Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Złoty Gryf w rękach grupy „Street Elite”

60
Jasielskie grupy taneczne prowadzone przez Tomasza Berkowicza 12 i 13 marca, brały udział w II Podkarpackim Przeglądzie Dziecięcych i Młodzieżowych Zespołów Tanecznych „ZŁOTY GRYF” 2010, który odbył się w Dębicy. Jasielska grupa „Street Elite” ze Studia Tańca „Podkarpacie” w Jaśle zajęła pierwsze miejsce i przywiozła Złotego Gryfa do Jasła.

 
Wyżej wymieniona grupa wystąpiła w II kategorii wiekowej (13 - 18 lat). Nie była to jednak pierwsza wygrana zgranego zespołu, wcześniej wywalczyli III miejsce na Międzywojewódzkim Przeglądzie Dziecięcych i Młodzieżowych Zespołów Tanecznych „ABRAKADABRA” w Leżajsku.

 
Jednak na tych zwycięstwach nie poprzestaną. Aktualnie przygotowują się do następnych imprez tanecznych, zostali zaproszeni do III Podkarpackich Mistrzostw Formacji Tanecznych.

Grupa wystąpiła w składzie: Banach Justyna, Bracik Ewa, Hap Dominika, Jarek Klaudia, Juszczyk Paulina, Kudłacz Tomasz, Mularska Agata, Salacha Magdalena, Stęgowska Katarzyna, Tubek Aleksandra, Wojdyła Basia, Klimkiewicz Karina oraz Sonia Zwoleńska.

 
W dniu 12 marca br. odbywał się przegląd przeznaczony dla grup rozpoczynających swoją przygodę z tańcem (forma przeglądu bez ocen sędziowskich), i tu nie zabrakło Jasielskich akcentów. Bardzo dużym powodzeniem cieszyła się grupa „Rising Stars” ze Studia Tańca „Podkarpacie”, również prowadzona przez Pana Tomka Berkowicza, najmłodsi zaprezentowali dwa układy w stylu Hip Hop.

 
W skład grupy „Rising Stars” wchodzi 20 osób w wieku od 6 do 10 lat, startowali w przedziale wiekowym 7-12 lat. Nasze „wschodzące gwiazdeczki” także zostały zaproszone na Podkarpackie Mistrzostwa Formacji Tanecznych.

Grupa wystąpiła w składzie: Bieniarz Julia, Brągiel Ola, Kantor Kuba, Kobak Julia, Konik Łukasz, Krzyszczuk Zuzia, Lechowski Konrad, Machaj Patryk, Owsiak Wiktoria, Podolska Luiza, Rodak Kinga, Sanocki Dawid, Sołtys Natalia, Substelna Kinga, Szajnicka Weronika, Szczepanik Julia, Tęcza Emilia, Żółtek Julia.

 
W kategorii Starszej zatańczyła również grupa „Middle Group”, która jest drugą starszą od maluchów formacją taneczną działającą przy Studiu Tańca Podkarpacie, gdzie prowadzącym zajęcia również jest Tomasz Berkowicz. „Middle Group” na swoim premierowym występie podobnie jak „ Rising Stars” zatańczyła dwa układy.

Grupa wystąpiła w składzie: Brągiel Paulina, Gaweł Miłosz, Juszczyk Tomasz, Kantor Roberta, Kędzior Karolina, Kraus Adam, Paryś Sebastian, Praszek Jakub, Śliwińska Katarzyna, Wysocka Dagmara.

Na przeglądzie w Dębicy nie zabrakło także innych grup Jasielskich. Równie dobrze wypadła grupa R-Revolution z Jasielskiego Domu Kultury w Jaśle prowadzona przez Katarzynę Korone, zajmując trzecie miejsce i przywożąc Brązowego Gryfa. Dębica gościła również grupę Candy Crew, First Style Crew z Jasła.

W imprezie „Scena Debiuty” gościła także grupa MOONS z Młodzieżowego Domu Kultury w Jasie, prowadzona przez Dominikę Tomasik.

