Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

466 podpisów mieszkańców. Chcą przejazdu przez kładkę

96

Mieszkańcy osiedla Gądki ponownie przypominają o sobie, domagając się przystosowania obecnej „ławy” do ruchu samochodów osobowych. Sprawa była wcześniej wielokrotnie dyskutowana jednak do tej pory nie znalazła wśród radnych oraz u burmistrza akceptacji. Dzisiaj przez mieszkańców Gądek został złożony wniosek w tej sprawie wraz z 466 podpisami osób, które popierają pomysł.

Mieszkańcy osiedla Gądki przez wiele lat walczyli o możliwość przejazdu dla samochodów osobowych przez kładkę usytuowaną nieopodal „Małpiego Gaju” oraz toru dla rowerów BMX. Od dłuższego czasu nikt jednak nie wracał do pomysłu, aż do dziś. Zdeterminowani mieszkańcy osiedla postanowili zebrać podpisy wyrażające poparcie dla projektu uruchomienia przejazdu przez kładkę dla samochodów osobowych. Tym sposobem udowodnili, że pomysł ma aż 466 zwolenników.

- Dzięki temu będziemy mieć dużo bliżej do miasta. Ludzie od lat zabiegają o to w Urzędzie Miasta. Wygląda to tak, jakby ktoś blokował tę inwestycję. Najpierw było to ujęte w planie na lata 2010-2014, a w tym momencie przesunięto to na lata 2014-2020 – podkreśla Jolanta Rybka, mieszkanka osiedla Gądki.

Mieszkańcy złożyli dzisiaj wniosek z prośbą o możliwość przejazdu przez kładkę dla samochodów osobowych i wpisanie tej inwestycji do budżetu na rok 2014.

- Złożyliśmy dzisiaj wniosek do burmistrza i wysokiej rady o przystosowanie nieszczęsnej ławy na osiedlu Gądki do przejazdu samochodów osobowych i karetek. Sprawa ta ciągnie się już tyle lat. Prosimy, aby zadanie to wpisane zostało do nowego budżetu – powiedział Antoni Biernacki z osiedla Gądki.

W Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego dla osiedla Gądki przygotowano plan wybudowania dwóch mostów na rzece Ropie i Wisłoce. Dlaczego więc nie udało się przeforsować tej inwestycji? Jak wyjaśniał burmistrz Andrzej Czernecki nie było ani pieniędzy ani możliwości, aby tę koncepcję zrealizować. Podobnie zresztą było z remontem kładki.

- Ta inwestycja nie była brana pod uwagę w przygotowaniach budżetu miasta. Mimo, że ją zgłaszano, do tej pory nie znajdowała akceptacji. Jak z wieloma sytuacjami w mieście, są takie inwestycje, które są potrzebne, a nie mogą być zrealizowane. Przychodzi jednak czas na takie rozwiązania i myślę, że on w tej chwili nadszedł – mówił Andrzej Czernecki, burmistrz miasta Jasła. - Naszym zamierzeniem jest, aby tę inwestycje złożyć do projektów kluczowych dla województwa podkarpackiego i uzyskać dofinansowanie na realizację kompleksowego zadania budowy dwóch mostów oraz kilku kilometrów dróg przeprowadzających ruch przez Gądki. Nie chodzi nam tylko o zapewnienie sprawnej komunikacji dla samych Gądek, ale też chcemy zbliżyć miasto Jasło do Skansenu Karpacka Troja, by turyści jadąc do tamtego miejsca w dużej części przejeżdżali przez miasto – dodał.

Mieszkańcy składając wniosek udowodnili, że są gotowi walczyć o przejazd przez kładkę.

