Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Alarm bombowy w szkołach

89

W czterech szkołach ponadgimnazjalnych podniesiono alarm bombowy. Dyrektorzy placówek otrzymali wiadomość e-mail o podłożonym ładunku wybuchowym. Dzisiaj od rana funkcjonariusze jasielskiej policji przeszukiwali w nich pomieszczenia.

Policjanci z Komendy Powiatowej Policji w Jaśle dzisiaj otrzymali zgłoszenie od dyrektorów czterech placówek ponadgimnazjalnych z terenu powiatu jasielskiego dotyczące otrzymania wiadomości e-mail o podłożonych w placówkach ładunkach wybuchowych. Sprawa dotyczy nie tylko szkół z terenu powiatu jasielskiego. Takie wiadomości zostały rozesłane do wielu placówek oświatowych w całej Polsce.

Fałszywy alarm

Dzisiaj rano policjanci penetrowali pomieszczenia w trzech jasielskich szkołach: w Liceum Ogólnokształcącym nr 1, Zespole Szkół Usługowych i Spożywczych oraz Zespole Szkół Technicznych. Niedawno zakończyły się czynności sprawdzające również w Zespole Szkół w Trzcinicy. - Najprawdopodobniej przesyłane do szkół wiadomości e-mail o podłożonym ładunku wybuchowym były próbą zdezorganizowania egzaminu maturalnego. Funkcjonariusze jasielskiej policji sprawdzili budynki. Nie stwierdzili żadnych zagrożeń i nieprawidłowości – poinformował podkom. Piotr Wojtunik z Komendy Powiatowej Policji w Jaśle.

W żadnej szkole nie było konieczności dokonania ewakuacji, a matury w nich odbywają prawidłowo.

id

Reklama

Komentarze: 84

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Bezdomny
dnia 10.05.2019, 22:38 · Zgłoś
Niektórzy komentujący to taka [...] co się im w dópskah poprzewracało z głupoty, i będąc takimi [...] nękają nauczycieli nie wiedząc że są jełopami.
Odpowiedz
-1
@ vvv
dnia 09.05.2019, 14:39 · Zgłoś
czy pani jest na pewno kobietą???czy żono-mężem ,ten język nie przypomina jeeelit... ale język [...]...chyba ktoś miał do czynienia z słomą,burakami,bankami... oj musiała Pani ciężko pracować za dziecka... i brakło czasu na edukację...
Odpowiedz
7
@ Stary gurol
dnia 07.05.2019, 22:28 · Zgłoś
Większość komentujących to [...], czepili się tych nauczycieli jak pijany płotu, Rodzice którzy mają rozwydrzone dzieci które nie uczą się tylko chornosają w szkole domagają się aby na świadectwie te [...] miały oceny bardzo dobre, Do nauki [...] i skończcie narzekać na nauczycieli,
Odpowiedz
1
@ vvv
dnia 08.05.2019, 10:29 · Zgłoś
pracować się nie chce,strajkować się nie chce ...leniwce rozbestwione...
