Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Strona główna

Ostatnie akcenty procesu o zabójstwo Bronisławy R.

171

W Sądzie Okręgowym w Krośnie zakończył się przewód sądowy w sprawie bestialsko zamordowanej w marcu 2008 roku Bronisławy R. Wszyscy oskarżeni wnosili o łagodny wymiar kary. Tomasz N. przeprosił na sali rozpraw rodzinę pokrzywdzonej. - Chciałbym przeprosić jeszcze raz rodzinę pokrzywdzoną.  Jest mi bardzo przykro, że wszystko tak się potoczyło.

Gdyby jeden z nich wycofał się, mama  dzisiaj by żyła

Trzy lata temu w marcu, doszło do brutalnego mordu na 65-letniej mieszkance Jasła. Pewnego feralnego wieczoru, Bogu ducha winna kobieta bez żadnego istotnego powodu została zaatakowana. Otrzymawszy cios w brzuch za pomocą rozbitej butelki, pół przytomną Tomasz N. i Grzegorz S. przewieźli na na cmentarz ofiar terroru hitlerowskiego w Warzycach.  Pokrzywdzona została pochowana w jednym z grobowców, wcześniej została dobita kawałkiem znicza przez nadepnięcie nogą. W efekcie doznała złamania kości twarzoczaszki, co doprowadziło do wykrwawienia się Bronisławy R. i ostatecznego zgonu.

Po kilku miesiącach pojawiło się światełko w tunelu. Pracownicy Urzędu Gminy dokonali nieprawdopodobnego odkrycia. Wykonana sekcja zwłok potwierdziła tożsamość zaginionej Bronisławy R.  9 lutego 2010 roku oskarżeni zostali zatrzymani.

Morderstwo -  bez motywu

-  Mamy do czynienia z bestialskim i okrutnym morderstwem bez jakiegokolwiek motywu. Miejsce jakie wybrali na pochowanie zwłok naszej mamy, pokazują nam tak naprawdę z kim mamy do czynienia. Nie wierze w słowa N. ani S. Obydwaj mówią to, co według ich im nie zaszkodzi. Budzi sie w nas odczucie, że obrona chce umniejszyć winę oskarżonych, a właściwie sprowadzić do tego, że to jest wina mamy a na  pewno nie ich. Nie może tak być, że śmierć spotyka kogoś, kto po prostu wychodzi z domu – powiedział  syn zamordowanej, Zbigniew R.

Rodzina domaga się dożywotniego wymiaru kary dla obydwu oskarżonych Tomasza N. i Grzegorza S. oraz 450 tys. zł zadośćuczynienia. Podobnie wnioskował  pełnomocnik oskarżycieli posiłkowych o karę dożywocia, z możliwością wcześniejszego zwolnienia po 30 latach. - Do mów obrońców można się odnieść w jeden sposób. Obrońcy chcą umniejszyć rolę oskarżonych Tomasz N. i Grzegorza S. w tym przestępstwie  - podkreślił mec. Hubert Sochacki.

Prokurator Grażyna Krzyżanowska chce dożywocia dla Tomasza N. oraz 25 lat pozbawienia wolności Grzegorza S.  Obrońca Tomasza N. prosił sąd, aby wziął pod uwagę,iż oskarżony w trakcie popełnionego czynu miał zaledwie 18 lat. Adwokat Grzegorza S.  prosił o zróżnicowanie kary wymierzonej każdemu z głównych oskarżonych, przy łagodniejszym wymiarze kary dla Grzegorza S.

Emilowi L. i Pawłowi L.  za pomoc w zacieraniu śladów grozi kara 480 godzin prac społecznych.

Poczuł skruchę i przeprosił…

- Chciałbym przeprosić jeszcze raz rodzinę pokrzywdzoną. Jest mi bardzo przykro, że wszystko tak potoczyło. Proszę o łagodny wymiar kary – powiedział oskarżony Tomasz N.

Grzegorz S. podtrzymuje, że nie zadał zamordowanej ani jednego ciosu. - Bałem się. Ktoś kto tego nie przeżył, po prostu nie jest w stanie zrozumieć, co potrafi zrobić strach.

Wyrok zostanie ogłoszony w poniedziałek.

