Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Chorujemy, ale nie zgłaszamy się do lekarza

54

Czy grozi nam epidemia grypy? Na Podkarpaciu w porównaniu do roku poprzedniego zachorowań na grypę lub choroby grypopodobne jest więcej. W przypadku powiatu jasielskiego od stycznia br. do lekarzy z ich objawami zgłosiło się jedynie 78 osób.

Choć największy wzrost zachorowań na grypę jest od stycznia do marca, to na chwilę obecną w powiecie jasielskim nie ma gwałtownych skoków zachorowań na grypę. W styczniu do lekarza z objawami choroby zgłosiło się 78 osób, w tym 1 w wieku od 5-14 lat, 67 w wieku od 15-64 lat oraz 10 w wieku powyżej 65 roku życia. Okazuje się jednak, że wiele osób nie korzysta z pomocy specjalistów i próbuje się leczyć na własną rękę.

- Są dwie metody, aby zapobiegać grypie. Po pierwsze należy się szczepić, a po drugie wzmocnić układ immunologiczny. Powinniśmy się dobrze odżywiać, przebywać na świeżym powietrzu, regularnie ćwiczyć, dobrze się wysypiać i nie spożywać alkoholu, który ma negatywny wpływ na naszą odporność – podkreśla Zbigniew Paja, dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Jaśle. - Z naszych danych wynika, że jaślanie chcą się szczepić, ale ich liczba mogłaby być większa. Na terenie miasta w 2015 roku było zaszczepionych 1704 osoby, a w 2016 -1819. Przede wszystkim szczepią się osoby powyżej 65 lat. W powiecie jasielskim skala szczepień nie jest wysoka. Choć z roku na rok liczba ta zwiększa się to jednak nie mamy do czynienia z jej gwałtownym wzrostem – dodaje.

Szczepienia zaleca się w szczególności osobom chorym przewlekle, dzieciom, osobom starszym oraz pracownikom ochrony zdrowia, osobom chorym i niepełnosprawnym. Zbagatelizowanie objawów grypy może prowadzić do poważnych powikłań. Najczęściej występuje zapalenie płuc, zapalenie mięśnia sercowego, mózgu i opon mózgowych.

 Grypa to choroba zakaźna przenoszona drogą kropelkową. Wirus grypy przenosimy, gdy stykamy się z osobą zakażoną, która wydmuchuje nos, kaszle, kicha lub mówi. Możemy się zarazić przez podanie ręki, czy dotykanie skażonych powierzchni. Wirus może przeżyć do 24 godzin na powierzchniach gładkich ( blatach, stołach, klamkach), do 12 godzin na powierzchniach porowatych, do 15 minut na chustach, chusteczkach oraz ubraniach, a do 8 minut na dłoniach, dlatego tak ważne jest stosowanie się do zasad higieny osobistej.

- W takim sezonie jeżeli jest wysoka zachorowalność, wówczas ordynator ogranicza wizyty na oddziale noworodkowym, ewentualnie położniczym. Ostatnio dużego wzrostu zachorowań nie odnotowaliśmy – poinformował Michał Burbelka, dyrektor Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.

