Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Nowy most połączy ulice Szajnochy z Żeromskiego

103

Starosta jasielski zamierza wybudować nowy ciąg drogowo-mostowy na rzece Jasiołce w centrum Jasła. Nowa przeprawa mostowa połączy ul. Szajnochy z ul. Żeromskiego. Wkrótce ogłoszony zostanie przetarg na wykonanie dokumentacji projektowej, a po uzyskaniu dofinansowania, prace budowlane będą mogły się rozpocząć w 2026 r.

- Wystąpiliśmy do burmistrza o nowy ciąg drogowy oraz zamianę dróg. Planujemy budowę mostu na rzece Jasiołce na połączeniu ul. Szajnochy z ul. Żeromskiego – mówi Adam Pawluś, starosta jasielski. - Powiat przejmie fragment ul. Szajnochy oraz około 120 m ul. Kazimierza Wielkiego, aby drogą powiatową połączyć się z rondem Solidarności. Miasto otrzyma odcinek ul Mickiewicza od skrzyżowania z ul. Szajnochy do ul. Jagiełły – dodaje.

Jak podkreśla starosta, nowa przeprawa mostowa pozwoli rozładować ruch, który kumuluje się na głównych drogach w Jaśle m.in. na ulicach Kazimierza Wielkiego, Jagiełły, Mickiewicza, czy Kościuszki. - Otworzenie nowego ciągu drogowego spowoduje, że będzie można wjechać na ul. Żeromskiego i wjechać na ul. Kazimierza Wielkiego w kierunku ronda Solidarności. Jeśli będzie nas na to stać, to chcielibyśmy wykonać wolny prawy pas, aby z ronda można było zjechać na prawą stronę i oddzielnym pasem skręcić na ul. Żeromskiego – wyjaśnia starosta A. Pawluś.

Niebawem zostanie ogłoszony przetarg na wykonanie dokumentacji projektowej. Powiat wystąpi również o dofinansowanie z rezerwy subwencji do Ministerstwa Infrastruktury. Możliwe jest zdobycie środków w kwocie 50 proc. wartości kosztorysowej zadania. Jak podkreśla włodarz powiatu, Miasto Jasło również zadeklarowało ze swej strony udział w kosztach.

Jeżeli powiat otrzyma dofinansowanie, prace budowlane planowane są na 2026 r.

