Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Burmistrz chce zmian w strefach płatnego parkowania

138

Zmiany w organizacji w strefach płatnego parkowania zapowiedział w mediach społecznościowych burmistrz Adam Kostrząb. Na najbliższej sesji Rady Miejskiej Jasła odbędzie się dyskusja nad uchwałą ze zmianami, które zaproponował.

Propozycje burmistrza obejmują między innymi zmiany w godzinach płatnego parkowania. Obecnie godziny te wyznaczone są od 7.00 do 17.00. Kostrząb chce, aby nowe godziny obowiązywały od 8.00 do 16.00, argumentując, że dzięki takiemu rozwiązaniu rodzice będą mogli odwozić dzieci do szkół, bez konieczności każdorazowego płacenia za parkowanie.

Zmiany w projekcie mają objąć również ulgi dla posiadaczy Jasielskiej Karty Mieszkańca, która uprawniać ma ich właścicieli do trzydziestominutowego darmowego parkowania, po odebraniu specjalnego biletu z parkometru. Projekt zakłada również 20 procentową zniżkę na abonament dla posiadaczy takiej karty.

Adam Kostrząb proponuje również wprowadzenie „strefy zero”, która obejmować ma centrum miasta, w okolicach jasielskich urzędów. Strefa ta będzie się charakteryzowała wyższymi opłatami, co według burmistrza ma zapewnić większą rotacje miejsc parkingowych i ułatwić załatwianie spraw w urzędach.  Strefa z wyższymi opłatami ma obejmować  okolice Urzędu Miasta, Starostwa Powiatowego oraz ZUS.

Magistrat planuje wydawanie Jasielskiej Karty Mieszkańca od połowy stycznia.

O wprowadzeniu dodatkowych stref płatnego parkowania informowaliśmy  tutaj: Strefa płatnego parkowania – poszerzona

Temat wywołał szeroką dyskusje wśród naszych czytelników, a zasadność niektórych rozwiązań była bardzo ostro krytykowana.