 Ilona Dziedzic

Reklama

Komentarze: 96

Dodaj komentarz Widok:
2
@ mieszkaniec
dnia 29.12.2013, 18:40 · Zgłoś
uwaga wszyscy mieszkańcy Gądek pan Dziedzic się obudził na koniec swojego rządzenia na osiedlu zadzwonił po telewizję Rzeszów i oficjalnie po 6 swoich kadencjach ogłosił że chce przejazdu przez kładkę , bo jak można teraz nie chcieć skoro wszyscy mieszkańcy chcą co potwierdziła ilość podpisów .Jeszcze tylko czekać kiedy ogłosi że chodził za podpisami. Kto chce oglądnąć pana Dziedzica na wizji to wpiszcie sobie telewizja Rzeszów ,,walka o most ,, zapraszam do oglądania
Odpowiedz
10
@ O [...]
dnia 05.12.2013, 20:00 · Zgłoś
A osiedlowego dZIEDZICA na posiedzeniu też nie było . Dlaczego ??? :-)))
Odpowiedz
7
@ mieszkaniec Gądek
dnia 05.12.2013, 19:31 · Zgłoś
[komentarz nie na temat] .
Odpowiedz
15
@ 69
dnia 05.12.2013, 19:19 · Zgłoś
Dziś(05.12.2013) o 17/00 odbyło się posiedzenie Komisji do Spraw Bezpieczeństwa i Ruch Drogowego
Wraz z mieszkańcami omawiany był temat kładki na Gądkach .
Okazało się że te rury ktoś wbetonował bezprawnie .
W urzędzie miasta nie ma dokumentów na zablokowanie tam ruchu .
Zastanawiamy się czy nie wyznaczyć nagrody za wskazanie sprawcy ,który przez tyle lat utrudniał nam życie .
Odpowiedz
7
@ asz
dnia 07.12.2013, 22:21 · Zgłoś
trzeba je wyciąć skoro nie ma ich w żadnych dokumentach
Odpowiedz
9
@ x
dnia 29.11.2013, 23:11 · Zgłoś
no właśnie-może w końcu mniej będzie [...] pod mostem urzędować bo im będzie hałas przeszkadzał a i policja i straż miejska częściej przejadą tamtędy
Odpowiedz
5
@ baca
dnia 29.11.2013, 19:40 · Zgłoś
a pod tą kładką piłem [...] :-))
a mój kumpel z dziewką wiecie co robił ??
:-)))
Odpowiedz
-21
@ z Gądek
dnia 29.11.2013, 08:10 · Zgłoś
Jak to Pan Dziecdzic nic nie robił dla Gądek??? apowódz i zaangażowanie , a park linowy , sam widziałem jak spotykał sie z architektem i konsultował i walczył o to , żeby coś tam była dla ludzi sensownego a nie kupa walćcych sie budynków, az strach było koło tego chodzić. A czy Państwa nie niepokoi ostatnie zdanie P. burmistzra cyt: "Nie chodzi nam tylko o zapewnienie sprawnej komunikacji dla samych Gądek, ale też chcemy zbliżyć miasto Jasło do Skansenu Karpacka Troja, by turyści jadąc do tamtego miejsca w dużej części przejeżdżali przez miasto – dodał." - rozumie ,że celem jest , aby kierowcy z miasta jechali pzrez Gądki. A mieszkańcy OS Rafinerii, którędy będą jechali do domu. jak myslicie Państwo??? Odpowiedzcie sobie sami mieszkańcy Gądek. a takich , którzy byc moze podpisali wspópprace z SB było dużo, często musieli, ale swoim życiem pokazali jak godnie żyć. Szybko potraficie oceniać. Jeżeli P. dziedzic jest dalej pzrewodniczćcym osiedla - to bardo sie ciesze.
Odpowiedz
6
@ xx
dnia 29.11.2013, 10:48 · Zgłoś
jak chcesz coś pisać sensownie to nie pisz z błędami!!!
zapytaj ile pieniędzy co roku przydzielane jest na Gądki
i co zostało za to zrobione ?
a park linowy jest za fundusze unijne a nie z budżetu miasta
Odpowiedz
4
@ nn
dnia 08.12.2013, 08:27 · Zgłoś
Mój ojciec też żył w tych czasach
żeby godnie żyć nie musiał być SB- kiem
podpieprzając ludzi za pieniądze

A jak ty przejeżdżasz pod blokami rafinerii to dobrze??
Odpowiedz
6
@ xx
dnia 29.11.2013, 07:04 · Zgłoś
Pan dziedzic starał się o chodnik tylko mieszkańcy się nie zgodzili
Odpowiedz
-15
@ mieszkanka Gądek
dnia 28.11.2013, 23:37 · Zgłoś
A czy ktos pomyslał o dzieciach ktore chodza do szkoly a nie maja chodnika po ktorym mogły by przejsc jak w piatek beda jezdzic samochody na skroty aby jak najszybciej dojechac na taregowice?kazdy kto ma samochod mysli tylko o sobie a jak bedzie dochodzilo do tragedi to wtety obarczy sie kierowce mysle ze powinno zostac tak jak jest a jak komus szkoda na paliwo to troche ruchu na swiezym powietrzu nie zaszkodzi
Odpowiedz
22
@ nie lubię [...]
dnia 28.11.2013, 22:45 · Zgłoś
odnośnie piratów na Gądkach
to sam widziałem [...] buraka w czerwonym BMW
co mieszka koło przystanku
jak kręcił bączki na krzyżówce
jeszcze [...] komuś zrobi krzywdę

PS stary przepis na szybką sałatkę z [...] -wrzuć granat do BMW :-)))
Odpowiedz
9
@ x
dnia 28.11.2013, 22:07 · Zgłoś
popieram powyższy komentarz
Odpowiedz
21
@ tak się zastanawiam
dnia 28.11.2013, 21:53 · Zgłoś
Pan Dziedzic dbał o osiedle ??
to proszę nam napisać co przez tyle lat zrobił na Gądkach ??(a ile to był kadencji?)

nie mamy nawet jakiegoś budynku gdzie mieszkańcy mogli by się spotkać
młodzież nie ma nie ma świetlicy czy kafejki i stoi na przystanku lub pod sklepem
potem dzwonicie na policję lub straż miejską ,że hałasują

i nikt go bezczelnie nie załatwił
ja wierzę w sprawiedliwość sądu i nie dały nic żadne odwołania
bo to widocznie prawda.

A jeśli chodzi o kierowców jadących do Gorlic czy N Sącza
to niech się pani WIOSNA zastanowi
Gdy będzie jechać do Warszawy czy Krakowa to pojedzie główną drogą czy będzie się pchać na "skróty" przez jakieś wioski wąskimi drogami .

Trzeba troszkę pojeździć autkiem żeby to zrozumieć .

