Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Kolejna stłuczka na "STOP-ach" w Jaśle. Miasto ma w planach przebudowę skrzyżowań

114

Dzisiaj około godziny 9. na skrzyżowaniu ulic Ujejskiego i Chopina w Jaśle doszło do kolejnej kolizji w tym miesiącu. Ostatnie miało miejsce 1 listopada. Mimo licznych znaków pionowych i poziomych informujących kierowców o konieczności zatrzymania się przy dojeździe do skrzyżowania, wciąż dochodzi tam do stłuczek. Jak podkreślił burmistrz Adam Kostrząb, planuje ich przebudowę.

Dzisiaj około godziny 9. na skrzyżowaniu ulic Ujejskiego i Chopina w Jaśle miała miejsce kolizja dwóch pojazdów. Z informacji udzielonych przez policję wynika, że kierujący pojazdem marki Skoda, nie ustąpił pierwszeństwa kierującemu pojazdem Dacia. Kierowcy byli trzeźwi, nikt nie odniósł obrażeń ciała. Sprawca kolizji został ukarany mandatem 1300 zł i 10 pkt karnych.

Na skrzyżowaniach ulic Ujejskiego i Chopina oraz Kraszewskiego i Chopina, każdego roku dochodzi do mniej lub bardziej poważnych zdarzeń drogowych. Burmistrz Adam Kostrząb zapowiedział przebudowę tych problematycznych skrzyżowań.

- Chciałbym już w przyszłym roku zaproponować skuteczne rozwiązanie na przebudowę skrzyżowań tzw. "STOP-ów". Już jestem po wstępnych rozmowach z panem starostą i mam nadzieję, że po opracowaniu dokumentacji projektowej to zadanie uda się zrealizować, a jednocześnie rozwiązać kolejny problem – powiedział burmistrza Adam Kostrząb, początkiem października w serwisie informacyjnym Urzędu Miasta w Jaśle.

id

Reklama

Komentarze: 114

Dodaj komentarz Widok:
0
@ okrężne
dnia 18.11.2024, 18:31 · Zgłoś
Zrobić małe skrzyżowanka o ruchu okrężnym tak jak w Krośnie. Trochę śmieszne ale zda to egzamin. Tam mało miejsca na inne inwestycje.Pozdrawiam
Odpowiedz
1
@ Barbapapa
dnia 16.11.2024, 09:33 · Zgłoś
Postawić na środku taki słupek bokserski co będzie się zginął po przejechaniu najlepiej świecący, migający, przed skrzyżowaniem znaki ronda i problem będzie rozwiązany ????
Odpowiedz
-6
@ łodyniec
dnia 15.11.2024, 03:37 · Zgłoś
O tak, zmiany muszą być. Wtedy zamiast dwóch wypadków miesięcznie , będzie pięć dziennie.
Ludzie jeżdżą na pamięć, rutyna już nie jednego przewiezla.
Odpowiedz
-5
@ [...] [...]
dnia 14.11.2024, 20:01 · Zgłoś
a może się trzeba nauczyć czytać ze zrozumieniem i zajrzeć do kodeksu drogowego ,grogomistrz a co to da inne ustawienie stopu jeżeli bedzie dalej ignorowany
Odpowiedz
8
@ drogomistrz
dnia 14.11.2024, 19:54 · Zgłoś
Ktoś kiedyś, gdy jeszcze ulica Kraszewskiego była przelotową arterią wymyślił stopy na Szopena i tak zostało. Obecnie, zwłaszcza po wybudowaniu mostu na Gądki główny strumień ruchy w tym rejonie jest na ulicy Szopena. Szopena powinna być z bezwzględnym pierwszeństwem
i po problemie.
Odpowiedz
3
@ JasMen
dnia 14.11.2024, 22:29 · Zgłoś
Tutaj zawsze od lat ulica Szopena była ulicą głowną,
po wprowadzeniu dodatkowych odbodnic dla ruchu dużych aut ulice Kraszewskiego i Ujejskiego zostały zastąpione jako główne i tak pozostało do dziś,należało by powrócić ,by ulica Szopena spowrotem wróciła jako główna,a kierowcy uważają że to jest nie ulica główna,a [...] nie ulica.Zróbmy tak jak dawniej będzie tak jak dawniej ulicą bezpieczną,a ludziska na nowo będą jeżdzić po swojemu,dla bezmuzgowców i to nie pomoże.Tu trzeba ruszyć głową i patrzeć na znaki...Ludziska będą jeżdzić wtedy na pamięć...i znowu BUM...
Odpowiedz
13
@ JasMen
dnia 14.11.2024, 22:31 · Zgłoś
bo ulica Szopena powinna być tak jak dawniej ulicą
GŁOWNĄ
Odpowiedz
6
@ JasMen
dnia 14.11.2024, 22:37 · Zgłoś
Ulice Kraszewskiego i ulica Ujejskiego były ulicami głównymi,w zastępstwie za obwodnice,były jako mini obwodnice,Teraz ulica Szajnochy jest ulicą częściej uczęszczaną mi.Gądki i powinna być
ulicą Główną.
Odpowiedz
0
@ JasMen
dnia 15.11.2024, 09:43 · Zgłoś
Tam nawet jak będą DWA stopy to i tak nie pomoże bo ludziska jeżdżą tam na ślepo to powinni zakładać szkła powiększające nie na nos/oczy/ a w samochodzie
Odpowiedz
1
@ JasMen
dnia 15.11.2024, 09:45 · Zgłoś
Tam jeżdżą na pamięć
Odpowiedz
1
@ js
dnia 16.11.2024, 12:58 · Zgłoś
Kilkanaście lat temu próbowano zmienić organizację ruchu na tych ulicach. Były już nawet przygotowane nowe znaki. Oczywiście jak to zwykle bywa znalazła się kupa mających nadmiar wolnego czasu starych [...]ów zwanych elektoratem która podpisała się pod protestem nie wiedząc nawet o co chodzi. Ponoć przywrócenie ruchu dwukierunkowego na ul. Ujejskiego i Kraszewskiego i podporządkowanie tych ulic ul. Chopina miało to spowodować skierowanie na te ulice ruchu z centrum miasta /!/. Władza oczywiście wystraszyła się tzw. elektoratu i wycofała z tego pomysłu. Ciekawe że gdy tzw. obwodnice z
Odpowiedz
3
@ Rondo z wiadra białej farby
dnia 14.11.2024, 10:09 · Zgłoś
Wiadro białej farby i wymalowane koło na środku. Do tego odpowiednie oznakowanie i problem z głowy. Najtaniej i skutecznie. Skrzyżowanie o ruchu okrężnym się nam zrobi. I wszyscy dojeżdzający do skrzyżowania będą musieli zachować ostrożność.

