Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

"Aborcja to zabójstwo i projekt tej ustawy jest dobry" – tak uważa posłanka Maria Kurowska

221

Sejm odrzucił we wtorek w pierwszym czytaniu obywatelski projekt nowelizacji ustawy o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży oraz innych ustaw. 99 posłów było przeciw, w tym posłanka Solidarnej Polski Maria Kurowska. - "Aborcja to nie tylko zabójstwo. Aborcja to piekło kobiet. Bo co może być gorszego od tego, że kobieta zabije własne dziecko, a potem chodzi z tą świadomością?" - wygłosiła z mównicy sejmowej.

fot. archiwum

Sejm odrzucił obywatelski projekt ustawy, który przewidywał 3 lata kary więzienia za nakłanianie kobiety do przerwania ciąży. Z kolei za namawianie do aborcji, gdy dziecko poczęte osiągnęło zdolność do samodzielnego życia poza organizmem kobiety ciężarnej przewidywano karę od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności. Gdy następstwem przerwania ciąży byłaby śmierć ciężarnej kobiety, osobie nakłaniającej do tego groziłoby 12 lat więzienia.

- "Aborcja to jest zabójstwo i projekt tej ustawy jest dobry. Aborcja to nie tylko zabójstwo. Aborcja to piekło kobiet, bo co może być gorszego od tego, że kobieta zabije własne dziecko, a potem chodzi z tą świadomością? Bycie matką to największe szczęście i każda matka, która doświadczyła urodzenia dziecka, to wie. Natomiast gdy słucham was, koleżanki z Lewicy, z opozycji, to się zastanawiam, bo przecież wasze dzieci słuchały albo będą słuchać tego, co mówicie. To, jak walczycie o to, abyście mogły zabijać własne dzieci, zostaje w przestrzeni publicznej. I oby was to nie spotkało co kiedyś tę dziennikarkę, która walczyła o to, aby dzieci niepełnosprawne się nie rodziły, aby je zabijać. Przyszła do domu i zobaczyła zapłakaną niepełnosprawną córeczkę, która się jej zapytała: mamusiu, to ty byś mnie zabiła?" - powiedziała na wtorkowym posiedzeniu Sejmu posłanka Maria Kurowska.

Wniosek o odrzuceniu projektu w pierwszym czytaniu zgłosiły Koalicja Obywatelska, Lewica, Polska 2050 i Koalicja Polska. W głosowaniu brało udział 426 posłów, z czego 300 go poparło, 99 było przeciwnych, 27 wstrzymało się od głosu, a 34 nie głosowało. Posłanka Maria Kurowska z Solidarnej Polski głosowała przeciwko odrzuceniu wniosku.

