Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Uwaga! Korki wrócą do Jasła!

86

Kierowcy znów będą musieli uzbroić się w cierpliwość. Dlaczego? W najbliższy poniedziałek zostanie wznowiony ruch wahadłowy na moście w ciągu drogi krajowej nr 28 przy ul 3 Maja w Jaśle.

Nie mamy zbyt dobrych wiadomości dla kierowców. Firma zajmująca się remontem mostu po trzech miesiącach przerwy wraca do pracy. Utrudnienia będę trwały od poniedziałku ( 20 marca). Rozpoczęcie prac na moście w Jaśle planowane jest na 22 marca.

Ruch będzie odbywał się wahadłowo i włączona zostanie sygnalizacja świetlna. Na moście oraz dojazdach ( na 160 m) zostaną ustawione betonowe i stalowe bariery ochronne, a także znaki ograniczające prędkości do 30km/h, a w rejonie zwężeń na obiekcie do 10km/h. W trakcie prac na połówce mostu zamknięty zostanie dla ruchu pieszego chodnika. Wszystkie prace potrwają do września 2017 r.

id

Reklama

Komentarze: 86

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Niktwazny
dnia 16.03.2017, 14:45 · Zgłoś
Oczywiście. No bo po co się spieszyć. Najlepiej wszystkim zrujnować wakacje i całe lato przez to, że ktoś ma takie widzimisię. Owszem mają termin do września ale to nie oznacza, że muszą się z tym bawić. Dla każdego lepiej by było gdyby zabrali się za to jak Pan Bóg przekazał. Ale kto na to zwraca uwagę. Ci co mieszkają i pracują w centrum mają w[...] czy korki są czy ich nie ma bo ich to nie dotyczy. A nikt nie zwraca uwagi że ktoś mieszkając np w Skołyszynie musi dojechać na drugi koniec miasta na czas. Boże co za ludzie .. skoro wyrobili się w trzy miesiące z jedną połową to i z drugą powinni tak postąpić.
Odpowiedz
0
@ abcabcdefdef
dnia 16.03.2017, 14:28 · Zgłoś
O jakich korkach mowa ?
Odpowiedz
0
@ ogorek
dnia 16.03.2017, 12:13 · Zgłoś
Dobrze ze teraz za wodą nie mieszkam...ufffff tylko po 2 stronie rzeki bliżej centrum . Dacie radę. Musi być chwilkę żle żeby potem było dobrze i bezpiecznie.
Odpowiedz
0
@ Niktwazny
dnia 16.03.2017, 14:47 · Zgłoś
Jakie dobrze? Za chwilę jak skończą most zaczną budować rondo na Żółków i znów będzie to samo.
Odpowiedz
3
@ xyz
dnia 16.03.2017, 06:48 · Zgłoś
Przecież znaków ograniczających prędkość do 30/h nie muszą wstawiać bo nikt ich nie raczył zdjąć od ubiegłego roku, po drugie czy nie mogliby kierować ruchem ręcznie przez cały dzień i byłoby po problemie z korkami bo jeśli kierują ręcznie to prawie się nie odczuwa tych prac na moście
Odpowiedz
5
@ Dorian Grey
dnia 15.03.2017, 20:14 · Zgłoś
Podobno na tym moście ma być nagrywany program dokumentalny : Extremalne Budowy Świata :)))
Odpowiedz
1
@ anonimka
dnia 15.03.2017, 11:43 · Zgłoś
ej ludzie ludzie zamiast się cieszyć ze most będzie remontowany i jak nowy to wy narzekacie.,.
Odpowiedz
1
@ jbl
dnia 14.03.2017, 20:51 · Zgłoś
do krośnianina ,skoro jesteś z krosna to co sie wypowiadasz na temat jasła
Odpowiedz
-2
@ belfer
dnia 14.03.2017, 20:00 · Zgłoś
Ile płacicie za korki w Jaśle ?
