Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

KG2 otwarta dla ruchu

242

Kierowcy mogą już bez przeszkód korzystać z nowego odcinka drogi wojewódzkiej 992. Wczoraj droga KG2 została otwarta dla ruchu pojazdów.

Końcem grudnia ubiegłego roku Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie informował, że przewidywany termin otwarcia drogi KG2 dla użytkowników to połowa stycznia 2020 roku. Podyktowany był oczekiwaniem przez PZDW na uzyskanie formalnych dokumentów umożliwiających dopuszczenie przedmiotowej drogi do ruchu.

Odcinek drogi wojewódzkiej nr 992 powstał w ramach projektu pn. „Budowa drogi wojewódzkiej nr 992 Jasło – Granica Państwa na odcinku pomiędzy drogą krajową nr 28 a drogą krajową nr 73”. Całkowita wartość projektu opiewała na kwotę 24 100 000 zł. Inwestorem jest Województwo Podkarpackie. W kosztach realizacji inwestycji partycypowało Miasto Jasło, przekazując na ten cel blisko 4 140 000 zł.

W piątek na drogę wjechały pierwsze samochody. Blisko półtorakilometrowy odcinek drogi łączy DK73 (rondo Solidarności) z DK28 (ul. Piłsudskiego) gdzie zlokalizowano nowe rondo. Inwestycja objęła m.in. budowę mostu klasy A nad potokiem Warzyckim wraz z zabezpieczeniem koryta potoku, budowę odcinków dróg gminnych klasy L i D zapewniających komunikację działkom tracącym możliwość dojazdu do istniejącej infrastruktury drogowej, budowę chodnika i ścieżki rowerowej wzdłuż całego odcinka, budowę oświetlenia ulicznego.

Nowy odcinek drogi ma stanowić receptę na wzmożony ruch pojazdów na ul. Lwowskiej, przede wszystkim samochodów ciężarowych.

MD

Napisany dnia: 11.01.2020, 13:39

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ rowerzysta
dnia 24.01.2020, 13:49 · Zgłoś
Super ścieżka rowerowa, ruch taki nie za duży spokojnie można przez pasy przejechać
Odpowiedz
2
@ Kierowca 810
dnia 19.01.2020, 14:24 · Zgłoś
Zauważyłem. że zmniejszył się ruch samochodowy na ulicy Lwowskiej.
Kierowcy z bocznych uliczek mają ułatwiony wjazd na ulicę Lwowską.
Odpowiedz
1
@ ...
dnia 17.01.2020, 14:30 · Zgłoś
Tej szerokości to powinien byc pas w jedym kierunku a nie w oba jak tak patzre na zdjęcia no i obowiazkowo ekrany po obustronacj. Ogólnie zabawna droga
Odpowiedz
-1
@ ....
dnia 17.01.2020, 09:05 · Zgłoś
Po 14 korek wokół ronda epicki
Odpowiedz
0
@ ....
dnia 17.01.2020, 09:04 · Zgłoś
Tiry jak elegancko się łamią na tym mini rondzie tak na styk. Klawy eidok
Odpowiedz
1
@ Kierowca 810
dnia 16.01.2020, 18:05 · Zgłoś
Abnegat.
Ty jak zawsze w sposób pouczający narzekasz.
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 16.01.2020, 12:33 · Zgłoś
I nie kasujcie komentarzy
Odpowiedz
2
@ ...
dnia 16.01.2020, 12:32 · Zgłoś
Co roku po 400 koła nowych aut na drogach.Bo bum bum nie pisany obowiązek teraz. Dobrze że podobno niż demograficzny bo strach co by było przy 700 tysięcy na rok
Odpowiedz
0
@ ....
dnia 16.01.2020, 12:28 · Zgłoś
Więcej rond i lacznica by w ludziom żyło się spokojniej i zdrowo w miescie
Odpowiedz
0
@ ....
dnia 16.01.2020, 12:26 · Zgłoś
Czas na Kwiatowa i Hankowce hałas i smród CO2 samochodów i tam beda
Odpowiedz
0
@ Tg
dnia 16.01.2020, 08:37 · Zgłoś
Ta droga niczego nie zmieni i tak będą korki ,jak były wcześniej
Odpowiedz
0
@ Abnegat
dnia 16.01.2020, 12:40 · Zgłoś
Będą jeszcze większe, bo zagęszczenie zjazdów spowodowało, że rondo pod względem funkcjonalności zbliżyło się do zwykłego skrzyżowania. Prawdopodobnie nie obejdzie się bez założenia sygnalizacji świetlnej, jeżeli ruch na tym rondzie ma się odbywać na cywilizowanych zasadach.
Odpowiedz
-2
@ Tg
dnia 16.01.2020, 08:35 · Zgłoś
Paranoja !!!
Odpowiedz
2
@ Abnegat
dnia 15.01.2020, 01:18 · Zgłoś
W kwestii formalnej. Zgodnie z ustawą o drogach publicznych, łącznik między drogami krajowymi powinien mieć również status drogi krajowej. Dlaczego więc nazwano drogę KG2 odcinkiem drogi wojewódzkiej 992? Tym bardziej to niezrozumiałe, że KG2 nie jest przedłużeniem DW 992 i nie będzie nim nawet po wybudowaniu łącznika Żółków - Sobniów.
Odpowiedz
1
@ sss3
dnia 16.01.2020, 09:45 · Zgłoś
Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś :) Gdyby był taki wymóg to większość ulic w Jaśle musiałaby być drogami krajowymi (te które prowadzą od Lwowskiej do obwodnicy).
Chodzi Ci raczej o to, że droga krajowa nie może się kończyć na drogach innych niż krajowe. Ale tutaj się nic nie zmienia - DK73 łączy się z DK28 w Brzyszczkach tak jak się łączyła (i dlatego też nie można zakazać ruchu na Lwowskiej i bardzo dobrze). Łącznik jest dodatkową drogą, skrótem między drogami krajowymi.
Odpowiedz
1
@ Abnegat
dnia 16.01.2020, 12:18 · Zgłoś
@sss3
Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, jedn. tekst Dz. U. 2017, poz. 2222.

Art. 5. 1. Do dróg krajowych zalicza się:
[...]
3) drogi stanowiące inne połączenia zapewniające spójność sieci dróg krajowych;
[...]
6) drogi stanowiące ciągi obwodnicowe dużych aglomeracji miejskich;

