Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Nowa odsłona destrukcyjnej dla samorządu jasielsko – jasielskiej wojenki

254

Do tego, że starostę Adama Pawlusia i burmistrza Ryszarda Pabiana łączą raczej chłodne relacje, mieszkańcy miasta i powiatu jasielskiego zdążyli się już przyzwyczaić. Papierkiem lakmusowym dla poparcia tak postawionej tezy stały się w ostatnich latach przede wszystkim inwestycje realizowane bądź też planowane do realizacji przez oba samorządy. Do tej pory jednak, żadna ze stron, nie uciekała się do tego, aby o swoich pretensjach mówić, bądź też pisać publicznie, w tak otwarty sposób, jak zrobił to wczoraj Adam Pawluś. Starosta jasielski ośmieszył Ryszarda Pabiana, pisząc na facebook’u, że „biedny burmistrz Jasła nie ma, z czego dołożyć” w kontekście budowy mostu na Jasiołce. Publicznie zarzucił burmistrzowi brak honoru.

Starosta Adam Pawluś/fot. Marcin Dziedzic

Kluczowym, dla funkcjonowania każdej jednostki samorządu terytorialnego podmiotem jest wspólnota samorządowa, którą tworzą mieszkańcy poszczególnych gmin, powiatów i województw. Władzę sprawują oni za pośrednictwem wybranych prze siebie przedstawicieli. Za zupełnie naturalny należy zatem uznać fakt, iż decyzje lokalnych władz, nieustannie poddawane są ocenie mieszkańców wsi, miast, czy też powiatów, które zamieszkują. Dla wspólnoty samorządowej liczy się przede wszystkim skuteczność, z jaką działają ci, którym wspólnota ta zdecydowała się powierzyć swoje sprawy i reprezentację. Punktem odniesienia, w tym kontekście, najczęściej są inwestycje realizowane w gminach i powiatach, szczególnie te, które dotyczą infrastruktury drogowej.

Inwestycje w infrastrukturę drogową budzą olbrzymie emocje szczególnie w Jaśle i powiecie jasielskim. Mieszkańcy Jasła i okolicznych miejscowości od wielu dekad ze złudną nadzieją wypatrują budowy odcinków dróg, które pozwoliłyby podnieść rangę miasta i wyprowadzić ruch samochodów ciężarowych poza jego centrum. Często więc z politowaniem obserwują przedstawicieli władz samorządowych, którzy chwalą się modernizacją kilkukilometrowego odcinka drogi gminnej lub powiatowej, czy też remontem chodnika. W zdecydowanej większości kompletnie nie interesują ich kuluary podejmowanych przez samorządowców decyzji. Proces ich podejmowania, w kluczowych dla wspólnoty kwestiach, ma dla nich znaczenie absolutnie drugorzędne. Oczekują konkretnych efektów.

Istotne z punktu widzenia interesu lokalnej społeczności cele, będą jednak niemożliwe, bądź też niezwykle trudne do osiągnięcia, gdy lokalny samorząd, biorąc pod uwagę ludzi podejmujących realną władzę, toczy we wzajemnych relacjach postępująca gangrena, karmiona wzajemną nieufnością, roszczeniami, a nawet publicznym odsądzaniem od czci i wiary. Tak niestety opisać można relacje, jakie od kilku już lat obserwujemy we wzajemnych kontaktach pomiędzy Starostwem Powiatowym w Jaśle a Miastem Jasłem. Wystarczy wspomnieć niektóre ze zrealizowanych już, czy też czekających na realizację miejskich inwestycji, jak choćby przebudowa skrzyżowań ul. Szopena z ul. Ujejskiego i ul. Kraszewskiego. Sprawa ta na dobre utknęła w Starostwie Powiatowym, oczekując na rozstrzygnięcie starosty.

O ile, do tej pory, niesnaski pomiędzy starostą Adamem Pawlusiem a burmistrzem Ryszardem Pabianem omawiane były poza granicami dyskursu publicznego, to wczoraj , za sprawą wpisu na facebook’u, norma ta uległa diametralnej zmianie. Adam Pawluś postanowił publicznie skrytykować Ryszarda Pabiana. Powodem ataku mają być środki finansowe, których starosta oczekiwał od Miasta Jasła na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na budowie mostu na rzece Jasiołce, który połączy wkrótce osiedla Hankówka i Sobniów. Starosta nie szczędził burmistrzowi cierpkich słów. W treści postu czytamy: „Biedny burmistrz Jasła nie ma z czego dołożyć. Ile są warte jego zobowiązania?”. W jednym z komentarzy Adam Pawluś odniósł się do wspólnych uzgodnień pisząc: „Opublikuję protokół że wspólnych uzgodneń, ale ludzie beż honoru nie dotrzymują danego słowa” (pisownia oryginalna).

W innym z komentarzy starosta postanowił załączyć pismo Ryszarda Pabiana w sprawie środków na sfinansowanie budowy mostu. Bez ogródek ocenił je jako „wypociny” burmistrza. W piśmie datowanym na 19 października 2021 r. jasielski magistrat szczegółowo wyjaśnia, dlaczego Miasto Jasło nie jest w stanie zabezpieczyć środków na udzielenie powiatowi pomocy finansowej. Ryszard Pabian wskazuje na kilka powodów, w tym między innymi: konieczność poniesienia znaczących wydatków na usuwanie skutków ubiegłorocznych nawałnic i powodzi błyskawicznej oraz pandemie koronawirusa, która skutkowała zmniejszeniem wpływów do budżetu miasta.

Warto zwrócić również uwagę na fragmenty pisma, w których burmistrz wymienia niektóre z przypadków udzielenia przez miasto pomocy finansowej, również powiatowi, w kontekście realizacji kilku inwestycji. Tak, samorząd Miasta Jasła miał w ostatnich kilku miesiącach przekazać powiatowi jasielskiemu kwotę 427 tys. zł na rozbudowę ul. Kasprowicza (budowa prawoskrętu na skrzyżowaniu DK28 i DW992) oraz odbudowę drogi powiatowej w ciągu ul. Mickiewicza na osiedlu Bryły (180 tys. zł). Co więcej, w piśmie podkreślono, że w latach 2017-2021 z budżetu Miasta Jasła wydatkowano 6 329 229 zł na budowę łącznika pomiędzy DK28 a DK 73 (droga KG2) oraz 1 826 862 zł na budowę nowego odcinka DW992 - łącznika pomiędzy rondami. W obu przypadkach inwestorem był samorząd województwa podkarpackiego.  

Przypadków, w których Miasto Jasło udzieliło wsparcia finansowego samorządowi powiatowemu jest więcej. Nie tak dawno, bo 25 października bieżącego roku, Rada Miejska w Jaśle podjęła uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Jasielskiego na realizację zadania: „Przebudowa i budowa przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych: Nr 1313R Jasło – ul. Mickiewicza na Osiedlu Gamrat; Nr 1827R Święcany – gr. wojew. – Szerzyny w miejscowości Święcany; Nr 1313R Jasło – Błażkowa – Jodłowa w miejscowości Brzyska; Nr 1847R Szebnie – Tarnowiec – Jedlicze – Potok w miejscowości Tarnowiec; Nr 1829R Jareniówka – Jabłonica – gr. wojew. – Czermna w miejscowości Opacie”. Na przebudowę przejścia dla pieszych na osiedlu Gamrat powiat otrzymał z miejskiej kasy 15 230 zł. W maju bieżącego roku miejscy radni podjęli uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Jasielskiego na realizację zadania pn.: „Zakup średniego samochodu ratowniczo gaśniczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle”. Na ten cel powiat jasielski otrzymał z budżetu Miasta Jasła kwotę 50 tys. zł.

Tym samym, bezpardonowy atak starosty Adama Pawlusia na Ryszarda Pabiana można uznać za zaskakujący. Co więcej, nie tak dawno, bo w miniony poniedziałek, burmistrz Jasła podkreślał podczas sesji Rady Miejskiej Jasła, wkład parlamentarzystów Zjednoczonej Prawicy oraz samego Adama Pawlusia w pozyskanie środków finansowych w ramach Polskiego Ładu. Przyznał, że rozmawiał na ten temat z Adamem Pawlusiem. „Rozmawiałem również z panem starostą Adamem Pawlusiem, który jest, w jakiś sposób, na tym terenie osobą, która ma możliwość dotarcia do pewnych środowisk decyzyjnych. Tutaj też pan starosta podjął się takiego wsparcia” – przekonywał.

