130km/h pojadą.
@ obywatel miasta Jasła
dnia 03.08.2020, 18:49
Ocena
komentarza:
2
A u nas dzieci w wieku 4-5 lat zasuwają kładami.
@ Kyka
dnia 03.08.2020, 18:58
Ocena
komentarza:
18
Nie trzeba dużej prędkości wystarczy uderzyć niefortunnie i nie ma co snuć domysłów ale współczuć rodzinie i pomodlić się za ofiarę
@ Purpur
dnia 03.08.2020, 18:59
Ocena
komentarza:
31
Niedawno jeździł samochodem, podkreślam 16 SAMOCHODEM drogą powiatową.
@ Karola
dnia 03.08.2020, 19:22
Ocena
komentarza:
19
Czemu znowu kur...A osadzacie że szybko czy że nie miał prawka czy że rodzice. Mógł mu wylecieć kot pies inne zwierzę . Mogły nie zadziałać hamulce . Ogarnijcie się ciekawe czy WY wszyscy którzy piszecie takie głupoty czy jesteście bez winy . Wyrazy współczucia dla rodziców przede wszytkim dla rodziny i znajomych. Jego spoczywaj w pokoju.
@ kibic
dnia 03.08.2020, 19:29
Ocena
komentarza:
44
W brzyskach powinni na drogach postawić co pół kilometra progi zwalniające. Na drogach strach się bać. Ścigacze na jednym kole to codzienność.
@ Klara
dnia 04.08.2020, 12:11
Ocena
komentarza:
-7
Człowieku jesteś śmieszny zastanów się co piszesz
@ kierowca
dnia 03.08.2020, 19:31
Ocena
komentarza:
11
"czemu dzieci na komunie nie dostaja prawa jazdy jeszcze:???poniosła fantazja a śmierc i tak jest szybsza tylko rodzicom i najbliższym współczuc
@ Xd
dnia 03.08.2020, 19:33
Ocena
komentarza:
13
Tak jeździł samochodem Cabrio też
@ R9vts
dnia 03.08.2020, 19:35
Ocena
komentarza:
5
Dramat, tragedia
@ Niewiadomoco
dnia 03.08.2020, 20:01
Ocena
komentarza:
33
Niestety tutaj ktos dobrze pisal Kierował autem za przyzwoleniem rodziców Niekiedy razem z nimi
Motorkiem też mocno popylal bardzo nieuwaznie i nieostroznie
Jednak o zmarłych się zle nie mowi Kondolencje dla rodziny Swiec panie nad jego dusza Tak mlodzi ludzie nie powinni umiera c
@ Takie życie
dnia 04.08.2020, 08:38
Ocena
komentarza:
12
Zmarli już nic nie czują,nie żałują straconych lat,jednak najgorsza rozpacz do końca życia dla rodziców i bliskich.Wieczne odpoczywanie chłopaczkowi i ukojenie bólu dla bliskich.
@ Seba123
dnia 03.08.2020, 20:02
Ocena
komentarza:
19
Dla wszystkich, którzy uważają, że to wina rodziców: od 16 lat, mając uprawnienia można jeździć motorem. Z tym, że prawo jazdy nie daje gwarancji bezpiecznej jazdy. Daje tylko znajomość przepisów. Nawet bez prawa jazdy można je znać. Wiem, że poszkodowany zdałby prawko za pierwszym razem z palcem w du***. Potrafił super jeździć, ale na własną odpowiedzialność podjął ryzyko. Każdy rodzic chce dla swojego dziecka jak najlepiej. Komentarze, które oskarżają rodziców dokładają im tylko cierpienia. Nawet nie wiecie jak trudno pogodzić się z taką stratą. Szukanie winnych w takiej sytuacji nie jest na miejscu.
@ Niewiadomoco
dnia 03.08.2020, 20:18
Ocena
komentarza:
15
Zdanie praw a jazdy jest jednak od jakiegos wieku Po drogach gminnych jezdzic autem 15 lat miec to chyba jednak nie za bardz mądre Kazdy rodzic chce jak najlepiej to fakt nikt ich nie oskarza to ludzie widzieli jak jezdzil i nieostroznie
Nie ma co gdybac
Spoczywa w pokoju
@ dudu
dnia 03.08.2020, 22:10
Ocena
komentarza:
-6
16 latek sam sobie zarobił i kupił motor???
@ Izydorek
dnia 03.08.2020, 20:09
Ocena
komentarza:
17
Dajcie już spokój znawcy ... zmarł młody człowiek ...tragedia
@ buhaha :>
dnia 06.08.2020, 17:23
Ocena
komentarza:
1
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
@ Wwa
dnia 03.08.2020, 20:10
Ocena
komentarza:
8
Dokładnie, tylko w tej sytuacji rodziców szkoda.
Oni nie są niczemu winni. To, że go fantazja poniosla i stało to co się stało, to jedynie on ponosi tego konsekwencje. Może dla innych to będzie jakaś nauczka, a może policja się zainteresuje i zamiast stać i jeździć tam gdzie nie trzeba to przewiozlaby się po takich miejscach czasem.
@ 1971
dnia 03.08.2020, 23:42
Ocena
komentarza:
9
A czyja to wina jak nie rodzicow ? To kto w domu rzadzi? Ojciec z matka czy niepelnoletnie dzieci??? Swoja droga tragedia dla prawie każdego rodzica chowac swoje dziecko.
@ Wwa
dnia 04.08.2020, 09:12
Ocena
komentarza:
-1
