Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Nowe projekty drogowe zlikwidują korki w Jaśle?

99

Rada Miejska Jasła wyraziła zgodę na zlecenie opracowania dokumentacji projektowej dla kilku kluczowych inwestycji drogowych, które mają znacząco poprawić infrastrukturę komunikacyjną miasta. Inicjatywa, prowadzona przez burmistrza Adama Kostrząba, zakłada przebudowę newralgicznych skrzyżowań oraz modernizację ważnych odcinków dróg, co wpłynie na poprawę bezpieczeństwa, płynność ruchu oraz komfort mieszkańców i użytkowników dróg.

Priorytetowe inwestycje

Decyzja Rady Miejskiej umożliwia rozpoczęcie prac nad dokumentacją projektową dla trzech kluczowych zadań:

- Przebudowa drogi publicznej nr 113074R – obejmująca modernizację ulic Kościuszki i Rynku (pierzeja zachodnia) oraz przebudowę skrzyżowania ul. Rynek (pierzeja zachodnia) z ul. Rynek (pierzeja północna).
- Rozbudowa skrzyżowania ul. Kasprowicza z ul. Piłsudskiego  jedno z najbardziej obciążonych skrzyżowań w Jaśle, którego modernizacja znacząco poprawi bezpieczeństwo i przepustowość ruchu.
- Rozbudowa ul. Hutniczej – w tym przebudowa skrzyżowań z ul. Piłsudskiego oraz ul. Piotra Skargi, co pozwoli na udrożnienie ruchu i poprawę dostępności komunikacyjnej w tej części miasta.

Te inwestycje mają na celu udrożnienie ruchu poprzez dobudowę dodatkowych pasów ruchu i poprawę infrastruktury drogowej w Jaśle, zwiększenie bezpieczeństwa, płynności ruchu w miejscach, gdzie powstają zatory oraz komfortu użytkowników. – poinformował w mediach społecznościowych burmistrz Jasła Adam Kostrząb.

Rozbudowa skrzyżowań – krok w stronę płynniejszego ruchu

Przed podjęciem decyzji o inwestycjach przeprowadzono konsultacje w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Rzeszowie, które pozwoliły na ustalenie niezbędnych warunków technicznych umożliwiających opracowanie wstępnej koncepcji przedsięwzięcia.

Fot. UM w Jaśle

Ulice Kościuszki i Rynek są istotnym węzłem komunikacyjnym w centrum Jasła, dlatego konieczne jest szczegółowe zbadanie wpływu planowanych zmian na organizację ruchu. Celem tych działań jest optymalizacja przepływu pojazdów i pieszych, co przyczyni się do poprawy funkcjonowania komunikacji w tej części miasta.

Miasto planuje przebudowę ulicy Kościuszki na odcinku od ronda im. Hugona Steinhausa do skrzyżowania z ul. Rynek. W ramach inwestycji przewidziano dodatkowe pasy do skrętu oraz modyfikację przejść dla pieszych. Szczegóły zostaną ustalone po wyborze wykonawcy dokumentacji projektowej. Koncepcja, opracowana na podstawie analiz i obserwacji w terenie, została przedstawiona radnym do akceptacji.

Fot. UM w Jaśle

Przebudowa skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. Kasprowicza oraz ul. Hutniczej obejmie m.in. wydłużenie pasów do lewoskrętów, dodanie pasów do prawoskrętów oraz modernizację infrastruktury w celu poprawy płynności ruchu. Dodatkowo planowane jest przedłużenie ul. Hutniczej, co pozwoli na bezpośrednie połączenie z ul. Piotra Skargi, odciążając tym samym newralgiczne skrzyżowania w centrum miasta.

Koszty i harmonogram

Na każde z tych zadań w budżecie miasta przeznaczono po 100 tysięcy złotych. Ostateczny koszt dokumentacji będzie znany po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego. Z uwagi na procedury administracyjne realizacja dokumentacji może potrwać do końca
2025 r.

Co dalej?

Burmistrz zapowiada, że w najbliższym czasie złoży kolejne wnioski dotyczące modernizacji infrastruktury drogowej, w tym ul. Metzgera oraz ronda Solidarności. Każda z tych inwestycji wymaga jednak wcześniejszych uzgodnień z zarządcami dróg, co niestety wydłuża proces decyzyjny.

Jeżeli pomysły samorządu będą miały przełożenie na konsekwentne działania, to w niedługim czasie Jasło ma szansą na znaczącą poprawę warunków komunikacyjnych, co przełoży się na wyższą jakość życia mieszkańców i większą atrakcyjność miasta dla inwestorów.