Ilona Czarnecka
Ilona.czarnecka@jaslo4u.pl

Napisany dnia: 26.08.2011, 00:30 , Tagi: śmiertelny, Jasło
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz Wyświetlaj:
@ tak...
dnia 26.08.2011, 00:44
Ocena
komentarza:
60
dla tych co pomogli ładna kara...
@ mm
dnia 26.08.2011, 11:33
Ocena
komentarza:
44
no , za zacieranie śladu i ukrywanie przestępców 480 h prac społecznych ?! , to faktycznie BEKNĄ . A po dziarach na łapach widać że to takie grzeczne chłopaki , ciekawe kiedy dołonczą do tych którym pomagali .
@ dozywocie
dnia 26.08.2011, 12:03
Ocena
komentarza:
53
poprostu smiech... szkoda slow! kazdy moze zabic, kazdy moze zacierac slady i dostac za to prace spoleczne... co z ta Polska sie dzieje?
@ ???!!
dnia 26.08.2011, 12:26
Ocena
komentarza:
36
śmieszne... karę 400 godzin prac społecznych dostał mój znajomy za picie piwa na ogródku jordanowskim. Czyny dla mnie nie porównywalne... Co to wogóle za wyrok, 480 godzin prac społecznych??!! Średniowiecze...
@ ??????????????
dnia 26.08.2011, 13:43
Ocena
komentarza:
34
Nie mogę w to uwierzyć co przeczytałam. Za pomoc w zacieraniu śladów tak betialskiej zbrodni prace społeczne??? Tylko w naszym chorym państwie możliwe są takie wyroki. A ci dwaj wyjdą na ulice i będą się ludziom śmiać w oczy. Po prostu skandal!!!
@ hhahaha
dnia 26.08.2011, 16:17
Ocena
komentarza:
-25
o matko to ze ktos ma tatuaz to jest juz od razu morderca? smieszny?/smieszna jestes
@ ABC
dnia 26.08.2011, 16:37
Ocena
komentarza:
-16
gdybyście poczytali trochę kodeksu karnego wiedzielibyście, ze nie mogę więcej dostac bo w chwili popełnienia przestepstwa byli nieletni/
@ ala
dnia 26.08.2011, 18:13
Ocena
komentarza:
18
conajmniej 3000 godz i to przy tej robocie zeby kamienie mieli na plecach
@ dAnIeL
dnia 26.08.2011, 22:22
Ocena
komentarza:
6
a widzisz, co jest na tatuażu? hello, nie sam tatuaż, ale co on przedstawia...
@ ARI do ???!!
dnia 26.08.2011, 22:40
Ocena
komentarza:
6
nie można dostać takiej kary za wykroczenie! chyba, że twój kolega od r razu popełnił jakieś przestępstwo, więc w sumie to nie za picie piwa dostał taką karę
@ viola
dnia 26.08.2011, 23:03
Ocena
komentarza:
15
Czyli malolaty moga robic co chca bezkarnie,szooooooooook!!
@ aaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
dnia 26.08.2011, 23:22
Ocena
komentarza:
14
do hahahaha - nie każdy, ale ten na zdjęciu jest mordercą, chyba nie masz wątpliwości.
A ponadto do linii obrony S. - przed kim czuł tak okropny strach, że musiał zamordować Panią Racławską ? Bał się swojej Ofiary żywcem złożonej go grobu ? Swojego kamrata?! Wygląda na to, że chłopak taki gieroj, że nawet Boga się nie boi, a tu nagle jakiś strach? Nic z tego nie rozumię! Chyba jestem za mało kumata! Ci oskarżeni to ludzkie insekty i należy zrobić wszystko, by wyeliminować ich z naszego życia. Co do kary za pomocnictwo w zacieraniu śladów zbrodni, to państwo sędziowie, kpina z nas wszystkich, nie wspomnę już o wymiarze sprawiedliwości, i sadzę, że prokurator nie pozostawi tak tej sprawy lecz złoży apelację. Kara powinna być adekwatna do czynu jakiego się dopuszczono, bo inaczej nie można mówić o praworządności lecz o nierzadzie, żeby nie powiedzieć o k. w wymiarze sprawiedliwości
@ /
dnia 26.08.2011, 23:50
Ocena
komentarza:
5
przekonasz się kim są, jak na tobie wypróbują
@ oo
dnia 27.08.2011, 10:59
Ocena
komentarza:
4
po tatulazach twierdzisz kim sa
@ m
dnia 28.08.2011, 23:15
Ocena
komentarza:
2
masz rację kara jest stanowczo za niska bo wiedzieli co robią, ale ocenianie kogoś po dziarach to lekka przesada, sam mam kilka skończyłem studia, pracuję w renomowanej firmie i cieszę się uznaniem i ludzie mnie doceniają nie za dziary jakie posiadam ale za to kim jestem więc następnym razem proszę się głęboko zastanowić wysuwając oskarżenia po "dziarach"
@ ruda
dnia 29.08.2011, 08:58
Ocena
komentarza:
0
Trzeba uważnie czytać - nie było jeszcze wyroku więc to nie sędziowie ale właśnie prokurator się domaga takiej kary!
@ evil
dnia 29.08.2011, 09:29
Ocena
komentarza:
-3
dziary jeszcze o niczym nie swiadcza! probujesz powiedziec ze kazdy kto ma tatuaze to zwykly przestepca?! nie badz smieszny(A)
@ szj
dnia 29.08.2011, 13:16
Ocena
komentarza:
0
i dodatkowo jeszcze po 5 lat za tatuaże
@ mirinda
dnia 11.01.2013, 14:41
Ocena
komentarza:
0
przesada to głupi komentarz
@ Kazimiesz
dnia 26.08.2011, 01:21
Ocena
komentarza:
-140
Wydaje mi się ,że oni są niewinni. Tylko poprostu kogoś broniom.. Powinno się obciążyć finansowo firme ktura produkuje te znicze... Oni też powinni zapłacić! Zobaczcie ile oni maja tatuazy ! Oglondalem kiedys serial taki z męnszczyznom który poszedł siedziec i uciekł bo miał na tatuazach plan wiezienia !
@ anty kazek
dnia 26.08.2011, 11:09
Ocena
komentarza:
34
Naucz sie polskiego analfabeto
@ mm
dnia 26.08.2011, 11:24
Ocena
komentarza:
35
kazek -- wytrzezwiej zanim coś napiszesz
@ 123
dnia 26.08.2011, 11:48
Ocena
komentarza:
34
Gdyby głupota mogla latać ,fruwałbyś jak orzeł.
@ ONA
dnia 26.08.2011, 12:14
Ocena
komentarza:
20
Do KAZIMIESZ jeśli chcesz wyrażać swoją opinie publicznie to pierwsze co zrób to naucz się poprawnej polszczyzny bo to jak piszesz to naprawdę przeraża. A po drugie tatuaże to ich sprawa podobają się im to sobie zrobili. Znam wiele osób które robią sobie tatuaże i nie koniecznie mają opinię KRYMINALISTY...
@ do kazimiesz
dnia 26.08.2011, 12:34
Ocena
komentarza:
12
Kolego weź słownik języka polskiego, bo miałem dysortografię przez podstawówkę i liceum ale tak nie piszę!! Żal d... ściskał jak to czytałem, ten film który oglądałeś nie był na faktach, Aladyn wyleciałby na czarodziejskim dywanie, wnioskujesz, że trzeba zabrać dywany z więzienia? :D
A co ma firma zniczy do tego, firmy produkujące broń palną jakby miały płacić za każde morderstwo to... No właśnie.
Poziom czytelników mnie osłabia ostatnio.
Dożywocie tym dwóm, bo mogli ją uratować, a pomagającym zacierać ślady kilka lat, bo mogli zgłosić to policji nawet anonimowo.
@ heh
dnia 26.08.2011, 19:12
Ocena
komentarza:
14
kazimiesz to troll, jemu właśnie o to chodzi, żebyście reagowali na jego bezsensowne "wypowiedzi" i "poziom" jego ortografii... nie odpisujcie mu, to może da sobie spokój ;)
@ OOOOOOOOOOO
dnia 26.08.2011, 22:38
Ocena
komentarza:
4
Hahahaha. Dobrze że nie ma żadnego błędu hahahaha
@ Do kazimiesz
dnia 26.08.2011, 23:51
Ocena
komentarza:
8
Wiesz co Raz bys sobie odpuscil... Zamordowano niewinna kobiete a Ty szukasz glupiej prowokacji...
@ .
dnia 26.08.2011, 23:52
Ocena
komentarza:
9
Ten kretyn znowu się odezwał ;(
@ AW
dnia 27.08.2011, 15:34
Ocena
komentarza:
5
ty już nie oglądaj takich filmów bo i bez tego beretke masz zrytą hahahaha
@ xx
dnia 27.08.2011, 20:33
Ocena
komentarza:
5
kazek walnij sie w swòj glupi czerep,ty napewno chodzisz do 5-tki w jasle
@ oth
dnia 26.08.2011, 01:27
Ocena
komentarza:
83
do lasu i kule w łeb jak wściekłemu psu.
I zakopać w lesie bo gówno nie zasługuje na pogrzeb
@ wtf
dnia 26.08.2011, 01:42
Ocena
komentarza:
-64
tumek czemus taki blady?? dostaniesz ćwiare i wyjdziesz po 17 pozdro 3 maj sie
@ tylko sprawiedliwy
dnia 26.08.2011, 02:20
Ocena
komentarza:
76
takich zwyrodnialców ' bandytów powinna spotkac tylko jedna kara - szubienica !. To sa normalnie śmieci , kupa cwaniaków ' debili którzy mysleli, że są kims okazało sie że są nawet gorsi od zwykłego śmiecia!. W poniedziałek 29 sierpnia będą pamiętać do końca swojego podłego zycia.
@ LENA
dnia 26.08.2011, 06:58
Ocena
komentarza:
56
dozywocie!!!Jak mozna bylo tak bestialsko zamordowac czlowieka,w glowie sie nie miesci,juz nawet niepomysle co tak kobieta czula jak sie bala.Co ja spotkalo -taka smierc PYTAM ZA CO...
@ Prawy i Sprawiedliwy
dnia 26.08.2011, 07:53
Ocena
komentarza:
52
Wesołek z niego :) bał się <haha>, a ciekawe co ta kobieta czuła. Obydwu należy przeznaczyć do utylizacji a tych co zacierali ślady nie żadne prace społeczne a odsiadka
@ xsja
dnia 26.08.2011, 08:03
Ocena
komentarza:
45
480 godzin prac społecznych za pomocnictwo, śmiech - temida oślepła do reszty.

Art. 239. § 1. (41) Kto utrudnia lub udaremnia postępowanie karne, pomagając sprawcy przestępstwa, w tym i przestępstwa skarbowego uniknąć odpowiedzialności karnej, w szczególności kto sprawcę ukrywa, zaciera ślady przestępstwa, w tym i przestępstwa skarbowego albo odbywa za skazanego karę,
podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

Tutaj powinien być maksymalny wymiar kary jaki przewiduje kodeks + prace społeczne. To była by sprawiedliwość.
@ amivisage
dnia 26.08.2011, 13:20
Ocena
komentarza:
9
Tylko, że w momencie przestępstwa te dupki to były jeszcze "dzieci" tj. bandyci poniżej 18 lat.
@ yyyyy
dnia 26.08.2011, 15:16
Ocena
komentarza:
6
zgadzam się z tobą w zupełności
@ jasa
dnia 26.08.2011, 15:22
Ocena
komentarza:
7
[cytat=xsja]480 godzin prac społecznych za pomocnictwo, śmiech - temida oślepła do reszty. Art. 239. § 1. (41) Kto utrudnia lub udaremnia postępowanie karne, pomagając sprawcy przestępstwa, w tym i przestępstwa skarbowego uniknąć odpowiedzialności karnej, w szczególności kto sprawcę ukrywa, zaciera ślady przestępstwa, w tym i przestępstwa skarbowego albo odbywa za skazanego karę,podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.Tutaj powinien być maksymalny wymiar kary jaki przewiduje kodeks + prace społeczne. To była by sprawiedliwość.[/cytat]