AJ

Reklama

Komentarze: 138

Dodaj komentarz Widok:
2
@ realista
dnia 06.01.2025, 15:45 · Zgłoś
Wszystkie parkingi powinny być bezpłatne. Tak jak jest na terenach miast mądrych włodarzy. Nawet nie ma straży miejskiej i jest porządek idealny.
Odpowiedz
2
@ darek
dnia 06.01.2025, 19:25 · Zgłoś
Tak jak piszesz jest w Stalowej Woli. Wszystkie parkingi są wyznaczone i bezpłatne. Nie ma też straży miejskiej. Kiedyś była, ale władze miasta zlikwidowały ten organ ucisku i prześladowań mieszkańców.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 06.01.2025, 21:03 · Zgłoś
-4
@ 6Nr juhu
dnia 05.01.2025, 22:58 · Zgłoś
W strefie 0 zrobić darmochę dla drogich bryk.
Odpowiedz
1
@ olo
dnia 05.01.2025, 08:38 · Zgłoś
Już pisałem tutaj jak oczyścić rynek , było to ze cztery lata wstecz . Propozycja była taka jak to zrobiła policja , Wszelkie instytucje służące klientowi wybudować w obrębie miasta z dużym parkingiem . Wiele spraw to ulepszy i załatwi . Przynajmniej urzędnik będzie siedział za biurkiem …zwłaszcza ten w szpilkach .
Odpowiedz
3
@ olo
dnia 05.01.2025, 08:29 · Zgłoś
Już widać że podlizuje się mamuśką bo tymi suwami nie mogą pod samym wejściem szkoły zaparkować . Co do parkingu Fary to urzędnicy opanowali to miejsce postojowe. Proponuje godzinę darmową , każdą następną płatną . Tak zrobić jak to jest pod galerią . Nie będzie wyjątków dla tych [...] z urzedów . Tam jest dobre miejsce dla klientów instytucji , w mieście większość pracownikow sklepów i innych instytucji płaci abonament , …ta cwana elita z ratusza i z starostwa tez może płacić Burmistrz niech nie szuka pięniędzy u podatników , tylko zacznie działać kompleksowo nawiązując kontakty biznesowe ściągając do Jasła producentów , same sklepy nie wystarczą gdzieś trzeba na to wszystko zrobić . .
Odpowiedz
5
@ Łojej co za aglomeracja.
dnia 04.01.2025, 13:55 · Zgłoś
Aby załatwić sprawę w urzędzie zostawię autko dalej gdzieś na skraju drogi częściowo na chodniku za darmo i się przejdę przecinając spacerkiem tą mega aglomerację.
Dużą pomocą jest parking koło Fary w pobliżu rynku - niedaleko urzędów i za darmo - już niestety trudno tam miejsce znaleźć.
Biedne to jasło z tymi parkingami.
Na parkingi wielopoziomowe nadziemne to nas chyba nie stać (marzenie ściętej głowy) - a potem te opłaty - pomarzyć zawsze można.
Odpowiedz
4
@ Qq
dnia 04.01.2025, 22:34 · Zgłoś
Właśnie parking obok Fary ma ten plus/minus że tam wpychają się Jasielscy urzędnicy bo to teren Fary a nie Miasta i jest za darmo. A zrobiło by miasto parking tak z 1ha na obrzeżach (np w strefie inwestycyjnej Warzyce) taki darmowy, i puścić MKS co 20 minut do Rynku. Darmowy. I urzędnicy i petenci by nie blokowali centrum miasta,to i po godzinach pracy zakorkowania by nie było. I w godzinach pracy korki by się zmniejszyły bo petenci urzędów nie krążyli by po mieście szukając alternatywy dla parkingu zajętego przez urzędników..
Odpowiedz
7
@ Rjs
dnia 04.01.2025, 12:17 · Zgłoś
Niech sobie zrobią strefę zero na farze
Odpowiedz
26
@ Anonim46708
dnia 04.01.2025, 07:09 · Zgłoś
Co to auto komis na parkingu fara ? Tym się nie ma kto zająć ? Samochody na zagranicznych tablicach są opłacone mają oc ,badanie techniczne ,opłaty celne ,? Ile płacą za godzinę postoju ?
Odpowiedz
-3
@ Znawca tematu
dnia 03.01.2025, 21:44 · Zgłoś
W Rzeszowie Fikołek likwiduje kolejne miejsca parkingowe.
Odpowiedz
1
@ Brum
dnia 03.01.2025, 21:51 · Zgłoś
coś w zamian oferuje ?
Odpowiedz
2
@ Znawca tematu
dnia 03.01.2025, 23:25 · Zgłoś
Będzie budował ogrody w mieście.
Odpowiedz
2
@ Brum
dnia 03.01.2025, 23:51 · Zgłoś
fajnie mieszkać w Rzeszowie, jest robota, mieszkania i nawet parki i ogrody, po co wracać do jasła. co z tego ze Fikołek jak dobrze rządzi
Odpowiedz
6
@ Mieszanie
dnia 04.01.2025, 04:24 · Zgłoś
Mieszanie w godzinach parkowania to pozorowanie działania. Parę złotych oszczędności nie rozwiązuje tematu braku miejsc parkingowych.
Dlaczego włodarz nie szuka sposobu na budowę nowych parkingów?
Bo jest na to za krótki.
Odpowiedz
4
@ marek
dnia 03.01.2025, 17:54 · Zgłoś
A w nowoczesnym świecie robi się to tak .np parking przy cmentarzu cały rok pusty a 1 listopada za mały .A jak by tak zrobić tam parking i co p 30 min autobus parkin -centrum itd. Komunikacja zarobi ,ulice nie będą zakorkowane same plusy
Odpowiedz
6
@ Jola
dnia 03.01.2025, 18:34 · Zgłoś
Najlepiej co 5 min żeby było szybciej
Odpowiedz
10
@ Kokonowicz
dnia 03.01.2025, 21:40 · Zgłoś
Zlikwidować sąd, ZUS, urząd Miasta i nie będzie problemu bo nie będzie niczego. Jasło to przecież stan umysłu. A tak poważnie to weź się Burmistrz nie [...] i wal na grubo budując parking piętrowy w tym że dwie kondygnacje pod ziemią, zlikwiduj straż miejską i wszelkie opłaty za parkowanie a sam przejdziesz na karty historii włodarza z jajami. Miasto ma żyć, być pełne ludzi, gwaru, biznesu i uśmiechu na twarzach mieszkańców, przypominać coś pomiędzy Nowym Yoriem a miastem Meksyk.
Odpowiedz
-2
@ do Kononowicz
dnia 03.01.2025, 21:43 · Zgłoś
Lata mijają a ty dalej w latach 90. Daj se spokuj już "Januszek"
Odpowiedz
-1
@ Pawloy
dnia 04.01.2025, 12:23 · Zgłoś
Jeśli dobrze pamiętam jest to pomysł Grzegorza Schabinskiego. Poprawcie mnie jeśli się mylę
Odpowiedz
9
@ Konkwista
dnia 03.01.2025, 16:44 · Zgłoś
Panie Burmistrzu będzie pan gościem jak doprowadzi pan do budowy piętrowego parkingu na placu rynku gdzie od lat stoją te blaszaki z pseudobiznesmenami jasielskim handlującymi,majtkami i skarpetami z chin
Odpowiedz
20
@ Ułan
dnia 03.01.2025, 17:34 · Zgłoś
Ciekawe co jest śmieszniejsze, Ci pseudobiznesmeni jeżdżący Porsche i handlujący farfoclami z Wietnamu oraz targ warzywny kupujący u tych samych komercyjnych producentów co sklepy i udający, że to warzywa, które wyrosły na kurzenicy, czy to że to ciagle ma duży zbyt?
Odpowiedz
14
@ Jan
dnia 03.01.2025, 18:35 · Zgłoś
Dla ciebie blaszaki a dla tych ludzi miejsce pracy
Odpowiedz
2
@ Anonim77172
dnia 04.01.2025, 10:26 · Zgłoś
Kto jest administratorem tego placu?
Odpowiedz
4
@ Pedro
dnia 03.01.2025, 16:11 · Zgłoś
Kolejki w urzędach są nieprzewidywalne. Płacić wiecej za parking przy urzedach to niewypał. Ostatnio chciałem przerejestrować auto. Po 2 godzinach z numerkiem zapytałem o co chodzi bo na bileciku już godzinę wcześniej przewidywana byla moja kolej. Gdybym się nie upomniał to czekałbym do rana. Coś nie halo z tymi numerkami.
Odpowiedz
3
@ do
dnia 03.01.2025, 15:54 · Zgłoś
dobry pomysł
Odpowiedz
24
@ Miki
dnia 03.01.2025, 15:03 · Zgłoś
Jest bardzo prosty sposob na rozwiazanie problemu parkowania przy urzedach. Wybudowac poza centrum jeden duzy budynek i wrzucic tam Urzad Miejski,Starostwo Powiadowe, ZUS, a nawet Sad . Postawic tam duzy bezplatny parking i gwarantuje, ze nie bedzie nigdy w 100 % zapchany. Dodatkowo z centrum Jasla dla ludzi bez samochodu dac o odpowiedniej czestotliwosci bus i wszyscy beda zadowoleni.
Odpowiedz
6
@ Yes
dnia 03.01.2025, 16:21 · Zgłoś
Bardzo dobry pomysł, a nawet sprawdzony w Krośnie na Bieszczadzkiej, gdzie mieści kilka instytucji w jednym budynku. Dorzucić do tego Urząd Gminy i Krus itp. Dla niezmotoryzowanych zrobić linię specjalną autobusową , inaczej tego się nigdy nie rozwiąże, nawet przy obwodnicy,
Odpowiedz
6
@ cyk
dnia 03.01.2025, 17:01 · Zgłoś
a budynki urzędów przerobić na mieszkania i się rozwiąże problem mieszkaniowy. w końcu nawet "Europę" dało się przerobić na mieszkania
Odpowiedz
-4
@ As
dnia 03.01.2025, 17:03 · Zgłoś
Chyba 30 Lini specjalnych. Jeden autobus ma zwozić [...] ze wszystkich wsi dookoła po rynte do zusu?
Odpowiedz
7
@ Jeszcze
dnia 03.01.2025, 17:06 · Zgłoś
przy tego typu rozwiązaniu wszystkie zwolnione urzędy które do tej pory miały swoje odrębne lokum odpowiednio przerobić na mieszkania pod wynajem a wpływy z najmu przeznaczyć na inwestycje lokalne ułatwiające ludziom życie
Odpowiedz
6
@ Miki
dnia 03.01.2025, 17:15 · Zgłoś
A teraz jak sie dostaja ? Napisalem o typowym busie do nazwijmy to np " centrum administracyjne ". Czyli tak jak teraz ludzie z wsi powiatu jada tak jak teraz do centrum Jasla, a np z rynku do tego "centrum administracyjnego" jedzie bus co 20 minut miedzy 8-17. Bus moze byc bezplatny jesli sie w kazdym urzedzie zwolni jeden polityczny stolek.
Odpowiedz
10
@ Być jaslo
dnia 03.01.2025, 14:50 · Zgłoś
Lepiej niech w urzędach , szczególnie wydział komunikacji niech trochę rusza [...] i niech nie tworzą kolejek przez brak kompetencji niektórych pracowników a szczególnie jednej pani co zawsze ma problem . ZUS ok miła i szybka obsługa wydział komunikacji wyrzucić poza teren zamieszkały w szczere pole i że dwa hektary parkingu wtedy będzie ok . A wyższe opłaty to i tak parkometry oszukują na czasie za daną sumę pieniędzy
Odpowiedz
39
@ Kapitan Wąs
dnia 03.01.2025, 14:30 · Zgłoś
Przede wszystko jaślanie powinni zrobić event pt. „Blokujemy przez tydzień o 5 rano wszystkie miejsca parkingowe pod Farą” i powinno się w tych głowach trochę rozjaśnić gdy urzędnik zobaczy jak żyje zwykły robak.
Odpowiedz
-7
@ Adam
dnia 03.01.2025, 18:39 · Zgłoś
A to blokuj sobie od której chcesz
Odpowiedz
2
@ Kapitan Wąs
dnia 03.01.2025, 19:21 · Zgłoś
Ja nie mam auta…
Odpowiedz
-3
@ As
dnia 04.01.2025, 22:21 · Zgłoś
To z Ciebie ... nie chłop.
Odpowiedz
-17
@ Dziękuję
dnia 03.01.2025, 14:27 · Zgłoś
Dziękujemy Panie burmistrzu i przy Tobie stoimy i stać chcemy.
Odpowiedz
9
@ Um
dnia 03.01.2025, 14:13 · Zgłoś
Rozumieją ,że jak Pan Burmistrz czy radny czy inny pracownik urzędu parkuje na miejscu przed drzwiami urzędu to bierze bilet z parkomatu ! A ja przez swoją wadę wzroku nigdy nie widzę biletu za szybą ?
Odpowiedz
-4
@ Pjola
dnia 03.01.2025, 23:04 · Zgłoś
To źle rozumiesz, wystarczy uruchomić aplikacje i żaden bilecik za szybą nie jest potrzebny
Odpowiedz
3
@ Um
dnia 03.01.2025, 23:26 · Zgłoś
Czyli mówisz ,że biorą bilety parkingowe , czy może bezpośrednio w aplikacji.