AJ

Reklama

Komentarze: 99

Dodaj komentarz Widok:
1
@ Rufen
dnia 12.02.2025, 22:43 · Zgłoś
pomysły zastępowane są pomysłami głupszymi.

cyt. "Projekt ten zakłada połączenie ulicy Piłsudskiego z ulicą ks. Piotra Skargi"

Czyli będziemy mieli co 50 metrów skrzyżowanie.

cyt.
"W przypadku przebudowy ulicy Kościuszki oraz zachodniej pierzei Rynku. Przebudowa tego obszaru ma na celu poprawę płynności ruchu poprzez budowę dodatkowych pasów oraz modernizację istniejącej infrastruktury. "

Korkuje się od rynku do ronda solidarności więc nawet ja zrobicie 5 pasów w rynku to i tak korki nie znikną.

Panie burmistrzu takiego steku bzdur się nie spodziewałem po panu.
Odpowiedz
11
@ POZDRAWIAM
dnia 05.02.2025, 12:54 · Zgłoś
"Jasło ma szansą na znaczącą poprawę warunków komunikacyjnych, co przełoży się na wyższą jakość życia mieszkańców i większą atrakcyjność miasta dla inwestorów" = Tomasz Morus - "Utopia".

Jak zatrzymać młodych ludzi w mieście, godziwie im zapłacić i dać pracę bez szukania znajomości ?To w zupełności starczy , aby poprawić demografię.
Odpowiedz
10
@ Jaślak
dnia 05.02.2025, 05:57 · Zgłoś
Projekty nie zlikwidują- trzeba realizacji!!!
Odpowiedz
5
@ Alo alo
dnia 04.02.2025, 22:44 · Zgłoś
Póki co musieli wyciąć kilka drzew w mieście żeby rozładować korki i odreagować stres powstały na skutek bezradności
Odpowiedz
5
@ Kark
dnia 05.02.2025, 11:15 · Zgłoś
A kiedy tiry będą jeżdzić drogą kg2 a nie Lwowską jak było obiecane kiedy budowano łącznik kg2???
Odpowiedz
34
@ Kl
dnia 04.02.2025, 21:11 · Zgłoś
Żeby zlikwidować korki w mieście potrzebna jest obwodnica. Obwodnica musi powstać od strony wschodniej wtedy to będzie miało jakiś sens.
Odpowiedz
1
@ W lewo
dnia 04.02.2025, 21:41 · Zgłoś
Dla odmiennych, nie tylko [...], należy zaprojektować drogi tylko [...]. Tylko ten kierunek jest dla nich do przyjęcia.
Odpowiedz
6
@ Rt
dnia 04.02.2025, 21:04 · Zgłoś
Bardzo dobry pomysł niech coś robią bo przez Jasło nie da się już przejechać
Odpowiedz
10
@ Umiarkowany
dnia 04.02.2025, 21:16 · Zgłoś
Zalecam umiarkowany optymizm: to dopiero planowanie, projektowanie.
Do realizacji daleko, na pewno braknie kadencji, chociaż poprzednikowi nie wystarczyły nawet dwie kadencje na sprawy najważniejsze.
Za to wybudował inkubator i Gen.
Odpowiedz
18
@ Mieszkaniec
dnia 04.02.2025, 20:15 · Zgłoś
Burmistrz obiecywał, że będzie czyściej, było 2 tygodnie pięknej pogody i nikt nie pozamiatał ulic i chodników. Miasto jest potwornie brudne!
Wystarczyłaby 1 zamiatarka, która jeździłaby 8 godzin dziennie i w krótkim czasie miasto by było czyste. Czy to takie trudne?
Odpowiedz
8
@ ble, ble , ble
dnia 04.02.2025, 20:59 · Zgłoś
W hura-optymistycznym języku nowomowy napisano, że kosmetyczne zabiegi w paru miejscach totalnie zablokowanego miasta "zlikwidują korki".
Ktoś się tu z niemądrym na głowy pozamieniał.
Odpowiedz
12
@ Pudrowanie
dnia 04.02.2025, 21:06 · Zgłoś
Opisane zabiegi to jak pudrowanie prawie nieboszczyka, który ledwo zipie, czyli umarł ale zapomniał się przewrócić.
Odpowiedz
10
@ tak
dnia 04.02.2025, 19:42 · Zgłoś
wydluzenie pasow do lewoskretow-kiedys,stojac w korku przed tym pasem,zadzwonilem z taka propozycja...po drugiej stronie telefonu zdziwienie...-nie wiedza o takiej potrzebie...
Odpowiedz
9
@ XKXKXKXKXKXK
dnia 04.02.2025, 20:09 · Zgłoś
