Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

MOSiR szuka oszczędności. Przez dwa dni w tygodniu kryta pływalnia będzie zamknięta w godzinach dopołudniowych

181

Dyrekcja Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle po przeprowadzeniu analizy doszła do wniosku, że należy poszukać oszczędności związanych z funkcjonowaniem obiektu. Z uwagi na zwiększenie się kosztów wynikających z podwyżki opłat za energię i ciepło zdecydowała się zmniejszyć liczbę godzin funkcjonowania krytej pływalni przez dwa dni w tygodniu. Wdrożenie tego pomysłu ma dać od września do końca roku 40 tys. zł oszczędności.

Temat ograniczenia funkcjonowania krytej pływalni w Jaśle wyszedł podczas sesji Rady Miejskiej Jasła, kiedy radni dyskutowali na temat zmiany uchwały w sprawie zmiany stawki jednostkowej dotacji dla MOSiR-u. Dotychczas do jednej godziny funkcjonowania obiektu krytej pływalni miasto dopłacało 179, 85 zł. W budżecie miasta na 2022 r. łączna kwota dotacji dla MOSiR wynosi 2 mln 250 tys. zł, w tym do krytej pływalni blisko 989 tys. zł.

- Przedmiotowa uchwała nie powoduje zwiększenia ogólnej dotacji, natomiast zmniejsza liczbę godzin funkcjonowania krytej pływalni o 232 godziny w porównaniu do planu, co powoduje zwiększenie stawki godzinowej – wyjaśnił w opinii do projektu uchwały Jacek Borkowski, skarbnik Urzędu Miasta w Jaśle.

Z uwagi na rosnące koszty funkcjonowania krytej pływalni dotację do jednej godziny funkcjonowania obiektu podniesiono do 208,35 zł. Dyrekcja MOSiR-u szukając oszczędności zaproponowała zmniejszenie liczby godzin funkcjonowania krytej pływalni poprzez zmianę godzin otwarcia obiektu. Po wprowadzeniu zmian obiekt będzie czynny od 14.00 do 22.00 we wtorek i środę. W pozostałe dni tygodnia basen będzie czynny od 6.00 do 22.00.

- Planujemy na próbę w tych dniach ograniczyć te koszty, to jedyny sposób – mówił Roman Stygar, zastępca dyrektora MOSiR w Jaśle. - Nie chcemy całkowicie wykluczać godzin funkcjonowania dopołudniowych, gdyż są osoby, które organizują sobie pływanie przed pracą. Te dwa dni w tygodniu są najmniej oblegane i uważamy, że w ten sposób ograniczymy nieco koszty – dodał. Zapewnił, że nie nastąpi żadna kolizja z nauką pływania, która nie odbywała się w tych godzinach. Wspomniał również, że ograniczanie godzin funkcjonowania pływalni następuje nie po raz pierwszy w Jaśle. Podobne zabiegi są stosowane w Mielcu, czy Dębicy. - Z uwagi na brak frekwencji również ograniczają czasowo funkcjonowanie tych godzin w porach, gdyż tych korzystających nie ma – podkreślił R. Stygar.

Radny Andrzej Czernecki sprzeciwia się ograniczaniu oferty MOSiR-u. - Moim zdaniem kierunek ograniczenia świadczenia usług jest ślepą uliczką – skomentował. - Brakuje mi alternatyw. Jedyna jest taka, że będziemy zawężać usługi, w związku z tym będziemy mniej płacić. Tyle mamy. Mogliśmy inaczej do tego podejść, np. podnieść ceny, czy dopłacić. Nie mówię, że to chcieliśmy zrobić, ale można było to wziąć pod uwagę, albo znaleźć inną formę, aby zachować te godziny – skwitował A. Czernecki.

Za przyjęciem uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle głosowało 12 radnych: Andrzej Dybaś, Jerzy Okarma, Marcin Węgrzyn, Iwona Dziedzic, Jan Pierzchała, Bogusława Wójcik, Mariusz Filip, Krystyna Sikora, Bogdan Ziemba, Kazimierz Mikrut, Agnieszka Sobczyk i Leszek Znamirowski.

Przeciwni było 6 radnych: Elżbieta Bernal, Andrzej Czernecki, Krzystof Czeluśniak, Mariola Mazur, Małgorzata Rymarz, Maria Kluz. Wstrzymał się Jerzy Twarduś, nie głosował Henryk Rak.

