Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

„Nikomu niepotrzebna”. Mieszkańcy Wolicy protestują przeciwko planom budowy nowej drogi

393

Mieszkańcy Wolicy pod Jasłem protestują przeciwko budowie nowej drogi. Mają za złe władzom samorządowym, że nie chcą z nimi rozmawiać na temat realizacji inwestycji, która ich zdaniem jest niepotrzebna i irracjonalna z ekonomicznego punktu widzenia. Pod petycją adresowaną do władz gminy Jasło, swój sprzeciw wobec budowy drogi według projektowanego wariantu, złożyło ponad 200 mieszkańców wsi. Właściciele nieruchomości, przez których teren przebiegać ma droga, są zbulwersowani faktem, że nikt nie liczy się z ich opinią. Wójt Wojciech Piękoś sugeruje jednak, aby na inwestycję patrzeć w szerzej perspektywie.

Projektowana droga, której plan budowy od kilku miesięcy spędza sen z powiek grupie mieszkańców Wolicy, ma połączyć Wolicę – Walowice (od skrzyżowania z drogą powiatową) z Łaskami, a konkretnie drogą powiatową relacji Jasło – Łaski – Nowy Glinik –Zarzecze (tutaj powstać ma rondo). 23 maja br. Rada Gminy Jasło podjęła uchwałę w sprawie przeznaczenia kwoty 21 600 zł na wykonanie dokumentacji technicznej dla nowego zadania inwestycyjnego. Warto zaznaczyć, że gminni radni, już w styczniu zabezpieczyli na ten cel 100 tys. zł z budżetu gminy.

Władze nie chcą nas wysłuchać

Schemat, według którego władze samorządowe gminy Jasło, podejmują kolejne decyzje w sprawie budowy nowej drogi, spotkał się z powszechnym oburzeniem wielu mieszkańców Wolicy. Bulwersujący, ich zdaniem jest fakt, że w tak istotnej dla lokalnej społeczności sprawie, decyzje podejmowane są arbitralnie przez wójta i radnych, z pominięciem głosu mieszkańców Wolicy. Podkreślają przy tym, że postulat budowy drogi, której dotyczy protest, nigdy wcześniej nie został zgłoszony przez żadnego mieszkańca wsi, sołtysa, czy też Radę Sołecką.  „Uchwała została podjęta pomimo braku uchwały zebrania wiejskiego w sołectwie Wolica, dotyczącego przebiegu przedmiotowego odcinka drogi. Nadmieniam, że zgodnie z protokołem zebrania wiejskiego, które odbyło się w dniu 21 września 2021 roku w Wolicy ustalono, że w sprawie budowy nowego odcinka drogi od skrzyżowania Wolica – Walowice w kierunku miejscowości Łaski, lokalizacja tej drogi zostanie poddana dalszym konsultacjom społecznym” – czytamy w piśmie sołtysa Krzysztofa Myśliwca do wójta gminy Jasło Wojciecha Piękosia, datowanym na 21 czerwca br.

Konsultacje, o których mowa w cytowanym fragmencie pisma, jak twierdzą mieszkańcy, nie odbyły się ani razu. Są przekonani, że ani wójt, ani radni, nie chcą na ten temat z nimi rozmawiać, bowiem już podczas wspomnianego zebrania wiejskiego z września ubiegłego roku, wyrazili swój sprzeciw wobec przedstawionej propozycji przebiegu nowego odcinka drogi.

Wojciech Piękoś, wójt gminy Jasło, zapewnia jednak, że jest otwarty na rozmowy z mieszkańcami i nie zamierza uchylać się od odpowiedzi na trudne pytania. Zaznacza również, że temat budowy nowej drogi był dyskutowany w trakcie zebrania wiejskiego we wrześniu ubiegłego roku. Wówczas przedstawiono optymalny jej przebieg. 

Nie zamierzają odpuszczać

Czarę goryczy u mieszkańców Wolicy, którzy posiadają swoje nieruchomości przy lub na trasie planowanego przebiegu nowej drogi,  przelały wydarzenia sprzed niespełna dwóch tygodni. Wówczas w Wolicy pojawili się geodeci, których zadaniem było wyznaczenie w terenie punktów określających jej przebieg. – W sobotę (18 czerwca 2022 r. – przyp. red.) przyjechałem na urlop. Patrzę, a przy studni wbite są cztery paliki, a stodoła jest pomalowana sprayem. Koło stodoły znalazłem też dwa paliki. Na to wszystko przyjechała jeszcze siostra. Zapytałem ją, czy wie, skąd wzięły się te paliki. Wtedy sąsiad powiedział mi, że geodeci chodzili koło domu, mierzyli i powbijali te paliki. Informacje o tym, że ma być u nas budowana nowa droga miałem już wcześniej. Poszedłem wtedy do Marka Kmiecika (radny Rady Gminy Jasło – przyp. red.). Pytał, czy mogą sobie przez łąkę, koło stodoły zrobić drogę. Zapewniał, że stodoła nie będzie rozbierana, tylko środkiem łąki będą to budować. Później się dowiaduję, że przed oknem, przez podwórko ma ta droga biec, przez środek posesji. Mówię wtedy. Marek, jak to sobie wyobrażasz? Stodołę ci rozbiorą, blaszak sobie jakiś postawisz, usłyszałem. Nikt mnie nie informował, że będą jakieś prace geodezyjne prowadzone – mówi Marek Przerwanek, mieszkaniec Wolicy.

Niemały ból głowy ma również sąsiad pana Marka. Okazuje się bowiem, że w pasie drogowym projektowanej drogi, znajdują się elementy ogrodzenia posesji Bogdana Ignarskiego. – Mam zrobione betonowe ogrodzenie. Granica drogi przechodziła będzie przez mostek przed bramą wjazdową na moją posesję. Będzie ona przechodziła w odległości około pięciu metrów od wejścia do domu przecinając część działki – tłumaczy.

- Nam jest potrzebny wodociąg. We wsi nie mamy żadnego hydrantu. Drogi gminne trzeba remontować. To się jednak nie liczy. Liczy się nikomu niepotrzebna droga – mówi inny z mieszkańców Wolicy.    

Zdaniem mieszkańców, którzy sprzeciwiają się realizacji inwestycji w proponowanym wariancie, budowa drogi nie jest im do niczego potrzebna. Obecnie, z łatwością mogą bowiem dojechać do Łask korzystając z sieci już istniejących dróg gminnych. Sugerują, że bardziej racjonalnym posunięciem, byłoby przeprowadzenie ich modernizacji, aby parametry techniczne odpowiadały oczekiwaniom inwestora. Podobnego zdania są również mieszkańcy Łask, którzy sąsiadować będą z nową drogą. Ponad dwustu mieszkańców Wolicy, którzy podpisali się pod protestem, obawia się, że budowa nowej drogi, jest jednym z elementów układanki, którą starają się ułożyć władze samorządowe powiatu jasielskiego, a ich spokojna wieś zamieni się w miejscowość, przez którą odbywał się będzie ruch tranzytowy.

- Ta droga, sama w sobie nie ma sensu. Należy ją jednak rozpatrywać w szerszym kontekście. Chodzi o to, aby była ona połączona z drogą, która połączyć ma nowy most na Jasiołce z Wolicą, w Walowicach właśnie, gdzie miałoby powstać rondo. Zaczęliśmy więc rozmawiać ze starostą Adamem Pawlusiem na temat połączenia mostu, polami w kierunku Wolicy, a następnie w kierunku Łask. Ten odcinek wciąż nie miałby sensu, ale nosimy się z zamiarem modernizacji drogi gminnej na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową na Walowicach do Domu Ludowego. Powstałby nowy ciąg komunikacyjny – wyjaśnia Wojciech Piękoś.  

Zasadność budowy nowej drogi w projektowanym wariancie, wójt gminy Jasło, argumentuje między innymi tym, iż przebiegać będzie ona w przeważającej części, przez nieruchomości niezabudowane, a działki przy niej zlokalizowane zyskają na wartości. Liczy na to, że w niedalekiej przyszłości, uzbrojenie terenu w media, sprawi, że w kolejnej części Wolicy, powstawać będą nowe domy.  Ma przy tym jednak świadomość, że z punktu widzenia niektórych mieszkańców wsi, projektowany przebieg drogi jest bardzo problematyczny. – Chciałbym, żeby ta droga nie była kolizyjną dla żadnego z mieszkańców. Jest to jednak niemożliwe. W przypadku jakiejkolwiek, nowej inwestycji drogowej, która przebiega po nowym śledzie, nie wszyscy będą zadowoleni. Dane mówią, że w sołectwach Łaski i Wolica mamy łącznie 39 działek, których dotyka problem. Pięć z nich znajduje się bezpośrednio na przebiegu drogi. Sprawa jest delikatna. Rozmowy z niektórymi mieszkańcami nie są przyjemne. Słyszę pod swoim adresem różne inwektywy – mówi Wojciech Piękoś.

Projektowana droga ma być drogą klasy „Z” (zbiorcza) o szerokości jezdni 5 m z chodnikiem. Jej długość wynosi 973 m. Trudno na razie wyrokować, jaki będzie szacunkowy koszt realizacji tego zadania. Jest zdecydowanie za wcześnie, aby można było operować konkretnymi kwotami. Pewnym jest, że koszt budowy drogi oscylować może w granicach kilku milionów złotych.

Gmina Jasło spieszy się z przygotowaniem dokumentacji projektowej z prostego powodu. Władze samorządowe gminy w porozumieniu ze Starostwem Powiatowym, w sierpniu bieżącego roku, zamierzają bowiem złożyć wniosek do Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg cały ciąg komunikacyjny, wraz z drogą, którą Powiat Jasielski zamierza połączyć most na Jasiołce z drogą powiatową Jasło – Łajsce – Zręcin.     