Odpowiedz
-2
@ yozef
dnia 07.05.2019, 21:29 · Zgłoś
mysle ze w POLSCE wprowadzi sie system niemiecki gdzie nauczyciel jest urzednikiem panstwowym i nie wolno mu strajkowac ,mysle ze reforma ktora wejdzie w zycie we wrzesniu uwzgledni przyjmowania nauczycieli do pracy ,ponownie mianowany do odwolania ,kiedys po kilku latach kiedy nauczyciel nie mial wynikow [90 procent matury]rozwiazywanio z nim umowe bo byla mianowany do odwolania , rowniez nie moze byc tak ze etat jest taki sam dla wf co fizyki matematyki plastyki czy muzyki ,,,pora to zroznicowac ,, rowniez nie moze byc tak ze uczy na pelnym etacie nauczyciel historii 72 letni to jest szok strajk pokazal ze 15 tys absolwentow nie pisalo by matury gdybuy morawiecki nie wprowadzil ustawy ,,,jak mogli ci nauczyciele nie klasyfikowac a co z tymi co nie poprawili ocen bo kiedy ,,,ja bedac rodzicem poszedlbym do sadu na konkretnego nauczyciela ,porobilo sie w tym stanie nauczycielskim panie broniarz i wszyscy broniarzowcy ,,,wstydzcie sie spoleczenstwo tego wam nie zapomni
Odpowiedz
0
@ yozef
dnia 10.05.2019, 15:43 · Zgłoś
poprawiam wypowiedz nauczyciel bedzie funkcjonariuszem panstwowym i inna bedzie droga awansu ,teraz bylo stazysta kontraktowy mianowany i dyplomowany ,[wymysl pana handke kiedys ministra co mu siostra pokazala ze nie umie liczyc ]tyle papierkowej roboty komisje lekcje hospitacje caly zamet niepotrzebnie ,to sie narodzilo w glowie BUZKA I AWS od wrzesnia bedzie inaczej ogolnie mowiac nadaje sie albo nie nadaje ,np.piec lat probny pozniej do domu albo mianowany ,tak jest w niemczech wegrzech smutna ta nasza oswiata i przykre zeby zdac mature trzeba brac korepetycje np ,z matematyki ,,,
Odpowiedz
0
@ halina i r
dnia 07.05.2019, 20:42 · Zgłoś
Mam staż 20-letni w pracy fizycznej i co z tego? Jak Wam nie pasuje to "pod filary"
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 07.05.2019, 21:08 · Zgłoś
Mogłaby pani przeczytać artykuł i odnieść się do niego?
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 07.05.2019, 11:56 · Zgłoś
Może ruszcie [...] i napiszcie o nowych alarmach bombowych?
Odpowiedz
6
@ Do Alicji
dnia 06.05.2019, 18:15 · Zgłoś
Jest mala czesc nauczycieli ktora uczy i fakyycznie chce nauczyc dzieci a reszta to sa ludzie bez powolania do tego zawodu. Przychodza do szkoly odbebnia swoje i do domu a uczniow maja gdzies.Jesli nauczyciel potrafi zaciekawic dziecko to chetnie idzie na lekcje i go slucha. Wiec prosze nie pisac ze uczniowie sie nie chca uczyc tylko nauczyciela nie chce sie uczyc.
Odpowiedz
9
@ Pomyśleć
dnia 06.05.2019, 20:29 · Zgłoś
Dawniej było zapotrzebowanie na wiele rąk do pracy.Dziś maszyny,automaty,postęp techniczny wyręcza ludzi i pracowników nie trzeba.Dawniej szkoła była atrakcją dla uczniów,radość z wyświetlanego filmu,zabaw w kółeczku,czytanych książek.Dziś gry komputerowe zaśmiecają umysł dziecka,utrudniają skupianie uwagi,zainteresowanie książką,pisaniem..Dawniej dziecko nie poskarżyło się na nauczyciela,gdyż rodzice sprawili by lanie i żądali,aby przepraszał nauczyciela.,który dyscyplinował krnąbrnych kantem linijki na dłoń.Dziś takie czasy nastały,że nawet rodzice mają problemy z własnymi dziećmi.Postęp,beztroskie dzieciństwo bez obowiązków i pracy.Uczyłam się,pasąc krowy/podczas gdy jedna zjadała mi zeszyty ,książki,a nawet buty-chodziłam więc boso/.Nie było korepetycji,musiałam pracować w polu,domu i brakowało czasu na ucieczkę do ulubionej "krainy dumania",gdyż przeżywałam dziecięcy szok-przeprowadzkę z dużego miasta do małej wioseczki.Zdobyłam wymarzony zawód po ukończeniu studiów wyższych.Cóż,trudno obwiniać dzieci,gdy żyją obecnie w takich warunkach i widzą postawy dorosłych.Mówią wprost-po co się uczyć,kasę i tak będę miał.Kto nie widzi pracy w szkole,nie wyda trafnej oceny.Fakt,jedni pracują,inni odbębniają,ale laury zbierają.
Odpowiedz
15
@ Do @Pomyslec.
dnia 06.05.2019, 20:52 · Zgłoś
Skoro nauczycieli nie pakujesz do jednego worka to z rodzicami i dzieciakami też tego nie rób. Są rodzice, którzy swoje pociechy wychowują a nie hodują. Są też młodzi ludzie, którzy chcą i lubią się uczyć.
