Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Nowy rozdział w jasielskim szpitalu: zmiana na stanowisku dyrektora

125

Z dniem 30 kwietnia 2025 roku Zarząd Powiatu w Jaśle przyjął rezygnację Pani Beaty Trzop ze stanowiska dyrektora Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Funkcję dyrektora placówki pełniła od 19 marca 2021 r.

__________ Fot. Powiat Jasło

Od 1 maja 2025 roku obowiązki dyrektora przejmie Jacek Czyżowicz – wieloletni pracownik szpitala, związany z jednostką od 1995 roku. Swoją karierę rozpoczął jako specjalista ds. analiz, a już po trzech latach awansował na stanowisko starszego specjalisty. Kolejne etapy jego zawodowej drogi to funkcja zastępcy głównego księgowego, a następnie – w ostatnim roku – głównego księgowego szpitala. W tej roli odpowiadał za całościowy nadzór nad polityką finansową placówki, zdobywając cenne doświadczenie w zarządzaniu instytucją publiczną w sektorze ochrony zdrowia.

Powierzenie obowiązków nowemu dyrektorowi ma charakter tymczasowy – będzie je pełnił do czasu rozstrzygnięcia postępowania konkursowego, które wyłoni osobę na stanowisko dyrektora Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.

Red.

Reklama

Komentarze: 124

Dodaj komentarz Widok:
0
@ ListoNoż
dnia 08.05.2025, 07:02 · Zgłoś
[komentarz niezgodny z regulaminem]
Odpowiedz
1
@ Piotr
dnia 04.05.2025, 16:17 · Zgłoś
Wywalić pawlusia i mniej administracji z folusza że stanowisko miejsce znalazło się w Jaśle w szpitalu i tak pan pawlus kręci stołkami dla swoich
Odpowiedz
4
@ XD
dnia 04.05.2025, 10:54 · Zgłoś
90 milionów zadłużenia podwyżki dla doktorów a na koniec dymisja
Odpowiedz
4
@ Kornelia
dnia 03.05.2025, 13:04 · Zgłoś
to co tutaj się dzieje przechodzi ludzkie pojęcie !!!
Odpowiedz
-1
@ Zorientowany...
dnia 03.05.2025, 00:12 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ pisz a nie owijaj
dnia 03.05.2025, 12:01 · Zgłoś
co ma [...] do wiatraka?
Odpowiedz
0
@ Wiesiek
dnia 02.05.2025, 18:14 · Zgłoś
[komentarz niezgodny z regulaminem]
Odpowiedz
-3
@ Pacjent
dnia 01.05.2025, 20:32 · Zgłoś
Szkoda ze naczelnym dyrektirem nie zostal dotyczczasowy zastepca do spraw lecznictwa.
Kompetentny.zdecydowany j przyjazny pacjentom i personelowi.do tego dobry administrator
Odpowiedz
4
@ :)
dnia 01.05.2025, 22:04 · Zgłoś
Chyba żartujesz
Odpowiedz
9
@ Konik Polski
dnia 02.05.2025, 08:02 · Zgłoś
dyrektorzy jasielskiego szpitala - wybrane przypadki: przestepca skazany za lapowki, pielegniarka mba, przyjaciółka radnego, osoba zaczynajaca od placowego, trudno się dziwić wynikowi finansowemu... główny zarządca? w ameryce kosil trawniki w jasle naczelny zarządcą. grubo wybieracie sobie w tym jasle )
Odpowiedz
3
@ anonim54128
dnia 01.05.2025, 17:06 · Zgłoś
Nie trzeba było długo czekać, żeby się potwierdziły przewidywania ludzi, którzy potrafią łączyć kropki:

https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/26-latek-zaatakowal-pielegniarke-w-pruszkowie-uslyszal-zarzuty/4qjl4pt?utm_source=livebar&utm_campaign=newsy_sg
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 01.05.2025, 17:46 · Zgłoś
I cóż wyszło z łączenia kropek? Że w pierwszym przypadku gość z zaburzeniami psychicznymi pracował w SW, a w drugim padło na naćpanego Ukraińca?
Odpowiedz
1
@ Pani dragoness...
dnia 01.05.2025, 18:31 · Zgłoś
Juz sie zaczyna ...juz robia z mordercy [...] i trafi do szpitala na dwa miesiace po czym wyjdzie na wolnosc .a lekarz w grobie i juz nic tego nid zmieni.to nie [...] tylko wyrachowany morderca .dozywocie albo stryczek.prosze nie pusac o zaburzrnuach psychicznych pk [...] Pani w twarz zamordowanemu
Odpowiedz
0
@ Adam
dnia 01.05.2025, 20:11 · Zgłoś
I to tlumaczy to co zrobili? I pewnie wg Pani
powinni uniknac kary... czy tak?
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 01.05.2025, 21:00 · Zgłoś
Panie Adamie, czy ja coś takiego napisałam?
Poza tym, jeśli ktoś twierdzi, że lekarz podczas operacji wstrzyknął mu białaczkę, to chyba normalny nie jest, co?
Odpowiedz
0
@ Pani dragoness..
dnia 01.05.2025, 21:26 · Zgłoś
To dorabianie legendy.tak twierdzili tylko jego rodzice.bo co innego mieli powiedziec?
Trza synka ratowac ..nie? Trza zrobic z niego [...] to nic mu nie zrobia.. Wczesniej od lekarza zadal 20 tys odszkodowania wiec wiedzial co mowi .tk nie [...] prosze pani.tk wyrachowany msciwy morderca
Odpowiedz
-1
@ js
dnia 03.05.2025, 10:22 · Zgłoś
Jedno nie wyklucza drugiego. Typowy foliarz co się naoglądał głupot w internecie. Nie tylko jego rodzice to twierdzili. Skoro liczył na odszkodowanie to musiał wierzyć w te idiotyzmy. Swoją drogą skoro żądał "tylko" 20 tys. za narażenie go na śmiertelną chorobę to musiał być skończonym [...].
