Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Czarni chcą wrócić do gry na naturalnej murawie. Modernizacja płyty boiska piłkarskiego wciąż trwa

65

W najbliższą sobotę, zespoły rywalizujące w krośnieńskiej klasie okręgowej wybiegną na boiska po zimowej przerwie w rozgrywkach. Czarni Jasło w pojedynku na szczycie zmierzą się ze Startem Rymanów. Mecz rozegrany zostanie w Jaśle na boisku ze sztuczną nawierzchnią. Płyta boiska z naturalną nawierzchnią, której modernizacja rozpoczęła się we wrześniu 2020 r. wciąż bowiem nie jest gotowa do tego, aby prowadzić na niej jakiekolwiek zajęcia, nie mówiąc o rozgrywaniu zawodów sportowych. Władze klubu są zaniepokojone tym faktem. Z niecierpliwością oczekują również postępów w realizacji projektu przebudowy stadionu piłkarskiego przy ul. Śniadeckich.

Drenaż murawy stadionu piłkarskiego przy ul. Śniadeckich 15 w Jaśle, dla Czarnych Jasło oraz wszystkich kibiców piłkarskich w mieście miał być momentem przełomowym. Środowisko piłkarskie liczyło na to, że przystąpienie do realizacji projektu w ramach Jasielskiego Budżetu Obywatelskiego 2019 stanie się pierwszym istotnym bodźcem do przeprowadzenia gruntownej przebudowy obiektu, który lata świetności ma już dawno za sobą.

Prace przygotowawcze do modernizacji płyty głównej stadionu rozpoczęły się we wrześniu 2020 r. Wówczas Czarni Jasło mogli bez przeszkód rozgrywać swoje mecze na naturalnej murawie. Już jesienią 2020 r. (listopad) przenieśli się jednak na sąsiednie boisko ze sztuczną nawierzchnią, na którym rozgrywają swoje mecze do dzisiaj. W ostatnim kwartale 2020 r. wykonano bowiem drenaż boiska i system nawadniania murawy. Rozgrywanie meczów na stadionie piłkarskim nie było więc możliwe.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji i w Jaśle, który jest inwestorem przy realizacji tego zadania planował w 2021 r. wykonanie fundamentów ogrodzenia od strony Huty Szkła wraz ze stopami fundamentowymi pod projektowane oświetlenie, montaż piłkochwytów i bramek na boisku oraz, co najistotniejsze wykonanie nawierzchni trawiastej boiska. Zdecydowano się na wysianie trawy. W sierpniu ubiegłego roku przewidywano, że boisko z naturalną nawierzchnią będzie mogło zostać udostępnione najwcześniej wiosną 2022 r. Dzisiaj wiadomo już, że będzie to niemożliwe. Co więcej, poważne wątpliwości działaczy Czarnych Jasło budzi fakt, iż po intensywnych opadach deszczu, na murawie w części przylegającej do muru oporowego przy hucie szkła, przez kilka dni wciąż potrafi utrzymywać się woda. W rozwiązaniu tego problemu pomóc mają prace polegające na napowietrzeniu gruntu. – W miejscu, o którym mowa ziemia jest nico bardziej gliniasta. Musimy tam przeprowadzić napowietrzanie gleby, aby była bardziej przepuszczalna. Drenaż został wykonany i sięga aż po zraszacze, a więc około czterech metrów od muru oporowego. Jestem pewien, że to pozwoli rozwiązać problem. Mamy konkretny plan na najbliższe miesiące. Trawa będzie koszona, nawadniana i nawożona według wytycznych wykonawcy. Trawa, która została zasiana jesienią ubiegłego roku, teraz ma się ukorzeniać – wyjaśnia Marek Dyląg, dyrektor MOSiR w Jaśle. Wiele wskazuje więc na to, że zawodnicy będą mogli wybiec na murawę stadionu najwcześniej latem lub jesienią 2022 r.

Co z przebudową stadionu?

Wciąż niepewne pozostają losy planowanej przebudowy stadionu przy ul. Śniadeckich. Kibice od wielu lat czekają na modernizację trybuny. Jasielski magistrat w maju ubiegłego roku informował, że rozpoczęto przygotowania do ogłoszenia przetargu nieograniczonego na wykonanie dokumentacji dla planowanej realizacji zadania pn. „Modernizacja stadionu przy ul. Śniadeckich – etap III”. Projekt umowy do przetargu znajdował się wówczas na etapie ostatecznych uzgodnień. Zadanie ma polegać na opracowaniu dokumentacji dla budowy zaplecza stadionu wraz z trybuną stanowiącą jego element konstrukcyjny oraz zagospodarowanie terenu.

