Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Pomnik za blisko 200 tys. zł

164

Pomnik Chrystusa Króla Wszechświata stanie na wzgórzu na ul. Na Kotlinę w Jaśle. Planowane zakończenie budowy monumentu planowane jest na listopad przyszłego roku. Inicjatorzy przedsięwzięcia wbili symboliczną łopatę na znak rozpoczęcia inwestycji.

Pomysłodawcą budowy pomnika Chrystusa jest stowarzyszenie, na czele którego stoi prezes Edward Kozioł. Wspólnie z dziewiętnastoma rzemieślnikami z Jasła podjął się tego zadania, które niedawno uzyskało pozwolenie na budowę. W miniony czwartek 27 września br. w miejscu, w którym powstanie pomnik dokonano symbolicznego wbicia łopaty.

W tej chwili zabieramy się za wykonanie prac ziemnych, zaś w przyszłym roku będziemy realizować pozostałe etapy inwestycji. Z pracami chcemy zdążyć przed obchodami święta Jezusa Chrystusa, Króla Wszechświata. W tym momencie nikt nas w tym nie wspiera oprócz Boga, który nam przeznaczył pracowników winnicy Pańskiej do zrobienia tego dzieła – podkreśla Edward Kozioł, prezes Stowarzyszenia Budowy Pomnika Chrystusa Króla w Jaśle.

Figura Chrystusa Króla będzie mierzyła 3,5 metra wysokości i zostanie odlana z brązu bielonego. Cokół, na którym zostanie postawiony monument wyniesie 8 metrów, zaś taras u jego podstawy będzie zajmował powierzchnię 119 metrów kwadratowych. - Pomnik będzie usytuowany na terenie, który w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego przeznaczony jest pod zieleń z dopuszczeniem małej architektury. Monument będzie zwrócony w kierunku miasta, tak aby jego rozpostarte ramiona mogły tworzyć krzyż. Całe otoczenie pomnika jest zaprojektowane w taki sposób, aby wkomponowywało się w teren zielony od strony winnicy – wyjaśnia inż. arch. Andrzej Gawlewicz.

Koszt budowy pomnika Chrystusa Króla Wszechświata opiewa na około 200 tys. zł.

