Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

WOŚP w Jaśle: Pobity został zeszłoroczny rekord

104

Z roku na rok coraz więcej pieniędzy trafia do puszek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Około 270 wolontariuszy zebrało w ciągu jednego dnia w sumie 71 796,97 zł. Pieniądze zostaną przeznaczone na zakup sprzętu medycznego dla dzieci oraz seniorów.<<FOTOGALERIA>>

W godzinach wieczornych coraz więcej osób przybywało na płytę jasielskiego rynku, gdzie odbywały się koncerty zespołów grających dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zanim do Jasła dotarła gwiazda wieczoru – "Oddział Zamknięty"- sztab przeprowadzał licytację przedmiotów takich jak pióro do pisania, zestaw długopisów, biżuteria, spinki do koszuli premiera Donalda Tuska, koszulka WOŚP - GODNOŚĆ z wizerunkiem Alberta Einsteina, obrazy, rzeźby, kursy na prawo jazdy, romantyczna kolacja dla dwojga i wiele innych.

O 20. 00 posłano światełko do nieba, a po nim wystąpił "Oddział Zamknięty".

Ostatnie grosiki policzone zostały o 22. 30 – W liczeniu pomagali nam również pracownicy Banku BGŻ Oddział w Jaśle, a także Banku PEKAO. SA. Ponadto, dzięki uprzejmości Banku PEKAO. SA. pieniądze były liczone przy użyciu maszyny do liczenia zarówno banknotów, a także bilonu – zaznacza Agnieszka Mazur, szefowa sztabu WOŚP w Jaśle. - Jesteśmy mile zaskoczeni tym, że mieszkańcy, mimo iż mają coraz mniej pieniędzy w portfelach, wykazują się wielkim sercem – dodaje.

Na XXI Finale WOŚP w Jaśle było spokojnie i bez ekscesów. Policja nie odnotowała żadnych incydentów związanych ze zbiórką datków na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

(icz)

Reklama

Komentarze: 104

Dodaj komentarz Widok:
1
@ dobrze zorientowana...
dnia 19.01.2013, 22:11 · Zgłoś
Jestem jak najbardziej za Panem Jurkiem Owsiakiem i za Caritasem.Wiele wspaniałego robią dla innych ludzi, Dobrze ,że są takie osoby,które chcą pomagać innym i tym się zajmować...
Odpowiedz
2
@ czesiek
dnia 15.01.2013, 11:48 · Zgłoś
popieram , więcej zbiera po kolędzie każdy ksiądz, bez rozgłosu
Odpowiedz
0
@ dobrze zorientowana...
dnia 19.01.2013, 21:14 · Zgłoś
Jeśli byście słuchali dobrze ogłoszeń w kościele to od biskupa wyszło pismo jakieś 8 lat wstecz,że za kolędę nie płacimy.Jeśli ktoś ma życzenie może złożyć w kościele na tacę w kopercie podpisaną kolęda.Ale ksiądz bojąc się utraty kasy w następnym roku powiedział wprost,za kolędę ofiary składamy w podpisanych kopertach na tacę.I tak pozostało co roku,mówiąc wprost:za kolędę ofiary składamy na tacę.Może nie we wszystkich kościołach było odczytane takie pismo kiedyś?Więc kto chce może dawać jeśli ma takie życzenie,a kto nie chce to nie musi.
Odpowiedz
1
@ czesio
dnia 15.01.2013, 11:43 · Zgłoś
[...]
Odpowiedz
8
@ miarkis
dnia 15.01.2013, 10:25 · Zgłoś
[...] ludzie jestescie bzdury tylko wypisujecie i tyle nic od siebie nie potraficie dać , tylko krytyka to wam najlepiej wychodzi , każdy jeden artykuł dodany tylko potrafice zkrytykowac i narzekac jak wam to jest zle , w polsce [...]ostwo ,wszyscy zlodzieje itp . Siedzicie w domu przed tymi swoimi komputerkami i czekacie az ktos przyjdzie zapuka do drzwi i nawali ...Masakra az sie niedobrze robi czytajac niektore komentarze ...co niektorzy to powinni sie tak dobrze rozpedzic i [...] dynką w jakis murek moze wtedy by coś w tych łebkach zadzwoniło i bys sie ludzie opamientali !!!
Odpowiedz
5
@ RR
dnia 14.01.2013, 21:37 · Zgłoś
Oby, ktoś z tych co krytykują WOŚP nie musiał wpatrywać się kiedyś w sprzęt z czerwonym serduszkiem, który będzie umieszczony w szpitalu obok łóżka chorego z najbliższej rodziny...
Odpowiedz
2
@ klik
dnia 15.01.2013, 08:15 · Zgłoś
a kogo bedzie ten CALY SPRZET jak sprywatyzują szpitale?
Odpowiedz
1
@ twój
dnia 15.01.2013, 22:19 · Zgłoś
panie doktorze
Odpowiedz
2
@ lolek
dnia 14.01.2013, 20:02 · Zgłoś
Wie ktoś może jaka piosenka leciała na światełku do nieba? :)
Odpowiedz
3
@ do lolka
dnia 15.01.2013, 10:18 · Zgłoś
Piraci z Karaibów?
Odpowiedz
-2
@ jezuita
dnia 15.01.2013, 18:05 · Zgłoś
gregorian - sound of silence
Odpowiedz
3
@ ...
dnia 14.01.2013, 19:08 · Zgłoś
@ Magda . masz rację .
Odpowiedz
10
@ Magda
dnia 14.01.2013, 19:02 · Zgłoś
żal żal żal. A mi dziecko Owsiak uratował i nie powiem złego słowa o tej imprezie. Wy pieniacze popatrzcie w lustro i zastanówcie się czego tak na prawdę chcecie. A jak zobaczycie sprzęt z serduszkiem w szpitalu, który ratuje także wasze życie, powiedzcie iż nie życzycie sobie aby ten sprzęt był przy was ( lub waszych dzieci)był używany. WOŚP robi to do czego państwo Polskie jest niezdolne- ratuje życie i daje nadzieję.
Odpowiedz
4
@ olo
dnia 14.01.2013, 19:14 · Zgłoś
o to to to! święte słowa Madziu :)
jak Wam nie daj boże się coś stanie to zgodnie z Waszymi tutaj poglądami powinniście ODMÓWIĆ korzystania z tego sprzętu.
Odpowiedz
1
@ WOJ
dnia 18.01.2013, 10:41 · Zgłoś
madzia popieram i pozdrawiam. moje dzieci miały robione badania na tym sprzęcie.
Odpowiedz
1
@ czesiek
dnia 14.01.2013, 18:53 · Zgłoś
a gdzie są nasze wladze lokalni biznesmeni, prezesi upadających firm, przyjdą na dni wina
Odpowiedz
-2
@ G
dnia 14.01.2013, 18:37 · Zgłoś
A tak z innej beczki...kim jest Pan Serduszko? :D No dajcie jakies namiar :D Słitaśny był wczoraj na tym ryneczku :D
Odpowiedz
3
@ czesiek
dnia 14.01.2013, 18:36 · Zgłoś
a ten ulań ile koni przekazał
Odpowiedz
-1
@ ................?????????????????
dnia 14.01.2013, 18:15 · Zgłoś
...co z noworocznym darem co nie będzie???
Odpowiedz
1
@ optymista-realista
dnia 14.01.2013, 18:52 · Zgłoś
Będzie w czerwcu ;)
Odpowiedz
-4
@ jaslanka
dnia 14.01.2013, 16:10 · Zgłoś
jesli ktos chce3 dac to itak da ato ze odbyło cos dobrego dla dzieci to lepiej niech dadza dzieciom anie Ksiedzom co boli ich ze Owaiakniepodzieli sie z [...] aco brakło [...] kasy na [...] nigdy bym zadnemu ksiedzu niedała pieniedzy Lepiej martwcie sie oto kto bedziie pracował na wasze emerytury Bo od [...] napewno pomocy niedostaniecie oni by ostani grosze wyciagli od człowieka awon burdelowce do roboty ico nboli was swiete krowy modlonce zpod oótarza ze [...] niedostali kasy akopa w[...] ipedzic to do roboty cholernych darmozjadów pali sie im grunt pod nogami szlak ich trafia ze nic niedostali
Odpowiedz
2
@ zły
dnia 14.01.2013, 15:35 · Zgłoś
A gdyby wydane pieniążki na [...] pokazy sztucznych ogni przekazać na Orkiestrę, to psy i ludzie byliby zdrowsi!!
Odpowiedz
3
@ MAJKA
dnia 14.01.2013, 15:19 · Zgłoś
zlikwidowac te opisy bedziemy wszyscy zdrowi takich glupot nie nalezy pokazywac ten co nic nie daje szczeka najwiecej
pisza nie na temat i wyzywaja sie bezmozgowcy
Odpowiedz
6
@ [...]
dnia 14.01.2013, 14:40 · Zgłoś
A czarnym znowu skoczył gul, że forsa nie trafiła na tacę, tylko komuś znów uda się pomóc. I chwała Bogu !!!
Odpowiedz
-4
@ PiS-man
dnia 14.01.2013, 20:57 · Zgłoś
O Jezu! [...] - ależ ty jesteś [...]...
Odpowiedz
4
@ [...] do PiSmana
dnia 15.01.2013, 14:12 · Zgłoś
Wstań z kolan, bo już masz dziury w spodniach, albo kup sobie czarną sukienkę.
Z takimi poglądami chętnie Cię przyjmą do sprzątania kościołów.
Odpowiedz
9
@ yorker
dnia 14.01.2013, 13:56 · Zgłoś
Proszę stowarzyszenie Consensus o podanie szczegółowego wykazu kwot zebranych na organizacje imprezy od sponsorów prywatnych i instytucjonalnych.