Okazuje się, że w ubiegłym roku dwukrotnie ogłoszono przetarg na wykonanie dokumentacji projektowej. - Przetarg został ogłoszony i to dwukrotnie – 11 maja oraz 9 czerwca 2021 r. Zarówno w pierwszym, jak i w drugim przetargu wybrani wykonawcy ostatecznie uchylili się od podpisania umowy. W związku z tym, na wniosek MOSiR w Jaśle, opracowano dokumentację modernizacji stadionu do realizacji zadania w formule „zaprojektuj wybuduj”. Jeśli pojawi się źródło dofinansowania takiego rodzaju zadania, na pewno będziemy ubiegać się o pozyskanie środków na ten cel – wyjaśnia Agata Koba, rzecznik Urzędu Miasta w Jaśle.

Warto przypomnieć, że już w 2020 r. urząd dwukrotnie ubiegał się o dofinansowanie modernizacji obiektu w ramach środków dostępnych z Funduszu Rozwoju Inwestycji Lokalnych. Za każdym razem nieskutecznie.

Zarząd klubu JKS Czarni 1910 Jasło postanowił zapytać burmistrza miasta Ryszarda Pabiana o dalsze kroki, jakie jasielski magistrat zamierza poczynić celem uzyskania środków na realizację modernizacji stadionu. Pismo w tej sprawie 21 lutego bieżącego roku trafiło na biurko burmistrza. Klub do tej pory nie uzyskał na nie odpowiedzi. Działacze nie ukrywają, że liczyli na to, iż władze miasta starać się będą o dofinansowanie na realizację przebudowy stadionu z Funduszu Polski Ład. Przed niespełna miesiącem okazało się jednak, że Miasto Jasło, przystępując do programu inwestycyjnego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład (Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga), postanowiło złożyć wniosek o dofinansowanie na trzy przedsięwzięcia: budowę drogi na osiedlu Gądki, budowę miejskiego żłobka oraz przebudowę mostu na ul. Krajowickiej. Nie oznacza to, że władze miasta całkowicie zapomniały o stadionie. Wiele wskazuje na to, że o dofinansowanie na przebudowę stadionu magistrat będzie wnioskował przy kolejnym naborze w ramach „Polskiego Ładu”. Świadczyć może o tym odpowiedź, jakiej burmistrz Ryszard Pabian udzielił Radnemu Robertowi Hapowi na pytanie w sprawie modernizacji stadionu, podczas lutowej sesji Rady Miejskiej Jasła. - To kolejne zadanie, które jest przed nami. Przebudowę stadionu, a w zasadzie części związanej z budową trybun i całego zaplecza, zamierzamy ulokować w kolejnym naborze. Co nabór, zasady mogą się zmieniać. Czekamy na to, jakie będą obowiązywać. Zamiar jest taki, aby w kolejnym naborze to zadanie zgłosić - przekonywał Ryszard Pabian. 

W opinii kierownictwa Czarnych Jasło, modernizacja stadionu jest absolutną koniecznością z punktu widzenia zarówno klubów sportowych, jak też kibiców. „jesteśmy zmuszeni korzystać z obiektu treningowego ze sztuczną nawierzchnią nieprzystosowanego do rozgrywania meczy z publicznością. Kibice w max. liczbie 150 osób mają utrudnioną widoczność przez ogrodzenie, które nie pozwala na komfortowe uczestnictwo w wydarzeniach sportowych oraz brak zadaszenia trybuny. Ponadto boisko ze sztuczną nawierzchnią jest tylko alternatywą dla boiska z naturalną nawierzchnią. Regularne treningi i rozgrywanie meczy na sztucznej nawierzchni wiąże się z kontuzjami i przeciążeniami dzieci i starszych zawodników” – czytamy w piśmie datowanym na 10 lutego bieżącego roku.

Klub zwraca również uwagę na mniejsze wpływy z tytułu sprzedaży biletów, co wynikać ma między innymi z ograniczenia widoczności dla kibiców i zmniejszenia liczby miejsc na trybunach, które w ubiegłym roku zainstalowano przy boisku ze sztuczną nawierzchnią.