id

Napisany dnia: 30.08.2022, 14:05

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
6
@ loki
dnia 04.09.2022, 18:56 · Zgłoś
Kto mógł, miał odrobinę rozumu, możliwości i odwagi już daaaawno odszedł z mosiru...
Odpowiedz
-2
@ UchrońBożeOdWymiataczy@
dnia 04.09.2022, 01:19 · Zgłoś
szanowna”wymiataczko”czy gdyby teraz tobie,pisy zaproponały stołeczek mosiru to byś odmówiła bo pis???gdyby pisy dały posadke dyrektora oraz rządzonko ,to byś się nie zgodziła mam rozumieć -bo to od pisu by było…trutututu majtki z drutu!ale bys wymiatała ludzi niższych oj ale by było!wymiatanko jak złoto ludzi „niewygodnych”wtedy by się nie patrzyło ,że zawsze trzeba być człowiekiem tylko bongo bango „aut”tych co do wymiatanka by byli….nie daj boże!!!a jesli ten cały pis wybrał tego oto dyrektora to przynajmniej raz w życiu zrobił dobrze!chwała pisowi za to nazwisko!strzeż boże od wymiataczy! ciocia z krainy czarów -czuwa i nie zaufa łgaczom co kłamią że od pisu by nie wzięli…brali by jak złoto -tylko że nikt im nie chce dać!wymiataczko czy myślisz że w dzisiejszych czasach jest tak łatwo się dostać choćby do pisu-to chyba brak ci poprawnej oceny!ciemny lud kupi wszystko gdy obiecasz mu monety -gorzej jak potem dopatrzy,jak słono za to zapłacił!więc chwała pisowi za ten jeden dobry wybór!teraz wymiataczu usiądz i pomyśl że czasami lepiej milczeć…choć dużo chciałoby się jeszcze powiedzieć!lepsza jedna porażka ,co uczy pokory ,niż milion błędów ze sztucznym poklaskiem!z bogiem wymiatam z tego socjalu ,albowiem i tak ~pan marek dyląg ,ma ostatnie słowo!afryka dla dzika ,a dla dzika pisowska polityka ,bo taka właśnie jest dzika afryka!pozdrowienia dla wymiataczy co tylko hejtują albowiem ,na tym portalu tylko królują !choć obiecali kretom porządną wyprawkę co kret ma za obrażanie?jedynie wieczorną czkawkę…co tam pis-zawsze warto być człowiekiem-dobre dobre szkoda że zawsze emocje jako pierwsze biorą górę a potem na to człowieczeństwo jest zazwyczaj zwyczajnie póżno…
Odpowiedz
4
@ Łgarz
dnia 04.09.2022, 10:33 · Zgłoś
Cóż to za "bleblanie"?! Tak "bleblać" potrafią ci, którzy nic nie umieją, czyli z nadania PiS.
Co oznacza słowo "łgacz"?
Odpowiedz
5
@ wymiataczka
dnia 03.09.2022, 09:47 · Zgłoś
Dyrektorem się bywa, człowiekiem należy zawsze być. Granice ustala suweren a nie władza absolutna, jaka stało się PiS.
Odpowiedz
8
@ Tw drzewo
dnia 03.09.2022, 09:44 · Zgłoś
Bałagan zawsze jak świat światem wynikał z tego że dyrektorami czy..prezesami zostają ludzie z układów rodzinnych czy inych ...dlatego jest jak jest..
Odpowiedz
4
@ Tw drzewo
dnia 02.09.2022, 19:55 · Zgłoś
Proponuję godziny otwarcia obiektów mosir od 22do06...to dopiero bendą oszczędności...
Odpowiedz
-11
@ DoSprzątaczka@
dnia 01.09.2022, 23:19 · Zgłoś
Dyląg ustalił granicę!jako Dyrektor!Jedyni złośliwi i nie zadowoleni to Ci,którzy czerpali korzyści z ich braku!Taki przekaz szanowna pani miał być!Uciekło mi słowo,więc poprawiam by brzmiało to logicznie!Dyrektor tak zadecydował jest Włodarzem i ma do tego prawo!Po co to obrażać kogokolwiek!Był inny dyrektor miał inne wizje-można mu było można!Takie to życie szanowna pani że Nigdy wszystkich Nie zadowolimy a póki co chodźmy spać i dajmy już spokój…bo to nudne jak „kanapki z herbatą-posypane solą”dobranoc!
Odpowiedz
-9
@ DoSprzątaczka@
dnia 01.09.2022, 23:11 · Zgłoś
Teraz to gra w grę która zwie się „Jestem Szefem”Bo jedynymi Osobami które tu hejtują,i pokazują złości są Ci-którzy czerpali korzyści z ich braku!Hejtują tylko ludzie słabi!Każdy kto ma dobrze w głowie zastanowi się co pisze!a Dyląg się tyle ograł w piłkę nożną że nie „walczy”na Spalonym!Proszę hejtować jesli sen będzie lżejszy!po temacie Decyzja zapadła biadoleniem i obelgami w stronę Pana Marka, nic panstwo nie zdiałacie!Hejtują publicznie tylko ludzie Słabi!Wybrali tak -niech idą po swoje!-a nóż się uda!Radni się przychylili po cóż jeszcze komentować…pozdrawiam dobrej nocy życzę!
Odpowiedz
10
@ sprzataczka
dnia 01.09.2022, 22:12 · Zgłoś
A w co on gra? Jaki gracz taki dyrektor
Odpowiedz
-18
@ PoTemacie!
dnia 01.09.2022, 17:59 · Zgłoś
Do Dyrektora Dyląga!Panie Dyrektorze jest pan mądrym,wykształconym wspaniałym człowiekiem!Hejt pan Wybaczysz ludziom ,którzy nie mają pojęcia o zarządzaniu tyloma Obiektami!Jest pan najlepszym Dyrektorem i koniec!A psy niech szczekają,cóż im to da jak Karawana jedzie dalej…Hejt tylko utwardzi pana Stanowisko i da większego kopa do działania!Ludzie niech sobie gadają Pan rób swoje!Dopóki piłka w grze-Pan gra dalej!I proszę pamiętać że są ludzie ,którzy za panem staną Murem!Szacunek za decyzyjność panie Dyrektorze Marku!A ci co hejtują to niech im ulży-bo „[...]wanie”nic niby nie daje,ale na sercach jakby lżej:-/Dyrektor głowa do góry!-takich hejcików przy kolejnych latach będzie jeszcze sporo…to dopiero rozgrzewka!a pan jako zawodowy dobry gracz pan wiesz że bez Rozgrzewki- gra jest marna!Amen!
Odpowiedz
5
@ Xyz
dnia 01.09.2022, 11:32 · Zgłoś
Wstyd i tyle .za takie pomysły.
Odpowiedz
3
@ Mieszkaniec
dnia 01.09.2022, 05:45 · Zgłoś
Dla mnie może być nie czynne wcale bo nie chodzę na basen , słyszał w autobusie jak opowiadał starszy facet za chodzi na basen raz na dwa tygodnie bo w domu się nie kapie bo taniej na basenie ,nie zużywa w domu ciepłej wody ..
Odpowiedz
-2
@ Mateusz
dnia 31.08.2022, 22:11 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
6
@ Woda
dnia 31.08.2022, 20:29 · Zgłoś
Spuścić połowę wody z basenu szybciej się nagrzeje taniej będzie podgrzewać ,
Odpowiedz
10
@ x men
dnia 31.08.2022, 19:54 · Zgłoś
Bród smród- ja bym całkiem zamknął
Odpowiedz
14
@ x men
dnia 31.08.2022, 19:50 · Zgłoś
Idzie zima lodowisko będzie czynne tylko w niedziele, to po co ogłosili przetarg na budowę krytego lodowiska
Nima piniendzy, trzeba dać podwyżkę burmistrzom bo idą na emeryturę
Odpowiedz
11
@ x men
dnia 31.08.2022, 19:38 · Zgłoś
Zarządzającym strach powierzyć stado baranów!
Pora wrócić do nieudolnej nauki dzieci w Łopaciu!
Odpowiedz
8
@ No a co.
dnia 31.08.2022, 16:42 · Zgłoś
Zapewne panowie derektorowe nie kiwneli palcem aby coś z tym zrobić
I zapewne nie szukali rozwiązań. No cóż taki PiS. Potrafią tylko niszczyć.
Odpowiedz
8
@ Mateusz
dnia 31.08.2022, 15:05 · Zgłoś
Skoro tory sa rezerwowane przez prywatnych trenerow, kazdy z nich powinien ponoscic koszty wynajmu jakim prawm robia pieniadze za lekcje nie placac za zajmowane tory paranoja paranoja!!! I tu mowimy o ludziach ktorzy za godzine lekcji biora 40-70 zl !!! Kpina smieja sie z nas trenerzy-nauczyciele kpina
Odpowiedz
8
@ mors rzeczny
dnia 31.08.2022, 14:46 · Zgłoś
PIERWSZE. Budować KRYTY BASEN, jakie to będą korzyści dla dzieci, młodzieży, dorosłych, emerytów- se będą mogli popływać wypocząć a przy tm schudnąć !!
DRUGIE. BASEN generuje koszta, co zrobić Na razie zmaknąc 2x do południa a później może tylko wystarczy we wekkendy
Odpowiedz
2
@ Woda
dnia 31.08.2022, 13:09 · Zgłoś
Zmniejszyć temp. ,Wody o 3 stopnie ,i zgasić połowę lamp ,pędzie taniej
Odpowiedz
-2
@ woda2
dnia 31.08.2022, 17:32 · Zgłoś
Zdecydowanie popieram zmniejszenie temperatury w basenie i zmniejszenie oświetlenia. Byłem w wakacje na kilkunastu basenach krytych w różnych miastach i nigdzie nie było tak bardzo cieplej wody i takiej iluminacji jak w Jaśle.
Odpowiedz
7
@ Jaślanin
dnia 31.08.2022, 12:19 · Zgłoś
Witam
Bywają dni że nie ma jak popływać, wszyscy na jednym lub dwóch torach bo nauczyciele pływania resztę torów mają zarezerwowaną, tylko w jaki sposób ja płacąc za wstęp nie mam a nauczyciele mają i ich kursanci?! Jakim prawem zajmują tory dla 2 lub 3 osób i mają wydzielone tory za które nie płacą bo jak?! Może ktoś to wytłumaczyć: Panie dyrektorze MOSIRu i burmistrzu? Słucham
Odpowiedz
1
@ Mieszkaniec
dnia 01.09.2022, 06:43 · Zgłoś
Nauczyciele pływania są pracownikami basenu ,mają swoją działalność ?
Odpowiedz
0
@ loki
dnia 04.09.2022, 18:54 · Zgłoś
Uczniowie też płacą za wstęp i mają prawo pływać gdzie chcą, a że się uczą, to pływają na torach skrajnych. Tyle w temacie...
Odpowiedz
2
@ ja
dnia 31.08.2022, 11:14 · Zgłoś
dla informacji n
GODZINY OTWARCIA


W terminie od 1 września

Kompleks basenowy czynny jest od poniedziałku do piątku od 6.00 do 21.30
W sobotę od 7.00 do 21.30, w niedzielę od 12.00 do 19.30

Aquapark:

wtorki oraz soboty 9.00 – 21.30

Godziny otwarcia poszczególnych basenów w terminie od 29.08 do 4.09;
Basen treningowy 50 metrów – pon. – śr ;6.00 – 21.30,

czwartek 1.09 NIECZYNNY,

pt. 6.00 – 21.30,

sb. 7.00 – 21.30,

nd. 12.00 – 19.30



basen 25 m

pon. – czw. – NIECZYNNY

pt. 14.00 – 21.30

sb. 14.00 – 21.30
dla najbardziej gorliwych dezinformatorów ze strony MOSiR Dębica godziny funkcjonowania basenu. Nikt tam nie narzeka chociaż są jednostką i na wszystko dostają z podatków
Odpowiedz
11
@ Mateusz
dnia 31.08.2022, 11:04 · Zgłoś
Generalnie tragedia!!! Dla czego Mosir jako osrodek sportu nigdy nie pomyslal o stworzeniu wlasnej grupy sportowej ??? Zamiast zamykac do poludnia udostepnic basen dla szkol za darmo bo pompy filtry i tak beda musialy pracowac!!! Dla czego wiezniowie z zakladu karnego nie pracuja na terenie osrodka ??? Utrzymujemy ich jesc im dajemy za nasze podatki niech kosza trawy dogladaja osrodka. 40 tys ktore zostane zaoszczedzone i tak trafia na Pisowskie premie!!! Zart hanba i pogarda!!!
Odpowiedz
15
@ Pływak
dnia 31.08.2022, 10:56 · Zgłoś
Kadra kierownicza do wymiany. Dyrektora