Wszystkim Grupom życzymy dalszych sukcesów na tanecznych deskach.


Tomasz Berkowicz


Reklama

Komentarze: 60

Dodaj komentarz Widok:
1
@ kate zwo
dnia 16.03.2012, 22:39 · Zgłoś
ta sonia szpeci ten zespół tą swoją małpkowato ryjkowatą twarzą, wydaje jej się tak jak jej głupiutkiej starszej siostrze, że jest gwiazdą. Obydwie jednakowo żałosne i sprośne
Odpowiedz
0
@ olka 8888
dnia 30.11.2011, 20:41 · Zgłoś
jak sie nazywa ta piosenka http://www.youtube.com/watch?v=fXX1W9MXe2c czas 1:42
Odpowiedz
1
@ brednie
dnia 25.12.2010, 00:13 · Zgłoś
Totalne brednie w tych komentarzach.. żal ludziom [...] ściska..
Odpowiedz
0
@ ....
dnia 10.05.2010, 08:59 · Zgłoś
uważam że street elite nie powiedziało: chcemy mieć 1 miejsce.. ktoś inny to zaplanował.
Odpowiedz
0
@ bla bla
dnia 21.04.2010, 19:44 · Zgłoś
a konkursy taneczne to konkursy taneczne i powinno sie grac fair
Odpowiedz
2
@ ***********
dnia 19.04.2010, 22:29 · Zgłoś
popieram "***" taniec to radość.
Odpowiedz
0
@ hm
dnia 14.04.2010, 19:54 · Zgłoś
Pięknie powiedziane i niech lepiej na tym się skończy tak bezsensowna dyskusja xD
Odpowiedz
0
@ ***
dnia 13.04.2010, 15:15 · Zgłoś
ja się może nie znam na sędziowaniu, ale wydaje mi się, że to jury nie składało się tylko z "mamy", a w jego skład wchodziły też inne osoby, nieprawdaż?? zakładając, że było trzech jurorów, to jeden z nich nie mógł decydować o wyniku ;pp więc nawet jeżeli "mama" oddała swój głos na SE, to co najmniej jeszcze jeden z pozostałych jurorów musiał zrobić tak samo ;DD tak więc myślę, iż oczernianie tutaj kogokolwiek jest co najmniej nie na miejscu i świadczy tylko i wyłącznie o ... <pozostawiam otwarte zakończenie> ;DD to by było na tyle z mojej strony ;pp

pozdrawiam =D

PS.zastanówcie się, czy aby na pewno warto drzeć koty, hmmm....??? TANIEC to radość i zabawa, która powinna sprawiać wszystkim przyjemność, a nie poróżniać... Uważam, że każdy zespół próbuje zaprezentować się jak najlepiej i należy to docenić... Wydaje mi się, że jeżeli ktoś dodaje cząstkę siebie do każdego tańca, to staje się on niepowtarzalny i magiczny, a technika schodzi na dalszy plan...
Odpowiedz
-1
@ ajajaj
dnia 12.04.2010, 16:29 · Zgłoś
... nie bylo by problemu jakby "grali czysto" a wszystko przez to ze sobie zalatwili pierwsze miejsce:P tak to kazdy moze,kto ma mame w jury ^^na ten temat to juz sie nikt nie wypowie nie? a szkoda ^^ na miejscu SE byłoby mi wstyd, a ten Złoty Gryf to raczej wiekszego znaczenia teraz nie ma. Niech sobie tancza.
Odpowiedz
1
@ ...
dnia 11.04.2010, 21:38 · Zgłoś
do "Nutralny kolega" to niech każdy wypowie swoje negatywne bądź pozytywne zdanie prosto w oczy zarówno dziewczynom z JDK-u jak i grupie Street Elite.
Odpowiedz
0
@ ktos
dnia 11.04.2010, 21:35 · Zgłoś
Woow... jaki odzew ze strony wielkiego 'fana' z JDK-u... tu non stop oczerniają grupe Street Elite ale taaaakiej obrony jak ta to jeszcze nie było xD widać ze ktoś ma fioła na punkcie nieskazitelności tej grupy...(o JDK chodzi:p)
Odpowiedz
0
@ Nutralny kolega
dnia 11.04.2010, 15:16 · Zgłoś
Do "Do mamy" :
Dość tego! Jakim prawem oskarżasz grupę z JDKu o takie rzeczy, króre nawet nie miały miejsca?! Nie wiem czy jestes chory, masz porażenie mózgowe, jesteś [...] dzieckiem czy jeszcze coś innego ale skoro "tańczysz" to powinieneś wiedzieć, że na różnego rodzaju konkursach i przeglądach, które miały miejsce do tej pory i w których brały udział wyżej wymienione formacje taneczne nie zdarzyło się aby w danej kategorii występował tylko jeden zespół. Musiałaby to być bardzo mała i niezorganizowana impreza, która z jednym zespołem na kategorie nie miałaby najmniejszego sensu. Pragnę zaznaczyć jeszcze jeden, bardzo istotny fakt, iż jeśli na kategorie przypadłaby tylko jedna formacja, ta ów formacja nie mogłaby przejść do następnego etapu, gdyż nie miałaby z kim rywalizować.