No o czym Ty mówisz? Upilnujesz takie dziecko? On sam powinien rozum mieć, a nie żeby rodzice są niego myśleli. Nie mial 5 ani 6 lat. Był prawie dorosły!
@ Kyka
dnia 04.08.2020, 10:02
Ocena
komentarza:
13
Ja też jestem matką zapalonego motocyklisty i wierzcie nie da rady zabronić lepiej wiedzieć gdzie jedzie bo i tak pojedzie a im więcej się zabrania tym gorzej trzeba rozmawiać i tłumaczyć i trochę ufać swoim pociechom
@ Smutne ale prawdziwe
dnia 04.08.2020, 17:20
Ocena
komentarza:
2
16 lat to dorosły człowiek? W takim wieku to rodzice są najbardziej potrzebni 16latkowi ponieważ on w takim wieku myśli że jest dorosły że tylko dwa lata do 18 a to nie prawda chyba większość z nas zna to z życia, każdy to przerabiał. Nie można powiedzieć że rodzice się do tego nie przyczynili jeżeli ludzie im zwracali uwagę mówili co ich syn robi, to w takim przypadku rodzic ma chyba jakiś obowiązek wobec swojego dziecka podkreślę dziecka ponieważ 16 latek to jest dzieciak dorosły człowiek to minimum 25 latek pracujący i mający jakiś mały bagaż życiowy. Ci co uważają ze 16 to dorosły człowiek mają niewiele więcej lat to tak z życia
@ yozef
dnia 03.08.2020, 20:22
Ocena
komentarza:
11
o godzinie 20,,,30 kazdego dnia motocyklista jedzie z bardzo duza szybkoscia od mostu na wisloce na ulicy mickiewicza w kierunku brzysk ,w niedziele o godzinie 20 30 wyrzucilo go kolo cmentarza na luku jak jest droga do szkoly w jareniowce , ja jechalem do jasla zmiescil sie o centymetry bo byla by czolowka ,,,boze ciarki mnie przeszly z jaka predkoscia jezdzi rten motocyklista na scigaczu ,,policja ko chana zrobcos podalem godzine i miejsvce ,moze gowniarza uratujecie bo bedzie nastepny ,podobnie ulica szopena tak kolo godziny 16 ,,,w kierunku hali sportowej ,,szok
@ on ci to
dnia 04.08.2020, 13:22
Ocena
komentarza:
2
teraz czekamy na reakcję organów
@
dnia 04.08.2020, 15:49
Ocena
komentarza:
2
w 100% zgadzam się z tobą jak jeżdżą blisko ciebie to aż strach
@ No tak
dnia 04.08.2020, 17:14
Ocena
komentarza:
0
Mylisz godziny i szopena to ktoś inny
@ yozef
dnia 05.08.2020, 10:57
Ocena
komentarza:
1
nie myle slychac go tez o godzinie 23 szopena sikorskiego ,,,wszyscy slyssza nie tylko ja
@ Kort
dnia 03.08.2020, 20:26
Ocena
komentarza:
-12
Zobaczcie na pobocze zanieczyszczone sianem i piachem ,
dla motocykla to śmiertelna pułapka.
@ .
dnia 03.08.2020, 20:32
Ocena
komentarza:
12
tak całkiem z innej beczki: kiedy postawicie radar a najlepeij 5 radarów na odcinku Brzyska -Kołaczyce ? przecież tam jest tragedia jezeli chodzi o rozpędzone samochody? na co czekacie? na tregedie?
@ keller
dnia 03.08.2020, 20:56
Ocena
komentarza:
31
podobnie dzisiaj wieczorem w Debowcu,dziewczynka na hulajnodze rozpędzona wjechała w szmochód . kupujcie swoim pociechom quady,motorowery i elektryczne hulajnogi -a wyobraznia dzieciaków pozostała w strefie smartfona .
@ parkink
dnia 18.08.2020, 09:24
Ocena
komentarza:
0
Jak ten samochód był zaparkowany?
@ Xx
dnia 03.08.2020, 21:12
Ocena
komentarza:
18
Ludzie ogarnijcie się
NIE ŻYJĘ 16 LATEK
Nie było was tam i nie wiecie co było przyczyną tego wypadku
Zastanówcie się milion razy co piszecie
Zamiast współczuć rodzinie wy na nich naskakujecie
OGAR LUDZIE
Kondolencje dla rodziny i przyjaciół
Świec Panie nad jego duszą +
@ łodyniec
dnia 04.08.2020, 08:12
Ocena
komentarza:
27
45km/h jechał oczywiście. I dlatego uderzył w mostek ...
A rodzice nawet nie wiedzieli że on ma motor a nie komarka .
Ktoś wyżej napisał że młody jeździł już samochodem po drodze i starzy o tym wiedzieli .
Masz teraz , bezstresowe wychowanie , róbcie dzieci co chcecie a my was później pochowamy .
@ Qa
dnia 04.08.2020, 18:15
Ocena
komentarza:
-1
A czyje to są słowa i zachęcanie "robta co chceta"?
@ To ja
dnia 03.08.2020, 21:24
Ocena
komentarza:
13
Stało się i składam kondolencje dla całej rodzinny. Ale jednocześnie bardzo proszę niech policja coś zrobi z szaleńcami na nowej drodze w Warzycach. Wyścigi nawet w dzień, a już były ofiary śmiertelne.
@ Minnesota
dnia 03.08.2020, 21:25
Ocena
komentarza:
4
Ta dziewczynka z Dębowca podobno w szpitalu...
@ Koń Rafał
dnia 03.08.2020, 21:57
Ocena
komentarza:
19
Szanowna Redakcjo tegoż lokalnego portalu.

