Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Czy mieszkańcy doczekają się wreszcie ronda?

84

Miasto Jasło zaplanowało w tym roku budowę ronda na skrzyżowaniu ul. Szopena, Grota Roweckiego i Szkolnej. Ogłoszenie przetargu na jego realizację zaplanowano w okresie wiosenno-letnim. Inwestycja opiewa na około 1,4 mln zł. Samorząd miejski cały czas szuka możliwości uzyskania dofinansowania na ten cel.

Temat budowy ronda na skrzyżowaniu z ulic Szopena, Grota Roweckiego i Szkolnej był wielokrotnie podejmowany w ubiegłych latach. Mieszkańcy Jasła od dawna dostrzegają konieczność realizacji tej inwestycji. Powodów przemawiających za tym jest wiele, chociażby ograniczona widoczność dla kierowców, a także ich zbyt szybka jazda. Na tym skrzyżowaniu niejednokrotnie dochodziło do niebezpiecznych zdarzeń drogowych.

Pomysł dotyczący budowy ronda w tym miejscu został również zgłoszony do jasielskiego budżetu obywatelskiego, niemniej ze względu na niespełnienie wymogów formalnych został odrzucony. Zwolennikiem takiego rozwiązania na skrzyżowaniu ulic Szopena, Grota Roweckiego oraz Szkolnej jest radny powiatowy Krzysztof Buba. Pomiary prędkości na ul. Szkolnej w rejonie szkoły wykonane w 2016 r. wykazały, że w znacznym stopniu przekraczana jest dopuszczalna prędkość (40 km/h) nawet o 70 km/h. Miasto dysponuje dokumentacją projektową, za którą zapłaciło ponad 65 tys. zł.

W sierpniu 2021 r. Miasto Jasło w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg złożyło wniosek o dofinansowanie dla zadania „Przebudowa ulicy Grota Roweckiego i Krzysztofa Kamila Baczyńskiego wraz z przebudową skrzyżowania ulic Grota Roweckiego, Chopina i Szkolnej w Jaśle” . Miasto nie uzyskało jednak dofinansowania o wartości 4 mln zł.

- Planujemy, że w ramach zadania „Przebudowa skrzyżowania ulic Grota Roweckiego, Chopina i Szkolnej w Jaśle” wykonane będą: przebudowa drogi publicznej gminnej w zakresie skrzyżowania ulic Grota Roweckiego, Chopina i Szkolnej (rondo), budowa odcinków sieci gazowej, elektroenergetycznej, wodociągowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, budowa, przebudowa i zabezpieczenie odcinków sieci telekomunikacyjnej oraz budowa odcinków sieci oświetlenia ulicznego – wyjaśnia Agata Koba, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Jaśle. - Szacunkowa wartość to ok. 1,4 mln zł (w budżecie mamy obecnie zabezpieczone 320 tys. zł). Inwestycję planujemy zrealizować przy wsparciu środków zewnętrznych, jeżeli natomiast nie otrzymamy takiego wsparcia, to rozważymy budowę ronda z własnych środków – dodaje.

Ogłoszenie przetargu na realizację tego zadania planowane jest w II i III kwartale bieżącego roku.

id

Reklama

Komentarze: 83

Dodaj komentarz Widok:
1
@ Jan
dnia 07.02.2022, 23:10 · Zgłoś
tam na środku wystarczy poukładać donice z kwiatami w kształcie koła i zmienić znaki drogowe informujące o rondzie i załatwione koszt 10000 zł maksymalnie
Odpowiedz
-1
@ 1234
dnia 06.02.2022, 19:52 · Zgłoś
rondo na wojska polskiego i 3 maja powinno byc priorytetem
Odpowiedz
0
@ Ee123
dnia 06.02.2022, 15:49 · Zgłoś
W Krośnie swojego czasu za Z-etka narysowali białe kolo i dali znaki
Rondo było gotowe, bo takie ronda wystarcza na drogach nie glownych
Odpowiedz
4
@ drogowiec
dnia 06.02.2022, 10:46 · Zgłoś
Hej a kiedy znikną prywatne drogi dla bossów - mowa o ul. Za Bursą , tam nie przechodzą dzieci do szkoły . Przechodzą UL, Baczyńskiego i obok sklepu Wrocanki i następnie wprost do szkoły. Tłumaczenie , że dzieci chodzą tą ul. do szkoły odpada. Co na do decydenci. Czas skończyć z prywatą.