id

Reklama

Komentarze: 216

Dodaj komentarz Widok:
4
@ Kto
dnia 12.03.2023, 17:45 · Zgłoś
A to marysia będzie rodzić ???
Odpowiedz
0
@ Aga
dnia 12.03.2023, 13:16 · Zgłoś
A rubra co chętna a potem Pan Bóg powie nie znam Cię tak w temacie dla wierzących i nie
Odpowiedz
1
@ matka niepełnosprawnego dziecka
dnia 12.03.2023, 12:11 · Zgłoś
Zawsze można zdecydowac wbrew prawu wg własnego wyboru. Prawo zawsze powinno stac po stronie słabszych i nie mogacych sie bronić. A pani [...] katoliczka powinna ufać Bogu i przyjmowac to co Bóg zadecyduje, bo może to chore dziecko to bozy plan, którego nie rozumiesz? Gratuluje odwagi pani Marii i wierności swoim poglądom.
Odpowiedz
0
@ acc
dnia 12.03.2023, 09:53 · Zgłoś
Kobiety po [...] do śmierci nie zaznały spokoju ducha.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 12.03.2023, 14:07 · Zgłoś
Ty tak z autopsji?
Odpowiedz
0
@ Acc
dnia 13.03.2023, 13:21 · Zgłoś
Babka na łożu śmierci żałowała i nigdy sobie nie wybaczyła. Męczyła się z wyrzutami prawie60 lat
Odpowiedz
1
@ Seba
dnia 11.03.2023, 08:45 · Zgłoś
stop [...]
to morderstwo
Odpowiedz
8
@ SAMOSĄDY
dnia 11.03.2023, 00:10 · Zgłoś
Szanowna Mario ,ja dzięki Bogu mam, dwie piękne i już dorosłe córy . Ale jeżeli chodzi o mnie i miałabym urodzić dziecko bardzo [...] z dużym upośledzeniem itd ,jestem katoliczką ,ale taka ciąże od razu bym usunęła ,nie ze względu na mnie i moje dobro ,ale właśnie dla dobra tego dziecka, gdybym sobie pomyślała że kiedyś odejdę , a to dziecko ,wówczas może już nie dziecko ,będą zakonnice lub ktoś inny je poniewierał to wolałabym nie sprowadzać na świat takiego dziecka ,co takiemu dziecku z tego życia? jak ono z życia nic nie wie ? najpierw jest dla każdego jak jakiś stwór do ogladania a dla innych dzieci pośmiechowiskiem ,a póżniej jakimś niedorobionym lub po ybanym i taka jest prawda . Więc nie decydujmy za innych ,każdy ma swój rozum jakim go obdarował Bóg i każdy za swoie czyny odpowie przed Bogiem a nie przed Kurowską
Odpowiedz
4
@ SAMOSĄDY
dnia 10.03.2023, 23:50 · Zgłoś
A to nie Bóg będzie rozliczał każdego ,tylko Maria Kurowska?
Mario nie zbieraj wszystkich kobiet do jednego wora ,bo [...] zawsze bedzię patolą i akurat o nie nie trzeba sie martwic, a własnie o dzieci ,bo takie rodziny sprowadzają te dzieci tylko i wyłącznie dla 500+ (żęby mieli za co pić )a nie z miłosci rodzicielskiej ,a potem jak je traktują ? nie słychać w tv ,nie widac A co do innych kobiet nie sądzę tak jak ty ,ze zachodzą w ciąże i ot tak usuwają ,myślę ,że jak ktos usuwa ciąże ,to widocznie ma powód i to bardzo poważny ,i tez to przeżywają rodzice ,że własnie to ich dotknęło Może niech skupi Maria uwagę na tych rodzinach co już maja dzieci [...],ile maja pieniędzy na rehabilitacje na jedzenie ,i w ogóle jakie maja warunki stworzone dla tych dzieci i jak chętnie im rząd pomógł jak strajkowały
Odpowiedz
6
@ Gaga
dnia 10.03.2023, 16:07 · Zgłoś
Czas na odpoczynek ,pani Mario
Odpowiedz
7
@ Maria
dnia 10.03.2023, 15:22 · Zgłoś
Prezes Kaczyński kazał odwracać uwagę od pisowskich afer i inflacji spowodowanej nieudolnymi rządami. To wszyscy powinniśmy z siebie robić klaunów i kierować myśli Polaków na jakieś bzdury.
Odpowiedz
7
@ ja
dnia 10.03.2023, 12:29 · Zgłoś
...autorytet i powszechnie ceniona...kjm!!! Jak idzie przez Rynek to ludzie przy stolikach odwracają głowy w drugą stronę
Odpowiedz
20
@ Marcin.
dnia 10.03.2023, 11:31 · Zgłoś
[...], gdy ciąża zagraża życiu kobiety lub jest wynikiem [...]u lub stwierdzone jest uszkodzenie płodu powinna być gwarantowaną przez państwo procedurą medyczną.
Odpowiedz
13
@ :)
dnia 10.03.2023, 10:39 · Zgłoś
Dobrze pani Kurowska że umiesz przytakiwać, tak się robi karierę w tym kraju. Zrób coś dla naszego powiatu to pogadamy!!!
Odpowiedz
-18
@ Woj11
dnia 10.03.2023, 09:21 · Zgłoś
Co Wam zrobiły te biedne dzieci, że jest taka zapamiętałość w dążeniu do ich zabijania. Jeżeli zabije się bezbronne dziecko, to już każdego wolno [...]. Tu nie chodzi o [...] dzieci nieuleczalnie chorych, ale o [...] dzieci zdrowych z lenistwa, bo: impreza była, co egzamin, bo praca, bo za małe mieszkanie...
Odpowiedz
14
@ Hanka
dnia 10.03.2023, 10:12 · Zgłoś
A co cię obchodzi, z jakich powodów kobiety decydują się na [...]??? To nie twoje życie, nie twoja sprawa. Arbitralnie i świątobliwie wyznaczasz kobietom drogę poświęcenia, bo problem w ogóle cię nie dotyczy, ty zasiądziesz z [...] przed telewizorem i masz wszystko w tyle...
Odpowiedz
-6
@ Rambo. John Rambo
dnia 10.03.2023, 10:18 · Zgłoś
Jak ktoś kogoś zabije to też w sumie niczyja sprawa, oprócz ofiary i sprawcy. Sugerujesz Haniu legalność zabójstw?
Odpowiedz
-5
@ Człowiek też…
dnia 10.03.2023, 10:42 · Zgłoś
Właśnie. Taki Jeffrey Dahmer. To był jego osobisty wybór. I dokładnie po ten argument sięgacie, idąc do mięsnego.
Odpowiedz
16
@ do Rambo
dnia 10.03.2023, 10:50 · Zgłoś
św.Tomasz z Akwinu (wybitny teolog i uczony) odkrył, że chłopiec otrzymuje duszę po 40 dniach od [...], a dziewczynka po 90. Twierdził, że dopiero od tego momentu embrion przestaje być częścią organizmu kobiety.
DLACZEGO kościół zmienia poglądy w tej sprawie???
Odpowiedz
-3
@ Rambo. John Rambo
dnia 10.03.2023, 11:21 · Zgłoś
Nie wiem. Jestem niewierzący. Interesują mnie kwestie medyczne i prawne a nie ideologia ty zlepku komórek.
Odpowiedz
2
@ Człowiek też…
dnia 10.03.2023, 11:42 · Zgłoś
Zwłaszcza medyczne Bhahahaa
Odpowiedz
-14
@ Rambo. John Rambo
dnia 10.03.2023, 09:14 · Zgłoś
Mam pytanie do zwolenników [...]: rozumiem, że jesteście zwolennikami [...], jeżeli dziecko może urodzić się chore? A co zrobicie, jeżeli dziecko urodzi się zdrowe, a potem zachoruje na nieuleczalną chorobę?
Odpowiedz
5
@ Człowiek też…
dnia 10.03.2023, 09:48 · Zgłoś
Błąd logiczny w pierwszym zdaniu.
Odpowiedz
9
@ Zeus
dnia 10.03.2023, 09:52 · Zgłoś
Zbudowałeś wypowiedź z wieloma niewiadomymi, ale jedno wiadomo napewno:
Nic nie rozumiesz...
Odpowiedz
-12
@ Rambo. John Rambo
dnia 10.03.2023, 10:13 · Zgłoś
Albowiem błogosławieni ci, którzy nie mając nic do powiedzenia nie ukrywają tego faktu w słowach.
Odpowiedz
1
@ Niematka
dnia 12.03.2023, 23:02 · Zgłoś
W tym przypadku nie mam wyboru a w pierwszym mogę go mieć i ochronić przed brakiem cierpienia własnego jak i tego dziecka.
Odpowiedz
34
@ Haha
dnia 10.03.2023, 08:18 · Zgłoś
Kurowska uzupełniła tablicę Mendelejewa o nowy pierwiastek, który się nazywa STAL, zrobiła odkrycie na miarę Marii Skłodowskiej Curie i na pewno dostanie nagrodę Nobla. To bardzo mądra kobieta, jej wypowiedzi o zatruwaniu powietrza przez drzewa stały się podstawą gospodarki leśnej za PiS, a postulat, żeby emitować jak najwięcej CO2 , bo jest niezbędny do życia wyhamuje produkcję niebezpiecznych elektryków. Więc sluchac fahofcuf tej rangi i milczeć z szacunkiem!???
Odpowiedz
19
@ js
dnia 10.03.2023, 08:47 · Zgłoś
I ToTo ukończyło Technikum Chemiczne w czasach gdy miało dość wysoką renomę.
Odpowiedz
17
@ 1971
dnia 10.03.2023, 07:10 · Zgłoś
Dawno dawno temu ksiadz na lekcji religi mowil nam , ze kazdy człowiek ma wolna wole. I to powinno wystarczyc zacaly komentarz. A nie wtracanie sie w czyjes zycie czy naszej maryi czy zandberga czy tez kogokolwiek innego. Zostawcie decyzje kobietom, parom.
Odpowiedz
-11
@ 1410
dnia 10.03.2023, 07:22 · Zgłoś
Ten ksiądz zwyczajnie kłamał albo się mylił - na jedno wychodzi.
Człowiek jest sumą nawyków, zwyczajów, przyzwyczajeń i napięć do rozładowania oraz jest ograniczony genami i swoim DNA.
Odpowiedz
1
@ Człowiek też…
dnia 10.03.2023, 09:50 · Zgłoś
To znaczy, że gdy idziesz do mięsnego, to nie możesz do niego nie iść?
Odpowiedz
0
@ 1410
dnia 10.03.2023, 09:59 · Zgłoś
Nie, to znaczy, że jeden może uprawiać base jumping i robić remonty bez zabezpieczenia na wysokości 1000 metrów, a drugi traci równowagę na balkonie na drugim piętrze, bo ma lęk wysokości.
Teoretycznie obaj mają wolną wolę i wszystko zależy od decyzji, ale w praktyce ta wolna wola jest obłożona mnóstwem ograniczeń i decyzja wymaga nieporównywalnych nakładów od obu stron.
Do tego dochodzi konstrukt dobra i zła jako wybór, ale jak prześledzisz życiorysy morderców, zbrodniarzy itd, to wiekszość w dzieciństwie przeżyła jakies traumy, które zostawiły ślad w postaci napięć, zaburzeń, złych nawyków, oddziaływania na podświadomość - ja dziękuję za taką wolną wolę.
Odpowiedz
0
@ Człowiek też…
dnia 10.03.2023, 10:44 · Zgłoś
To jest czy nie ma? Tak na przykładzie tego mięsnego.
Odpowiedz
0
@ 1410
dnia 10.03.2023, 11:25 · Zgłoś
Filozofowie o tym debatują od wieków bez konsensusu, a Ty chcesz żebym Ci to rozsadził na już ma przykładzie wyjścia do sklepu mięsnego? ;)
Moim zdaniem ze względu na determinizm coś takiego jak wolna wolą nie istnieje.
Odpowiedz
33
@ Zeus
dnia 10.03.2023, 06:52 · Zgłoś
Kwintesencja mądrości PiSu.
W imię obrony zarodka zwanego życiem nie narodzonym można śmiało poświęcić dwa dorosłe "życia narodzone" skazując je na wieloletnią gehennę.
Odpowiedz
-20
@ Rambo. John Rambo
dnia 10.03.2023, 09:15 · Zgłoś
Nie wiedziałeś, że uprawianie [...] może skończyć się poczęciem? Czego to teraz w tych szkołach uczą?
Odpowiedz
5
@ Człowiek też…
dnia 10.03.2023, 10:45 · Zgłoś
Poczęciem??? A nie człowiekiem?
Odpowiedz
-5
@ Rambo. John Rambo
dnia 10.03.2023, 11:52 · Zgłoś
Zanim się najesz do syta, to chyba jednak zaczynasz od pierwszego kęsa. Podobnie było z tobą: zanim zacząłeś być taki mądry jak jesteś (komplement!), to wpierw ojciec razem z matką w ramach łóżkowych fiki-miki musieli cię począć. I mniej więcej po 96 godzinach od tego braku uwagi czy też świadomego działania można powiedzieć, ze zaczęło się twoje życie. To tak w skrócie było.
Odpowiedz
2
@ Człowiek też…
dnia 10.03.2023, 14:27 · Zgłoś
Sam wskazujesz na proces powstawania. Nie wiemy dokładnie od kiedy, ale wiemy na pewno DO KIEDY nie można jeszcze mówić o człowieku.
Odpowiedz
-2
@ Rambo. John Rambo
dnia 10.03.2023, 14:38 · Zgłoś
W twoim przypadku to zapewne nawet dzisiaj można mieć wątpliwości. Mimo, że zapewne ma więcej niż 7 lat.
Odpowiedz
0
@ Człowiek też…
dnia 10.03.2023, 16:33 · Zgłoś
Nie masz argumentu? Nie ubieraj tego faktu w słowa;-)
Odpowiedz
29
@ Emeryt
dnia 10.03.2023, 06:38 · Zgłoś
Rozmawiała już Pani z protestującymi niepełnosprawnymi i ich opiekunami? Co im Pani zaproponowała jakie rozwiązania? Mam znajomych ostatnio mówili że kupili aparat dziecku i wie pani ile kosztował 26 000 zł a wie Pani jakie było dofinansowanie NFZ 2500 zł. PFRON narazie nie ma środków ale obiecali że im dołożą a wie pani ile nie mogą więcej jak też 2500 zł bo takie przepisy. Co w taki razie z resztą czyli 21000 zł? Pozostało.tylko [...] na zbiórkach. Żenada w wy walczycie niby o życie tylko czyje ? Stop [...] i co dalej? Ludzie niepełnosprawni i opiekunowie żyją w nędzy a wy zarabiacie miliony 500 plus wszystkim bez dochodu rozdajecie dla OSP rozdajecie z funduszu który ma wspierać pokrzywdzonych bo walczycie w ten sposób o elektorat wyborczy. Niech pani zorientuje się jakie są ceny ortez protez o innych rzeczy i ile wy jako rząd z tego dajecie
Odpowiedz
24
@ do @ Emeryt
dnia 10.03.2023, 07:12 · Zgłoś
Panie emerycie, bo jak przychodzi do pomocy finansowej, do troski o czyjeś życie i opiekę nad tym życiem, to wtedy tych obrońców życia nie ma. Siedzą w spółkach państwowych, w ławach poselskich i zastanawiają się jak zabrać ludziom pieniądze i wolność dla własnych korzyści.
Odpowiedz
28
@ Bobola
dnia 10.03.2023, 06:12 · Zgłoś
Rok 2023, XXI wiek, a ja żyję w kraju, w którym PiS cofnął nas do czasów gdzie króluje zabobon, czyjeś wierzenia i przekonania mają być podstawą do prawodawstwa, a urzędnik wie lepiej co mam robić ze swoim ciałem, jak żyć, co myśleć i jak postępować, bo fundamentem wszystkiego jest religia, na której prawdziwość nie ma grama dowodu, a wszystko opiera się na wierze.
Posłuchajcie nauki i zdrowego rozsądku, zostawcie ludziom wybór, a [...] niech nie decydują za mnie swoimi poglądami, tylko decydują o sobie w swoim sumieniu.
Mentalne średniowiecze.
Odpowiedz
-8
@ Rambo. John Rambo
dnia 10.03.2023, 09:17 · Zgłoś
Musisz wyjechać! Będą zadowolone obie strony: ty, bo opuścisz to oszołomstwo i my, bo nas taki [...] jak ty opuści!
Odpowiedz
5
@ Bobola
dnia 10.03.2023, 10:02 · Zgłoś
Masz rozdwojenie jaźni czy reprezentujesz jakąś organizację albo urząd?
Odpowiedz
-8
@ Rambo. John Rambo
dnia 10.03.2023, 10:14 · Zgłoś
Organizacja nazywa się "Łowcy [...]"! Jestem jej prezesem!
Odpowiedz
6
@ Bobola
dnia 10.03.2023, 11:20 · Zgłoś
Oj, patrząc na to co wypisujesz, to raczej twój tatuś był prezesem fundacji "siewcy [...]" a może nawet jej założycielem.
Odpowiedz
-6
@ Rambo. John Rambo
dnia 10.03.2023, 11:22 · Zgłoś
Słabe. Spróbuj ponownie. Może ci lepiej pójdzie?
Odpowiedz
6
@ Bobola
dnia 10.03.2023, 11:33 · Zgłoś
To był tylko follow up do twojego wodogłowia.
Odpowiedz
-7
@ Rambo. John Rambo
dnia 10.03.2023, 11:52 · Zgłoś
Jeszcze raz spróbuj. Zaskocz mnie czymś. Bądź oryginalny.
Odpowiedz
17
@ Jio
dnia 09.03.2023, 23:00 · Zgłoś
Zajmijcie się żyjącymi chorymy dziecmi
Odpowiedz
-6
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 22:52 · Zgłoś
Dragoness już pewnie szykuje banner. Prawda, dragoness?:-D
Odpowiedz
13
@ Trec
dnia 09.03.2023, 22:36 · Zgłoś
W sobotę do Jasła zawita osoba słynąca z tego że prawdę powie jak
się pomyli. Spotkanie z premierem w Chemiku
Odpowiedz
21
@ stop [...] i zabobonom
dnia 09.03.2023, 22:17 · Zgłoś
Jak słyszę wypowiedzi tej "pani" to wbrew swoim przekonaniom dla dobra ogółu skłaniam się ku [...] w "niektórych" przypadkach.
Odpowiedz
-12
@ Rambo. John Rambo
dnia 10.03.2023, 09:18 · Zgłoś
Gdyby twoja matka była postępowa, nie musiałbym czytać twoich "mądrości". Dramat!
Odpowiedz
24
@ Obserwator
dnia 09.03.2023, 21:50 · Zgłoś
Oglądanie i czytanie wypowiedzi tej Pani zaczyna być bardzo męczące.
Odpowiedz
29
@ np
dnia 09.03.2023, 21:31 · Zgłoś
- [...]
- [...]
- eutanazja
- klotnie o symbole
- przeszlosc
- pomniki
- kult bohaterow