Odpowiedz
6
@ Maro
dnia 14.03.2017, 17:14 · Zgłoś
Jeżdżę tym mostem codziennie i widziałem jak wyglądała praca tej firmy. Obłęd trzech ludzi w porywach pięciu Zbrojenie jak robili to koń by się uśmiał jedną wiertarką setki otworów wiercili tak jak by firmy nie było stać na parę wiertarek i takie zbrojenie zrobić w kilka dni,a nie dwa miesiące. A może by tak zrzutę zrobić i kupić im ze dwie wiertarki to by morze ruszyli z kopyta. No ale jak ktoś podpisał taki harmonogram to co będa się wysilać, lepiej gdzie indziej dać ludzi i szybciej robotę zrobić zgarniając premię.
Odpowiedz
2
@ do Maro
dnia 14.03.2017, 22:42 · Zgłoś
Może byś się wziął za ortografię - jeżeli może nie pojedziesz nad morze.
Odpowiedz
-7
@ Krosnianin
dnia 14.03.2017, 15:26 · Zgłoś
Dobra dość trolowania bo kończę robotę. Chciałem was trochę podpuścić.
Świetnie się bawiłem. Nie [...]..cie się.
Odpowiedz
6
@ Zorba
dnia 14.03.2017, 18:49 · Zgłoś
do Krośninin.
Pewnie Cię Mamusia nakryła że się nie uczysz?
Odpowiedz
1
@ agar
dnia 14.03.2017, 18:55 · Zgłoś
Zajmij się pracą a nie klikaniem
Odpowiedz
11
@ 44
dnia 14.03.2017, 14:17 · Zgłoś
Za ten [...] jaki będzie w mieście odpłacimy władzy przy następnych wyborach że nie potrafili nic zrobić aby przyspieszyć tempo robót.
Odpowiedz
17
@ oczekujący kierowca
dnia 14.03.2017, 13:44 · Zgłoś
Zamiast lakonicznej informacji o kolejnych utrudnieniach w ruchu ul. 3-go Maja w Jaśle jakie czekają kierowców w związku z przystąpieniem od 22.03.2017r. do remontu drugiej połowy mostu na rzece Wisłoce, oczekiwałem komunikatu jaki został wypracowany pomiędzy Włodarzami Miasta, Inwestorem robót GDDKiA, a Wykonawcą robót Skanska S.A., że czas remontu drugiej polowy mostu znacząco zostanie skrócony. Złożyło by się na to ustawienie dwuzmianowego cyklu robót z uwagi na wydłużający się czas dnia z jednoczesnym przyśpieszeniem [...] robót. Natomiast dla ulżenia kierowcom oczekującym w korkach należało by rozważyć przekierowanie na czas robót ciężki ruch ciężarowy zmierzający w kierunku Barwinka przez Krosno i Miejsce Piastowe uzyskując większą płynność ruch w ulicy 3-go Maja. Poruszanie się tych samochodów w korku znacząco spowalnia płynność ruchu. Jednocześnie ruch wahadłowy na moście w okresie szczytu tj. od 6 do 18 winien być bez przerwy sterowany przez ustawione osoby. Sposób ten jest zdecydowanie korzystniejszy w utrzymaniu płynności przejazdu niż sygnalizacja świetlna. Niestety, obawiam się, że w tym kierunku nie zostało nic zrobione i wszystko zostanie po staremu.
Odpowiedz
8
@ Pawełek
dnia 14.03.2017, 14:17 · Zgłoś
Wszyscy mają ludzi w[...], miasto traci na tym bo ludzie od strony Gorlic mają gdzies przyjeżdzac do jasła. Miasto i GDDKiA w ogóle nie interesuje ze przeróżne firmy ponosza starty
Odpowiedz
2
@ [..]
dnia 14.03.2017, 11:56 · Zgłoś
To do jasielskiego [...] Town znowu na higway-ju będą trefiki. Ludzie będą się badrować. A w garbeć ich... - chicagowski slang
Odpowiedz
-3
@ jojo
dnia 14.03.2017, 11:53 · Zgłoś
do rty widac zes zatwardzialy [...] napisz do prezesa
Odpowiedz
-1
@ rty
dnia 14.03.2017, 12:13 · Zgłoś
Wręcz przeciwnie [...] się Pisem
Odpowiedz
5
@ jjjjjjjjjj
dnia 14.03.2017, 11:04 · Zgłoś
zapomnialem napisac ze przejezdzam przez krosno
Odpowiedz
3
@ Elka z Rzeszowa
dnia 14.03.2017, 11:53 · Zgłoś
Przejedz sobie inną droga a nie obwodnica a zobaczysz co się dzieje.