MD

Napisany dnia: 29.06.2022, 18:00

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
2
@ @@@
dnia 12.07.2022, 01:03 · Zgłoś
Odnosząc się do ostatniej Rady Gminy.
Jesteście ludźmi fałszywymi i zakłamanymi. Precz z obłuda!!! Dla własnych korzyści obchodzicie prawo, łamiecie przepisy i wymigujecie się od odpowiedzi. Nikt nie odpowiedział na żadne z pytań, przecież jasne jest, że kłamiecie ludzi w żywe oczy. Wiadomo do kogo te słowa. Teraz chce podziękować tym którzy reprezentują mieszkańców wsi sprzeciwiającym się tej inwestycji. Gratuluję wam odwagi i determinacji. Wójt nazwał dziś sołtysa kłamcą, ale jak sie okazało to wójt kłamał a ta biedna asystentka czy sekretarka to nie wiedziała jak wybrnąć z sytuacji by obronić wójta. Polecam obejrzeć w necie sesje rady gminy, bo tam jest pieknie pokazane jak radny i wójt kłamią. Sołtysowi należy się duże piwo, Malwinie Bunar również. A co do reszty przeciwników tej drogi. Radny powiedział że Ci którzy złożyli podpisy pod petycją byli zastraszeni. Idźmy wiec wszycy 25 lipca na spotkanie z wójtem i pokażmy wszystkim, że nikt się nikogo nie boi tylko poprostu nikt nie chce tej drogi!
Odpowiedz
9
@ To mi graj
dnia 06.07.2022, 12:32 · Zgłoś
Pań radny Kmiecik kilka lat temu zrobił droge do panów Krzyżaków
argumentując że oni bardzo się przyłożyli do rozwoju wsi, są wązni
I droga asfaltową im się pod posesje nalezy. Pan budowniczy Kmiecik
jest najwspanialszym dobrodziejem naszej wsi. Teraz sie droga
Pod działki jego sióstr należy. Uzbroi teren wzdłuż drogi w media
I kiedys sprzedadzą je za piekne pieniądze. Nasz pan radny to ma łep
do inwestycji.
Odpowiedz
10
@ Wesoły romek
dnia 06.07.2022, 08:02 · Zgłoś
Masakra panie radny obudz się Pan ze snu bo [...] Pan na swoje gniazdo
Odpowiedz
15
@ Arkadiusz Baca
dnia 05.07.2022, 19:31 · Zgłoś
Przy planowaniu budowy drogi na osiedlu Hankówka
Odbyły się 3 konsultacje z mieszkańcami.
Konsensusu nieznalezli wiec projekt zawiesili.
Gmina mysli ze w Wolicy mieszka inny SORT LUDZI, ze
Im można z buciorami w własności wejsc,
udając że problemu niema. WYWLASZCZYC za grosze
Lub najlepiej starych ludzi tak podejść że sami oddadzą
W imię ich dobra. Wepchnąć im wysypisko smieci bo od Kotulaka
20tys podatku do kasy gminy wejdzie. Teraz tranzyt przez wieś planują,
Odciążyć ulice żniwną(10domów) kosztem 30 w wolicy.
Powoli rolę sie odwracają panie radny Kmiecik i Spółka
Wy będziecie uciekać a my was gonić.
Odpowiedz
5
@ Arkadiusz Baca
dnia 05.07.2022, 18:40 · Zgłoś
Zatakowany z nienacka , masz wieksza determinację do obrony a
wygrana bedzie smakować podwójne.
Odpowiedz
15
@ Segal
dnia 05.07.2022, 12:37 · Zgłoś
Poza tym kto zastrasza Pana Marka? To chyba jest karalne. Mieszkańcy wyrażają swój sprzeciw! Nie zastraszają!
Odpowiedz
2
@ Segal
dnia 05.07.2022, 12:34 · Zgłoś
"za prawda"jak to przeanalizowales? Skąd Ty wogole masz dane właścicieli działek.jak je zdobyłeś? Coś mi tu źle wygląda!?
Odpowiedz
-15
@ Za prawdą
dnia 05.07.2022, 10:44 · Zgłoś
Przeanalizowałem przebiek projektowanej drogi wiem grzie jest działka siostry radnego projektowana droga nie styka się z tą działką zarazem nic tej działce nie da ,ale działka przylega do drogi gminnej i ma i miała dojazd nie wiem po co taki Hejt w komentażach i to jest prawda
Odpowiedz
7
@ !!@*
dnia 06.07.2022, 07:32 · Zgłoś
To dobrze ze nieprzylega bo 15 m od niej dom dopiero można budować. Prawie będzie miał zjazd do bocznej gminnej i wtedy na autostradę wyjedzie i oczywiscoe hałas niebedzie tak przeszkadzal.
Odpowiedz
-18
@ Do Marka
dnia 05.07.2022, 10:27 · Zgłoś
Marek nie daj się zastraszyć rób swoje chcemy żyć w cywilizacji swoją ścieżką daleko nie zajdziecie
Odpowiedz
7
@ !!@*
dnia 06.07.2022, 07:34 · Zgłoś
Pan Marek miejmy nadzieję juz więcej urzędnikiem niezostanie
I podobni mu przekreciaze tez nie
Odpowiedz
2
@ !!@*
dnia 06.07.2022, 12:20 · Zgłoś
To pierwsze niech Ci marek kanalizację zrobi a później droge
I ciemno jak w d...kolo domu masz to niech lampę Ci postawi
A później droge wybuduje
Odpowiedz
4
@ @@Wolica
dnia 07.07.2022, 01:09 · Zgłoś
Marek to już żyje w czarnej d... i nie zapowiada się dla niego nic lepszego. Jak on w ogóle ludziom w oczy patrzy, czy żadnego wstydu nie ma. A jak komunię w kościele rozdaje. Judasz sprzedał Jezusa za 30 srebrników, a on cała wieś za dojazd do działki. Taki to Radny nas reprezentuje w gminie. Cofnijmy się o kilkadziesiąt lat wstecz i przemyślcie sobie cała jego karierę, wy którzy pochodzicie z Wolicy to zapewne wszystko wiecie.
Odpowiedz
-15
@ Romek
dnia 05.07.2022, 10:20 · Zgłoś
Listę osób przeciwnych budowy trzech odcinków dróg w Wolicy powinna być wywieszona w internecie i na każdej tablicy ogłoszeń bo z kim rozmawiam to jest za drogami 80% to jest ściema jeżeli było by tak to gdzie ja mieszkam
Odpowiedz
10
@ Tomek
dnia 05.07.2022, 13:52 · Zgłoś
Jak byłeś na zebraniu we wrześniu ubiegłego roku to chyba widziałeś ten cyrk? I słyszałeś ile ludzi jest za drogą ?
Odpowiedz
10
@ do Romka
dnia 05.07.2022, 15:17 · Zgłoś
Chyba Romek nie jesteś zbytnio rozmowny.
Odpowiedz
12
@ mieszkaniec
dnia 05.07.2022, 15:23 · Zgłoś
Ja też byłem na tym zebraniu we wrześniu. Odcinek planowanej drogi Wolica-Walowice- Łaski spotkał się ze zdecydowanym sprzeciwem mieszkańców. Miała być podana inna koncepcja tej drogi i dalsze konsultacje społeczne. Niestety ktoś z decydentów nas olał ( wiadomo kto) i jeszcze komentował że konsultacje społeczne nie są wymagane prawem i mieszkańcy nie mają nic do powiedzenia. PARANOJA
Odpowiedz
9
@ Oluś
dnia 05.07.2022, 15:24 · Zgłoś
Tak tak. Wszyscy wiemy o kogo chodzi.
Odpowiedz
0
@ Do Romka
dnia 05.07.2022, 18:26 · Zgłoś
W czarnej[...]. jeszcze niewiesz?
Odpowiedz
1
@ !!@*
dnia 06.07.2022, 12:23 · Zgłoś
Zaorac Ci cholpe i puscic przez nią droge
Kupisz sobie mieszkanie w bloku albo wybudujesz gdzie indziej dom. Gdzie mieszkasz?
Odpowiedz
17
@ Robin
dnia 04.07.2022, 15:29 · Zgłoś
Słuchy dochadza że ludzie w Łaskach zastraszsni są
Żeby się niemieszali w sprawę, że konsekwencje jakieś że
Strony Wójta mogą mieć. Domagając się prawdy i walcząc o swoje
Zwykłego człowieka zastrasza się. Czy to juz przestępstwo???
Odpowiedz
18
@ Robin
dnia 04.07.2022, 12:34 · Zgłoś
wszystkich decydentów obecnych wyrzucić z ich posad,
na nowe stanowiska powołać ludzi którzy licza się z innymi
,mają dobre pomysły i potrafią pieniądze z warszawy ściągnąć do jasła
. tym pseudo radnym , wojtowi staroscie i burmistrzowi
juz dziekujemy nieudacznikom.napaśli troszke
brzuszki. niech wy...koniec z ukladami bandytyzmem
w bialych rekawiczkach.
Odpowiedz
0
@ to
dnia 05.07.2022, 11:09 · Zgłoś
Ale ci się marzy
Odpowiedz
10
@ Pawel
dnia 04.07.2022, 09:03 · Zgłoś
To jest tak proste i dobre rozwiązanie,że az boli.
Odpowiedz
21
@ @Wolica
dnia 04.07.2022, 00:56 · Zgłoś
Zróbcie drogę ale koło Grabiny, tam jest już kawałek ładnej drogi nie tak dawno zreszta zrobionej, jest szeroka, utwardzona. Tam nie ma domów, nie będzie przeszkadzać. Zresztą takie drogi tranzytowe robi sie poza strefa zamiszkania, a nie przez środek wsi. Nie będzie problemu dla mieszkańców. Tylko nie wiem co Radny Mareczek na to, bo wtedy ominie pewnie jego działki.
Odpowiedz
-10
@ Wolicy
dnia 05.07.2022, 10:24 · Zgłoś
Róbcie drogę koło Grabiny ominiemy działkę Baców róbmy tylko nie po moim
Odpowiedz
5
@ Dorota Baca
dnia 05.07.2022, 13:03 · Zgłoś
Dla zainteresowanych! Gmina zrealizowała dwa projekty przez całą długość mojej 60 arów działki i chyba nie miała ze mną problemów, aczkolwiek inni nie wyrażali zgody i musiało iść moją działką. Była to kanalizacja i oświetlenie. Pan radny nie musiał mi wiele tłumaczyć, prosić czy przekonywać. Podpisałam zgodę dla dobra wszystkich, bo dobro wszystkich się liczy a nie wybranych. Przy realizacji projektu tej drogi też miałam mieć zapewne zabrane parę metrów z szerokości działki, bo projekt wskazywał nową drogę między moją działką a p. Krzyżaka więc logiczne, że po parę metrów by nam poszło. Powiadomiona o wytyczeniu nowej drogi przyjeżdżając na działkę zobaczyłam, że projekt drogi został zmieniony i przebiega skosem przez całą niemalże działkę niszcząc ją w stu procentach! Więc pisząc coś w tych tematach zastanówcie się najpierw czy wy cokolwiek zrobiliście czy oddaliście dla dobra innych a potem oceniajcie drugiego. Skupcie się może bardziej na zrozumieniu drugiego niż na ocenianiu. Nadmienię jeszcze, że nikt z protestujących tej inwestycji nie posługuje się takim słownictwem jak: warchoły, wieśniaki, średniowiecze, durnie, ciemnota, dzicz, pseudokrzykacze, wolicoki,, niedorozwinięci, poziom mułu, idioci...itp. o czym to świadczy??? Co zwolennicy tej drogi sobą prezentują posługując się takimi epitetami??? Bo chyba nie do końca ludzi XXI wieku (bez urazy)?
Odpowiedz
12
@ @@Wolica
dnia 05.07.2022, 14:41 · Zgłoś
Człowieku czy ty nie rozumiesz, że ta droga w tym miejscu nic dobrego nie wnosi do rozwoju wsi. Wrecz przeciwnie. Będzie ona przebiegać miedzy domami. Będzie hałas, wibracje, w końcu domy zaczna pękać. Przyjemnie ci bedzie okno otworzyć i słuchać tych wszystkich samochodów. Ogarnijcie się ludzie. Poza tym tym projektem wielu ludzi jest poszkodowanych bo ich działki nie będą nadawać się do niczego. Spójrzcie na drogę niedaleko Grabiny, to jest naprawdę dobre rozwiazanie.
Odpowiedz
20
@ xxl
dnia 03.07.2022, 16:38 · Zgłoś
Oj oj oj. Prawda radnego w oczy kole i rozpacz przez niego przemawia.
Odpowiedz
23
@ mieszkaniec
dnia 03.07.2022, 15:28 · Zgłoś
Panie Wójcie. Mieszkańcy Wolicy w 80 procentach nie chcą taj drogi więc po co na siłę nas uszczęśliwiacie. Zamiast tej drogi proszę zrobić wodociąg tylko nie na zasadzie dziwnych spółek wodnych że 50 % Gmina a 50 % płacą mieszkańcy. Pozyskaj Pan środki unijne na budowę wodociągu i zamiast grubych milionów z UE na tą konfliktową drogę zrobi Pan coś faktycznie potrzebnego. Jak Sołtys z Radnym to czytają to niech podejmą temat.
Odpowiedz
-12
@ Do
dnia 05.07.2022, 10:30 · Zgłoś
80% to taka duża jest rodzina Baców i Ignarskich
Odpowiedz
10
@ mieszkaniec
dnia 05.07.2022, 17:29 · Zgłoś
80 procent to jedna wielka rodzina zwolenników praworządności a nie żeby załatwiać taką sprawę po za plecami mieszkańców Wolicy w sposób autokratyczny. Jeśli ktoś traktuje mieszkańców naszej wioski jak stado baranów to się mocno zdziwi.
Odpowiedz
26
@ abc
dnia 03.07.2022, 14:03 · Zgłoś
Coś nieprawdopodobnego. My czekamy na konsultacje społeczne obiecane za zebraniu wiejskim w Wolicy a tu pewnego pięknego dnia przychodzimy na swoje działki i widzimy paliki powbijane w nasze działki i komentarze radnego że tędy będzie szła nowa droga. Skandal.
Odpowiedz
24
@ anonimus