I tak wiem ze to nie takie proste. Aczkolwiek myśle ze zamiast przebudowy, wystarczy zmiana organizacji ruchu i koło z farby. Wydaje się taniej i szybciej.

Pozdrawiam
Odpowiedz
3
@ Fg6
dnia 14.11.2024, 16:31 · Zgłoś
Skrzyżowania za wąskie na psrudoronda
Odpowiedz
1
@ Rondo z wiadra białej farby
dnia 14.11.2024, 17:57 · Zgłoś
nic za wąsko, malowane rondo, jedziesz środkiem, ważne jest oznakowanie. Skrzyżowanie o ruchu okrężnym i każdy zwalnia żeby sprawdzić czy nie ma samochodu po lewej stronie.
Odpowiedz
1
@ Rondo z wiadra białej farby
dnia 14.11.2024, 18:17 · Zgłoś
a jeszcze prosciej, skrzyżowanie równorzędne. Każdy sie musi zatrzymać.
Odpowiedz
3
@ Po sparwie
dnia 14.11.2024, 08:56 · Zgłoś
Postawić tam "dróżnika' z tarczą STOP i pałą do kierowania ruchem i egzekwowania nakazanych zachowań znakami
Odpowiedz
14
@ xD
dnia 14.11.2024, 07:22 · Zgłoś
Nie szkoda Wam pieniędzy na jakieś [...] przebudowy, przecież tam sprawa pierwszeństwa jest prosta, porównywalna do sytuacji w której ktoś mając sygnalizację przejeżdża na czerwonym. Spowodowałeś wypadek z powodu zaniedbania najprostszej zasady braku ustąpienia pierwszeństwa, który to jest już na pierwszej lekcji na naukach jazdy- tracisz prawko albo dostajesz taki mandat, który zmusza Cię do sprzedaży autka, żeby za niego zabulić. Przecież równie dobrze ktoś taki będzie ludzi na przejściach rozjeżdżał, skręcał w lewo wjeżdżając na rondo, albo wjeżdżał w szlaban na przejeździe kolejowym, jaka to różnica między tym co powyżej zrobił od pozostałych baboli drogowych? Chcecie dalej [...] prowadzić za rączki za nasze pieniądze z podatków i robić jakieś przebudowy, spoko ale tak nigdy ludzi nie nauczycie myśleć.
Odpowiedz
1
@ _olaf
dnia 14.11.2024, 10:17 · Zgłoś
Jesteśmy tylko ludźmi, każdy może popełnić błąd. Chodzi o to żeby zminimalizować ryzyko błędu do minimum. xD nie gwiazdorz.
Odpowiedz
2
@ xD
dnia 14.11.2024, 10:29 · Zgłoś
Piszę o tym żeby ludzie zaczęli myśleć a ten wyjeżdża z rozwiązaniami systemowymi tak banalnej rzeczy jak obowiązek zatrzymywania się przed znakiem STOP, przejdź się po Jaśle i obczaj sobie ile takich znaków jest. Przy każdym chcesz nagle szukać jakiś rozwiązań żeby "minimalizować ryzyko", zamiast najzwyczajniej w świecie zmobilizować kierowców do myślenia na drodze? Gratuluję, Twój komentarz to kolejne nieświadome przyzwolenie na bezmyślne poruszanie się po drogach. Każdy popełnia błędy-racja!, ale w tym miejscu to już taki kolejny błąd wynikający z głupoty kierujących, jeżdżę tam często i zawsze przepuszczam tych co mają pierwszeństwo, nigdy nie miałem tam sytuacji ryzykownej którą sam bym sprokurował, nie wiem jestem jakiś nienormlany, że nie potrzebuje pomocy Pana Burmistrza w pokonaniu tego odcinka drogi ?

