Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

„Nie ma żadnych podstaw, żeby mnie karać”

78

Spośród 17 obecnych radnych tylko 4 podjęło uchwałę w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego Zdzisława Dziedzica. Jego miejsce zajmie Jan Pierzchała, który w wyborach samorządowych do rady miasta uzyskał 162 głosy.

W związku z wyrokiem Sądy Okręgowego w Rzeszowie, a następnie prawomocnym wyrokiem Sądu Apelacyjnego, Zdzisław Dziedzic nie może pełnić funkcji publicznych na okres 4 lat, a także brać udziały w wyborach do Sejmu, Senatu, Parlamentu Europejskiego oraz w wyborach powszechnych organu i członka organu jednostki samorządu terytorialnego oraz organu jednostki pomocniczej jednostki samorządu terytorialnego.

Zdaniem sądu Zdzisław Dziedzic złożył niezgodne z prawdą oświadczenie lustracyjne. Orzeczenie Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie uprawomocniło się 6 czerwca br.

Radni RMJ zostali zobowiązani do podjęcia uchwały w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego Zdzisława Dziedzica. 4 radnych w tym Elżbieta Bernal, Krzysztof Czeluśniak, Józef Kędrek i Alicja Nowosielska głosowali „za” jej przyjęciem. Pozostałych 13 radnych nie wzięło udziału w głosowaniu.

- Nie dyskutuje się z wyrokami sądu. Wiem, że teraz jest wniosek o kasację złożony przez pana Dziedzica. W tej chwili jest taka sytuacja prawna, stąd taka decyzja rady. Będzie nam brakowało jego pasji i zaangażowania. Szkoda, że człowiek, który ma tyle lat, bo jest już wiekowym radnym w takiej sytuacji w tym momencie się znalazł. Jako człowieka jest mi go w tym momencie szkoda, a ludzie mam nadzieje docenią to wszystko co dla nich robił, niezależnie od tego, że są takie decyzje a nie inne. Dziękuję mu za te współpracę i myślę, że Pan Dziedzic jako społecznik może chodzić z wysoko podniesioną głową – powiedział dla burmistrz Andrzej Czernecki.

Zdzisław Dziedzic podkreślił, że wczorajsze głosowanie nad wspomnianą uchwałą było dla niego ważne. Prosiliśmy go o komentarz w tej sprawie - To jest bardzo miłe ze strony radnych, że tylko 4 z nich podjęło tę uchwałę, natomiast pozostali nie głosowali w ogóle. To jest dla mnie bardzo ważne – podkreślił. - Nie zostawię tego na pewno. Nie nie ma żadnej podstawy do tego, żeby mnie karać i stwierdzać, że skłamałem lustracyjnie. Sąd jest sądem, a, że te rzeczy się zdarzają w naszym kraju to jest bardzo przykre. Sędzia przysięga, że będzie sprawiedliwie oceniał. I co się dzieje? Czy oni nie mają sumienia, że trzeba przeglądnąć dokumenty i stwierdzić, że nie ma żadnej podstawy i mojego podpisu, oświadczenia, aby mnie mnie karać za kłamstwo? - mówił zdenerwowany.

Jedno jest pewne, że Zdzisław Dziedzic skorzystał z ostatniej możliwości jaka mu przysługuje, czyli wniosku o kasację wyroku do Sądu Najwyższego.

(Red.)