id

Reklama

Komentarze: 164

Dodaj komentarz Widok:
-1
@ jasiu
dnia 30.07.2019, 15:22 · Zgłoś
Ile pan Edward już zebrał?
Odpowiedz
2
@ '''
dnia 07.10.2018, 11:10 · Zgłoś
nawiedzone''SWIĘTE'' modlą się pod figurą a [...] mają za skórą . w drodze po modlitwach całe osiedle oplotkują.
Odpowiedz
4
@ zgroza
dnia 04.10.2018, 21:08 · Zgłoś
... to wszystko jest bardzo smutne . Czy ktoś zadał pytanie w jakim celu ta figura z betonu ma górować nad kolejną około jasielską górką? Mam wrażenie, że im jesteśmy gorsi tym więcej świątków wszelkiej maści wystawiamy dokoła. Kochane Jasło i okolice, nie tędy droga. Kto może to powstrzymać? Do kogo się zwrócić? jeśli ktoś wierzy, że wybudują to za 200 tys to jest nienormalny . Kto pozniej będzie to utrzymywał, przecież nie znajdzie się odważny, który to zburzy. Może jest jeszcze czas żeby zatrzymać ten [...] pęd
Odpowiedz
4
@ helion
dnia 04.10.2018, 21:27 · Zgłoś
Zasada jest prosta. Im większa bieda i [...], tym lepiej żyje się pasożytom i manipulantom. Może się komuś wydawać, że Jasło stanie się atrakcją turystyczną, raczej w pejoratywnym znaczeniu. Budując pomniki, jedynie mali ludzie się w ten sposób dowartościowują.
Odpowiedz
0
@ ASTRONOM
dnia 04.10.2018, 13:59 · Zgłoś
Krzyz na gorze Liwicz oblepiony antenami od dolu do gory to jest przeciez profanacja krzyza, to jest czysto handlowa sprawa. Katolicy zamiast manifestowac to jeszcze sie modla do tych anten. W innym kraju tego sie nie widzi !
Odpowiedz
-3
@ jasło Bogu
dnia 04.10.2018, 12:38 · Zgłoś
I zrozumcie jedno to nie Jasło na to daje pieniądze.
Jeżeli nie będzie tego pomnika to i tak nie zobaczymy tych pieniędzy.
Odpowiedz
2
@ thisissparta
dnia 04.10.2018, 12:50 · Zgłoś
Misiaczku, grunt jest czyj? Utrzymanie tego bedzie czyje? Ewentualna "rewitalizacja" będzie opłacona przez kogo? Jeśli nie wiesz, to prześledź historię "groty matki Boskiej z Lourdes" na Ulaszowicach. I wreszcie zacznij myśleć.
Odpowiedz
-4
@ jasło Bogu
dnia 04.10.2018, 12:36 · Zgłoś
Ja też popieram budowę pomnika ktoś chciał to dał.
Wiele ludzi jest zbulwersowanych tą budową a to chore dzieci, a to domy dziecka.
A co ty dajesz na domy dziecka na chore dzieci? To państwo powinno zapewnić dachy w domach dziecka, leczenie itp. a nie [...] i rozdawać za darmo ,, nierobom,, 500 plus.
5oo plus dali części obywatelom a ceny żywności paliwa itp. poszły 40% w górę.
Odpowiedz
0
@ thisissparta
dnia 04.10.2018, 12:50 · Zgłoś
Znaczy jak ja przyjdę i oddam komuś część twojej działki na "zbożny cel", to mogę?
Odpowiedz
2
@ helion
dnia 04.10.2018, 13:00 · Zgłoś
Jest takie przysłowie. "Jak cię widzą tak cię piszą" Dzięki takim wspaniałym inwestycją jak "Pomnik Króla Wszechświata" Nieważne za czyje pieniądze, ale uchodzimy za infantylnych i [...] w sobie. Niby czemu ma służyć ten monument ? Grupka cwaniaków dorobi się na machlojach przy okazji budowy. Nikt poważnie nie spojrzy na ten zaścianek, już uchodzimy za [...].
Odpowiedz
1
@ mms
dnia 04.10.2018, 12:33 · Zgłoś
No to teraz będzie się żyło...
Na co nam ścieżki rowerowe, obwodnice i cała infrastruktura. Dzięki spoglądającemu na nas z góry chrystusowi nie będzie potrzeba nam nic więcej...
Masakra... Wróciłem to po kilku latach z nadzieją, że beton się wykruszył, ale nie... Beton trwa nadal i marnotrawi pieniądze na [...].
Odpowiedz
2
@ wyborca
dnia 03.10.2018, 20:49 · Zgłoś
Miłosierdzie nie zna granic i trwa na wieki wieków. Piaskowym [...]kom
Odpowiedz
4
@ walkower
dnia 03.10.2018, 20:15 · Zgłoś
a młody kozieł się cosik dorzuci do pomnika ?
Odpowiedz
6
@ ASTRONOM
dnia 03.10.2018, 19:22 · Zgłoś
Pan Bog nie jest za pomnikami, tylko za dobrym uczynkiem. Nalezy oswiecic ciemnych !
Odpowiedz
5
@ Jan12
dnia 03.10.2018, 17:49 · Zgłoś
A ja bym wystawił pomnik panu Koziołowi niech chłop ma.Jak ma Polska pękać ze śmiechu,to całą [...].Pomyślcie,kto będzie poświęcał?JA proponuję pisać do Watykanu niech Franciszek przyjedzie,a kropidło będzie trzymał ojciec Tadeusz.
Propozycje przesyłać na adres pana Kozioła.
Odpowiedz
4
@ KAROL
dnia 03.10.2018, 15:31 · Zgłoś
To jest słuszna decyzja.Wybudować pomnik.Bo jak ostatni Jaślanin opuści to miasto totalnego rozwoju,to pozostanie symbol,że takie tu było...
Odpowiedz
-2
@ YOZEF
dnia 03.10.2018, 14:32 · Zgłoś
brawo panie edwardzie niech pomnik stanie i otoczy jaslo szczgolna opieka ,podobnie jak liwocz ktory tak nas broni ,ci co krytykuja u schylku swego zycia beda skamlec i prosic boga o milosierdzie ,niesamowite co polak potrafi polakowi zrobic ,,,komu przeszkadza pomnik i chrystus krol ,,,
Odpowiedz
0
@ Pytam
dnia 03.10.2018, 10:04 · Zgłoś
Będą wieksze zarobki w tym [...] kraju jak ten Jezus stanie?
Odpowiedz
0
@ abc
dnia 03.10.2018, 08:15 · Zgłoś
Należało by zapytać ks.Natanka,on ma bezpośredni kontakt z Bogiem,czy mu lokalizacja pasuje.
Odpowiedz
6
@ heniek
dnia 03.10.2018, 07:33 · Zgłoś
Pytanie mam. Z czyjej kasy będą pochodzić pieniądze na utrzymanie i konserwację.?
Czyja jest działka i kto będzie płacił podatek od nieruchomości?
Odpowiedz
2
@ thisissparta
dnia 03.10.2018, 08:06 · Zgłoś
Miasto, czyli podatnicy, czyli my. Za ewentualną "rewitalizację" jak w przypadku "groty" też my.
Odpowiedz
0
@ zeniu
dnia 03.10.2018, 10:53 · Zgłoś
O to jest pytanie
Odpowiedz
7
@ Abdul
dnia 03.10.2018, 06:13 · Zgłoś
Tych [...]ków proponuję zabrać na "[...]" lub do egzorcysty...
Odpowiedz
7
@ em
dnia 03.10.2018, 05:23 · Zgłoś
Jasielscy radni z przewodniczącym RM panem H.Rakiem na czele wyrazili zgode na przekazanie działki miejskiej na budowę pomnika.
Czy w najbliższych wyborach wybierzemy tych samych radnych i p. Raka,który teraz odżegnuje się od PISu a od wielu lat jest niezmiennie przewodnicącym RM?
Odpowiedz
5
@ em
dnia 03.10.2018, 04:38 · Zgłoś
Co winiarze jasielscy na to.Pierwotnie miały być tam winiarskie ścieżki edukacyjne,co byłoby stosowne na ...urwigórce.
Odpowiedz
5
@ cytryna kwasna
dnia 03.10.2018, 00:53 · Zgłoś
Cytat : "Pomnik będzie usytuowany na terenie, który w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego przeznaczony jest pod zieleń z dopuszczeniem małej architektury."-
Co by było gdyby to była DUZA ARCHITEKTURA - CHYBA RIO!
Odpowiedz
2
@ NEGER
dnia 02.10.2018, 23:41 · Zgłoś
" od myślenia są inni" - co "poeta miał na myśli?" Tego chyba nie wymyślę!
Odpowiedz
-5
@ kultura i klasa
dnia 02.10.2018, 23:25 · Zgłoś
ci co chcą dać pieniądze to dadzą

i nikomu nic do tego

każdy może wspierać i pomagać kogo chce...