Dylaga nle ma w pracy. Kto tam rządzi. Sport edukacja kultura pada w kosmicznym tempie w jaśle
Odpowiedz
7
@ hmmm
dnia 01.09.2022, 09:50 · Zgłoś
Przecież jest w UM zastępczyni burmistrza odpowiedzialna za sport, kulturę i edukację i w dodatku płacą jej ogromne pieniądze.
Odpowiedz
16
@ Trex
dnia 31.08.2022, 10:22 · Zgłoś
Proszę o wyjaśnienie skąd niby wezmą się te oszczędności 40 tyś
jak załoga pozostaje ta sama, basen trzeba utrzymywać w gotowości,
podgrzewać wodę,uzdatniać itp.? Skąd ta kwota i co to za matematyk
liczył?
Odpowiedz
5
@ Natural Born Leader
dnia 31.08.2022, 10:50 · Zgłoś
Dlaczego nasi decydenci nie trzymają presji i tak się kompromitują?
Wpisy znikają a po kilku godzinach wracają.
Można odnieść wrażenie, że główną część pracy naszych władz to kasowanie wpisów na Jasło4u XD
Odpowiedz
8
@ Ktos
dnia 31.08.2022, 10:20 · Zgłoś
Ja ,mam pytanie ktora z komorek W mosirze przynosi wieksze przychody od basenu ,Kore znosząca Jaja zabic, wtedy bedzie zysk.
Odpowiedz
9
@ Park Linowy
dnia 31.08.2022, 09:25 · Zgłoś
Będzie jak z parkiem linowym . Pierwsze za darmo potem 3 zł potem 5 zł teraz 8 za jedno przejście- szkoły zrezygnowały bo za drogo a co na to dyrektor w weekend się nadrobi jak szkołom nie pasuje to nie chodźcie będzie mniejsze zużycie parku linowego . Pan dyrektor nadaje się do jakiejś poważnej spółki na menadżer. TAK robi teraz z basenem tylko w odwrotnej kolejności super pomysł szkoda ze te cielątka radni głosują jak in się karze. TRAGEDIA.
Odpowiedz
0
@ Byku
dnia 01.09.2022, 16:01 · Zgłoś
Taaaa A świstak siedzi i Zawija w sreberka. Chcesz parku za darmo? To sobie w lesie liny rozwiń i się Bujaj.
Odpowiedz
5
@ jaas
dnia 31.08.2022, 09:05 · Zgłoś
Jak nie bedzie czynna to niby dlaczego pojawią sie oszczędności ?
Przypomina to dowcip o starym żydzie który prowadził niedochodową karczmę. Przez wszystkie dni tygodnia miał dopłacać do interesu. zarabiał na interes tylko w poniedziałek bo miał zamkniete
Odpowiedz
3
@ oszczędności?
dnia 01.09.2022, 08:45 · Zgłoś
bo nie trza prądu, ciepła, wody, chloru, ludzi mosiru - pójdą se na zieloną trawkę. Niech se stoi niczym kolejne jasielskie muzeum ...na pamiątkę poniesionych kosztów i trudu ...mozolnej wieloletniej budowy. Za to w rocznicę powstania będą gorące przemówienia, kwiaty i wiwaty.
Odpowiedz
7
@ nierentowna
dnia 31.08.2022, 09:02 · Zgłoś
jak się nie opłaca to zamknąć. nie tak dawno jak wczoraj przy okazji informacji o pożyczce na zakup miału węglowego jeden z wpisujących napomknął, że za chwilę o to samo się zwróci MOSiR. regułą w biznesie jest, że im większa sprzedaż (w tym przypadku biletów) tym wyższy dochód i ...finansowe korzyści. nasuwa się wniosek, że coś tam jest nie tak. kierownika pływalni zastąpić prawdziwym managerem.
Odpowiedz
2
@ Jasł..
dnia 31.08.2022, 08:50 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-6
@ Pppppppp
dnia 31.08.2022, 08:20 · Zgłoś
Zamknąć całkiem zimna woda syf wszystko zepsute i ceny z kosmosu
Odpowiedz
5
@ ekonom
dnia 31.08.2022, 08:17 · Zgłoś
Jak czytałem w budżecie miasta na 2022 rok to m.innymi basen też jest dotowany do niecałych 50% kosztów a drugie 50% musi wypracować . takie są przepisy zakładu budżetowego którym MOSiR jest i nikt tego na razie nie zmienił. tak więc dochodowy pewnie nie nie jest a dzięki dotacji płacimy za bilety mniej
Odpowiedz
11
@ Racjonal
dnia 31.08.2022, 11:00 · Zgłoś
To po co wcisneli dyrektora od wf?
Odpowiedz
11
@ Arti
dnia 31.08.2022, 11:14 · Zgłoś
bo mu sie po prostu należy
Odpowiedz
15
@ Mix
dnia 31.08.2022, 08:02 · Zgłoś
A czy basen musi być dochodowy? Wiele instytucji jest dla dobra publicznego
i jest dotowana przez samorząd. Na msze,więce i pomniki macie kasę.
Może Rzońca coś dorzuci ze swej skromnej wypłaty z nienawidzonej Unii
- czasem moczył tam swoje 4 litery.
Odpowiedz
13
@ Wojtej
dnia 31.08.2022, 07:58 · Zgłoś
Szpital też przynosi straty i jakoś nikt go nie zamyka we wtorki i środy
w godzinach 6-14. Wszystko zamknijcie co niedochodowe w Jaśle.
Na co komu muzeum,JDk, MDK, zamknijcie kluby i szkółki sportowe
bo do nich dokładacie. Zamknijcie Czarnych Jasło bo kopią w podrzędnej
lidze. Wszystko zamknijcie tylko wasze stołki zostawcie
Odpowiedz
3
@ obiektywny
dnia 31.08.2022, 08:13 · Zgłoś
No to chyba nie wiesz wojtej ile osób w ostatnim czasie właśnie ze szpitala zostało zwolnionych , sprzątaczek pielęgniarek i innych pracowników technicznych . Prądu nie mogą ograniczyć, wody też , ciepła też ,leki i medykamenty podrożały jak wszystko to próbują szukać oszczędności na pracownikach. Ceny usług świadczonych przez szpital zapewne zakontraktowane w ubiegłym roku no to kasy z w/w powodów mało. tak ze nie irinizuj ze od 6 do 14 bo może sie okazać że pójdziesz do szpitala i nie bedzie miał kto koło ciebie robić . jak taki mądry jesteś to wytłumacz racjonalnie po co ma być czynny ten basen jak nima ludzi
Odpowiedz
2
@ Wojtej do @ obiektywny
dnia 31.08.2022, 10:19 · Zgłoś
Na konkurencyjnym portalu wirtualnejasl...pl jest artykuł gdzie pani
dyrektor szpitala zapewnia że nikt nie został zwolniony.
To jak to w końcu jest???
Odpowiedz
6
@ obiektywny
dnia 31.08.2022, 10:48 · Zgłoś
Zapytaj pracowników to ci powiedzą
Odpowiedz
6
@ bolo
dnia 31.08.2022, 13:18 · Zgłoś
Ten portal to milicyjna tuba starostwa. Wiarygodny jak TVPiS
Odpowiedz
1
@ do @bolo
dnia 01.09.2022, 08:35 · Zgłoś
ten portal to wazelinowejalo.pl
Odpowiedz
7
@ Rjs
dnia 31.08.2022, 07:57 · Zgłoś
W 2019/ 20 zarabiając 2200 na rękę żyło mi się lepiej niż teraz przy 2400. Nie pasował mi pracodawca szedłem do następnego, nie pasowałem pracodawcy- nie martwiłem się. Teraz chcą żebyśmy wrócili do czasów gdzie mamy bać się wszystkiego i siedzieć cicho. Nie stoję za żadna frakcja polityczna bo ciężko wybrać coś dobrego skoro od 30 lat ciągle są te same twarze. Ciekawi mnie to ile to jeszcze potrfa? Pseudo oszczędzanie. A i tak na samym końcu zapłaci za to szary człowiek. Cały czas składamy się na lepsze życie, ale nie w Polsce tylko na zachodzie.
Odpowiedz
14
@ radna
dnia 31.08.2022, 00:00 · Zgłoś
Masakra! Wszyscy radni niby sportowcy za durnym pomyslem! A gdzie w tym wszystkim znajduje się dyrektor Dyląg? A czy miasto nie powinno pożyczyć mosirowi te 40.000 zl?
Odpowiedz
8
@ toastt
dnia 30.08.2022, 23:01 · Zgłoś
Chodziłem na ten basen wiele lat, ale obecne ceny w ogóle nie zachęcają mnie do korzystania z usług jasielskiej krytej pływalni. Jestem jeszcze skory zapłacić podaną stawkę, ale nieraz jest tak, że wchodzę na teren krytej pływalni i widzę, że 2/3 torów na dużym basenie jest zajętych przez naukę pływania/wodny areobik czy jakąkolwiek inną organizację. W niczym nie pomaga fakt, że na stronie MOSiRu jest podany harmonogram zajmowania torów, kiedy tory pływackie są zajmowane w godzinach, kiedy zwykle jest największe obłożenie na basenie. Mając pracę od 8-16:00 nie bardzo istnieje możliwość popływania z samego rana. Od kilku miesięcy jeżdżę do Strzyżowa i polecam każdemu, kto ma możliwość dojazdu. To zupełnie inna jakość basenu i znacznie lepsze ceny.