Odpowiedz
-1
@ MISIU
dnia 05.02.2022, 20:16 · Zgłoś
Co to jest, jak co dnia płacimy 500mln kar za Izbę to przy tym to pestka, nas na wszystko stać.
Odpowiedz
9
@ To do was!
dnia 05.02.2022, 18:50 · Zgłoś
Hej, [...] za kierownicą, wy [...] co nie potrafią STOP przeczytać i zrozumieć, wy co mózg zostawiliscie w szpitalu, tak wy urzędnicy marnujacy nasze miliony na wasze chore pomysły wzięte z oparów [...] i absurdu, w końcu wy zwolennicy ronda za 3 miliony złotych na trzeciorzędne dróżce w upadającym z biedy miasteczku...[...] cię w końcu bo się waszych głupot już nie da czytać!
Odpowiedz
10
@ Migiem
dnia 05.02.2022, 14:31 · Zgłoś
W głowie się nie mieści że przebudowa skrzyżowania może tyle kosztować. Szaleństwo jakieś
Odpowiedz
11
@ [...] z Jasła
dnia 05.02.2022, 14:20 · Zgłoś
Gdzie tu jest ograniczona widoczność na tym skrzyżowaniu?
Odpowiedz
9
@ Tomek
dnia 05.02.2022, 13:08 · Zgłoś
Dokladnie. Koszty delegacji i przecinania wstęgi musza być uwzględnione, jeszcze ksiądz albo lepiej biskup. To musi kosztowac. Ci co staja na rondzie kiedy mozna jeszcze 2 autami uciec to normalka. Na stopie czy strzałce warunkowej to juz nie staja tak chętnie
Odpowiedz
-4
@ Pan Mateusz
dnia 05.02.2022, 11:23 · Zgłoś
Może kogoś bulwersuje kwota 1.4 mln ale to w gruncie rzeczy mało. Tym bardziej, że kwota również liczy święcenie biskupie ok 75 tyś złotych brutto.
Odpowiedz
5
@ lucek
dnia 05.02.2022, 11:06 · Zgłoś
Ronda są ok.ale w JAŚLE to się nie przyjęło bo 95 procent kierowców przy wjeżdzie na rondo baranieje i się zatrzymuje. Tak jak by był tam znak stopu co nie usprawnia lecz spowalnia ruch samochodów.Można to zauważyć na każdym rondzie w Jaśle.
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 06.02.2022, 01:28 · Zgłoś
Jest coś dziwnego w tym, że kierowcy zwalniają przy wjeździe na rondo? To z jaką prędkością mają je przejeżdżać? Na tym właśnie polega zaleta rond, że - zapewniając płynność ruchu - nie pozwalają przejechać przez nie z nadmierną prędkością ani zlekceważyć znaków lub świateł, jak w przypadku zwykłego skrzyżowania. Mam na myśli oczywiście normalne rondo, a nie jego karykaturę, jak na skrzyżowaniu Krasińskiego i Szkolnej, gdzie długie pojazdy fizycznie nie są w stanie dokonać ruchu okrężnego i muszą jechać przez środek.
Odpowiedz
4
@ Koniuszy
dnia 06.02.2022, 07:52 · Zgłoś
Kierwca ciągnika siodlowego z naczepą przejechał bezproblemowo ,no ale to był...KIEROWCA ,
Odpowiedz
-1
@ Fred 20cm 15 w obwodzie
dnia 06.02.2022, 08:47 · Zgłoś
To zależy czy komuś chce się kręcić kierownica czy nie, jak kawusia świeżo zrobiona na. Desce stoi to należy spokojnie delikatnie przejechać a jak młodzi jadą to bokiem bez odjęcia przechodza i to jest zaletą rond
Odpowiedz
5
@ Sajmon
dnia 05.02.2022, 11:00 · Zgłoś
Tam zrobią bo te ulice należą do gminy lub powiatu i można na taką robotę wsadzić swojego znajomka.Rondo potrzebne na Wojska Polskiego z 3-go Maja.Ale to krajówka.Nie ta liga dla naszych cesarzy.