demokracja ludzie demokracja

ale trzema mieć najpierw pomysł i siłę do działania

nie zazdrościć tylko wspierać inwestycje

od myślenia są inni

i się nie denerwować

i nie krzyczeć

pozdrawiam inwestora
Odpowiedz
6
@ Do kultury
dnia 02.10.2018, 23:40 · Zgłoś
Za ciebie też chyba inni myślą hehe
Odpowiedz
1
@ thisissparta
dnia 03.10.2018, 12:07 · Zgłoś
Co cię tak, [...], denerwują moje komentarze? A kto za ciebie myśli? Prezes, Rydzyk i poseł z senatorzyną?
Odpowiedz
6
@ NEGER
dnia 02.10.2018, 23:06 · Zgłoś
A co czuje główny bohater tej farsy CHRYSTUS KRÓL? Boże wybacz!
Odpowiedz
0
@ HA HA
dnia 02.10.2018, 22:51 · Zgłoś
parafianie dadza kase
Odpowiedz
13
@ Szopan
dnia 02.10.2018, 22:38 · Zgłoś
Nieźle ten Kozioł musiał nagrzeszyc, że tak próbuje wykupić się w łaski boskie
Odpowiedz
2
@ Gaja
dnia 02.10.2018, 22:02 · Zgłoś
Ciekawe czy będą się pod tym pomnikiem modlić,jest już sporo pomników - - Ujazd, Krzyż na Liwoczu---, po co się ośmieszać, Jasło to nie Rio de Janeiro!!!
Można w inny sposób Pana Boga chwalić.
Odpowiedz
0
@ Film "[...]"
dnia 02.10.2018, 22:23 · Zgłoś
Ksiąd głosi w kościele do wiernych:"Błogosławieni,którzy obejrzeli ten film,lecz nie uwierzyli".W innym kościele ksiądz zdziwiony patrzy na pusty kościół i pyta ministranta:"Gdzie są wszyscy wierni?"Jak to gdzie?-odpowiada chłopiec-wszyscy poszli na film"[...]".
Odpowiedz
5
@ ogrodnik
dnia 02.10.2018, 20:51 · Zgłoś
Ja bym w tym miejscu widział wiatrak, byłby większy pożytek.
Odpowiedz
-5
@ disko
dnia 02.10.2018, 20:17 · Zgłoś
moim zdaniem bardzo fajna idea   będzie to wspaniałe miejsce do zrobienia efektownych selfiaczków:) a i może boże błogosławieństwo wpłynie na kilka zatwardziałych serc i sypną na składkę bo przecież Q7 się samo nie kupi xD pozdro dla kumatych ;)
Odpowiedz
2
@ mieszkaniec sąsiedniej gminy
dnia 02.10.2018, 19:56 · Zgłoś
Ja osobiście proponuję zmienić miejsce postawienia pomnika i postawić pod naszym ukochanym KAUFLANDEM frontem do wejścia i oczywiście skarbonę dużą, wielką, co by pomieściła dużo dutków.
Odpowiedz
10
@ mn
dnia 02.10.2018, 19:31 · Zgłoś
ciekawe za czyje pieniądze będzie utrzymanie tego kolosa ,konserwacja itp...ponoć "czyj grunt tego budowla"...kolejna pozycja w budżecie miasta po stronie wydatków???
Odpowiedz
10
@ Xxx
dnia 02.10.2018, 18:53 · Zgłoś
Juz nie maja na co wydawac pieniedzu tylko na kolejny pomnik. Jak ci rzemieslnicy chca sobie go stawiac nie mam nic przeciw ale niech to robia za swoje pieniadze i wara od pieniedzy publicznych. Bo z kasy panstwa jest na ci wydawac a nie na kolejny krzyz.
Odpowiedz
5
@ taa
dnia 02.10.2018, 23:33 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ Xxy
dnia 03.10.2018, 00:06 · Zgłoś
Nadmiar stawianych,czy wieszanych krzyży,przyciąga krzyże życiowe.Znakiem chrześcijanina jest ryba.Obnoszenie się męką Chrystusa jest przykre.Jezus nauczał,by naśladować Go w miłości do ludzi,nie krzywdzić nikogo i szczerym sercem służyć Bogu.Jezus cierpiał potworne męki w ciemnym [...],znosząc straszne męki w pokorze,byśmy żyli wiecznie.
Odpowiedz
1
@ Taa
dnia 03.10.2018, 17:17 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ !!!
dnia 13.10.2018, 23:06 · Zgłoś
kto chciał to dzł nikt nikomu nie wyciągał z kieszeni!!!
Odpowiedz
-2
@ zzzzzzzzzz
dnia 02.10.2018, 18:43 · Zgłoś
Ci co duzo mowia to nic nie dadza nie dajcie i nie krytykujcie
Odpowiedz
4
@ hejka
dnia 02.10.2018, 18:14 · Zgłoś
To będzie wysoka ta wieża na przekaźniki telefonii komórkowej, na Liwoczu już nie ma miejsca. ;-)
Odpowiedz
9
@ Polak do kultura i klasa
dnia 02.10.2018, 18:11 · Zgłoś
Toś teraz pokazał chłopie klasę . Koziol znalazł kozła
Tylko ofiarnego!!! Wstyd!!! Hańba !!! Świat się śmieje !!!
Odpowiedz
5
@ thisissparta
dnia 02.10.2018, 18:02 · Zgłoś
Ooo widzę, że komuś bardzo przeszkadza komentarz o miejscu posadowienia pomnika, nazwie tego miejsca i nawiązaniu do aktualnej wice. Jednym słowem, uderz w stół...
Odpowiedz
-27
@ kultura i klasa
dnia 02.10.2018, 17:36 · Zgłoś
bardzo dobra inwestycja

to są pieniądze z datków

i nikt nie będzie mówł co mamy z nimi zrobić

to jest na cele budowy i tyle w temacie

jak chcecie wspierać czy dopłacać do innych to róbcie swoje zbiórki i sami coś róbcie

