Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Wiktoria Staszak-Staszków zawodniczką UKS "MOSiR" Jasło

33
 III ligowy zespół UKS "MOSiR" Jasło pozyskał na zasadzie wypożyczenia nową zawodniczkę.

Wiktoria Staszak-Staszków, 21 letnia zawodniczka pochodzi z Polic i jest zawodniczką uniwersalną.

Poprzednie jej kluby to: PIAST Szczecin, CHEMIK Police i AZS POLITECHNIKA Częstochowa. Zainteresowanie tą zawodniczką przejawiają włoskie kluby serii "B".

Wiktoria Staszak-Staszków zadebiutuje w naszym zespole podczas spotkania w JAŚLE z zespołem KS "PATRIA" Sędziszów w dniu 17.01.2009.


UKS MOSiR Jasło

Reklama

Komentarze: 33

Dodaj komentarz Widok:
0
@ ''net''
dnia 09.01.2009, 04:02 · Zgłoś
Człowieku tyle w tobie żarliwości, zajadłości, zacietrzewienia, trywializmu, ze eufemizmem byłoby napisać, że z [...] nie dyskutuje, ale wtedy stałbym się podobny do ciebie! Ale to chyba jest nie możliwe, bo dzieli nas styl i doświadczenie, którego nigdy nie nabędziesz bo jedyne co z siatkówką miałeś do czynienia to noszenie siatek żonie na zakupach albo granie na trzepaku w lidze podwórkowej. I nie prowokuj mnie zebym z tobą siadł do jednego stołu i powiedział ''sprawdzam'', bo zostaniesz goły i zdziwiony, bo jak ci każe wyłożyć karty, to okaże się , że jesteś dobry tylko w obrażaniu i efekciarstwie i fasadowości swych wypowiedzi za którymi nic się nie kryje. Zupełna pustka merytoryczna i kompetencyjna. Wystarczy cię zapytać a co ty wiesz o siatkówce, że tak innych oceniasz od ''malutkich, [...], krytykantów''. Jaki z ciebie był zawodnik, jaki trener, jaki sędzia, jaki działacz? Więc jeżeli zaczniesz kogoś obrażać i słać kalumnie to zastanów się ile masz lat i co sam osiągnąłeś? A może tego nie rób, bo będzie to traumatyczne dla ciebie przeżycie, lepiej żyj w świadomości, że jest wszystko Ok!
Więc odpowiem ci w sposób rzeczowy, kulturalny, a przede wszystkim merytoryczny!
1) Zarzucasz coś komuś lub wchodzisz w dyskurs to miej świadomość ,że musisz mieć mocne argumenty i grać fair! Tego cię uczyli w sporcie? A zapomniałem, że ty nie uprawiałeś żadnego! Więc jeżeli mamy się trzymać jakiejś logiki i analizować tą dyskusję: to zauważ zarzucasz komuś, że tylko potrafi dużymi literami pisać, a wystarczy, że popatrzysz, że moja pierwsz wypowiedż byłą pisana małymi literami. To ty człowieku zacząłeś pisać dużymi w nagminny sposób i stawiać jak dziecko te [...] buźki i uśmiechy infantylne i chyba ratujące brak twoich argumentów i tuszujące zdenerwowanie i bezradność wobec prawdy!
2)Przedstawiłes jakieś zestawienie wyników młodzieżowych, r16;r17;zakraszającr17;r17; obecnością młodzieży na turniejach 2 ligowych, dodałeś jakiś turniej w Debreczynie wskazując, że to wielce prestiżowy turniej itp, itd...Super. Brawo. Jak wspomniałem wcześniej, że mało uwagi przywiązujesz do tego co, ktoś pisze, a krew zalewa ci oczy, jak czytasz prawdę, to znów porywasz się na teksty, które sa jednym słowem tandetne - bo nie podają prawdy i obrażają drugiego. I przedstawiają to co ty chcesz, jak się zaczyna cię bardziej wypytywać o sukcesy i szczegóły - to ich nie podajesz tylko sam sobie przeczysz.
3)Dlatego wyjaśniłem ci żebyś uważniej czytał, że chodziło mi o sukcesy juniorskie. To co się stało? Nagle wyszło, że tych sukcesów nie ma...podałeś następne zestawienie wyników, a tam same 3 miejsca przez okres 9 lat! Ale zaraz pan nie znoszący krytyki zaraz objaśnił, że sukcesy na poziomie juniorskim były niemożliwe, bo co? Bo pisze pan '' wpadamy na mistrza z małopolskiego albo łódzkiego'' i dodaje pan, że trudno porównywać możliwości Jasła do Krakowa, czy Łodzi! No i wyszła mentalność pana z którym wiadomo, dlaczego nie ma sukcesów, bo ten pan nie ma po prostu mentalności zwycięzcy, bo dla niego usprawiedliwieniem jest to, że jesteśmy małym miastem! Każdy kto zna się na sporcie wie, że to kompletna bzdura. Jakby w Muszynie, W 6 Biłgoraj, w Łańcucie, Wieluniu, Mielcu byli tacy ludzie jak mój adwersarz to tam do tej pory by nie było siatkówki na profesjonalnym poziomie. A wspomnę, że są miasteczka mniejsze od Jasła. Więc panie od tautologii, niestety znów sobie pan sam zaprzeczył. Ale plama, ale to nie koniec, wybryków niezborności i braku spójności w myśleniu naszego pana od pisania. Czekał biedny na mnie tyle czasu, bo mu 5 dni nie odpisywałem, i sam dał w atrament. Ale prawda musiała, go zaboleć! Ok!