id

Reklama

Komentarze: 54

Dodaj komentarz Widok:
1
@ mysląca
dnia 03.02.2017, 19:57 · Zgłoś
Mam 70lat i nigdy nie chorowałam na grypę,bo się nie szczepię!Dużo czytam (mądre ksiązki i internet!)Polecam;doktor Zięba,doktor Jackiewicz - szukajcie w internecie!!!
Odpowiedz
1
@ wiem na pewno
dnia 03.02.2017, 20:04 · Zgłoś
Szczepienie to trucizna,niestety przymusowo niemowlakom podają ,a potem choroby,AUTYZM i inne.Obudzcie się ludziska i sprzeciwiajcie tym praktykom!!!
Odpowiedz
0
@ traper3
dnia 14.02.2017, 17:42 · Zgłoś
No masz racje, gdyby nie pewna szczepionka to byłbym zdrowych facetem i całkiem inaczej potoczyło by się moje życie.
Odpowiedz
1
@ stokrotka
dnia 03.02.2017, 18:16 · Zgłoś
ludzie bardzo pomocna przy przeziebieniu KURKUMA- łyżeczke kurkumy pogotować 8 minut w wodzie dodać szklank. mleka,imbir,łyżeczke oleju słonecznikowego,z ostropestu lub kokosowgo zagotować dodac imbir .Jak troche przestygnie dodac miod i gotowe do wyoicia .Jast to tzw " złote mleko" dobre a przede wszystkim skuteczne.
Odpowiedz
0
@ Jim Humble
dnia 05.02.2017, 17:41 · Zgłoś
Najlepszy na przeziębienie i grypę (i wiele innych !) jest MMS (Mineral Miracle Solution)
Odpowiedz
8
@ malkontent
dnia 03.02.2017, 13:10 · Zgłoś
Ja mając wypadek, bardziej zaszkodziło mi leczenie powypadkowe aniżeli sam wypadek.
Ponadto stwierdziłem, że lekarze niepotrzebnie i w nadmiarze przepisują leki, chyba chodzi o bonusy firm farmaceutycznych, sam zażywam 1/2 lub 1/3 przepisanego leku i to wystarcza.
Jeżeli chodzi o grypę to aby dobrze dobrać lek trzeba zrobić badanie na posiew i antybiogram, tylko wtedy można dobrać odpowiedni lek. Źle dobrany lek więcej czyni szkody jak pożytku, wręcz stymuluje rozwój choroby.
Odpowiedz
5
@ ona
dnia 03.02.2017, 13:00 · Zgłoś
Byłam z dwójką dzieci na całodobówce w szpitalu, a tam pani Romana już w progu mnie wita dlaczego tutaj przyszłam jak przychodnie są by leczyć przeziębienia. Jakby łaske mi zrobiła, że w ogóle zostałam przez nią przyjęta
Odpowiedz
-1
@ gonet
dnia 03.02.2017, 19:44 · Zgłoś
cóż... szpital jest od nagłych zachorowań i po godzinach pracy przychodni. Tak trudno to zrozumieć? Tam się nie leczy katarków.
Odpowiedz
5
@ zadowolony
dnia 03.02.2017, 11:30 · Zgłoś
w tej najjaśniejszej nawet ludzi oduczą chorować,bo za komuny symulowali i szli na zwolnienie chorobowe.
Odpowiedz
2
@ czytaj nie bądź [...]
dnia 03.02.2017, 07:12 · Zgłoś
Wystarczy poświęcić jedno/kilka popołudni wejść na stronę STOP NOP i poczytać jaki to "miód" korporacje zapodają ludziom.
Odpowiedz
4
@ jasla
dnia 02.02.2017, 20:10 · Zgłoś
Ja się nie szczepię i ne choruję od lat!!! Używam profilaktycznie miód, dziką różę, herbatę lipową, ciepłe zupy warzywne i ogólnie dobrze się odżywiam. Równie ważny jest sen i to w dużej dawce!!! Polecam.
Odpowiedz
7
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 01.02.2017, 23:04 · Zgłoś
" ...- Są dwie metody, aby zapobiegać grypie. Po pierwsze należy się szczepić, a po drugie wzmocnić układ immunologiczny. Powinniśmy się dobrze odżywiać, przebywać na świeżym powietrzu, regularnie ćwiczyć, dobrze się wysypiać i nie spożywać [...], który ma negatywny wpływ na naszą odporność – podkreśla Zbigniew Paja, dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Jaśle"...
Z tego wynika, że grypa i inne choróbska zarezerwowane są dla dla tych, których nie stać na "poprawę odporności", czy nabijanie kabzy koncernom farmaceutycznym tak bardzo zawyżającym cenę na te trucizny, czy placebo - którym handlują...
Odpowiedz
15
@ [...]
dnia 01.02.2017, 20:50 · Zgłoś
Ciekawi mnie jedna kwestia: czy ci wszyscy lekarze, sanepidowcy i inni naganiacze biznesu szczepionkowego - sami się szczepią i poddają szczepieniom swoje nieletnie dzieci?
Odpowiedz
9
@ Federal Drug Administration
dnia 01.02.2017, 21:17 · Zgłoś
Otóż to kolego trafiłeś w sedno. Chciałbym widzieć Pana Zbigniewa Paję włodarza SaNePidU jak wszczykuje sobie tą "zbawienną" szczepionkę na grypę pod skórę. Śmiało weź Pan daj przykład prostym ludziom ! :D:D:D:D
