Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Europoseł E. Łukacijewska odwiedziła Jasielski Uniwersytet III Wieku

89

W czwartek 13 lutego na Jasielskim Uniwersytecie III Wieku gościła europoseł Platformy Obywatelskiej Elżbieta Łukacijewska. W ramach wykładu pod hasłem „Parlament Europejski bez tajemnic", który odbył się w auli Podkarpackiej Szkoły Wyższej w Jaśle, studenci dowiedzieli się m.in. jakie znaczenie dla rozwoju państw członkowskich Unii Europejskiej mają udzielane przez nią fundusze. Polityk odniosła się również do aktualnych problemów polityczno-społecznych naszego kraju z uwzględnieniem kwestii lokalnych.

Spotkanie rozpoczęło się krótkim występem wokalistek z Młodzieżowego Domu Kultury w Jaśle, które zaprezentowały wiązankę popularnych przebojów z repertuaru m.in. Anny German, Maryli Rodowicz i Hanny Śleszyńskiej. Opiekunem grupy młodych artystek jest Małgorzata Czeluśniak.

Uniwersytet III Wieku to wspaniała inicjatywa. Cieszę się, że państwo możecie się spotykać, realizować swoje pasje, wyjeżdżać na wycieczki – tymi słowami zwróciła się do studentów uczelni na wstępie spotkania Elżbieta Łukacijewska. Jako, że temat jej prelekcji brzmiał „Parlament Europejski bez tajemnic” europoseł przedstawiła w niej m.in. definicję Unii Europejskiej i omówiła podstawowe zagadnienia dotyczące jej systemu instytucjonalnego. Podzieliła się również osobistymi refleksjami na temat stereotypowego postrzegania wspólnoty, którego rezultatem jest negatywny stosunek wielu ludzi do wszystkiego, co się z nią wiąże.

Często słyszę, że Unia to nam narzuca, tamto narzuca. Oczywiście, zdarzają się sytuacje bzdurne – jakaś krzywizna banana, czy nie wiadomo co (europoseł ma na myśli unijne rozporządzenie regulujące wymiary banana, przyp. jh) – ale generalnie wiele decyzji służy po prostu poprawie naszego życia – chociażby naszego zdrowia. Mam tu na myśli to, że gdyby nie wymogi Unii Europejskiej nie mielibyśmy kanalizacji, Związek Dorzecza Gmin Wisłoki nie dostałby na nią pieniędzy, a czyste środowisko oznacza lepsze i dłuższe nasze życie – gdy pijemy niezdrową wodę to ma ona na nie wpływ, na różne choroby (…). Unia przeznacza też wiele środków na poprawę budynków, ich docieplenie, budowę dróg, chodników itd. – to wszystko jest w niej pozytywne (…) Bardzo często w Polsce jest tak, że jak coś nie wyszło to od razu albo zawinili urzędnicy, albo Unia Europejska – bo jest ona daleko, nikt tam nie pojedzie, nie zada pytania. A często niestety sami utrudniamy sobie życie – powiedziała Elżbieta Łukacijewska.

Europoseł odniosła się również do kwestii, jakie w ostatnim czasie dominują w środkach społecznego przekazu – problemu ideologii gender oraz wyjścia na wolność Mariusza Trynkiewicza: Mówi się teraz o strasznym słowie „gender”. Gdyby nie telewizja nawet nikt by o nim nie wiedział. W Unii Europejskiej jest od chyba dwudziestu paru lat i nikt się tym nie zajmuje. A tutaj nagle pojawiają się głosy, że jest to coś strasznego – chłopcy są zamieniani na dziewczynki, dziewczynki na chłopców itd. Wilk zawsze ma straszne oczy. Tak samo mówi się, że oczywiście nie powinno dojść do wypuszczenia Trynkiewicza, powinna być kara dożywotniego więzienia. Ale umówmy się, codziennie na wolność wychodzą mordercy (…) To media nadają rozdźwięk różnym wydarzeniom, straszą ludzi – abstrahując od Trynkiewicza, bo ta sprawa to tragedia, to nie podlega wątpliwości. Gdzieś popełniono błąd, który mam nadzieję jak najszybciej zostanie naprawiony.

Polityk podkreśliła też znaczenie członkostwa Polski w Unii Europejskiej dla rozwoju naszego regionu: Chyba każdy zauważa, jak zmienia się Podkarpacie. Wizualnie i infrastrukturalnie – remontowane są ulice, rynki, różne pasaże. W Jaśle byłam niedawno na święcie Wina z otwarciem miejsca, gdzie można nim handlować – to wszystko dzieje się dzięki środkom unijnym (…). Gdzie jest sprawny wójt, burmistrz, starosta tam zmienia się otoczenie. Łukacijewska odniosła się również do problemów, których – mimo możliwości unijnych – jak na razie nie udało się przezwyciężyć. Problem na Podkarpaciu mamy jeden – nie wszystkie inwestycje, które są realizowane przez beneficjentów służą tworzeniu miejsc pracy. Tutaj mamy problem, że tych miejsc pracy jest ciągle za mało, że ta młodzież nam ucieka. Jest to sprawa oczywiście polityków (…) i tego, w jaki sposób wykorzystujemy środki z Unii Europejskiej. Ważne jest również to, jak uczymy naszą młodzież – czy ma ona takie zdolności, które są potrzebne na rynku pracy (...) bo wiadomo, że nie po każdym kierunku można znaleźć zatrudnienie. Więc ja podczas spotkań z licealistami mówię im, żeby przy wyborze studiów popatrzyli na to, czego wymaga rynek pracy – powiedziała europoseł.


Początki działalności politycznej urodzonej w Jaśle Elżbiety Łukacijewskiej sięgają końca ostatniej dekady ubiegłego stulecia, kiedy to w latach 1998-2001 pełniła funkcję Wójta Gminy Cisna. Z Platformą Obywatelską związana jest od początku istnienia partii. Była posłem na Sejm w okresie IV, V i VI jego kadencji. Od 2009 roku jest deputowaną do Parlamentu Europejskiego.

