Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Na takim stadionie Czarni grać nie mogą

78

To już pewne. Czarni Jasło przystąpią do rozgrywek IV ligi piłki nożnej w sezonie 2020/2021. Jest tylko jeden zasadniczy problem. Obiekt przy ul. Śniadeckich 15, na którym drużyna rozgrywa swoje mecze nie spełnia wymogów stawianych przez związek. Klub ma czas do 10 lipca, aby im sprostać.

Czarnym Jasło u progu sezonu 2019/2020 przyświecał tylko jeden cel. Drużyna występująca na boiskach okręgówki miała walczyć o awans do IV ligi. Tym sposobem zarząd, trenerzy i zawodnicy zamierzali uświetnić obchody 110. rocznicy powstania jednego z najstarszych w Polsce klubów piłkarskich. Cel, o którym mowa, choć w specyficznych okolicznościach udało się osiągnąć. Tym samym, już końcem lipca jasielską drużynę zobaczyły na boiskach IV ligi. Pod względem finansowym, klub jest przygotowany na to, aby przystąpić do rozgrywek. W klubowej kasie nie zabraknie pieniędzy na rozegranie rundy jesiennej. Runda rewanżowa to zupełnie inna kwestia. W tym przypadku kluczowy okaże się budżet na kolejny rok, w tym wysokość wsparcia, na jakie Czarni będą mogli liczyć ze strony sponsorów, przede wszystkim Miasta Jasła.

W tej chwili, o wiele bardziej znaczącym problemem, który w ciągu zaledwie kilku tygodni klub będzie musiał rozwiązać, jest stan techniczny stadionu sportowego przy ul. Śniadeckich 15, na którym drużyna seniorów i grupy młodzieżowe trenują i rozgrywają swoje mecze. O ile boisko zdaniem Komisji Licencyjnej Podkarpackiego Związku Piłki Nożnej spełnia wymogi dotyczące rozgrywek I ligi podkarpackiej, w której rywalizują drużyny młodzieżowe, to na grę w IV lidze, w której występować będą seniorzy, obecny stan obiektu, którego zarządcą jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji nie pozwala. Nie da się ukryć, że lata świetności ma on już dawno za sobą.  

Warto przypomnieć, że już cztery lata temu, Czarni Jasło otrzymali warunkową licencję na grę w IV lidze, bowiem przygotowanie boiska nie odpowiadało w pełni wymaganiom stawianym przez związek. Tym razem, klub nie ma co liczyć na pobłażliwość. Lista zaleceń, które komisja weryfikacyjna po przeprowadzonej we wtorek kontroli przekazała do zarządu klubu nie jest krótka. Dotyczą one zarówno boiska, jak też pozostałej infrastruktury stadionowej.

Przede wszystkim, koniecznym będzie dostosowanie wymiarów pola gry do wymaganych przez przepisy minimum 100/60 m. W przypadku stadionu przy ul. Śniadeckich w Jaśle koniecznym będzie, więc jego przedłużenie. Nie obejdzie się wiec bez demontażu piłkochwytów, najpewniej tych, które znajdują się od strony głównego wejścia na stadion. Wyłączona z użytkowania będzie musiała zostać trybuna od strony Huty Szkła Jasło, która nie spełnia wymogów bezpieczeństwa przewidzianych dla obiektów, na których prowadzone są rozgrywki w IV lidze piłki nożnej. Nie chodzi wyłącznie o stan ogrodzenia, lecz także betonowego podłoża.

Dodatkowych modyfikacji wymaga również sektor przeznaczony dla kibiców drużyn przyjezdnych. Zgodnie z przepisami jego ogrodzenie powinno mieć wysokość 2,2 m z każdej strony z możliwością utworzenia wokół sektora strefy buforowej, trwale wygrodzonej lub organizowanej na poszczególne mecze, oraz posiadać oddzielne wejścia i wyjścia ewakuacyjne umożliwiające jego bezpieczne opuszczenie. Zachodzi, zatem konieczność przebudowy ogrodzenia, w taki sposób, aby jego wysokość osiągnęła minimalny wymiar, przewidziany przez przepisy. Obecnie jego wysokość wynosi ok. 185 cm.