Reklama

Komentarze: 78

Dodaj komentarz Widok:
1
@ 69
dnia 31.05.2014, 19:22 · Zgłoś
Pierzchała to GOŚĆ a o dziedzicu lepiej już nie piszcie bo się [...]m
Odpowiedz
0
@ marysia
dnia 05.10.2013, 23:57 · Zgłoś
obserwator popieram
Odpowiedz
-1
@ obserwator
dnia 30.09.2013, 12:44 · Zgłoś
panie andrzeju jasiek zrobi panu konkurencjie
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 30.09.2013, 12:40 · Zgłoś
tak pan mówi nie ma żadnych podstaw aby mnie odwołać a to po co cba przyjechało do urzędu
Odpowiedz
0
@ eretyu
dnia 30.09.2013, 17:53 · Zgłoś
cba było ale w starostwie
Odpowiedz
4
@ j lka
dnia 27.09.2013, 09:47 · Zgłoś
dziedzic... jest wyrok sadu ...odpusc człowieku...
Odpowiedz
5
@ CHORE UKŁADY
dnia 26.09.2013, 17:46 · Zgłoś
a starostwo ma żygłowicza ps drzewo i jemu nic ???
Odpowiedz
5
@ nc
dnia 26.09.2013, 18:45 · Zgłoś
Ale Żygłowicz pewno nie zataił, tylko się przyznał:)
Odpowiedz
-2
@ znający temat
dnia 26.09.2013, 15:50 · Zgłoś
Jasło kiedyś było na morzu. MS Jasło, kotwica nie z niego w Parku Inwalidów - to dla LAHTI
Odpowiedz
10
@ Jaślanka1
dnia 26.09.2013, 14:58 · Zgłoś
Od niemal 30 lat obracam sie w środowisku rafineryjno-gądkowym i dkąd pamiętam zawsze sugerowano mi, że Pan Dziedzic ma konszachty z tymi, którzy dużo mogą i mam na Niego uważać. Wielu z nich to ludzie, którzy wiedzieli co mówią, bo sami dostali w [...]od komuny. A jak miałam wątpliwości co do usłużności P.Dziedzica, to zadawano mi pytanie w stylu; pokaż mi drugiego, któremu w tych czasach tak bezpiecznie pozwolono prowadzić prywatną inicjatywę.
Panie Dziedzic- to, że Pan nie traktował tej "działalności" jako współpracę, to mogę zrozumieć, ale proszę mi nie wmawiać, że w obecnej chwili jeszcze szuka się kozłów ofiarnych i 2 sądy orzekają czyjąś wine nie mając nic w papierach na Pana.
Odpowiedz
0
@ malkontent
dnia 29.09.2013, 17:00 · Zgłoś
Zgadzam się w pełni z Jaślanką, a pan D, chyba zapomniał, że w tej branży tkwi się do końca życia.
Odpowiedz
10
@ malkontent
dnia 26.09.2013, 10:25 · Zgłoś
Może wreszcie zamiast ławy będą mieszkańcy Gądek będą mieli most
Odpowiedz
7
@ LAHTI
dnia 26.09.2013, 09:51 · Zgłoś
Jasło żąda dostępu do morza ...
Odpowiedz
4
@ znający temat
dnia 26.09.2013, 09:22 · Zgłoś
Jan na burmistrza, ale MUZYKA Jan
Odpowiedz
-3
@ sz.niemiec
dnia 26.09.2013, 01:30 · Zgłoś
Panie Zdzisławie,
nie znam Pana osobiscie.Ma Pan trudne chwile,oceniają Pana ludzie negatywnie ,którzy nie ujawniają swoich personaliów, bo są [...] moralnymi !!!
Bedąc Posłem do Sejmu RP III Kadencji z AWS wiem, jak to wszystko jest zagmatfane w sensie legislacyjnym.
Fieldorfa też skazali zgodnie zobowiązujacym prawem na karę śmierci !
p.s.jeżeli pisze ktoś komentarz powiniem mieć cywilną odwagę podać personalia,tego wymaga zwykła uczciwość ! inaczej dyskusja jest bezwartościowa i niewiarygodna.
Odpowiedz
2
@ nc
dnia 26.09.2013, 04:28 · Zgłoś
O, [...] się odezwał
Odpowiedz
0
@ M. Piękoś
dnia 26.09.2013, 08:17 · Zgłoś
Proszę Pana. Pan śmie porównywać zbrodnie sądowe z okresu stalinowskiego z wyrokiem niezawisłej władzy w demokratycznym państwie. Jakim cudem Pan został posłem. Jak Panu nie wstyd. Następnym razem proszę przemyśleć co się pisze bo świadczy to o Panu co najmniej źle. Podpisuję się żeby nie być "[...] moralnym" ( jakoś dziwnie znajomo brzmi ta nuta )