Odpowiedz
8
@ Mózgotrzep
dnia 05.02.2022, 08:39 · Zgłoś
Jeżeli będzie robić ta sama firma co drogę na Gamrat, to nie dziwię się, że taki koszt. Robili pół roku, ale mogli w 1,5 miesiąca.
Odpowiedz
8
@ Koniuszy
dnia 05.02.2022, 08:06 · Zgłoś
Jaslo można pieszo przejść w 40 minut, samochodem 6 minut w godzinach szczytu 15 .Kierowcom niedzielnym, starszym ,jarmacznym, paniusią dowożącym dzieci co nie przejdą 200 m , te ronda ogólnie rzecz biorąc nie pomogą, wręcz utrudnią ciągłość ruchu drogowego. Gdyby w dużym mieście zrobili tyle rąd na takiej wielkości jak Jaslo, to na taki ruchu jaki jest w stolicy , czas przejazdu takiego odcinka to co najmniej 30 ...40 minut ronda upłynniają ale i spowalniają ruchu. Jest tak że w Warszawie szybciej przejedziesz taki odcinek drogi jak całe Jasło. Od 40 lat z doświadczenia i na codzień wiem jak to jest. Więc te ronda są tak potrzebne jak koziej...itak dalej
Odpowiedz
0
@ do [...]
dnia 05.02.2022, 09:56 · Zgłoś
Gdy przestaniesz powozić koniem (nie autem) to weź słownik ortograficzny do ręki.
Jedno rondo, kilka rond (liczba mnoga) nie "rąd".
Porażka edukacyjna na poziomie szkoły podstawowej.
Odpowiedz
7
@ Koniuszy
dnia 05.02.2022, 16:04 · Zgłoś
[...] w rondo
Odpowiedz
4
@ Felo
dnia 05.02.2022, 16:36 · Zgłoś
Ty od błędów...piszemy... samochód .
Odpowiedz
6
@ Kiler
dnia 04.02.2022, 23:55 · Zgłoś
Na Bednarskiej nie potrzeba ronda.Wystarczy
Zdanie egzaminu na prawo jazdy!
Jak ktoś tego nie ogarnia, to niech się doszkoli.
NIE ma prostszego skrzyżowania.!!!
Odpowiedz
-4
@ kierowca
dnia 04.02.2022, 23:30 · Zgłoś
jak tam zrobią rondo to jasło tylko wyburzyć i za orać i tak już ciężko przejechać przez miasto to teraz bedzię łatwiej :DD::D
Odpowiedz
-2
@ Hak
dnia 04.02.2022, 22:37 · Zgłoś
Panowie Włodarze może by tak wykorzystać stara drogę obok budki strażniczej obok przejazdu kolejowego na prawoskręt na osiedle Handlówka?
Odpowiedz
3
@ Fred 20cm 15 w obwodzie
dnia 05.02.2022, 19:04 · Zgłoś
Daj im się spokojnie zestarzeć w tym urzędzie miasta
Odpowiedz
1
@ diabloo
dnia 04.02.2022, 22:20 · Zgłoś
Doczekają się jak Jasło zostanie przyłączone do Krosna i tylko wtedy.Jasło zostanie strefą autonomiczną pod zarządem Krosna.
Odpowiedz
3
@ jaślanin
dnia 04.02.2022, 20:57 · Zgłoś
pewnie będzie tak jak 3 maja -baqczyńskiego =pieniądze poszly na dom kultury,ciekawe co aby teraz wymyślą [...]
Odpowiedz
-7
@ jaślanin
dnia 04.02.2022, 20:32 · Zgłoś
Znów głupota by na tym skrzyżowaniu budować rondo. To skru jak na razie jest bardzo bezpieczne. Czyj to bzdurny pomysł.