dnia 03.07.2022, 13:51 · Zgłoś
Coś mi tu pachnie taczkami dla Radnego
Odpowiedz
20
@ mms
dnia 04.07.2022, 10:45 · Zgłoś
Tak tak szykujemy taczki i na msze jeszcze damy.
Odpowiedz
23
@ KTOŚ
dnia 03.07.2022, 13:30 · Zgłoś
Rozbisurmanił się nam "skuteczny" Adaś i buduje drogi gdzie popadnie.Gdyby budował za swoje pieniądze, to pies go drapał, ale to są pieniądze podatników.I nie ma znaczenia, że UE coś dołoży. Legendarna już skuteczność Adasia szczególnie uwidoczniła się przy wyborach burmistrza Jasła - nie potrafili chłopaki skutecznie zgłosić kandydata na burmistrza, by następnie podpiąć się skutecznie pod zwalczanego wcześniej Czerneckiego, żeby znów skutecznie dostać po łapach, bo wygrał Pabian. To tak dla przypomnienia i na marginesie...
To co " skutecznemu" pozostaje? Budować skutecznie drogi, nieważne że bez sensu.Plany budowy drogi łączącej Hankówkę (poprzez nowy most na Jasiołce i ul. Żniwną) z ul. Floriańską już się częściowo zdezaktualizowały. A co tam, zbudujemy sobie zupełnie nową drogę od torów poprzez łąki do Wolicy i zakończymy rondem. Odciążymy ruch na ul. Żniwnej, a kilka milionów zł w tą czy w tamtą nie ma znaczenia, przecież to podatnicy płacą. Może się mylę i pieniądze wykłada sam "skuteczny", to proszę mnie poprawić. Podobnie jest z oprotestowaną planowaną drogą w Wolicy. Decyzja została podjęta bez jakichkolwiek konsultacji i bez wiedzy zainteresowanych. Ale trudno się dziwić skoro decyzje podejmowane są na zasadzie: - ty radny, chcesz mieć drogę przez Wolicę?
- tak
- to będziesz miał
I znów kilka milionów z naszych kieszeni. Myślę, że czas rozliczyć te jasielskie kliki.
Odpowiedz
22
@ głos Wolicy
dnia 03.07.2022, 13:50 · Zgłoś
Święte słowa. Najprawdopodobniej tak było jak pisze "ktoś" . Kmiecik myślał że zrobi sobie kampanię wyborczą budową nowej drogi a tu kicha. Dał się Mareczek wkręcić.
Odpowiedz
19
@ @@@
dnia 04.07.2022, 01:07 · Zgłoś
A mi się wydaje że to ostatnia kadencja Kmiecika i dlatego poszedl na całość, żeby na koniec zrobić rodzinie dojazd do działek
Odpowiedz
8
@ Jan
dnia 02.07.2022, 22:45 · Zgłoś
Bez trzymanki,myślę ,że za nie długi czas pompownie wpadniecie po wysypisku śmieci i bublu drogowym na jakiś świetny pomysł.Komu te przepychanki są potrzebne?
Odpowiedz
-27
@ Bez trzymanki
dnia 02.07.2022, 22:36 · Zgłoś
Jeśli ta droga nie powstanie, niech tę ,,Wolicę'' zakopią na 1000 lat. Można będzie przy nazwie miejscowości założyć żółte tablice rejestracyjne zabytku. Wtedy nie zbudują wam żadnych dróg. Tylko co z procesem urbanizacji? Co z rozszerzaniem granic miast? Będziemy się wymijać drogą na łaski... Tylko który kierowca będzie miał pierwszeństwo... Czy ten z dołu bo z Wolicy czy ten z góry bo z Łask... Jak to rozgryźć, możne znowu pseudo lincz medialny?
Odpowiedz
4
@ Jan
dnia 02.07.2022, 22:32 · Zgłoś
A wójt nadal głuchy na nasze prośby.panie wójcie prosimy o pomoc
Odpowiedz
-20
@ Ochwat
dnia 02.07.2022, 23:01 · Zgłoś
Pan wójt niesie Wam pomoc Galicjo. Żebyście mieli czym jeździć. Jak Wam to nie pasuje, kupcie quady, niech Gmina zaora wszystkie drogi gminne.
Odpowiedz
23
@ z Wolicy
dnia 03.07.2022, 11:39 · Zgłoś
Wójt się obudzi po najbliższej sesji jak pewne rzeczy pójdą w świat.
Odpowiedz
25
@ mieszkaniec
dnia 03.07.2022, 11:53 · Zgłoś
Podobno w Urzędzie Gminy już się robi zamieszanie i drżą bo pierwsze pisma od radcy prawnego już dotarły do Wójta
Odpowiedz
18
@ @@@
dnia 04.07.2022, 01:03 · Zgłoś
To nie pomoc, to układ, żeby radny kmiecik miał dojazd do działek
Odpowiedz
18
@ Gal Anonim
dnia 02.07.2022, 20:14 · Zgłoś
do naszej Wolicy wpycha się każde g... Jest tyle ciekawych propozycji...no ale nie.Lepiej tu zrobic kolejnego bubla
Odpowiedz
-21
@ Kuta
dnia 02.07.2022, 23:05 · Zgłoś
Inwestycja na miarę XXI wieku od czasu kanalizacji... I ty to nazywasz bublem?
Odpowiedz
21
@ anonimus
dnia 03.07.2022, 11:38 · Zgłoś
To zaproponuj tą inwestycje żeby przebiegała przez Twoja posesję i będzie po kłopocie.
Odpowiedz
14
@ Maria
dnia 04.07.2022, 09:57 · Zgłoś
To zobacz lepiej jaką ludzie jeżdżą drogą każdego dnia w Walowicach w tym XXI wieku? Gdzie te inwestycje są bardziej potrzebne?
Odpowiedz
23
@ anonimus
dnia 02.07.2022, 20:02 · Zgłoś
Przełoży się ale na wygodę mieszkańców ulicy Żniwnej. Ludzie to jakiś absurd. Na Żniwnej jest kilkanaście domów a u nas w Wolicy kilkadziesiąt.
Odpowiedz
23
@ xxl
dnia 02.07.2022, 20:10 · Zgłoś
Dokładnie. Radny podrzucił nam kukułcze jajo.
Odpowiedz
-24
@ Suski
dnia 02.07.2022, 23:03 · Zgłoś
Dla wszystkich wyjdzie na dobre ta droga! I dla Sobniowa i dla Wolicy.
Odpowiedz
2
@ mieszkaniec
dnia 02.07.2022, 19:59 · Zgłoś
6 września 2021 roku Zarząd Powiatu Jasielskiego podjął uchwałę: "Zarząd wspiera także propozycję Gminy Jasło odnośnie budowy nowego odcinka drogi gminnej o dł. ok. 600 m umożliwiającej włączenie do drogi powiatowej Nr 1851R Jasło (Sobniów) – Łaski – Nowy Glinik – Zarzecze w miejscowości Łaski" I tu zadać trzeba pytanie kto wyszedł z taką propozycją z Gminy Jasło? Kmiecik czy Piękoś ?. Zarząd budowę nowego odcinka drogi motywuje: "Proponowane rozwiązania przyczynią się do odciążenia ul. Żniwnej z ruchu tranzytowego. Pozostanie na niej tylko ruch lokalny, co bezpośrednio przełoży się na bezpieczeństwo i wygodę mieszkańców"
Odpowiedz
23
@ pis
dnia 03.07.2022, 11:50 · Zgłoś
No właśnie. Jestem obecna na każdym zebraniu wiejskim w Wolicy i nie pamiętam żeby podejmowano uchwałę o potrzebie budowy tej drogi. Jedynie Kmiecik z wioski na siłę chce ja przepchnąć.
Odpowiedz
1
@ Do
dnia 05.07.2022, 10:32 · Zgłoś
Chłopie obudziłeś się
Odpowiedz
28
@ www
dnia 02.07.2022, 11:02 · Zgłoś
Dziwię się niektórym mieszkańcom Wolicy, że marzy im się kawałek ,,autostrady,, w polach a przez wieś mają drogę, że auto z rowerem ma problem się rozminąć, nie mówiąc o drugim aucie. Gdzie wasze logiczne spojrzenie na sprawę? XXI wiek a u Was ,,wstążka,, nie droga! Od p.Kielar począwszy na kapliczce skończywszy. Poza tym od dołu Wolicy jadąc też przy rozmijaniu z drugim autem trzeba bardzo ale to bardzo uważać. Tyle innych inwestycji by się przydało... Nie jestem w stanie zrozumieć zwolenników tej bezsensownej inwestycji ale i oni wcześniej czy później z ręką w nocniku się obudzą ... W większości ich ta droga nie dotyczy ale ... satysfakcja i radość z pogrążenia drugiego albo lojalność koleżeńska wobec p. radnego??? szok! Pamiętajcie jedno, radnym, wójtem, starostą się bywa ale człowiekiem się jest... albo raczej powinno się być, bo widać, że nie każdy nim jest!
Odpowiedz
-22
@ Daj Konkrety, nazwiska
dnia 02.07.2022, 23:09 · Zgłoś
Śmieszny jesteś.
Odpowiedz
1
@ to
dnia 05.07.2022, 12:20 · Zgłoś
Droga do Kielara chcąc poszerzyć to trzeba drogą radiową albo znowu na poszerzenie zabrać z posesji Bacy i Magnowskiemu To poszerzamy
Odpowiedz
22
@ @@@
dnia 02.07.2022, 10:27 · Zgłoś
No właśnie, nie znasz go i w tym cały problem. Tutaj chodzi o postawe tego człowieka w tej sytuacji oraz jego ogólne zachowanie względem mieszkańców.
Odpowiedz
-31
@ drogomistrz Kaleń
dnia 02.07.2022, 07:05 · Zgłoś
Śmieszą mnie te wszystkie wpisy. Dam, nie dam działkę pod drogę. Powinna droga iść
tędy, albo tamtędy, to lud powinien decydować gdzie pójdzie droga i czy ją budować itp.
Przy takim podejściu nic by nie wybudowano. Na szczęście jest specjalna ustawa do
budowy dróg. Gdzie i jak będzie budowana droga decyduje wójt odpowiedzialny w gminie
za drogi i projektant, a radny nie ponosi tu żadnej odpowiedzialności i nie rozumiem za co
się go obwinia. Dla jasności nie jestem rodziną radnego a nawet go nie znam.
Odpowiedz
20
@ Tadek
dnia 02.07.2022, 14:17 · Zgłoś
Specustawa powinna być do infrastruktury strategicznej (autostrady,dróg klasy S, gazaciagi, wodociągi,)a nie prywatny interes radnego Kmiecika. Kapujesz tłuku czy trolujesz dalej???
Odpowiedz
-21
@ Kpc
dnia 02.07.2022, 23:13 · Zgłoś
Jaki tu jego interes? O ile to prawda o czym piszecie, Poświęcił działki w momencie kiedy inni nie chcą poświęcić działek. Bo ta droga podobno idzie przez jego własność.
Odpowiedz
14
@ Monia
dnia 04.07.2022, 10:05 · Zgłoś
Tak, poświęcił działki ale ludzkie a nie swojej rodzinki! WSTYD!!!
Odpowiedz
28
@ Z dedykacją
dnia 02.07.2022, 01:13 · Zgłoś
Witam znów sąsiadów i kłaniam się nisko, widzę że walczymy dalej, nie dajcie się podejść za blisko! Bądźcie dzielni, waleczni, stawka jest ogromna, niczym husaria wiecznie zwarta i niezłomna. Nie przejmujcie się wpisami w stylu " Marek my cie popieramy", to pewnie ktoś z rodziny lub jakiś kumpel oddany. On jest już przegrany, już się nie podniesie, nie ukryje się przed nikim nawet na Berdechowie w lesie. Zastanawiam się tylko dlaczego tak postąpił, czemu pogrywał z ludźmi, uwagi i zrozumienia im skąpił. Nie traktował wszystkich jednakowo, a kłamstwem było jego słowo. Radny powinien o każdego mieszkańca dbać, a nie różnice robić i ludzi segregować. Ciekawe jak teraz Radny próg domu przekroczy , przecież to wstyd ludziom spojrzeć w oczy. Opłaca się tak kłamać za ludzkimi plecami, przecież w tej wsi nie jesteście sami! Projekt przepchniesz, drogę zrobisz, działkę sprzedasz, wójt cię będzie chwalił, ale wieś cię znienawidzi, a idąc nią będzie ci się grunt pod nogami walił.
Odpowiedz
1
@ Malkontent
dnia 02.07.2022, 22:29 · Zgłoś
szedł baca łąką, zobaczył coś w trawie, schylił się, przyjrzał, wziął na palec posmakował i mówi - jak dobrze, że w to goowno nie wdepnąłem.
Odpowiedz
-24
@ Konkurent
dnia 02.07.2022, 23:19 · Zgłoś
Ja tam jestem za Panem Markiem i zawsze będę. Jak by nie On to w tej Wolicy naszej nic by nie było. Pamiętam jak pierwszy raz został Sołtysem, wtedy nikt nie chciał nim być, nic tutaj nie było oprócz domu ludowego. A teraz co??? Walka o to żeby nie powstała droga? Ludzie zawsze chcieli drogi ! Absurd jakiś!
Odpowiedz
18
@ xxl
dnia 03.07.2022, 04:06 · Zgłoś
I nawet wysypisko śmieci powstało w Wolicy za jego rządów. Dziękujemy,,,
Odpowiedz
22
@ xxl
dnia 01.07.2022, 21:56 · Zgłoś
Jesteśmy z Panem... Najbliższa rodzina chyba i to nie cała
Odpowiedz
-30
@ Normalny
dnia 01.07.2022, 19:46 · Zgłoś
Panie Marku prawda się sama obroni jesteśmy z panem
Odpowiedz
-18
@ Omikron
dnia 02.07.2022, 22:41 · Zgłoś
Jesteśmy !!! Nie przerywajcie tej drogi.
Odpowiedz
-19
@ Homo sapiens
dnia 02.07.2022, 22:48 · Zgłoś
Niech się Pan Panie Marku nie ugnie, ta droga jest dla pokoleń, dla nas. Jeśli ona powstanie to mamy szansę na rozwinięcie skrzydeł, na nowe inwestycje. Jak się cofniemy, będziemy przegranymi. Będziemy zadupiem jakie było jeszcze parę lat temu. Jesteśmy z Panem.
Odpowiedz
-16
@ Pytel
dnia 02.07.2022, 22:56 · Zgłoś
Ja też jestem z wami!!
Odpowiedz
-17
@ Myśliwiec