Żarcik oczywiście (sądziłem ,że wszyscy zrozumieją )

Ale wątpię ,że te zaparkowane przed urzędem mają rejestrację w parkomacie , rozumiem ,że to miejsca zarezerwowane tylko dla służbowych samochodów.
Odpowiedz
11
@ Int
dnia 03.01.2025, 13:46 · Zgłoś
Przecież tłumaczenie ,że to większych rotację pojazdów to kpina i kłamstwo. Proponuję ujawnić statystyki z ostatniego roku. Chodzi tylko i wyłącznie i nabicie kasy urzędu. Dlaczego nie planuje się rozwiązania w stylu budowa parkingu piętrowego. Przecież każdy z nas płacił kiedyś podatek drogowy , to z naszych podatków powstają ulice a teraz jeszcze wyciągają kasę od każdego z nas. Strzyżą mieszkańców jak [...].
Rozwiązanie z opłatami jest nieskuteczne widać to każdego dnia na ulicach , to dlaczego jest intensyfikowanie jest tylko jedno uzasadnienie Kasa, Kasa , Kasa
Odpowiedz
-13
@ dragoness
dnia 03.01.2025, 13:49 · Zgłoś
Skrócenie godzin parkowania, upusty dla posiadaczy Karty to według pana nabijanie kasy Urzędu?
Odpowiedz
12
@ Int
dnia 03.01.2025, 14:18 · Zgłoś
100zl - 10 zł rabatu to nadal 90 zł z naszych kieszeni do kasy urzędu. To zdaje się dość podstawowa matematyka.

A na marginesie jak te środki są wykorzystywane ?