Ronda, dołożenie pasów ruchu tak aby ten co chce skręcić np w lewo żeby nie blokował tych co chcą jechać w inną stronę, poszerzenie jezdni kosztem chodników ponieważ na niektórych odcinkach suma szerokości chodnika lewego i prawego jest większa niż szerokość jezdni. Udrożnienie ronda solidarności, rondo na pohulance, rondo dwupasmowe przy "wieżowcach" pod wiaduktem oraz na wylotówce na Krosno. Za priorytet uważam zrobienie czegoś z rondem solidarności ponieważ w godzinach szczytu korek zaczyna się praktycznie od miejsca starej siedziby policji.
Odpowiedz
7
@ zw
dnia 04.02.2025, 19:39 · Zgłoś
wyjazd z floriańskiej w piłsudskiego od lat zasłania ,,sierżant,,ale nasi fachowcy tego nie widzą
Odpowiedz
7
@ obserwator
dnia 04.02.2025, 19:32 · Zgłoś
Tak kiedyś się zastanawiałem, czy byłaby możliwość, (oczywiście teoretycznie) północną pierzeję rynku uczynić ulicą dwukierunkową, czyli jadąc od ul. Kościuszki skręcić w prawo i jechać w stronę kościoła Farnego, natomiast jadąc od Fary jechać w stronę Starostwa i tylko z możliwością skrętu w prawo, bez możliwości skrętu w stronę ul. Kościuszki. Ulica jest szeroka, ewentualnie postawić ograniczenie do 40 km/h.
Drugi jasielski drogowy absurd to skrzyżowanie Wojska Polskiego i 3 Maja. Taniej byłoby zainstalować sygnalizację niż budować rondo.
Po trzecie skrzyżowanie 3 Maja i Baczyńskiego, tam potrzebny jest pas do skrętu w lewo, w Baczyńskiego, oczywiście po przebudowie sygnalizacji.
Odpowiedz
6
@ Marek
dnia 04.02.2025, 18:28 · Zgłoś
Moim zdaniem to trzeba się zastanowić nad wyprowadzeniem pojazdów z miasta
Odpowiedz
13
@ To oczywiste
dnia 04.02.2025, 19:18 · Zgłoś
że tylko północna obwodnica Jasła zmniejszy korki. Reszta to strata czasu i pieniędzy
Odpowiedz
-1
@ ...
dnia 05.02.2025, 08:23 · Zgłoś
Ok. Zacznijmy od ciebie możesz opuścić miasto
Odpowiedz
-8
@ [...]
dnia 04.02.2025, 17:58 · Zgłoś
Nie bardzo wyobrażam sobie te przebudowy ul. Kościuszki, które wymagałyby wyburzenia budynków. A jeżeli mowa o Rynku, to dlaczego pomija się sprawę udrożnienia pierzei południowej, która zamieniona w deptak stanowi bezsensowny i chyba nie mający precedensu zator? Czy ktoś zna takie miasto, w którym nie można objechać rynku dookoła?
Odpowiedz
5
@ Drag
dnia 04.02.2025, 20:03 · Zgłoś
Dobrze, nie wyobrażaj sobie dalej, tak będzie lepiej
Odpowiedz
2
@ Rjs
dnia 04.02.2025, 21:14 · Zgłoś
Pamiętam te czasy gdy robiło się żużel wokół rynku obczjajac panny
Odpowiedz
5
@ Jadlanin
dnia 05.02.2025, 12:54 · Zgłoś
Ja znam to miasto to Jasło ,nawet Pilzno można objechać w koło ,i wybrukowane da ulice e koło rynku ,w Krośnie da się przejechać i Krakowie tylko w Jaśle komuś zależało na deptaku ,ten deplak to [...] pomysł , .Deptak paraliżuje miasto MKSsy nie mają gdzie stać paraliżują ruch w godz około 15 koło poczty .Dawniej stały w koło rynku i wszystko funkcjonowało
Odpowiedz
5
@ bleble
dnia 05.02.2025, 16:32 · Zgłoś
Tak jak piszą przedmówcy zgadzam się w 100 % deptak do likwidacji i wszyscy nawet sceptycy tego pomysłu zobaczą jak poprawi się płynność ruchu w mieście w rejonie rynku.
Odpowiedz
-1
@ Sajmon
dnia 04.02.2025, 17:06 · Zgłoś
Ja to zacząłbym od wymiany kierujących. Najlepiej na takich co mają mózgi. I korki będą mniejsze.
Odpowiedz
-1
@ Ok
dnia 05.02.2025, 08:25 · Zgłoś
Ok zacznijmy od ciebie. Oddaj to prawo jazdy co znalazłeś w chipsach
Odpowiedz
1
@ tommi
dnia 04.02.2025, 16:27 · Zgłoś
Na rondzie Lazarowicza, jadąc od Wolicy, drogowskaz na Nowy Sącz kieruje na pierwszy zjazd, pod wiadukty, i w lewo na światłach = przez miasto, zamiast w przeciwnym kierunku, przez łącznik na Żółków, ul. W. Polskiego, do DK 28
Przy okazji przydałoby się porządne rondo na skrzyżowaniu Wojska Polskiego i 3-go Maja i tranzyt na N. Sącz wyprowadzamy z dużej części miasta.
Odpowiedz
5
@ Qq
dnia 04.02.2025, 15:29 · Zgłoś