dnia 02.07.2022, 23:20 · Zgłoś
Ja też jestem
Odpowiedz
-24
@ Pk
dnia 01.07.2022, 11:53 · Zgłoś
Ja jestem za tym żeby jak najwięcej powstało nowych dróg
Jasło jest zakorkowane trzeba jak najwięcej inwestować w drogi.
Odpowiedz
22
@ Sedzia
dnia 01.07.2022, 13:24 · Zgłoś
Dróg , kapliczek i krzyży,20 metrowych Jezusów jak Swiebodzinie
Odpowiedz
21
@ Tobias
dnia 01.07.2022, 13:53 · Zgłoś
To trzeba niedasz im pod oknem domu drogi zrobić.
Oni się niezapytaja wejdą paliki wbija a ty co?
Zapłacą ci 2500zl i drogę pod oknem zrobia a ty co??
Odpowiedz
2
@ mieszkaniec
dnia 03.07.2022, 04:22 · Zgłoś
podwójną wyobraźnie, nikczemny wzrost i jestem mistrzem intrygi,,,
Odpowiedz
-26
@ Az
dnia 01.07.2022, 11:49 · Zgłoś
Tylko idioci protestują przeciwko powstaniu nowej drogi.
Odpowiedz
23
@ mieszkaniec
dnia 01.07.2022, 12:08 · Zgłoś
Zaproponuj budowę tej drogi obok swojej posesji a najlepiej oddaj jeszcze swoją działkę część ogrodzenia i budynek gospodarczy
Odpowiedz
-7
@ Normalny
dnia 02.07.2022, 22:54 · Zgłoś
Ja oddam dla dobra ogółu. Gdzie patriotyzm? Gdzie słowa Bóg Honor Ojczyzna? Fajnie się jeździ autostradą, obwodnicą? Najlepiej u kogoś budować a nie u siebie. Ciesz się że się buduje, a nie niszczy... Kwestia czasu.
Odpowiedz
27
@ Jan
dnia 01.07.2022, 09:43 · Zgłoś
Jest rozwiązanie.proponuje napisać prośbę do gminy aby przeprowadzić drogę przez obszary osób opowiadających się" za droga".napewno chętnie udostępnią swoje tereny i dane.przeciez tak piszą.to co budujemy na waszych?
Odpowiedz
3
@ Chętny
dnia 02.07.2022, 23:27 · Zgłoś
Ja oddam swoje 40 ar na drogę w każdej chwili. I tak tam nic nie będę budował bo może mnie Covid zjeść.
Odpowiedz
24
@ S.P
dnia 01.07.2022, 07:54 · Zgłoś
Dla wszystkich troli do wiadomości.
Jeśli ta inwestycja nosi znamiona przestępstwa,
Zostaną postawione zarzuty. Lista zostanie upubliczniona poprzez sąd
W aktach sprawy a miejmy nadzieję winni pójdą siedzieć.
Po tym wszystkim doczekacie się prawdzij drogi, obwodnicy jasła czy
Cokolwiek chcecie.pozdrawiam
Odpowiedz
3
@ Wierzę w prawdę
dnia 02.07.2022, 23:28 · Zgłoś
Czekam na efekty...
Odpowiedz
1
@ Mieszkaniec
dnia 01.07.2022, 06:39 · Zgłoś
Lista z podpisami powinna być upubliczniona dla potomnych
Odpowiedz
-22
@ Mieszkaniec
dnia 01.07.2022, 06:30 · Zgłoś
Budujemy drogi jestem za
Odpowiedz
24
@ WIERZĄCY
dnia 01.07.2022, 08:04 · Zgłoś
Kapliczki z z Jezusem też budujmy.
Tylko dlaczego wbrew woli Jezusa???
On wyraźnie w bibli mówi że tego niechce
I instruuje cie ze możesz go znaleźć nawet pod kamieniem!
Odpowiedz
-23
@ Franek
dnia 01.07.2022, 05:47 · Zgłoś
Droga jest potrzebna . Ci wszyscy co jadą od Krosna nie będą musieli stać w korkach . Zapomnieli już jak korki były pod wiadukt. Zobaczcie na krosno jak się rozwija, tylko w Jaśle jak zawsze zacofanie. Tak za rozwojem !!!
Odpowiedz
26
@ Miś
dnia 01.07.2022, 06:25 · Zgłoś
A teraz nie masz przejazdu od Krosna? Przecież ta droga jest dobra, jeździmy nią całe życie, więc jaki sens jest budować obok? A co do kamieni przy posesjach. Dwóch mądrych inaczej rozłożyło faktycznie, co o nich świadczy... A myślicie, że przy nowej drodze nie będzie takich mądrych. Jak nie tuję zasłaniają, to ogrodzenia murowane, trzeba lusterka montować, bo nic nie widać. Niestety, w każdym miejscu znajdą się bezmózgi.
Odpowiedz
-25
@ Malkontent
dnia 01.07.2022, 09:53 · Zgłoś
Ja również popieram
Odpowiedz
29
@ Ręce opadaja
dnia 01.07.2022, 05:22 · Zgłoś
Proponuję żeby ci wszyscy za droga oddali swoje własne działki. Niech wam zaasfaltuja podwórka. Bo dziś prez nasze działki ma iść droga a jutro to mogą być wasze. Więc skoro tak chętnie dacie się ograbić to zgłoscie się od razu na ochotnika.
Odpowiedz
32
@ dd
dnia 01.07.2022, 06:17 · Zgłoś
Masz rację. niech zaproponują swoje działki pod budowę nowej drogi. A i jeszcze kase za to dostaną. No to czekamy na ochotników . Kto pierwszy?
Odpowiedz
26
@ mieszkaniec
dnia 01.07.2022, 06:42 · Zgłoś
Jakoś lasu rąk nie widać. Śmiało kto pierwszy odda swoja działkę pod budowę drogi.
Może radny otworzy listę chętnych?
Odpowiedz
0
@ Bb
dnia 02.07.2022, 23:31 · Zgłoś
Ja oddam pierwszy!!! Dla dobra ludzi, nawet tych wrednych !!!
Odpowiedz
0
@ Oddam
dnia 02.07.2022, 23:45 · Zgłoś
Ja oddam w cenie którą zapłaci państwo pokrzywdzonym. Jest to kwota rynkowa która w obecnym czasie z moich informacji wynosi około 9000 za ar, czy to mało?
Odpowiedz
0
@ Xxc
dnia 09.07.2022, 21:36 · Zgłoś
O imię i nazwisko poprosimy darczyńców.
Odpowiedz
26
@ Jan
dnia 01.07.2022, 00:13 · Zgłoś
Nie budujemy
Odpowiedz
-17
@ Bob
dnia 02.07.2022, 23:32 · Zgłoś
Budujemy!!!
Odpowiedz
-17
@ Odmieniec
dnia 02.07.2022, 23:32 · Zgłoś
Jak dają, trzeba brać, budujemy!
Odpowiedz
-28
@ Nikomu nie potrzebna
dnia 01.07.2022, 00:03 · Zgłoś
A bardzo potrzebna!!! Koniec z omijaniem kamyków przy posesjach na drodze do Łask
Odpowiedz
-17
@ Memoty
dnia 02.07.2022, 23:33 · Zgłoś
Dokładnie, jedziemy dobrą drogą:)
Odpowiedz
-17
@ Chcemy
dnia 02.07.2022, 23:47 · Zgłoś
Ja jestem na tak, budujemy, Panie Marku wytrwałości życzymy
Odpowiedz
-18
@ Covid
dnia 02.07.2022, 23:49 · Zgłoś
Ja też jestem za budową nowej drogi!!!;!
Odpowiedz
-28
@ Vpn
dnia 01.07.2022, 00:02 · Zgłoś
Budujemy!!!
Odpowiedz
-27
@ Public
dnia 30.06.2022, 23:54 · Zgłoś
Upublicznić listę ludzi którzy podpisali się pod śmieszną petycją!!! Zakazać jazdy po nowej
drodze
Odpowiedz
0
@ Jkm
dnia 30.06.2022, 23:46 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-32
@ Oby
dnia 30.06.2022, 23:51 · Zgłoś
Odebrać prawa wyborcze i ubezwłasnowolnić!
Odpowiedz
-27
@ Jp
dnia 30.06.2022, 23:19 · Zgłoś
Jestem za drogą , kto jest za z Wolicy niech się odezwie! Dziękujemy władzom Wolicy za wyciągnięcie tej wioski z poziomu mułu. Jeden człowiek tego dokonał i nie był to ten że zdjęcia
Odpowiedz
-25
@ Wolica
dnia 30.06.2022, 23:36 · Zgłoś
Jestem za drogą, jedziemy z koksem,!!!
Odpowiedz
-24
@ Jp2
dnia 30.06.2022, 23:37 · Zgłoś
Ja też. Budujemy!!!?
Odpowiedz
-28
@ Bob
dnia 30.06.2022, 23:43 · Zgłoś
Niech w końcu Wolica doczeka się prawdziwej drogi. Ku chwale pokoleniom, nie może dwie rodziny zahamować inwestycji od obwodnicy do Wolicy!!! Ludzie. Opamiętajcie się!!!
Odpowiedz
-23
@ debeściak
dnia 01.07.2022, 05:50 · Zgłoś
Podziękujemy tej osobie przy wyborach. Do zobaczenia przy urnie wyborczej Panie Marku
Odpowiedz
-27
@ Malkontent
dnia 01.07.2022, 09:54 · Zgłoś
Budujemy!!! Jestem na 3 x TAK.
Odpowiedz
-18
@ Jebesciak
dnia 02.07.2022, 23:37 · Zgłoś
Je Jestem za Radnym. Szansa na odzadupienie Wolicy
Odpowiedz
1
@ Paradoks
dnia 02.07.2022, 23:51 · Zgłoś
Dlaczego cały czas jest 9 minusów??? To cały elektorat opozycji??? Hahaha
Odpowiedz
-18
@ Wiadomo
dnia 03.07.2022, 09:28 · Zgłoś
Dwie rodziny są przeciwko inwestycji to skąd ma być więcej minusów.
Odpowiedz
-26
@ Młodzież
dnia 30.06.2022, 23:13 · Zgłoś
Brawo Panie Wójcie!! Nie cofajcie się pod naporem kilku niedorozwiniętych komentujących. Będziemy jeździć drogą na miarę XXI wieku. Dziekujemy... Młodzież Wolicy..
Odpowiedz
25
@ Czemu
dnia 01.07.2022, 19:24 · Zgłoś
Młodzież dorabia trollingiem wakacyjnym? Czy ta drogą jest na miarę XXI wieku? Ciekawe...
Odpowiedz
-30
@ Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu
dnia 30.06.2022, 21:59 · Zgłoś
Droga jest potrzebna wszystkim, nawet protestującym wolicokom !!!
Odpowiedz
-3
@ Thc
dnia 30.06.2022, 20:14 · Zgłoś
No niestety trzeba robote za gminę wykonać
Odpowiedz
3
@ emigrant
dnia 30.06.2022, 19:50 · Zgłoś
Brawo mieszkańcy Wolicy. Trzeba walczyć z urzędasami. Hankówka nie pozwoliła poprowadzić łącznika przez swoje osiedle w kierunku Tarnowca. Komitet Osiedlowy wydał ujemną opinię do projektu.Ten wschodni mały łącznik przez rzekę Jasiołke do Żniwnej jest bublem inwestycyjnym. Olbrzymie pieniądze zostały zmarnowane.
Odpowiedz
33
@ rozstądek
dnia 30.06.2022, 20:20 · Zgłoś
most łączący hankówkę i sobniów zdaje egzamin !
Odpowiedz
-33
@ rozstądek
dnia 30.06.2022, 19:38 · Zgłoś
tyle lat, były tam tereny zarośnięte i nikt nawet tego nie użytkował - nagle jak coś radny chce zrobić to wielka afera, a tak naprawdę to jest żadna afera i droga będzie. Popieram Marka Kmiecika jedyną osobę która chce ściągnąć pieniądze na Wolicę, a nie pseudo krzykaczy i wieśniaków którzy mają się za nie wiadomo co a im słoma z butów wystaje.
Odpowiedz
26
@ @@@
dnia 30.06.2022, 22:09 · Zgłoś
Czy ty ślepy jesteś czy ograniczony? Spójrz na mape i zobacz że tam są domy mieszkalne. Dałbyś poprowadzić drogę przez środek swojego podwórka?
Odpowiedz
3
@ Bob
dnia 30.06.2022, 23:46 · Zgłoś
Jakie domy? Droga jest oddalona od domów jak jesteś ślepy, weź skalówkę.
Odpowiedz
-26
@ Jcb
dnia 30.06.2022, 23:47 · Zgłoś
Ja też popieram Mareczku jesteś Wielki!!!
Odpowiedz
26
@ Wolica
dnia 01.07.2022, 13:20 · Zgłoś
Domy od strony Wolicy, idzie centralnie przez podwórko
Odpowiedz
-10
@ Do@@@
dnia 01.07.2022, 21:49 · Zgłoś
Szkoda komentować. To pisze jedna góra dwie osoby i w tym pewnie sam Pan Radny K.. i jego rodzina.
Odpowiedz
0
@ Stefan
dnia 30.06.2022, 19:32 · Zgłoś
Fajnie ustawione oceny Komentarzy . Nie mogę uwierzyć czy to Rosja?
Odpowiedz
-5
@ Mysliciel
dnia 30.06.2022, 19:29 · Zgłoś
Droga ?a na co to komu?
Odpowiedz
25
@ Zainteresowany
dnia 30.06.2022, 19:23 · Zgłoś
Rzeczywista fizyczna liczba penoletnich we Wsi szacuje na 340 osób
Reszta jest zagranica lub na studiach lub w innych miastach
Maja tylko tu Zameldowanie. Jeśli jest 200 podpisów to znacznie poza połową
Żeby to udowodnić gmina niech znajdzie i zapyta tych których niema na liście
Czy są przeciwni. Więc robi się rachunek 65% przeciwnych i 35 %za.
Odpowiedz
-21
@ mieszkaniec
dnia 30.06.2022, 19:24 · Zgłoś
a droga i tak powstanie ! hahah
Odpowiedz
25
@ Zainteresowany
dnia 30.06.2022, 19:29 · Zgłoś
A jak niepowstanie to stawiasz flaszkę haha
Odpowiedz
2
@ mieszkaniec
dnia 30.06.2022, 19:33 · Zgłoś
gmina wydała na projekt 121600, kołki nabite, ZRID się piszę za miesiąc wniosek o kasę. Ktoś myśli, że pójdzie do mediów i wszyscy się wycofają. Na to nie ma prawnej możliwości, żeby to wstrzymać, wszystkie autostrady i drogi w Polsce tak powstały i nikt nic nie zrobił. Ale powodzenia !!
Odpowiedz
2
@ Thc
dnia 30.06.2022, 23:56 · Zgłoś
I bardzo dobrze. Trzymamy kciuki!!!
Odpowiedz
-26
@ mieszkaniec
dnia 30.06.2022, 19:21 · Zgłoś
podobno jest druga lista z podpisami osób które popierają inwestycję, sam się dzisiaj podpisałem było ich bardzo dużo
Odpowiedz
29
@ abc
dnia 30.06.2022, 20:39 · Zgłoś
Ta druga lista to podobno zbierają podpisy żeby Radnego odwołać. Czytaj uważnie nagłówki pism i myśl co podpisujesz.
Odpowiedz
-11
@ Absurd
dnia 30.06.2022, 23:50 · Zgłoś