MD

Reklama

Komentarze: 64

Dodaj komentarz Widok:
1
@ Jas
dnia 20.03.2022, 14:16 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
3
@ Kibic
dnia 19.03.2022, 22:43 · Zgłoś
Tak widziałem, chyba najgorsza drużynę w historii istnienia tego klubu. I przede wszystkim obecna drużyna nie zasługuje na nic więcej niż gra na klepisku. Obraz nędzy i rozpaczy przez te 90 minut. Boisko, dotacja , sponsor... Na takie coś??? Kasa powinna iść za wynikami, a nigdy odwrotnie
Odpowiedz
3
@ Marcel
dnia 20.03.2022, 06:40 · Zgłoś
Żeby były wyniki i wysoki poziom musi być kasa i obiekty,nigdy odwrotnie.Rymanow ma kasę i obiekt i jest lepszy.W Jaśle jest boisko treningowe i słabo z kasą to jest 3 miejsce.Proste.Ta najgorsza sruzyna w historii z tym trenerem od czasu jego przyjścia wygrała w lidze 7 meczów pod rząd nie notując remisu czy porażki.Wczoraj grali z drużyną lepszą i przegrali.Taki jest sport,lepszy i bogatszy wygrywa.
Odpowiedz
1
@ Kibic
dnia 20.03.2022, 06:58 · Zgłoś
Wygrana 7 meczów w klasie 0 , no fakt, jest się czym szczycić
Odpowiedz
7
@ kibic starszej daty
dnia 20.03.2022, 07:14 · Zgłoś
Na tyle stać Jasło niestety,na gre w klasie okręgowej. Nie ma sianka,nie ma grańka.Tutaj tylko wymagania sa a pomocy finansowej brak.Miasto gdzie nie ma klimatu i mody na sport w na każdym etapie.
Odpowiedz
3
@ Kibic
dnia 19.03.2022, 20:26 · Zgłoś
Pokazali dziś co warci i że stadion nie potrzebny. Kolejny rok w klasie O może być na sztucznym i wszystko w temacie
Odpowiedz
0
@ Ultras
dnia 19.03.2022, 21:49 · Zgłoś
No właśnie,gdybyś cokolwiek rozumiał z tego co widziałeś i piszesz to zadaj sobie pytanie.Dlaczego ponad 350 osób na trybunach w tej lidze musiało oglądać w tak tragicznych warunkach mecz.Pilkarze raz wygrywają,raz przegrywają ale skoro ludzie chcą oglądać mecze to chyba powinno się im zapewnić godne warunki.
Odpowiedz
3
@ wilk
dnia 19.03.2022, 12:42 · Zgłoś
Ja bym prosił o egzorcystę , powód taki że zły duch opętal jasełko i daje się we znaki - w jaki sposób ano taki że nasz stadion wcześniej czy później trafi do kloaki a nie będzie wizytówką tego grajdołka zwanego dumnie miastem . Wstyd samorządy , mam [...],, ie wasze rządy
Odpowiedz
5
@ czarni fan
dnia 19.03.2022, 11:11 · Zgłoś
za to przeciąganie z boiskiem na Sniadeckich i co za tym idzie mniejszych wpływów za bilety do kasy Klubu Czarni powinni nie płacić za wynajmowanie boiska ze sztuczną nawierzchnią .
Odpowiedz
3
@ Ptr
dnia 19.03.2022, 08:43 · Zgłoś
Obiecanki cacanki...
Odpowiedz
11
@ Trenero
dnia 19.03.2022, 08:22 · Zgłoś
A kto namaścił tego dyrektora mosir? Żadnego konkursu nie było
Odpowiedz
12
@ Sektor Huta
dnia 19.03.2022, 07:53 · Zgłoś
Trzeba przypomnieć Burmistrzowi że w Jaśle są ludzie,których interesuje piłka nożna i losy jednej z najstarszych drużyn w Polsce.Ruszamy z protestem,niech się Polska dowie jak traktowani jesteśmy.Chcemy oglądać mecze jak normalni ludzie a nie przez kraty.Dosyć czekania 112 lat wystarczy.Wojna.