Zerknij sobie w lusterko i sam sobie odpowiedz kto w tym momencie podgwiazdorzył
Odpowiedz
6
@ _do xD
dnia 14.11.2024, 11:02 · Zgłoś
To powiedz proszę w jaki sposób zmobilizować kierowców do myślenia? Oczywiście że STOP to STOP ale jak w każdej dziedzinie życia człowiek może popełnić błąd a w tym przypadku akurat zdarza się to bardzo często nie wiadomo z jakiej przyczyny.
Mnie też kobieta wjechała kiedyś w bok na stopie akurat na skrzyż. Dworcowej i Staszica, jak się później tłumaczyła "no stało się". Wg Ciebie miałem ją zaprowadzić do szkoły, posadzić w ławce i powiedzieć "włącz myślenie" tak?? Little bit too late!
Odpowiedz
2
@ _do xD
dnia 14.11.2024, 11:16 · Zgłoś
No właśnie, gdzie indziej znak stop [...]ła a tutaj nie do końca. Skoro coś nie [...]ła zgodnie z przeznaczeniem tzn. trzeba podjąć dalsze kroki w celu poprawy sytuacji.
Inny przykład: jeśli masz dziecko które chodzi do szkoły i nie rozumie danego zadania to starasz się mu wytłumaczyć w inny sposób czy mówisz: włącz myślenie??
Odpowiedz
3
@ xD
dnia 14.11.2024, 12:28 · Zgłoś
Ej ale przypadkowe wjechanie komuś w tył a nie ogarnianie najprostszych zasad ruchu drogowego to całkiem inne rzeczy. Co Wy macie 10 lat że tak LOGICZNIE i BYSTRZE interpretujecie moje słowa ? Z roku na rok ludzie są coraz głupsi bo tworzy im się warunki do funkcjonowania w życiu które nie zmuszają ich do jakichś refleksji i myślenia nad tym co się robi. Pewnie w tym powyższym przypadku zorganizuje się światła drogowe, próg zwalniający albo przeorganizuje ruch, tak żeby niewidomy samochodem przejechał i nikogo nie potrącił, ale Ci co nie patrzą na znaki drogowe prędzej czy później trafią na jakąś inną tego typu drogę w której jakiś Pan Burmistrz nie zainterweniuje i nie poprowadzi za rączkę kierowcy jak i gdzie ma jechać i dojdzie do kolejnego wypadku a może i tragedii. Skończcie porównywać niektóre sytuacje do pecha czy popełniania błędów, tutaj ewidentnie ktoś kto wsiadł za kierownicę nie wziął odpowiedzialności za to że poruszając się po drodze może komuś zrobić krzywdę a patrzenie na znaki to jak przeczytanie instrukcji przed obsługą niebezpiecznej maszyny. Możesz mieć gorszy dzień itd ale jeżdżę tamtą drogą prawie codziennie i ludzie kompletnie nie zwracają uwagi na to że tam może ktoś jechać z podporządkowanej. Trevor Kletz powiedział kiedyś takie fajne słowa że: "powiedzieć że wypadki są spowodowane ludzkim błędem, to tak jakby powiedzieć, że upadki są spowodowane grawitacją”
Odpowiedz
-2
@ xD
dnia 14.11.2024, 12:37 · Zgłoś
" jeśli masz dziecko które chodzi do szkoły i nie rozumie danego zadania to starasz się mu wytłumaczyć w inny sposób czy mówisz: włącz myślenie??" brawoooo jaki świetny przykład i właśnie powiem Ci co będzie w powyższej sprawie na bazie Twojego przykładu z dzieckiem, dziecko które pójdzie do szkoły i nie zrozumie zadania wróci do domu i ja mu w jego imieniu go podyktuje, tak właśnie będzie wyglądała powyższa sprawa z kierowcami i trefnym skrzyżowaniem, że władza zamiast nauczyć ich rozwiązywać problem w postaci nauki znaków drogowych i sytuacji w której musisz wiedzieć kiedy komuś ustąpić pierwszeństwa, to postawi np sygnalizacje świetlną, żeby kierowca nie musiał się wysilać i tylko po kolorkach będzie informowany kiedy jechać kiedy nie. Ale takim rozwiązaniem robią krzywdę właśnie tym kierowcą bo prędzej czy później pojawi się [...] skrzyżowanie gdzie będzie musiał znać taki znaki drogowe i zasady ruchu drogowego i będzie lament i płacz że skończył w czarnym worku albo kogoś dzięki swoim manewrom do takiego worka wsadził. I będziemy się pytać na głos, analizować szukać przyczyn dlaczego Polacy samochodów prowadzić nie potrafią.
Odpowiedz
1
@ _do xD
dnia 14.11.2024, 22:26 · Zgłoś
To może trzeba zrobić na tych skrzyżowaniach ankietę i zadać pytania, czy zauważyłeś Stop, jeśli tak to dlaczego się nie zatrzymałeś, czy włączyłeś myślenie a może myślałeś że spróbuję przejechać bez zatrzymania- może się uda (jak w rosyjskiej ruletce).
To prawda, nie każdy powinien prowadzić samochód bo nie każdy ma do tego predyspozycje i nie każdy włącza myślenie ale nastały takie czasy że prawie każdego stać na samochód i tak jak w szkole niektórzy wykorzystują zaświadczenia o dysleksji, nie ćwiczą na wf-ie itd. tak by zapobiec kolizjom też czasem trzeba wprowadzić dodatkowe zabezpieczenia prewencyjne by ten co jedzie prawidłowo nie musiał cierpieć w wyniku kolizji przez tego co nie wie "że żyje".
Odpowiedz
1
@ xD
dnia 15.11.2024, 12:50 · Zgłoś
I co to zmieni? Przecież to jest najprostsze skrzyżowanie jakie można sobie wymyślić, a czynność jaką należy zrobić aby przez nie przejechać to tylko pomyśleć aby się zatrzymać sprawdzić czy jest wolne i przejechać. Powiem więcej to jest miejsce które idealnie pokazuje jak kierowcy z uprawnieniami bezmyślnie poruszają się po drogach. Robią wszystko instynktownie i na pamięć, w powyższym przypadku aby taki kierowca krzywdy sobie i innym nie zrobił najlepiej aby zapłacił gigantyczny mandat który odczuje lub zabrać takiemu dożywotnio prawko. Poruszając się po drodze autem można się czuć jakbyś jeździł potencjalną bronią którą możesz [...]. Ogromne konsekwencje powinny zmuszać ludzi do racjonalnej jazdy i przede wszystkim odpowiedzialnej.

W powyższym przypadku nic bym nie robił, kolejny wypadek, kolejny kierowca który już do końca życia będzie wzorowym kierowcom patrzącym na znaki drogowe, uwierzcie mi takie coś w pamięci zostaje. Jedna osoba w mojej rodzinie wymusiła kiedyś pierwszeństwo przy skręcie i do teraz przez prawie 30 lat od tego wypadku nie dostała nawet mandatu za parkowanie, tak wzięła sobie do serca uważne prowadzenie samochodu. A tak zrobicie dodatkowe zabezpieczenia i myślicie że nagle taki potencjalny kierowca przestanie jeździć na pamięć? Na tej drodze przejedzie, pojedzie na inna ulice do innego miasta i będzie kolejny wypadek.

