Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Strona główna

Jasło gra z WOŚP!

190

Od rana na ulicach Jasła i wielu innych miejscowości w powiecie jasielskim można spotkać wolontariuszy z puszkami oznaczonymi logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To już 31. Finał Orkiestry. Pieniądze z tegorocznej zbiórki przeznaczone zostaną na zakup sprzętu do szybkiej identyfikacji bakterii, którymi zakażenie może doprowadzić do sepsy. Jasielski sztab WOŚP uwija się jak w ukropie, aby dopiąć wszystko na ostatni guzik przed wieczornymi koncertami i licytacjami przedmiotów przekazanych przez darczyńców.

Zdjęcia z kwesty obejrzycie w FOTOGALERII

Sztab WOŚP w Jaśle pracuje na pełnych obrotach. W budynku Jasielskiego Domu Kultury, który gości wolontariuszy, trwają przygotowania do wieczornych licytacji. Warto zaznaczyć, że przekazane przez darczyńców przedmioty, bony, czy też vouchery można licytować również na aukcjach Allegro.

Do godziny 21:30 zebrano około 101 tys. zł.

Wolontariusze od rana przemierzają ulice Jasła i innych miejscowości w powiecie jasielskim. Mieszkańcy miasta chętnie podchodzą do nich, aby wrzucić do puszki wolne datki. W zamian otrzymują uśmiech i czerwone serduszko, które następnie trafia na przykład na kurtkę, płaszcz, bądź też torebkę. Zmarznięci udają się do siedziby sztabu WOŚP gdzie mogą się ogrzać, napić ciepłej herbaty i posilić przed kolejną turą kwestowania. W organizacji jasielskiego finału WOŚP pomagają między innymi strażacy ochotnicy.

W zbiórkę włączył się także Space Morsy - Jasielski Klub Endorfin. Niedzielnemu morsowaniu na Wisłoce towarzyszyła zbiórka wolnych datków do puszki. Nie zabrakło dobrej zabawy, muzyki i ciepłych kiełbasek. 

Zdjęcia z morsowania obejrzycie w FOTOGALERII

Wszyscy z niecierpliwością oczekują na wieczorne koncerty. Występy artystów będzie można śledzić na płycie jasielskiego rynku od godz. 17. Zagrają zespoły: Wieża, Seila i Bimber. Pojawią się także stoiska z ciepłymi napojami i jedzeniem.