Odpowiedz
2
@ [...]
dnia 04.02.2022, 20:50 · Zgłoś
W tym miejscu rondo jest jak najbardziej potrzebne, gdyż zbyt duża przestrzeń tego skrzyżowania - paradoksalnie - wcale nie zwiększa bezpieczeństwa ruchu, powodując jakby dezorientację kierowcy, który nie zna dobrze tego miejsca. Wolałbyś może rozwiązanie na wzór pobliskiego "ronda Czeluśniaka"?
Odpowiedz
4
@ Kl
dnia 04.02.2022, 20:12 · Zgłoś
Drogi mosty ronda są bardzo ważne dla miasta
Tylko trzeba mądre i przemyślane inwestycje robić.
Odpowiedz
7
@ Gruby
dnia 04.02.2022, 19:05 · Zgłoś
Skąd taki szacunek 1,4 ml zł.? Może to rondo
będzie bezkolizyjne, za taką kasę faktycznie
zrobił by te dwa ronda na Szkolnej i Towarowej
No chyba że wystąpił błąd w nadruku.
Odpowiedz
-5
@ Bm
dnia 04.02.2022, 18:47 · Zgłoś
Zgadzam się tam jest rondo niepotrzebne
Najbardziej przydałoby się rondo na ulicy towarowej,
Tam są światła i tworzą się duże korki.
Odpowiedz
5
@ Rondo+
dnia 04.02.2022, 18:46 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ Proboszcz
dnia 04.02.2022, 19:50 · Zgłoś
Aaaaammnneeeen...
Odpowiedz
4
@ ixi
dnia 04.02.2022, 18:35 · Zgłoś
Urzędnicy to naprawde ciężkie przypadki! Tam żadnego ronda nie trzeba. Wystarczy przestrzegać znaku STOP! Znowu [...] wywalają miliony w błoto bo kilku Januszy i Grażyn jeździć nie umie! To jest chore!
Odpowiedz
3
@ Margo Zibi
dnia 04.02.2022, 18:19 · Zgłoś
A kiedy będzie rondo, na skrzyżowaniu ul Sobniowskiej iFlorianskiej. Chyba już nasi włodarze zapomnieli, bo obiecać można, gorzej doprowadzić do realizacji. A w tym miejscu, to aż dziwne, że jeszcze nie doszło do tragedii. Ale teraz jak jest most, jest zwiększonyruch samochodowy od strony Wolicy w kierunku Sobniowa przez wspomniane wcześniej niewidoczne skrzyżowanie. Może by się tutaj Burmistrz i Starosta zainteresował tym skrzyżowaniem które naprawdę wymaga ronda.
Odpowiedz
1
@ rampampam
dnia 04.02.2022, 17:58 · Zgłoś
Te rondo potrzebne jak koniowi dzwi do lasu...Oszaleli z tymi rondami..
Odpowiedz
9
@ jan-mm@wp.pl
dnia 04.02.2022, 17:15 · Zgłoś
Tak zrobią jak i ul.Leśną. Na głupoty kasa jest na konika pana Burmistrza.
Odpowiedz
24
@ [...]
dnia 04.02.2022, 17:03 · Zgłoś
Proszę teraz porównać koszty - budowa ronda, z przebudową wszelkiej infrastruktury - 1,4 mln zł, przebudowa niewielkiego Placu Inwalidów Wojennych, z zastosowaniem nikomu niepotrzebnych bajerów i gadżetów - 3 mln zł. "To się samo komentuje" (Grzegorz [...]).
Odpowiedz
-10
@ OLA
dnia 04.02.2022, 16:44 · Zgłoś
Mowa o prędkości to zapraszmy na ul Żniwną ograniczenie do30 km a jadą ile się da .Mało w powietrze nie wyfruną.
Odpowiedz
14
@ Salomon Rondon
dnia 04.02.2022, 16:36 · Zgłoś
Rondo to jest potrzebne na Bednarskiej kolo kapliczki. Nigdzie na swiecie nie widzialem gorszego skrzyzowania niz tamto.
Odpowiedz
11
@ ttdd
dnia 04.02.2022, 17:55 · Zgłoś
Chyba nigdy nie było tam nawet kolizji, czyli wszyscy ogarniają temat i nie ma potrzeby budowania tam ronda.