To nie wszystko. Z sektorów zajmowanych przez kibiców powinny prowadzić na murawę dwa wyjścia ewakuacyjne, które dodatkowo muszą być oznakowane. Na terenie obiektu musi także zostać wydzielone osobne miejsca parkingowe dla autokaru drużyny gości oraz osób funkcyjnych.    

Czarni Jasło mają czas do 10 lipca bieżącego roku, aby sprostać wymogom stawianym przez komisję weryfikacyjną. W tym celu klub zwrócił się z pismami do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, który jest zarządcą obiektu oraz Burmistrza Miasta Jasła, apelując o wykonanie koniecznych prac modernizacyjnych, bez których stadion przy ul. Śniadeckich 15 może nie zostać dopuszczony do rozgrywek IV ligi podkarpackiej.     

fot. JKS Czarni 1910 Jasło

MD

Napisany dnia: 21.05.2020, 11:45

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ bedzie herbata bedom siki
dnia 29.05.2020, 21:10 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
2
@ lolo79
dnia 28.05.2020, 23:33 · Zgłoś
szkoda,ze klub z takimi tradycjami nie ma profesjonalnego stadionu
Odpowiedz
-2
@ Figo fago
dnia 27.05.2020, 19:09 · Zgłoś
Wykopać jedna bramkę pilkochwyty, zebrać trochę ziemi za bramka, nasypać nowej rozplanować posadzić trawę, jak wyrośnie wkopać bramkę i pilkochwyty. Od tak metraż spełniony
Odpowiedz
-1
@ life
dnia 27.05.2020, 15:43 · Zgłoś
Jeśli nie mogą, to niech nie grają.
Odpowiedz
-1
@ gbur
dnia 26.05.2020, 10:02 · Zgłoś
Szkoda każdego grosza na tych (pożal się Boże) parafialnych kopaczy balona !!!
Tylko wstyd przynoszą miastu .
Odpowiedz
0
@ stanley7
dnia 25.05.2020, 10:39 · Zgłoś
Obiekt koniecznie wyremontować by spełniał warunki nie tylko na 4,ale i 3 ligę bo kto wie ,a jak coś robić to z myślą na przyszłość .
Odpowiedz
0
@ Kondzio
dnia 23.05.2020, 18:42 · Zgłoś
Jakie miasto taki stadion. Pewnie teraz młodych wygonią z rafinerii
Zebyby mieć namiastkę stadionu na 4
Odpowiedz
-1
@ czarny
dnia 23.05.2020, 15:53 · Zgłoś
przeciwnikom Czarnym ,Piłki nożnej i ogólnie sportu w Jasłe CHWWD .
Odpowiedz
0
@ SKP
dnia 23.05.2020, 11:30 · Zgłoś
Dla tych 100 ludzi to ten stadion to jest Luksus, nie wiem, poco remontować czy budować nowy, byłoby to marnowanie publicznych pieniędzy.
Odpowiedz
1
@ blabla
dnia 23.05.2020, 11:34 · Zgłoś
stul dziób.Nie wiesz ile ludzi chodzi na mecze to nie mędrkuj.Zajmij sie szydełkowaniem jak nic madrego nie masz do pisania.
Odpowiedz
2
@ Kibic JKS 1910
dnia 22.05.2020, 21:58 · Zgłoś
W doopiee was malkontenci mamy.
Przeżyliśmy 110 lat, przeżyjemy i kolejne 110.
Czy na Śniadeckich czy pod mostem, damy radę, bo my jesteśmy CZARNI 1910 Jasło.
Odpowiedz
6
@ zorientowany
dnia 22.05.2020, 19:27 · Zgłoś
Pieniądze są na rundę jesienną, bo są z bdżetu na rok 2020 i jest
pełne zabezpieczenie. Na rundę wiosenną będą z następnego budżetu
na rok 2021. Stadion też zostanie doetoeowany, bo to żadne koszty.
Odpowiedz
-5
@ Krosno Boy