oto glowne tematy na ktore idzie energia. A moze by tak spozytkowac ją na dyskusje i dzialanie w kwestii:

- jak ulepszyc i rozwijac lokalna przedsiebiorczosc
- ja zwiekszyc innowacyjnosc
- tworzenie warunkow dla rozwoju mlodych ludzi
- poprawianie warunkow do zycia da mieszkancow
- wspieranie lokalnych start-upow
- wspieranie duzych i malych inicjatyw
Odpowiedz
22
@ Vincent
dnia 09.03.2023, 21:35 · Zgłoś
No nie bardzo.
Pierwsza grupa to maksymalnie emocjonalne tematy, które najłatwiej wykorzystać w imię zasady dziel i rządź, na które każdy ma opinię i zdanie.
Druga grupa to tematy wymagające odrobinę merytoryki, które ciężej zmieścić u wyborcy między kolejną zdrapką i Harnasiem.
Odpowiedz
9
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 21:36 · Zgłoś
Na tym można się będzie spokojnke skupić, gdy tabletek aborcyjnych nie trzeba będzie specjalnie zamawiać, a kobieta nie będzie się bała zrobić badań prenatalnych.
Odpowiedz
1
@ Riko
dnia 10.03.2023, 15:09 · Zgłoś
Tylko że to wszystko jest tak robione by odwlekać od ważniejszych spraw zajmują się takimi właśnie sprawami i to jest im na rękę bo jak widać nie muszą nic robić oni mają na wszystko czas dla nich liczą się ich biznesy które robią w tym czasie z resztą widać jak to pracują jak im pasuje to biorą udział w obradach a przeważnie na tych obradach są takie sprawy które powtarzają w kółko to samo.
Odpowiedz
-24
@ Sonia z Jasła
dnia 09.03.2023, 21:29 · Zgłoś
Jak nie chce być w ciąży to niech nie uprawia [...]. Tak dragoness według takich jak ty młodzi mają być całkowicie zwolnieni z odpowiedzialności za swoje decyzje. Maja mieć lekko łatwo i przyjemnie.
Odpowiedz
34
@ Vincent
dnia 09.03.2023, 21:37 · Zgłoś
Ogarnij się dziewczyno.
Zwolennicy [...] nie odwołują się do tego, że masz sobie [...] dziecko po upojnej nocy dyskotekowej, tylko dyskusja dotyczy dzieci z wadą płodu etc.
Odpowiedz
7
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 21:38 · Zgłoś
A dlaczego ma być ciężko, trudno i nieprzyjemnie?
Odpowiedz
5
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 21:39 · Zgłoś
Niczego się nie wyskrobuje...
Odpowiedz
40
@ dragoness
dnia 09.03.2023, 21:40 · Zgłoś
Śoniu, dziecko drogie. Według Godek i Maryi od Kości, więzienie groziłoby za samo informowanie o możliwości [...], która byłaby całkowicie zakazana. Poczytaj, zanim się skompromitujesz do reszty, ok?
Odpowiedz
-34
@ Sonia z Jasła
dnia 09.03.2023, 22:09 · Zgłoś
Chodzi o nakłanianie , a nie informowanie, nie kłam dragoness, nie uprawiaj tutaj propagandy rodem z twojej ukochanej stacji (T)usk (V)ision (N)etwork
Odpowiedz
6
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 22:23 · Zgłoś
Nie chce być tylko w ciąży, a nie uprawiać [...]. [...] chce. A ponieważ [...] nie przypadkiem dokonuje się do pewnego momentu, to argument, jakby się kogoś zabijało, jest nietrafiony.
Odpowiedz
21
@ dragoness
dnia 10.03.2023, 07:35 · Zgłoś
Przeczytaj projekt ustawy, zanim skompromitujesz się do reszty, panno godkopodobna.
Odpowiedz
-18
@ do Sonia
dnia 10.03.2023, 09:54 · Zgłoś
To towarzystwo nie umie "niue kłamać" czego wydatnym dowodem jest dragoness.
Odpowiedz
21
@ bolo
dnia 10.03.2023, 11:49 · Zgłoś
Soniu, zostań [...] konsekrowaną i po wegańsku używaj marchwii.
Odpowiedz
1
@ ala
dnia 12.03.2023, 12:01 · Zgłoś
Niech o [...] wypowiedza sie kobiety, które tego dokonały - szczerze, a nie aktywistki bez tego doświadczenia nawet nie wychowujace chore dzieci. Wam nikt zycia nie odebrał udało sie i mozecie pyszczyc na forach, anonimowo, Chyle czoła przed matkami chrych i niepełnosprawnych, z którymi pracuję. Podziwiam waszą siłe i determinację, dzięki za lekcje pokory. Wasze dzieci są cudowne i darza miłością bezwarunkową.
Odpowiedz
43
@ dragoness
dnia 09.03.2023, 21:17 · Zgłoś
Nasza Maryja od Relikwi, CO2 i Róży Wiatrów, podobnie jak jej podobni "wyznawcy" skoro nie chcą [...], niech jej po prostu nie robią. Jak trzeba nienawidzieć kobiet, aby traktować je jak inkubatory? Dlaczego chcecie urządzać innym życie? Ilu kobietom w niechcianej ciąży pomogliście znaleźć pracę, mieszkanie, czy zostaliście z dzieckiem, żeby matka mogła po prostu odpocząć? Pani Mario, w tej chwili w sejmie na podłodze śpią matki z niepełnosprawnymi dziećmi. Z iloma pani rozmawiała i zaoferowała pomoc? Hipokryzja fanatyków budzi we mnie [...]. Wszystko chcecie załatwić zakazami i uchwałami, nie widząc, że powoduje to skutek przeciwny. Dlaczego na Podkarpaciu kobieta nie może legalnie usunąć ciąży? Może o to pani zawalczy? O zdrowie, fizyczne i psychiczne, swoich sióstr!
Odpowiedz
1
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 21:25 · Zgłoś
[...] jest zakazana - czy wobec tego ma to "skutek przeciwny"?
Dlaczego opowiadasz się za wolnością samic własnego gatunku, zniewalając (pod względem praw reprodukcyjnych) samice innych gatunków?
Wolność kochasz i szanujesz, wolności oddać nie umiesz, ale potrafisz zabrać?
Odpowiedz
-26
@ Sonia z Jasła
dnia 09.03.2023, 21:27 · Zgłoś
Ci co śpią w Sejmie kolejny raz dają się wciągać w polityczna rozgrywkę. Hartwich ich tam wprowadziła tylko w jednym celu. Gdzie ona była wcześniej? Dzisiaj [...] dzieci, a jutro eutanazja rodziców. Oto przyszłość, którą nam chce zafundować lewica.
Odpowiedz
34
@ Krasnolud
dnia 09.03.2023, 21:27 · Zgłoś
Maryśka mentalnie tkwi gdzieś w X wieku i jakby ktoś jej dał takie prawo, to swoich oponentów palilaby na stosie bez mrugnięcia okiem w imię pogardy i poczucia racji.
Gorzej że wyborca od lat daje jej legitymizację tego żeby jej brednie i wypaczone myślenie miały realny wpływ na życie w naszym kraju.
Odpowiedz
0
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 21:33 · Zgłoś
Badania temu przeczą.
Odpowiedz
-7
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 21:54 · Zgłoś
Nie odpowiedziałaś na pytanie. Ciekawe dlaczego?
Odpowiedz
-12
@ do dragoness
dnia 10.03.2023, 09:51 · Zgłoś
Jak ciebie czytam to uważam, że [...] w pewnych przypadkach powinna być dopuszczalna.
Odpowiedz
6
@ bolo
dnia 10.03.2023, 10:29 · Zgłoś
Też się zgadzam. Gdy czytam twoje [...]
Odpowiedz
9
@ bolo
dnia 10.03.2023, 11:48 · Zgłoś
Gorsza jest hipokryzja i [...] w PiS
Odpowiedz
0
@ Człowiek też…
dnia 10.03.2023, 16:30 · Zgłoś
Byłaś już w biurze w Rynku?
Odpowiedz
-1
@ Wyborca
dnia 09.03.2023, 21:07 · Zgłoś
Pani posłanki zgadzam się z panią ale mój ojciec na emeryturze ,działacz solidarności 80 był u lekarza ,wyniki źle ,do specjalisty na lipca wizyta , ,do lipca te wyniki to mogą być sto razy gorsze albo można nie dożyć .Dziękuję o taką Polskę walczył? A Ukraińcy bez kolejki ?Tu się obywatela nie zabiją 4 miesiące do lekarza czekać ?
Odpowiedz
11
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 21:58 · Zgłoś
Ukraińcy bez kolejki? Chyba tylko, gdy są w ciąży.
Odpowiedz
13
@ js
dnia 10.03.2023, 00:59 · Zgłoś
A bo to wcześniej nie było kolejek?
Odpowiedz
15
@ uko
dnia 10.03.2023, 07:59 · Zgłoś
A to działacze solidarności maja być traktowani inaczej?
Inni są?
Lepsza kasta?
[...]?
Odpowiedz
12
@ Rambo. John Rambo
dnia 10.03.2023, 10:16 · Zgłoś
Chłopu się wydaje, że przynależność do "S" daje uprawnienia niczym kiedyś członkostwo w ZBOWiD.
Odpowiedz
2
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 21:07 · Zgłoś
Chodzi im po prostu o kwestię zasadniczą, czyli "niezabijanie dzieci". Popełniasz w stosunku do nich podobny błąd - argumentując tak, a nie inaczej - jaki np. przeciwnicy przyjmowania uchodźców popełniają w stosunku do ludzi, którzy opowiadają się za przyjmowaniem ich. Słyszą: "to sobie ich weźcie pod własny dach". A chodzi zwyczajnie o to, aby ludzie nie ginęli na granicy i zostali zaopiekowani przez państwo. Różnica polega oczywiście na tym, że na granicy są ludzie, a ludzki zarodek to wciąż tylko zarodek.
Odpowiedz
27
@ abc
dnia 09.03.2023, 20:51 · Zgłoś