Jest sprawą dyskusyjną, czy Jasło jest dużą aglomeracją miejską, ale ustawa nie definiuje tego pojęcia. Natomiast nie ulega wątpliwości, że droga KG2 została wybudowana WYŁĄCZNIE JAKO OBWODNICA, a jednocześnie połączenie dróg krajowych. Ponadto, w świetle ww. ustawy, obwodnica KG2 (pomijając kwestię numeracji) nie spełnia kryteriów drogi wojewódzkiej (Art. 6.1).
Odpowiedz
3
@ Za
dnia 14.01.2020, 21:45 · Zgłoś
Nie narzekać każdy kilometr drogi w jaśle jest bardzo ważny.
Odpowiedz
0
@ Kierowca 810
dnia 14.01.2020, 16:48 · Zgłoś
Czas nadszedł by organizować sprzeciwy i demonstracje na następne planowane inwestycje takie jak na przykład nikomu niepotrzebna zapora w Kątach,
czy obwodnica Brzostka.
To nic że nie dotyczą bezpośrednio Jasła.
Ale jest okazja by znowu mieszkańcy Jasła i okolic pokazali, że słyną z tego
jak wspaniale potrafią organizować i przodować w demonstracjach
i sprzeciwach przeciwko wszystkiemu.
Jasło górą.
Odpowiedz
2
@ Druch
dnia 13.01.2020, 23:52 · Zgłoś
Drogi ten kawałeczek drogi.Pewnie nie jedna duszyczka sie ustawiła na tej drodze he he.Nastepna bedzie na sobniowie troche tam nieuzytkow stoi niewiadomo kogo.
Odpowiedz
7
@ Aj
dnia 13.01.2020, 22:33 · Zgłoś
Droga wąska ale za to pasy zieleni są szerokie.
Po to chyba żeby miasto miało co kośić.
Odpowiedz
3
@ GMMM
dnia 13.01.2020, 22:12 · Zgłoś
Mały ruch na tej drodze wszystko pędzi na Lwowską i tak
Odpowiedz
2
@ GMMM
dnia 13.01.2020, 22:11 · Zgłoś
fatalna droga
Odpowiedz
3
@ lolop
dnia 13.01.2020, 20:37 · Zgłoś
to wina Pana Tuska
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 13.01.2020, 17:45 · Zgłoś
tyle piniendzy w błoto...eh :(
Odpowiedz
2
@ ...
dnia 13.01.2020, 17:25 · Zgłoś
Gądki następęne do narzekań..jak im most wybudują. Zobaczycie. Auta umilom im juz życie
Odpowiedz
0
@ umilom
dnia 13.01.2020, 22:18 · Zgłoś
Takiego byka ortograficznego to ze świecą szukać. Autor na pewno porzucił szkołę podstawową w 1 lub 2 klasie.
Odpowiedz
-1
@ Kierowca 810
dnia 13.01.2020, 16:42 · Zgłoś
Jak była możliwość i proponowano pieniądze na wybudowanie obwodnic
to mieszkańcy miasta i okolicznych wsi się temu sprzeciwili.
Teraz gdybanie co by było gdyby było to jest już za późno.
Bierze się wszystko co dają i za co chcą płacić własnymi pieniędzmi a niech
mieszkańcy nie wydziwiają i się nie sprzeciwiają by pokazać jazy są ważni.
Nikt nie wygra z oportunistami, żadna władza ani radni gdy,
sprzeciwiają się nowym inwestycjom, mieszkańcy miasta i chłopstwo.
Odpowiedz
5
@ to nie tak
dnia 13.01.2020, 19:20 · Zgłoś
To nieprawda;plany obwodnicy np.przez Kowalowy są od ponad 40 lat i tereny są zablokowane i nie zwalaj na ludzi winy za nieudolność władzuchny;inna sprawa,że i mnóstwo cwaniaków i prominentów wybudowało się na terenie projektowanej obwodnicy i czy to nie oni nie protestują, a i może mają wpływy, aby zablokować tej obwodnicy;takiego wpływu nie mieli mieszkańcy Konopnickiej
Odpowiedz
0
@ to nie tak
dnia 13.01.2020, 19:26 · Zgłoś
I przestań wklejać kolejnyraz tą propagandę, no chyba że masz w tym interes.
Odpowiedz
0
@ Madry
dnia 13.01.2020, 23:47 · Zgłoś
Ale jakos jak robili te droge na Konopnickiej to mimo sprzeciwów i tak ja zrobili.Dlaczego? Czemu wczesniej tak nie robili jak to zrobili teraz?
Odpowiedz
1
@ PB
dnia 13.01.2020, 16:30 · Zgłoś
A tiry jak jeździły Lwowską tak jeżdżą. Jeszcze nie widziałem ani jednego co by z 17 stycznia na nową drogę pojechał...
Odpowiedz
2
@ ona
dnia 17.01.2020, 11:41 · Zgłoś
A ja widziałam kilkadziesiąt tirów, które z 17 stycznia jechały KG 2 !
Odpowiedz
6
@ Tekst z 2015
dnia 13.01.2020, 13:25 · Zgłoś
Dlaczego tak sie stało?" bo ci ludzie nie mają pojęcia o inwestycjach, nie mają wykształcenia i doswiadczenia, ludzie wybierają milicjantów, prawników, nauczycieli ; wzorcowy radny jasielski- 5 kadencji !!! to emeryt, maszynista kolejowy po zawodówce, obecnie radny piowiatowy ob. szarak, ; jak im pokazać projekt to patrzą jak ciele na malowane wrota i tacy decydują o waszych podatkach; nic dziwnego,ze smród ze spalin,spalane śmieci(ceny za wywóz muszą wzrosnąć dzięki niejakiej Marii.K.,która zarżnęła budowę segregatorni śmieci) i woda was zalewa; inna sprawa- prawie pewne jest, że miasto Jasło będzie powtórnie zalane; wybierajcie tak dalej takich cwanych emerytów."
Odpowiedz
1
@ cdn
dnia 13.01.2020, 19:13 · Zgłoś
Segregować śmieci ma obowiązek każdy ich nabywca w własnym zakresie.
Szkoda terenu, trawy, lasu na taką inwestycję skoro w każdym domu następuje podział odpadów na poszczególne surowce wtórne i bioodpady. Zatem o co płacz? Chyba że nie o sortownię chodziło. Pomyślcie.
Odpowiedz
2
@ Tekst z 2015
dnia 14.01.2020, 11:58 · Zgłoś
Chodziło o zakład sortowania i utylizacji odpadów i to "zarżnęła" ta Maria K.W nagrodę została posłanką.Jak za PRL, im ktoś więcej zepsuł i był większą miernotą to dostawał kopa na wyższy stołek
Odpowiedz
0
@ cdn
dnia 14.01.2020, 22:38 · Zgłoś
Zakład utylizacji poprzemysłowych odpadów chemicznych to ma powstać na rafinerii w Niegłowicach. Oby to tylko była kiełbasa wyborcza. Z ,,płytami wiórowymi" lokującymi się powoli też nie różowo w innych miast donoszą. Nie powinny istnieć żadne składowiska, powinien istnieć 100 % odzysk surowców wtórnych i biodegradacja, za nie dające się sklasyfikować materiały powinien odpowiadać producent takowych. Utylizacja to pojęcie zbyt szerokie, dające możliwości do niszczenia środowiska.
Co do miernot coś w tym jest ale argumentacja o róży wiatrów była w 100% prawdziwa. Mamy lepszych zawodników od lat w Brukseli i trosze bliżej.
Odpowiedz
3
@ ...
dnia 13.01.2020, 12:47 · Zgłoś
Na ekrany już piniendzy zabrakło ?. A bo ograniczenie do 50 to nie trzeba montować ? Temu taka wąska. Kasa zostałana 500+
Odpowiedz
5
@ tak ich koncepcja
dnia 13.01.2020, 12:45 · Zgłoś
Bo to droga pod budowe dodatkwego pasa pewnie, temu tyle ziemi zostawili.
Odpowiedz
0
@ duda
dnia 13.01.2020, 10:35 · Zgłoś
Sprawdziłem. Obwodnice w Strzyżowie i Czudcu mają szerokość 2x3,5m tak jak KG2.
Odpowiedz
5
@ Pioter
dnia 13.01.2020, 11:15 · Zgłoś
Jeśli nie jechał Pan obwodnica Czudca to mozna oglądnąć filmik na yt i zobaczy Pan że tam jest krawężnik trochę asfaltu gdzie montowane są studzienki biała ciągła linia i dopiero właściwy pas ruchu.
Odpowiedz
-1
@ duda
dnia 13.01.2020, 11:39 · Zgłoś
Zgadza się, jest ciągła linia i kilkanaście cm za nią. Mam pytanie co dla kierowcy oznacza ciągła linia i czy kierujący może ją przekraczać. Ja KG2 nie bronię, mieszkam przy niej i jest ona dla mnie jak czyrak na d... . Poziom komentarzy niestety jest na poziomie dna. dlatego (jeszcze) się odzywam.
Odpowiedz
3
@ Pioter
dnia 13.01.2020, 12:09 · Zgłoś
Skoro mieszkasz koło niej to za jakiś czas będziesz wiedział co oznacza studzienki w pasie ruchu jak 40 tonowe ciężarówki będą kołami w nie walić. Pomijam już kwestie trwałości takiego rozwiązania. Wiem że linia jest nie przekraczalna wedle przepisów lecz w jakiejś sytuacji awaryjnej czy nawet przejazdu pogotowia jest gdzie zjechać.
Odpowiedz
1
@ duda
dnia 13.01.2020, 12:20 · Zgłoś
Mam nadzieję że nie będą po studzienkach jeździć. A jeśli tak to droga będzie remontowana. Zgodnie z umową jest 5 lat gwarancji oraz coroczny przegląd stanu drogi. Apropos szerokości dróg rzuć okiem na: https://www.arslege.pl/szerokosc-pasow-ruchu/k360/a37708/ . A tak nawiasem, na wiosnę pojadą niektóre nasypy i prawdopodobnie ruch zostanie wstrzymany lub ograniczony.
Odpowiedz
1
@ Pioter
dnia 13.01.2020, 12:57 · Zgłoś
Będzie remontowana tak jak studzienka jadąc od rafinerii na światłach koło stacji paliw, czy jadąc od miasta w kierunku szpitala przed sekretem do dawnego polmozbytu.
Odpowiedz
0
@ Pioter
dnia 21.01.2020, 22:20 · Zgłoś
21.01 studzienka na łącznik przy rondzie Solidarności się zapadła o jak długo byla...
Odpowiedz
-1
@ duda
dnia 13.01.2020, 10:33 · Zgłoś
Przeciętny ciągnik siodłowy ma 2,5 m szerokości. Na drodze o szerokości 7 m (np. KG2, 73)dwa ciągniki jadąc środkiem swojego pasa mijają się w odległości 1m. A ile chcielibyście ?
Odpowiedz
5
@ Pioter
dnia 13.01.2020, 11:07 · Zgłoś
2.5 z lusterkami czy bez? Sprawdź raz jeszcze
Odpowiedz
6
@ 22
dnia 13.01.2020, 09:58 · Zgłoś
Dzisiaj jechałam tą dróżką.tak wąskie drogi budowano w latach 50 tych szok . ktoś powinien wziąć lekcje w Krośnie Strzyżowie może w Czudcu mają super obwodnice
Odpowiedz
4
@ duda
dnia 13.01.2020, 07:48 · Zgłoś
Mieszkańcy Jasła, przypilnujmy władze miasta, powiatu, posłów i senatorów aby temat budowy drogi 73 z Pilzna do Jasła oraz obwodnicy został jak najszybciej zrealizowany. Trzeba naciskać, przypominać, straszyć (np. brakiem poparcia w najbliższych wyborach). Ale tu muszą włączyć się wszyscy mieszkańcy Jasła.
Zróbmy z tego najważniejszy temat na najbliższe lata.