4) Jak nasz pan usprawiedliwia jeszcze, nieudolnie i infantylnie brak sukcesów juniorskich? A no tak że, tu cytat ''ze w każdym z sezonów wyższe miejsca zajmowały zespoły z Mielca i Łańcuta! Świetne jak na domniemanego sportowca i działacza i kogoś tam - wytłumaczenie, Nie? Prawda? Bardzo mądre, rzeczowe usprawiedliwienie, dostawaliśmy w ''plecy'' byliśmy słabi i zajmowaliśmy 3 miejsca bez premii awansu bo, tamci byli z Łańcuta i Mielca a tam jest zaplecze ligowe. Ale te dyrdymały już wyżej przerabialiśmy. Wspomnę że jest wiele przykładów małych zespołów z małych miast które leją ligowców aż miło. Tu zaproponuje Państwu prześledzić super stronę internetową, tam profesjonalnie można prześledzić i poczytać o siatkówce, wynikach, wydarzeniach, turniejach prestiżowych etc. /www.siatka.org
5)Żeby wskazać, że nasz pan znów kłamie i posługuje się zasłoną dymną dla swych niekompetencji i używaniu zasłony dymnej w celu ukrycia skłonności do samokrytyki podam znamienny przykład z tej dyskusji, który już dowiedzie, że ten pan to demagog i kłamca!
A więc posługując się logiką i tym co ten pan tu pisał można wywnioskować że sam sobie przeczył. Przykład i tu musze napisać dużymi literami: facet chwali się na początku, że młodziczki zdobyły mistrzostwo kraju w 2001r, a potem żali się, że dostaje baty od Łańcuta! pan się ośmiesza i kompromituje, bo wystarczy przypomnieć, że ten sam zespół, który zdobył mistrza polski ograł w rywalizacji o mistrzostwo polski w tymże czasie, właśnie Łańcut!!! To jak to jest wtedy ograł, a później co się stało, przecież wówczas Łańcut był już w 2 lidze! Następna gafa!!! Więc co? Pytanie pozostawiam bez odpowiedzi, bo szkoda słów, bo jak człowiek delikatnie wskazuje - obudźcie się, zabierzcie za robotę, jakieś szkolenia, sympozja, nie zchrzańcie następnych roczników, bo szkoda tych dziewczyn. To odzywa się jakiś teoretyk, który nie lubi dialogu i konstruktywnej krytyki i zaciemnia obraz wypisując bzdury, które same sobie zaprzeczają! Ten przykład ewidentnie wskazuje na to że nie było tak jak powinno być, że ktoś ten sukcesik rozwalił. A miał podwaliny miał mistrza i rozwalił zamiast budować zespół i osiągać sukcesy juniorskie a na juniorkach budować np. 2 ligę. Tak jak to robią np., w Łańcucie, 6 Biłgoraj itd. O tym do ciebie człowieku pisałem, ale ty tego nigdy nie zrozumiesz, bo jesteś zaimpregnowany na krytykę i wiedzę.
6)Żeby było śmiesznie jeszcze jedno zaprzeczenie i zaciemnianie naszego pana- pisał że siatkówka młodzieżowa na Podkarpaciu jest w czołówce w Polsce. Zabawne nie?, my rozmawiamy o Jaśle, a ten dla zaciemnienia pisze o całym Podkarpaciu. Więc polecam tam też są rankingi /www.siatka.org
7) Nawiązując do tych zestawień wymienionych z wynikami to sam sobie pan odpowiedział i potwierdził moje obawy i bolączki!
W 2000 ćwierćfinał w 2001 finał i mistrzostwo a potem ktoś nie podołał zadaniu rozwalił to i juz nie było nic. Pojawiają się wyniki na poziomie ćwierćfinałów w 2003 potem w 2005 młodziczki oraz 2006,2007 kadetki. Więc następną ma pan odpowiedz, że tak jak wspomniałem nie ma kontynuacji, nie ma myśli, celu, strategii, może i warsztatu? Bo jak inaczej te wyniki zinterpretować. To są panie fakty, z faktami się nie dyskutuje! Są jakieś tam wyniki w młodziczkach i potem nie dzieje się nic. Dlaczego jeżeli są uzdolnione młodziczki, dziewczynki, które sa chłonne na sport, młodziutkie, zapalone, to potem nikt ich wyżej nie poprowadzi i nie ma sukcesów. Przecież jest materiał. No właśnie tylko to trzeba dostrzec, a nie kogoś od [...] i małych wyzywać. Trzeba się nad tym pochylić i przyjąć z pokorą. Bo to są fakty a nie dyrdymały!
8)Co do turnieju w Debreczynie i meczach z Rumunami, Słowakami etc- też sam sobie pan odpowiedział- piszę nasz bohater ściemy, że ''prowadzimy równorzędną walkę a czasami wygrywamy z reprezentacjami Węgier, Kazachstanu etc., Brawo, tylko potem ''pan zaprzeczenie'' pisze, że nie radzimy sobie z Mielcem, Łańcutem i drużynami z makroregionu małopolskiego i łódzkiego. Czy to nie kuriozum. To nie lepiej zostać w kraju i ogrywać się z tymi na sparingach i turniejach którzy was ogrywają i są mocni. Tam z reprezentacjami krajów sobie nawet radzicie a tu na własnym podwórku baty!
9) Szanuje bardzo wszystkich wymienionych trenerów i nigdy złego słowa nie powiedziałem na żadnego z nich. A UKS może i istnieje 9 lat ale trenerzy i działacze którzy się kręcą wokół UKS działają już w siatkówce xxx lat! Powinni zdobyć niezbędne doświadczenie aby młodziczki doprowadzić do sukcesów juniorskich? A działacze w tym im pomóc? Tak?