Odpowiedz
6
@ pracuś
dnia 31.08.2022, 08:28 · Zgłoś
Dziwne że osoby przyjeżdżające do Jasła z zewnątrz bardzo chwalą pływalnię i inne obiekty a jak zwykle tubylcom nic nie pasuje .
Odpowiedz
2
@ pleban
dnia 31.08.2022, 11:47 · Zgłoś
Proszę sprawdzić sobie ceny biletów wstępu na basen w Jaśle versus ceny za bilet wstępu na basen w Strzyżowie. To wiele wyjaśni.
Odpowiedz
0
@ Do @ Pracuś
dnia 01.09.2022, 22:07 · Zgłoś
Tak strasznie przyjeżdżają że aż zamykacie basen. Daruj sobie
Odpowiedz
1
@ Basen
dnia 30.08.2022, 22:07 · Zgłoś
Panie na kasie są bardzo miłe i piękne
Odpowiedz
2
@ Woda
dnia 31.08.2022, 07:50 · Zgłoś
Zrobić automaty jak parkometry zamiast kas a obsługę od biletów zwolnić
Odpowiedz
3
@ obiektywny
dnia 31.08.2022, 07:59 · Zgłoś
już biadolicie że pilnują sauny która kosztuje grosze to jak by był automat na wejściu to byś chodził pewnie dzień i noc. W sklepie też kasjerka niepotrzebna powinni zwolnić i każdy by se płacił ile by uważał albo wogóle nie płacił . Do pracy też idź i rób za darmoche bo po co ci kasa .Do tego to zmierza mądralo
Odpowiedz
2
@ Pracuś z mosiru
dnia 31.08.2022, 12:03 · Zgłoś
Ok, zwolnić panie z kas. Tylko one też muszą z czegoś żyć. Chyba, że masz dla nich
pracę na zastępstwo to nie ma problemu. To nie jest wszystko takie proste
Odpowiedz
3
@ Do @ Pracuś z mosiru
dnia 31.08.2022, 16:47 · Zgłoś
Każdy z czegoś musi żyć ale to nie znaczy że na siłę wszyscy
muszą się dokładać. Tydzień temu z roboty zwolnili mojego sąsiada
to idąc twoim tokiem myślenia weź go zatrudnij bo musi z czegoś żyć.
Oczywiście jestem za tym aby wszyscy pracowali na MOSiR poza
kierownictwem i dyrekcja bo sobie nie radzi
Odpowiedz
4
@ Mieszkaniec
dnia 01.09.2022, 06:49 · Zgłoś
Jak likwidowali Pektowin ,Gamrat ,kolej w Jaśle nikt się nie zastanawiał z czegoś będą żyć ,.może w jasielskich winnicach znajdą pracę albo szmateks otworzą ,prac jest wiele ,miasto musi szukać oszczędności jak niea na utrzymanie basenu
Odpowiedz
5
@ do @Woda
dnia 01.09.2022, 08:34 · Zgłoś
Jeśli zwolnią dwie panie od sprzedawania biletów i wstawią automat to natychmiast zatrudnią czterech Strażników Miejskich do sprawdzania czy bilety zostały w automacie zakupione.
Odpowiedz
17
@ Xyz
dnia 30.08.2022, 21:48 · Zgłoś
Brawo, najlepsza decyzja rudego...
Odpowiedz
8
@ As
dnia 30.08.2022, 21:21 · Zgłoś
Myślę że powinno się wszystko zamknąć: basen, siłownię, hale sportów walki, lasy, parki, rzeki. Tylko zostawić otwarte kościoły. Wtedy będzie super
Odpowiedz
1
@ i rodzine
dnia 30.08.2022, 21:34 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ wodnik
dnia 30.08.2022, 20:58 · Zgłoś
ty jaslanka jak jesteś taka mądra to idź na mosir i im podpowiedz jak i za co np zapłacic ciepło ktore podrożało 97% gaz chyba 200% itd a najlepiej tam sie zatrudnij jak do tej pory tam nie pracowałes i pokaz co potrafisz a chwalebne komentaze i wstęp darmowy na basen cie nie miną
Odpowiedz
12
@ S
dnia 30.08.2022, 21:20 · Zgłoś
Szukanie oszczędności rzędu 10 000 zł na miesiąc (oczywiście nie została przedstawiona analiza, która by to pokazywała) przy innych irracjonalnych wydatkach, które ponosicie to kpina. Pilnowanie sauny, która i tak musi działać cały dzień więc dodatkowa osoba do pilnowania to strata pieniędzy, zniżki dla klubów sportowych za korzystanie z obiektów MOSiR. Przypomnę, że te kluby i tak dostają dotacje na swoją działalność. Reasumując, mam pytanie do obsługi basenu. Zamykacie basen do godziny 14 w wyznaczone dni. To na czym prócz prądu i waszych pracowników, których i tak nie zwolnice jeszcze zaoszczędzicie ? System filtracji i uzdatniania i tak musi być włączony, to Wasze pseudo podgrzewanie wody, też musi działać. Proszę więc o podanie konkretnych wyliczeń skąd te 40 000 zł do końca roku.
Odpowiedz
4
@ Xyz
dnia 30.08.2022, 22:05 · Zgłoś
Ty wodnik gdzie masz na mosirze gaz? Weź sie puknij w makowke
Odpowiedz
4
@ obiektywny
dnia 31.08.2022, 08:04 · Zgłoś
Ano wyobraź sobie że sie dowiedziałem i jest na jednym stadionie przy Śniadeckich bo to też MOSiR i na drugim przy Sportowej bo to też jest MOSiR. Z tego co wiem jest używany do grzania budynków i ciepłej wody . Jak byś sie puknął w tą swoją makówkę to mógł byś się dowiedzieć i nie pisać farmazonów
Odpowiedz
1
@ Do@ obiektywny
dnia 31.08.2022, 16:44 · Zgłoś
A co ma gaz na Śniadeckich i Sportowej do basenu?
Tu jest mowa o zamknięciu basenu a nie stadionu
Odpowiedz
17
@ Jaslanka
dnia 30.08.2022, 20:32 · Zgłoś
"KIEROWNICTWO "Mosiru i basenu do wywalenia nienadaja sie do niczego!!!Taka decyzja swiadczy tylko o braku zaradnosci i umiejętności prowadzenia takiego obiektu!!!Wszystko zostanie rozliczone przez mieszkańców za rok podczas wyborów !!!
Odpowiedz
13
@ !!!
dnia 30.08.2022, 20:50 · Zgłoś
Nadają się do pchania karuzeli podobnie jak ci z UM.
Odpowiedz
19
@ trzecia zastępczyni
dnia 30.08.2022, 20:18 · Zgłoś
burmistrza do spraw pływalni jest potrzebna na gwałt!!!
Odpowiedz
15
@ no nie
dnia 30.08.2022, 21:32 · Zgłoś
przecież jest cudowna śliczna piękna i wspaniała pani vice burmistrz no to że zarabia tylko 11675 zł miesięcznie to tak dużo na dzisiejsze czasy wessie się puknijcie w głowę
Odpowiedz
20
@ Eliza
dnia 30.08.2022, 19:47 · Zgłoś
Szukajcie oszczędności w starostwie, urzędzie miasta i przede wszystkim w MOPS. Od ludzi którzy chcą odreagować i za to płacą WARA!
Odpowiedz
24
@ Lulek
dnia 30.08.2022, 19:24 · Zgłoś
Dyrekcja MOSIR niech szuka oszczędności gdzie indziej. To nie jest ich prywatny folwark. MOSIR jest własnością wszystkich Jaslan bo to dzięki ich podatkom powstał .
Odpowiedz
8
@ wodnik
dnia 30.08.2022, 20:39 · Zgłoś
ty lulek masz racje nie prywatny folwark a więc działaj . wybrałes radnego to go ciśnij żeby dał kase mosir na razie dofinansowany może być do 50 % kosztów reszte musi zarobic . napieraj więc na swojego radnego niech przepcha uchwałe żeby mosir dostał z tych własnie podatków 100% kosztów i basen może kosztować 1 zł za godzine przez cały dzień, podobnie inne obiekty . a ty nic nie działasz lulek a chciał bys nie wiadomo co. mosir jedzie na planie finansowym uchwalonym w grudniu 2021 roku jak mógł ktokolwiek przewidzieć galopke cen mediów materiałów eksploatacyjnych bo pewnie płace im nie urosły . rusz wiec lulek d,, pe do działania i na pewno pozamykasz geby piszacym wyżej komentaże któży tylko blechonią nie wiele wiedząc o czym piszą
Odpowiedz
12
@ Rudek
dnia 30.08.2022, 19:10 · Zgłoś
Nic nie zaoszczędzi bo włodarzy tych obecnych już nikt nie wybierze.
Odpowiedz
6
@ Woda
dnia 30.08.2022, 18:54 · Zgłoś
A jak by zamknąć basen do grudnia to ile zaostrzedzi MOSIR ?
Odpowiedz
12
@ ja
dnia 30.08.2022, 17:57 · Zgłoś