Tu nie ma dobrego wyjścia. Dlatego niech kobieta zadecyduje, czy chce urodzić dziecko z ciężkimi wadami genetycznymi, a nie posłowie i senatorowie, którzy są w wieku mocno emerytalnym. Weźmy pod uwagę różne punkty widzenia a nie wiarę posłów. Matka zajmująca się tylko chorym dzieckiem i pakowanie wszelkich pieniędzy w to chore dziecko to nieraz śmierć emocjonalna dla pozostałych zdrowych dzieci. No sorry, nie wymagajcie od kilkuletniego dziecka, żeby rozumiało, że matka jest niedostępna i nieobecna, bo brat czy siostra wymaga całodobowej opieki. A najgorsze jest to, że obecnie niepełnosprawni koczują w sejmie i walczą o godność, a są omijani przez polityków jak [...] wiadomo co. To jest skandal. Piszę skandal, bo wulgaryzmów w komentarzach używać nie wolno. To jest hipokryzja jakich mało, że wiele hałasu o życie poczęte, ale po narodzinach tych chorych dzieci jakoś politycy nie chcą widzieć potrzeb rodzin z chorymi dziećmi. No i jeszcze jedno: większość tych obrońców życia (mowa tu o wszystkich, nie tylko posłach i senatorach) nie patrzyłaby przychylnie na związek swoich dzieci czy wnuków z osobą mającą kogoś z obciążeniami genetycznymi w najbliższej rodzinie. Żeby się nie powtórzyło. Bo są za ochroną życia nawet ciężko chorego dziecka, ale pod warunkiem, że ich nie dotyczy ten problem.
Odpowiedz
37
@ Nikki
dnia 09.03.2023, 20:51 · Zgłoś
A może pani poseł Kurowska opowie dlaczego głosowała za odrzuceniem obywatelskiego projektu ustawy o uchyleniu ustawy o opłatach abonamentowych?
Odpowiedz
-19
@ do Nikiki
dnia 10.03.2023, 09:49 · Zgłoś
A może pan Tusk odpowie dlaczego obiecał w kampanii wyborczej zlikwidowanie abonamentu i przez cały czas rządzenia PO tego nie zrobił?
Odpowiedz
1
@ inwestorka z Malediwów
dnia 09.03.2023, 20:44 · Zgłoś
tik tok i SMARTFON wyrządza waszym dzieciom większą krzywdę niż [...], tylko jesteście jeszcze zbyt [...] by to zrozumieć
Odpowiedz
26
@ [...] Byk
dnia 09.03.2023, 20:41 · Zgłoś
W tym kraju uszkodzony [...] zagrażający życiu matki ma więcej praw niż kobieta, która go nosi, [...] dostaje większe wsparcie niż człowiek pracowity, który ma przejściowe problemy, a średniowieczny zabobon ma większy wpływ na życie ludzi niż prawo, logiką, nauka i zdrowy rozsądek.
Odpowiedz
46
@ JASŁO
dnia 09.03.2023, 20:33 · Zgłoś
Jasło przeprasza resztę Polski za wybór Marii Kurowskiej na posłankę Polski.
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 10.03.2023, 09:02 · Zgłoś
Przeprasza i znowu wybierze...
Odpowiedz
14
@ Maria gazoznawca
dnia 10.03.2023, 09:34 · Zgłoś
Trzeba zrobić wszystko żeby młodzi ludzie poszli do wyborów. Bo nie chodzą i pozwalają żeby starzy ludzie im układali przyszłość.
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 10.03.2023, 11:12 · Zgłoś
Będziesz młody człowieku też starym Zgredek. Nawet nie wiesz jak szybko. Oczywiście o ile dożyjesz starości. Pamiętaj zapewne młody człowieku powiedzenie. Stary musi a młody może. Nikt nie jest wieczny.p
Odpowiedz
-1
@ acc
dnia 12.03.2023, 11:47 · Zgłoś
[...] z Jasła i nie musisz przepraszać
Odpowiedz
38
@ [...]
dnia 09.03.2023, 20:28 · Zgłoś
Babcia 69 lat bawić wnuki a nie do polityki. Emerytury od 60 lat dla kobiet i 65 dla mężczyzn ale jakoś [...] u koryta nie są nimi zainteresowani. [...]ek Kaczyński 73 lata bawić kota a nie do polityki.
Odpowiedz
1
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 20:46 · Zgłoś
Seksizm! Na prawicy masz młodzieżówki, które przecież myślą podobnie - już OK, bo młodzi? Stara konserwa statystycznie przynajmniej szybciej trafi do urny.
Odpowiedz
2
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 20:28 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
30
@ rjs
dnia 09.03.2023, 20:20 · Zgłoś
Maria musi odejść i mam nadzieje że nikt z rozumnych ludzi więcej na nią nie zagłosuje.
Odpowiedz
25
@ Optymista
dnia 09.03.2023, 20:19 · Zgłoś
Czeski ksiądz Tomas Halik w jednym z wywiadów stwierdził, ze [...] to ogromne zło, ale prawo nie może jej zakazywać, A nasi [...] tak by chcieli. Do czego prowadzi państwo wyznaniowe można obejrzeć w Afganistanie, Iranie. Czy ktoś chciałby takiego systemu w Polsce? Druga sprawa to późniejsze utrzymanie chorego dziecka. Państwo już się nim nie interesuje, a zasiłki dla dzieci niepełnosprawnych są śmiesznie niskie, Generalnie temat [...] to ogromna porażka KK - zamiast kształtować sumienia odwołują się do państwowej przemocy. Tylko po filmach Sekielskich sami są skompromitowani i dalej udają, że to atak na Kościół. Niestety Marii zapewne uda się zmobilizować elektorat na tych hasłach.
Odpowiedz
-6
@ Obywatel Miasta Jasła
dnia 09.03.2023, 20:31 · Zgłoś
Co Ty nie powiesz, kradzież, rozbój, morderstwo też jest złe i prawo jakoś zakazuje.
Odpowiedz
37
@ QQrQ
dnia 09.03.2023, 20:16 · Zgłoś
W tym kraju uszkodzony [...] ma więcej praw niż kobieta.
Życie kobiety się nie liczy...każdy pamięta ostatnie przypadki
śmierci kobiet.
A ciąża z [...]u? Nie wyobrażam sobie aby zmuszać kobietę do
urodzenia. Obrońcy zaraz powiedzą coś o bogu...ale ja dziękuję
takiemu bogu.
Nikt nikogo nie zmusza do [...]...chodzi o wolny wybór.
Odpowiedz
-7
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 20:42 · Zgłoś
Ten wybór nie byłby możliwy, gdyby człowiek był od poczęcia.
Odpowiedz
16
@ NL
dnia 09.03.2023, 20:11 · Zgłoś
Holendrzy mieli by niezły ubaw z tego artykułu
Odpowiedz
-2
@ P.
dnia 10.03.2023, 12:03 · Zgłoś
Generalnie mało kogo obchodzi z czego mieliby ubaw Holendrzy, którzy w Amsterdamie w dzielnicy czerwonych świateł, umieścili takie tabliczki: "Drogo Turysto! Zaczepiając daną kobietę upewnij się, że to na pewno jest kobieta". Bez komentarza! :-D
Odpowiedz
6
@ [...] do P.
dnia 10.03.2023, 12:29 · Zgłoś
Widocznie jeździsz do Amsterdamu i kożystasz z usług dzielnicy czerwonych świateł.
Odpowiedz
2
@ 888
dnia 25.03.2023, 14:50 · Zgłoś
Panie! Sugeruję KORZYSTAĆ ze słownika przed wpisaniem głupkowatego komentarza. BO SIATAN CIĘ ZEŹRE! Poza tym po tym co napisał P. strach tam jeździć. Nie wiadomo na kogo się trafi. Taki ni chłop ni [...]. Jak to dawniej mówili - ni kura, ni kogut - taka KURZAJA!
Odpowiedz
33
@ Kapitan Wąs
dnia 09.03.2023, 20:04 · Zgłoś
Zgodnie z wszystkimi przepowiedniami, ale też według uważnej obserwacji, kościół katolicki i Watykan to narzędzie samego [...], miejsca takie jak Jasło to jego prawę skrzydło, a posłanki takie jak Maryja, to jego żołnierze.
Ta kobieta w swoim chorym myśleniu nie jest w stanie wyjść poza schematy [...] pitolenia i wyobrazić sobie rodziców z dzieckiem, które ma 600 ataków epileptycznych rocznie, przewrócenie się na bok to jak wyprawa na Kilimandżaro, nie czuje nic prócz bólu, rodzice nic prócz zmęczenia i strachu do tego muszą się zajmować dzieckiem bez wparcia państwa, bo to woli inwestować w zdrapki i Harnasie dla [...] elektoratu.
Lepiej skazać kogoś na 50 lat gehenny w imię chorych ideologi, pogardy i poczucia racji.
Prawilnie tez przypominam, że to mieszkańcy regionu legitymizują brednie tej pani wybierając ją latami na rozmaite urzędy.
Odpowiedz
20
@ bronek
dnia 09.03.2023, 20:03 · Zgłoś
Zapraszam tą panią do mopsu , tam żeby dla chorego dziecka załatwić zasiłek, to potrzeba wypełnić całe sterty papierów , zaświadczeń,komisji na grupę inwalidzką itp. oczywiste urzędnik mopsu ma na to wszystko 30 dni ,
Odpowiedz
3
@ acc
dnia 12.03.2023, 11:44 · Zgłoś
I dlatego [...] ? Gdyby mops nie pomagał pseudo biednym byłoby lepiej.
Odpowiedz
20
@ Tak powinno być
dnia 09.03.2023, 20:01 · Zgłoś
Dla każdego sprzeciwiającego się legalnej [...] powinien być obowiązek adopcji chorego dziecka.
Odpowiedz
-2
@ A dla
dnia 09.03.2023, 20:09 · Zgłoś
wybranych losowo zwolenników wasz ” zabieg" tyle że tym razem na ich osobie.
Odpowiedz
1
@ Obywatel Miasta Jasła
dnia 09.03.2023, 20:30 · Zgłoś
A dla każdego sprzeciwiającego się eutanazji wzięcie obłożnie chorego pod swoją opiekę.