Kolizjom powinno się zapobiegać jeśli otoczenie, infrastruktura czy wszelkie inne czynniki od człowieka niezależne są problematyczne i niebezpieczne. W innym przypadku trzeba nauczyć kierowców myśleć, bo skoro na najprostszym skrzyżowaniu w którym należy tylko zwrócić uwagę na znak stop kierowcy nie dają rade, to nic to nie zmieni jeśli nie ukarze się ich tak że będę znać przepisy ruchu lepiej od drogówki i egzaminatora w WORDZie. Człowiek jest taką istotą że jest w stanie nauczyć się wszystkiego, jak będzie do tego zmuszony i nie będzie miał wyjścia, jak władza dookoła pokazuje mu drogi na skróty w myśleniu, lub nie myśleniu, wtedy zawsze kończy się to tak samo.
Odpowiedz
0
@ Łone
dnia 13.11.2024, 21:54 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
17
@ @też kierowca
dnia 13.11.2024, 20:44 · Zgłoś
Ni potrafię zrozumieć, dlaczego dwukierunkowa ul. Chopina od ul. 3-go Maja do ronda Szkolna/Grota Roweckiego(i w odwrotna stronę) nie jest główną. Na tym kierunku jest b. duży ruch samochodów. Jeśli ul. Chopina jest podporządkowana, to zrobić jeszcze na Jagiełły 3 stop! "Parkingowe" ulice 1-kierunkowe powinny być podporządkowane i byłoby po problemie.
Odpowiedz
5
@ Szlabany
dnia 13.11.2024, 22:06 · Zgłoś
Tanie będzie postawić tam szlaban - to oczywiście żart dla niedzielnych kierowców.
Szlaban powinien mieć włodarz na wydawanie kasy dla [...] drogowych.
Przecież to porażka dla wszystkich: dla instruktorów nauki jazdy, dla policji, dla urzędników, dla normalnych kierowców.
Czyli co ? Przyjąć za normę nie przestrzeganie znaków i dopłacać do gamoni drogowych?
Odpowiedz
9
@ Xxx
dnia 13.11.2024, 19:58 · Zgłoś
Malpe strzelac nauczysz
Polaka nie nauczysz jezdzic
[...]ostwo i 3ci swiat
Odpowiedz
6
@ Jurek
dnia 13.11.2024, 19:53 · Zgłoś
A kiedy urzednicy z urzędu i ze starostwa skończą wzajemną wojnę. Od kilku lat [...]łają , żeby tylko utrudnić tutaj ludziom życie. Z jednego dostajesz zgode, drugi Ci blokuje. ??? WTF Proponuje paniom z uerzędu jakiś sparnig, może być Na Mosir, ale nam dajcie żyć
Odpowiedz
27
@ Kierowca
dnia 13.11.2024, 19:33 · Zgłoś
To że nie jeden raz ktoś się nie zatrzymuje to jedno ale dużo większym problemem jest to, że widoczność jest tam okropna jak są zaparkowane samochody, bo co z tego jak zatrzymam się na linii jak nie widzę czy jedzie coś od góry albo od dołu z powodu samochodów stojących i utrudniających widoczność. Sam niejednokrotnie musiałem delikatnie się wysuwać zza linii, żeby zobaczyć czy rzeczywiście nie nadjeżdża żaden pojazd a tak być nie powinno. Mam nadzieję że w końcu burmistrz osiągnie porozumienie ze starostą i coś zrobią z tym ferelnym skrzyżowaniem bo już mowa o tym była bardzo dawno ale jak widać na razie bez większego skutku.
Odpowiedz
3
@ Wiesia
dnia 13.11.2024, 19:16 · Zgłoś
Jakim trzeba być [...]m żeby nie widziec znaku STOP.
Odpowiedz
8
@ Kinga
dnia 13.11.2024, 17:47 · Zgłoś
Smartfonik musiał być to wina telefonu a kierowca to takie dobre dziecko było.
Odpowiedz
16
@ kierowca
dnia 13.11.2024, 17:42 · Zgłoś
Nic nie przerabiać, ci co nie widzą znaków powinni płacić za swoją ślepotę i głupotę a ich auta powinny lądować na złom.
Odpowiedz
20
@ Pytanie
dnia 13.11.2024, 18:22 · Zgłoś
Czy problem to że nie stosują się do znaków czy też nie problem z widocznością może trzeba rozszerzyć tam zakaz parkowania.
Odpowiedz
-1
@ Ryzy Do kierowcy
dnia 13.11.2024, 18:33 · Zgłoś
Nie płacą winni kolizji.Mam na myśli ludzkie zdrowie i życie.Mandat to tylko pieniądze. Zdrowia nie kupi…..Bezmyślny wpis.
Odpowiedz
7
@ do pytanie
dnia 13.11.2024, 19:28 · Zgłoś
Problemem jest nie tylko brak widoczności, bo w nocy to widzisz światła ALE nadmierna prędkość na ulicy bez stopów, przecież tam ludzie często po 60-70 jeżdżą a droga się do tego nie nadaję.

Często bez świateł itp, weź takiego zobacz potem.
Odpowiedz
-2
@ Rozbawiony
dnia 13.11.2024, 19:30 · Zgłoś
Twoje auto oddaj na złom. Nie może twój ograniczony umysł pojąć że nie chodzi o to że ktoś jest ślepy czy [...]. Chodzi oto że jadąc przez te stopy jest ograniczona widoczność przed parkujące samochody wzdłuż jezdni. Jak ruszasz ze stopu to trzeba ruszać z piskiem opon bo od dołu nic nie widać, a jak ruszysz flegmatycznie a od dołu będzie jechał 60kh to nie zdążysz.
Odpowiedz
13
@ wdsw
dnia 13.11.2024, 17:29 · Zgłoś
A nie można przestawić znak STOP na Jagiełły? Tak żeby ulica dwukierunkowa była z pierwszeństwem? Bardziej logiczne niż ładowanie pieniędzy w przebudowę strzyżowania
Odpowiedz
1
@ sąsiad
dnia 14.11.2024, 06:00 · Zgłoś
Wtedy zamiast ale urwał 10 razy na rok, będzie ale urwał 10 razy na tydzień.
Odpowiedz
19
@ Jadwiga
dnia 13.11.2024, 17:14 · Zgłoś
A może ktoś spowodowałby aby samochody,które parkują przy ul. Ujejskiego nie zasłaniały widoku drogi dla kierowców jadących ul. Chopina od strony Franciszkanów.Tam przecież nic nie widać. Wszystko zasłaniają i stąd wypadki. Już ktoś tutaj kiedyś pisał, że mają tam powstać tzw.skrzyżowania wyniesione. Może jednak zmienić pierwszeństwa na skrzyżowaniach i koszt mniejszy i pewnie bardziej będzie skuteczne.
Odpowiedz
9
@ Dokładnie
dnia 13.11.2024, 17:53 · Zgłoś
nie wiem czy tu tak było ale generalnie powinna być zmiana prawa jak ktoś stoi na zakazie za blisko przejść skrzyżowania itd powinien być częściowo lub całkowicie winny kolizji a nie tak jak teraz osoba jadąca prawidłowo.
Odpowiedz
21
@ Adam Łamysz
dnia 13.11.2024, 16:23 · Zgłoś
W każdym z komentarzy, pomijając te uszczypliwe ( też słuszne) jest część słuszności i prawdy nie rozumiem tylko niezastosowania tak prostego rozwiązania : pierwszeństwo dla ulicy Chopina ( naturalne zresztą w dawnych latach), a podrzędne uliczki jak Ujejskiego i Kraszewskiego , które kiedyś miały być obwodnicą, przemianować na podporządkowane. Ten prosty manewr na pewno by poskutkował.
Odpowiedz
2
@ _jaślak
dnia 14.11.2024, 10:21 · Zgłoś
I dołożyć do tego progi zwalniające na Ujejskiego i Kraszewskiego przed skrzyżowaniami.
Odpowiedz
15
@ Ja
dnia 13.11.2024, 16:04 · Zgłoś
Nic nie trzeba wiele edukować, wystarczy zamienić jedną i drugą ulice ze stopem tym bardziej że są jednokierunkowe a obecnie podporządkowaną zrobić z pierwszeństwem. Kolejna sprawa to zakaz parkowania 100 metrów od skrzyżowań. Wywiesić informacyjne tablice z migającym światłem na rok o zmianie organizacji ruchu. Tyle i aż tyle. Bezpieczniej jazdy życzę
Odpowiedz
1
@ Eeee
dnia 13.11.2024, 16:22 · Zgłoś
Tyle kolizji a wystarczy zrobić progi zwalniajace na Szopena.Jakim czeka być technicznym hooyem,żeby tego nie rozumieć!
Odpowiedz
19
@ Sytuacja sprzed kilku godzin
dnia 13.11.2024, 15:41 · Zgłoś
Tylko w ciągu ostatniego miesiąca w Jaśle 3 razy na pasach (w dwóch przypadkach z sygnalizacją świetlną, gdy jako pieszy miałem zielone) samochód nie zatrzymał się i przejechał tuż przede mną. Najpierw jakiś [...]ek na przejściu dla pieszych przed Veroną wręcz przyspieszył i ominął inny samochód na sąsiednim pasie, kiedy już byłem w trakcie przechodzenia na drugą stronę ulicy. Odpuściłem. Innym razem
na skrzyżowaniu Jagiełły z Mickiewicza kolejny "wirtuoz" nie raczył się zatrzymać przed pasami, choć zielone wskoczyło 2-3 sekundy wcześniej i obok mnie do przejścia szykowała się również kobieta. Gdybym nie miał ograniczonego zaufania i wpojonej starej zasady "patrz w lewo, w prawo i raz jeszcze w lewo" nawet jak masz zielone, to wszedłbym na tym zielonym i byłbym co najmniej połamany. Znowu odpuściłem.
Ale dziś miarka się przebrała. Kobieta na skrzyżowaniu Kazimierza Wielkiego i Szajnochy wjechała we mnie na środku pasów (w ostatniej chwili wyskoczyłem na maskę). Ja miałem zielone, ona od 2-3 sekund czerwone i do tego omijała samochód, który się zatrzymał przed przejściem na pasie do skrętu w prawo. Nic mi się nie stało, ale - jako że na jedyne, na co ją było stać, to złapanie się za głowę i odjechanie bez słowa - sprawa trafiła już na Policję.