10) I na koniec - człowieku nigdy i ciebie nie atakowałem - nie nazywałem malutkim, bezimiennym, co nie osiągnął nic, że życiu nic nie wyszło, dorwał się do komputera etc.
Wiesz co tym samy pokazałeś swój poziom ''depresji'' i całkowitego ''glacjału'' myślowego. To tak poziom indolentny i trywialny, że nic dodać nic ująć. Wylewasz swoje frustracje na zasadzie lustra i udowodniłeś, że jesteś tzw. przedstawicielem ''piekiełka jasełka''.
Nie mam juz przyjemności z tobą dyskutować. Dziękuję.
Pozdrawiam wszystkich prawdziwych sympatyków jasielskiej siatkówki.
Odpowiedz
0
@ Do "neta"
dnia 05.01.2009, 02:57 · Zgłoś
Już miałem nadzieje, że głos w dyskusji zabiera ktoś, komu na sercu leży dobro jasielskiej siatkówki.:p Ktoś, kto pomoże usprawnić pracę klubu, znaleźć sponsorów, itp.:)r30; Ale niestety okazuje się, że to kolejny bezimienny krytykant:(, mały zazdrosny i [...] człowieczek:(. rWielkir1; teoretyk siatkówki:(, któremu nic w życiu nie wyszło:(, niczym się nie wykazał:( i wreszcie dorwał się do komputera i może oczerniać wszystko i wszystkich:(. Ale dla mnie i moich kolegów satysfakcją jest to, że klub ma nawet TAKIE sukcesy, jakie MA, że przez 9 lat ogromna grupa chłopców i dziewcząt mogła zobaczyć dzięki KLUBOWI UKS rMOSiRr1; Jasło, TRENEROM i kilku działającym w swoim wolnym czasie i bezpłatnie DZIAŁACZOM takie kraje jak Słowacja, Czechy, Rumunia, Węgry, Ukraina czy NiemcyB)B)B). Że ogromna grupa chłopców i dziewcząt zamiast rszlifować chodnikir1;, czy spędzać czas przed komputerem mogła trenować, grać i nie tylko zobaczyć, ale także porozmawiać z kolegami i koleżankami z prawie wszystkich państw Europy, oraz Kazachstanu, Izraela, Tunezji, Tajwanu, czy Chin:o:o:o. A na pamięci i opinii takich rnetówr1; i innych rzerr1; nam nie zależy:D. Gdyby w Jaśle nie było takich trenerów jak Leszek Wierzgasz, ŚP Jurek Janusz, Adam Pasterz i Tomek Janusz, oraz tych paru działaczy i SPONSORÓW (głównie tych działaczy kolegów i znajomych), to od kilku lat o Jasielskiej siatkówce nie było by słychać wcale, lub niewiele, tylko na poziomie spartakiad szkolnych:o.
Odpowiedz
0
@ DO "net"
dnia 04.01.2009, 18:55 · Zgłoś
No i potwierdziło się. Oprócz tego, że umiesz pisać dużymi literami twoja opinia jest nieobiektywna, złośliwa i momentami po prostu [...]. Jeżeli udajesz "fachowca", masz "wiedzę" na temat prawidłowego szkolenia i zarządzania klubem, to dla czego nie pójdziesz do klubu i zaoferujesz swoją pomoc i "wiedzę"???
A co do bzdur i kłamstw które wypisujesz:
1. Klub UKS "MOSiR" Jasło istnieje 9, a nie XXX lat tak jak piszesz.
2. Akurat województwo Podkarpackie jest w czołówce Polski jeżeli chodzi o osiągnięcia zespołów młodzieżowych. W ćwierćfinałach (taki jest system) wpadamy na mistrzów województw Małopolskiego i Łódzkiego. Trudno porównywać możliwości klubów z Krakowa, Łodzi do Jasła.
3. W rozgrywkach ligowych młodziczek, młodzików, kadetek, kadetów startuje od 12 do 20 zespołów i nie zdarzyło się w ostatnich 9 latach, aby mistrz lub wicemistrz województwa zrezygnował z dalszej gry.
4. W lidze juniorek zespół UKS "MOSiR" Jasło zajmował:
> sezon 2003/2004 - 3 m-ce
> sezon 2004/2005 - 3 m-ce
> sezon 2006/2007 - 3 m-ce
> sezon 2007/2008 - 2 m-ce
> sezon 2008/2009 - 1 m-ce (po 12 kolejkach)
W każdym z sezonów wyższe miejsca zajmowały zespoły STALI Mielec i UMKS Łańcut, tj. zespoły posiadające zespoły seniorek w I lub II lidze.
5. Co do turniejów zagranicznych to piszącemu proponuję: wybierz się raz na taki turniej (na przykład do Debreczyna na EOTVOS CUP > niedaleko) i powiedz w oczy dziewczyną i chłopcom toczącym wyrównane, a czasem zwycięskie mecze z REPREZENTACJAMI Rumuni, Czech, Węgier, Izraela, Kazachstanu, Tunezji, Tajwanu, Chorwacji że pojechali na "wczasy" "po opaleniznę".

Mylisz fachową krytykę i obiektywną opinię z ZŁOŚLIWOŚCIĄ i OBRAŻANIEM zawodników, trenerów i obecnych działaczy UKS "MOSiR" Jasło. Nie masz zielonego pojęcia o warunkach w jakich pracuje klub (finanse, współpraca z szkołami, "zasoby" trenerskie, warunki treningowe, itd.. itp..). Łatwo bezimiennie krytykować czyjąś nawet nie idealną pracę, trudniej pomóc i zrobić coś samemu.