Proszę również podać kwoty wydanie na: zespoły, scenę, ochronę, sprawy porządkowe, zwrot kosztów (jeśli zwracano pieniądze np. za paliwo?) dla zespołów, sztabowców rozwożących wolontariuszy.
Ile pieniędzy przekazanych przez sponsorów zostało na koncie Stowarzyszenia i co zamierzacie zrobić z tymi pieniędzmi? Jeśli brakło, to jak zdobędziecie brakująca kwotę?
Mając przedstawione koszty będziemy wiedzieć, czy tak huczna impreza ma sens?
PS
Proszę nie odbierać moich pytań jako ataków. Jestem zwyczajnie ciekawy jak wygląda aspekt finansowy tegorocznej imprezy.
Odpowiedz
-1
@ PiS-man
dnia 14.01.2013, 17:41 · Zgłoś
Prosiłem o to samo rok temu - nie doczekałem się odpowiedzi... Mam nadzieję, że Tobie się uda!
Odpowiedz
4
@ Lenin Włodzimierz Ilicz wiecznie żywy
dnia 15.01.2013, 22:28 · Zgłoś
Tyle dostały partie polityczne w 2011roku od ludu pracującego miast i WSI
Platforma Obywatelska 37 065 040,95 zł
Prawo i Sprawiedliwość 26 878 731,17 zł
Ruch Poparcia Palikota 11 292 155,66 zł.
Mam pytanie do Ciebie gruppenfurher PIS-man ile kupiliście sprzętu medycznego by ratować życie Polaków???
Odpowiedz
10
@ Zorro
dnia 14.01.2013, 13:28 · Zgłoś
[...]
Odpowiedz
0
@ do @ ktos
dnia 14.01.2013, 23:16 · Zgłoś
fałszywka była Kuby a nie Lewego hahaah
Odpowiedz
15
@ optymista-realista
dnia 14.01.2013, 13:08 · Zgłoś
A co do przystanku Woodstock: Te pieniądze, które dajemy na WOŚP nie idą na tą imprezę. Ani złotówka nie jest z nich zabrana. Czekają sobie spokojnie na koncie i z odsetek O. organizuje całe przedsięwzięcie. Pieniądze zebrane podczas WOŚP idą do szpitali i na organizację Orkiestry. Poza tym, czy O. pcha się na Katolickie Spotkania Młodzieży? Czy przychodzi na święta organizowane przez miasto i Kościół, by namawiać na wrzucanie do puszek wolontariuszy? Otóż nie. A z drugiej strony takie święta opłacane są z czego? Z podatków i ofiar oddanych na tacę, czyli jednym słowem naszych pieniędzy. Policzcie procentowo (tak jak to O. robicie) ile ze składek w kościele idzie na potrzebujących parafian a ile na auta i laptopy dla księży? Nie mówiąc już o lustrzankach, których w mojej parafii jest co najmniej z 3. Do tego każdy duchowny ma telewizor i Bóg wie co jeszcze. Idąc na pielgrzymkę ubrania mają profesjonalne od stóp do głów. Uprzejmie proszę o przemyślenie podawanych argumentów.
Odpowiedz
-6
@ Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 18:58 · Zgłoś
Pracuje jako kapłan, bierze za to wynagrodzenie to sobie kupił laptopa czy samochód. Jeśli Ty nie dajesz to czemu wypominasz komuś że ma. Skoro tak zazdrościsz to trzeba było iść na księdza a nie do łopaty czy na kierowcę tira. Tyle że tam (do seminarium) przyjmują tylko mądrych ludzi, no ale mogłeś przynajmniej spróbować... Być może chociaż oliwy do twojej pustej [...] trochę by nalali...
Z Bogiem dobry człowieku. Będę się za Ciebie modlił i za Twoją rodzinę.
Odpowiedz
3
@ optymista-realista
dnia 14.01.2013, 20:52 · Zgłoś
Dostaje nie małą pensję i nie płaci podatków. Na tacę dajemy po zamydlającym nam oczy ogłoszeniu: "dzisiaj pieniądze zbierane są na potrzeby parafii". Wydaje się nam, ze na biednych parafian, a tu co? Wspomagani są oni wtedy, gdy organizuje się zbiórkę kolejnych pieniędzy lub artykułów spożywczych. Prawie całość idzie dla księży. Poproście ich, żeby udostępniali na facebooku (tam gdzie to ostatnio zaczyna ich być coraz więcej) rozpiskę na co i ile pieniędzy przeznaczono w danego tygodnia. Od nich nie żądacie, a do Jurka O. się przyczepiacie, chociaż dajecie im w ciągu roku więcej niż Jurkowi przez cały czas trwania akcji.
P.S. Nie jestem antyklerykiem, ale osobą wierzącą, tyle, że uważam iż niektóre rzeczy, które teraz robi Kościół niekoniecznie podobają się Jezusowi i to co teraz się dzieje nie jest do końca takie jakie chciałby żeby było. Podziwiam zakony [...], ale z księżom z miast wiele do nich brakuje.
Odpowiedz
4
@ pjr
dnia 14.01.2013, 23:00 · Zgłoś
"Jeśli Ty nie dajesz to czemu wypominasz komuś że ma." a dlaczego Ty wypominasz Fundacji Finały i Woodstock skoro nie dajesz :P? z tymi mądrymi ludźmi w seminarium to też bym polemiozował - dopiero oni maja otwarte głowy na tą specyficzną "oliwę". Za mnie się nie módl.
Odpowiedz
8
@ .........tak tak
dnia 14.01.2013, 13:00 · Zgłoś
tak tak WOŚP szczytny cel ale co robi Państwo Polskie od tych 20lat najwidoczniej nic albo niewiele bo z tego wszystkiego wynika ze nie było by moze z 70% szprzetu w szpitalach wstyd wstyd!!!
Odpowiedz
9
@ optymista-realista
dnia 14.01.2013, 12:56 · Zgłoś
"Bez względu na to, czy patrzysz z prawicy, czy lewicy, jeśli oglądasz telewizję, skumulujesz w sobie nienawiść. Nienawiść abstrakcyjną. A do tego właśnie dążą niektóre ośrodki władzy, wielu chce, byśmy byli podzieleni. " - Tim Robbins