Co się, ludzie z Wami dzieje, że Wam tak odcina prąd na drodze?! Na co dzień w Krakowie widzę sporo cwaniactwa, ale tutaj jest jeszcze gorzej. Ta zuchwałość w kwestii nie ustępowania pieszym na pasach nawet przy sygnalizacji, [...] przy parkowaniu, zastawianiu innym wyjazdu wręcz rażą. Nie jestem z tych, którzy traktują przejście dla pieszych jako miejsce, w którym mogę sobie wtargnąć z telefonem przy nosie kiedy mi się podoba, a wręcz przeciwnie - nawet na zielonym zawsze się rozglądam. Gdyby było inaczej, to już by mnie na tym świecie dawno nie było. A co do powyższego artykułu - nie dziwi mnie to wobec tego, co sam napisałem. Ogarnijcie się "niedzielni" kierowcy, fejsbukowicze za kółkiem i cała reszta [...] w sobie i pozornie bezkarnych użytkowników dróg!
Odpowiedz
5
@ Dokladnie
dnia 13.11.2024, 18:04 · Zgłoś
Bandytów którzy na skrzyżowaniu ze światłami wymuszają pierwszeństwo na pieszych należy natychmiast zgłaszać. O ile nowy przepis o pierwszeństwie na przejściach bez sygnalizacji o ile w założeniu pewnie słuszny to bardziej złożona sprawa bo czy pieszy wszedł bezpośrednio przed pojazd czy nie trudno nieraz rozstrzygnąć czasem coś zasłania widok przy przejściu itd tyle na światłach nie ma wytłumaczenia czerwone nie jadę jak skręcam to powoli patrząc na przejście. Ale racja zawsze trzeba patrzyć już kilka razy spotkałem takich osobników co na początku zielonego pędzili przez skrzyżowanie raz miałem rozmowę z takim jednym typkiem bo niedaleko zaparkował udawał [...] że nie wie o co chodzi dlatego sprawę zgłosiłem ale wiadomo nie monitoringu itd
Odpowiedz
37
@ Anonim74170
dnia 13.11.2024, 15:28 · Zgłoś
[...]a!!! Za kazdym razem piszę że przyczyna leży po stronie parkujacych swoje samochody zaraz przy skrzyzowaniach. Stopy można sobie wsadzić tam gdzie najciemniej. Żeby zobaczyć czy coś nadjeżdża trzeba dojechać conajmniej do środka ulicy. Tyle w temacie. Znaki zakazu zatrzymywania i postoju na ulicach z pierwszeństwem przejazdu i po sprawie. Po prostu brak widoczności przez parkujace pojazdy.
Odpowiedz
6
@ Anna
dnia 13.11.2024, 16:18 · Zgłoś
Ja za każdym razem też daję plusa za taką wypowiedź.Zgadzam się z Panem w 110 procentach. Rzadko jeżdżę tamtędy,ale za każdym razem się boję ,zwłaszcza jak jadę drogą z pierwszeństwem.
Odpowiedz
-9
@ Anonim60843
dnia 13.11.2024, 18:12 · Zgłoś
To nie jest wina samochodów tam parkujących tylko [...] kierowców którzy nie potrafią jeździć i nie widzą znaku STOP
Odpowiedz
0
@ Rozbawiony
dnia 13.11.2024, 19:36 · Zgłoś
[...] sobie baranka, może zmądrzejesz. Tyle w temacie.
Odpowiedz
-3
@ _konstantynopolitańczykiewiczó
dnia 14.11.2024, 10:37 · Zgłoś
I gdzie maja parkować mieszkańcy domów tam przylegających jeśli nie chcą za każdym razem wjeżdżać na posesję? Widoczność tam jest dobra. Problem wtki gdzies indziej.
Odpowiedz
0
@ Rozbawiony
dnia 14.11.2024, 16:24 · Zgłoś
Ty chyba nigdy przez te stopy nie jechałeś.
Odpowiedz
0
@ _do Rozbawiony
dnia 18.11.2024, 14:43 · Zgłoś
Jeżdżę prawie codziennie bo mieszkam na ul. Chopina, tylko trochę dalej.
Odpowiedz
1
@ ++++++++++++++++++++++++++++++
dnia 13.11.2024, 15:23 · Zgłoś
Proponuje tam wybudować jeden dłuższy most nawet wrzucę do skarbonki jak będą zbierane datki na budowę .
Odpowiedz
3
@ kto to pisał?????
dnia 13.11.2024, 15:50 · Zgłoś
DOBRE POPIERAM:) Taki od koscioła do Gądek:) Ale załoze sie ze i tak znajdzie sie kilka [...] co sie stukną:-)
A ciekawe kiedy ktos sciągnie z dachu kamienicy obok tego skerzyzowania kawałek rury kyóry lezy na dachu...chyba ze mają to gdzies i czekają az spadnie komuś na głowe? Co wtedy powiedzą władze miejskie? ( Kamienica w której kiedys mieszkali [...])
Odpowiedz
20
@ do obywatel
dnia 13.11.2024, 14:47 · Zgłoś
ktoś kto jeździ przepisowo po jaśle wie jacy frustraci tutaj są dlatego mam kamerkę przód tył.