Prawoskręt też by się przydał na rondzie dla jadących od szpitala w stronę Kołaczyc.
Odpowiedz
6
@ Jj
dnia 04.02.2025, 16:01 · Zgłoś
Największe korki powstają właśnie przez mało przepustowe rondo solidarności.
Odpowiedz
2
@ bania
dnia 04.02.2025, 18:15 · Zgłoś
no wszystkie drogi prowadzą do jednego ronda to normalne
Odpowiedz
3
@ bazalt
dnia 04.02.2025, 20:45 · Zgłoś
@ bania - I w sumie wszelkie kombinacje z organizacją ruchu w mieście, i tak zamkną się (staną w korku) z tego powodu, że wszystkie drogi prowadzą do Rzymu - czyt. Ronda Solidarności.
A to oznacza, że Jasło może uratować jedynie Północna obwodnica.
Niech do ciężkiej (ostra i zaraźliwa choroba zakaźna przewodu pokarmowego), ktoś/lub jakaś koalicja wywali drzwi w którymś z ministerstw w Warszawie, i spowoduje że północna obwodnica powstanie jak najszybciej.
Odpowiedz
25
@ Anonim88782
dnia 04.02.2025, 15:23 · Zgłoś
Kocham moje miasto po 13 w sobotę i do 15 w niedzielę. Spokój I cisza. Tylko gdzie zieleń dla [...]. ???
Odpowiedz
1
@ do Anonim88782
dnia 04.02.2025, 16:38 · Zgłoś
a gdzie kochasiu byłeś gdy ci zieleń z parczków wycinali burmistrz i reszta ? ? ?
Ocknąłeś się chłopie w porę :-))
Także musisz dalej "kochać swoje miasto" tylko w tych dniach i o tych godzinach, albo zacznij wspierać tych co chcą zmian dla miasta i sprzeciwiają się naprawianiu istniejących dróg które nie zmienią natężenia ruchu jedynie budowa obwodnicy omijającą miasto. Rusz się i dołącz do nich a nie grzej klawiatury ! ! ! Czas coś zmienić w tym mieście ! ! !
Odpowiedz
4
@ Drag
dnia 04.02.2025, 19:56 · Zgłoś
kto ma dbać o [...] ? Władze spoza miasta ?
Odpowiedz
-3
@ Mieszkańcy Konopnickiej
dnia 04.02.2025, 15:18 · Zgłoś
Protestujemy! Dołączcie do nas! Ten pomysł nie ma sensu, znów będziemy najbardziej pokrzywdzeni!
Odpowiedz
5
@ KtoZaktoPRZECIWktosięWSTRZYMAŁ
dnia 04.02.2025, 14:52 · Zgłoś
A Szanowni radni, to będą wiedzieć o co chodzi, znają się na tym, posiadają dostateczną wiedzę z zakresu inżynierii ruchu drogowego, transportu drogowego i bezpieczeństwa ruchu drogowego
Odpowiedz
24
@ Anonim98575
dnia 04.02.2025, 14:44 · Zgłoś
Miasto dla ludzi a dla trujących samochodów. Wybudujcie obwodnice
Odpowiedz
-6
@ gg
dnia 04.02.2025, 13:41 · Zgłoś
A może by tak deptak i ul. Sokoła udrożnić ,nic się tam nie dzieje , młodzieży jak na lekarstwo , a korki przez to wydłużają się.
Odpowiedz
13
@ Do gg
dnia 04.02.2025, 17:27 · Zgłoś
To jest miejsce dla pieszych a nie dla kierowców. A co się niby ma dziać?
Rajd kierowców.
Odpowiedz
1
@ Hu Hu
dnia 04.02.2025, 19:31 · Zgłoś
Tam jest zakaz przejazdu dla samochodów osobowych , a niedawno mało mnie nie przejechał tam jeden kierowca osobówki który złamał przepisy . Jest kamera na kinie...
Odpowiedz
1
@ Tak
dnia 04.02.2025, 19:32 · Zgłoś
Był rajd kierowcy, a jest zakaz
Odpowiedz
1
@ gg
dnia 05.02.2025, 16:40 · Zgłoś
Dla pieszych masz alejki w parku , wały na Gądkach iitd a ulice zostaw dla kierowców. Tu nie kraków ani nie zakopane zeby potrzebny był deptak w takim miejscu.
Odpowiedz
2
@ anonim
dnia 04.02.2025, 13:26 · Zgłoś
Przynajmniej coś konkretniejszego niż dotychczasowe "michałki".
Odpowiedz
12
@ tutejszy
dnia 04.02.2025, 13:16 · Zgłoś
Kiedy mieszkańcy Jasła wyjdziecie z domów i zatamujecie ruch na tych 2 drogach? ? Ciągle przez lata was trują stojące w korkach i przejeżdżające auta tiry a kolejny burmistrz/ [...] ze swoją starą/ nową ekipą NIC znowu NIE ZROBIĄ!
Kolejne plany i kolejne pieniądze znikną bo ciągle poprawiają drogi które i tak biegną przez Jasło ! Nie widzicie tego ? ? ? ? Zamiast POMYŚLEĆ TROCHĘ i wkręcić się i starać o obwodnicę po za Jasłem! Mieszkańcy tylko czynny opór konkretne rządania