Nie przedłużając: zapraszam do klubu, z przyjemnością przyjmiemy KONKRETNĄ pomoc zarówno finansową jak i fachową. Mile widziane logiczne i dobre pomysły służące poprawie i lepszemu rozwojowi piłki siatkowej w Jaśle.
kontakt: uks@mosir-jaslo.pl
Odpowiedz
-1
@ '''net''
dnia 04.01.2009, 04:02 · Zgłoś
...Ad vocem: bardzo fajnie,że ktoś podjął rozmowę na ten temat. Z tych historycznych faktów niestety, ale tylko jeden obraz się wyłania i w cale nie ma się, czym chwalić tylko spojrzeć bardziej obiektywnie i się zastanowić, co zrobić by było lepiej? A piszącego do mnie, o trochę pokory i rozwagi poproszę, bo nie przedstawił żadnych rewelacji, tylko zakłamał jeszcze bardziej i tak smutną rzeczywistość. Dwa jakbyś uważnie przeczytał to co pisałem wcześniej , to doczytałbyś, że napisałem.... '' jasielskie drużyny, działacze,trenerzy nie mają sukcesów JUNIORSKICH''. JUNIORSKICH. DLATEGO KTOŚ CHYBA TU CHCIAŁ SIĘ CZYMS POCHWALIĆ I WYSTĄPIĆ W ROLI MENTORA, ALE MIAŁ NA MYŚLI, ZNOWU SWÓJ, W TYM INTERES (JASIELSKIE PIEKIEŁKO), BO TO CHYBA JAKIŚ ZAWIEDZIONY TRENER, ALBO DZIAŁACZ, A NIE MIAŁ NA PEWNO NA MYŚLI, DOBRO JASIELSKIEJ SIATKÓWKI.
TU TRZEBA SPOJRZEĆ PRAWDZIE W OCZY, A NIE PISAC O TURNIEJACH MIĘDZYNARODOWYCH BEZ ZNACZENIA I PRESTIŻU, OSTATNICH MIEJSCACH JUNIOREK W ROZGRYWKACH O 2 LIGĘ. Notabene może od razu ten ktoś niech napisze, jak tam do tych rozgrywek finałowych o 2 ligę trafił i dlaczego zajmował ostatnie miejsce? Inne zespoły też miały juniorki!
PROSZĘ BARDZO: W TYM ZESTAWIENIU, KTÓRE ŻADNEMU TRENEROWI LUB DZIAŁACZOWI CHLUBY NIE DAJE,CO NAJWYŻEJ WSKAZUJE NA PODSTAWOWY WARSZTAT SZKOLENIOWY - TAKIE ABC SIATKÓWKI, BO JEZELI KTOS TRENUJE LUB DZIAŁA W SIATKÓWCE XXX LAT I JEGO SUKCESY TO CWIERĆFINAŁY DZIEWCZYNEK, TO OK ZWRACAM HONOR.
WIĘC WIDZĘ TYLKO JEDNO - ĆWIERĆFINAŁ(3 miejsce lub takie, które nie dawało dalej awansu, czyli mizernie i słabo)MŁODZICZEK LUB KADETEK, I TAK DO SPODU KTOŚ WYMIENIA. CZYLI CO? BYŁO
W ZESPOLE DWIE, TRZY UTALENTOWANE DZIEWCZYNKI POCIĄGNĘŁY ZESPÓŁ NA ILE MOGŁY, A POTEM, CO SIĘ STAŁO, ŻE ZABRAKŁO SUKCESÓW W WIEKU JUNIORSKIM? JEŻELI BYŁO TAK SUPER I DOBRZE I TAKIE SUKCESY TO, DLACZEGO W WIEKU, JUNIORSKIM NIE BYŁO SUKCESÓW? Przykład: było mistrzostwo młodziczek, to ciekawe co się stało, ze ten sam zespól nie osiagnął mistrzostwa juniorek, dlaczego nie było kontynuacji? Nieźle to ktos rozwalił, bo zazwyczaj jezeli jest sukces u młodziczek to powinien i być w juniorkach, gorzej byłoby na poziomie wyższym, dorosłym o kontynuacje, bo tam decydują już inne względy. Trudniej przekuc sukces juniorski w seniorski, ale młodziczek w juniorski? Jeżeli jest to poparte planem, odpowiednim warsztatem, celami,jest to zazwyczaj kolej rzeczy. Więc,
gdzie ta myśl, gdzie te przechwałki, gdzie te sukcesy? Jakby tak było dobrze i mądrze, to z tych dziewczynek, dobry trener cos mądrego, by uczynił, a co zrobił, gdzie potem z tymi dziewczynkami zaszedł? Jakby tak było pięknie jak tu ktoś opisał, same sukcesy ...To, co?, Dlaczego brakło sukcesów w wieku juniorskim, jak było tak wspaniale? Dziewczynki na studia się rozjechały:)? Było przecież 3-4 lata na to żeby przekuć te malutkie sukcesy w sukces ogólnokrajowy, prestiżowy juniorski! Dlatego trochę pokory do piszacego,bo sam głupotą sie wykazał i to daleko idącą, bo każdy wie, że to trener miał te 3-4 lata na to żeby, coś osiągnąć, jeżeli był już jakiś zalążek.... A co zrobił? Nic! I o tym poprzednio pisałem, że jest źle.I DALEJ TWIERDZĘ,ŻE NIE MA ŻADNYCH ZNACZACYCH SUKCESÓW W JAŚLE, NIE MA I Z TYM TRZEBA SIĘ POGODZIĆ I WYCIĄGNĄĆ WNIOSKI. DO SUKCESÓW KADETEK LUB MŁODZICZEK na szczeblu wojewódzkim lub makroregionu, TO NIKOGO NIE OBRAŻAJĄC, JUŻ PRZY DOBRYM AMBITNYM MŁODYM CHŁOPAKU PO AWF-IE -DZIEWCZYNKI DOCHODZĄ W KOZIEJ WÓLCE. i NIE GŁUPOTA, ANI BRAK WIEDZY MNĄ POWODUJE, ŻE TO PISZE, TYLKO ZWYKŁE FAKTY.WIĘC JEZELI KTOS CHCE ZAMYDLIĆ OCZY, ZAKŁAMAĆ RZECZYWISTOŚĆ TO TAK, W SKRÓCIE WYJASNIE, ŻEBY INNI NIE DALI SIĘ NA TO NABRAĆ:
ŻEBY DOJŚĆ DO ĆWIERĆFINAŁÓW CZASAMI BYWA TAK, ZE JAKIEŚ ZESPOŁY SIE WYCOFUJĄ, BO MAJĄ MAŁO PIENIĘDZY I WSKAKUJE DRUGI, TRZECI ZESPÓL Z ROZGRYWEK WOJEWÓDZKICH, ZEBY WEJSC BEZPOŚREDNIO NALEZY ZAJĄĆ DRUGIE LUB PIERWSZE MIEJSCE W WOJEWÓDZTWIE, CZYLI KOGO MAMY? MISTRZA WOJEWÓDZTWA, KTÓRY POTEM DOSTAJE W MAKROREGIONIE BATY I NAZJZWYCZAJNIEJ SOBIE NIE RADZI, BO OSIAGNIĘCIE WYŻSZEGO PÓŁAPU TO JUŻ DLA NASZEJ ''MYŚLI SZKOLENIOWEJ'':) BARDZO DUŻA PRZESZKODA? Dlatego cieszyłbym się, jeżeli, kiedykolwiek w Jaśle będzie zorganizowany turniej ogólnopolski z udziałem NASZYCH juniorów , bo to będzie znaczyło, że mamy znakomitych trenerów i działaczy, a ta dyskusja nie poszła na marne.
A ten, kto to pisał do mnie, będzie dalej jeździł do Rumuni i Słowacji na turnieje międzynarodowe, chyba żeby poza opalenizną, nic z tych wojaży nie doświadczyć, ale my juz dawno o nim nie będziemy pamiętać.
BRAWO KONRAD I DAWID WIERZĘ,ŻE DZIĘKI WAM SUKCES W POSTACI FINAŁU MISTRZOSTW POLSKI JUNIORÓW JEST MOŻLIWY. SŁUCHAJCIE LESZKA, A POTEM RÓBCIE TRZY RAZY WIĘCEJ PO TRENINGU, NIŻ WAM KAZAŁ NA TRENINGU;).
Odpowiedz
0
@ DO ''net''
dnia 02.01.2009, 23:16 · Zgłoś
Nie wiem czy to niewiedza, czy złośliwość, czy może "historyczność" posiadanych informacji, czy po prostu głupota spowodowała takie stwierdzenia jak: "Bo myśl szkoleniową mamy taką, że Jasło od 30 lat nie może się pochwalić choćby sukcesami juniorskimi na parkietach ogólnokrajowych. Nie gminnych, wojewódzkich.":@:@:@
Aby doinformować "neta" i innych parę osób trochę informacji w skrócie::o:o:o
1. 10 sierpnia 1999 roku powstał klub UKS "MOSiR" Jasło
2. 2000 rok > Łódź > Ćwierćfinał Mistrzostw Polski Młodziczek > III miejsce :o
3. 2001 rok > Jasło > Sosnowiec > Łańcut/Rakszawa > MISTRZOSTWO POLSKI MŁODZICZEK :o:o:o
4. 2003 rok > Sandomierz > Ćwierćfinał Mistrzostw Polski Kadetek > III miejsce :o
5. 2003 rok > Wrocław > Turniej Finałowy Siatkarek o wejście do II Ligi > III miejsce (zespół juniorek i kadetek):o
6. 2004 rok > Częstochowa > Turniej Finałowy Siatkarek o wejście do II Ligi > III miejsce (zespół juniorek i kadetek):o
7. 2004 rok > Tomaszów Mazowiecki > Ćwierćfinał Mistrzostw Polski Kadetów > IV miejsce :o
8. 2005 rok > Kraków > Jaworzno > Półfinał Mistrzostw Polski Młodziczek > III miejsce :o
9. 2006 rok > Włoszczowa > Ćwierćfinał Mistrzostw Polski Kadetek > III miejsce :o
10. 2007 rok > Tomaszów Mazowiecki > Ćwierćfinał Mistrzostw Polski Kadetek > III miejsce :o
11. 2008 rok > Lublin > Turniej Półfinałowy Siatkarek o wejście do II Ligi > III miejsce (zespół juniorek,kadetek+3 seniorki):o
12. Czołowe miejsca na turnieju EOTVOS CUP (jeden z największych w Europie, wygrane z reprezentacjami krajowymi Węgier, Kazachstanu)
DZIEWCZĘTA: I m-ce w latach 2001, 2003, 2007 > II m-ce 2002, III m-ce 2000
CHŁOPCY: II m-ce 2005, III m-ce 2003, IV m-ce 2001, 2008, V m-ce 2202(patrz: http://free.x3.hu/eotvosvolley/):o:o:o
13. itd... czołowe miejsca na turniejach w Czechach, Słowacji, Rumuni, Niemiec, Ukrainy, Węgier :o
14. DAWID DRYJA i KONRAD MUCHA > powołania do Reprezentacji POLSKI :o:o:o
15. Zawodniczki UKS "MOSiR" Jasło z powodzeniem występują na parkietach II ligi innych klubów w Polsce (wypożyczone ze względu na studia):o:o:o

Aby pisać OBIEKTYWNIE i PRAWDĘ należy czasem zapytać odpowiednich osób lub poczytać na przykład stronę > http://uksmosirjaslo.pl/ < :(:(:(

P.S. W obecnej 15 osobowej kadrze III ligi UKS "MOSiR" Jasło występuje 12 "rodowitych jaślanek" (2 seniorki, 5 juniorek i 5 kadetek)
Odpowiedz
0
@ ''net''
dnia 28.12.2008, 00:36 · Zgłoś
Tak,czytam i czytam i...szkoda komentarza, ale moi drodzy...