Odpowiedz
11
@ Stiviswiatzadziwi
dnia 19.03.2022, 08:05 · Zgłoś
Popieram, robić manifestacje !
Odpowiedz
2
@ czarni fan
dnia 19.03.2022, 11:18 · Zgłoś
dzisiaj trzeba pokazać że kibice Czarnych tak tej sprawy nie zostawią i będą się domagać od [...] z Urzędu MIASTA STADIONU DLA CZARNYCH ?
Odpowiedz
0
@ NIE DLA WOJNY
dnia 19.03.2022, 13:57 · Zgłoś
Piszesz wojna w dzisiejszej dobie? Ty poważny jesteś? Zastanów się kolego...
Odpowiedz
-2
@ nie kibic
dnia 19.03.2022, 16:01 · Zgłoś
sprzedać teren i zrobić parkingi, tego potrzeba a nie jakiś stadionów
Odpowiedz
12
@ Zawodnik
dnia 19.03.2022, 07:45 · Zgłoś
Dyrektorem mosir jest były piłkarz i trener Czarnych Jasło.Po efektach rządzenia widać jak zależy mu na klubie.Szkoda nerwów,ten stadion nigdy nie powstanie bo nie zależy na tym nikomu z władz.Gdyby ktoś z rodziny burmistrza albo pani od wręczania dyplomów był piłkarzem stadion już byłby oddany albo na ukończeniu.Lepiej jednak lansować się na [...] hali sportowej.
Odpowiedz
12
@ Mieszkaniec
dnia 18.03.2022, 23:37 · Zgłoś
Nie interesuje się piłka nożna ale miałem przyjemność zawieść wnuka na trening, skończyło się to myjnia i depresja, wjazd na stadion robi wrażenie 8 M2 kostki brukowej później bagno. Ostatnio podjechałem od strony ul.Kasprowicza i okazało się że stać Miasto na pół parkingu . Co tu pisać tam zatrzymał się czas ...
Odpowiedz
-4
@ Prezes
dnia 18.03.2022, 22:51 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ Łopservatore
dnia 18.03.2022, 22:36 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ Asa
dnia 18.03.2022, 21:14 · Zgłoś
A ktoś w ogóle chodzi na mecze czarnych?? Obi grają z Nienaszowem, Nieplą czy innym Glinikiem. Kogo to obchodzi
Odpowiedz
3
@ ,,,
dnia 18.03.2022, 18:48 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
0
@ Tiki
dnia 18.03.2022, 20:28 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
3
@ Gazo
dnia 18.03.2022, 23:29 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
8
@ edek
dnia 18.03.2022, 18:10 · Zgłoś
powiem krótko , jaki burmistrz taki stadion i drużyna
Odpowiedz
7
@ Burmistrz do wymiany
dnia 18.03.2022, 18:10 · Zgłoś
To jest kpina!
Odpowiedz
14
@ jaślanin
dnia 18.03.2022, 17:55 · Zgłoś
Jak czytam te [...] co niektórych to śmiać mi sie chce i zadaję pytanie ; narzekacie a Kto to towarzystwio wybiera - przecież WY mieszkańcy Jasła.
Po 4 i 3 kadencje Burmistrzowania / katastrofa / co niektórych i co ??? - Jasło umiera.
Co do Europosła i Senatorowej to tylko tyle, że ciężko pracują bo przecinanie wstęg nie jest takie proste. Wymaga poświęcenia i pełnej koncentracji by sobie nożyczkami paluszka nie przeciąć.
Odpowiedz
10
@ Szebnie
dnia 18.03.2022, 17:31 · Zgłoś