zanim zacytujesz kk to poczytaj część ogólną a zwłaszcza przepis o tym że odpowiedzialność na zasadzie kk ponowi ten kto ukończył 17 lat. Ci gówniarze nie mieli chyba 17 lat w chwili popełnienia czynu.
p.s. zgadzam się ze kara która im grozi to śmiech na sali.
@ aaaaaaauuuuuuuuu
dnia 26.08.2011, 23:34
Ocena
komentarza:
7
Czy jeżeli ktoś ma mniej niż 18 lat nie potrafi obróżnić dobra od zła? To nie były "dzieci" tylko małoletni bandyci. Myślę, że kodeks karny przewiduje, że w pewnych przypadkach, małolaty mogą odpowiadać przed sądem tak jak dorosli. Uważam, że średnio rozgarnięty dziesięciolatek potrafi bez trudu odróznić dobro od zła. Przecież w wieku 9 lat przystępuje do pierwszej komunii i zna conajmniej dekalog.
@ aaauuuuuuuuuu
dnia 26.08.2011, 23:36
Ocena
komentarza:
8
Ciekawe co zrobią jak skończą 18 lat po "takim" ukaraniu???!!! Wysoki Sądzie.
@ xsja
dnia 27.08.2011, 01:59
Ocena
komentarza:
5
Zgadzam się, ale w niektórych okolicznościach dopuszcza się odpowiedzialność nieletnich na równi z pełnoletnimi
@ szejan
dnia 26.08.2011, 08:07
Ocena
komentarza:
19
w sprawie EL i PL - to skandal. Przecież, gdyby nie ich pomoc i nieudolność policji nie popełniłby samobójstwa niewinny chłopak. A gdzie koszty śledztwa, to wszystko z naszych podatków. Do paki z w/w.
@ czytam i smieje z co 2 komentarza
dnia 27.08.2011, 13:24
Ocena
komentarza:
-5
[cytat=szejan]w sprawie EL i PL - to skandal. Przecież, gdyby nie ich pomoc i nieudolność policji nie popełniłby samobójstwa niewinny chłopak. A gdzie koszty śledztwa, to wszystko z naszych podatków. Do paki z w/w.[/cytat]

do paki ? xD a pozniej i tak siedza ci na kieszeni wiec pomysl jak mowisz o kosztach ...
pomagali bo to prawdziwa uliczna zasada za ktora sie ludzi ceni chodzby nie wiem co pomoge swojemu, smierc konfidenta
@ Kat
dnia 26.08.2011, 08:17
Ocena
komentarza:
20
Tylko szubienica dla tych "niewinnych i grzecznych" młodych ludzi.
@ kula_w_leb
dnia 26.08.2011, 08:19
Ocena
komentarza:
26
Ile razy mam powtarzać, że kulka w łeb albo szubienica jest tańsza? ! Dlaczego uczciwi i prawi obywatele mają płacić na takie ścierwa ?
@ NiczyjZafajdanyInteres
dnia 29.04.2016, 03:05
Ocena
komentarza:
1
Jak to dlaczego? Dlatego, że to Polska jest - dzicz i nic więcej!
@ wojtq
dnia 26.08.2011, 08:42
Ocena
komentarza:
16
A ja proszę sąd o wskrzeszenie biednej zamordowanej. Jak ona wróci do domu to niech im sąd wymierzy niższe wyroki. Co z tego że miał 18 lat? Był pełnoletni i wiedział co robi.
Karać bezwzględnie to się może drugi zastanowi nim kogoś pchnie nożem czy butelką. A tak to będą sobie dalej jaja z polskiego sądownictwa robić. Bo zarżnie kogoś, potem zagra skruszonego i wybłaga niższy wyrok. Potem z tego wyroku za dobre sprawowanie wyjdzie po połowie. I się będzie śmiał w twarz Temidzie.
@ ktośik
dnia 26.08.2011, 09:04
Ocena
komentarza:
-6
Jakby była kara za mobbing w pracy to Pan Zbigniew R. dostałby dożywocie
@ ktosia
dnia 27.08.2011, 10:49
Ocena
komentarza:
6
Co ma piernik do wiatraka?