Czy uważasz ,że długość czasu parkowania zależy od opłaty ,czy może od tego jak długa załatwiasz sprawę. Trosze logiki i zdrowego rozsądku nie zaszkodzi.
Odpowiedz
5
@ Ej dragoness
dnia 03.01.2025, 15:09 · Zgłoś
Upusty to ma być dla mieszkańców ty jesteś normalna . Są miejsca gdzie ludzie muszą wykupować miesięczny miesiąc w miesiąc gdzie miejsca parkingowe płatne są przy blokach czy domach , przy takich podwyżkach rok w rok to mieszkańcy mają się cieszyć z upustów. To jest tłamszenie ludzi kolejnymi podwyżkami i podatkami i wiemy do czego to wszystko prowadzi znamy plany zielonego ładu.
Odpowiedz
7
@ Mieszkaniec
dnia 03.01.2025, 16:16 · Zgłoś
Jak najbardziej popieram. Parkingi piętrowe to standard w cywilizowanych miastach, a nie wycinka drzew i ustawianie samochodów na chodnikach. Jeden piętrowy powinien być w centrum miasta, zamiast jakiejś zaniedbanej kamienicy, a drugi duży w szpitalu.
Mieszkańcy nie tylko chodzą do urzędów.
A tu mamy mieszanie w godzinach i strefach, czyli wszystko po staremu, a myślałem że nowy burmistrz coś zrobi istotnego dla miasta i mieszkańców. Niestety rozczarowanie.
Odpowiedz
-7
@ zawiedziony wyborca
dnia 03.01.2025, 13:36 · Zgłoś
Oj Burmistrzu Burmistrzu... co rusz to wtopa i to coraz gorsza... ja moge tylko sobie [...] w brodę ze oddałem na Ciebie głos... ale spokojnie, za 4 lata naprawie swój błąd
Odpowiedz
8
@ do zawiedziony wyborca
dnia 03.01.2025, 13:38 · Zgłoś
a ja nie głosowałam i zagłosuje z całą rodziną następnym razem bo mi się podobają zmiany. nigdy więcej pis.
Odpowiedz
0
@ Swoj
dnia 03.01.2025, 13:41 · Zgłoś
Nigdy nie mów nigdy ! Każdy ma szansę na poprawę.
Odpowiedz
13
@ Bubble
dnia 03.01.2025, 14:15 · Zgłoś
A co takiego się zmieniło?
Serio pytam
Tylko nie jak zwykle cisza.
Odpowiedz
5
@ Bubble
dnia 03.01.2025, 17:35 · Zgłoś
Czyli jak zwykle cisza.
Twarze się zmieniły (niektóre)
Odpowiedz
-1
@ Olo
dnia 03.01.2025, 18:40 · Zgłoś
Coś Ci się pomyliło
Odpowiedz
20
@ Radek
dnia 03.01.2025, 13:27 · Zgłoś
Spacerując po Jaśle można odnieść wrażenie że parkingi na wielu ulicach nie spełniają wymogów przepisów prawa.
Warto ażeby każdy mieszkaniec miał świadomość jak blisko jego budynku mieszkalnego może znajdować się publiczny parking.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie” na parkingu do 10 stanowisk wolno parkować samochodem osobowym minimum 7 m od okien, od 11-60 stanowisk postojowych – 10 m, a powyżej 60 stanowisk 20m.
Odpowiedz
14
@ jurciu
dnia 03.01.2025, 13:27 · Zgłoś
tu płace podatki i tu mam prawo korzystać z ulg
Odpowiedz
8
@ Elo
dnia 03.01.2025, 13:10 · Zgłoś
Bardzo dobra decyzja ze służbą godzin na 8-16
Odpowiedz
15
@ Marcin
dnia 03.01.2025, 13:09 · Zgłoś
Czasem mam wrażenie że zajmujecie się byle czym bo niczym konkretnym nie potraficie
Jak np. ściągnięciem inwestycji do Jasła żeby powstał dobrze płatne miejsca pracy
Pewnie to by wymagało wysiłku
Odpowiedz
11
@ Bubble
dnia 03.01.2025, 14:26 · Zgłoś
To już akurat załatwili na 2 sesji jedli się nie mylę.
Pan R rządzi miastem i nie można mu otwierać konkurencji - tyle w temacie inwestycji wiec zostają parkingi i skwery.
Odpowiedz
-2
@ mp
dnia 03.01.2025, 13:06 · Zgłoś
O proszę wielki zbawiciel i łaskawca
Pierwsze nowe płatne parkingi a teraz wybawiciel proponuje 30min zwolnienia bo udzieli karty padam na kolana i dziękuje
Odpowiedz
13
@ do mp
dnia 03.01.2025, 13:36 · Zgłoś
uważaj żebyś się nie potknął i zębów nie wybił jak będziesz leciał po tę kartę.
Odpowiedz
10
@ Suweren
dnia 03.01.2025, 12:52 · Zgłoś
A już myślałem że burmistrz zniesie opłaty za parkowanie samochodu w miejscach, które zostały wybudowane i są utrzymywane za NASZE pieniądze...
Odpowiedz
27
@ Kierowca
dnia 03.01.2025, 12:37 · Zgłoś
Ja mam pytanie, czy te miejsca parkingowe spełniają normę- szerokość, długość i przejezdność ulicy np. ul.Jana Pawła II ?
Odpowiedz
19
@ łodyniec
dnia 03.01.2025, 12:10 · Zgłoś
Pół godziny powinno być za darmo dla wszystkich. Dlaczego mam płacić za całą godzinę i to w strefie zero (czyli drogo w [...]) skoro np sprawę załatwię w 10-15 min ?