pieniądze inni i tak przejedzą a taka wspaniała inwestycja zostanie na wieki

bardzo dobra inwestycja i pomysł

niech inni wezmą z tego przykład

innym nie doradzjcie tylko sami coś róbcie

pozdrawiam organizatorów i szybkich prac

a potem i tak wszyscy przyjadą oglądać i będzie i zazdrość

wspaniałe dzieło...pozdrawiam
Odpowiedz
20
@ do kultury
dnia 02.10.2018, 18:13 · Zgłoś
sam się pozdrów w czółko hehe...
Odpowiedz
9
@ thisissparta
dnia 02.10.2018, 18:32 · Zgłoś
sprawdź, [...], w słowniku, co to jest inwestycja, a potem się wywnętrzaj głupio.
Odpowiedz
12
@ Pilo
dnia 02.10.2018, 18:47 · Zgłoś
jak można być tak zaslepionym... i dlaczego najpierw było około 100 tys zł, a teraz 200 tys zl???
Odpowiedz
15
@ Slawek
dnia 02.10.2018, 19:10 · Zgłoś
Na końcu będzie 300 tyś i połowa zniknie
Odpowiedz
4
@ kobieta
dnia 02.10.2018, 19:30 · Zgłoś
juz w tarnwoie kiedys tez mieli budowac i nagle pieniadze zniknely
Odpowiedz
7
@ nnp
dnia 02.10.2018, 17:36 · Zgłoś
pewnie w koronie jakieś nadajniki GSM i WIFI max będą
Odpowiedz
9
@ Stasiek
dnia 02.10.2018, 17:15 · Zgłoś
O pan Dacyl, znowu będzie z teczusią latał.Wstyd !!!
Odpowiedz
14
@ Marcin
dnia 02.10.2018, 17:13 · Zgłoś
Antyreklama Jasła w filmie [...].
Bardziej już chyba nie można Jasłu zaszkodzić.
Odpowiedz
16
@ Slawek
dnia 02.10.2018, 17:01 · Zgłoś
Zmarnowali piękną działkę w pięknym miejscu. Można było
tam zrobić wiele.Np kolejke linowa z Jasła piękną atrakcją
Winnica wjazd kolejka linowa i degustacją win...

Ech... A tak nawiedzeni budują platformę startową do nieba..
Odpowiedz
28
@ UOKiK
dnia 02.10.2018, 16:24 · Zgłoś
Może by tak ci bogobojni, sprawiedliwi i ufni w Bogu rzemieślnicy podali publicznie ile płacą swoim pracownikom i czy nie zatrudniają przypadkiem "na czarno" (takie coś zapewne nie podoba się Panu).
Odpowiedz
0
@ sasza
dnia 02.10.2018, 16:35 · Zgłoś
A skąd wiesz, że oni kogoś zatrudniają?
Odpowiedz
9
@ Xxxx
dnia 02.10.2018, 16:13 · Zgłoś
Jasło upada, a tacy ludzie tylko to gorsza
Odpowiedz
8
@ Slawek
dnia 02.10.2018, 16:02 · Zgłoś
Zepsuta działka
Odpowiedz
19
@ Ok?
dnia 02.10.2018, 15:49 · Zgłoś
Racja...taras z widokiem na pięknie rozwijające się Jasło.
Na te zakłady pracy,na drogi,na mosty...
Na górę śmieci(temat zamieciony pod dywan)przed wyborami.
Czegóż chcieć więcej?
Odpowiedz
11
@ mieszkaniec 65
dnia 02.10.2018, 15:47 · Zgłoś
ale [...] boze widzisz i nie grzmisz a pabianowi nalezy podziekowac przy urnie [...] i [...]
Odpowiedz
6
@ Slawek
dnia 02.10.2018, 15:46 · Zgłoś
Inwestycja?
Czyli będzie z tego dochód. Tylko jaki?