id

Reklama

Komentarze: 103

Dodaj komentarz Widok:
1
@ Wacław
dnia 21.01.2025, 17:32 · Zgłoś
To jest nierealne. Ruch hamuje rondo solidarności. Bez ominięcia ronda to będzie wyrzucenie pieniędzy w błoto.
Odpowiedz
3
@ Dalej Adasio [...]
dnia 15.01.2025, 22:50 · Zgłoś
...tu sponsor na światełko do nieba kasę podatników wywala, a odszkodowania za Liwocz czekają...chyba że pryśnie na trawniki...
Odpowiedz
0
@ TERAZ JASŁO
dnia 15.01.2025, 11:51 · Zgłoś
PiS [...] [...] ma proste bóg honor ojczyzna na [...] [...] może metro w jaśle tak zrobić.
Odpowiedz
3
@ Czas go
dnia 15.01.2025, 11:02 · Zgłoś
Na trawniki wysłać...
Odpowiedz
6
@ 17latek
dnia 15.01.2025, 00:10 · Zgłoś
Ja i ponad pół klasy planujemy po maturze wyjechać z Jasła i już tu nie wracać. Za 10-20lat pewnie zostanie tu max 20tys. ludzi czyli o kolejne 10 tyś mniej. Wraz z tymi 10tys ludzi zniknie 6tys aut i problem sam się rozwiąże.Więc może najlepiej nic nie budować i pieniądze przeznaczyć np na szpital.
Odpowiedz
1
@ Joł
dnia 20.01.2025, 14:28 · Zgłoś
Jeżeli zamierzasz wyjechać to powinno cię to [...] obchodzić...
Odpowiedz
1
@ Joł
dnia 20.01.2025, 14:32 · Zgłoś
Szanowna redakcjo!
Czy wy jesteście [...]?
Słowo "[...]" kropkujecie?
Odpowiedz
4
@ Jaślanin
dnia 14.01.2025, 20:18 · Zgłoś
Starosta wybuduje??? Żart jakiś? Starosta nie buduje, tylko zarządza, zleca i administruje. W dudach się wam poprzewracało.
Odpowiedz
8
@ Adaś ty lepiej
dnia 15.01.2025, 10:59 · Zgłoś
Odszkodowanie dla pani Sylwii organizuj, nikt tego wypadku z Liwocza nie zapomni...
Odpowiedz
2
@ joe
dnia 16.01.2025, 01:28 · Zgłoś
on nie dość, że niczego nie buduje, to jeszcze nie daje innym.
wymyśla jakieś czysto [...] pseudioinwestycje, typu las deszczowy przy szpitalu, gdzie nie ma żadnych miejsc parkingowych.
oderwany od rzeczywistości, zakochany w sobie gość.
Odpowiedz
5
@ Mieszkańcy Konopnickiej
dnia 14.01.2025, 13:04 · Zgłoś
Sprzeciw! Protestujemy!
Odpowiedz
2
@ Drd
dnia 14.01.2025, 17:03 · Zgłoś
Cha cha cha
Ciiichooo może mieszańcy ul Konopnickiej jeszcze nie wiedzą
Odpowiedz
9
@ go go go aleja jeja je
dnia 14.01.2025, 12:02 · Zgłoś
W tej części miasta ruch usprawniłaby północno-wschodnia obwodnica wzdłuż drogi krajowej nr 73.
Był pomysł, był wariant, był plan, jednak tzw. Górale Gorajowiccy musieli oprotestować na tyle skutecznie, że ta droga nie zostanie wybudowana!
Odpowiedz
2
@ js
dnia 14.01.2025, 12:16 · Zgłoś
Problem w tym, że tam gdzie miała przebiegać ta droga wybudowano wiele domów i konieczne byłyby wywłaszczenia a tego wszyscy się boją jak [...] święconej wody.
Odpowiedz
0
@ go go go aleja leja je
dnia 16.01.2025, 13:03 · Zgłoś
Mądry gospodarz zostawiłby dużo wcześniej rezerwę terenową pod taką inwestycję.
Odpowiedz
12
@ oni
dnia 14.01.2025, 09:28 · Zgłoś
Obiektem drogowym, który powoduje korki w tej okolicy, jest Rondo Solidarności. Wybudowanie dodatkowego mostu, bez drogi, która będzie omijać rondo, nic nie zmieni w powstawniu korków. Jedyna zmiana będzie taka, że część samochodów będzie stać na Żeromskiego zamiast na Szajnochy i Kazimierza Wielkiego.
Starosta Pawluś - Budowniczy mostów bez dojazdu.
Odpowiedz
0
@ wyborca
dnia 14.01.2025, 09:01 · Zgłoś
Za Pabiana i Czarneckiego korków nie było
Odpowiedz
-2
@ obserwator
dnia 14.01.2025, 18:55 · Zgłoś
Nigdy, powtarzam nigdy żaden Czarnecki nie był burmistrzem Jasła. Proszę doczytać.
Odpowiedz
12
@ Miłosnik
dnia 14.01.2025, 07:28 · Zgłoś
Pawlus bierz swoją podwładną z kolaczyc i [...]
Odpowiedz
2
@ PAN JAN
dnia 15.01.2025, 12:51 · Zgłoś
popieram [...] obydwoje
Odpowiedz
16
@ Jonik
dnia 14.01.2025, 06:36 · Zgłoś
Pomiędzy mostem na Gamrat a mostem na Kazimierza, jest jeden kilometr odległości.
Wiec budowanie mostu co 500m tylko dlatego żeby doraźnie odciążyć ruch to jakas patologia, ciągle sa budowane łączniki do zakorkowanego ronda, czy to wzdłuż rzeki czy jak teraz, pomysł przeprawy przez rzekę.
Jakiekolwiek zmiany na plus to wyniesienie ruchu poza miasto!
A nie uprzykrzanie życia mieszkańcom i puszczanie im korka i spalin pod domami.
Czasami te pomysły, sa bez pomysłu, byleby cos robić zeby robić...
Odpowiedz
3
@ mg
dnia 15.01.2025, 01:09 · Zgłoś
Miedzy mostem gamradzkim a KW jest ponad 6km, ale to nie zmienia ze pomysł [...], tylko wyprowadzanie tranzytu coś da, ale na pewno nie zachodnia obwodnica donikąd.
Odpowiedz
2
@ mg
dnia 15.01.2025, 10:30 · Zgłoś
hah nowość w j4u automatyczna redakcja, wykropkowało mi słowo p o r o n i o n y
Odpowiedz
0
@ joe
dnia 16.01.2025, 01:30 · Zgłoś
przecież to zwykły [...] z durnymi pomysłami.
nikt nie badał rozkładu ruchu. robi się to kamerami na wlotach i wylotach, i wszystko wiesz gdzie ludzie jadą.
łączą się z tym rondem solidarności jakby to jakiś nowy pępek miasta był.
Odpowiedz
-2
@ jaslo
dnia 13.01.2025, 23:57 · Zgłoś
Na Konopnickiej już szykują protest. 3 2 1 wszyscy stop.
Odpowiedz
5
@ Aleksandra
dnia 13.01.2025, 23:50 · Zgłoś
Ale super będzie most na Żeromskiego i jeszcze by się tam przydał McDonald's tam jest bardzo dużo miejsca same krzaki i pola i mieszkańcy Żeromskiego by byli zadowoleni w końcu są za Pawlusiem wszyscy jak święte krowy głosują na tą partię więc popierają wszelkie jego pomysły w stu procentach.
Odpowiedz
12
@ drogomistrz
dnia 13.01.2025, 23:12 · Zgłoś
Może byłby to i niezły pomysł, gdyby nie konieczność włączenia się do ruchu w lewo od strony ulicy Żeromskiego na ulicę Kazimierza Wielkiego. Będzie to w szczycie i nie tylko, niemożliwe i ta cała koncepcja i most będzie psu na budę.
Odpowiedz
0
@ sss3
dnia 14.01.2025, 12:15 · Zgłoś
Jeśli Żeromskiego i K.Wielkiego do ronda będzie drogą powiatową a K.Wielkiego w stronę centrum - miejską, to w zasadzie ta powiatowa powinna być główną a od centrum podporządkowaną. W sumie, może i dobrze - to byłaby taka mikro-obwodnica.