Nie sądzisz, że w ten dzień powinniśmy się łączyć w pomocy innym. Jak zwykle gdy ktoś chce zrobić coś dobrego, to znajdą się tacy, którzy choćby nawet z zazdrości wytykają mu to palcami. Znam wiele osób (nawet popularnych), którzy nie akceptują WOŚP-u, ale jakoś nikt nie garnie się do tego, żeby to zrobić w sposób, który sami proponują w zamian. Dlaczego? Bo wiedza, ze sami uszczknęliby sobie nie mała sumę. Osobiście uważam, ze za to co chłop zrobił( przypominam, ze WOŚP nie gra już tylko w Polsce, ale chociażby na przykład w Nowym Jorku) należy mu się wielki szacunek i jakaś nagroda. Wszyscy chcieliby żeby robił to za darmo. Ale taki np. lekarz nie leczy za darmo, lecz bierze pieniądze za co? Za pomoc. Ortopeda pomaga ludziom wrócić do zrowia, ale również nie za darmo. Dlaczego chcielibyście więc, żeby on za tak ogromną pomoc miałby nie dostać nic? Lekarze dostają za darmo sprzęt do pracy, ale za pracowanie na nim nieźle zarabiają. Jestem wolontariuszem i wczoraj staliśmy cały dzień w mrozie, ale przyświecała nam piękna idea. Jak nigdy wszyscy byli serdeczni, uśmiechnięci. Nawet księża z siostrami życzyli nam powodzenia w zbieraniu. Wiec Ty człowieku przyjmuj wszystko co Ci czwarta władza w Polsce, czyli media powiedzą. Ale powiadam Ci: biada tym, którzy wierzą we wszystko co w internecie czy w prasie pisze prawdą jest.
Odpowiedz
8
@ xyz
dnia 14.01.2013, 12:47 · Zgłoś
Popieram ten glos powyzej "olo", [...] i malkontenci, zawsze zle. Nikt,nikogo nie zmusza, a najwiecej kezycza ci co nic nie dali.
Odpowiedz
-10
@ Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 12:51 · Zgłoś
Ja nic nie dałem bo nie będę dawał zarobić całej wielkiej fundacji czyniącej dobro za 20% tego co zebrali a resztę biorą dla siebie na luksusowe samochody, wille dacze i inne [...]...
Odpowiedz
9
@ [...]
dnia 14.01.2013, 14:43 · Zgłoś
To daj na Caritas - tam całość forsy przepada jak w czarnej (nomen omen) dziurze !
Odpowiedz
8
@ olo
dnia 14.01.2013, 14:58 · Zgłoś
Tarzan-zan