jh

Reklama

Komentarze: 89

Dodaj komentarz Widok:
0
@ mona
dnia 21.02.2014, 14:32 · Zgłoś
Prosze pozdrowić Pana Stelmacha, pani poseł!
Odpowiedz
0
@ BOSMAN
dnia 18.02.2014, 18:14 · Zgłoś
To jest nie do pomyślenia ile tych kobiet po 70-ce siedzi w tym uniwersytecie III wieku.
Ależ się to nasze Jasło "postarzało", zdominowane przez same emerytki , gdzie się podziały młode dziewczyny. Starsze panie zdominowały całe Jasło.
Odpowiedz
4
@ EUZEBIUSZ
dnia 16.02.2014, 17:51 · Zgłoś
Przyznam,że po przeczytaniu tego co rzekła europosłanka o mało nie dostałem spazmów ze śmiechu.Okazuje się bowiem,że nawet gdyby nie Unia,to [...] by nie spływało w Jaśle kanalizacją...Czytając owe wypowiedzi,można odnieść wrażenie,że Polski nie ma.Bo wszystko co w niej jest jest unijne,i dzięki takim osobom jak pani Poseł...O tym czy mam rację przekonamy się po 2020 roku.Jak wszystko co się niby za nic należy przekopią...Będzie XIX wiek,[...] na stole...Szczęśliwy będzie ten co [...] wcześniej.A resztę to ja serdecznie...Bo tu o wybory chodzi,o prywatę chodzi,a w tym samym czasie młodzież nam z kraju szczęśliwego pani Ł- po prostu uchodzi...Czy to są [...],że nie widzą dobrobytu jaki min ona zgotowała??No chyba nie ,bo co jak co ale młodzież Jasła(też) nie zwariowała!!!
Odpowiedz
-1
@ Rydz Śmigły
dnia 15.02.2014, 22:25 · Zgłoś
Jak na swój wiek to ładna babka :)
Odpowiedz
9
@ vv
dnia 14.02.2014, 19:50 · Zgłoś
co przypomniała sobie o jaśle niech [...] do cisnej
Odpowiedz
9
@ jenkins
dnia 14.02.2014, 18:11 · Zgłoś
Bufonka jakich mało
Odpowiedz
4
@ Do FAN
dnia 14.02.2014, 17:49 · Zgłoś
tylko radio rydzyk i telewizja trwam!!! bam,bam...
Odpowiedz
1
@ misza
dnia 18.02.2014, 10:30 · Zgłoś
przynajmniej tu się dowiesz prawdy!!
Odpowiedz
14
@ czort
dnia 14.02.2014, 16:32 · Zgłoś
Może by spotkała się z bezrobotnymi w Jaśle?
Odpowiedz
9
@ ksiądz Mateusz
dnia 14.02.2014, 16:09 · Zgłoś
Pamiętajcie, że w maju idziecie glosować na [...] do Brukselki bo to wasz obywatelski obowiązek
Odpowiedz
6
@ [...]
dnia 14.02.2014, 15:23 · Zgłoś
W czwartek robila wode z mozgu elka w poniedzialek ma byc trynkiewicz z nowej partii z.k ktora utworzono ¹¹11lutego na terenie z.k rzeszow -załeże brawo jestesmy wszyscy za a nawet przeciw hahahaha
Odpowiedz
15
@ 234GBN
dnia 14.02.2014, 14:31 · Zgłoś
tej pani już dziękujemy tak jak tej parti po
Odpowiedz
3
@ tik
dnia 14.02.2014, 14:38 · Zgłoś
pis nie rządzi a już miesza na Ukrainie widać to już po handlu mięsa i owoców na pewno producenci ich chwalą zawsze coś zrobią dla gospodarki
Odpowiedz
3
@ FAN
dnia 14.02.2014, 17:22 · Zgłoś
Szkło kontaktowe jako program,jest tyle wart ile jego widzowie i osoby które tam wydzwaniają.Zmień kanał,propagandę siejesz.Coraz mniej macie do gadania,ale z takim myśleniem,nie dziwi mnie to.
Odpowiedz
5
@ Walen Tynek, nie mylić z Trynkiewiczem
dnia 14.02.2014, 13:17 · Zgłoś
Poziom zdjęć na tym portalu niestety ale pozostawia wiele do życzenia.
Jedni fotografowie lepsi od drugich widzę :(
Odpowiedz
11
@ jaxmd
dnia 14.02.2014, 13:15 · Zgłoś
Pakuj Walizy i do Baligrodu
Odpowiedz
13
@ nikt
dnia 14.02.2014, 13:01 · Zgłoś
Za czym ona tu przyjeżdża , wiadomo , będą wybory. Niech [...] w Bieszczady liczyć
lisy.
Odpowiedz
10
@ [...]
dnia 14.02.2014, 13:49 · Zgłoś
Ale lisow juz niema ani baranow w bieszczadach wszystkie rzad sprzedal
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 14.02.2014, 12:08 · Zgłoś
a z ciebie plewa!
Odpowiedz
-1
@ FAN
dnia 14.02.2014, 12:31 · Zgłoś
Jaki gatunek?łac. glumae.
Odpowiedz
-12
@ [...]
dnia 14.02.2014, 11:49 · Zgłoś
Tylko SLD jest szansą na zmiany!!! PiS, PO, Solidarność i Rydzyk, to wszystko z jednego miotu!!! Tylko skłócone na młóto!!!
Odpowiedz
2
@ FAN
dnia 14.02.2014, 11:58 · Zgłoś
Wielki z ciebie [...].
Odpowiedz
4
@ [...]
dnia 14.02.2014, 11:40 · Zgłoś
po. pis. i reszta bandy juz pokazali swoje ile wzieli lapowek na ile kraj zadluzyli ile zakladow sprzedali gospodarke doprowadzili do ruiny i.t.d. jednym slowem nic dobrego dla ludzi i kraju nie zrobili przez tyle lat i juz nie zrobia dotyczy to kazdej jednej partii to wszystko jedna wielka banda podzielona na grupy dzis sa w sld jutro juz w po andrzej lepper prawde mowil im wszystkim prosto w oczy to go wykonczyli to jest jedna banda a my tylko jestesmy szarakami
Odpowiedz
0
@ FAN
dnia 14.02.2014, 12:12 · Zgłoś
Do [...].
Banda to PO,SLD i PSL,TWÓJ RUCH.
Jeśli piszesz że w zadłużaniu i wysprzedawaniu Polski brało PiS,to podaj liczby.
Które będę mógł zweryfikować,i bądź wiarygodny.DOBRZE?.
Odpowiedz
4
@ [...]
dnia 14.02.2014, 12:45 · Zgłoś
Nie wazne kto wazne ze niema juz nic a czy to pis sld po i.t.d.wszyscy jedno wiedza i wszyscy do jednego wora a polski juz nieda sie uratowac niema przemyslu toniemy w dlugach przez tyle lat nic nie zrobili i nie zrobia wszystko zniszczyli braklo gierka i polska poszla sie [...] I taka jest prawda
Odpowiedz
7
@ łodyniec
dnia 14.02.2014, 13:20 · Zgłoś
każdy brał ,bierze i będzie brał w kieszeń , tak było jest i będzie .Wcale nie trzeba dzielić ich na partie - lepiej na tych którzy wzieli raz i dali se siana i na tych którzy wzieli i im mało :D

łohohohhohohoho
Odpowiedz
7
@ tik
dnia 14.02.2014, 14:32 · Zgłoś
to powiedz mi jakie rządy skonstruowały takie prawo które pozwala dzisiaj na takie przekręty uchodzące bezkarnie przecież to się nie dzieje od 7-miu lat
Odpowiedz
3
@ FAN
dnia 14.02.2014, 15:09 · Zgłoś
A od kiedy,kto teraz w 26godzin,przepchną ustawę o lasach,żeby zagrabić 1miliard 600milionów złotych.Co do praw,w Polsce jest bezprawie dla złodziei.
Tutaj jesteś: Strona główna | Biznes Polityka i gospodarka "Nasz Dziennik" o OFE: Skok 25-lecia. Zyskuje Unia
"Nasz Dziennik" o OFE: Skok 25-lecia. Zyskuje Unia
2013-12-30 07:19

Prezydent Bronisław Komorowski podpisał ustawę o zmianach w OFE. Skierował ją jednak w trybie następczym do Trybunału Konstytucyjnego. Jak pisze "Nasz Dziennik", ustawa sankcjonuje "skok na OFE".
"Podpisanie przez prezydenta ustawy sankcjonującej przejęcie przez ZUS 150 mld zł z aktywów OFE i jednoczesne skierowanie ustawy do Trybunału Konstytucyjnego w sytuacji „skoku 25-lecia” jest jedynie działaniem na czas w celu odłożenia kryzysu politycznego" - czytamy w "Naszym Dzienniku".