Odpowiedz
-2
@ Mieszkaniec jasła
dnia 01.05.2025, 16:01 · Zgłoś
Najgorszy szpital w okolicy masakra !!!.
Odpowiedz
7
@ Piaskowiec
dnia 01.05.2025, 14:57 · Zgłoś
Po co tyle szumu? Strasznie sie podniecacie tym szpitalem.ciagle narzekacie i macie pretensje do wszystkich.moze jak zamkna szpital to wam ulzy?na poczatek zamiast wewnetrznego.geriatrii i diabetologii zrobic jeden oddzial wewnetrzny...co za oszczednosci ! Zamiast trzech ordynatorow trzech oddzialowych i sekretarek jeden kierownik i oddzialowa.nie bedzie przepychanek z pacjentami.itd
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 01.05.2025, 17:03 · Zgłoś
Wewnętrzny już jest połączony z kardiologią, proszę pana.
Odpowiedz
3
@ Pani dragoness
dnia 01.05.2025, 18:35 · Zgłoś
Nie ma polaczonego wewnetrznego z kardiologia .bo kardiologii nigdy nie bylo.oddz wewn tak sie do niedawna nazywal.(oddzial chorob wewnetrznych i kardiologii)pewnie dlatego ze robili ekg.
Gdyby Pani czesciej bywala w szpitalu pewnie by o tym wiedziala.prosze pani
Odpowiedz
4
@ Kika
dnia 03.05.2025, 09:27 · Zgłoś
Jaka kardiologia gdy pacjent ma problem trafia do Krosna albo Tarnowa.
Odpowiedz
1
@ anonim54128
dnia 01.05.2025, 14:39 · Zgłoś
Czas odzyskać Polskę zaczynając od szczebla lokalnego!

https://www.youtube.com/watch?v=KXVwbgVZxgw
Odpowiedz
-1
@ bazalt
dnia 01.05.2025, 15:10 · Zgłoś
[komentarz niezgodny z regulaminem]
Odpowiedz
2
@ Ja
dnia 01.05.2025, 14:16 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-7
@ mieszkaniec
dnia 01.05.2025, 10:58 · Zgłoś
Jakie to polskie wylac wiadro pomyj tak na sam poczatek. Moze warto dac szanse i czas na zmiany. To co sie widzi jest wazniejsze od tego co sie mowi i pisze a to co sie robi jest wazniejsze od tego co sie widzi. Prosze sie dzielnie trzymac Panie Jacku, sytuacja, ktora Pan zastal nie jest do pozazdroszczenia ale zycze duzo sily aby sprobowac cos zmienic w chorym systemie.
Odpowiedz
1
@ jaslanin
dnia 01.05.2025, 10:49 · Zgłoś
Jacku, gratulacje, wiem ze sie nanadajesz na to stanowisko i spokojnie podolaz wyzwaniom. Duzo spokoju i odwagi.
Odpowiedz
2
@ Burbon
dnia 06.05.2025, 23:24 · Zgłoś
Czy czasem dyrektor i główny księgowy nie są odpowiedzialni za finanse szpitala? Dla tego Pana ten awans, to nagroda za dołowanie przez lata szpitala?
Odpowiedz
13
@ [...]
dnia 01.05.2025, 09:56 · Zgłoś
Tak jest jak tu wszyscy piszą dokładnie szpital podlega pod powiat pod starostę Pawlusia I radnych powiatowych rządzili tyle lat chodzi mi o PIS I mając do tego Europosła posłankę senatorkę i nie dali rady oddłużyć szpitala jeśli ktoś narobił długów to powinien odpowiedzieć za to a tu jak zwykle wszystko pod dywan dlaczego radni powiatowi nie zabierają głosu przecież wszyscy wiedzieli i wiedzą co się w szpitalu dzieje i działo ile lekarze pobierają na wypłaty pielęgniarki to samo lekarz przyjmuje prywatnie a później do szpitala na 3 dni i zrobi mu wszystkie badania na sprzęcie szpitalnym
Odpowiedz
4
@ Ciekawy
dnia 01.05.2025, 09:44 · Zgłoś
To wina Tuska że jest tyle długu ? Czy tych co rządzili ? Ten pan z tym nie miał nic wspólnego i w nagrodę awans ???
Odpowiedz
21
@ wreszcie
dnia 01.05.2025, 09:27 · Zgłoś
Do konkursu powinni zostać dopuszczeni wyłącznie kandydaci z doskonałym przygotowaniem zawodowym i sprawdzeni - posiadający niekwestionowane osiągnięcia w pracy zawodowej w zarządzaniu szpitalem. Znajomkowie, dobre chłopy czy kolesie - na to miejsca nie ma.
Odpowiedz
0
@ Fan
dnia 02.05.2025, 14:52 · Zgłoś
Masz racje "wreszcie" tylko kto sie wtedy zglosi...?
Odpowiedz
36
@ Ekonomista
dnia 01.05.2025, 07:41 · Zgłoś
Dlaczego nadal nie jest zlecony zewnętrzny audyt? Boicie się, nie ładnie...