Chociaż nowy most bardziej by się chyba przydał między K.Wielkiego a Piłsudskiego (DK28).
Odpowiedz
3
@ Adam
dnia 14.01.2025, 13:09 · Zgłoś
Nie wiem czy robienie nagle ludziom obwodnicy przez zabudowę pełniącą funkcję sypialni miasta (Szkolna, Szajnochy, Żeromskiego) bez pytania ich o zgodę to dobry pomysł. Oni stale poniosić za to będą największy koszt, gdy politycy odtrąbią sukces jednorazowy przy przecinaniu wstęgi.
Odpowiedz
4
@ Igorek
dnia 13.01.2025, 21:03 · Zgłoś
codziennie przejeżdżam przez Jasło od Tarnowa w stronę Gorlic około 16ej i ostatnio największy korek jest zawsze na Metzgera do świateł z 3 go Maja.
Odpowiedz
6
@ turysta igorek
dnia 14.01.2025, 08:01 · Zgłoś
Z Tarnowa do Gorlic przez Jasło, fajny pomysł.
Odpowiedz
0
@ Igorek
dnia 14.01.2025, 17:56 · Zgłoś
W stronę Gorlic nie do Gorlic
Odpowiedz
21
@ Nowy
dnia 13.01.2025, 20:59 · Zgłoś
Gratuluję pomysłu Panie Starosto , nie wiem co kierowało tym genialnym olśnieniem i wizja na rozładowanie rachu w mieście ale nie na pewno zdrowy rozsądek. Sądzę że nigdy nie próbował Pan osobiście wyjechać z ulicy Żeromskiego w lewo w godzinach szczytu a to karkołomne zadanie powierzał swojemu kierowcy . Pozdrawiam
Odpowiedz
19
@ Sprawiedliwości 2025
dnia 13.01.2025, 20:41 · Zgłoś
A kiedy odszkodowanie za wypadek na Liwoczu, które organizowało Starostwo powiatowe? Nie zapomnimy, aż pokrzywdzona uzyska zadośćuczynienie lub odszkodowanie za utratę wzroku...ech, włodarzu...
Odpowiedz
23
@ Ciekawy
dnia 13.01.2025, 19:37 · Zgłoś
Tylko obwodnica pn-wsch rozwiąże problem. Więc zróbta coś raz a porządnie Panie Starosto. Od planów do budowy minie na pewno 5-8 lat więc na co czekacie. Krosno daje radę, Sanok ma teraz piękne obwodnice, daja radę. Tylko Jaśloki (decydenci) nie dają rady ogarnąć transportu.
Odpowiedz
24
@ Adam
dnia 13.01.2025, 19:11 · Zgłoś
Zamiast zwiększać ruch i hałas w mieście poprzez wpuszczanie większej ilości samochodów ruch z miasta należy wynieść np na polac Kaczorowach. Robienie że spokojnych ulic z przeznaczeniem na sypialnie miejską przelotówek jest psuciem miasta i obniżaniem komfortu życia.
Poza tym korki na rondzie Solidarności się zmniejszą jak GDDKiA wybuduje zachodnią obwodnicę.
Miasto z powiatem powinno stworzyć realną komunikację miejską z przystankami co 400 metrów w ciągu głównych dróg by nikomu nie opłacało się wyciągać samochodu z garażu gdy ma do przebycia trasę od ronda solidarności pod JDK.
Odpowiedz
7
@ Zaimek: ten-teges
dnia 13.01.2025, 20:04 · Zgłoś
Zgadza sie!
Dostęp komunikacji z os. Niegłowice, Gądki, Kopernika w kierunku os. Gamrat znikomy. Trzeba dostać sie wpierw pod Starostwo Powiatowe, a tam sie przesiadać...