Podaje link do zadania na portalu GDDKiA:
https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/31141/DK73-Pilzno-Jaslo
Odpowiedz
8
@ bbc
dnia 13.01.2020, 03:24 · Zgłoś
Po jakiego grzyba tam te pasy zieleni? Tu nic normalnie nie będzie.
Odpowiedz
-1
@ kuba powiatowy
dnia 13.01.2020, 00:49 · Zgłoś
ile kler wezmie za poscwiecenie drogii czy 10 % wystarczy i kto za to ma zaplacic ,a czy ateisci i innowiercy tez moga poswiecona droga jezdzic
Odpowiedz
-1
@ Wyborca.
dnia 13.01.2020, 00:15 · Zgłoś
Chcieli PO. To Majæ..A podatki zawsze będą rosły... We wszystkich miastach co wygrał PIS.Obwodnice mają.zdrowia życzę
Odpowiedz
3
@ 1971
dnia 13.01.2020, 22:09 · Zgłoś
w jaśle rządzi PO??? jaja se robisz???
Odpowiedz
1
@ Wyborca.
dnia 13.01.2020, 00:00 · Zgłoś
Kto nie głosował na pis.powinien oddać 500.plus
Odpowiedz
5
@ do wyborcy
dnia 13.01.2020, 00:06 · Zgłoś
A kto głosował niech płaci podwyższone podatki
Odpowiedz
1
@ Pioter
dnia 13.01.2020, 07:22 · Zgłoś
Oni biorą ala z obrzydzenie.
Odpowiedz
0
@ xtr
dnia 13.01.2020, 09:19 · Zgłoś
skoro tak mówisz to sam bierzesz... ale jak masz wstręt to podam ci mój nr.konta
Odpowiedz
10
@ Hgh
dnia 12.01.2020, 22:14 · Zgłoś
Gdzie to taką wąską ta drogę było robić ! SZOK!
Odpowiedz
9
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 12.01.2020, 23:13 · Zgłoś
Bo zawsze można ją przerobić na ścieżkę rowerową...
Odpowiedz
8
@ 1971
dnia 13.01.2020, 09:26 · Zgłoś
To jest droga dla rowerow. Nie trzeba przerabiac
Odpowiedz
10
@ Hgh
dnia 12.01.2020, 22:13 · Zgłoś
ta droga jest beznadziejna
Odpowiedz
12
@ Aj
dnia 12.01.2020, 19:52 · Zgłoś
Dlaczego taka wąska ta droga
Odpowiedz
6
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 12.01.2020, 21:30 · Zgłoś
Bo kasy by zabrakło na ścieżki rowerowe...- a tam taki natłok i ruch, że pewno trzeba będzie zainstalować sygnalizację świetlną...
Odpowiedz
6
@ Jasloooo
dnia 12.01.2020, 17:00 · Zgłoś
Ta droga KG2 jest fatalna. Jak tak Tiry mają się minąć! Kto dopuścił do tej inwestycji. Jasła i tak ginie więc bez sensu marnować budżet województwa w jakieś beznadziejne Jaslo. Rzeszów krosno Dębica przemysl sanok Tarnobrzeg tam warto inwestować ale nie w JASŁO!!!
Odpowiedz
21
@ Kierowca tira
dnia 12.01.2020, 16:55 · Zgłoś
Ta droga jest za wąską. Co wy zrobiliście???
Odpowiedz
-5
@ lehis
dnia 12.01.2020, 18:15 · Zgłoś
jeżel jezdzisz tirem jak wasz na tej drodze za wasko to proponuję tory
Odpowiedz
14
@ Ja
dnia 12.01.2020, 14:07 · Zgłoś
Ta droga jest strasznie wąska..Ty pięniedzy na coś takiego? Serio?
Odpowiedz
11
@ jozek
dnia 12.01.2020, 13:17 · Zgłoś
ale to jest ścieżka dla rowerów,ludzie czas się obudzić
Odpowiedz
10
@ xtr
dnia 12.01.2020, 13:03 · Zgłoś
Przeczytałem wszystkie komentarze za i przeciw w nie których przewija się wątek 500 plus ale biadolą ci którzy nie dostają i mają traumę ,wątek czystego powietrza i kopciuchy..mam parę lat i pamiętam brak gazu wtedy wszystkie domy kopciły nawet i w lecie kiedy gotowano obiady,wypalano trawy itp,,i nie było problemu uważam że jest to sztuczny problem..ale trzeba patrzec głębiej w czyim interesie jest to lobowanie ,,,
co do niby obwodnicy to jest tak jak z scieżkami rowerowo-zdrowotnymi w centrum miasta...brak logicznego i strategicznego myslenia u włodarzy ot i wszystko...byle by do wysokiej emerytury i diety,,,
Odpowiedz
2
@ wkkw
dnia 12.01.2020, 14:06 · Zgłoś
Masz rację. Znakomita większość komentarzy to poziom gimnazjum. Komentujący sami nie wiedzą co chcą.Chcieliby rozwiązań komunikacyjnych trochę z Krosna, trochę z Krakowa a to znów z Sanoka i Czudca;generalnie marzyła im się dwupasmówka 1,5 km pomiędzy 2 wąskimi rondami tak jakby nie wiedzieli że to droga wojewódzka i Miasto Jasło niewiele miało do powiedzenia. W Jaśle każda nowa droga/ulica jest na wagę złota.
Odpowiedz
6
@ Tak
dnia 13.01.2020, 06:18 · Zgłoś
Tak myślałam właśnie że władze miasta nie miały z tym nic wspólnego bo to jest za poważna inwestycja. Nasza władza to raczej imprezy, przemarsze, składanie kwiatów tudzież drobne inkubatory, dziwne strefy czy inne wynalazki.
Odpowiedz
14
@ Inoco
dnia 12.01.2020, 12:09 · Zgłoś
Chciałem zwrócić uwagę naszym włodarzom że Jasło pozostąło jedynym miastem w naszym rejonie które nie ma obwodnicy. Strzyzów już otwarto, rusza Sanok.
Odpowiedz
-3
@ tak ich koncepcja
dnia 12.01.2020, 09:25 · Zgłoś
Jasło ma żyć. To będzie żyło. Ruchem samochodów na rondach. Obwodnica to wymarcie Jasła.
Odpowiedz
2
@ ...
dnia 12.01.2020, 09:20 · Zgłoś
Jszcze Hankówke zakorkują przy krzyżówce jak im most wybudują
Odpowiedz
3
@ ...
dnia 12.01.2020, 09:18 · Zgłoś
Ulica Konopnicka miała racje.. toście nie słuchali. Tearz czas na Gondi
Odpowiedz
4
@ Starzec
dnia 12.01.2020, 09:14 · Zgłoś
Od poniedziałku horror z dojazdem od rynku,do ronda w kierunku szpitala
Odpowiedz
10
@ Kierowca 810
dnia 12.01.2020, 09:06 · Zgłoś
Teraz czas na obwodnicę.
Może nowa pani wice burmistrz wychwalana swoimi zasługami w ściągnięciu
do Jasła dużych pieniędzy na nowe inwestycje wykaże swój talent
i też postara się sprowadzić dotacje na współfinansowanie obwodnicy.
A może już rozpoczęła działania idące w tym kierunku.
Czekamy na informację na ten temat.
Odpowiedz
15
@ Marcin
dnia 12.01.2020, 08:30 · Zgłoś
Jakie to Jasło jest zacofanie to szkoda gadać. Ograniczenia do 50km/h. Jak można taka drogę zbudować. Jeszcze taką wąską. To miasto jest beznadziejne jak i całe województwo Podkarpackie
Odpowiedz
0
@ Ed
dnia 12.01.2020, 08:32 · Zgłoś
Oddali drogę a nawet oświetlenie nie włączyli i ciemno
Odpowiedz
4
@ ...
dnia 12.01.2020, 08:51 · Zgłoś
nazwa bedzie chyba wyklętych...
Odpowiedz
3
@ duda
dnia 13.01.2020, 08:32 · Zgłoś
Poziom hałasu był liczony dla 50 km/h. Gdyby było np. 70 km/h potrzebne byłyby ekrany na całej długości drogi. A i tak wszyscy jadą dużo więcej, szczególnie tiry w nocy.
Odpowiedz
11
@ Tomek
dnia 12.01.2020, 06:31 · Zgłoś
Wykonanie całej tej inwestycji jest bardzo słabe . Chodnik już sie rozchodzi , krawężniki się zapadają ... a odbierający tego nie widzi .
Odpowiedz
4
@ cynk
dnia 12.01.2020, 01:03 · Zgłoś
przecinacze będą na nadaniu ulicy nazwy: wiadomo której pary prezydenckiej
Odpowiedz
4
@ Kondzio
dnia 12.01.2020, 00:53 · Zgłoś
Wielka wiadomości kawałek drogi oddana. Tylko co to rozwiąże?? Chyba nic. Na budowę dróg powinniście się udać do Krosno
Odpowiedz
5
@ Uiiii
dnia 11.01.2020, 22:53 · Zgłoś
Tam powinny być dwa pasy z każdej strony. Tyle kasy poszło .A wstęgi będą ptzecinac
Odpowiedz
3
@ cytryna kwasna
dnia 12.01.2020, 20:42 · Zgłoś
To prawda - ta szerokosc nie pomoze rozladowac ruchu w wielu kierunkach - beda korki
Odpowiedz
13
@ Za
dnia 11.01.2020, 22:19 · Zgłoś
Dlaczego ta droga taka wąska.
Odpowiedz
3
@ ...
dnia 12.01.2020, 08:51 · Zgłoś
dla bezpieczeństwa
Odpowiedz
4
@ PB
dnia 11.01.2020, 22:15 · Zgłoś
Dopóki Lwowska nie zostanie ograniczona do 3,5 tony i ruch ciężarowy na Krosno nie zostanie przekierowany na nowy łącznik to korki na Lwowskiej nie znikną. Kto zdecydował o takim układzie ruchu nie ma pojęcia o tym co na Lwowskiej się dzieje.
Odpowiedz
1
@ cdn
dnia 11.01.2020, 22:30 · Zgłoś
Z załączonych obrazków wynika że KG2 to obwodnica przemysłowej części Hankówki odciążająca ją od ruchu towarowego granica państwa N.Żmigród- Pilzno-N.Żmigród granica państwa.
Odpowiedz
2
@ Alfred
dnia 13.01.2020, 07:32 · Zgłoś
Nie ma takiej opcji żeby ulica Lwowska była ograniczona do 3.5 tony. To nie jest w gestii miasta.

A po drugie to nie bardzo rozumiem dlaczego tylko ul. Lwowska ma być odciążona od korków?? Nie lepiej było wykonać taką inwestycję żeby odciążyła również i ul. 17 Stycznia, Piłsudskiego i inne ?