MD   

Reklama

Komentarze: 254

Dodaj komentarz Widok:
1
@ Kierowca 810
dnia 06.11.2021, 11:13 · Zgłoś
Coś Jasło 4u, Jasło dla Ciebie nie lubi naszego burmistrza miasta Jasła.
Ze względu większość pozytywnych komentarzy opiniujących działalność
naszego Burmistrza miasta Jasła pana Ryszarda Pabiana tak szybko
artykuł został zdjęty by więcej czytających nie wpisywało swoich
pozytywnych wypowiedzi.
Odpowiedz
1
@ hmmmmmmmmmm
dnia 04.11.2021, 16:03 · Zgłoś
dziel i rządź a gdy Polacy będą zajęci kłótnią my sobie wyprowadzimy publiczne pieniądze.
Odpowiedz
2
@ Kierowca 810
dnia 03.11.2021, 18:03 · Zgłoś
Obecnie [...] jest na szczycie i ma pierwszeństwo przed wszystkim.
Otrzymało też podziwianą nazwę, że jest się zaradnym.
Odpowiedz
1
@ Torba z jajami
dnia 03.11.2021, 10:25 · Zgłoś
Dyskusja publiczna osiągnęła szczyt najwyższego chamstwa.
Odpowiedz
4
@ Mo
dnia 03.11.2021, 06:08 · Zgłoś
Obecnie w świecie jest totalne [...] i obłuda , do kierowania i rządzeniem ludźmi predysponowani są cwaniaki kombinatorzy z jakichś partii i religii , wykorzystując naiwność ludzką czerpią korzyści idąc do celu po tgz. trupach. Jak powyżej widać , w tak małym ...zagajniku.. dzieję się to samo, po chrześcijańsku...brutalnie.
Odpowiedz
8
@ Ela
dnia 02.11.2021, 19:36 · Zgłoś
PANIE STAROSTO.Sądzę,że trzeba się zabrać za prawdziwą pracę.Popatrzec co się dzieje w Szpitalu,ograniczyć zatrudnianie zbędnych urzędników, nie budować lodowiska,bo może bardziej potrzebny Dom Starców itd.Po prostu zacząć naprawdę myśleć o mieszkańcach, skończyć z wstęgami,imprezami i medalami.Zeby po Panu coś dobrego zostało...
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 02.11.2021, 21:03 · Zgłoś
Oj tam, jeszcze dwa lata, a po nas choćby potop...
Odpowiedz
1
@ Mariusz
dnia 02.11.2021, 17:56 · Zgłoś
Dyskusja publiczna osiągnęła właśnie poziom wodorostów!
Odpowiedz
3
@ Biss
dnia 02.11.2021, 17:02 · Zgłoś
Nie oszukujcie się Pawlusie maja was w[...]
Odpowiedz
8
@ Kierowca 810
dnia 02.11.2021, 13:54 · Zgłoś
Była taka kadencja, gdy wszyscy radni podjęli uchwałę, w której
zrzekli się wynagrodzenia za pracę radnych i pełnienia tej funkcji
społecznie. Ale to było dawno, na początku odzyskania niepodległości.
Odpowiedz
11
@ 6666
dnia 02.11.2021, 13:18 · Zgłoś
Medale i ordery to nie biżuteria drogi Panie.
Trzeba wiedzieć, kiedy zdjąć.
Odpowiedz
10
@ Rudek
dnia 02.11.2021, 11:01 · Zgłoś
Wprowadzić zasadę wszyscy radni pracują społecznie
Odpowiedz
9
@ Chcym
dnia 02.11.2021, 10:25 · Zgłoś
Koryto z miesiąca na miesiąc coraz bardziej puste
Odpowiedz
12
@ mieszkaniec
dnia 02.11.2021, 10:22 · Zgłoś
za co ten czlowiek dostal ten krzyz???
Odpowiedz
11
@ Hehe
dnia 02.11.2021, 12:00 · Zgłoś
Za budowanie pisowskiej komuny.
Odpowiedz
1
@ Kierowca 810
dnia 02.11.2021, 09:21 · Zgłoś
W końcu jaką nośność ma ten most na Gadkach i jakie samochody
mogą przez niego przejeżdżać.
Odpowiedz
5
@ ben123
dnia 02.11.2021, 09:12 · Zgłoś
Tak to jest jak wyżej od dobra lokalnych mieszkańców ma się dobro partyjne. Ciekawi mnie też kto stoi za blokadą drogi na Gądkach, zastanawiam czy to aby nie jest tak, że to zostało specjalnie anulowane aby ktoś na tym coś ugrał?
Odpowiedz
-15
@ Głos
dnia 02.11.2021, 07:43 · Zgłoś
Brawo Adam Paweluś, wreszcie prawda w oczy !
Odpowiedz
10
@ Wladca
dnia 02.11.2021, 07:16 · Zgłoś
Upadek Jasła to kwestia miesiecy
Odpowiedz
8
@ [...]
dnia 02.11.2021, 07:07 · Zgłoś
Naj..ny, to do spania.
Odpowiedz
6
@ Koscielny
dnia 02.11.2021, 06:47 · Zgłoś
Gmina Jasło może dołoży ?Mieszkańcy gminy nie będą korzystać z mostu?Dzieci z wiosek chodzą do szkół ,przedszkoli do Miasta i miasto utrzymuje szkoły przedszkola
Odpowiedz
2
@ pomódl się kościelny
dnia 02.11.2021, 09:50 · Zgłoś
Człowieku kościoła nieważna skąd dziecko chodzi to Jasła do szkoły subwencja oświatowa idzie za nim. Tak jak składka wpada na tacę tam gdzie jesteś w kościele.
Odpowiedz
2
@ bard Solidarności
dnia 02.11.2021, 05:57 · Zgłoś
Wojenko, wojenko cóżeś Ty za pani, że za Tobą idą, że za Tobą idą chłopcy malowani ? Chłopcy malowani sami wybierani ...
Odpowiedz
12
@ jaslanka
dnia 01.11.2021, 21:58 · Zgłoś
a co na to pan poseł i pani senator? popierają starostę? czy udają, że nic się nie stało? a może nawet oni są już bezradni, bo starosta jest odpowiedzialny tylko przed Bogiem i historią?
Odpowiedz
5
@ jama
dnia 01.11.2021, 21:07 · Zgłoś
w perspektywie zbliżających się wyborów, to szanowny pan więcej robi krzywdy PiSowi, niż PO i Konfederacja razem wzięte. wszystko wskazuje na to, że PiS chce się pożegnać z władzą w powiecie, bo w radzie miasta już ją stracił dzięki innemu geniuszowi.
Odpowiedz
13
@ sedzia
dnia 01.11.2021, 19:28 · Zgłoś
może wreszcie [...] czyli wyborcy PIS-dzielców zrozumia ze to są pospolite [...] i liczy sie interes parti a nie interes ludzi
Odpowiedz
6
@ do sędziego
dnia 02.11.2021, 13:34 · Zgłoś
Jaki interes partii??? Ty wiesz gdzie oni mają tę partię...??? Liczy się tylko kasa i prywatny interes!! A kazda partia dla nich będzie dobra, która jest przy władzy!!! Była już PZPR, ZCH, LPR i PIS...
Odpowiedz
8
@ Xyz
dnia 01.11.2021, 19:05 · Zgłoś
Narod polski narod [...]. Zamiast jednoczyc sie I dzialac dla dobra narodu to dziela sie I kazdy ciagnie dla siebie taka natura [...] polaka. Policy potrafia tylko sie jednoczyc podczas wielkiego kataklizmu Jak wojna. Bo to co juz ok wojnie to mamy tego przyklad po 45.
Odpowiedz
18
@ yuop
dnia 01.11.2021, 18:51 · Zgłoś
jak Kargul z Pawlakiem. Tylko reszta cierpi
Odpowiedz
17
@ Mela
dnia 01.11.2021, 18:46 · Zgłoś
Wstyd to mało powiedziane?
Odpowiedz
-3
@ obiektywny
dnia 01.11.2021, 17:01 · Zgłoś
Czytam te wasze [...] w większości tych co to pchają się do koryta i krytykują nawet to, że po niedzieli jest poniedziałek. Nikt idealny nie jest. Obiektywnie bez partyjniactwa to jest tak 1. jak by była PO z nowakiem od zegarków u władzy w Jaśle to w powiecie naszym nie powstała by żadna droga, most, łącznik itp a jak by obiektywnie policzyć to troche i nie mało tego dla nas nabudowali i dalej budują 2. każde grabie dają do siebie i jak by nie patrzeć to sarosta kasiure załatwił czy go lubimy czy nie . 3 powinien z miastem współpracować a nie koty drzeć i dzielić kase powiatu a nie kase miasta.
Odpowiedz
6
@ Ok
dnia 01.11.2021, 18:02 · Zgłoś
Jak Ci Twoi dalej będą u władzy to nas z Unii wyprowadzą i skończy się budowanie za [...] euro. Poczytaj tablice przy budowach dróg i mostów. Wszystko w 80 % finansowane ze środków Unii. Ten samej, która jest taka fee i taka niemoralna wg twoich "budowniczych". Ale jak mawiali Rzymianie "pieniądze nie [...] ", szczególnie europosłom
Odpowiedz
5
@ Nie OK
dnia 01.11.2021, 19:09 · Zgłoś
To, że [...] ma na chwilę obecną większość w strukturach Unii Europejskiej w żaden sposób nie uprawnienia Cie do stwierdzenia, że budżet Unii stanowi wyłącznie [...] euro. Po drugie środki unijne należy sprawiedliwie wykorzystać - w tym miejscu przypomnę Ci płacz podwykonawców autostrad budowanych za rządów PO, którzy za wykonaną pracę bądź dostarczone materiały nie otrzymali zapłaty.
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 01.11.2021, 20:11 · Zgłoś
Panie obiektywny, w UE jesteśmy od 2004 roku (czego nie pamiętała Becia Broszka) W tym czasie 8 lat rządziło PO i 8 PiS. Ach, proszę przypomnieć ile kilometrów autostrad wybudował PiS?
Odpowiedz
6
@ Do @ Ok
dnia 01.11.2021, 20:43 · Zgłoś
Racja i dodałbym [...]. [...] na Unię a po dotacje pierwsi.
Odpowiedz
2
@ obiektywny
dnia 01.11.2021, 22:14 · Zgłoś
policz ile dróg i mostów powstało i jest w samym powiecie jasielskim a o autostrady nie pytaj bo za po budowali i kradli a przedsięńbiorcy mając nie zaplacone faktury za robote i materiał przez spółki poszli w ruinę
Odpowiedz
1
@ obiektywny
dnia 01.11.2021, 22:38 · Zgłoś
u władzy może być byle kto, tylko żeby robił dla ludzi dobrze a złodziei ścigał i bylem nie musiał mówić po niemiecku i [...].. im włazić jak to robią niektórzy. wszystkie kraje unii w taki sam sposób finansują swoje inwestycje , to one mogą a my nie, my do unii na wspólny budżet też płacimy to za caritas nie budujemy
Odpowiedz
-5
@ Bercik
dnia 01.11.2021, 23:33 · Zgłoś
Te, obiektywny. A polaczenia z resztą Polski to kiedy zlikwidowano?
Odpowiedz
0
@ obiektywny
dnia 02.11.2021, 09:14 · Zgłoś
minusując moje wypowiedzi popieracie złodziei i tyle w temacie
Odpowiedz
36
@ Michał
dnia 01.11.2021, 16:10 · Zgłoś
Dobrze ze w sąsiedniej miejscowości mają tylko jednego włodarza choć ma 50 tysięcy mieszkańców. Rządzi sobie chłop sam i widac znakomite efekty A u nas 35 tys i musi być dwóch którzy co gorsza sobie nie pomagają tylko celowo wchodzą w drogę... Jeden samorząd na taki powiat powinien wystarczyć. A nie Starostwo, Urzad Miasta, Gminy itd... Mnożenie wysokich stanowisk i marnowanie pieniędzy. Bo na dodatek nie współpracują tylko się gryzą...
Odpowiedz
28
@ adolf
dnia 01.11.2021, 15:10 · Zgłoś
Starostwo zlikwidować !
Odpowiedz
27
@ Czegoś nie rozumiem
dnia 01.11.2021, 14:50 · Zgłoś
Cyt. " już połowa płyty już gotowa, Biedny burmistrz Jasła nie ma z czego dołożyć ". No mnie się wydaje, że biednym jest ten co mu tylko na połowę starczyło i nie możę zrobić drugiej połowy
Odpowiedz
32
@ kibic
dnia 01.11.2021, 12:56 · Zgłoś
Pseudo restaurator staje w obronie starosty ! zleceń z miasta na catering nie ma, biznesy ledwo zipią to szuka nowego sprzymierzeńca ! kasy widać brakuje bo za zabytkowe drzewa się zabiera wycinać w nadzorowanym przed siebie pałacu w Siarach
Odpowiedz
8
@ 1971
dnia 01.11.2021, 12:56 · Zgłoś
Daje plus wychodzi minus i odwrotnie. Brawo cenzura w redakcji
Odpowiedz
10
@ taka prawda
dnia 01.11.2021, 13:35 · Zgłoś
Skoro nadal nie rozumiesz jak działa +- to idź i dalej głosuj na PiS.
Będziesz miał podobnie jak z obiecankami PIS gdy obiecywali każdemu dobrobyt a każdy ma tylko drożej, bo dobrobyt mają tylko politycy PiS.
Odpowiedz
0
@ Do -1971
dnia 01.11.2021, 15:35 · Zgłoś
Dwa minusy dają plusa, ale musisz szybko naciskać.
Odpowiedz
26
@ Zuza
dnia 01.11.2021, 12:51 · Zgłoś
Pan starosta uważa się za Boga i że jest nietykalny, marnuje publiczne pieniądze na nietrafione i nieprzemyślane inwestycje nie pytając nikogo o zdanie.
Odpowiedz
7
@ Kierowca 810
dnia 01.11.2021, 12:28 · Zgłoś
My mieszkańcy w demokratycznych wyborach wybraliśmy na swego
burmistrza miasta Jasła, pana Ryszarda Pabiana. I tylko my mamy
prawo do oceny jego działalności. Nie będzie obcy nam starosta Pawluś
z powodu swoich kłopotów judził nas przeciwko sobie i bezpodstawnie
oczerniał naszego Burmistrza. Wara od naszego Burmistrza.
Odpowiedz
10
@ dragoness
dnia 01.11.2021, 12:38 · Zgłoś
Błagam, pan tak na serio? Starosta z namaszczenia senatorzyny, burmistrz z namaszczenia Marii z Dąbrówki. Wybór jak między dżumą a cholerą.
Odpowiedz
0
@ Bok
dnia 01.11.2021, 18:10 · Zgłoś
Z tego co wiem to Burmistrza wybieramy w wyborach powszechnych. To uważasz nauczycielko, że Maria z Dąbrówki każdemu z 7083 mieszkańców Jasła, którzy oddali głos na R. Pabiana dała po kaczce, kurze albo worku jajek?? Co nas w Jaśle obchodzi "namaszczenie" kogoś z wioski
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 01.11.2021, 18:52 · Zgłoś
Nie. Wystarczyło, żeby nie było kontrkandydata z sensem, a ksiądz powiedział jak głosować.
Odpowiedz
-5
@ Bok
dnia 01.11.2021, 19:05 · Zgłoś
Chyba Tobie powiedział
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 01.11.2021, 20:12 · Zgłoś
Nie chadzam w miejsca, gdzie ktoś mnie poucza jak żyć.
Odpowiedz
9
@ Wiesia
dnia 01.11.2021, 12:21 · Zgłoś
Najlepiej byłoby jak by samorządy wszystkie swoje pieniądze oddały do Powiatu i wtedy powiat miał by czym dzielić głównie na premie.
Odpowiedz
6
@ dragoness
dnia 01.11.2021, 12:23 · Zgłoś
Do centralizacji dąży matka-partia.
Odpowiedz
4
@ 1791
dnia 01.11.2021, 10:50 · Zgłoś
Nigdy do tej pory nie czytałem tak wielu pochlebnych opinii na temat pracy urzędującego Burmistrza. W końcu Jego zaangażowanie i podejmowane decyzje dla dobra lokalnej społeczności zostały docenione.
Odpowiedz
34
@ klh
dnia 01.11.2021, 10:40 · Zgłoś
Starosto Adamie dobry gospodarz jeżeli coś planuje i buduje to ma na to przygotowaną kasę.Pieniądze wydane na prawników i Sądy w sprawach wyboru dyrektor LO i architektów po części by pokryły Twoje pieniactwo.
Odpowiedz
15
@ Jarema
dnia 01.11.2021, 10:20 · Zgłoś
Ściągnij ten krzyż boś niegodzien!!!
Odpowiedz
17
@ Karol
dnia 01.11.2021, 10:16 · Zgłoś
Kto wybiera Pawlusia i jak można go odwołać?
Odpowiedz
16
@ dragoness
dnia 01.11.2021, 11:17 · Zgłoś
Rada Powiatu z namaszczenia senatorzyny-majorowej w tym konkretnym przypadku.
Odpowiedz
-3
@ do Ewy
dnia 01.11.2021, 09:27 · Zgłoś
Ewa jesteś wielka!Prawda nas wyzwoli?
Odpowiedz
-2
@ Mostów nigdy nie za dużo !
dnia 01.11.2021, 08:20 · Zgłoś
Trzeba w Jaśle bez miasto wybudować z prawdziwego zdarzenia DROGĘ SREDNICOWĄ = dwujezdniową po dwa pasy ruchua miejscami 3 pasy no i oczywiście pasy zjazdowe do lewo i prawo skryntów a miejscami na ""większych krzyżówkach także z pasami rozpędowymi i będzie git, Ale prawda też jest taka cyt. > Twierdzenie Lewisa-Mogridge’a < " poszerzanie dróg nie prowadzi do mniejszego na nich zatłoczenia, ponieważ liczba samochodów korzystających z takiej drogi powiększa się tak, aby wypełnić dostępną przestrzeń."
Odpowiedz
15
@ Guru
dnia 01.11.2021, 08:05 · Zgłoś
Za koszty przegranych spraw sądowych starosty nie jeden most by zbudowali
Odpowiedz
9
@ Łola
dnia 01.11.2021, 07:58 · Zgłoś
Teraz się dowiedziałam że to kuzyn , gdyby nie święto zmarłych to bym nie wiedziała heh idę po jaką robótkę...dobrze płatną ale z małym nakładem obowiązków. Tak jak taka pan, spaceruje po korytarzach pokazując wdzięki i , ciągle myje kubek po kawie. Strasznie się te tekstylia obcierają a jest ich nie wiele , chłopy się lampio.
Odpowiedz
-7
@ mrX
dnia 01.11.2021, 07:30 · Zgłoś
"samorząd Miasta Jasła miał w ostatnich kilku miesiącach przekazać powiatowi jasielskiemu kwotę 427 tys. zł na rozbudowę ul. Kasprowicza (budowa prawoskrętu na skrzyżowaniu DK28 i DW992)"