Odpowiedz
-14
@ Fred 20cm 15 w obwodzie
dnia 04.02.2022, 16:11 · Zgłoś
Ja się chyba nie doczekam aż jaslanie naucza się jeździć. Jak wy egzaminy zdaliście, jak widzę RJS np w Warszawie to pasem awaryjnym prawie jedzie i tamuje ruch a na skrzyżowaniach panika nie wiadomo co ma robić
Odpowiedz
59
@ Jaś LAK
dnia 04.02.2022, 15:50 · Zgłoś
Zlikwidować Straż miejską i będą pieniądze na różne cele.Przestać wspierać [...].
Odpowiedz
6
@ [...]
dnia 05.02.2022, 13:19 · Zgłoś
referendum było. Większość pyskaczy olała.
Odpowiedz
13
@ Zibi
dnia 04.02.2022, 15:48 · Zgłoś
Jasło jest bogate. A wystarczy na środku auto ziemi posadzić kwiatki, przeanalizować i rozpakować skrzyzowanie i już temat rozwiązany na bazie zrobionego projektu.
I pieniądze zostaną.
Odpowiedz
12
@ piotrek
dnia 04.02.2022, 15:15 · Zgłoś
wystarczy postawić rondo "placek" (wystający z jedni, coś a'la prób zwalniający), znaki z każdej stronie o ruchu okrężnym i za parę "stówek" można to zrobić z palcem [...]...
Odpowiedz
9
@ 44
dnia 05.02.2022, 08:42 · Zgłoś
dokładnie jak piotrek mówi ,a swoją drogą widziałem ronda za granica np w Danii gdzie było koło namalowane na jezdni i znak ruch okrezny i to wystarczyło no ale Jasło jest bogatsze niz kraje zachodnie i moze szastac pieniedzmi na prawo i lewo.
Odpowiedz
23
@ Duch
dnia 04.02.2022, 14:43 · Zgłoś
Pawlus z Pabianem niech na zmianę kierują ruchem. Nie wiem tylko czy są do tego zdolni...
Odpowiedz
-5
@ ewa
dnia 04.02.2022, 14:33 · Zgłoś
jedno rondo na krasinskiego- szkolna a za 400 metrow ma być kolejne rondo na szopena- szkolna? to mozę jeszcze szkolna- mickiewicza do kompletu?
Odpowiedz
12
@ ad.
dnia 04.02.2022, 14:26 · Zgłoś
Mieszkam w pobliżu tego skrzyżowania i nie widzę potrzeby stawiania tam ronda. Jeśli ktoś nie potrafi jeździć to wszędzie może doprowadzić do wypadku. Więcej zdarzeń jest na "STOP-ach", może tam też rondo?
Odpowiedz
-5
@ xxxx
dnia 04.02.2022, 16:46 · Zgłoś
Oczywiscie ze niema potrzeby kolo biedronki na krasinskiego zrobili to [...] rondo to jest wiekszy ruch niz byl
Odpowiedz
32
@ Doktor dre sie
dnia 04.02.2022, 14:21 · Zgłoś
Wystarczy tam małą wysepkę postawić i juz jest rondo ;)
Odpowiedz
7
@ Filip
dnia 04.02.2022, 14:52 · Zgłoś
Słusznie, skrzyżowanie jest szerokie
Odpowiedz
13
@ gienkjem
dnia 04.02.2022, 15:50 · Zgłoś
Wystarczy powtórzyć rozwiązanie ze skrzyżowania Szkolna - Krasińskiego.
Odpowiedz
28
@ Marta
dnia 04.02.2022, 14:09 · Zgłoś
Ponownie jakaś firemka zaprzyjaźniona id kostki brukowej
Zarobi 400 zł za mkw ułożenia
Odpowiedz
-10
@ Kierowca
dnia 04.02.2022, 14:08 · Zgłoś
Co kawałek rondo ,ale po co ?Jak ktoś na znakach się nie zna to zabrać prawo jazdy
Odpowiedz
1
@ jaslo5u
dnia 04.02.2022, 14:07 · Zgłoś
Chcemy ronda, niech się coś wokół nas zmienia, niech Jasło się zmienia!