dowody na te wszystkie wille i samochody i to że tylko 20 % idzie dla szpitali poproszę. Jak tak sprawie operujesz faktami to ze znalezieniem dowodów nie będziesz miał problemu :]
Odpowiedz
-7
@ Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 18:40 · Zgłoś
to był przykład malowniczy a fakty sa takie że 50% idzie na szpitale a reszta na koszty własne czyli przykładowo wille i samochody a o brak dowodów zadbali już Ci którym na tym zależało. A ty jeśli jesteś takim miłośnikiem dowodów to udowodnij że Rosjaninie nie mieli nic wspólnego z zamachem stanu w Smoleńsku.
Odpowiedz
5
@ olo
dnia 14.01.2013, 19:10 · Zgłoś
No to nie pisz że 20% bo to nie prawda a tylko robisz z siebie [...]. A czytałeś kiedykolwiek raporty WOŚP-u z zebranych pieniędzy które sami udostępniają dla wszystkich? Jest napisane wszystko jasno i klarownie na co zostały pieniądze wydane i ile i nie to co n.p w raportach Caritasu gdzie wydatki są podpisane jako "wydatki krajowe i zagraniczne" Bo jeśli nie czytałeś tych raportów to nie mamy o czym gadać.
pozdrawiam.
Odpowiedz
6
@ olo
dnia 14.01.2013, 19:11 · Zgłoś
I nie rozmawiamy teraz o Smoleńsku i nie wiesz jakie mam poglądy na ten temat więc zostańmy przy WOŚPie.
Odpowiedz
-1
@ Tarzan-zan
dnia 16.01.2013, 13:26 · Zgłoś
myślisz że wośp sam o sobie napisał by coś źle :) oczywiste jest że sami o sobie napiszą wszystko OK a prawdy należny szukać w innych niezależnych źródłach
Odpowiedz
20
@ olo
dnia 14.01.2013, 12:41 · Zgłoś
Portal powinien zablokować komentowanie artykułów bo to co się tu ostatnimi czasy dzieje to po prostu jedno wielkie bagno. Widać kulturalny naród... Piękną wizytówkę dajecie miastu! Każdy wylewa [...] na każdego. Narzekacie że nic się nie dzieje, a później gdy jest impreza na Rynku zjawia się raptem kilkaset osób. I co znowu będziecie gadać że nic się nie dzieje? Pomyślcie trochę zanim coś piszecie! A jak Wam nie pasuje to sami róbcie!
Nie pasuje Wam WOŚP i Owsiak?! Zorganizujcie sami zbiórkę na jasielski szpital jak jesteście takie wielkie społeczniki i święte persony. Co [...] się nie chce ruszyć?! No cóż za zaskoczenie...
Odpowiedz
-10
@ Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 12:50 · Zgłoś
Zbierał to ja będę na siebie a nie oddawał innym darmozjadom...
Odpowiedz
0
@ WOJ
dnia 18.01.2013, 10:36 · Zgłoś
ty tarzan to powinieneś wejść na drzewo zawiązać sobie line i skoczyć. a najlepiej to idź z małpami gadać
Odpowiedz
17
@ optymista-realista
dnia 14.01.2013, 11:49 · Zgłoś
Ludzie, można Was trochę porównać do pesymistów: "widzicie to, że połowa szklanki jest pusta, nie zważacie na to, że druga połowa jest pełna."
Nawet jeśli połowa z tych pieniędzy pójdzie na pokrycie kosztów imprezy, to i tak szpital uzyska resztę. Człowiek mając w kieszeni 5 zł wrzuca je do puszki i zgodnie z waszym tokiem myślenia szpital uzyska 2,50zł. Gdyby jednak nie ta impreza, (która jest taka popularna właśnie dlatego, że promowana jest w telewizji i zapewnia fajerwerki, koncerty i ciepłe jedzenie- jednym słowem dobrą zabawę) szpital nie uzyskał by nawet tej kwoty. Bądźmy szczerzy: kto mając piątkę pójdzie do szpitala i da ją do recepcji? Nikt. A może widzieliście kiedykolwiek licznych wolontariuszy z caritasu lub PCK w mieście? Nie sądzę. Ludziom jest łatwiej wychodząc z kościoła i idąc do domu wrzucić pieniążka wolontariuszom WOŚP-u, a dzięki nagłośnieniu imprezy każdy jest przygotowany na oddanie datku do puszki. Ludzie chcą pomagać, a WOŚP to najłatwiejszy sposób pomocy pieniężnej. Podsumuję więc to wszystko banalnym pytaniem, na które odpowiedź jest oczywista: Lepiej, żeby szpital uzyskał 2.50, czy nic? Odpowiedzcie sobie sami.
Odpowiedz
-3
@ Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 12:09 · Zgłoś
lepiej żeby uzyskał 2,50 ale jeszcze lepiej gdyby inni nie bogacili się na takich akcjach charytatywnych, wtedy szpital dostał by np. 3,50... Poczytaj ile procent fundacja WOŚP bierze dla siebie. Czy aby na pewno tyle potrzebują czy raczej bogacą się na potęgę. Czy Pan Jurek O. musi brać 100 tyś pensji miesięcznie jak donoszą media ? czy nie wystarczyło by mu 5 tyś miesięcznie ?? Czy światełko do nieba jest naprawdę tak potrzebne ??? Puszczanie pieniędzy z dymem i zanieczyszczanie środowiska gazami toksycznymi z fajerwerków... Zarabianie pieniędzy na sprzedaży [...] i ciepłych posiłków podczas imprezy. Zarabianie przez zespoły koncertujące, zarabianie przez hotele goszczące te wszystkie gwiazdy... Jak ma być pomoc to niech wszyscy pomagają. Niech firma od fajerwerków puści je za darmo, niech hotel przenocuje gwiazdy koncertujące a te niech wystąpią za darmo. A nie tak że pomagają ci najmniejsi co najmniej mają a ci co mają dużo jeszcze się na tym bogacą...
Odpowiedz
4
@ do Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 12:50 · Zgłoś
Mam takie samo zdanie jak Piotr Źyłka, którego opinię przedstawiam :

"...Owsiak nie pozwolił w 2003 roku na pojawianie się na polu namiotowym Przystanku Jezus ("Przystanek Woodstock i Przystanek Jezus to dwie różne filozofie, dwa inne światy, niech szukają sobie miejsca gdzie indziej" - to słowa szefa Orkiestry), argumentując, że Woodstock to impreza Jerzego Owsiaka i ma "on absolutnie prawo decydować o tym, co się tam dzieje i kogo się zaprasza".


Właśnie ten fakt jest głównym powodem, dla którego nie wspieram WOŚP i rozumiem tych, którzy też tego nie chcą robić. Jeżeli Orkiestra przeznacza część pieniędzy zebranych w trakcie finału (dokładniej mówiąc odsetki od kwot zgromadzonych na kontach fundacji) na organizowanie wydarzenia, na którym niemile widziany był Przystanek Jezus, a równocześnie na tej samej imprezie z otwartymi ramionami przyjmuje się czcicieli Kryszny, to jako wyznawca Chrystusa, mam pełne prawo nie mieć ochoty dawać nawet jednej złotówki tym, którzy takie a nie inne wartości propagują. I nie uważam, żeby były to "uprzedzenia i nadinterpretacje".
Odpowiedz
0
@ Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 12:55 · Zgłoś
i słusznie. Jezus nauczał aby pomagać, a pomoc z natury rzeczy jest bezinteresowna natomiast pan "O" uczynił z tego biznes do zarabiania potężnych pieniędzy, a dodatkowo - jako fundacja zwolnieni są z wszelkiego rodzaju podatków i danin na rzecz państwa. Ja tam nie wiem co się wyrabia na tych przystankach woodstok ale z tego co można zaobserwować w niezależnych mediach i internecie - to z Jezusem nie ma to nic wspólnego...
Odpowiedz
-6
@ [...]
dnia 14.01.2013, 14:45 · Zgłoś
A po co mu [...] z Przystanku Jezus na świeckiej imprezie. Precz z największą i najbardziej bezwzględna [...].
Odpowiedz
-4
@ Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 18:38 · Zgłoś
A ty w której [...] jesteś ? Bo jeśli piszesz o chrześcijanach to obrażasz uczucia religijne większości społeczeństwa i to jest karalne... Ja przykładowo czuję się obrażony i zastanawiam się czy nie zgłosić tego gdzie trzeba.
Odpowiedz
1
@ 4nubis
dnia 14.01.2013, 22:24 · Zgłoś
Znalezione:
Analiza Kościoła Katolickiego pod kątem definicji [...]