Jak pisze "ND", w sytuacji wywłaszczenia 16 mln obywateli i zamiany oprocentowania obligacji z rynkowych na księgowe w ZUS Trybunał Konstytucyjny nie zajmie się kwestiami prawnymi, lecz weźmie pod uwagę sytuację budżetu państwa. Pieniądze z OFE są już wliczone do przyszłorocznego budżetu.

"Nawet w czasie kryzysu cypryjskiego władze Niemiec nie zdecydowały się na tak drastyczny krok przejęcia aktywów funduszy emerytalnych w celu zaspokojenia roszczeń inwestorów, mimo że był on rozpatrywany" - pisze "Nasz Dziennik".

Dodaje, że wśród beneficjentów podpisanej przez prezydenta Komorowskiego ustawy jest Unia Europejska, która uzyskała zapewnienie możliwości inwestowania przez OFE za granicą do poziomu 30 proc. - pisze "ND".

Więc ci sie pytam,kto przygotował tą ustawę wcześniej?,PiS?.
Najwięcej Polskę rozsprzedała AWS i UW,w latach 1997–2001.
A wcześniej rozkradało Polskę SLD+PSL.W latach 1993–1997 tworzyła rząd większościowy z Polskim Stronnictwem Ludowym.
Partia SLD tworzyła rząd w latach 2001–2005 (do 2003 większościowy, koalicyjny z PSL i Unią Pracy; od 2003 rząd mniejszościowy wraz z niektórymi ugrupowaniami lewicowymi). Premierami z nadania partii byli Leszek Miller (2001–2004) i Marek Belka (2004–2005). Od 2005 SLD znajduje się w opozycji parlamentarnej. Sojusz Lewicy Demokratycznej jest członkiem Międzynarodówki Socjalistycznej. W Parlamencie Europejskim należy do Postępowego Sojuszu Socjalistów i Demokratów. Ideologia partii wywodzi się z nurtu socjaldemokratycznego.
A PO rządzi już 6,5 roku,jakimi pieniędzmi obracają z UE,a teraz jeszcze dołóż to na ile Polskę zadłużyli i wysprzedali Polski przemysł.
Odpowiedz
3
@ FAN
dnia 14.02.2014, 16:27 · Zgłoś
Na tyle cię stać i tobie podobnym,dać minusa i sprawa załatwiona?,z kim tutaj mamy do czynienia?.
Jaki ma cię iloraz inteligencji?,że tylko na minusa was stać?.czy ja tak postępuje staram sie napisać rzeczywistość jaka nas otacza.
Odpowiedz
0
@ Bolo
dnia 14.02.2014, 22:23 · Zgłoś
O "Nasz Dziennik" to bardzo fachowa prasa, szczególnie w dziedzinie gospodarki.
Odpowiedz
0
@ zatroskane zwierzątko
dnia 17.02.2014, 08:58 · Zgłoś
Pytanie .Jak nazywał się minister sprawiedliwości i prokurator generalny w rządzie Jerzego Buzka w latach 2000–2001(AWS)?
a.Lech Kaczyński
b.Lech Aleksander Kaczyński
c.Janosik
Odpowiedz
9
@ gość
dnia 14.02.2014, 11:13 · Zgłoś
Przed ostatnie zdjecie bardzo wymowne. Proszę je zdjąć.
Odpowiedz
5
@ łodyniec
dnia 14.02.2014, 13:18 · Zgłoś
ręce które leczą :D

łohohohohohohhoho
Odpowiedz
16
@ zbuk
dnia 14.02.2014, 11:07 · Zgłoś
Ciekawe, kiedy kandydaci na parlamentarzystów zajmą się Gradem i Moską? Moska podkreślał publicznie, że cyt. " firmę nie sprzedano za czapkę śliwek. To były grube miliony złotych- Nie było to 10 mln, nie 50 mln, było to grubo ponad 100 mln złotych..." ( sesja RM Jaslo 04.03.2013r). W innym miejscu Moska przeczy w oczywisty sposób swojej ocenie wartości Gamratu cyt. "Być może kiedyś będzie moment na wyjście z Lentaksu. Na razie jednak nie myslę, aby sprzedawać ten pakiet, który jest moim najbardziej wartościowym, bo dzisiejsza wycena całej grupy (313 mln zł) jest absurdalnie niska. SAM GAMRAT JEST WART WIECEJ". Czy zatem Moska nie kupil Gamratu za czapkę zepsutych śliwek? Gamrat został sprzedany za około 112mln złotych, a w/g Moski wart jest ponad 300 mln zł?! A Grad (minister skarbu) który sprzedał Gamrat Mosce, polityk PO został delegowany obecnie na wiceprezesa Tauronu (członek zarządu zarabia- bagatela- 120.000 zł miesięcznie). Jeszcze nie tak dawno gdy Grad był w ministerstwie udziały w Tauronie zostały sprzedane na giełdzie?! Ostatnio Grad był prezesem państwowej spółki PGE EJ1, która jest odpowiedzialna za budowe pierwszej polskiej elektrowni atomowej. Po swojej rezygnacji z tej funkcji nie rozliczył sie publicznie ze swoich niewidzialnych na zewnatrz dokonań. CIEKAWE???
Odpowiedz
11
@ łodyniec
dnia 14.02.2014, 13:16 · Zgłoś
sto baniek był wart sam materiał w gamracie :D kolejne sto można było za maszyny wyciągnąć , i kolejne sto za hektary i budynki . W sumie gamrat jest wart dużo więcej niż się wszystkim wydaje