Odpowiedz
9
@ dragoness
dnia 02.02.2017, 07:08 · Zgłoś
Każdy średnio wykształcony człowiek wie, że wirus grypy mutuje bardzo szybko. Szczepionka wykonana jest z zeszłorocznego, więc na tegoroczny działać nie bedzie. A zapłacić trzeba.
Odpowiedz
12
@ XXX
dnia 01.02.2017, 20:12 · Zgłoś
w jaśle dostać się do lekarza rodzinnego graniczy z cudem. o 5 już trzeba stać w kolejce pod ośrodkiem,.rejestracja jest od 7 i nawet jak sie jest pierwszym w kolejce to nie zawsze dostaniesz sie do swojego lekarza, bo okazuje sie ze juz połowa numerków na dany dzięń pozajmowana. podobna sytuacja z poradnią ortopedyczną. jeśli przyjdziesz oo 5:30 to masz marne szanse dostać sie do lekarza, bo kolejka liczy już ok 20 osób, i potem się dziwią ze ludzie do lekarzy nie chodzą.
Odpowiedz
15
@ [...]
dnia 01.02.2017, 20:25 · Zgłoś
Cóż, stare powiedzenie, że "aby chorować, trzeba mieć zdrowie" nadal się sprawdza, nawet bardziej dzisiaj niż za PRL-u.
Odpowiedz
-1
@ hanter
dnia 04.02.2017, 12:28 · Zgłoś
Alez głupoty piszesz!!!.Nigdy nie mialem problemu z dostaniem sie do rodzinnego,dzwonie o 8 rano
do rejestracji,dostaje info na ktora godz i po sprawie.w poczeklani max 10 min czekam na wizyte.
Odpowiedz
8
@ Amen
dnia 01.02.2017, 19:09 · Zgłoś
SANEPID czyli zbrojne ramię mafii farmaceutycznej zaleca ludobujcze szczepionki jako "ratowane" zdrowia.
A i chwała Panu że cytuję "W powiecie jasielskim skala szczepień nie jest wysoka " - to znaczy że ludzie tutaj nie są tacy [...].
Odpowiedz
2
@ Łodyniec
dnia 01.02.2017, 19:49 · Zgłoś
Albo nie wiedzą o nich . Albo są starej daty i mają jeszcze trochę rozumu
Odpowiedz
6
@ [...]
dnia 01.02.2017, 20:45 · Zgłoś
Związek między rozumem starej daty a odmową szczepień nie jest taki oczywisty, gdyż dziesięciolecia prania mózgów w zakresie ideologii szczepionkowej uczyniły swoje. Raczej jest to efekt świadomego korzystania z internetu.
Odpowiedz
15
@ Jajaślanin
dnia 01.02.2017, 16:16 · Zgłoś
Do jesielskiej przychodni na tzw. NFZ to sie po zwolnienie idzie a nie po "wyleczenie".
Odpady medyczne, a nie lekarze. Gorsi tylko w medycynie pracy, tam to już naprawdę są indywidua. Aż dziw, że medycynę skończyli...
Odpowiedz
6
@ Łodyniec
dnia 01.02.2017, 15:29 · Zgłoś
Nie chodzę i chodzil nie będę nigdy z katarem ,kaszlem , grypą,bólem głowy czy [...] . Te leczy się samemu ,chyba że jest się [...] oglądających trudne sprawy z 50 reklamami leków to nie ma innego wyboru jak tylko zakupić te frykasy . Są i tacy co to twierdzą że na mszę cza dać to pomoże . A są i tacy co wszytko załatwiają amolem ;)
Odpowiedz
0
@ Lola
dnia 01.02.2017, 15:09 · Zgłoś
Najlepsze metody domowe banki z zielarskiego sklepu gumowe syrop z czosnku i cebuli indywidualnie cos do ssania na bol gardla i na goraczke i przeszlo
Odpowiedz
14
@ majk
dnia 01.02.2017, 12:53 · Zgłoś
Nie idę do lekarza bo jak wchodzę do szpitala na dyżur to lekarz patrzy jak na bandytę bo ja przyszedłem i go budzę przepisał mi ostania a pap i muwi ze przejdzie czekałem prawie dwie godz nie szlak trafi taką opiekę lekarska albo raz poszedłem to doktora czytała na tablecie co mi dać bo nie wiedziała powinien bylc lekarz z ppraktyką a nie rezydenci ale normalny lekarz za śmieci jakie płacą to nie pracuje lepiej [...] wziąć ocha pytanie zapłacić i maja usprawiedliwienie jest lekarz jest tylko czekać asz ktoś przy takim lekarzu wykituje i sprawa będzie w telewizji to może na hwile będzie normalny lekarz z praktyką
Odpowiedz
3
@ Anna B.
dnia 01.02.2017, 13:46 · Zgłoś
ja leczę się tylko prywatnie, płacę 50 zł. i nie czekam w kolejkach!!!
Odpowiedz
14
@ [...]
dnia 01.02.2017, 14:44 · Zgłoś
Ja za 50 zl mam 2 kilo cytryn i 2 butelki [...]. Zmoże każdą grypę
Odpowiedz
18
@ obserwator 333
dnia 01.02.2017, 12:45 · Zgłoś
" W styczniu do lekarza z objawami choroby zgłosiło się 78 osób, w tym 1 w wieku od 5-14 lat, 67 w wieku od 15-64 lat oraz 10 w wieku powyżej 65 roku życia. "