Odpowiedz
2
@ JasMen
dnia 04.02.2022, 22:42 · Zgłoś
To róbcie rondo,a kołujcie ludzi...
Odpowiedz
29
@ łodyniec
dnia 04.02.2022, 14:02 · Zgłoś
Na rondo , które jest potrzebne nie ma kasy. Na przeróżne [...] kasa jest zawsze .
Zamiast plac inwalidów , zrobić rondo [...] !
Odpowiedz
-5
@ yoł
dnia 04.02.2022, 13:56 · Zgłoś
I na stopach jeszcze... bedzie szybciej do kościoła od nowego mostu
Odpowiedz
87
@ JaslaninOn
dnia 04.02.2022, 13:23 · Zgłoś
1,4 mln złotych koszt inwestycji. Bardzo ciekawe, czyżby było zrobione z granitu ?
Jaki był koszt beznadziejnych parkometrów? Dobrze ze na podwyżkę pensji burmistrza , starosty wójta i poszczególnych rad nie brakowało środków.
Odpowiedz
21
@ Analityk
dnia 04.02.2022, 13:47 · Zgłoś
Ronda nie będzie. Inflacja zje wszystkie środki zewnętrzne i wewnętrzne. Środki zewnętrzne pójdą na ratowanie państwa, a wewnętrzne na utrzymanie oświaty i innych zadań miasta.
Odpowiedz
15
@ Do @Analityk
dnia 04.02.2022, 14:07 · Zgłoś
Inflacja jest ogromna. W przyszłym tygodniu duże podniesienie stóp procentowych. Kredyty trzeba będzie spłacać. Tych pieniędzy w budżecie nie ma, więc będzie trzeba brać z tych co są. Rondo 2030.
Odpowiedz
18
@ @jan
dnia 04.02.2022, 14:25 · Zgłoś
Podatki od nieruchomosci wzrosly zeby realizowac bzdurne inwestycje , zaprzyjazniona firma sie niezle oblowi znajac ich rozmach w cenach . Podatnik zaplaci za wszystko.
Zostalo im 2 lata do wyborow , tak ze przygotujcie sie na rozne ciekawe pomysly
Odpowiedz
17
@ Gazda z Bacówki
dnia 04.02.2022, 16:17 · Zgłoś
Ach, kolejny cud świata - rondo wykonane z brylantów. Ach, och, och ...
Odpowiedz
38
@ Darek
dnia 04.02.2022, 16:35 · Zgłoś
Ludzie , za tą kwotę można wybudować 3-4 domy jednorodzinne a tu tylko jedno małe rondo? Ja [...]...
Odpowiedz
39
@ MRek
dnia 04.02.2022, 16:37 · Zgłoś
Niech zlikwiduja ten slalom studzienek
Odpowiedz
2
@ Zakrzepiony
dnia 04.02.2022, 18:14 · Zgłoś
Po co rondo. Ostatnia prosta wystarczy.
Odpowiedz
12
@ Bm
dnia 04.02.2022, 18:43 · Zgłoś
Najbardziej potrzebne rondo jest na ulicy towarowej
Tam są światła i tworzą się duże korki.
Odpowiedz
12
@ Hak
dnia 04.02.2022, 22:32 · Zgłoś
Popieram. To jakaś farsa. Pracownicy z Stylu aby ominąć korki jadą przez Hankowkę. Mieszkańcy z Handlówki aby wyjechać z osiedla jadą przez Warzyce obok Stylu. Krzaki za przejazdem kolejowym na Towarowej z pełnym sukcesem ograniczają widoczność na zakrętach. Kierowcy nie znający zagrożenia jadący od mostu ścinają zakręty. Jest tam jeszcze przystanek dla wysiadających. Tylko patrzeć kiedy przytrafi się jakie nieszczęście. Ale cóż otwarcie już było...
Odpowiedz
18
@ JasMen
dnia 04.02.2022, 22:40 · Zgłoś
Niżej koło "Biedronki"było=jest mniej miejsca i
jest rondo i jest miejsce nawet TIR-y się wyrabiają,
nie trzeba było milionów.