Nie dziwię się że się podpisywali. Jedna rodzina opowiadała o tym że będą po nowej drodze jeździły TIRy, że powstanie obwodnica Jasła do Miejsca Piastowego. Ciemnota w to uwierzyła iowczym pędem podpisała. Dramat
Odpowiedz
19
@ z Wolicy
dnia 02.07.2022, 19:22 · Zgłoś
Myśl co piszesz: cyt " podobno jest druga lista z podpisami...sam się dziś podpisałem". Jak można się podpisać na liście która podobno jest. Poziom przedszkola.
Odpowiedz
14
@ wiesiek
dnia 03.07.2022, 17:59 · Zgłoś
A ty myślisz, że co? same hulajnogi będą jeździły? Taki oświecony jesteś, że ciemnotą innych nazywasz? Żebyś się wcześniej czy później nie zdziwił jak przyjdzie moment i ci się bardziej w głowie rozjaśni!
Odpowiedz
24
@ Zainteresowany
dnia 30.06.2022, 19:18 · Zgłoś
A jak jesteś w miarę ogarnięty to zobaczysz to już na mapie;)
Odpowiedz
29
@ Zainteresowany
dnia 30.06.2022, 19:17 · Zgłoś
Jeśli interesuje cie ten temat weź mapkę
Jedz tam zobacz i przekonaj się na własne oczy,
Jak przemyślana to inwestycja.
Jedz i zobacz
Odpowiedz
30
@ Biedak z Jasła
dnia 30.06.2022, 19:13 · Zgłoś
Zadroszczę ludziom domów i działek.
Wolica to jedna z lepszych miejscówek
Podatki mniejsze bo gmina a
Kamieniem do jasla dorzucisz
Działki widokowe . Pieknie tam jest
Odpowiedz
22
@ Dopełniamy listy
dnia 30.06.2022, 19:04 · Zgłoś
Kto jeszcze wyraża sprzeciw w budowie tego GNIOTA
Lista u Sołtysa
Odpowiedz
-25
@ racja
dnia 30.06.2022, 19:13 · Zgłoś
list Wam nic nie da, napiszcie ze 2 od razu :D
Odpowiedz
-27
@ kotek
dnia 30.06.2022, 18:56 · Zgłoś
Wolica i Łask to dzicz i ludzie strasznie roszczeniowi, zabić to dechami Pani Wójcie i zero kasy na cokolwiek przez 100 lat ! Nauczą się wtedy wielcy podatnicy i mędrcy
Odpowiedz
24
@ Dog
dnia 30.06.2022, 21:09 · Zgłoś
Kotek? Naprawdę?
Odpowiedz
27
@ Wolica
dnia 30.06.2022, 22:26 · Zgłoś
A to wójt to cezar jakis czy sułtan, że o wszystkim decyduje. A 100 lat to napewno już nie pożyje. Jak trzeba będzie to jego też można pociągnąć do odpowiedzialności. Jak te jego wypowiedzi w necie puszczą to cała Polska się śmiać będzie, jakiego mamy specjaliste na czele Gminy. Jak się wypowiedział na spotkaniu wrześniowym to ludzie nie wiedzieli czy śmiać się czy współczuć
Odpowiedz
23
@ kkk
dnia 02.07.2022, 14:27 · Zgłoś
A ty jesteś chyba z miejscowości krokwiami zabitej a nie deskami o czym świadczy twój komentarz
Odpowiedz
9
@ @Wolica
dnia 02.07.2022, 22:01 · Zgłoś
A ty chyba z rodziny wójta, bo nikt inny by go tak nie bronił
Odpowiedz
-20
@ zbyszek
dnia 30.06.2022, 18:54 · Zgłoś
tutaj wszyscy cwani w komentarzach kogoś obrażać - powinno być zabronione anonimowe komentowanie
Odpowiedz
0
@ dyzio
dnia 30.06.2022, 18:52 · Zgłoś
dym to dopiero będzie jak przyjedzie ciężki sprzęt i to dosłownie hahah
Odpowiedz
0
@ 99
dnia 30.06.2022, 18:50 · Zgłoś
prawda jest taka, protestują zainteresowani bo ich wywłaszczają. Nic nie zrobicie - specustawą drogową wyburzają nowe domy i policja i kaftanie wyprowadza całe rodziny.
Odpowiedz
26
@ Koń by się usmial
dnia 30.06.2022, 18:37 · Zgłoś
Czy wy naprawdę do swoich wlodarzy musicie pisać w komentarzach? Nie mieści się w głowie że nie rozmawiali wcześniej z ludźmi na temat tej inwestycji i przebiegu tej drogi. Może ich to czegoś nauczyć i mam nadzieję że dobrze przemysla czy warto w to brnąć za wszelką cenę i wbrew ludziom
Odpowiedz
2
@ Bogdan ign
dnia 30.06.2022, 18:02 · Zgłoś
Panie Marku,panie Krzysztofie, postarajmy się jeszcze wspólnie zrobić tą drogę w innym miejscu.mozemy też popracować nad rozbudową starej.moze tak spróbujmy rozwiązać ten problem?
Odpowiedz
25
@ abc
dnia 30.06.2022, 18:32 · Zgłoś
Sołtys w naszym imieniu napisał pismo do Piękosia z prośbą o przeprowadzenie konsultacji
w sprawie przebiegu tej drogi i z tego co wiem Wójt mu nie odpowiedział.
Odpowiedz
-23
@ Wyborca pis
dnia 30.06.2022, 17:10 · Zgłoś
Od 2 miesięcy widzę codziennie te same śmieci na przystanku autobusowym w Wolicy ,kto jest tam sołtysem i Wojtek może zleca to posprzątać komuś?
Odpowiedz
-24
@ Walcowy
dnia 30.06.2022, 16:45 · Zgłoś
Aleee ,!ja się pytam,czy to normalny naród,że im budowa drogi przeszkadza?w innym czasie by płakali że im drogi zrobić nie chcą ,albo chociaż dywaniku jakiegoś wylać ,drogi to rozwój ,Jasło i okoliczne wsie było ,jest i będzie zacofane ,drogi nie chcę maa też nie ,obwodnicy też nie , to kurla [...]em się o kopcie i siedźcie na zadupiu
Odpowiedz
-27
@ po
dnia 30.06.2022, 16:35 · Zgłoś
Ta droga naprawdę się wam należy...
Odpowiedz
0
@ w 17
dnia 30.06.2022, 16:23 · Zgłoś
Znając problem tej drogi i czytając te komentarze można rozpoznać kto pisze, bardzo dużo komentarzy jest radnego i sołtysa.
Odpowiedz
1
@ Łaski panie
dnia 30.06.2022, 16:15 · Zgłoś
Panie radny Marku , tak walecznie broniłeś posła Rzońcy pod jego biurem to teraz może się odwdzięczy. SPEC-USTAWA i mieszkańcy ze swoimi protestami w kanał. PIS zwycięży z totalną opozycją z Wolicy !!!
Odpowiedz
35
@ @@@
dnia 30.06.2022, 15:39 · Zgłoś
Marek jedź gdzie na wakacje i już nie wracaj.
Odpowiedz
37
@ Raz-Dwa-Trzy
dnia 30.06.2022, 14:57 · Zgłoś
W Wolicy na górze w Walowicach mieszkańcom co roku gdy jest suche lato zaczyna brakować wody w studniach a wodociągu brak. Może by tak radni gminy zainteresowali się tym tematem a nie budową nikomu nie potrzebnych dróg. Te pieniądze można przeznaczyć na budowę wodociągu bo mamy 21 wiek, Unia Europejska a ludzie dostępu do wody nie mają.
Odpowiedz
-30
@ ujh
dnia 30.06.2022, 15:00 · Zgłoś
raz-dwa-trzy patrząc na inteligencję ludzi z Wolicy to nikt nie pozwoliłby przejść z wodociągiem przez swoją działkę - bo od razu by polecieli do Jasło4u - co to się złego dzieje
Odpowiedz
21
@ kfs
dnia 02.07.2022, 13:17 · Zgłoś
a może by tak pasowało nad własną inteligencją popracować zanim się oceni inteligencję innych???
Odpowiedz
2
@ Moderator
dnia 30.06.2022, 14:24 · Zgłoś
Specustawa działa od 2003 roku. Przez 20 lat ludzi za grosze wykupują
W przyszłym roku ponoć to ma się zmienić. ...przez 20 lat...
Odpowiedz
36
@ Moderator
dnia 30.06.2022, 14:22 · Zgłoś
Popatrzcie ile komentarzy. Wolica daje przykład innym wioską jak
Walczyć o swoje. Niedajcie sie tym decydenta za grosze wywłaszczać
Bierzcie adwokatów i się z nimi procesujcie a napewno tak łatwo wtedy
Niebedą chciali takiej samowolki zrobić.Nieoddawajcie ziemi za darmo.
WALCZCIE
Odpowiedz
31
@ Poco
dnia 30.06.2022, 14:11 · Zgłoś
K a mać jeżeli ludzie nie chcą tej drogi...to pytanie po co...wybujałe ambicje piso kratow...
Odpowiedz
14
@ Tw drzewo
dnia 30.06.2022, 14:08 · Zgłoś
Ciekaw jestem kto kupił działki wzdłuż projektowanej dro
gi...znając życie pewnie jakieś piso powiązania...
Odpowiedz
30
@ Crops
dnia 30.06.2022, 14:11 · Zgłoś
Niemusial kupować są w rodzinie radnego Kmiecika . Mogę Ci pokazać palcem które;)
Odpowiedz
29
@ WUJEK
dnia 30.06.2022, 14:04 · Zgłoś
Ten wasz radny z Łask do geodeta z Chicago, może to on
Tak drogę pomógł koledze po fachu poprowadzić.
Ponoć tak było. Ciekawe czy ludzi we wsi o to pytał???
Kolesiostwo Policjantów ich dzieci i wchodzi taki chłopczyk
Z Chicago tam i co?? I musi krakać tak jak oni!
Odpowiedz
-28
@ Raper
dnia 30.06.2022, 13:48 · Zgłoś
Chyba każdy zna Adele,Koterskiego,Sołtysik a,Panasewicza,Celińska.zna i szanuję.oni też mieli problemy osobiste i wyszli na swoje.panie Krzysztofie jeżeli i Pan miał problemy i poradził Pan sobie z nimi MOJ PODZIW I SZACUNEK.BRAWO
Odpowiedz
23
@ Wolica
dnia 30.06.2022, 13:42 · Zgłoś
Przecież wystarczy zrobić naradę,wybrać inny odcinek tej drogi i tyle...
Odpowiedz
33
@ Wolica
dnia 30.06.2022, 13:40 · Zgłoś
Nie rozumiem dlaczego tak krytykujesz sołtysa.czlowiek,który wstawił się za nami,naraża się władzy,a Ty go tak gnebisz.uwazasz,że będzie lepiej jak pójdzie łatwa, ścieżka i poprze monarchie rządzących.miej i Ty chochones i płyn z nami pod prąd. Ale nie przecież Ciebie to nie dotyczy więc po co.powiem Ci,że spokojnie może za miesiąc może rok zgłoszą się i do Ciebie.oj ciekawe jak wtedy będziesz mialczal.
Odpowiedz
32
@ Ego
dnia 30.06.2022, 13:28 · Zgłoś
Ponoć radny z łask to umoczony w to cwaniaczek
Trzeba by się mu przyjrzeć...
Odpowiedz
24
@ Kszysiekkk
dnia 30.06.2022, 13:41 · Zgłoś
Sołtys nie odpuszcza
Czujny jest hahaha
Odpowiedz
-25
@ Konrad Marek
dnia 30.06.2022, 13:44 · Zgłoś
Bardzo dziękuję, że o mnie też pamiętano
Odpowiedz
28
@ Kit
dnia 30.06.2022, 14:10 · Zgłoś
Konradku ty jeszcze mozes się wylizać, ale twoj koleszka juz chyba nie
Odpowiedz
0
@ Mieszkaniec
dnia 30.06.2022, 13:27 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
23
@ Tranzytem przez wieś
dnia 30.06.2022, 13:23 · Zgłoś
Najlepiej to zrobić tranzyt przez wieś hahahah takie akcje juz były
I chyba ktos poszedł siedziec ;)
Odpowiedz
-21
@ .
dnia 30.06.2022, 13:08 · Zgłoś
Narodzie puknij się w głowę...
Odpowiedz
-18
@ Polska
dnia 30.06.2022, 12:58 · Zgłoś
Średniowiecze... i tyle w temacie
Odpowiedz
-25
@ ?
dnia 30.06.2022, 12:37 · Zgłoś
Jak sołtys może być przeciwko inwestycji drogowej ? Przecież to jest działanie na szkodę publiczną. Nowa infrastruktura drogowa jest podstawą rozwoju lokalnego. Jakim trzeba być durniem żeby tego nie rozumieć...
Odpowiedz
21
@ Cypis
dnia 30.06.2022, 14:08 · Zgłoś
A słyszałem o takich inwestycjach jak farmy votowoltaiczne
Wiatraki, pociągi magnetyczne, czy tylko wyznacznikiem postępu jest dla ciebie droga??? Hahah ale łupekk hahah
Odpowiedz
31
@ Ktoś
dnia 30.06.2022, 15:27 · Zgłoś
Działanie na szkodę to budowanie drogi przy drodze. To sie nazywa zanieczyszczanie środowiska i marnotrawstwo funduszy.
Odpowiedz
28
@ Mieszkanka
dnia 30.06.2022, 12:30 · Zgłoś
Robić rondo w Łaskach tam gdzie transformator i nową drogę
zaraz przy istniejącej, toż to pomysł. Jak nie wiadomo o co chodzi to
nie o dobro ludzi, tylko o kasę..Ludziom potrzeba kanalizacji, a nie
drogi przy drodze, bo jakiś ktoś chce zarobić
Odpowiedz
-25
@ Do mieszkanki
dnia 30.06.2022, 12:42 · Zgłoś
Istniejąca droga gminna będzie dzięki temu spokojniejsza i służyć będzie tylko dla mieszkańców dojeżdżających do swojej posesjii, dzięki temu będzie na niej bezpieczniej. Natomiast nowy odcinek drogi powiatowej posłuży jako tranzyt. Ludzie kiedy wam dogodzi ? Macie rozum? Włączcie myślenie...
Odpowiedz
29
@ Ktoś
dnia 30.06.2022, 15:24 · Zgłoś
Która to będzie ta spokojniejsza, chyba na odcinku Ochwat - Ignarski, a dalej co? Samochody spod Sochy będą się teleportować?
Odpowiedz
-24
@ Krzysiek...
dnia 30.06.2022, 12:28 · Zgłoś
Krzychu... przestań wypisywać te komentarze tworząc sztuczny tłum...
Marzył Ci się radny powiatu ale okazało się za wysoko, to teraz chcesz zostać radnym gminy ?
Odpowiedz
1
@ Podstawili mieszkańców Konopnickiej
dnia 30.06.2022, 12:26 · Zgłoś
Nie dogodzisz...
Odpowiedz