Nie wiem skąd te dane ale to bzdury. Kto w ciągu ostatnich 2-3 tygodni odwiedził przychodnię w powiecie to wie iż pękają w szwach od chorych. Lekarze pierwszego kontaktu przyjmują po kilkadziesiąt osób. Biorąc pod uwagę iż w powiecie jest przeszło 30 ośrodków zdrowia i w każdym przyjmuje średnio dwie osoby dziennie to praktycznie niemożliwym jest by w każdej przez cały miesiąc trafiły się ledwo po 3 osoby z objawami grypy.
Odpowiedz
0
@ hanka
dnia 03.02.2017, 21:54 · Zgłoś
Zera mu się pomyliły.
Odpowiedz
15
@ [...]
dnia 01.02.2017, 12:19 · Zgłoś
po co do lekarza , zamiast leczyc na to co trzeba to na co innnego i tyle ludzie maja powiklan z nieprawidlowego lecZenia , ze zamist zdrowiec choruja i koszty byle leki zamienniki zeszly
Odpowiedz
31
@ podatnik
dnia 01.02.2017, 12:01 · Zgłoś
Burbelka niech wyjrzy zza biurka to zobaczy jak ludzie chorują
Odpowiedz
18
@ mia
dnia 01.02.2017, 11:56 · Zgłoś
Rozumu, ludzie. Zamiast cieszyć się, że ludzie w końcu zmądrzeli i zamiast lecieć z każdą [...] do lekarza, wolą się sami wykurować zostając w domu, to narzekacie, że nie idą do lekarza. Przecież nie ma tak na dobrą sprawę leku na grypę - wystarczy poleżeć kilka dni w łóżku i kurować się tym co mamy w domu, herbatką z miodem i innymi takimi. Epidemia będzie nam grozić, wtedy gdy ludzie z grypą będą biegać po lekarzach i zarażać innych. Sama się zaraziłam grypą będąc w przychodni u specjalisty, bo ktoś mądry tam przybył.
Odpowiedz
12
@ tak
dnia 01.02.2017, 12:12 · Zgłoś
Polezec kilks dni w lozku,to moze bezrobotny,kto pracuje to wie ile ma urlopu.
Odpowiedz
16
@ jaślak
dnia 01.02.2017, 13:18 · Zgłoś
ale życie człowieku masz jedno
Odpowiedz
22
@ my
dnia 01.02.2017, 11:45 · Zgłoś
Leki uodparniają organizm ludzie !! mnie jak bierze przeziębienie na wieczór gorąca herbatka z cytryną, imbirem i oczywiście dodatek [...] minimum 40%. alkohol wypoci organizm i rano zdrowiutki jestem.