łohohohhoho
Odpowiedz
7
@ fIAT 126 P
dnia 14.02.2014, 18:33 · Zgłoś
zapomniałeś dodać że to dorobek paru pokoleń !!!
Odpowiedz
5
@ mowa ... mowa ... mowa ...
dnia 14.02.2014, 11:01 · Zgłoś
popatrzcie jak my politycy (wszystkich opcji) chcemy i wiemy jak Wam drodzy wyborcy zrobić dobrze, a Wy zagłosujcie na nasze listy, to zostaniemy w Brukseli i po wyborach będziemy mieć Was w poważaniu, a euro-diety popłyną szeroka strugą do kieszeni.
Odpowiedz
16
@ FAN
dnia 14.02.2014, 11:16 · Zgłoś
Nie wszyscy,co tak uogólniasz,władzę sie rozlicza!,ktoś musi nami rządzić,ale musi myśleć o nas o Polsce.Oni PO już pokazali przez 6,5 roku,mając całą władze w rękach,na co ich stać.KORUPSTWO,ZŁODZIEJSTWO I AFERA GONI AFERE,A PLEMIEL MÓWI ZE TO STANDARDY UNIJNE.
Odpowiedz
14
@ [...]
dnia 14.02.2014, 11:25 · Zgłoś
A zadluzenia rosna rzadowcy pelne kieszenie kasy oraz zaladowane konta bankowe a ludzie w coraz wiekszej biedzie bez mozliwosci podjecia pracy bo zaklady rzadowe zlodzieje posprzedawali dobrze sie im zyje i smieja sie z tego jak ludzie cierpia rzadowca jestesmy potrzebni tylko poto by na nich zaglosowac reszta sie nie liczy
Odpowiedz
7
@ mowa ... mowa ... mowa ...
dnia 14.02.2014, 12:37 · Zgłoś
wszyscy są tacy sami przy korycie, a o Polsce myślą jak idą wybory :-)
Odpowiedz
3
@ łodyniec
dnia 14.02.2014, 13:12 · Zgłoś
co tak narzekacie na to że mają kasy wór :D niech mają , do grobu se nie wezmą :P a nawet jeśli to raczej się im nie przyda :P
Odpowiedz
11
@ łodyniec
dnia 14.02.2014, 10:51 · Zgłoś
jak już to po primo EUROPOSŁANKA a nie europoseł

łohohohoho

po segundo to mnie ciekawi kto wiedział o tym że takie spotkanie będzie i czemu na sali widzę tylko ludzi w wieku 60+ ???
Odpowiedz
11
@ FAN
dnia 14.02.2014, 10:58 · Zgłoś
Sam bym poszedł,zadałbym parę pytań.nawet bym nagrał
Odpowiedz
0
@ gość
dnia 14.02.2014, 11:24 · Zgłoś
To idź!!!
Odpowiedz
1
@ ksiądz Mateusz
dnia 14.02.2014, 15:10 · Zgłoś
Jak przeczytasz dobrze artykuł to się dowiesz dlaczego tam same [...]ki siedzą
Odpowiedz
20
@ nie tym razem
dnia 14.02.2014, 10:38 · Zgłoś
zaczynamy lizac [...] wyborcom...
Odpowiedz
20
@ [...]
dnia 14.02.2014, 10:36 · Zgłoś
Rzadowe[...] znalazly nastepna osobe do robienia ludziom wody z mozgu bardzo ladne przemowienie szkoda tylko ze w nim ani slowa prawdy objecanki cacanki rzadowe[...] nie moga tego zrozumiec ze narod ma ich dosc i niestety ale powoli musza odchodzic od swoich koryt
Odpowiedz
17
@ 01
dnia 14.02.2014, 10:10 · Zgłoś
"PE. bez tajemnic" . To dlaczego pani nie podała jakie są wpływy do budżetu UE, a jakie jej koszty utrzymania , co pani wniosła do PE , a ile pani zarobiła.
Odpowiedz
22
@ ksiądz Mateusz
dnia 14.02.2014, 12:01 · Zgłoś
Zarobiła bardzo dużo kaski i chce więcej
Odpowiedz
19
@ Nikki
dnia 14.02.2014, 10:03 · Zgłoś
Nic z tego, nie zagłosuję na panią. Jak można mówić takie bzdury?
Odpowiedz
8
@ Max Szyderko
dnia 14.02.2014, 09:22 · Zgłoś
Az strach pomyśleć co wymyśli EUROposeł Poręba ???
Odpowiedz
2
@ lal
dnia 14.02.2014, 11:17 · Zgłoś
Józek daj sobie już spokój. Nudzisz.
Odpowiedz
1
@ ANKA
dnia 14.02.2014, 14:14 · Zgłoś
Józek - ty nawet już nie jesteś śmieszny, ty jesteś NUDNY!
Odpowiedz
29
@ xxx
dnia 14.02.2014, 08:57 · Zgłoś
O znów sobie o Jaśle przypomniała !!! . jak wybory są za pasem ,to i Jasło miłe . w końcu "pomogła " uratowac" Pektowin " wcale się nie zdziwię jak mi Krzakleski przypomni sobie o naszym mieście ! oboje "walczyli" o ten zakład -no i co "leży i robi pod siebie .." Pani już dziękujemy !
Odpowiedz
33
@ jaślan
dnia 14.02.2014, 08:32 · Zgłoś
To ja bardzo proszę szanowną UE o poprawę dróg na podkarpaciu. Bardzo proszę o drogę z prawdziwego zdarzenia do Krosna, Rzeszowa, Pilzna, Biecza. Nikt mi nie wmówi, że coś tu zostało zrobione. O obwodnicy Jasła już nie wspomnę.
Odpowiedz
11
@ [...]
dnia 14.02.2014, 12:51 · Zgłoś
Z taka prosba musial bys sie zwrocic do gierka a nie bandy rzadowych zlodzieji ludzie pomozecie pomozemy i robione bylo a teraz jest na odwrot rzad ci nieda tylko zabierze gdyby mogli to by nawet ciebie sprzedali tak jak zrobili ze wszystkim w polsce
Odpowiedz
17
@ jaślan
dnia 14.02.2014, 14:11 · Zgłoś
Ja dobrze o tym wiem. Ale skoro mówi, że Unia tyle dróg zrobiła to niech pokaże je także u nas. Zyskały, jak zwykle zresztą, duże aglomeracje. Takie pipidówy jak Jasło niewiele z tego mają. W naszym regionie rozwija się tylko Rzeszów, raczkuje Krosno. Jasło to jedna wielka Karpacka Troja.
Odpowiedz
-25
@ Mietek
dnia 14.02.2014, 08:23 · Zgłoś
Bardzo miła Pani. A jak już pisowcy czepiacie się, że to kampania Pani z PO, to Wasi "żołnierze" cały czas uprawiają kampanię...
Odpowiedz
30
@ FAN
dnia 14.02.2014, 09:52 · Zgłoś
PO.To partia obłudy,fałszu,nepotyzmu,zakłamania.
Proszę mi tutaj wymienić co ta pani zrobiła dla Jasła,dla Polski będąc w UE.
Proszę mi tutaj napisać co zrobiło PO,przez 6,5 roku dla Polski.Proszę o to za każdym razem zwolenników PO i zawsze cisza.DLACZEGO MILCZYCIE.
Myślicie że ja was atakuje?,nie.Chcę zagłosować na PO,ale tyle rzeczy zostało wcześniej obiecane,a nie wiedzę żęby coś zostało spełnione.Może tego nie dostrzegam,może o czymś zapomniałem,proszę przypomnijcie mi co spełniło PO że swoich obietnic?.
Wiecie dlaczego PO,sięga po psełdo celebrytów i sportowców do euro parlamentu?.
Pani Marczuk,była żona Pazury,uniewinniona ale uzasadnienie wyroku utajnione.NIEWINNA.
Dzisiaj pan Wenta do euro parlament z list PO.był wielki,a teraz zobaczy jaki jest mały.
Mam pytanie,jak ci ludzie się znają na polityce,tak jak 1/2 wyborców PO.hihihi
Będą reprezentować Polskę?,a może samych siebie.
Pani Weronika Olena Marczuk[1], właściwie Ołena Marczuk - [...]. Олена Марчук[2] (ur. 28 listopada 1971 w Kijowie) – producentka filmowa, prawniczka, aktorka, a także osobowość telewizyjna.
Dlaczego tak głęboko sięga PO,wszyscy znani politycy PO,są uwikłani w jakieś afery.
A wyniki Sondaży wyborczych nie da ją PO,nawet 15 procent.
Chcecie sie przekonać,niech wyjdzie ktoś kto popiera PO,na ulice i krzyknie jestem za PO,kto mnie popiera,niech tak pokrzyczy przez chwilę.
Miłego dnia dla zakochanych
Odpowiedz
6
@ FAN
dnia 14.02.2014, 10:04 · Zgłoś
X,Y
Chromosom X – u człowieka i innych ssaków chromosom płciowy, którego obecność w dwóch kopiach w komórkach organizmu determinuje płeć żeńską. Faktyczną obecność "Chromosomu X" określa informacja zawarta w mRNA.

