Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Ryszard Pabian zaprezentował swoją drużynę

242

Samorządowa kampania wyborcza zaczyna nabierać tempa. Po rejestracji kandydatów na urząd burmistrza Jasła, przyszedł czas na ich prezentację. Wczoraj wyborcom przedstawiono Ryszarda Pabiana, który w towarzystwie członków swojej drużyny, a więc kandydatów do Rady Miejskiej Jasła, mówił o planach na nową, pięcioletnią kadencję.

Spotkanie z mediami odbyło się w czwartkowe popołudnie. Jego czołową postacią był rzecz jasna Ryszard Pabian, urzędujący burmistrz Jasła, który w październikowym głosowaniu walczyć będzie o reelekcję. Tym razem jednak przystępuje do rywalizacji z ramienia własnego komitetu wyborczego wyborców. Cztery lata temu był on kandydatem PiS na fotel burmistrza. Pomny doświadczeń mijającej kadencji startuje do walki o głosy wyborców z wymownym hasłem „Zgodnie dla przyszłości Jasła”. – Przystępujemy do wyborów z takim właśnie hasłem. Jest ono najodpowiedniejsze, bowiem jak mówi staropolskie powiedzenie, zgoda buduje, niezgoda rujnuje. – przekonywał Ryszard Pabian.

Ryszard Pabian

W obecności dwudziestu dwóch kandydatów KWW Ryszarda Pabiana na radnych Rady Miejskiej Jasła obecny burmistrz przekonywał, że wbrew obiegowym opiniom, mijająca kadencja nie byłą jedynie pasmem porażek. - Wbrew opinii niektórych osób, że w mieście nie da się nic zrobić, powiem, że się da i to robimy. Przykładem może być obiekt, przed którym stoimy (budynek Jasielskiego Domu Kultury – przyp. red.).  Od niego właśnie zacząłem mijającą kadencję. Uważam, że jest to bardzo trafiona inwestycja. Nie jest jednak jedyną. W ciągu czterech lat podejmowaliśmy wiele innych działań, w tym te dotyczące sportu. Powstało Podkarpackie Centrum Sportów Walki, boiska sportowe przy Szkole Podstawowej nr 4 w Jaśle. Nie wolno zapomnieć o inwestycjach w infrastrukturę drogową oraz tych dotyczących pomocy społecznej. – mówił.

Ryszard Pabian przedstawił również swój zespół. Na tarasie JDK pojawiło się wczoraj 22 z 27 wszystkich kandydatów, którzy występując pod szyldem KWW Ryszarda Pabiana, walczyć będą o głosy wyborców. W grupie tej znaleźć można kilku radnych obecnej kadencji, w tym Lecha Polaka oraz Bogusławę Wójcik, którzy mandat radnego zdobyli cztery lata temu oraz w wyborach uzupełniających do rady, startując z list KWW PSPP. Uzupełniają ją radni, Krystyna Sikora, Henryk Rak, Andrzej Dybaś, Michał Rybka. Wśród kandydatów znaleźli się także przewodniczący zarządów jasielskich osiedli, Jerzy Okarma oraz Barbara Pilut. „Dziewiątką” na liście kandydatów w okręgu wyborczym nr 2 jest Elwira Musiałowicz-Czech, obecna wiceburmistrz Jasła. Jak podkreślają, siłą zespołu jest połączenie doświadczenia z młodością.

 Na zdjęciu, od lewej: Jerzy Okarma, Iwona Dziedzic, Agnieszka Sobczyk

Kandydat na urząd burmistrza odpowiadając na pytania dziennikarzy nakreślił również główne założenia programu wyborczego. Wiele miejsca poświęcił stworzeniu właściwych warunków dla rozwoju przedsiębiorczości. – Do tegorocznych wyborów przystępujemy z myślą o kontynuacji tego, co zaczęliśmy robić w trakcie mijającej kadencji. Zamierzamy skupić się na przedsiębiorcach. Przedsiębiorczość jest dla miasta niezwykle istotna. Chodzi zarówno o tych, którzy do miasta mogą przyjść oraz tych, którzy już prowadzą u nas działalność. Chcemy konsekwentnie prowadzić właściwą politykę podatkową. Przez cztery lata nie podnieśliśmy podatków. Mam nadzieję, że to się uda. Wciąż szukać będziemy rozwiązań, które pozwolą taniej uruchamiać nowe działalności na terenie miasta. Mam nadzieję, że program, który obejmuje wiele obszarów Polski, strefy ekonomicznej, będzie temu sprzyjał. Już dziś zaczynamy rozmawiać z przedsiębiorcami. Problemem jest deficyt rąk do pracy. Chcemy wspólnymi siłami temu przeciwdziałać. Rozwiązaniem może być budownictwo mieszkaniowe, wielorodzinne. Zamierzamy budować budynki, które będą przeznaczone dla pracowników i ich rodzin. – mówił.  

Kluczowymi zagadnieniami dla Jasła w kolejnych latach zdaniem Ryszarda Pabiana będą kwestie związane z rozbudową i modernizacją infrastruktury drogowej znajdującej się na obszarze miasta, działaniami z zakresu szeroko rozumianej pomocy społecznej, rozwojem kultury i sportu.