Masz jeszcze jakieś wątpliwości człowieku?

Na przyszłośc radzę Ci nie wypisywać takich komentarzy, czy to na jednostki społeczne czy na cała grupę ludzi, jak to zrobiłeś powyżej ponieważ to wiąże się z konsekwencjami i może się dla Ciebie skończyć nieprzyjemnie. Jeśli chcesz wyrazić swoje zdanie negatywne lub pozytywne na temat jakiegoś człowieka bądź grupy ludzi radzę wypowiadać je prosto w oczy, lecz takiego czynu mogą dopuścić się jedynie osoby posiadające charakter i odwagę, której sądzę Tobie brakuje.

Zastanów się dobrze czy chcesz jeszcze powiedzieć coś na temat dziewczyn tańczących w JDKu, znając ich charakter i temperament poradziłyby sobie z Tobą zawodowo i elegancko!

Pozdrawiam!
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 11.04.2010, 13:45 · Zgłoś
byłam w MDK-u nie raz na warsztatach nawet i płatnych i niestety stwierdzam, że nie było ciekawie. szkoda było się wybierać.
zazdrość, zazdrość, zazdrość.
Odpowiedz
0
@ mama
dnia 11.04.2010, 10:31 · Zgłoś
Nic nie wymyslam warsztaty w jdku na feriach czy w mdku byly darmowe ^^ kto sie z jdku chwalil? i jaki jedyny zespol w kategori? bo chyba o czyms nie wiem. i nie mozliwe zeby w danej kategori wystepowal tylko jeden zespol. sam sie zastanow co piszesz. smiech na sali puste krzesła.
Odpowiedz
0
@ Do mamy
dnia 10.04.2010, 14:57 · Zgłoś
Tak, nie do pomyślenia że takie rzeczy wymyślasz ;p
i jakby były darmowe to by chodzili ;p
hmm...po za tym ja słyszałem jak to się z jdku chwalili że gdzies tam przeszli....cięzko było jeśli się było akurat jedynym zespołem z kategorii??