Dlaczego wciąż pozostawiacie możliwość komentowania przez czytelników tego rodzaju artykułów??? Jaki jest tego powód? Zasady marketingowe znam, ale żeby aż tak...
@ Intruz
dnia 03.08.2020, 21:57
Ocena
komentarza:
7
Znam gości którzy mieli umiejętności i nie żyją na to nie ma mocnych kondolencje dla rodziny
@ buhaha :>
dnia 06.08.2020, 17:19
Ocena
komentarza:
-1
znałeś jak już. dziś o nich nikt już nie pamięta. a oni leżą gdzieś w ziemi.
@ karuzela
dnia 03.08.2020, 22:18
Ocena
komentarza:
8
W takich przypadkach nie działa "Uruchom ponownie"
@ @
dnia 03.08.2020, 22:27
Ocena
komentarza:
14
Dziś w Dębowcu dwóch małolatów szalało na crosach. Bez kasków na głowie, ale za to 100 na godzinę. Przerażające.
@ Chyba cie pojebało
dnia 04.08.2020, 10:37
Ocena
komentarza:
0
Taka prawda że crossem to ciężko wyciągnąć 100
@ T4
dnia 04.08.2020, 17:37
Ocena
komentarza:
1
Problem ? to słabego masz crossa.
@ Debilu
dnia 05.08.2020, 00:32
Ocena
komentarza:
2
Osoba wyżej ma rację że crossem to ciężko jest wyciągnąć 100 na terenowym napędzie
@ Smutna prawda.
dnia 03.08.2020, 23:02
Ocena
komentarza:
10
Nie chcę odnosić moich słów do tej konkretnej sytuacji. To tylko moje smutne stwierdzenie.