Na zdjęciu, od lewej: Celina Nocula, Lech Polak, Katarzyna Fortuna 

Burmistrz nie uniknął pytań o model współpracy z parlamentarzystami ziemi jasielskiej oraz organami władzy samorządowej na poziomie powiatu, która to współpraca zdaniem komentatorów życia publicznego pozostawiał do tej pory wiele do życzenia. – Liczę na to, że współpraca z naszymi przedstawicielami w Sejmie i Senacie będzie dobra. Wierzę, że jest to możliwe. Gdybym powiedział, że w ciągu minionych czterech lat nie otrzymywałem wsparcia od parlamentarzystów, skłamałbym. Ostatnimi czasy ta współpraca jednak nie układała się najlepiej. Nie będę doszukiwał się powodów takiego stanu rzeczy. Chciałbym, aby wyglądało to w przyszłości lepiej. – mówił z nadzieją.

Pytany o możliwe zmiany kadrowe w zarządzanym przez siebie urzędzie, oświadczył, że w tej materii nic nie jest jeszcze przesądzone. – Cztery lata spowodowały, że dysponuję nową wiedzą. Nie oznacza to, że widziałbym drastyczne ruchy kadrowe. Wiele zależeć będzie od tego, czego kolejnych pięć lat będzie wymagać. Tak jak powiedziałem, z każdym rokiem, zdobyta wiedza, powoduje, że ma się nowe przemyślenia. Jeżeli więc będzie im to dane, w co wierzę, to zapewne znów jakieś zmiany, co do struktury nastąpią. – wyjaśniał.  

Wybory samorządowe odbędą się 21 października 2018 r. o urząd burmistrza Jasła rywalizować będą Ryszard Pabian i Andrzej Czernecki.

MD

Reklama

Komentarze: 241

Dodaj komentarz Widok:
1
@ Kierowca
dnia 06.10.2018, 09:18 · Zgłoś
Kobiety głosujcie za kobietami,
żebyście i wy miały swoje przedstawicielki we władzach.
Obecność kobiet zwiększa kulturę.
Odpowiedz
0
@ K
dnia 06.10.2018, 09:09 · Zgłoś
rysiek, weź już idź do domu
Odpowiedz
2
@ J
dnia 04.10.2018, 14:47 · Zgłoś
Dlaczego PIS nie chce obecnego Burmistrza bo nie tańczył jak mu zagrali, bo ma własne zdanie bo nie jest [...] bierny i wierny, czy wy tego nie widzicie porównywanie tego człowieka do ostatniej nadziei PIS to obelga. Panie Burmistrzu niech krzyczą to takie polskie takie nasze.
Odpowiedz
1
@ wyborca
dnia 03.10.2018, 09:30 · Zgłoś
Do > wyborcy2 < Cyt. " Żaden z was [...] nie ruszy i nie zrobi nic dla miasta, bo i po co? ", ano poczytaj se tak ci napiszę: no bo po to jako suveren wybiram se l (wybieramy sobie) ludzi (ja, ty, i inni którzy pójdą do urny)godnych zaufania, tych którym powierzamy swoje troski o swoja "małą ojczyznę", by oni w moim twoim imieniu dobrze gospodarzyli i zarządzali a nie toczyli wojny o stołki, ja jestem za ludźmi-kompententnymi, a nie za takimi co to kadencja to inny sztandar nad nimi powiewa.
Odpowiedz
0
@ Jan12
dnia 03.10.2018, 11:27 · Zgłoś
Masz rację,ale takich ludzi jest bardzo mało,prawdziwych społeczników nie uwikłanych w partyjne gierki.Musimy postawić na ludzi młodych,wykształconych bez partyjnych,to jest jedyna szansa dla Jasła.Czas na puste hasła i twarze bez wyrazu musi się skończyć.W przeciwnym razie przez 5 lat na naszych oczach Jasło cofnie się i już nigdy nie nadrobi straconego czasu.
Odpowiedz
0
@ thisissparta
dnia 04.10.2018, 12:52 · Zgłoś
"ludzi młodych,wykształconych bez partyjnych," - oni wyjechali z Jasła.
Odpowiedz
0
@ wyborca
dnia 03.10.2018, 09:21 · Zgłoś
Tutaj gdzieś wyczytałem, że tych co opuścili partię będą skreślać czy coś w tym rodzaju tak jak z panem byłym
Odpowiedz
0
@ YOZEF
dnia 03.10.2018, 03:26 · Zgłoś
niesamowite henryk rak to przeciez szef pis w jasle albo wysoko w strulkturach pabian byly pisowiec jak oni umieja sie przefarbowac pani szanca czy czyzowicz ale koledzy was ograli ,,,dybas tez w tej brygadzie to jego chyba 5 kadencja niezniszczalny ..czekaja jaslo nowe wybory za rok na burmistrza ,podpisy pis zbierze szybko ,,i w tej druzynie widze polaka niezniszczalna wojcikowa niesamowite ,,marze o tym aby powrocily diety na obiad za posiedzenie rady zadnych apanazy i niech pracuja patrioci ,nieprawda ze sie nie znajda ,,,och pani szanca ale pania ograli
Odpowiedz
1
@ wyborca2
dnia 02.10.2018, 16:37 · Zgłoś
Do wyborca: mielić ozorem to ty potrafisz nie ma co,ale widzę że jak każdy na tym portalu. Żaden z was [...] nie ruszy i nie zrobi nic dla miasta,bo i po co? Lepiej poopluwać tych którzy chcą coś zrobić. Wypisywać anonimowo brednie każdy potrafi. Chcecie gwiazdorzyć proszę bardzo ale podpisz się jeden z drugim...
Odpowiedz
0
@ wyborcy
dnia 02.10.2018, 13:53 · Zgłoś
Mam nadzieję, że zagłosuje na was TYLKO !!! Chrystus Król Wszechświata i Okolicy.
Odpowiedz
3
@ Jan12
dnia 02.10.2018, 11:17 · Zgłoś
Byłem na filmie "[...]"sala parsknęła śmiechem jak mowa jest o Jaśle i pomniku Chrystusa.Smutne to.
Odpowiedz
2
@ Czarles Francis Ksavier ;)
dnia 01.10.2018, 17:49 · Zgłoś
Profesor X i jego X-meni :0 ratujący miasto Jasło przed złem i zepsuciem :P
Odpowiedz
0
@ Kierowca
dnia 01.10.2018, 16:53 · Zgłoś
Nie wykreślać.
Po takiej żenadzie jak z błędami w listach poparcia jeszcze ktoś odważy
się popierać partyjnego Peca z propozycją zarządzania miastem Jasłem.
Odpowiedz
1
@ mm
dnia 01.10.2018, 11:52 · Zgłoś
Czego w Jaśle od 20 lat te same osoby?
Odpowiedz
0
@ zeniu
dnia 01.10.2018, 16:43 · Zgłoś
Bo jedni są do rządzenia a inni d pracy
Odpowiedz
-5
@ zen
dnia 01.10.2018, 10:04 · Zgłoś
jedyna szansa żeby elektorat pisu poszedł w ogóle na wybory
to wziąć Peca na wiceburmistrza