Odpowiedz
2
@ Jako
dnia 09.03.2023, 20:45 · Zgłoś
katolik jestem przeciwko ale chcecie to wprowadźcie tylko pod warunkiem że ktoś będzie świadomy na co się decyduje albo wcześniej zapisał dokumenty i instrukcje a nie przykładowo rodzinka bo chce na wakacje albo coś. Eutanazja to totalnie inny przypadek decydujesz o sobie dobrze czy źle to twoja sprawa.
Odpowiedz
-2
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 21:59 · Zgłoś
A dlaczego jedno ma wynikać z drugiego?
Odpowiedz
5
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 22:11 · Zgłoś
Skąd Wam się biorą te przedziwne konsekwencje? Czy jeśli sprzeciwiam się karze śmierci, to mam przyjąć sprawcę pod własny dach i utrzymywać za własne?
Odpowiedz
3
@ sa
dnia 11.03.2023, 19:41 · Zgłoś
Człowieku nie wiem czy zdajesz sobie sprawe z tego, że sam możesz w kazdej chwili zostać chorym wystarczy rak mózgu wypadek drogowy, czy udar. Tak samo może byc w przypadku zdrowo narodzonych dzieci i co eutanazja? Kobiety, które dokonały [...] nigdy nie odzyskały spokoju ducha.
Odpowiedz
-6
@ Młody
dnia 09.03.2023, 19:59 · Zgłoś
A ja jestem młody i mam nadzieję, że w przyszłości będzie normalność, kościół upadnie, [...] będzie takim samym zabiegiem, co wyrwanie zęba ;)
Siła jest w młodych :P
Odpowiedz
-4
@ To
dnia 09.03.2023, 20:07 · Zgłoś
Zła wiadomość [...] według waszej "logiki” dziecko przed narodzeniem to tylko «trochę komórek” czegoś takiego jak dusza nie uznajecie więc ty jesteś też ”zlepkiem komórek” tylko trochę większym. Czyli po waszemu jeśli będziesz przeszkadzał sąsiadowi w karierze to powinien mieć prawo przeprowadzić na tobie ” zabieg” ?
Odpowiedz
8
@ Młody
dnia 09.03.2023, 20:15 · Zgłoś
Plemnik też ma duszę? w takim razie każdy facet powinien trafić do [...], bo ,,[...]'' w tym momencie około 500 milionów dusz xD
Chcesz mieć dzieci, to miej, ja nie chcę, więc chu* cie obchodzi moje życie.
Odpowiedz
6
@ Widzisz
dnia 09.03.2023, 20:20 · Zgłoś
lewatywko odwróć twój " fajny zabieg" do ciebie to już lecisz wulgaryzmami czyli że jakaś umiejętność logicznego kojarzenia posiadasz. Chcesz być pewny że nie będziesz mieć to się wykastruj społeczeństwo zyska
Odpowiedz
-5
@ Młody
dnia 09.03.2023, 20:26 · Zgłoś
Tak jak mówiłem, chcesz mieć dzieci to miej, a ja nie chcę, praktycznie większość młodych jest za [...], więc twoje skomlenie co w życiu należy i trzeba jest bez znaczenia xD
Odpowiedz
1
@ Stary
dnia 09.03.2023, 20:54 · Zgłoś
Patrząc na dzisiejszych młodych i też jestem za [...], nawet już po narodzinach, a nawet wtedy jak mają około 20.
Odpowiedz
7
@ Sonia z Jasła
dnia 09.03.2023, 21:14 · Zgłoś
Większość tych młodych to zwykła patologia, która chce żyć lekko łatwo i przyjemnie, dzisiaj domagacie się [...], a jutro będziecie chcieli dokonać eutanazji swoich rodziców bo wam już do niczego nie są potrzebni.
Odpowiedz
-24
@ Sraltopies
dnia 09.03.2023, 21:57 · Zgłoś
Czegoś takiego jak dusza [...] nie uznają...a to [...] jedne!!!
Odpowiedz
8
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 22:00 · Zgłoś
Jak tu uznać coś, w co można tylko wierzyć?
Odpowiedz
-12
@ [...]
dnia 10.03.2023, 09:09 · Zgłoś
Młody, co ty piszesz za bzdury. Jak ty widzisz swoją przyszłość na starość? [...] jak wyrwanie zęba, dzieci ze związku z chłopcem z sąsiedztwa, Brak wiary w cokolwiek oprócz pieniędzy. Zastanów się co ty piszesz głópcze. Kiedyś też będziesz starym człowiekiem, a twoja starość zaczyna się już dziś.
Odpowiedz
15
@ Maria gazoznawca
dnia 10.03.2023, 09:31 · Zgłoś
W młodych nie ma siły bo pis robi wszystko żeby młodzi nie głosowali.
Gdyby młodzi ludzie zagłosowali to by pis przepędzili. Jak zachęcić młodych do udziału w wyborach ? To powinno być główe zadanie opozycji.
Odpowiedz
12
@ do Sonia
dnia 10.03.2023, 11:46 · Zgłoś
Nie wiem, skąd bierzesz dane, pewnie z TVP Info albo z ambony, a to przecież najbardziej zakłamane tuby propagandowe PiSu. Ja mam dane, że najczęściej [...] dokonują młode katoliczki, które nie chcą mieć więcej dzieci, ale zabrania się im antykoncepcji, bo chłop i ksiądz chcą tylko po Bożemu. Dlatego Ordo Iuris, Kościół i podlizujący się im politycy z PiS i podnóżków typu SP, zaganiają [...] Polski do pobożności.
Odpowiedz
-1
@ To twoje
dnia 10.03.2023, 16:37 · Zgłoś
"dane" z automatu możesz w kosz wrzucić jak popełniają [...] żadne z takich osobników katoliczki a to że ktoś lata do kościoła nawet codziennie i mówi że jest wierzący a powołania czyn skrajnie przeczący jeszcze uważając że tak trzeba to z automatu wyklucza się z bycia katolikiem.
Odpowiedz
50
@ Kamil
dnia 09.03.2023, 19:49 · Zgłoś
Na wszystkim się zna nasza Maria. Ostatnio zabierała głos w sprawie CO2. Kompromitacja całego Podkarpacia. Nigdy więcej takich posłów, tym bardziej że jest stara. Niech siedzi na emeryturze.
Odpowiedz
10
@ Nie wiem
dnia 09.03.2023, 20:16 · Zgłoś
czy na wszystkim ale w sprawie C02 pełna zgoda.Rozwiajnie technologi ochrona środowiska też są ważne tyle że Indie Chiny itd mają to gdzieś ruscy też raczej pod innym względem i jak tak dalej pójdzie związek praworządnych republik europejskich będzie eko skansenem którego mieszkańcy będą tyrać na miskę ryżu dla azjatow czy arabów no może w tej agendzie o to akurat.
Odpowiedz
-3
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 20:49 · Zgłoś
Ad Chińczykum
Ad Arabum
Odpowiedz
10
@ Maria gazoznawca
dnia 10.03.2023, 09:29 · Zgłoś
To niech maria pali wszystkim jak jej kazał Kaczyński. Wyprodukuje więcej różnych gazów to będą się jej rodziły wnuki albo prawnuki z ciężkimi zwyrodnienaimi bo przecież w rodzinie kurowskiej [...] nie było nie ma i nie będzie. Pis nie pomoże ale Pan Bóg pomoże.
Odpowiedz
45
@ QQrQ
dnia 09.03.2023, 19:46 · Zgłoś
Niech ta kobieta już się nie wypowiada.
Ostatnio zabłysnęła znowu na temat CO2.
Podstawa to: edukacja [...], antykoncepcja i wolny wybór.
Odpowiedz
16
@ profesor Kurowska
dnia 10.03.2023, 09:25 · Zgłoś
Ta [...] ukończyła studia ekonomiczne. Nie ma pojęcia o biologii i chemii ale wypowiada się z taką pewnością siebie jakby różaniec odmawiała. Niech sobie broni papieża i poczętych dzieci ale niech nas nie ośmiesza. Bo to my ją wybraliśmy. Jasne że nie ja ale jednak mieszkańcy naszego powiatu. WSTYD.
Odpowiedz
-4
@ sznurek
dnia 09.03.2023, 19:36 · Zgłoś
A Holocaust w powiecie jasielskim??
Odpowiedz
54
@ Kur
dnia 09.03.2023, 19:34 · Zgłoś
Haha zbliżają się wybory i Kurowska się uaktywniła , dobre , miejmy nadzieje ze na tych [...] nikt już nie zagłosuje , nie rozumiem jak taki stary człowiek mając 70 lat i z kurczącym się rozumem dalej chcą być posłami , ludzie to widza i tym paniom z Jasła podziękują na jesień przy wyborach
Odpowiedz
37
@ hah
dnia 09.03.2023, 19:35 · Zgłoś
Tu się nie ma co kurczyć, tam już jest pusto, w przeciwieństwie do tych drzew które chciała wyciąć.
Odpowiedz
16
@ do [...]
dnia 09.03.2023, 19:50 · Zgłoś
Nie ona tylko...ekipa !!
Odpowiedz
40
@ Dur
dnia 09.03.2023, 20:15 · Zgłoś
Ale Maryja od 20 lat prezentuje ten sam poziom intelektualny i konsekwentnie jest wybierana na kolejne urzędy i kadencje.
Odpowiedz
24
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 20:52 · Zgłoś
Maria jest produktem pewnego światopoglądu reprezentowanego przez wyborców. I póki co wie, co się politycznie opłaca. Niezależnie od tego, czy sama naprawdę ma takie poglądy czy tylko cynicznie zagrywa.
Odpowiedz
35
@ ciekawe
dnia 09.03.2023, 19:28 · Zgłoś
Skąd Pani Poseł wie, zna uczucie jakie ma kobieta po dokonaniu [...]?
Odpowiedz
20
@ js
dnia 09.03.2023, 19:38 · Zgłoś
Dobre pytanie.
Odpowiedz
11
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 20:53 · Zgłoś
Wg badań najczęściej to ULGA.
Odpowiedz
78
@ Woytazzz
dnia 09.03.2023, 19:21 · Zgłoś
"Bo co może być gorszego od tego, że kobieta zabije własne dziecko, a potem chodzi z tą świadomością?"