1. Powstał przez oderwanie się od innej religii.
- W 1054 zachodni Kościół oderwał się od Wschodu, gdzie powstało chrześcijaństwo. Wcześniej chrześcijaństwo oderwało się od judaizmu.

2. Silnie podkreślona rola przywódcy.
- Głową KK jest biskup rzymski, który przez wyznawców uważany jest za nieomylnego (sic!!!), nazywany jest Ojcem Świętym (tytuł de facto deifikujący), nosi specjalne długie, białe szaty, otaczany jest czcią i specjalnym ceremoniałem mającym wyodrębnić go spośród innych wyznawców, jego wizerunki (zdjęcia, obrazy, pomniki) znajdują się w miejscach kultu i domach wyznawców. Wszyscy funkcjonariusze tej religii muszą być bezwzględnie mu podporządkowani.

3. Działalność [...] otoczona jest tajemnicą.
- Część z działaczy [...] przebywa w miejscach zamkniętych (klasztory, seminaria), nie wolno im utrzymywać kontaktów towarzyskich nawet z rodziną i innymi przedstawicielami tego wyznania, ich życie ograniczają rygorystyczne przepisy reguł wymyślonych przez ludzi, których zadaniem jest pełna kontrola osób zamkniętych w tych miejscach, zwłaszcza ich życia osobistego. Poza tym tajemnicą otoczone są działania przywódcy i aktywistów [...], oraz archiwa i biblioteki przedstawiające historię (Watykan).

4. Psychomanipulacja (pranie mózgu).
- Członkowie [...] werbowani są obecnie głównie wśród niemowląt, których wbrew ich woli zapisuje się do KK podczas ceremonii zwanej chrztem (która nie ma nic wspólnego z chrzem biblijnym). Dorastające dzieci poddawane są przez działaczy [...] psychomanipujacji polegającej na podsycaniu emocji (mity i legendy o rzekomych cudach i objawieniach) oraz uczeniu na pamięć setek regułek (tzw. katechizm) przy wyłączeniu logicznych właściwości umysłu. Wyznawcy [...] przez całe życie muszą wierzyć, że wszystkie przedstawione przez przywóców regułki (tzw. dogmaty) są objawione przez Boga i nie wolno ich podważać. Olbrzymia większość wyznawców tej [...] nie ma jednak podstawowej wiedzy o swojej religii, nie interesuje się swoimi wierzeniami, opiera się na nauczonych w dzieciństwie regułkach i opinii opłacanych działaczy [...].

5. Wyraźny podział na przywódców i resztę wyznawców.
- Przywódcy [...] są ściśle zhierarchizowani, na ich czele stoi tzw. "Ojciec Święty" (białe, długie szaty), podlegają mu "kardynałowie" (długie, czerwone szaty), poniżej są "biskupi" (długie, fioletowe szaty) a najniżej, ale ponad resztą wyznawców są tzw. "księża" (długie, czarne szaty). Podczas ceremonii religijnych funcjonariusze [...], aby podkreślić swoją nadludzką rolę wobec tłumu, ubierają dodatkowo bardzo zdobione, rytualne szaty oraz nakrycia głowy. Funcjonariusze [...] (tzw. [...]) nie pracują zawodowo na swoje utrzymanie, są utrzymywani przez wyznawców (tzw. laików lub parafian). Pomimo to niektórzy członkowie [...] znajdują dodatkowe (nie zawsze legalne) źródła utrzymania. Funcjonariusze [...] żyją w większości krajów na wyższej stopie życiowej niż laicy.

6. Reguły i ograniczena nałożone przez przywódców [...].
- Wszystkim aktywistom [...] zabrania się zawierania związków małżeńskich i prowadzenia normalnego życia rodzinnego. Członowie [...] w niektóre dni zmuszani są do powstrzymywania się od pokarmów. Niektórzy wyznawcy, należący do podsekt (tzw. zakonów i innych organizacji) zadają ból swojemu ciału i gloryfikują cierpienia. Z kolei tzw. laikom zabrania się uprawiania [...] przedmałżeńskiego (wiele obostrzeń [...]), zawierania małżeństw poligamicznych, rozwodów, itp.

7. Destrukcyjny charakter moralny [...].
- Mimo reguł i ograniczeń, wśród szeregowych wyznawców szerzy się demoralizacja. Palenia tytoniu nie jest w ogóle zwalczane, problem [...] dotyczy większości rodzin należących do tego wyznania. Mimo wyuczonego na pamięć "Dekalogu", kradzieże, kłamstwa, rozboje, itp. rzeczy nie są u Katolików niczym niezwykłym. Wśród aktywistów szerzy się [...] i [...], które tolerowane są przez przywódców [...] o ile czyny te nie ujrzą światła dziennego. A gdy ujrzą, są tuszowane.

8. Agresywny prozelityzm.
- Wyznawców wyznania werbuje się już wśród dzieci (chrzczenie niemowląt). Dzieci w szkołach poddawane są indoktrynacji (obowiązkowe lekcje religii za przyzwoleniem rodziców) oraz zmuszane do uczestniczenia w ceremoniach wyznania (tzw. święta itp.). Osoby nie należące do [...] są szykanowane, zabrania im się np. zawierania małżeństw poligamicznych, czasem utrudnia się im ukończenie szkoły i znalezienie pracy. Przywódcy [...] wpływają na środki masowego przekazu i polityków, aby zwiększać siłę indoktrynacji. Szczególną aktywność aktywiści [...] wykazują latem, gdy w mediach dzięki ich wpływom ukazują się informacje zwalczające inne wyznania.