Przykład
brak wrzucania kierunkowskazu przy zjeździe z ronda, on nie po to na ogórkach pół roku robił żeby teraz żarówki w audi zużywać.
Brak zatrzymywania się na strzałce warunkowej
Brak umiejętności używania kierunkowskazu chociażby z pierwszeństwem łamanym
Nadmierna prędkość, jak jedziesz 50 przez jasło to zawsze ktoś ci siedzi na zderzaku.

Parkowanie na chodnikach i jazda po nich to częsty przypadek (codziennie widzę) na chodnikach przy karola szajnochy, kazimierza wielkiego kolo ronda.

Jasielskie tuzy w suvach mają w nosie przepisy, za to auta gorsze często widzę przestrzegają odstępów za kierowcą jak i jadą przepisowo.

Taka prawda, mentalność wschodnia, auto wyznacznik luksusu i zachowania na drodzę, nie u wszystkich ale jednak spory %.

W komentarzach ktoś pisał o większym mieście, ale oni do większych miast nie jeżdżą, przecież jakby taki do Warszawy pojechał to by nie wiedział jak jechać.

Ja wnoszę o zrobienie ronda dwupasmowego i kamerkę 24/7 + donejty, będzie ubaw co nie miara XD
Odpowiedz
5
@ xd
dnia 13.11.2024, 14:52 · Zgłoś
W punkt! Nic dodać nic ująć!
Odpowiedz
15
@ Buciki lubią brąz
dnia 13.11.2024, 14:57 · Zgłoś
Masz rację!
Zapomniałeś o Milf-ach w suvach jeżdżących środkiem i bez kierunków;)
Odpowiedz
-7
@ Do obatel hehe
dnia 13.11.2024, 15:07 · Zgłoś
Prawie prawda z jednym się nie zgodzę , pierszenstwo łamane chyba stosuja tylko bojace sie maslaki z tym kierunkowskazem na drodze z pierszenstwem , jeżdzę po dużych miastach , tych na zachodzie tez i takiego idjoctwa nie widzę , tylko i wyłacznie używaja kierunku zjeżdzajac z główniej drogi szczególnie na wprost.
Odpowiedz
-1
@ Luc do "do obytwatel"
dnia 13.11.2024, 15:21 · Zgłoś
Racja. Tacy kierowcy.
Odpowiedz
7
@ do "do obatel hehe"
dnia 13.11.2024, 15:27 · Zgłoś
Używanie kierunkowskazu zjeżdżając z głównej drogi na wprost jest właśnie brakiem znajomości przepisów. Ja tylko mówię jakie są przepisy i jak powinno się jeździć.
Odpowiedz
3
@ Do do obatel hehe
dnia 13.11.2024, 15:44 · Zgłoś
I to przez takich filozofów, przy wyjeżdżaniu z ulicy podporządkowanej, człowiek zastanawia się, czy przed przesiadką z wielbłąda zdrowy rozsądek tych "kierowców" i umysł pozostał z wierzchowcem. Kierunkowskaz to nie świecidełko tylko info o zamiarze
Odpowiedz
8
@ 85 letni kierowca
dnia 13.11.2024, 17:25 · Zgłoś
Tak mam tyle lat. Przejeździłem Europę i nie tylko, bez stłuczki i mandatów. @ do obywatel ma rację.
Zjeżdzając z ronda należy odpowiednio wcześniej sygnalizować zamiar zjazdu, po zjechaniu wyłączyć migacz. [...] w Jaśle włączają kierunkowskaz w ostatniej chwili, albo po wykonaniu zjazdu potwierdzają - zjechałem!
Na pierwszeństwie łamanym, pomimo jazdy drogą gł. należy włączyć kierunkowskaz. Zjeżdżając z drogi gł. ale jadąc prosto nie należy dawać kierunkowskazu.
Było wiele razy wyjaśniane to w internecie na odpowiednich stronach oraz w czsopismach motoryzacyjnych, poparte poragrafami.
Odpowiedz
1
@ Do 85 letni kierowca
dnia 13.11.2024, 17:33 · Zgłoś
Nawet nie trzeba internetu tylko zdrowy rozsądek, znajomość zasad fizyki i geografii, oraz podstaw prawa. Dodam, że skręcając w lewo w ruchu okrężnym też konieczny jest lewy kierunkowskaz. Stosują się do tego Francuzi, którzy ten typ skrzyżowania wynaleźli.
Odpowiedz
2
@ Co do takich
dnia 13.11.2024, 18:14 · Zgłoś
Jak w terenie zabudowanym jadę nawet delikatnie ponad 50 a ktoś nie potrafi trzymać odstępu a tym bardziej próbuje migać światłami to delikatnie zwalniam żeby max 50 mieć a jak chce coś odwalać kamera pracuje. O ile większości mnie też zdarza się jechać czasem trochę szybciej o tyle pròbowanie wymuszenia żeby ktoś jechał szybciej niż wolno powinno być traktowane nie jak wykroczenie a jako przestępstwo i jak zostanie udowodnione z automatu utrata uprawnień i sprawa w sądzie. W niektórych krajach nawet tak chyba jest.
Odpowiedz
5
@ @@
dnia 13.11.2024, 20:04 · Zgłoś
Na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym zawsze jedzie się w lewo, więc kierunkowskaz potrzebny jest ale prawy, sygnalizujący zamiar zjazdu z ronda. Co innego na rondach kilkupasmowych, gdzie oba kierunkowskazy powinny być w użyciu.
Odpowiedz
-2
@ Do @@@
dnia 13.11.2024, 20:48 · Zgłoś
No tak hehehehe. Podczas manewru skrętu w lewo na skrzyżowaniu należy sygnalizować skręt w prawo. Logiczne, że też na to nie wpadłem. Hahaha
Odpowiedz
-4
@ Fred
dnia 14.11.2024, 08:10 · Zgłoś
Przez tych co całe życie jezdza 50 są korki , [...] w matizach i fabiach
Odpowiedz
3
@ To
dnia 14.11.2024, 17:31 · Zgłoś