MD

Napisany dnia: 29.01.2023, 13:32
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz Wyświetlaj:
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 13:43
Ocena
komentarza:
-79
Nie wspieram Owsika i WOŚP!
Pan Owsiak jest totalnie nietransparentny, nie można dokopać się do wiadomości co robił przed 89 prócz pracy jako szpicel SB na Jarocinie, a ze wszystkich wersji rodowodów WOŚP ten o Wielkiej Orkiestrze Służby Bezpieczeństwa jako zabezpieczeniu interesów rodzin komunistów po zmianach ustrojowych w wyniku ustaleń okrągłostolowych i Magdalence wydaje się najbardziej prawdopodobny.
Pomijając te fakty, to WOŚP uczy ludzi wykrzywionej moralności, kalkulacji i pseudo dobroczynności.
@ wsiur
dnia 29.01.2023, 13:47
Ocena
komentarza:
59
sprawdz jakie funkcje w SB mial prezes i reszta jego partii?!
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 13:54
Ocena
komentarza:
-37
Sprawdziłem.
Dla każdego człowieka z trzycyfrowym IQ dość oczywistym będzie, że w tym układzie każdy ma korzyści, na każdego ma haki i dlatego Kaczor jedyne na co mógł sobie pozwolić to pogonienie WOŚP z TVP - reszta to teatr dla mas zwany polityką.
Ci z dwucyfrowym IQ wierzą w baśń o elektryku, który mimo, że miał problemy żeby sklecić zdanie, to przegnał w pojedynkę komunistów i sam zmienił ustrój.
@ WOŚP
dnia 29.01.2023, 14:08
Ocena
komentarza:
-28
Orkiestra powinna grać 6 stycznia. Wtedy były Orszaki Trzech Króli i mogli zebrać dużo pieniędzy.
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 14:11
Ocena
komentarza:
-18
Albo 7 Listopada z okazji święta Wybuchu Rewolucji Październikowej.
@ dragoness
dnia 29.01.2023, 14:28
Ocena
komentarza:
27
Zalecam przeczytanie, jeśli to nie zbyt wielki wysiłek. "WOŚP kontra budżet państwa. Oto kto i ile daje na sprzęt w szpitalach"
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 14:41
Ocena
komentarza:
-19
Ja zalecam Pani czytanie...jako takie.
Chociaż w Pani przypadku może należałoby zacząć od lekcji pokory i słuchania?
Nie wiem. Proszę się wspiąć na szczyt swojego ego i tam to przemyśleć.
@ dragoness
dnia 29.01.2023, 14:46
Ocena
komentarza:
5
Ulżyło panu? Proszę nie zapomnieć o higienie.
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 14:59
Ocena
komentarza:
1
Nie ulżyło, bo nie była to kwestia napięcia, a próba dopasowania się do pani narracji, ale nie sądziłem, że wyzywając ludzi od idiotów, insynuując różne rzeczy i przejawiając troskę o umiejętność czytania sama jest aż tak przewrażliwiona?
Może to przez niewłaściwa higienę, o której pani wspomina? - oczywiście higienę umysłowo mentalną.
@ Do zgniły melon
dnia 29.01.2023, 15:21
Ocena
komentarza:
32
Najpierw piszesz ' najbardziej prawdopodobny' a zaraz potem 'pomijając te fakty' - normalny cymbał. Nie chcesz nie dajesz co innego na rządzących musisz dać.
@ Do komentujących
dnia 29.01.2023, 15:23
Ocena
komentarza:
-9
Nie karmcie dragoness Kijak!
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 15:30
Ocena
komentarza:
-34
Jeśli nawet uznamy to za błąd, który wystarcza żeby odmówić mi człowieczeństwa i zdiagnozować debilizm, to nie czuję się taki ostatni w kraju, którego elity "cofają się to tyłu", "robią coś pewien okres czasu" i " czytają co pisze".
Jednak rozumiem, że na potrzebę retoryki musiałeś coś znaleźć.
Doceniam to, serio, ale podaj mi pięć nazwisk medialnych ludzi, których szanujesz, a na takiej samej zasadzie jaką tu pokrętnie stosujesz udowodnię ci, że są jak to powiedziałeś "cymbałami"
@ Jaślak
dnia 29.01.2023, 15:30
Ocena
komentarza:
41
Zawsze się znajdą jakieś tempe trole które każdą szlachetną inicjatywę która przynosi tyle dobrego potrafią [...] i obszczekać. To bardzo źli ludzie którzy nie znają jak bardzo takie akcje są szlachetne i potrzebne.
@ do złoty melon
dnia 29.01.2023, 15:31
Ocena
komentarza:
32
Co robił przed 1989 r? Nawet dzieci chłoptasiu wiedziały że prowadził programy w Rozgłośni Harcerskiej i pisał w "Na Przelaj". I był o wiele bardziej transparentny niż ci twoi prawacy jak Kaczyńscy co wyleźli spod kamienia w 1990 r. na grzbiecie Lecha Wałęsy o których wcześniej nawet pies z kulawą nogą nie wiedział.
@ do@ Do komentujących
dnia 29.01.2023, 15:31
Ocena
komentarza:
-13
No post to akurat faktycznie by jej dobrze zrobił.
Chociaż podobno ma duże spadki kaloryczne, bo tropi idiotów po forach - hobby takie.
@ do@ do złoty melon
dnia 29.01.2023, 15:36
Ocena
komentarza:
11
W jakim kraju ja żyję?
Elektryk z dwucyfrowym IQ i młotkiem w ręce odmienił świat.
Juras puszczał za młodu płyty.
Ludzie wyzywający wszystkich od idiotów apelują o szacunek i nie dają wiary, że krytyka WOŚP nie jest równoznaczna z miłością do ElKaczafiego.
Największy sukces polityków - wparcie idiotom pakietowanych poglądów.
@ Do@ Jaślak
dnia 29.01.2023, 15:39
Ocena
komentarza:
-7
Kolego, ale "Tempe trole" to się inaczej pisze.
Pogadałeś sobie i fajnie, ale według wykładni użytkownika @ Do zgniły melon jesteś cymbałem i nie masz prawa głosu.
@ matka kurka kontrowejsje net
dnia 29.01.2023, 15:54
Ocena
komentarza:
-4
[Komentarz nie na temat]
@ Do melona ale podgnilego
dnia 29.01.2023, 16:40
Ocena
komentarza:
10
To święto jest już zarezerwowane przez rodziców większości dzisiejszych rządzących jako święto resortowe
@ Zloty melon?
dnia 29.01.2023, 16:51
Ocena
komentarza:
1
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ dragoness
dnia 29.01.2023, 16:57
Ocena
komentarza:
4
Uspokój się. Nie lubię chamstwa.
@ Kaczyński
dnia 29.01.2023, 17:14
Ocena
komentarza:
13
Nie wspierasz ,sle pod aparatami leżał będziesz ,jak zajdzie potrzeba
@ matka kurka kontrowejsje net
dnia 29.01.2023, 17:55
Ocena
komentarza:
-8
Ja też się dziwie że mimo upływu tylu lat "działalności" owciaka jest tylu baranów co się na ten szwindel nabiera. Tym bardziej gdy zbiera na "służbę zdrowia" w której to Polak jest obywatelem drugiej kategorii wyprzedzony przez przybyszów zza wschodniej granicy.
@ Ow$$ik
dnia 29.01.2023, 18:42
Ocena
komentarza:
9
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Obserwator
dnia 29.01.2023, 20:01
Ocena
komentarza:
2
Od dłuższego czasu spokojnie analizuję komentarze ,"dragones" i mam na jedynà odpowiedź , PRZEROST FORMY NAD TREŚCIĄ
@ Jadwiga
dnia 29.01.2023, 20:46
Ocena
komentarza:
6
Przełącz sobie czasem TV Szczujna na jakiś inny kanał.Obojętnie czy Polsat,TVN a jak ,chociaż nie wydaje mi się abyś znał inny język, jak język z Torunia, i posłuchaj CNN,BBC w ich językach,to nie będziesz pisał idiotyzmów.
@ Jadwiga
dnia 29.01.2023, 20:50
Ocena
komentarza:
9
To było do tego kogoś kto podaje się za "Złotego Melona"
@ Ciekawy
dnia 29.01.2023, 20:56
Ocena
komentarza:
-5
Uzbierajs tyle ile zapłacimy kary za Ziobrę ? To byłby rekord.
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 20:59
Ocena
komentarza:
-9
Jadwiga następna mądra odwrotnie, której pakietowane poglądy i telewizja oglądana w pięciu językach zrobiły galaretkę z mózgu do tego stopnia, że nie dość, że nic już do niej nie trafia, a jeszcze mniej ogarnia, to jeszcze sama ma się za tą lepszą, rozumniejszą, a pogardą walczy o szacunek i tolerancję.
Jakie to...typowe w sumie.
Jednyną rozmowę jaką można odbyć z takimi nienachalnie inteligentnymi osobnikmi, to ta w stylu:
- włącz sobie TVN
- a ty sobie włącz Tvp.
Jadwiga skarbie...ty sobie włącz youtuba, albo facebooka...a najlepiej Playstation.
Gdzie ja żyję?
@ Florek
dnia 29.01.2023, 21:06
Ocena
komentarza:
5
No, słyszysz co mówi Jadźka?
Włącz sobie zagraniczne tv.
Tam jest tylko prawda i fakty.
@ do złoty melon
dnia 29.01.2023, 21:25
Ocena
komentarza:
5
Nie być równie głupim jak ty nie oznacza jeszcze "nachalnej inteligencji".
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 21:29
Ocena
komentarza:
-6
Tak samo nie wyklucza, a biorąc pod uwagę, że nie potrafisz przeczytać poprawnie dwóch słów nie przewiduje jakiejś rewelacji,a raczej twoje dwucyfrowe IQ.
@ Złoty cielec
dnia 29.01.2023, 21:44
Ocena
komentarza:
4