nawet nie o elektorat pisu chodzi
bo pół miasta chciało głosować na Peca

który z panów kandydatów jest mądrzejszy
to zawalczy o Peca

ale obawiam się, że w grę wchodzi jedynie Czernecki
bo ten drugi to z Pecem ma chyba relację typu słynne Wałęsowe "panu to ja mogę nogę podać"
Odpowiedz
5
@ wyborca
dnia 30.09.2018, 20:14 · Zgłoś
Oj Boże , - żenada Pabiana , który sobie tych kandydatów wybrał na przyszłych radnych. Przecież oni nic nie zrobią dla dobra Jasła. Ten Pan z [...] i Żółkowa są już 5 kadencji radnymi i co zrobili dla dobra mieszkańców ??? NIC - poza braniem dietki.
Odpowiedz
2
@ Kierowca
dnia 30.09.2018, 15:39 · Zgłoś
Nigdy więcej demonstracji i nigdy więcej sprzeciwiania się nowym inwestycjom.
Odpowiedz
6
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 30.09.2018, 19:36 · Zgłoś
Nigdy więcej radnych, którzy "położą kapelusz na drodze i mówią, że to jest rondo",czy takich co planują rozstawianie koszy na śmieci w różnych dziwnych miejscach by sami z nich korzystać, a innym [...]...
Odpowiedz
2
@ daniel
dnia 30.09.2018, 13:28 · Zgłoś
Nigdy więcej Rybka
Odpowiedz
4
@ Ok?
dnia 30.09.2018, 18:44 · Zgłoś
Gdyby mnie nie udało się zrealizować tego co obiecałem 4 lata temu,dziś dałbym sobie spokój z reelekcją.
Tylko niestety są jeszcze tacy co wierzą w puste piękne słowa i głosują na takich;
potem płacz i lament,jakich to radnych mamy.Że nic nie ma w Jaśle,że nic nie robią,że kasę biorą i tyle.
I nie chodzi tu tylko o Gądki,bo wszędzie jak jest to widać.
Co do kandydatów na burmistrza,tu dopiero o zgrozo...jeden lepszy od drugiego.
wybory,wybory,tylko na kogo głosować???
Odpowiedz
0
@ thisissparta
dnia 04.10.2018, 12:53 · Zgłoś
A jak ktoś rządził w sumie 3 kadencje i nic?
Odpowiedz
8
@ Wojtek
dnia 30.09.2018, 10:38 · Zgłoś
Nigdy więcej Pabian !!!
Odpowiedz
1
@ Obywatel
dnia 30.09.2018, 09:34 · Zgłoś
Wzywam do oporu obywatelskiego
W związku z tym że nie ma w zasadzie na kogo głosować

Pokażmy swoją dezaprobatę i oddajmy nieważny głos

Ostentacyjnie skreślając jednego i drugiego
Odpowiedz
2
@ Jan12
dnia 01.10.2018, 13:38 · Zgłoś
Moim zdanie,to nie jest idea do końca przemyślana i raczej utopijna,ale ma pan prawo wyrażać swoje zdanie.Wysoka frekwencja i świadomość obywatela,to jest szansa dla miasta.Ci co już byli i są "przyspawani"do stołków muszą odejść.
Odpowiedz
6
@ Kierowca
dnia 29.09.2018, 18:37 · Zgłoś
Środki na inwestycje, w tym na obwodnice nikt nie przyzna
jak nie będzie miał pewności, czy z powodu sprzeciwu mieszkańców,
przyznane środki będą w przewidzianym terminie wykorzystane.
Odpowiedz
3
@ Kierowca
dnia 29.09.2018, 18:26 · Zgłoś
Nie wykreślać.
Obwodnica w Jaśle powstanie wtedy, gdy dojrzeje nasze społeczeństwo
i przestanie demonstrować i sprzeciwiać się nowym inwestycjom.
Tak jak jest w innych miastach w których powstają obwodnice
przy poparciu ich mieszkańców.
Tam też chętniej są przydzielane środki bo są terminowo wykorzystane.