Niewiele jeżdżę samochodem ale widzę, że polskie drogi pełne są samobójców którym wydaje się że tylko oni mają licencję na szybką jazdę na granicy a chyba według nich pozostali uczestnicy ruchu to 90-letni staruszkowie obawiający się lekko nacisnąć gaz.

Tym czasem ci poruszający z "prędkością ponaddźwiękową" jeżdżą dziadowskimi autami z demobilu z kiepskim przyśpieszeniem i są tolerowani przez normalnych uczestników ruchu.

Jednak przez nieuwagę może się zdarzyć tragedia - a tak niestety często się dzieje.

Nie odnoszę mojego komentarza do zdarzenia drogowego opisanego w tym artykule. Mój komentarz to tylko moja smutna dywagacja.
@ Twuj stary
dnia 03.08.2020, 23:20
Ocena
komentarza:
9
Współczuje rodzicom straszna tragedia
@ Mamba
dnia 03.08.2020, 23:52
Ocena
komentarza:
13
Trzeba być wyzutym z jakichkolwiek uczuć indywiduum, posiadającym jedynie instynkty typu "[...]", "szczać", "żryć", by tak podle bawić się cudzym nieszczęściem. By tak perfidnie i wstrętnie wyrażać się o zmarłym i jego rodzinie. Brzydzę się wami.
Spoczywaj chłopaku w pokoju... W niebie nie ma niebezpiecznych zakrętów i betonowych przepustów.
@ @PIS
dnia 04.08.2020, 00:06
Ocena
komentarza:
-14
Tragedia nie samowita trauma dla matki i siostry które przybyły na miejsce zdarzenia do 30 minut. Dwie karetkii ZRM. Dwa patrole KPP. Zespół dochodzeniowo śledczy. A STRAŻ GDZIE BYŁA??? NIE ZABEZPIECZONE MIEJSCE ZDARZENIA!!! (tak naprawdę ten motocykl mógł się zapalić lub wybuchnąć. Narażenie dwuch ZRM na ratowanie życia. To jakiś dramat jakieś nie porozumienie aby STRAŻ POŻARNA NA MIEJSCE ZDARZENIA Przyjeżdża po 1godzinie i jeszcze do tego nie widzą co robić. Ludzie z okolicznych domów zakrywają młodego chłopca który zginął białą plandeką aby oszczędzić traumatycznego widoku syna dla matki i siostry. Ja się pytam skąd te zdjęcia dla opini publicznej z ponad 2 godzin po wypadku. Wstyd myślę że ktoś wyciągnie konsekwencje z tych działań. Wyrazy współczucia dla rodziny.
@ n
dnia 04.08.2020, 13:14
Ocena
komentarza:
1
Ty jakis tępy jesteś czy coś?
@
dnia 04.08.2020, 01:49
Ocena
komentarza:
-1
Nie tak miało być
@ KKK
dnia 04.08.2020, 06:43
Ocena
komentarza:
-8
16 lat to ścigaczem nie jechał tylko skuterem albo motorynką. Znajomy rowerem przy niewielkiej prędkości uślizgnął się i wpadł nodą w taki przepust - operacja 6 godzin, 9 śrub i po pół roku ledwie pierwsze kroki stawia.
@ Hay
dnia 04.08.2020, 07:26
Ocena
komentarza:
15
To co w ostatnich latach dzieje się z powodu motocyklistów to jest koszmar. Niedziela stracona bo wszędzie ich pełno na tych swoich ryczących motorach. Spacer z dzieckiem odpada, bo strach iść. Uszy bolą
Nie ma spokoju w miejscowościach wypoczynkowych, bo jest ich pełno. Trzeba zbierać podpisy o zakaz wjazdu do otuliny parków narodowych, nie ma innego sposobu na powrót ciszy i spokoju
@ FSRSF
dnia 04.08.2020, 07:36
Ocena
komentarza:
-2
Nie wiem dlaczego w Jaśle ludzie są tak zepsuci :D Po co głupio komentować jak zginął młody chłopak... Ciesze się że już nie mieszkam w tym śmiesznym mieście
@ nick
dnia 04.08.2020, 07:56
Ocena
komentarza:
-1
Ile razy można się domagaćć zablokowania komentarzy pod takimi artykułami?
@ ???
dnia 04.08.2020, 08:09
Ocena
komentarza:
14
...a dlaczego? może takie komentarze czegoś na przyszłość nauczą (nie tylko gówniarzy, ale ich rodziców również)