Odpowiedz
11
@ Pomyśleć
dnia 07.05.2019, 07:56 · Zgłoś
Przepraszam wspaniałych rodziców i uczniów za pominięcie Ich w moim wpisie.Mam wielki szacunek i uznanie dla Rodziców,którzy dobro dziecka,oraz ich przyszłość stawiają ponad wszystko.Cenię Uczniów,którzy sumiennie uczą się,czytają literaturę i samodzielnie zdobywają wiedzę,biorąc udział w konkursach i udzielając się w pracy społecznej w szkole i środowisku.Gratuluję i życzę spełnienia.Wielki szacunek mam także dla uczniów,którzy nie mają warunków domowych do nauki,należytej postawy domowników,jednak poświęcają się zdobywaniu wiedzy.Gratulacje i najszczersze życzenia.
Odpowiedz
11
@ SixNine
dnia 06.05.2019, 16:07 · Zgłoś
Pani z matematyki z I LO nawet szkoda by nie było
Odpowiedz
1
@ vvv
dnia 06.05.2019, 14:58 · Zgłoś
Pani Alicjo...drogie"ciało pedagogiczne" do zawodu "niby nauczyciela " nie można się tak dostać trzeba mieć duże układy... czyje żony uczą, jakich naszych "wysoko POstawionych POlityków"???
Jak by tak kiepsko było to byłyby wakaty proszę wskazać choć jeden???
Dlaczego Jasielscy uczniowie uczą się w Krośnie ???.Jak rodzice nie poślą do szkoły to "[...]" na emeryturkę odejdziesz z biedronki... cuuuś z tą logiką "ciała" nie tak...
Jeżeli "ciało"czuje się tak przepracowane to jest urlopik na podratowania zdrówka ale po ostatnich występach "artystycznych"nie widziałem przemęczenia...pracować się nie chce,strajkować się nie chce ...leniwce rozbestwione...
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 06.05.2019, 16:21 · Zgłoś
Kurde, jakimś cudem zoną polityka nie jestem...
Odpowiedz
0
@ vvv
dnia 06.05.2019, 18:05 · Zgłoś
wyjątki się zdarzają...
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 06.05.2019, 18:44 · Zgłoś
To ile tych żon polityków mamy w szkołach?
Odpowiedz
4
@ do @@
dnia 07.05.2019, 08:59 · Zgłoś
Ile mamy ofert z Jasła/powiatu? Kiedy była tam ostatnio oferta z Jasła. Była w zeszłym roku oferta ze szkoły w Warzycach - zastępstwo na 2 m-ce - 9 chętnych.
Odpowiedz
-2
@ vvv
dnia 07.05.2019, 09:46 · Zgłoś
Pani najlepiej wie kto uczy ??? i jakie to cuśśś ma osiągniecia
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 07.05.2019, 10:07 · Zgłoś
Ale pan nie ma odwagi wymienić po nazwisku.
Odpowiedz
0
@ vvv
dnia 08.05.2019, 10:57 · Zgłoś
... Pani doskonale zna te osoby "z elyyyty"
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 08.05.2019, 14:53 · Zgłoś
Nie obracam się w kręgach "elytarnych".
Odpowiedz
-3
@ Big-os
dnia 06.05.2019, 14:39 · Zgłoś
Strajk nauczycieli cd? Czy to zemsta lewicowych elyyyt nauczycielskich?
Odpowiedz
-9
@ aga
dnia 07.05.2019, 09:06 · Zgłoś
Lewica w Polsce rośnie w siłę, bo tzw. "prawica" to banda nieuczonych prymitywów.