Znowu chodzi o anteny i opłaty od komorkowcow?
Odpowiedz
7
@ K toto toja
dnia 02.10.2018, 19:05 · Zgłoś
Anten z PLEYA na górze potrzeba
Będą ludzie mieli zasięg aż do Nieba
To im właśnie potrzeba...
Odpowiedz
0
@ tu sie puknij
dnia 03.10.2018, 08:12 · Zgłoś
No i w konsekwencji RAKi bedo mieli od promieniowania elektromagnetycznego
Odpowiedz
1
@ Znający temat
dnia 02.10.2018, 15:40 · Zgłoś
To ma być na górce, jak zrobią balkon, to będzie fajno panorama na robotnicze jaslo
Odpowiedz
3
@ Do Znający temat
dnia 02.10.2018, 19:29 · Zgłoś
Piszą,że ma być na ulicy,a nie przy ulicy,czy na górce.No to dojazdu do Jasła nie będzie.
Odpowiedz
14
@ korwin
dnia 02.10.2018, 15:06 · Zgłoś
leśne [...]ki
Odpowiedz
10
@ jurciu
dnia 02.10.2018, 15:05 · Zgłoś
Poco załorzyli stowarzyszenie aby po wybudowaniu przekazać miastu i niech miasto się martwi tym .Poco burmistrz dawał działke mogli nja jego działce wybudować ibyło by po kłopocie ,a inicjator budowy czego nie budował u siebie i za własne pieniądze / myśli że stamtąd na stojąco pujdzie do nieba w 1 kolejności/i zabierze za sobą kolegów a [...] zato zap laci
Odpowiedz
22
@ Włodzimierz Ilicz
dnia 02.10.2018, 15:01 · Zgłoś
Przyglądnijcie się dobrze. Może członkowie tego "komitetu" w swoisty sposób chcą się odwdzięczyć "Panu" za czasy komunistyczne, za układy itp.?
Odpowiedz
31
@ Jan12
dnia 02.10.2018, 15:00 · Zgłoś
A czy pan Kozioł nie może postawić tego pomnika u siebie na działce?
Odpowiedz
10
@ bbc
dnia 02.10.2018, 14:54 · Zgłoś
zrobić protest, zablokować, wychodzi nam to doskonale...
Odpowiedz
7
@ xD
dnia 02.10.2018, 15:41 · Zgłoś
troche za daleko od ulicy Konopnickiej :/
Odpowiedz
24
@ Mieszkaniec
dnia 02.10.2018, 14:49 · Zgłoś
Nie będziesz miał bogów innych oprócz Mnie.
Nie uczynisz sobie posągu ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko albo na ziemi nisko, lub w wodzie poniżej ziemi.
Nie będziesz oddawał im pokłonu ani służył. Bo Ja jestem Pan, Bóg twój, Bóg zazdrosny, karzący nieprawość ojców na synach w trzecim i w czwartym pokoleniu — tych, którzy Mnie nienawidzą, a który okazuje łaskę w tysiącznym pokoleniu tym, którzy Mnie miłują i strzegą moich przykazań.
Odpowiedz
6
@ thisissparta
dnia 02.10.2018, 15:01 · Zgłoś
No proszę... cytujesz ST, który jest dziś jedynie dowodem na wspólne korzenie trzech religii.
Odpowiedz
2
@ helion
dnia 02.10.2018, 16:16 · Zgłoś
Zapomniałeś dodać, że jest również dowodem na to, jak zmanipulowane są owieczki. Przez pracowników zazdrosnego i mściwego Jahwe.
Odpowiedz
13
@ jaślak
dnia 02.10.2018, 14:47 · Zgłoś
czas uciekać z tego mista
Odpowiedz
19
@ jaślak
dnia 02.10.2018, 14:46 · Zgłoś
piękne tereny, mozna by przeznaczyć na coś fajniejszego,
Odpowiedz
1
@ stary
dnia 03.10.2018, 14:17 · Zgłoś
jeśli Bog potrzebuje pomnika to należy go wybudować...
Odpowiedz
32
@ aqqu
dnia 02.10.2018, 14:46 · Zgłoś
Wszyscy zadają pytanie "kto za to zapłaci?"...
Tutaj nalezy zapytac raczej:"kto na tym zarobi?"...
Odpowiedz
7
@ Puzon
dnia 02.10.2018, 18:16 · Zgłoś
Figurę trzeba postawić na tym cokole, a w Jasle wiadomo kto ma takie dźwigi;) pewnie rozesla za rok zdjęcia do mediów jak dzwig opuszcza figurę i reklama darmowa zrobiona
Odpowiedz
4
@ taa
dnia 02.10.2018, 23:27 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
0
@ Gość
dnia 03.10.2018, 17:10 · Zgłoś
Ale kto zapłaci, no kto, bo jeżeli samorząd, to ja się nie zgadzam!!!
Odpowiedz
23
@ sasza
dnia 02.10.2018, 14:31 · Zgłoś
Pracownicy winnicy pańskiej czyli kto to taki?
Odpowiedz
35
@ thisissparta
dnia 02.10.2018, 14:46 · Zgłoś
Według Kozioła [...], jedyni sprawiedliwi.
Odpowiedz
1
@ laki
dnia 02.10.2018, 14:51 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
30
@ sasza
dnia 02.10.2018, 15:27 · Zgłoś
W tym momencie nikt nas w tym nie wspiera oprócz Boga, który nam przeznaczył pracowników winnicy Pańskiej do zrobienia tego dzieła. Ktoś rozumie tą wypowiedź o jakich pracowników chodzi bo mnie się wydaje że prezes Kozioł wypił za dużo jasielskiego wina i bredzi od rzeczy.
Odpowiedz
5
@ thisissparta
dnia 02.10.2018, 18:00 · Zgłoś
-1
@ gosc 61
dnia 03.10.2018, 22:04 · Zgłoś
Apostolowie.
Odpowiedz
32
@ Puzon
dnia 02.10.2018, 14:28 · Zgłoś
W Jasle atrakcyjne dzialki widokowe pod zabudowę jednorodzinna są marnowane na jakieś pomysły kilku osob, którym się wydaje co dla Jasła najlepsze.
Odpowiedz
7
@ gfgdg
dnia 02.10.2018, 14:14 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
13
@ gfgdg
dnia 02.10.2018, 14:12 · Zgłoś
inwestycja:):):)
Odpowiedz
72
@ tiki
dnia 02.10.2018, 14:10 · Zgłoś
Krzyż na Liwoczu, krzyż w Ujeździe, krzyż na Kotlinie. Tylko po jednym a nie po 5 jeden na drugim.
Jeszcze kilka lat i się skończy, powymierają stare [...] i [...] i będzie jak w Czechach.