@ Abc
dnia 04.08.2020, 10:11
Ocena
komentarza:
1
Nie zgadzam się z TObą. Teksty o selekcjI naturalnej, betonowych przepisach, prędkości są na miejscu? Wiesz w jakim stanie jest rodzina?
@ Łysy
dnia 04.08.2020, 08:55
Ocena
komentarza:
23
Tragedia na pewno ale wina rodziców tak samo co chciał ten chłopak to miał rodzice wciąż byli za granicą a on szalał tym motorem i nie tylko jeździł samochodem już nie raz się wywrócił.Młody człowiek szkoda bardzo ale rodzice chyba nie bardzo się interesowali co robi bo tylko zagranica praca a dziecko szalało.
@ Do Łysy
dnia 04.08.2020, 14:04
Ocena
komentarza:
30
Człowieku, teraz same Eurosieroty są. Im większe i piękniejsze domki, Kosteczka i fury dookoła tym bardziej oczywistym jest że dzieci rodziców mają tylko na papierze albo na weekend lub raz na miesiąc. Mają pełno pierdół i [...]reli a matki i ojca nie ma. Matka ma sama na głowie wszysto no ale mąż ciupie euro, wpadnie raz na jakiś czas to zadowolona bo co jej więcej trzeba. Tu ma swój kołowrót. Mąż za granicą swoje życie ale nie dopuszcza takiej opcji. Takie czasy. Dużo rzeczy materialnych na pokaz a zero ciepła i normalnosci
@ sx
dnia 04.08.2020, 15:43
Ocena
komentarza:
-10
Lepiej pracować za granicą niż żyć z zasiłków w Polsce - mieli honor, ambicje. Taka prawda. Nikt nie ma prawa czynić zarzutów rodzicom, że źle syna wychowali.Robili co mogli, aby go wychować, a to że zdarzył się wypadek ...każdemu morze się zdarzyć, ludzie pod prysznicem potrafią się poślizgnąć i zginąć...też będziecie pisać gdzie rodzice? Rodzice za granicą i prysznic zamontowali za śliski?
Połowa komentujących to barany bez wyobraźni
@ Do sx
dnia 04.08.2020, 18:33
Ocena
komentarza:
7
Masz ograniczoną wyobraźnię. Szkoda nawet słów. Co Ty z tymi zasiłkami wyjeżdżasz? Pracy nie brakuje. Tylko jedzie jeden z drugim za,, granicę ", robi jak glupi, myśli, że jest kimś i myśli, że rodzinę ma a tu trzeba prawdzie w oczy spojrzeć. Rodzina na papierze ty lko jest. Życie toczy się tam gdzie się realnie żyje. Wpadnie taki na weekend do domu, kupi buty czy inna [...]e dziecku i pojedzie. Syn rośnie, dojrzewa. Potem taki pseudo tatuś zjeżdża do,, Ojczyzny" bo już zdrowie nie to a syn to dorosły człowiek i mówi, co z tego że wszystko miałem jak ja ojca nie znam. Idzie syn na swoje a taki tatuś może co najwyżej pocałowac Go w d...
@ @@@
dnia 04.08.2020, 10:19
Ocena
komentarza:
0
Ludzie, może tak trochę empatii? Nikt z nas nie wie co było przyczyną wypadku i co tak na prawdę się tam stało. Po co obwiniać rodziców? Życia już mu nie wrócą. Jedynie takim gadaniem można zaszkodzić.
@ life
dnia 04.08.2020, 10:20
Ocena
komentarza:
10
Współczuje Jego Rodzicom i Jego najbliższym. Świeć Panie nad Jego duszą.
@ Klara
dnia 04.08.2020, 13:24
Ocena
komentarza:
-7
A co z tym Panem co wyjechał chłopakowi i nawet się nie zatrzymał?
@ Drag
dnia 04.08.2020, 15:38
Ocena
komentarza:
-1
No właśnie
@ sx
dnia 04.08.2020, 15:39
Ocena
komentarza:
5
W Jaśle sami eksperci motoryzacyjni z fotoradarami albo w oczach albo w głowie. NIe wiecie jak szybko jechał, nie wiecie co się stało, więc w myśl zasady: nie masz nic mądrego do powiedzenia to milcz, zalecam milczenie. On już poniósł najwyższą karę, a od ustaleń okoliczności zdarzenia są odpowiednie służby.