Kolejny krok... Wcześniej przegonienie młodzieży z basenu poprzez likwidację zajęć szkolnych. A potem larum, że młodzież i młodzi rodzice opuszczają ten skansen.
Odpowiedz
8
@ no nie mogę
dnia 30.08.2022, 17:39 · Zgłoś
no nie mogę to jest porażka kompromitacja co za władza mam Doś wyprowadzam się do krosna
Odpowiedz
7
@ no nie mogę
dnia 30.08.2022, 17:38 · Zgłoś
wszystko pozamykajcie o będzie koniec świata no nie moge wyprowadzam sie do krosna mam do krosna
Odpowiedz
16
@ S
dnia 30.08.2022, 17:20 · Zgłoś
Brak szczegółowej analizy finansowej bo oszczędności w kwocie 40 000, zł do końca roku to jakaś farsa. Jednostka publiczna, która oprócz zarabiania powinna świadczyć też funkcję zaspokajania potrzeb publicznych, w tym wypadku dostępu do sportu. To na razie początek bo sprawa dotyczy tylko basenu. Następne będą inne obiekty MOSiRu.
Odpowiedz
23
@ jaracz
dnia 30.08.2022, 17:11 · Zgłoś
Zamknąć na całe dni a zatrudnić więcej prezesów oraz ludzi do obsługi, stażystów ,łącznie z pilnowaniem lasów na Foluszu,ratowników i świecić wszystkie światła na ful.Radni winni zacząć redukcję kosztów od przeprowadzenia gruntownej analizy poszczególnych stanowisk oraz prześledzić frekwencje w poszczególnych dniach i godzinach i być przekonanym komu służy. Najprościej zamknąć i w ramach oszczędności przyjąć więcej urzędników a obiekt zamknąć na cztery spusty niech gnije.
Odpowiedz
21
@ Xyz
dnia 30.08.2022, 16:43 · Zgłoś
Biuro mosir może być czynne tylko 2 dni w tygodniu.mysle że ogarną wszystkie sprawy . Po zastępca dyrektora i tyłu kierowników. Zaczynają że złej strony. Dlaczego tak mało szkół ma wf na basenie. Podstawowa sprawa. Każda szkoła powinna chodzić na basen w ramach wf. Gdyby nie instruktorzy pływania to by nikt nie chodził.ratownicy WOPR muszą być i oni odpowiadają za bezpieczeństwo.jak wykonują pracę to już sprawa kierownictwa
Odpowiedz
23
@ xddddddd
dnia 30.08.2022, 17:15 · Zgłoś
wiele lat temu była prowadzone składka w jasielskich szkołach, obiecano wtedy dzieciom i wpłacającym, że jak dofinansują budowę basenu to ich szkoła będzie miała darmowy dostęp... nic takiego oczywiście nie miało miejsca.
Odpowiedz
-6
@ wodnik
dnia 30.08.2022, 21:11 · Zgłoś
to czy szkoła korzysta z basenu to chyba sprawa jej dyrekcji a nie mosiru . wiesz o czym piszesz no chyba nie
Odpowiedz
5
@ ixi
dnia 31.08.2022, 06:36 · Zgłoś
Te składki były już w latach 90tych. I na głodujące dzieci w Etiopii też. Urzedasy partyjne kasę przytuliły a ich obecnie rządzący potomkowie - robią to samo!
Odpowiedz
1
@ ixi
dnia 31.08.2022, 06:36 · Zgłoś
Przepraszam powinno być 80tych
Odpowiedz
5
@ wodnik
dnia 31.08.2022, 09:03 · Zgłoś
Nie wiem skąd tyle minusów ale chyba to dyrektor szkoły organizuje wszystkie zajęcia dla swoich uczniów, zatrudnia nauczycieli i za to odpowiada , troszke obiektywizmu panie i panowie a nie tylko byle pisać
Odpowiedz
5
@ jan
dnia 30.08.2022, 16:08 · Zgłoś
Sprzedac tą ravke biała nowa i jest kasa,a nie wozić [...]
Odpowiedz
1
@ .
dnia 31.08.2022, 15:26 · Zgłoś
Jaka rąbka?
Odpowiedz
-9
@ Ekonomia
dnia 30.08.2022, 15:56 · Zgłoś
Nareszcie słuszna decyzja zarządu miasta. Dzięki za usunięcie wpisu krytycznego dla waszych zleceniodawców
Odpowiedz
16
@ Do ekonomia
dnia 31.08.2022, 06:33 · Zgłoś
Wolałbym zwolnić kilkunastu urzędników, byłoby taniej i przyjaźniej dla podatnika.
Odpowiedz
11
@ katarzyna
dnia 30.08.2022, 15:54 · Zgłoś
Może najlepiej od razu, zwolnić wszystkich i zamknąć cały obiekt na pół roku "na próbę" i wtedy znajdą się oszczędności. Albo zatrudnić na stołek samych z rodziny pracowników, którzy będą robić za pół darmo i będzie ok, bo obcy tam raczej do pracy się nie dostanie, wtedy basen zaoszczędzi. Może wprowadźmy jeszcze sprzątanie po sobie, żeby basen nie musiał płacić firmie sprzątającej. Wyłączyć prysznice na basenie bo i tak za każdym razem jest zimna woda oraz saunę i jeszcze pobierać opłaty za miejsce na widowni.
Odpowiedz
3
@ Olek z bolek
dnia 30.08.2022, 15:51 · Zgłoś
Szukajcie gdzie indziej
Odpowiedz
14
@ hmm
dnia 30.08.2022, 15:33 · Zgłoś
Kwestia zasadności zatrudnień w MOSiR-e i pływalni oraz i powiązań zatrudnionych z osobami, które o tych zatrudnieniach decydowały jest godna dokładnego prześledzenia
Odpowiedz
13
@ Jan12
dnia 30.08.2022, 15:25 · Zgłoś
Myślałem, że w Jaśle nic mnie już nie zdziwi a tu proszę, dziwne szukanie oszczędności. Można to było przeprowadzić w okresie całych wakacji, kiedy mniej osób chodzi na basen kryty ale po co wtedy tym bardziej by basen na siebie nie zarobił. Od paru lat słychać jak to MOSIR ciągnie koniec z końcem i szukają oszczędności. Może całkiem zamknąć basen jeden i drugi, siłownię, lodowisko i jeszcze odpłatnie zrobić tor rolkowy. Nie wspominając że od jakiegoś czasu basen stał się bardziej obiektem przeznaczonym do nauki pływania i prywatnych lekcji niż basenem rekreacyjnym, gdyż raptem wolnych torów jest może jeden albo dwa. Na otwartym basenie również ciężko popływać bo jak jest tłoczno to młodzi skaczą ze stopni i pomimo próśb i ciągłych uwag ratowników nie robią sobie z tego nic, czego byłem świadkiem niejednokrotnie, a ochrony brak tak jak jest to w przypadku na innych pływalniach. Myślałem że to jakiś żart...
Odpowiedz
13
@ jadwiga.
dnia 30.08.2022, 15:12 · Zgłoś
Jak w filmie ,,kogel mogel,, Jest łazienka, jest a co ma nie być. Tak samo -jest pływalnia -jest, tylko że nie czynna bo nie stać was na utrzymanie.
Odpowiedz
9
@ Rudek
dnia 30.08.2022, 15:12 · Zgłoś
A niektórym marzy się lodowisko. Wybudują i zamkną? Po co było
Odpowiedz
50
@ Sieka
dnia 30.08.2022, 15:09 · Zgłoś
Nie tędy droga. Oszczędności można zrobić w prosty sposób:
1. Po co świecie światło na tym obiekcie nawet w południe jak to nic
nie daje.
2. Zatrudniono ostatnio dodatkowo jak się nie mylę 3 dodatkowe
osoby do pilnowania czy ktoś nie wchodzi na krzywy ryj do sauny.
Przecież koszt ich zatrudnienia nigdy się nie zwróci w stosunku
do korzyści jakie wynikają z ich pracy tj. złapanie 2 osób na próbie
nielegalnego skorzystania z sauny.
3. Dostosujcie ilość ratowników do faktycznego zapotrzebowania
bo nieraz jest ich 2 na zmianie a czasem 4 i głównie bawią się telefonami.
4. Zwiększcie opłaty dla osób zajmujących się nauką pływania, korzystają
z basenu i czerpią z tego nieźle zyski
5. Wprowadźcie że w cenie biletu sauna jest gratis bowiem czy ktoś korzysta czy
nie i tak musicie cały czas grzać i utrzymywać ją w gotowości.
Nie zarobicie na saunie ale zarobicie na większej ilości osób.
6.Skoro ruch jest mały to po jaka cholerę 2 panie sprzedają bilety?
Możliwości oszczędności jest mnóstwo tylko trzeba mieć mózg
Odpowiedz
27
@ Mieszkaniec
dnia 30.08.2022, 15:17 · Zgłoś
Pomysł z sauną w cenie biletu jest bardzo dobry. Jest tak w niektórych basenach
Odpowiedz
18
@ Mogłem przyjechać
dnia 30.08.2022, 15:23 · Zgłoś
Zamknijcie basen od poniedzialu do piatku, wszyscy przyjda w sobote i niedzielę