7 listopada to święto założenia twojej partii Tombakowy Melonie
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 22:32
Ocena
komentarza:
1
Partie to ty chyba musiałeś niezła wciągnąć nosem sądząc, bo "mądrościach" które wypisujesz.
@ Kika
dnia 30.01.2023, 09:34
Ocena
komentarza:
6
Nie cierpie takich imbecyli którzy nie dają nie pomagają a najwięcej gadają. Tylko ciekawi mnie czy będąc w szpitalu nie korzysta ze sprzętu WOŚP. Niech wtefy się wykaże i odmówi leczenia z tego sprzętu bo to jest od Jurka. Niech leczy się na aparatach od Szumowskiego
@ Złoty Melon
dnia 30.01.2023, 13:41
Ocena
komentarza:
1
Nie cierpię takich imbecyli, którzy nie dość, że nie potrafią czytać, to jeszcze nie myślą.
Powtarzam specjalnie dla ciebie.
Podpisz deklaracje, że chcesz być leczony tylko na sprzęcie od Owsiaka, zwolnij mnie z podatku zdrowotnego, albo stwórz alternatywę i nie widzę problemu.
Ewentualnie chciałbym mieć wybór żeby nie płacić podatków na szpitale, w których stoi sprzęt Jurka i tylko w tych być leczonym.
Czy nie? Nie da się?
@ js
dnia 30.01.2023, 14:48
Ocena
komentarza:
0
A niby dlaczego mam być leczony tylko na sprzęcie od Owsiaka skoro płacę podatki i składkę zdrowotną? Chyba ci tombak przeżarł mózg do szpiku.
@ gieroj
dnia 30.01.2023, 15:00
Ocena
komentarza:
1
Jak nie wspierasz to sie [...]
@ Ja
dnia 30.01.2023, 15:33
Ocena
komentarza:
2
Ale w razie potrzeby skorzystasz z urządzeń zakupionych przez niego.zaklamancu
@ Ulan
dnia 30.01.2023, 16:59
Ocena
komentarza:
1
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ zjela
dnia 31.01.2023, 12:47
Ocena
komentarza:
1
Noooo, za to Rydzyk za państwowe pieniądze robi co chce i nikt nie ma możliwości skontrolować tego klechę wstyd a ty "Złoty Melon" stań sobie przed lustrem i zapytaj sam siebie " to ja Złoty Melon - jestem taki kretyn...
@ Yozef
dnia 02.02.2023, 18:44
Ocena
komentarza:
2
Bez jaj przelewy rzad powinien sprawdzic .i powiedziec ile zebrano z puszek
@ Yozef
dnia 02.02.2023, 18:45
Ocena
komentarza:
2
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ jozek
dnia 29.01.2023, 13:44
Ocena
komentarza:
17
super inicjatywa, szkoda ze jedyna sluszna partia nie wspiera tylko pompuje pieniadze w jedyna sluszna telewizje
@ Super
dnia 29.01.2023, 17:16
Ocena
komentarza:
18
no fakt dla zwolenników opozycji itd super przy okazji pewnych dobrych celach robionych przez ludzi tworzy się mit autorytet osoby o której jeśli ktoś powie coś negatywnego jest atakowany że nie chce pomocy dzieciom itd. Socjotechnika na mistrzowskim poziomie. O ile ta cała akcja nie byłaby tak jednoznaczna politycznie mogłaby być nawet ok.
@ Babka
dnia 29.01.2023, 21:33
Ocena
komentarza:
6
Za Ziobrę płacimy wielokrotnie więcej kary i nic się nie dzieje.
@ Ulan
dnia 30.01.2023, 17:01
Ocena
komentarza:
1
Szkoda,że twój guru głosi anty Polskie tezy i szczuje na partiotow
@ Takie wyliczenie
dnia 29.01.2023, 13:57
Ocena
komentarza:
12
Proszę o sprostowanie błędu w obliczeniach, jeśli gdzieś takowy zobaczycie. Byłem bardzo młodym człowiekiem, kiedy pan Owsiak zorganizował po raz pierwszy orkiestrę. Był to czas krótko po komunie i społeczeństwo nasze podzieliło się w ocenie postaci głównego aktora tej imprezy, jednakże prawie każdy znany mi człowiek poparł inicjatywę pomagania dzieciom poprzez urządzanie takiej składki. Nie wszyscy byli zauroczeni postacią organizatora, ale sama idea, rozwijana od wielu lat w krajach Europy zachodniej, jak Niemcy czy Francja wydawała się szczytną, choć tam nie ma głównych aktorów. Nikt nie zyskuje popularności na takich akcjach, nie staje się autorytetem moralnym itp bo jest to akcja dobroczynna, ale cóż, my Polacy nie mieliśmy wyboru. Nie każdy mógł wejść do tv i zrobić akcję wg sprawdzonych zachodnich koncepcji, bez kreowania idoli. Może tak lubimy i CH...j
Pomimo pewnych zastrzeżeń personalnych wsparłem tę akcję 30 razy. Tylko jeden raz, gdy moim zdaniem aktor poszedł na pewne marsze, nie przełamałem się i nie wrzuciłem.
W XXI wieku nie dałem nigdy poniżej 20 zł, jako umiarkowany miłośnik, ze względów personalnych, podkreślam, a nie ideowych
To wytłumaczcie mi, wszyscy zagorzali miłośnicy osoby organizatora, jak to jest możliwe, że przez 30 lat zebrano poniżej złotówki na łebka, skoro ja umiarkowany antagonistą od strony personalnej, daje co najmniej ponad 20 razy więcej, a bywało, że jeszcze wielokrotnie więcej. To gdzie są miłośnicy, bardzo zwykle głośno manifestujący niechęć do sceptyków
Policzmy. 1,7 miliarda złotych w akcji ogólnoświatowej, w której biorą udział ludzie na całym świecie, to gdy to podzielimy przez liczbę 30 (lat) i 60 milionów, bo tyłu jest Polaków na świecie, to wychodzi grubo poniżej złotówki. Tylko ja i tacy jak ja, umiarkowani sceptycy chrześcijanie wychodzący z kościołów po mszach i inni krytykowani przez Was wpłacają? Wytłumaczcie
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 14:08
Ocena
komentarza:
2
Tu nie ma co tłumaczyć, tylko wystarczy zaglądnąć do dokumentów finansowych, ale skoro Pan Owsiak odmówił ich udostępnienia chyba w 2015 nawet sądowi, to nie byłbym optymistą.
Ja osobiście nie wrzucam nawet grosika, ale jak komuś pomagają stwarzane pozory dobroczynności, to jego wybór.
@ Do złoty
dnia 29.01.2023, 14:20
Ocena
komentarza:
5
Drogi człowieku. Ja nie krytykuję ani tych, którzy dają, ani tych, którzy nie dają, bo każdy ma swoje motywację i ma do nich pełne prawo. Pytam, jak to możliwe, że przy takiej reklamie, oprawie medialnej, zaangażowaniu w pracę takiej ilości dzieciaków (moje również biegały z tymi serduszkami, bo uważam, że ludziom należy się wolność wyboru i dojrzewania do własnego autonomicznego osądu), przy tylu koncertach, atrakcjach, pokazach służb, przejażdżkach sutkami strażackimi, wystawach, reklamach itd wychodzi tylko po 75 groszy na Polaka. Dwa pokolenia zdążyły w tym czasie uzyskać pełnoletność. Czy tylko na tyle nas stać. Według oficjalnej retoryki, większość ludzi popiera Owsiaka, a tylko pisiory nie. Ja nie jestem miłośnikiem żadnej partii, w tym PiSu, ani miłośnikiem Pana Owsiaka a daje kilkadziesiąt razy więcej niż średnia. Gdyby ta większość, która popiera całym sercem pana Owsiaka i stoi za nim murem dawała chociaż po 20 złotych od człowieka to kwota byłaby nieporównywalnie większa. A czymże jest 20 zł dla miłośników. Załóżmy, że 20 milionów Polaków kocha Pana Owsiaka i popiera inicjatywę to jeśli te dwadzieścia milionów dałoby chociażby po 10 zł co roku przez 20 lat to kwota wynosiłaby dziś 4 miliardy, a nie 1,7 miliarda. Nie chcę mi się już wierzyć w tę miłość. 20 milionów kochających i stojących murem powinno raz w roku dać stówę i to co najmniej. Tylko wtedy dochodzimy już do 40 miliardów, a nie 1,7 miliarda. Gdzie tkwi błąd? Ta nasza dobroczynność, głośna rzekomo na cały świat warta 75 groszy na łebka?
@ Do złoty
dnia 29.01.2023, 14:43
Ocena
komentarza:
11
Dla przykładu. Francuski telethon, prowadzony przez Francuskie stowarzyszenie chorób związanych ze zwiotczeniem mięśni, który jest największą tego typu i najstarsza w Europie zbiórka na świecie, zbiera co roku ponad 400 mln w przeliczeniu na złotówki, ale nikt nie ma prawa na nim zarabiać, co roku ma inną twarz, najczęściej są to piosenkarze, nikt nie może za nic brać kasy i nikt nie mówi, że to największa zbiórka na świecie. Po prostu zbierają kasę dla chorych dzieci
@ do złoty melon
dnia 29.01.2023, 15:38
Ocena
komentarza:
3
Łżesz. Pan Owsiak nie odmówił dokumentów finansowych, które są zresztą jawne tylko danych darczyńców do czego nie miał prawa bo podlegają ustawowej ochronie.
@ Złoty cielec
dnia 29.01.2023, 21:52
Ocena
komentarza:
5
Do złotego w 2022 roku WOŚP zebrał 224 376 706,35 złotych co podzielone przez te twoje 20mln miłośników WOŚP daje 11 zł i 21 groszy na głowę. Te miliardy to ci się chyba z Elektrownią Ostrołęka czy z Centralnym Portem Kosmicznym mylą
@ Do złoty cielec
dnia 29.01.2023, 21:59
Ocena
komentarza:
1
FYI