Druga sprawa, zawsze pełny parking koło fary.
Jest proste rozwiązanie no ale wymaga chęci . Wystarczy żeby urzedasy i inne [...] jeździli razem do pracy,lub autobusem ,lub pieszo.
No ale to trzeba chęci,albo społeczeństwo powinno was tego nauczyć. Zająć cały parking zanim wyruszycie do roboty. Wtedy może by to pomogło
Odpowiedz
-8
@ Anonim56152
dnia 03.01.2025, 15:07 · Zgłoś
Czemu to urzędnicy czy jak piszesz urzedasy mają jeździć autobusami albo chodzić pieszo? Bo ty tak chcesz?:)))
Odpowiedz
17
@ łodyniec
dnia 03.01.2025, 16:15 · Zgłoś
Bo to nie jest parking urzędu.
Odpowiedz
-6
@ Anonim63646
dnia 03.01.2025, 17:14 · Zgłoś
Zgadza się, to nie jest parking urzędu, ale to że ktoś pracuje w urzędzie miasta czy starostwie nie oznacza z automatu że nie wolno mu parkować na terenie miasta.
Odpowiedz
-5
@ Polexit
dnia 03.01.2025, 11:25 · Zgłoś
Dostaliście już rachunki za prąd i gaz? Uśmiechcie się!? Co? Podziekujta wyborcom POPIS
Odpowiedz
-8
@ dragoness
dnia 03.01.2025, 11:28 · Zgłoś
Dostałam. Żadnej różnicy w porównaniu z zeszłym rokiem, więc się uśmiecham.
Odpowiedz
6
@ djey25
dnia 03.01.2025, 11:54 · Zgłoś
Dostałem, Tusk to jest gość, nawet Kaczyński ma zdjęcie premiera w lodówce.
Odpowiedz
6
@ jas
dnia 03.01.2025, 12:45 · Zgłoś
Podziekujta to nie po polsku. Myślę , że jesteś ruskim [...]
Odpowiedz
1
@ stasienek
dnia 03.01.2025, 12:59 · Zgłoś
Cytując klasyka "To niech pan(i) idzie do lekarza od oczu".:)
Odpowiedz
2
@ Miro
dnia 03.01.2025, 13:02 · Zgłoś
@ dragoness
A widziałaś jak piękne upadają spółki skarbu państwa w tym nasz (do niedawna) chempion narodowy Orlen, jak pięknie zaorane zostały najważniejsze dla nas inwestycje, jak pięknie rośnie nasz dług publiczny
jak pięknie władza łamie prawo..??
Pytanie oczywiście retoryczne, wszyscy wiedzą co odpowiesz...
to samo co każdy, któremu media rządowe (firmy strategiczne) robią codziennie papkę z mózgu..
Odpowiedz
-12
@ dragoness
dnia 03.01.2025, 13:36 · Zgłoś
Och, zapomniałeś wspomnieć o Izerze, która upadła i tysiące ludzi straciło pracę. Bo o tym, że CPK znajduje się wreszcie w takim stadium, w jakim za PiSu nigdy nie było, a umowa z portem w Elblągu na dokończenie przekopu została podpisana, to oczywiście nie wspomnisz. Jeśli chodzi o Orlen, to przypomnę o cenie benzyny przekraczającej 8 zł, gdy ropa była najtańsza w historii.
Odpowiedz
3
@ Anonim36617
dnia 03.01.2025, 15:17 · Zgłoś
Miro powiedz w którym to momencie Orlen był twój? Kosiłes trawę u obajtka czy co?
Odpowiedz
1
@ CPK stadium..
dnia 03.01.2025, 15:18 · Zgłoś
Maciej Wilk ✈️
@MacVVilk
Rzutem na taśmę KPRM wygrywa zawody o najbardziej [...] propagandowy spin 2024:

Cały projekt opóźniony o 2 lata i ociosany z 3/4 części kolejowej, ale BUDOWA CPK PRZYSPIESZA
https://x.com/MacVVilk/status/1874096798144610782
Odpowiedz
-1
@ ble ble
dnia 03.01.2025, 16:27 · Zgłoś
a kto dziś nie jest ruskim aagen tem
Odpowiedz
16
@ Gawełł
dnia 03.01.2025, 11:12 · Zgłoś
Wiemy jakich ma Pan doradców Panie Burmistrze w urzędzie miasta i ocieplenie wizerunku propozycjami które i tak nie wejdą w życie to można mydlić oczy jak widać perfekcyjnie. Biurokracja , biurokracja , biurokracja . Jasielska karta wieczne składanie wniosków , papierów i makulatury. Człowiek się musi nachodzić po urzędach i się prosić by mogł z łaski [...] zaparkować na swoim osiedlu gdzie mieszka i płaci czynsz który co chwilę idzie do góry. Tu ktoś napisał by radnych na taczki wywieźć oni są już tak tutaj przyspawani układzikami, że śmieją się wam w twarz . Dzięki Bogu coraz więcej prawdziwie świadomych ludzi . Ktoś się łudził naprawdę, że coś się zmieni przecież oni realizują te same interesy , chyba znajomi Pana Burmistrza się najbardziej ucieszyli z takiego wyboru z wiadomych względów . Od lat te same bajki.
Odpowiedz
9
@ do Gawełł
dnia 03.01.2025, 11:35 · Zgłoś
Znajomi to Pana Burmistrza na ten stołek wsadzili dzięki naiwnym wyborcom, niewidzącym niczego co się wokół nich dzieje.
Odpowiedz
-13
@ dragoness
dnia 03.01.2025, 12:05 · Zgłoś
Przestańcie już płakać nad utratą koryta. To żałosne.
Odpowiedz
9
@ stasienek
dnia 03.01.2025, 13:21 · Zgłoś
Przykre jest to że głosujac na obecnego burmistrza dużo osób w tym także ja czekało na pozytywne zmiany. A tu? Koryto jak pani powiedziała jest najważniejsze i było.
Odpowiedz
6
@ Gawełł
dnia 03.01.2025, 14:48 · Zgłoś
Jasna sprawa w Jaśle tylko znajomi znajomym tutaj inaczej się nie da . Poczekamy na kolejną plandemię lub inne twory zwijania gospodarki . [...] się rozpędza.
Odpowiedz
2
@ Do dragoness
dnia 03.01.2025, 14:57 · Zgłoś
Kto tutaj płacze za utratą koryta . PiS Po jedno zło . Widać dziecinko nic nie wiesz na temat polityki .
Żałosne to jest jak wielu broni P o l i n .
Pan Burmistrz niby miał być bezpartyjny hahaha
Odpowiedz
6
@ Jaslanin
dnia 03.01.2025, 11:10 · Zgłoś
Wszystkie parkingi powinny byc platne powyzej 30min
Odpowiedz
0
@ Anonim41759
dnia 03.01.2025, 11:07 · Zgłoś
Wszystkie miejsca parkingowe powinny byc platne powyzej 30min
Odpowiedz
10
@ Wyborca
dnia 03.01.2025, 11:02 · Zgłoś
Pisemnie radni będą zadawać pytania ?
Odpowiedz
21
@ Ciekawy
dnia 03.01.2025, 10:49 · Zgłoś
A czy w strefie zero urzędnicy nadal będą parkować gratis?
Odpowiedz
11
@ do Ciekawy
dnia 03.01.2025, 10:57 · Zgłoś
nie parkują i nie będą.
Odpowiedz
26
@ Daddy
dnia 03.01.2025, 11:34 · Zgłoś
Urzędnicy z UM i starostwa właśnie dlatego cały parking pod farą zajmują że tam jest parafialny za darmo. Na parkingach obok urzędów normalnie płacą. A jak dobrze rozumiem to podniesienie stawek w tej "strefie 0" jest właśnie po to żeby nikomu nie opłacało się stawiać tam samochodu na cały dzień i żeby m.in. pracownicy nie blokowali
Odpowiedz
11
@ Jaś
dnia 03.01.2025, 13:51 · Zgłoś
A kilka miejsc parkingowych blokuje chandlarz swoimi sprowadzonymi szortami i to jest okej
Odpowiedz
8
@ Uczciwość_popłaca
dnia 03.01.2025, 14:10 · Zgłoś
Powinni się tym w końcu zająć. Uczciwi handlarze płacą sporo za wynajem placu, a ten się dorabia w [...] sposób!
Odpowiedz
-2
@ ja
dnia 04.01.2025, 09:09 · Zgłoś
do@Jaś naucz się poprawnie pisać i wtedy zabieraj głos na piśmie("chandlarz" czy handlarz - wybierz).
Odpowiedz
-5
@ Nie jestem ekspertem
dnia 03.01.2025, 10:47 · Zgłoś
Nie jestem ekspertem, ale po przeanalizowaniu sytuacji oraz biorąc pod uwagę wszystkie aspekty i możliwości oparte na mojej zdolności intelektualnej oraz rozległych obserwacjach, doszedłem do konkretnego, jednoznacznego i uzasadnionego wniosku, że nie mogę się wypowiedzieć, gdyż jak wspomniałem na początku ekspertem nie jestem.
Odpowiedz
-6
@ Luz
dnia 03.01.2025, 10:36 · Zgłoś
No ładnie się się wszystko pisze nabfejsbuku, obietnice 20% zniżki dla abonament dla mieszkancow Jasła, a co z osobami spoza Jasła, które wciąż pracują w Jaśle? Nie należy się ani karta mieszkańca, ani zniżki. Za niedługo osobom z gm. Jasło każe do parkingu jesxcze dopłacać.
Sztuczne ocieplanie wizerunku i tyle.
Bo takim rzeczom ludzie przyklasna, ale niech przyjrza się wszystkim działaniom burmistrza...
Odpowiedz
15
@ do Luz
dnia 03.01.2025, 10:47 · Zgłoś
ja sobie nie przypominam że jak jadę do ciebie na wieś odwiedzić ciocię to płacę np. mniej za śmieci. sorry mieszkańcy jasła tu płacą podatki, opłaty to korzystają. macie swojego wójta i swoje pewnie niższe opłaty to się tam kłocie i krytykujcie swojego. albo się przeprowadź do miasta.
Odpowiedz
0
@ ludzie
dnia 03.01.2025, 11:07 · Zgłoś
a spruboj zostawic auto na wsi pod lasem jak na grzyby idziesz to zadzwonia na policje