Mieszkańcy ul. Konopnickiej mieli rację protestując przeciwko KG2 na rzecz obwodnicy ale wtedy jakoś nikt ich nie poparł.
Odpowiedz
6
@ Aj
dnia 11.01.2020, 22:09 · Zgłoś
Bardzo dobrze że ta droga powstała
Ale jasło najbardziej potrzebuje obwodnicy.
Odpowiedz
11
@ Pinokio 80
dnia 11.01.2020, 22:01 · Zgłoś
Co to zaNowy odcinek drogi co ma stanowić receptę na wzmożony ruch p
Pojazdów na ul. Lwowskiej, jak tam jest strasznie wąsko,tylko jeden pas ruchu w jednym kirunku I ograniczenie predkosci do 50 km a nie ma tam nic co ograniczalo by predkosc do 70 km,katastrofa co oni tam zrobili,za kilka miesiecy beda przerabiac,jak to w Jasle ,droge wybudowali w Strzyżow I Czudec co odciaża ruch, a nie to co w Jasle,katastrofa,jakas pomylka,ale to Jaslo zacofane!!!
Odpowiedz
0
@ Jaslaniny
dnia 13.01.2020, 23:43 · Zgłoś
No napewno rozładuje ta droga korki w centrum miasta jak pisza tylko ze ul.lwowska to nie centrum tylko uboczne miasta to nie wiem co ta ulica ma do korkow w miescie.kolejna super obwodnica jasla ktora zmierza do jasla.następna bedzie ta na Sokołowie świetny wybor zastanawiam sie komu tak zalezy zeby te drogi powstały bo chyba nie sa po to aby usprawnić ruch.
Odpowiedz
7
@ Marcin
dnia 11.01.2020, 21:49 · Zgłoś
Teraz nie dość że DK73 robił się zator to teraz DK28 do ronda będzie się stało. Super pomysł!
Odpowiedz
6
@ Marcin
dnia 11.01.2020, 21:46 · Zgłoś
Już widzę jak tir wchodzi w zakręty na tej drodze nie mówiąc o minięciu się i krawężnikach
Odpowiedz
8
@ Herkules
dnia 11.01.2020, 21:23 · Zgłoś
Droga powinna być szersza o ten jeden pas zieleni.
Odpowiedz
1
@ RJS
dnia 11.01.2020, 21:11 · Zgłoś
A już myślałem że telewizja będzie na otwarcie tak jak przed starostwem jak były kolejki
Odpowiedz
5
@ BBC
dnia 11.01.2020, 20:49 · Zgłoś
Zakaz wyprzedzania 10m przed rondem? i aż 50. Serio?
Miszczostwo Polski
Odpowiedz
6
@ do BBC
dnia 11.01.2020, 21:25 · Zgłoś
To "Miszczostwo" to chyba od słowa "szczanie" , tak? mistrzu ortografii.
Odpowiedz
2
@ Maciek
dnia 11.01.2020, 20:45 · Zgłoś
Nie dość, że HOT SPOTY to jeszcze nowa obwodnica. Po prostu szał. Krosno uczcie się od nas...
Odpowiedz
6
@ BBC
dnia 11.01.2020, 20:50 · Zgłoś
Za dużo szczęścia jak na jeden raz. Nie wytrzymie
Odpowiedz
-1
@ Jjj
dnia 11.01.2020, 20:33 · Zgłoś
Oswietlenie uliczne działa dzisiaj na KG2?
Odpowiedz
5
@ Jjj
dnia 11.01.2020, 20:32 · Zgłoś
W nawigacji tej drogi nie ma a drogowskaz kieruje na lwowska na krosno więc tiry i tak pojadą normalnie.
Odpowiedz
-6
@ BBC
dnia 11.01.2020, 20:43 · Zgłoś
Trza wszystkie mapy świata pisać na nowo. Ile to robłoty.
Odpowiedz
12
@ Kierowca 810
dnia 11.01.2020, 20:08 · Zgłoś
Droga jest dobra tylko TIR - y są za szerokie.
Projektował stary projektant drogę na lato w oparciu o stare normy
gdy jeszcze nie było TIR - ów.
Odpowiedz
0
@ BBC
dnia 11.01.2020, 20:42 · Zgłoś
Tiry na tory bo dziad non stop mi mówi że transport się nie opłaca
Odpowiedz
11
@ Jakak
dnia 11.01.2020, 20:01 · Zgłoś
Drozka jak na spacer... A miało być tak pięknie.
Odpowiedz
10
@ Pawlo
dnia 11.01.2020, 19:29 · Zgłoś
Nie wiem ale ten co projektuje to nek zmierzy rozstaw dwuch ciężarówek tam
To na centymetry mijajom się porażką jest szerokość
Odpowiedz
5
@ dwuch Pawlo
dnia 11.01.2020, 20:06 · Zgłoś
Weźcie obaj, tj. "dwuch" Pawlów słownik ortograficzny do 4 rąk. Czytajcie przed pisaniem z bykami, bo to kompromitacja.
Odpowiedz
-1
@ Do POSEŁ ek
dnia 11.01.2020, 19:25 · Zgłoś
Ta droga to budowa przez Urząd Wojewódzki w Rzeszowie a nie miasto Jasło
Odpowiedz
6
@ Krosno
dnia 11.01.2020, 18:31 · Zgłoś
I tak Tiry pojadą przez ulicę Lwowską w stronę Krosna
A z Krosna na DK73 również na Lwowską pojadą Tiry na światłach.
Jedynie osobówki czy busy będą jeżdzic KG2 w kierunku Ronda na DK28 w kierunku Gorlic (Małopolski). Ta drogą jest dla nich bardziej znana i wiedzą że nie będzie problemów na zakrętach z złamaniem się, bo na KG2 problem może być przy wielkich ciężko załadowanych tirach to krawężniki zaraz się rozlecą.
Po za tym na Lwowskiej zawsze bedzie ruch ze względu na firmy, duże zamieszkanie, szpiatl, markety Kaufland czy bloki więc nie rozumiem czemu ta inwestycja miała służyć
Odpowiedz
7
@ Krosno
dnia 11.01.2020, 18:21 · Zgłoś
szok!!! Aż tyle pieniędzy władować w tą drogę?! Ludzie gdzie oni mają głowę!
Odpowiedz
18
@ kierowca
dnia 11.01.2020, 18:00 · Zgłoś
A co tak cicho o drodze 73 z Pilzna do Jasła ? W roku 2023 miała być
gotowa. Co się stało, że od prawie dwóch lat nie ma zadnego postępu ?
Dlaczego to zatrzymano ?
Odpowiedz
14
@ dragoness
dnia 12.01.2020, 01:07 · Zgłoś
Bo to była kielbasa wyborcza pana Rzońcy
Odpowiedz
-2
@ Abnegat
dnia 12.01.2020, 18:11 · Zgłoś
Od strony Pilzna są prowadzone jakieś roboty drogowe.
Odpowiedz
0
@ do kierowcy
dnia 13.01.2020, 20:35 · Zgłoś
B już chłopie po wyborach.
Odpowiedz
12
@ Herkules
dnia 11.01.2020, 17:53 · Zgłoś
Bardzo dobrze się stało że jest ten odcinek nowej drogi.
Ale niestety droga jest za wąska na tiry jest źle zaprojektowana.
Jadąc od strony Huty wstronę krosna
Powino być tak zaprojektowane że wrazie korków
Można by było po prawej stronie rondo ominąć.
Tak się teraz projektuje naświećie.
Odpowiedz
2
@ ...
dnia 11.01.2020, 17:03 · Zgłoś
ale ziemi zostawili :(
Odpowiedz
18
@ Żart
dnia 11.01.2020, 17:00 · Zgłoś
Tylko czekam aż wjadą tam Tiry i rozwalą te piękne krawężniki i latarnie. Nie dość że droga kręta to jeszcze wąska. Jak tam ma Tir wykręcać? Nie można było zrobić metr szerzej? Zero wyobraźni.
Odpowiedz
2
@ ...
dnia 11.01.2020, 17:06 · Zgłoś
i ronda :)
Odpowiedz
11
@ 1971
dnia 11.01.2020, 18:09 · Zgłoś
To jest sciezka dla rowerow. Udalo sie ja zrobic piekna i szeroka. Dwa rowery sie bezpiecznie zmieszcza
Odpowiedz
2
@ Pioter
dnia 11.01.2020, 19:05 · Zgłoś
Wąsko i z tego powodu koła ciężarówek będą jechać po kartkach studzienek deszczowych a co za tym idzie to nie trzeba być inżynierem żeby sie domyślić.
Odpowiedz
2
@ BBC
dnia 11.01.2020, 20:45 · Zgłoś
To jest droga na kije czyt. Nordic walking
Odpowiedz
1
@ BBC
dnia 11.01.2020, 20:53 · Zgłoś
Nordik łoking
Odpowiedz
-4
@ krytyk
dnia 11.01.2020, 16:54 · Zgłoś
No cuś mały ten ruch tam :))). Nie chcom jeździć NOWOM obwodnicom ???
Odpowiedz
12
@ Czółkiem Telewizyjna Hołoto !
dnia 11.01.2020, 16:13 · Zgłoś
W Polsce Socalistycznej Republice Feudalistyczno Korporacyjno Ludowej 1,5km drogi jest bończucznie witane przez cały miesiąc tymczasem Chiny przez ostatnie trzy lata wylały więcej betonu niż USiA przez cały wiek.

https://www.wprost.pl/495001/chiny-w-3-lata-zuzyly-wiecej-betonu-niz-usa-przez-caly-wiek.html
Odpowiedz
10
@ Jaślan
dnia 11.01.2020, 16:02 · Zgłoś
Ciemności egipskie w tym Jaśle są!!!
Odpowiedz
2
@ Coś
dnia 12.01.2020, 10:49 · Zgłoś
Proponuje pochodnie zamiast lamp jak w średniowieczu i bryczki zamiast aut napewno korków nie będzie i oczywiście króla i parobków a nie burmistrza i jego swite
Odpowiedz
5
@ kkk
dnia 11.01.2020, 15:59 · Zgłoś
Jak jestem na rondzie tym nowym rondzie DK28 z KG2 to aż miło przejechać jak jest jasne piękne białe światło. A nie takie dziadostwo jak w naszym mieście te zółte dające mało swiatła lampy sodowe!!!
Odpowiedz
2
@ cdn
dnia 11.01.2020, 16:43 · Zgłoś
Żadnych ledowych. Oślepiają, nadto barwa światła powyżej 2700 K ujemnie oddziałuje na siatkówkę oka oraz powoduje złe odwzorowanie kolorów i odległości. Po wtóre pod względem oszczędności energii oraz kosztów eksploatacji wszystko przemawia na korzyść lamp sodowych gdzie pomiarowa ( nie deklarowana) skuteczność świetlna wynosi od 89 - 101 lm/W dla lamp sodowych i odpowiednio dla led pomiarowa skuteczność świetlna 43 lm/W. O kosztach zakupu też można wspomnieć.