Odpowiedz
19
@ Mieszkaniec 111
dnia 01.05.2025, 07:04 · Zgłoś
Prawda jest taka że długów narobiła dyrekcja a kwestie finansowe nadzorował właśnie pan który został teraz PO dyrektora. Nie można tak robić że dalej te same osoby prowadzą szpital.. Pan burbelka jakoś radził owszem był dług ale nie taki.. jeśli Pan Pawlus jest człowiekiem któremu zależy na uzdrowieniu szpitala to wprowadzić powinien nadzór zewnętrzny wyłonić nowego dyrektora . Ale jemu nie zależy i pamiętajcie o wyborach jak będzie startował bo nie robi nic że by było lepiej tylko zmiany na papierku. Szpital ubiegał się o pienaidze z misteerstwa zdrowia i w środę była odp negatywna a w czwartek odwołanie.. wszystko składa w jedną całość grunt się pali pod nogami.. nie wiecie państwo co się dzieje w szpitalu od środka po znajomościach i prywatnych wizytach lekarze kierują na odzialy swoich pacjentów takich miast jak Mielec Dębica Jarosław a króluje Strzyżów bo lekarze sobie prywatnie kręcą lody później wysyłają karetki po tych pacjentów i na fundusz leczą a prywatnie za leczenie biorą i szpital to wie wszyscy to wiedzą ale kilku lekarza to wolno ... czemu tego nikt nie nadzrowuje tylko toleruje ... nie będzie lepiej będzie gorzej bo kasa na operacje itp idzie bokiem bo prywatny pacjent z poza jasła jest ważniejszy bo byl na kilku prywatnych wizytach.. nowa władza musi być dać kogoś molddgo z oddziałów nawet pielęgniarki do zarządu młode które będą chciały się wykazać dyrektora z jajem i wicie dyrektora też np z poza regionu ze by uzdrawiał a nie pytał starostę czy może. Przecież teraz pani była dyrektor każda decyzję konsultować z starostą czy może ja podjąć.. była dyrektor a rządził Pan Pawlus i będzie tak nadal...
Odpowiedz
9
@ Leki
dnia 01.05.2025, 12:25 · Zgłoś
To prawda - lekarze odwalają prywaty wystarczy zobaczyć na SOR. Poza tym rozumiem, że jest remont , ale jak to wygląda , że ludzie badani są przy tej ladzie - gdzie tajemnica medyczna, gdzie rodo??? Na sali obserwacyjnej łóżka dostawiane aż na korytarz. To jest przecież chore. Pielęgniarki mające tam na codzien 5 łóżek nagle mają 15. 100 % więcej dlatego jak każdy z nas ma być normalnie zaopiekowany, przecież te dziewczyny nie są w stanie normalnie się wyrabiać ??? Była już na szczęście pani dyrektor, jej podwładne czyli pielęgniarka naczelna widzą , wiedzą i nie robią nic
Odpowiedz
0
@ Leki?
dnia 01.05.2025, 14:44 · Zgłoś
Szczekac kazdy moze.jak jestes taki madry to zorganizuj remont SORu tak aby byly zachowane wszystkie wypisane przez ciebie prawidlowosci.Co do prywaty na SORrze radze porozmawiac o tym z kierownikiem a jeszcze lepiej z zastepca.na pewno ci wytlumacza
Odpowiedz
1
@ Leki
dnia 02.05.2025, 17:01 · Zgłoś
Ale przed remontem byłi cały czas to samo. Biorą wywiad , a za tobą leżą [...] na łóżkach i komentują każde Twoje słowo. Zero powtarzam zero zachowania tajemnicy medycznej i rodo
Odpowiedz
-1
@ Leki?
dnia 03.05.2025, 16:24 · Zgłoś
No wlasnie o tym.pisalem zorganizuj dla kazdego na SORze dzwiekoszczelna izolatke bedziesz mial tajemnice medyczna i rodo
Odpowiedz
32
@ Poinformowany
dnia 30.04.2025, 23:20 · Zgłoś
Do tak tragicznej sytuacji jasielskiego szpitala doprowadziła była dyr [...] i Jacek Czyżowicz. To właśnie te dwie osoby to powinny być zwolnione !!!
Odpowiedz
1
@ nie te czasy
dnia 01.05.2025, 09:29 · Zgłoś
Samouków w szpitalu jasielskim nie trzeba. Dopilnujmy, aby tak się nie stało.
Odpowiedz
0
@ Anonim37226
dnia 01.05.2025, 14:37 · Zgłoś
Nie można tak w jednej chwili wszystkich pozwalniać bo jednak ktoś musi zarządzać taką placówką jaką jest szpital. Nie można szpitala zamknąć na chwile i zrobić porządek. Nowy Pan Dyrektor to jest chyba p.o. czyli pełniący obowiązki do czasu wyłonienia dyrektora w konkursie. Skoro księgowy został dyrektorem to z kolei Jego obowiązki też ktoś musi przejąć. Szpital nie może stanąć. Nawet jakby przyszedł nowy dyrektor czy księgowy to też chwilę zejdzie zanim ze wszystkim się zapozna. Łatwe to wszystko wydaje się tylko patrząc z boku. Oczywiście też uważam, że coś jest nie tak, że Gorlice czy Krosno lepiej funkcjonuja jak ludzie piszą a u nas kicha.
Odpowiedz
1
@ coś jest źle
dnia 03.05.2025, 12:14 · Zgłoś
Obecny "p.o." czyli były główny księgowy i była dyr jedno wiedzieli i razem pieniądze wydawali, doprowadzając szpital na skraj przepaści. Jakim cudem powierzono obowiązki "p.o." temu komuś?
Odpowiedz
4
@ Starzec
dnia 30.04.2025, 23:01 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
8
@ Zgroza
dnia 30.04.2025, 23:14 · Zgłoś
Ta sytuacja tylko potwierdza, że PiS to mafia. Tam nie ma miejsca na uczciwość, przestrzeganie prawa, kompetencje, wiedzę. Ma być SWÓJ - choćby z kartoteką albo zamtuzem a- jak kandydat.
Odpowiedz
18
@ Rtgihha
dnia 30.04.2025, 22:43 · Zgłoś
Czopowa powinni sprawdzić abw jak taki tłumami zrobił mba w pół roku i odpowiadać karnie i majątkowo za te dlugi
Odpowiedz
21
@ Grzesiek
dnia 30.04.2025, 22:42 · Zgłoś
Przecież zastępca jest, to po co powolywać p.o. ? Wygląda że Pani Zastępca jest od brania kasy i nic więcej.
Odpowiedz
31
@ Hejka
dnia 30.04.2025, 22:10 · Zgłoś
Stanowisko objął będąc wcześniej odpowiedzialny za finanse szpitala, aha ha ha ha :))
Odpowiedz
33
@ Anonim57591
dnia 30.04.2025, 22:33 · Zgłoś
Ale jaja ,to chyba nie 1-y kwietnia ?