Ponadto jak pisze przedmówca budowanie takich pomysłów nie rozwiąże problemów miasta Jasła.

Ja proponuję zlikwidować parking wzdłuż ulic Asnyka-Mickiewicza oraz rozebrać chodnik od strony poszukiwania nafty i gazu a kolejno puścić ruch dwukierunkowy. Dodatkowo światła na żądanie przy 1LO/kościele
Odpowiedz
7
@ dragoness
dnia 13.01.2025, 20:38 · Zgłoś
To miłe, że mieszkańcy zaczynają pisać o komunikacji, która niestety w mieście leży, a w weekendy to już nawet nie [...].
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 13.01.2025, 18:45 · Zgłoś
Za młodu w Jaśle były dwie sygnalizacje świetlne: na Kazimierza Wielkiego i na Mickiewicza, nie było rond, jedyne dwa korki jakie się tworzyły to na Kościuszki przy CH Europa i na 17-go stycznia od strony Pilzna. Dziś tyle nowych rond, sygnalizacji świetlnych i zakorkowane całe miasto.
Odpowiedz
22
@ Joł joł
dnia 13.01.2025, 18:53 · Zgłoś
Tylko ile dawniej było samochodów a ile jest teraz ...
Odpowiedz
2
@ A4
dnia 13.01.2025, 18:57 · Zgłoś
Przez 8 lat dawania 500+ na dzieci Janusze i Grażyny za tą kasę nakupili tysiące gruchotów i są korki.
Odpowiedz
3
@ sss3
dnia 14.01.2025, 12:19 · Zgłoś
To na pewno przez ronda, światła i nowe drogi, no bo przecież ilość samochodów na pewno nie ma tu nic do rzeczy ;)
Odpowiedz
7
@ andrzej lechowski
dnia 13.01.2025, 18:02 · Zgłoś
Może jakiś szkic tego co się panu staroście przyśniło mogłaby redakcja zamieścić. A tak "Bez jaj" gdyby choć jeden decydent poszedł po rozum do inż. Głowy (dosłownie i w przenośni) to zauważyłby że jeżeli już jest most niedawno zbudowany nad rzeką Wisłoką w ciągu ul. Gądki to zrobić zjazd przy skrzyżowanie 28-ki z Ul. Wiejską Brzyście przy moście i wpiąć istniejącą ul. Słoneczną a następnie wspomniany most ul. Chopina ul. Szkolna na Mickiewicza w lewo na Szajnochy na wysokości kładki na Jasiołce (przy figurze) nowy most na Żeromskiego a z Żeromskiego na Rondo Solidarności i żegnajcie koreczki w centrum miasta. Ps. Proszę nie dziękować.
Odpowiedz
0
@ andrzej lechowski
dnia 13.01.2025, 21:00 · Zgłoś
Mała korekta, puki nie ma mostu to ul. Szajnochy do ul. Jagieły a dalej to już wiadomo, tylko znak stopu z Szajnochy przenieś na Jagieły.
Odpowiedz
7
@ Adam
dnia 13.01.2025, 23:20 · Zgłoś
Nie, zwyczajnie zapełnisz kolejne ulice samochodami i zamiast mieć zagracona jedną część miasta dodasz tylko bałaganu w kolejnej. Obwodnica, a nie umożliwianie wjazdu jeszcze większej ilości samochodów do miasta.
Odpowiedz
-1
@ tofik
dnia 13.01.2025, 17:58 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
20
@ Jaślanin
dnia 13.01.2025, 16:46 · Zgłoś
Ciekawa opcja jednak musi być dobrze przemyślana i zrealizowana żeby miała sens. Niestety jeżeli wyjazd z ul. Żeromskiego pozostanie taki jaki jest inwestycja nie ma najmniejszego sensu. W dalszym ciągu szukacie doraźnych pomocy tnąc miasto na kawałki a wystarczyło obrać odpowiedni wariant planowanej obwodnicy przez Gorajowice bo to jedna słuszna opcja i łacznik na rondzie w Żółkowie powinien trafiać w krajówkę na wysokości BP i sprawa załatwiona.
Odpowiedz
8
@ Marian
dnia 13.01.2025, 22:53 · Zgłoś
Po roku starosta ogłosi kolejny genialny pomysł i zrobi światła na Wyjeździe z Żeromskiego, bo nie będzie szansy wyjechać w lewo w kierunku ronda.