W Jaśle błędnie dobrano moc żarówek sodowych (70 W) w odniesieniu do wysokości i odległości pomiędzy latarniami, wystarczy wymienić żarówki na 100 W lub większe.
Odpowiedz
-3
@ Jaślan
dnia 11.01.2020, 17:35 · Zgłoś
Pod względem oszczędności to proszę nie pisać takich głupot bo LED jest oszczędniejszy i ma dłuższą żywotność
Odpowiedz
9
@ cdn
dnia 11.01.2020, 19:28 · Zgłoś
Na podstawie jakich badań pan wysuwa tak błędne hipotezy?
Sądzę że przyczyną są reklamy, istnieje aspekt w którym korzystniej wypadają ledy: lepszy kontrast w oświetlanej przestrzeni co daje iluzję lepszego oświetlenia
(skrzętnie wykorzystywaną przez lobbing) kosztem złego odwzorowania barw, refleksów oślepiających i ujemnego oddziaływania na wzrok. Żywotność należy rozpatrywać łącznie z kosztem zakupu i eksploatacji. Żarówka sodowa 150 W 35 zł w led moduł świetlny jest zgodnie z dyrektywą unijną elementem niewymiennym zatem serwis sprowadza się do wymiany całej lampy co wiąże się z kosztem od 350 - 1200 zł.
Odpowiedz
11
@ 9977777777777777777777777777777777777777
dnia 11.01.2020, 15:50 · Zgłoś
wyjazd z tej ulicy przy wzmożonym ruchu graniczy z cudem :)))
GRATULACJE!!!
Odpowiedz
4
@ Roman
dnia 11.01.2020, 15:35 · Zgłoś
CZy ktokolwiek kojarzy, co słuchać u byłego przewodniczącego Komisji Infrastruktury..., czyżby jak Tusk uciekł do Brukseli, aby nikt juz nie pytał o liczbę zrealizowanych inwestycji drogowych w Jaśle ..., nie mówiąc juz o nowej drodze Pilzno-Jasło.

I okaże sie , ze w Jaśle tez wina Tuska, bo europosłowie PIS w niego się zapatrzył...
Odpowiedz
-17
@ rjs
dnia 11.01.2020, 15:30 · Zgłoś
Czekamy na pierwszy dzwon na nowym odcinku.
Odpowiedz
2
@ kkk
dnia 11.01.2020, 15:27 · Zgłoś
Ciemno w mieście jest przez te oprawy sodowe!
Odpowiedz
12
@ cdn
dnia 11.01.2020, 16:55 · Zgłoś
Dobrze dobrane przyprawy sodowe neutralizują wzdęcia i inicjują wiatry. Przydatne dla mających pacie na ledy i fast foody.
Odpowiedz
-2
@ Zajec
dnia 12.01.2020, 09:26 · Zgłoś
Ciemno jest przez ten ciemny lud zpisialy
Odpowiedz
-3
@ PL
dnia 11.01.2020, 15:27 · Zgłoś
Na razie nie było cięcia nożyczkami,bo cięcie nożyczkami jest zaplanowane tym razem przez samego prezydenta tydzień przed wyborami. Będzie ciął cały rząd 235 polityków pisu i 235 nożyczek. Uciekaj z Jasła kto może.
Odpowiedz
-1
@ L
dnia 11.01.2020, 15:26 · Zgłoś
Niech wymienią te lampy w Jaśle na nowe LED bo jest ciemno w mieście !!!
Odpowiedz
-1
@ Oświetlenie uliczne
dnia 11.01.2020, 15:26 · Zgłoś
Dlaczego na wylocie z Jasła w kierunku Trzcinicy wymienili słupy a zostawili stare oprawy oświetleniowe. Po co robić koszt dodatkowy i znowu remontować nowe słupy w celu wymiany oprawy oświetleniowej. Powinna być natychmiast zamontowana oprawa LED.
Odpowiedz
9
@ Oświetlenie uliczne
dnia 11.01.2020, 15:23 · Zgłoś
Miasto Jasło musi wymienić oświetlenie uliczne !!!
W mieście jest ciemno przez te latarnia sodowe. Na rondzie KG2 z DK28 jest Perfekcyjna widoczność. Na KG2 jeszcze nie pracują lampy LED ale kwestia czasu jak energetyka zrobi odbiór i uruchomi. Nasze miasto powinno postać na oprawy LED wysokiej wydajności bo strach o nasze bezpieczeństwo. Mamy XXI w. a ciemno w mieście przez te sodówki które nasze wspaniałe miasto wymieniło 2014r. z programu sowa. Przecież juz wtedy można było zrobić latarnie LED-owe a nie sodowe!!!.
Odpowiedz
-3
@ ...
dnia 11.01.2020, 17:00 · Zgłoś
ledy psują wzrok
Odpowiedz
18
@ .
dnia 11.01.2020, 17:38 · Zgłoś
Zgadzam sie w mieście jest ciemno jak w d.pie
Odpowiedz
5
@ do powyżej
dnia 11.01.2020, 18:33 · Zgłoś
Zwróćcie w tej sprawie do energetyka miejskiego. On swoją powagą może pomóc i na pewno pomoże.
Odpowiedz
-14
@ keller
dnia 11.01.2020, 15:06 · Zgłoś
gdzie podziali się cześki od hejtowania nożyczek ?? ,Co zaskoczyli Was !! ha,ha i nie ma co hejtować. To hejtujcie brak nożyczek.
Odpowiedz
-1
@ Nowość
dnia 11.01.2020, 15:17 · Zgłoś
Może lepiej skalpelem wstęgi ciąć.
Odpowiedz
-9
@ keller
dnia 11.01.2020, 18:30 · Zgłoś
nie ma co , to hejtujcie mnie . ha,ha , cześkowe nożyczki ,zapyziali buraki .
Odpowiedz
2
@ BBC
dnia 11.01.2020, 20:51 · Zgłoś
Bez zdjęcia się nie liczy
Odpowiedz
7
@ MIEJSCOWY
dnia 11.01.2020, 14:56 · Zgłoś
a gdzie sztab otwieraczy. to nic z tego nie będzie jak nie poświęcone
Odpowiedz
23
@ Max Szyderko
dnia 11.01.2020, 14:55 · Zgłoś
Kurcze, jednak można coś oddać do użytku bez udziału zająców, rudolfów czy maryj...
Odpowiedz
17
@ Do UM
dnia 11.01.2020, 14:51 · Zgłoś
Gratulacje. Teraz następny etap - odciążenie 17 stycznia. Sytuacja nie wymaga chyba specjalnego uzasadniania, wystarczy przejechać się w dzień powszedni. W święta zresztą też.
Odpowiedz
36
@ Odciążenie
dnia 11.01.2020, 14:59 · Zgłoś
To jest właśnie to nasze własne, jasielskie, odciążenie 17 stycznia. Inaczej niż w Czudcu, Sanoku, Strzyżowie, Bieczu - my odciążamy nie obwodnicami, tylko drogą wewnętrzną.
Nie tylko to robimy inaczej: w gospodarce odpadowej Rzeszów czy Krosno buduje instalacje, a my apelujemy o zmniejszenie ilości odpadów. Można i tak.
Odpowiedz
-6
@ cdn
dnia 11.01.2020, 17:23 · Zgłoś
I tak powinno być! Obwodnica ma skłaniać przejeżdżających do zainteresowania się miastem, bezpiecznego zatrzymania, wydania środków finansowych. Ma służyć rozwojowi a nie przyczyniać się do marginalizacji. Analogicznie: nie spalanie odpadów sprzyja czystemu środowisku ale niska produktywność odpadów.
Nie dla śmieciarzy!
Odpowiedz
1
@ do cdn
dnia 11.01.2020, 18:31 · Zgłoś
To "nie dla śmieciarzy" pasuje jak ulał do śmieciarzy spalających odpady w przydomowych kotłowniach. Jest ich tysiące a efekty widać i czuć szczególnie w okresie zimowych mrozów w bezwietrzne dni. Zanieczyszczenie powietrza bije wtedy wszystkie rekordy.
Profesjonalne spalarnie odpadów bezpiecznie funkcjonują w całym cywilizowanych świecie - najbliższa jest w Rzeszowie, na Załężu. Nie cofniesz cywilizacji do etapu gdy wszystko zawijało się w szary papier czy w gazetę - jak za komuny w latach 1960-1970. Ilość odpadów będzie rosła. Są dostępne bezpieczne technologie ich utylizacji tylko świadomość ekologiczna (a raczej jej brak) przeszkadza w budowie takich instalacji - co widać na poziomie komentarza "cdn".
Jajo kwadratowe to stwierdzenie, że obwodnica ma przebiegać przez miasto, czyli droga obwodowa powinna być jednocześnie drogą wewnętrzną.
Coś jakby mieć ciasteczko i jednocześnie je zjeść. Paranoja.
Odpowiedz
-1
@ Do cdn
dnia 11.01.2020, 19:04 · Zgłoś
Same żarty i nr. Obwodnicy i polityki śmieciarzy bezradnych.
Odpowiedz
13
@ Ewelina
dnia 11.01.2020, 20:36 · Zgłoś
Teraz mieszkjańcy ulicy 17 Stycznia mają "dociążenie". i chyba będa mieć na długie lata Trzeba było się zastanowić jak budowano tą drogę . Problem komunikacyjny Jasła rozwiązuje tylko obwodnica
Odpowiedz
9
@ cdn
dnia 11.01.2020, 21:17 · Zgłoś
Lubię miód trójniak leżakowany w piwnicy, szynkę Parmeńską, świeżą wołowinę, chleb z piekarni, wino z Mołdawii, warzywa z Bierówki, owoce z Dębowca, meble z Kalwarii, buty skórzane od szewca. Innymi słowy gdzie te śmieci? Kultura Fast, nadprodukcja odpadów to objaw wstecznego prymitywizmu. Natomiast sprowadzanie racjonalnej gospodarki surowcowej do modelu spalania ,,odpadów" to krok naprzód stojącego nad przepaścią, to gwałt na naturze. Obwodnica oczywiście tak ale taka inwestycja powinna tworzyć nowe możliwości rozwoju a nie ich pozbawiać. Przez analogię pytanie? Obecnie Krosno dąży do budowy skrótu a tak naprawdę kolejowej obwodnicy Jasła, czy przyniesie to Jasłu jakieś korzyści?
Odpowiedz
4
@ do cdn
dnia 12.01.2020, 14:02 · Zgłoś
Przekonaj cały cywilizowany (mowa o cywilizacji zachodniej, nie wschodniej) aby zlikwidował spalarnie odpadów, szczególnie w dużych aglomeracjach miejskich, np. we Wiedniu.
Śmiechem by się zabili, gdybyś argumentując gwałtem na naturze zaproponował
np. gigantyczne składowiska odpadów. Tam obowiązuje racjonalne myślenie i rachunek ekonomiczny wraz z najbardziej rozwiniętą technologią oczyszczania spalin i restrykcyjną emisją, a nie mrzonki pseudoekologiczne + utopijne fantazje.
W Jaśle już są "obwodnice" wewnętrzne i jakoś nie tworzą możliwości rozwoju.
Nie można być trochę w ciąży, a trochę nie.
Nie tędy drogą. Zacznij od logicznego myślenia, a nie od haseł wzajemnie się wykluczających.
Odpowiedz
1
@ cdn
dnia 12.01.2020, 21:39 · Zgłoś
Na Zachodzie socjaliści i komuniści ciągle w modzie. W modzie i przy władzy niestety, wymyślają irracjonalne bzdety .
Socjalizm i rachunek ekonomiczny to oksymoron, podobnie niczym komunizm i logika. Bieguny się odwróciły: na wschodzie mamy nacjonalistów Władimira, za zachodzie intersocjalistów lewicujących neoliberałów i komunistów incognito.