Odpowiedz
2
@ Do ludzie
dnia 04.01.2025, 07:57 · Zgłoś
Ludzie, nie macie słownika.
SPRÓBUJCIE pisać poprawnie lub używać innego wyrazu, bo wstyd jakie byki.
Odpowiedz
11
@ lola
dnia 03.01.2025, 10:22 · Zgłoś
No i git .
Odpowiedz
11
@ [...]
dnia 03.01.2025, 10:20 · Zgłoś
Kolejny raz pan burmistrz zapowiedział i pochwalił się światu faktem na fejsbuku a przecież to czy tak będzie czy nie zależy od radnych jak będą głosować na sesji. Wychodzi na to że burmistrz może napisać na fejsie że Jasło będzie stolica Polski a ludzie i tak to kupią.
Odpowiedz
15
@ Witia
dnia 03.01.2025, 10:26 · Zgłoś
Co w tym złego że piszę o swoich propozycjach i pyta ludzi o zdanie?
Odpowiedz
28
@ do […]
dnia 03.01.2025, 10:28 · Zgłoś
niektórzy nadal nie nauczyli się liczyć i nie widzą że burmistrz ma większość przy większości uchwał. aaa jak będą radni przeciw tańszemu parkowaniu to na taczki ich.
Odpowiedz
6
@ Do witia
dnia 03.01.2025, 11:55 · Zgłoś
Pyta?Proponuje? Hmmm początek artykułu przytoczę..
Zmiany w organizacji w strefach płatnego parkowania zapowiedział w mediach społecznościowych burmistrz Adam Kostrząb...Czy to jest zapytanie czy zapowiedź faktu dokonanego? Burmistrz ma pewność tego co sobie wymyśli bo ma za sobą odnowiciela i platformy czyli w większości tych radnych,którzy już byli i doprowadzili Jasło z innym burmistrzem do stanu w jakim obecnie się znajduje czyli bardzo nieciekawego
Odpowiedz
-9
@ dragoness
dnia 03.01.2025, 12:06 · Zgłoś
Czy te zmiany są negatywne, że marudzisz?
Odpowiedz
4
@ do do Wita
dnia 03.01.2025, 13:34 · Zgłoś
masakra liczyć nie potrafią, czytać nie potrafią. radni z pisu też powinni być za bo to oszczędności dla ludzi, poza tym śmieszy mnie fakt waszych sztucznych wojenek, chyba radni są po to żeby działać dla dobra mieszkańców nie ?
Odpowiedz
22
@ od nowa
dnia 03.01.2025, 10:20 · Zgłoś
Gość śmiesznymi, nie mającymi większego wpływu na życie mieszkańców zmianami, próbuje ocieplić swój wizerunek. Panie burmistrzu, i tak doskonale wiadomo, że Pana "odnowa" to "od nowa" to samo co było. Niczego lepszego jaślanom jak dotychczas Pan burmistrz nie zaproponował a jedynie kontynuuje politykę poprzednika i całego układziku kolesiowskiego w Jaśle. Zadnych konkretnych zmian nie ma i nie będzie. Chyba tylko naiwniacy sądzili, że ten wybór w Jaśle coś zmieni. Przecież wystarczy dokładnej przyjrzeć się układom koleżeńsko-biznesowym i wniosek nasuwa się sam. Od nowa to samo!!!
Odpowiedz
15
@ maxymus
dnia 03.01.2025, 10:23 · Zgłoś
Dokładnie tak samo myślę jak ty. Czekam z niecierpliwoscia na mieszkania dla młodych, sciagniecie duzych firm do Jasła, obwodnice w kierunku na krosno, nowy dworzec PKP, stadion, miejsca parkingowe.
Odpowiedz
10
@ Drwal
dnia 03.01.2025, 10:32 · Zgłoś
No tak, kontynuacja ... Znowu wycinają drzewa koło Urzędu Gminy
Odpowiedz
-6
@ aaben
dnia 03.01.2025, 10:54 · Zgłoś
Drzewa są po to, żeby rosły i żeby potem je wycinać i sadzić nowe. Ciekawe kto odpowie za kalectwo lub śmierć ludzi, spowodowane przez stare [...] w parku, utrzymywane na siłę w pionie, gdy już dawno powinny być zastąpione młodymi drzewami. Miejskie parki i skwery to nie pierwotne puszcze a miejsca przeznaczone do ludzkiego relaksu.
Odpowiedz
22
@ ble ble ble
dnia 03.01.2025, 11:09 · Zgłoś
U nas sadzą głównie kostkę brukową
Odpowiedz
17
@ do aaben
dnia 03.01.2025, 11:19 · Zgłoś
co ty opowiadasz ? Byłeś kiedyś w dużym mieście ? widziałeś jak wyglądają parki? Np. w Toruniu na plantach rosną nawet ponad 100 letnie drzewa w samym centrum. Byłeś w Krakowie ? Widziałeś planty ? Widziałeś jakie tam rosną drzewa i nikomu nie przeszkadzają a ile ludzi tam się dziennie przemieszcza. No ale w Jaśle to każde drzewo i skrawek zieleni to wróg nr 1. Nie osłabiaj się powyższym tekstem.. komu chcesz to wciskać swój kit?
Odpowiedz
4
@ info
dnia 03.01.2025, 11:32 · Zgłoś
Nie próbuj wytłumaczyć czegoś racjonalnego prostemu chłopu ze wsi, który zaprosił laskę z sąsiedztwa na kebaba w mieście i chce go na ławce w w parku spożyć.
Odpowiedz
2
@ Popieram aaben
dnia 03.01.2025, 12:11 · Zgłoś
Masz rację. Dodam, że tereny miejskie to nie obszary Natura 2000, żeby nie móc wyciąć spróchniałych drzew. Posadzone xx lat temu swoją rolę przyrodniczą już spełniły. Niektóre drzewa rosną od lat bez nadzoru pielęgnacyjnego, co skutkuje też zacienianiem mieszkań, zwiekszeniem wilgoci itp.
Sadzcie drzewa z głową :⁠-⁠)
Odpowiedz
2
@ do Popieram aaben
dnia 03.01.2025, 12:35 · Zgłoś
Wdychanie wyziewów z rur wydechowych z aut zaparkowanych 5 metrów od mieszkania ci nie przeszkadza ? No chyba ze jesteś ze wsi, to tłumaczy twój wpis, i jak tu nie mieszkasz to nie masz prawa się wypowiadać
Odpowiedz
6
@ do Popieram aaben
dnia 03.01.2025, 12:38 · Zgłoś