dnia 22.05.2020, 14:47 · Zgłoś
Może w Krośnie zagracie domowe spotkania?
Odpowiedz
5
@ wilk
dnia 22.05.2020, 13:12 · Zgłoś
Spokojnie , myślę że będzie stadion przygotowany a co do tych panów , co im piłka nie leży .Nie żryjcie kebabów i nie chlajcie śmierdzącego piwska bo się wam w czerpach zamuliło , tylko ubierz dresik , pobiegaj , poćwicz brzusko siedlisko wszelkiego syfu i przyjdź na mecz , wspieraj drużynę bo chłopaki zasłużyli na ten awans i nie pyskuj
Odpowiedz
2
@ Hehe
dnia 22.05.2020, 15:33 · Zgłoś
Dokładnie
Odpowiedz
5
@ Kom
dnia 22.05.2020, 11:34 · Zgłoś
Jeszcze wszyscy się zdziwicie już niedługo
Odpowiedz
-5
@ Niemoge
dnia 22.05.2020, 13:07 · Zgłoś
Ale w sensie że o co chodzi
Odpowiedz
2
@ weder
dnia 22.05.2020, 10:06 · Zgłoś
Ta 4 defacto 5 liga to tylko kłopot dla miasta mosiru - nadeszła zaraza za nią przyjdzie bezrobocie i bieda, kto teraz myśli o kopaninie ?
No chyba , że przecinacze pomogą, ale teraz pochowali sie w daczach poza miastem.
Odpowiedz
2
@ hehe
dnia 22.05.2020, 09:26 · Zgłoś
Do okręgówki nie spadną, tylko wycofają drużynę po pierwszej rundzie bo nie będzie ani wyników ani kasy, więc to będzie dopiero historia kiedy zaczną kolejny sezon najniżej jak tylko mogli!!!:)
Odpowiedz
1
@ Heniek
dnia 22.05.2020, 08:50 · Zgłoś
Czarni nie mają interesu grać w IV lidze to zwalają winę na miasto i mosir
Odpowiedz
-1
@ ksiegowa
dnia 22.05.2020, 08:31 · Zgłoś
Masz rację Loleko. Wydają tysiące na różne charytatywne cele, zamiast wspomagać swój klub. Jaki gospodarz, takie wyniki. Finanse są obce działaczom.
Odpowiedz
3
@ Niemoge
dnia 22.05.2020, 13:15 · Zgłoś
Bo może i nie jest to lub bogaty finansowo ale bogaty sercem ale ty tego nie zrozumiesz
Odpowiedz
7
@ Kibic
dnia 22.05.2020, 08:27 · Zgłoś
Wszystkie komentarze krytykujące dyrektora mosir są usuwane.Cenzura
Odpowiedz
0
@ Loleko
dnia 22.05.2020, 08:10 · Zgłoś
Wylać nowe betony i po sprawie xD koszt około 5tysi...na to klub stac
Odpowiedz
-3
@ Bogdan T
dnia 22.05.2020, 05:54 · Zgłoś
Rozumiem, że piłkarze grają w maseczkach...
Zapewne to są zdrowi ludzie i nie mają, nie mogą mieć problemów z oddychaniem, a nie jest to ich miejsce pracy...
Odpowiedz
2
@ Kim Dzong Un
dnia 22.05.2020, 09:50 · Zgłoś
To źle rozumiesz trolu, piłkarze będą grać normalnie bez maseczek.
Odpowiedz
1
@ stasienek
dnia 22.05.2020, 05:35 · Zgłoś
To nie lepiej było pomyśleć o odświeżeniu stadionu zamiast o boisku treningowym?
Odpowiedz
-2
@ Ona
dnia 22.05.2020, 01:30 · Zgłoś
Mamy w jasle pewna panią ktora prowadzi jedną z firm .
Ostatnio podarowała szpitalowi jaslo 1985zl A teraz wsparła jakiś dom
W kolaczycach. Może ona podaruje coś dla czarnych...?
Śmiech. Pokazówka . Ha Ha ha
Odpowiedz
7
@ Dominik Dzięcioł
dnia 21.05.2020, 23:13 · Zgłoś
Na tym małym boisku graliśmy w piłkę jak chodziłem do szkoły podstawowej. Super czasy. A na stadionie puszczane były spalinowe modele samolotów na uwięzi. Bardzo miło to wspominam. :)
