Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Przemysław Baciak został zastępcą burmistrza Jasła

174

Dzisiaj burmistrz Jasła Adam Kostrząb ogłosił swojego zastępcę. Stanowisko to obejmie dr Przemysław Baciak. Nowo powołany zastępca burmistrza pracę rozpocznie w poniedziałek 17 czerwca.

Przemysław Baciak ma 41 lat, mieszka w Jaśle. Żonaty, dwoje dzieci. Wykształcenie wyższe. Posiada stopień naukowy doktora a także dorobek naukowy w obszarze nauk o polityce i administracji. Specjalizuje się w zagadnieniach partycypacji społecznej i wykorzystania nowych technologii w administracji samorządowej (e-administracja, smart city) – jest autorem publikacji naukowych dotyczących tych zagadnień w języku polskim i angielskim. Absolwent studiów podyplomowych w zakresie zarządzania Master of Business Administration.

Posiada siedemnastoletnie doświadczenie zawodowe – w tym zdobyte na stanowiskach kierowniczych – w szkolnictwie wyższym, administracji samorządowej i sektorze przedsiębiorstw. Przez ostatnie osiem lat sprawował funkcję dziekana jasielskiej filii Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Jest wykładowcą tej uczelni na kierunku administracja. Prowadził też gościnne wykłady na uczelniach zagranicznych: Uniwersytecie w Ankarze i Uniwersytecie VFU w Warnie.

W latach 2015-2017 pełnił funkcję Naczelnika Wydziału Rozwoju, Promocji i Spraw Społecznych w Starostwie Powiatowym w Jaśle. W latach 2008-2014 w spółkach grupy kapitałowej PGNiG (PNiG Jasło, Exalo Drilling) odpowiadał za działania promocyjne i CSR a następnie za obszar zarządzania projektami strategicznymi. W latach 2007-2008 pracował w śląskich przedsiębiorstwach z branży medialnej, odpowiadając m.in. za działania promocyjne.

Obecnie, poza pracą w szkolnictwie wyższym, współpracuje też jako ekspert z Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego w Warszawie w ramach Centrum Ekspertyzy Lokalnej FRDL. Od 2022 r. jest także członkiem, powołanej przez Prezydenta Rzeszowa, Grupy Strategicznej funkcjonującej przy Centrum Innowacji Miejskich – Urban Lab w Rzeszowie.

Wraz z powołaniem na stanowisko zastępcy burmistrza Przemysław Baciak złożył rezygnację z pełnienia funkcji dziekana jasielskiej filii AHE. Pracę w Urzędzie Miasta w Jaśle rozpocznie już od najbliższego poniedziałku (17 czerwca). Będzie nadzorował obszary: edukacji, promocji, kultury i sportu, wspierania przedsiębiorczości i aktywności społecznej, a także funkcjonowanie części jednostek organizacyjnych miasta, w tym miejskich placówek oświatowych i instytucji kultury.