Ale jak macie pieniądze nie szkoda wam utraty odporności zapraszam do jedzenia leków !!!
Odpowiedz
12
@ yoł
dnia 01.02.2017, 11:58 · Zgłoś
codziennie rano seta nalewki a po robocie grzaniec...i ni huhu ha mnie nie bierze
Odpowiedz
21
@ Rafał Wilczur
dnia 01.02.2017, 12:05 · Zgłoś
Popieram w stu procentach. Na przeziębienie najlepsze są domowe metody. Kuracja z użyciem czosnku, ewentualnie naleweczki na jego bazie, plus witaminka C sprawadzają się idealnie.
Odpowiedz
19
@ my
dnia 01.02.2017, 12:28 · Zgłoś
Wystarczy popatrzeć na ludzi starszych 80+ dobrze sie maja bo naleweczke wypija wypali bakterie i swieto . Leków nigdy nie brali to i odporność maja dobra. a przykładem jest moja babcia.
Odpowiedz
11
@ DOOOOO
dnia 01.02.2017, 15:54 · Zgłoś
herbata z imbirem , miód , czosnek, DUŻA DAWKA witaminy C, kurkuma ...inhalacja nad garnkiem z gorącą wodą plus jakiś olejek np ekuliptusowy ...wymoczenie nóg w gorącej wodzie...ZERO TABLETEK !!!
Odpowiedz
12
@ DOOOOO
dnia 01.02.2017, 16:03 · Zgłoś
i fascynuje mnie medycyna naturalna... lekarze czasem nic nie wiedzą a mogli by współpracować z NP Jerzym Ziembą ... najlepiej wypisać lek iść do apteki i tyle. Tyle lat leczyłam migrenę dodam koszmarną bo _____ dreszcze stan podgorączkowy [...] pulsowanei w skroni rozsazdało mi głowę; tabletki pomagały ALE ostatnio wyczytałam i sprawdziłam POMOGŁA SÓL ...TAK SÓL !! BYŁAM W SZOKU !!! Jerzy Zięba (ukryte terapie ) polecam
Odpowiedz
55
@ ja
dnia 01.02.2017, 11:19 · Zgłoś
kaszle od 6 tyg. 2 razy byłem u lekarza. Dostałem 2 rozne antybiotyki plus mase innych "przydasiów" ktore miały mi pomóc...efekt...200 złmniej w portfelu kaszle nadal. Skoro antybiotyki przepisuje sie jak wit "c" a one w wiekszosci przypadków sa nie trafione to po co mam isc do lekarza??? postac w kolejkach?? wcale u nich fajnie nie jest
Odpowiedz
16
@ Rafał Wilczur
dnia 01.02.2017, 11:45 · Zgłoś
Idź do pulmonologa, tylko takiego z dobrą opinią. Na lekarzy pierwszego kontaktu szkoda czasu.
Odpowiedz
44
@ xx
dnia 01.02.2017, 13:14 · Zgłoś
Jak mam czekac do rodzinnego 7h w kolejce to wole sie czosnkiem i miodem leczyc. A do specjalisty kardiologa czy pulmonologa - 6 miesiecy. To sie nie dziwie ze ludzie sie nie zglaszaja
Odpowiedz
41
@ mm
dnia 01.02.2017, 15:41 · Zgłoś
Lekarze w przychodniach tacy uprzejmi.W kolejce czeka się godzinami a wizyta trwa 3 minuty i to jeszcze łaskę robi że przyjmie.
Odpowiedz
28
@ bhp
dnia 01.02.2017, 16:42 · Zgłoś
Ludzie typu Papaja czy Burbelka wyciągają niesprawdzone tematy z rękawa. Żyją w oderwaniu od rzeczywistości i dane podano nieprawdziwe W jasielskich przychodniach codziennie ogromne kolejki do lekarzy .Ludzie zgłaszają się z podejrzeniami schorzeń a nie diagnozuja sami choroby.
Odpowiedz
0
@ Zczepienie
dnia 01.02.2017, 18:09 · Zgłoś
Czasem może pomóc, a na pewno jest mniej niebezpieczne, zczepienie z drugą osobą - najlepiej płci przeciwnej- ale nie do tyczy to [...]...
Odpowiedz
1
@ czesuaf
dnia 01.02.2017, 22:39 · Zgłoś
Co to znaczy "cofię się"? Po jakiemu to?
Odpowiedz
-4
@ czesuaf
dnia 01.02.2017, 22:41 · Zgłoś
Przecież po zażyciu tego świństwa MMS w organizmie tworzy się chlor. Leczysz się chlorem? A domestos też pijesz, gdy boli cię gardło?
Odpowiedz
0
@ czesuaf
dnia 02.02.2017, 10:16 · Zgłoś
ak więc biocydy, jakim jest MMS (dwutlenek chloru) oprócz zabijania szkodliwych bakterii i wirusów, zabijają także pożyteczne organizmy! Pamiętajmy, że prawie połowa masy ciała człowieka to bakterie i inne pożyteczne organizmy, będące z nami w symbiozie.. Co to za preparat, który wyjaławia nas z tych organizmów?! No właśnie..