Lepiej dajcie sobie siana z takimi wypowiedziami ;p
Odpowiedz
-2
@ ktos
dnia 10.04.2010, 13:29 · Zgłoś
hahaha ale g o w n o !!! znaczy to [...] elite :D
Odpowiedz
0
@ mama
dnia 08.04.2010, 19:44 · Zgłoś
Przeciez niektóre warsztaty sa darmowe ;/ i nikt tu nie zazdrosci. Jak chcecie zdrowe wspolzawodnictwo to sory ale takie akcje typu "moja mama jest w jury wiec mamy zapewnione pierwsze miejsce" to jest nie do pomyslenia.
Odpowiedz
1
@ ojeeej
dnia 08.04.2010, 19:25 · Zgłoś
A ja z kolei nie widziałam nikogo z jdk-u mdk-u na warsztatach z hip hopu w Studiu grupy SE. Bożydarku moj kochany, jak uważasz, że my tanczymy towarzyski, alboo po prostu nie tanczymy hip hopu to sie grubooo mylisz;p radze się podszkolić troche w wiedzy o tańcu:). 'Ale po co chodzic na takie warsztaty.. po co uczyc sie nowych styli czy to hip hopu, house'u, wackingu, danceholl'u.. :/jak mozna pos[...]c i pomachac
rekami.' - zapraszamy na zajęcia cwaniaczku:D
Odpowiedz
0
@ lol
dnia 07.04.2010, 19:17 · Zgłoś
Chciałam tylko powiedzieć że ktoś tu bardzo zazdrości xD w jdku mieli dwa inne układy, to po primo a po secundo xD chodzi chyba o dobrą zabawę ;) Taniec jest wspaniały wtedy gdy jest ZDROWE współzawodnicwto. Mi tam oba jasielskie teamy się podobają, oba są odmienne i niech tak zostanie a to że ktoś nie ma ochoty wydawać na warsztaty kilkadziesiąt złotych to jego sprawa.
Odpowiedz
-1
@ Bożydar
dnia 07.04.2010, 14:34 · Zgłoś
Prawda w oczy kole nie? Kto uczy Street tanca? Pan B. tancerz towarzyski? I co wy tanczycie? Nie raz były juz organizowane warsztaty taneczne w JDK, w MDK czy na sali w gim. Jeszcze nigdy nie było na nich zadnego tancerza ze Street Elite. Ale po co chodzic na takie warsztaty.. po co uczyc sie nowych styli czy to hip hopu, house'u, wackingu, danceholl'u.. :/jak mozna pos[...]c i pomachac
rekami. pozdro.
PS. no to uwazamy niech nas [...] Elite "zaskoczy nowym układem"
Odpowiedz
1
@ xxx
dnia 05.04.2010, 18:22 · Zgłoś
luudzie :D radze tylko, że jak nie jesteteście niedoinformowani jak "(nie)znajoma" to po prostu wstrzymajcie się od głosu. myslę, że street woli zatańczyć dobrze wyćwiczony układ niż jakieś układziki, wyćwiczone w miesiąc. uważajcie, bo street jeszcze was zaskoczy z nowym układem. lepiej zamiast komentować idźcie ćwiczyć, nie róbcie tak, że tu obrażacie wszystkich dookoła a potem się okazuje że wcale racji nie mieliście. to co napisała (nie)znajoma w ostatnim akapicie to już naprawdę przesada. sama przyjdź i wyćwicz taki układ. a przypominam, że w Leżajsku nie było fajnego jury a street elite samo sobie to miejsce wywalczyło. ludzie, powtarzam jeszcze raz, że jak jesteście niedoinformowani to się od głosu wstrzymajcie ! pozdro
Odpowiedz