Odpowiedz
19
@ rjs
dnia 30.04.2025, 23:01 · Zgłoś
Tak, odpowiedzialny za stan finansów zadłużonego szpitala, został dyrektorem. Ma doświadczenie jak... zadłużać. Czy ma inne doświadczenie nie wiadomo.
Odpowiedz
0
@ Ja
dnia 01.05.2025, 14:20 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
19
@ Koment
dnia 30.04.2025, 22:10 · Zgłoś
Ten pan na stanowisku nawet p.o. dyrektora to chyba jakiś żart.
Gdyby nie pisało "czarno na białym" to bym nie uwierzył.
Odpowiedz
16
@ Piaskowiec
dnia 30.04.2025, 21:48 · Zgłoś
Od mieszania lyzka herbata slodsza nie bedzie
Odpowiedz
29
@ Jasielski
dnia 30.04.2025, 21:00 · Zgłoś
jasło w ruinie ...

a co robi europoseł ? i [...] ?
Odpowiedz
9
@ jan
dnia 30.04.2025, 20:34 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
2
@ Yyy
dnia 30.04.2025, 21:16 · Zgłoś
Tak to on.
Odpowiedz
0
@ Yy
dnia 30.04.2025, 21:25 · Zgłoś
Ale.on wtedy był nauczycielem
Odpowiedz
31
@ wyborca majowy
dnia 30.04.2025, 20:18 · Zgłoś
Natentychmiast zrobić audyt. Zamrozić podwyżki do czasu spłacenia długu !
Odpowiedz
13
@ pis
dnia 30.04.2025, 19:53 · Zgłoś
Dyrektorem mianować Tadeusza G'''sza Da radę
Odpowiedz
8
@ Anonim78749
dnia 30.04.2025, 22:36 · Zgłoś
Puku ,puku ,stuk ,stuk ,każdy tylko nie on
Odpowiedz
0
@ Anonim40891
dnia 01.05.2025, 14:40 · Zgłoś
Da radę, chyba całkiem zwinąć szpital.
Odpowiedz
34
@ Kika
dnia 30.04.2025, 19:39 · Zgłoś
Instytucje zwana szpitalem specjalistycznym toczy gangrena a pacjent dostaje przy okazji rykoszetem
Odpowiedz
62
@ Medyk
dnia 30.04.2025, 19:25 · Zgłoś
Zaraz , zaraz !!!
Co znaczy rezygnację???
Jak się narobiło długów to trzeba chyba za to odpowiedzieć??
Przecież musimy to spłacać z naszych pieniędzy teraz, a [...] mówi po prostu pa pa ?? Zadanych konsekwencji??
Ta instytucja nigdy nie wyjdzie na prostą, jesli nie będziemy rozliczać zarządu z jego pracy!!!
Proponuje następcy zacząć od powiększenia armii administracyjno-ekonomicznej a ograniczeniu świadczeń medycznych, tak jak to poprzednicy praktykowali.
Chyba nowy tymczasowy dyrektor nie chce odbiegać od dotychczasowych standardów??
Odpowiedz
63
@ jks
dnia 30.04.2025, 19:31 · Zgłoś
to może czas rozliczyć też Pawlusia,on Ją powołał w miejsce M.Burbelki który zostawił szpital tylko z długiem 3mln. zł.,a ona powiększyła go do 96 mln. w 4 lata.Szpital podlega pod starostwo ,a starostą jest Pawluś
Odpowiedz
34
@ Prawda
dnia 30.04.2025, 21:28 · Zgłoś
Prawda. Starosta, powiat i upychani na dyrektorskich stołkach pisowcy są odpowiedzialni za ten opłakany stan szpitalu!

Zatrważające jest jednak to że trwało to tyle lat! To wy jesteście winni na czele ze Starostą!
Odpowiedz
28
@ Anonim3915
dnia 30.04.2025, 21:42 · Zgłoś
mam takie pytanie... kto i na jaką kwotę podpisał umowe na wykonanie "deszczowego ogrodu" przy szpitalu
Odpowiedz
24
@ Medyk
dnia 30.04.2025, 21:46 · Zgłoś
@ jks
Nikt Pani Dyrektor na siłę tam nie wsadził, ani nie trzymał przez te lata, więc trzeba teraz odpowiedzieć na kilka pytań...
Jeśli nie zostaną wyciągnięte żadne konsekwencję z powstałej sytuacji, to wszyscy następni będą robić dokładnie to samo, aż doprowadzą do zamknięcia tej placówki, a my będziemy dlugie jeszcze lata spłacać te dlugi.
W końcu ktoś musi być odpowiedzialny za to co robi...
Odpowiedz
23
@ romi
dnia 30.04.2025, 21:51 · Zgłoś
Jeżeli narobiło się długów , to należy się odpowiadać a nie uciekać trzeba było pilnować szpitala a nie składać wiązanki pod każdą tablicą w mieście
Odpowiedz
5
@ bazalt
dnia 30.04.2025, 21:57 · Zgłoś
"Wartość projektu, realizowanego przez Powiat Jasielski, to 4 082 450 zł, przy dofinansowaniu z Programu Interreg Polska – Słowacja 2021 -2027 w wysokości 3 265 960 zł. Wkład własny powiatu wynosi 816 490 zł." Cytat z artykułu sprzed pół roku. Rzetelne i prawdziwe informacje - jeśli nie są objęte jakąś klauzulą - są banalnie proste do odszukania.
Zatem kwota którą powiat dokłada do inwestycji, dla funkcjonowania szpitala jest bez znaczenia. Program Interreg Polska – Słowacja jest dofinansowany z Programu Interreg Polska – Słowacja. A żeby było ci jaśniej - to albo deszczowy park przy szpitalu, albo nic. Proste?