zablokowanie ulic może przynieść realne zmiany!
Ale to trzeba chcieć.
Odpowiedz
16
@ Pań Naleśnik.
dnia 04.02.2025, 12:21 · Zgłoś
Na dokumentacje fundusze sie znajdą.Trza dać zarobic swoim. I to by było na tyle. Grunt że coś się robi. A jak projekty stracą ważność to do kosza. I od nowa Polska Ludowa.
Odpowiedz
6
@ Polka1
dnia 04.02.2025, 12:55 · Zgłoś
Masz racje ... kolejny burmistrz [...] - udajemy ze coś robimy!
Dalej będą korki bo tiry- ciężarówki i cały ruch na Zakopane czy Wawę i Kraków ciągle przez miasto prowadzi ! Ja nie wiem, co trzeba mieć w głowie dziurę czy wy macie zaślepki na oczach ci "urzędnicy" ? kto was wybierał ? kto ma problemy z oczami że nie widzi jak Jasło jest zakorkowane do tego bida piszczy kolejne sklepy się zamykają w rynku ale urzędnicy kasę maja na kolejne nic warte projekty! Jaślanie weźcie się za te [...] bo jak nic nie zrobicie to nic się nie zmieni na wasz koszt przez 5 lat a i dłużej ...
Odpowiedz
8
@ Wirezzo
dnia 04.02.2025, 13:16 · Zgłoś
Ja bidy w Jaśle po ludziach nie widzę. Sklepów jest bardzo dużo, a w nich ludzi masa, prawie każdy jedzie z pełnym koszem do kasy. Tak się często zastanawiam: Skąd ludzie mają tyle kasy. Na parkingach też stoją bardzo drogie auta. polonezów i maluchów nie widać... Jak ktoś jeździ Golfem, - to [...]...
Odpowiedz
2
@ Wirezzo
dnia 04.02.2025, 13:17 · Zgłoś
Jak ktoś jeździ Golfem, - to ddzziad
Odpowiedz
4
@ polka1
dnia 04.02.2025, 13:28 · Zgłoś
to masz problem z oczami " kolego"
pod sklepami masz na myśli hiszpańskie, niemieckie, francuskie sklepy ? to raczej biedni bo by kupowali nie w dyskontach tego typu albo przez internet ( żart) nie mogłam się powstrzymać.
Ja miałam na myśli te sklepy już byłe sklepy np. na ul. koralewskiego w rynku... nie widział, "kolega" co?
Auta, drogie auta ;-) nie świadczą o tym, że kierowcami są ludzie mądrzy i bogaci.
Prędzej są tylko przejazdem bo kto mądry i może to ucieka z Jasła. Zostają tylko ci z układu i
dziedziczą stanowiska. Że w pracy okradają ludzi a ci nie reagują to świadczy od dawna o tym, że
miasto umarło...a ci co zostali najwyraźniej nic ich nie interesuje nawet to, że ich podatki nie służą poprawie ich bezpieczeństwa.
Odpowiedz
11
@ Do Polka
dnia 04.02.2025, 13:50 · Zgłoś
Dodaj do tego zamykanie się restauracji, coraz większy problem z pracą, masowe zwolnienia i to, że wszystko jest na [...] kredytach, najdroższych w Europie, a przeciętny wiek samochodu wynosi 18 lat. Pomimo kredytów. Kupują jedzenie. Chyba im się w .. poprzewracało
Odpowiedz
2
@ Wirezzo
dnia 04.02.2025, 14:06 · Zgłoś
do polka1 - który to sklep jest hiszpański? Czyli rozumiem, że jaślaki biorą kredyty i kupują 18-stoletnie auta i jedzenie u portugalczyka lub niemca? - za granicą też nie ma miodu...
Odpowiedz
6
@ Do wyzej
dnia 04.02.2025, 14:10 · Zgłoś
Nie jaślaki tylko Polacy. Jesteśmy na 20 ym którymś miejscu w Unii pod względem bogactwa, czyli jednym z najbiedniejszych krajów w Europie. Dodaj lichwiarskie kredyty i mamy obecnie pękająca bańkę pozorów. Masło najdroższe w Europie, prąd, gaz etc itp
Odpowiedz
5
@ yo
dnia 04.02.2025, 15:58 · Zgłoś
Chyba nie do końca... w Czechach po 15 zl masło.
Odpowiedz
8
@ polka1
dnia 04.02.2025, 16:25 · Zgłoś