Odpowiedz
2
@ GG
dnia 21.05.2020, 23:20 · Zgłoś
A ja pamietam auto rodeo i jak się chłop na słupie kiwał (takie ewolucje).
Odpowiedz
5
@ Wspaniały
dnia 21.05.2020, 23:12 · Zgłoś
I inwestycja pójdzie na biegających. Rozumie. To sport.
Ale jest dużo rodzin w Jaśle która nie ma co do garczka włożyć.
Czasem ludzie się wstydzą. Pomoc trzeba biednym.
Boisko? Na orlik. Po meczach zawsze zniszczenie.
Pomalowane ściany i wybite szyby.
Zainwestować w coś na prawdę potrzebnego
Odpowiedz
-2
@ Bogdan T
dnia 22.05.2020, 06:02 · Zgłoś
Dokładnie, o jakim sporcie tu mowa. Sport jest wtedy, kiedy jest poszanowanie drugiego i mienia obywatelskiego. Tu jest tylko prowokacja do wandalizmu i chuligaństwa. Poprzez wspieranie tego sportu sponsorzy dolewają oliwy do ognia.
Tak, jestem przeciwnikiem piłki nożnej tylko z powodu zachowań towarzyszących.
Dla mnie osobiście to wyrzucenie kasy w błoto. Są ważniejsze potrzeby społeczne a dzieciaki mają gdzie pokopać w piłkę jak już odejdą od kompa...
Odpowiedz
3
@ karol
dnia 22.05.2020, 08:14 · Zgłoś
Tys sie chyba na rozum z kura zamienił.Po jakim meczu Czarnych wybita została szyba,jakie zniszczenia,ogarnij mózg,gdybyś naprawdę żył tym co się dzieje w Czarnych to byś wiedział ze klub przekazał jako jedyny z klubów sportowych w Jasle kasę na szpital 5tyś.,że zbierał na operacje dla siatkarza,ze pomagał w domu dziecka i wiele innych akcji.Rusz głowa a nie durne komentarze klepiesz.
Odpowiedz
1
@ Pracownik
dnia 21.05.2020, 22:07 · Zgłoś
I znowu musi będzie dokładać cały czas do czarnych którzy nie mają efektów a młodzież która tam gra nawet nie potrafi się zachowywać jak na porządnych piłkarzy przystało... Polecam udać się wieczorem zobaczyć co robią.
Odpowiedz
6
@ GG
dnia 21.05.2020, 22:07 · Zgłoś
Nie ma pilniejszych potrzeb?
Odpowiedz
-2
@ Kim Dzong Un
dnia 21.05.2020, 21:47 · Zgłoś
Spokojnie za rok i tak spadną do okręgówki, 4 liga to za wysoki poziom dla nich.
Odpowiedz
1
@ LKU
dnia 21.05.2020, 21:34 · Zgłoś
Na takim stadionie Czarni grać nie mogą. - To niech nie grają komu to
potrzebne nie mówię 1 liga ok. ale okręgowa czy 4 to zamknąć. Szkoda kasy.
Odpowiedz
4
@ jasiu
dnia 25.05.2020, 09:03 · Zgłoś
Każda kasa wydana na Czarnych jest kasa straconą bezpowrotnie
Odpowiedz
15
@ Yyy
dnia 21.05.2020, 21:11 · Zgłoś
Ale zaraz zaraz,przecież to Pan Baniak zawalił sprawe jak byly robione pilkochwyty kilka lat temu.To taki znawca i miłośnik sportu a nie wie ile metrow za bramką montuje się pilkochwyty??? Zawalił sprawe i juz wtedy było o to larum.Wtedy jednak nie było jeszcze 4 ligi i Pan Tadziu wpadł na pomysl żeby skrócić boisko przesuwając bramki bliżej siebie...Niech więc teraz wyłoży kasę ze swej kieszeni i naprawi to czego wtedy nie dopilnował,bo zawsze jest coś ważniejszego niż stadion przy Sniadeckich
Odpowiedz
10
@ Jol