Może w Szebniach zagrają? Piękna nowa murawa wykonana przez Gminę Jasło.
Odpowiedz
1
@ FAN
dnia 20.03.2022, 09:37 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ Sasstuler
dnia 18.03.2022, 17:16 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
15
@ Biznesmen
dnia 18.03.2022, 17:15 · Zgłoś
A gdzie nasi parlamentarzyści i europoseł,! Pokazują się przed wyborami i fotki strzelają. Zobaczcie jak wspomaga Stał Mielec europoseł Poręba i gdzie teraz grają !
Odpowiedz
2
@ Pit
dnia 20.03.2022, 20:09 · Zgłoś
Europoseł Poręba, gdy był w Jaśle w 2009 roku to też obiecywał wsparcie dla Czarnych i to w obecności obecnej posłanki... no i? W 2019 nawet wyniósł się z biura na jasielskim rynku. Może i dobrze, bo i tak rzadko tam bywał. Początek był piękny, zdobyć głosy i... nic nie zrobić.
Odpowiedz
13
@ łodyniec
dnia 18.03.2022, 16:57 · Zgłoś
Wytłumaczenie jest jedno i dość proste.
Nie inwestować , nie robić ,zespół się rozsypie ,plac zostanie .
Kto na tym zarobi - kto będzie miał kasę aby kupić od miasta , powstanie
kolejna galeria czy chińczyk z apteką , to przynosi zyski dla miasta , bez dokładania ani grosza.
Do tego miastu zostaną pieniądze które płacił zespołowi , marne , ale zawsze.
To tylko moja wizja , ale bardzo realna z tego co się dzieje.
Odpowiedz
8
@ Tadek
dnia 18.03.2022, 17:08 · Zgłoś
Tak może nie zrobią , ale słuszne spostrzeżenie
Odpowiedz
11
@ Rzeczywiście
dnia 18.03.2022, 16:49 · Zgłoś
Ważne ,że płytki, na ścieżki rowerowe i nie tylko mają
Odpowiedz
9
@ 44
dnia 18.03.2022, 16:47 · Zgłoś
Na dni wina pieniądze są , na deptak nikomu nie potrzebny tez pieniądze sie szybko znalazły ale na stadion juz od tylu lat funduszy brak. Stadion powinien być wizytówką miasta jak to jest w pobliskich miastach , a u nas? No ale jaka władza taka wizytówka miasta.
Odpowiedz
14
@ łodyniec
dnia 18.03.2022, 16:45 · Zgłoś
Ważne żeby było na premie i nagrody ,no i podwyżki. A i o tym biednych
co pod mops mercami podjeżdżają zapomniałem , dla nich musi być również.
A teraz jeszcze dla jednych , o których nie napiszę , chociaż komentarz i tak
wiem że zniknie .
Odpowiedz
13
@ Małomiasteczkowy SWAG
dnia 18.03.2022, 16:26 · Zgłoś
Wszystkie stadiony na Euro2012 budowano w sumie krócej niż trwa modernizacja Estadio da Gruz przy śniadeckich.
Z jednej strony czego się spodziewać po władzach, które nawet rozdawanie dzieciakom lizaków na mikołaja potrafią spartolić, z drugiej na zawody międzyszkolne, którymi jest ta liga, ten orlik przy stadionie w zupełności powinien wystarczyć.
Odpowiedz
13
@ Wstyd
dnia 18.03.2022, 16:24 · Zgłoś
Wstyd wielkimi literami jakby sie dalo napisac - kompromitacja tego miasta w pełnej krasie.
Odpowiedz
15
@ kibic starszej daty
dnia 18.03.2022, 16:27 · Zgłoś