Wdychanie wyziewów z rur wydechowych z aut zaparkowanych 5 metrów od mieszkania ci nie przeszkadza ? No chyba że jesteś ze wsi, to tłumaczy twój wpis i jak tu nie mieszkasz nie masz prawa się wypowiadać
Odpowiedz
0
@ abel do aaben
dnia 03.01.2025, 18:11 · Zgłoś
ile drzew [...] Jaślan w ostatnich 100 latach ? Podaj ilość
Odpowiedz
3
@ abel do aaben
dnia 03.01.2025, 18:13 · Zgłoś
ile drzew zaa biło
Odpowiedz
1
@ yo
dnia 03.01.2025, 10:12 · Zgłoś
W kwestii parkingów nie uważam nic... tyle w temacie
Odpowiedz
1
@ .....
dnia 03.01.2025, 10:07 · Zgłoś
Proponuję aby cały teren miasta przerobił na skwery dla emerytów i rencistów oraz wszystkie ulice w całym obszarze zmienił w strefy płatnego parkowania.
Odpowiedz
19
@ edek
dnia 03.01.2025, 10:03 · Zgłoś
Bardzo dobry pomysł , zwłaszcza jeżeli chodzi o mieszkańców , można spokojnie zaparkować 30 minut , załatwić sprawę w urzędzie
Odpowiedz
10
@ do edka
dnia 03.01.2025, 10:22 · Zgłoś
Edek, w Jaśle w urzędzie 30 minut to Pani kawkę sobie popija na nie petentem zajmuje.
Odpowiedz
1
@ Panie Edku
dnia 03.01.2025, 12:14 · Zgłoś
30 min to zdecydowanie za malo, żeby dobiec z parkingu do urzędu i z powrotem. W urzędach funkcjonują inne "strefy czasowe". Nawet [...] ubezpieczenia w punktach koło Placu Żwirki i Wigury w 30 min.nie załatwisz. Ta propozycja jest nie do zaakceptowania. Godzina to optymalny czas.
Odpowiedz
0
@ Staszek
dnia 03.01.2025, 09:55 · Zgłoś
Ciągle mało i mało potrzeby burmistrza wzrastają...
Odpowiedz
-13
@ dragoness
dnia 03.01.2025, 10:20 · Zgłoś
Przeczytałeś, ale nie zrozumiałeś.
Odpowiedz
0
@ Anonim45295
dnia 04.01.2025, 13:56 · Zgłoś
Dlaczego jesteś taka [...]...twoje komentarze muszą zawsze obrażać...zy wzorem normalnych nauczycieli możesz być obiektywna czy to cię przerasta...bez odbioru...
Odpowiedz
9
@ Ciekawy
dnia 03.01.2025, 09:54 · Zgłoś
Nie praktyczniej by było wybudować płatne parkingi niż tworzyć sztuczne na drogach które nie do tego były budowane ???
Odpowiedz
1
@ Odp
dnia 03.01.2025, 14:10 · Zgłoś
Nie , tu wystarczy puszka farby :)
Odpowiedz
-4
@ Anonim50993
dnia 03.01.2025, 09:53 · Zgłoś
Dostaliśmy prezent noworoczny od burmistrza...parkometry na zielonym rynku...gdzie przyjeżdżamy często na parę minut kupić od rolników świeży nabiał czy warzywa...by go ... ...
Odpowiedz
7
@ WTC
dnia 03.01.2025, 09:58 · Zgłoś
Przyjedź rowerem lub przyjdź na piechotę, nie będziesz potrzebować parkingu
Odpowiedz
11
@ Gut price
dnia 03.01.2025, 10:04 · Zgłoś
No to jest właśnie ta przyczyna korków w Jaśle - nawet wyjazd po szczypiorek musi być autem
Odpowiedz
6
@ Anonim4985
dnia 03.01.2025, 10:11 · Zgłoś
Do Anonim50993 świeże warzywa z giełdy okolice Sandomierza nafaszerowane tablicą Mendelejewa ,przechowywane w garażach i innych pomieszczeniach nieprzystosowanych ,po powodzi która była w Jasle sam widziałem jak jeden sprzedawca-pseudo rolnik mył te świeże warzywa wężem z wodą i sprzedawał na rynku (zresztą stale tam handlował mając swój stragan ).Nie podam nazwiska i gdzie mieszka z wiadomych powodów
Odpowiedz
9
@ bazalt
dnia 03.01.2025, 10:35 · Zgłoś
Świeże, lub prawie świeże produkty od okolicznych działkowców są jedynie w południowo-zachodnim narożniku targowiska. Mało kto kupuje, bo wyglądają nieciekawie, nędznie (bo nie z przemysłowych plantacji) Reszta handlarzy ma ten sam towar co wszystkie sklepy (nie markety) jasielskie i okoliczne. Z Lublina, Kielc, Sandomierza.
Odpowiedz
19
@ duda
dnia 03.01.2025, 10:44 · Zgłoś
I bardzo dobrze, dam 1 z ale przynajmniej zaparkuję. Na razie to zatrzymanie auta na zielonym rynku graniczy z cudem. Stoją za darmo od 7 do 15 ale nie kupujący.
Odpowiedz
3
@ Sta N
dnia 03.01.2025, 11:28 · Zgłoś
Jakich rolników? To są zwykli handlarze nie płacący podatków.
Odpowiedz
6
@ Anonim93872
dnia 03.01.2025, 11:31 · Zgłoś
Niektóre auta stoją i stoją, bo oprócz ryneczku, odskoczą jeszcze cmentarz i w zusie sprawę załatwią...
Odpowiedz
5
@ Jaslanin
dnia 04.01.2025, 06:51 · Zgłoś
Proponuję zrobić liczniki prądu przy czajnikach w urzędzie i karty pracy urzędnika cyfrowe jak przychodzą i wychodzą z urzędu
Odpowiedz
4
@ Daniel
dnia 03.01.2025, 09:40 · Zgłoś
Nie ma to jak samemu narobić bałaganu, a teraz go naprawiać i robić z siebie zbawiciela.
Odpowiedz
8
@ Nie płacz Danielku
dnia 03.01.2025, 10:10 · Zgłoś
Poszerzenie to decyzja z 2021 roku, teraz organizacja ruchu zatwierdzona przez starostę. Chyba nie o tego burmistrza ci chodziło
Odpowiedz
-2
@ Daniel
dnia 03.01.2025, 09:40 · Zgłoś
No tak, najpierw poszerza strefe płatnego parkowania, aby teraz miłosiernie zmienić godziny xD
Odpowiedz
10
@ do Daniel
dnia 03.01.2025, 10:03 · Zgłoś
ojejku zmiany w parkowaniu były zgłoszone w 2021 przez Pabiana i zaakceptowane przez starostę teraz. idź [...] gdzie indziej.
Odpowiedz
-3
@ Wazon
dnia 03.01.2025, 09:39 · Zgłoś
Jestem za, a nawet nie przeciw. Gut ajdia
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.