Powiatowi na skrzyżowanie drogi wojewódzkiej z krajową? Burmistrz nawet tłumaczyć się nie potrafi. Chwała staroście, że skoordynował to zadanie, ale opowieści dziwnej treści że to powiatowa sprawa to już przesada.
Odpowiedz
12
@ do realista
dnia 01.11.2021, 06:11 · Zgłoś
Święta prawda. Trzeba jak najszybciej wybudować obwodnicę z prawdziwego zdarzenia, to znaczy obok Gorajowic. Ta planowana na Trzcinicę jeszcze bardziej zakorkuje miasto. Przecież
jadąc od Tarnowa w kierunku czy na na Krosno, czy na Nowy Żmigród trzeba będzie przyjechać przez miasto, więc co to za "obwodnica".
Odpowiedz
12
@ Paweł
dnia 31.10.2021, 23:31 · Zgłoś
Po pierwsze komu i na co zostaną wydane środki z budżetu miasta decyduje Rada miasta, a nie burmistrz i starosta o tym dobrze wie. Więc nie rozumiem dlaczego robi z siebie głupka pisząc takie bzdety. Po drugie kilka razy w roku miasto Jasło wspiera finansowo różne inwestycje starostwa, które są realizowane n terenie miasta. Wystarczy sięgnąć do ostatniej sesji rady miejskiej.
Odpowiedz
27
@ przegość
dnia 31.10.2021, 21:54 · Zgłoś
[...] pana starosty wchodzi na kolejny level :DDDD
Odpowiedz
24
@ mike
dnia 31.10.2021, 21:46 · Zgłoś
Oj "biedny" to pan jest panie Pawluś... poziom jaki pan prezentujesz - dno i wodorosty... Na inne samorządy w powiecie też jest pan obrażony... no cóż, wybory już nie długo
Odpowiedz
24
@ mam nick jak nikt
dnia 31.10.2021, 20:33 · Zgłoś
Staroście brakło pieniędzy na budowę mostu na rzece Jasiołka, bo projekt łącznika Towarowej-Sobniowa był zrobiony z za biurka. Teraz jak się okazuje będzie to łącznik Towarowa z Wolicą, bo taka jest koncepcja. Wysokość łącznika ma ponad 2 metry od poziomu pierwotnego a wystarczyłby 1 metr i kasy starczyłoby na druki taki sam odcinek do Wolicy i most. Ponoć projektanci uznali, że łącznik musiał być tak wysoki, ponieważ jest tu teren zalewowy. Wierutna bzdura. Nigdy na ten teren nie wylewała rzeka Jasiołka na przełomie ostatnich 100 lat. W tej chwili łącznik jest wyższy od nasypu kolejowego biegnącego równolegle do łącznika. To są szczyty głupoty i marnotrawstwa ogromnych pieniędzy. Bardzo dobrze, że burmistrz nie inwestuje w [...] pomysły Pana Pawlusia.
Odpowiedz
15
@ realista
dnia 31.10.2021, 20:45 · Zgłoś
Starosta robi sobie łączniki na terenie miasta, marnuje kasę i powoduje zakorkowanie miasta. To są pomysły krótkowzroczne i nikomu nie potrzebne. Tylko obwodnica prawdziwego zdarzenia, która może trwać nawet i 5 albo 10 lat, ale trzeba w końcu rozpocząć jej projektowanie.
Odpowiedz
11
@ Lex
dnia 31.10.2021, 21:15 · Zgłoś
Prokurator się kłania
Odpowiedz
2
@ Julek
dnia 31.10.2021, 22:09 · Zgłoś
Przyjdzie Lexiu po ciebie przyjdzie!
Odpowiedz
1
@ 1971
dnia 31.10.2021, 22:19 · Zgłoś
Prokurator??? Chyba żartujesz
Odpowiedz
6
@ Julek
dnia 31.10.2021, 22:31 · Zgłoś
A ty 1971 i Lexiu to jesteście rodziną skoro się martwisz?
Odpowiedz
10
@ toastt
dnia 31.10.2021, 20:24 · Zgłoś
Znacie to? - gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta. Pytanie tylko kto jest tym trzecim w tym lokalnym układzie?
Odpowiedz
5
@ Oro
dnia 01.11.2021, 09:15 · Zgłoś
Jest taki jeden wojt
Odpowiedz
21
@ King
dnia 31.10.2021, 20:18 · Zgłoś
przy najbliższych wyborach będziecie mieli okazje się zrehabilitować i pogonić tych oto [...] i niektórych radnych.
Odpowiedz
10
@ Miłośnik fajerwerków
dnia 31.10.2021, 18:51 · Zgłoś
Burmistrz nie trzyma pieniędzy w kieszeni i nie rozdaje ,radni decydują na co miasto wydatkuje pieniądze
Odpowiedz
3
@ Www
dnia 01.11.2021, 07:50 · Zgłoś
A ta mialczaca osoba tylko przytakuje i się głupio cieszy?To za co mu płacimy?
Odpowiedz
15
@ stary72lata
dnia 31.10.2021, 18:35 · Zgłoś
a pawluś mógłby dołożyć---ma zakopane dolary na Przysieczkach
Odpowiedz
28
@ AS
dnia 31.10.2021, 18:30 · Zgłoś
Policzył że mu na koniec roku kasiory braknie na nagrody dla swoich to teraz chce wyciągnąć kasę z miasta na most żeby zostało jemu kasy na sowite nagrody na swoich [...].
Odpowiedz
15
@ mam nick jak nikt
dnia 31.10.2021, 20:37 · Zgłoś
Kasa potrzebna Pawlusiowi na kropidło [...] i to chyba sam purpurowy [...] musi zrobić. A to kosztuje.
Odpowiedz
29
@ Miastowy
dnia 31.10.2021, 18:16 · Zgłoś
Jak MOST je powiatowy to czemu miasto mo dokładać. =Powiat buduje powiat finansuje
Odpowiedz
21
@ Łopservatore
dnia 31.10.2021, 17:40 · Zgłoś
Ludzie toż to za 2 lata wybory A p.Pawluś ma wyższe aspiracje niż starosta. Trzeba na kogoś zwalić winę za politykę swojej partii. To że miasto Jasło oszczędza na wydatkach to nie wina Pabiana tylko rządzącej partii przez PiS PiSanej. Kto zmniejsza dochody samorządów? Wyłącznie rząd. Kto rządzi? No właśnie. Tyle że tzw.przecietny wyborca niezbyt się w tym orientuje. Więc wystarczy obciążyć winą niewinnych z wystarczającą siłą i konsekwencją. I głosy przy wyborach się liczy. Typowe PiSowskie szambiarskie wyskoki.
Odpowiedz
-7
@ Nagły Atak Państwowego [...]
dnia 31.10.2021, 17:39 · Zgłoś
Ja też nie przepadam za tęczowym brodatym włodarzem. Oj nie ma się czym szczycić jaślanie.
Odpowiedz
16
@ Monika
dnia 31.10.2021, 15:22 · Zgłoś
[...] muszą odejść.
Odpowiedz
32
@ Motej
dnia 31.10.2021, 14:05 · Zgłoś
W Przysiekach budują most za 10 mln prościutko do domu starosty.
Wszystko zgodnie z piosenką "Budujemy mosty do domu starosty"
Odpowiedz
13
@ Wrona
dnia 31.10.2021, 16:20 · Zgłoś
A jak wygląda ulica i chodniki tam gdzie mieszka Pabian ?
Odpowiedz
-1
@ do Moteja
dnia 01.11.2021, 17:18 · Zgłoś
"Motej" W Przysiekach budują most na, który ludzie czekali od lat. Gdybyś wiedział ilu ludzi mieszkających na tak tzw. zawodziu od lat swoje bieżące codzienne potrzeby życiowe typu wyjście do szkoły, zakupy itp realizuje przechodząc przez tzw kładkę to byś głupio nie pisał.
Bardzo dobra inwestycja i z tego co widać konkretna.
Odpowiedz
21
@ młody
dnia 31.10.2021, 13:52 · Zgłoś
Lepiej dla Jasła i powiatu byłoby gdyby te dwa wapniaki zajęły się szukaniem dla siebie dobrego, zawietrznego miejsca w którym wiatr zniczy nie gasi, niż "rządzeniem".
Odpowiedz
36
@ Htre
dnia 31.10.2021, 13:49 · Zgłoś
Hej wnuki ! Zablokujcie [...]kowi Adamowi komputer bo [...]
pisze i was ośmiesza.
Odpowiedz
15
@ Wrona
dnia 31.10.2021, 16:19 · Zgłoś
Pawluś coś musiał napisać bo przestali o nim gadać. Więc teraz gadamy. Nieważne że źle ale gadamy. on chce żeby gadać o nim i tylko o nim więc skończe z tym. niech se [...]ek pisze co chce kto mądry by to czyatał ?
Odpowiedz
30
@ Homo
dnia 31.10.2021, 13:47 · Zgłoś
Starosta niech się puknie w ten czerwony [...]. Podobno PiS tak wspaniałe
rządzi to po co skomle i miauczy o jakieś pieniądze od niedobrego burmistrza.
Odpowiedz
11
@ Miłośnik PO
dnia 31.10.2021, 13:14 · Zgłoś
Ile w tych ludziach nienawiści i zła ,tak jak w piśmie Sw pisze ;brat będzie przeciwko bratu a dzieci przeciwko rodzicom ;
Odpowiedz
2
@ ixi
dnia 31.10.2021, 13:34 · Zgłoś
POPiS podsyca tą nienawiść w mediach które kontrolują; używając tematów zastępczych by przykryć realne problemy takie jak katastrofą finansowa po lockdawnie który narzucili wbrew prawu i złej polityce gospodarczej PiS które jest na granicy realnego socjalizmu.
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 18:05 · Zgłoś
A w Konfederacji jedynie trzech w miarę normalnych, którzy nie zagłosowali za procedowaniem faszystowskiego projektu Godek.
Odpowiedz
-2
@ ixi
dnia 01.11.2021, 18:05 · Zgłoś
Co ma [...] do wiatraka. Towarzyszka nie przeszkadza jak dyskutują dorośli..XD
Odpowiedz
3
@ a ...
dnia 01.11.2021, 18:37 · Zgłoś
Faszystowski? jest Pani w tej ocenie raczej odosobniona
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 01.11.2021, 18:54 · Zgłoś
Chyba w pańskim grajdołku. A ci dorośli to niby członkowie Konfederacji? [...] JKM i obrońcy glorietki? Tacy co wiedząc, że są chorzy wsiadali za kółko ryzykując, że kogoś zabiją?
Odpowiedz
20
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 12:58 · Zgłoś
Ta wojenka nie jest destrukcyjna dla samorządu, tylko dla miasta i powiatu.
Odpowiedz
26
@ Zawiedziony Amerykanin
dnia 31.10.2021, 12:54 · Zgłoś
Nie wierze ?Na pewno tak pisał ?Solidarnosciowiec ,pisowiec ,i katolik ,osoba publiczna i starost ?Nie wierze?
Odpowiedz
23
@ Do @ Zawiedziony Anerykanin
dnia 31.10.2021, 14:08 · Zgłoś
Pseudosolidarnościowiec,pseudokatolik, ale pisowiec rasowy
Odpowiedz
4
@ do zawiedziony
dnia 02.11.2021, 08:56 · Zgłoś
starosta to zwykły urzędnik nic wielkiego.
Odpowiedz
32
@ Kierowca 810
dnia 31.10.2021, 12:43 · Zgłoś
Dziwi mnie, że starosta dalej żyje w niewiedzy. Przecież pieniądze miasta Jasła
nie są własnością burmistrza. Na każdy wydatek z kasy miejskiej musi mieć
burmistrz uchwałę i zgodę radnych miasta Jasła.
Jak tego do tej pory nie wie starosta to już nie niem jak takiego starostę nazwać.
Bo, że dyletant to jest za mało.
Odpowiedz
25
@ MADA
dnia 31.10.2021, 16:16 · Zgłoś
Pawluś tego nie zrozumie bo on rządzi radą i co każe zrobić Snochowi to jak wytresowany piesek robi. Drugi lekarz kotrk powiatowy tak samo. Rada powiatu to wydmuszka
Odpowiedz
6
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 19:40 · Zgłoś
Na Snocha to on ma wielkieeeego haka.
Odpowiedz
8
@ ***** ***
dnia 31.10.2021, 20:40 · Zgłoś
chyba [...]
hahaha hahaha
Odpowiedz
12
@ Zeconiby
dnia 31.10.2021, 21:16 · Zgłoś
On powinien sie odważyć i wyjść z szafy. Już Pawluś by mu nie podskoczył. A i tak większość wie.
Odpowiedz
14
@ Kierowca 810
dnia 31.10.2021, 12:24 · Zgłoś
Do kiepskiego. I tu się ujawniła polityka. Kruk krukowi oka nie wydziobie.
Obiecanki dla elektoratu nic nie kosztują. Gorzej z forsą jak przyjdzie
do realizacji. Wtedy szuka się na kogo zwalić niepowodzenia.
Żeby burmistrz mógł wydać pieniądze musi mieć na to zgodę i uchwałę
radnych miasta Jasła. Pobekiwania starosty nic tu nie dadzą
Odpowiedz
35
@ Gugu
dnia 31.10.2021, 12:21 · Zgłoś
Niech ci Pawluś majorowa i europoseł dołożą
Odpowiedz
29
@ Mix
dnia 31.10.2021, 12:19 · Zgłoś
Starosta ilu jeszcze przy[...]sów typu bulion umieścisz w szpitalu który tonie w długach
Odpowiedz
10
@ [...]
dnia 31.10.2021, 21:15 · Zgłoś
Tylu wsadze ile zdąże
Odpowiedz
44
@ Trex
dnia 31.10.2021, 12:14 · Zgłoś
Starosto a kiedy przeprosiny i odszkodowanie za Sylwestra Marzeń
na Górze Liwocz?Ktoś tu coś wspomina o honorze?
Odpowiedz
16
@ Dobre sobie
dnia 31.10.2021, 12:29 · Zgłoś
Przecież oni nie liczą się z ludźmi... ale i na takich porą przyjdzie
Odpowiedz
-5
@ MADA
dnia 31.10.2021, 16:13 · Zgłoś
Poproś burmistrza to da ci kasę na odszkodowanie za sylwestra
Odpowiedz
26
@ Kot
dnia 31.10.2021, 12:10 · Zgłoś
Pawluś niech ci [...] walą kasę na twoje chore plany
Odpowiedz
0
@ ***** ***
dnia 31.10.2021, 20:39 · Zgłoś
Kierujcie się [...] starą sprawdzoną zasadą wygrawerowaną na sztyletach waffenSS - «Meine Ehre heißt Treue» jako rzecze Dworczyk wasz minister. I wyskakujcie z kasy dla Pawlusia.
Odpowiedz
39
@ Tupet
dnia 31.10.2021, 12:09 · Zgłoś
Trzeba mieć tupet żeby skomleć o kasę do burmistrza a potem
na oficjalnych poświęceniach i otwarciach zapraszać majorowa Zajac
z synem majora, europosła Bogusia i Maryś wybitną znawczynię drzew
Odpowiedz
19
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 12:13 · Zgłoś
Maria od Drzew i Róży Wiatrów Jest zapraszana przez burmistrza.
Odpowiedz
7
@ On
dnia 01.11.2021, 04:59 · Zgłoś
Razem miasto skasowali ,a teraz są starzy i zużywają więcej tlenu.Odwrotnie do drzew mądrej Pani Marii
Odpowiedz
5
@ Łola
dnia 01.11.2021, 07:45 · Zgłoś
Któż to... koleżanki , są gdzieś na terenie profesorstwa nigdy nie omylnej , czy to przyszły zarząd klubu kibica CzJ.
Odpowiedz
6
@ kiepski
dnia 31.10.2021, 12:06 · Zgłoś
[komentarz usunięty przez Prawo i Sprawiedliwość]
Odpowiedz
-7
@ 1971
dnia 31.10.2021, 11:55 · Zgłoś
Niekwestionowaną zasługą starosty Adama Pawlusia jest wybudowanie nowego odcinka DW992 wraz z prawoskrętem w rejonie ul. Kasprowicza dzięki czemu miasto Jasło obecnie unika totalnego paraliżu drogowego związanego z zamknięciem ruchu na ulicy Metzgera. Z pewnością inwestycja jaką jest ścieżka rowerowa tego problemu by nie rozwiązała. Panie starosto ostrzegam Pana, że ponowny taki wpis może skutkować tym, że właściciel Facebooka zablokuje Panu konto!!
Odpowiedz
21
@ Do @ 1971
dnia 31.10.2021, 12:12 · Zgłoś
Przecież to jasne że takie wpisy to rodzina starosty albo przy[...]sy piszą w których wielbią jego zasługi. No jeszcze wurtualnejaslo robi propagandę
Odpowiedz
13
@ 1971
dnia 31.10.2021, 12:21 · Zgłoś
Uzyles przyczlapie mojego nicka zeby chwalic staroste. Ok. Lacznik przydatny ale skret pod wiadukty to totalna porazka. I nigdy za to skrzyzowanie nie pochwale starosty.
I moze przyglupie wymysl wlasny nick
Odpowiedz
4
@ @Do @1971
dnia 31.10.2021, 14:03 · Zgłoś
Pytanie na inteligencję. Czy widzisz różnicę między nickiem @ 1971
a nickiem @ do @ 1971?. Jeśli nie to pomyśl jeszcze raz jeśli tak to.gratuluję
Odpowiedz
0
@ 1971
dnia 31.10.2021, 14:25 · Zgłoś
A widzisz tekst chwalacy staroste za laczniki z nickiem 1971? Test nie tylko na inteligencję ale i na spostrzegawczość. Przyglup uzyl mojego nicka , zeby chwalic starostę. I to do niego byl moj tekst a nie do1971. Jest roznica??
Odpowiedz
22
@ @@
dnia 31.10.2021, 11:50 · Zgłoś
Takich "włodarzy" wybraliśmy (a był chociaż jeden kandydat z "głową"?), więc nie narzekajcie i w następnych wyborach kierować się rozumem, a nie kiełbasą wyborczą. Wymienić emerytów i etatowych radnych na młodych, nie mających uprzedzeń i może lepsze wizje rozwoju miasta i powiatu.
Odpowiedz
-38
@ Olo
dnia 31.10.2021, 11:50 · Zgłoś
Brawo Panie Adamie za to Pan dla Jasła robi i zrobił burmistrza to tylko z plakatów wyborczych kojarzymy.
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 12:12 · Zgłoś
A konkrety można?
Odpowiedz
19
@ Do Olo
dnia 31.10.2021, 12:13 · Zgłoś
Olo ładny komentarz o wujku Adamie. Jest z ciebie na pewno dumny
Odpowiedz
9
@ MADA
dnia 31.10.2021, 19:22 · Zgłoś
Konkrety to będą za kilka tygodni jak Pawluś da sobie podwyżkę. Po to pieniądze od Pabiana bo powiatowe już zaznaczył jako podwyżka dla starosty.
No chyba że mu rada nie pozwoli.