UM w Jaśle

Reklama

Komentarze: 173

Dodaj komentarz Widok:
-2
@ Wizjoner
dnia 29.06.2024, 22:15 · Zgłoś
Niech ten nowo wybrany burmistrz zabiera się do roboty bo na razie marnie to wygląda
Odpowiedz
1
@ do miejsce
dnia 13.06.2024, 06:06 · Zgłoś
Jesteś z "błędnym błędzie". Jest nowa lokalizacja przy elektrociepłowni
na ulicy Przemysłowej z planem przestrzennym.
Odpowiedz
0
@ js
dnia 13.06.2024, 08:07 · Zgłoś
Już widzę bandę [...] oprotestowująca każdą sensowną inwestycję.
Odpowiedz
0
@ Błąd
dnia 13.06.2024, 13:16 · Zgłoś
Błędem jest sądzić, że suweren nabrał takiej "świadomości" ekologicznej, że nie będzie protestował przeciw budowie koniecznych obiektów - czego przykład na maszcie na osiedlu Gądki.
Obojętnie jak technologia będzie zaproponowana to i tak spotka się ze sprzeciwem, bo przecież każdy wie, że śmieci [...], bo ma kosz w domu.
Niektórzy z protestujących ochoczo wywożą je do lasu lub do przydrożnych rowów.
Wtedy jest ok.
To że jest lokalizacja wcale nie oznacza, że będzie budowa, co udowodniła posłanka od róży wiatrów.
Odpowiedz
0
@ Obserwator
dnia 12.06.2024, 22:34 · Zgłoś
Może temat śmieci powróci do łask. Miejsca na inwestycje jest dużo.
Odpowiedz
1
@ js
dnia 13.06.2024, 01:41 · Zgłoś
Niestety to najlepsze Kurowska gdy była burmistrzem sprzedała prywatnemu inwestorowi.
Odpowiedz
3
@ Miejsce
dnia 13.06.2024, 02:53 · Zgłoś
Wg planu przestrzennego Jasła jest tylko jedno miejsce na zakład odpadowy tj. na
terenie Gamratu. Kurowska tego nie obaliła. Każda inna lokalizacja pisana jest patykiem na wodzie, bo nie uzyska pozwolenia na budowę, a suweren każdą
oprotestuje co świadczy o jego
"świadomości" ekologicznej.
Odpowiedz
1
@ js
dnia 13.06.2024, 08:04 · Zgłoś
O o to właśnie chodzi. Nie obaliła MPZP ale prywatnego właściciela nikt nie może zmusić do wybudowania w tym miejscu zakładu utylizacji śmieci. A ma w tym interes by tam nie powstał.
Odpowiedz
5
@ tesaloniczanin
dnia 12.06.2024, 21:35 · Zgłoś
Kim tu będzie robić. Żniwa wprawdzie wielkie ale robotników mało
Odpowiedz
-7
@ Do Obserwator
dnia 12.06.2024, 20:09 · Zgłoś
Dobrze, że nie wybrał na Zastępcę z PO ległych w wyborach mimo popierania przez wicemisnistrę oraz z pozostałych bo by była katastrofa.
Odpowiedz
-7
@ Alma Mater
dnia 12.06.2024, 19:36 · Zgłoś
Dla obydwu Burmistrzów Alma Mater było Starostwo Powiatowe. To prawdziwa kuźnia kadr dla całego regionu. Tak trzymać.
Odpowiedz
-2
@ SP
dnia 13.06.2024, 16:02 · Zgłoś
Obaj pracowali w Starostwie Powiatowym w Jaśle i tam się uczyli. Tam zdobyli praktyczne kwalifikacje
Odpowiedz
0
@ Wizjoner
dnia 29.06.2024, 22:17 · Zgłoś
Jednego ponoć stamtąd wywalili
Odpowiedz
-1
@ basior
dnia 12.06.2024, 15:55 · Zgłoś
z ciekawości - a jakaż Alma Mater sygnuje MBA pana vice ?
Odpowiedz
0
@ Jwus
dnia 12.06.2024, 22:12 · Zgłoś
WSRH W Gorlicach odział zamiejscowy w Kobylance
Odpowiedz
8
@ js
dnia 13.06.2024, 01:42 · Zgłoś
Z pewnością nie kolegium Kolegium [...] ani Akademia Czarnka
Odpowiedz
0
@ Anonim44338
dnia 12.06.2024, 11:04 · Zgłoś
czy to ojciec TEGO Antka Baciaka.
Odpowiedz
-2
@ Lulis
dnia 12.06.2024, 22:12 · Zgłoś
Nie, Zdziska
Odpowiedz
0
@ bebe
dnia 14.07.2025, 21:27 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
0
@ gaga
dnia 27.07.2025, 22:27 · Zgłoś
,,bebe uzywasz nie swojego niku.A propo artykulu,widze ze urzedy w Jasle przejmuja klany rodzinne.Elvira Musialowicz i Baciak to rodzina,czy naprawde w Jasle nie ma innych dobrze wyksztalconych ludzi?Kumoterka nadal dziala.
Odpowiedz
-5
@ Boss
dnia 12.06.2024, 10:54 · Zgłoś
Patrzac na cv to po dwóch latach pewno pójdzie gdzie indziej
Odpowiedz
1
@ duuże doświadczenie
dnia 12.06.2024, 08:41 · Zgłoś
Zmieniał pracę jak przysłowiowe rękawiczki. Czy jakiś pożytek będzie z niego?
Odpowiedz
14
@ odp
dnia 12.06.2024, 09:57 · Zgłoś
No tak, 6 lat w PNiG, 8 w AHE... Definicja zmieniania pracy jak rękawiczki
Odpowiedz
18
@ Stop [...]
dnia 12.06.2024, 11:13 · Zgłoś