8
@ Zabawa za publiczne pieniądze
dnia 30.06.2022, 12:05 · Zgłoś
Za działki ktoś ladznie zarobi jak droga powstanie
Odpowiedz
29
@ Ktoś
dnia 30.06.2022, 11:47 · Zgłoś
I jeszcze jedno. Ciekawe za czyją kase te pachołki były wbijane? Z jakiego funduszu pieniążki były. Bo jak z naszych to proszę pieniądze oddać ludziom i płacić z kieszeni Radnego i Wojta, czy innego kogoś kto ten nieudolny projekt wprowadził
Odpowiedz
35
@ Ktoś
dnia 30.06.2022, 11:40 · Zgłoś
Zrobić kolejną petycję o odwołanie tego Bezradnego. On nic dobrego dla wsi nie robi, tylko szkodzi. Wszyscy którzy go bronia to albo jego koledzy, albo maja jakieś korzyści z gminy. Żaden normalny obywatel by nie bronił tego człowieka. Najpierw wdraża swoje bezsensowne pomysły, a jak ktoś zada mu pytanie to on nie wie o co chodzi. Tak robi Radny? Co to za Radny który działa wbrew społeczeństwu. Który rujnuje ludziom działki, posesje. Jaki to rozwój wsi kosztem obywateli? Co to za demokracja jednym dać a innym zabrać? Bo niby dla dobra wszystkich. Chyba wybrańców. Zastanówcie się wszyscy: nowa droga, obok przecież jest droga, nie tak dawno remontowana, bedzie wiekszy ruch we wolicy, ci ktorzy mieszkaja przy drodze napewno to odczuja przez hałas czy wibracje, zanieczyszczenie bedzie wieksze, natezenie ruchu wieksze, o taki rozwój wsi wam chodzi. Jest wiele innych inwestycji o wiele wazniejszyc, obiecanych lata temu i do dzisiaj nie zrealizowanych. Wstyd panie kmiecik, wstyd mnie ze takiego radnego mam
Odpowiedz
33
@ GertrudaRich
dnia 30.06.2022, 11:01 · Zgłoś
Współczuję życia Panie Radny na stare lata się Panu zachciało z ludźmi zadzierać. Mieszkańcy tego Panu nie zapomną.
Odpowiedz
4
@ ktos ważny
dnia 30.06.2022, 10:30 · Zgłoś
czasami z 1% mozna zrobic 99%;)))
Odpowiedz
24
@ pismak
dnia 30.06.2022, 10:25 · Zgłoś
i lamentował to nic nieda to nic nieda Zid , Kit ,PO i PIS
Odpowiedz
25
@ pismak
dnia 30.06.2022, 10:24 · Zgłoś
trole widac niespią ,karmią was tym shitem i szkodzic musicie.
TRe
protesty moze pomoga , przynajmniej ludzie próbuja a ty siedziałbys jak pi... z załozonymi rekoma i patrzył jak koparkami grzebią ci w ogródku
Odpowiedz
14
@ Inspektor BHP
dnia 30.06.2022, 09:18 · Zgłoś
Ręką rękę myje, pozdro wariaty
Odpowiedz
-15
@ Komentarze
dnia 30.06.2022, 08:43 · Zgłoś
90% komentarzy jest napisane przez jedną osobę :)
Odpowiedz
-26
@ Tre
dnia 30.06.2022, 08:08 · Zgłoś
Wstyd Panie sołtysie 3 lata przespane a teraz chodzicie po domach i robicie zamęt
Odpowiedz
-25
@ Tre
dnia 30.06.2022, 08:07 · Zgłoś
Tutaj protesty nic nie pomogą ZRID pójdzie i droga powstanie
Odpowiedz
21
@ Woliczanin
dnia 30.06.2022, 07:51 · Zgłoś
Zmodernizować starą drogę i po krzyku
Odpowiedz
36
@ Anarchia
dnia 30.06.2022, 07:03 · Zgłoś
W Angli jet monarchia a u nas Anarchia. w Łaskach rządzi król Konrad a w Wolicy król Marek. teraz chcą sie połączyc super węzłem drogowym.Moze super szybką kolej tam jeszcze wybudują.???
Odpowiedz
1
@ xddddddd
dnia 30.06.2022, 09:35 · Zgłoś
w Polsce rządzi dyzmokracja...
Odpowiedz
35
@ Waryjot haha
dnia 30.06.2022, 06:58 · Zgłoś
Ciekawe jaki projektant to projektował. Patrzcie na pkt początkowy i na końcowy (rondo). ahhaha tam jeszcze powinny byc 2 zakręty i 4 ronda ahhaha. a tak wogóle to rondo które chca tam zrobic przy znikomej czestotliwosci ruchu bedzie utrudnieniem!!! niech zrobia ale w Sobniowie na krzyzówce bo trzeba palić gume zeby od wolicy skrecic w lewo w kierunku koscioła. a to lusterko co tam jest niech zabiorą sobie do gminy i sie w nim zawsze rano przejrzą hahah
Odpowiedz
33
@ Waryjot haha
dnia 30.06.2022, 06:49 · Zgłoś
Mareczku ,Mareczku coś ty k... narobił . Mieszkasz tam i jestes przeciwko Ludzią. Wygląda na to ze twoje dni jako radnego sa policzone. Wybory za rok wiec myślał ze jak zrobi takiego BUBLA to mu stołek jeszcze na pare lat zostanie. oj Mareczku ,Mareczku
Odpowiedz
33
@ Racjonalny
dnia 30.06.2022, 06:37 · Zgłoś
Wedłóg mnie przy inwestycjach strategicnych specustawa ma zasadnosc, pomijajac fakt ze ceny oferowane ludzią z tytułu wywłaszczenia sa zanizane a pokrzywdzonych w Polsce sa tysiące!! Przy sprawie opisanej powyżej ewidetnie działa krzywdząco bo jedyną strategią w tym projekcie jest podprowadzenie drogi pod działki pana Radnego K. Małymi kroczkami moze sie uda zmienic Polske ale trzeba walczyć jak ci ludzie i uświadamiać innym o co tak naprawdę chodzi.
Odpowiedz
-37
@ Do mieszkańców
dnia 30.06.2022, 06:34 · Zgłoś
Ja trzeba będzie to przyniesie 400 podpisów za drogą od ludzi co mają coś w głowie a nie z głową
Odpowiedz
32
@ anonimus
dnia 30.06.2022, 06:48 · Zgłoś
No to czekamy na te 400 podpisów. Zaproponuje się koncepcje budowy drogi przy tych osobach
Odpowiedz
30
@ Ble ble
dnia 30.06.2022, 09:07 · Zgłoś
Chyba jak zbierze podpisy rodziny skieruje razy 10 i dopisze jeszcze zmarłych
Odpowiedz
1
@ Wierząca
dnia 30.06.2022, 06:22 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
39
@ dd
dnia 30.06.2022, 06:18 · Zgłoś
Panie Kmiecik zachowaj się Pan z honorem w tej sprawie i zrzec się Pan mandatu Radnego. Może wieś Panu wybaczy
Odpowiedz
28
@ Czemu
dnia 30.06.2022, 19:24 · Zgłoś
Dlaczego nikt nie zauważył, że radnych forsujących tę drogę jest dwóch?!
Odpowiedz
-42
@ Do
dnia 30.06.2022, 06:12 · Zgłoś
Panie Marku jesteśmy z panem będzie to co ma być a będzie dobrze
Odpowiedz
-32
@ XXX
dnia 30.06.2022, 06:11 · Zgłoś
Ja nie mogę sołtys wsi przeciw inwestycją ale jaja
Odpowiedz
26
@ Mieszkanka
dnia 30.06.2022, 07:00 · Zgłoś
Sołtys chce dużo zrobić dla tej wsi a przede wszystkim dla mieszkańców tylko go wójt blokuje. Pieniądze na realne potrzeby ludzi poszły na ten oto szwindel drogowy
Odpowiedz
5
@ Ryba
dnia 30.06.2022, 17:16 · Zgłoś
Jaja się zrobiły jak robili sortownię śmierci w Wolicy i nasi włodarze
Kmiecik i Myśliwiec nic o tym nie wiedzieli
To tak jakby ktoś przyszedł i w moim domu wymienił mi okna bez mojej wiedzy, więc teraz sołtys może wie co,,,w trawie piszczy,,,
Odpowiedz
0
@ Xxc
dnia 10.07.2022, 17:38 · Zgłoś
Dobrze o wszystkim wiedzieli, ich obowiązkiem było o tym poinformować mieszkańców.
Ale tego nie zrobili. Dlaczego?
Radny Kmiecik przekonywał, że to będą miejsca pracy. Ale jakie?
Najczęściej ludzie pracowali na czarno, bez ubezpieczenia.
Panie radny, dlaczego Pan tak zabiegał, żeby powstała w Wolicy sortowania?
Odpowiedz
-26
@ Ja
dnia 30.06.2022, 06:06 · Zgłoś
Średniowiecze nic dodać nic ująć
Odpowiedz
29
@ Ble ble
dnia 30.06.2022, 09:20 · Zgłoś
,Średniowiecze ?? Ludzie nie chcą dodatkowej drogi jak istniejąca jest wystarczająca. Ta drogą to ostatni wymysł radnego kmiecika który kończy kadencję i na koniec chcę rodzinie podciągnąć dojazd do działek żeby zwiększyć ich wartości kosztem podatników. Pieniądze które poszły by na tą drogę mogły by być w dużo lepszy sposób wykorzystane.
Odpowiedz
27
@ Pozytywizm
dnia 01.07.2022, 19:29 · Zgłoś
Budowa gęstej sieci wąskich dróg jest rzeczywiście pomysłem średniowiecznym. Domaganie się, żeby władza brała pod uwagę głos mieszkańców i właścicieli gruntów jest jak najbardziej nowoczesne
Odpowiedz
0
@ koment
dnia 30.06.2022, 05:16 · Zgłoś
Kto by pomyślał, że takie talenty poetyckie w Wolicy się marnują. Panie
Wójcie jest kandydat do nagrody kulturalnej w roku 2022 Wójta Gminy Jasło.
Proszę nie dopuścić żeby taki talent się zmarnował i zaprojektować jeszcze
z parę dróg w Wolicy.
Odpowiedz
5
@ o2
dnia 30.06.2022, 07:21 · Zgłoś
Poeta jest raczej z Sobniowa.
Odpowiedz
2
@ Ja
dnia 30.06.2022, 09:22 · Zgłoś
Nie ma kasy na nagrody, wszystko droga pochłonęła. Wolica wiele talentów ma
Odpowiedz
30
@ Haha
dnia 30.06.2022, 09:28 · Zgłoś
Największym poetą jest wójt. Tylko jego wypowiedzi są tak ciężkie, że tylko nieliczni zrozumieją
Odpowiedz
37
@ Mieszkanka Wolicy.
dnia 30.06.2022, 03:21 · Zgłoś
Zamiast zrobic cos w sprawie wodociagu to najlepiej wladowac kase na cos co jest niepotrzebne. A wody jak nie ma tak nie ma. Problem z woda ciagnie sie juz wiele lat i nikt z tym nic nie robi . Natomiast droga na pierwszym miejscu musi byc zeby ludziom pozabierac ziemie. Przejzyjcie na oczy i w koncu zabierzcie sie za powazny problem!!!
Odpowiedz
33
@ mozkit
dnia 30.06.2022, 05:54 · Zgłoś
Pragnę przypomnieć że podpisy za wodociągiem były dwa lata temu, wtedy rok był deszczowy to nie podpisał się nikt, których susza obejmuje najbardziej...
Odpowiedz
-27
@ Panika
dnia 01.07.2022, 00:06 · Zgłoś
Właśnie że ta droga jest potrzebna. Lepiej zbudować ją teraz niż za parędziesiąt lat jak będą tam wybudowane domy.
Odpowiedz
49
@ Z dedykacja
dnia 30.06.2022, 02:13 · Zgłoś
Wolica, wieś każdemu z nas znana, przez wszystkich lubiana. Problem tylko, że przez niektórych
źle zarządzana. We Wolicy wszystko w zasadzie mamy, wiec tej niepotrzebnej drogi wam zbudować nie damy. Macie kasę to inwestujcie w coś co całej wsi korzyść przyniesie, a nie tylko niektórym co pokupowali działki w polach, przy lesie. Pan Radny przeciw ludziom występuje nagminnie, potem jako Szafarz rozdaje komunię niewinnie. Kto się poszkodowanymi w tej sprawie przejmuje? Może nieliczni, bo wielu tą sytuację już akceptuje. I każdy pewnie myśli nie moja to sprawa, niech się spierają o drogę, fajna jest zabawa. Lecz powiem ci sąsiedzie, dziś to mnie spotkało, no a jutro kto wie, może ciebie bedzie też bolało. Bo boli człowieka jak mu coś zabierają, jak bez jego zdania go ograbiają. Dlatego mieszkańcy nie dajcie się omamić i walczcie o swoje, nie dajcie swych majątków zagrabić. A Radny jak wam bezużyteczne drogi buduje, wyślijcie go do Afryki i niech tam sawanny asfaltuje.
Odpowiedz
28
@ zbyszek kieliszek
dnia 30.06.2022, 00:41 · Zgłoś
Da tych którzy sa za przypominam ze usytułowanie budynku w terenie niezabudowanym od krawędzi drogi gminnej wynosi 15metrów. więc sprawdzcie słupki geodezyjne bo moze wam sie juz nieopłaca . hahahah
Odpowiedz
3
@ mozkit
dnia 30.06.2022, 06:01 · Zgłoś
Jeśli ktoś wybudował ogrodzenie przy samej drodze to niech sprawdzi czy nie wszedł w linię rozgraniczające i czy ma zezwolenie z gminy: "Przez linię rozgraniczającą drogę - rozumie się granice terenów przeznaczonych na pas drogowy lub pasy drogowe ustalone w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub w decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, a w wypadku autostrady - w decyzji o ustaleniu lokalizacji autostrady."
Odpowiedz
38
@ Mieszkaniec Wolicy
dnia 30.06.2022, 00:35 · Zgłoś
Pan radny od zawsze był przeciwko zwykłym mieszkańcom , a pomagał
tylko tym najbogatszym i tylko z nimi się trzymał...
Droga powinna być zrobiona właśnie obok domu pana Marka .k
A przede wszystkim te kołki które powbijali ludziom w działki powinni
Wrzucić mu za ogrodzenie