1)Jasło od zawsze zsługiwało na sport w dobrym ligowym wydaniu. Odnosząc się do tradycji piłki siatkowej w naszym mieście nie sposób dostrzec, że miasto nasze, potencjał w tej dziedzinie posiadało. Pisząc potencjał, mam tu na myśli,niestety tylko matreiał, czyli zawodników, zawodniczki. Bo myśl szkoleniową mamy taką, że Jasło od 30 lat nie może się pochwalić choćby sukcesami juniorskimi na parkietach ogólnokrajowych. Nie gminnych, wojewódzkich.
2) jakbym miał się skupić np. na ''dziewczynach'', czy ktoś pamięta zaspół, który wywalczył wejście do drugiej ligi, o to wejście walczyły ''nasze'' dziewczyny. Młode, ambitne, waleczne, zdeterminowane. Czy ktoś pamieta co się pózniej wydarzyło? Otóż sprowadzono do Jasła zawodniczki, które delikatnie mówiac swoje dobre lata miała już bardzo, ale to bardzo dawno za sobą. A jedyna wybitna jasielska zawodniczka, jedyne co mogła sie od nich nauczyć, to imprezować lub przegrywać mecze, których przegrać się nie mogło. Pamiętacie ile trwała druga liga żeńska w Jaśle? Dlaczego tak krótko? Ktoś to ładnie nazwał - ''jasielskie piekiełko''. Ja bym dodał przerost ambicji, zero doswiadczenia. Dotyczy to trenerów, działaczy, pseudo doradców, podpowiadaczy itd., itp.,tzw. ''jasielkich fachowców od sportu''. I tak Ci państwo skupili się na cieple reflektorów, które przyjemnie ich ogrzewało, jak sie okazało bardzo kruciutko. Zamiast skupić się na tym, czym stoi sport: szkoleniu młodzieży,doskonaleniu swojego warsztatu trnerskiego, myśli trenerski, wyłapywania nowinek, nadążaniu za nowoczesną siatkówką. Zeby był sukces, długotrwały sukces, to potrzebna jest baza. Tą bazą ma być szkolenie dzieci, młodzieży, osiaganie na tej kanwie sukcesów.Potem można myśleć o dorosłej piłce. Pokażcie mi zatem, czy siatkówka żeńska może pochwalić się jakimś sukcesm młodzieżowym szczebla ogólnopolskiego. Odkąd pamiętam to, trenerów dużo w Jaśle nie było, więc jak to jest, mamy mało zdolną młodzież, czy może trenerów, działaczy. Od razu podpowiem, młodzież w Jaśle mamy bardzo zdolną. Choćby wspomnę tą Panią, której się udało, czyli Dorotę. Dziewczyn o tym, czy troszkę mniejszym potencjale było i zapewne jest w Jaśle wiele. W męskiej siatkówce troszkę była odmienna sytuacja. Od niepamiętnych czasów jest jeden człowiek, który szkoli młodzież. Robi to, z zaangażowaniem,z poświęceniem, za darmo. Czyli z pasją. Trenował wielu świetnych juniorów: takich jak Panowie Łaba, Pająk, Sędłak. Byli to zawodnicy którzy reprezentowali Jasło w szerokiej kadrze Polski Juniorów. Próbowali swoich sił w pierwszoligowych drużynach: Chełmiec Wałbrzych, Resovia, BBTS. Byli też młodsi, którzy posiadali niebywały talent i papiery na ligowe bosika: Panowie Ciosek, Famurat, Rysz,etc. I w męskim wydaniu do Jasła ''kiedyś''zawitała drugoligowa siatkówka. I co? I też pojawili się Panowie, którzy mieli wysokie aspiracje...ale finansowe? Więc i siatkówka męska nie oparła się pokusie zbudowania sportu ligowego na zasadzie bez planu, bez celu, ad hoc. Tu i teraz o nas jest głośno, a jutro będziemy się martwić. No i efekt był taki sam , jak i u kobiet- 2 lata i koniec bajki. A przecież jak już wspominałem i w wydaniu męskim było wiele talentów wśród młodzieży. Dlaczego więc nie udało się zbudować ligowej siatkówki w Jaśle?
Bo to jest praca organiczna, naczynia połaczone. Trenerzy się doskonalą odnoszą sukcesy, miato wspiera, angażuje środki, wspomaga infrastruktórą - może brakuje wsparcia władz miasta, planów, strategi, celu? Być może miasto wykazuje się słabo rozwinięta potrzebą promocji poprzez sport? Ważniejsze kto z kim i po jakiej stronie? Może nikt jasno się nigdy nie określił w Jaśle, że inwestujemy w tą, czy inną dyscyplinę? Chcemy żeby w Jaśle był sport ligowy.Czy ktoś słyszał takie deklaracje?