W początkowych etapach rozwoju embrionalnego kobiety jeden z dwóch chromosomów X w niemal wszystkich komórkach somatycznych ulega losowej inaktywacji. Proces ten nazywa się lionizacją, a w jego wyniku powstaje tzw. ciałko Barra. Celem tej inaktywacji jest zmniejszenie różnic w aktywności genów położonych na chromosomie X między osobnikami żeńskimi a męskimi.

Ludzki chromosom X zbudowany jest ze 152 milionów par zasad[potrzebne źródło]. Na chromosomie X zidentyfikowano 1184 geny[potrzebne źródło], wśród nich determinujące różne cechy osobnicze niezwiązane z płcią, np. widzenie barw.

Istnienie i rola chromosomu X zostały opisane przez Nettie Stevens w 1905 rok.
Chromosom Y – jeden z chromosomów płciowych u ludzi i większości pozostałych ssaków.

Obecność chromosomu Y wraz z chromosomem X w jądrze komórki determinuje u człowieka płeć męską. Jest to spowodowane obecnością genu SRY na chromosomie Y.

U człowieka chromosom Y składa się z 58 milionów par zasad (58 Mbp) i zawiera 78 genów, co odpowiada około 0,38% całkowitej ilości DNA w ludzkiej komórce. Większość sekwencji ludzkiego chromosomu Y jest specyficzna dla mężczyzn, i tylko niewielkie fragmenty (tzw. region pseudoautosomalny, ok. 3 Mbp) ulegają rekombinacji z homologicznymi fragmentami na chromosomie X.

Istnienie i rola chromosomu Y zostały opisane przez Nettie Stevens w 1905 roku.

Pytam sie pani Platformy Obywatelskiej Elżbieta Łukacijewskia.Jak pani umrze to lekarz jaka płeć będzie musiał wpisać?
To zależy czy będzie pani w sukience czy w garniturze?.
hahahahahahahahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhha
Odpowiedz
2
@ gość
dnia 14.02.2014, 11:26 · Zgłoś
[...] mi to plagiatem
Odpowiedz
-4
@ FAN
dnia 14.02.2014, 11:54 · Zgłoś
Oczywiście,żeby dać do zrozumienia,że płci sie nie zmienia,na pstryknięcie palcem.Co to jest [...],wiele osób nie wie,postaram się to przybliżyć.
[...].
Pomyśl sobie ze dzisiaj jesteś tym kim jesteś,czyli.Kobietą lub Mężczyzną.A jutro się budzisz i mówisz sobie,wczoraj byłam kobietą dzisiaj będę mężczyzną.Ze wszystkimi jego zachowaniami odnośnie [...],i co kobieta zaczyna uwodzić kobiety,które normalnie szukaja tylko mężczyzn.CZY TO JEST NORMALNE.I to działa w obie strony,facet sie budzi i sobie mówi chce dzisiaj byc kobietą.co gorsz mówi to swojej żonie i dzieciom.Kogo kobieta uwodzi,kobietę czy mężczyznę.Ludzie zapytajcie sie tej pani,gdzie w którym kraju UE sie o tym mówi juz od 20 lat.
A jak sie ktoś nie zgadza ze mną,niech opisze swój punkt widzenia,jak będzie działa ideologia [...]ualna [...]
Odpowiedz
2
@ ksiądz Mateusz
dnia 14.02.2014, 11:59 · Zgłoś
Do FAN