Jakby była kara za operdzielanie się w pracy ... siedzielibyście razem !
@ ...
dnia 28.08.2011, 12:39
Ocena
komentarza:
0
:D :D :D ;D
żeby nie napisać "racja"...
@ Paweł
dnia 26.08.2011, 09:15
Ocena
komentarza:
16
jeśli by ktoś chciał sobie zobaczyć tych dwóch Panów z ładnymi malunkami na rękach bez czarnych pasków na twarzy to dalej ich profile są dostępne na naszej-klasie ;)
@ jaslak
dnia 26.08.2011, 09:38
Ocena
komentarza:
12
co to jest za wyrok 480 god.prac społecznych i to ma niby nauczyc ich rozumu???
@ butek
dnia 26.08.2011, 09:40
Ocena
komentarza:
11
dozywocie i tyle i po sprawie niech sie mlodzi naucza ciekawe co oni robili w nocy tam mogli odejsc od kobiety i bylo by po sprawie co im byla winna kobieta
@ CICHY
dnia 26.08.2011, 09:59
Ocena
komentarza:
11
do kamieniołomów z nimi!!!
@ nata
dnia 26.08.2011, 10:25
Ocena
komentarza:
14
jakie okoliczności łagodzące ?czy Ofiara miala jakieś ,,okoliczności łagodzące?,,u morderców ? bez powodu zabić człowieka to zasługuje na maksymalny wyniar kary. (współczucie dla rodziców TYCH MORDERCÓW bo nAPEWNO NIE JEST IM ŁATWO TO PRZEŻYWAĆ)
@ aaaaauuuuuuuuuu
dnia 26.08.2011, 23:43
Ocena
komentarza:
4
Nie współczuj rodzicom modrerców, bo oni są współwinni tej tragedii. Nie dopełnili obowiązków związanych z wychowaniem dzieci, nie wpoili im żadnych zasad moralnych. Oni są równie winni tragedii rodziny Racławskich.
@ xxxx
dnia 28.08.2011, 13:32
Ocena
komentarza:
0
Ciekawe , który rodzic chciałby wychować dziecko na morderce czy bandytę , zapewniam cie ze ZADEN , nawet ten najgorszy . Najlepiej to usiąść przed monitorem i stukać bzdury na klawiaturze. Jeśli masz dzieci to nie bądz tak do przodu bo nie wiesz co cie jeszcze moze spotkac , a jesli nie masz to też nie komentuj , przyjdzie czas to sie wykarzesz i zobaczysz jak to jest.
@ Levitt
dnia 26.08.2011, 10:27
Ocena
komentarza:
24
Dożywocie dla każdego, teraz okazują skruchę? Tylko i wyłącznie po to aby sąd dał im niższy wyrok kary, to jest niedorzeczne. Zamordowali starszą panią, znałem ją bardzo dobrze, i to nie była kobieta jak te dewotki co 24/7 w oknie i ploteczki na ławeczce, to była bardzo porządna kobieta. A oni? Szkoda gadać, margines społeczny, dzień w dzień pod wpływem alkoholu po osiedlu chodzili i do każdego przechodnia jedno zdanie " A wyje**ć Ci ? ". I oni chcą łagodnego wyroku, w polsce nie ma żadnej sprawiedliwości, mój braciak za pobicie typa który gwałcił sąsiadke która miała ledwo 13 lat dostał 3 lata w dupe a ten ziomek dostał jedyne 4 latka + zawiasy, i to ma być sprawiedliwość? Dla tych którzy uderzali panią R. powinni dostać dożywocie a reszta za współudział minimum 25 latek.
@ Agent Delegat
dnia 26.08.2011, 10:31
Ocena
komentarza:
17
A mnie jest bardzo przykro, że moje ciężko zarobione pieniądze przez co najmniej kilkanaście lat będą szły na hodowlę tych dwóch zacnych przedstawicieli gatunku podludzkiego.
@ bobo
dnia 26.08.2011, 15:19
Ocena
komentarza:
5
masz rację ale nasze sądy się tym nie przejmują szkoda że nie ma kary śmierci albo przynajmnie KAMINIOŁOMY
@ ewq.
dnia 26.08.2011, 10:34
Ocena
komentarza:
23
PONIEDZIAŁEK!!!
Ważny moment dla Jasła. Dzień w którym albo to miasto stanie się bardziej bezpieczne albo strach będzie z domu wyjść.
Dożywocie to jedyna słuszny wyrok!!
@ JAŚLANKA
dnia 26.08.2011, 10:55
Ocena
komentarza:
16
moim zdaniem powinni dostac wszyscy dozywoci WSZYSCY!!!
@ Ringo
dnia 26.08.2011, 10:59
Ocena
komentarza:
10
Tylko dożywocie!! Szkoda, że nie ma kary śmierci a powinna być!!! Jeśli nie będzie dożywocia, słuszne będą uwagi Jarosława Kaczyńskiego dotyczące wymiaru sprawiedliwości w Polsce.
@ Karolina
dnia 26.08.2011, 10:59
Ocena
komentarza:
13
480 GODzin to chyba troche za mała kara. Jeśli można to nazwać karą
@ o.n.a.
dnia 26.08.2011, 17:10
Ocena
komentarza:
8
Dokładnie. Teraz za hodowlę krzaków pójdziesz do pierdla na dłużej niż za zabójstwo. Chory kraj!
@ meduza
dnia 26.08.2011, 11:03
Ocena
komentarza:
18
nie rozumiem dlaczego pozakrywane oczy tych zwyrodnialcòw,pokazac cala morde zeby ludzie widzieli a nie ukrywac,jak zabijali to tez mieli zaslonione oczy??? krzeslo elektryczne a nie wczasy w wiezieniu.
@ UFO
dnia 26.08.2011, 13:23
Ocena
komentarza:
11
Bilet do Krosna nie taki drogi, może by tak zamówić specjalny autobus do sądu do Krosna dla chętnych, którzy chcą ich zobaczyć i opluć.
@ Anja
dnia 26.08.2011, 23:46
Ocena
komentarza:
5
Cale Jaslo powinno do Krosna jechac zaprotestowac...Strach wyjsc z domu!!! Bandziory Bezkarnie po ulicach chodza...
@ polecam
dnia 27.08.2011, 11:02
Ocena
komentarza:
3
Krótki materiał, ale ... ostatnie ujęcie które pokazuje charakterek oskarżonego. Cwaniak!
@ Hubert14JP
dnia 26.08.2011, 11:14
Ocena
komentarza:
-12
Pozdrowienia do wiezienia . FIRMA
@ xxx
dnia 26.08.2011, 17:11
Ocena
komentarza:
14
głupie 13letnie dziecko neostrady, mama powinna odciąć prąd w domu, żal
@ Mordercy
dnia 26.08.2011, 11:16
Ocena
komentarza:
8
Powinna byc w Polsce kara smierci i takich psycholi powinno sie wieszac na rynku jasielskim.Po co dawac temu jesc wole moje podatki przeznaczyc na cos innego:)Jakie okolicznosci lagodzace ze mlodzi byli ? Mogli sie zastanowic co robia normalny czlowiek nie zabija drugiego .Niech zgnija w pierdlu oby choc dożywocie dostali nie ma litosci dla mordercow.Mogla to byc Twoja moja Matka...
@ do Kazimiesz
dnia 26.08.2011, 11:24
Ocena
komentarza:
7
Skazany na śmierć.Człowieku,On miał wytatuowane całe plecy i tors,a nie takie drobne jak ma jeden z nich ;)
@ jasełko
dnia 26.08.2011, 11:26
Ocena
komentarza:
8
mam nadzieje, ze nigdy nie wyjda z wiezienia ...
@ xxx
dnia 26.08.2011, 21:20
Ocena
komentarza:
4
jak by to była twoja matka to tez byś chcial zarobic na jej smierci!!!
@ zenada
dnia 26.08.2011, 11:38
Ocena
komentarza:
-44
widze ze rodzina pani Bronislawy jeszcze chce zarobic na jej smierci ..;/
@ UFO
dnia 26.08.2011, 13:24
Ocena
komentarza:
9
Chesz się zamienić?
@ Radek
dnia 26.08.2011, 15:11
Ocena
komentarza:
9
No i co z tego, życie bliskiej osoby jest bezcenne. To marne 450 tys. nie wynagrodzi im ponad roku życia w niepewności i poszukiwaniu mamy/babci/żony. Z tego co wiem przeżywali oni piekło szukając jej wszędzie na wszystkie możliwe sposoby ( w tym z jasnowidzem). Jej mąż szkalowany przez policję jako domniemany zabójca też swoje przeszedł.
@ Aga
dnia 26.08.2011, 23:24
Ocena
komentarza:
4
kretyn jestes i tyle! Chcialbys zeby cos takiego spotkalo kogos z Twojej rodziny? ...zarobilbys...
@ ***
dnia 26.08.2011, 11:39
Ocena
komentarza:
14
A dlaczego oczy im zasłaniacie, czyżby teraz się wstydzili? I tak ich wszyscy znają! Współczuję jedynie rodzinie tych morderców, bo na pewno nie tak ich wychowywali!!!
@ twarz
dnia 27.08.2011, 11:04
Ocena
komentarza:
3
Myślę, że zasłonięta twarz jest wynikiem tzw. domniemania winy. Po ogłoszeniu wyroku można uznać, że ktoś zabił, a do tego czasu chyba nie można. Może się mylę, ale tak mi się wydaje.
@ O
dnia 26.08.2011, 11:51
Ocena
komentarza:
8
nie ma litości dla tych bandytów
oni pogardzili ludzkim życiem więc trzeba pogardzić teraz nimi.
dozywocie dla tych dwóch bandziorów
a dla pomocników także aresz do przykładu dla innych
@ ja
dnia 26.08.2011, 11:53
Ocena
komentarza:
10
jak można było tak zamordować niewinna kobietę, co wam dranie zawiniła i nie ma tu tłumaczenia że alkohol - normalny człowiek nie morduje! ale żyć z taką świadomością to nie taka prosta sprawa, ale nie współczuje, tylko oby wyrok był sprawiedliwy choć wątpię bo na świecie nie ma sprawiedliwości.
@ mally
dnia 26.08.2011, 11:56
Ocena
komentarza:
14
jaja sobie robią ,k... za pomoc dostaną prace społeczne?! dziki kraj
@ max21
dnia 26.08.2011, 11:58