W Polsce 5 mszy na dzień w Czechach jedna na tydzień.
Już teraz ile można naliczyć w kościele osób w wieku 15-30 lat? Kasa się urwie i zabawa się urwie.
Odpowiedz
2
@ W. Smarzowski - czekam na film o Żydach
dnia 02.10.2018, 16:04 · Zgłoś
I to jest świetny przykład na to, jak działa propaganda. Dopiero co była premiera [...], a już pelikany cytują jego reżysera. Żeby nie było - od lat nie chodzę do kościoła i jestem świadomy grzeszków duchowieństwa, ale cała otoczka wokół filmu [...] jasno wskazuje na to, że jego celem nie jest zwrócenie uwagi na problemy wewnątrz jego struktur, a raczej częścią niszczenia całej cywilizacji łacińskiej. Kiedyś być może zrozumiesz, że kościół - jaki by nie był - jest chyba ostatnim bastionem w obronie tejże.
Odpowiedz
14
@ thisissparta
dnia 02.10.2018, 17:52 · Zgłoś
A zauważyleś, że cały ten szum wokół filmu tworzą właśnie religijne [...]?
Odpowiedz
10
@ [...]=Żydzi
dnia 02.10.2018, 18:07 · Zgłoś
Ten twój „ostatni bastion cywilizacji łacińskiej” już dawno jest pełen Ż i urządza sobie co roku „ekumeniczne” wspólne modły z wyznawcami islamu (TAK !!!). Papież tego Kościoła mył islamskim nachodźcom nogi i nawoływał do ich przyjmowania. PiS – pozornie partia Chrześcijańska i wspierana przez ten Kościół realizuje projekt restytucji komunizmu w Polsce – w jego Stalinowskiej formie oraz sprowadza nam obcych rzekomo „do pracy”.
A dajcie spokój z tymi semickimi bajkami – precz z [...] i precz z komuną.
Odpowiedz
5
@ W. Smarzowski - czekam na film o Żydach
dnia 02.10.2018, 19:47 · Zgłoś
Semickimi? Chyba nie rozumiesz, co piszesz? Co do bastionu, to mam na myśli zasady cywilizacji łacińskiej oparte na chrześcijaństwie, a nie na doktrynie obecnego Watykanu i czarne owce kościoła. Poczytaj Konecznego i zwróć szczególną uwagę na tzw. Kwinkunks, to może ci się rozjaśni...
Odpowiedz
-10
@ W. Smarzowski - czekam na film o Żydach
dnia 02.10.2018, 19:51 · Zgłoś
Masz na myśli aktorów,występujących w [...], samego Smarzowskiego, łże-elity wypowiadające się w Onetach, Wyborczych, TVNie itd. itp.? Jakoś dziwnie dużo tego wszystkiego w mainstreamie. "Przypadkiem też zapewne jest to, iż sam film wyszedł tuż przed wyborami.
Odpowiedz
4
@ jas
dnia 02.10.2018, 20:17 · Zgłoś
Człowieku, cywilizacja łacińska istniała gdy o chrześcijaństwie nikomu się nie śniło. dzisiejsza Polska pod rządami PiSu z mongolizmem prawniczym wprowadzanym przez PiS co cywilizacja turańska a polski Kościół z rozpasanymi hierarchami przypomina raczej środkowoazjatryckie satrapie niż cywilizacje łacińską z którą ma tyle wspólnego co łacina kuchenna z językiem Owidiusza czy Horacego.
Odpowiedz
3
@ W. Smarzowski - czekam na film o Żydach
dnia 02.10.2018, 21:10 · Zgłoś
Rozumiem, że chcesz, żeby KK zniknął z mapy świata? Nie zapominaj, że w życiu nie ma próżni - na jego miejsce wejdzie islam albo judaizm. Tego chcesz? I nie wyjeżdżaj mi z PiSem, bo tej partii równie daleko do prawicy jak i rzeczywistych zasad chrześcijańskich. To partia Żydów i szabesgojów, a odwoływanie się do kościoła, wartości konserwatywnych to tylko zasłona dymna, mająca na celu realizację interesów politycznych. A jeżeli uważasz, iż cywilizacja łacińska nie jest ufundowana na wartościach chrześcijańskich, to może powiedz mi,na jakich?
Odpowiedz
-3
@ jas
dnia 02.10.2018, 23:16 · Zgłoś
Poczytaj sobie [...] pierwszy lepszy podręcznik z historii starożytnej to się dowiesz na jakich "ufundowana". Żydzi w PiSie? Raczej w twojej chorej wyobraźni - ciekawe kto Zającowa, Rzońca a może Piotrowicz? W ateistycznych Czechach jakoś nikt nie przechodzi na islam - raptem kilka czy kilkanaście "nawróceń" rocznie, w katolickiej Polsce 300 - 400 rocznie czyli w proporcji do liczby ludności 5-10 razy więcej. Na judaizm najwięcej nawróceń jest w religijnej Ameryce, nawet córka twojego idola się nawróciła.
Odpowiedz
0
@ Jan12
dnia 02.10.2018, 23:26 · Zgłoś
No i zaćmienie też było przed wyborami.
Odpowiedz
0
@ Jan12
dnia 02.10.2018, 23:31 · Zgłoś
Spiskowa teoria dziejów.A oglądałeś film?
Odpowiedz
-3
@ Jan12
dnia 02.10.2018, 23:44 · Zgłoś
Jak miło poczytać mądrego.Zającowa,Rząca,Piotrowicz,to PiS?Napij się wody człowieku,bo ci [...] i nie dożyjesz jak islam zaleje Jasło.Zacznij budować bunkier,a wcześniej wybierz się w podróż po świecie.Zrozumiesz,że Żydzi i Arabowie mają w [...]ie Polskę,a tym bardzie Jasło.Retoryka straszenia już się nie sprawdza,tak jak nie sprawdziła się retoryka wstawania z kolan.Ustawa IPN.
Odpowiedz
120
@ Dociekliwy Stefan
dnia 02.10.2018, 14:05 · Zgłoś
Z jednej strony bezużyteczny pomnik za 200 tysięcy złotych. Z drugiej niedawno opisywany na portalu chłopak z Łężyn, który zbiera podobne pieniądze na operację serca.