Marczuk startuje z listy SLD
Odpowiedz
-1
@ FAN
dnia 14.02.2014, 12:17 · Zgłoś
Tak.ale to wiele nie zmienia.
Odpowiedz
2
@ FAN
dnia 14.02.2014, 12:23 · Zgłoś
Co sie w Polsce dzieje?.tak sie boją PiS_u i przegranej,że szukają igły w stogu siana.http://telewizjarepublika.pl/20-zazalen-na-umorzenie-sledztwa-ws-wsi,4076.html#.Uv37pc5OTzM
Odpowiedz
2
@ tik
dnia 14.02.2014, 14:21 · Zgłoś
myślę że jeśli dziecko rodzi się chłopcem to rodzice i otoczenie tak go akceptują i niby tak ma być a mózg może dyktuje co innego i dopiero jak dorośleje to może postawić na swoim a przecież mózg o wszystkim decyduje zainteresowaniami potrzebami uczuciem potrzebami i nie da się tego zmienić chociaż na zewnątrz z pozoru wygląda inaczej nie mam innej orientacji ale dziwię się jak można mieć takie klapy na oczach bo [...] to [...] to te mniejszości trzeba dyskryminować przecież to też są ludzie a zastanów się i pomyśl jesteś facetem fizycznie i [...] i kazali by ci iść do łóżka z facetem pewnie byś się zdecydował zagrać w szachy
Odpowiedz
3
@ FAN
dnia 14.02.2014, 14:46 · Zgłoś
TIK TAK
Zrozum że nie możesz być dzisiaj chłopcem a jutro dziewczynką,chyba ze w zabawach.Jest ktoś [...] dzisiaj,to nie może byc jutro [...].ROZUMIESZ.
Odpowiedz
1
@ Bolo
dnia 14.02.2014, 22:18 · Zgłoś
Mietek, daj spokój stary - mieszkasz na podkarpaciu. Tu bez względu na wszystko bogiem jest Jareczek. Mógłby obiecać jaślanom dostęp do morza, a oni to spokojnie łykną i zagłosują na PiS. Ale PiS da [...] igrzyska (np ukarze Tuska za tzw. zamach). Gospodarka padnie ale Jarek powie, że PO zostawiło w takim stanie kraj, że nic nie dało się już zrobić. Pogrozi piąsteczką NIemcom, zerwie stosunki z Rosją ku uciesze [...] [...].
Odpowiedz
0
@ FAN
dnia 14.02.2014, 23:48 · Zgłoś
Bolo ciebie to zrobił cieki bociek ten co ostatni przyleciał.
Ty teraz to poraziłeś wiedzą i bystrością umysłu,a zważyłeś sobie mózg?,najpierw sprawdź czy go masz.
Człowieku czy ty myślisz że to co sie pisze tutaj na portalu to dotyczy tylko Jasła.
To co sie dzieje w Jaśle,to samo sie dzieje w całym kraju,propaganda już nie działa.Dzisiaj mamy internet,ludzie podróżują i widza jak Polska jest rządzona.
26 LUTEGO http://telewizjarepublika.pl/ogolnopolski-protest-rolnikow-z-quotsolidarnosciquot-26-lutego,4103.html#.Uv6S4c5iCSo .
Człowieku PiS w Polsce ma 50% poparcia jak nie lepiej.A to co podaje CBOŚ,czy jakas inna sondażownia to na pokrzepienie lemingów,żeby jeszcze nie uciekali.
Wy myślicie że ludzie wam to zapomną jak sie władza zmieni,nie nie,Jeszcze poczujecie gniew prawdziwego POLAKA!!!
Odpowiedz
0
@ Janosik
dnia 15.02.2014, 00:44 · Zgłoś
Fan, Ty to chyba jakiś fanatyk jesteś PiS'u, albo nie wiem. Powiedz mi, co oni zrobili? Nic. Nic też nie zrobią, bo z pustego, to i Salomon nie naleje. Koryto się nie zmienia, tylko [...] przy nim. Naprawdę wierzysz w te wszystkie brednie? Myślisz że będzie lepiej? Bo ja już straciłem nadzieję. Jak dla mnie, to nie ma na kogo głosować i żadna partia mnie nie przekona. Złodziejstwo na każdym kroku, aby tylko do koryta się dostać, a później nic i nic, aż przed wyborami wielki zryw i znowu obiecanki. Nie myśl sobie czasem, że jestem za Partią Oszustów. Ja po prostu, już w nikogo nie wierzę. Na pewno zmiana rządzących będzie, bo ci obecni, to już przeginają, ale w cuda, na lepsze jutro, to już straciłem nadzieję. Nie dziwię się, że młodzi uciekają z tego chorego kraju. Przynajmniej mają zapewnione jutro, nie martwiąc się, czy im starczy do wypłaty.
Odpowiedz
2
@ FAN
dnia 15.02.2014, 09:51 · Zgłoś
Janosik?
Już napisałem że nie jestem fanatykiem,dlaczego popieram PiS.
Spójrz na naszą scenę polityczną,i co widzisz?,możesz poniżej szczerze napisać.
Dlaczego PiS?.
Pamiętasz 1992r,nocną zmianę!,wymień mi tutaj kto chciał rozliczyć,byłych działaczy aparatu komunistycznego,a kto był przeciw i gdzie dzisiaj są ci ludzie,w jakich partiach.Co zrobili dla kraju.1-Wałęsa,proszę powiedz mi czy kiedykolwiek upomniał się o ludzi z Solidarności?.
Walentynowicz,Gwiazda i wielu innych,nie będe wyróżniał,były ich miliony.
Dzisiaj były SB,który [...] księdza Popiełuszko dostaje 3,9emerytury.A osoby które walczyły o wolność,tą którą dzisiaj mamy,ale jest zagrożona!.Żyją w nędzy!.
Są wyjątki,ale nie będe tutaj o wszystkim pisał.
Już napisałem która partia i w jakim okresie rządziła i jak rządziła kto pamięta ten wie.A jak nie wszystko jest w internecie.
To prezydent Lech Kaczyński odznaczył ludzi walczących o wolność .A prezydent Komorowski odznacza wszystkich i wszystko,Michnika za co?.szkoda pisania na gajowego.
Jak PiS rządził z koalicją,ciężko mieli,popełnili parę błędów,mieli wszystkich przeciwko sobie,media,gazety i polityków byli sami tak jak dzisiaj.Oliwy dolali jak upublicznili Raport WSI.Wtedy się komuniści zdenerwowali,nie mogli robić już lodów takich jakie robiły do tamtego momentu.A może ktoś napisze kiedy nasze służby WSI złapały szpiega,lub płotkę.Teraz jest nagonka na pana Macierewicza,ludzie już sami myślą,nie wszyscy jeszcze.Pobudka tvn już nadaje!!!.
Dlatego będę głosował na PiS,nie widzę dzisiaj nikogo innego żeby rozliczył Tuska i jego bande złodzieji.
Oni wiedzą jakie ma poparcie PiS.
Jeśli sfałszują wybory,będzie w Polsce majdan.Ewentualnie pozwolą wygrać,ale nie tak żeby PiS mogło rządzić samodzielnie,a koalicja z kim?.
Dlatego proszę wszystkich którzy kochają Polskę,zagłosujcie na PiS.nawet ciebie o to proszę.Jesli nas zawiedzie PIS to Polska przestanie istnieć.
Musimy sie zjednoczyć i wybrać jedna partie,dzisiaj jest to tylko PiS,który już obiecał Tuskowi i całemu PO,co sie z nimi stanie jak wygraja wybory,pójdą siedzieć,tego się boja złodzieje.
Jasło nie jest osamotnione,w całej Polsce ludzie bardzo mocno popierają PiS.
Brońmy POLSKI to nasz kraj,naszych dzieci.A gdzie dzisiaj mamcie dzieci,wnuki-ZA GRANICĄ.
Macie dobrobyt w Polsce tak jak Tusk obiecywał.
Jeśli chodzi o gospodarke,ciężko będzie,nasz rząd sprzedał prawie wszystko zmuszając Polaków do wyjazdów zagranice,a w Polsce ludzie pracują za minimalną.
Dlatego będe nawoływał do głosowania na PiS,dajcie im jeszcze raz szanse,ale żeby mogli sami rządzić.
Ci co zaczną pisać że trzeba będzie z kraju uciekać,a co teraz mamy?,to niech się zaczynają pakować jak to przeczytają.
My Polacy wam tego nie zapomnimy,że zdradziliście swój kraj rodaków,kolegów sąsiadów.
Odpowiedz
0
@ Bolo
dnia 15.02.2014, 12:39 · Zgłoś
Nie wiem dlaczego mnie obrażasz, no i mojego tatusia pośrednio też. Gdybym np. nie daj Boże był śmiertlelnie chory i miał wkrótce umrzeć to nawet pewnie życzyłbym Ci rządów PiS-u. Zobaczyłbyś wtedy (chociaż pewnie nie) co to znaczy i jak Polska jest rządzona. Co do mojego umysłu i wiedzy - z zawodu jestem historykiem i socjologiem, więc pewnie jakąś śladową wiedzę posiadam. Oczywiście gdzie mi do Ciebie? Co do tych 50%, no cóż. Być może ludziom jest za dobrze i tęsknią za emocjami rodem z IV RP. Pozdrawiam Cię serdeczne i Twój wybitny, analityczny umysł. Jesteś naprawdę prawdziwym Polakiem (z kijem bejsbolowym w łapkach i nożem w zębach).
Odpowiedz
0
@ FAN
dnia 15.02.2014, 14:01 · Zgłoś
Jesli jesteś tak wybitnym historykiem jak pan Nałęcz,to chroń nas panie Boże od takich umysłów.Mam nadzieje że dożyjesz czasów jak będzie rządzić PiS.Co do obrażania,ty nie tylko mnie obraziłeś,ty obraziłeś całe Podkarpacie.
Mam prawo osądzać władze,i mówić jak się sprawy w kraju mają.
Jako historyk to jesteś winien Polakom prawde,a ty ją zakłamujesz.Więc mam prawo cię porównać do Nałęcza,a tak kłamie!.