piszesz jak bym conajmniej do tego doprowadziła .Nie jestem mieszkańcem Jasła ale jako osoba korzystająca z Urz. gminy i innych muszę wjechać do Jasła. Widzę co dzieje od lat, bo do Jasła to nawet do podstawówki chodziłam i liceum i potem przerwa ale widzę, że NIC SIĘ NA DOBRE NIE ZMIENIŁO. Nie mówię tego aby sprawić przykrość mieszkańcom, ale by ich zmotywować do działania przecież to Wy wybieraliście z jakiegoś powodu swoich włodarzy wiec wymagajcie zmian. Pierwszą był by nacisk na obwodnicę omijającą Jasło. Co do braku miejsc pracy zgadzam się ale to właśnie dlatego, że miasto się nie rozwija złe zagospodariwanie terenem miasto w koło pobudowane domami prywatnymi i nie ma innych perspektyw i pomysłów bo gospodarze są bezmyślni nie mają planów na rozwój dlatego miasto się wyludniło. Ale wprowadzanie i ulepszanie bez końca istniejących dróg nie pomoże miastu i mieszkańcom zostaniecie dalej w korkach. Jak mieszkańcy się nie postawią. Tyle w temacie.
Odpowiedz
-2
@ wirezzo
dnia 04.02.2025, 16:57 · Zgłoś
biedronka jest hiszpańska, kaufland i ta reszta pepco - inne obok po drugiej stronie to niemieckie carfur francuskie ... ale co [...] jesteś poszukaj sobie nazwy i poczytaj. O co konkretnie masz do mnie problem/pretensję? ? ? ? ? ? ? ? ?
Ja o kredytach nie pisałam NIC może najpierw kup okulary bo mieszasz mnie do wypowiedzi innych osób za które nie biorę odpowiedzialności mogę brać tylko za siebie.
Odpowiedz
1
@ Wirezzo
dnia 04.02.2025, 17:35 · Zgłoś
Biedronka jest portugalska [...]
Odpowiedz
9
@ ja
dnia 04.02.2025, 12:18 · Zgłoś
Może zaplanują oświetlenie przejścia dla pieszych Rynek/Kościuszki, po zmierzchu nic nie widać!!!
Odpowiedz
5
@ uit
dnia 04.02.2025, 14:03 · Zgłoś
Ulica SIKORSKIEGO również źle oświetlona. Świeci co druga lampa drogowa. W okolicach MOSiRu ciemno jak w ... niech energetyk miejski sam dokończy.
Odpowiedz
7
@ Wuwunio
dnia 04.02.2025, 12:12 · Zgłoś
Nic się nie zmieniło.
Znowu w ramach „podziękowań” trzeba wyprowadzić kilkaset tysięcy z kasy miejskiej do biur projektowych.
Odpowiedz
-13
@ Vc
dnia 04.02.2025, 12:09 · Zgłoś
Korki to zlikwiduje dopiero zielona unia jak ludzie podatkami będą tak dociśnięcie że nie będzie ich stać na paliwo
Odpowiedz
6
@ mieszkaniec
dnia 04.02.2025, 11:41 · Zgłoś
odpowiadam na pytanie: NIE NIE ZLIKWIDUJĄ. Może coś poprawią ale nie zlikwidują. Dziękuje za uwagę
Odpowiedz
12
@ ginter
dnia 04.02.2025, 11:27 · Zgłoś
Jasło ma dużo pułkowników i będą następne. Dla wyjaśnienia pułkownik to projekt na którego wydano pieniądze i nie został zrealizowany no i trafia na półkę - stąd pułkownik
Odpowiedz
-1
@ Kiwon
dnia 04.02.2025, 13:18 · Zgłoś
Myślałem, że pukowniki to ci co pukają... :)
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 04.02.2025, 20:03 · Zgłoś
Tego rodzaju określenie pisze się (jakby na przekór ortografii) przez "ó" - półkownik, bo od półki.
Odpowiedz
4
@ Okoń
dnia 04.02.2025, 11:26 · Zgłoś
A co z ul. Śniadeckich i wyjazdem na Piłsudskiego i Floriańską koło Huty Szkła. Miasto kupiło działkę z domem który rozebrali i na tym się skończyło.
Inwestycja stanęła kasa poszła bo taka była potrzeba. Jak zawsze.
Odpowiedz
0
@ Znaffca
dnia 04.02.2025, 12:17 · Zgłoś
Wkrótce będzie tam robiony parking, następnie stadion i wtedy będzie łącznik wykonany.
Odpowiedz
0
@ Dana
dnia 04.02.2025, 10:30 · Zgłoś
Nareszcie mamy burmistrz, który działa
Odpowiedz
-4
@ [...]
dnia 04.02.2025, 12:19 · Zgłoś
Hmm burmistrz burmistrzem ale to rada miasta głosuje nad uchwaleniem czegokolwiek tak więc chwaląc burmistrza równocześnie mieszkańcy chwała radnych miasta i swoje wybory tych a nie innych kandydatów.
Odpowiedz
-18
@ Kasa
dnia 04.02.2025, 10:24 · Zgłoś
A pieniążki skąd na to będą??
Bo od Tuska na drogi nie dostaniemy ani złotówki z rządowego funduszu drogowego.
Szkoda było by wyrzucić kolejne 100 000 w błoto...
tzn. do czyjejś kieszeni.