HAHAHA HAHAHA
Odpowiedz
49
@ Woytazzz
dnia 31.10.2021, 11:39 · Zgłoś
Facet, który podpisał się pod kradzionym tekstem listu do maturzystów i do dziś za to nie przeprosił, pisze o honorze.

HAHAHA HAHAHA!!!
Odpowiedz
21
@ MADA
dnia 31.10.2021, 16:10 · Zgłoś
Doskonale powiedziane ale prosze pamiętać że to mu Ramenda podłożył do podpisania

HAHAHA HAHAHA!!!
Odpowiedz
3
@ Do @ MADA
dnia 01.11.2021, 20:37 · Zgłoś
Jaki starosta taki Ramenda
Odpowiedz
30
@ Hohe
dnia 31.10.2021, 11:34 · Zgłoś
[...]+ klawiatura=taki denny wpis jak starosty
Odpowiedz
9
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 11:28 · Zgłoś
Musiało bardzo zaboleć, skoro ulało się osobiście, a nie przez "zadaniowych" pracowników, jak do tej pory.
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 31.10.2021, 12:49 · Zgłoś
a ty jak tam [...] masz już legitymację partyjną czy na razie nie dali? bo jeszcze za mało mowy miłości...
Odpowiedz
10
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 12:58 · Zgłoś
Nigdy nie należałam do żadnej partii, ale jesteś za [...], żeby to pojąć.
Odpowiedz
30
@ Bogdan
dnia 31.10.2021, 11:20 · Zgłoś
Pawlus jakis ty [...] az mi wstyd
Odpowiedz
-7
@ BogdanT
dnia 31.10.2021, 11:17 · Zgłoś
Serio ?