Ratownicy nie powinni korzystać z prywatnych telefonów w czasie pracy to skandal albo są w pracy albo bawią się telefonami

Dużo osób i rak za darmo wchodzi, to znajomki zawsze tak było i będzie
Odpowiedz
1
@ jaslok
dnia 30.08.2022, 15:27 · Zgłoś
Brawo ! Chociaż z drugiej strony ktoś się może przyczepić że jest to likwidowanie etatów, ale rozwiązania sensowne.

Ktoś powinien odpowiedzieć za to że doprowadził do takiego stanu finansowego pływalnie, przecież racjonalne zarządzanie uniknęło by tego typu poszukiwań oszczędności
Odpowiedz
7
@ Tatarata
dnia 30.08.2022, 15:49 · Zgłoś
Wypadałoby mieć jakiekolwiek pojęcie o przepisach żeby prowadzić taką dyskusję. Jak widzę nie masz zupełnie wiadomości w tym zakresie.
Ilość ratowników nie wynika bowiem z ilości klientów. Osoby na basenie to nie tylko etaty z umów o pracę ale i staże..
Odpowiedz
8
@ Pracuś z mosiru
dnia 30.08.2022, 15:57 · Zgłoś
Te trzy osoby pilnujące saun są z projektu z urzędu pracy, mosir ma zerowe koszty jeżeli chodzi o nich.
Ratowników zawsze jest tyle samo na zmianie. A system sprzedaży biletów też jest określony i dwie panie są do sprzedaży w momencie gdy właśnie zaczyna się większy ruch.
Jest dużo rzeczy, których ludzie nie wiedzą, ale i tak będą się wypowiadać. Wiem, że widać różne rzeczy i można sobie wyobrazić, że wygląda to tak i tak, ale lepiej byłoby się faktycznie rozpatrzeć w sytuacji i wtedy oceniać
Odpowiedz
11
@ Stefan
dnia 30.08.2022, 16:46 · Zgłoś
1 Tak
2 Tak
3. Toalna bzdura. Nie da się ograniczyć etatów ratowników bo i tak ich brakuje ponieważ płacą im grosze na takich obiektach.
4 Gdyby nie instruktorzy to chętnych do korzystania z pływalni byłoby o wiele mnie. Zapewne płacą niemałe pieniądze.
5 Tak
6 Tak.

Lepiej jednak jest zatrudnić armię kierowników to wtedy będzie lepiej jak to już jest w państwie prawa (dawn. Polska).

Buuu...!!!
Odpowiedz
2
@ Abc
dnia 30.08.2022, 18:15 · Zgłoś
Wszystkie postulaty są sensowne. Ale jeśli faktycznie mało osób chodziło na basen do południa to może faktycznie nie ma sensu jego otwieranie. Ale na pewno nigdy nie pomoże podniesienie cen biletu bo to tylko zmniejszy ilość osób korzystających.
Odpowiedz
8
@ Sieka do @ Tataratata
dnia 30.08.2022, 19:05 · Zgłoś
To wytłumaczyć mi sens trzech etatów tylko i wyłącznie do
pilnowania sauny? Trzeba było rzucić po 200 złotych każdemu ratownikowi
wzamian za czujność czy ktoś nie wchodzi na krzywy ryj do sauny a nie tworzyć
trzy pełne etaty. Narobili stołków dla znajomych a teraz budżet nie uciągnie.
Co do znajomości przepisów to i tak nie są na basenie przestrzegane bowiem
wielokrotnie widziałem że ratownik będący na zmianie popołudniowej tj. kończący
pracę o 22 na drugi dzień był już na 1 zmianie. Kodeks pracy obliguje do 11 godzinnej
przerwy. Państwowa Inspekcja Pracy miałaby co robić na basenie bo gdyby
doszło do tragedia winnym byłby pracodawca który dopuścił niewypoczetego
ratownika do pracy
Odpowiedz
0
@ www.fufufu
dnia 30.08.2022, 19:53 · Zgłoś
do @ Pracuś z mosiru

Masz całkowitą rację że nie wszystko wiemy i nie wszystko widzimy.
Ale chociażby dzięki tobie może się więcej dowiedzieć.