Ocena
komentarza:
4
kula jest za droga na takie ścierwa!! Tortury żeby wiedzieli za co zdychają a na koniec powróz i powiesić!! Tylko taka kara może być za to jakie cierpienie zadali Tej Rodzinie!!!
@ okoliceJasla
dnia 26.08.2011, 12:07
Ocena
komentarza:
14
Rodzino zamordowanej kibicuje Wam od samego poczatku, trzymam kciuki za Was, licze o pomyslny wyrok a jesli nie, to dolozcie wszelkich staran by tak bylo, nie poddawajcie sie! Ci zwyrodnialcy musza zaplacic!! Jestesmy z Wami !!
@ Jaślanin
dnia 26.08.2011, 12:13
Ocena
komentarza:
16
Jak zobaczyłem w faktach prośbę o łagodny wymiar kary to się zagotowałem. Dalej to nich nie dotarło że zabili 3 osoby i skrzywdzili rodzinę na całe życie. Kary średniowiecza w takim przypadku są bardziej adekwatne. Na pal i przypalać ogniem.
@ mała
dnia 26.08.2011, 14:12
Ocena
komentarza:
7
Dokładnie i najlepiej odpowiednią część ciała ugotować na twardo ;D
@ czesciowo jaslanin
dnia 26.08.2011, 12:18
Ocena
komentarza:
9
macie.. bezstresowe wychowanie, takie czasy ze dziecku nawet klapsa dac nie wolno bo zarza beda pierd... o maltretowaniu. mam niemalze 30 lat ale za mlodu jak cos nabroilem to jak oberwalem od ojca to dlugo pamietalem ale dzis nie w glowie mi morderstwa, rozboje i kradzieze. ot takie czasy..
@ przeciwko mordercom
dnia 26.08.2011, 12:23
Ocena
komentarza:
7
dozywocie dla tych kryminalistow
@ ask
dnia 26.08.2011, 12:32
Ocena
komentarza:
8
Proponuje 25 latek kratek, bez możliwości wczesniejszego wyjścia.
Wyjdzie tak gdzies koło 50 tki to zrozumie co zrobił.
@ A
dnia 26.08.2011, 19:16
Ocena
komentarza:
6
Wątpię. Poza tym nie będzie umiał żyć w społeczenstwie i pewnie znowu kogoś zabije, żeby do paki wrócić.
@ magda
dnia 26.08.2011, 12:39
Ocena
komentarza:
-4
jak można chcieć czyjejś śmierć antychrysty je*** !? od wydawania wyroku jest sąd.
@ a
dnia 26.08.2011, 12:49
Ocena
komentarza:
-8
takie sie wydaje fane chłopaki a co zrobiloi ?>!
@ on
dnia 26.08.2011, 13:00
Ocena
komentarza:
5
prace przymusowe do konca zycia a nie utrzymywac za kase podatnikow
@ jaslak
dnia 26.08.2011, 13:16
Ocena
komentarza:
7
Cyrk doslownie, 480 godzin prac?? dla Emila L. i Pawła L. do pierdla tak samo niech siedzą a nie bujanie się bo mieście, co to jest za kara, do pierdla wszystkich Tomasz N. i Grzegorz S. dożywocie, i to takie żeby pracowali a nie jakieś wczasy...pracować chce jeść to pracuj a nie...utrzymanie takiego darmo zjada idzie z naszych pieniedzy...
@ amika
dnia 26.08.2011, 13:28
Ocena
komentarza:
8
a mamusia ich broni że to niby niewinny synalek kpina kpina i jeszcze raz kpina mam nadzieje iż nareszcie wymiar sprawiedliwości udowodni że broni niewinnych a nie daje oficjalne zezwolenie na morderstwo a nareszcie wielki pan N. dostanie za swoje bo to już nie pierwsze jego wyskoki należy mu się po stokroć !!!
@ meee
dnia 26.08.2011, 13:39
Ocena
komentarza:
6
Zastanawia mnie postawa tych 'mężczyzn'(powinni odpowiadać za to co zrobili jak dorośli), patrząc na profil na popularnym profilu społecznościowym, nie wykazuje nawet źdźbła skruchy, nic. Jakby nigdy nic sie nie stało. Wiecie czego s obawiam najbardziej, że oni kiedyś wyjdą, jeszcze gorsi a ja będę już za stara i nie daj Bóg spotkam ich na swojej drodze.
Jeśli chodzi o 'pomocników' tak samo uważam ich za zwyrodnialców, kto o zdrowych zmysłach podjął by sie pomocy w takiej sytuacji.
@ prawda
dnia 26.08.2011, 14:30
Ocena
komentarza:
6
Prace społeczne myślę że to jest wspaniały pomysł!!! To teraz z domu już nie będziemy wychodzić z myślą jacy ludzie się obracają wśród nas !!!BRAWO Albo znajda się tacy którzy wymierzą dodatkowa kare dla tych ...Tylko dlaczego ludzie muszą sami walczyc o sprawiedliwość przy tym narażając się... Brak słów.
@ wku....
dnia 26.08.2011, 14:41
Ocena
komentarza:
7
jak mozna komus takiemu dac lagodny wymiar kary zastanowcie sie co ta kobieta przezywala gdy jej zadali cios butelka i jeszcze zywa wywiezli i zabili w tak bestialski sposob nic i nikt jej zycia nie zwroci a ci co pomagali mogli jeszcze zawiesc kobiete do szpitala wezwac policje za utajnienie sledztwa i brak pomocy medycznej minimum z 25 lat nie dosc ze beda siedziec to i tak z naszych podatkow pujdzie na utrzymanie takich smieci bandyci przynajmniej maja jakis motyw a nie niewinna kobiete wyjda za dobre sprawowanie i beda sie smiac a zabic w taki sam sposob ale mysle ze jak trafia do paki to tam ich juz naucza
@ ciekawy
dnia 26.08.2011, 15:24
Ocena
komentarza:
7
dlaczego nikt nie pyta kto tych młodzieńców tak wychował ? pewnie komuniści ?,a może oni się urodzili tacy żli i musieli dokonać tej zbrodni a wychowawcy katecheci nie popełnili żadnego błędu ???
@ Anka
dnia 26.08.2011, 19:12
Ocena
komentarza:
4
Człowiek może być zły z natury i staranne wychowanie czy najlepsze kazania go nie zmienią.
@ do WTF
dnia 26.08.2011, 15:33
Ocena
komentarza:
6
jak myslisz czeg tumek jest taki blady za kazdym razem schyla sie po mydlo wiec ze stresu juz mu tak pozostalo...
@ AntyCzerwony
dnia 26.08.2011, 15:58
Ocena
komentarza:
-17
A ja powiem tyle walcie się internauci fajnie się siedzi przed komputerem i komentuje kozaki wielkie...Pozdro koziołek 3maj się będzie dobrze
@ Czerwony
dnia 27.08.2011, 11:10
Ocena
komentarza:
0
Ja pitole, Twoja elokwencja jest porażająca. Lepiej zobacz czy Cie na siłce niema :)
@ AntyCzerwon
dnia 27.08.2011, 19:31
Ocena
komentarza:
-2
Precz z komunom wieśniaku !!!
@ zmijki6
dnia 26.08.2011, 16:00
Ocena
komentarza:
7
480 godzin prac spolecznych !!! przeciez to kpina , znam Pawla L niesadze zeby taka kara zrobila wrazenie na nim, gnojek chodzi pod blokiem z podniesiona glowa jakby nic sie nie stało.Powinien dostac surowsza kare
@ yxb
dnia 26.08.2011, 16:02
Ocena
komentarza:
5
dostana najwyżej po 12 lat.
a "pomocnicy" 240h prac społecznych.
przekonacie się..
@ koko
dnia 26.08.2011, 16:21
Ocena
komentarza:
12
Moim zdaniem w więzieniu będą mieć jak w niebie, tv itd za nasze pieniądze.
Powinni dostać karę- krzesło elektryczne zero litości.
@ **
dnia 26.08.2011, 16:25
Ocena
komentarza:
-21
Rodzina pani Bronislawy chce zarobic na jej smierci 450 tys. to już jest żenada!!!
@ UFO
dnia 26.08.2011, 23:31
Ocena
komentarza:
6
Drugi się znalazł który się chce zamienić?
Zapytam za kogo? Za swoją matkę, ojca, brata, siostrę czy może od razu wszystkich czworo żeby ci dali wiecej kasy.
@ mściwy
dnia 27.08.2011, 07:45
Ocena
komentarza:
6
Na śmierci to zarabiają politycy, lekarze i księża
@ XYZZZZ
dnia 26.08.2011, 16:35
Ocena
komentarza:
10
I co z tego że jeden z nich miał 18 lat??? Nie był świadomy tego co robił??
Wysoki Sądzie aby zachować twarz i wyjść z tej sprawy z godnością wyrok powinien być oczywisty DOŻYWOCIE.
A prace społeczne 480h to chyba dowcip.
Za zacieranie śladów taka kara?? To jest ironia.
@ ona
dnia 26.08.2011, 17:14
Ocena
komentarza:
10
ku*** na rynek ich wypuścić w południe, w ten poniedziałek.. Jaślanie wymierzą wyrok!
@ Anonimek
dnia 26.08.2011, 17:53
Ocena
komentarza:
6
Mam nadzieję, na sprawiedliwy wyrok - DOŻYWOCIE!!!
@ Anonimek
dnia 26.08.2011, 17:56
Ocena
komentarza:
8
A tamci dwaj pozostali - znam przypadki, że za jazdę na rowerze po polnej drodze idzie się do pierdla a 480 godzin prac publicznych - może jak będą "dobrze" sprzątać to wypuszczą ich po 240?? Śmiech!
@ olo
dnia 26.08.2011, 18:54
Ocena
komentarza:
5
heheheh dobrze takim gnojom niech se posiedza w pierdlu hahhaha
@ Anka
dnia 26.08.2011, 19:06
Ocena
komentarza:
9
"Jest mi bardzo przykro." Przykro to mu może być jak ktoś na niego krzywo spojrzy, a nie po morderstwie. Największa skrucha tu nic nie pomoże, bo zamordowana z grobu nie wstanie, a oni przegrali swoje życie. Kara powinna być jak w krajach muzułmanskich. Stanowczo protestuję przeciwko dożywotniemu utrzymywaniu z moich między innymi podatków takich zwyrodnialców!!!