Odpowiedz
1
@ Anonim9121
dnia 01.05.2025, 14:43 · Zgłoś
A co ma [...] do wiatraka ??? poza tym jakbyś był bystry to byś sobie znalazł w necie. No ale to trzeba cos mieć w głowie a nie tylko sieczkę ;-)
Odpowiedz
1
@ Anonim17089
dnia 01.05.2025, 14:47 · Zgłoś
Bardzo dobrze napisane !!! Najgorzej jak piszą niby "znawcy" głupoty zamiast sprawdzić co i jak. Bo im się wydaje, że zawsze można zbroic cos zamiast czegoś. Tak nie jest bo dofinansowania są na konkretne cele.
Odpowiedz
-1
@ Fan
dnia 02.05.2025, 13:01 · Zgłoś
Ppdobno kasa na deszczowy ogrod jest z celowych funduszy unijnych.nie mozna jej wykorzystac na ratowanie szpitala. A szkoda
Pozdrawiam
Glosujmy na Trzaskowskiego moze cos sie zmieni na lepsze
Odpowiedz
-18
@ Liv
dnia 30.04.2025, 19:23 · Zgłoś
Lekarz powinien godnie zarabiać na etacie 40 h tygodniowo tak jak w Niemczech specjalista 10 000 € zabroniona jest dodatkowa praca która obciąża lekarza kolejki do lekarzy specjalistów powinny być rygorystycznie przestrzegane i nie więcej pacjentów jak trzech na 1 h w poradniach .lekarze powinni szeroko licznie otwierać gabinety prywatne i pobierać 400 do 500 zł za specjalistyczną wizytę lekarz zabiegowiec za procedurę Chirurgiczna powinien dodatkowo dostawać Bonus adekwatny do trudności operacji i odpowiedzialności . lekarze powinni być zrzeszeni I utworzyć system obrony prawnej przed pomówieniami ale również ponosić odpowiedzialność za nieumyślny błąd lekarski -Wypłacając zadośćuczynienie finansowe ze systemu zawartych ubezpieczeń. Skończyć z odpowiedzialnością karną za błąd nieumyślny w przypadku leczenia pacjenta ponieważ w wielu wypadkach przebieg choroby jest niemożliwy do przewidzenia. lekarz nie powinien mu w jakikolwiek sposób być utożsamiany z kondycję finansową opieki zdrowotnej nakładami na leczenie a jedynie skoncentrować się na leczeniu I pomnażaniu dobrobytu ponieważ za ciężkie lata studiów specjalizacji ij odpowiedzialność jak w żadnym innym Zawodzie to mu się należy.
Odpowiedz
0
@ xyz
dnia 05.05.2025, 11:05 · Zgłoś
Dokładnie tak!
Odpowiedz
0
@ Lekasz
dnia 08.05.2025, 06:46 · Zgłoś
Dokładnie, tak !!!
Mechanik takiego lekarza nie powinien odpowiadać za naprawę jego auta, szewc za naprawę jego butów, piekarz za wypiek chleba, fryzjer za przycięcie włosów, kucharz za ugotowany obiad itp itd. Czas skończyć te idiotyzmy z odpowiedzialnością zawodową. Lekarz powinien pachnieć, ładnie wyglądać i dobrze zarabiać !!!
Odpowiedz
29
@ J.
dnia 30.04.2025, 19:12 · Zgłoś
Hmm, to chyba przede wszystkim główny księgowy odpowiada za finanse, a szpital w takich długach??. A tu proszę, awans na p.o. dyrektora
Odpowiedz
5
@ bona
dnia 30.04.2025, 20:51 · Zgłoś
Dokładnie !
Odpowiedz
14
@ romi
dnia 30.04.2025, 22:32 · Zgłoś
dokładnie tak to główny księgowy podpisuje faktury do wypłaty i czuwa nad finansami , a jak mamy taki dług to nie informował , to się nie stało w ciągu miesiąca
Odpowiedz
4
@ Anonim90317
dnia 01.05.2025, 14:52 · Zgłoś
śmiem wątpić czy akurat księgowy miał na cokolwiek wpływ raczej bardziej dyrekcja a chyba jest dyrektor od spraw finansowych. Poza tym to dla Niego raczej trudno nazwać awansem. Nie wiem kto chciałby być mianowany kapitanek statku, który tonie.
Odpowiedz
19
@ Kaśka
dnia 30.04.2025, 18:49 · Zgłoś
Jedna zarobiła doprowadzając szpital do ruiny, a teraz będzie kolejny przy ratowaniu"[...]"
Odpowiedz
3
@ Anonim44997
dnia 01.05.2025, 06:00 · Zgłoś
Ale zaraz będzie rezygnował a sowita odprawa będzie się należeć.
Odpowiedz
7
@ Pytam
dnia 01.05.2025, 07:04 · Zgłoś
Kiedy władze powiatowe podadzą się do dymisji ?
Odpowiedz
50
@ On
dnia 30.04.2025, 18:16 · Zgłoś
W pierwszej kolejności powinien wylecieć starosta który niszczy nasz powiat. Za jego rządów wszystko niszczeje i upada. Gość powinien dawno siedzieć na emeryturze i bawić wnuki. Po co jest ładowanie kasy w jakiś [...] ogród deszczowy gdy szpital ma same długo. Lepiej te pieniądze dac na spłatę. A co tyczy się samego szpitala to brak słów. Rządzi tam kolesiostwo i nic więcej . Lekarze nie są dla pacjentów tylko pacjenci dla lekarza a pielęgniarki zachowują się jak by za kare tam pracowały. Na badania kolejki tak długie że raczej chory człowiek ciężko może na nie się doczekać i musi szukać pomocy gdzie indziej. Więcej zmiana dyrektora nic tu nie zdziała jeśli będzie dalej jak jest.
Odpowiedz
-26
@ kadi
dnia 30.04.2025, 17:54 · Zgłoś
Za PO masakryczny czas, pacjent do szpitala ...przychodzi z nożem !!!