Ten preparat (MMS) czasami może spowodować poprawę, ale na bardzo krótki czas. I jakim kosztem! Gdyż poza zniszczeniem chorobotwórczych mikrobów, niszczy też bakterie symbiotyczne, czyli te pozytywne. Wyjaławia organizm, zupełnie tak, jak najsilniejszy antybiotyk! Ale to nie wszystko.
Odpowiedz
1
@ czesuaf
dnia 02.02.2017, 10:17 · Zgłoś
utaj link z obszernym opisem dwutlenku chloru i jego zastosowaniu w.. przemyśle: http://www.lenntech.pl/systemy/clo2/dwutlenek-chloru.htm#ixzz2h31nGEsO

Cytaty z powyższej strony:
„dwutlenek chloru jest najbardziej selektywnym utleniaczem”
„Jest to bardzo silny biocyd i środek odkażający”
„Jest utleniającym biocydem oraz toksyną metaboliczną”

MMS (dwutlenek chloru) jest więc silnym utleniaczem a więc przeciwieństwem dobroczynnych przeciwutleniaczy! Utleniacze powodują szereg destrukcyjnych reakcji w naszym organizmie, między innymi powstawanie wolnych rodników. Im więcej wolnych rodników, tym człowiek jest podatniejszy na choroby, w tym nowotwory. Tak więc MMS jest środkiem wybitnie rakotwórczym!

MMS wpływa negatywnie na mózg i umysł?

Kolejny link z bogatym opisem dwutlenku chloru: http://www.euroclean.com.pl/dwutlenek-chloru-najskuteczniejszy-dezynfekant/
Odpowiedz
0
@ czesuaf
dnia 02.02.2017, 10:17 · Zgłoś
Cytat z powyższej strony:
„W pierwszym przypadku wykazano, iż ClO2 może reagować z niektórymi wolnymi aminokwasami – cysteina, tyrozyna, tryptofan oraz teoretycznie z niektórymi cząsteczkami RNA”

Zdobądźcie wiedzę o tym, jak niezwykle ważną rolę w mózgu pełnią aminokwasy tyrozyna i tryptofan! To z nich powstają, na drodze reakcji, neuroprzekaźniki które odpowiadają za nasz dobry nastrój, odczuwanie emocji, spokój, a także.. zdrowie psychiczne i umysłowe! Te neuroprzekaźniki które powstają z tych dwóch aminokwasów, to: noradrenalina, serotonina i dopamina.