Nasz wieszcz, na długo nim Lenin z Berlina do Petersburga z misją wyruszył, napisał:
,,Socyalizm nierówności wszelkie prędko utrze,
Szlachtę powiesi jutro, nie szlachtę pojutrze."
Dobranoc.
Odpowiedz
-2
@ do cdn
dnia 13.01.2020, 00:04 · Zgłoś
Na wschodzie to są dopiero socjaliści. Do tego narodowi. Akurat komuniści za zachodzie to garstka kilku posłów w europarlamencie głosująca podobnie jak nacjonaliści LePena czy PiSu.
Odpowiedz
3
@ Cdn
dnia 13.01.2020, 16:52 · Zgłoś
Synapsy się porozłączały? Czy Lenin wiecznie żywy?Towarzysze wasza argumentacja brzmi niczym stalinowskie ,,a uwas biją murzynów''. Niemal orgie poskomunistów z socjalistami toczą dyskurs w plenach od Wenecji po Oslo i Lisbony po Helsinki wtłaczają na przekór społeczeństwom swoje psychotyczne wizje. Portugalia Hiszpania Francja Luksemburg Belgia Niemcy Niderlandy Norwegia Szwecja to tam niepodzielnie rządzą lewicowo socjalistyczne klany a nie kilku posłów. Kilknastu zwolenników lewicowo socjalistycznej ideologii to w Brukseli PO ko reprezentuje. Żuć to świństwo, przynajmnij ogranicz.
Odpowiedz
0
@ do cdn
dnia 13.01.2020, 22:14 · Zgłoś
"Żuć" te byki ortograficzne, weź słownik ortograficzny i powtórz materiał z podstawówki.

Żuje się gumę do żucia, a porzuca się np. wiedzę i rozum.
Odpowiedz
-2
@ Do cdn
dnia 14.01.2020, 17:21 · Zgłoś
Cytat z internetu,coś w tym jest.
"ale o co wam chodzi? To nikt wam przed 1989 nie mówił na czym polega kapitalizm? Przecież tego chcieliście. W polskim systemie politycznym nawet nie ma ani jednej partii lewicowej z prawdziwego zdarzenia (nie liczę dzieciaków z Razem), a wy ciągle gardłujecie "precz skomunom" i walczycie z jakimś urojonym "lewactwem". Od 30 lat rządzą wami liberałowie, ręka w rękę z Kościołem Katolickim. Prawie 6 milionów Polaków uciekło na Zachód do tego rzekomego "lewactwa", którym się tak brzydzicie. Wy nawet nie jesteście śmieszni jak te małpy z nosami, wy jesteście po prostu bezmyślni i żałośni w swojej głupocie. Zrobiliście Meksyk w środku Europy i na dodatek wam się wydaje, że jesteście jakąś ostoją jakiejś "cywilizacji łacińskiej" hahahaha białymi buszmenami jesteście, pośmiewiskiem Europy, nawet nie świata, bo świat to kojarzy tylko Lewandowskiego (z Bayernu :)) "
... i Wałęsę.
Odpowiedz
2
@ sws
dnia 11.01.2020, 14:47 · Zgłoś
a gdzie przecinacze ?
Odpowiedz
4
@ Max Szyderko
dnia 11.01.2020, 14:55 · Zgłoś
Może terminów nie mogli pogodzić...hehehe...
Odpowiedz
-4
@ KG2
dnia 11.01.2020, 14:07 · Zgłoś
Super, bardzo dobrze, że ją wybudowali. To duży skrót no i cywilizuje ten zakątek miasta.

Marzy mi się, by przy skrzyżowaniu z obwodnicą powstał jakiś McDonald's, tam gdzie jest wybieg dla psów. Skrzyżowanie dwóch głównych dróg, blisko centrum - to wymarzona lokalizacja na takie coś.
Odpowiedz
6
@ xcvb
dnia 11.01.2020, 14:10 · Zgłoś
Tam się nie da.. Tam są blisko mieszkańcy ulicy Konopnickiej ;d
Odpowiedz
-6
@ zapiekanka
dnia 11.01.2020, 14:34 · Zgłoś
powstanie chyba zaraz za rodem w tym nowym budynku po prawej stronie jeszcze nie wykonczonym
Odpowiedz
8
@ śmieciowe jedzenie
dnia 11.01.2020, 15:34 · Zgłoś
A mnie się nie marzy śmieciowe jedzenie w sieci Mc czy innej, z prostej przyczyny tj. lawinowego wzrostu zachorowań na choroby układu pokarmowego (w tym nowotworów jelita grubego) u coraz młodszych ludzi. Z czego? Między innymi z chemii spożywczej obecnej praktycznie w każdym jedzeniu, bo swojskiego,nie przetworzonego już dawno nie ma. Konserwanty (typu E) ciężkie tłuszcze i tony cukru (najbardziej uzależniający narkotyk) robią niesamowite spustoszenie wśród młodych.
Ponury żart to nazwa: chemia spożywcza. Nie trzeba żadnej wojny - broń chemiczna już jest powszechnie stosowana i wspomagana przez leczenie - też chemia, tylko farmakologiczna. Najpierw truci jesteśmy chemią, by się leczyć - także chemią. Brak przybytku typu Mc to sukces i tak trzymać.
Smaczego!
Odpowiedz
7
@ xzzxz
dnia 11.01.2020, 15:40 · Zgłoś
TO NIE JEDZ i tyle.

Nie podchodź do restauracji w sposób ideologiczny, tylko po prostu nie jedz jeżeli Ci nie pasuje.
A jeśli innym pasuje, to niech jedzą. To prostu...
Odpowiedz
6
@ Do xzzxz
dnia 11.01.2020, 16:52 · Zgłoś
To egoizm-twierdząc,by chcący jedli.Należy uświadamiać ludzi o zagrożeniach chemicznych produktów.Autor poprzedniego artykułu przedstawił prawdę,wykazując troskę o innych ludzi.Jeżeli wiem coś,dzielę się informacją,aby ustrzec i zapobiec chorobom cywilizacyjnym.Minusujcie,ale pora wrócić do natury.
Odpowiedz
-4
@ xzzxz
dnia 11.01.2020, 18:49 · Zgłoś
Wracaj do natury lub gdzie tylko chcesz, lecz nie narzucaj tego innym.
Odpowiedz
2
@ Do sm jedz
dnia 11.01.2020, 19:02 · Zgłoś
Tak jak brak Tesco.
Nasi lokalami produkować mogą i sprzedawać gorsze jedzenie i jeszcze bardzie truć niż ustandaryzowane globalne i odpowiedzialne podmiotu. Lepiej jeść od kogoś kto nie ma badań .
Odpowiedz
4
@ Do xzzxz
dnia 11.01.2020, 21:23 · Zgłoś
Każdy ma wolną wolę i prawo wyboru,lecz każdy może wyrazić swoje uwagi i opinie z przestrogami.Od jelita grubego zaczynają się choroby śmiertelne.Warto patrzeć na skład produktów i unikać tych z polepszaczami E.Wystarczy popatrzeć na dzieci w klinikach/dziury w jelitkach/i z rozwagą wybierać żywność.Miłej jazdy na nowej drodze.
Odpowiedz
-2
@ Stary
dnia 12.01.2020, 20:32 · Zgłoś
Masz rację najlepiej żeby Sejm wybrany w demokratycznych
wyborach ustalił co wyborcy mają jeść...
Odpowiedz
0
@ ....
dnia 16.01.2020, 12:23 · Zgłoś
Co nawet im ekranów nie wybudowali bo po co. Niech słuchają halasu samochodów 24H
Odpowiedz
19
@ Pioter
dnia 11.01.2020, 14:05 · Zgłoś
Piękna szeroka droga. Tiry jak jechały Lwowska tak i jadą dalej. Brawa dla pomysłu i projektu.
Odpowiedz
7
@ cc
dnia 11.01.2020, 14:12 · Zgłoś
To kwestia znaków, można to jeszcze zmienić. Gdyby znaki kierowały na Krosno na nowa drogę, to Lwowska by odetchnęła.
Odpowiedz
10
@ łodyniec
dnia 11.01.2020, 18:26 · Zgłoś
Bo mają bliżej. Kto jedzie na nowy Sącz czy niu zm , ten poleci łącznikiem ,kto na Krosno Rzeszów ,poleci Stara droga i tyle.
Odpowiedz
-1
@ qra
dnia 11.01.2020, 14:03 · Zgłoś
Ja bym nie jeździł bo nie pokropiona przez żadnego czarnoksiężnika.
Odpowiedz
2
@ Pitson
dnia 11.01.2020, 14:00 · Zgłoś
co z tego że jest otwarta jak latarnie stoją i nic ciemność widze i tyle
Odpowiedz
15
@ Kierowca 810
dnia 11.01.2020, 13:50 · Zgłoś
Bardzo dobrze się stało, że jest ten odcinek nowej drogi.
Czekamy na następne drogi udrażniające wzmożony ruch samochodowy w Jaśle.
Odpowiedz
17
@ Nemo
dnia 11.01.2020, 14:52 · Zgłoś
Łoczniki za 24 mil. super tak dalej.za kilka lat zabraknie. Miejsca na te łoczniki..Kto zaprojektuje obwodnice jasła dostanie nobla..
Odpowiedz
24
@ Bezrybie
dnia 11.01.2020, 14:53 · Zgłoś
Na bezrybiu i rak - ryba.
Ponieważ zapomnieć należy o obwodnicach- nawet wróble o nich nie ćwierkają (a co dopiero 2 babcie w Warszawie), to dobre i to. Przecież nawet tego kawałka drogi, który niczego nie rozwiązuję, mogło nie być. Zawsze parę tirów tam się zmieści w korku do wyjazdu na Krosno czy Tarnów.
Babcie natomiast będą piastować stołki lub wnuki, może nawet równocześnie.
Odpowiedz
39
@ KG2 i KG5
dnia 11.01.2020, 15:07 · Zgłoś
Budowana KG5 to też droga wewnętrzna między dwoma rondami: w Sobniowie i w Żólkowie. Trasa koło ośrodka na Kwiatowej. Tam też parę tirów się zmieści pomiędzy zakorkowanymi rondami.
Jako, że nie ma żadnych szans na obwodnice, to nie ma co żałować kasy wydawanej na KG2 i KG5 , bo po prostu nic innego nie będzie. Dlaczego?
Należy pytać o to w Sanoku, w Strzyżowie, w Bieczu, w Czudcu i w innych miastach, które mają obwodnice. Jak oni to zrobili? Jakim cudem?
Odpowiedz
34
@ Sp
dnia 11.01.2020, 15:31 · Zgłoś
Bo tam rządzą ludzie z głową,nie mają pomników,tyle kościołów i przede wszystkim myślą,u nas zamiast konkretnej obwodnicy łączniki które "odciążą misto"17 stycznia nie jest miastem?
Odpowiedz
9
@ WDOWA
dnia 11.01.2020, 22:30 · Zgłoś
Deptak zakorkował Jasło
Odpowiedz
6
@ 44
dnia 13.01.2020, 09:02 · Zgłoś
Deptak i dni wina są tak potrzebne Jasłu jak k...ie majtki. No ale gdzie wtedy lansowała by sie jasielska władza.
Odpowiedz
-17
@ gf
dnia 11.01.2020, 13:43 · Zgłoś
na pewno bedzie recepta:)