Odpowiedz
-5
@ Anonim91076
dnia 30.04.2025, 17:57 · Zgłoś
Trasa...za PiS ćwierć miliona chce przyjść do lekarza, a nie może i znika z planszy. Już zapomniałeś 2020-22?
Odpowiedz
-2
@ 2.6 bilionów [...]
dnia 30.04.2025, 19:10 · Zgłoś
A [...] zabijają Polskie dzieci zastrzykiem w serce..
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 01.05.2025, 07:11 · Zgłoś
Poczyta o co chodziło z tym przerwaniem ciąży, w jakim stanie był [...] i na co był chory. Dla was nie ma znaczenia, że rodziło by się w ogromnym bólu łamiąc sobie wszystkie kości, ze umarloby po porodzie. Dla was najważniejsze jest wasze dobre samopoczucie a drugi człowiek już nie ma znaczenia. Matka była oszukiwana przez lekarzy, wysłana przymusowo na leczenie psychiatryczne, bo jakiś [...] [...] prowadził jej ciażę
Odpowiedz
40
@ Braun moim Prezydentem
dnia 30.04.2025, 17:45 · Zgłoś
Zmiana dyrektora bez zmiany systemu będzie tak samo efektywna jak czerpanie wody sitem.
Odpowiedz
29
@ BeBe
dnia 30.04.2025, 17:18 · Zgłoś
Zatrudnić dyr Świerza z Gorlic, on by zaradził
Odpowiedz
15
@ Anonim91076
dnia 30.04.2025, 16:44 · Zgłoś
Zacząłbym od rozliczeń, żeby następcy wiedzieli, że na dobre skończyły się nieodpowiedzialne harce w tej stajni Augiasza. To tak na chwilę, bo czas najwyższy na prywatyzację, a zatem większą konkurencję oraz bon zdrowotny, by ludzie sami decydowali, czy chcą się widzieć z rzeźnikiem, czy przyzwoitym lekarzem po konkurencyjnej cenie.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 30.04.2025, 17:20 · Zgłoś
Ten bon zdrowotny w wysokości 4 tysiące rocznie? To chyba dla zdrowych.
Odpowiedz
6
@ Raus
dnia 30.04.2025, 17:46 · Zgłoś
Nikt cie nie pyta o zdanie Hanka
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 30.04.2025, 20:37 · Zgłoś
Zabolało, co brunatny [...]? To nam proponuje p. Mentzen.
Odpowiedz
6
@ dragoness
dnia 30.04.2025, 22:00 · Zgłoś
Ne chcesz usłyszeć prawdy? Taki bon proponuje p. Mentzen. Poczytałeś Reymonta?
Odpowiedz
0
@ js
dnia 03.05.2025, 10:25 · Zgłoś
Albo "Antka" Prusa, do leczenia [...] przyda się jak znalazł.
Odpowiedz
23
@ bazalt
dnia 30.04.2025, 16:13 · Zgłoś
Zaprosić i zatrudnić wyłącznie na etatach (broń Boże kontraktów) lekarzy z Ukrainy. Oczywiście są tacy których to by zbulwersowało - ale co by nie gadać - są dobrzy. Z obecnymi kontraktowymi zweryfikować umowy (podobno są tacy którzy zgarniają 400 zł za godzinę). Ten szpital jest do uratowania, o ile w końcu szefostwo grzmotnie pięścią w stół, a drugą ręką wskaże drzwi wyjściowe. Remont zawsze rozpoczyna się od wywalenia zbędnych rzeczy, a nie na upychaniu ich po kątach.
(chciałbym znać listę lekarzy szpitalnych, z podziałem na etatowych i kontraktowych. Bez ujawniania zarobków, bo tego łatwo byłoby się domyśleć)
Odpowiedz
20
@ Piaskowiec
dnia 30.04.2025, 16:37 · Zgłoś
Slusznie wywalic zbednych lekarze.na szczescie wielu z nich juz samo odeszlo.co do kontraktow .slusznie ale wielu jest jest juz na emeryturza a sa na kontraktach.bo czego nie?
Wyrzucic emerytow kontraktowych.zostawic etatowcow i ukraincow?
To uratuje szpital i przy okazji ciebie
Odpowiedz
1
@ Anonim91076
dnia 30.04.2025, 16:37 · Zgłoś
Dobrzy są?! Bo ty tak mówisz? Albo celowo kłamiesz albo nie masz pojęcia jak się rekrutuje rzekomych dobrych lekarzy z tego skorumpowanego państwa. W ramach celowej akcji przesiedleńczej są tu instalowani, o zgrozo, ludzie bez dyplomów bądź nie są one weryfikowane, bez znajomości języka polskiego, pchani żywcem na siłę. Efekty już są, tylko czekać na więcej. Skandale, rzecz jasna, przemilczane przez główny ściek. Takie rady to sobie możesz dawać w ramach własnego otoczenia.

Wyczyny polskiej służby zdrowia zaczynają ocierać się o masę krytyczną i mamy tego efekt wczoraj w Krakowie. I tak się dziwię, że ludzie tyle wytrzymali zwłaszcza podczas [...]. Zdesperowanych, lekceważonych, traktowanych jak śmieci pacjentów w desperacji będzie tylko przybywać. Oczywiście, [...] i skundlone łże-media próbują winę przekierować na pacjentów i interwencję Brauna, a prawda jest taka, że nie ma dymu bez ognia. Każdy, kto ma kontakt z lekarzami, wie czym to pachnie. I, żeby była jasność, nie dotyczy to wszystkich i fi uczciwi się nie obrażą, ale upadek morallno-etyczny tego zawodu jest widoczny gołym okiem. Dopóki lekarze się nie otrząsną się z letargu bycia biznesmenami, a nie przede wszystkim lekarzami w służbie, to będzie coraz gorzej. A jak dojadą "inżynierowie", to zabawa rozpocznie się na dobre, bo oni nie słyną z tak anielskiej cierpliwości jak europejskie [...] po wieloletnim przeprogramowaniu telewizorem. Obym się mylił...