Klasyczne objawy po spożyciu MMS to: senność, [...], mdłości. A przecież to standardowe objawy zatrucia – praktycznie przy każdym zatruciu występują te trzy objawy! Senność – bo zaburzona jest praca organizmu. Mdłości, [...] i [...] – bo organizm chce wydalić jak najszybciej truciznę.
Odpowiedz
0
@ czesuaf
dnia 02.02.2017, 10:18 · Zgłoś
Przeczytaj też obszerny artykuł o MMS na portalu „Pracownia 4”:

MMS: Cudowny roztwór czy koń trojański? Tak naprawdę, potencjalne długotrwałe i niebezpieczne skutki uboczne regularnego stosowania MMS powinny przyprawić każdego o dreszcze:
http://pracownia4.wordpress.com/2010/09/18/mms-cudowny-roztwor-czy-kon-trojanski-decyduje-twoje-cialo-i-dna/

Podsumowując: MMS jest toksyczną trucizną, przecież to związek chloru! Ten, kto to sprzedaje, powinien ponosić odpowiedzialność karną za to, co robi!
Odpowiedz
0
@ czesuaf
dnia 02.02.2017, 10:41 · Zgłoś
Wielu ludzi nie wie, że MMS jest w istocie utleniaczem. Jest bardzo skuteczny w zabijaniu bakterii w toalecie, ale z pewnością nie powinno się go łykać. Aktywnym składnikiem MMS nie jest żaden minerał, lecz dwutlenek chloru (utleniony chlor), który powstaje z chemicznej kombinacji chlorynu sodu i kwasu octowego (octu) lub cytrynowego. MMS jako trucizna faktycznie zabija niepożądane bakterie w twoim ciele, ale naiwnością byłaby wiara w to, że ostrożnie wybiera on, co zniszczyć, albo że spowodowane przezeń zniszczenia mają jedynie ograniczone konsekwencje. To szokujące, że MMS ma tak szerokie rekomendacje, że polecany jest ludziom już i tak osłabionym, a w dodatku zaleca się długotrwałe jego stosowanie. Tak naprawdę, potencjalne długotrwałe i niebezpieczne skutki uboczne regularnego stosowania MMS powinny przyprawić każdego o dreszcze.

Zanim przejdziemy dalej, do zrozumienia długotrwałych konsekwencji stosowania MMS1 i jego następcy – MMS2 – potrzebujemy trochę istotnej wiedzy na temat utleniania i wolnych rodników. Informacje te niezbędne są do zrozumienia, dlaczego MMS nie jest alternatywnym sposobem leczenia.

Tlen jest kluczowym pierwiastkiem wspomagającym życie, jednak w nieodpowiednim miejscu i czasie może siać spore spustoszenie w naszych komórkach, powodując raka, przyczyniając się do chorób układu krążenia, chorób zwyrodnieniowych i starzenia się w wyniku procesu zwanego utlenianiem. Efekty procesu utleniania możecie zobaczyć obserwując brązowiejące jabłko, gnijące wskutek kontaktu z powietrzem, lub przyglądając się płomieniowi świecy.

Tlenu używamy do pobrania elektronów z molekuł cukru i tłuszczu, wykorzystywanych jako paliwo. Jednakże i te molekuły, które chcielibyśmy zachować nietknięte, poddawane są spalającemu działaniu tlenu i również mogą tracić elektrony. Płomień świecy dobrze obrazuje proces utleniania, w którym elektrony wosku są odrywane przez tlen i uwalniane do atmosfery, czego rezultatem jest samopodtrzymujące się wydzielanie się światła i ciepła. Kiedy tlen przedziera się przez organizm, wiele molekuł traci elektron. Oznacza to, że tak powstałe wolne rodniki stają się chemicznie niestabilnymi i wysoce reaktywnymi jonami. Te niestabilne metaboliczne produkty uboczne procesu uwalniania energii w komórkach usiłują się ustabilizować, kradnąc zastępcze elektrony od sąsiednich molekuł, pozostawiając w konsekwencji jeszcze więcej uszkodzonych cząsteczek. Tak właśnie powstają w naszym organizmie wolne rodniki i powodują zapalenie – proces znany jako stres oksydacyjny lub zniszczenia oksydacyjne. Utlenianie może nawet powodować wyniszczające zmiany w DNA.
Odpowiedz
1
@ Zero tolerance
dnia 05.02.2017, 21:12 · Zgłoś
Proszę jak się @ czesuaf napocił żeby ludzi zniechęcić do zgłębienia tematu MMSa. [...] przemysłu farmaceutycznego nie próżnują.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.