dnia 21.05.2020, 20:59 · Zgłoś
Czego usuwacie komentarze ?
Odpowiedz
-3
@ Yyy
dnia 21.05.2020, 21:48 · Zgłoś
Chamstwo,po prostu chamstwo...prawda w oczy kole!!!
Odpowiedz
5
@ hehe
dnia 21.05.2020, 20:17 · Zgłoś
na jedną runde a nie sezon! przeciez sami napisali że na pierwszą runde fundusze mają, śmiech na sali
Odpowiedz
-2
@ kiero
dnia 22.05.2020, 08:17 · Zgłoś
Moze maja mniej bo dziela sie z potrzebującymi jako jedyny klub w miescie. Biora udział w kazdej prawie akcji charytatywnej w Jasle w odróznieniu od siatkówki,judo,karate itp.Szacunek dla Dumy Jasła.
Odpowiedz
-1
@ Team
dnia 21.05.2020, 19:34 · Zgłoś
Czarni jak szybko weszli do lV ligi tak szybko z niej wyjdą i to nie przesz grę a przez wlodarzy Jasła z foto to stadion tragedia w jeden z najgorszych w okręgówce a co tu mówić o lV lidze koszt będzie nie mały patrząc na listę napraw Podejrzewam że włodarze nie wydadzą tyle kasy bo i awans był tylko szczęściem a nie wynikiem gry bo ta jest słaba a remont na jeden sezon dla gry w lV lidze będzie bez sensu i będzie szkoda kasy
Odpowiedz
-8
@ czarny
dnia 21.05.2020, 18:32 · Zgłoś
ja liczę że Pan Baniak pójdzie po rozum do głowy i zleci wykonanie poprawy boiska oraz stadionu żeby Czarni mogli przystąpić do 4 ligowych rozgrywek.
Odpowiedz
5
@ swot
dnia 24.05.2020, 12:46 · Zgłoś
"P. Baniak zleci" - kolego "czarny" nie rozśmieszaj. Pamiętam jego pomysł aby zlikwidować klub tenisowy, to wtedy kort na MOSiR będzie dochodowy. Taki pomysł wobec CZARNYCH JASŁO byłby skandalem...!!!
Odpowiedz
1
@ do czarny
dnia 27.05.2020, 19:22 · Zgłoś
aby po coś pójść, to trzeba aby tam to coś było
Odpowiedz
9
@ Szeregowy
dnia 21.05.2020, 18:06 · Zgłoś
Potwierdzam,bardzo porządny człowiek,sport jest u niego na 2 miejscu bo na 1 walka o demokracje i wolne sądy. To taki Kazik jasielski i ja wierze że na pewno stadion i boisko poprawi.
Odpowiedz
6
@ swot
dnia 24.05.2020, 09:27 · Zgłoś
dyr. MOSiR to zasłużony emeryt, swoje już zrobił.
Odpowiedz
-29
@ Mat
dnia 21.05.2020, 17:16 · Zgłoś
Pan Baniak to niezwykle zacny człowiek, oddany dla sportu
ceniony przez współpracownikow, nikomu pomocy nie odmawia.
Odpowiedz
25
@ Hamstwo
dnia 22.05.2020, 06:14 · Zgłoś
Przecież za Baniaka były budowane pilkochwyty,nie wiedział ile metrów za bramką mają się znajdować? Dopiro potem bramki kazał przesunac do środka żeby metry się zgadzaly. Przez to boisko zostało zmniejszone...niech teraz za własną kasę naprawia szkody które wyrzadzil
Odpowiedz
2
@ Poinformowany
dnia 21.05.2020, 16:29 · Zgłoś
Najpewniej tych od strony wejścia głównego - i tu się ździwicie
Odpowiedz
2
@ Lue
dnia 21.05.2020, 15:42 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
1
@ hehe
dnia 21.05.2020, 15:07 · Zgłoś
to się IV ligą nacieszyli
Odpowiedz
15
@ kibic
dnia 21.05.2020, 13:46 · Zgłoś
Jeżeli boisko nie spełnia warunków, to klub musi sobie wynająć inne boisko np. w Pilźnie, gdzie boisko ma osiemdziesiąt pare metrów długości, bez tabliczek.