Do wyborca, popieram Twój tok rozumowania.
Ci którzy nie idą na głosowanie też oddają głos, gdyż przez aklamację
godzą się by także i w ich imieniu wybrany kandydat sprawował urząd.
Odpowiedz
3
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 29.09.2018, 18:50 · Zgłoś
Nie idą bo nie biorą udziału w tej farsie - nie ma jasnego i pełnego obrazu czym ci "włodarze" faktycznie się zajmują w czasie trwania kadencji - co stoi na przeszkodzie aby pokazywać pełne relacje z zebrań osiedlowych - kto, o co tam walczy i czego się domaga i jaka jest współpraca z mieszkańcami...
Odpowiedz
1
@ M
dnia 29.09.2018, 18:18 · Zgłoś
nie było mnie w kraju wiele lat przyjechałem teraz na chwilę i o zgrozo kochane jasełko tu się nigdy nic nie zmieni wszyscy chcą siedzieć koło kierowcy i kierować autobusem wszyscy znają się na wszystkim wszyscy są prawnikami ekonomistami i Bóg wie kim ludzie dla was nie ma dobrego burmistrza i nigdy nie będzie. czy w tym mieście kogokolwiek uzna się za osobę która ma do czegokolwiek kompetencje oprócz samego siebie piszącego Te [...] i bezsensowne komentarze nigdy wam nie będzie tutaj dobrze nigdy bo zawsze kieruje wami wściekłość złość zazdrość
Odpowiedz
7
@ Maniek
dnia 29.09.2018, 17:44 · Zgłoś
Prędzej powstanie s-19 z Rzeszowa na Barwinek jak nowa obwodnica Jasła.
Odpowiedz
8
@ Ok?
dnia 29.09.2018, 17:17 · Zgłoś
Niech rządzi kto chce,dla zwykłego Kowalskiego
to bez znaczenia.
Tylko niech nie obiecują gruszek na wierzbie,
żeby tylko do korytka się dopchać.
Bo nadejdzie czas jak teraz i nie ma się czym chwalić.
Żałosne to wszystko i smutne,bo są gdzie są ,tylko dzięki
nam,podatnikom...a mają nas głęboko w [...]pie.
Przed wyborami,dostępni,skorzy do spotkań,rozmów,
a potem amnezja."Ja nic nie mogę,nie mam takich możliwości"
Wiem to wszystko z autopsji.
Odpowiedz
4
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 29.09.2018, 19:05 · Zgłoś
Czy mądry gospodarz wpierw nie inwestuje w to, co przynosi bieżące, realne i długofalowe zyski, czy zapożycza się i tworzy coś co wymaga stałego nakładu finansowego np. "pałace zimowe"...itp...
Odpowiedz
2
@ luz
dnia 29.09.2018, 20:53 · Zgłoś
Jak chcesz coś załatwić to załatwiaj teraz , najlepsza okazja.
Odpowiedz
-2
@ xyz
dnia 29.09.2018, 16:42 · Zgłoś
Reasumując :
.
Lepszego od Burmistrza Ryszarda Pabiana nie widać na horyzoncie !!!
.
Trzeba potem zmienić parlamentarzystów na takich co zadbają o Jasło !!!
.
I znajdą się pieniądze na inwestycje!!!
Odpowiedz
6
@ Wojtek
dnia 30.09.2018, 10:48 · Zgłoś
Chyba cię[...] nigdy więcej Pabian!!!!
Odpowiedz
1
@ Kierowca
dnia 29.09.2018, 15:22 · Zgłoś
Nie wykreślać.
Przejdźcie się na giełdę pracy.
W Jaśle nie ma bezrobocia.
Są tylko osoby nie lubiące stałej pracy, utrzymujące się się z zasiłków
i rozbudowanego szerokiego socjalu. Dla siebie, dzieci a nawet wnuków.
Odpowiedz
-1
@ Hebel
dnia 30.09.2018, 22:34 · Zgłoś
Święta prawda.
Odpowiedz
5
@ Zo
dnia 29.09.2018, 14:21 · Zgłoś
"Cztery lata spowodowały, że dysponuję nową wiedzą". Plus cztery lata bycia wcześniej zastępcą burmistrza. Kandydat wiedzę posiada (tak twierdzi) - tylko co z tego wynika??? Jak jest każdy widzi. Może jeszcze ze cztery kadencje i kandydat będzie dysponował nie tylko nową ale i odpowiednią wiedzą!!! Pamiętajmy jednak, że nauka kosztuje. Mieszkańców.
Odpowiedz
7
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 29.09.2018, 11:32 · Zgłoś
Kim jest osoba, firma wygrywająca przetarg, a nie wywiązująca się z zawartej umowy na której podstawie została wybrana. Czy uzurpowanie i pobieranie wynagrodzenia za niewykonaną pracę nie jest oszustwem i okradaniem tych którzy mu te pracę zlecają?
Na kogo będziesz głosował - na większego czy na mniejszego "oszusta" nie wywiązującego się z zawartej umowy, na tego który w poprzednich kadencjach okłamywał i oszukiwał mieszkańców chociażby inwestując tyle kasy w takie, a nie inne oświetlenie uliczne, lub obecnego obiecującego gruszki na wierzbie: drogi, mosty...itd Czy mieszkańcy nie musieli im zapłacić za niewykonaną pracę, lub usłyszeli od któregoś z nich chociażby słowa skruchy, żalu z tego powodu? Obydwaj kandydaci na burmistrzów są niewiarygodni - czy nadal mamy wybierać mniejsze zło...???
Czy nasz udział w życiu miasta ma się sprowadzać do tego jednego dnia i pójścia do urny - tak się wszyscy wypowiadacie, a na spotkanie osiedlowe przychodzi garstka mieszkańców jedynie z wnioskami o dotację na przyjemne spędzenie wolnego czasu...
Wybrańcy legitymizują swoje działanie wiarą katolicką na pokaz, jednocześnie dbając wyłącznie o siebie i wąską grupę mieszkańców z którą są w taki, czy inny sposób związani. Fałsz i obłuda pozostanie zawsze FAŁSZEM i OBŁUDĄ, chociażby w nie wiem co została ubrana...
Odpowiedz
10
@ Znaki zapytania
dnia 29.09.2018, 10:22 · Zgłoś