proszę przeczytać wiadomość ,którą powyżej napisał @ Land
Odpowiedz
15
@ x
dnia 28.11.2013, 21:52 · Zgłoś
zadziwiające że zmienili przewodniczącego osiedla i ruszył dawno oczekiwany i zapomniany temat przejazdu
Odpowiedz
9
@ to już chyba jesień
dnia 28.11.2013, 20:46 · Zgłoś
Ta wiosna to z lat 60 dziesiątych ???
Odpowiedz
-26
@ wiosna
dnia 28.11.2013, 15:53 · Zgłoś
Dajcie spokój Panu Dziedzicowi. Od wielu lat dbał o nasze osiedle, bardzo żałuję , że tak beszczelnie ktoś Go załatwił. A most na Gądkach, nie wiem czy to jest dobry pomysł, teraz jest cicho i spokojnie i bezpiecznie , wiele samochodów bedize skracało dgogę do
Gorlic , N Sącza i przez Gądki i ale wtedy będzie wesoło , chyba , że pani R będzie mała wiecej klientów w sklepie, moze o to chodzi . Uważam , źe Pan Dziedzic powinien wrócić na stanowisko przewodzniczącego osiedla
Odpowiedz
16
@ mieszkaniec
dnia 28.11.2013, 22:32 · Zgłoś
ta wiosna to chyba zaspała Pan Dziedzic jest dalej osiedlowym i niech będzie .Odezwała się pewnie ta co nie dostała na krechę u Pani Joli .Jak chcesz spokój to na Folusz tam niedługo będzie zima jak zawieje to do wiosny nie dojedziesz na Gądki
Odpowiedz
24
@ Land
dnia 28.11.2013, 15:49 · Zgłoś
Chcę tu coś dorzycić, otuż w kadencji 94-98 przeprowadziliśmy jako Rada zmiany w Planie Z. P w tym miejscu na szlak pieszo-jezdny. Wtedy miała być wybudowana dodatkowa kładka obok obecnego mostu dla pieszych, a dla pojazdów osobowych miał być dopuszczony przejazd odpowiednio oznakowany . Wtedy Pan Dziedzic zaprotestował i nie dopuścił do uruchomienia małego ruchu przez obecny most. Że tyle lat cierpicie jemu zawdzięczajcie.
Odpowiedz
16
@ Gondol
dnia 27.11.2013, 22:01 · Zgłoś
do @ głos z Bieckiej

jak będziesz czekał na prawdziwy most to ci broda urośnie po same jaja
chyba ,że masz tyle kasy żeby go za sponsorować
a z tymi piratami to już przestań bo to żenujące
sam bardzo często przekraczasz prędkość
więc się nie czepiaj
chciałeś progi to masz i nie pitol !
a biecka nie jest -DROGĄ PRYWATNĄ i wbij sobie to do [...]
Odpowiedz
1
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 27.11.2013, 20:14 · Zgłoś
Zamiast tego "napisano wiele projektów pomocowych" dla niektórych grup "elyt" takie jak: wymiana opraw ulicznych 2tyś za - jedną oprawę ...itd...
Odpowiedz
12
@ xxx
dnia 27.11.2013, 10:18 · Zgłoś
może zajęła by się tym jasielska policja ?
Odpowiedz
-9
@ głos z Bieckiej
dnia 27.11.2013, 17:53 · Zgłoś
Właśnie, niech Policja wypowie się, czy przy śmigających piratach z Gądek, będą bezpieczni piesi na ławie.
Czy nie lepiej będzie starać się o prawdziwy most ??? !!!
Na Bieckiej jest znak drogowy ,, strefa zamieszkania" i co czy Gondole stosowali się do tego znaku.
Odpowiedz
35
@ mieszkaniec Jasła
dnia 27.11.2013, 10:05 · Zgłoś
Kładka po powodzi w 2010 r była przejezdna.

Jestem ciekaw kto?
Na podstawie jakiego dokumentu?

I na czyje polecenie?
Kazał wbetonować rury ograniczające wjazd .

Czy to przypadkiem nie jest jakaś samowola ?

Ciekaw jestem czy znajdzie się ktoś zainteresowany aby to wyjaśnić .
Odpowiedz
9
@ dodododokładka
dnia 26.11.2013, 21:22 · Zgłoś
Kurowska nie załatwiła nawet cholewiaków dla pracowników mosir, którzy usuwali skutki powodzi, a pojawiła się na terenie basenu po pięciu dniach od powodzi, zdziwiona, że basen został zalany, mimo, że jako szef sztabu kryzysowego otrzymała informację nazajutrz po zalaniu. Jak czytam twoje bzdety, to chyba zdajesz sobie sprawę co mnie może teraz zalewać? Ale dawaj dalej w tym stylu. Wybory się zbliżają, cele Kurowskiej się oddalają!
Odpowiedz
30
@ sasza
dnia 26.11.2013, 20:59 · Zgłoś
mieszkańcom na Bieckiej można dołożyć jeszcze 4 progi zwalniające
najlepiej w wjeździe do posesji
będzie im dudniło pod oknami aż ZŻÓŁKNĄ ze złości