Kondolencje dla rodziny.
@ Xyz
dnia 04.08.2020, 17:03
Ocena
komentarza:
3
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Retsa
dnia 04.08.2020, 17:56
Ocena
komentarza:
6
Ale jadu w was jest zazdrościcie tym co pracują i czegoś się dorobią Widocznie tak miało być Spoczywaj Eryku. Niech Ci ziemia lekką będzie .Wyrazy głębokiego współczucia dla rodziny
@ Drag
dnia 04.08.2020, 18:08
Ocena
komentarza:
7
Jesteśmy z tobą Eryk
@ Max
dnia 04.08.2020, 20:42
Ocena
komentarza:
4
Tak to jest zero odpowiedzialności ze strony rodziców ojciec za granicą nie interesuje się rodzina a dzieci robią co chcą. Kupili mu motor klada jeździł jak szaleniec w końcu musiało się coś stać
@ .
dnia 04.08.2020, 21:23
Ocena
komentarza:
10
Kotku teraz to każdy lub co drugi dom to eurosieroty. Dużo na pokaz a rodzice mają dzieci gdzieś
@ Mieszkaniec
dnia 05.08.2020, 13:43
Ocena
komentarza:
3
Mógł szybciej jechac . Wina tez rodzicow ze zakupili takiemu motor
@ Nie wiem po co
dnia 05.08.2020, 19:04
Ocena
komentarza:
1
Nie rozumiem naprawdę was ludzie, stało się wiec się nie odstanie, komentarze odnośnie pojemności, tego ze rodzice kupili pozwolili itd są tak zbędne, że aż się niedobrze robi patrząc na to, widocznie musiało być tak jak się stało, nikt czasu nie cofnie, owszem mogło się tak nie stać, ale taka jest kolej rzeczy każdy umiera jeden starzej drugi młodziej i nie mamy na to wpływu to było nieszczęśliwe przeznaczenie które musiało się zdarzyć, a oskarżanie rodziców o smierć syna jest tak bardzo zalosne, ze bardziej się nie da. Jedyne co to można złożyć kondolencje rodzinie i wyrazywspółczucia, a nie kłócić się jak głupi jak co kiedy dlaczego itd.
@ jaa
dnia 05.08.2020, 20:35
Ocena
komentarza:
3
Predkosc smiertelna to 60 kmh, uderzajac z taka predkoscia w beton zatrzymujac sie do 0 mamy nie wielkie szanse na przezycie . Kondolencje dla rodziny, nie czytajcie komentarzy ludzi co nie maja pojecia anni nigdy nawet na motorze nie siedzieli.
@ Moto
dnia 06.08.2020, 06:36
Ocena
komentarza:
7
Spoczywaj w pokoju Eryk, Na zawsze w naszych sercach [*]
@ smutny
dnia 06.08.2020, 08:02
Ocena
komentarza:
5
Wiem, że teraz to już nic nie pomoże ale jest zrobić ekspertyzę motoru. Bardzo często są awarie hamulców, może pękło coś lub było niedokręcone. To nie są te motocykle co były robione kiedyś. teraz to na masę ściągane i nie sprawdzane w ogóle!!! Tak samo z rowerami. Szkoda młodego chłopaka- aż płakać się chce.
@ buhaha :>
dnia 06.08.2020, 15:33
Ocena
komentarza:
1
Przyjrzyjcie się ludzie porządnie - bo tak wygląda bezstresowe wychowanie
@ Xyz
dnia 06.08.2020, 20:58
Ocena
komentarza:
2
Teraz niech matka i ojciec płaczą bo to jest tylko i wyłącznie ich wina. Zamiast widzieć jak syn dorasta to teraz będą go na cmentarzu odwiedzać i świeczkę zapalać. Czasu nikt nie cofnie. Niech ta tragedia będzie przestrogą dla innych rodziców, którzy podobnie postępują ze swoimi dziećmi.
@ Drag
dnia 07.08.2020, 00:20
Ocena
komentarza:
0
A ciebie gdzie będą oglądać nie na cmentarzu pomyśl
@ Xyz
dnia 08.08.2020, 20:42
Ocena
komentarza:
2
Też w przyszłości moje dzieci będą mnie odwiedzać na cmenatrzu. Ale zginął młody chłopak, który nie zaznał smaku życia. Rodzice nie będą na jego ślubie, nie poznają jego żony, nie pomogą w wychowaniu wnuków. On dopiero wkraczał w dorosłe życie.
@ Xdddd
dnia 07.08.2020, 13:43
Ocena
komentarza:
2
Niestety tak się dzieje jak dzieci mają wszystko i jeszcze więcej... Wczoraj rodzina chłopca szukała winnych odpowiedzialnych za śmierć chłopaka
Dodaj komentarz
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Rusza modernizacja ponad 7 kilometrów drogi wojewódzkiej nr 993