1. "chciałbym, mam nadzieję" - jest to wyrażenie braku koncepcji, opieszałości, braku pewności siebie co było widoczne w dotychczasowej kadencji (gdzie jest chociażby obwodnica? - tyle lat to trwa. Problemem jest brak zgody właścicieli parcel? Jak będzie odpowiednia cena to i zgoda będzie. Czy takie rzeczy musi podpowiadać mieszkaniec miasta?).
2."z każdym rokiem, zdobyta wiedza, powoduje, że ma się nowe przemyślenia" - o ile pamiętam pan Pabian był też jakiś czas z-cą burmistrza. To w końcu ile lat trzeba żeby w pełni "ogarnąć robotę" w Zarządzie miasta i dysponować przemyśleniami w każdym aspekcie na wiele lat naprzód. Brak wizji, umiejętności i pewności siebie przekonuje mnie, aby nie głosować na pana Pabiana ale też i na kontrkandydata. Czy naprawdę nie ma w Jaśle osób z otwartym umysłem i odpowiednim poziomem?
Odpowiedz
-1
@ Parian Mutyra
dnia 29.09.2018, 09:29 · Zgłoś
Wybór między kopaniem w [...]pe a [...]ni...em w [...].
Dziękuje za wybory, w tym roku stawiam na bierny opór.
Gdybyśmy wszyscy nie poszli na głosowanie to politycy przyszliby do nas na kolanach, żeby moc dalej robić to co robią.
Zobaczylibyście co by się działo gdybyśmy przez 4 dni nie kupowali paliwa i [...].
Niestety [...] dał sobie wkręcić film pt.”głosowanie to obowiązek demokracji”.
Odpowiedz
0
@ xyz
dnia 02.10.2018, 10:35 · Zgłoś
Ty nie pójdziesz, pójdą inni i zagłosują na kogo im się podoba... Ale fakt jak dla mnie godnego kandydata niestety nie ma... a szkoda..
Odpowiedz
0
@ Kasper
dnia 29.09.2018, 07:43 · Zgłoś
Przez takiego burmistrza Jaslo się cofa ... temu panu trzeba podziękować.
Odpowiedz
3
@ Wybór
dnia 29.09.2018, 09:20 · Zgłoś
Do wyboru jest marazm lub fantazje i bujanie w obłokach, również nie przynoszące niczego konkretnego. Wrócą inkubatory, klastry itp. sny o potędze, czyli jak komar pręży muskuły.
Tak czy inaczej kolejna kadencja stracona. Do następnych wyborów. Może wtedy będzie z czego wybierać. Teraz to najwyżej wybór mniejszego zła.
Odpowiedz
12
@ do Wybór
dnia 29.09.2018, 16:04 · Zgłoś
Przypomniałeś klastry Czerneckiego i jego bajdurzenie, z którego nie było żadnego efektu, a pamiętasz jakąś śmieszną radę konsultacyjną, co to ją powołał, nie wiem po co? Zasiadali w niej Prof. Myśliwiec z zawodu egiptolog i Gowin nieznanej mi profesji. Myślę, że egiptolog nam się w końcu przyda, bo niedługo będziemy już taki zabytkiem na mapie Polski, że tylko archeolodzy tu będą mieli używanie.
Odpowiedz
6
@ Pipi
dnia 29.09.2018, 03:34 · Zgłoś
Policjantem [...] byl Dybaś
Odpowiedz
-2
@ Int
dnia 29.09.2018, 07:46 · Zgłoś
Ja się pytam co z tym pomnikiem Lecha Kaczyńskigo.
Odpowiedz
-12
@ Za
dnia 28.09.2018, 22:17 · Zgłoś
Popieram rowniez Pana Polaka to wspaniały człowiek. Zrobił wiele
dobrego
Odpowiedz
4
@ Doza
dnia 29.09.2018, 22:43 · Zgłoś
To co takiego dobrego i komu
Odpowiedz
-11
@ Adam :)
dnia 28.09.2018, 21:55 · Zgłoś
Jestem za Panem Polakiem jest to bardzo mądry człowiek
Odpowiedz
10
@ polkom
dnia 28.09.2018, 21:42 · Zgłoś
Można w tych komentarzach przeczytać wiele bredni.
Są oczywiście w komitecie Pabiana członkowie i sympatycy
PiS, ale ci co nie akceptują metod i działań miejscowych
oligarchów PiS-u. Lepszy Pabian bez charyzmy niż niektórzy
z tamtych z charyzmą. Ogólnie drużyna bardzo różnorodna
i profesjonalna. Również profesjonalny początek kampanii.
Odpowiedz
-3
@ RAK 2
dnia 28.09.2018, 20:51 · Zgłoś
Na zdjęciach komitetu Pana Pabiana brakuje kandydatek staruszek do Rady Miasta Jasła
Odpowiedz
3
@ xyz
dnia 29.09.2018, 16:34 · Zgłoś
może są w jaślanach?
Odpowiedz
2
@ Ale jaja
dnia 28.09.2018, 20:44 · Zgłoś
Jasło to takie Wilkowyje, przydała by się nam Lusi Wilska
Odpowiedz
4
@ ewa
dnia 28.09.2018, 20:11 · Zgłoś
A ten z pierwszego zdjęcia za Pabianem to następny [...].
Czego to człowiek nie zrobi by dla kasy.
Odpowiedz
-2
@ Januszek
dnia 28.09.2018, 20:09 · Zgłoś
ja kocham PiS bardzo tak trzymać dalej pozdrawiam
Odpowiedz
8
@ Kierowca
dnia 28.09.2018, 19:49 · Zgłoś
Nie wykreślać. Już dość.
Porównujecie Jasło do Krosna
Tam jest inne społeczeństwo. Nie maja problemów z rozbudową infrastruktury.
U nas każda propozycja budowy inwestycji jest oprotestowana i wiele wpisanych
komentarzy sprzeciwiających się otrzymania darmowych pieniędzy
Miasta ościenne stawiają na kandydatów niezależnych i sprawdzonych w działaniu
a nie tylko przedstawicieli partyjnych lub komitetów wielopartyjnych.
Odpowiedz
-4
@ Do kierowca
dnia 28.09.2018, 21:33 · Zgłoś
Byś się zdziwił. Tam to dopiero jest [...]. Napływowa [...] z okolicznych wsi pisze po [...] na ścianach donosy na przełożonych. To tak jak w szkole w PRLu. Joby i [...] na każdego, [...] zasyfione, ot, krośnieńskie “społeczeñstwo”. Taki sam syfex jak wszędzie.
Odpowiedz
6
@ kultura i klasa
dnia 28.09.2018, 19:09 · Zgłoś
proponuje pensje średnią na tą funkcje