ejjj chłopie ...
Odpowiedz
21
@ 1990
dnia 31.10.2021, 11:07 · Zgłoś
W Jaśle Burmistrz jest słabiutki po nauka do Krosna
Odpowiedz
6
@ xy
dnia 31.10.2021, 15:08 · Zgłoś
Nie wiem czego mógłby nauczyć się w Krośnie, tam obwodnicę mieli jeszcze za komuny bo miasto wojewódzkie. Teraz tylko sukcesywnie rozbudowywali (poszerzali) to co już było, to dużo tańsza i prostsza metoda poszerzyć drogę w istniejącym pasie drogowym i "szlaku". Jasło nie miało takiego luksusu, a obwodnicę trzeba budować w terenie bardziej górzystym z wywłaszczeniami i przekraczając rzeki lub także tory (w wersji południowej). Bardziej efektywne byłoby domaganie się od "decydentów" zamknięcia tranzytu tirów od Dukli przez N.Żmigród na Jasło bo sobie skracają drogę na Pilzno-Tarnów, zamiast trzymać się od Barwinka DK 19 do Rzeszowa. Obecny plan przebudowy drogi na Pilzno i budowy obwodnicy to tylko plan, jeszcze nie ma realizacji i potrwa to długo zanim powstanie (z 10 lat) a za kilka lat może się okazać, że są kłopoty budżetowe i droga z obwodnicą muszą czekać kolejne 10 lat. Po tych kolejnych 10 latach remontów będą wymagać obwodnice Krosna, Strzyżowa, Sanoka więc czy wystarczy na Jasło?
Odpowiedz
6
@ 1971
dnia 31.10.2021, 11:00 · Zgłoś
Nie zawsze trzeba mówić co sie wie, ale zawsze trzeba wiedzieć co się mówi (pisze)
Odpowiedz
41
@ pomoc powiatowi
dnia 31.10.2021, 10:52 · Zgłoś
Jakim prawem burmistrz szasta miejskimi pieniędzmi na pomoc gdzieś tam w powiecie (Święcany, Szerzyny, Błażkowa, Jodłowa, Brzyska, Szebnie, Tarnowiec, Jareniówka, Jabłonica, Czermna, Opacie). To są środki Miasta Jasła i jego mieszkańców. W powiecie są gminy z doskonale zarabiającymi wójtami i niech ci ostatni wykażą się zaradnością w zdobywaniu funduszy ale nie w mieście Jaśle - kosztem Jasła i nas jego mieszkańców. Starosta jak chce być "dobrym wujkiem" - zresztą to jego obowiązek - niech uruchamia europosłów, senatorów i pozostałych ..."społeczników" do pozyskania niezbędnych środków. Miejmy nadzieję i będziemy się temu bacznie przyglądać, że Miasto Jasło nigdy więcej nie odda środków pieniężnych na nie swoje inwestycje. Bardzo dobrze, że w tym przypadku burmistrz nie ugiął się przed żądaniami starosty.
Odpowiedz
6
@ 007
dnia 31.10.2021, 10:57 · Zgłoś
proszę czytać ze zrozumieniem
Odpowiedz
29
@ a.lechowski
dnia 31.10.2021, 11:56 · Zgłoś
Podpisuję się pod tym postem obydwoma rękami, to mieszkańcy powiatu przede wszystkim korzystają z infrastruktury miejskiej nie inaczej. Chce starosta kasy nich prosi swoich mocodawców w Ameryce czyli polonie zadłużoną u braci starszych w wierze.
Odpowiedz
-5
@ On
dnia 31.10.2021, 19:29 · Zgłoś
Takim prawem, że tu chodziło o przejście dla pieszych na osiedlu Gamrat.
Odpowiedz
53
@ vv
dnia 31.10.2021, 10:40 · Zgłoś
Facet zajmij się szpitalem bo za chwilę nie będzie miał kto pomagać chorym i trzeba będzie zamknąć szpital. Obudź się nie śpij tak jak [...]
Odpowiedz
43
@ a.lechowski
dnia 31.10.2021, 10:37 · Zgłoś
Sprawy zaszły "Za jeden most za daleko".
Odpowiedz
38
@ weterynarz
dnia 31.10.2021, 10:35 · Zgłoś
Czy Za Bursą1 jest lekarz, który poradziłby sobie z przypadkiem, który wydaje się być nieuleczalny?
Odpowiedz
28
@ alojzy
dnia 31.10.2021, 11:53 · Zgłoś
Zbyt wiele wymagasz od medycyny.
Odpowiedz
45
@ @@
dnia 31.10.2021, 10:34 · Zgłoś
Ponad 8 mln zł wydano na budowę łączników aby wprowadzić tranzyt ciężarowy TIR bliżej centrum miasta, przez osiedla mieszkaniowe, a nie poza jego centrum. Te pozostałe "drobne" inwestycje są chyba potrzebne do tego aby się pokazać przy przecinaniu wstęg. Można pozazdrościć sąsiedniemu Krosnu gospodarzy, tam widać ja miasto się rozwija. Obwodnice mają piękną 4-pasmową; Czudec i Strzyżów też wyprowadziły tranzyt poza centrum. Jedyne co się udało to zakorkować ulice!
Odpowiedz
33
@ Kiero
dnia 31.10.2021, 11:00 · Zgłoś
Aby było jak w Krośnie trzeba było mieszkańcom mądrości w wyborze właściwych Burmistrzów i Rad Miasta.
Odpowiedz
1
@ xy
dnia 31.10.2021, 14:49 · Zgłoś
W Jaśle na częściową obwodnicę północną potrzeba było przed podwyżkami zapewne minimum 120-150 mln zł (np. z Brzyszczek przez Gorajowice na Kowalowy właczenie do DK73), może jeszcze w tym budżecie wystarczyłoby na most przez Wisłokę, nie wiem czy wystarczyłoby na więcej. Kolejna część obwodnicy byłaby równie trudna i kosztowna w terenie górzystym bo przez Kaczorowy/Bryły Gamrat na Trzcinicę i wpięcie do DK28. Tego nie zrobi samo miasto, to już trzeba zdobyć finansowanie z budżetu centralnego. 8mln za łączniki niewiele pomogło by w temacie prawdziwej obwodnicy. Inny wariant południowy nie byłby tańszy, również mnóstwo domów w okolicznych wioskach co stwarza problem z lokalizacją obwodnicy, plus wzniesienia i liczne mosty oraz wiadukty nad torami kolejowymi.
Odpowiedz
9
@ @@
dnia 31.10.2021, 16:58 · Zgłoś
do @xy: czyli nic nie można i musi zostać jak jest; to po co te łączniki, żeby skrócić drogę do i z Barwinka dla TIR-ów?(łącznik KG2). Jaki pożytek mają z tego jaślanie? Z obwodnicą Jasła będzie jak ze zbiornikiem w Kątach.
Odpowiedz
50
@ Kierowca 810
dnia 31.10.2021, 10:33 · Zgłoś
Gdy staroście Pawlusiowi brakuje kasy to z pretensjami do burmistrza Pabiana.
To stara Chińska zasada. Jak się dzieje u mnie źle to oskarżyć kogo innego.
Odpowiedz
18
@ MADA
dnia 31.10.2021, 16:06 · Zgłoś
Tak jak [...] z Żoliborza. Jak się pomyli to wrzeszczy na wszystkich dookoła
Odpowiedz
57
@ Trex
dnia 31.10.2021, 10:31 · Zgłoś
Obecnie trwa budowa mostu w Przysiekach na rzece Ropie
za blisko 10 milionów złotych. Przeprawa prowadzi bezpośrednio
do domu rodzinnego starosty Pawlusia. To tak dla zainteresowanych.
Odpowiedz
37
@ wszyscy to wiedzą
dnia 31.10.2021, 10:46 · Zgłoś
A myślisz, że droga w Magurskim Parku Narodowym to dla kogo zbudowana ?
Odpowiedz
21
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 12:11 · Zgłoś
I meta w Ożennej.
Odpowiedz
14
@ On
dnia 31.10.2021, 13:01 · Zgłoś
Ile dołożył wójt do tego mostu,czy nic?
Odpowiedz
24
@ Przysiecok
dnia 31.10.2021, 13:01 · Zgłoś
Na odcinku niecałe 2 km rzeki Ropy powstaje trzeci most. Na co to komu potrzebne. Nawet Warszawa nie ma takiego zagęszczenia mostów.
Odpowiedz
25
@ Do @ On
dnia 31.10.2021, 13:57 · Zgłoś
Dołożyli wszyscy mieszkańcy gminy Skołyszyn bo przypominam
że wójt czy " cudowny" Pawluś ze swoich nie dają
Odpowiedz
26
@ Do# Przysiecok
dnia 31.10.2021, 13:58 · Zgłoś
Starosta zgodnie z piosenką ..."budujemy mosty do domu starosty"
Odpowiedz
2
@ Zawìść do Trexa
dnia 01.11.2021, 06:09 · Zgłoś
Tym mostem będzie jeździć tylko rodzina i tylko do swojego
domu?
Jeżeli jeszcze inni, to jest ok.
Mosty buduje się zwykle w ciągu drogowym, a domy
też znajdują się przy drogach.
Słyszałem o przypadku, że paru mieszkańców zgadzało
się na budowę drogi , czy jej remont ale pod warunkiem,
że tylko oni będą z niej korzystać.
Takie postawy się zdarzają ale nie w tym przypadku.
Odpowiedz
0
@ Trex do @ Zawiść
dnia 01.11.2021, 20:36 · Zgłoś
Pewnie że nie tylko rodzina będzie jeździć ale jest dużo ważniejszych
i pożyteczniejszych potrzeb niż ten most pod chałpe starosty
Odpowiedz
-53
@ Kiero
dnia 31.10.2021, 10:31 · Zgłoś
Brawo Adam,tutaj wszyscy tylko piszą i narzekają a referendum o odwołanie nie ma kto zrobić.Ty działasz i to jest ta ogromna różnica
Odpowiedz
23
@ @@
dnia 31.10.2021, 11:37 · Zgłoś