[...]

1,75 miliarda przez 30 lat. Wziąłem te dane z wyborczej.

To daje po 75 groszy średnio na Polaka, chyba że przeliczysz i wyjdzie ci inny wynik.
@ Kraj na wymarciu
dnia 29.01.2023, 23:06
Ocena
komentarza:
1
To o czym piszesz to czysta statystyka , a do tego raczej w taki sposób bym nie podchodził. Trzeba by zacząć aby od tych 60mln polaków odjąć takich
- co mieszkają w miejscach w których nie są prowadzone zbiórki
- nie interesują się krajem
- dzieci
- starców
- takich co im wszystko wisi
- przeciwników WOSP

Jak na wstępie napisałem to statystyka ,a ona wygląda tak : Jak weźmiemy nas dwóch i jak ja zdradzam żonę to statystycznie obaj zdradzamy żony po połowie.
Tak że z tych 60 mln to 50 mln można wyłączyć z dawania do skarbonek WOSP
@ Do kraj na wymarciu
dnia 29.01.2023, 23:19
Ocena
komentarza:
-2
Ok. To wypada po 5 złotych na darczyncę, pomijając fakt, że darczyńcami są też firmy, które licytują na setki tysięcy złotych lub więcej. Uwzględniając ten fakt wyjdzie może 3 złote. Jesteś pewien, że tak mało osób popiera WOŚP? Ja dalej jako sceptyk daję wielokrotnie więcej. Kiepscy ci miłośnicy. I teraz pytanie, czy to pokrywa koszty ponoszone przez podatników na imprezy, zabezpieczenie imprez itd itp. Powiem szczerze, przeliczając to wychodzi bardzo mizerny wynik.
To skąd w takim razie tak ostra krytyka wymierzona w sceptyków? 3 złote raz do roku.
Powołam się po raz kolejny na przykład pierwowzoru tej akcji, francuskiego Telethonu.
Tam nie ma idola, autorytetu moralnego, angażowania środków publicznych na taką skalę, a są wyniki.
Co roku słyszę, że akcja jest ogólnoświatowa, a Ty uświadamiasz mnie, że to tylko jeden na sześciu Polaków wrzuca jakieś marne kilka złotych raz na rok i to powoduje uśmiech na twarzach ludzi. Z jakiego powodu ten uśmiech?
@ js
dnia 30.01.2023, 10:24
Ocena
komentarza:
-2
1,75 mld. zł. podzielona przez 38 mln. daje 46 zł. Nawet jeśli podzielisz to przez 30 lat wyjdzie 1,50 zł. matematyku od 7 boleści.
@ Do js
dnia 30.01.2023, 10:46
Ocena
komentarza:
1
Tyle, że od 30 lat słyszę, że gramy na całym świecie, a samych Polaków na całym świecie jest 60 milionów
@ Do js
dnia 30.01.2023, 10:49
Ocena
komentarza:
1
Czyli nie jest prawdą, że orkiestra gra na całym świecie i jednoczy wszystkich Polaków. Tylko nieliczni w Polsce uczestniczą, bo nie chcesz mi chyba powiedzieć, że te grosze na głowę to masowy udział i synonim wielkiego poparcia.
@ js
dnia 30.01.2023, 15:35
Ocena
komentarza:
-1
Gdzie masz te 60 mln? Pewnie razem z polskimi Żydami i Polonusami w 3 pokoleniu co polskiego już nie pamiętają a angielskiego się jeszcze nie nauczyli. PS. Nie grosze na głowę tylko już dziś jest 5 zł. Razem z tobie podobnymi.
@ Do js
dnia 30.01.2023, 16:09
Ocena
komentarza:
0
Ja akurat zdecydowanie zawyzam statystykę, jako sceptyk od strony personalnej. Popieram ideę na której wzoruje się orkiestra, a która to idea została zaimportowana. Co do liczby Polaków to jest to wiedza powszechnie dostępna. Co roku też słyszę, że gramy na całym świecie. To jak jest z tym całym światem? Podwyższa ilość groszy na Polaka czy obniża, czy też grany tylko lokalnie? I co to jest 5 zł raz na rok na Polaka. A skąd te 5 zł tak, poza wszystkim.
Znamienne jest to, że jacyś strasznie agresywni są miłośnicy orkiestry, gdy padną fakty na temat efektów składki w przeliczeniu na Polaka. Zastanawiające. Od początku zadeklarowałem się jako wpłacający. Jedynie przeliczyłem wynik ze wszystkich lat i w odpowiedzi ani jednego argumentu
@ js
dnia 30.01.2023, 17:32
Ocena
komentarza:
-1
daj sobie lepiej spokój z tym liczeniem.
@ Do js
dnia 30.01.2023, 19:10
Ocena
komentarza:
3
Tak to może każdy za przeproszeniem zaślepiony fanatyk powiedzieć, ale na świecie są też ludzie, którzy bazują na rozumie i analizie
@ "Nie karmie Owsiaka"
dnia 29.01.2023, 14:08
Ocena
komentarza:
-1
Zapraszam do ogólnopolskiej Akcji przeciwko kłamstwu i manipulacji jaką uprawia biznesmen Owsiak i jego organizacja.