-1
@ hahaha
dnia 01.04.2010, 00:53 · Zgłoś
Wiecie, tu raczej chodzi żeby się czegoś w tańcu nauczyć. Innych technik, żeby poprostu iśc na przód. A nie tańczyć ciągle te same układy, które naprawdę już się nudzą. Ludzie, prosze Was .. ;) Wymyślcie co innego. Bo co macie z tego ? Stoicie w miejscu i nic nie robicie. Czekacie na cud, aż trafi się fajne jury i przyzna Wam 1 miejsce ;D hahahhaa xD czekajcie dalej . ;]
Odpowiedz
-1
@ xyz
dnia 26.03.2010, 22:01 · Zgłoś
(nie)znajoma i znów się mylisz haha:D oba układy były inne od tych tańczonych w Dębicy:D oj ludzie haha:D
Odpowiedz
0
@ znajomy
dnia 26.03.2010, 19:01 · Zgłoś
w pierwszy dzień wszyscy dostawali wyróżnienia... <żal?> a w drugi dzień mama pana B . była w jury więc nie dziwne że mieli 1 miejsce<żalll>
Odpowiedz
1
@ (nie)znajoma
dnia 25.03.2010, 19:39 · Zgłoś
no fakt jeden był "inny" :) ale co z tego jak i tak wszystkie układy SE sa na jedno kopyto, że sie tak wyraze. niczym sie od siebie nie różnia, ciągle te same kroki powtarzane non stop az do znudzenia... Jedynie dobór piosenek inny ^^ to by było tyle z mojej strony.
Odpowiedz
-1
@ ...
dnia 24.03.2010, 21:05 · Zgłoś
do (nie)znajoma: w Dębicy nie były te same układy co w JDK-u. nie pisz na temat czegoś o czym nie masz pojęcia =)
Odpowiedz
0
@ (nie)znajoma
dnia 24.03.2010, 18:01 · Zgłoś
nauczcie sie czytać.. mówiąc o "[...] festynach" nikt nie miał na mysli wystepów w jaśle czy w galeri.. Na przeglądzie w JDK-u SE nawet wyroznienia nie dostali.. z tymi samymi układami pojechali do Debicy i tam nagle pierwsze miejsce? dziwne..a poza tym długo nie pociagna tanczac te same układy. nie pisze tego z zazdrosci bo nie ma im czego zazdroscic. (chyba ze znajomosci w jury) pozdrawiam.
Odpowiedz
0
@ O.N.A
dnia 23.03.2010, 20:24 · Zgłoś
do koniec świata:
" co głupiemu po rozumie jak go nie ma" - tak Cię podsumuję :)
Odpowiedz
1
@ ....................
dnia 23.03.2010, 18:53 · Zgłoś
do "koniec świata"
Zawsze jest sie fajnie nabijać z kogoś. Zapraszamy w takich razie na zajecia. Pokażesz co potrafisz! :/
Odpowiedz
1
@ ktos
dnia 23.03.2010, 18:07 · Zgłoś
koniec swiata...
po [...]? jakich [...]?! np. otwarcie galerii, czy występ na rynku w jaśle, to są [...] występy? haha wiesz, prędzej z Ciebie się można pośmiać, niż z tej grupy.
A co, boisz się, że do Twojego zespołu się odnoszą? To się nie bój, to było uogólnienie, bo w przeciwieństwie do Ciebie uważam, że wszystkie grupy mają w miarę fajne układy, i nie będę się rozpisywać, czy oczerniać jakiegoś trenera że są po prostu beznadziejni(to wynika z tego co większość pisze o grupie street...).
Nawet nie ma co się z Tobą wdawać w dyskusje, w takim przypadku to żadne argumenty nie pomogą.