Pisanie ze jakieś miasto w Polsce jest przyjazne dla ruchu samochodów to albo kompleksy małego [...]. albo nieznajomośc tych miast. Wszedzie jest kłopot z korkami, nikt budując te miasta nie miał kiedys pojęcia ile samochodów bedzie sie poruszac po nich.
Odpowiedz
2
@ czlowiek z lasu
dnia 14.03.2017, 12:40 · Zgłoś
Czy w Krosnie dalej istnieje jefyne na swiecie rondo, na polowie obwodu posiadajace dwa pasy ruchu, a na drugiej polowie jeden, gdzie kierowca w obrebue skrzyzowania wpada nagle w czarna dziure radosnego bydownictwa drogowego?
Odpowiedz
7
@ jjjjjjjjjj
dnia 14.03.2017, 11:03 · Zgłoś
Pan krosnianin ma sluszna racje jacczesto przejezdzam nawet w godzinach szczytu i tam niema zadnych korkow trudno jaslo ma bardzo kiepskiego gospodarza
Odpowiedz
10
@ czlowiek z lasu
dnia 14.03.2017, 11:44 · Zgłoś
Krosno nie cierpi z powodu korkow, bo Nie ma miejskiego charakteru, a jednoczesnie duza ilosc drog biegnacych w szczerym polu. Nie wiem, czy jest gdzies gorzej oznakowane miasto, mam calkiem spore archiwum zdjec z kuriozalnyli bledami w oznakowaniu ulic. Najgirszym problemem sa te straszne dziury w drogach, chyba ze cos sie zmienilo przez ostatnie pare lat. Czy jest lepsze w czyms od Jasla. Nie jest to ewidentne. To tylko opinie podsycane przez Krosnian, ktorzy nosza w sobie duzo niecheci do Jasla. To jest najdziwniejsze. Ta bezinteresowna nienawisc, sprowadzajaca wszystkie ewentualne pozytywy miasta na dno. Jak to mozliwe, by ludzie nie wstydzili sie mowic otwarcie o sasiednim miescie i jego mieszkancach to, co mowia? Przeciez to wstyd zyc w patologicznej, zbiorowej nienawisci.
Odpowiedz
6
@ polr
dnia 14.03.2017, 20:52 · Zgłoś
Nie ma korków bo to [...] - w Duląbce tez w godzinach szczytu nie stoi się na światlach
Odpowiedz
2
@ Fiat 126. p
dnia 14.03.2017, 10:57 · Zgłoś
dobre cb < radio + antena = kłopot z głowy !!
szybko się zwraca !!!
Odpowiedz
2
@ jojo
dnia 14.03.2017, 10:09 · Zgłoś
Beawo dla krosnianinia nareszcie ktos napisal prawde jaslanin
Odpowiedz
-11
@ Krośnianin
dnia 14.03.2017, 09:32 · Zgłoś
W związku z praca często odwiedzam Jasło i nadziwić się nie mogę. Przyjeżdżając tutaj czuje się gorzej niż jakbym jechał na Ukrainę albo kraju trzeciego Świata. Zero gospodarza, zero pomyślunku, zero rozwoju, zero rozrywki...Nie oszukujmy się, u was nawet nie ma gdzie czegoś zjeść - same wątpliwej jakości zapiekanki i jeszcze gorsze pizzerię. Już [...] jest sypialnią i ogródkami działkowymi Krosna ale szybko zamienia się w geriatrię.
Za to gdzie można najczęściej spotkać jaślanina podczas wizyty w Krosnie?- McDonald- to jest wasza rozrywka główna- plebejskie jedzenie. Ludzie ogarnijta się bo Londyn was wszystkich nie pomieści...Chociaż w sumie.