9. Walka z innymi wyznaniami.
- Szerzenie nienawiści do wyznawców innych religii za pomocą oszczerstw, kłamstw, podsycania emocji. Przywódcy [...] zabraniają interesowania się innymi wyznaniami, niegdyś codzienną pratyką było odbieranie życia osobom, które chciały opuścić szeregi [...] (zob. inkwizycja).

10. Mniejszościowy charakter [...]
- Aktywni członkowie [...] nie liczą nawet 1% społeczeństwa, nad którym poprzez manipulację i wpływy polityczne panują. Na przykład w 37-milionowej Polsce [...] katolicki liczy ok. 30 - 40 tysięcy księży, zakonników i zakonnic (1 promil społeczenstwa). Pomimo tak śladowej ilości członków [...] chce mieć samozwańczy wpływ na całe społeczeństwo. (Według niektórych definicji w Polsce "za [...] należy uznać związek religijny liczący poniżej 100.000 członków".)

Czyż Kościół Rzymsko-Katolicki nie jest [...]? Czyż nie są [...] dominikanie, franciszkanie, klaryski, Opus Dei, Odnowy w Duchu Świętym i inne odłamy wewnątrz tej mega-[...]? Odpowiedzcie sobie sami!
Odpowiedz
3
@ pol
dnia 15.01.2013, 08:45 · Zgłoś
Więc jak nie wspierasz to [...] i przestan pisać bzdury! Kiedyś być może korzystając zesprzętu zakupionego przez WOSP ,[oczywiscie nie życzac ci i tym podobnym chłopskim filozofom]spojżysz na czerwone serduszko i zastanowisz się nad swoim prymitywnym i płytkim myśleniem .
Odpowiedz
1
@ do koles tarzan
dnia 15.01.2013, 10:14 · Zgłoś
co ty facet myslisz,że firma nie dokłada? [...] z wośpem 5 rok, baltic i petrosoft pomaga ,ale to może w połowie to co poszło w górę na światełku! na wośpie się nie zarabia! chyba,że masz agencję artystyczną i współpracujesz z caritasem!!!
Odpowiedz
9
@ ja
dnia 14.01.2013, 11:43 · Zgłoś
super impreza. wielki szacunek dla Oddziału Zamknietego, że mimo trudności dotarli i zagrali !!!
Odpowiedz
3
@ łodyniec
dnia 15.01.2013, 10:54 · Zgłoś
no tak nie ma co ... masz kogo szanować naprawdę ... ciekawe czy wiesz który polski zespół jako pierwszy [...] na potęgę ?
Odpowiedz
6
@ ren
dnia 14.01.2013, 11:33 · Zgłoś
wczoraj było spotkanie w perle z zespołem. Fajni normalni ludzie. Szkoda że tak rzadko dobre zespoły zaglądają do Jasła.
Odpowiedz
-3
@ ton
dnia 14.01.2013, 11:14 · Zgłoś
nie ten dyrektor, dlatego nie dadzą
Odpowiedz
-17
@ mariusz zawisza
dnia 14.01.2013, 11:11 · Zgłoś
czemu szpak z aniom karamon nie śpiewali powinni śpiewać
Odpowiedz
10
@ Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 11:30 · Zgłoś
Ten wybitny artysta o ptasim nazwisku teraz "ciężko pracuje" nad swoimi nowymi wypocinami więc nie miał czasu na takie drobiazgi jak wośp w jaśle a poza tym teraz wielki z niego warszawiak to nie będzie wracał do tego zaścianka...
Odpowiedz
6
@ ren
dnia 14.01.2013, 11:31 · Zgłoś
miasta nie stać na dobry zespół to na dni jasła będzie Szpak i reszta gwiazd jasielskich...
A co do wczorajszego dnia była to najlepsza impreza od dobrych kilku lat
Odpowiedz
10
@ mariusz zawisza
dnia 14.01.2013, 11:10 · Zgłoś
dajcie wszystkie pieniądze na szpital w jaśle to sobie spłaci długi
Odpowiedz
5
@ 18
dnia 14.01.2013, 19:40 · Zgłoś
tak i lekarze dostaną premię noworoczną
Odpowiedz
15
@ Matii-s
dnia 14.01.2013, 10:31 · Zgłoś
Brawo Tak trzymać,
teraz trzeba bedzie poczekać na [...] komentaże w stylu sven-a
Odpowiedz
-7
@ Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 11:31 · Zgłoś
No przykładowo taki komentarz - że wielki dobroczyńca społecznik niejaki Jurek O. twórca orkiestry bierze 100 tyś pensji miesięcznie...
Odpowiedz
2
@ [...]
dnia 14.01.2013, 14:47 · Zgłoś
Aleś [...] jak Tarzan - [...].
Odpowiedz
-5
@ Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 18:35 · Zgłoś
uzasadnij swoją obelgę pod moim adresem ??? Czyż nieprawdę napisałem ??? Więc dlaczego mi ubliżasz ??? Nic innego zapewne nie potrafisz...
Odpowiedz
1
@ do Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 23:36 · Zgłoś
http://www.fakt.pl/Zarobki-Jerzego-Owsiaka-to-nie-kokosy,artykuly,195266,1.html
i tyle zarabia z WOŚP a jak nie wiesz to zajmuję sie produkcja witraży !!!
Odpowiedz
1
@ łodyniec
dnia 15.01.2013, 10:52 · Zgłoś
głupota i nic więcej ! festyny w wakacje są lepszą formą zabawy i mniej kosztowne . jak można mówić o zarobku skoro takiego nie było?
Odpowiedz
49
@ Wolność
dnia 14.01.2013, 10:30 · Zgłoś
A jakie koszta poniosło miasto przy organizacji tej imprezy? Trzeba to zbilansować w tedy będziemy wiedzieć ile zebraliśmy . Bo pieniądze na organizacje imprezy też szły z naszej kieszeni.
Odpowiedz
16
@ jasełko
dnia 14.01.2013, 10:32 · Zgłoś
Jestem tego samego zdania organizacja to pewnie połowa tych pieniędzy !
Odpowiedz
19
@ monthy
dnia 14.01.2013, 10:50 · Zgłoś
Większość zespołów na WOŚP gra za darmo.
Odpowiedz
2
@ T.
dnia 14.01.2013, 10:52 · Zgłoś
Intencja szczytna. Ale bez tej organizacji ile by zebrali?Na pewno dużo mniej.
Żeby zyskać trzeba stracić, tak to działa.
Odpowiedz
31
@ Drapichrust
dnia 14.01.2013, 11:21 · Zgłoś
Widzę podstawy ekonomii u niektórych leżą. Oczywiście im większy huk tym większa kasa ale i większy wydatek. Więc jeżeli bilans będzie kiepski to nie ma co się [...].
Tendencja jest taka, że WOŚP nie można krytykować. Wielka świętość.
Ten kto pisze o graniu za darmo niech lepiej sprawdzi dobrze. Może jakieś kapele niszowe - tak. Reszta już niekoniecznie.
Koszt wynajęcia sceny, sztuczne ognie, koszty poniesione z tytułu obsługi imprezy przez np policję. Ile my jako Jasło z tego będziemy mieli, czas pokaże.
Ja nie dałem na WOŚP. Sama sobie wzięła (koszt imprezy).
Taki prezydent, premier czy minister zdrowia lub odpowiedzialna osoba za stan wyposażenia szpitali powinna się wstydzić pokazywać podczas takiej imprezy.
Przypomnę jesteśmy na 27 miejscu pod względem ochrony zdrowia w europie. Wstyd!!!
Odpowiedz
14
@ Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 11:27 · Zgłoś
Jak ktoś ma dać to i tak by dał, gdyby nawet było nieco mniej, plus koszta organizacji imprez których by nie poniesiono, czy np. bez marnowania DUŻYCH pieniędzy na "światełka do nieba" które przecież nie są za darmo - pieniędzy było by dużo więcej.