Konkluzja więc taka na koniec: trenerzy muszą doskonalić się, szkolić, podnosić swoje kompetencje, podpatrywac - macie od kogo: Krosno, Ropczyce, Rzeszów, - a przede wszystkim odnieść sukces w siatkówce młodzieżowej na arenie ogólnopolskie. Wtedy brać się za siatkówkę dorosłą. Bo inaczej w Jaśle, znowu zostanie zmarnowany następny talen, rocznik, grupa, [...]. W rozmowie z miastem nie będziecie mieli argumentów. A malkontenci,podpowiadacze,znawcy narzekacze,''jasielscy fachowcy od sportu i pogody'' będą mieli znowu powody do satysfakcji i swoje 5 minut.
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 27.12.2008, 18:07 · Zgłoś
fajna laska;);)
Odpowiedz
0
@ Tomm
dnia 24.12.2008, 14:01 · Zgłoś
Ale tu niejaki "lol" brednie wypisuje... Jestem spoza Jasła, ale doskonale wiem, że hala jak najbardziej nadaje się do gry w 2 lidze i nie wiem skąd Ty człowieku takie [...] komentarze piszesz, że się nie nadaje? Dowiedz się najpierw na 100% czy tak jest jak piszesz, bo na razie to mi się śmiać z tego chce coś Ty powypisywał - totalne brednie i farmazony... Moim zdaniem bardziej Jasłu opłaca się inwestowanie w siatkówkę niż w piłkę nożną. Mam nadzieję, że inwestorzy stwierdzą niebawem, że bardziej opłacalne jest inwestowanie w siatkówkę niż piłkę nożną, bo to jest przyszłość i szansa na rozwój.
Odpowiedz
0
@ kichuś
dnia 21.12.2008, 10:43 · Zgłoś
Wkoncu jakis normalny komentarz,bo tej reszty to się nie da woogóle czytać, normalne jasielskie piekielko hehehahaha zeby tylko dopiec drugiemu.Ludziska wstyd i hańba
a dla siatkarek oraz ludzi ktorzy im pomagają CHWALa i wszystkiego najlepszego na swieta oraz nowy rok 2009
A najlepiej jak zamkniecie [...] wszystkim zawistnym wynikami :D
Odpowiedz
0
@ normalny
dnia 18.12.2008, 20:40 · Zgłoś
Mnie to smiesza takie wypowiedzi. Nic sie nie dzieje to wszyscy narzekaja. Jest okazja, ze mozna powalczyc o druga lige to tez zle. Ja jestem jak najbardziej za tym aby dziewczyny walczyly o awans. Zawsze to bedzie gdzie isc w sobote po poludnie. Jak dla mnie to moge wejsc i spasc za rok. Najwazniejsze ze przynajmniej na rok wejda. A osobiscie wierze, ze jak uda sie wejsc to bedzie dobrze. A pytania skad sa pieniadze, kto je wylozyl itp. to juz w ogole mnie smiesza. Czy to wazne ? Nie ty jeden z drugim wykladasz kase na transfery , wiec w czym problem. Najlepiej nie wypowiadajcie sie ludzie, jesli nie macie o czyms pojecia, a takich jest tutaj 9/10. Pozdrowienia dla normalnych.
Odpowiedz
0
@ nerwus
dnia 18.12.2008, 14:50 · Zgłoś
oj ludziki, ludziki, maluczkie ludziki. Dla was najlepiej jak się nic nie dzieje. To źle, to niedobrze. Piłka nożna zła, piłka siatkowa fe, judo be.. A w Krośnie się śmieją i robią SPORT. Koszykówkę, żużel, siatkówkę, piłkę nożną. No ale u nich mniej takich "lolów", "sędziów sądowych", "realistów", a więcej NORMALNYCH ludzi i kibiców.:(
Odpowiedz
0
@ aks
dnia 18.12.2008, 14:08 · Zgłoś
sędzia sądowy masz rację,na poczatku będzie pięknie i kolorowo a pózniej.... zobaczycie, ten menager to zwykły szopenfeldziarz opowiadający .........niesamowite historie, życzę uks-owi szybkiego powrotu do II Ligi,
Odpowiedz
0
@ Do wszystkich
dnia 18.12.2008, 09:16 · Zgłoś
Dajcie sobie spokoj z ta piłka, siatkowka jakies same klotnie tylko o pieniadze a wynikow ZERO !!!!!!! ZEROOOOOOO Judocy maja wyniki i zadnych problemow ! Pozdro dla nich ! I gratulacje za ostatnio udane zawody
Odpowiedz
0
@ Sędzia sądowy
dnia 18.12.2008, 07:53 · Zgłoś
UKS ma "wspaniałego" menagera Grześka, więc będzie wspaniale. Znowu ktoś pójdzie z torbami i bez skarpetek. Pozdro.
Odpowiedz
0
@ :)
dnia 18.12.2008, 07:08 · Zgłoś
Brawo dla działaczy UKSu. Mam nadzieje, że po awansie hala znowu się zapełni, a wszystkim malkontentom życzę Wesołych Świat....
Odpowiedz
0
@ XYZ
dnia 18.12.2008, 03:18 · Zgłoś
do "realisty", "lol" itp...
1. hala MOSiR Jasło spełnia warunki do prowadzenia rozgrywek II ligi:o:o:o
2. budżet II ligowego zespołu piłki siatkowej kobiet to ~ 100-150 tys.zł (porównywalny, lub mniejszy od budżetu IV ligowego zespołu piłki nożnej):o:o:o
3. w sezonie 2008/2009 III ligowy UKS "MOSiR" Jasło pozyskał dotację z UM Jasła w wysokości ~ 15 tys. zł,:o:o:o (reszta budżetu to środki pozyskane od SPONSORÓW)
4. podstawa waszych wypowiedzi to ZAZDROŚĆ:(:(:(, ZAWIŚĆ:(:(:(, czyli typowe jasielskie piekiełko:(:(:(
Odpowiedz
0
@ do lolka po raz 2
dnia 18.12.2008, 00:02 · Zgłoś
zapomniałem dodac...co do UKS MOSIR to sie kolego mylisz bo tam sa jakies perspektywy na gre w 2 lidze, a co do czarnych....nie oszukujmy sie(nie chce obrażac czyichś uczuc)ale po awansie do 3 ligi nastapi błyskawiczny spadek do 4....zobacz na karpaty(15 kolejek i 16 pkt...ciniutko)a skład mają dużo lepszy od czarnych...