Odpowiedz
5
@ buhahahahahahaha
dnia 14.03.2017, 09:39 · Zgłoś
Krosno? A to jest to miasto gdzie jedzie się spalinową ciufcią bo prądu nie pociągneli. No w sumie po co skoro tam już Ukraina.
Odpowiedz
-9
@ Krośnianin
dnia 14.03.2017, 09:45 · Zgłoś
Nie. To jest to miasto gdzie wyjeżdża [...] gdy mówi, że jedzie do pracy zagranice. Chłopie zrozum, że może to być dla Ciebie nawet Białoruś. Nieważne gdzie leży, ważne jak wykorzystuje swój potencjał. My się rozwijamy a wydalej kawały o Ukrainie i cyganach- jedyna forma obrony.
Jak u was może cos ruszyć jak McDonalda nawet nie potrafiliście otworzyć...buahahahah- [...] budy z kanapkami- a wam ciągle się marzą firmy i przedsiębiorstwa z czasów Pektowinu i Gamratu.
Odpowiedz
26
@ Ja
dnia 14.03.2017, 10:27 · Zgłoś
Zmień pracę i nie będziesz musiał odwiedzać Jasła, a jak się idzie do pracy trzeba wziąć ze sobą kanapki przygotowane w domu wtedy nie potrzeba szukać jasielskich jadłodajni !

Miłego dnia!
Odpowiedz
3
@ [...]
dnia 14.03.2017, 10:27 · Zgłoś
Brawo Brawo @ Krośnianin, sam jestem z Jasła ale nie mam oporu stwierdzić ze tutaj są same[...] e. Od szczebla wysokiego rangą urzędnika po samego bezdomnego. Tutaj nawet normalne autobusy miejsko-wiejskiej komunikacji nie jeżdżą ( np w weekendy albo po godz 18 ) Wielka mała Galicja i to tyle.
Odpowiedz
25
@ rex
dnia 14.03.2017, 10:33 · Zgłoś
Podjedź pod galerie w Jaśle i policz samochody na numerach RK a potem się wypowiadaj [...] z metropolii Krosno
Odpowiedz
14
@ rex
dnia 14.03.2017, 10:37 · Zgłoś
Jeśli posiadanie MC Donalda traktujesz za oznakę bycia wielkim miastem to skontaktuj się z lekarzem szybciutko - może nie jest jeszcze za późno. Wasza wielka drużyna Karpaty gra po wsiach to świadczy jaką olbrzymią aglomercją jesteście
Odpowiedz
-2
@ Krośnianin
dnia 14.03.2017, 10:43 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-4
@ Krośnianin
dnia 14.03.2017, 10:46 · Zgłoś
Ale Miasto Szkła Krosno gra w ekstraklasie.
Ja napisałem ze McDonald to oznaka aglomeracji?
Wydaje mi się ze przeciwnie. Ze rozwój oznacza sprzeciw wobec jedzenia takich smieci.
Ja mówiłem tylko ze nawet takiego [...] jak otworzenie budy z kanapkami nie potrafiliście załatwić bo był problem.
Odpowiedz
7
@ Fiat 126. p
dnia 14.03.2017, 11:34 · Zgłoś
kolego >>>pamiętasz turniej miast ?>>>kto wygrał ???
nie pamiętasz >>>.ale to tylko tyle dobrych wiadomości.
prawda jest taka że krosno nam odjechało!
macie dobrych gospodarzy i to jest sukces krosna .
w jaśle ciągle trwa walka o stołki (walczą emeryci i emerytowani )młodzi wyjechali prawie w 80 procentach i emigracjia trwa nadal >>>brak leprzego jutra!!!mamy brudne ulice (piach i kurz jak przejedzie auto >>>zabytkowe mks > dymiące niemiłośiernie i sport bardzo idący do przodu.
pozdrowienia z ginącego miasta.
Odpowiedz
7
@ Elka z Rzeszowa
dnia 14.03.2017, 11:51 · Zgłoś
W Krosnie jak remontują ulice to niby jest pszczony ruch? Chyba Krośnianin nie byłes dawno w swoim miescie. Bo całkiem niedawno kiedy remontowano obwodnice była puszczona tylko jednym pasem i tak jak teraz most w Jaśle był ruch wahadłowy.