Takie działania w swoim nawet małym biznesie zakończyłyby się plajtą! ale tutaj pieniądze są "cudze".
Odpowiedz
32
@ Kawa dwa kwa
dnia 31.10.2021, 10:25 · Zgłoś
PiS woń z Jasła!!!
Odpowiedz
23
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 10:29 · Zgłoś
Wystarczy pójść na wybory.
Odpowiedz
-46
@ Lelewita
dnia 31.10.2021, 11:11 · Zgłoś
Ja idę z rodziną wszystkie głosy na PiS
Odpowiedz
-41
@ do Lelewita
dnia 31.10.2021, 11:34 · Zgłoś
Głosy na PiS tak, ale nie na Pawlusia.
Odpowiedz
41
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 11:46 · Zgłoś
Starostę wybiera Rada Powiatu, a ona jest podporządkowana staroście i nierzadko przekupiona intratnymi posadkami w szpitalu, na przykład.
Odpowiedz
-33
@ Teddy
dnia 31.10.2021, 12:04 · Zgłoś
I pisze to osoba,która jest nadzorowana przez Starostę jako nauczycielka szkoły ponadpodstawowej.Kobieto nie kompromituj siebie i nauczycieli.
Odpowiedz
36
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 12:10 · Zgłoś
Organem prowadzącym szkołę jest Zarząd Powiatu. Nauczycieli zatrudnia dyrektor, nie starosta. Organem nadzorującym jest Kuratorium Oświaty. Ja zaczęłam pracę, gdy pana Starosta jeszcze strzygł trawniki w Hameryce. Facet nie kompromituj siebie i innych "zadaniowych".
Odpowiedz
44
@ Do @ dragoness
dnia 31.10.2021, 12:16 · Zgłoś
Strzygł trawę w USA i doił kasę za diety radnego
Odpowiedz
3
@ Do @ Lelewita
dnia 31.10.2021, 13:55 · Zgłoś
Idź idź ale w [...]
Odpowiedz
1
@ Pytam
dnia 31.10.2021, 14:42 · Zgłoś
Organem prowadzącym jest powiat.
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 18:03 · Zgłoś
Dziękuję za kolejne dowody w sprawie.
Odpowiedz
3
@ Do @ Teddy
dnia 31.10.2021, 19:45 · Zgłoś
To ty się kompromitujesz
Odpowiedz
1
@ 6666
dnia 03.11.2021, 19:43 · Zgłoś
Powiat to nie organ !!!
Odpowiedz
61
@ Mix
dnia 31.10.2021, 10:22 · Zgłoś
Starosta ma portfel zasobny bo w USA był a diety za sesje ciągnął
pseudokatolik i pseudopatriota
Odpowiedz
14
@ juzek
dnia 31.10.2021, 18:03 · Zgłoś
mądrości z tamtąd nie przywiózł bo tego za dolary nie kupi. Zreszta jak kazdy pisowiec u władzy
Odpowiedz
44
@ łodyniec
dnia 31.10.2021, 10:21 · Zgłoś
Za dużo pasożytów w tym małym miasteczku. Jeden by wystarczył . A mamy trzech plus ich zastępcy.
Łatwo wyliczyć można ile idzie na nich pieniędzy , naszych pieniędzy.
Polska urzędnikiem stoi.
Odpowiedz
74
@ Sieka
dnia 31.10.2021, 10:20 · Zgłoś
Starosto Pawluś po co ma ci dokładać jak przecież wspaniały
PiS rządzi i kasy mamy co nie miara. Tak publicznie chwali się
Morawiecki i prezes NBP Glapinski. Zadzwoń to swojego guru
[...] i niech ci sypie mannę z wora.
Odpowiedz
35
@ [...]
dnia 31.10.2021, 10:22 · Zgłoś
albo dodrukuje pieniedzy, wychodzi im to przeciez super
Odpowiedz
29
@ Adam
dnia 31.10.2021, 10:44 · Zgłoś
Masz rację, wystarczy [...] [...] Jarkowi
Odpowiedz
20
@ [...]
dnia 31.10.2021, 10:20 · Zgłoś
przeciez on na to nie wpadl, przyszlo polecenie z gory...
Odpowiedz
31
@ do maty
dnia 31.10.2021, 10:48 · Zgłoś
Przyszedł mail od Dworczyka
Odpowiedz
17
@ funktor
dnia 31.10.2021, 10:19 · Zgłoś
Wielu zwykłych mieszkańców nie interesują relacje między obu Panami.
Odpowiedz
29
@ 1971
dnia 31.10.2021, 10:21 · Zgłoś
A powinny , bo ich relacje maja wplyw na nasze życie tutaj
Odpowiedz
46
@ Zenek
dnia 31.10.2021, 10:19 · Zgłoś
Burmistrza i starosta na księżyc niech kozy
doja i mleko marsjanom sprzedaja
Odpowiedz
51
@ 1971
dnia 31.10.2021, 10:17 · Zgłoś
Zenada. Wcześniej bylo dno, teeaz okazalo sie, ze poniżej jest kolejne dno.
Wewnatrz partyjne przepychanki dla ,,DOBRA" mieszkańców. Patrzcie wyborcy jak wladza wybrana przez was o nas sie troszczy
Odpowiedz
46
@ gf
dnia 31.10.2021, 10:15 · Zgłoś
Panie pawluś jest pan Zbigniewem ziobro jasielskiej polityki czyli ,jak to powiedzial Leszek Miler ...:):) nuachchchch
Odpowiedz
-195
@ 007
dnia 31.10.2021, 10:03 · Zgłoś
brawo Pawluś !
Odpowiedz
237
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 10:16 · Zgłoś
Pewnie że brawo. Wreszcie pokazał prawdziwą twarz. Doił miejską kasę i się skończyło.
Odpowiedz
293
@ Alicja
dnia 31.10.2021, 10:28 · Zgłoś
Adam mówiłam Ci, po [...] nie wsiadaj za komputer.
Odpowiedz
-5
@ Mata
dnia 31.10.2021, 10:29 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
290
@ Daro
dnia 31.10.2021, 10:31 · Zgłoś
Pawluś, który zorganizował Sylwestra na Liwoczu wprowadzając ludzi w śmiertelna półapkę, młoda dziewczyna straciła wzrok przez jego butę i arogancję , nie usłyszała nawet "przepraszam"... Ten sam Pawluś poucza teraz o honorze. Klekajcie Narody
Odpowiedz
175
@ RD
dnia 31.10.2021, 10:46 · Zgłoś
Ludzie jak będą wybory to obecność obowiązkowa i pogonić tych obydwu darmozjadów ! Jeden głupszy od drugiego !
Odpowiedz
184
@ Droga
dnia 31.10.2021, 10:51 · Zgłoś
Pawluś zapomniałeś ile mieszkańcy cię prosili o drogę Czelusnica - Tarnowiec ?
Całe lata musieli jeździć po gigantycznych dziurach bo miałeś ich [...]*** !
Dopiero jak były wybory na Wójta i trzeba było Muzykę wypromować żeby swojego PiS-owca wsadzić do Tarnowca to nagle dało się drogę wyremontować. Ale ludzie już nie są aż tak [...] i pogonili [...].
Każdego dosięgnie sprawiedliwość, Ciebie też.
Odpowiedz
109
@ LIWOCZ
dnia 31.10.2021, 10:54 · Zgłoś
HONOR to podstawa. Jak prokurator powiedział że umorzy, to umorzył.
Odpowiedz
-96
@ Teddy
dnia 31.10.2021, 11:07 · Zgłoś
Brawo Adam,jedyny,który pisze z imienia i nazwiska publicznie jak jest a nie w ukryciu zza monitora narzeka na wszystko i na wszystkich.Burmistrz jaki jest wszyscy wiedzą ale tylko na necie pod przykrywką go oceniają a na żywo z fałszywym uśmieszkiem w pas się kłaniają.
Odpowiedz
82
@ PRAWY POLAK
dnia 31.10.2021, 11:34 · Zgłoś
Moja babka zawsze powtarzała, że zgoda buduje, kłótnia rujnuje. Dajcie spokój z tymi prywatnymi wojenkami i do roboty wspólnie Starosto i Burmistrzu bo nam to kochane miasto królewskie zmarnujecie. Nawet nie doceniacie w jakim pięknym miejscu żyjemy. Starosto proszę przeprosić Burmistrza zaproponować kawkę i wspólną rozmowę nad rym co zrobić aby miasto było dumą dla Was obu.
Odpowiedz
66
@ Dwie strony
dnia 31.10.2021, 11:49 · Zgłoś
Pieniędzy zawsze będzie brakować - po obu stronach.
Widzę tu problem kultury politycznej, a raczej jej braku.
Można prosić z wdziękiem i odmawiać z wdziękiem. Nie słyszę aby przed proszeniem o dalsze dofinansowanie starosta podziękował za dotychczasową kasę.
Raczej widać tylko żądania, oczekiwania i nawet szyderstwo, a to nie jest dobry klimat do rozmów.
Druga strona medalu jest taka. żę starosta wykonuje niektóre zadania jakby za burmistrza, np. połączenie osiedli miejskich tj. Sobniów i Hankówka.
Ma zatem podstawę oczekiwać wsparcia ale robi to w sposób specyficzny, sobie właściwy.
Dlaczego miasto robi zadania typu "łąki umajone"? Bo akurat na to znalazło
dofinansowanie czyli kasę.
Starosta ma lepsze dojście do partii rządzącej, co przy polepszeniu klimatu współpracy jest cenne - ale czarno widzę ciąg dalszy.
Nie będzie to partnerstwo dla pokoju.
Jeżeli ojciec z matką drą koty w rodzinie, to dzieci chodzą głodne i bose.
Odpowiedz
96
@ ixi
dnia 31.10.2021, 11:50 · Zgłoś
Obaj są do wyrzucenia. Pawlus to PiSowski beton rodem z PRL a Pabian to nieudolny burmistrz który opanował mierność i marnowanie publicznych pieniędzy do perfekcji (inkubatory i inne bzdury) oraz marksistowski ideolog promujący bolszewicką "równość".