Owsiak wykorzystuje naiwność ludzi czerpiąc z tego ogromne korzyści materialne on sam jak i jego organizacja.

"MAM DOBRE SERCE I NIE KARMIE OWSIAKA"
@ Wiesław
dnia 29.01.2023, 16:54
Ocena
komentarza:
2
Nie musisz karmić Owsiaka. Nikt tego od ciebie nie wymaga. Zostaw w spokoju tych co popierają WOŚP.
Tobie zostaje wspierać Toruń - rób to dalej. To godna inicjatywa.
@ O ile
dnia 29.01.2023, 18:50
Ocena
komentarza:
6
Problemem by było tylko to że przy okazji zarobią sam bym dawał i popierał jakby był to jakiś procent. Dla mnie wielokrotnie gorsze jest tworzenie mitu wielkiego człowieka autorytetu towarzyszą organizatora. Oczywiście on jak całe wydarzenie całkiem dobroczynne "apolityczne" a że każdy ma jakieś poglądy przypadkiem tu większość głównych organizatorów mocno na lewo i czasem powie ... lepiej to niestety działa jak zwykle popieranie w tej czy innej telewizji. No przecież jak taki "dobroczyńca" szpitali czy inna z pań politykuje to przecież trudno się nie zgodzić.
@ Złoty cielec
dnia 29.01.2023, 21:54
Ocena
komentarza:
-2
Wiesław zostaw w spokoju towarzysza "Nie karmie Owsiaka". On w życiu nic nikomu a tym bardziej na tacę nie dał bo on jest prawdziwy komunista i "chonor" mu nie pozwala
@ Złoty Melon
dnia 30.01.2023, 13:42
Ocena
komentarza:
3
Genialne są te szczegółowe rozliczenia robione w paintcie na jednym obrazku.
Nie myśleliście o tym żeby zacząć w końcu myśleć?
@ Djey25
dnia 29.01.2023, 14:22
Ocena
komentarza:
10
Ale wysyp pisowskich trolli.
Jedna słuszna partia, jeden wódz, jedna telewizja TVP.
Dzisiejsze słowa Horały(Pis)Porównał zgwałcone niepełnosprawne dziecko do wieprzowiny, w jakim my kraju żyjemy.
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 14:32
Ocena
komentarza:
-1
Wyraźnie ci napisałem, że dla mnie PIS i Owsiak to dwie strony i dwaj beneficjenci tego samego układu, a polityka to teatr dla plebsu, który merytorykę zastępuje emocjami i zrobiła ci już taką papkę z mózgu, że jedyną retoryka w jakiej potrafisz się poruszać, to przerzucanie się nazwami partii, bo chlodne definiowanie czegoś nawet na podstawowym poziomie cię ewidentnie przerasta.
Myślisz jeszcze?
@ Dzej dzej
dnia 29.01.2023, 14:41
Ocena
komentarza:
0
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Złoty cielec
dnia 29.01.2023, 21:58
Ocena
komentarza:
2
Złoty tombaku czy znasz fundację lub stowarzyszenie które 100% środków pozyskanych inwestują w dobroczynność- a wszyscy współpracownicy i pracownicy pracują za darmo, media mają za darmo i za lokal nic nie płacą? Podaj taką, a będziemy wpłacać bez szemrania
@ js
dnia 30.01.2023, 10:26
Ocena
komentarza:
-1
Nie spotkałem jeszcze krytyka PO, Owsiaka czy TVN by przyznał się że jest PiSowcem. Najlep[iej udawać symetrystę.
@ Do js
dnia 30.01.2023, 16:10
Ocena
komentarza:
0
A dlaczego łączysz dobroczynność z polityką? To jakieś skrzywienie zawodowe, czy zwykły fanatyzm. Niektórzy żyją szczęśliwie bez bicia politycznej piany
@ js
dnia 30.01.2023, 21:46
Ocena
komentarza:
0
[Komentarz nie na temat]
@ wsiur
dnia 29.01.2023, 14:26
Ocena
komentarza:
16
gdzie sa nożycoręki? Nagle ich zabrakło? Maja ważniejsze rzeczy do otwarcia czy prezes zakazal???
@ Zakazał ?
dnia 29.01.2023, 17:24
Ocena
komentarza:
-6
może po prostu nie dają się nabrać jak wielu uczciwych chcących zrobić coś dobrego ale nie zastanawiających się nad tematem ludzi. Niestety za cała akcja stoi potężna jednoznaczna akcja propagandowa lewicy opozycji itd ok mają pełne prawo jednak pod pozorem dobroczynności itd to niezbyt ładnie.
@ dragoness
dnia 29.01.2023, 14:26
Ocena
komentarza:
4
Przyznaję że niezrozumiałym jest, że dobrowolne wpłacanie, lub nie, pieniędzy na WOŚP, budzi tak żywiołowy sprzeciw, a dojenie budżetu państwa, czyli datki przymusowe, na kościół i Rydzyka, nie. Lubicie być dojeni? To taki fetysz, czy co?
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 14:35
Ocena
komentarza:
-1
Bardziej niezrozumiałe jest to, że ludzie którzy są pedagogami dają sobie wciskać pakietowane poglądy i z góry zakłada, że jak ktoś krytykuje WOŚP, to milczy przy kręceniu lodów przez PiS i nie wychodzi z kościoła.
Artykuł jest o WOŚP.
Czego Pani nie zrozumiała? Nie było logiki na studiach, to taki fetysz, czy co?
@ dragoness
dnia 29.01.2023, 14:47
Ocena
komentarza:
7
Zalecam czytanie ze zrozumieniem. Czego pan nie rozumie w słowach DOBROWOLNE i PRZYMUSOWE?
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 15:07
Ocena
komentarza:
4
Nie rozumiem tego dlaczego pani nie rozumie, albo udaje, że nie rozumie i wciska mi naukę czytania ze zrozumieniem gdy sama ma z tym dość wyraźne problemy, że w moim wpisie nie chodzi o dobrowolne i przymusowe, tylko o to jaką logiką pani wymyślila, że nie można jednocześnie krytykować WOŚP i PiS?
@ bolo
dnia 29.01.2023, 16:23
Ocena
komentarza:
9
No to skrytykuj PiS, proszę bardzo.
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 16:27
Ocena
komentarza:
-4
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Do Złoty melon
dnia 29.01.2023, 18:52
Ocena
komentarza:
2
Przeceniasz możliwości intelektualne dragoness. Ona i jej sekundanci z lewicy myślą zero jedynkowo. Dla nich to kosmos zrozumieć że można gardzić i PO i PSL, i PiS, że o reszcie lewizny nie wspomnę. Ich ciasne umysły nie zakumają, że krytykując reżim sanitarny i preparat,nie jesteś przeciw szczepionką, że będąc sceptycznym wobec Ukrainy nie oznacza że jesteś za Rosją itd. To są bezmyślne barany, nie wymagają od nich logiki czy samodzielnego myślenia.
@ Predictive text
dnia 29.01.2023, 19:21
Ocena
komentarza:
-5
Rozpłacz się dragoness.
@ dragoness
dnia 29.01.2023, 20:40
Ocena
komentarza:
6
Zabolało wytknięcie nieznajomości polskiej gramatyki?
@ Złoty cielec
dnia 29.01.2023, 22:05
Ocena
komentarza:
6
Melonowy tombaku ale ty też milczysz! Logiczny wniosek jest taki, że skoro milczysz przy kręceniu partyjnych lodów, to musisz krytykować WOŚP. Chwaląc WoŚP musisz krytykować partię. O jakież smutne twoje warzywne życie... W wolnej Polsce nic nie musisz... tylko możesz lub chcesz
@ Złoty Melon
dnia 29.01.2023, 22:35
Ocena
komentarza:
-3
Złoty cielcu.
Spróbowałbyś to jeszcze raz napisać w języku polskim dla lepszego zrozumienia?
Albo w jidisz jak ci wygodniej.
@ Predictive tekst
dnia 29.01.2023, 23:45
Ocena
komentarza:
0
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ sie ma jak sie użebra
dnia 29.01.2023, 14:43
Ocena
komentarza:
-3
W Nowinach jest na temat Owsiaka:
[...]
@ dragoness
dnia 29.01.2023, 14:48
Ocena
komentarza:
8
Nowiny, po zakupie przez Polska Press, stały się rządową gadzinówką.
@ Do dragoness
dnia 29.01.2023, 14:58
Ocena
komentarza:
6
Gadzinówka to prasa współpracująca z okupantem. Okupant to ktoś, kto przychodzi z zewnątrz i zajmuje kraj na prawach rasy wyższej. Pomyślmy. Kogóż to pani może mieć na myśli? Może pani wyjaśni. Kto przyszedł do Polski i uzyskał pozycję rady wyższej, bo nie do końca rozumiem, co pani chciała przekazać?
@ Drag & oness
dnia 29.01.2023, 15:08
Ocena
komentarza:
6
To chyba oczywiste.
Tych na których nie głosowała.
To się nazywa demokracja czy jakoś tak?
@ do "Do dragoness"
dnia 29.01.2023, 15:40
Ocena
komentarza:
8
No coż, jeśli nie rozumiesz to twój problem.
@ Do do dodododododo Dragoness
dnia 29.01.2023, 15:46
Ocena
komentarza:
3
Nie rozumiem, podobnie jak nie rozumiem, dlaczego niektórzy spływają przez lewe ramię, zanim wyjdą w piątek trzynastego z domu. Nie rozumiem tego, co wbrew zdrowemu rozsądkowi i elementarnej wiedzy. Nie rozumiem przesądów i nie rozumiem, kogo Dragoness uważa za okupanta. Nikt na nas nie napadł, komendantowi policji wybuchł prezent od jakichś jego przyjaciół, ale żeby od razu gadzinówki i okupację
@ dragoness
dnia 29.01.2023, 16:26
Ocena
komentarza:
-1
No i znowu poległa umiejętność czytania dłuższych tekstów. Jakie to przykre. "W szerszym znaczeniu gadzinówka to pismo służące za pieniądze niecnej sprawie, korzystające z niegodziwych funduszy; prasa służącą rządowi zaborcy, okupanta czy systemu totalitarnego". Proszę nie dziękować.
@ Do dragoness
dnia 29.01.2023, 16:31
Ocena
komentarza:
8
To kto jest tym okupantem?
@ dragoness
dnia 29.01.2023, 16:48
Ocena
komentarza:
-4
Dalej nie dotarło? To może inaczej "Gadzinówka. Skąd wzięło się popularne określenie na każdą kolaborancką gazetę?" Portal TwojaHistoria.
@ Do dragoness
dnia 29.01.2023, 16:56
Ocena
komentarza:
7
Nie potrafi pani nazwać okupanta? Tak sobie tylko pani prdl?
@ dragoness
dnia 29.01.2023, 16:59
Ocena
komentarza:
2
Pan nadal nie czyta? Pomogę. Bezinteresownie. "Miano to zyskały gazety, które przed 13 grudnia 1981 roku wyjątkowo gorliwie wspierały poczynania partii i rządu,".
@ Do dragoness
dnia 29.01.2023, 17:00
Ocena
komentarza:
-3
Czyli twierdzi pani, że ta gazeta współpracuje z rządami sprzed stanu wojennego? Trochę to dziwne, się przywykłem..
@ Niebinarny oficer
dnia 29.01.2023, 17:34
Ocena
komentarza:
4
Dragoness czyta tylko gazety wydawane przez media wolne od rozumu czyli wyborczą i newsweek
@ Do dragoness
dnia 29.01.2023, 20:10
Ocena
komentarza:
-4
Zabrakło argumentów czy nie było w notatkach z gazjety wybiórczej? LOL
@ dragoness
dnia 29.01.2023, 20:42
Ocena
komentarza:
1
Jak jakiś czwororęczny usuwa komentarze, to nie będę się wysilać. Nie poznałby pan analogii, nawet gdyby ugryzła pana w rzyć.
@ Wszyscy won
dnia 30.01.2023, 07:23
Ocena
komentarza:
4
Polska press , oko press, to samo medialne G
@ Weronika
dnia 29.01.2023, 14:43
Ocena
komentarza:
9
Chciałam dziś wesprzeć WOŚP, ale w naszej gminie to niewykonalne. Nie martwię sie, bo są inne sposoby wsparcia i przekazania pieniędzy. Jednak mentalność i jedyna opcja mieszkańców mówi wszystko.
@ Rudek
dnia 29.01.2023, 14:51
Ocena
komentarza:
17
Nie chcesz nie dajesz i po sprawie i nie wypisuj głupstw. Nie obrażaj ludzi a idąc do szpitala zaznacz ze nie chcesz korzystać ze sprzętu zakupionego przez WOŚP. Niech zadziała z twojej strony klauzula sumienia.
@ Dzej dzej
dnia 29.01.2023, 15:14
Ocena
komentarza:
3
Za niedługo się okaże że każda strzykawka w przychodni pochodzi zakupu WOŚP puknij się w głowie co za głupoty wypisujesz. Już moje pieniądze idą na szpital z podatków dlaczego mam niby dawać pieniądze Owsiakowi?
Owsiak próbuje wyłudzić pieniądze od staruszek które oddają swój ostatni grosz bo myślą że lekarz ich nie przyjmie w szpitalu. Tak działa propaganda obudź się człowieku i przestań oglądać i słuchać tej propagandy w TVNie
@ Florek
dnia 29.01.2023, 15:14
Ocena
komentarza:
9
W przypadku działalności wątpliwej moralnie nie wystarczy " nie chcesz to nie dajesz ".
Resztę twoich bzdur, które ktoś wtłoczył ci do głowy jest w stanie obalić student I roku prawa i to po pierwszym semestrze.
Zwolnij mnie z podatku zdrowotnego i stwórz alternatywę, a chętnie zaznaczę coś takiego.
@ do "Dzej dzej"
dnia 29.01.2023, 15:44
Ocena
komentarza:
-3
Jak tak dalej pójdzie to będziemy składać się nawet na strzykawki. A sprzęt kupiony przez WSOP przynajmniej działa. Kupiony bezpośrednio od producenta a nie przez handlarzy bronią.
@ Bobo
dnia 29.01.2023, 16:19
Ocena
komentarza:
4
Kolego Owsiak sam tworzy firmy typu Złoty Melon Mrówka Cała itp. wszystko przechodzi z jednej ręki do drugich każdy pośrednik firm Owsiaka czerpie ogromne korzyści z takiej transakcji. Poczytaj sobie o fakturach Kijowskiego będziesz wszystko wiedział. Pozdrawiam
@ dragoness
dnia 29.01.2023, 16:27
Ocena
komentarza:
1
"Owsiak próbuje wyłudzić pieniądze od staruszek które oddają swój ostatni grosz" - misiaczku, z Rydzykiem ci się pomyliło.
@ Lulek
dnia 29.01.2023, 14:54
Ocena
komentarza:
9
A moj proboszcz cała tace z porannej mszy przeznaczył na WOŚP przekazał ja wolontariuszom.
@ Biedronka z osobnicy
dnia 29.01.2023, 15:18
Ocena
komentarza:
-4
O co on rozdaje pieniądze na parafię czy inne wydatki.niech swoje pieniądze zarobione daje ,a nie parafian.
@ js
dnia 29.01.2023, 15:45
Ocena
komentarza:
11
Pewnie protestancki albo z Kościoła Polskokatoloickiego.
@ Do js
dnia 29.01.2023, 16:04
Ocena
komentarza:
4
Zdaje się, że zdjęcie zrobione pod kościołem sw. Stanisława. To pod kościołami zbiera się te 75 groszy na statystycznego miłośnika pana Owsiaka
@ Do js
dnia 29.01.2023, 16:12
Ocena
komentarza:
5
Kościół katolicki a Ks jest czlowiekiem
@ Do Biedronka z osobnicy
dnia 29.01.2023, 17:43
Ocena
komentarza:
9
Nie dawałeś tu na tace to nie miałcz.
@ js
dnia 29.01.2023, 21:30
Ocena
komentarza:
2
Już uzbierali 83 mln. a więc nie żadne 75 gr. ponad 2 zł. na statycznego Polaka wliczając w to dzieci, starców, niedorozwiniętych.
@ Do js
dnia 29.01.2023, 21:40
Ocena
komentarza:
0
To przelicz sobie te 30 lat jeśli cię to nie przerasta. Przypomnę tylko, że w oficjalnej propagandzie mówi się ogólnoswiatowym wymiarze akcji, a samych Polaków jest 60 mln. Mnóstwo osób takich jak ja, daje oo kilkadziesiąt złotych od 30 lat. Skąd więc taka matka kwota. We Francji, bez angażowania wszystkich służb zbiera się co roku 400 mln zł. A atrakcje organizują obywatele. Atrakcje typu pieczenie kasztanów na świeżym powietrzu a nie mobilizację wszystkich i zamykanie placów we wszystkich miastach. Marka ta kwota jak kapuśniak z bigosu.
@ Do js
dnia 29.01.2023, 21:49
Ocena
komentarza:
4
Strasznie by to wyglądało, gdyby nie hojność chrześcijan wychodzących z kościołów. Dlatego pan Owsiak kocha chrześcijan
@ js
dnia 30.01.2023, 01:25
Ocena
komentarza:
0
Skąd wziąłeś te 60 mln?
@ js
dnia 30.01.2023, 01:36
Ocena
komentarza:
2
Skoro tylko dziś uzbierali 5 zł. na statystycznego Polaka to jakim cudem wyszło ci te 75 gr przez 30 lat? We Francji jest prawie 2 razy tyle mieszkańców a zarobki prawie 3 razy wyższe. Widać że matematyka i geografia nie są twoją mocną stroną. Politolog czy prawnik?
@ Do js
dnia 30.01.2023, 06:20
Ocena
komentarza:
-3
A chociażby z wiedzy uzyskanej w szkole podstawowej IV klasa