bo na tak małem miasto jest to wygórowana pensja

bezrobocie duże, firm prawie jak na lekarstwo

szanujmy zwykłego szarego pracownika, który musi na to wwszystko zarobić

pozdrawiam wyborców
Odpowiedz
-8
@ Max Szyderko2
dnia 28.09.2018, 19:01 · Zgłoś
Widze że ten jeep nie daje ci spokoju, strasznie ci żal [...] ściska strasznie. Jeszcze nikogo nie spotkałem z taką [...] i żółcią, Pewnie...ba napewno od pana Czarneckiego...
Odpowiedz
5
@ mn
dnia 28.09.2018, 19:26 · Zgłoś
A pan Czernecki czym jezdzi ???...Bo willę za te trzy kadencje wybudował ,ze ho ho i blisko Kwiatowej ...a firmy prywatnej nie ma jak p.Pabian .
Mamy Pabiana w pakiecie z Elwirką Czerneckiego w pakiecie z Putyrą ..hmmm Ci co pójdą na wybory mają niezłego ZONKA !!!
Odpowiedz
1
@ ewra
dnia 28.09.2018, 18:25 · Zgłoś
pan okarma powodzenia
Odpowiedz
-3
@ Tocka
dnia 28.09.2018, 20:27 · Zgłoś
Kto to pracowal [...]
Odpowiedz
9
@ OBSERWATOR
dnia 28.09.2018, 18:11 · Zgłoś
Mam pytanie do Pana Pabiana-Czy po wygranych wyborach pierwszą uchwałą będzie podwyżka dla radnych i burmistrza
Odpowiedz
6
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 18:12 · Zgłoś
To chyba oczywiste -przecież te marne 800 pln na które łaskawie się zgodził na początku kadencji to już dawno zeżarła inflacja...a utrzymanie JEEP'a kosztuje...
Odpowiedz
-2
@ a.lechowski
dnia 28.09.2018, 18:55 · Zgłoś
brakuje jednego "0".o przepraszam w poście jest to zero.
Odpowiedz
-5
@ Max Szyderko2
dnia 28.09.2018, 17:57 · Zgłoś
Do Szyderki:przestań pajacować bo już nie wiesz co pisać i czego sie czepić.Skoro ty masz tylko takie problemy to współczuje.
Odpowiedz
8
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 18:11 · Zgłoś
Nie ty będziesz mi PiSał co mam robić [...]
Odpowiedz
6
@ Czarny
dnia 28.09.2018, 17:02 · Zgłoś
Same ogólniki .Zero konkretów. Będzie jak do tej pory ani dróg,ani boisk. Czym się chwalić ? Jdk Alcatraz ?. Sporty walki ? Kto tam chodzi ? Jak trenują to na silowni. Odpychanie inwestorów jak to miało miejsce z osobą z Krakowa .
Odpowiedz
1
@ hehe
dnia 28.09.2018, 18:46 · Zgłoś
Jasło będzie dzielnicą Krosna :D
Odpowiedz
2
@ P.
dnia 28.09.2018, 22:07 · Zgłoś
Chyba Odrzańskiego... :-)
Odpowiedz
12
@ jas
dnia 28.09.2018, 16:56 · Zgłoś
Same drużyny. Drużyna Beaty, drużyna Morawieckiego, drużyna Pabiana..Co oni w piłke graja czy czy tylko udają ?
Odpowiedz
4
@ xyz
dnia 29.09.2018, 16:33 · Zgłoś
a ten od czarnych też był w pis ?
ale w kolano strzelił gola hehe
Odpowiedz
3
@ 1971
dnia 30.09.2018, 19:43 · Zgłoś
Czym się Pabian chwali? Co zapowiada? Chwali się inwestycjami na które trzeba będzie dawać kasę i to duża co roku. Gdzie inwestycje, które będą zarabiać na miasto? Gdzie poprawa układu komunikacyjnego miasta totalnie zepsutego przez Marię??? A jaki ma plany? Rozdawnictwo naszych pieniędzy ciąg dalszy na socjal dla leni. Może czas najwyższy na odebranie ryby. Lepiej dac wędkę. Tylko że na wędkę nieroby nie zagłosują
Odpowiedz
-1
@ Max Szyderko
dnia 01.10.2018, 09:42 · Zgłoś
Co chcesz, przecież próbowali oddać udziały w MPGK na chorych zasadach...
Odpowiedz
0
@ 1971
dnia 01.10.2018, 16:02 · Zgłoś
Dokładnie. Najpierw stołki obsadzić w spółkach miasta swoimi za [...] kasę A później jak się je wydoi to oddać udziały. I niech dalej doja- Tym razem mieszkancow
Odpowiedz
6
@ oko
dnia 28.09.2018, 16:43 · Zgłoś
Na kogo teraz [...] w kościołach każe głosować jak nie ma pisu.