ty fredziu i tobie podobni to sierotki co ciągle gdzieś gonią i zazwyczaj niewiele z tego mają. Nieraz też obserwuje takich co potrafią ryzykownie wyprzedzić by za niecały kilometr zjechać na parking albo gdzieś ile przyspieszyli raczej nie próbują coś przedłużyć podleczyć jakieś kompleksy. Nie oceniam ludzi po autach tak jak ty tylko paradoksalnie ryzykowne manewry często wykonują osobniki w jakiś gratach nie w średnich czy drogich autach chyba mają słabe życie i mało do stracenia.
Odpowiedz
2
@ WILK
dnia 13.11.2024, 14:45 · Zgłoś
gość nie zauważył znaku stop , tak mi powiedział i skasował nowe auto tego roczne dobrze się nam nic nie stało , mimo to że jechałem bardzo wolno to nc nie dało gość nawet nie hamował szkoda gadać
Odpowiedz
2
@ Anonim28407
dnia 13.11.2024, 18:15 · Zgłoś
To niech se kupi okulary skoro ślepy
Odpowiedz
10
@ Odpowiedz
dnia 13.11.2024, 14:23 · Zgłoś
Zamknąć drogę i nie będzie problemu. Przecież my tak w Jaśle lubimy :)
Odpowiedz
13
@ Rjs
dnia 13.11.2024, 14:19 · Zgłoś
Tam w końcu ktoś będzie stał na tym chodniku i przypłaci to niestety zdrowiem lub życiem. Ile jeszcze wypadków trzeba żeby zrobili z tym porządek? Dokumentacja w przyszłym roku? Najpierw niech zamontuja progi i bandy ma skrzyżowaniu a później huśtają się z dokumentacją przez następne dwa lata
Odpowiedz
13
@ Osiedle kopernika
dnia 13.11.2024, 14:10 · Zgłoś
Po raz kolejny nie zastosowanie się kierowcy do znaku---STOP ---
Odpowiedz
22
@ Reks
dnia 13.11.2024, 14:17 · Zgłoś
Skrzyżowanie nie jest problemem i nie wymaga żadnej przebudowy. Jest to najprostszy rodzaj krzyżówki, odpowiednio oznakowany. Częste zdarzenia świadczą zupełnie o czymś innym. Szkoda środków na modernizacje.
Odpowiedz
7
@ Al Paka
dnia 13.11.2024, 17:32 · Zgłoś
100% racji.STOP sama nazwa mówi
Odpowiedz
1
@ On
dnia 13.11.2024, 13:45 · Zgłoś
Jesteście [...] z tym skrzyżowaniem.Wielkie profesory i wladze.Problem tam jest od wielu lat. Wielkie filozofie a problem dalej jest.[...] by tam postawił progi zwalniajace.Albo zmienił organizację ruchu na bardziej bezpieczną.Albo postawić znak stop z obu stron.Mozna zawsze coś wymyslec.Bez pomyslu i slabe rozwiazywanie problemów.
Odpowiedz
23
@ Okoń
dnia 13.11.2024, 13:39 · Zgłoś
Niech przestrzegają znaków STOP. Dlaczego mamy ponosić koszty jako Miasto przez tępaków.
Odpowiedz
20
@ lon
dnia 13.11.2024, 13:47 · Zgłoś
Skrecajac z Kochanowskiego na Florianska tez czesto-gesto na chybil -trafi.Samochody parkujace na chodniku calkowicie przeslaniaja widocznosc.Zrobcie platne parkowania na chodnikach-i problem zniknie
Odpowiedz
7
@ Osco
dnia 13.11.2024, 13:31 · Zgłoś
Tunel byłby najlepszym rozwiazaniem
Odpowiedz
10
@ Buciki lubią brąz
dnia 13.11.2024, 13:40 · Zgłoś
Weź nie prowokuj
Nowy budżet obywatelski tuż tuż..
A [...] mogą to wziąć na serio;))
Odpowiedz
31
@ Stary kierowca
dnia 13.11.2024, 13:29 · Zgłoś
Czy jasielska straż miejska jeżdżąc po mieście mogła by zwracać uwagę na samochody zaparkowane nieprawidłowo , ale oni wolą sprawdzać opłaty na parkingach. Na każdej albo prawie na każdej ulicy stoi jeden a nawet kilka nieprawidłowo zaparkowanych samochodów.
Odpowiedz
18
@ Buciki lubią brąz
dnia 13.11.2024, 13:42 · Zgłoś
Nie mogą bo to samochody kolegów...
A kolegom wolno...
Zostań kolegą Strażnika i nikt mandatu za wycieraczkę nie wtyka!
Odpowiedz
-4
@ do stary
dnia 13.11.2024, 14:14 · Zgłoś
koło kebaba, koło siłowni, auta na chodnikach i co im zrobisz? Nic
Odpowiedz
-3
@ do do stary
dnia 13.11.2024, 16:07 · Zgłoś
Jak nic, dzwonisz do odpowiednich służb, przyjeżdżają i dają mandat. Przecież takie są przepisy
Odpowiedz
4
@ Buciki lubią brąz
dnia 13.11.2024, 16:13 · Zgłoś
Przepisy...a potem słyszę rozmowę: ten czarny to twój?to chodź przeparkuj bo już dzwonią...
Odpowiedz
2
@ KJ
dnia 13.11.2024, 13:27 · Zgłoś
ŻADNYCH PRZERÓBEK DRÓG KARAĆ PO 10TYŚ tych super kierowców którzy w tak [...] dużym mieście nie potrafią zatrzymać się na dwóch stopach . Nawiasem mówiąc to PARANOJA żeby wszyscy uczestnicy ostatnich kolizji mieli na samochodach tablice rejestracyjne RJS ...
Odpowiedz
0
@ _do KJ
dnia 14.11.2024, 10:39 · Zgłoś
Podaj od razu swój nr konta to będą spływać na twój rachunek.
Odpowiedz
6
@ _jaślak
dnia 13.11.2024, 13:26 · Zgłoś
Idąc na mecz piłki nożnej nawet w meczu "podwyższonego ryzyka" mam całkowitą pewność, że nic mi się nie stanie złego a mimo wszystko wtedy wysyłane są znaczne oddziały policji żeby zabezpieczyć imprezę masową.
W miejscu jak widać niebezpiecznym (te dwa skrzyżowania) gdzie niby są oznaczenia poziome i pionowe STOP co chwila dochodzi do stłuczek a co za tym idzie następuje utrata mienia a co ważniejsze i zdrowia poszkodowanych.
Mimo rozważań kilka lat temu zarówno ze strony miasta jak i policji (drogówka, prewencja) w Jaśle nie robi się z tym NIC. Może wreszcie ktoś siądzie i pomyśli co zrobić z tym fantem? Skoro oznakowanie jest zainstalowane poprawnie a dalej są kolizje to trzeba coś z tym zrobić, chyba od tego jest prewencja (czytaj zapobieganie i kontrola).