Natomiast co do materiału panny ICZ - coś tytuł artykułu nie w stylu waszmość panny - "WOŚP w Jaśle - kto został pobity ???" :)
Odpowiedz
4
@ monthy
dnia 14.01.2013, 12:36 · Zgłoś
Drapihrust

WIĘKSZOŚĆ zespołów gra za darmo albo za koszt dojazdu. Nawet znane zespoły i wiem co mówię.
Jakbyś wczoraj słyszał fajerwerki były sponsorowane przez Baltic Wood.
Odpowiedz
5
@ Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 12:48 · Zgłoś
no to zacnie ze strony Baltic-u nie mniej jednak gdyby te pieniądze dać do zbieranej puli a nie puścić z dymem - innymi słowy - gdyby Baltic dał tyle ile dał a nie było sztucznych ogni to w puli było by więcej... Poza tym Baltic niezłe fajerwerki zapewnił miastu jakieś pół roku temu :D
Odpowiedz
16
@ Akurat zostal pobity.Nie wierzcie w to
dnia 14.01.2013, 12:50 · Zgłoś
Kazdego roku bardziej biedniejemy,bo rząd głębiej sięga nam w kieszeń.Kazdego roku coraz wiecej rodakow wyjezdza za granice i jest nas coraz mniej.Kazdy mlody stąd ucieka.Wątpie żeby pobito rekord.
Odpowiedz
5
@ Drapichrust
dnia 14.01.2013, 13:04 · Zgłoś
@monthy
U nas może, ale trzeba im zapłacić za dojazd, wyżywienie, czasem hotel.
A jak to jest w innych miastach? Bodajże w Gazecie Krakowskiej jest to opisane. Więc śmiem twierdzić, iż nie wiesz do końca. No chyba, że "w TVN tak powiedzieli".
Odpowiedz
3
@ Andrzej
dnia 14.01.2013, 13:44 · Zgłoś
Jesteś niesprawiedliwy(a).Nie masz widocznie własnych dzieci.Nie dotyczy Cię ten problem.Nie życzę Ci abyś kiedykolwiek musiał(a) skorzystać z urządzeń jakie zakupuje Orkiestra.Niestety ja musiałem z tego korzystać.Uratowały one życie osoby,którą to dotknęło.Jak ktoś nic nie robi to się wymądrza.Ja jestem za takimi akcjami.Szczególnie,że państwo jest tak słabe,że nie może tego robić tak jak powinno i do tego zostało powołane.Niech żyje Owsiak i jego Orkiestra!!!
Odpowiedz
5
@ aaaaaa
dnia 14.01.2013, 15:06 · Zgłoś
hahaha zapytaj ile wział oddział zamkniety..za darmo grał??prosze cie
Odpowiedz
-4
@ do Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 16:05 · Zgłoś
pół roku temu to nie Baltic zapewniał fajerwerki a Chrom Styl [...]
Odpowiedz
15
@ ktos
dnia 14.01.2013, 17:04 · Zgłoś
Dane na podstawie oficjalnego sprawozdania WOŚP za 2009 rok:
Zbiórka - 54.506.270,77 zł, z czego na pomoc opisaną w statucie fundacji przeznaczono 28.993.580,43 zł.
Na działalność dobroczynną przeznaczono więc niecałe 54 proc. a gdzie jest reszta? Fundacja wykazuje dochód w wysokości 14.100.823,66 zł i oczywiście znaczna część środków została przekazana na zorganizowanie przystanku demoralizacji - „Przystanku Woodstock”. Wszystko dostępne jest na oficjalnej stronie http://s.wosp.org.pl...ndacji_2009.pdf WOŚP i można porównać.

Warto dla porównania przyjrzeć się sprawozdaniu Caritas z 2009 roku:
Ogółem Caritas Polska zebrało 441.581.695,94 zł. Na pomoc potrzebującym przeznaczył zaś 435.799.984,43 zł, czyli prawie 99 proc. wpływów.