A DO KŁADKI MA BYĆ DOŁĄCZONY PAS DLA PIESZYCH
ŻEBY BYŁO BEZPIECZNIEJ

jeszcze trochę i będę sobie tamtędy śmigał autkiem :-))
Odpowiedz
14
@ PIOTR
dnia 26.11.2013, 22:44 · Zgłoś
Ciekawe kiedy to dojdzie do skutku ze byś tam śmigał autkiem,ja też bym tak chciał. A z tymi progami to przesada ja też gaz do dechy za progiem tak lubię żeby szyby dzwoniły w domach u tych przepisowych kierowców seniorów na tej ulicy
Odpowiedz
1
@ gigus
dnia 26.11.2013, 20:09 · Zgłoś
sven ,i max kolonko albo golonko tak [...]ie od rzeczy ze zel czytac tych komentarzy jesli juz piszecie to piszcie o danym temacie a nie o autostradzie jak psy mijałes bo one hyba muzg [...] ci zjadł
Odpowiedz
14
@ mieszkaniec gądek
dnia 26.11.2013, 17:32 · Zgłoś
Nic sie nikomu nie stanie jeśli otworzą w jednym kierunku wjazd lub wyjazd, lekkie osobowe zawsze trochę mniej samochodów na 3go maja czyli ... mniejsze korki, trochę benzyny i czasu człowiek zaoszczędzi, po zmroku nie będzie straszno , bo ktoś będzie jechał jednym słowem zalety, no cóż że nie ma nowego może kiedyś wybudują, nawet karetka wcześniej dojedzie i uratują komuś życie, a tak to nawet jakby ktoś spadł w małpim gaju muszą jechać na około
Odpowiedz
5
@ do do kładka
dnia 26.11.2013, 17:03 · Zgłoś
Kurowska nie dość, że zablokowała projekt Czerneckiego, to nie załatwiła ani złotówki na zalane obiekty mosir. Baniak naprawił wszystko tylko z ubezpieczenia. Więc nie opowiadaj bzdur pis-[...]. Za to będziesz się smarzyć w piekle, razem ze swoją idolką.
Odpowiedz
-7
@ dododo kładka
dnia 26.11.2013, 20:34 · Zgłoś
A 3 i pół miliona na remont odkrytego basenu, który dopiero po 3 latach odremontował Baniak to kto załatwił jak nie Kurowska ?
Odpowiedz
-8
@ PRZEWIDUJĄCY OBSERWATOR
dnia 26.11.2013, 16:22 · Zgłoś
Chodzę po Gądkach i widzę jak ,,Asy" kierownicy tamtędy jeżdżą. Tak im sie śpieszy, że na ul. Bieckiej trzeba było dać progi zwalniające i to nie wszystkich powstrzymało od pirackiej jazdy.
Ława J E S T Z A W Ą S K A aby tamtędy jeździły samochody i było zapewnione bezpieczeństwo dla pieszych w tym D Z I E C I . Będzie wiele wypadków z udziałem pieszych w tym dzieci.
Jestem często w Krośnie. Tam jakoś potrafili zdobyć pieniądze. W wielu miejscach widać prowadzoną modernizację dróg. Zaczęli rozbudowywać obwodnicę w kierunku Sanoka. Będą dwie nitki po dwa pasy. Zostanią wybudowane w tym celu dwa wiadukty. Wykupiono prywatne domy z działkami. To wszystko widać jadąc w kierunku Sanoka.
A C O ROBI SIĘ W JAŚLE ??? Nadchodzą wybory. Zacznie się mówić i obiecywać, aby do wyborów !!! Inaczej mówiąc ,, czekaj tatka latka ... "
Odpowiedz
16
@ fIAT 126 P
dnia 26.11.2013, 15:54 · Zgłoś
A co z przejazdem przez tory z ul. Kopernika do drogi na Gorlice i Żmigródu.
jaka by była wygoda >>> pomyślcie , jaka to by była wygoda i ułatwienie >>> prawda , panowie radni >>> bezradni do dzieła , bo wybory blisko !!!
Odpowiedz
2
@ Pytek
dnia 26.11.2013, 15:19 · Zgłoś
Co za geniusz z tego naszego burmistrza. Trzeba wybudować dwa mosty, żeby puścić turystów do Karpackiej Troi przez miasto. Genialne !! Zawsze myślałem, że ruch z miasta trzeba wyprowadzać, a tutaj się okazuje że nie...
Poza tym, co tam w tej Troi takiego godnego kilkunastu milionów na mosty i drogi dojazdowe do nich, bo jakoś nie ogarniam.
Może pora rzeczywiście wybudować kawalek jakiejś nowej porządnej drogi ułatwiającej życie mieszkańcom, nie takie wąskie badziewo jak to ostatnie na "Hankówce" ?
Odpowiedz
-4
@ do ludzi z Gądek
dnia 26.11.2013, 13:07 · Zgłoś
Jakby burmistrzem była Maria Kurowska, to już byście jeździli po moście, bo ona budowę tego mostu miała w swoim programie wyborczym. A kto jak kto, ale ona wszystko co zaplanowała to zrobiła.
A jak wybraliście obecnego to się cieszcie niezrealizowanymi obiecankami.
I niech wam dalej obiecuje naiwni ludziska!
Odpowiedz
11
@ mieszkanka
dnia 26.11.2013, 21:06 · Zgłoś
W swoim programie mają wszyscy którzy są przed wyborami .bo wiedzą że nic nie kosztuje obiecać a potem mają w nosie.Kurowska zrobiła dużo ,ale zamętu
Odpowiedz
20
@ @ jestem za przejazdem
dnia 26.11.2013, 11:14 · Zgłoś
do 10 jak Ci zazdrość to kup sobie i Ty i nie czekaj aż Ci z MOPS dadzą :-))
Odpowiedz
-8
@ 10
dnia 26.11.2013, 11:01 · Zgłoś
w kazdym dom,u 2 samochody,postawic po obu stronach ławy ,dojechac jednym przejsc przez ławe potem drugim
Odpowiedz
0
@ ww
dnia 26.11.2013, 13:07 · Zgłoś
Widac ze nie pokolei w glowie masz he
Odpowiedz
29
@ jestem za przejazdem
dnia 26.11.2013, 10:56 · Zgłoś
ja do pracy miałbym 5 km a nie 14 (licząc tam i z powrotem ) przy najniższej krajowej
prosty rachunek- zostanie trochę kasy w kieszeni

jak ktoś z przeciwników za sponsoruje mi tą różnicę w gotówce ,którą wydaję na paliwo
to zmienię zdanie i będzie miał ciszę i spokój :-)))
Odpowiedz
31
@ mieszkaniec Gądek
dnia 26.11.2013, 10:32 · Zgłoś
jak ktoś chce mieć spokój to niech mieszka pod lasem 20 km od miasta jak pustelnik !