Może by te panie od sprzedaży biletów zwolnić ? Zastępując automatem do sprzedaży biletów. lekko licząc jest ponad 70 tyś oszczędności rocznie.
Odpowiedz
3
@ Stefan
dnia 30.08.2022, 20:28 · Zgłoś
Well... Bzdury opowiadasz panie. Na każde z akapitów...
Odpowiedz
4
@ XYZ
dnia 30.08.2022, 21:49 · Zgłoś
ludzie nie wiedzą też jaką funkcje pełni Kierownik Krytej Pływalni ???
Człowiek który jest totalnie nie odpowiedzialny, jeśli basen będzie nieczynny dwa dni rano to może ten etat zredukować i będzie duża oszczędność?
Odpowiedz
6
@ Sieka do # Stefan
dnia 30.08.2022, 23:10 · Zgłoś
Przecież ja nie mówię żeby wygonić instruktorów bo przez nich jest
mamy ruch! W dużej mierze to dzieci pobierające naukę pływania nabijają
kasę.
Odpowiedz
0
@ Do @ Pracuś z misiru
dnia 30.08.2022, 23:17 · Zgłoś
Nie zawsze jest tyle samo osób na zmianie chyba że takie nam szczęście
a jestem kilka razy w tygodniu że widzę niejednakowa ilość ratowników.
Chyba że jeden drzemie przez godzinę na zapleczu i nie wychodzi z kańciapy
Odpowiedz
3
@ Xyz
dnia 31.08.2022, 09:27 · Zgłoś
Na umowę zlecenie mogą nawet 16 godzin. Pracować. Bezpieczeństwo kierownictwa nie obchodzi
Odpowiedz
2
@ Pracuś z mosiru
dnia 31.08.2022, 11:24 · Zgłoś
Czytasz komentarze? Napisałam wyżej, że te trzy etaty saunowe są z urzędu pracy. Więc serio już proszę się odczepić od tego. Nie wszyscy są tu jak to mówisz "na stołku po znajomości".
Odpowiedz
1
@ Pracuś z mosiru
dnia 31.08.2022, 11:24 · Zgłoś
Zawsze jest tyle samo. Nie wiem skąd takie wnioski. No ale okey
Odpowiedz
1
@ Do @ Pracuś z mosiru
dnia 31.08.2022, 16:40 · Zgłoś
Piszesz że dwie panie są gdy zaczyna się większy ruch. Skąd
wiecie kiedy jest większy ruch ? i co wtedy dzwonicie po dodatkowa
panią,czy pani czeka w gotowości pod ladą?
Trzy osoby do pilnowania są z Urzędu Pracy to świadczy że Urząd
Pracy też nie grzeszy rozumem. Lepiej jakby skierowali te osoby
do przeprowadzania ludzi na przejściu lub pod szkołą niż na pilnowaniu
drzwi od sauny
Odpowiedz
18
@ gądeczok
dnia 30.08.2022, 14:58 · Zgłoś
jszcze 2 dni zrobić dni morsa i nie grzać wody to 80tys oszczędności
Odpowiedz
28
@ Karate Mistrz
dnia 30.08.2022, 14:55 · Zgłoś
Ciekawie głosuje Radna Sobczyk. Czyżby prowadzenie szkoleń w prywatnym Gym-ie zmieniło jej podejście do powszechnego dostępu do placówek sportowych finansowanych z budżetu?
Odpowiedz
8
@ no nie mogę
dnia 30.08.2022, 17:34 · Zgłoś
a jest taka radna bo tam chyba same marionetki
Odpowiedz
9
@ errer
dnia 30.08.2022, 21:17 · Zgłoś
nie same marionetki ci radni było 6 radnych: Elżbieta Bernal, Andrzej Czernecki, Krzystof Czeluśniak, Mariola Mazur, Małgorzata Rymarz, Maria Kluz. zawsze maja swoje zdanie za to im chwała
Odpowiedz
6
@ Def
dnia 30.08.2022, 22:04 · Zgłoś
A gdzie Hap kolega Dyląga?
Odpowiedz
55
@ łodyniec
dnia 30.08.2022, 14:48 · Zgłoś
Zlikwidować dwa z trzech urzędów i kasy będzie na wszystko.
Po co w małym miasteczku starosta, burmistrz i wójt ?
Odpowiedz
28
@ Stary
dnia 30.08.2022, 17:56 · Zgłoś
Zeby rodziny byly na swoim.
Odpowiedz
29
@ alvo
dnia 30.08.2022, 18:15 · Zgłoś
Albo chociaż zatrudnić kierownika Dylaga na pół etatu jak mosir pracuje na pół gwizdka.
Odpowiedz
12
@ Obserwer
dnia 31.08.2022, 11:17 · Zgłoś
Obecna dyrekcja to Największa porażka mosir od jego powstania
Odpowiedz
10
@ norma
dnia 31.08.2022, 17:22 · Zgłoś
To przecież pisior z rozdania zajacowej.
Nie dziwi nic
Odpowiedz
24
@ dragoness
dnia 30.08.2022, 14:47 · Zgłoś
Może p. Kurowska dorzuci coś od siebie, czyli z defraudowanego regularnie Funduszu Sprawiedliwości Ziobry?
Odpowiedz
6
@ Do dragoness
dnia 30.08.2022, 15:18 · Zgłoś
Żartujesz chyba. Ona dorzuci?!
Odpowiedz
-11
@ Polak
dnia 30.08.2022, 15:38 · Zgłoś
A ty jeszcze nie w prokuraturze że swoimi "rewelacjami"?
Odpowiedz
2
@ Do Polak
dnia 30.08.2022, 16:07 · Zgłoś
Określenie Polak zaczynała brzmieć jak obraza zdrowego rozsądku ja się patrzy na prawdziwych PiS Polaków. Po co do prokuratury jak to jej szef kradnie ???
Odpowiedz
-8
@ onet
dnia 30.08.2022, 16:31 · Zgłoś
Szef dragoness Kijak, nie,on nawet tego nie potrafi!
Odpowiedz
11
@ Do onet
dnia 30.08.2022, 16:50 · Zgłoś
Udajesz czy jesteś tak mądry jak pisowiec Polak. Wiadomo ze chodzi o ziobre który jest szefem prokuratury. Ciekawe jak zależna prokuratura się zachowa… Rozumiesz już?
Odpowiedz
27
@ jaslok
dnia 30.08.2022, 14:46 · Zgłoś
Kapitalnie postawiona diagnoza braku chętnych korzystania z basenu. Jeszcze lepsze sposoby rozwiązania tego problemu. Bo o ile dobrze sie orientuję to cennik zależy od pory dnia, mianowicie wejscie miedzy 8 a 15 jest najtańsze dla przeciętnego Kowalskiego, od godziny 15 do 22 mamy ceny najdroższe za godzine pływania. Czyli zamknięcie basenu w podane dni umozliwienie wejścia tylko w najdroższej taryfie i jeszcze bardziej przeciętnego Kowalskiego który potrzebuje popływać w celach zdrowodnych czy rekreacyjnych, raczej zniechęci bo 2 dni ciągiem nie ma wyboru i musi zapłacić więcej i przyjść w godzinach popołudniowych. Kolejnym fenomenem jest szukanie oszczędności z powodu braku zainteresowania które może wiązać się z wysokimi cenami i zamiast zachęcić mieszkańców do korzystania np obniżeniem cen to zamyka się basen i to jeszcze w godzinach najtańszej taryfy. Nie lepiej zachęcić ludzi i np zrobić takie happy hours i w środy i wtorki między 8 a 14 ceny biletów niechaj będą tańsze o 50 a może nawet i 70%? Albo niech generalnie ceny zostaną obniżone lub niech będą wszelkiego rodzaju inne akcje promocyjne korzystania z pływalni, np 4 wizyty na basenie 5 gratis lub, vouchery na tańsze bilety i karnety, darmowa lekcja pływania przy zakupie karnetu itp Mówienie głośno o szukaniu oszczędności poprzez np podwyższenie cen jest bardzo złe bo bardzo prawdopodobne że ludzie zaczynają omijać pływalnie szerokim łukiem nie przez ich leniwe podejście do życia ale może przez ceny windujące w górę, zwłaszcza w przypadku tak ciężkich dla ludzi czasów. Zakładając że 2 dni z ograniczeniami otwartych godzin funkcjonowania pływalni się sprawdzi w przypadku ekonomicznym, władze pójdą dalej i za chwile od poniedziałku do piątki pływalnia będzie czynna tylko od 15 do 22, co za tym idzie będzie tłok, narzekanie i wiele problemów związanych z logistyką osób ktore i tak zawsze były i korzystały z pływalni, to dodatkowo zniechęci również i tę grupę osób. Być może moja diagnoza jest błęda ale często w ostatnich czasach jeśli nie wiadomo o co chodzi to zazwyczaj chodzi o pieniądze :)
Odpowiedz
0
@ Chodzę przed poludniem na basen
dnia 22.02.2023, 08:09 · Zgłoś
Jedyny kreatywny komentarz. Jestem całym sercem za ... Warto aby podejmujący decyzję też wzięli go pod uwagę. Mam możliwość korzystania z basenu tylko przed poludniem lub wieczorem. Przed poludniem zamknięto a wieczorem zdarza się że pływają cztery osoby na jednym torze. To już nie jest rekreacja tylko tłok. Ceny przed południem mogłyby byc takie same jak po południu ze względu na większy komfort. Zamykanie jest najgorszym z możliwych wyjsc a i oszczędności wątpliwe.
Odpowiedz
11
@ Maria
dnia 30.08.2022, 14:43 · Zgłoś
Burmistrz z PIS-u( Solidarna Polska ) niech doplaca !!
Odpowiedz
2
@ Polak
dnia 30.08.2022, 15:37 · Zgłoś
Na pewno burmistrz jest z PiS czy SP? A może jest z PO jak jego zastępczyni?
Odpowiedz
12
@ xddddddd
dnia 30.08.2022, 17:09 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
28
@ Rudek
dnia 30.08.2022, 14:43 · Zgłoś
To po co to wybudowano za ciężkie pieniądze?
Odpowiedz
3
@ myśl samodzielnie
dnia 31.08.2022, 08:26 · Zgłoś