to jest polowa obwodnicy za 24 mln!!!

a tiry dalej beda na Lwowskiej jezdzily,ale przeciez ludzie po 500 stowek dostali i rozumy poodejmowalo i jest jak jest
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 11.01.2020, 14:08 · Zgłoś
Powiedz dlaczego TIR-y po Lwowskiej będą nadal jeździły, bo ja twierdzę, że jeździły nie będą i stawiam zakład. Wiadro dobrej swojskiej gorzały.
Jadąc od Tarnowa, Kołaczyc pojada na rondzie Solidarności prosto, a na kolejnym rondzie pojadą w lewo na Krosno, Rzeszów, albo na prawo na Nowy Sącz. Odwrotnie tak samo. Więc skąd Twoje wrogie i zupełnie pozbawione sensu dewagacje. Wszak po ten łącznik był budowany by TIR-y wreszcie nie wieżdżały do miasta. Czy to tak trudno pojąć.
Odpowiedz
-29
@ kat
dnia 11.01.2020, 14:09 · Zgłoś
To puść drogę przez swoją działkę biznesmenie bez dodatku 500 !
Odpowiedz
24
@ Pioter
dnia 11.01.2020, 14:22 · Zgłoś
Idź na lwowska i zobacz
Odpowiedz
30
@ lehis
dnia 11.01.2020, 14:31 · Zgłoś
sam osobiście widziałem kawalkadę tirów na ul. lwowskiej dzis godz.9 , wiekszosci to byli rumuni
Odpowiedz
36
@ Pioter
dnia 11.01.2020, 14:34 · Zgłoś
Może boją się wiechac na łącznik z obawy że się zaklinuja?
Odpowiedz
29
@ bq
dnia 11.01.2020, 14:41 · Zgłoś
Zapewne droga kg2 nie jest wprowadzona w nawigację gps,więc Tiry pojadą zgodnie z nawigacją po staremu.
Odpowiedz
14
@ Pioter
dnia 11.01.2020, 14:45 · Zgłoś
Zapewne i te nowe znaki kierujące ruch na Krosno przez Lwowska.
Odpowiedz
64
@ xxx
dnia 11.01.2020, 15:05 · Zgłoś
Poczekajcie parę dni, wszystko się wyjaśni, ułoży i lampy będą świecić i TIR-y pojadą jak trzeba. Skąd u was tyle złości, nienawiści, czy to wynika z Waszej niskiej samooceny i flustracji? Należy widzieć wokół siebie pozytywy, uśmiechniętych i zadowolonych ludzi, a nie samych nadętych smutasów, którzy tylko czekają by komuś dołożyć. Przeżyłem ponad 60 lat i nie spodziewałem się, że przyjdzie mi żyć w takich wspaniałych czasach w moim kraju. Dziękuję za to Bogu. A Wy ogarnijcie się i zobaczcie wokół siebie dobre chwile dla których można i trzeba żyć.
Odpowiedz
6
@ POSEŁ ek
dnia 11.01.2020, 15:48 · Zgłoś
Moim skromnym zdaniem bardzo dobra decyzja budowy drogi. Na pewno zmniejszy się ruch na Lwowskiej. W środku dnia ciężko było przejechać.

Teraz czekamy na remont drogi ul. MICKIEWICZA (oraz nowy most, oraz remont starego) i na Prawdziwą drogę miedzy Jasłem a Pilznem.

Każdą inicjatywę która przyczynia się do rozwoju naszej małej społeczności powinniśmy wspierać - malkontenci.

Brawo Burmistrz! za odważną decyzje oby więcej takich...zwłaszcza w sprawie dróg a nie wykładać kasę na inne pier...
Odpowiedz
14
@ poiuy
dnia 11.01.2020, 16:51 · Zgłoś
będą jeżdziły z prostej przyczyny-jest po prostu bliżej i szybciej
Odpowiedz
1
@ 1971
dnia 11.01.2020, 18:04 · Zgłoś
Zwroc uwage na oznakowanie
Odpowiedz
1
@ Do bq
dnia 11.01.2020, 18:57 · Zgłoś
Jak ma Się mapy z przed kilku lat jak może rumuńskie, to nie dziwi, choć nawet GPS sprzed 10 lat ostrzega by nie wierzyć nawigacji i przestrzegać znaków drogowych.
Np. Janosik czy google mapa, ma tę drogę.
Odpowiedz
11
@ do xxx
dnia 11.01.2020, 20:11 · Zgłoś
Do xxx: Będą jeździły Lwowską z prostego powodu: nowa droga jest b. wąska, po jednym pasie bez pobocza /!/. Wystarczy że coś się ,stanie i już mamy korek. Drugie wąskie gardło to nowe rondo. Ponadto Lwowską w kierunku Krosna jest o 1 km bliżej.
Odpowiedz
-1
@ Ehhhh
dnia 11.01.2020, 20:18 · Zgłoś
Jak to skad przecie pisisci nic porzadnie zrobic nie potrafia, wiec i droga z pewnoscia jest do bani. Fakt rozdajac nie swoja kase 500 tu. 500 tam przekupili judaszow i dlatego przy rzlobie siedza a fakt kolejny to najgorsza ekipa od przewrotu!!,!
Odpowiedz
0
@ Ehhhh
dnia 11.01.2020, 20:21 · Zgłoś
Co ty beedzisz ?
Ja zyje 40 lat i to sa najgorsze czasy jakie w moim dlugom zyciu sie przytrafily!!!
Dziekujemynwam o nieudolni pisisici wam i waszemu ejeku.. ejektolatowi!!!
Odpowiedz
32
@ Felek
dnia 11.01.2020, 23:29 · Zgłoś
Bzdury Jasło jest zaniedbane od ponad 20 lat
inne miasta uciekają z obwodnicami a tu nic
zero parkingów, obwodnicy a się prosi most
na Jasiołce na Hankowce.Zero gospodarza
w tym mieście najlepszy przykład z gołoledźia
drogi i chodniki szklanka zgroza wygrywają
przetargi cwaniaki a ludzie się rozbijają
i łamią kości wstyd co za władza.
Odpowiedz
20
@ YYY
dnia 11.01.2020, 23:47 · Zgłoś
Tiry jadące do Gorlic będą jechały łącznikiem lub nie, a tiry jadące do Krosna będą jechały przez Brzyszczki - droga krajowa koło szpitala w Jaśle nie zostanie zamknięta dla tirów !!! i to jest FAKT.
Odpowiedz
2
@ Adamos
dnia 11.01.2020, 23:58 · Zgłoś
Kolego dobry kierowca ma nawigację w głowie i patrzy na znaki!!!
Odpowiedz
4
@ Zdziwiony
dnia 12.01.2020, 05:53 · Zgłoś
A jednak jeżdżą. Te tiry po lwowskiej :(
Odpowiedz
7
@ PB
dnia 12.01.2020, 06:58 · Zgłoś
Nowy drogowskaz na 17 Stycznia jest praktycznie niewidoczny bo ustawiony jest tuż za drzewem. No i jak się zmienia organizację ruchu to się powinno na jakiś czas tablice informacyjne ustawić na 17 Stycznia żeby kierowcy na nowe znaki zwracali uwagę a nie na pamięć jeździli...
Odpowiedz
0
@ xxx popatrz
dnia 12.01.2020, 13:29 · Zgłoś
na znaki drogowe, to pojmiesz. Od ronda winien być zakaz jazdy dla tirów na Lwowską. Na rondzie, tiry jadące na Krosno winny być kierowane wyłącznie na obwodnicę. Tak samo winno się odbywać w drugą stronę - od Warzyc kierunek na obwodnicę. Wówczas Lwowska będzie odblokowana.
Odpowiedz
6
@ malren
dnia 12.01.2020, 18:54 · Zgłoś
na Krosno znaki drogowe kierują na Lwowską a nie na obwodnicę ,niestety...
Odpowiedz
5
@ Mozkid
dnia 13.01.2020, 07:19 · Zgłoś
Za tą drogę i powstałe dzięki niej korki nominuje pana burmistrza do nagrody złotego sedesu
Odpowiedz
3
@ Tekst z 2015
dnia 13.01.2020, 13:06 · Zgłoś
Mieszkańcy Konopnickiej, nie dajcie się wyfrajerować!Część mieszkańców Jasła(w tym burmistrze,lekarze i inn.decydenci)wybudowała się przy ruchliwych ulicach( vide Os. Na Kotlinę, Brzyszczki), część mieszka w centrum,i próbują uczynić skansen w mieście i wypchnąć ruch na inne osiedla np. G.Klasztorną.Stąd bezsensowna, kosztowna budowa drogi wewnątrz miasta KG2(efekty będą mizerne w stosunku do kosztów ruch tirów z Pilzna w kierunku Krosna, Gorlic i Dukli docelowo skierowany po drugiej stronie szpitala, szpital otoczony dwoma ruchliwymi drogami!!! - Lwowską i KG2, nastepnie pod już zakorkowany wiadukt na Kasprowicza dalej obok ul. Kwiatowej do ronda w Żółkowie i część tirów ul.W.Polskiego z powrotem przez przejazd kolejowy!!! w stronę Gorlic-horror).
Nie ma to jak prywatne interesy za publiczne pieniądze!
Odpowiedz
1
@ Tekst z 2015
dnia 13.01.2020, 13:14 · Zgłoś
Masz rację xxx; będzie gorzej niż myślisz! bo:
"Mieszkańcy Konopnickiej, nie dajcie się wyfrajerować!Część mieszkańców Jasła(w tym burmistrze,lekarze i inn.decydenci)wybudowała się przy ruchliwych ulicach( vide Os. Na Kotlinę, Brzyszczki), część mieszka w centrum,i próbują uczynić skansen w mieście i wypchnąć ruch na inne osiedla np. G.Klasztorną.Stąd bezsensowna, kosztowna budowa drogi wewnątrz miasta KG2(efekty będą mizerne w stosunku do kosztów ruch tirów z Pilzna w kierunku Krosna, Gorlic i Dukli docelowo skierowany po drugiej stronie szpitala, szpital otoczony dwoma ruchliwymi drogami!!! - Lwowską i KG2, nastepnie pod już zakorkowany wiadukt na Kasprowicza dalej obok ul. Kwiatowej do ronda w Żółkowie i część tirów ul.W.Polskiego z powrotem przez przejazd kolejowy!!! w stronę Gorlic-horror).
Nie ma to jak prywatne interesy za publiczne pieniądze!"
Odpowiedz
-1
@ Pioter
dnia 13.01.2020, 15:24 · Zgłoś
Brzyszczki się budowały jak był jeden pas w jedną stronę i jechało morze kilkaset samochodów na dobę teraz jest 2 pasy i jedzie około 5000 tirów na dobę.
Odpowiedz
-1
@ sss3
dnia 14.01.2020, 13:59 · Zgłoś
@ Pioter - Teraz też jest właściwie po jednym pasie w każdą stronę (a i tak nie wszędzie starczyło miejsca na lewoskręty). I ta droga od zawsze była drogą krajową.