Odpowiedz
17
@ poezja
dnia 13.01.2025, 16:25 · Zgłoś
Jasło miasto mostów, Łukasiewicza i wina.
Odpowiedz
0
@ joe
dnia 16.01.2025, 01:36 · Zgłoś
Nie, Łukasiewicza to w Jaśle nie chcieli włodarze (ani lud), dlatego pojechał do Krosno. W Jaśle się tylko chwalą, że miał aptekę w rynku, którą też przez ówczesnych [...] musiał zamknąć!
Nic nie zmienia się tu od lat.
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 13.01.2025, 16:01 · Zgłoś
A możeby tak skończyć to, co się rozgrzebało?
Odpowiedz
9
@ Czapeczka starosty
dnia 13.01.2025, 15:17 · Zgłoś
Adam czekam na złoty most jak w Florencji!
Adam dasz radę a towarzysz Lisowski pomoże ci w budowie!
Odpowiedz
5
@ Tak se dumam
dnia 13.01.2025, 14:47 · Zgłoś
Pomysł z wolnym prawem pasem od ronda Solidarności, rozumiem, że do nowego ronda przy b. zakładzie wulkanizacyjnym z pominięciem tegoż ronda do dobry pomysł i warty podniesienia ręki ZA. Natomiast jak zostanie wyjazd z ulicy Stefana Żeromskiego tak jak jest obecnie, no to czy to coś zmieni ?
Odpowiedz
11
@ Peter
dnia 13.01.2025, 14:44 · Zgłoś
Korki jakie powstają wynikają z małej przepustowości ronda Solidarności. Jeśli zostanie opracowany przemyślany projekt jak zwiekszyć jego przepustowość, choćby budując nad nim wiadukt to znikną korki na Lwowskiej, Kazimierza Wielkiego, Szajnochy.
Dokładanie kolejnych dróg do niewydolnego ronda nie poprawi płynności ruchu
Odpowiedz
-1
@ nie Peter
dnia 14.01.2025, 09:29 · Zgłoś
To nie rondo jest winne tylko kierowcy którzy niestety w większości nie potrafią jeździć po rondach. Są tacy którzy jak tir jest na podzamczu to czekają i nie wjadą od miasta na rondo bo tir jedzie. No niestety tak to wygląda.
Odpowiedz
17
@ obserwator
dnia 13.01.2025, 14:27 · Zgłoś
No i potwierdza się znów taka moja prywatna teoria. Pan starosta wymyśla jakieś mosty, łączniki ale o obwodnicy cisza. Oczywiście temat obwodnicy wypłynie kilka miesięcy przed następnymi wyborami. I taka jeszcze myśl przeciętnego jasielskiego kierowcy, a mianowicie: sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu Metzgera i 3 Maja oraz 3 Maja i Baczyńskiego powinna być że sobą zsynchronizowana, bo w porze porannego i popołudniowego szczytu powstaje jeden wielki korek. No i skrzyżowanie 3 Maja i Wojska Polskiego. Uważam że wykonanie sygnalizacji byłoby tańsze i łatwiejsze niż budowa ronda w tym miejscu. Natomiast problem słynnych "stopów" na ul. Szopena i częstych stłuczek tamże można rozwiązać przez wykonanie na Ujejskiego i Kraszewskiego progów zwalniających. Pozdrawiam jasielskich kierowców.
Odpowiedz
-1
@ Anonim36783
dnia 13.01.2025, 14:26 · Zgłoś
Nie mogę już czytać tych [...]. Wiecznie żle. A siedźcie na [...] w domu i nie będzie korków. Czy każdy musi misie mieć auto.
Odpowiedz
4
@ Wow
dnia 13.01.2025, 16:32 · Zgłoś
Ci najbardziej niezadowoleni i najwięksi krzykacze, to na pewno mieszkańcy Żeromskiego. Teraz to spokojna ślepa ulica, a jak wybudują most, to niestety zwiększy się ruch. Nikt, nie chce mieć "autostradę" pod oknami.
Odpowiedz
4
@ Adam
dnia 13.01.2025, 23:34 · Zgłoś