a mieszkańcom powinno się ułatwić dostęp do centrum miasta i do miejsc pracy ,których i tak niewiele zostało .
Odpowiedz
-15
@ któś
dnia 26.11.2013, 09:47 · Zgłoś
wąska ława z przejazdem dla samochodów osobowych jest jak najbardziej potrzebna, i już dawno powinna być. Ale żaden most, bo mieszkańcy dopiero wtedy obudzą się z ręką w [...]. Zaczną się protesty przeciwko zbyt dużemu ruchowi samochodów - przecież w szczycie komunikacyjnym połowa samochodów pojedzie przez Gądki, traktując to jako obwodnicę. Tak więc zastanówcie się dobrze, czy obecny spokój nie jest wart zachowania!!! Bo nie wierzę, że jak wybudują prawdziwy most to nie zrobią tamtędy małej obwodnicy.
Odpowiedz
-14
@ Bo do
dnia 26.11.2013, 09:16 · Zgłoś
Za tej władzy ten pomysł nie przejdzie!, owszem zamknąć, zniszczyć, wywalić na bruk tak. Najlepiej jak by ława mogla wyjechać za granice- byłby spokój, a tak 460 osób zawraca d.
Odpowiedz
-8
@ jaślanka
dnia 26.11.2013, 07:48 · Zgłoś
Czy ktoś zwrócił uwagę jak ten most wygląda? Toż to istna ruina!!!
Odpowiedz
0
@ jestem za przejazdem
dnia 30.11.2013, 09:16 · Zgłoś
zobacz jak wygląda most kolejowy przy kracie to dopiero ruina
a jakoś pociągi osobowe i towarowe przejeżdżają
a to że nie ma ładnej farby nośności mostu nie przeszkadza
Odpowiedz
24
@ real
dnia 26.11.2013, 07:40 · Zgłoś
466 głosów to tyle co sejm (460) i 6 rezerwowych. Teraz most musi być!!!
Odpowiedz
7
@ mieszkaniec gądek
dnia 26.11.2013, 17:26 · Zgłoś
Razem ze mną jest 467 :-)
Odpowiedz
16
@ mieszkanka
dnia 26.11.2013, 20:59 · Zgłoś
Z tego co wiem dalej można się podpisywać wszyscy za mile widziani
Odpowiedz
6
@ mieszkaniec
dnia 28.11.2013, 22:36 · Zgłoś
podpisów 500 i dalej można się wpisywac
Odpowiedz
6
@ x
dnia 25.11.2013, 22:50 · Zgłoś
do komentującego--zapraszam wpław na Gądki po słownik ortograficzny
Odpowiedz
17
@ Sven
dnia 25.11.2013, 21:16 · Zgłoś
No nie było pieniędzy ani koncepcji ale pieniądze na luksusowe plebanie były na nowe urzędy typu zus,sądy teraz jest zarzewie na budowę nowej kwestury na to pieniądze są nigdy nie brakuje...

Robię zakład bukmacherski,że pierwszy będzie postawiony pomnik papieża z brązu za miliony niż będzie nowy most kto się ze mną zgadza niech daje plusy kto nie minusy.
Odpowiedz
0
@ Sven
dnia 25.11.2013, 21:03 · Zgłoś
jeżeli do władzy dojdzie kościelna partia akcja wyborcza solidarność albo zjednoczenie chrześcijańsko narodowe i takie postacie jak marian krzaklewski to takie będą luksusowe autostrady i cała reszta,że niemcy staną się zieloni z zazdrości...
Odpowiedz
1
@ kk000
dnia 25.11.2013, 21:03 · Zgłoś
w pław niech płyna (zaginiony Świat)
Odpowiedz
23
@ Sven
dnia 25.11.2013, 20:57 · Zgłoś
Nawet zjazdu z autostrady w Pilznie [...] [...] nie zrobili teraz jak oddadzą cała autostradę A4 to Jasło będzie odcięte od świata jak np Cisna albo Komańcza można było zrobić zjazd w Pilznie na Jasło i nowa dwupasmową drogę w kierunku na Jasło,Krosno pełno miejsca same nieużytki płaskie po prawej stronie jadąc od Pilzna w kierunku na Jasło ale po co...W lecie przejechałem się motorem Autostradą z Tarnowa do Katowic nawet nie wiem kiedy tam byłem szłem jak wściekły szczupak nawet psy wyprzedzałem niech mnie w .upe pocałują szybciej byłem z Tarnowa do Katowic niż z Jasła do Tarnowa powinni rozliczyć tą przestępczą świte za brak zjazdu i całą resztę ZWYCZAJNE PARTACZE I POLSKIE GOSPODARZENIE RZECZ JASNE NIEEFEKTYWNE !
Odpowiedz
12
@ Max Szyderko
dnia 25.11.2013, 21:24 · Zgłoś
podziękujcie Zającowi, w końcu TYLE zrobił dla Jasła...
Odpowiedz
4
@ KongresNowejPrawicy
dnia 25.11.2013, 22:29 · Zgłoś
Chińczycy rocznie budują prawie 12 tyś km autostrad 6-cio i 8-mio pasmowych BEZ DOTACJI z UNIOKOŁOCHOZU !!! Jak oni to robią?
Odpowiedz
0
@ tak to robio
dnia 25.11.2013, 22:52 · Zgłoś
0
@ dragoness
dnia 26.11.2013, 08:33 · Zgłoś
Zaprawdę KongresieNowejPrawicy, NIE chciałbyś wiedzieć, jak Chińczycy to robią. A może chciałbyś? To proste. Wyemigruj do Chin i zatrudnij się przy takiej budowie. Po tygodniu (jak przetrwasz) będziesz już wiedział.
Odpowiedz
-1
@ któś
dnia 26.11.2013, 09:37 · Zgłoś
no pewnie, do każdego miasta powyżej 30 tys. mieszkańców mają ciągnąć autostrady?
Odpowiedz
-1
@ Ona
dnia 26.11.2013, 09:45 · Zgłoś
A czy przypadkiem , kiedy "szłeś jak wściekły szczupak" to sobie krzywdy nie zrobiłeś , bo tak mi się coś zdaje...
Odpowiedz
0
@ zokolicy
dnia 27.11.2013, 03:58 · Zgłoś
a co to za metropolia to Jasło ze zjazd z A4 musi być? Dla pielgRzymujących do Debowca ?
Odpowiedz
25
@ mieszkaniec
dnia 25.11.2013, 20:55 · Zgłoś
No Panie Burmistrzu wybory się zbliżają a dwóch obiecanych mostów nie widać !!!
Odpowiedz
-1
@ a
dnia 25.11.2013, 21:16 · Zgłoś
Świerchowa i Dębowiec ;p
Odpowiedz
2
@ ojoj
dnia 26.11.2013, 10:31 · Zgłoś
A obiecywał nam burmistrz sporo-nową halę sportową , zakład utylizacji śmieci , drogę KG2 i wiele innych--gdzie to wszystko jest??
Odpowiedz
8
@ anel
dnia 26.11.2013, 11:21 · Zgłoś
Zakład Utylizacji Śmieci zablokowała Kurowska. Zapytaj jej dlaczego?
Odpowiedz
-5
@ do kładka
dnia 26.11.2013, 13:33 · Zgłoś
No i dobrze ,że zablokowała śmieciarnię ! Nie będą się ludzie truli !
A gdzie MOSiR skoro burmistrz Czernecki wydał na jego projekt 1 mln.(!) zł. Pytam gdzie ?! Już nie powiesz że Maria zablokowała !
Odpowiedz
-4
@ Obłożenie
dnia 26.11.2013, 21:03 · Zgłoś
Przecież buduje MOSiR tj. obkłada styropianem starą halę. Jakie miasto taka hala sportowa - face lifting, trochę koloru, dużo szumu - w efekcie nie ma szału - jak mawiał klasyk. Co oczywiście nie przeszkodzi aby, po pokropieniu, z wielką pompą ogłosić w roku wyborczym kolejny sukces.
Odpowiedz
37
@ mieszkanka osiedla
dnia 25.11.2013, 20:55 · Zgłoś
myślę że już najwyższy czas aby kładka była przejezdna dla mieszkańców
Odpowiedz
-15
@ Sven
dnia 25.11.2013, 20:47 · Zgłoś
NIE,NIE,NIE budować mostu,ani też obecnego nie modernizować postawić kolumnę ze święty psychopatą co siedział w pustelni na koszt podatnika albo pomnik papieża z cytatem:za uratowanie Jasła przed powodzią.[...] zawsze był przeciw dobrej międzyludzkiej komunikacji,a przecież Jasło jest pod rządami KŁOŚCIOŁA W BŁUTACH ŁOD KŁOŚCIOŁA