Co za zazdrość w Was siedzi?! Luuudziee...
Odpowiedz
-1
@ koniec swiata
dnia 22.03.2010, 22:45 · Zgłoś
buahahaha buahahaha hahaha street elite i zloty gryf buahahahahaha

do ktos:
skoro maja tyyyle układow to dlaczego nawet po [...] festynach tancza ten sam...posmiewisko z siebie robicie a od innych sie odstosunkujcie bo nikt inny wiecej nie oszukuje tak jak wy! a te słowa o ledwo nauczonych i nie zsynchronizowanych układach w ktorych kazdy patrzy po bokach bo nawet nie wie co dalej tanczyc, z miną grobową to przepraszam bardzo ale do jakiego zespołu sie odnosza?!

Ja osobiscie zycze wam z calego serca abyscie zostawili taniec w spokoju bo to co wy robicie nadaje sie najwyzej na [...] potancowki...aha no i festyny! buahahahaha buahahaha
Odpowiedz
0
@ ^^
dnia 21.03.2010, 14:13 · Zgłoś
to było oczywiste, że pojawią się tutaj zazdrośnicy ;) tak jak ktoś napisał wyżej. to chyba oczywiste, że na pokazy wybiera się najlepsze układy. ale widocznie inni tego nie rozumieją :) ah zazdrośnicy zawsze będą.
Odpowiedz
-1
@ ktos
dnia 21.03.2010, 12:15 · Zgłoś
taak zgadzam sie z tym kilku kropkiem '....' przede mną;D
Street Elite ma na prawde duzo układów, a jak ktoś wczesniej napisał ze jezdzą od 3 lat z jednym, a inni sie uczą co miesiąc nowy i z nowym jezdzą. I nic nie zdobywają!! To ja nie wiem co lepsze, jezdzić z wyćwiczonymi, super choreografiami czy z jakimiś ledwo nauczonymi i nie zsynchronizowanymi, co kazdy patrzy po bokach bo nawet nie wie co dalej tanczyc, z miną grobową.
Odpowiedz
0
@ ....
dnia 20.03.2010, 16:07 · Zgłoś
widzę, że niektórych zazdrość zżera :]
street elite ma wiele układów ale do pokazów wybierają te najlepsze.
pozdrawiam
Odpowiedz
-2
@ xyz
dnia 20.03.2010, 12:23 · Zgłoś
street elite wymiata w hip hopie - nie skomentuje tego.. Do ";)" Oj chyba jednak była..
Odpowiedz
-1
@ XOP
dnia 19.03.2010, 20:36 · Zgłoś
gratuluje ale nie uwazam ze jak ta cala elita przez 3 lata umie 1 uklad to nalezy jej przyznac nagrode
a poza tym nagroda w ogole nie nalezala sie Panu Tomkowi B.
Odpowiedz
-2
@ ktoś
dnia 18.03.2010, 19:18 · Zgłoś
Sory wielkie no właśnie ja też bym chciała , żeby moja mama była w jury to napewno byśmy wygrali ; //.. załosne trochę .. no i jak się ma tylko dwa uklady przez caly czas i wszystkie wystepy to jak sie tanczy jeden uklad ponad rok no to pewnie ze najlepsi bd. a nie tak ja inne lepsze grupy robia uklad miesiac i trenuja go kilka razy i swietnie zatancza i maja co chwile nowe lepsze uklady ... ; // ... zal mi troche tego ..
Odpowiedz
-1
@ szuka
dnia 18.03.2010, 19:16 · Zgłoś
mam do wszystkich pytanie szukam jakiejs szkoly tanca w Jasle hip-hop i chcialabym kontakt lb jakis link z gory dziekuje !:)
Odpowiedz
-2
@ benek
dnia 17.03.2010, 22:47 · Zgłoś
jesli chodzi o towarzyski z 'podkarapacie' to mysle, ze prawda lezy, jak zawsze, gdzies po srodku.
btw nawet gdy trener sie opieprza to parze jesli sie chce to cos zrobi, bo trener sobie moze gadac i gadac i pokazywac a i tak nic z tego nie bedzie jesli sie komus[parze] zwyczajnie nie chce.
Odpowiedz
-2
@ EMILKATECZKA
dnia 17.03.2010, 21:19 · Zgłoś
O TANCZYŁAM TAM
Odpowiedz
0
@ mgr
dnia 17.03.2010, 21:14 · Zgłoś