- Nie jestem ekspertem od tajnych współpracowników i służby bezpieczeństwa. Wiem, że w tym strategicznym przeglądzie bezpieczeństwa narodowego brali udział najwybitniejsi polscy specjaliści, eksperci - tak w Telewizji Republika, w trakcie rozmowy z wiceszefową „Gazety Polskiej Codziennie” Katarzyną Gójską-Hejke doradca prezydenta Bronisława Komorowskiego, Tomasz Nałęcz tłumaczył udział byłych funkcjonariuszy SB i ZOMO w redakcji najważniejszego dokumentu dotyczącego bezpieczeństwa narodowego Polski.

Nagranie w trakcie którego prof. Nałęcz plącze się tłumacząc z pracy funkcjonariuszy Służby Bezpieczeństwa i Zmotoryzowanych Odwodów [...] Obywatelskiej w „Białej Księdze Bezpieczeństwa Narodowego” - bije rekordy popularności. Cytujemy rozmowę w całości:

- Bardzo poważny tekst tej prezydentury „Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego”. Spojrzałam na stopkę redakcyjną, wśród autorów znalazłam 6 współpracowników Służby Bezpieczeństwa, komunistycznej bezpieki, w tym jeden funkcjonariusz ZOMO. Zastanawiam się skąd to się bierze? Dlaczego do spraw bezpieczeństwa państwa pan prezydent Komorowski dobiera sobie ludzi tego typu?

- Po pierwsze nie prezydent ludzi dobierał...

- Przepraszam, a kto ich dobierał?

- ...poza tym, niech mnie pani poprawi, zdaje się że tych współpracowników było kilkuset. Kilkuset, prawda?

- Ale kluczowi, to są byli tajni współpracownicy lub kontakty operacyjne SB.

- Zazdroszczę pani tej wiedzy

- To jest wiedza publiczna, można sprawdzić, to nie jest nic niesamowitego

- Wie pani... eee... to nie wiem, widocznie ja nie funkcjonuję w przestrzeni publicznej, bo tej wiedzy nie posiadałem i od pani się dowiaduję. Natomiast...

- Chociażby wiceszef BBN-u, już dziś nie jest wiceszefem BBN-u, ale zarejestrowany jako TW Zelwer, Zdzisław Lachowski.

- Złego pani eksperta zaprosiła, bo ja naprawdę nie jestem ekspertem od tajnych współpracowników i służby bezpieczeństwa. Wiem, że w tym strategicznym przeglądzie bezpieczeństwa narodowego brali udział najwybitniejsi polscy specjaliści, eksperci. Kilkaset osób, widziałem tych ludzi, bo uczestniczyłem w większości tych spotkań. Nie wykluczam, że wśród tych kilkuset osób jest i ta szóstka, ufam w pani słowa. Ale nic mi na ten temat nie wiadomo, podejrzewam że nic na ten temat nie wiadomo też i Bronisławowi Komorowskiemu. Stwarzanie wrażenia, że prezydent skrzyknął grono ubeków, żeby opracować taki dokument...

- Panie profesorze, zespół systemu bezpieczeństwa narodowego, Andrzej Karkoszka - zarejestrowany tajny współpracownik o ps. „Eta”, „Karaś”, „Makowski”. Możemy iść tak dalej. To są informacje, które są w przestrzeni publicznej, zostały opublikowane przez Instytut Pamięci Narodowej.

- Czuję się zażenowany tą historią. Pamiętam Andrzeja Karkoszkę, jako wiceministra obrony narodowej bardzo aktywnego przy wprowadzaniu Polski do NATO.

- Wcześniej był na tzw. czarnej liście NATO, to było na samym początku lat 90.

- Ja go pamiętam, jako wiceministra, który aktywnie zajmował się akcesją do NATO w drugiej kadencji Sejmu, czyli w latach 93-97. Mamy po prostu różne pamięci.

- To nie jest kwestia mojej pamięci, bo przyznam szczerze, że akurat sam początek lat 90. to nie jest okres, który dobrze pamiętam. Być może wyglądam poważniej.

- Nie, nie, nie, wie pani, jestem historykiem, człowiek niekoniecznie musi coś osobiście zaświadczyć, żeby być ekspertem z danej wiedzy.

- To są dokumenty, na których właśnie historycy pracują. To nie jest tajna wiedza.

- Jestem w stanie widzom telewizji Republika zagwarantować, że na pewno kluczem doboru tego grona ekspertów nie była współpraca z SB. To są naprawdę najwybitniejsi eksperci.

- Pan Karkoszka doradzał Wojciechowi Jaruzelskiemu, dziś podsądnemu Jaruzelskiemu.

- Pewnie znalazł się w tym gronie dlatego, że to jeden z wiceministrów obrony narodowej i ekspert pracujący w międzynarodowych instytucjach. Nie potrafię powiedzieć jak z tym okresem o którym pani mówi. Ufam, że pani to sprawdziła, skoro pani publicznie taką wiedzę prezentuje. Na pewno nie dla takich umiejętności tacy ludzie zostali zaproszeni. Próba stworzenia wrażenia, że o to jeden z najważniejszych dokumentów dotyczących bezpieczeństwa w Polsce, jest dziełem tajemnych sił esbeckich - uważam to za ogromne nadużycie.