Obaj [...] i łapy precz od publicznych pieniędzy. Myślcie ludzie bo wasze wybory od 1945 do 2021 to tragedia dla Polski.
Odpowiedz
-34
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 12:07 · Zgłoś
Czy Konfederacja ma kandydata na burmistrza i starostę?
Odpowiedz
53
@ Coś
dnia 31.10.2021, 12:17 · Zgłoś
Jeden wart drugiego
Coś jak Flip i Flap
Odpowiedz
1
@ b vc bzbfzczbfb fgngfngnmchm
dnia 31.10.2021, 12:24 · Zgłoś
ma ciebie jako kandydatke
Odpowiedz
-16
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 12:30 · Zgłoś
Ja i Konfederacja? W życiu. W [...] również.
Odpowiedz
32
@ Olek
dnia 31.10.2021, 12:34 · Zgłoś
Jak obiecał pawlusiowy i ksiezulkowi że umorzy to umorzy nie ma to tamto
Odpowiedz
74
@ Mieszkanka
dnia 31.10.2021, 13:00 · Zgłoś
Myślałam, że naszego miasta nie da się już bardziej skompromitować. Adam Pawluś ciągle nas zaskakuje
Odpowiedz
18
@ Wojciu
dnia 31.10.2021, 13:06 · Zgłoś
Drogę wyrematowac?Kilka metrów drogi nie drogę a to jest różnica
Odpowiedz
2
@ ixi
dnia 31.10.2021, 13:24 · Zgłoś
W Konfederacji są ludzie inteligentni, wolni i świadomi. Ludzie którym dobro polski leży na sercu. Widzicie sami tw.dragoness sama się publicznie wykluczyła! XD
Odpowiedz
48
@ Do @ixi
dnia 31.10.2021, 13:53 · Zgłoś
Już my wszyscy znamy tę wasza inteligencję pokroju Brauna,
Winnickiego,Korwina i Bakiewicza
Odpowiedz
35
@ Rjs
dnia 31.10.2021, 13:54 · Zgłoś
Obaj dobrzy. Ale Burmistrz, to już szczyt nieudolnosci, bubli, braku odpowiedzialności,bylejakosci prac i urzędników tylko plotkujących i palących [...]. Co nam z miastem zrobił wiemy.Mamy dziurę i4 super markety, które zablokowały miasto na zawsze. A Pan Pabian był wtedy zastępcą, więc łapkę przyłożył
Odpowiedz
32
@ Rjs
dnia 31.10.2021, 14:02 · Zgłoś
Nic nie pomoże Panu Burmistrzowi nawet artykuły. On tylko mialczec potrafi.Ilr Pan kasy na buble rowalil.Kiedy wreszcie Pan lub ktoś kompetentny zrobi coś z korkami i koszmarnymi latarniami
Odpowiedz
11
@ 123
dnia 31.10.2021, 14:16 · Zgłoś
Taki artykuł to wstydu Zresztą...
Odpowiedz
77
@ Grzegorz
dnia 31.10.2021, 14:41 · Zgłoś
Panie Adamie Pawlusiu ile pan publicznych pieniędzy przegrał w Sądzie z architektem? Ile powiat na tym stracił? Wystarczyłoby na most z nawiązką.
Odpowiedz
12
@ ixi
dnia 31.10.2021, 15:14 · Zgłoś
Wy wszyscy towarzysze darzycie o koryto i rubelki dlatego się boicie i dobrze !
Odpowiedz
45
@ MADA
dnia 31.10.2021, 16:04 · Zgłoś
Pawluś tego nie pisze bo nie ogarnia fejsbuka. Jego konto prowadzi Adam Ramenda co go kiedyś Pabian wywalił z roboty
Odpowiedz
20
@ Do Mada
dnia 31.10.2021, 16:33 · Zgłoś
Ta mialczaca postać kogoś wywaliła. Dobre. Zobacz co pozatrudnial
Odpowiedz
-4
@ Krytyk
dnia 31.10.2021, 16:37 · Zgłoś
Dziedzic ty wstydu nie masz.To czyta Polska.Nie będę zdziwienie jeśli poniesiesz, konsekwencje.
Odpowiedz
8
@ xxx
dnia 31.10.2021, 16:57 · Zgłoś
Idę po popcorn
Odpowiedz
-11
@ dragoness
dnia 31.10.2021, 18:01 · Zgłoś
"@ ixi
dnia 31.10.2021, 13:24Ocena
komentarza:-12
W Konfederacji są ludzie inteligentni, wolni i świadomi. Ludzie którym dobro polski leży na sercu. Widzicie sami tw.dragoness sama się publicznie wykluczyła! XD" - no i po co kabaret, jak wystarczy taki wpis?
Odpowiedz
2
@ juzek
dnia 31.10.2021, 18:01 · Zgłoś
IXI popieram w każdym słowie
Odpowiedz
4
@ do ixi i jemu podobnych
dnia 31.10.2021, 18:09 · Zgłoś
Inteligentni inaczej. Nie wierzą w [...], nie chcą się szczepić i zniechęcają innych. Wierzą w teorie spiskowe, m.in. że Żydzi rządzą światem. Chcą nas wyprowadzić z Unii Europejskiej, bo jakoby na tym tracimy. Oczywiście jak wyjdźmy z UE to należy zawrzeć sojusz z Rosją. Głoszą poglądy że zlikwidują prawie wszystkie podatki, ale nie mówią skąd znajdą pieniądze na wojsko, służbę zdrowia, edukację, .sprawy społeczne i inne. Czyli typowi populiści. Nie wolno ich dopuszczać do żadnej władzy bo mają pogłady niebezpieczne. Choć oczywiście gdyby doszli do władzy to i tak zdradzą swoje niby ideały jak choćby kiedyś jeden z nich Andruszkiewicz który jest na usługach PiS, co dowodzi że są cyniczni i dla korzyści zrobią wszystko.
Odpowiedz
2
@ Dawid
dnia 31.10.2021, 18:17 · Zgłoś
Półapkę masz na półtelefonie [...]. Napisz adres to wyślę ci słownik ortograficzny, za darmo.
Odpowiedz
-3
@ Krytyk
dnia 31.10.2021, 18:17 · Zgłoś
Właśnie taki portal nam potrzebny. Najlepszy
Odpowiedz
31
@ Do @ Grzegorz
dnia 31.10.2021, 19:42 · Zgłoś
Plus przegrana sprawa z panią dyrektor I LO
Odpowiedz
26
@ Minnesota
dnia 31.10.2021, 20:18 · Zgłoś
Koniec z przechowalnia przedemerytalną w urzędach !!
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 31.10.2021, 20:35 · Zgłoś
Cóż,, jeśli bolszewicki cenzor ustawia licznik to jest jak cenzor chce. Już to przerabialiśmy za PRL i znamy te manipulacje..a swoją drogą argumenty się skończyły towarzyszce?? Ojoj XD
Odpowiedz
1
@ ixi
dnia 31.10.2021, 20:38 · Zgłoś
Kto niby nie wierzy w C19? Co ty pkeciesz? A to że Żydzi pociągają za sznurki to fakt, sami się chwała na ich stronach rządowych. Twoje [...] są tak żałosne i zblazowane przekazem dnia, za aż mi ciebie żal. Szczerze mi ciebie żal.
Odpowiedz
10
@ Alojzy
dnia 01.11.2021, 00:26 · Zgłoś
Prokurator strzyżowski to jedna łapa z starosta i wielebnym
[...] blazkowskim Więc nie dziwmy się że umorzył sprawę
wypadku na Liwocz ów sprawiedliwy prokurator Ale jednak
Sedziowie krosnienscy nie dali się omamić tej mafii pisowskiej
Na darmo zdało się dreptanie biednego chorego ksiedza
Odpowiedz
-10
@ gość
dnia 01.11.2021, 02:06 · Zgłoś
A platforma obywatelska też była u władzy przez 8 lat i nie zrobili drogi jak byli u władzy , co robili kradli,
Odpowiedz
-1
@ On
dnia 01.11.2021, 04:53 · Zgłoś
Ojojoj Pan Burmistrz się poskarżył portalikowi.Sam sobie świadectwo wystawił.Przedszkole
Odpowiedz
5
@ Krytyk
dnia 01.11.2021, 05:36 · Zgłoś
A Pabian odpowiedział za wypadek w magistracie. Zresztą to nie magistrat tylko przedszkole sposorowane przez mieszkańców. Nic z tego nie mamy. [...] [...] korki,buble ,latarenki i glucha wieś
Odpowiedz
11
@ Do Krytyka
dnia 01.11.2021, 05:57 · Zgłoś
Nie było wypadku w magistracie jeżeli mowa o wydarzeniu w
windzie budynku UM. Nie jesteś na bieżaco.
Prokuratura oskarżyła w tej sprawie osobę spoza
grona pracowników UM i nie burmistrza.
Sprawa karna toczy się w jasielskim sądzie.
Wypadek miał miejsce na budowie, którą nie
kierował burmistrz.
Na tym przykładzie widać jak niesłuszne
oskarżenia zakodowały się w głowach
osób mało krytycznych do informacji w tv.
Odpowiedz
10
@ Stary
dnia 01.11.2021, 07:24 · Zgłoś
H0norowy gosc zarzuca komus brak honoru ? Kon by sie usmial.
Odpowiedz
1
@ On
dnia 01.11.2021, 07:40 · Zgłoś
Redaktor zapraszała.
Odpowiedz
2
@ On
dnia 01.11.2021, 07:44 · Zgłoś
Pewnie ,to i nie było wypadku na Metzgera już odpowiedzialny uciekl
Odpowiedz
1
@ Www
dnia 01.11.2021, 07:47 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-19
@ Jaślak
dnia 01.11.2021, 11:18 · Zgłoś
Pan Adam Pawluś to jako jedyny z PiSu zrobił bardzo wiele dla powiatu. Piękne nowe drogi w Desznicy, w Ożennej i praktycznie wszystkie wioski w powiecie mają nowo wyasfaltowane drogi i nowe mosty. Brawo p. Adamie. Taki burmistrz byłby dobry dla Jasła. Odżyło by do dawnej świetności po latach nieudacznych rządów pabiana i spółki poprzedników.
Odpowiedz
9
@ do On
dnia 01.11.2021, 11:32 · Zgłoś
W sprawie wypadków:
1. Był wypadek w windzie budynku UM w Jaśle w lipcu 2017 r. Oskarżona w tej sprawie jest osoba nie związana z UM Jasło.
2. Był wypadek niedawno w budynku przy ul. Metzgera powstał wskutek podcięcia słupów bloku i inicjatywy właściciela lokalu.