Obserwowanie męczącego się, nieuleczalnie chorego dziecka, które i kilkadziesiąt razy na noc wyje z bólu, bo nie umie się odwrócić. Świadomość, że z dnia na dzień traci się siły i nie ma nikogo, kto mógłby się zająć nie jednym, a dwójką chorych. Umieranie ze strachem, że chore dziecko zostaje samo. Przyspawanie do łóżka chorego 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku. Brak urlopów, wyjazdów, kontaktów ze znajomymi, wyjść dalej niż do warzywniaka za rogiem. Mimowolne zerkanie na szczęśliwe rodziny z bawiącymi się, zdrowymi i roześmianymi dziećmi. Zastanawianie się, z czego w tym miesiącu trzeba zrezygnować, żeby starczyło na leki albo rehabilitację. Zobojętnienie, depresja, brak radości z życia. I słuchanie "obrońców życia" że najważniejsze, że wygrało życie!!!

Właśnie to jest gorsze od usunięcia nieuleczalnie chorego płodu.
Odpowiedz
-23
@ Sparta
dnia 09.03.2023, 20:00 · Zgłoś
Czyli proponujesz selekcję naturalną jak kiedyś w Sparcie, ale taką jak przeprowadzali naziści?
Odpowiedz
-21
@ pytanie
dnia 09.03.2023, 20:13 · Zgłoś
Jestem z jasła i jestem bardzo bobrze wykształconą (stopień naukowy doktora nauk). Nie zdajesz sobie jak wielu dobrze wykształconych ludzi mieszka w Jaśle i regionie jasielskim. Oszustwa są wszędzie nie tylko w Jaśle.
Gdyby nie miały żadnej świadomości to by nie żyły - fakt udowodniony naukowo.
Odpowiedz
23
@ bez doktoratu
dnia 09.03.2023, 20:34 · Zgłoś
Dzisiaj zrobienie tak zrobienie doktoratu
to tylko sprawa kasy!!! Żaden tytuł nie
jest podstawą do uznania, że ma się
patent na nieomylność i jedynie słuszną
rację. Czy "bobrze" wykształcona?
Niezależnie od tego proponuję
popracować nad stylistyką oraz
gramatyką. Tak oszustwa są wszędzie
dlatego brak gwarancji że przepraszam
Twoje wypowiedzi to nie oszustwo.
Odpowiedz
-7
@ pytanie
dnia 09.03.2023, 20:52 · Zgłoś
Zrobienie doktoratu to nie kwestia kasy. Ty załatwiałeś go kasą? Nie uważam, że jestem osobą nieomylną. Twierdzę tylko, że w Jaśle jest sporo wykształconych ludzi.
"Tak oszustwa są wszędzie
dlatego brak gwarancji że przepraszam
Twoje wypowiedzi to nie oszustwo." - nadal uważasz, że to ja mam problem z językiem polskim?
Odpowiedz
24
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 20:57 · Zgłoś
Nie chcesz Sparty? To dlaczego chcesz piekła kobiet?
Odpowiedz
-19
@ Sparta
dnia 09.03.2023, 21:14 · Zgłoś
Nie powiedziałem, że chce czyjegoś piekła. To, że jestem przeciwny [...], to nie jest równoważne z życzeniem komuś czegoś złego. Hasło pewnie zasłyszałeś w telewizji albo necie bo sam nie masz własnego poglądu tylko złapałeś głośno wykrzyczane hasło, poza tym dzieci mają jeszcze ojców, którzy też przeżywają ich choroby i cierpienie, więc jak coś to piekło rodziców, ale nie bo ty usłyszałeś o piekle kobiet.
Odpowiedz
3
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 21:31 · Zgłoś
Ojciec zwykle nie ma [...], a hasło jest po prostu prawdziwe. Jesteś przeciwko [...] - jesteś za piekłem kobiet (osób z [...]). Świadomie lub nie. I zastanów się lepiej, czego produktem jest Twój światopogląd. Czy przypadkiem nie potężnych instytucji piorących mózgi?
Odpowiedz
18
@ Vincent
dnia 10.03.2023, 06:02 · Zgłoś
Chryste chroń tę krainę przed takimi doktorami nauk ( bardziej pasuje doktor [...] ) mającymi problemy z pisaniem.
Krystyna Pawłowicz również jest doktorem nauk prawnych - to się nazywa paradoks.
Odpowiedz
8
@ Rena
dnia 10.03.2023, 13:24 · Zgłoś
Gdy czytam te komentarze to wlos na głowie się jeży, ile nienawiści do drugiego człowieka... Jesteś zdrowy , piękny możesz żyć, chory, stary jesteś nikomu niepotrzebny. Gdybym miłości nie miał byłbym niczym. Negatywne komentarze dostają obrońcy zycia, w imię czego? Bo chyba nie miłości...
Odpowiedz
2
@ 1971
dnia 10.03.2023, 17:52 · Zgłoś
A taka marysia albo biskup przestaje zauwazac takie dziecko i jego matke zaraz po porodzie. Wtedy juz sienie nalezy dbanie . Wtedy niech [...] byle po katolicku
Odpowiedz
-11
@ 44
dnia 09.03.2023, 19:19 · Zgłoś
[...] to morderstwo, a wyrzuty sumienia które ciągną sie za matką sa nie do zagłuszenia do konca zycia .
Odpowiedz
31
@ do @44
dnia 09.03.2023, 19:21 · Zgłoś
Współczuję ci, ale trzeba było pomyśleć wcześniej. Dzieci nie biorą się z kapusty.
Odpowiedz
-21
@ 44
dnia 09.03.2023, 19:29 · Zgłoś
mnie nie musisz wspólczuć ja nie zabijam dzieci, tutaj chodzi o psychike tych co popelnili morderstwo
Odpowiedz
10
@ js
dnia 09.03.2023, 19:37 · Zgłoś
A skąd to wiesz - zabijałaś?
Odpowiedz
3
@ js
dnia 09.03.2023, 23:14 · Zgłoś
Z porównania z tobą.
Odpowiedz
4
@ :)
dnia 10.03.2023, 10:46 · Zgłoś
A wojna to nie morderstwo? jeden typ decyduje o setkach tysięcy istnień. Taki ustrój człowieczeństwo wymyśliło i poprzez to ludzie giną a mają pełne prawo do życia.
Odpowiedz
1
@ :)
dnia 10.03.2023, 10:49 · Zgłoś
Czasami biorą się z kapusty: liście opadają a [...] pozostaje (Hitler, Stalin, Putin, Kim Dzong Un, Kim Ir Sen itd). [...] byłaby rozwiązaniem w takich przypadkach.
Odpowiedz
2
@ acc
dnia 12.03.2023, 11:38 · Zgłoś
Wystarczy poczytac świadectwa kobiet które to zrobiły i odwazyły sie opowiedziec że cierpia duchowo i beda cierpieć do konca życia.
Odpowiedz
0
@ Niematka
dnia 12.03.2023, 22:58 · Zgłoś
Nie pisz ogólnie nie mając wiedzy. Uwierz mi Nie każda kobieta po [...] ma wyrzuty sumienia. .
Odpowiedz
13
@ Ja
dnia 09.03.2023, 19:18 · Zgłoś
Nie byłoby niechcianej ciąży gdyby panowie sie zabezpieczali,a tak to wina tylko kobiety!
Odpowiedz
-45
@ As
dnia 09.03.2023, 19:13 · Zgłoś
Kobieta która zabija nienarodzone dziecko
To jest morderczyni
Taka kobieta jest pozbawiona wszelkich uczuć.
Odpowiedz
-12
@ Poweidzoł
dnia 09.03.2023, 19:19 · Zgłoś
3. Karcenia chłopcu nie żałuj, gdy rózgą uderzysz - nie umrze. Ty go uderzysz rózgą, a od Szeolu zachowasz mu duszę. (Prz 23,13-14)