Odpowiedz
3
@ qwerty
dnia 26.09.2013, 09:04 · Zgłoś
[...] prowokacja, to już się nadaje do prokuratury
Odpowiedz
4
@ sz.niemiec
dnia 26.09.2013, 09:16 · Zgłoś
Nie miałem żadnej intencji bronić czy oceniać Pana Dziedzica pozytywnie czy negatywnie ,nie mam do tego żadnych podstaw.Chciałem sprowokować użytkowników portalu aby w jakichkolwiek ocenach drugich ludzi nie chowali się anonimowo za ekranem komputera, tylko tak jak Pan podpisać się z imienia i nazwiska-gratuluję Panu,zrobił Pan to pierwszy ,wielki szacunek i uznanie.
Każdy z nas jest bardziej czy mniej [...].Serdecznie Pana pozdrawiam.
Odpowiedz
-1
@ niki
dnia 25.09.2013, 17:47 · Zgłoś
Do Raf nie glosowałam na to ugrupowanie, a tym samym na p. Nowosielską.
Odpowiedz
-18
@ mieszkaniec jasla
dnia 25.09.2013, 16:26 · Zgłoś
Gratuluję panie Janie. Takich ludzi jak pan nam potrzeba w tych naszych zawirowanych rządach. świetnie pan wypełnia obowiązki przewodniczącego Górki Klasztornej,więc uważam ze na nowo powierzonym stanowisku, dużo pan wniesie.
Odpowiedz
-21
@ mack
dnia 25.09.2013, 16:02 · Zgłoś
Więcej takich ludzi jak Pan Jan pierzchała
Odpowiedz
-17
@ jaślak
dnia 25.09.2013, 20:19 · Zgłoś
nie mogę pojąć jak ktoś może minusować Pana Pierzchałę -chyba jacyś zazdrośnicy którzy go nie znają i nie wiedzą jak się stara i pracuje na swoim osiedlu i nie przechwala się z tym wszędzie jak inni.
Może to konkurencja go minusuje -bo to naprawdę wartościowy człowiek.
Odpowiedz
5
@ SZLACHCIC
dnia 26.09.2013, 09:49 · Zgłoś
Gościu powtarzasz się ... no chyba że wujek Janek prosił o te komentarze
Odpowiedz
-19
@ mack
dnia 25.09.2013, 15:39 · Zgłoś
Jan Pierzchala na burmistrza...
Odpowiedz
-6
@ jaślak
dnia 25.09.2013, 20:19 · Zgłoś
nie mogę pojąć jak ktoś może minusować Pana Pierzchałę -chyba jacyś zazdrośnicy którzy go nie znają i nie wiedzą jak się stara na swoim osiedlu i nie przechwala się z tym wszędzie jak inni.
Może to konkurencja go minusuje -bo to naprawdę wartościowy człowiek
Odpowiedz
-9
@ jaślak
dnia 25.09.2013, 20:19 · Zgłoś
nie mogę pojąć jak ktoś może minusować Pana Pierzchałę -chyba jacyś zazdrośnicy którzy go nie znają i nie wiedzą jak się stara na swoim osiedlu i nie przechwala się z tym wszędzie jak inni.
Może to konkurencja go minusuje -bo to naprawdę wartościowy człowiek
Odpowiedz
-15
@ jaślak
dnia 25.09.2013, 20:20 · Zgłoś
Nie mogę pojąć jak ktoś może minusować Pana Pierzchałę -chyba jacyś zazdrośnicy którzy go nie znają i nie wiedzą jak się stara na swoim osiedlu i nie przechwala się z tym wszędzie jak inni.
Może to konkurencja go minusuje -bo to naprawdę wartościowy człowiek
Odpowiedz
4
@ do adidas
dnia 25.09.2013, 15:00 · Zgłoś
Jeżeli Pani Bernal ma komunistyczne ciągoty, to super, bo PiS i PO pokazały dopiero zawiść, fałsz , obłudę i głupotę, że hej... Wróć kochana komuno, wróć!!!
Odpowiedz
-15
@ mariusz
dnia 25.09.2013, 14:31 · Zgłoś
pana jaśka weżcie na radnego bo fajny i mądry jest chłop jak pan jasiek będzie radnym to cba nie będzie jężdiło do jasła fajny i zaradny chłop
Odpowiedz
7
@ bubu
dnia 25.09.2013, 14:24 · Zgłoś
Pan Dziedzic jest czysty a dowody pewnie sfabrykowano ? Nie, brakuje tylko słowa przepraszam , byłem , donosiłem i juz mozna czynnie brać udział w życiu politycznym. Ale jak naszym politykom prawda może przejść przez usta skoro całe życie kłamią