Odpowiedz
1
@ Do aga
dnia 07.05.2019, 10:27 · Zgłoś
Pochwal się swoim wykształceniem dziewczynko hehe
Odpowiedz
31
@ Alicja
dnia 06.05.2019, 14:36 · Zgłoś
Jestem nauczycielem z 30-letnim stażem pracy. Jeden tydzień na feriach i około dwóch tygodni w czasie wakacji mam zajęte na dyżury, przygotowywanie i zdawanie dokumentacji, egzaminy poprawkowe, itp. Nie widzę tych tłumów uczniów na korepetycje. W większości przypadków dziecko jest posyłane na korepetycje, żeby rodzic miał czyste sumienie, że dba o dziecko i zapewnia mu pomoc w nauce. jak dziecko nie chce się uczyć, żadne korepetycje nie pomogą. Skoro nauczyciele to banda [...] i za darmo im płacą, dziwię się, że wszyscy nam wymyślający obywatele, szybko nie zmieniają pracy i nie stają się nauczycielami. Też nic by nie robili, a zarabiali tysiące! Nauczyciel nie pracuje 18 godzin przy tablicy, tylko dwa razy tyle na dyżurach, konsultacjach, spotkaniach z rodzicami, szkoleniach, itd. Jeśli pracuję 18 godzin, to niech rodzic nie żąda ode mnie stania na korytarzu na dyżurze, bo mi za to nie płacą. Wreszcie istnieje w Polsce od dawna coś takiego jak nauczanie domowe. Drogi Rodzicu! Nie posyłaj Twojego Genialnego Dziecka do [...] szkoły, żeby go uczył [...] nauczyciel! Ucz Swoje Genialne Dziecko sam! Pokaż, co potrafisz!
Odpowiedz
9
@ Uczestnik Ruchu
dnia 06.05.2019, 15:01 · Zgłoś
Wieloletni staż w zawodzie nauczyciel o niczym nie świadczy. A rodzice posyłający swoje dzieci na korepetycje, robią to z konieczności. Jak dwie czy trzy osoby w klasie załapią przerabiany temat to gonicie dalej z programem olewając resztę klasy. Tak sami sobie napędzacie rynek korepetycji.
Jeżeli ci tak źle w tym zawodzie to zmień zawód.
Odpowiedz
31
@ hahahah
dnia 06.05.2019, 15:46 · Zgłoś
przestań bredzić. Trudny materiał? Ja chodziłem do podstawówki ponad 30 lat temu i to co teraz widzę czego uczą to śmiech na sali. To za moich czasów najgorszy [...] by zrozumiał. Wymagania? Jakie? Na korepetycje wysyłacie bo się wam z dzieckiem nie chce usiąść i sprawdzić czy lekcje odrobiło. I nie jestem nauczycielem - to od razu zaznaczam. Dziecko może do skutku poprawiać ocenę? co to ma być? Jakie materiału z zakresu szkoły podstawowej nie rozumiesz? albo Twoje dziecko? Co przekracza granicę Twojej percepcji?? Nie przeginajcie juz dobrze. Juz nawet do nas przyszła moda że zaaferowane bezrobotne mamusie nie maja czasu na naukę z dzieckiem tylko sobie opiekunki specjalnie do tego wynajmują. Bo to tez za trudny materiał w szkole??!!
Odpowiedz
14
@ dragoness
dnia 06.05.2019, 16:20 · Zgłoś
Pani Alicjo. Nie ma się co z koniem kopać, a gawiedź zignorować. Pozdrawiam.
Odpowiedz
-12
@ Wwwiw
dnia 06.05.2019, 17:13 · Zgłoś
Wysyłamy, bo nauczyciele tak uczą, że dzieci nic nie wiedzą!
Jak nauczyciel nic nie nauczy, to trzeba brać korepetycje u jego kolegi!
I odwrotnie! Kasę trzepią, że chej! I to bez podatku!
Odpowiedz
11
@ dragoness
dnia 06.05.2019, 17:50 · Zgłoś
Faktycznie, "CHej".
Odpowiedz
1
@ maj
dnia 06.05.2019, 18:23 · Zgłoś
alicjo, trzymacie sie rękami ,nogami tej fuchy i nie dopuścicie obcych do szkoły, znam osobe która po studiach chciała podjąć prace w szkole podstawowej, nie była plecakiem więc usłyszała, "z takim wykształceniem"? zrobiła doktorat ,jest wykładowcą na uniwersytecie!!!..., TAKI POZIOM PREZENTUJECIE !!!...
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 06.05.2019, 18:44 · Zgłoś
Rozumiem, że mam zrezygnować z pracy przed emeryturą? I który "mlody" przyjdzie pracować za takie marne pieniądze?