Bo miasto ma też gwarantować miejsca odpoczynku, ciszę i spokój, który jest bezcenny. Jak ktoś wybiera mieszkanie na spokojnym osiedlu czy w cichym miejscu w domu jednorodzinnym to władze są od tego by to uszanować i rozwiązywać problemy nie kosztem tych ludzi, a budując obwodnicę z dala od zabudowań czy promując inne, mniej uciążliwe sposoby przemieszczania. Moda na budowę przelotówek przez środek miasta odeszła w latach 80 ubiegłego wieku. Nie ma co do tego wracać.
Odpowiedz
0
@ js
dnia 13.01.2025, 14:09 · Zgłoś
Rozumiecie coś z bełkotu pana burmistrza?
Odpowiedz
-1
@ js
dnia 13.01.2025, 14:10 · Zgłoś
Przepraszam pana starosty.
Odpowiedz
0
@ rjs
dnia 13.01.2025, 14:58 · Zgłoś
Freudowska pomyłka?
Akurat jeden i drugi jest ciężki w odbiorze.
Odpowiedz
3
@ [...] etatowa
dnia 13.01.2025, 15:19 · Zgłoś
To nie bełkot
To merytoryczne i konstruktywne wypowiedzi
Prawda panie Kierowniku?
Odpowiedz
12
@ ja
dnia 13.01.2025, 14:08 · Zgłoś
Z ul. Szopena i "głównymi 1-kierunkowymi" Ujejskiego i Kraszewskiego poradzić sobie nie może do tej pory, a tu "taki projekt"!
Odpowiedz
6
@ Ma
dnia 13.01.2025, 14:07 · Zgłoś
Mosty w Jaśle są bardzo potrzebne ale ten będzie do nikąd
Odpowiedz
21
@ Meusz
dnia 13.01.2025, 13:55 · Zgłoś
Przecież nie wybrało go Krosno ani Kołaczyce tylko mądra społeczność aglomeracji Jasło to co od chłopiny chcecie...
Odpowiedz
7
@ dragoness
dnia 13.01.2025, 16:03 · Zgłoś
Wybrała go część Rady Powiatu.
Odpowiedz
2
@ joe
dnia 16.01.2025, 01:40 · Zgłoś
nie, wybrali go kumple z tej samej paki, i to w niejawnym glosowaniu :(
Odpowiedz
28
@ Jj
dnia 13.01.2025, 13:54 · Zgłoś
Mapka by się przydała. To co ma starosta w głowie ciężko sobie wyobrazić
Odpowiedz
2
@ NP
dnia 13.01.2025, 20:27 · Zgłoś
I parking wzdłuż północnej pierzei Rynku.
Nikt nie zauważy jak będzie o 5 metrów węższa kostka na Rynku a 50 samochodów można zaparkować
Odpowiedz
-13
@ Bonson
dnia 13.01.2025, 13:47 · Zgłoś
Brawo Panie starosto - jeden, który w tej krainie robi cokolwiek z sensem.
Starosto!
Przy Tobie trwamy i trwać chcemy!
Odpowiedz
-2
@ Optymista
dnia 13.01.2025, 13:45 · Zgłoś
Starosta ma zamiar budować most pod nową linie kolejową łączącą JASŁO z DĘBICĄ i spełnić stare obietnice .
Odpowiedz
-17
@ Ed
dnia 13.01.2025, 13:43 · Zgłoś
Brawo starosta. Wspaniały pomysł. Jesteś najlepszym starosta Adamie!!!
Odpowiedz
-9
@ Hińczowy
dnia 13.01.2025, 16:41 · Zgłoś
Zgadzam się. Ten facet cały czas coś robi. Człowiek sukcesu.
Odpowiedz
10
@ Xev
dnia 13.01.2025, 13:31 · Zgłoś
I gdzie ma niby wcisnąć ten most między domami ?? Chory pomysł. Zróbmy lepiej most nad rondem kolo biedronki wtedy ruch upłynni. Mam nadzieję, że to nie przejdzie nie dość że korki to jeszcze władowac dodatkowy ruch na osiedle. Będzie cyrk.
Odpowiedz
17
@ lucek
dnia 13.01.2025, 13:15 · Zgłoś
Chore pomysły.Jasło miasto mostów i zakorkowanych ulic.
Odpowiedz
7
@ er
dnia 13.01.2025, 15:35 · Zgłoś
Ale za to każdy most mozna będzie nazwać imieniem jakiegoś świętego albo pisowca.
Odpowiedz
4
@ js
dnia 13.01.2025, 20:16 · Zgłoś
Np. Staśka Zająca, był już jednym a podobno będzie i drugim.
Odpowiedz
8
@ łodyniec
dnia 13.01.2025, 13:12 · Zgłoś
"Starosta jasielski zamierza wybudować nowy ciąg drogowo-mostowy na rzece Jasiołce w centrum Jasła."