Na Krosno pojadą Lwowską, na Gorlice pojadą nową drogą i ruch się rozłoży. W końcu przestał się cały tranzyt spotykać na jednym skrzyżowaniu (dawniej 17 Stycznia/Lwowska, ostatnio w Warzycach).
No i bardzo ważne jest też to, że w końcu jest alternatywa i w razie zablokowania Lwowskiej, KG2 lub wschodniego odcinka Piłsudskiego, nie będzie kompletnego paraliżu komunikacyjnego tylko zablokowaną drogę będzie można ominąć pozostałymi dwoma.
Odpowiedz
0
@ Car
dnia 14.01.2020, 15:17 · Zgłoś
To nie od 20 lat a od wojny. Jestem tu osadnikiem to widzę.
Odpowiedz
1
@ ryś
dnia 15.01.2020, 15:32 · Zgłoś
Wystarczy zobaczyć oznakowanie i wszytko zrozumiesz. nowy łącznik jest ruch tylko na Nowy Sącz. Krosno i Sanok nadal zostaje przez lwowska.
wyszło tak, że i mieszkańcy konopnickiej mają przechlapane ale i Lwowska nadal ... :-(
:-(
Odpowiedz
47
@ gf
dnia 11.01.2020, 13:41 · Zgłoś
latarnie sie nie swieca i ciemnosc widze ciemnosc:)
Odpowiedz
15
@ xcvb
dnia 11.01.2020, 14:08 · Zgłoś
Latarnie się zaświecą po przecięciu wstęgi :)
Odpowiedz
28
@ Pomyslodawca
dnia 11.01.2020, 14:12 · Zgłoś
Latarnie nie tylko tam nie swieca.Pomimo zgloszen do odpowiedzialnego za oświetlenie energetyka-nadal ciemność.Moze to prosty sposób na zaoszczędzenie kasy?Naszej kasy-podatnikow.
Odpowiedz
55
@ Pioter
dnia 11.01.2020, 14:13 · Zgłoś
Zróbcie zdiecie jak się ciągniki siodłowe tam rozmijaja.
Odpowiedz
37
@ Sowa
dnia 11.01.2020, 14:46 · Zgłoś
Jeszcze parę programów typu SOWA i będziemy w mieście świecić ... oczami.
Odpowiedz
26
@ Maliniak
dnia 11.01.2020, 14:55 · Zgłoś
Poproszę o sesję z " OTWIERACZAMI"
A może została przesunięta do następnej kampani wyborczej?
Odpowiedz
4
@ ...
dnia 11.01.2020, 16:58 · Zgłoś
prąd drogi albo oświetlenie albo podwyżki zresztom za komuny lampy były na co 3 słupie a nie teraz co słup to lampa - marnotrastwo prądu i pieniędzy
Odpowiedz
30
@ Grwg
dnia 11.01.2020, 17:53 · Zgłoś
Ta droga do nieporozumienie jakieś. Tyle kasy żeby przenieść korki z jednego miejsca na drugie zamiast całkiem je zlikwidować
Odpowiedz
2
@ YYY
dnia 11.01.2020, 23:51 · Zgłoś
Bo ZDW o Jasło zaspał
Odpowiedz
49
@ Ghgg
dnia 12.01.2020, 02:16 · Zgłoś
Nigdy więcej Pawlusia Pabiana o Zająców!
Odpowiedz
11
@ Jaślak
dnia 12.01.2020, 07:02 · Zgłoś
Nie świeci się bo nie było pokropienia i wstęgi. Bez tego ani rusz.
Odpowiedz
-31
@ Emma
dnia 12.01.2020, 11:21 · Zgłoś
Wreszcie koniec korków w Jaśle
Odpowiedz
11
@ Car
dnia 12.01.2020, 12:12 · Zgłoś
Pewnie się nie doczekasz. Po zachwycie czytelników otwarciem dębowieckim podkulili ogony pod siebie.
Odpowiedz
7
@ Tekst z 2015r
dnia 13.01.2020, 12:52 · Zgłoś
Jak się wybiera miernych radnych,burmistrzów,starostów,posłow to trzeba pocierpieć, a przede wszystkim zapłacić;oto tekst sprzed paru lat uaktualniony dotyczy drogi KG2 i Drogi Zachodniej( której połączenie z mostem na Gądkach rozwiązałoby problemy z korkami na moście na Wisłoce); o to należało zabiegać 20 lat temu, a była taka propozycja, a nie baseny, przystanki Kwiatowa-Skałki, pielgrzymki służbowym samochodem itd. pieniadze z unii juz jasełko niewykorzysta.
"21 lat zmarnowane dla rozwiazań komunikacyjnych;ludek sobie wybiera miernoty, które nie maja pojęcia o projektach; same nauczyciele historycy, prawnicy,milicjanty,paru po zawodówkach, a gdzie przedstawiciele technologii (notabene w rządzie jest tylko jeden inż. i to geodeta-min. rolnictwa!,premier-etnograf, reszta historycy,prawnicy,filozof etc.);
kto w XXI w. projektuje drogę KG2 wewnatrz miasta dla TIRów; zmarnowane pieniądze; mieszkańcy Konopnickiej,G.Klasztornej i Sobniowa bedą frajerami jak się zgodzą na trucie i hałas;
głowny ruch jest na osi Gorlice Jasło wystarczy popatrzyć na ul.3Maja na moście na Wisłoce, a ci utopią pieniądze w drugorzędne inwestycje, aby przed wyborami się "wykazać"
Odpowiedz
3
@ Pioter
dnia 14.01.2020, 07:24 · Zgłoś
Miało być tak pięknie a wyszło jak zwykle
Odpowiedz
2
@ odsunąć lewactwo od koryta !
dnia 14.01.2020, 09:47 · Zgłoś
dej se spokój z tym oświetleniem, bo to kosztuje kupe piniędzy !
Odpowiedz
0
@ Alfred
dnia 15.01.2020, 10:43 · Zgłoś
"mieszkańcy Konopnickiej,G.Klasztornej i Sobniowa bedą frajerami jak się zgodzą na trucie i hałas;"

Taaak... mieszkańcy tych ulic mieli tyle do gadania w kwestii powstania tych dróg, że ho ho!
Odpowiedz
0
@ Car
dnia 15.01.2020, 21:05 · Zgłoś
Mieli do gadania tyle, jak powiedział pewien burmistrz z Biecza, co Żydzi za okupacji. Czyli nic.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657