Odpowiedz
-6
@ Rydz Śmigły
dnia 25.09.2013, 13:18 · Zgłoś
Ludzie wieszacie psy na biednym [...]ku jak w "naszym" rządzie prawie sama była bezpieka ?
Odpowiedz
19
@ SZLACHCIC
dnia 25.09.2013, 11:57 · Zgłoś
Jan Pierzchała to były [...] ??
Odpowiedz
11
@ wrrr
dnia 25.09.2013, 07:47 · Zgłoś
z tymi radnymi to zamienił stryjek siekierkę na kijek.
Tak na marginesie - Dziedzic poproś pan IPN o publikację wszystkich twoich dokumentów, poczytamy ocenimy.
Sąd cię nie ukarał, jedynie stwierdził, że skłamałeś w oświadczeniu lustracyjnym - było się przyznać, tak jak TW drzewo. Ciekawe jak się czują komunistyczni kapusie po ujawnieniu ich działalności - kilku przeprosiło, a reszta idzie w zaparte
Odpowiedz
10
@ znajomy zdzicha
dnia 25.09.2013, 09:43 · Zgłoś
O tak TW drzewo się przyznał i [...] mu zrobili jeszcze jego akcje urosły i kolesiuje z Adasiem i innymi. Takie czasy...
Odpowiedz
2
@ CHORE UKŁADY
dnia 26.09.2013, 17:52 · Zgłoś
przyznał się po wyborach jak dostał stołek !!!
Odpowiedz
17
@ senator
dnia 25.09.2013, 07:30 · Zgłoś
Radę trzeba zlikwidować, bo tylko łażą po pokojach i załatwiają partykularne interesiki, biorąc za nic nierobienie 1600 zł miesięcznie, zamiast tworzyć dobre prawo miejscowe.
Odpowiedz
1
@ obserwator
dnia 30.09.2013, 12:42 · Zgłoś
ja bym im dał za nierobienie tyle co renciście od 500 do 700 zł
Odpowiedz
20
@ SMUTNE ...
dnia 25.09.2013, 01:38 · Zgłoś
Dzięki radnym o podejrzanej przeszłości mamy Jasło bez przyszłości!
Odpowiedz
-23
@ jaślak
dnia 24.09.2013, 23:28 · Zgłoś
Pan Pierzchała na burmistrza ! bardzo mądry i operatywny człowiek
Odpowiedz
-10
@ jaślak
dnia 25.09.2013, 20:21 · Zgłoś
Dlaczego ktoś minusuje Pana Pierzchałę -chyba jacyś zazdrośnicy którzy go nie znają i nie wiedzą jak się stara na swoim osiedlu i nie przechwala się z tym wszędzie jak inni.
Może to konkurencja go minusuje -bo to naprawdę wartościowy człowiek
Odpowiedz
1
@ ko
dnia 27.09.2013, 00:21 · Zgłoś
czy to prawda 2 lata w zawieszeniu na 4 ?
Odpowiedz
-6
@ wyborca
dnia 24.09.2013, 20:53 · Zgłoś
do ,,ja'' Widać, że piszesz kolego z rady - opornista głosowania. Mieszkańcy to widzą, że Burmistrz Czernecki i radni Jaślanie walczą z wami by jak najlepiej żyło sie wszystkim jaślanom. Tobie widać żal, że jest coraz lepiej i ładniej w Jaśle.
Odpowiedz
5
@ jenkins
dnia 24.09.2013, 21:25 · Zgłoś
Tylko za co sie bedzie żyło?
Odpowiedz
20
@ ja
dnia 24.09.2013, 20:28 · Zgłoś
A ja znam Dziedzica od najgorszej strony i jestem pewien, że Sąd ma rację, a on idzie w zaparte bo chce dalej ćmić ludzi.
Istotne jest to, że jest to człowiek z ugrupowania obecnego burmistrza. A szefem tego Komitetu Wyborczego jest niejaki Czeluśniak.
Takie to jest towarzystwo. I takie rządy, najgorsze w historii tego miasta.
Ale jak się na takich głosuje, to tak się ma !
Odpowiedz
1
@ 69
dnia 31.05.2014, 19:17 · Zgłoś
I tu masz rację ściemniać to on potrafi jak mało kto .
Nie cierpię tego [...]ka.
Dba tylko o swój interes.
Odpowiedz
18
@ wyborca
dnia 24.09.2013, 20:10 · Zgłoś
Wierzę, że Ci radni którzy nie głosowali za odwołaniem P. Dziedzica nie mają zapłaconej diety. Proszę ich wymienić na portalu. Chcemy ich poznać do kolejnych wyborów.
Odpowiedz
14