Odpowiedz
4
@ Do Alicji
dnia 06.05.2019, 19:21 · Zgłoś
30 lat przy tablicy to czas na emeryturę. Poza tym jak tak trudno dzisiaj być nauczycielem to zmień zawód.
Odpowiedz
-1
@ Do dragoness
dnia 06.05.2019, 19:30 · Zgłoś
Gawiedź to ty masz u siebie w domu. Nie obrażaj ludzi nauczycielko
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 06.05.2019, 19:50 · Zgłoś
Prawda nie obraża, tylko wyzwala, tak mówi Pismo. I mieszkam sama.
Odpowiedz
15
@ Bezzstronny
dnia 06.05.2019, 21:17 · Zgłoś
Pamiętajmy że za program nauczania odpowiada ministerstwo które tak w tej chwili popieranie a to właśnie nauczyciele walczą o to by dzieci nie były obciążone niepotrzebnym materiałem i był czas na powtórki a także dla dzieci które słabiej sobie radzą.
Odpowiedz
3
@ do zorientowany
dnia 07.05.2019, 08:55 · Zgłoś
Problemem jest obecnie fakt, że w szkole zostają ci nauczyciele, którzy powinni być na emeryturach (w dużej mierze stare [...], którzy dostali pracę w układzie - ci wciągnęli za sobą swoje resortowe dzieci), wystarczy popatrzeć na sp2 - odchodzą ze szkoły najlepsi do liceum i sp4 i sp1 oraz najmłodsi stażem (21 osób) - czyli ci którzy mogą i chcą czegoś nauczyć - zostają ci w okresie ochronnym, którzy tłuką po dwa etaty na nadgodzinach - problem ukrytych etatów w szkołach! dlatego nie ma miejsc dla młodych nauczycieli. Zobaczcie np. kto czy w wasze szkole np. informatyki, matematyki, historii.
A my [...] rodzice płacimy tym starym [...] za nadgodziny podwójnie - nawet na korki nie musza się wysilać, bo myśl starej zasady czy się stoi, czy się leży 1000 zł się należy.
Odpowiedz
1
@ vvv
dnia 07.05.2019, 09:44 · Zgłoś
W pełni się zgadzam zostaje żona byłego wice byłego członka itp.itd a młoda kadra [...]..
Odpowiedz
7
@ dygresja do Alicji
dnia 07.05.2019, 10:11 · Zgłoś
Mam nadzieję, że przez 30 lat pracy nie płaci pani składek na ZNP. Jedno z moich rodziców (obydwoje byli nauczycielami) płaciło przez ponad 60 lat i nic z tego nie miało. Powiem więcej, ...gdy przyszedł czas odejścia z tego świata, rodzic napominał - zgłoście się do ZNP tam będą "jakieś pieniądze". Nam na "tych pieniądzach" w ogóle nie zależało, ale mimo wszystko po pogrzebie zgłosiliśmy się do Związku. Odpowiedź dyżurnego była prosta - rodzic nie płacił składek...tyle, że nie płacił w okresie ostatnich miesięcy ciężkiej choroby, bo nie był w stanie tego uczynić. Nasuwa się pytanie - jaki jest sens utrzymywania przez nauczycieli ZNP?
Pozdrawiam i życzę pomyślności.
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 07.05.2019, 10:56 · Zgłoś
Dlaczego ludzie zakładają, że każdy nauczyciel musi należeć do jakiegoś związku?
Odpowiedz
2
@ yozef
dnia 07.05.2019, 21:17 · Zgłoś
w jasle przyjdze chetnie ,,, gdyz dzis dostac sie do pracy jako nauczyciel z karty naczyciela jest cudem ,,,niestety rodzinami sie poukladali
Odpowiedz
1
@ Lola
dnia 08.05.2019, 02:16 · Zgłoś
Widocznie poza placeniem skladek nic ich nie
interesowalo !
Odpowiedz
1
@ do Lola
dnia 08.05.2019, 12:21 · Zgłoś
Jeżeli by "ich" nic nie interesowało, to by nie wchodzili w skład zarządu tej organizacji.