Odpowiedz
-10
@ Yti
dnia 04.02.2025, 10:35 · Zgłoś
A co z ul. Jagieły i Szajnochy? Jak najszybciej wesprzeć pomysł starosty Pawlusia i połączyć mostem ul Szajnochy z ul. Żeromskiego a jeśli to możliwe to dalej z ul. 17-go Stycznia.
Odpowiedz
4
@ Buciki lubią brąz
dnia 04.02.2025, 10:36 · Zgłoś
Z Iwonicza Zdroju popłynie teraz forsa;)))
Odpowiedz
7
@ dragoness
dnia 04.02.2025, 10:36 · Zgłoś
Od "Tuska" na pewno nie. On jest premierem, nie zajmuje się drogami.
Odpowiedz
-15
@ Fan
dnia 04.02.2025, 10:58 · Zgłoś
On się zajmuje takimi sprawami jak Amber gold hahaha
I igrzyskami dla ograniczonych z TVNu
Odpowiedz
-6
@ Grześ
dnia 04.02.2025, 11:27 · Zgłoś
@ dragoness
On się zajmuje głównie zemstą, a to jest właśnie element tej zemsty .
Odpowiedz
-13
@ Przez wieś
dnia 04.02.2025, 11:31 · Zgłoś
@ Grześ.
No i trochę też zajmuje się tym, żeby nikt go nie ukarał nigdy za zniszczenie Polski jak już ucieknie do swoich mocodawców w Brukseli.
Odpowiedz
-14
@ Koń
dnia 04.02.2025, 11:36 · Zgłoś
@ dragoness
Tak jak nie zajmuje się prokuraturą, mediami itp.
Matko co ten TVN robi ludziom w głowach.
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 04.02.2025, 13:54 · Zgłoś
Ty wiesz, co robi, bo ja nie oglądam :-D
Odpowiedz
0
@ Fan
dnia 04.02.2025, 14:11 · Zgłoś
Widać że oglądałaś
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 04.02.2025, 20:48 · Zgłoś
Biedny Fan...
Odpowiedz
2
@ Bieda
dnia 04.02.2025, 21:04 · Zgłoś
Należy płakać nad sobą, czyli nad biedą umysłową.
Odpowiedz
18
@ Rjs
dnia 04.02.2025, 10:13 · Zgłoś
Wyliczyli że wyjdzie taniej niż obwodnica Jasła, niech ktoś się zapyta ile tych dokumentacji już jest i ile zalega ich w archiwum i ile już na nie wydano a dalej nie powstało nic sensownego? Liczą na dofinansowanie z UE? Patrząc na te wszystkie projekty uważam że nie są one dla ludzi tylko dla tych co chcą się nachapac. Są pieniądze róbmy byle co bo przepadną. Niema kasy róbmy coś żeby było że coś robimy. Naszr miasto wymiera. Widać to po 17tej każdego dnia. Co z modernizacją krytego basenu w Jaśle??? Dokąd zaprowadzą nas nasze ścieżki rowerowe? Co że stęchlizną na kwiatowej? Gdzie miejsca pracy , mieszkania i godna płacą żeby było nas na to wszystko stać?
Odpowiedz
-1
@ Riczi
dnia 04.02.2025, 10:10 · Zgłoś
Wyłączyć światła na Piłsudskiego zTowarową, światła na Baczyńskiego i koło Orlenu Szudego, to ruch się upłynni. Ludziska rano nie będą stać od Rafinerii. Do krytyków mojego pomysłu, prosze spojrzeć jak płynnie wszystko jeździ ,nie ma korków jak powyższe światła mają awarie. Tyle w temacie.
Odpowiedz
12
@ sapienti odrobinę
dnia 04.02.2025, 10:08 · Zgłoś
...tylko nie wszystko na raz tak jak było z mostami.
Odpowiedz
0
@ Znowus
dnia 04.02.2025, 09:46 · Zgłoś
Brawo, coś się zaczyna dziać
Odpowiedz
11
@ Buciki lubią brąz
dnia 04.02.2025, 09:52 · Zgłoś
Tumoku te sto tysi to kasa dla kolegów projektantów
I na tym się kończy tak jak pociąg do Dębicy i ekspresówka do Pilzna
Odpowiedz
7
@ Rjs
dnia 04.02.2025, 10:13 · Zgłoś
W samo sedno
Odpowiedz
21
@ Yo
dnia 04.02.2025, 08:59 · Zgłoś
Jeszcze ul. Konopnicka musi to wszystko zaakceptować... bez tego ani rusz
Odpowiedz
-3
@ andrzej lechowski
dnia 04.02.2025, 08:55 · Zgłoś
Nim powstaną te "Cuda Niewidy" to może skorzystać z ustaleń "https://um.jaslo.pl/pl/bezpieczenstwo-w-ruchu-drogowym/" ; lub poprosić poniżej wymienionych ekspertów o przygotowanie propozycji doraźnego rozwiązania problemu (odkorkować centrum miasta) z już istniejącymi ulicami i skrzyżowaniami. Wcześniej czy później na czas przebudowy wymienionych węzłów trzeba będzie to zrobić.