Proponuję aby koszty wynikłe w wyniku szkód związanych z zaistnieniem stłuczek w tych miejscach za każdym razem obciążyć KP Policji w Jaśle może wtedy coś z tym zrobią.
Odpowiedz
-1
@ _jaślak
dnia 13.11.2024, 13:44 · Zgłoś
Tak, najlepiej dać mandat sprawcy kolizji i tyle w temacie. Wyślijcie tam mitsubishi asx RBI i chyba hyundaia na numerach RK może akurat kiedyś na nich trafi.
Odpowiedz
2
@ Hanka
dnia 14.11.2024, 09:17 · Zgłoś
Panie z Jasła: zapewniam Pana, że tam nie trzeba robić nic, bo rozwiązanie jest już w tych komentarzach i innych wcześniejszych. Trzeba chcieć. Dobrego dnia
Odpowiedz
-1
@ _jaślak
dnia 14.11.2024, 10:27 · Zgłoś
do Hanki:
Tak najlepiej nie robić nic tylko siedzieć i pisać komentarze. Problem sam się rozwiąże.
Odpowiedz
2
@ _jaślak
dnia 14.11.2024, 10:29 · Zgłoś
Jeśli chodzi o rozwiązanie problemu to jak najbardziej najlepszym rozwiązaniem byłoby zrobić ul. Chopina ulicą z pierwszeństwem przejazdu i progi zwalniające na ulicach podporządkowanych przed skrzyżowaniami.
Odpowiedz
21
@ Kacet
dnia 13.11.2024, 13:06 · Zgłoś
Burmistrzu nie ma pan na co naszych pieniędzy wydawać ? Problemem nie jest skrzyżowanie tylko kierowcy i to ich problem.
Odpowiedz
1
@ do Kacet
dnia 13.11.2024, 16:09 · Zgłoś
Niestety to nie tylko ich problem, ale również pieszych. Jak kogoś zabija to co ? Np, małe dziecko idące z rodzicem to co ich problem?
Odpowiedz
16
@ Driver
dnia 13.11.2024, 12:51 · Zgłoś
Niech zabierają prawo jazdy za nie przestrzeganie stopu, to naucza się w końcu jeździć ,i jeszcze auto niech zabierają tym bandytom drogowym
Odpowiedz
3
@ _kolarz
dnia 13.11.2024, 14:03 · Zgłoś
i jeszcze ręce wykręcić i w kaftan bezp. wsadzić. Ale masz driver pomysły hehehe :)
Odpowiedz
16
@ Miś
dnia 13.11.2024, 12:51 · Zgłoś
Wystarczyło zrobić tzw. pasy wibracyjne przed każdym że skrzyżowań i po temacie, najeżdżasz słyszysz i czujesz ... Temat tani i znany od lat a u nas trzeba filozofii w UM szukać... Po co podnosić skrzyżowanie ? Żeby wydać kasę...
Odpowiedz
20
@ Stop
dnia 13.11.2024, 12:46 · Zgłoś
Zalozyc szlabany kolejowe. ,jak ktos nie umie skladac liter. I nie wie co to stop to zabrac mu prawo jazdy STOP. Wystarczy umiec skladac litery jak 4ro latek
Odpowiedz
5
@ xyz
dnia 13.11.2024, 12:35 · Zgłoś
Zrobić dwa deptaki.
Odpowiedz
4
@ kto to pisał?????
dnia 13.11.2024, 15:53 · Zgłoś
I fontannę!:-) Burmistrzu do dzieła
Odpowiedz
20
@ Rttg
dnia 13.11.2024, 12:35 · Zgłoś
Nie chce sie wywyższać, ale nie rozumiem tych ciaglych stłuczek na tym skrzyżowaniu. Krzyżówka jak wiele innych, ale to świadczy tylko o poziomie jasielskich kierowców, dla ktorych znak Stop to juz za dużo. Strach pomyślećco by było w dużym mieście.
Odpowiedz
5
@ @@
dnia 13.11.2024, 14:06 · Zgłoś
W dużym mieście ulica szeroka, dwukierunkowa, którą porusza się większość pojazdów byłaby główną, natomiast 1-kierunkowe podporządkowane.
Odpowiedz
0
@ Tak
dnia 13.11.2024, 17:37 · Zgłoś
Tu jest całe rozwiązanie , takie to proste ...
Odpowiedz
32
@ Obywatel Miasta Jasła
dnia 13.11.2024, 12:32 · Zgłoś
Problematycznych skrzyżowań? Problematycznymi są kierowcy niestosujący się do znaków drogowych. Ostrożności nic nie zastąpi.
Odpowiedz
0
@ _do Obywatel Miasta Jasła
dnia 14.11.2024, 10:43 · Zgłoś
Weź im to teraz powiedz, a jeszcze lepiej powiedz tym którzy mają tam zamiar w przyszłości jechać. :):):)
Odpowiedz
11
@ @ja
dnia 13.11.2024, 12:32 · Zgłoś
Ul.Szopena jako główna, a Ujejskiego i Kraszewskiego podporządkowane i po problemie.
Odpowiedz
2
@ obserwator
dnia 14.11.2024, 08:38 · Zgłoś
Załóżmy, że organizacja ruchu zostanie zmieniona tak jak proponujesz. Oczywiście ma to sens. Ale jestem pewien, że przez pierwsze dwa tygodnie będą dwie stłuczki dziennie. No bo przecież "jeszcze niedawno było inaczej". No ale jak jeżdżą na pamięć to tak się skończy.
Odpowiedz
50
@ korek
dnia 13.11.2024, 12:31 · Zgłoś
przede wszystkim niech przestaną parkować przy skrzyżowaniu bo ograniczają widoczność. Ito dotyczy wielu skrzyżowań w tym mieście.
Odpowiedz
11
@ Good
dnia 13.11.2024, 13:07 · Zgłoś
Parkowanie na chodniku w miejscach niedozwolonych to w Jaśle norma. Dlaczego tak jest nie mogę zrozumieć ?
Odpowiedz
27
@ mj
dnia 13.11.2024, 13:09 · Zgłoś
dokładnie, problem polega na widoczności. Zawsze się zatrzymuję, ale co z tego jak przez zaparkowane samochody nic nie widać .
Odpowiedz
3
@ xd
dnia 13.11.2024, 14:56 · Zgłoś
Policja czy straż miejska ma to kompletnie gdzieś. Przejeżdżają obok tak zaparkowanych samochodów, jakby celowo nie chcieli ich widzieć. Dlaczego ja mam dzwonić i prosić o interwencję? Jeszcze dadzą upomnienie parkującemu, a ze mnie zrobią [...], bo pewnie mi się nudzi i jestem [...] :)
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.