Odpowiedz
-1
@ SmartFon
dnia 06.05.2019, 14:22 · Zgłoś
w ZST to pewnie sami sobie uczniowie podsadzili bombę, bomb has been planted
Odpowiedz
1
@ do moro
dnia 06.05.2019, 23:12 · Zgłoś
rozsadziłeś puszkę [...] decomoreno do reszty tym tekstem :)
Odpowiedz
20
@ Kominiarz
dnia 06.05.2019, 14:18 · Zgłoś
I BRDZO DOBRZE każda wywiadówka powinna być robiona o 12:00, bo co to ma być żebym np.: ja będąc kominiarzem pracującym do 17:00 miał czyścic kominy o 21:00.
O 21:00 to ja się rozkręcam na imprezie.
Odpowiedz
-18
@ vvv
dnia 06.05.2019, 15:02 · Zgłoś
.pracować się nie chce,strajkować się nie chce ...leniwce rozbestwione...
Odpowiedz
3
@ rodzic do wypowiedzi nauczycielki
dnia 07.05.2019, 08:23 · Zgłoś
"Jak wybierałem ten zawód to takie matki jak ty głosu nie miały,w pas się klaniały..." to oddaje stosunek nauczyciela do rodziców i uczniów - otóż Szanowni Państwo Nauczyciele - szkoła jest dla uczniów, a rodzice są waszymi pracodawcami - SZOK
Odpowiedz
-3
@ Lola
dnia 08.05.2019, 02:04 · Zgłoś
Szkoła panstwowa daje minimalne wykształcenie.

Chcesz wiecej i lepiej ...zostaje nauka prywatna .

Bedzie tak jak w służbie zdrowia, poradnictwie
prawnyn iwielu zawodach w naszym kraju .
To proste i oczywiste, nie trzeba rwac włosów
z glowy.
Odpowiedz
21
@ jaślak
dnia 06.05.2019, 11:38 · Zgłoś
Raczej nie wygląda to na żarty dowcipnisiów, tym bardziej że odbywa się to w całym kraju. Mnie [...] to wschodem, hybryda w natarciu, a zamieszanie i bałagan to jej żer.
Odpowiedz
-15
@ Hania
dnia 06.05.2019, 11:55 · Zgłoś
Strajk nauczycieli zrobił swoje i mamy efekty.
Odpowiedz
12
@ ReBuS
dnia 06.05.2019, 12:05 · Zgłoś
bliskim wschodem należy zaznaczyć (nie mylić z Rosją)
Odpowiedz
9
@ Rychu
dnia 06.05.2019, 13:09 · Zgłoś
właściwie co masz na myśli?
Odpowiedz
17
@ Do Hania
dnia 06.05.2019, 13:20 · Zgłoś
Ty dopiero zobaczysz efekty gdy [...] nie będzie miała z kim na wycieczki jeździć a rodzice na wywiadówki będą urlopu brać w pracy bo nauczyciele będą je robić w południe.Strajk włoski staje się faktem
Odpowiedz
14
@ Obiektywnie
dnia 06.05.2019, 13:28 · Zgłoś
Nauczyciele skompromitowali się już na całego i zlamanego grosza nie dostana
Odpowiedz
36
@ Wwwiw
dnia 06.05.2019, 13:32 · Zgłoś
W południe to bardzo zmęczony nauczyciel jest już w domu i czeka na uczniów, którym będzie dawał korepetycje. I to za jaką kasę!!!
Odpowiedz
24
@ Matka.
dnia 06.05.2019, 15:02 · Zgłoś
No i? Dziecko na wycieczkę nie pojedzie, a rodzic na wywiadówkę nie przyjdzie. I tyle. Nie strasz nie strasz. Strajki nauczycieli powinny być prawnie zakazane (tak jak w Niemczech). Wiedzieliście z czym to się je, jak wybraliście ów zawód.