Odpowiedz
0
@ czlowiek z lasu
dnia 14.03.2017, 12:03 · Zgłoś
Ciekaw jestem, czy nauczyli sie wreszcie ystawiac tablice kierujace w czasie robot drogowych tak, by kierowca nie byl zobowiazany do jazdy slalomem pomiedzy nimi albo po pastwisku.
Odpowiedz
4
@ Rex
dnia 14.03.2017, 12:06 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ Krosnianin
dnia 14.03.2017, 12:20 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ oset.
dnia 14.03.2017, 13:24 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-3
@ lolooo
dnia 14.03.2017, 18:12 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
3
@ Zorba
dnia 14.03.2017, 18:45 · Zgłoś
Do Krośnianin -Jak McDonald jest dla Ciebie ideałem gastronomicznym to dzięki i smacznego, ale nie dla mnie i jak zauważyłeś dla większości mieszkańców Jasła.

ps. przypomni sobie za 10 lat.
Odpowiedz
0
@ agar
dnia 14.03.2017, 18:46 · Zgłoś
Mówisz jakbyś był obywatelem świata całego.
A widziałeś świat jak [...] niebo a
mędrkujesz!
Odpowiedz
4
@ otto
dnia 14.03.2017, 19:55 · Zgłoś
Karmicie [...], a gość ma ubaw. Przecież widać, że jest z Jasła.
Odpowiedz
3
@ teres
dnia 14.03.2017, 20:47 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
0
@ czlowiek z lasu
dnia 14.03.2017, 21:25 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
0
@ Krosnianin
dnia 15.03.2017, 09:10 · Zgłoś
Brawo otto- trafił się jeden myślący.
Odpowiedz
51
@ Tak zapytam
dnia 14.03.2017, 08:57 · Zgłoś
Jeśli pierwszą połowę robili od września do grudnia (4 miesiące), to dlaczego drugą maja robić aż 6 miesięcy ?
Odpowiedz
42
@ jasiu
dnia 14.03.2017, 09:15 · Zgłoś
Horror będzie trwał do września 2017 r. Brawo,wielkie brawa !!!
Odpowiedz
73
@ xxx
dnia 14.03.2017, 09:35 · Zgłoś
Ludzie wytłumaczcie mi dlaczego oni nie mogą pracować w godzinach nocnych?! W godzinach od 19.00 do 5.00? Jak w każdym innym cywilizowanym kraju, a nawet w Polsce w wielu miastach tak to już działa! Może ktoś z włpdarzy wreszcie ruszyłby głową!! Znowu paraliż miasta... dziękujemy!
Odpowiedz
4
@ buhahahahahahaha
dnia 14.03.2017, 09:38 · Zgłoś
A jak to niby miałoby wpłynąć na ruch? Pomyśl, nawierzchnia zciągnięta wystające druty zbrojenia. I ty chciałbys po tym jezdzić w dzień a żeby w nocy pracowali?
Odpowiedz
15
@ Krośnianin
dnia 14.03.2017, 09:41 · Zgłoś
Bo wtedy byście narzekali, że nie można spać albo jeszcze coś innego. Chłopie zrozum to miasto jest taką dziurą, że można się obejść bez auta, z jednego końca miasta na drugi jest kilometr więc bierta rowery, deskorolki i trochę sportu.
Nie mów jak jest zagranico bo nie masz pojęcia- Nawsie Kołaczyckie to nie zagranica.
Odpowiedz
17
@ sieka
dnia 14.03.2017, 10:26 · Zgłoś
Tak by to wpłynęło ,ze w nocy jest mały ruch na drodze. Nie trzeba być naukowcem żeby to wymyślić.
Odpowiedz
9
@ sieka
dnia 14.03.2017, 10:28 · Zgłoś
Ty Krosno widziałeś chyba na widokówce a nawiasem mówiąc też jest takie wielkie że można je przejszczać z jednego końca na drugi
Odpowiedz
23
@ rex
dnia 14.03.2017, 10:30 · Zgłoś
Tak by wpłynęło ,że szybciej by skończyli robiąc na 3 zmiany [...]