Czyli rozumiem że on będzie budował i sam za wszystko zapłaci i ma na wszystko pozwolenia?
Jeśli zacznie w tym roku, to może jego wnuki skończą;-)

Jak można wypuścić taki artykuł ha ha ha.
On to sobie może wybudować [...] na swojej działce jeśli potrafi .
Odpowiedz
-12
@ Hińczowy
dnia 13.01.2025, 13:01 · Zgłoś
Świetny pomysł. Najlepszy starostą ever w Jaśle. Tyle co za niego wybudowani to chyba od czasów Austo Węgier nie zrobiono. No jeszcze okres międzywojenny.
Odpowiedz
7
@ Romek
dnia 13.01.2025, 13:08 · Zgłoś
Te decyzję to podjęte po [...] masakra
Odpowiedz
3
@ Aa
dnia 13.01.2025, 14:12 · Zgłoś
Nie wszyscy są alkoholikami tak jak ty.
Odpowiedz
0
@ Massive cºck
dnia 13.01.2025, 12:55 · Zgłoś
Kolejna kasa wyżucona w błoto
Odpowiedz
3
@ ż
dnia 13.01.2025, 13:36 · Zgłoś
[komentarz niezgodny z regulaminem]
Odpowiedz
24
@ Rufen
dnia 13.01.2025, 12:54 · Zgłoś
Kolejny chory pomysł starosty. Wpuszczać ruch samochodowy w środek osiedla ze ścisłą zabudową bloków. Taki most z Żeromskiego miałby sens ale łączący z ulicą Mickiewicza
Odpowiedz
13
@ łodyniec
dnia 13.01.2025, 13:14 · Zgłoś
Stary ma swoje wizje , nie koniecznie dobre dla ogółu,a raczej dla nikogo, no chyba że posiada działki w tej okolicy i będzie trzeba je wykupić , to wtedy on skorzysta . Bo innego sensu nie widzę.
Odpowiedz
5
@ ;
dnia 13.01.2025, 13:54 · Zgłoś
I Żeromskiego połączy się z ulicą Mickiewicza, tylko przez Szajnochy.
Zwykle jadę z Kazimierza Wielkiego przez Szajnochy na Mickiewicza w kierunku Gamratu i jest w porządku. Tylko, że trzeba się dostać do świateł na moście a to największy problem. Dróg w mieście jest wiele, które przechodzą przez zabudowę bloków i trzeba z tym żyć.
Most przez Wisłokę byłby dużo dłuższy czyli droższy ale może kiedyś jeszcze powstanie.
Odpowiedz
6
@ łodyniec
dnia 13.01.2025, 14:01 · Zgłoś
Ale jadąc od Szajnochy przez rzekę na Żeromskiego, wyladujesz w korku i to ogromnym !
Nie wiem czy byłeś ostatnio na Żeromskiego i próbowałeś wyjechać ... Dramat . Te rozwiązanie nie ma żadnego sensu . To wytwór starczej wyobraźni i nic więcej.
A dodatkowo utrudni ruch w trakcie prac .
Także już życzę wszystkim żeby dążyć do anulowania tego , albo przez długi czas będziecie wracać do domu dłużej przez utrudnienia i zamknięcia obu dróg.
Odpowiedz
3
@ Rufen
dnia 13.01.2025, 14:19 · Zgłoś
Oczywiście że ten usprawniłby ruch tylko w kierunku K.Wielkiego do Mickiewicza. Jechać w przeciwnym kierunku to porażka.