"... niech sie lepiej studiotanca "podkarpacie" lepiej wezmie za pary turniejowe z towarzyskiego bo są 1000 lat przed [...]!!! :/..."
Dziekujemy autorowi tego tekstu ... bo w sumie lepiej byc 1000 lat przed muzynami ... jak 1000 lat ZA [...] ... proponuje lepiej się zapoznać z polskimi związkami frazeologicznymi.
Odpowiedz
-2
@ MAN
dnia 17.03.2010, 17:25 · Zgłoś
to ONI =D ja to jestem za tym, żeby Klaudia tańczyła w tej kiecce co na ND - miodziooooooo!!! wtedy to byłoby na co popatrzeć ;DDD
Odpowiedz
-2
@ Omg
dnia 17.03.2010, 17:17 · Zgłoś
NIe wydaje CI się;)
Brawo jeszcze raz ';D Ładnie reprezentujecie Jasło ;)))
Odpowiedz
0
@ mafredka.
dnia 17.03.2010, 08:04 · Zgłoś
Z tego co się orientuję to aby zostać członkiem jury nie wystarczy być tylko mamą, ale trzeba mieć też uprawnienia i jakąś wiedzę. Na pewno o protekcji nie może być mowy w tym przypadku. Jestem osobą postronną, interesuję się trochę tańcem i obserwuję rozwój Studia Tańca "Podkarpacie". Cieszy mnie to i powinno cieszyć wszystkich jaślan, że młodzież garnie się do tańca i potrafi tańczyć pod okiem świetnych nauczycieli. Tancerze reprezentują swoje umiejętności i Jasło. Szkoda tylko, że tak mało możemy ich oglądać. A tym, którzy komentują, że tancerze z towarzyskiego są 1000 lat przed [...] to proponuję przynajmniej raz przyjść na trening i spróbować tańczyć. Jeszcze raz brawo!!! BRAWO!!! : ))
Odpowiedz
-1
@ dance
dnia 16.03.2010, 22:21 · Zgłoś
albo mi się wydaje, albo to właśnie Klaudia i Tomek tańczyli na Darze Noworocznym =D byli kapitalni <33
Odpowiedz
-2
@ KIKI
dnia 16.03.2010, 22:19 · Zgłoś
Miłosz G. jest THE BEST:))))
Odpowiedz
-2
@ ;)
dnia 16.03.2010, 22:16 · Zgłoś
tak się składa, że decyduje przewodniczący jury ;) a akurat mama nim nie była
Odpowiedz
-2
@ ich liebe dich!!!
dnia 16.03.2010, 22:10 · Zgłoś
moja Klaudii ;********
Odpowiedz
-2
@ ...
dnia 16.03.2010, 20:49 · Zgłoś
to ze w hip-hopie wymiatają to niech sie lepiej studiotanca "podkarpacie" lepiej wezmie za pary turniejowe z towarzyskiego bo są 1000 lat przed [...]!!! :/
Odpowiedz
1
@ marylka
dnia 16.03.2010, 20:02 · Zgłoś
zlej tanecznicy przeszkadza i rąbek u spódnicy
Odpowiedz
-2
@ ola
dnia 16.03.2010, 19:27 · Zgłoś
No właśnie w jury była przez przypadek mama:-(( Nie każdy ma takie szczęście.
Odpowiedz
-1
@ Jakiś
dnia 16.03.2010, 19:27 · Zgłoś
Gratuluję;) Wytańczyliście swoje ;)
Odpowiedz
0
@ :))
dnia 16.03.2010, 18:30 · Zgłoś
no pięknie SE :) gratulacje !!
Odpowiedz
-2
@ ktoos
dnia 16.03.2010, 17:56 · Zgłoś
oooj coś widze, że niektórych już zazdrość zżera..
Odpowiedz
-1
@ margola
dnia 16.03.2010, 17:42 · Zgłoś
gratulacje! street elite wymiata!:)
Odpowiedz
-3
@ kzk
dnia 16.03.2010, 17:41 · Zgłoś
gracias, Domi i spółka, gracias ;D :))
Odpowiedz
-2
@ ...
dnia 16.03.2010, 17:26 · Zgłoś
też bym chciała zeby moja mama była w JURY który ocenia grupy uczestniczące...
Odpowiedz
-3
@ była. ;p
dnia 16.03.2010, 15:36 · Zgłoś
:DD
my, Wy i oni! ;]
Odpowiedz
-2
@ ;*********
dnia 16.03.2010, 15:21 · Zgłoś
love you Tomek K. <3333333333333333333333
Odpowiedz
-1
@ jn.
dnia 16.03.2010, 12:53 · Zgłoś
żałosne troche.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.