@ jasnowidz
dnia 26.08.2011, 19:10
Ocena
komentarza:
6
Skonczy się na tym, że podczas prac społecznych taki bandzior bez powodu rozpłata komuś czaszkę łopatą.
@ Viola
dnia 26.08.2011, 23:17
Ocena
komentarza:
3
i to pewnie bardzo szybko... ale prawo,wstyd!!! a za pare krzakow konopii do 10-u lat!!!
@ szkieletor
dnia 26.08.2011, 19:39
Ocena
komentarza:
2
To niesom ludzie a nawet zwieżenta do doła zalaci gnojówom niech gnijom bedzie z nih biogas i wiencej pożtku z nih niebadeie a kto inczej misili nieh sam skoczy do gnojówy i wiencej niewypłynie _________________________________________ >>>>>>>>>> <<<<<<<<<<<<<<<< {{{ }}} :(:(:(:(:(:(:
@ ogień
dnia 26.08.2011, 19:41
Ocena
komentarza:
3
na stos!!! żywcem!!!
@ obiektywny
dnia 26.08.2011, 20:20
Ocena
komentarza:
-16
A gdyby któryś z nich był Twoim synem , ciekawe co wtedy byś pisał ? Napewno nie kara smierci ani nie dożywocie , zastanów się więc zanim napiszesz coś "" mądrego""
Każdy wypadek . przypadek czy nieszczęście to pożywka dla komentatorów, a co jeden to madrzejszy i wiecej uczony.
@ bezstronny
dnia 26.08.2011, 21:19
Ocena
komentarza:
9
do obiektywny: jeśli to to morderstwo uważasz za wypadek, przypadek czy inne nieszczęście to pewno jesteś "obiektywny"... żałosny jesteś !!! ... ich rodzice nie powinni nawet zabierać głosu w ich obronie tylko milczeć lub prosić o wybaczenie za "takie wychowanie"... i piszę to świadomie, też mam dzieci...
@ aaaaaaaaauuuuuuuuuuuu
dnia 28.08.2011, 00:10
Ocena
komentarza:
0
obiektywny - jeżeli masz dzieci, to czym prędzej oddaj je do domu dziecka, jeżeli taki z ciebie "wspaniałomyślny" rodzic. Może jeszcze z nich wyrosną normalni ludzie.
@ obiektywny
dnia 29.08.2011, 15:29
Ocena
komentarza:
0
o moje się nia martw , martw sie o swoje raczej .
@ do **
dnia 26.08.2011, 20:25
Ocena
komentarza:
6
A ty na ile wyceniasz swoje życie jeżeli twierdzisz, że chcą wyciągnąć pieniądze? Nie znam rodziny zamordowanej, ale sądzę że im się to należy, choć nie wynagrodzi im bólu po stracie pani Racławskiej i jej męża. Niestety życia nie można odkupić za żadne pieniądze... Mam nadzeję, że sąd dołoży wszelkich starań, by Jasło było bezpieczne.
@ jurek
dnia 26.08.2011, 21:04
Ocena
komentarza:
3
za ten czyn musi byc wysoki wymiar kary oko za oko
@ jaślanin
dnia 26.08.2011, 21:07
Ocena
komentarza:
5
sprawidliwosc musi byc stary czy mlody kazdy musi byc traktowany tak samo a za takie morderstwo tylko więzienie
@ ja
dnia 26.08.2011, 21:16
Ocena
komentarza:
7
Straszne rzeczy się dzieją!!! Człowiek zamiast drugiemu człowiekowi pomóc to zabija jeden drugiego!!! Świat zeszedł na psy, a to wszystko wina LUDZI!!! Jest jeszcze garstka, którzy naprawdę pomogą. Reszta to ... nawet szkoda na nich słów!!! Straszna śmierć spotkała Panią Bronisławę. Nie mogę nawet sobie tego wyobrazić jak można coś takiego zrobić???!! Winnych jej śmierci powinna spotkać okrooopna kara. Nawet dożywocie to za mało!!!
@ xxx
dnia 26.08.2011, 21:55
Ocena
komentarza:
5
pętla na szyje i do piachu, a nie do paki i utrzymywać takie ścierwo niedoczekanie!!!
@ kkk
dnia 26.08.2011, 22:18
Ocena
komentarza:
3
tacy" ludzie " jeśli można ich tak nazwać już dawno powinni pokutować za swoje czyny a nie dopiero po trzech latach udawać że jest im przykro.
@ peace
dnia 26.08.2011, 23:36
Ocena
komentarza:
6
a za posadzenie pięknej konopi 10 lat? a za zacieranie śladów 480h prac społecznych ta ojczyzna to chora jest tragicznie...
@ JA -SZKIELETOR - JUREK - OGIEŃ -ITD.
dnia 26.08.2011, 23:53
Ocena
komentarza:
2
jak łatwo przychodzi wam wszystkim wydawać wyroki . obłudnicy .
w niedzielę wszyscy prawdopodobnie będziecie stali w kościele ,nie będę cytował pisma św. bo nie uważam się za dobrego katolika ale nie osądzam. każdy ma na sumieniu jakieś grzeszki, raczej nie morderstwo ale jakieś tam ma. zamiast zachowywać się jak anonimowe dewoty pomódlcie się za ofiarę i za oskarżonych tak za wszystkich ktoś inny ich życie i czyny osądzi. macie odwagę to podpisz się imieniem i nazwiskiem ja również to uczynię . anonimowo jesteście odważni .obiektywny myślisz ok . piszę ten komentarz wbrew sobie bo takich zdarzeń nie powinno się komentować i wy wszyscy zamknąć się .dosyć już napisaliście .do wiadomości , jestem osobą bezstronną w tym wydarzeniu .na razie skończyłem i dalej bez komentarza.
@ ....
dnia 28.08.2011, 22:58
Ocena
komentarza:
0
Tym bandytom już modlitwa nie pomoże, a tak na prawdę to o co się modlić? O rozum już za późno!!! najlepiej, żeby zeszli z tego świata, bo strach będzie chodzić ulicami, następna zbrodnia pójdzie im znacznie łatwiej i oby ofiarą nie był nikt z twojej rodziny.
@ o to ja
dnia 27.08.2011, 01:37
Ocena
komentarza:
-16
wiecie co mi najbardziej zal tego emila on nie jest zly uwiezcie znam go to madry chlopak wesoly zabawny to nie on jest winny powinni tym dwom mordercom dac po [...] za tego emila ze tak w kilka min. zniszczyli mu cale zycie
@ antoni
dnia 27.08.2011, 13:56
Ocena
komentarza:
6
jak se pościelił tak sie wyśpi...do paki wszystkich!!!
@ ola
dnia 27.08.2011, 09:54
Ocena
komentarza:
7
Dożywocie to zwyczajni mordercy !!!a Ci którzy piszą że rodzina zamordowanej chce zarobić pieniądze na tej tragedii to po prostu bezmózgowcy ,oni powinni dostać dużo więcej bo ta tragedia nie ma ceny !!! sami pomyślcie ich matka umierała świadomie i na pewno w ogromnych mękach,a Ci bandziory mieli z tego satysfakcję ...więc nie piszcie takich głupot !!!
@ Goska
dnia 27.08.2011, 11:47
Ocena
komentarza:
6
nie osadzajcie ich,Bóg zrobi to lepiej - oni bedą mieć swoja kare bo Bog za krzywde tej kobiety napewno ich ukarze. [*] świec Panie nad duszą Pani Bronisławy
@ tylko sprawiedliwy
dnia 29.08.2011, 13:09
Ocena
komentarza:
0
Bóg ukarze ich po śmierci a teraz tacy zwyrodnialcy powinni dostac kare na jaką sobie całkowicie na włłasne życzenie zasłużyli - DOŻYWOCIE !!!
@ rally
dnia 27.08.2011, 13:02
Ocena
komentarza:
10
[...] szmaciarzy śmierć za śmierć. CO IM TA KOBIETA ZROBIŁA !!! ???
@ amika
dnia 27.08.2011, 15:26
Ocena
komentarza:
6
oby posiedzieli bardzoooooo długo bo mam dziecko i boje się że jak nasi szanowni obywatele jaslła wyjdą z pierdla no chyba że (im też się przytrafi nieszczęśliwy wypadek ze skutkiem... ) bezpiecznie nie b.ędzie bo znów zaczną cwaniakować do pierdla z nimi i to na długo
@ dziewczyna
dnia 27.08.2011, 18:35
Ocena
komentarza:
-2
Uważam ,że za tak okrutne morderstwo powinna być kara dożywocia, ale znając taki wyrok mordercy (Tomasz N. i Grzegorz S) i tak wcześniej czy później popełnią tam samobójstwo.Osobiście znam Emila L. i Pawła L.,chcę być jakoś pod tym względem sprawiedliwa.Bo Emila znam naprawdę bardzo długo jest z mojego osiedla,i on sam mówił mi,że żałuje,że wtedy tak się stało,ale zadzwonili koledzy to pojechali..takie tu jest "prawo" uliczne osiedlowych kumpli..Bardzo źle zrobili ,że wtedy Paweł z Emilem im pomogli ale zatarcie śladów a morderstwo to dwie bardzo różne rzeczy,więc nie rozumiem tych ,którzy twierdzą,że wszyscy mają iść do paki,lub wszystkich trzeba spalić na sztosie.Wydaje mi się ,że te godziny społeczne mogą być i w sumie dorzuciła bym rok więzienia ale na prawdę nie ma co więcej, młodzi niepełnoletni mają wiele pomysłów których z wiekiem żałują ,zrozumiejmy ich wszystkich .I nie piszę tego,żeby wzbudzić jakąś łagodność co do sprawy i tego wszystkiego,bo tak nie chcę po prostu chcę powiedzieć jak uważam bo najłatwiej jest kogoś osądzić .
Pewno zaraz po tej mojej wypowiedzi będzie wiele komentarzy "jaka ty jesteś głupia", "bronisz ich" itp.. ale przecież każdy ma własne zdanie,to nie krytykujmy każdego.