Zmiana pracy co 7-10 lat jest wskazana dla prawdziwego profesjonalizmu. Przyspawanie [...] do jednego stołka na całe życie wpycha w schematyzm, ogranicza horyzonty, uniemożliwia rozwój zawodowy. I mamy [...] na stołku z własną sitwą.
Odpowiedz
3
@ Kinia
dnia 13.06.2024, 15:01 · Zgłoś
A co to ma do rzeczy ! Zmiana pracy jeśli nie odbywa się zbyt często i z powodów,że "wszystko mi nie pasuje" świadczy o poszukiwaniu swojej drogi i rozwijaniu się.A tu widać jest doświadczenie ,aktywność i chęć działania.
Odpowiedz
5
@ historia
dnia 12.06.2024, 08:32 · Zgłoś
Czy to z "tych" ...Baciaków?
Odpowiedz
-2
@ historia 2
dnia 12.06.2024, 20:09 · Zgłoś
Teraz widać jaka to Odnowa ?? Chyba ubecja...???
Odpowiedz
0
@ Gaga
dnia 27.07.2025, 22:29 · Zgłoś
Tak ,zalezy jaki ustruj mamy ,to do takiego zie przyspawaja.
Odpowiedz
18
@ ZAPROSZENIE 150 LAT SOBNIÓW
dnia 12.06.2024, 08:20 · Zgłoś
Serdecznie zapraszamy wszystkich na 150-lecie naszej szkoły w piątek 14. czerwca. Przybywajcie i zobaczcie co tam się dzieje. Dyrektorka nikogo nie zaprasza bo się boi.Przybywajcie więc.
Odpowiedz
8
@ do Sobniowa
dnia 12.06.2024, 21:47 · Zgłoś
Putyrę zaproście z Zającową...
Odpowiedz
5
@ I Wojtka
dnia 12.06.2024, 22:13 · Zgłoś
I Wojtka Wojtka weźcie! Plackuw poje
Odpowiedz
-14
@ Orin
dnia 12.06.2024, 07:51 · Zgłoś
Koryto to się właśnie utworzyło dla [...] i wcale nie z wyboru tylko nominacji. Macie burmistrza nie z wyboru a nominacji. Kolesiostwo i nepotyzm trwa. Nawet z tej samej partii no zarost podobny.
Odpowiedz
12
@ dragoness
dnia 12.06.2024, 19:08 · Zgłoś
A od kiedy zastępca burmistrza jest z wyboru? No chyba że z wyboru burmistrza.
Odpowiedz
3
@ Norbercik
dnia 12.06.2024, 07:22 · Zgłoś
I zaczniemy nowe inwestycje publiczne bo jest pięknie w tym Jaśle podwyżki bo co koryto pełne podatki do góry wiadomo a ludzie uciekają już czerwiec to pojadą coś zarobić na tych darmozjadów urzędowych
Odpowiedz
4
@ Norbercik
dnia 12.06.2024, 07:27 · Zgłoś
Ile będzie teraz zarabiał pan prowadzący to miasto Jasło za zrobienie czegoś tam i zastępca bo mnie to już ręce opadają od tej roboty i [...] te podatki płacić w tym kraju
Odpowiedz
9
@ Rumcajs
dnia 12.06.2024, 07:22 · Zgłoś
Hallo!
Nie widzę dyplomu z juniwersytet from nju Sącz!
Wszyscy mają a ten jakieś dziwne uczelnie ukończył
Odpowiedz
14
@ Truskawkowe wino
dnia 12.06.2024, 06:35 · Zgłoś
A co z winnymi klimatami ?Miasto wydaje co roku na dni wina , więc się pytam ile winnice utworzyły miejsc pracy przez te wszystkie lata ? W której winnicy przyjmują do pracy w tym sezonie ?
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 12.06.2024, 06:53 · Zgłoś
Zapytać właścicieli winnic.
Odpowiedz
5
@ Real
dnia 12.06.2024, 09:20 · Zgłoś
Miejsca pracy są, tylko trzeba [...] spod [...] i pożegnać się z zasiłkami i zapomogami na nierobotnych [...] czy alkoholików
Odpowiedz
0
@ Rumcajs
dnia 12.06.2024, 10:47 · Zgłoś
Dawaj oferty i stawki...
Odpowiedz
4
@ Praca
dnia 12.06.2024, 11:16 · Zgłoś
Komu zależy, sam się za tym ruszy. Leniowi można gotowiznę pod nos podstawiać i tak będzie marudzil.
Odpowiedz
-4
@ Ko
dnia 12.06.2024, 13:21 · Zgłoś
A starsi ludzie to mają umrzeć z głodu jeśli jest po60
Odpowiedz
0
@ Łopservatore
dnia 12.06.2024, 16:20 · Zgłoś
Co do wina to masz pojęcie mniejsze od kurczęcia o kosmosie. Co prawda sam winnicy nie posiadam ale wiem ile jasielskie winnice przyciągają rocznie podatków do budżetu państwa.
Odpowiedz
6
@ Bujok
dnia 12.06.2024, 01:02 · Zgłoś
Tyle firm i stanowisk przed 40 tką , skromnie zapytam, gdzie znajduje się PNiG Jasło ….gdzie jest Exalo Drilling Jasło , gdzie pracują osoby tam zatrudnione , czy na tym przykładzie będzie koncepcja „rozwoju „ miasta, nuworysze i przyjezdni osadnicy domagają się dużo zieleni ( nie jeleni) , oby Jasło nie zarosło jak ich ojcowizna na wsiach.
Odpowiedz
3
@ Teoria a praktyka
dnia 12.06.2024, 06:21 · Zgłoś
Jak powiedział Yogi Berra:

– W teorii nie ma różnicy między teorią a praktyką. W praktyce jest.

Jeżeli nie będzie miał w zakresie np. inwestycji to może "pływać"- nie narobi szkód.
Do spraw technicznych potrzebny jest praktyk z doświadczeniem.
Jednym z lepszych praktyków był A. Kachlik- kipiał energią, zagrzewał do czynu-
tylko nie zawsze miał czas na przemyślenie
szybkiego działania.
Odpowiedz
0
@ O2
dnia 23.06.2024, 11:28 · Zgłoś
Firmy się zmieniają i reorganizują. pracownicy PNiG Jasło, którzy się jeszcze uchowali pracują w Exalo Drilling w Krośnie.
Odpowiedz
36
@ Jaślanka
dnia 12.06.2024, 00:06 · Zgłoś
Panie Burmistrzu - głosowałam na Pana i wielkie nadzieje w Panu pokładam.
A przy okazji:
- zdecydowanie przemyśleć (a najlepiej wyrzucić do kosza) pomysł zburzenia budynku dworca PKP. Może by tak - wyremontować i przywrócić mu dawny blask? To był taki piękny budynek...
- dawny szpital gruźliczy przy ul. Kościuszki też niszczeje - aż żal patrzeć
- wreszcie ogłosić konkurs na dyrektora JDK
- przyglądnąć się pracy wydziału oświaty w UM (chyba niektórzy za długo już w jednym miejscu pracują :/
- zmniejszyć zatrudnienie w UM - stanowczo za dużo urzędników ( o traktowaniu petentów nie wspomne..)
Odpowiedz
8
@ Do Jaślanki
dnia 12.06.2024, 06:02 · Zgłoś
Odnośnie budynku dworca PKP:
Ten dworzec miał blask ale przed wojną, co widać na fotkach. Po wojnie odbudowano go nieudolnie, bez poddasza, jako obiekt tymczasowy, prowizoryczny.
Jest teraz zapuszczony i zdegradowany jak byłe budynki stacji, które rozebrano (od strony ronda: m.inn. szalety kolejowe).
Ratować taką ruinę to nieporozumienie: kasa gigantyczna, a efekt niewielki, nawet śmieszny.
To nie zabytek- to przeżytek.
Odpowiedz
1
@ js
dnia 12.06.2024, 07:58 · Zgłoś
Dokładnie. Obecny budynek dworca nie ma nic wspólnego z przedwojennym. Mury które zostały z przedwojennego budynku wyburzono do fundamentów. Obecny budynek powstał pod koniec lat 50, wbrew temu co się uważa nie był obiektem prowizorycznym, po prostu nie planowano jego odbudowy w pierwotnej formie, a tak wtedy budowano prawie wszystkie budynki - bezkształtne, z płaskim dachem.
Odpowiedz
6
@ do kobiety
dnia 12.06.2024, 08:01 · Zgłoś
Typowo emocjonalne podejście do tematu, mało związane z realiami:
- "blask" dworca - bez komentarza,
- budynek przychodni przeciwgruźliczej - to własność prywatna,
- nie chodzi czy za długo pracują, tylko czy efektywnie,
- zmniejszyć zatrudnienie? - to gdzie ich upakować? Przecież trzeba by rozwinąć gospodarczo miasto czy powiat - a to nie takie proste.
Łatwiej obsadzić po urzędach, szczególnie rodziny, czy znajomych.
Traktowanie petentów to sprawa kultury, ponadto osoby, które nie potrafią prawidłowo się zachować zostały kiedyś skrzywdzone i odreagowują swoje przeżycia na petentach.
Widzę tu pole dla psychologa, a może nawet doktora.
Odpowiedz
2
@ Mieszkaniec
dnia 12.06.2024, 14:44 · Zgłoś
Ktoś zadbał by o niego niezadbac. Lepiej zburzyc i postawić nowoczesne "byleco" ktore za 4 lata trzeba bedzie za jeszcze wieksze pieniadze remontowac :/
Odpowiedz
2
@ Anonim96017
dnia 11.06.2024, 23:06 · Zgłoś
To w końcu z których to Baciaków?
Odpowiedz
-4
@ Zosia
dnia 12.06.2024, 06:57 · Zgłoś
prawdopodobnie...z tych własnie
Odpowiedz
-2
@ do anonima
dnia 12.06.2024, 19:53 · Zgłoś
To norma Baciaki ,Reczki , Fietki,Potrzeby,Sołtyse...
Odpowiedz
8
@ Apolak
dnia 11.06.2024, 23:01 · Zgłoś
Gratulacje i powodzenia Przemku
Odpowiedz
5
@ Obca
dnia 11.06.2024, 22:26 · Zgłoś
Znam Burmistrza parę dobrych lat i wiem że ta decyzja jest w 100 % przemyślana sam był na tym stołku 8 lat i doskonale wie z czy się wiąże praca Wice dlatego ta decyzja jest przemyślana,nie podjęta pochopnie,dlatego proszę zaufajmy wiedzy i doświadczeniu Panu Burmistrzowi.
Odpowiedz
6
@ Spoko
dnia 11.06.2024, 22:59 · Zgłoś
Nie [...] się niezdrowo ani nie krytykujcie przedwcześnie.
Dajcie szansę, może coś ruszy. Na krytykę zawsze jest czas.
Wielu w UM chwaliło poprzednich kilka kadencji za błogostan.
Nie trzeba było ćwiczyć sztuki przetrwania, a teraz może być krzywda, jak zaczną wymagać...
Polecam: zaciąć bacikiem i po pęcinkach! Do roboty!
Odpowiedz
15
@ Rada
dnia 11.06.2024, 22:23 · Zgłoś
Panie burmistrzu. Konkursy na dyrektorów we wszystkich szkołach podstawowych, a najszybciej w dwójce i ZSM nr 5, bez kumoterstwa i układów.
Odpowiedz
-15
@ Pytanie
dnia 11.06.2024, 19:10 · Zgłoś
Czy Antek Baciak miał brata Mirka
Odpowiedz
11
@ .
dnia 11.06.2024, 19:45 · Zgłoś
to z innych baciakow
Odpowiedz
-6
@ do układu
dnia 11.06.2024, 21:00 · Zgłoś
no to POjechali chłopcy hihihiho będzie się działo kto to jest wszyscy wiedzą Brawo ograł pan panie burmistrzu cwaniaków partyjnych i zadziałał układ :)
Odpowiedz
7
@ Efekty
dnia 11.06.2024, 21:39 · Zgłoś
Po czynach ich poznacie. Jeżeli np. za parę budynek dworca PKP będzie dalej ruiną, to znaczy, że piastują - jak poprzednik.
Oby przynajmniej po roku (a nie już się niezdrowo [...]) można by powtórzyć info jak za komuny:

"Branża produkcji ubrań nadal znajduje się w stagnacji, tylko w kalesonach coś drgnęło"
Odpowiedz
0
@ gaga
dnia 14.07.2025, 21:31 · Zgłoś
Chyba ojca.
Odpowiedz
0
@ Gaga
dnia 27.07.2025, 22:35 · Zgłoś
Nie ,moze syn Mirka??
Odpowiedz
34
@ Bq
dnia 11.06.2024, 18:16 · Zgłoś
Można dobierać kadrę wedle wykształcenia a nie wedle linii układów? Można. Gratulacje i powodzenia,nie zawiedźcie nas. Jako ludzie młodzi tworzycie tu przyszłość również dla siebie.
Odpowiedz
-3
@ pytanko
dnia 11.06.2024, 21:02 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
0
@ Do Bq
dnia 12.06.2024, 06:21 · Zgłoś
Jak to bez układów? Co Ty wygadujesz? To nie jest przypadkowy chłop z wykształceniem bez koneksji z obecnym burmistrzem...
Odpowiedz
11
@ do Do Bq
dnia 12.06.2024, 11:03 · Zgłoś
Jeśli dla Ciebie układy to dobieranie wokół siebie sprawdzonych ludzi, którzy znają się na swojej działce i mądrze doradzają to takich układów nam wszystkim życzę
Odpowiedz
14
@ Jaślak
dnia 11.06.2024, 17:36 · Zgłoś
Ufam w Pana intuicję że dokonał Pan dobrego wyboru na swego vicka. Życzę powodzenia z efektu tego wyboru. Panu i jaślanom. Za 5 lat ocenimy efekty jako wyborcy. Ufam że pozytywnie. Powodzenia.
Odpowiedz
5
@ Luc
dnia 11.06.2024, 17:29 · Zgłoś
Brawo Przemku.
Odpowiedz
-23
@ [...]
dnia 11.06.2024, 17:28 · Zgłoś
Antka Baciaka chłopak brawo
Odpowiedz
-15
@ POLAK
dnia 11.06.2024, 18:49 · Zgłoś
brawo!!!
Odpowiedz
34
@ Asmr
dnia 11.06.2024, 17:19 · Zgłoś
No, no. Wykształcenie to Pan vice Burmistrz ma prima sort. Poczekajmy na efekty pracy. Natomiast ciekawe na pewno będą polemiki słowne Pana Baciaka z radnymi miejskimi :-):-), którzy no cóż ...
Odpowiedz
24
@ [...]
dnia 11.06.2024, 20:14 · Zgłoś
Bez względu na to, jak oceniamy Filię Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, jest to jednak bez porównania wyższy "level" niż pewna rudowłosa ślicznotka. Ta decyzja świadczy też o samym Burmistrzu. Przy okazji, chciałbym zwrócić uwagę na zupełnie inny odbiór wizerunku Burmistrza, który w odróżnieniu od poprzednika nie prezentuje "twarzy pokerzysty", uniemożliwiającej jakąkolwiek komunikację niewerbalną.
Odpowiedz
17
@ Zarka
dnia 11.06.2024, 20:44 · Zgłoś
Dawno temu to może i była ślicznotka:-)))
Odpowiedz
-5
@ docurny
dnia 11.06.2024, 21:05 · Zgłoś
co ma wykształcenie i tyle ... haryzmy brak ... i decyzyjności brak . słabo to widzę słabo
Odpowiedz
14
@ HARYZMA
dnia 11.06.2024, 21:29 · Zgłoś
Jeżeli miała to być CHARYZMA przez samo H, to lepiej, że jej nie ma.
Polecam słownik ortograficzny lub zapytać absolwenta szkoły podstawowej.
Odpowiedz
26
@ rodo
dnia 11.06.2024, 22:32 · Zgłoś
Przydałby się prawdziwy konkurs na dyrektora JDK.
Odpowiedz
8
@ Yozef
dnia 12.06.2024, 07:31 · Zgłoś
czy przypadkiem pani musialowicz czech to nie rodzina baciakow .. w szkole podstawowej nr wtedy 3 kuzynka szefa sb byla zatrudniona nazywala sie musialowicz .ale to nie wazne .panie burmistrzu rob pan swoje i po swojemu aby jaslo odkorkowac i pieknialo .ludzie panu zaufali i dobrze ze pan nie powolal kmiecika . .to pana czas ...powodzenia .a kier dzialow tez powolac nowych zaufanych bo pana sprzedadza .wreszcie to towarzystwo wzajemnej adoracjo zostalo ruszone ...brawo
Odpowiedz
1
@ gaga
dnia 14.07.2025, 21:33 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ Gaga@
dnia 27.07.2025, 22:49 · Zgłoś
Tak ,pani Musialowicz uczyla rosyjskiego i wychwalala Zwiazek Radziecki a polskiego uczyla Baciakowa Zona szefa SB i musze przyznac ze wtedy towarzystwo brylowalo a wszystko to rodzina.Ustruj sie zmienia a rodziny te same.
Odpowiedz
-12
@ POLAK
dnia 11.06.2024, 17:15 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-10
@ POLAK
dnia 11.06.2024, 17:11 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-14
@ POLAK
dnia 11.06.2024, 16:47 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
19
@ Jaślak
dnia 11.06.2024, 17:15 · Zgłoś
Że też chce się ci gościu pisać tak bzdurne posty do każdego tematu takie same. Zrób sobie wizytę u psychiatry i uwolnij się z fobii.