https://pl.wikipedia.org/wiki/Diaspora_polska

Przelicz sobie 1,75 miliarda podzielone przez liczne Polakow na swiecie i liczbę lat działania wośp i wyjdzie ci 75 groszy na łebka. Takie są fakty. A gdyby nawet było te 5 złotych to jest to wielkie nic w dalszym ciągu, choć faktycznie jest 75 groszy, gdy umiesz liczyć
@ Do js
dnia 30.01.2023, 06:55
Ocena
komentarza:
5
A skąd ci się wzięło te 5 zł

To co uzbierano w ciągu dnia to kwota od chrześcijan wychodzących z kościoła. Ci mają dobre serca i dają kasę na dobroczynność
@ js
dnia 30.01.2023, 17:34
Ocena
komentarza:
0
Nie chrześcijan tylko katoli. Których coraz mniej a pieniędzy coraz więcej.
@ Djey25
dnia 29.01.2023, 14:54
Ocena
komentarza:
3
Polska Press, to medium do propagandy pisowskiej.
@ Bobo
dnia 29.01.2023, 15:20
Ocena
komentarza:
0
[Komentarz nie na temat]
@ Nic to
dnia 29.01.2023, 15:44
Ocena
komentarza:
1
Szczytny cel, nikomu nie życzę szpitala, ale jak się będzie taki wróg WOŚP czuł jak tam trafi i okaże się że sprzęt z serduszkiem uratuje mu życie? Chyba podle! Jak woli niech płaci na tacę, ciekawe czy tam ktoś się rozlicza z kasiorki? Np. na Kotlinie?
@ Niebinarny oficer
dnia 29.01.2023, 15:46
Ocena
komentarza:
2
Ile z tej kasy trafi do kieszenie Jurka w ramach spółki Złoty melon?
@ dragoness
dnia 29.01.2023, 16:27
Ocena
komentarza:
-5
Sprawdź. Wszystko jest jawne.
@ Jan
dnia 29.01.2023, 21:04
Ocena
komentarza:
2
Jakbyś umiał czytać ze zrozumieniem, to ze sprawozdań finansowych WOŚP wyniuchasz
@ analityk
dnia 30.01.2023, 16:14
Ocena
komentarza:
1
Fakt! Średnia płaca w 2021 r. w WOŚP to nieco ponad 17 tys. brutto. Pomoc potrzebującym, jest całkiem nieźle opłacana.
@ Obywatel Miasta Jasła
dnia 29.01.2023, 16:01
Ocena
komentarza:
-4
Podziwiam niektóre osoby, dla których wyznacznikiem dobroci serca i moralnej postawy jest wrzucenie raz w roku 10 zł dla WOŚP.
@ Wrażliwy
dnia 29.01.2023, 21:45
Ocena
komentarza:
7
Po co ta szydera? Tak mało wokół dobroci, poczucia wspólnoty, solidarności ludzkiej, że szczucie na WOŚP jest ohydne. Trzeba się cieszyć z każdego odruchu miłości bliźniego
@ Obywatel Miasta Jasła
dnia 29.01.2023, 22:36
Ocena
komentarza:
-1
A w którym miejscu szczuję na WOŚP?
@ x
dnia 29.01.2023, 16:08
Ocena
komentarza:
-6
Wszystko superek, tylko po co katują hałasem wszystkich mieszkających w promieniu kilometra od rynku?
@ Zosia
dnia 29.01.2023, 17:55
Ocena
komentarza:
2
Taki przywilej dla mieszczuchów z rynku. Poszukaj znajomych i wyjedź na dzień na wieś.
@ x
dnia 29.01.2023, 19:04
Ocena
komentarza:
-5
"I strać dzień, który można poświęcić na pracę." Dziękuję za radę droga Pani, ale nie wszyscy są tutaj nierobami, którzy mogą (i chcą) sobie pozwolić na wymuszone dolce far niente na łonie natury. Zanieczyszczenie przestrzeni dźwiękowej to obrzydliwa plaga i ZMUSZANIE absolutnie każdego do mimowolnego uczestnictwa w każdym pierwszym lepszym jarmarku, tylko ze względu na jego miejsce zamieszkania jest przykrym przejawem braku kultury.
@ Jola
dnia 29.01.2023, 16:19
Ocena
komentarza:
14
Na żadnym zdjęciu nie widzę nierobów nożyczkowych i księży w akcji, ale to chyba dlatego że w ich przypadku kasa płynie tylko do nich a nie od nich.
@ Jaślanin
dnia 29.01.2023, 16:28
Ocena
komentarza:
-4
Wpełni popieram WOŚP. Pisze by Ci krytykanci tej akcji WOŚP opanowali się a idąc do Szpitala i widząc najnowocześniejszy sprzęt niech odmówią z jego korzystania. Naprawdę dziwię się co tym ludziom niektórym ten COVID w głowach pomieszał.
@ jaślanin
dnia 29.01.2023, 16:33
Ocena
komentarza:
-1
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Krzyś
dnia 29.01.2023, 17:06
Ocena
komentarza:
-15
Napisz oświadczenie, ze żądasz, by cię leczono wyłącznie za pomocą urządzeń, które szpitalowi użyczyła firma Owsiaka oraz pomagał ci ten personel., który jest opłacany przez WOŚP! Masz z tym problem?
@ js
dnia 30.01.2023, 14:50
Ocena
komentarza:
-1
A niby dlaczego skoro płaci podatki?
@ Do Adasia
dnia 29.01.2023, 17:01
Ocena
komentarza:
19
Ciekawe ile starosta da, pewnie nic bo się nie można polansować przed zdjęciem.

WOŚP do roku 200 mln a TVP propaganda 2.7 miliarda!