Odpowiedz
1
@ karola
dnia 14.03.2017, 10:59 · Zgłoś
To tez ludzie . Oni ciężko pracują i tez chca odpocząć . Jak będą robili nocą to ich wydajność spadnie po tygodniu czasu, i zamiast do wrzesnia będzie trwało do grudnia
Odpowiedz
10
@ arek 123
dnia 14.03.2017, 11:10 · Zgłoś
w każdym miejscu z jednego końca Jasła na drugi jest znacznie, znacznie dalej niż 1 km, nawet centrum miasta to ok 3 km z jednego końca na drugi, jeżeli w Krośnie dostępny jest jeszcze internet możesz to Krośnianinie sprawdzić na mapach google,
Ps.
Krosno, za wyjątkiem rynku starego miasta, jest znacznie [...] od Jasła co widać na pierwszy rzut oka,
Odpowiedz
4
@ Krośnianin
dnia 14.03.2017, 11:15 · Zgłoś
Oczywiście ze Krosno jest [...] a km to przenośnia oznaczająca niewielką odległość.
Odpowiedz
-5
@ wzxyw
dnia 14.03.2017, 11:22 · Zgłoś
poniewaz maja robic obwodnice na zolkow.
Odpowiedz
2
@ Jaslanin
dnia 14.03.2017, 11:32 · Zgłoś
A Krosno to niby WIELKA metropolia?
Odpowiedz
14
@ do koralo
dnia 14.03.2017, 11:55 · Zgłoś
to w takim razie zlikwidujmy policje, szpitale, huty itd. przecież też muszą odpocząć, nie mogą w nocy pracować.
Odpowiedz
19
@ ryz
dnia 14.03.2017, 13:39 · Zgłoś
Nie muszą robić jedni i Ci sami przez 24 h na dobę. Istnieje coś takiego jak zmiana
Odpowiedz
8
@ ślimak
dnia 14.03.2017, 15:33 · Zgłoś
Narzuciłem moje ślimacze tempo na co najmniej 2 budowach: zadaszenie zielonego rynku i remont mostu na Wisłoce.
Inwestycje zapowiadane jak o paromiesięczna przeradzają się w wieloletnie. Godny podziwu jest stoicki spokój władz miasta. Wynika to z niemocy: nawet gdyby chcieli - to nic nie mogą.

Polecam zatem modlitwę staruszka:

Panie! Zabrałeś możliwości - zabierz i chęci...
Odpowiedz
-1
@ tu
dnia 14.03.2017, 17:01 · Zgłoś
Bo będzie lato , goraco trzeba więcej czasu na otarcie potu i trochę odpocząć.
Odpowiedz
0
@ Zibi
dnia 14.03.2017, 17:53 · Zgłoś
Co za typ hehe
Odpowiedz
1
@ Zorba
dnia 14.03.2017, 18:20 · Zgłoś
Do xxx Po twoim komentarzu o godz. 9:35 widać że pracujesz w nocy, tzn nie w dzień i nie w nocy. Poza tym Jasło to nie metropolia i nie jest to autostrada. Korki przed 7:oo i po 15-tej.
Odpowiedz
3
@ Zorba
dnia 14.03.2017, 18:31 · Zgłoś
Krośnianin- Dzięki żeś napisał że jesteś z Nawsia Kołaczyckiego bo z Krosna na pewno by nie znali tej miejscowości
Odpowiedz
9
@ KOREK
dnia 14.03.2017, 18:34 · Zgłoś
Korki są w butelkach z winem
Odpowiedz
7
@ JasMen
dnia 14.03.2017, 19:48 · Zgłoś
W Jaśle są dwie{Kraszewskiego i Ujejskiego}główne ulice
Po staremu obwodnice
Starzy Jaślanie by pamiętali
że ulicą Szopena jako główną jechali
jakby tak wrócili
Burmistrza by Kochali
a nie pod stopem stali
a teraz Szopena [...] nie ulica
jak nią jedziesz bierze Cię nerwica
Odpowiedz
1
@ Dechene
dnia 14.03.2017, 20:02 · Zgłoś
A czy Ty byś chciał przez 3 miesiące pracować tylko w nocy???