Odpowiedz
-9
@ dragoness
dnia 30.04.2025, 16:42 · Zgłoś
Co za bzdury opowiadasz. Nikt nie zatrudni lekarza bez nostryfikaowanego dyplomu. Czyżbyś sugerował, że lekarz zginął ze swojej winy? Posuwasz się za daleko.
Odpowiedz
36
@ Wiola
dnia 30.04.2025, 16:53 · Zgłoś
Ten szpital to jedna wielka pomyłka! A lekarze z oddziału wewnętrznego mam wrażenie ze myślą, ze są na oddziale paliatywnym. ! Poza tym wzięłam wyniki swojego ojca do innego lekarza to zapytał sie gdzie jakieś badania kontrastowe są porobione ? Tylko kręcił glowa. Na szacunek zasluguje oddział neonatologiczny (wspaniali Neonatolodzy i panie pielegniarki) i położniczy (jak poprzednio), (może i też ginekologia , ale niech sie ktoś wypowie) ale jeden pion nie udźwignie całej korporacji. A doświadczenie ze szpitalem mam juz bardzo długi czas i gdzie sie nie pojedzie to wszyscy się śmieją- ostatnio lekarz profesor, zadał mi pytanie - skąd opór jasielskiego szpitala jeśli chodzi o konsultacje z innymi szpitalami... Zna nas cała Polska.
Odpowiedz
12
@ Wilk z wol strit
dnia 30.04.2025, 16:55 · Zgłoś
Zatrudnic tylko tych z podpisana klauzua sumienia, wymodla poprawe
Odpowiedz
0
@ Anonim91076
dnia 30.04.2025, 16:59 · Zgłoś
Nie próbuj mnie tu, cwaniaro, wrzucać na lewe sanki i szyć tym samym wersję, że rzekomo popieram mordowanie lekarzy. Mordercę trzeba skazać (Gizelę Jagielską, wg twojej spaczonej osobowości - bohaterkę, a wg mnie morderczynię również), ale leczyć należy przyczyny, a nie skutki. Tutaj doszło do tragedii, ale wysoce prawdopodobne jest, że morderca w desperacji dopuścił się tego czynu, bo został źle potraktowany przez lekarza, który być może miał poczucie bezkarności. A środowisko lekarskie nawet się nie zająknęło o patologiach w nim samym. Bezkarność lekarzy jest powszechnie znana, Izby Lekarskie sądzą własne środowisko i w tej chwili niszczą i skazują uczciwych lekarzy, a chronią tych, którzy zaprzedali się Big Farmie. Ja dodaję dwa do dwóch i wiem, jakie będą skutki, jeżeli nie dojdzie do uzdrowienia środowiska lekarskiego. Teraz lekarzyki krakowskie płaczą przed kamerą, bo tragedia uderzyła w jego ziomka i nawet dwadzieścia osób jest w stanie rzucić się do jego ratowania. A na co dzień takiej wrażliwości wobec zwykłych ludzi nie widać. Zobacz sobie choćby na oceny tego szpitala. Nowy ośrodek, świetny sprzęt za grube miliony, a najważniejsze, czyli poziom leczenia na żenującym poziomie. Ćwierć miliona zgonów nadmiarowych podczas [...] to już był upadek tego środowiska. Ludzie najwyraźniej przestali wytrzymywać i niech to będzie poważne ostrzeżenie dla lekarzy i personelu medycznego. Oby się obudzili w porę.
Odpowiedz
6
@ Do bazalta
dnia 30.04.2025, 17:07 · Zgłoś
Czy pan wie jak wygląda medycyna na Ukrainie? Ja wiem bo parę [...] dzieci moich bogatych znajomych konczyło. To przechowalnia bogatych [...]. Tam medycyna jest płatna w dolarach. Płacisz i wymagasz, jak to na ukrainie. Kompetencji zero, nie znają polskiego, mylą nazwy leków i jednostek chorobowych. Zapytaj lekarzy jak im się pracuje z "medykami" z [...].
Odpowiedz
-8
@ dragoness
dnia 30.04.2025, 17:23 · Zgłoś
Wysoce prawdopodobne. Czyli jednak winisz lekarza, manipulancie. O sprawie p. Anity nie będę dyskutować z betonem. I ciekawe, kiedy przyjdzie czas na dźgniętego nożem nauczyciela, bo ośmielił się postawić bombelkowi lufę?
Odpowiedz
0
@ Anonim91076
dnia 30.04.2025, 17:32 · Zgłoś
Kto ci dał dyplom o dopuścił do pracy z młodzieżą, godna politowania, kobieto? Ty śmiesz mówić o manipulacji pisząc ostatnie zdanie w zestawieniu z wyczynami niektórych lekarzy? Nie potrafisz myśleć logicznie, łączyć kropel , a myślenie przyczynowo-skutkowe jest ci obce, bo jesteś zaczadzona lewackim spojrzeniem na świat. Na tym koniec z mojej strony, bo - za klasykiem - żadna ilość argumentów nie jest w stanie przekonać [...].
Odpowiedz
-15
@ dragoness
dnia 30.04.2025, 17:36 · Zgłoś
Zalecam pisanie własnymi słowami własnych przemyśleń. Wtedy jest szansa, że się zostanie wziętym poważnie. To jest ta rzekoma bezkarność lekarzy? https://www.rynekzdrowia.pl/Prawo/Prokuratura-Ponad-5-6-tys-spraw-o-odszkodowanie-za-bledy-medyczne-Najwyzsze-to-5-mln-zl,255668,2.html
Odpowiedz
6
@ liki
dnia 30.04.2025, 21:17 · Zgłoś
Nie da rady niestety. Polityka i PiS rządzi szpitalem i dopóki tak będzie to nic się nie zmieni. Potrzebny jest menager który ma wolną rękę do zmian i oszczędności ale to się nie stanie w takim [...] jak Jasło bo Starosta stracił by władzę i koło się zamyka.