Odpowiedz
-4
@ jasiu
dnia 29.09.2018, 11:01 · Zgłoś
[...] każe parafianom głosować zgodnie z ich sumieniem
Odpowiedz
14
@ realista
dnia 28.09.2018, 16:40 · Zgłoś
[...] trzeba wypalić tym razem gorącym żelazem. Pięknie się poukrywali.Żenada. Jak nie chodzę na farsy wyborcze tym razem pójdę. Zagłosuję na każdego byle nie na [...]. Taka wolę wyrażają moi znajomi oraz cała rodzina. Toż to sami [...]. Jedynie co im wychodzi to budowa pomników, okradanie budżetu miasta na kościół katolicki, modlitwy i kropidła [...] w sutannie przy byle jakiejkolwiek okazji za konkretną kasę. Koniec kariery dla populistów. Koniec demolki państwa polskiego.
Odpowiedz
-18
@ Do realista
dnia 28.09.2018, 17:44 · Zgłoś
Głosuj, głosuj, te [...] były ostatnią deską ratunku dla miasta.
Teraz grosza miasto nie dostanie bo nie ta opcja. Pięć lat nabijania kasy przez władzę, władzuchnę i armię władzuchny, a miasto [...] bo jesteśmy na takim etapie rozwoju i mamy takie zaległości, m.in. przez obu obecnych kandydatów, że bez pomocy z zewnątrz sami nie damy rady.
Pięć lat kacetu nas czeka, potem na górze opcja się zmieni, a u nas wróci PIS i zaś w [...], a to już 10 lat.
Reasumując, za 10 lat, Jasło 15 tys. Mieszkańców, średnia wieku +/- 50.
Super. Będzie tanio.
Odpowiedz
6
@ 1971
dnia 28.09.2018, 22:22 · Zgłoś
Kolego od 1989 Jasłem miastem i powiatem rządził przez swoich poległy a teraz wdowa; za stan miasta i powiatu im się należą podziękowania.
Odpowiedz
2
@ Hebel
dnia 30.09.2018, 22:36 · Zgłoś
Takie jak od Wisniowieckiego chłopom w Rozlogach.
Odpowiedz
14
@ Wiktor
dnia 28.09.2018, 16:35 · Zgłoś
Pan Pabian podczas poprzedniej kampani jeżdził po zakładach na terenie Gamratu obiecywał nową drogę ,wycięto drzewa dwie firmy zainwestowały w ogrodzenie inic.Most na Gądki też jest Łącznik od ronda z winoroślami też miał być.
Odpowiedz
-6
@ Max Szyderko2
dnia 28.09.2018, 16:28 · Zgłoś
Do Szyderki: jemu też nikt nie dał sam pacował i nadal to robi, a gdzie parkuje to jego sprawa, tam wkońcu pracuje. Nikt ci nie bronił kandydować mogłeś spróbować swoich sił moze byś sie dowartościował, chociaz z tego co piszesz strasznie Ci musialo nie wyjść w życiu. Żal takiego [...] ale za to moze spróbuj jako pisarz bo to jedyne co chyba ostatnio robisz w życiu. Może jakis pudelek pozwoli ci poopluwac innych
Odpowiedz
5
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 17:05 · Zgłoś
Jakie jego sprawa ??? Parkuje tan PRYWATNY samochód a miejsca sądsla urzędowych !!!
Odpowiedz
1
@ do Max Szyderko2
dnia 29.09.2018, 11:15 · Zgłoś
pisz oddzielnie "wkońcu" - takich to Jasło ma mentorów
Odpowiedz
11
@ bleble
dnia 28.09.2018, 15:57 · Zgłoś
hehe drużyna pierścienia...
Odpowiedz
9
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 15:48 · Zgłoś
Niedługo będzie można poczytać o powiązaniach z UM lub PiSem ekipy Pabiana, np kto jest pracownikiem MOSiRu, żoną urzędnika UM itd itp :)))
Odpowiedz
12
@ J
dnia 28.09.2018, 15:17 · Zgłoś
[...] się o władzę zamiast działać i robić coś dla tego miasta. Dzisiaj Jasło sparaliżowane na drogach, ludzie stoją w korkach i klną na to wasze rządzenie. Jeden i drugi as, nadajecie się to trzymania porządku w [...], a nie podejmowania inicjatyw i działań prorozwojowych w miasteczku 36 tysięcznym.
Odpowiedz
7
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 15:29 · Zgłoś
Dobrze prawisz.