    Dzisiaj przy Domu Ludowym w Pielgrzymce odbyło się uroczyste rozpoczęcie modernizacji drogi wojewódzkiej nr 993 na odcinku Pielgrzymka-Nowy Żmigród. Zadanie ma zostać zrealizowane do października przyszłego roku.

     

  • Givaudan sprzeda produkcję pektyn Herbstreith &Fox

     

    Spółka Givaudan oświadczyła dzisiaj, że przekazuje produkcję pektyn, stanowiącą element działalności spółki Naturex, spółce Herbstreith & Fox (Grupa H&F) – rodzinnej firmie będącej czołowym producentem pektyn, której siedziba znajduje się w niemieckim mieście Neuenbürg. 

  • Mieszkańcy ul. Łąkowej i Kwiatowej zapowiadają protest. Chcą przejścia dla pieszych na budowanej drodze wojewódzkiej 992

     

    Skarżą się, że przez budowę nowej drogi zostali niemal odcięci od świata. Mieszkańcy ul. Łąkowej i Kwiatowej w Jaśle apelują o budowę przejścia dla pieszych, aby mogli łatwo dotrzeć, tak jak było do tej pory, do kościoła, czy też szkoły. Zapowiadają organizację protestu, jeżeli ich postulaty nie zostaną uwzględnione. 

  • Petycja w sprawie drzew przy ul. Rejtana trafiła do Urzędu Miasta. Dzisiaj rozpoczęła się ich wycinka

     

    W ubiegłym tygodniu, do Urzędu Miasta w Jaśle, trafiła petycja przeciwko wycince drzew pod realizowaną budowę ścieżki rowerowej. Podpisało ją blisko 580 osób. Tymczasem, dzisiaj rozpoczęto wycinkę drzew przy ul. Rejtana. Jak przekonuje jasielski magistrat, wbrew pierwotnym założeniom, udało się ocalić 10 drzew.