Odpowiedz
55
@ hahahah
dnia 06.05.2019, 15:40 · Zgłoś
Tak własnie! Powinno być jak w Niemczech! Już nie tyle o kasę chodzi ale o obowiązki rodziców i dzieci w stosunku do szkoły! Tam nauczyciel nie martwi się że coś dziecko nie zrozumie, ze kartkówki trzeba poprawiać a za obrazę lub wulgarne zachowanie względem nauczyciela kara finansowa albo zawieszenie w prawach ucznia od ręki z zakazem przychodzenia do szkoły i nikogo nie obchodzi co w tym czasie ma rodzic zrobić z dzieckiem. Zero wywiadówek. Zero poprawiania ocen a mature zdaje niewielki procent. Tak! Zróbmy jak w Niemczech!!!
Odpowiedz
-21
@ Akto
dnia 06.05.2019, 16:09 · Zgłoś
A kto w erze elektronicznych dzienników chodziłby na wywiadówki i słuchał jąkająceh się [...], której wydaje się że po skończeniu wyższej szkoły koagulacji jaj w jakiejś wiosce jest panią profesor.
Odpowiedz
0
@ "do Hania"
dnia 06.05.2019, 16:48 · Zgłoś
Strajk włoski staje się faktem - to znaczy że zaczynają w końcu uczyć nasze dzieci W SZKOLE, a nie na "korkach" w domu, po drugie dzieciaki w szkołach to nie ""[...]zeria" pisownia oryginalna/ a co do urlopów, weź nie ośmieszaj się.
Odpowiedz
20
@ Do matka
dnia 06.05.2019, 17:14 · Zgłoś
Jak wybierałem ten zawód to takie matki jak ty głosu nie miały,w pas się klaniały, nauczycieli szanowały a dzieciaki po [...] za [...] i arogancję lały.Nauczyciel mógł po 20 latach na emeryturę przechodzić a paliwo było po niecałe 3 zł. Teraz zmienił się świat,dziecko cie nie szanuje innych ludzi ma gdzieś.Jest egoistycznym dzieckiem zapatrzonym w egoizm swojej matki,myśli tylko o kasie a nie innych ludziach.Wiec skoro wszystko się zmieniło łącznie z prawami jakie mieli nauczyciele kiedy jak ją do zawodu szli,mamy dalej milczeć i dawać sobie kosze przez dzieciaki dla śmiechu wkładać bo w domu mamusie im pozwalają? Jeszcze społeczeństwo się zdziwi i zatęskni za tymi nierobami i pasożytami choć teraz wydaje się wam że nadal będziemy na każde wasze,rodziców i dzieciaków [...].Koniec
Odpowiedz
1
@ Nauczyciel
dnia 06.05.2019, 17:58 · Zgłoś
No proszę, ha ha
Odpowiedz
-4
@ Hania
dnia 06.05.2019, 19:02 · Zgłoś
Strajk włoski czyli informujecie o położeniu bomb. Strajkowal trzy dni albo wcale, a teraz bomby. Ciekawe.
Odpowiedz
-4
@ Wwwiw
dnia 06.05.2019, 19:19 · Zgłoś
Tak właśnie teraz wygląda edukacja! Dawniej nauczyciel potrafił
zapanować nad uczniami, a teraz wspaniali, przerobieni i przemęczeni
nauczyciele płaczecie, jak to wam źle i niedobrze!
Odpowiedz
-3
@ Do do matka
dnia 06.05.2019, 19:34 · Zgłoś
Wybierales zawód?? Czy raczej na inne kierunki na studiach było za dużo kandydatów?? Mieszkałem w akademiku z takimi przyszłymi pedagogami to wiem jak " trudno zdobyć" ten zawód. Hehe żenada
Odpowiedz
-11
@ mmm
dnia 06.05.2019, 19:37 · Zgłoś
Głupota ludzka nie ma granic.Najpierw strajk a teraz alarm bombowy.
Odpowiedz
-3
@ Bezzstronny
dnia 06.05.2019, 19:39 · Zgłoś
Nikt nikogo do tego nie zmusza. Jest popyt jest podaż. Proste.
Odpowiedz
20
@ Bezzstronny
dnia 06.05.2019, 19:44 · Zgłoś
Wydaje ci się ze owa [...] chce patrzeć na ciebie probując wytlumaczyc ci z jakimi problemami boryka się Twoje prawie dorastajace dziecko. Ale przecież ciebie i tak to nie obchodzi.