Ten burmistrz nic nie zrobi,trzeba czekać rok na wybory i może wtedy ludzie na oczy przejrzą bo jasło stacza sie bardzo szybko po równi pochyłej w każdej dziedzinie oprócz wina.
Odpowiedz
16
@ Stiviswiatzadziwi
dnia 18.03.2022, 16:09 · Zgłoś
Zacząłem budowę domu 10 lat temu ,za swoje. Ile zarobię tyle w dom .
Co mi dało państwo oprócz problemów w urzędach i podatków ?
Nic.
Moje pytanie , klub nie ma nic (jeśli się mylę i przynosi dochody proszę mnie poprawić)
z czego ,albo za czyje buduje nowy stadion ?
Na mecze chodzi garstka ludzi . Dla kogo wydawane są publicznie pieniądze?
Odpowiedz
1
@ mafu
dnia 18.03.2022, 16:19 · Zgłoś
Stadion jest Miejski,a nie Czarnych Jasło i trenuja oraz rozgrywaja na nim mecze i turnieje dzieciaki w liczbie 300-400 osób kilka razy w sumie w ciagu tygodnia.Stadion ma służyc jasielskim i nie tylko klubom oraz samym mieszkańcom bo takie jest załozenie i koncepcja tego obiektu.Ty dom budujesz dla siebie i swojej rodziny,miasto ma zadania dla spełnienia dla mieszkanców miasta począwszy od dzieci aż do ludzi starszych.Przy okazji może byc areną zmagań reprezentacji Polski do lat 19 a takze miescem gdzie zamontowany bedzie telebim a jaslanie będą mogli sledzic na nim ważne wydarzenia sportowe.
Odpowiedz
12
@ Jasielski Bizon
dnia 18.03.2022, 16:33 · Zgłoś
Chcecie szkolić młodzież i rozgrywać turnieje nastolatków na pełnowymiarowym boisku?
Gratulacje. Już chyba wiem dlaczego polska piłka jest [...]...
Nie ma co wydawać pieniędzy skoro można to robić na obiekcie ze sztuczną murawą, który dla sympatyków jasielskiej piłki jest aż za duży, tymczasem realizujemy fanaberię dla 50 osób i udajemy, że piłka w Jaśle to sport.
Odpowiedz
7
@ Stiviswiatzadziwi
dnia 18.03.2022, 16:41 · Zgłoś
Dzięki za odpowiedź. Ale nadal nie rozumiem.
Stadion jest miasta ,tak? Inwestuje MOSiR (a on niby czyj jest , prywatny?)
Czarni starali się o dofinansowanie w mieście ,tak ?
Za grę na boisku Czarni będą płacić MOSiR -owi ,tak?
Więc kto mądry mi to wszystko wyjaśni .
Bo jeśli MOSiR jest miejski ,jak sama wskazuje , to inwestuje miasto , tak w MOSiR jak i w stadion i czarnych.
Z artykułu wynika że inwestor MOSiR nie postarał się o dofinansowanie ,tak ,?
Jeśli tak , to wiecie kogo brać za jaja .
Odpowiedz
0
@ Do Stiviswiatzadziwi
dnia 18.03.2022, 21:06 · Zgłoś
@Stiviswiatzadziwi mam nadzieję że nie jesteś taki ograniczony tylko wykazujesz się niewiedzą w temacie. Proponuje najpierw zapoznać się jakie zadania ma urząd miasta w różnych sferach życia, a później dopiero zabierać głos.
Odpowiedz
2
@ Stiviswiatzadziwi
dnia 19.03.2022, 07:59 · Zgłoś
Stwierdzam że ograniczenia masz ty. Lub nie rozumiesz pytania?
Jest proste.
Skoro w stadion inwestuje MOSiR (czyli miasto) to kto miał się starać o dofinansowanie?
Dyrektor MOSiRu jako inwestor , czy same miasto Jasło jak sponsor MOSiRu.
Czy zespół , który ani tym nie rządzi , ani w to nie inwestuje ?