@ SWOT
dnia 24.09.2013, 20:25 · Zgłoś
TAK, masz rację.
Odpowiedz
17
@ GINA
dnia 24.09.2013, 20:34 · Zgłoś
Sądze że, ci radni którzy nie brali udziału w głosowaniu, wpisują sie w w retorykę że dobrze było być TW. WSTD
Odpowiedz
18
@ xxxxxxxx
dnia 24.09.2013, 19:54 · Zgłoś
Panie Dziedzic daj sobie pan spokoj odpocznie pan zajmie sie pan domem TE pare zlotych co bral pan to zadna strata ma pan piekna emeryture co wiecej strata niech sobie inni zarobia
Odpowiedz
10
@ RaF
dnia 24.09.2013, 19:43 · Zgłoś
Do Niki !!! Przecież głosowaliście na Nowosielską to się wam za to odpłaca?
A jakie raporty Nowosielska pisała ???. to ciekawe zainteresowania
Odpowiedz
10
@ radiowęzeł
dnia 24.09.2013, 20:29 · Zgłoś
NIKI, gdybyś słyszała audycje w radiowęźle rafineryjnym, albo posłuchała archiwalnych nagrań - gwarantuje że ciekawy materiał. Spróbój do tych nagrań dotrzeć.
Odpowiedz
8
@ jaślanin
dnia 24.09.2013, 19:39 · Zgłoś
Do [...] !!! Kogo sobie wybrałeś tych trzesiących się i śpiących rycerzy to tak masz???
Czas ich wreszcie wszystkich [...]ć przy tych wyborach
Odpowiedz
7
@ [...]
dnia 24.09.2013, 19:24 · Zgłoś
Po co ta rada,skoro i tak nic nie radzi ,a klepie co się da..? Pieniądze za diety przede wszystkim.I tego tylko żal "skazańcowi"
Odpowiedz
19
@ cba
dnia 24.09.2013, 19:20 · Zgłoś
Ciekawe kto jest winny za sprzedaż gamratu? Grad, który sprzedawał, czy Moska , ktory kupował. Może NIK? A może NIKT?
Odpowiedz
8
@ znający temat
dnia 24.09.2013, 18:57 · Zgłoś
To co ten w okularach, niewinny ?
Odpowiedz
4
@ niki
dnia 24.09.2013, 18:47 · Zgłoś
Dziwię się bardzo, że p. Nowosielska brała udział w tym głosowaniu.Sama też spotkała się niejednokrotnie z osobami ,które wykorzystywały każdą okazje żeby coś napisać w raporcie,a byli wcześniej naszymi kolegami i współpracownikami.Tym bardziej [...] ,,ze p. Ala całe swoje życie zawodowe spędziła w tym samym zakładzie co p. Dziedzic.
Odpowiedz
3
@ jaślak
dnia 26.09.2013, 14:35 · Zgłoś
Dlatego pewnie wie więcej niż nie jeden obrońca "sprawiedliwego" :)
Odpowiedz
34
@ stary
dnia 24.09.2013, 15:30 · Zgłoś
to sąd się pomylił czy radny przez tyle lat kłamał i nadal w tym tkwi ??? i szkoda że Pan burmistrz nie pochyla się nad młodymi którzy muszą za chlebem wędrować w obce kraje.
Odpowiedz
27
@ gwiazda
dnia 24.09.2013, 15:20 · Zgłoś
Wielka szkoda że Panu Burmistrzowi tak żal tego Pana ,a co z resztą społeczeństwa, które przez ten urząd I RZĄDY traci pracę ,co z nimi Panie Burmistrzu ich Panu nie ŻAL...
Odpowiedz
2
@ nc
dnia 26.09.2013, 04:26 · Zgłoś
A ja dotychczas myślałem, że burmistrz Czernecki jest prawicowy:(
Odpowiedz
31
@ ubek
dnia 24.09.2013, 14:41 · Zgłoś
Panie Dziedzic miej Pan przynajmniej odrobinę honoru!Nie kłam i nie obrażaj sędziów!Akurat w tym przypadku uczciwych!
Odpowiedz
27
@ msw
dnia 24.09.2013, 14:37 · Zgłoś
Z tego głosowania wynika, że tylko czterech radnych nie popiera tajnego współpracownika (TW) , określanego w terminologii Ministerstwa Spraw Wewnętrznych PRL jako osoba świadomie, dobrowolnie i za wynagrodzeniem współpracująca ze Służbą Bezpieczeństwa.
Odpowiedz
17
@ Nikki
dnia 24.09.2013, 14:23 · Zgłoś