W którym z tych przypadków można zobaczyć Chrystusa?
Który z tych dwóch wydatków daje więcej radości Bogu i ludziom?
Odpowiedz
-37
@ sss3
dnia 02.10.2018, 15:28 · Zgłoś
Rozumiem, że Ty nie wydajesz pieniędzy na rzeczy zbędne. Np. nigdy nie kupiłeś nikomu kwiatów. Wszystkie pieniądze jakie Ci pozostają po opłacie mieszkania, ubrania i jedzenia przekazujesz na pomoc potrzebującym.
Odpowiedz
1
@ łodyniec
dnia 02.10.2018, 18:23 · Zgłoś
Boga nie ma. Wiec radosc daje pomnik dla tych ktorzy widza na nim interes.

łohohohohohohohoho
Odpowiedz
1
@ Nawracajta Sie Ludzie
dnia 03.10.2018, 07:18 · Zgłoś
Bóg JEST ! wyjaśni Ci to Kont Hovind a bajkę o ewolucji rozwieje w pył lektura filmu "Ziemia nie ma MILIARDÓW LAT !" niewierny Tomaszu !
Odpowiedz
5
@ thisissparta
dnia 03.10.2018, 12:09 · Zgłoś
I jeszcze się napij wody od Zięby za 2 tysiące.
Odpowiedz
2
@ helion
dnia 03.10.2018, 12:48 · Zgłoś
Bóg jest, to oczywiste. Szkoda a raczej dobrze, że jedynie w umysłach nawiedzonych religiantów. A te bajki dla chorych na urojenia religijne to sobie daruj. Z [...] tego twojego guru bije [...] cynizm. Jaki bożek, tacy jego wyznawcy.
Odpowiedz
51
@ em
dnia 02.10.2018, 14:04 · Zgłoś
Fałsz,obłuda inicjatorzy pewnie liczą,że emeryci się złożą na pomnik.
Odpowiedz
-2
@ Gość
dnia 03.10.2018, 17:00 · Zgłoś
I złożą się... [...] jedne.
Odpowiedz
2
@ matiz
dnia 04.10.2018, 14:02 · Zgłoś
jestem emerytką ale na to nie dam grosza więc nie uogólniaj. Emeryci i [...] też myślą!
Odpowiedz
16
@ uu
dnia 02.10.2018, 13:58 · Zgłoś
Przeciez miasto przekazało jedynie grunt pod pomnik
Całość pomnika ma być finansowana ze składek ludzi
Odpowiedz
53
@ Woytazz
dnia 02.10.2018, 14:14 · Zgłoś
A więc to tak działa? Jak zgłoszę się do miasta, że wybuduję sobie dom za swoje pieniądze, niech mi tylko dadzą działkę za darmo, to dostanę?
Odpowiedz
20
@ thisissparta
dnia 02.10.2018, 18:30 · Zgłoś
A potem zbierzesz od ludzi kasę na dom, hahaha...
Odpowiedz
42
@ bbc
dnia 02.10.2018, 13:58 · Zgłoś
Jasło to jedna wielka tragifarsa ehhh...
Odpowiedz
79
@ niki
dnia 02.10.2018, 13:52 · Zgłoś
"Monument będzie zwrócony w kierunku miasta, tak aby jego rozpostarte ramiona mogły tworzyć krzyż"
i to jest znak
0 dróg 0 przemysłu wiec...
Krzyż na drogę i trzeba uciekać z Jasła
obym się mylił i ten znak był tylko dla władz...
Odpowiedz
6
@ nn
dnia 02.10.2018, 17:35 · Zgłoś
w kierunku miasta bo to znak zostańcie nie wyjeżdżajcie
Odpowiedz
5
@ Halina
dnia 04.10.2018, 19:04 · Zgłoś
CHRYSTUS nie potrzebuje pomników - tak jak mówił Jan Paweł II On też nie chciał pomników - a na siłę mu stawiają. Boże co za obłuda. Dzieci nie mają na chleb a oni stare [...] stawiają SOBIE pomnik bo myślą, ,ze odkupią swoje grzechy ! WSTYD
Odpowiedz
0
@ jasiu
dnia 30.07.2019, 15:19 · Zgłoś
Kiedy JPII mówił,że nie chce swoich pomników ?
Odpowiedz
36
@ wyborcy
dnia 02.10.2018, 13:47 · Zgłoś
Nie zapomnimy wam tej beki bando Pabiana !!!
Odpowiedz
2
@ !!!
dnia 13.10.2018, 23:04 · Zgłoś
A na zdjęciu jest radny który był przeciwny?
Odpowiedz
86
@ xyz
dnia 02.10.2018, 13:41 · Zgłoś
Pan Kozioł to za ten pomnik niech sam zapłaci z swoich prywatnych pieniędzy
Odpowiedz
43
@ Slawek
dnia 02.10.2018, 15:49 · Zgłoś
I na swojej działce!!!
Odpowiedz
18
@ Jasiu
dnia 02.10.2018, 17:32 · Zgłoś
Pan Kozioł nie ma takich pieniędzy więc liczy na sponsorów
Odpowiedz
23
@ yg
dnia 02.10.2018, 18:43 · Zgłoś
jak koziol z rzemieslnikami chce miec pomnik to niech sobie postawia ze swoich pieniedzy [...] jego mac
Odpowiedz
12
@ taa
dnia 02.10.2018, 23:17 · Zgłoś
Cech jasielski wspólnie z Gorgoszem rozwalił, to trzeba w czym innym się pokazać. Za mało te łańcuchy na szyjach i sztandar, Kozioł potrzebuje jeszcze swojej tabliczki na pomniku dla potomnych.
Odpowiedz
2
@ Gość
dnia 03.10.2018, 16:58 · Zgłoś
Żaaalll. Będą w butach do nieba iść...
Odpowiedz
1
@ gosc 61
dnia 03.10.2018, 21:48 · Zgłoś
W butach to za malo "w beretach i to z antenka"
Odpowiedz
3
@ Stasiek
dnia 04.10.2018, 18:24 · Zgłoś
Oby się nie przeliczył!!!
Odpowiedz
1
@ >>>
dnia 02.10.2018, 13:40 · Zgłoś
Google Maps gdzie to ma być
Odpowiedz
31
@ Znający temat
dnia 02.10.2018, 13:38 · Zgłoś
200 tys. braknie = bedzie zbiórka
Odpowiedz
14
@ pomocy
dnia 02.10.2018, 17:29 · Zgłoś
Może troche zostanie to zostawcie na pomnik przy Ekonomiku
Odpowiedz
12
@ thisissparta
dnia 02.10.2018, 19:37 · Zgłoś
Raczej przy miejskim kibelku.
Odpowiedz
61
@ Ja
dnia 02.10.2018, 13:30 · Zgłoś
Jeżeli zapłacą z własnej kieszeni to niech sobie stawiają,kogo będzie to interesowac to będzie patrzył w tamtą stronę,a jeżeli będzie to finansowane ze środków publicznych to to jest chore!
Odpowiedz
3
@ Gość
dnia 03.10.2018, 16:56 · Zgłoś
Czy ktoś wie ile starostwo na to przeznaczyło?
Odpowiedz
29
@ ss
dnia 02.10.2018, 13:30 · Zgłoś
leczcie sie naglowy
Odpowiedz
2
@ gosc 61
dnia 03.10.2018, 21:43 · Zgłoś
Masz racje zeby sie leczyli bo o rozum juz za pozno
Odpowiedz
38
@ #faryzeusze
dnia 02.10.2018, 13:15 · Zgłoś
#jasielskiefaryzeusze
Odpowiedz
-70
@ miki
dnia 02.10.2018, 13:08 · Zgłoś