Odpowiedz
11
@ kisapura
dnia 21.05.2020, 13:24 · Zgłoś
Od 4 lat wiedzieli ze cos trzeba z tym zrobic i nie zrobili nic.Przeciez liczyli sie z awansem i wiedzieli ze drugi raz juz nie dostana warunkowo
Odpowiedz
-11
@ czarny
dnia 21.05.2020, 18:29 · Zgłoś
kolejny po wederze człowieku zastanów się co piszesz bo się tylko ośmieszasz.
Odpowiedz
-3
@ weder
dnia 21.05.2020, 11:57 · Zgłoś
Prosta sprawa Zarzad do roboty, szukać sponsorów, ilu ich znaleźli w ostatnim sezonie ? Wszystko chcą od miasta, a jak nie to dla tych 120 osób może być i okregówka, przynajmniej w miare często wygrywają.
Odpowiedz
20
@ niemoge
dnia 21.05.2020, 12:24 · Zgłoś
Tu nie chodzi o sponsorów tylko o stan techniczny stadionu którego zarządcą jest mosir który to dostaje pieniądze z miasta jak wynika z artykułu sponsorzy są pieniądze na 4 ligę są i to nie zarząd ma spełnić te wymagania tylko właśnie mosir bo za coś te pieniądze dostają
Odpowiedz
6
@ Wstyd&hańba
dnia 21.05.2020, 13:43 · Zgłoś
A może wymagają dlatego bo stadion należy do miasta, a Czarni z niego tylko korzystają? Idąc twoim tokiem myślenia to dla przykładu jeśli Ty będziesz korzystać z jakiś obiektów, które nie należą do Ciebie, a w znacznym stopniu będą odbiegać od ustalonych norm, to aby je doprowadzić do przyzwoitego stanu też będziesz pozyskiwał sponsorów? To jest obowiązkiem zarządcy, aby obiekt był przystosowany do danych wymogów, a nie od osób które z niego korzystają/wynajmują.
Odpowiedz
16
@ mario
dnia 21.05.2020, 18:17 · Zgłoś
jaki zarzad ma wykonac modernizacji stadion jest mosiru czyli baniak jest za to odpowiedzialny
Odpowiedz
1
@ czarny do weder
dnia 21.05.2020, 18:27 · Zgłoś
człowieku zastanów się co piszesz ,bo chyba pojęcia nie masz na ten temat a się wypowiadasz. Tylko się ośmieszasz.
Odpowiedz
16
@ mario
dnia 21.05.2020, 18:27 · Zgłoś
i to jest praeidlowa odpowiedz Klub z tradycjami 110lat i aby nie mial stadionu na 4lige Wstyd dla mosiru i urzedu miasta niech wezma przyklad z wiosek i niech zobacza jakie sa stadiony
Odpowiedz
5
@ mario
dnia 21.05.2020, 18:38 · Zgłoś
to ty nie masz pojecia to co zarzad czarnych ma szukac sponsorow na modernizaje stadionu skoro stadion jest mosiru ? jak wiem to czarni maja pieniadze na gre w 4 lidze tu jest kwestia stadionu
Odpowiedz
8
@ AGREST
dnia 21.05.2020, 22:10 · Zgłoś
Ziemniaki posadzić
Odpowiedz
10
@ techu
dnia 22.05.2020, 19:14 · Zgłoś
proponuje Jaroslawa Gowina jako sponsora.
Odpowiedz
3
@ Marek
dnia 22.05.2020, 21:47 · Zgłoś
brakuje w Jaśle człowieka jak Jan Czubik
Odpowiedz
0
@ olek
dnia 23.05.2020, 17:07 · Zgłoś