Odpowiedz
0
@ do lolka
dnia 17.12.2008, 23:55 · Zgłoś
a to dlaczego sala nie nadaje sie do gry w 2. lidze???ad2...obecnie jakies 92% zawodniczek gra za friko...zgadzam sie co do wzmocnień, bo tak sie składa że ostatnio byłem na kilku meczach 2 ligowych drużyn żeńskich i z tym co reprezentuje obecny skład mozna powalczyc o co najwyżej 7 miejsce...kolejna rzecz, za sukcesami idą sponsorzy, a chyba wszyscy wiedzą że nasza drużyna żenska chyba nie narzeeka na brak pieniedzy, w przeciwieństwie do mężczyzn(chłopaków;)...kolego a propo upadku zakładów to masz chyba marną orientację co do sytuacji ekonomicznej Polski...co tu ma burmistrz do upadku tak dużych zakładów na naszym terenie???czy według Ciebie to przez nasza burmistrz zwolniony kilkaset osób z krośnieńskiej huty szkła???
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 17.12.2008, 23:05 · Zgłoś
mi też was żal:)

do <lol>
wiesz kto to jest 'sponsor' ?
Odpowiedz
0
@ siotkorz
dnia 17.12.2008, 23:02 · Zgłoś
jesteście ludzie [...].. a co do meczu z Sędziszowem-z tego co wiem jedna laska wypożyczona jest na wszystkie mecze, a druga na 4. poza tym.. czy to źle ?
Odpowiedz
0
@ lol
dnia 17.12.2008, 22:50 · Zgłoś
Ja ci zlikwiduje Czarnych, jak jesteś taki mądry to udowodnij mi że jeśli awansują (UKS Mosir) to nie trzeba bedzie wydać takiej kasy że ... Dam ci przykład nasza hala nie nadaje sie na grę w 2 lidze a gim. 1 nie wypożycza za darmo no nie? Dodajmy to że zawodniczki będą chciały więcej kasy i jeszcze transfery a co za tym idzie trzeba dać kase pyt. a z kąd? No to mówie mamy taką burmistrz że kase da no ale pierwsze ją musi zdobyć a weźmie ją od nas Jaślan i nie dość że zakłady upadają przez jej gospodarke to jeszcze kase ludziom weźmie ŻAL mi jej i Ciebie ^^
Odpowiedz
0
@ gienio
dnia 17.12.2008, 20:40 · Zgłoś
włoskie kluby były zainteresowane a wybrała taki znany w świecie klub - dziwne:o
Odpowiedz
0
@ ^^
dnia 17.12.2008, 18:59 · Zgłoś
a to może zlikwidujmy też czarnych??i tak nie awansują do 3 ligi wiec po co wyrzucac pieniądze w błoto??
Odpowiedz
0
@ do realisy
dnia 17.12.2008, 18:07 · Zgłoś
a czy to twoje pieniądze na to pójdą?? Nie sądzę.
A wy to chcielibyście żeby w Jaśle było świetni a jak już się pojawia jakaś szansa to od razu jakieś wonty
Odpowiedz
0
@ realista
dnia 17.12.2008, 17:50 · Zgłoś
lepiej być średniakiem w 3 lidze niż autsaiderem w drugiej!to nie chodzi o to żeby wejść do wyższej ligi i spaść zaraz po sezonie!!tylko wejść i miec plan na utrzymanie!!bo jak widze to jest narazie plan na wejście bo co lepsza zawodniczka to wypożyczona z lepszego klubu
Odpowiedz
0
@ yaro997
dnia 17.12.2008, 17:21 · Zgłoś
super - swoją drogą bardzo śliczna dziewczyna:D
Odpowiedz
0
@ jaśko
dnia 17.12.2008, 17:07 · Zgłoś
Jasło i tak jest znane.Nigdzie w Polsce nie mieszkają tacy [...],którzy w każdych wyborach głosują na posła/senatora nieroba...
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 17.12.2008, 16:54 · Zgłoś
No i znowu zawodniczka na jeden mecz, tak jak w poprzednim meczu z Sędziszowem. Mam nadzieję, że tym razem dokumenty będą w porządku, nie tak jak ostatnio.
Odpowiedz
0
@ do realisty
dnia 17.12.2008, 16:23 · Zgłoś
to co mamy sie utrzymywac w 3 lidze jak dalej nei pojdziemy to nigdy jaslo nie bedzie znane
Odpowiedz
0
@ do realista
dnia 17.12.2008, 15:46 · Zgłoś
Dobrze mowisz:D!!!!!!! tysiace pojda w błoto
Odpowiedz
0
@ kibic i zawodnik
dnia 17.12.2008, 14:30 · Zgłoś
gratulacje :):) miejmy nadzieje że uda się osiągnąc cel na ten sezeon i że do Jasła wkońcu zawita II liga :) powodzenia....
Odpowiedz
0
@ realista
dnia 17.12.2008, 14:26 · Zgłoś
no i co teraz bedzie grała ,załużmy ze awansują w co nie wierze a potem co ??utrzymanie klubu drugoligowego to wydatek rzędu 200-300tys!!!!szybcij spadną niż awansowały
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.