Super! Jasło na ustach wszystkich Polaków. Dobra robota burmistrza.
Odpowiedz
139
@ dfg
dnia 02.10.2018, 13:13 · Zgłoś
200 tys zł można by wesprzeć chociażby potrzebujących, chorych i wszystkich w gorszej sytuacji materialnej..
Odpowiedz
115
@ Max Szyderko
dnia 02.10.2018, 13:33 · Zgłoś
W [...] była nawet beka z tego...
Odpowiedz
76
@ duda
dnia 02.10.2018, 13:52 · Zgłoś
200 000 na 19 inicjatorów to 10 526 zł 32 gr. Dadzą radę.
Odpowiedz
36
@ Tic-Tac
dnia 02.10.2018, 13:53 · Zgłoś
Panie Edwardzie należy ważyć słowa, bo jak o winnicach Pańskich w ul. Florianskiej, które nie tylko z biblii są wyjęte dowie sie szef komisjii P.Patryk Jaki.On to robi fachowo:czyję było, czyje jest,a czyję być powinno.
Odpowiedz
78
@ Jozin z Bazin
dnia 02.10.2018, 15:54 · Zgłoś
Dajcie te pieniądze na dom dziecka, gdzie nie ma za co dachu wymienić a nie bawić się Amerykę. Jeszcze postawcie Lecha ze szczerego złota a co się będziecie pi...!
Odpowiedz
-40
@ do dfg
dnia 02.10.2018, 16:18 · Zgłoś
to nie jest z publicznych pieniedzy przeciez. Idac Twoim tokiem rozumowania Ty jak zarabiasz 2000zł to mozesz spokojnie 1000zł dac na chorych i bezdomnych., ciekawe czy oddajesz.
Odpowiedz
-36
@ fan
dnia 02.10.2018, 16:32 · Zgłoś
Najzabawniejsze jest w tych komentarzach ze piszą tu ludzie którzy POMAGAJĄ i WIDZĄ CIERPIENIE u drugiego człowieka??.
200TYS?? duzo napisze jeden i zaczyna przeliczać i wypisywac na co mozna te kwotę przeznaczyć?.
Ile ty dałes tym ludziom o których TUTAJ piszesz a potrzebuja twojej POMOCY?NASZEJ?.
Bogu wszystko i dla Boga.
A ty jeden z drugim jak nie mozesz nic od siebie da c to weż rózaniec i się módl co wieczór a zobaczysz ze DARCZYNCY sami sie pojawia z POMOCĄ tak działa BÓG!!.
Wiem wam tencza jest blizsza wasza wiara w kolory jest silniejsza?.
Odpowiedz
-12
@ fan
dnia 02.10.2018, 16:34 · Zgłoś
Tencza w Warszawie kosztowała ile?? odbudowa i OCHRONA 24H??
Odpowiedz
19
@ ?
dnia 02.10.2018, 16:44 · Zgłoś
1 Widzisz porównujesz Warszawę i Jasło ...
2 Chyba tencza to był boski symbol po potopie.
3. Ile jest religijnych symboli w Jasle?
4. Myślisz ze Bóg bardziej cieszy się z kolejnego pomnika niż pomocy innym?
Odpowiedz
20
@ bazalt
dnia 02.10.2018, 17:12 · Zgłoś
18
@ asas
dnia 02.10.2018, 18:14 · Zgłoś
i gdzie jest ten wasz bóg, liczy się pomoc tu na ziemi starać się być miłym wesprzeć kogoś a nie tworzyć posągi i oddawać cześć karykaturalnym bzdurom
Odpowiedz
17
@ Jozin z Bazin
dnia 02.10.2018, 18:52 · Zgłoś
Do Fan. Wypowiadają się tutaj osoby fizyczne, jedne stan na pomoc finansowa innych nie. Ale wydawane są pieniądze nas wszystkich. Więc zanim coś napiszesz to głęboko sobie to pod berem przemyśl. Tak się składa że co roku wysyłam WOŚP pieniądze bo w mojej ocenie z fundacji tylko ona pomaga tak naprawdę dając wędkę a nie rybę. I od razu odpowiadam na twoją kontrę która się zrodziła [...] Mnie obchodzi ile % bierze Owsiak bo gdyby nie ten koleś to np. Na oddziałach neonatologii byłoby wielkie G a nie inkubatory czy pulsoksymetry odpowiednie do kilkuset gramowych dzieciątek.
Odpowiedz
6
@ gawron
dnia 02.10.2018, 19:48 · Zgłoś
Tencza nic nie kosztowała... Tęcza może i owszem kosztowała bo trzeba jej było przed tenczystami bronić...
Odpowiedz
8
@ Xyz
dnia 02.10.2018, 22:33 · Zgłoś
Mieszkamy w Jasle nie w Warszawie... to niech pomysłodawcy sami się pomodlą to może ten BÓG zesle im z białej chmurki zielone 200 tys na tego złotego cielca
Odpowiedz
-30
@ rrrrrd
dnia 03.10.2018, 00:49 · Zgłoś
WOSP wydaje miliony na loncerty, kasa z wospu idzie m.in na,woodstok i z tym nie macie problemu? Tam 200 tys,to pikuś
Odpowiedz
6
@ XD
dnia 03.10.2018, 09:38 · Zgłoś
Ogladnijcie do [...] xD . Tam już jest szydera z Jezusa Jasielskiego. Serio gadam. Kto był ten wie
Odpowiedz
12
@ jas
dnia 03.10.2018, 10:03 · Zgłoś
Piękny widok byly komunista i budowa pomnika króla szczyt obludy.
Odpowiedz
-3
@ do miki
dnia 03.10.2018, 11:50 · Zgłoś
Najważniejsze żeby przywalić w burmistrza !! czytanie ze zrozumieniem to dla Ciebie widać problem !
Odpowiedz
2
@ Gość
dnia 03.10.2018, 16:55 · Zgłoś
Pomnik za życia sobie stawia. Pewnie liczy, że za to do nieba pójdzie. Musiał strasznie nagrzeszyć.
Odpowiedz
5
@ WALEC
dnia 04.10.2018, 15:04 · Zgłoś
Postarajcie się o wsparcie u Rydzyka i zbudujcie taki jak Rio !!!
Odpowiedz
1
@ wroński
dnia 04.10.2018, 16:46 · Zgłoś
To kiedy była prawdziwa kwota gdy mówiono 100000 czy teraz.Pan Edward jeśli zobowiązał się Panu Bogu za coś niech funduje ze swojej kasy i niech wykupi działkę i przeznaczy na ten cel. Św. Jan Paweł II kiedyś mówił aby nie budować mu pomników ale słuchać co on mówi i do tego się dostosować. Ten Pan Edward już kilka razy startował w wyborach i jakoś nigdy społeczeństwo go nie poparło. Gdy się słucha tego co on mówi można odnieść wrażenie, że jest zastępcą Dziekana Jasielskiego. Może się mylę dlatego w takim przypadku przepraszam nie zamierzałem nikogo obrazić ani ubliżyć. Moje zdanie należy uznać jako subiektywne i niekoniecznie inne osoby to podzielają.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.