Pisowcy niszczą ten kraj
@ wolontariusz
dnia 29.01.2023, 17:14
Ocena
komentarza:
10
Na cale szczescie jestescie tylko malymi internetowymi trolami, tylu usmiechnietych ludzi co dzisiaj nie spotkasz w calym roku.
@ Holownia
dnia 29.01.2023, 18:56
Ocena
komentarza:
-3
Dobrze że nikt nie czytał Konstytucji, bo to się mogło źle skończyć, no nie.
@ Lek
dnia 29.01.2023, 17:38
Ocena
komentarza:
13
Niektórzy powtarzają ze Owsiak kradnie i bogaci się z WOŚP. To co robił przez 7 lat prokurator generalny i minister sprawiedliwości ? Nie widział tego? Śmieszą mnie te ohydne oskarżenia.
@ analityk
dnia 29.01.2023, 18:25
Ocena
komentarza:
0
Po co Owsiak miałby kraść z WOŚP, skoro - zgodnie z prawem - może na WOŚP zarabiać wraz z całą rodziną poprzez sieć zależnych firm w rodzaju Złoty Melon, Mrówka Cała, Jasna Sprawa, Feel Mint Production, Tabasco?
@ Tomek
dnia 29.01.2023, 17:44
Ocena
komentarza:
11
Coroczna zbiórka na WOŚP jest tylko dla jej sympatyków i zwolenników. I to jest duma i satysfakcja dla wolontariuszy i ofiarodawców. Po co zabierają głos w tej sprawie przeciwnicy, wrogowie. Nie obchodzi was, nie interesuje to idźcie na łyżwy, narty, sanki albo na piwo.
Wasze wzburzenie i durne wpisy nie zniechęcą dobrych ludzi, a wam podnosi ciśnienie i krzywi wyraz twarzy.
Ja w zbiórkach waszych pupilków też nie uczestniczę, bo mnie nie interesują.
@ Do Tomek
dnia 29.01.2023, 18:00
Ocena
komentarza:
-11
Pod tym artykulem nie ma ani jednego wpisu krytykującego ideę zbiórki. Nie ma to jak wykreować świeckiego świętego i wroga ludu. Tak się zaczyna walka klas
@ Wigor
dnia 29.01.2023, 22:39
Ocena
komentarza:
-11
Syn milicjanta i Ubeka rękami dzieci zbiera pieniądze dla rodzin komuchów w ramach ustaleń okrągłostolowych - jest się czym szczycić.
@ js
dnia 30.01.2023, 01:23
Ocena
komentarza:
-3
A to miał 2 tatusiów?
@ Staszek
dnia 29.01.2023, 17:54
Ocena
komentarza:
12
Dziwię się pis om że krytykują WOŚP nie chcesz nie daj...ja dziękuję tym którzy dają i sam daje...tyle w temacie..
@ Xxx
dnia 29.01.2023, 18:22
Ocena
komentarza:
-9
Znam kobietę która czynnie uczestniczy w zbiórce dla jakaky nie jest kryształowa czas pokaże czy nie udostępnię jej złodziejski zapedy
@ Złoty cielec
dnia 29.01.2023, 22:15
Ocena
komentarza:
3
Nawet chatbooty lepiej znają język polski Xxx. Może przetłumaczyć swój komentarz na język polski?
@ Xxx
dnia 30.01.2023, 01:59
Ocena
komentarza:
-1
Czego nie rozumiesz
@ Polak
dnia 29.01.2023, 20:24
Ocena
komentarza:
1
Nowy specjalista zgniły
@ Polak
dnia 29.01.2023, 20:26
Ocena
komentarza:
0
Nowy specjalista zgniły melon. Śmiechu warte
@ Niebinarny oficer
dnia 29.01.2023, 21:06
Ocena
komentarza:
0
Kijowski powinien przyjść do Jurka na szkolenie jak nic nie robić przez cały rok tylko raz do roku strzyc owieczki.
@ Haha
dnia 29.01.2023, 22:22
Ocena
komentarza:
-3
No i Owsiak juz będzie miał za co zyc cały rok. Jemu
inflacja i bezrobocie nie straszne. Ludzie dadza.
@ Oro
dnia 30.01.2023, 06:45
Ocena
komentarza:
4
Pies szczeka karawana jedzie dalej
@ Niebinarny oficer
dnia 29.01.2023, 23:57
Ocena
komentarza:
-2
Zwolennicy Jurka waszego guru postawcie mu pomnik jak Kimowi postawili w Korei Północnej
@ Mix
dnia 30.01.2023, 06:08
Ocena
komentarza:
2
Nie pełno letnie dzieci mogą zbierać pieniądze na ulicy , dlaczego zbierają koło kościołów ,? Owsiak kościoła nie popiera ,powinni zbierać na końskim rynku w piątek
@ Mix
dnia 30.01.2023, 06:18
Ocena
komentarza:
9
Kto zafundował scenę i obsługę imprezy ,prąd ,naglośnienie ?
@ js
dnia 30.01.2023, 17:38
Ocena
komentarza:
-2
Z pewnością nie ty.
@ Do Mix
dnia 30.01.2023, 07:44
Ocena
komentarza:
-5
Udział w WOŚP za pisowskich czasów to test na przyzwoitość, to protest przeciwko zdziczeniu i zeszmaceniu się pisowskich wyborców i dewotów kościelnych
@ Do Mix
dnia 30.01.2023, 10:51
Ocena
komentarza:
-3
Może dlatego, że traktujecie to jak protest, efekty są tak mizerne. Ludzie nie lubią płacić w proteście i na złość babci
@ niki
dnia 30.01.2023, 07:50
Ocena
komentarza:
2
Głosy prawdy w katolickim Jaśle ...!!!
. Ja ma 1 pytanie jak zachorujesz czego korzystasz ze sprzętu zakupionego przez WOŚP
@ mimi
dnia 30.01.2023, 08:00
Ocena
komentarza:
-1
Właśnie odezwał się twój lewacki głos
@ Optymista
dnia 30.01.2023, 09:47
Ocena
komentarza:
5
Brawo WOŚP, brawo miejscowy sztab, który to wszystko zorganizował. Tak trzymać. Ta impreza jest światełkiem w tunelu w tym smutnym mieście. Chociaż w ten weekend było naprawdę ciekawie. W sobotę koncert Michała Babiarza z repertuarem chopinowskim (wspaniały), a w niedzielę WOŚP. Chociaż jedna i druga muzyka jest daleko od siebie, to można był spotkać uśmiechniętych ludzi, którzy potrafią się bawić. Głosami miejscowego talibanu nie ma się co przejmować.
@ Mari
dnia 30.01.2023, 09:58
Ocena
komentarza:
-5
a na woodstock ile trafi pieniędzy?
@ Optymista
dnia 30.01.2023, 10:21
Ocena
komentarza:
6
Obudziłeś się z tym pytaniem jak Kaczyński w stanie wojennym. Woodstocku już od dawna nie ma. Teraz jest Pol'and'Rock Festival. Tak nawiasem mówiąc - co Cię to obchodzi. To twoje pieniądze, czy może publiczne? Szkoda, że ci wszyscy populiści mylnie zwani prawicą, chcą rozliczać WOŚP, a nie wszystkie afery, przekręty obecnej władzuchny. Patrząc na to wszystko dziś określenie lewak brzmi jak komplement.
@ Ida
dnia 30.01.2023, 10:23
Ocena
komentarza:
6
Dołączam się do gratulacji! Brawo WOŚP. Brawo jasielscy wolontariusze! Grajcie do końca świata i jeden dzień dłużej, a karawana dobra i współczucia niech idzie dalej!
@ Ada
dnia 30.01.2023, 14:30
Ocena
komentarza:
0
Jak grają do końca świata skoro wyłudzają pieniądze tylko raz w roku? A dobra dajcie Owsiakowi parę milionów niech ma
@ żymianin
dnia 30.01.2023, 10:11
Ocena
komentarza:
-6
To teraz czekać aż jasielskie portale -jak to robią od 30 lat - opublikują zestawienie wydatków, które poniosły wszelkie podległe miastu i powiatowi instytucje na zorganizowanie imprezy promujące firmę p. Owsiaka. Dziennikarze! Do dzieła!
@ js
dnia 30.01.2023, 14:52
Ocena
komentarza:
2
O ile mi wiadomo to pracownicy UM nie wzięli za to ani grosza!
@ analityk
dnia 30.01.2023, 16:09
Ocena
komentarza:
-3
Muzycy też nie wzięli ani grosza, scena i nagłośnienie była za darmo, jak ktoś potrzebuje MDK to wystarczy iść i poprosić a udostępnią na cały dzień za darmo, Consensus co roku przedstawia sprawozdania do wiadomości publicznej. I ten sam bajer co roku od 30 lat.
@ Mrufks
dnia 30.01.2023, 13:50
Ocena
komentarza:
-1
Teraz zróbcie sobie wizualizację.
W Polsce "kończy" się komunizm po tym jak elektryk, pólanalfabeta w pojedynkę obalił ustrój i komuniści uciekali aż się kurzyło.
Średnio znany DJ radiowęzła, syn komucha wchodzi sobie z ulicy do Tv i organizuje ogólnopolskią zbiorkę,
niekontroloqalną, ponad prawem, której sąd może naskoczyć, wszystkie drzwi otwarte.
Rozliczenia macie na stronie fundacji w kształcie obrazka z painta i git.
Nie mam do was pretensji.
Nasz kraj ma tak powaloną historię, że wiara w Super-Elektryka to i tak najmniejszy problem chociaż z perspektywy czasu wygląda jak prank.
@ o2
dnia 30.01.2023, 14:14
Ocena
komentarza:
-1
Niemiecka Pomoc Zimowa "Winterhilfswerk" - lata 30 ub, wieku.
Wszystko to już było.
@ js
dnia 30.01.2023, 14:56
Ocena
komentarza:
0
Na tzw. "pomoc zimową" chłoptasiu każdy obowiązkowo był opodatkowany, tak jak u nas abonament RTV. Te składki ze skarbonkami to była ściema.
@ o2
dnia 30.01.2023, 15:05
Ocena
komentarza:
0
Te składki ze skarbonkami to była ściema ?. Prawie jak u nas
@ js
dnia 30.01.2023, 15:41
Ocena
komentarza:
1
Bo ksiondz Kneblewski tak powiedział?
@ js
dnia 30.01.2023, 15:42
Ocena
komentarza:
0
Prawie prawda czyli g... prawda.
@ o2
dnia 30.01.2023, 16:17
Ocena
komentarza:
0
Co by nie mówić to prototyp WOŚP był dużo wcześniej.
@ js
dnia 30.01.2023, 17:37
Ocena
komentarza:
-1
Np. zbieranie pieniędzy na tacę.
@ o2
dnia 30.01.2023, 18:36
Ocena
komentarza:
0
Szok poznawczy?. Rozumiem frustracje.
@ o2
dnia 31.01.2023, 07:35
Ocena
komentarza:
0
Dzieciaku nie irytuj się.
Dodaj komentarz
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • "UE chciałaby zrobić skansen z naszych pięknie zagospodarowanych lasów” - mówiła posłanka Maria Kurowska