chciało by się powiedzieć,że nie kraty tworzą więzienie może to być np.nora Jasło jaki tu jest nowoczesny szybki transport to Gierek zostawił na torach,które wołają ratunku...
Odpowiedz
35
@ kładka
dnia 25.11.2013, 20:46 · Zgłoś
Brawo mieszkańcy Gądek! Teraz wyszło szydło z worka, kto był hamulcowym w przystosowaniu mostu dla przejazdu samochodów osobowych mieszkańców Gądek. W Polsce jest wiele takich samych mostów po których jeżdżą samochody. Jak Kurowska planowała budowę "Małpiego Gaju" , to nie myślała o przejeździe dla korzystających z tego obiektu, i teraz Czernecki musi naprawić Jej niedociagnięcia. W "Małpim Gaju" Kurowska nie pomyślała nawet o normalnym [...] z bieżącą wodą, a co dopiero o przejeździe. Asfalty po powodzi robiła w najwyższych punktach miasta, czasie powodzi po wałach biegała , i jej nie zatrzymała. Szkoda gadać...
Odpowiedz
-2
@ do kładka
dnia 26.11.2013, 13:22 · Zgłoś
O ! [...] obecnego [...] się odezwał !
Kurowska po powodzi ściągnęła tyle pieniędzy, że w innych miastach nawet się nie śniło. Do dzisiaj Andew wykonuje z tych pieniędzy inwestycje i się nimi chwali, bo on to najbardziej lubi robić.
Odpowiedz
6
@ rjs
dnia 25.11.2013, 20:45 · Zgłoś
A co tam niby w tej Karpackiej Troi jest? 6 domów z drewna i nic poza tym! Pomysł bez sensu. Zróbcie porządny most zamiast kładki i to wystarczy. Nie powinno przejeżdżać się przez miasto ale obwodnicą której również brakuje. Poza tym tereny gądek, wałów, mosiru to tereny rekreacyjne więc po co pchać tam samochody z całego Jasła? Zastanówcie się trochę co chcecie zrobić. Nie sztuka postawić kreskę na mapie w komputerze ale bierw trzeba rozgraniczyć gdzie ruch samochodów, gdzie tereny zielone itd!
Odpowiedz
46
@ kb
dnia 25.11.2013, 20:22 · Zgłoś
huligani zamiast bazgrać spreyami po cudzych elewacjach to mogli by uciąć te słupki które blokują przejazd przez kładke i po kłopocie ;]
Odpowiedz
37
@ XX
dnia 25.11.2013, 22:06 · Zgłoś
A co najsmieszniejsze że w żadnym projekcie nie ma zaznaczoych słupków na kładce, więc jesli by je wycięto to by było po kłopocie i nikt nie mógł by sie do tego przyczepić.
Odpowiedz
-8
@ ttr
dnia 26.11.2013, 08:30 · Zgłoś
autem i tak wtedy nie przejechałby bo mogłoby być to niebezpieczne
Odpowiedz
23
@ kb
dnia 26.11.2013, 14:58 · Zgłoś
z tego co pamiętam to podczas powodzi słupki były wycięte aby straż miała przejazd, i kładka wytrzymała takie ciężkie pojazdy, więc z osobówkami powinna dać radę. Zresztą w Krośnie jest identyczna kładka i jest dopuszczona do ruchu.
Odpowiedz
-20
@ m
dnia 25.11.2013, 20:09 · Zgłoś
popieram 2 rencami nareszcie i mieszkancy gondek zobacza co to znaczy ruch samochodow:),a tak fajnie teraz maja,zazdroszcze im
Odpowiedz
-10
@ zokolicy
dnia 27.11.2013, 03:53 · Zgłoś
Tak się własnie zastanawiałem ile czasu minie zanim mieszkańcy Gądek zaczną protestować i domagać się wprowadzenia ograniczeń w ruchu samochodów przez ich miejscowosć.
Drodzy państwo doceńcie to co macie, bo kiedy cała Osobnica i Trzcinica zacznie tamtędy do Jasła jeżdzic to no nie wiem...czy wam będzie tak słodko.
Odpowiedz
3
@ FAN
dnia 27.11.2013, 12:49 · Zgłoś
Wysil trochę makówkę,wystarczy postawić znak nie dotyczy mieszkańców!! i postawić drugi znak do,3,5T.Ja tych ludzi rozumiem.Oczywiście wcześniej niech ktoś upoważniony,przebada w jakim stanie jest ława i co należy zrobić żeby ludzie mogli po niej jezdzić.A ci którzy bendą łamać zakazy karać i zokolicy juz tam nie pojedziesz,największe natężenie to rano i po 15.postawic kontrole na poczatek zwróci sie szybko znak 1 i drugi
Odpowiedz
-1
@ któś
dnia 27.11.2013, 20:35 · Zgłoś
jeśli zakładasz wprowadzenie ograniczenia "tylko dla mieszkańców" to inwestycja będzie nieopłacalna (tylko ułatwienie dla kilkudziesięciu samochodów dziennie) więc nie przejdzie.