- To nie są tajemne siły.
Co do filmu,to juz go zablokowali,ale myślę ze na TV REPUBLIKA JEST DOSTĘPNY.
I nie obrażaj ludzi z Podkarpacia.
Odpowiedz
1
@ Bolo
dnia 15.02.2014, 17:32 · Zgłoś
Ale w jaki sposób ja zakłamuję historię? Obraziłem całe podkarpacie? Wybacz kolego, ale na tym poziomie nie potrafię dyskutować. Podejrzewam, że jesteś bardzo nieszczęśliwym, być może chorym z nienawiści człowiekiem. Nie potrafisz uszanować poglądów innych ludzi. "Kto nie z nami ten przeciwko nam". Czyli kto nie popiera PiS-u ten zdrajca i nie jest patriotą. Nie jestem zwolennikiem PO, ale jak czytam takie [...] robi mi się niedobrze. Potrafisz tylko rzucać inwektywy (sprawdź w słowniku) i ujadać, cytując TV Republika i TV Trwam. Znam historię pana Wildsteina, ale nie chcę Ci jej przytaczać, bo i tak byś nie uwierzył i pomyślał że zakłamuję historię. Wy po prostu tak macie. Co dla Was niewygodne to kłamstwo i zdrada. To musi być straszne być takim zgorzkniałym, wszędzie widzącym zło człowiekiem. Mimo wszystko życzę pogody ducha i czasem uśmiechu.
Odpowiedz
1
@ Bolo
dnia 15.02.2014, 18:01 · Zgłoś
Wierz mi dla PiS-fana nie ma to większego znaczenia.
Odpowiedz
-1
@ FAN
dnia 15.02.2014, 18:10 · Zgłoś
Tak też przepuszczałem,wydmuszka nie jajo.
Właśnie sam sobie zaprzeczasz,tobie wolno a mi nie wolno mieć własnego zdania.
Pisząc że twoje słowa teraz wklejam.Tu bez względu na wszystko bogiem jest Jareczek. Mógłby obiecać jaślanom dostęp do morza, a oni to spokojnie łykną i zagłosują na PiS. Ale PiS da [...] igrzyska (np ukarze Tuska za tzw. zamach). Gospodarka padnie ale Jarek powie, że PO zostawiło w takim stanie kraj, że nic nie dało się już zrobić. Pogrozi piąsteczką NIemcom, zerwie stosunki z Rosją ku uciesze [...] [...].
Ty się nazywasz Polakiem,gdzie ty nauczasz?,człowieku.
Ty nazywasz śmierć 96 osób igrzyskami,ja który twierdze że był to zamach i nie tylko ja,aż 35% tak uwarza,a 75%społeczeństwa chciało komisji między narodowej.
W jakim stanie mamy gospodarkę,co my produkujemy?,człowieku [...].Polska leży na kolanach,Co [...] przejmie jak Tusk przegra,jakie zakłady wymień,co jeszcze tusk nie sprzedał?CZEKAM!.
Moja rada,zmień obywatelstwo,na Niemieckie lub Rosyjskie.Wiesz dlaczego,bo jak zaczne obrażać to nie chce ubliżać Polakowi,tylko tylko zaborcom Polski!!.
Zakompleksioni Polacy?,jesli mam powiedzieć że jesteś mądry,to sam o sobie powiem ze jestem [...].
Odpowiedz
0
@ FAN
dnia 15.02.2014, 18:13 · Zgłoś
I nie dawaj sobie sam plusów O mędrcu.
Odpowiedz
1
@ Bolo
dnia 15.02.2014, 22:11 · Zgłoś
Doktor Nigborowicz przyjmuje na Jana Pawła. Igrzyska, czyli procesy, kary, nazywanie ludzi zdrajcami, sprzedawczykami itd. Nie nazwałem igrzyskami śmierci 96 osób.(kłania się czytanie ze zrozumieniem). Co do zamachu. Można o Rosjanach powiedzieć wiele złego, ale nie że są [...]. [...] prezydenta innego kraju na własnym terytorium? No nie bardzo.
Odpowiedz
3
@ Bolo
dnia 15.02.2014, 22:16 · Zgłoś
No i ta wyprzedaż Polski. Nie zaczęła się od Tuska. Mają ją na sumieniu wszystkie ekipy po 89r. Na tym kończę tą żenującą dla mnie polemikę(polecam słownik). To uwłacza inteligencji przeciętnie rozgarniętego człowieka.
Odpowiedz
1
@ misza
dnia 18.02.2014, 10:21 · Zgłoś
jak każda ekipa? to za PIS-u co sprzedali?
Bolo przestań pisać głupoty! Oczywiście żę PIS musi dojść do władzy!! Zgadzam się z Fanem w 100%
Odpowiedz
33
@ M.
dnia 14.02.2014, 08:03 · Zgłoś
Najpierw występy, później propaganda. Przypomina dawne, czerwone czasy. Abstrahując, czy tylko ja mam wrażenie, że PO próbuje zdobyć głosy głównej grupy wiekowej wyborców PiS?
Odpowiedz
3
@ tik
dnia 14.02.2014, 14:00 · Zgłoś
a czym się różnią czerwone czasy od czarnych nie kijem go tylko pałą
Odpowiedz
42
@ emeryt III wieku
dnia 14.02.2014, 07:23 · Zgłoś
Kampania,kampania i tak jej nic nie pomoże!Trzeba będzie wracać na wójta gminy!
Odpowiedz
-19
@ dla myślących
dnia 14.02.2014, 07:41 · Zgłoś
ma Kobieta duuużo racji w sprawie [...] i trymkiewicza.

W pierwszym przypadku nagonka [...] w drugim szał mediów.

Ogólnie jest w bardzo w porządku.
Odpowiedz
32
@ DJ Bobo
dnia 14.02.2014, 09:49 · Zgłoś
Kity pani europoseł ! Wszystkie inwestycje które mają plakietkę "UE" to są Nasze podatników pieniądze i aż wstyd zeby taka osoba tego nie wiedziała i kolowała spoleczeństwo . Nie było tam nikogo na sali kto by zapytał skąd UE ma pieniądze ? Wygrała w totka jak Wałęsa ? Czy moze spadły z nieba ? Dokąd ludzie nie pojmą że wszystkie fundusze to ich podatki to bedzie można wciskac takie banialuki że ktoś Nam coś da . Ktos powie że Polska mniej wpłaca niez dostaje ? Po pierwsze to przejsciowe i za jakiś czas się zmieni ( taki haczyk na nowych członków ) , po drugie budżety Niemiec Angli Francji - czyli tych co najwiecej wpłacają to przecież też podatki Polaków którzy pracują w tych krajach , a także podatników polskich którzy robią zakupy w marketach należących do zachodnioeuropejskich koncernów .
Warto o tym pomysleć i nie robic z siebie biedaków ktorzy tylko biorą z funduszy UE !
Odpowiedz
13
@ uświadomiony
dnia 14.02.2014, 14:30 · Zgłoś
W kampanii mówi się to co ludzie chcą usłyszeć.
Odpowiedz
3
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 14.02.2014, 19:05 · Zgłoś
Chętnie posłuchałbym jej "medytologii" na temat życia w tym euro-kołchozie za te odgórnie ustalone kwoty i nie wymagające żadnego wsparcia {~ 550zł/ os/ msc}. Może tak dla odmiany społeczeństwo ustali im maksymalne pułapy ich poborów "przesiąkniętych potem i wyrzeczeniami i haraczami" tych , którzy wypracowują dochód narodowy. Niech korzystający z tych środków odpowiedzą sobie na pytanie: czy przypadkiem nie są pasożytami i żerują na tych na dole nie mogących związać końca z końcem...
Odpowiedz
8
@ wielki człowiek
dnia 14.02.2014, 20:06 · Zgłoś
Zwykle w Jaśle rodziły się niemowlęta a tu nagle dowiadujemy się ,że urodził się wielki człowiek, który ma receptę na wszystko: na bezrobocie, na [...], na straszne oczy wilka, na czyste środowisko i dłuższe nasze życie itp. itd. gładkie słowa o wszystkim i niczym.
Przypadkowo oczywiście zaszczyca Jasło w okresach przedwyborczych aby przekazać recepty na bezrobocie studentom III wieku, którzy roboty może nie będą szukać po ukończeniu studiów i nie zadają kłopotliwych pytań. Oczywiście nikogo nie promuje, wody nie leje - same konkrety i dobre rady. Tak trzymać i patrzeć końca.
Odpowiedz
1
@ misza
dnia 18.02.2014, 10:05 · Zgłoś
chyba dla myślących inaczej!!!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.