Natomiast pan sołtys bardziej się interesował mieszkańcami i ich wspierał
We wszystkim , zawsze był otwarty do ludzi .

Temat dla Uwagi TVN SIE KLANIA PANIE NIEZARADNY
Odpowiedz
30
@ Moderator
dnia 30.06.2022, 14:42 · Zgłoś
Zaprosiliśmy i TVN moze sie pojawia;)
Odpowiedz
-1
@ Do AA
dnia 30.06.2022, 19:01 · Zgłoś
Jestem za wyjdą wtedy s..x afery
Odpowiedz
28
@ cdvnatklwtvml;so
dnia 30.06.2022, 00:34 · Zgłoś
Dolny odcinek tej drogi może być łatwo zablokowany gdyż na podmokłych łąkach jest siedlisko Bobra Europejskiego - jest to gatunek chroniony prawem i wieloma konwencjami międzynarodowymi. Idę o zakład że to nie jeden chroniony gatunek tam zamieszkuje. Zreszta Ci co tam mieszkają wiedzą najlepiej.
Odpowiedz
25
@ projektant
dnia 30.06.2022, 00:06 · Zgłoś
odcinek dolny ze żniwnej do wolicy skrzyzowanie jest w fazie projektowania.
jesli on powstanie i powsanie odcinek górny o który toczy sie batalia . moga zostac połaczone ze soba dokładnie drogą przez wieś , bedzie to obwodnica wschodnia jasła ,która bedą jezdzic tiry pod oknami domów. tak nieudolne projektowanie obwodnicy powinno skonczyc sie zarzutami prokuratorskimi
Odpowiedz
5
@ Glos Rozsadku
dnia 29.06.2022, 23:43 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
40
@ łukasz.p
dnia 29.06.2022, 23:39 · Zgłoś
tam miedzy tymi dwoma zakrętami na tej prostej są 2 działki w rodzinie pana radnego K. ich wartośc wzrosnie 20 krotnie z 300zl za ar do przyjmijmy 5000 przekształcajac je w budowlane. wiec macie odpowiedz na pytanie zawarte w banerze.
pozdrawiam z chicago
Odpowiedz
-2
@ Poker Face
dnia 29.06.2022, 23:16 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
24
@ Aaa2
dnia 29.06.2022, 23:12 · Zgłoś
I dobrze,że zbierał Pan siły na te właśnie chwilę,gdy jest Pan potrzebny
Odpowiedz
13
@ Haha
dnia 29.06.2022, 23:12 · Zgłoś
Kaczy Ład się nie podoba wolskim wyborcom??? PiS każe wam patriotycznie zamknąć gęby i nie przeszkadzać w rządzeniu.
Odpowiedz
38
@ Xxc2
dnia 29.06.2022, 23:09 · Zgłoś
Panie sołtysie a ja dziękuję,że Pan działa.lepiej późno niż pozniej
Odpowiedz
-23
@ aaa
dnia 29.06.2022, 23:09 · Zgłoś
Sołtysie co robiłeś przez trzy lata tej kadęcji napisz tylko prawdę
Odpowiedz
31
@ dd
dnia 29.06.2022, 23:32 · Zgłoś
Sołtys zrobi na wiosce tyle ile mu radny u wójta z budżetu gminy kasy załatwi.
Odpowiedz
-25
@ Ja
dnia 30.06.2022, 00:20 · Zgłoś
Nic poróżnił pan mieszkańców i tyle
Odpowiedz
0
@ Ubaw
dnia 30.06.2022, 07:28 · Zgłoś
Kadęcji hahaha od razu widać, że jesteś wyborcą pisu
Odpowiedz
25
@ Kp
dnia 30.06.2022, 23:20 · Zgłoś
Grabie nie grabią od siebie, tylko od siebie.
Odpowiedz
1
@ Km
dnia 29.06.2022, 23:08 · Zgłoś
uje o nową czyli jest oki ale do studni traktorami to walą po wode i się nie martwią ze za rok może braknąć i się nie martwią ze nic z tym się nie robi
Odpowiedz
36
@ A.B
dnia 29.06.2022, 23:08 · Zgłoś
najlepiej brać kase z dotacji. zrobic bubla zeby tylko zrobic hahaa bo jak nie to kasa przepadnie. to jak byc fachowcem i i zamontowac komus 2 kible w łazience bo 2 moze byc gratis
Odpowiedz
-29
@ wstyd
dnia 29.06.2022, 23:07 · Zgłoś
Sołtys na czele zaniechaniu inwestycji drogowej w głowie mi się nie mieści
Odpowiedz
28
@ A.B
dnia 29.06.2022, 23:11 · Zgłoś
teraz inwestycja drogowa to dla niektórych rzecz świeta jak dawniej budowanie kapliczek hahaha
Odpowiedz
20
@ wp
dnia 02.07.2022, 13:35 · Zgłoś
widocznie brak komórek w twojej głowie skoro nie potrafisz tego zrozumieć
Odpowiedz
2
@ nnn
dnia 29.06.2022, 23:02 · Zgłoś
Zagłosujecie na PO i nie będzie problemu z inwestycjami drogowymi
Odpowiedz
0
@ Do mn
dnia 30.06.2022, 06:10 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
35
@ A.B
dnia 29.06.2022, 23:01 · Zgłoś
C.d do Wojta Połącz dotychczasową inwestycje zakończona na żniwnej ze skrzyżowaniem w Wolicy bo to ma jakis sens i ludzie wyrazili na to zgodę.(mieli taka szanse). Wcześniej oczywiście dokończ remont zniwnej do końca żeby to już wyglądało jakoś. Zrób asfalt na berdechowie łącząc obydwie drogi piękna trasę rekreacyjna, skracając ludziom dojazd i umożliwiając swobodniejszy przejazd bokiem wsi odciążając ją. Dokończ bierzace krótkie odcinki dojazdowe do domów. Jak to zrobisz i niebedziesz dalej wiedział co. Daj znać...
Odpowiedz
0
@ Xxc
dnia 29.06.2022, 22:58 · Zgłoś
Przypominam że to mieszkancy Walowic głosowali w ubieglym roku za drogą w
Wolicy, a teraz płaczą. Było wtedy zaprotestować.
Odpowiedz
35
@ Km
dnia 29.06.2022, 23:02 · Zgłoś
Ciekawe czemu ta droga nie idzie na dom dziecka na wprost tylko takie awijasy komuś pewnie działki by poniszczyła prawda Panie Radny
Odpowiedz
29
@ Km
dnia 29.06.2022, 23:11 · Zgłoś
Napewno nie za taką kichą głosowali
Odpowiedz
3
@ Człowiek
dnia 30.06.2022, 10:03 · Zgłoś
Za kilka dni się dowiecie po przetargu
Odpowiedz
28
@ DoXxc
dnia 30.06.2022, 10:53 · Zgłoś
Kiedy niby głosowali? Bo chyba głosowali Ci co byli za tą drogą żeby się głosy zgadzały. Było spotkanie bodajże na jesień ale wójt zlał temat twierdząc , że jeszcze jest czas na opinię publiczną.
Odpowiedz
0
@ Xxc
dnia 10.07.2022, 17:29 · Zgłoś
Głosowali we wrzesniu 2021 za dolnym odcinkiem tej drogi, a teraz okazuje się że to całość. Parę osób było przeciw.
Radny cwaniak dobrze to wykalkulowal .
Odpowiedz
-34
@ Do sołtysa Wolicy
dnia 29.06.2022, 22:57 · Zgłoś
Panie sołtysie obudził się pan po trzech latach i jest pan przeciw inwestycji prawie ponad 10 milionów sołtys żeby był przeciw inwestycji we własnej wsi to sobie jakoś nie wyobraża,
Odpowiedz
35
@ Km
dnia 29.06.2022, 23:01 · Zgłoś
Nie sołtys się obudził tylko mieszkańcy a sołtys idzie za ludzmi
Odpowiedz
-10
@ ttt
dnia 29.06.2022, 22:50 · Zgłoś
Po co mam lotnisko przecież mamy w Berlinie resztę sobie w małej główce dopiszcie Brak słów
Odpowiedz
-38
@ nisza
dnia 29.06.2022, 22:47 · Zgłoś
Panie radny z tego co sprawdziłem to 200 podpisów do 850 mieszkańców to ma pan argument nie do podważenia i tak działać
Odpowiedz
32
@ ad
dnia 29.06.2022, 23:01 · Zgłoś
Do niedoinformowanej niszy to zbierane są podpisy osób pełnoletnich a w Wolicy jest ich 650 a podpisów jest już blisko 300 więc wiesz...
Odpowiedz
22
@ ktos ważny
dnia 30.06.2022, 10:37 · Zgłoś
pełnoletnich gosci 600 z tego 150 zagranica wiec???
Odpowiedz
0
@ Do niszy
dnia 16.07.2022, 16:11 · Zgłoś
Tylko z tych 850 mieszkańców, 40 było za drogą. Też mi rachunek.
Odpowiedz
-29
@ mieszkaniec Wolicy
dnia 29.06.2022, 22:44 · Zgłoś
Nie może tak być żeby jeden mieszkaniec przez którego w części przechodi działka zablokował inwestycję wartą w całości około 14 milionów złotych dodaję że kożyści do strat to 50 do 4
Odpowiedz
29
@ Km
dnia 29.06.2022, 22:59 · Zgłoś
Nie jeden a ponD 200stu
Odpowiedz
45
@ A.B
dnia 29.06.2022, 22:25 · Zgłoś
Szanowny Panie Wójcie zabierz z Wolicy wysypisko czy pseudo sortownie śmieci jak to zwą, ulokuj ja dalej od miasta, obwodnice buduj ringiem jak to zwykle się robi a jeśli się nieda to fragmentami ale z głową.
Postaraj się o wydłużenie sieci wodociągowej bo co roku wieksza susza.
Postaraj się rewitalizowac wieś poprawiając jej dotychczasową infrastrukturę.
A puzniej weź sie za budowe drogi i zlec to firmie profesjonalnej A nie dziadowi z rzeszowa
Gddk buduje zachodnia obwodnicę i wie co robi. Ty próbujesz zrobic wschodnia niemając zielonego pojęcia bo to 1 taka inwestycja gminy., więc nie ucz się na swoich błędach kosztem nas!!!
Odpowiedz
-32
@ ,,,,
dnia 29.06.2022, 22:13 · Zgłoś
Chcą cokolwiek zrobić to oczywiście wszyscy na nie A jak nie robią to też źle wydaje mi się że każda droga jest potrzebna
Odpowiedz
33
@ Ble ble
dnia 30.06.2022, 10:13 · Zgłoś
Tylko Ci się wydaje. Robi żeby robić to tak jak nic nie robić. Tu chodzi to to że ta drogą jest nie potrzebne i żaden mieszkaniec Wolicy jej nie chcę no oprócz radnego bo robi dojazd rodzinę do działek. Trzeba robić to co jest aktualnie potrzebne czyli wodociąg plac zabaw dla dzieci chodniki. Trzeba rozmawiać z ludźmi a nie spotka się 2 dziadów i ustala palcem na mapie że tu będzie droga
Odpowiedz
-37
@ Xxl
dnia 29.06.2022, 22:13 · Zgłoś
Do mieszkańców Wolica żal mi was takiego radnego to my chcemy żeby coś się zmieniło w naszej sąsiedniej miejscowości z poważaniem dla radnego z Wolicy
Odpowiedz
41
@ mieszkanka Wolicy
dnia 29.06.2022, 22:19 · Zgłoś
To z chęcią go oddamy. Jeszcze dopłacimy.
Odpowiedz
-26
@ Popieram
dnia 01.07.2022, 00:31 · Zgłoś
On jest pierwsze niczemu niewinny a po drugie jakby nie on to te wasze działki były by warte tyle co w Pścimiu dolnym
Odpowiedz
29
@ w 17
dnia 29.06.2022, 22:07 · Zgłoś
Słowa Tuska ja wam kmiecika nie wybirałem.
Odpowiedz
-31
@ mieszkanka Łask
dnia 29.06.2022, 22:03 · Zgłoś
Po przeczytaniu wszystkich komentarzy to jestem w ogromnym szoku jaka panuje nienawiść miedzy ludzka,chcą cokolwiek zrobić to nic nie pasuje,jak by nie robili to też zle,ludzie opamietajcie się bo wam ta nienawiść bokami wyjdzie
Odpowiedz
34
@ mieszkanka Wolicy
dnia 29.06.2022, 22:17 · Zgłoś
Dobrze Ci mówić bo droga nie będzie przechodziła obok Twojej posesji, nie zburzą Ci budynku gospodarczego, nie zniszczą ogrodzenia, nie zniszczą działki itp. Postaw się w naszej sytuacji. Nie chciałabyś być na naszym miejscu...
Odpowiedz
-28
@ Jaślanin
dnia 30.06.2022, 00:26 · Zgłoś
nie da sie wszystkich dróg poprowadzic przez las !!! ale jak za 10 lat twoje dzieci czy wnóki sprzedadzą tą nieruchomosc przy tej niechcianej drodze za 4 razy wiecej to sie bedziesz cieszył czlowieku, patrz w przyszłosc a nie tylko [...] ojcowizna i ojcowizna ...
Odpowiedz
33
@ Miś
dnia 30.06.2022, 06:49 · Zgłoś
Więc zapraszamy poczuć piękny aromat wysypiska, pobawić się ze szczurkami i jeszcze teraz pozwolić zburzyć sobie ogrodzenie i oglądać autka pod oknem. Zamienisz się?
Odpowiedz
23
@ wp
dnia 02.07.2022, 13:44 · Zgłoś
to niech nie robią ,,cokolwiek,, tylko to co jest potrzebne
Odpowiedz
0
@ Do jadlanin
dnia 16.07.2022, 16:08 · Zgłoś
Las w laskach i Wolicy jest. Można drogę zrobić. Dlaczego nie?
Po drodze jest sortowania śmieci to ja można usunąć. Wszyscy zyskamy.
Tylko czy władzom starczy odwagi na to?
Najłatwiej sponiewierac prostych ludzi.
Odpowiedz
-33
@ Grzesiek
dnia 29.06.2022, 21:30 · Zgłoś
Każda droga jest potrzebna,,, jęczycie że jeździć będą a ciekawe którędy WY jeździcie? !!!
Odpowiedz
24
@ Spolecznik
dnia 29.06.2022, 21:22 · Zgłoś
#tematdlauwagi
Odpowiedz
42
@ Mieszkanka
dnia 29.06.2022, 21:17 · Zgłoś
We Wolicy nic się nie dzieje! Miał być podobno zatwierdzony już plac zabaw i nic nie widać już od kilku lat. Zamiast robić coś dla mieszkańców to oni chcą ładować kasę w nikomu nie potrzebną drogę. Ciekawe kto ma w tym interes, bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę.
Odpowiedz
38
@ Anonimus
dnia 29.06.2022, 21:15 · Zgłoś
Panie radny Kmiecik mieszkamy w państwie demokratycznym i nie pozwolimy Panu więcej na podobne samowolne działania za które odwdzięczymy się przy urnie wyborczej.
Odpowiedz
5
@ Czytelniczk
dnia 29.06.2022, 21:00 · Zgłoś
Są wioski w gminie Jasło że drogi się robi do nikąd i tak jest też dobrze
Odpowiedz
5
@
dnia 29.06.2022, 20:53 · Zgłoś
A co ze śmierdzącym wysypiskiem . Dlaczego wszystko jest ok.Mieszkańcy Wolicy dlaczego tu nie protestujecie tylko wdychacie to ...
Odpowiedz
32
@ M.
dnia 29.06.2022, 21:14 · Zgłoś
To też jest istotny problem. Proponuję miliony który mają iść na drogę przeznaczyć na nowe miejsce dla wysypiska. Sedno sprawy jest takie że włodarze kompletnie ignorują potrzeby mieszkańców. Samowolka
Odpowiedz
42
@ Anonimus
dnia 29.06.2022, 20:48 · Zgłoś
Liczba podpisów osób protestujących zbliża się do 300. Lista na którą można złożyć swój podpis jest w sklepie w Wolicy u Pani Ignarskiej. A i podobno obudzili się mieszkańcy Łask i też zbierają podpisy
Odpowiedz
34
@ Luis
dnia 29.06.2022, 20:34 · Zgłoś
Dziwna sprawa w tej wolicy.nikt nie chce wysypiska, Abra kadabra wysypisko jest.nikt nie chce drogi ,czary Mary droga będzie.boje się jakie będzie następne życzenie władz,bo nie mieszkancow
Odpowiedz
25
@ olo
dnia 29.06.2022, 20:30 · Zgłoś
pralnia ? czy inny stwór?
Odpowiedz
-37
@ 18cm
dnia 29.06.2022, 20:26 · Zgłoś
bardzo dobra droga, będziemy tam gumę palić jeżeli nie będzie ruchu, oby dużo zakrętów było
Odpowiedz
28
@ Ble ble
dnia 30.06.2022, 10:07 · Zgłoś
Taty pasatem czy taczkami ?
Odpowiedz
44
@ Xxx
dnia 29.06.2022, 20:24 · Zgłoś
We wrześniu 2021 na zebraniu Pan wójt i Pan radny przedstawili projekt drogi łącznika od mostu na Jasiołce do drogi powiatowej w Wolicy. Teraz okazuje się że Pani inżynier nie zauważyła linii energetycznych, które tam są pewno z 60 lat.
Świetny fachowiec.
I teraz droga będzie przebiegać blisko domów. Poza tym będzie przebiegać ok 200- 300m od drogi powiatowej, która już istnieje i na której tłoku nie ma.
Panie radny szukamy sensu tego projektu, który Pan za wszelką cenę forsuje.
Gdzie Pan nie może dojechać z Wolicy?
Odpowiedz
40
@ Asfalt
dnia 29.06.2022, 20:20 · Zgłoś
A wójt to historyk czy polityk z wyksztalcenia? Bo drogowcem nie jest
Odpowiedz
30
@ Ble ble
dnia 30.06.2022, 10:06 · Zgłoś
Większość ludzi na stołka w okolicznych władzach to starzy milicjanci ormowcy czy inni komuniści
Odpowiedz
35
@ GalAnonim
dnia 29.06.2022, 20:13 · Zgłoś
"Teraz prędko zanim dotrze, że to bez sensu." - Król Julian