@ ;
Most przez Wisłokę jest sporo droższy ale jest dużo lepszym rozwiązaniem dla kierowców i mieszkańców osiedla Szajnochy
Odpowiedz
1
@ NP
dnia 13.01.2025, 20:30 · Zgłoś
Pewnie rondo tam zmieści
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 14.01.2025, 00:17 · Zgłoś
Ten pomysł nie ma sensu, w związku z ustalonym projektem obwodnicy zachodniej. Jeżeli w ramach tego projektu ma powstać nowy most na Wisłoce obok ul. Krakowskiej, to rozwiązanie odciąży Rondo Solidarności, gdyż powstanie alternatywna trasa do centrum miasta, przez ul. Mickiewicza.

Powiązanie ulic Żeromskiego i Kazimierza Wielkiego, zapewniające sprawność i bezpieczeństwo ruchu, wymagałoby powstania dodatkowego ronda i w ten sposób tylko skomplikowałoby ruch w tym krytycznym miejscu, nie dając praktycznie żadnych korzyści w zakresie usprawnienia komunikacji miejskiej.
Odpowiedz
1
@ komix
dnia 13.01.2025, 12:47 · Zgłoś
Brawo Starosta. Owocna współpraca z Burmistrzem daje Jasłu nadzieje na lepsze jutro.
Odpowiedz
7
@ Zakorkowana Karuzela....
dnia 13.01.2025, 12:44 · Zgłoś
Starosta chce chyba pobić Hamburg. Ilością mostów w Jaśle ...
Odpowiedz
6
@ HSV
dnia 13.01.2025, 13:33 · Zgłoś
Albo co najmniej Wrocław... Obwodnica - brak, nowe łączniki - tak...
Odpowiedz
4
@ js
dnia 13.01.2025, 14:19 · Zgłoś
W proporcji do liczby mieszkańców już dawno wyprzedzilismy Wrocław. Tam na 700 tys. mieszkańców jest 130 mostów, w Jaśle na 20 razy mniej mieszkańców - 15 wliczając kładki na Gądki i przy ul. Szajnochy.
Odpowiedz
9
@ Jan
dnia 13.01.2025, 12:40 · Zgłoś
Boże chroń nas od takich [...] typu Jarema.
Odpowiedz
2
@ Romek
dnia 13.01.2025, 13:00 · Zgłoś
Chyba [...]... będzie jezdzil tym mostem co za aglomeracja jest na Żeromskiego ze aż most za kilka milionów potrzeby? Kładka do wychodzenia z psem wystarczy [...]
Odpowiedz
24
@ Mózgotrzep
dnia 13.01.2025, 12:39 · Zgłoś
Po kiego? To nie usprawni ruchu w mieście . Wyjazd z Żeromskiego na główną w lewą stronę to będzie osiągnięcie w okresie natężonego ruchu. To miało by sens gdyby zbudowano łącznik- bezpośrednie połączenie z 17-go stycznia i rondo przy nim
Odpowiedz
6
@ Mieszkaniec
dnia 13.01.2025, 13:44 · Zgłoś
zrobią rondo... no co się nie da !! to światła i wtedy będzie wszystko ładnie płynnie szło... ups przepraszam rozmarzyłem się
Odpowiedz
3
@ łodyniec
dnia 13.01.2025, 14:09 · Zgłoś
Plan po prostu dla czyjejś korzyści . Kto ma wgląd w mapy niech sprawdzi , kto się wzbogaci , ciekaw jestem. Bo rozwiązanie totalna porażka i bezsens . Kasa wydana na byle co .
Może plany ktoś znajomy będzie robił ...
Różnie to jest z tymi przetargami jeśli w ogóle są.
Np ile to już planów powstało na zaporę Kąty -Myscowa ;-) ktoś kasę wziął i koniec .
Odpowiedz
32
@ Jarema
dnia 13.01.2025, 12:33 · Zgłoś
czemu Bóg nas pokarał tym starostą.

Boze chroń Jasło
Odpowiedz
18
@ Niepiśmienny chłop Kalasanty
dnia 13.01.2025, 13:03 · Zgłoś
Przecież chroni odkąd mu je uroczyście zawierzyliście.
Odpowiedz
0
@ joe
dnia 16.01.2025, 01:41 · Zgłoś
starosta niestety nie jest wybierany w wyborach bezpośrednich. gdyby był, to raz się nabrać rozumiem, ale za drugim razem by nie przeszło...
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.