Odpowiedz
11
@ kk
dnia 14.03.2017, 20:08 · Zgłoś
Pracuje tak od 8 lat, w piekarni i jakos żyje.
Odpowiedz
3
@ tere fere
dnia 14.03.2017, 20:12 · Zgłoś
jak wygrali przetarg za przysłowiową złotówkę to nie zależy im ile będzie trwało i robią ekipą na jedną zmianę.
Odpowiedz
11
@ teres
dnia 14.03.2017, 20:38 · Zgłoś
Nikt im nie kazuje robić na okrągło dzień noc tylko można wprowadzić system 3 zmianowy. Znam ludzi co 30 lat robią na zmiany więc nie mów o spadku wydajności
Odpowiedz
-3
@ alc
dnia 14.03.2017, 23:07 · Zgłoś
Ale jeden pas i tak był by zamknięty czy to takie trudne .
I w dzionek jada sobie ludziska patrza a tu nikogo nie ma nikt nie pracuje i znow narzekanie
Odpowiedz
-3
@ Dswid
dnia 15.03.2017, 04:26 · Zgłoś
Czy pracują w nocy czy w dzień most i tak będzie w połowie zamknięty nic by to nie dało
Odpowiedz
8
@ pio...r
dnia 15.03.2017, 08:20 · Zgłoś
''Ale ludzie mniej myślący zrozumcie'' jak by pracowali na trzy zmiany to by remont mostu trwał 1 miesiąc a nie do września i nikt tu nie chce jeździć po remontowanym odcinku po drutach czy by pracowali ci sami pracownicy przez 24h.No ale to jaki pan taki ...
Odpowiedz
8
@ sieka
dnia 15.03.2017, 13:28 · Zgłoś
Do Dswid
Widzę że masz problem z myśleniem. Jak będą robić w nocy i w dzień to chyba logiczne że szybciej skończą niż jakby robili tylko w dzień. Myślenie nie boli
Odpowiedz
-3
@ aaa
dnia 15.03.2017, 14:01 · Zgłoś
ale pomysl nieziemski ha
Odpowiedz
1
@ bys
dnia 15.03.2017, 20:26 · Zgłoś
moze i ciezko pracuja ale mozna na 3 zmiany. trzy ekipy i trzy zmiany szybciej zrobia to i firma wiecej zgarnie a pracownicy jakas premie i cheja nastepny most do zrobiena.
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 16.03.2017, 07:05 · Zgłoś
Tak że remont można robić też w nocy, a nie tylko w dzień, czyli na dwie zmiany
Odpowiedz
-4
@ anonim
dnia 16.03.2017, 09:04 · Zgłoś
W godzinach nocnych? projekt zakłada remont na 6 miesięcy, pracy w godzinach nocnych wydłuzy go razy dwa - rok czasu. Prawidłowy tok myślenia Polaka. Poza tym myślisz że w ciągu dnia zostanie zlikwidowany ruch wahadłowy, kolejny genialny pomysł. Szczerze powiedziawszy dużo jeżdżę po Europie i nie spotkałem się z podobnym przypadkiem remontu tylko w nocy. Ale cóż, fantazji odmówić Wam nie można. Poza tym jak to już w Polsce stało się zwyczajem: jak coś remontują to źle, jak nie remontują jeszcze gorzej. Zdecydujcie się ludzie.
Odpowiedz
-2
@ rozbawiony
dnia 16.03.2017, 09:45 · Zgłoś
Uważasz "xxx", że gdyby pracowali w nocy to ta połowa mostu którą będą remontować byłaby w dzień dostępna dla ruchu??? Myślenie nie boli.
Odpowiedz
0
@ ktos
dnia 19.03.2017, 23:22 · Zgłoś
Na pewno mieszkańcy pozwolą żeby po godzinie 22.00 na okrągło pracowały mloty pneumatyczne, wiertarki itp...
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.