@ kamil
dnia 27.08.2011, 23:01
Ocena
komentarza:
0
widac ze jestes madra dziewczyna i jak przeczytalem twoj komentarz to pomyslalem sobie ze na prawde masz racje
@ Anula
dnia 27.08.2011, 23:03
Ocena
komentarza:
3
Czyli uważasz ze Tomasz N. i Grzegorz S. powinni mieć wyrok dożywocia , a emil i pawel prace spoleczne i rok wiezienia ? to by bylo dobre rozwiazanie
@ paradoxalny
dnia 27.08.2011, 23:07
Ocena
komentarza:
5
cytuje : ,, zatarcie śladów a morderstwo to dwie bardzo różne rzeczy " ile osób o tym wie wypisujac glupie komentarze wiedzcie ze tomasz i grzegorz powinni miec dozywocie ale emil i pawel lagodniejszy wyrok to zatarcie sladow nie morderstwo,choc wiadomo co rodzina wtedy czula jak nie mogli jej znalezc nie wiedzieli co sie stalo .. ale trzeba byc sprawiedliwym i kazdego rozliczyc z osobna
@ aaaaaaaauuuuuuuuuuuuu
dnia 28.08.2011, 16:04
Ocena
komentarza:
4
Nie przeczę, że zabić kogoś, a pomagać w zacieraniu śladów to zupełnie inny rodzaj przestępstwa. Niemniej jednak jest to przestępstwo i co do tego nikt nie ma wątpliwości. Moim zdaniem kara powinna być adekwatna do winy, a ta niestety nie jest. Pani Dziewczyno piszesz, że" takie jest prawo uliczne osiedlowych kumpli"- uważam, że będzie ono obowiązywało tylko wtedy, gdy inni młodzi ludzie poddadzą się terrorowi osiedlowych żuli. Twierdzę, że więcej, a nawet 99% młodych ludzi odmówiłaby takiej "przysługi" i nie może być to okolicznością łagodzącą do tych małolatów, że bezmyślnie zastosowali się do "prawa ulicy", czy jak je tam nazywacie. Wystarczyło mieć tylko ludzkie odruchy i powiedzieć nie. Ich obowiązkiem było o wszystkim powiadomić rodziców i myślę, że oni wiedzieliby co zrobić. Widzę napisy na murach bloków typu "ulica sprawiedliwie karze kapusi". Jeżeli poddamy się "ulicy" staniemy się ulicznikami tzn. ludzkimi insektami. Często czytam na tym portalu informacje, że Jasło nie jest bezpiecznym miastem lecz kiedy dochodzi do interwencji Policji to tu, na tym portalu, też wylewane są wiadra pomyj na ludzi, którym płacimy z naszych podatków, aby wprowadzali spokój. Ja chcę chodzić po ulicach mojego miasta spokojnie o każdej porze dnia i nocy. Mam do tego prawo i mnie nie interesuje "prawo ulicy" lecz prawo które jest tworzone w moim interesie, a nie prawo przeciw spokojnym ludziom. Jeżeli pomocnicy w zacieraniu śladów zbrodni nie zostaną sprawiedliwie i adekwatnie do winy ukarani prawo uliczników będzie nadal obowiązujące, czego ani sobie, ani Państwu nie życzę.
@ mateusz
dnia 28.08.2011, 10:28
Ocena
komentarza:
3
dla morderców nie powinno być litosci . zmknąc tych dwoch na dozywocie do tego w klatce 2 metry na dwa. a za zatarcie sladów dac im po 10 lat moze ich to co nauczy. zrerszta widac po ich wygladzie jacy grzeczni są... jeszcze powinni ich traktowac tak jak oni potraktowali starsza pania. nic im nie winna. to mordercy i tyle. inaczej byście pisali gdyby to była wasza matka czy babka...
@ aneta
dnia 28.08.2011, 11:33
Ocena
komentarza:
3
weźcie ludzie się opamiętajcie za pomoc przy zabójstwie 420 godzin prac??? tak samo na parę latek do pudła niech sie nauczą a tamtych to na krzesło elektryczne
@ sprawiedliwy
dnia 28.08.2011, 12:10
Ocena
komentarza:
1
kara śmierci jest tak naprawde sprawiedliwą karą dla nich. powini zostac potraktowani tak samo jak ich ofiara
@ bob
dnia 28.08.2011, 12:38
Ocena
komentarza:
4
Wchodzę na jaslo4u, patrzę 24-latkowi grozi do 10 lat za hodowanie zielska... A tutaj bestialski mord za nic i oni proszą o mniejszą karę ? Pokazuje skruchę ? Mógł ją pokazać zanim dokonał tego mordu... Też myślę że dostaną nie więcej niż 12 lat, Polska to jest CHORY KRAJ w którym dobrze żyją złodzieje w rządzie... Teraz wzajemnie mogą sobie zrobić tak z zniczem jak zrobili tej Kobiecie... 480 h prac społecznych cyrk...
@ ola
dnia 28.08.2011, 12:42
Ocena
komentarza:
1
dla N i S jednakowe kary . czyżby rodzina S ...
@ s....
dnia 29.08.2011, 08:50
Ocena
komentarza:
2
A masz coś do tej rodziny? Zrobili ci coś? Czy tylko jak zawsze " bo ludzie mówili.." Zastanów się gimnazjalistko...
@ Hanna Fontanna
dnia 31.08.2011, 09:18
Ocena
komentarza:
1
Ty mała ze spodniczką mini i w różowych tenisówkach z Hello Kitty dokończ co znaczy "S..."?
@ widz
dnia 28.08.2011, 13:51
Ocena
komentarza:
2
Wszyscy powinni dostać dożywocie i w kamieniołomach zakończyć swoje życie i nie brońcie ich ludzie mogli myśleć przed zbrodniom co ich czeka a nie teraz przepraszać broniąc swoją [...]
@ do dziewczyna
dnia 28.08.2011, 15:24
Ocena
komentarza:
1
ty psycholog ? ha ha ha ha ha
@ TYLKO SPRAWIEDLIWY
dnia 28.08.2011, 17:06
Ocena
komentarza:
2
normalny skandal! skandal !!! jak przejdą te godziny pracy to nasze państwo jest skończone !! a sądownictwo okryje sie hańbą na długie lata -jeszcze raz - hańba, wstyd !
@ frank
dnia 28.08.2011, 18:55
Ocena
komentarza:
3
tylko kara smierci dla gnoja tak jak i on postapil z niewinna osoba
@ frank
dnia 28.08.2011, 19:05
Ocena
komentarza:
2
to co niektórzy piszą to śmiech na sali tylko kara śmierci dla bęcwałów i tyle a nawet pokrojenie z posoleniem wcześniej ponieważ to są psychopaci
@ Jaa
dnia 29.08.2011, 13:28
Ocena
komentarza:
1
Po co pisać Grzegorz S. Tomasz N., proszę pisać pełne nazwiska tych bestii za co ich kryjecie i oczy też bym odsłoniła! Oni chcą łagodny wymiar kary, a czy oni dla tej kobiety byli łagodni? !! niech się cieszą że w Polsce nie ma kary śmierci, teraz posiedzą w pierdlu za nasze pieniądze będą mieli wygodne łóżka, jedzenie, telewizję jak na wiecznym obozie, utrzymanie za free nie ma jak tak. Najlepiej żeby harowali w kamieniołomach na kromkę chleba!!!
@ dragoness
dnia 29.08.2011, 13:33
Ocena
komentarza:
2
Z ostatniej chwili: w Sądzie Okręgowym w Krośnie zapadł wyrok w sprawie zabójców Bronisławy Racławskiej. Tomasz N. został skazany na 25 lat pozbawienia wolności, natomiast Grzegorz S. na 15 lat pozbawienia wolności. www.nowiny24.pl
@ tylko sprawiedliwy
dnia 29.08.2011, 14:45
Ocena
komentarza:
3
od dziś wyroki sądowe wydawane przez nieudaczników, kombinatorów, ludzi którzy powinni pracowac w melioracjach a nie w sądach. Rzeczywiście PodkARPACIE I CAŁY WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI TO KUPA DZIADOSTWA NIC WIĘCEJ. bRZYDZĘ SIE TAKIM WYROKIEM DLA TAKICH BANDYTÓW. Sąd sie normalnie ośmieszył może kiedys właśnie ich spotka taka tragedia to sobie przypomną jakie wyroki i jak sprawiedliwymi byli WSTYD WSTYD HAŃBA, HAŃBA dla takiego składu sędziowskiego. Brzydzę sie tym wyrokiem.
@ tylko sprawiedliwy
dnia 29.08.2011, 14:48
Ocena
komentarza:
2
[...] się wybronili ale Bóg i życie ich jeszcze doceni. Lepiej dla nich byłoby dożywocie ! Wymoczki , bandyci , zwyrodnialcy. I tak będziecie miec w pace przej...
@ kas
dnia 29.08.2011, 20:26
Ocena
komentarza:
1
ciekawe mądralo jaki ty bys wyrok wydal! tumanie, w [...] byles i [...] widziales najwyrazniej
@ sprawiedliwy
dnia 29.08.2011, 19:53
Ocena
komentarza:
-2
kara i tak ich spotka codzienie w celi w kazdej minucie beda widzieli twarz tej nie winej kobiety . i beda sobie zadawac pytanie dlaczego po co ?odebrali zycie które jest tak cene dla kazdego z nas , i pytanie brzmi potrafimy odebrac zycie drugiej osobie ale dlaczego? kazdy z nas to przeciez brat i siostra . TO JEST NATÓRA LUDZKA CZYNMY ZLO INYM BYLE NIE SOBIE A WSZYSCY POCHODZIMY Z JEDNEGO ŁONA NASZEJ MATKI ZIEMI I WSZYSCY JESTESMY RUWNI CZYSZ NIE
@ Rychu
dnia 29.08.2011, 21:10
Ocena
komentarza:
1
do kamieniołomów z takimi [...]
Dodaj komentarz
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Unieważniono przetarg na budowę Regionalnego Ośrodka Sportu i Kultury w Trzcinicy