Prościej , bo może masz problem z myśleniem .
Mój dom , jestem inwestorem wraz z żoną . Czasem wpadną koledzy na [...] .
Chcę zrobić fotowoltaike , kto ma się ubiegać o dofinansowanie?
Ja , żona czy koledzy ?
Odpowiedz
-3
@ Do Stiviswiatzadziwi
dnia 19.03.2022, 13:54 · Zgłoś
@ Do Stiviswiatzadziwi odnosiłem się do twojego ostatniego zdania. Cytuję "Na mecze chodzi garstka ludzi. Dla kogo wydawane są publicznie pieniądze?".
Odpowiedz
15
@ kibic
dnia 18.03.2022, 15:39 · Zgłoś
Wstyd dla miasta i tyle.
Odpowiedz
20
@ mały
dnia 18.03.2022, 15:32 · Zgłoś
2 lata sieją trawę ? Naprawdę? To chyba jak Pawlak z Kargulem po wojnie hahahaha beka po całosci .Teraz można trawę w rolkach rozłożyć w 3 tygodnie a nie czekac 2 lata żeby urosła,no ale trzeba chcieć i mieć za co a w tym grajdole zawsze od kiedy pamietam tylko i wyłącznie wszystko po kosztach bez ładu i składu. Panie Burmistrzu zapraszam do Sanoka albo do Krosna to pan się nauczy jak sie w obiekty sportowe inwestuje.
Odpowiedz
14
@ Małomiasteczkowy SWAG
dnia 18.03.2022, 16:28 · Zgłoś
Tak, a jak w końcu oddadzą obiekt po modernizacji do użytku, to okaże się, że niczym się nie różni od tego przed, a jedynie tym, że murawa jest gorsza.
Jasło to jest matrix.
Odpowiedz
12
@ łodyniec
dnia 18.03.2022, 17:01 · Zgłoś
Trawę w rolce można zdobyć nawet za friko z innych stadionów gdy wymieniają. Lepsza taka niż nic .
Odpowiedz
14
@ bylejakość
dnia 18.03.2022, 20:59 · Zgłoś
Zgadzam się. To samo było z lodowiskiem czy ze starą halą. Małomiasteczkowość i bylejakość wiedzie prym w większej wiosce błędnie nazywane miastem.
Odpowiedz
14
@ oldboy
dnia 18.03.2022, 15:21 · Zgłoś
Jak zwykle,obiecanki cacanki burmistrza,przemyślane wypowiedzi pani rzecznik miasta,odpowiedż dyrektora mosir,a wszyscy wkoło śmieją się z Jasła że w Czelusnicy sie da,Osieku sie dało,Strzyżowie,Rymanowie,Dębicy czy obecnie w Krosnie.Tylko w naszym pięknym mieście zawsze coś stoi na przeszkodzie aby wywiązać sie z obietnic i zapewnień złożonych juz wiele lat temu. Ten temat nie dotyczy tylko seniorów Czarnych Jasło ale setek dzieciaków z drużyn klubów i akademii z Jasła ,które chciałyby trenować i rozgrywać mecze na normalnym trawiastym boisku stadionu miejskiego w warunkach godnych 21 wieku.
Odpowiedz
11
@ lol
dnia 18.03.2022, 15:13 · Zgłoś
Rymanów -modernizacja,Strzyżów - modernizacja,Debica przebudowa,Krosno rozbudiwa
Odpowiedz
15
@ marco polo
dnia 18.03.2022, 14:38 · Zgłoś
Cos tutaj jest nie tak . Na spotkaniu z dyrektorem mosir,burmistrzem i władzami klubu opracowano harmonogrma prac i oddania do uzytku boiska i przystapienia do przebudowy stadionu przy ul.Śniadeckich.Notake z tego spotkania mozna zobaczyc na stronie klub owej opublikowanej w maju 2020r. Czarni Jasło wystepujacy wsenosnie 2020/2021 w 4 lidze otrzymali od władz piłkarskich WARUNKOWE POZWOLENIE na gre na sztucznej nawierzchni do końca czerwca 2021r. bo w mysl ustaleń boisko trawiaste miało byc oddane do uzytku w lecie 2021r. a nie w lecie 2022. Dlaczego nastapiło ooznienie w oddaniu obiektu o conajmniej rok? Kibice,zawodnicy,trenerzy,działacze zadaja sobie to pytanie i nikt na nie nie potrafi odpowiedzieć. Jak długo jeszcze kibice beda oglądać mecze w których piłkarze czuja się jak małpy zamkniete w klatce?Kto za to odpowie?
Odpowiedz
-4
@ ja
dnia 19.03.2022, 15:40 · Zgłoś
Naucz się pisać.
Odpowiedz
15
@ Rudek
dnia 18.03.2022, 14:26 · Zgłoś
Ale numer obiecali nie zrobili
Odpowiedz
-1
@ Ale wymagania
dnia 18.03.2022, 14:13 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ Do Jasła
dnia 18.03.2022, 14:01 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
13
@ Hoplik
dnia 18.03.2022, 16:49 · Zgłoś
La Boisko de pełne wody.
Może łatwiej będzie zrobić tu basen , jak na narodowym?
Odpowiedz
1
@ Ultras
dnia 19.03.2022, 07:55 · Zgłoś
Wszyscy na mecz I zgodnie z tym co ustaliliśmy działamy dzisiaj z tematem.Był,Będzie,Jest jasielski JKS
Odpowiedz
11
@ Policjant
dnia 19.03.2022, 08:12 · Zgłoś
Macie 2 kadencję uśmiechu.Macie tylko beton i bajzel. Dworca brak, stadionu brak,inwestorów brak.Infrastrukura drogowa na dnie. Podziękować Panu. Teraz mu się ekologii zachciewa.A drzewa gdzie?
Odpowiedz
2
@ Moze wlochy?
dnia 19.03.2022, 16:02 · Zgłoś
Niczym koloseum
Odpowiedz
1
@ Kuwejt
dnia 20.03.2022, 17:27 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.