Gdzie tu miejsce, rola czy odpowiedzialność burmistrza czy pracowników UM w Jaśle?
Ogarnij się i zacznij używać głowy do myślenia, a nie jako zatyczki na szyję.
Odpowiedz
1
@ do Daro
dnia 01.11.2021, 11:40 · Zgłoś
Co starosta zastawił?

"Półapkę"? Co by było gdyby zastawił całą "apkę"?

Takiego byka usadzić to mistrzostwo świata w ortografii!
Odpowiedz
0
@ W temacie
dnia 01.11.2021, 12:15 · Zgłoś
Nowe drogi to jedynie zasługa pięknej blond Kaśki.
Odpowiedz
6
@ 6666
dnia 01.11.2021, 20:47 · Zgłoś
Panie Pawlus : ordery i krzyże to nie biżuteria.
Trzeba wiedzieć, kiedy zdjąć !!!
Odpowiedz
8
@ Mieszkaniec
dnia 02.11.2021, 09:03 · Zgłoś
Panie Adamie, jakby Pan miał HONOR, to by się Pan podał do dymisji po sprawie z architektem, po sprawie z dyrektorką LO, po sprawie wypadku na Liwoczu i innych..
Odpowiedz
4
@ 6666
dnia 02.11.2021, 13:09 · Zgłoś
Iprzegrana z kurator oświaty w Rzeszowie
W sprawie 1 L O
Odpowiedz
1
@ 6666
dnia 03.11.2021, 19:38 · Zgłoś
*z wojewodą podkarpackim przegrana w sprawie 1 LO.
Odpowiedz
0
@ Trzeci kubek
dnia 04.11.2021, 11:36 · Zgłoś
Nareszcie w sprawie Łowicza ruszyło, drzyj [...] Adamie, idziemy po ciebie, samoloty do USA jeszcze startują
Odpowiedz
-1
@ hmmmmmmmmmm
dnia 04.11.2021, 16:00 · Zgłoś
Tak mawiał komoruski i skoro się obaj nie sprawdzili to nie zgoda a wy[...] na [...] r...
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.