Odpowiedz
2
@ do Anonim
dnia 11.06.2024, 16:36 · Zgłoś
Stary Baciak miał jednego syna, który od dawna nie żyje.
Odpowiedz
6
@ Maria
dnia 11.06.2024, 18:11 · Zgłoś
Jednemu psu [...],,?
Odpowiedz
9
@ js
dnia 11.06.2024, 18:43 · Zgłoś
Ten z zupełnie innych Baciaków.
Odpowiedz
19
@ Ajzeja
dnia 11.06.2024, 16:28 · Zgłoś
Nadzieja jest duża żeby Jasło wyrwało się z tego marazmu Zobaczymy oby obietnice się zrealizowały takà mamy wszyscy nadzieje
Odpowiedz
12
@ Feliks P
dnia 11.06.2024, 16:26 · Zgłoś
Czy w ZSM NR5 skończy się era nauczyciela który pracuje tylko dlatego, że jest organistą. Przez 35 lat pracy nie zrobił nauczyciela dyplomowanego.
Odpowiedz
-26
@ Anonim85431
dnia 11.06.2024, 16:23 · Zgłoś
Tak to syn starego Baciaka
Odpowiedz
17
@ gw
dnia 11.06.2024, 20:55 · Zgłoś
on z samoklesk jest to inna rodzina
Odpowiedz
-10
@ gw
dnia 11.06.2024, 20:56 · Zgłoś
ale cale zycie w jasle mieszkal
Odpowiedz
3
@ Sonia
dnia 13.06.2024, 08:13 · Zgłoś
To nie syn tego znanego Baciaka i skończcie to wypytywanie.
Odpowiedz
13
@ Pjr
dnia 11.06.2024, 16:17 · Zgłoś
Wiedzę teoretyczną i podobno mają obaj, żeby tylko potrafili ją wykorzystać w praktyce...ja im życzę powodzenia ????
Odpowiedz
8
@ Pff
dnia 12.06.2024, 10:03 · Zgłoś
Teoretyczną? Przecież pracował już i w UM i na stanowiskach kierowniczych.
Odpowiedz
23
@ Zarka
dnia 11.06.2024, 16:12 · Zgłoś
Brawo chłopaki, wierzę w Was:-)
Odpowiedz
3
@ do Żwirki a ja wierzę w Boga
dnia 11.06.2024, 21:09 · Zgłoś
.mIT mitem pogania i mitowi nie równy
Odpowiedz
4
@ Anonim99588
dnia 11.06.2024, 15:58 · Zgłoś
Czekam na komentarz smoczycy
Odpowiedz
-6
@ POLAK
dnia 11.06.2024, 15:20 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
12
@ Anonim91967
dnia 11.06.2024, 14:53 · Zgłoś
Nowy Żmigród górą!
Odpowiedz
47
@ OD a do z
dnia 11.06.2024, 14:50 · Zgłoś
Miasto Jasło to nie miasto Alicji Z Mari K Bogdana Rz ich rządy już się skończyły i nie wrócą .
Odpowiedz
1
@ to miastoto
dnia 11.06.2024, 21:10 · Zgłoś
chłopców z nowego Żmigrodu i tyle w tym temacie
Odpowiedz
18
@ Wyborca
dnia 11.06.2024, 14:15 · Zgłoś
Pasuje pod szkołami ławki zamatować bo dzieci siedzą po schodach albo na łańcuchach koło ulicy [...]kowie rodzice jak przychodzą po dzieci to na schodach mają siedzieć i czekać ?
Odpowiedz
1
@ kika
dnia 11.06.2024, 14:24 · Zgłoś
Czy to ta rodzina Baciaków ?
Odpowiedz
11
@ @moz
dnia 11.06.2024, 15:12 · Zgłoś
nie jest to ta rodzina
Odpowiedz
-7
@ Killaz
dnia 11.06.2024, 15:59 · Zgłoś
Tak, to dokładnie ta rodzina…
Odpowiedz
6
@ js
dnia 11.06.2024, 18:46 · Zgłoś
Nie kłam, zupełnie nie ta rodzina. Tamci w ogóle nie zostawili męskich potomków.
Odpowiedz
4
@ rodo
dnia 11.06.2024, 22:33 · Zgłoś
No jak Nacisk to rodzina Baciaków.
Takie inteligentne ludzie tu piszą
Odpowiedz
12
@ Pmaly
dnia 11.06.2024, 22:59 · Zgłoś
Z Samoklęsk
Odpowiedz
1
@ do @wyborca
dnia 11.06.2024, 23:53 · Zgłoś
Litości...człowieku - kolejny raz o tych ławkach. Ile czekacie na te dzieci - 6 godzin?? Od razu ławki potrzebujesz? Przychodzisz, zabierasz i do domu...
Odpowiedz
1
@ kilaz
dnia 12.06.2024, 21:51 · Zgłoś
Cała ta banda ubecko-komunistyczna to jedna rodzina !!!
Odpowiedz
5
@ Maria ewa
dnia 11.06.2024, 14:06 · Zgłoś
A może morze ...Jasło będzie zarządzać bezzzzzz...pisssssuuuu
..Czyż nie ?
Odpowiedz
4
@ do bez
dnia 11.06.2024, 21:11 · Zgłoś
bez PiSu bez PO tylko PSL i Hołownia. a wy się uczcie baranki boże
Odpowiedz
3
@ Kic kic
dnia 11.06.2024, 14:02 · Zgłoś
Uuu... To następną galę trzeba zrobić
Odpowiedz
9
@ Nowy
dnia 11.06.2024, 13:59 · Zgłoś
To może reaktywuje turniej szachowy o puchar Burmistrza Jasła dla wszystkich chętnych z powiatu jasielskiego.
Odpowiedz
37
@ Ekspert edukacji
dnia 11.06.2024, 13:59 · Zgłoś
W sprawach edukacji nie zrobi nic, jeżeli nie odwoła całego Wydziału Edukacji.
Odpowiedz
8
@ do @ Ekspert edukacji
dnia 12.06.2024, 00:08 · Zgłoś
dokładnie tak!
Odpowiedz
-3
@ Gulczas
dnia 11.06.2024, 13:48 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-3
@ do Gulczas
dnia 11.06.2024, 14:02 · Zgłoś