  • Rozpoczęto budowę boiska wielofunkcyjnego na osiedlu Sobniów

    Wczoraj przy Zespole Szkół Miejskich nr 5 w Jaśle rozpoczęto prace budowlane związane z budową boiska wielofunkcyjnego. Inwestycja jest realizowana ze środków w ramach drugiej edycji Jasielskiego Budżetu Obywatelskiego 2020.

  • W Nowym Żmigrodzie powstał klub radnych PiS

    W radzie gminy Nowy Żmigród powstał klub radnych Prawa i Sprawiedliwości liczący siedmiu członków. Przewodniczącym nowego klubu został Grzegorz Munia.

  • "Dwójka" przeszła na zdalne nauczanie. U uczennicy potwierdzono Covid-19

    Uczniowie klas od I-III w Szkole Podstawowej nr 2 w Jaśle od dzisiaj rozpoczynają nauczanie w formie zdalnej. Starsze klasy normalnie będą się uczyć w budynku szkoły. W związku z potwierdzonym przypadkiem zakażenia koronawirusem u jednej z uczennic szkoły, na kwarantannie przebywa około 200 osób.

  • Mieszkańcy Jasła chcą płacić mniej za śmieci. Gotowi są zakładać kompostowniki. Miasto jednak nie spieszy się z wprowadzeniem stosownego rozwiązani

     

    Większość Polaków uważa, że ceny za wywóz odpadów są zbyt wysokie. Mieszkańcy Jasła, nie są w tym względzie wyjątkiem. 

  • Wrak samochodu w centrum osiedla Gamrat w Jaśle. Kto i kiedy go uprzątnie?

    Od blisko dwóch miesięcy na osiedlu Gamrat w Jaśle, w pobliżu boiska do koszykówki stoi doszczętnie zdewastowany samochód, którego właściciel nie żyje. Pojazd stał się doskonałym miejscem do zabawy przez dzieci. Okazuje się, że sprawa uprzątnięcia wraku nie będzie taka prosta..

  • Bez skrupułów nadal podrzucają wielkogabaryty

    Na osiedlu Kopernika w Jaśle po raz kolejny podrzucono śmieci pod drzewem w pobliżu przejazdu kolejowego, gdzie pojemniki śmietnikowe nie są w żaden sposób zabezpieczone. Miejsce okazało się być doskonałe do składowania odpadów wielkogabarytowych. Tym razem zalegają tam stare kanapy, lodówki, materac, a nawet opona samochodowa.

  • Szkoła języka niemieckiego - Prestiż

     

    (Mobilna) Szkoła Języka Niemieckiego Prestiż oferuje naukę języka niemieckiego dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Zdaję sobie sprawę jak cenny jest czas w dzisiejszych czasach dlatego wychodząc naprzeciw potrzebą kursantów istnieje możliwość dojazdu do dzieci i młodzieży. Kursy i szkolenia dla firm odbywają się w siedzibach firm.

  • LAUDERM – nowe oblicze kosmetologii estetycznej

     

    Troska o dobrą kondycję i wygląd nie jest już postrzegana jako coś wyjątkowego, zarezerwowanego dla wąskiego grona osób. Coraz więcej kobiet poszukuje najnowocześniejszych rozwiązań, aby właściwie zadbać o swoje ciało. 

  • Catering dla firm na każdą okazję

     

    O tym, że u „Wojtka”, można zjeść smacznie i do syta, nie trzeba już nikogo przekonywać. Nie wszyscy jednak wiedzą, że pyszne dania kuchni domowej, można w łatwy sposób zamówić on-line, z dostawą wprost do domu, czy też pracy. W ofercie Baru Mlecznego „Wojtek”, znajdziemy również usługi cateringowe dla firm oraz dowóz posiłków regeneracyjnych.

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105