Ciężkie pieniądze żebyś miał lekki portfel obywatelu.
Odpowiedz
89
@ TAK DLA ZMIAN
dnia 30.08.2022, 14:35 · Zgłoś
Jest prostsze i lepsze rozwiązanie. Zwolnić osobę ze stanowiska zastępcy burmistrza, która rzekomo jest "odpowiedzialna" za sport w Jaśle i kryta pływalnie będzie mogła być czynna bez wprowadzania ograniczeń. Zapewne oszczędności związane z niewypłacaniem wysokiej pensji tej osobie pozwolą na wydatki związane z rozwojem sportu w Jaśle także na innych płaszczyznach. Wystarczy zastosować się do hasła TAK DLA ZMIAN i efekty będą szybko widoczne.
Odpowiedz
84
@ Natural Born Leader
dnia 30.08.2022, 14:51 · Zgłoś
Zwolnienie Elwiry to oszczędność na poziomie 250 tysięcy rocznie, a za jej zwolnieniem odpadają wszystkie fikcyjne stanowiska, które załatwia, praca dla ziomków, zlecenia, stypendia dla pseudoartystow, koszty urzędowania, fikcyjne wsparcia itd.
Zakładając że drugi v-ce robi to samo i się go pozbywamy to w perspektywie kadencji daje to oszczędności, za które można zbudować nowy basen, ale do tego potrzebne jest świadome społeczeństwo obywatelskie, a nie owce do golenia.
Do dzieła jaśloki cebuloki.
Miś z okienka sam się nie wybrał na burmistrza.
Odpowiedz
63
@ Jaślanin
dnia 30.08.2022, 15:40 · Zgłoś
Zwolnić specjalistkę w dziedzinie sztucznego uśmiechu, klaskania na uroczystościach i wręczania bezwartościowych nagród. Ciekawe czy ta Pani wogóle zdaje sobie sprawę w ilu osobach budzi pogardę.
Odpowiedz
-24
@ nie nie nie
dnia 30.08.2022, 17:31 · Zgłoś
Wystarczy zastosować się do hasła TAK DLA ZMIAN i efekty będą szybko widoczne. nikt jej nie zwolni ona jest fajna mądra co wy od niej chcecie barany tak pięknej i elokwentnej osoby dawno nie było w tym urzędzie
Odpowiedz
10
@ widz
dnia 30.08.2022, 18:26 · Zgłoś
Z tym "pięknem" to mnie ubawiles:-))) Przecież każdy ma oczy i widzi:-))
Odpowiedz
7
@ jas
dnia 01.09.2022, 08:14 · Zgłoś
w tyg w godz do popołudniowych basen swieci pustkami Nagle teraz tyle osób występuje w obronie ! trzeba było chodzic basen by zarabiał W tym przypadku jedyna słuszna decyzja Popieram 100% Czeka na o wiele wiecej takich cięć Trzeba optymalizowac koszty
Odpowiedz
1
@ jasło
dnia 02.09.2022, 07:37 · Zgłoś
to możee Pan czarnecki i inni którzy są przeciwni niech oddadzą swoje diety i jeszcze kaski zostanie a problem zniknie
Odpowiedz
3
@ Mieszkaniec do Jasło
dnia 04.09.2022, 17:03 · Zgłoś
Jak napisałem wyżej. Proszę pisać do Rysia Czarneckiego, niech dopłaci Euro do naszego MOSiRU. Jako eurodeputowany dobrze zarabia, zatem te 40 tysięcy do końca roku nie powinno stanowić dla niego problemu. ;-)
Odpowiedz
51
@ Stan umysłu
dnia 30.08.2022, 14:33 · Zgłoś
Myślałem że w Jaśle nic mnie już nie zaskoczy - a jednak ciągle mnie zaskakuje. Szkoda że negatywnie. Komedianci.
Odpowiedz
3
@ Ewolucja Bajka Dla Ubogich Umysłowo
dnia 30.08.2022, 15:55 · Zgłoś
Toż mamy XXI wiek to zrozumiałe że wszystko się zwija i kurczy.
Odpowiedz
21
@ do Moderatora
dnia 30.08.2022, 16:34 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
24
@ no nie mogę
dnia 30.08.2022, 17:33 · Zgłoś
Elżbieta Bernal, Andrzej Czernecki, Krzysztof Czeluśniak, Mariola Mazur, Małgorzata Rymarz, Maria Kluz ci jedyni którzy maja jaja reszta to jedna banda klakierów
Odpowiedz
22
@ pływk
dnia 30.08.2022, 18:07 · Zgłoś
czy ktoś z komęntujących uczęszcza na krytą pływalnię ? ja tak , bywają dni , że pływają 2-3 osoby , zwłaszcza w godzinach od 12-14, trzeba było chodzić to by była duża frekwencja i mosir by zarabiał .
Odpowiedz
-2
@ Fan
dnia 30.08.2022, 18:17 · Zgłoś
Oni lubią narzekać to ten Pozytywny Optymista.
W Niemczech wszędzie ma być temperatura do 19 stopni
A hale produkcyjne nie będą wcale ogrzewanie.
Witryny sklepowe już gaszą od 22 do 6 rano gdzie Niemcy,Francja,Hiszpania.
A to dopiero POczatek zachodniego armagedonu.
Firmy już tam wstrzymują produkcję lub ograniczają.
Skończył się ruski dill i PO zachodniej Europie
Odpowiedz
19
@ Pisu dość
dnia 30.08.2022, 19:28 · Zgłoś
Gdyby zamknąć basen, zwolnić pracowników i zatrudnić kolejnego dyrektora to basen po uwzględnieniu dotacji byłby dochodowy. Tylko rudy mógł wymyślić takie bzdury. Nie nadaje się na dyrektora.
Odpowiedz
14
@ Gasi światło
dnia 30.08.2022, 19:50 · Zgłoś
Utrzymać ten kierunek, tj. stopniowo ograniczać godziny otwarcia tego przybytku, aż do jego całkowitego zamknięcia, utrzymując oczywiście dotację w tej samej wysokości.
W ten sposób pływalnia stanie się dochodowa, z chwilą gdy ostatni zgasi tam światło.
Będą tylko przychody, a nie będzie kosztów, czyli zostanie czysty zysk.
Odpowiedz
1
@ fan
dnia 30.08.2022, 20:37 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-3
@ fan
dnia 30.08.2022, 20:39 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
4
@ Lol
dnia 31.08.2022, 10:18 · Zgłoś
Europa da sobie radę, jak zwykle zresztą. Gorzej będzie w Polsce pod rządami pisu. 488 miliardów planują wydać poza kontrolą parlamentu czyli też i społeczeństwa. Policzmy ile przypada na 1 działacza PiS
Odpowiedz
6
@ Lulek
dnia 31.08.2022, 11:48 · Zgłoś
Niemcy sobie poradzą nie martw się. Polska gospodarka i zwykli ludzie sobie nie poradzą. U nas wszystko jest piękne tylko w TVP info
Odpowiedz
7
@ Pioter
dnia 30.08.2022, 14:32 · Zgłoś
Ja bym całkiem zamknął, jaki wtedy by były oszczędności.
Odpowiedz
9
@ wilk
dnia 30.08.2022, 14:27 · Zgłoś
faktycznie , mniej ludzi , chodzę to widzę . Lepsze ograniczenie niż podwyżka opłat bo w takim przypadku to ja też zrezygnuje z chodzenia 2, 3 razy w tygodniu i będzie to tylko raz
Odpowiedz
10
@ Natural Born Leader
dnia 30.08.2022, 14:26 · Zgłoś
U-kryta pływalnia - nowy bareizm Marka w Jaśle.
Jeszcze z jedną kadencja takich ekip i w mieście sportu będziecie kąpać się po rzekach - taniej, czyściej i bezpieczniej.
Odpowiedz
7
@ onet
dnia 30.08.2022, 15:03 · Zgłoś
Poczekajmy. Wszystko będzie zamknięte gdy zrobi się zimno. Szkoły, ale bez zdalnego nauczania bo będą wyłączenia prądu itp.
Odpowiedz
11
@ Ekonomia
dnia 30.08.2022, 15:09 · Zgłoś
Jak nie będzie nikogo to wpływ z biletów spowoduje wzrost kosztów utrzymania natomiast braku tych wpływów spowoduje spadek kosztów utrzymania. No ludzie już mamy laureatów Nobla z matematyki i biznesu. Brawo brawo brawo
Odpowiedz
4
@ Edi
dnia 30.08.2022, 15:09 · Zgłoś
To złe co nas czeka tej zimy nawet jasnowidz nie przewidzi.
Odpowiedz
1
@ mieszkaniec
dnia 31.08.2022, 08:23 · Zgłoś
to może Czarnecki swoją diete przekaże na te godziny i nic nie będzie trzeba skracac )
Odpowiedz
2
@ Czółkiem Telewizyjne Barany !
dnia 31.08.2022, 09:05 · Zgłoś
Po co wam basen jak macie zachodnie hipermarkety otwarte ?
Odpowiedz
8
@ Mieszkaniec do mieszkańca
dnia 31.08.2022, 10:27 · Zgłoś
To pisz do Rysia Czarneckiego, niech dopłaci Euro do naszego MOSiRU. Jako eurodeputowany dobrze zarabia, zatem te 40 tysięcy do końca roku nie powinno stanowić dla niego problemu. ;-)
Odpowiedz
5
@ Helmut Trzaskowsky
dnia 31.08.2022, 13:25 · Zgłoś
Po co w Jaśle basen jak jest w Duseldorfie..
Odpowiedz
1
@ Do @ Helmut
dnia 31.08.2022, 16:30 · Zgłoś
Aleś się wyśilił.
Odpowiedz
1
@ do kkk masz racie
dnia 24.11.2022, 17:22 · Zgłoś
Zagłosowało 12 radnych: Andrzej Dybaś, Jerzy Okarma, Marcin Węgrzyn, Iwona Dziedzic, Jan Pierzchała, Bogusława Wójcik, Mariusz Filip, Krystyna Sikora, Bogdan Ziemba, Kazimierz Mikrut, Agnieszka Sobczyk i Leszek Znamirowski. Przeciwni było 6 radnych: Elżbieta Bernal, Andrzej Czernecki, Krzystof Czeluśniak, Mariola Mazur, Małgorzata Rymarz, Maria Kluz.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657