tako rzecze pismo
Odpowiedz
23
@ Do Poweidzoł
dnia 09.03.2023, 19:57 · Zgłoś
Mam dla ciebie wyzwanie: postępuj zgodnie z tym co jest w biblii i spróbuj nie trafić do [...] po tygodniu. Tam są takie rzeczy, że by ci oczy z orbit wyszły, ale zapewne nawet nie przeczytałeś starego testamentu.
Odpowiedz
47
@ Paniera
dnia 09.03.2023, 20:17 · Zgłoś
Znów ktoś Marysi wysłał broszurkę?
Ludzie dajcie babie żyć!
Nie sadzajcie na minę wysyłając broszurki a ona potem streszcza jak w szkole nauczyliei cyk! ...przed kamerami
Odpowiedz
19
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 20:40 · Zgłoś
Prymat etyki nad religią.
To pierwsze to robienie zawsze tego, co słuszne, niezależnie od tego, co nam mówią, a religia - robienie tego, co nam mówią, niezależnie od tego, czy jest słuszne.
Odpowiedz
35
@ Do as
dnia 10.03.2023, 08:10 · Zgłoś
Brednie. Słyszycie krzyk nienarodzonych zarodków, a płaczu dzieci [...]ch po zakrystiach nie chcecie słyszec
Odpowiedz
1
@ :)
dnia 10.03.2023, 10:41 · Zgłoś
Czyli prawo i sprawiedliwość nijak ma się do tego co nakazuje chrześcijańskie najważniejsze pismo. Świetnie
Odpowiedz
-7
@ Do do powiedzíoł
dnia 10.03.2023, 11:12 · Zgłoś
Biblia to drogowskaz życia dla każdego chrześcijanina. Była jednak pisana w innych czasach, a ponadto tylko nierozgarnięty [...] będzie brał wszystko dosłownie. Na szczęście chrześcijanie są bardziej rozgarnięci niż postopowiaki ateistyczni bolszewickie. Ty dosłownie żyjesz według prokazów z dzieł Marksa i Lenina?
Odpowiedz
-3
@ Bo PiS to socjaliści
dnia 10.03.2023, 11:14 · Zgłoś
Bo PiS to socjaliści udający pobożnych patriotów.

Jedynymi prawicowca mi i wolnorynkowa ani są Konfederaci. Fakt.
Odpowiedz
151
@ do marii
dnia 09.03.2023, 19:02 · Zgłoś
Ty kobieto [...]! Tyle ile ty zrobiłaś dla jasła to wstyd, jeszcze się tylko poniżasz i całe nasze Jasło upokarzasz.

Ciekawy jestem czy któryś z tych zaściankowych jaśloków chciałby chore dziecko wychowywać?

Wstyd że taka osoba nas reprezentuje, odklejona kobieta od rzeczywistości. Widziałem co pani za bzdury na sejmowej mównicy mówiła ostatnio.

Nie pozdrawiam
Odpowiedz
41
@ mam chore dziecko
dnia 09.03.2023, 19:09 · Zgłoś
Wychowuję dziecko chore od urodzenia (choroba genetyczna), ale nigdy bym go nie [...], ani przed ani po porodzie. Nie popieram Marii Kurowskiej, ale [...] własnego potomstwa to w mojej ocenie więcej niż morderstwo.
Odpowiedz
90
@ do "mam chore dziecko"
dnia 09.03.2023, 19:14 · Zgłoś
To gratuluje, a dlaczego ja muszę mieć możliwość wychowywać chore? Bo Pani tak uważa? Niech może każdy decyduje za siebie a nie wchodzimy z butami do cudzego życia.
Odpowiedz
68
@ Poweidzoł
dnia 09.03.2023, 19:18 · Zgłoś
Jak to dlaczego? A no tak ksiądz z ambony powiedział, największa instytucja w Polsce która ma wpływ na ludzi a sama jest tak krystaliczna że już woda w Wisłoce bardziej ten kolor przypomina.

Chłopy w sukienkach mówią ci jak masz żyć, co masz robić i koniec kropka, jasło niestety jeszcze walczy, ale młodzi ludzie przejrzeli na oczy, i bardzo dobrze.

No ale wiadomo, to że chłop pije i żone bije a potem w niedziele pojdzie do kościola to mu się wszystko wybaczy.

pozdro dla kumatych
Odpowiedz
-29
@ mam chore dziecko
dnia 09.03.2023, 19:21 · Zgłoś
Dziękuje za gratulacje. Nie każe Pani wychowywać chorego dziecka, może go Pani oddać po urodzeniu lub [...] w trakcie ciąży lub po narodzeniu go [...] i już go nie będzie. Moim zdaniem [...] bezbronnego dziecka, tylko dlatego że jest chore jest morderstwem. Ja nie zabraniam Pani [...]
Odpowiedz
85
@ Jaślak
dnia 09.03.2023, 19:22 · Zgłoś
Ocho!!! Wybory za pasem i aktywują się [...]. Pani Marii, ma pani swoje lata, pozostaw decyzję młodym ludziom którzy myślą trzeźwo.
Odpowiedz
67
@ do ' mam chore dziecko'
dnia 09.03.2023, 19:33 · Zgłoś
Mogę oddać go po urodzeniu? Pani zdaje sobie sprawę co czuje kobieta która się dowiaduje że np ma [...] w brzuchu któremu nie wykształcił się np mózg. I co ma czekać 9 miesięcy z tą świadomością zamiast zakończyć to jak w normalnym kraju?

A potem co się niby stanie z tym? Magicznie problem zniknie? No nie, to warzywo dalej będzie żyć i ktoś się będzie musiał tym opiekować..