To samo zrobić tu i będzie"OKEY"
NIE szastać ludzkimi pieniążkami.
Odpowiedz
13
@ Yti
dnia 04.02.2022, 23:45 · Zgłoś
Po [...] wydawać tyle kasy. Zrobić tak jak koło biedronki i wystarczy. Na tym skrzyżowaniu jest nawet więcej miejsca niż koło biedronki.
Odpowiedz
6
@ [...]
dnia 05.02.2022, 06:39 · Zgłoś
2030? W 2027 ostatni gasi światło. Jakieś paśniki dla zwierzyny to rozumiem, tudzież autonomiczna kolejka na górkę jareniowską hitem by mogła być.
Odpowiedz
3
@ V
dnia 05.02.2022, 06:41 · Zgłoś
Rondo jest potrzebne na skrzyżowaniu ulic Floriańskiej i Sobniowskiej
Odpowiedz
13
@ Potrzeby
dnia 05.02.2022, 07:50 · Zgłoś
Najpotrzebniejsze są piodełka na placu inwalidów.
Jezeli tam coś zostanie kasy to zrobi się łąkę umajoną
(oczywiscie teraz w lutym) przy dworcu PKP, pomniku
jasielskiego węzła kolejowego.
Ten obiekt jest wizytówką miasta witającą przyjezdnych.
Jest to też symbol nieporadności i wykluczenia komunikacyjnego.
Odpowiedz
7
@ Metoda
dnia 05.02.2022, 09:44 · Zgłoś
Dobrą metodą rządzenia (nie tylko w Jaśle) jest wywołać jakiś marginalny problem i rzucić go suwerenowi niczym psu kość aby gryzł się o to z innymi, a ważniejsze rzeczy pominął.
To rondo jest tak potrzebne jak rybie ręcznik. Tak samo zbędne było na skrzyżowaniu ul. Szkolnej i Krasińskiego. Nie było tam żadnych zdarzeń ale chodził koło tego prominentny jasielski polityk, to zrobiono a na początek dzwon zaliczyli tam policjanci., po wybudowaniu tam ronda.
Spieracie się o marginalne sprawy, a to miasto prosi się o rozwiązanie naprawdę
dużych problemów, o których od dawna jest cicho. Same się rozwiążą?
Odpowiedz
-6
@ Gury
dnia 05.02.2022, 12:12 · Zgłoś
A jak bedzie ronfo to korkow nie bedzie?
Odpowiedz
-7
@ disko
dnia 05.02.2022, 12:27 · Zgłoś
rondo to nie jakaś usypana kupka ziemi na skrzyżowaniu, tylko organizacja ruchu oznakowana odpowiednimi znakami... drogo panie, drogo...
Odpowiedz
4
@ Yozef
dnia 05.02.2022, 16:40 · Zgłoś
tez tak mysle ze ronda nie bedzie..analityk ma racje .tyle kasyboze
Odpowiedz
5
@ Yozef
dnia 05.02.2022, 16:42 · Zgłoś
A wystarylo by beton o srednicy 2.m i kilka wywrotek piachu.oj RADNY OKARMA.
Odpowiedz
0
@ Nie można
dnia 05.02.2022, 17:16 · Zgłoś
To takie polskie!Polska piękny kraj.nigdzie tego nie ma na świecie
A tak serio to jest dramat.[...]
Odpowiedz
5
@ duchowny
dnia 05.02.2022, 18:52 · Zgłoś
Pytam jakim Jaślanom potrzebne tam rondo ? Chyba potrzebują go handlarze z Gondek. Czy nie lepiej przeznaczyć te pieniądze na rozwiązanie problemu na drodze dojazdowej do mostu od strony Gondek. Tam nadal jest tragedia. To jednak nie wszystkich boli !
Więcej nieszczęść buło na stopach przed Franciszkanami i do dzisiaj chyba złośliwie problem nie rozwiązany.
Odpowiedz
2
@ Czyżyk
dnia 07.02.2022, 15:16 · Zgłoś
I cyk znów postawią naleśnika na środku za półtora bańki, tak że przód auta już będzie na innej ulicy, a bagażnik na innej :D
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.