Odpowiedz
9
@ Starzec
dnia 30.04.2025, 22:52 · Zgłoś
Bzdury Pan pisze. Już teraz brak jest lekarzy specjalistów między innymi na dyżury. Ktoś dąży do prywatyzacji szpitala. Wszystko to pozorne działania. Podobno niektórzy lekarze na dyżury przyjeżdżają z odległych miast . Teraz usunięcie kolejnych to likwidacja szpitala. Gościu odpowiedzialny za finanse przy przedłużeniu ponad 90 mln awansuje na dyrektora!!! Kto kpi z życia ludzi?
Odpowiedz
5
@ Starzec
dnia 01.05.2025, 11:49 · Zgłoś
Bzdury I pomówienia. Ojciec na neonatologii? Ja też mam doświadczenie z innymi szpitalami w Krośnie, Sanoku, Gorlicach, Brzozowie. Tak byłem leczony i o dziwo spotykałem tam lekarzy, którzy odeszli z Jasła. A propos badań każdy szpital chce robić u siebie bo za to NFZ płaci im niezłe pieniądze . Mój śp. Kolega miał konsultacje z profesorem w Warszawie. Prof. zaproponował wizytę prywatną. W umówionym terminie tenże śp. Zbigniew zjawił się w Warszawie. Profesor pobieżnie pooglądał dokumentację i powiedział "u pana nie można nic zrobić". Za wizytę zapłacił Zbigniew prof.500 zł. Efekt konsultacji : Zbyszek zmarł 8 miesięcy po konsultacji u profesora. To są fakty. Myślę, że będący u władzy w starostwie politykę aby sprywatyzować jasielski szpital. Przecież w radzie powiatu są lekarze i nawet szefują. Takie są fakty. Powiedzmy otwarcie kogo wybieraliśmy bo pięknie mówili i obiecywali we wszystkich wyborach łącznie z tymi do sejmu Senatu i europarlamentu to tak mamy. Przecież od ponad 8 lat rządzi ta sama opcja i to jest okres kiedy doprowadzono do takiego zadłużenia. A teraz kuriozalna decyzja bo uczestniczący w procesie zadłużenia awansuje, może po to aby pozacierać dowody tym bardziej, że pozostały zarząd szpitala i nadzorujący pozostali ci sami. Jest to tragiczne dla ludzi teraz i w przyszłości. Te pseudo oszczędności to parodia i pokazywanie jak się działają.Pogotowie też oddali do Krosna. Rozliczyć I ukarać. SZPITAL MUSI POZOSTAĆ DLA DOBRA MIESZKAŃCÓW JASŁA I TYCH CO MIESZKAJĄ W POWIECIE.
Odpowiedz
21
@ Milka
dnia 30.04.2025, 15:59 · Zgłoś
Co da zmiana dyrektora jak szpital tonie w długach? Nowy dyrektor machnie różdżką, zrobi czary-mary i długi znikną? Czy co?
Tu potrzeba radykalnych zmian i cięć a nie nowej twarzy na stanowisku kierowniczym.
Odpowiedz
2
@ ....
dnia 30.04.2025, 17:12 · Zgłoś
Oddać pod Krosno tak jak pogotowie
Odpowiedz
-12
@ POPiS
dnia 30.04.2025, 19:12 · Zgłoś
Krosna??.. wy już oddaliście Berlinowi, Tel Avivovi i Moskwie.
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 30.04.2025, 22:01 · Zgłoś
Ojojoj, nie popłacz się. Na szczęście Braun ma poparcie w granicach błędu statystycznego.
Odpowiedz
-5
@ Reby
dnia 30.04.2025, 23:27 · Zgłoś
@ dragoness
Błędem to jest Trzaskowski i Hołownia...wielkim błędem.. nawet żydowskie pieniądze tego błędu nie są w stanie przykryć...
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 01.05.2025, 12:06 · Zgłoś
Łooo matko! [...] są? Te pieniądze, znaczy się.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 01.05.2025, 14:31 · Zgłoś
Wykropkowane słowo to polskie określenie na cyrkumcyzję.
Odpowiedz
5
@ Rtgi
dnia 30.04.2025, 15:57 · Zgłoś
Jacku gratulację odpowiedni człowiek na stanowisku
Odpowiedz
7
@ Ooo
dnia 30.04.2025, 15:46 · Zgłoś
A przecież zastępca dyrektora jest. Przy jest bardzo kompetentna i ma partnera który doradzi jej w sferze medycznej. A tak poważne. Zamknąć to albo sprzedać. Każde wyjście spod władzy zarządu powiatu postawi ten szpital na nogi.
Odpowiedz
9
@ Jaslanin
dnia 30.04.2025, 15:27 · Zgłoś
Człowiek bardzo kompetentny. Gratulacje!
Odpowiedz
0
@ Haha
dnia 30.04.2025, 17:57 · Zgłoś
Jak listonosz.
Odpowiedz
7
@ Łoreł
dnia 30.04.2025, 15:27 · Zgłoś
Ten szpital zaraża nie lubię
Odpowiedz
52
@ Mix
dnia 30.04.2025, 15:06 · Zgłoś
Czyli gość z ekipy która doprowadziła szpital na skraj bankructwa obejmuje funkcję dyrektora. Gwoździe do trumny
Odpowiedz
28
@ liki
dnia 30.04.2025, 15:53 · Zgłoś
człowieku jak każdy lekarz który przychodził po podwyżkę dostawał co chciał i ile chciał to jak długo tak można funkcjonować. Dopóki polityka nie opuści tego szpitala to nic się nie zmieni.
Odpowiedz
34
@ Obywatel Miasta Jasła
dnia 30.04.2025, 15:00 · Zgłoś
Nowy rozdział w tej tragedii pt. "Szpital Specjalistyczny w Jaśle".
Odpowiedz
26
@ dragoness
dnia 30.04.2025, 14:55 · Zgłoś
Śmiem twierdzić, że to nic nie zmieni, jeśli nie zmieni się podejście "organu" prowadzącego.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.