"Ta droga, sama w sobie nie ma sensu." - Wójt Piękoś

Już widzę na kim wzorują się nasze władze.
Odpowiedz
20
@ jozek
dnia 29.06.2022, 20:08 · Zgłoś
most piekny to i droga bedzie piekna... Jasielska wladza to szlachta podkarpacie
Odpowiedz
51
@ zainteresowana
dnia 29.06.2022, 20:02 · Zgłoś
Protestuję również przeciwko budowie tej drogi. Spodobał mi się komentarz zasłyszany na wiosce jednego z mieszkańców Wolicy który powiedział żeby zmienić koncepcję budowy tej drogi i przeprowadzić ją przy posesji Bezradnego Kmiecika i zakomunikować mu to w taki sposób jak on informował mieszkańców wioski że nic nie mają do powiedzenia w tej sprawie bo droga i tak będzie. Szok.
Odpowiedz
45
@ Waleria
dnia 29.06.2022, 20:09 · Zgłoś
Dobry pomysł, na FB mocno się chwali swoim dobytkiem więc może w miejscu gilla wytyczymy mu drogę?
Odpowiedz
49
@ @ Wolica @
dnia 29.06.2022, 19:53 · Zgłoś
Wiadomo, że to układ. Ta droga nie jest nikomu potrzebna, istnieje już droga łącząca Łaski z Wolica. Radny działa wyłącznie w swoim interesie, a nie mieszkańców. W ogóle po co komu taki radny skoro nie wykonuje swoich obowiązków i zamiast być po stronie wsi i jej mieszkańców to dba tylko o swój własny biznes. Powinniście drodzy mieszkańcy zgłosić wniosek o odwolanie takiego Radnego bo widać, że on jest Bezradny
Odpowiedz
-54
@ Kamil
dnia 29.06.2022, 19:49 · Zgłoś
Padam ze śmiechu. Chcą im wybudować drogę i to za darmo a wieśniaki nie chcą. I jak ma być w Polsce dobrze?
Odpowiedz
36
@ Waleria
dnia 29.06.2022, 20:06 · Zgłoś
A ty misiu masz inteligencje kuny leśnej ze nie rozumiesz o co chodzi? Przeczytaj ze zrozumieniem i wtedy się wypowiedz. Albo zamilcz trollu
Odpowiedz
-37
@ Marika
dnia 29.06.2022, 21:52 · Zgłoś
Dokładnie,ludziom nie dogodzi w żaden sposób,chcą zrobić to nie pasuje,jakby nie robili nic to też źle
Odpowiedz
33
@ Artek
dnia 30.06.2022, 08:47 · Zgłoś
Do Kamil ty wieśniak jesteś jak nie wiesz to nie gadaj głupot tam droga jest od lat po co następna . Jak taki mądry jesteś to powiedz .
Odpowiedz
31
@ @Gabi
dnia 30.06.2022, 09:36 · Zgłoś
A to, że komuś zabiorą pół działki na budowę drogi to jest fair? Zastanówcie się ludzie, bo gadanie, że "o jak fajnie bo coś robią" jest bezsensu. Niech robią, ale mądrze i nikomu przy tym nie szkodząc. Jakby Pani lub Panu powyżej ktoś bez zgody wtargnął z buciorami na działkę i powytyczał kółkami, które tereny sobie zabierze, to wtedy by Państwo przejrzeli na oczy.
Odpowiedz
4
@ @Gabi
dnia 30.06.2022, 09:37 · Zgłoś
Kołkami* miało być
Odpowiedz
23
@
dnia 02.07.2022, 13:53 · Zgłoś
to musisz mieć naprawdę ptasi móżdżek jak cię to śmieszy, zresztą sam twój komentarz o tym już świadczy!
Odpowiedz
31
@ Detektyw
dnia 29.06.2022, 19:47 · Zgłoś
Sprawa dla uwagi???
Odpowiedz
46
@ mieszkaniec
dnia 29.06.2022, 19:46 · Zgłoś
Panie wójcie najbliższą sesje Rady Gminy proponuje zrobić w domu ludowym w Wolicy bo się protestujący wybierają na sesje Rady Gminy a w świetlicy Urzędu Gminy wszyscy się nie pomieszczą.
Odpowiedz
26
@ Fabiene
dnia 29.06.2022, 19:41 · Zgłoś
Haha teraz rozmowy nie są przyjemne
Odpowiedz
39
@ Ubaw
dnia 29.06.2022, 19:41 · Zgłoś
Siadł wójt, podrapał się po głowie, wziął mapę i krzyknął ,,eureka"
Wymyśliłem drogę, będzie biegła łottąd dotąd
A wy się mieszkańcy Wolicy nie znacie heje
Odpowiedz
0
@ Wojcie
dnia 29.06.2022, 23:08 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
53
@ Asfalt
dnia 29.06.2022, 19:28 · Zgłoś
Ciekawe czy przy tej inwestycji radnemu Mareczkowi wyasfaltuja podjazd do domu.???
Odpowiedz
12
@ Mietek
dnia 29.06.2022, 19:26 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
50
@ Profesor
dnia 29.06.2022, 19:19 · Zgłoś
Jeden ledwo podstawowke skończył a drugi niby cos ma, ale takich partaczy włodarzy gminy to świat niewidział
Odpowiedz
63
@ Mieszkaniec Gminy Jasło
dnia 29.06.2022, 19:19 · Zgłoś
Coś mi się zdaje że jest to pierwsza i ostatnia kadencja Wójta Piękosia. A i Radny Kmiecik niech się powoli pakuje bo go ludzie już nie wybiorą skoro tak ich traktuje...
Odpowiedz
-28
@ Nola
dnia 30.06.2022, 23:47 · Zgłoś
Na pana radnego nie muszą głosować ignarcy
inni go wybiorą jedna jaskółka wiosny nie czyni.
Odpowiedz
27
@ mieszkaniec
dnia 01.07.2022, 16:30 · Zgłoś
Oj zdziwi się Mareczek przy wyborach ile takich rodzin jak Ignarscy są . Oj mocno się zdziwi.
Odpowiedz
25
@ z Wolicy
dnia 02.07.2022, 15:00 · Zgłoś
Coś Ty. Po tym co się dzieje to dostanie kilka głosów. Nawet sąsiedzi na niego narzekają
Odpowiedz
0
@ Wójt i Radny
dnia 03.07.2022, 00:04 · Zgłoś
Moim zdaniem dzięki tej drodze tylko zyskają nowy elektorat!!!
Odpowiedz
0
@ Ciemno już
dnia 03.07.2022, 00:35 · Zgłoś
Oj zdziwią się wyborcy jak nastanie cisza... I nic już w Wolicy słychać nie będzie... Tylko ciiiii...
Odpowiedz
20
@ mieszkaniec
dnia 03.07.2022, 15:40 · Zgłoś
Nie było Kmiecika cztery lata i wsi nie zabetonowano. Wręcz przeciwnie i drogi i chodniki i oświetlenie zostało zrobione. Nie ma ludzi nie zastąpionych
Odpowiedz
52
@ Mix
dnia 29.06.2022, 19:13 · Zgłoś
Piękoś zdziwiony że słyszy od ludzi to co oni myślą o nim i nie zawsze
są to jęki zachwytu. Weź się chłopie do roboty i nie oczekuj że będziesz
wielbiony jak towarzysz Jarek.
Odpowiedz
-19
@ Od Wójta
dnia 03.07.2022, 00:03 · Zgłoś
Ja wam życzę powrót do kilku kadencji wstecz z Wójtem, wtedy będziecie mieć krainę miodem i mlekiem słynąca
Odpowiedz
58
@ Dla wtajemniczonych
dnia 29.06.2022, 19:08 · Zgłoś
Jak ktoś chce to pokaze które działki Radnego Kmiecika. Jak pieknie sobie dróg pod Nie wyprofilował
Od tej klasy drogi domy dom buduje się w odległości 15m wiec wsam raz będzie miał. Acha przepraszam to nie są jego działki to działki zapisane na jego 2 siostry;)
Odpowiedz
41
@ Ktoś
dnia 29.06.2022, 19:07 · Zgłoś
Komu zależy na tej drodze? A czy przypadkiem gdzieś tam nie ma blisko gminnych działek?
Odpowiedz
43
@ Glos Rozsadku
dnia 29.06.2022, 19:07 · Zgłoś
Na co budowac nowa droge jesli jest stara, taniej jest chyba zmodernizowac juz istniejaca. No chyba, ze ktos ma swoj prywatny biznes w tym
Odpowiedz
31
@ xddddddd
dnia 30.06.2022, 09:39 · Zgłoś
jak zawsze chodzi aby urzędnik i jego koledzy robiący drogi zarobili
Odpowiedz
29
@ Agent Domek
dnia 29.06.2022, 18:59 · Zgłoś
Z 300zl za ar na 5000 przy drodze klasy Z to jest biznes
Odpowiedz
-26
@ Zola
dnia 30.06.2022, 23:45 · Zgłoś
Droga jest potrzebna.
Odpowiedz
-1
@ Normalka
dnia 02.07.2022, 23:53 · Zgłoś
Dlaczego cały czas jest 9 -10minusów??? To cały elektorat opozycji??? Hahaha
Odpowiedz
57
@ M.
dnia 29.06.2022, 18:52 · Zgłoś
Czy Pan Wojt sam stwierdzil że ta droga nie ma sensu??? I przepraszam bardzo czyje działki zyskają na wartości??? Bo chyba głównie działki radnego który zrobi sobie piękny dojazd. To jednym zabieracie dorobek życia po to żeby inni mogli się wzbogacić??? I o jakich rozmowach Wójt mówi bo żadnych rozmów z mieszkańcami nie było tylko z dnia na dzień wbiliscie nam kolki geodezyjne w pola. jaslo4u dziękuję za ten artykuł
Odpowiedz
48
@ Agent Domek
dnia 29.06.2022, 18:52 · Zgłoś
Pewnie ze ma nawet wiem gdzie hahahah
Odpowiedz
1
@ Radny
dnia 30.06.2022, 23:26 · Zgłoś
A to radny ma tam działkę?
Odpowiedz
58
@ Ukryty cel
dnia 29.06.2022, 18:51 · Zgłoś
Ciekawe czy na tej prostej ma jakieś działki ktoś ważniejszy niż przeciętny obywatel
Odpowiedz
60
@ Waleria
dnia 29.06.2022, 18:54 · Zgłoś
Ma! BezRadny i jego rodzinka!
Odpowiedz
61
@ Cichociemny
dnia 29.06.2022, 18:49 · Zgłoś
Radny Wolicy Pan MK robi sobie prywatny folwark z Wioski i kresli drogi na mapie gdzie mu sie podoba. Mieszkancy Wolicy nie dajcie sie wladzy!!!
Odpowiedz
-27
@ Temif
dnia 30.06.2022, 23:41 · Zgłoś
Bierzecie odpowiedzialność za nieprawdę, którą tutaj piszecie. Radny nie miał nigdy działki w rejonie tych pól. Mam nadzieję że pojawi się niebawem sprostowanie na głównej stronie!
Odpowiedz
-28
@ Duduś
dnia 30.06.2022, 23:43 · Zgłoś
Pan Marek Kmiecik to jest prawdziwy lokalny patryjota
nikt przez 59lat dla Wolicy tyle nie zrobił co on.
Człowiek niezwykły i bezinteresowny zainteresowany
żeby zrobić jak najwięcej dla miejscowości
Widzę że są warchoły którzy gardzą co Pan robi
na szczęście są ludzie którzy pana doceniają.
Odpowiedz
27
@ mieszkaniec
dnia 01.07.2022, 18:14 · Zgłoś
Mamy dosyć Radnego Kmiecika.
Odpowiedz
25
@ abc
dnia 01.07.2022, 19:34 · Zgłoś
Popieram. Ale może będzie Kmiecik miał honor i nie wystartuje.
Odpowiedz
0
@ Normalka
dnia 02.07.2022, 23:52 · Zgłoś
Dlaczego cały czas jest 9 minusów??? To cały elektorat opozycji??? Hahaha
Odpowiedz
-20
@ Radny
dnia 03.07.2022, 00:00 · Zgłoś
Najlepszy Radny, nigdy nie wdał się w układy etc. Zawsze pomógł, doradził, jesteśmy z nim...
Odpowiedz
-19
@ Radny Kmiecik number One
dnia 03.07.2022, 00:32 · Zgłoś
Ja też mam taką nadzieję i niech porośnie ta Wolica, Kochana ma okolica... Mchem.
Odpowiedz
0
@ Mirabelki
dnia 03.07.2022, 00:32 · Zgłoś
I mirabelka mi.
Odpowiedz
12
@ PPPP
dnia 03.07.2022, 15:29 · Zgłoś
Chyba nie przeciwstawił się układom a nie nie wdał miało być?
Odpowiedz
0
@ Do dudus
dnia 16.07.2022, 15:58 · Zgłoś
Za darmo nie pracuje,, otrzymuje za to pieniądze.
Nikt go nie przymusil do bycia radnym. Sam tego chciał.
proszę nam nie udowadniać że to poświęcenie z jego strony..
Może Wolica ma mu pomnik postawić?
Co w tej Wolicy zrobił takiego wyjatkowego dla innych?
Odpowiedz
-3
@ Król Marek do Króla Konrada
dnia 29.06.2022, 18:46 · Zgłoś
Będą do siebie jezdzic wygodniej!ale czy szybciej???
Odpowiedz
37
@ Dragon
dnia 29.06.2022, 18:45 · Zgłoś
Ewidentne naciągnięcie drogi aby wygenerować koszty
Odpowiedz
28
@ Dragos
dnia 29.06.2022, 18:44 · Zgłoś
To że jest to bubel widać na 1 rzut oka
Odpowiedz
1
@ Do mieszkańców
dnia 30.06.2022, 06:44 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-24
@ Gabi
dnia 01.07.2022, 09:27 · Zgłoś
Robić źle nie robić źle targowica Polska
Odpowiedz
9
@ bronek
dnia 29.06.2022, 18:31 · Zgłoś
to rozumiem że wioska nie chce nowych dróg, to po co wioska jedzi koło mnie koło kauflanda
Odpowiedz
45
@ Miś
dnia 29.06.2022, 18:46 · Zgłoś
A jeździ Ci ktoś pod oknem? Droga bez sensu. Połączenie z Łaskami jest dobre. Będzie droga koło drogi. Wcale się nie dziwię, że protestują.
Odpowiedz
-26
@ bronek
dnia 29.06.2022, 18:52 · Zgłoś
w końcu , te wioski przestaną jeżdzic jak szalency koło szkoły i kościoła w sobniowie , to nie jest tor wyścigowy , to jest szkoła wieśniaki w swych bolidach
Odpowiedz
9
@ Do bronek
dnia 30.06.2022, 07:09 · Zgłoś
A co na infrastruktura do stylu jazdy? Pretensje do tych co dali im te prawa jazdy..dooh
Odpowiedz
3
@ Iza
dnia 30.06.2022, 08:41 · Zgłoś
Bronek droga jest po ci następna i ludzia zabierać pole . Przecież za to pole też muszą zapłacić to nie rozwiązanie . Tyle lat tam droga jest niech postawią jak trzeba a nie rado w środku wsi . Trzeba trochę myśleć głową nie ...,...
Odpowiedz
0
@ Saba
dnia 01.07.2022, 09:16 · Zgłoś
Po ci robili drogę do nikąd w stronę powyżej Ignarski
wtedy Marek Kmiecik był potrzebny.
Odpowiedz
1
@ Eliasz
dnia 01.07.2022, 09:25 · Zgłoś
Najlepsza było ciągnąć drogę do 2domow droga do nikąd
Tam protestująca rodzina ma wykupione działki wtedy
nie protestowali.
Odpowiedz
0
@ Temida
dnia 02.07.2022, 23:57 · Zgłoś
Tego nikt nie minusuje, jakoś dziwnie...
Odpowiedz
-14
@ Inz
dnia 03.07.2022, 00:28 · Zgłoś
Ta droga ma sens.. Po pierwsze, od Łask nie ma możliwości rozminięcia dwóch samochodów osobowych. Po drugie, cały czas przybywa domów których użytkownicy, będą w przyszłości korzystali z dróg, które są nie przystosowane do dwustronnego ruchu kołowego. Jeśli teraz nie powstanie ta droga, to podejrzewam że mieszkańcy nigdy nie wyjdą z szoku komunikacyjnego który prędzej czy później nastąpi.
Odpowiedz
18
@ Maria
dnia 03.07.2022, 15:25 · Zgłoś
Przez całe Walowice nie ma możliwości aby dwa samochody się rozminęły od XXXXXXX lat! Może o tym w pierwszej kolejności należałoby między innymi pilniejszymi potrzebami pomyśleć!
Odpowiedz
28
@ Pioter
dnia 29.06.2022, 18:23 · Zgłoś
Dziękuję za wspaniały łącznik że oprócz rumunskich tirów przez Jasło jadą tysiące ukraińskich
Odpowiedz
41
@ Wlasnie
dnia 29.06.2022, 20:08 · Zgłoś
Cos duzo inwestycji drogowych.Czyzby uklady ,ukladziki,powiazania...Coraz mocniej zastanawiam sie nad tym...
Odpowiedz
6
@ Obiektywny
dnia 29.06.2022, 22:56 · Zgłoś
Kij ma zawsze dwa końce. Takie inwestycje zawsze sprawiają problemy zarówno dla inwestorów jak i właścicieli działek. Nie da się tego pogodzić. Zapuszczone a następnie wyrwane korzenie bolą i krwawią, na ulżenie należałoby przyzwoicie zrekompensować finansowo. Czas zaciera ślady, pokolenia wymierają a droga pozostanie i raczej nikt nie będzie rozpamiętywał owych obecnych kłótni. Taki los Panie i Panowie, na osłodę CPK też powstanie a ludzie z nowo wybudowanych domów tylko mogą poprotestować, przez chwilę. Zdrowia
Odpowiedz
30
@ Obiektywny jedzcze raz
dnia 29.06.2022, 23:14 · Zgłoś
Gdzieś tam w komentarzach piszecie o trasie owej drogi blisko działek decydentów że teraz cena taka a później razy kilka po wybudowaniu. Jak macie mocne dowody to nagłaśniać sprawę czy to radio, telewizja, internet itd. Niech sprawa zostanie prześwietlona, niewygodne pytania zadane, a na koniec brutalnie ale prawdziwie cytując za " Europejczykiem" ja wam wójta nie wybierałem. Wytrwałości życzę
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 30.06.2022, 06:05 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
3
@ Do mieszkańców
dnia 30.06.2022, 06:52 · Zgłoś
Jestem za upublicznienie listy osób którzy są przeciw drodze
Odpowiedz
-18
@ Do mieszkańców
dnia 30.06.2022, 07:14 · Zgłoś
Jakoś nie widzę 200 osób którzy są przeciw drodze
Odpowiedz
13
@ Grzegorz
dnia 30.06.2022, 08:31 · Zgłoś
Niech zgadnę na kogo protestujący głosowali... Głosowaliście to macie. W państwie PiS w d... mają wasze protesty i tak zrobią jak chcą.
Odpowiedz
30
@ Stary
dnia 30.06.2022, 09:10 · Zgłoś
Wladza wie najlepiej co suweren potrzebuje.
Odpowiedz
-11
@ do Pioter
dnia 30.06.2022, 12:46 · Zgłoś
No tak lepiej aby było PO staremu cytując klasyka- "Nima i nie bedzie!"
Odpowiedz
-20
@ Postulaty protestujących
dnia 30.06.2022, 14:54 · Zgłoś
Chcemy drogi ale po takimi warunkami:
- aby omijała nasze działki
- aby biegła po działkach sąsiadów
- aby nie jeździły po niej żadne pojazdy obce, tylko nasze
- aby każdy mieszkaniec dostał odszkodowanie- ok. milion zł na głowę
To na początek.
Potem zgłosimy inne postulaty do spełnienia - jak nazwa wskazuje : po stu latach.
Odpowiedz
-24
@ Brak zdziwienia
dnia 30.06.2022, 15:00 · Zgłoś
Wcale się nie dziwię, że nikt z decydentów nie chce rozmawiać . Bo i o czym?
Rozmowa to dialog i wymiana poglądów, a tu zanosi się na monolog pod tytułem:
Co zrobić aby nie budować.
Nie budować niczego i nigdzie.
Jak mawiał klasyk Kononowicz:
Żeby nie było bandyctwa, żeby nie było złodziejstwa, żeby nie było niczego” l
Odpowiedz
27
@ Km
dnia 30.06.2022, 15:12 · Zgłoś
Żeby budować trzeba mieć jakąś wiedzę A nie udawać fachowców wziąść na łąkę machnąć ręką tam ma być droga to cała praca naszej władzy nie przemy
ślana i bezsensu
Odpowiedz
0
@ Michał
dnia 30.06.2022, 17:47 · Zgłoś
To w końcu "Europejczyk", czy "nowojorczyk"?
Odpowiedz
-6
@ most
dnia 30.06.2022, 22:17 · Zgłoś
ale zeby bylo troche logiki
Odpowiedz
0
@ Olo
dnia 30.06.2022, 23:36 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-24
@ Mieszkaniec
dnia 01.07.2022, 07:03 · Zgłoś
Jestem za budową dróg teraz albo nigdy
Odpowiedz
-24
@ Manoli
dnia 01.07.2022, 09:14 · Zgłoś
Jeden warchoł nie zablokuje inwestycji.
Odpowiedz
-27
@ Gumiś
dnia 01.07.2022, 09:19 · Zgłoś
Potrzeba powrotu z przed kadęci Marka kamieniste drogi i nic nierobienie
Odpowiedz
4
@ Saba
dnia 01.07.2022, 09:24 · Zgłoś
Skończą się Marus judasziwe srebrniki i pojedziesz
z powrotem do Warszawy a ta rudera i tak się zawali.Dleczegi
twoja matka nie sprzedała działek bo taka głupia nie była
i za grosze nie oddała.Znalezli głupiego wydarli za grosze
a teraz chcą zarobić krocie na działkach.Dlatego
droga im wadzi lepiej zastawiać Boguś drogę atutami
przed domen.
Odpowiedz
-6
@ Gumiś
dnia 01.07.2022, 09:26 · Zgłoś
Są pieniądze to się robi za Platworm co cię miel figę z pętelkom a ałt przybywa po dwa w każm po dwa i więcej samochody, posprzedawać nie czeba budować dróg
Odpowiedz
-19
@ Pk
dnia 01.07.2022, 12:08 · Zgłoś
Ludziom w Jaśle to nic nie pasuje
Tylko by narzekali i protestowali,
Odpowiedz
26
@ kkk
dnia 02.07.2022, 14:09 · Zgłoś
A to Marek niby ze swoich pieniędzy to wszystko zrobił??? i może swoimi rękoma??? jeżeli działał to brał za to pieniądze!
Odpowiedz
27
@ mieszkaniec
dnia 02.07.2022, 14:57 · Zgłoś
Racja . Chodzi po wiosce i się chwali ile to on nie zrobił. Jakby to z jego kieszeni szło. Może miał trudne dzieciństwo i potrzebuje dowartościowania.
Odpowiedz
-1
@ Samoocena
dnia 03.07.2022, 00:19 · Zgłoś
Niektórzy ludzie nie myślą przez pryzmat dowartościowania i trudnego dzieciństwa, popatrz na wychowanie, wykształcenie dzieci z Lourdes. Według Pana Boga - prościej, znaczy lepiej.
Odpowiedz
18
@ Maria
dnia 03.07.2022, 15:21 · Zgłoś
Tyle lat kadencji Marka i jaka jest droga przez Walowice??? Ludzie do fosy schodzą aby mógł samochód osobowy przejechać!!! Wstyd!!!
Odpowiedz
1
@ Wesoły romek
dnia 06.07.2022, 07:57 · Zgłoś
A po co znów wpisywać całe walowice i wilice
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657