Rada nie orzeka o winie czy niewinności. Po prostu, na podstawie prawomocnego wyroku sądowego ma obowiązek podjęcia uchwały o wygasnięciu mandatu danego radnego. I nie mają tutaj do rzeczy żadne sympatie czy antypatie. Skąd inąd ciekawe, że osoby, które na podstawie Art. 23a Ustawy o samorządzie gminnym składają następujące ślubowanie:
„Wierny Konstytucji i prawu Rzeczypospolitej Polskiej, ślubuję uroczyście obowiązki radnego sprawować godnie, rzetelnie i uczciwie, mając na względzie dobro mojej gminy i jej mieszkańców.”
pokazują, że to prawo traktują nie całkiem poważnie.
Odpowiedz
-1
@ miki
dnia 24.09.2013, 14:43 · Zgłoś
Skoro nie orzeka to po co to głosowanie ? Sztuka dla sztuki ? Rada powinna sie zajmowac sprawami miasta a skoro jak sam napisałaś/eś sąd jest tu władny w tym temacie to po co rada "zaklepuje " ?
Moze zaczna głosowac czy rano wstanie słońce ?
Odpowiedz
10
@ Nikki
dnia 24.09.2013, 15:10 · Zgłoś
Niestety, nie jest to fanaberia Rady tylko obowiązek wynikający z zapisu Art. 190 ust. 2 Ustawy Ordynacja wyborcza do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw, cytuję:
"2. Wygaśnięcie mandatu radnego w przypadkach określonych w ust. 1 stwierdza
rada w drodze uchwały, najpóźniej w 3 miesiące od wystąpienia przyczyny wygaśnięcia mandatu".
Odpowiedz
3
@ miki
dnia 24.09.2013, 16:11 · Zgłoś
i co gdyby rada nie zajęłaby sie tą sprawą ? Czy to zmieniloby status radnego ?
Odpowiedz
1
@ Nikki
dnia 24.09.2013, 17:26 · Zgłoś
Dobre pytanie.
Poniżej odpowiedź na nie poniżej, bo za dużo tekstu.
http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/5BA73D00
Odpowiedz
2
@ znajomy zdzicha
dnia 25.09.2013, 09:38 · Zgłoś
Stwierdza a nie podejmuje uchwałę czy odwołać czy nie gdyż o tym stanowi wyrok niezawisłego sądu i konstytucja RP. Po co więc komentarze nie mającego nic merytorycznie ze sprawą?
Odpowiedz
-7
@ ~
dnia 24.09.2013, 13:57 · Zgłoś
Znam Pana Z. Dziedzica jeszcze z rafinerii. Pracowalismy razem. Drugiego tak uczynnego czlowieka trudno bylo by znalesc w calym zakladzie. Jestem na 200% pewien, ze Zdzisek nie donosil.
Nasze sadownictwo to bagno. Z gangsterami sie cackaja, a porzadnych ludzi [...]a
Odpowiedz
-19
@ jasiu
dnia 24.09.2013, 14:07 · Zgłoś
A co miał donosić i na kogo,gdy był prześladowany maksymalnie przez komunę?
Odpowiedz
-4
@ Pita1991
dnia 24.09.2013, 13:37 · Zgłoś
I tak bedzie dostac karac..:) i wiadomooo ...
Odpowiedz
9
@ adidas
dnia 24.09.2013, 13:32 · Zgłoś
pani Bernal to ma komunistyczne ciagoty i myslenie
Odpowiedz
3
@ a
dnia 24.09.2013, 12:49 · Zgłoś
okulary Jaruzelskiego ;d
Odpowiedz
4
@ olif
dnia 24.09.2013, 12:22 · Zgłoś
Choc raz moge przyznac racje radnym - tym którzy nie chcieli brac udziału w tym głosowaniu . A ze czworo zaglosowało , cóz pewnie tak dobrze siedza w temacie ze byli pewni winy radnego Dziedzica . Pan Czelusniak pewnie zna te czasy i wie jak to było , hehe .
Odpowiedz
11
@ miki
dnia 24.09.2013, 12:16 · Zgłoś
Krzysztof Czelusniak tak lubuje sie w grzebaniu w teczkach ? A to mnie zdziwiło .
Odpowiedz
7
@ ub
dnia 25.09.2013, 07:50 · Zgłoś
Proszę podać z jakiego komitetu był ten odwołany radny.

Czy na pweno jego miesce zajmie Jan? Czy on przypadkiem nie ma wyroku?

Czy mamy tylko 4 radnych? Czy reszta nieobecna na głosowaniu dostanie dietę. Czy reszta radnych pochwala działania Pana skoro nie są za odwołaniem?

Obłuda!!!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.