Odpowiedz
15
@ dragoness
dnia 06.05.2019, 19:49 · Zgłoś
Jak zdawałam na filologię, było 7 kandydatów na miejsce. I JEDNA uczelnia do wyboru.
Odpowiedz
-6
@ Do bezstronny
dnia 06.05.2019, 20:05 · Zgłoś
Mnie moje dziecko obchodzi najbardziej na świecie. Stąd wkurza mnie wasz strajk.
Odpowiedz
-17
@ Do dragoness
dnia 06.05.2019, 20:07 · Zgłoś
Oj to musiało być wieki temu. Istniał już wtedy język angielski??
Odpowiedz
-7
@ Bezzstronny
dnia 06.05.2019, 21:08 · Zgłoś
Nie jestem nauczycielem ale strajk popieram i moim zdaniem nauczycielom zależy na uczniach tylko rządowi nie ,który powtarza w koło ze to ich wina. A dlatego popieram ze nie podoba mi się podejście do sytuacji jaki stawia rząd zamiast szukać rozwiązań to eskaluje problem. A nie zapominajmy ze za chwilę to my możemy się stać grupą ludzi która jest obdarzona wina i hejtowaniea. Im właśnie na tym zależy by państwo było podzielone.
Odpowiedz
-5
@ PR
dnia 06.05.2019, 21:21 · Zgłoś
kompromituje się Ty pisząc bzdury
Odpowiedz
-1
@ Nauczyciel
dnia 06.05.2019, 22:20 · Zgłoś
Fakt fakt fakt
Odpowiedz
22
@ dragoness
dnia 06.05.2019, 22:39 · Zgłoś
To było wtedy, gdy na studia zdawało się egzaminy. Faktycznie dla niektórych to egzotyka i nieprzebyta zapora intelektualna.
Odpowiedz
11
@ Zorientowany
dnia 06.05.2019, 23:58 · Zgłoś
W Niemczech nauczyciel zarabia przynajmniej 4 razy tyle co w Polsce.
Odpowiedz
6
@ do zorientowany
dnia 07.05.2019, 08:41 · Zgłoś
A ile wynosi zasiłek dla bezrobotnego w Niemczech? W Austrii kilka lat temu wynosił 800 euro. A ile wpłacamy do uninej kasy? Na 500+ i emerytury dla Ukraińców nas stać, na emerytury [...] nas stać, na emerytury dla mieszkających za granicą ubeków też nas stać, na utrzymywanie imigrantów nie wiadomo i jak, bo ponoć ich nie ma, a widać miliony na ulicach Polskich miast - też, to brakuje na budżetówkę
Odpowiedz
2
@ vvv
dnia 07.05.2019, 09:34 · Zgłoś
to jedz do cioci Meeerkelowej, tam cie wzbogacą i ubogacą...
Odpowiedz
-2
@ Beata
dnia 07.05.2019, 22:05 · Zgłoś
No, brocha mi spadła, matka dzisiaj w formie,ja tu widzę dobrze zainwestowane 500+, w telewizor Manta i dekoder tv trwam ;)
Odpowiedz
0
@ Beata
dnia 07.05.2019, 23:08 · Zgłoś
Do @vvv,gdyby głupota miala skrzydła... ;)
Odpowiedz
0
@ Lola
dnia 08.05.2019, 01:55 · Zgłoś
To też strajkuj
Odpowiedz
4
@ ya
dnia 08.05.2019, 18:54 · Zgłoś
Nie trzeba być nauczycielem, żeby widzieć, że belfry raczej płaczą nad bezradnością wielu rodziców. Jakie wzorce w domu, to i w szkole. No i co najważniejsze - sowa nie urodzi sokoła. Nie ma co wymagać od nauczycieli cudów w niestety większości przypadków. Nieuctwo, ściągi, gry, portale społecznościowe, a wydaje się panu X czy pani Y, że mają Einsteina w domu. To, że dziecko ma otwartą książkę, jak wejdziecie do pokoju (o ile tam zajrzycie!), jeszcze nie oznacza, że się uczy. Jeśli wróciło późno do domu, to niekoniecznie uczyło się z koleżanką na sprawdzian. Może tak mniej pretensji do szkoły a więcej zainteresowania własnym dzieckiem?
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.