Odpowiedz
-4
@ FAN
dnia 27.11.2013, 20:52 · Zgłoś
Wybacz,ale jeśli tego nie zrobią,to lepiej będzie żeby pozostało tak jak jest,dlaczego?.Wyobraz sobie,ze wszyscy ludzie którzy jadą w stronę Biecza,Dębowca omijają szczyt w Jaśle,ja jak bym Miał wybrać,jazde do Biecza,czy Dębowca jechałbym właśnie przez gądki.Zero świateł dwa ostre zakręty i tyle jestem w Niegłowicach.A normlnie jak byś jechał na co możesz sie natknąć.Duzy ruch,kierowcy niedzielni,co kawałek swiatła,nie ma zielonej fali i pociąg jak na Nowy Żmigród.Tak ja to widzę i dlatego jeśli maja otworzyć ta kładkę to tylko dla osób tam teraz zamieszkałych,bo to oni teraz muszą jechać przez Niegłowice do jasła.Masz droge wewnetrza nie dotyczy mieszkanców,tak samo jest tutaj.
Odpowiedz
14
@ Max Szyderko
dnia 25.11.2013, 19:57 · Zgłoś
A dlaczego nie poszli po pomoc do posła Rzońcy ???
A, bo on nic nie może...hehehe
Odpowiedz
1
@ A, bo on nic nie może
dnia 25.11.2013, 21:13 · Zgłoś
To tak jak ty maxiu...hehehe
Odpowiedz
0
@ Max Szyderko
dnia 25.11.2013, 21:22 · Zgłoś
Ja przynajmniej nie udaję :)
Odpowiedz
8
@ FAN
dnia 26.11.2013, 00:23 · Zgłoś
Max
Udajesz ze coś wiesz!!!.I myślisz,ze jak będziesz opluwał tych co ci nie pasują,to będziesz wielki,a na sam widok plusików przy swoim komentarzu dostajesz małych spazmów.
Potrafisz wypisywać głupoty,oczerniać.Jeśli sie podejmujesz napisać coś o kimś,to użyj mózgu.Wykaż ze jesteś wiarygodny,opisz sprawę jak na leży,podaj gdzie można to co napiszerz póżniej sprawdzić.Nie tak jak ostatnio wysłałeś mnie do 2007 roku,i do dzisiaj cicho,ale propagandę siejesz.Prosiłem cie żebyś napisał,co i jak chciałem ze byś uwiarygodnił swoje słowa,ale ty wolałeś mnie zwyzywać,zapewne teraz zrobisz to samo.Są tutaj na portalu Jasielskim,takie postacie które,wszystko wiedzą,na każdy temat sie wypowiadają,ale nikt nie wie kim są,ty Max do nich należysz,Sven z poważną chorobą umysłową,nienawidzący wszystkiego i wszystkich,zapewne w lustro też nie może patrzeć.Skoro tacy jesteście mądrzy ujawnijcie sie,może ktoś na was zagłosuje,zobaczymy ile jesteście warci.Ta władza która rządzi w Jaśle od 3 lat.prosze Max i Sven,napiszcie co zrobili dla jasła włodarze nasi,napiszcie kto ma większość,PO-PSL,czy PiS.Ja nie wiem kto ma większość w Jasle,nie mieszkam w Polsce,czasami jestem w Jaśle.Jak jestem pytam sie ludzi jak sie żyje w Polsce,każdy mówi ze coraz gorzej,ze młodzi już wszyscy wyjechali.Jasło to miasto starców,tak mówią.Napisz jakie powstały nowe miejsca pracy,jakie Pan Burmistrz z panem Starosta pod jeli działania,żeby przyciągnąć inwestorów do jasła.Napisz co oprócz ronda i położenia nawierzchni bitumicznej zostało zrobione.Im sie dobrze żyje.Co do Tuska,wczoraj czy w sobote,machał przed kamerą ze maja plan miesiąc po miesiącu,jak zainwestować te 300 miliardów,czy nawet 400.ale nikt nie wie co trzymał w dłoni,może poradnik jak dalej z polaków robić [...],mam na myśli takich jak ty Max,Sven i wam podobnym.Zanim zaczniecie mnie tutaj obrażać od Pisowskich [...].Napiszcie ze was warto czytać i naśladować,znam wielu Peowców,ale żaden nie umie mi odpowiedzieć.Największy szczyt chamstwa to,zagłosować na PO i wyjechać z kraju.Znam takich ze jak przyjeżdzaja do Polski,to patrza nawet na swoja rodzine z pogardą,ze tacy biedni,a oni zamożni,za 7 euro na godzine,nie którzy po 10,20 latach przebywania za granicą nie maja wiele,nawet własnego domu.Zali was [...].Jeśli jeden leming przeczyta to ze zrozumieniem i nie na wiąże do rządów [...],jak sie żyło za [...],ze [...] lepiej by nie rządził i takie tam.A napisze z ręką na sercu,kocham Polske.i żeby sie wysilił i napisał standarty zachodnie które wprowadził tusk w Polsce żeby Polakom żyło sie lepiej.