Jedna kobieta ma gorzej to i druga musi mieć, taka to właśnie wasza solidarność.
Odpowiedz
-3
@ mam chore dziecko
dnia 09.03.2023, 19:49 · Zgłoś
Wiem bardzo dobrze jak to jest. Nic pani nie kazałam i nie karze robić. Napisałam własną opinię bo mam do niej prawo, nie neguje Pani zdania i opinii, bo też ma Pani do niego prawo, ale proszę po płaszczykiem "kobiecej solidarności' nie wciskać nie siłę swojego punktu widzenia bo kobieca solidarność nic tu nie ma do tego. Proszę nie obrażać chorych bezbronnych dzieci (w tym mojego) od warzyw, bo to jaki ma Pani pogląd nie upoważnia Pani do tego. Pani odmienne zdanie do Pani ale nikogo nie obrażam i proszę o to samo.
Odpowiedz
-23
@ strona wuwuwu
dnia 09.03.2023, 19:57 · Zgłoś
Poweidzoł - No ale wiadomo, to że chłop pije i żone bije a potem w niedziele pojdzie do kościola to mu się wszystko wybaczy.

Nie mierz wszystkich swoją miarą. To, że ty tak robisz, nie znaczy, że każdy inny też. Ja nie.
Odpowiedz
-6
@ Ola
dnia 09.03.2023, 19:58 · Zgłoś
A ty wiesz co czuję czy tylko piszesz by nakręcać temat?
Odpowiedz
-37
@ ?
dnia 09.03.2023, 20:00 · Zgłoś
"...któremu nie wykształcił się np mózg" Tobie również nie wykształcił się mózg, a żyjesz i do tego chrzanisz trzy po trzy pisząc brednie. Zabicie dziecka to zawsze będzie mord nienarodzonego i bezbronnego dziecka.
Odpowiedz
-4
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 20:35 · Zgłoś
W którym trymestrze ciąży?
Odpowiedz
2
@ mata
dnia 09.03.2023, 21:21 · Zgłoś
nie musisz, wogóle nie musisz zachodzić w ciąże, jest coś takiego jak antykoncepcja ipt.
Odpowiedz
52
@ pani
dnia 09.03.2023, 22:21 · Zgłoś
jestem za tym żeby każdy miał prawo wyboru a zwłaszcza jeżeli ciąża jest w wyniku przestępstwa.
Odpowiedz
7
@ Człowiek też zwierzę
dnia 09.03.2023, 22:36 · Zgłoś
To nie chroni w stu procentach, dostęp jest ograniczany i nie chroni przed wadami płodu, jeśli zdecydujemy się utrzymać ciążę.
Odpowiedz
-39
@ Do do "mam chore.."
dnia 09.03.2023, 23:00 · Zgłoś
Nie trzeba się puszczać na prawo i lewo. Nie będzie problemu.

[...] to morderstwo.
Odpowiedz
25
@ js
dnia 10.03.2023, 01:01 · Zgłoś
Morderstwo? Powiedz to Chazanowi, który za komuny wykonywał masowo [...].
Odpowiedz
7
@ Cyberchlop
dnia 10.03.2023, 06:13 · Zgłoś
A wiedziałaś/wiedziałeś że urodzi się chore ? Był jakiś wybór? Bo większość
tak gada ,a teraz [...] farmazony,ale jakby mieli wybór to by skrobali
w odpowiednim momencie
Odpowiedz
-28
@ Do ciebie Panie
dnia 10.03.2023, 06:27 · Zgłoś
Jaslaku, czy wziąłbyś do ręki narzędzie do [...] i wykonal ją wlasnorecznie?Czy masz na tyle odwagi by pokawalkowac [...]?Popatrzna siebie i zastanów się czy twoja twarz przypomina człowieka a może powinni cię w trzecim miesiącu życia pociąć ?
Pozdrawiam wolnomyśliciela
Odpowiedz
24
@ Tematy zastępcze
dnia 10.03.2023, 06:31 · Zgłoś
Jak zawsze, przed wyborami, pojawiają się tematy zastępcze, w tym [...].
Inflacja czy zapaść budownictwa mieszkaniowego - to za trudne sprawy, a w temacie [...]
można emocjonalnie poszaleć i zaistnieć.
Ma świętą rację Korwin, że kobiety kierują się w polityce głównie emocjami i widać efekty: wbrew pozorom ta wypowiedž niewiele nowego wniesie w tym temacie ale nagłośni autorkę, czyli pojawi się kolejny klejnot w koronie jej wypowiedzi.
Widać, że Jasło wysłało do Warszawy najlepszy sort.
Odpowiedz
26
@ do mam chore...
dnia 10.03.2023, 08:08 · Zgłoś
Na pewno Pani zasługuje na szacunek za urodzenie i wychowywanie chorego dziecka. To była Pani decyzja, to Pani zdecydowała się poświęcić życie opiece nad dzieckiem. Ale proszę nie narzucać swojego poglądu jako obowiązujacego innym kobietom, nie wymuszać na kobietach niechcianego heroizmu. Wybór, bo zrobić należy do nich, bo to tylko ich prawo do decydowania o swoim ż ty ciu, a nie Pani, obrończyń życia, godków, Ordo Iuris, dewotek z Solidarnej Polski czy PiSu
Odpowiedz
-11
@ ?
dnia 10.03.2023, 09:46 · Zgłoś
Powiedz to Hitlerowi, który stosował selekcję i jednym pozwalał żc, a innych [...].
Odpowiedz
18
@ [...]
dnia 10.03.2023, 10:12 · Zgłoś
Nikt kto ma choć trochę przyzwoitości i własnego rozumu nie oddaje głosu na partię (PiS) która chroni [...]!!
Odpowiedz
-9
@ realista
dnia 10.03.2023, 10:12 · Zgłoś
Ania, Ola, Kamila.. Marek, Staś, Alan.. wszystkie zabijane dzieci mają imiona.
Ich rozszarpane członki też mają te imiona Ania, Ola, Kamila.. Marek, Staś, Alan..i każdy z nich woła: MAMO
Odpowiedz
14
@ QQrQ
dnia 10.03.2023, 10:56 · Zgłoś
W nazistowskich niemczech był zakaz dokonywania [...].
Odpowiedz
5
@ Hitler też był za [...]
dnia 10.03.2023, 11:09 · Zgłoś
[...] to morderstwo. Komuniści i marksiści od nazistów różnią się tylko kolorem koszul.
Odpowiedz
5
@ Trochę historii
dnia 10.03.2023, 11:51 · Zgłoś
Trochę należy podszkolić się z historią. W systemach totalitarnych jak nazizm obowiązywał zakaz dokonywania [...], pod groźbą kary śmierci. W zsrr też tak było.
Odpowiedz
10
@ To jaaa
dnia 10.03.2023, 12:06 · Zgłoś
Moja mama też usłyszała że musi usunąć ciążę bo nie przeżyje ani ona ani dziecko.
Nie posłuchała lekarza i urodziła zdrową córkę obie przeżyły.
A każdy rok opieki nad chorym dzieciom powinien być liczony do emerytury.
Odpowiedz
6
@ Rena
dnia 10.03.2023, 12:21 · Zgłoś
Dostała Pani tyle minusów za to, że nie [...] Pani swojego chorego dziecka, straszne... W Spercie zrzucano chore i kalekie dzieci w przepaść, dziś ten lud nie istnieje. Wszystkiego dobrego dla Pani i dzieciaczka. Mam do Pami ogromny szacunek.
Odpowiedz
13
@ Tom
dnia 10.03.2023, 12:33 · Zgłoś
To ta czarodziejka od Boboli.
[...].
Odpowiedz
1
@ Car
dnia 10.03.2023, 21:09 · Zgłoś
Lans, lans i jeszcze raz lans. A lansuje się z [...] - pierwszym był niejaki P.
Odpowiedz
1
@ glen
dnia 10.03.2023, 21:33 · Zgłoś
Pani Mario, tak normalny człowiek się zachowuje ...AMDG
Odpowiedz
3
@ sowa
dnia 10.03.2023, 21:38 · Zgłoś
W opiniach przeważa intelektualna "wioska" która neguje NORMALNOŚĆ
Odpowiedz
1
@ Babcia
dnia 11.03.2023, 12:29 · Zgłoś
Szacunek dla Pani i najwyższe uznanie!
Odpowiedz
2
@ 123
dnia 11.03.2023, 18:54 · Zgłoś
To możenie wchodźmy zbutami w życie złodziei gwałcicieli morderców a co tam to ich życie niech robią co uważają za słuszne...
Odpowiedz
2
@ acc
dnia 12.03.2023, 11:36 · Zgłoś
A wychowujesz chore? Zdrowe tez może zachorować wystarczy [...] wirus, zapalenie opon , rak czy inne [...]ostwo i co ...eutanazja? Nawet zwierzęta nie zabijaja swoich chorych młodych - same odchodzą, bo sobie nie radzą. Jezeli dokonałas tej zbrodni to sie wypowiedz szczerze jak ci się zyje, a jak nie to nie zabieraj głosu.
Odpowiedz
-1
@ Jaaaa
dnia 12.03.2023, 22:56 · Zgłoś
Po części się zgadzam ALE kobieta powinna mieć wybór. Nie jest inkubatorem który ma poświecić swoje życie i zdrowie żeby urodzić chore dziecko i całe życie spędzić tylko nad opieką nad nim . Kobieta to też człowiek i ma swoje życie. Nie wspominając o tym , że te wszystkie PISowskie [...] nie pomagają matkom które zdecydowały się poświecić życie i urodzić chore dziecko.
Odpowiedz
2
@ Jenkins
dnia 13.03.2023, 15:04 · Zgłoś
Jeśli to nie morderstwo to co?
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.