Nie rozsmieszajcie ludzi,od kilku lat wiecie,ze trzeba to zrobić,a teraz robicie zamieszanie,chyba tylko po to,by pokazać, jacy Czarni sa pokrzywdzeni przez władze miasta i udawać cierpietnikow.Na wsi to chłopaki biorą za łopaty i robią. I co z tego że płacicie za wynajem jeśli to idzie z budżetu miasta.Wszystko zawsze ma być podstawione pod nos.To po co ten zarząd?Miasto da pieniądze, przygotuje stadion,a więc najważniejsze. Czytam,ze w Czelusnicy buduje się piękny stadion,w Skolyszynie oświetlenie, a tu trzeba od kilku lat wydłużyć boisko i wielką afera.Żenada.Weźcie stadion i spróbujcie go utrzymać.
Odpowiedz
2
@ deep
dnia 24.05.2020, 09:13 · Zgłoś
Zasada prosta , klub jest właścicielem obiektów sportowych !!!
Odpowiedz
1
@ glen
dnia 24.05.2020, 09:16 · Zgłoś
Proponuję oddać za darmo ( nawet za dopłatą 200000 zł)stadion klubowi Czarni Jasło.
Odpowiedz
2
@ do glen
dnia 24.05.2020, 10:28 · Zgłoś
Wyremontuj i oddaj za 200 000 dopłaty nawet ja biorę. Zapewniam cię że za taka kase rocznie byłby najpiękniejszy obiekt w powiecie,ale najpierw kapitalny remont bo to co teraz jest to nikt nawet by nie spojrzał do takiego stanu został doprowadzony
Odpowiedz
1
@ olus
dnia 24.05.2020, 10:32 · Zgłoś
W Skołyszynie i Czelusnicy wszelkie remonty wykonuje gmina,zarząd klubów ze Skołyszyna czy Czeluśnicy podpowiada tylko co ma być zrobione i tam urząd robi.Jak pamiętam z niedawnych artykułów to w Jaśle własnie Zarząd złapał za łopaty i poprawiał murawę boiska .
Odpowiedz
1
@ Brr
dnia 24.05.2020, 11:46 · Zgłoś
Akurat zarząd podpowiada a gmina robi.W Skolyszynie pilkarze kopali fundamenty pod szatnie i betonowali, sami robili odwodnienie płyty i boisko do plażówki, przesuwali krawężniki i równali teren by przedłużyć i poszerzyć płytę boiska oraz pomagali w montażu ogrodzenia.W takich małych klubach nic samo się nie dzieje.
Odpowiedz
1
@ Niemoge
dnia 24.05.2020, 16:38 · Zgłoś
Obecnie to mosir jest właścicielem stadionu klub go tylko wynajmuje taka prosta zasada
Odpowiedz
0
@ swot
dnia 24.05.2020, 18:57 · Zgłoś
Czy CZARNI JASŁO muszą wynajmować stadion od MOSiR ?. Piękny obiekt jest w Arłamowie spełniający warunki do gry w IV lidze. Zarząd klubu niech coś wymyśli.
Odpowiedz
-1
@ Niemoge
dnia 26.05.2020, 14:54 · Zgłoś
I co na każdy mecz domowy mają jechać 2 godziny w jedną stronę i jeszcze płacić za wynajem
Odpowiedz
1
@ do niemogę
dnia 27.05.2020, 19:20 · Zgłoś
nikt nic nie musi.
Nie zgadzam się (i wielu znajomych też) na wurzucanie kasy z budżetu miasta w obecnej sytuacji dla genialnych pomysłów kilku osób.
Nie trzeba było zgadać się na fikcyjny awans.
Odpowiedz
0
@ piłkarz emeryt
dnia 05.06.2020, 17:26 · Zgłoś
Obecny układ jest chory.Niby sekcja piłkarska"Czarni" jest autonomiczna,a nie ma nic.Stadion MOSiRu, ten z kolei Urzędu Miasta(Burmistrza) i to właśnie zadaniem Miasta jest finansowanie tej działalności.Są też jakieś wpływy od sponsorów i z innych działalności. Klub przy stadionie nie może nic działać,bo nie jest właścicielem,ani wieczystym dzierżawcą tego obiektu.Kwadratura koła...
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657