    „UE chce położyć rękę na polskie lasy państwowe” - podkreśla posłanka Solidarnej Polski – Maria Kurowska. Podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Parku Miejskim w Jaśle mówiła o złożonym obywatelskim projekcie ustawy ws. obronie polskich lasów. Przyjęcie jej pozwoli polskiemu rządowi zachować kontrolę nad tym co się dzieje w lasach, a każde działanie podejmowane w sprawie lasów będzie przegłosowane przez Sejm. - Nic o lasach poza Sejmem – mówiła posłanka.

  • Wiosna – czas na zmiany!

     

    Zapraszamy Seniorów do aktywności. Wiosna to czas kiedy chętniej korzystamy z życia i szukamy nowych pomysłów na spędzanie wolnego czasu. Doskonałym rozwiązaniem będzie decyzja o udziale w Klubie Seniora, który funkcjonuje od niedawna  w Jaśle przy ul. Dworcowej 12  – dysponujemy jeszcze ostatnimi wolnymi miejscami !

     

  • W kilku miejscach na terenie Jasła płonęły wiaty śmietnikowe

     

    We wtorkowy wieczór, około godz. 22 strażacy prowadzili działania gaśnicze w związku z trzema pożarami na terenie Jasła. Ogień strawił między innymi wiaty śmietnikowe i kontenery na odpady przy ul. Lenartowicza i ul. Chopina. Ogień, który wybuchł w bramie bloku przy ul. Jagiełły uszkodził elewację budynku oraz okna na pierwszym piętrze.

  • Dwa różne spojrzenia na rewitalizację parku w Skołyszynie

    Gmina Skołyszyn otrzymała 7,7 mln zł dofinansowania na rewitalizację parku podworskiego w Skołyszynie. Niedawno rozpoczęta wycinka drzew w celu przygotowania terenu pod dalsze prace inwestycyjne została wstrzymana. Sprawie przygląda się jasielska policja i RDOŚ...

  • Helios Krosno zaprasza na kolejny tydzień repertuarowy Projektów Specjalnych

     

    Zbliżający się tydzień repertuarowy w kinie Helios Krosno pełny jest niespodzianek w ramach Projektów Specjalnych. Każdy kinoman z pewnością znajdzie dla siebie ciekawą propozycję. Na dużym ekranie będzie można zobaczyć między innymi najnowszy film Park Chan-wooka pt. "Podejrzana".

  • Chwyć za kielnię! Łap okazję cenową na bloczek komórkowy w sklepie DOMUS

     

    Wiosna to idealny czas na to, aby wrócić na budowę lub wreszcie zrealizować plany związane z remontem. Nie o samą porę roku jednak chodzi. Wiosną można natknąć się na materiały budowlane w bardzo atrakcyjnych cenach. Doskonałym przykładem jest bloczek komórkowy 24x24x59, który w sklepie DOMUS Łazienki & Budownictwo w Jaśle kosztuje dokładnie 14,29 zł. Oferta obowiązuje do końca kwietnia br.

  • Podpisano umowę na budowę drogi 5KDZ

     

    Miasto Jasło konsekwentnie inwestuje środki finansowe w rozwój infrastruktury drogowej na obszarze warzyckiej strefy inwestycyjnej. Kolejnym etapem realizacji tak nakreślonego celu jest budowa drogi 5KDZ. Po wielomiesięcznych perturbacjach związanych z rozstrzygnięciem przetargu na realizację tego zadania, w poniedziałek (20 marca br.) przedstawiciele jasielskich władz samorządowych oraz Przedsiębiorstwa Robót Drogowo-Mostowych w Jaśle, wreszcie parafowali stosowną umowę.

  • Wiercenie studni głębinowych z gminnej dotacji od A do Z

     

    Gmina Jasło uruchomiła w ubiegłym roku program dla swoich mieszkańców, w ramach, którego mogli oni składać wnioski o dofinansowanie budowy studni wierconej głębinowej dla budynków mieszkalnych. Pieniądze trafią do blisko 370 wnioskodawców. Część z nich podpisało już stosowne dokumenty. Inwestycję należy zrealizować w ciągu 6 miesięcy od zawarcia umowy. Już wcześniej warto więc wybrać doświadczonego wykonawcę. Kompleksową usługę wiercenia studni głębinowych oferuje firma WIT-WIERT.  Zadzwoń: 698 006 759.

  • Park linowy w Jaśle wymaga kompleksowej modernizacji. MOSiR czeka na opinię dendrologiczną

     

    Po upływie dziesięciu lat od otwarcia, park linowy w Jaśle wymaga przeprowadzenia gruntownej modernizacji. O tym, jaki będzie jej zakres przesądzi wynik ekspertyzy dendrologicznej zleconej przez kierownictwo Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle.

  • Zakład Gospodarki Komunalnej w Kołaczycach zatrudni inspektora ds. technicznych

  • Wójt Gminy Nowy Żmigród apeluje o ostrożność. W okolicy widziano wilki

    Wójt gminy Nowy Żmigród apeluje do mieszkańców o zachowanie ostrożności, bowiem w ostatnim czasie w Nienaszowie zaobserwowano przemieszczanie się watahy pięciu osobników wilków. - Zwracam szczególną uwagę, aby dla bezpieczeństwa nie wypuszczać psów poza własną posesję. Również należy zadbać o zwierzęta gospodarskie na własnych posesjach, w godzinach wieczornych i nocnych zamykać je w pomieszczeniach – zaznacza wójt Grzegorz Bara.

  • Soczewki progresywne - czy jest się czego bać?

     

    Decyzja o wyborze okularów progresywnych wiąże się z wieloma pytaniami. Klienci salonów optycznych obawiają się często ich zaawansowanej konstrukcji, a także zastanawiają nad tym, ile potrwa okres adaptacji. Czy zła sława soczewek progresywnych jest uzasadniona?

  • Hurtownia Ogrodnicza „Ogród” w nowej odsłonie. Większa powierzchnia to więcej asortymentu w atrakcyjnych cenach

     

    W Jaśle i okolicy nie ma chyba działkowca, który nie znałby Hurtowni Ogrodniczej „Ogród”. To także idealne miejsce dla każdego, kto marzy o pięknym ogrodzie. 

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 772 657