    Powiat jasielski unieważnił przetarg na rozbudowę i przebudowę istniejącego budynku internatu, łącznika i stołówki oraz budowa małej hali sportowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Regionalny Ośrodek Sportu i Kultury w Trzcinicy”. Oferty wykonawców były droższe od możliwości finansowych samorządu.

  • Biegły sądowy podejrzewał u Joanny Paszyńskiej zator tętnicy płucnej. Sekcja zwłok tego nie potwierdziła

    W Sądzie Rejonowym w Jaśle trwa proces w sprawie śmierci 32-letniej Joanny Paszyńskiej, która osiem dni po wyjściu ze szpitala, będąc po zabiegu usunięcia woreczka żółciowego zmarła w domu. Sędzia Agata Rolek-Lubaś przesłuchała w tej sprawie kolejnych świadków, w tym personel medyczny oraz biegłego medycyny sądowej, który wykonał sekcję zwłok kobiety.

  • Grzechem nie sprawdzić świata zza dużych szyb. Blisko. Bliżej. Pod Maglem.

     

    Niewiele wysiłku trzeba włożyć, żeby znaleźć domek, który zachwyca swym położeniem. Można nie wychodzić z zachwytu, że po pierwsze blisko, po drugie z ceną, na którą Was stać.

  • Zderzenie trzech pojazdów w Zarzeczu. Jedna osoba została poszkodowana

     

    Dzisiaj około godziny 11. w Zarzeczu na drodze wojewódzkiej nr 992 doszło do zderzenia z udziałem trzech pojazdów. W zdarzeniu ucierpiała jedna osoba. Droga jest całkowicie zablokowana. Utrudnienia mogą potrwać kilka godzin.

  • Bezinwazyjny lifting twarzy bez igieł, skalpela czy botoksu? Brzmi nieprawdopodobnie, a jednak…

     

    Tak, to możliwe! A wszystko dzięki japońskiej technice masażu twarzy Kobido, która zyskuje coraz większą popularność wśród osób poszukujących naturalnych metod poprawy wyglądu skóry bez konieczności poddawania się zabiegom medycyny estetycznej. 

  • W czasie niemieckiej okupacji ryzykowali życie ratując Żydów. W Jaśle upamiętniono ich pełną poświęcenia postawę

     

    Polityka zagraniczna hitlerowskich Niemiec w latach trzydziestych i czterdziestych ubiegłego wieku odcisnęła tragiczne piętno na historii wielu narodów zamieszkujących Europę. Nazistowski plan bezwzględnej eksterminacji poszczególnych grup etnicznych w sposób szczególny dotknął europejskich Żydów,

  • Oferta Edukacyjna Bajkowego Prywatnego Przedszkola w Jaśle

     

    Bajkowe Prywatne Przedszkole w Jaśle to bezpieczne miejsce stworzone specjalnie dla dzieci, w którym mogą rozwijać swoje pasje i umiejętności w komfortowych warunkach!

  • Trwa proces jasielskiego przedsiębiorcy oskarżonego o niewłaściwe postepowanie z odpadami. Biegły z Krakowa nie dopatrzył się szkody w środowisku&l

    Prokurator wnioskował o przesłuchanie biegłego z Krakowa, który wydał opinie główną i uzupełniającą w sprawie zanieczyszczenia powierzchni ziemi oraz wód podziemnych na działce w Zimnej Wodzie, na której w ubiegłym roku były składowane i zakopywane odpady. Zdaniem oskarżyciela publicznego biegły pominął istotne dla sprawy kwestie, w szczególności nie udzielił odpowiedzi, czy doszłoby do obniżenia jakości wody, gdyby do tych prac naprawczych podjętych przez oskarżonego Grzegorza S. nie doszło.

  • Policja na tropie podpalaczy

    Policjanci z Komendy Powiatowej Policji w Jaśle prowadzą czynności w celu ustalenia sprawców podpaleń. Pożary wiat śmietnikowych przy ul. Lenartowicza oraz Chopina, a także w podcieniu bloku przy ul. Jagiełły w Jaśle miały miejsce w krótkich odstępach czasu...

  • "UE chciałaby zrobić skansen z naszych pięknie zagospodarowanych lasów” - mówiła posłanka Maria Kurowska

    „UE chce położyć rękę na polskie lasy państwowe” - podkreśla posłanka Solidarnej Polski – Maria Kurowska. Podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Parku Miejskim w Jaśle mówiła o złożonym obywatelskim projekcie ustawy ws. obronie polskich lasów. Przyjęcie jej pozwoli polskiemu rządowi zachować kontrolę nad tym co się dzieje w lasach, a każde działanie podejmowane w sprawie lasów będzie przegłosowane przez Sejm. - Nic o lasach poza Sejmem – mówiła posłanka.

  • Wiosna – czas na zmiany!

     

    Zapraszamy Seniorów do aktywności. Wiosna to czas kiedy chętniej korzystamy z życia i szukamy nowych pomysłów na spędzanie wolnego czasu. Doskonałym rozwiązaniem będzie decyzja o udziale w Klubie Seniora, który funkcjonuje od niedawna  w Jaśle przy ul. Dworcowej 12  – dysponujemy jeszcze ostatnimi wolnymi miejscami !

     

  • Helios Krosno zaprasza na kolejny tydzień repertuarowy Projektów Specjalnych

     

    Zbliżający się tydzień repertuarowy w kinie Helios Krosno pełny jest niespodzianek w ramach Projektów Specjalnych. Każdy kinoman z pewnością znajdzie dla siebie ciekawą propozycję. Na dużym ekranie będzie można zobaczyć między innymi najnowszy film Park Chan-wooka pt. "Podejrzana".

  • Chwyć za kielnię! Łap okazję cenową na bloczek komórkowy w sklepie DOMUS

     

    Wiosna to idealny czas na to, aby wrócić na budowę lub wreszcie zrealizować plany związane z remontem. Nie o samą porę roku jednak chodzi. Wiosną można natknąć się na materiały budowlane w bardzo atrakcyjnych cenach. Doskonałym przykładem jest bloczek komórkowy 24x24x59, który w sklepie DOMUS Łazienki & Budownictwo w Jaśle kosztuje dokładnie 14,29 zł. Oferta obowiązuje do końca kwietnia br.

  • Wiercenie studni głębinowych z gminnej dotacji od A do Z

     

    Gmina Jasło uruchomiła w ubiegłym roku program dla swoich mieszkańców, w ramach, którego mogli oni składać wnioski o dofinansowanie budowy studni wierconej głębinowej dla budynków mieszkalnych. Pieniądze trafią do blisko 370 wnioskodawców. Część z nich podpisało już stosowne dokumenty. Inwestycję należy zrealizować w ciągu 6 miesięcy od zawarcia umowy. Już wcześniej warto więc wybrać doświadczonego wykonawcę. Kompleksową usługę wiercenia studni głębinowych oferuje firma WIT-WIERT.  Zadzwoń: 698 006 759.

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 772 657