Podsumowując Caritas miało 8 razy większe wpływy, oraz 15 razy większe wydatki na pomoc niż WOŚP.
Tego chyba nie trzeba tłumaczyć i komentować, a każdy o zdrowych zmysłach sam potrafi wybrać kogo należy wspierać!
Odpowiedz
0
@ Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 18:22 · Zgłoś
Czy Baltic czy chrom styl co za różnica... "[...]", to ta sama firma...
Odpowiedz
-2
@ Tarzan-zan
dnia 14.01.2013, 18:28 · Zgłoś
Popieram Cię "ktosiu". Cartias to uczciwa i prawdziwie pomagająca instytucja i robi to bez zbędnego szumu medialnego,a WOŚP to maszyna do wyciągania pieniędzy od ludzi pod szczytnym celem a tak naprawdę - do zarabiania DLA SIEBIE olbrzymich pieniędzy. A do Andrzeja - drogi człowieku - to PAŃSTWO - RZĄD - powinno wyposażyć szpitale w odpowiednie przyrządy i sprzęt, zauważ jak mała jest kwota zebrana przez WOŚP (nawet gdyby nie brali nic dla siebie) w porównaniu do budżetu Państwa i ich rozrzutności... Jak podała prasa - kancelaria miłościwie nam panującego - przez większość z was wybranego Donalda T. na ALKOHOL wydała ponad 70 tyś zł w ciągu roku... Nie wspomnę już o kosztach przelotów miłościwie nam panującego - na mecze piłkarskie czy do swojego domu nad morze... Jedni zbiorą parę milionów - załóżmy nawet że w szczytnym celu i nie myśląc o sobie - a inni - zamiast z budżetu państwa zadbać o to co trzeba to dbają tylko o swoje wygody...
Odpowiedz
10
@ wojtq
dnia 14.01.2013, 18:33 · Zgłoś
Mało że ognie sponsorowała dość zamożna firma, mało że pokaz odbył się znów na boisku S.P.1 bo znów nie było zgody na odpalenie ładunków z okolic płyty rynku to i tak przyjdzie taki Tarzan-zan żeby poględzić i ponarzekać jak to mu źle w tym Jaśle czy to się coś dzieje czy też nie dzieje się nic. A weź chłopie ( i jemu podobni ) rozbiegnij się i pochyl by ściana Cię mogła znaleźć, albo wyjedź stąd jak tak bardzo Ci się tu nie podoba. Ostatecznie możesz też zażyć Prozac na radość życia. Może wtedy ujrzysz świat w pięknych barwach i przestaniesz w końcu [...].ić jak [...].
Odpowiedz
2
@ jasełko
dnia 14.01.2013, 18:34 · Zgłoś
Narzekanie tylko, Boże, nikomu nie dogodzi...jakby nie bylo zespołów i fajerwerków to zebranoby duzo mniej, jestem pewna. Poza tym przy takich akcjach to sponsoring dziala, tak jak kolega napisał, Baltic zasponsorował sztuczne ognie, ktos inny zlicytowany wyjazd na weekend do Krynicy, zespół wystapil za free itd...ogarnijcie sie troche...
Odpowiedz
-1
@ 18
dnia 14.01.2013, 19:38 · Zgłoś
masz na myśli pożar to nie Baltic się palił a lepiej by pracownikom dali tą kase a nie na [...] wydawali
Odpowiedz
4
@ aazzaa
dnia 14.01.2013, 19:47 · Zgłoś
idź do szpitala i zobacz za ile kasy jest sprzętu z WOŚP
Odpowiedz
-2
@ w 2009r nie zebrali takiej kasy!!!
dnia 14.01.2013, 20:11 · Zgłoś
Caritas nie jest rozliczane z kasy!!! poczytaj sobie o tym i później się wypowiadaj!!! WOŚP jest rozliczane z każdego grosza a Caritas nigdy nie ujawnia. Był ten temat poruszany wielokrotnie. Państwo nie ma żadnego prawa do kontrolowania Caritasu. poszukaj sobie i poczytaj!!! dając 1zł na WOŚP to 80groszy idzie na pomoc a 20 groszy na działalność WOŚP. Caritas na swoja działalnośc bierze ponad 80% a reszta na pomoc!!!
Odpowiedz
-1
@ zxzxxz
dnia 14.01.2013, 20:21 · Zgłoś
w 2009 roku zebrali ponad 40 milinów a nie taka kwotę. chyba te dane masz od księdza z kazania!!! http://s.wosp.org.pl/Files/Sprawozdanie_XVI_inal.pdf CARITAS komuś pomada?? chyba tylko sobie!!!
Odpowiedz
1
@ RR
dnia 14.01.2013, 21:31 · Zgłoś
Andrzej popieram!!!
Odpowiedz
3
@ olo
dnia 14.01.2013, 21:33 · Zgłoś
ktoś

a podaj dane z 2010, 2011 i 2012 roku :))
Odpowiedz
6
@ do @ ktos
dnia 14.01.2013, 23:01 · Zgłoś
cytuje "Warto dla porównania przyjrzeć się sprawozdaniu Caritas z 2009 roku:
Ogółem Caritas Polska zebrało 441.581.695,94 zł" a w raporcie z roku 2009 na stronie CARITASU jest KWOTA WYDANA NA POMOC 274 198 679,91 zł i GDZIE JEST 167 383 016,03 zł??? http://caritas.pl/images/stories/raporty/RAPORT_CP_2009.pdf COŚ DANE TWOJE BARDZO KOMBINOWANE!! (pewnie z plebani klikasz)
A tak na marginesie WOŚP za finał w 2009roku wydało 40.731.958,20 zł
http://s.wosp.org.pl/Files/sprawozdanie_xvii_final.pdf
Odpowiedz
3
@ do @ ktos
dnia 14.01.2013, 23:10 · Zgłoś
XVII Finał WOŚP, 11 stycznia 2009 r.
Temat Finału – Wczesne wykrywanie chorób nowotworowych u dzieci
Kwota zebrana: 11 011 771,01 USD
Ilość Sztabów w Polsce – 1500 sztabów
Ilość Sztabów za granicą – 27
Arabia Saudyjska – 1 sztab
Austria – 1 sztab
Bośnia i Hercegowina – 1 sztab
Francja – 1 sztab
Grecja – 1 sztab
Holandia – 1 sztab
Irlandia – 4 sztaby
Kanada – 3 sztaby
Kosowo – 1 sztab
Liban – 1 sztab
Niemcy – 4 sztaby
Szkocja – 1 sztab
USA – 3 sztaby
Wielka Brytania – 4 sztaby

120 tysięcy wolontariuszy
120 tysięcy tekturowych puszek
ZŁOTE SERDUSZKA: 3 753 559,90 pln,
ZŁOTE KARTY TELEFONICZNE: 394 461,00 pln,
WPŁYWY Z SMS: 3 160 870,00 pln,
KARTY KREDYTOWE POLCARD: 456 840,44 pln,
Odpowiedz
1
@ jaślanin
dnia 15.01.2013, 18:30 · Zgłoś
ale nie Oddział Zamknięty, oni zdarli kasę ze Stowarzyszenia, które organiowało imprę - jak sądze
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 15.01.2013, 19:57 · Zgłoś
ale czy tak ciezko zrozumiec ze tych pieniedzy bez imprez by nie bylo.Firma daje fajerwerki i w ten sposob sie reklamuje a dziala na szczytny cel,a bez imprezy miala by to daleko gdzies i nic by nie dala.Ludzie zrozumcie to wreszcie i nie pitolcie bzdur.
Odpowiedz
2
@ klima
dnia 15.01.2013, 23:13 · Zgłoś
akurat nie szly ani z naszych ani z twoich,zanim cos komentujesz to zorientuj sie wczesniej
Odpowiedz
1
@ hm...
dnia 17.01.2013, 23:40 · Zgłoś
WOŚP gra jeden dzień...:)...na 365;)
Odpowiedz
1
@ WOJ
dnia 18.01.2013, 10:30 · Zgłoś
szkoda ze co niedziele zbierają na caritas przez cały rok.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.