"Konferencja zgromadziła ekspertów, praktyków, oraz osoby zaangażowane w poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego. Podczas spotkania przedstawiono analizę stanu bezpieczeństwa na terenie województwa podkarpackiego, powiatu jasielskiego oraz samego miasta Jasła. Dodatkowo zaprezentowano także działania Jasielskiego Klubu Motorowego i ratownictwa Drogowego, by zakończyć informacją o realizacji ogólnopolskiej kampanii profilaktyczno-edukacyjnej „Odpowiedzialny kierowca”, która realizowana jest przez Miasto Jasło".

"W konferencji wzięli udział przedstawiciele: Wojewódzkiej Komendy Policji i Komendy Powiatowej Policji oraz Straży Miejskiej, Polskiego Związku Motorowego, Jasielskiego Klubu Motorowego i Ratownictwa Drogowego, Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego, organizacji pozarządowych, instytucji miejskich oraz dyrektorzy szkół i pedagodzy".
Ps. Rozwiązanie na "Wczoraj" jeżeli już jest most niedawno zbudowany nad rzeką Wisłoką w ciągu ul. Gądki to przekierować ruch tranzytowy osobowy w kierunku Tarnowa na wspomniany most w punkcie skrzyżowanie 3-Maja z Rafineryjną następnie ul. Chopina ul. Szkolna na Mickiewicza i w lewo na Gamrat Krajowice i żegnajcie koreczki w centrum miasta. Ps. Proszę nie dziękować.
Odpowiedz
14
@ Bum
dnia 04.02.2025, 08:38 · Zgłoś
Bardzo ładnie ... ale o zmianie na skrzyżowaniu Ujejskiego z Chopina ani widu... a dzwony tam częstsze już jak u franciszkanów...
Odpowiedz
31
@ Odp.
dnia 04.02.2025, 09:09 · Zgłoś
Skrzyżowanie ujejskiego i szopena jest oznakowane poprawnie. Znaki są nowe i widoczne. To jest wina kierowców że nie stosują się do znaku STOP. Kto dał im uprawnienia do kierowania samochodem??
Moim zdaniem szkoda marnowania publicznych pieniędzy na przebudowę skrzyżowania.
Odpowiedz
20
@ Odp.
dnia 04.02.2025, 09:10 · Zgłoś
jest znak stop
Odpowiedz
2
@ ja
dnia 04.02.2025, 12:16 · Zgłoś
W innych miastach wąskie ulice jednokierunkowe są zawsze podporządkowane szerokiej, dwukierunkowej i nie ma problemu!
Odpowiedz
0
@ Bum
dnia 04.02.2025, 17:40 · Zgłoś
Być może ale zmiana pierwszeństwa w naturalny sposób na ulice Chopina z pewnością zdecydowanie poprawiłaby sytuację. A to zbyt wiele zachodu nie jest. To wynika i z moich obserwacji ale także z opinii biegłych...
Odpowiedz
-7
@ Rzaroslaw
dnia 04.02.2025, 08:19 · Zgłoś
Z tym co tu mamy to żeby zlikwidować korki, trzeba najpierw zlikwidować drogi i tadaaa!
Odpowiedz
17
@ KPINA!!!
dnia 04.02.2025, 08:01 · Zgłoś
Cytat: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Kasprowicza z ul. Piłsudskiego". Przecież to skrzyżowanie dopiero co zostało w tym celu przebudowane za sprawą super pomysłodawcy pana starosty!! Co, pomysł się nie sprawdził? Absurdów ciąg dalszy, a najgorsze, że to wszystko z pieniędzy podatnika. Masakra.
Odpowiedz
14
@ bazalt
dnia 04.02.2025, 07:59 · Zgłoś
Lewoskręt przy wyjeździe spod Biedronki przy rondzie Solidarności. Duuuża inwestycja - bezkolizyjny wjazd i wyjazd przy szpitalu. Karetki włączają "bomby" i jakoś się przebijają. Cała reszta pojazdów blokuje się wzajemnie, szczególnie w godzinach 6-9 i 13-17. (szpital jest własnością powiatu, więc również powiatowi powinni się nad tym "pochylić")
Odpowiedz
19
@ Jasło
dnia 04.02.2025, 07:41 · Zgłoś
PANIE BURMISTRZU.
Proszę dołożyć dodatkowy Pas do skrętu w prawo z ulicy Metzgera w kierunku wieżowców.

Oraz zaprojektować pasy do skrętu w prawo i lewo na ulicy Wojska Polskiego do wyjazdu na ulicę 3go Maja

Proszę zabiegać o te zmiany u dyrekcji w Rzeszowie
Odpowiedz
7
@ ciekaw
dnia 04.02.2025, 07:32 · Zgłoś
Czy zostało to wszystko uzgodnione z naczelnym dyrektorem ruchu i inwestycji wszelkich ?
Odpowiedz
18
@ Jj
dnia 04.02.2025, 07:23 · Zgłoś
Rada Miejska jak coś planuje to przynajmniej jest przygotowana z mapkami. A pomysły starosty to czasami ciężko na mapę nanieść gdzie mają być te mosty, wiadukty i przejazdy
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.