dopiero ci skoczy jak odpowiesz za ten komentarz.
Odpowiedz
25
@ Ło matko
dnia 11.06.2024, 13:42 · Zgłoś
Przemku serdeczne gratulacje i nie patrz na hejterow i malkontentów tylko działaj.
Odpowiedz
10
@ Jaś
dnia 11.06.2024, 13:35 · Zgłoś
Brawo, Przemek to świetny gość :-)
Odpowiedz
13
@ Ooooo
dnia 11.06.2024, 13:30 · Zgłoś
Czyli kolega z uczelni
Odpowiedz
8
@ Maxymus
dnia 11.06.2024, 13:30 · Zgłoś
Fajne brody mają. Od sportu, edukacji i kultury rasa.Oby nie poszedł w ślady swojej poprzedniczki. Czyżby szykował się Jasłu jeszcze jeden zastępca tak jak u Pabiana?
Odpowiedz
18
@ Hela
dnia 11.06.2024, 13:29 · Zgłoś
Panie Przemku wielkie gratulacje. Wspaniały człowiek, kompetentny, z ogromną wiedzą i kulturą osobistą. Wiele osób miało ten zaszczyt Pana poznać i podzielić moją opinię.
Odpowiedz
-2
@ POLAK
dnia 11.06.2024, 13:27 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-10
@ Ciekawe
dnia 11.06.2024, 13:49 · Zgłoś
No właśnie dlaczego wojsko na ulicach...
Odpowiedz
1
@ jhjh
dnia 11.06.2024, 13:09 · Zgłoś
Lechu to możesz spać spokojnie w czwórce nic się nie zmieni :)
Odpowiedz
11
@ Ja
dnia 11.06.2024, 13:06 · Zgłoś
Jeszcze nic dobrego nie zrobił ,a co niektórzy już chwalą.Czas pokaże czy tytuły do czegoś się przydają,oprócz zajmowania stanowiska i pobierania państwowej kasy!
Odpowiedz
10
@ Arek Czerepach
dnia 11.06.2024, 13:47 · Zgłoś
Chwalą, bo to czysty myk psychologiczny i emocje.
Chwałlą bo głosowali na nowego burmistrza i to tak jakby chwalili siebie.
Potem jak opadnie entuzjazm, nie będzie się zbyt wiele zmieniać, emocje opadną do takiego naturalnego poziomu, to połowa wyborców pójdzie w rozczarowanie, a druga połowa w wyparcie.
Odpowiedz
17
@ brawo
dnia 11.06.2024, 13:03 · Zgłoś
Gratulacje dla Burmistrza za świetną decyzję!
Odpowiedz
46
@ wraca normalność
dnia 11.06.2024, 12:56 · Zgłoś
Wreszcie ktoś kompetentny i nie z nadania Alicji lub Bogusia. Szansa wyrwania się Jasła z marazmu
Odpowiedz
20
@ Stary
dnia 11.06.2024, 14:28 · Zgłoś
Po czynach ich poznamy młodzi wykształceni powinni iść do przodu !!!
Odpowiedz
22
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 11.06.2024, 12:51 · Zgłoś
Czy aby te wszystkie tytuły naukowe i wykształcenie zostanie przekute w poprawę życia wszystkich mieszkańców, a nie tylko wybranych elyt utrzymywanych przez podatników...???
Odpowiedz
58
@ Lenistwo to nie choroba
dnia 11.06.2024, 13:06 · Zgłoś
Mieszkańcy niech SAMI poprawiają jakość swojego życia np. podejmując zatrudnienie, a nie wyciągając niezhańbione pracą ręce po zasiłki i zapomogi . Samorząd zaś zaspokaja zbiorowe potrzeby mieszkańców.
Odpowiedz
21
@ jas
dnia 11.06.2024, 13:55 · Zgłoś
Lepiej z mądrym zgubić niż z [...] znaleźć...
Odpowiedz
-2
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 11.06.2024, 14:28 · Zgłoś
Tak zgadzam się, że "lenistwo to nie choroba" ale niegospodarność, defraudacja, czy wydawanie kasy na coś co nie daje wymiernych efektów, lub tworzenie nieefektywnych miejsc pracy dla znajomych, czy po[...]ków jest OK ???
Może przedstawisz strategię rozwoju miasta...
Odpowiedz
5
@ Mayoness
dnia 11.06.2024, 12:48 · Zgłoś
Znany jasielski przedsiębiorca (ten któremu zależy na ciszy) od 10 lat powtarzał, że potrzebuje zaufanej osoby w ratuszu do legalizacji biznesów.
Czy to już?
Odpowiedz
0
@ do Mayoness
dnia 11.06.2024, 13:00 · Zgłoś
ale bzdety, aż żal
Odpowiedz
7
@ Mayoness
dnia 11.06.2024, 13:24 · Zgłoś
Jak Elwira dla niego biegała, to jakoś nie było ci żal, ale może po prostu nie wiesz na jakim świecie żyjesz.
Odpowiedz
29
@ Rudek
dnia 11.06.2024, 12:42 · Zgłoś
Bardzo się cieszę z tej nominacji. Znam jego ojca i mamę. Bardzo dobrzy nauczyciele z Samoklesk. Przemka pamietam jako małego chłopca. Wreszcie coś się ruszyło w Jasle . Młodzi i kompetentni energiczni ludzie . Gratulacje Przemku!
Odpowiedz
0
@ fatal
dnia 11.06.2024, 21:15 · Zgłoś
dlaczego zawsze miastem rządzą ludzie nie prawdziwi jaślanie przykre
Odpowiedz
-3
@ Kalesony
dnia 11.06.2024, 21:34 · Zgłoś
Analogia:

Za komuny podany był optymistyczny (w temacie gospodarki) optymistyczny komunikat :
"Branża produkcji ubrań nadal znajduje się w stagnacji, tylko w kalesonach coś drgnęło"
Odpowiedz
3
@ [...]
dnia 12.06.2024, 19:50 · Zgłoś
@fatal
Dlaczego pochodzenie spoza Jasła, ale z terenu powiatu jasielskiego miałoby być czynnikiem dyskwalifikującym? I co konkretnie oznacza określenie "prawdziwy jaślanin"?
Odpowiedz
2
@ do fatal
dnia 13.06.2024, 09:13 · Zgłoś
Bardzo ciekawa wypowiedź, wynika z niej, że jaślanie to nie ludzie :D
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 13.06.2024, 11:03 · Zgłoś
Dzięki smartfonom, parafrazując słowa pewnej piosenki, "pisać każdy może ...", tylko efekty takiej pisaniny są porażające - uciekają słowa, gramatyka i ortografia nie istnieją. Naprawdę, czy koniecznie trzeba "dać głos" w poważnych sprawach, w warunkach uniemożliwiających skupienie i normalną edycję?
Odpowiedz
8
@ Tucznik
dnia 11.06.2024, 12:42 · Zgłoś
Fajna kariera jak na 40 latka - od PNiG, po kierownika rozwoju i rektora.
No to teraz wypada sprawdzić czyj, to po[...]ek - mieszkańcy mają prawo wiedzieć czyje interesy będą realizowane w mieście.
Odpowiedz
6
@ do Tucznik
dnia 11.06.2024, 12:45 · Zgłoś
tego już nie ma i te zwyczaje się skończyły! vivat wiedzą, vivat kompetencje !!!
Odpowiedz
14
@ Kama
dnia 11.06.2024, 13:15 · Zgłoś
To może wskaż kogoś bardziej kompetentnego.Może to Ty?
Odpowiedz
20
@ Emilka
dnia 11.06.2024, 14:20 · Zgłoś
a może w końcu mądrzy ludzie będą dbali o interesy wszystkich mieszkańców ? Na to liczymy.
Odpowiedz
-10
@ Arek Czerepach
dnia 11.06.2024, 14:25 · Zgłoś
Prawilnie tylko przypominam, ze polityka nie jest od dbania o interesy wszystkich mieszkańców - jak jesteś duży, to wstyd takie głupoty nawet pisać.
Odpowiedz
16
@ Luk
dnia 11.06.2024, 12:39 · Zgłoś
Brawo!! w końcu człowiek wykształcony powierzonym zawodzie.
Odpowiedz
-4
@ do luka
dnia 12.06.2024, 19:56 · Zgłoś
On taki sam doktor jak Rzońca...
Odpowiedz
24
@ @kozzy
dnia 11.06.2024, 12:36 · Zgłoś
Tak rozwijal ze PGNiG w Jasle juz nie ma xD
Odpowiedz
-6
@ @kozzy
dnia 11.06.2024, 12:37 · Zgłoś
ale boli cię z zazdrości
Odpowiedz
13
@ Tucznik
dnia 11.06.2024, 12:43 · Zgłoś
Bo teraz pracę likwidatorów, którzy mają doprowadzać spółki do ruiny, podziału i sprzedaży nazywa się "rozwijaniem".
Odpowiedz
4
@ Bujok
dnia 12.06.2024, 19:09 · Zgłoś
Kozzy…. PNiG a nie PGNiG …z tego molocha po fuzji Orlen ….jest tylko PSG Gazownia w Jaśle . Tam [...]kow wujków i synków jest bezliku , a co robią to nie wiadomo
Odpowiedz
13
@ Jaślanka
dnia 11.06.2024, 12:36 · Zgłoś
Nareszcie mlodzi i wyksztalceni ludzie u władzy.Tego miastu i mieszkańcom potrzeba .
Odpowiedz
11
@ Jaślanin
dnia 11.06.2024, 12:45 · Zgłoś
Ja im daje rok zanim znowu zacznę się śmiać z "młodych, kompetentnych ludzi", którzy rozwinęli miasto - ta sama śpiewka co przez poprzednie dwie kadencje.
Odpowiedz
0
@ wilk
dnia 11.06.2024, 12:28 · Zgłoś
Jeśli chodzi o AHE to nic nie znaczącego , papiery do szuflady lub jako uzupełniacz dla leniwych dla Policji czy też innych urzędów , bo wymogi są .Myślę jednak że będzie z niego pożytek dla Jasła
Odpowiedz
6
@ do wilka
dnia 12.06.2024, 10:07 · Zgłoś
Jak zdobędziesz jakieś doświadczenie w byciu dziekanem jakiegoś nic nieznaczącego wydziału na AHE to myślę, że będziesz w lepszej pozycji żeby ocenić czy te kompetencje nie są przydatne jako vce burmistrz.
Odpowiedz
51
@ Grzegorz Schabiński
dnia 11.06.2024, 12:23 · Zgłoś
???? miasto się budzi! Gratulacje
Odpowiedz
0
@ że co robi
dnia 11.06.2024, 21:18 · Zgłoś
co się robi nie żartuje bo pełne [...] śmiechu a ty gdzie jesteś. bo ktoś na mieście pyta ciągle o ciebie
Odpowiedz
-46
@ POLAK
dnia 11.06.2024, 12:22 · Zgłoś
Byle Ci Panowie nie wzorowali się na Donaldzie Tusku i KO a wszystko jakoś pójdzie do przodu.
W przeciwnym razie wszystkie tytuły przed nazwiskiem nie mają żadnego znaczenia...
Odpowiedz
11
@ taaa
dnia 11.06.2024, 12:32 · Zgłoś
Zdecydowanie lepiej jak będą na pis ??
Odpowiedz
28
@ jas
dnia 11.06.2024, 13:58 · Zgłoś
Juz mieliśmy co najmniej 12 lat wzorowania się na PiSie i jest tak jak jest
Odpowiedz
7
@ Stary
dnia 11.06.2024, 14:32 · Zgłoś
Oj żeby przykładu nie brali z Obajtka bo immunitetu nie ma .
Odpowiedz
18
@ Anonimka
dnia 11.06.2024, 12:22 · Zgłoś
Gratulacje i powodzenia
Odpowiedz
24
@ FanUM
dnia 11.06.2024, 12:21 · Zgłoś
I to jest osoba kompetentna! Brawa dla burmistrza
Odpowiedz
-3
@ Obserwator
dnia 11.06.2024, 20:01 · Zgłoś
Proszę się tak nie [...], na 100% pod koniec kadencji poleci [...]
na całego,jak zawsze.
Odpowiedz
52
@ Poeta Trzeciego Wieku
dnia 11.06.2024, 12:19 · Zgłoś
mam nadzieję że zakasają rękawy, i w końcu Jasło przestanie być miastem zalewowym
Odpowiedz
9
@ do Poety
dnia 11.06.2024, 23:09 · Zgłoś
Aby uwolnić Jasło od zalania wodami z 3 rzek należy (w dzisiejszym stanie infrastruktury p. powodziowej) zawrócić bieg tych rzek lub przynajmniej zmienić ich koryto aby omijały Jasło.
Od powodzi w 2010 r. nie zrobiono przecież niczego w tym temacie,
podobnie jak z budynkiem dworca PKP: ruina i tyle.
Długo jeszcze tak będzie, bo podobnie jak z brakiem obwodnic, straconego czasu nikt nie wróci.
Odpowiedz
0
@ js
dnia 12.06.2024, 17:10 · Zgłoś
Wystarczy przywrócić stan sprzed 2005 r. czyli rozwalić wały na Gądkach.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.