Każdy wie co potrzeba w tych czasach ludzią,zeby chodzili uśmiechnięci,zeby nie zazdrościli,tak jak maja Niemcy,Angole i w innych krajach.Widuje Polaków na ulicy,jacy są,usmiechnieci radośni,jak przychodzi okres wakacji,planują gdzie na wakacje pojechać,słysze.Chorwacja 2 tygodnie z rodziną,grecja 10 dni z rodziną,i wiele takich mogę podawać przykładów.Ale najlepsze w tym wszystkim,ze to ludzie którzy,sprzątają czyjeś domy,ludzie którym ktoś wciągną pomocną dłon i są za granicą a nie w Polsce gdzie rządzi Tusk z mafia złodziej.Zobaczcie ile ofert jest pracy za granice,za 11 euro brutto,np do Austri jako płytkarz ostatnio dzwoniłem tak z ciekawosci ile oferują ludzią,takie sumy 11euro i znajomość jezyka dobra.Jesteśmy tania siłą roboczą dla zachodu.PODZIEKUJCIE TUSKOWI.
Odpowiedz
6
@ zaangazowana tylko w pracę w tym mieście
dnia 26.11.2013, 12:14 · Zgłoś
Brawo!Tak właśnie myślę i mówię to samo, ale nie tylko mówię ale bardzo dużo dla tego miasta czyli dla nas od wielu lat robię. Mam odwagę także krytykować ale wskazując co możemy zrobić żeby było lepiej .Nie bawię się w politykowanie,dlatego ci co u władzy moje sukcesy przypisują sobie., a mnie oczerniają tu i ówdzie.Ci co ciągle wszystkich krytykują nie mają chęci do pracy ( ciężkiej) i pomysłu na życie. Drwią ze wszystkich i wszystkiego co przynosi efekty ,bo to jest dewizą ich życia. Tylko tacy jak oni tym się żywią . Pod sukcesami innych podpisują się często politycy, bo im - niestety wielu takich-pracować to nie bardzo się chce. Uaktywnią się przed wyborami a ludzie dadzą się nabrać , bo ja nie. Ja jeszcze myślę.
Odpowiedz
65
@ jaślanin
dnia 25.11.2013, 19:56 · Zgłoś
To co robił radny Dziedzic i inni z Gądek do tej pory ??? ale o was dbał
Odpowiedz
48
@ a
dnia 25.11.2013, 20:19 · Zgłoś
Coś się pan Zdzisek teraz nie pokazuje, a dawniej po każdej powodzi był w telewizji Jasło :D
Odpowiedz
-11
@ Tarzan-zan
dnia 26.11.2013, 00:52 · Zgłoś
nie działa mi dekoder telewizji trwam... Urwał się kabel i nie ma obrazu...
Odpowiedz
0
@ 2Mosty
dnia 26.11.2013, 21:21 · Zgłoś
Z info władzy miasta wynika, że budowane będą 2 mosty, a nie reanimowana kładka. Powaga sprawy i zwykła odpowiedzialność wymaga aby ocenić czy kładka nadaje się do tego celu chociażby było i 1000 podpisów... Chodzi nie tylko o jej nośność ale i inne parametry techniczne i użytkowe.
Polityk czy statystyczny mieszkaniec nie musi się znać na konstrukcjach mostowych czy drogowych, ale wyższe wykształcenie techniczne podpowiada, że nie jest to takie proste. Gdyby to było proste już dawno by to zrobiono. Jednocześnie pasuje nie obrazić elektoratu, bo rok wyborczy za pasem. Czyli, co konkretnie: kładka czy 2 mosty?
Odpowiedz
-2
@ mieszkaniec
dnia 29.11.2013, 23:49 · Zgłoś
mosty będą w 2020 więc techniku czekaj na nie a my chcemy do czasu budowy mostów kładkę
Odpowiedz
7
@ ww
dnia 30.11.2013, 09:26 · Zgłoś
mosty będą może w 2020 lub 2040
sam sobie tyle czekaj
i nie podoba mi się to że przez tyle lat
ludzie mieli utrudniony dojazd do miasta
tylko dla tego że jednej lub trzem osobom będzie burczało pod oknami
Odpowiedz
9
@ Kładka musi być przejezdna;-)
dnia 05.12.2013, 19:39 · Zgłoś
Z tego co wiem parametry techniczne wskazują na to , że można przejechać tam samochodem o masie 6 t
tak wynika z dokumentacji która jest w urzędzie miasta(zapraszam do lektury)
a ,że ktoś wmawia nam że nadaje się tylko do przejścia
chce mieć spokój pod oknem z którego bardzo dobrze widzi kładkę
zastanawiam się tylko jakim trzeba być człowiekiem
żeby przez tyle lat robić innych w balona
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.