Grunt, że burmistrz ma gdzie trzymać JEEP'a w centrum miasta !!!
Odpowiedz
-5
@ Dyzio
dnia 28.09.2018, 14:59 · Zgłoś
Szydełko - masz umowę zlecenie czy płacą Ci od postu?
Odpowiedz
4
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 15:09 · Zgłoś
o dzieło :)
Odpowiedz
17
@ sx
dnia 28.09.2018, 14:46 · Zgłoś
Obietnice przedwyborcze powinny być składane pod rygorem odpowiedzialności karnej. Ciekaw jestem co wówczas zostałoby obiecane
Odpowiedz
6
@ Max Szyderko2
dnia 28.09.2018, 14:37 · Zgłoś
Do Max Szyderko: chyba ci strasznie żal [...] ściska że inni maja,zamiast pajacować i pisać jakieś [...] złapał byś sie jakiej kolwiek pracy a i może ciebie by zbliżyło do posiadania takiego jeep’a
Odpowiedz
4
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 15:09 · Zgłoś
mnie nikt nie dał- sam zasuwam na to co mam...
Odpowiedz
15
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 14:11 · Zgłoś
Szanowni państwo,
aby pomóc podjąć decyzję wyborcom proponuję wpisywać to dokonania burmistrza Pabiana w mijającej kadencji.
Mój typ:
- dorobił się pięknego JEEP'a CHEROKEE wartego ok 200 tyś, którego parkuje na kopercie pod urzędem jak na swojej prywatnej posesji. Gratulujemy.
Odpowiedz
33
@ Maly
dnia 28.09.2018, 14:15 · Zgłoś
Zatrudnił w urzędzie najdroższą w Polsce osobę od wręczania dyplomów. To kosztowało podatnika chyba więcej jak JEEP.
Odpowiedz
-1
@ Piknik
dnia 28.09.2018, 15:09 · Zgłoś
Z całym szacunkiem gość, który pracuje już ponad 30 lat, wykształcony kupił sobie samochód Jeeop i to coś szczególnego hee żal. Wypłata burmistrza to jak na to prestiżowe stanowisko śmieszna kasa, większość pseudo biznesmenów jasielskich wyciąga drugie tyle łącznie z wszystkimi Januszami w sektorze budowlanym (z całym szacunkiem do ludzi ciężko pracujących). Typowa jasielska cecha zazdrość!!Jest tylko 2 kandydatów dlaczego nikt więcej się nie stara o fotel Burmistrza ( no nie liczę falstartowiczów) Pozdrawiam wszystkich i życzę nam wszystkim dobrego Burmistrza:)
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 15:11 · Zgłoś
to czym jeździł przed burmistrzowaniem ???
Odpowiedz
6
@ 1971
dnia 28.09.2018, 22:19 · Zgłoś
14 tys co miesiąc nawet brutto to mało??? ile normalny człowiek musi na taka kasę [...][...] a od czego zacznie się pierwsza sesja rady miasta??? podpowiem :od podwyżek wynagrodzenia. za co? za bycie starostą, burmistrzem, vice, radnym bezradnym. Niech pracują honorowo za Bóg zapłać. Po skończonej kadencji w miarę zasług odbiorą wynagrodzenie. Tak to powinno wyglądać. Wynagrodzenie bierze się po wykonanej pracy a nie przed. a co do wykształcenia: w Jaśle jest pełno ludzi z podobnym wykształceniem
Odpowiedz
6
@ ixi
dnia 28.09.2018, 13:56 · Zgłoś
Tragedia...żal mi Jasła, żal mi straconych lat.
Odpowiedz
-8
@ Jaslo
dnia 28.09.2018, 13:53 · Zgłoś
W poprzednich wyborach ASW popierali Pana Czerneckiego w spotach reklamowych itp. A teraz ludzie z tego klubu są za innym kandydatem. Mam nadzieję że ludzie nie oddadzą głosu na takich dwulicowych ludzi.
Odpowiedz
6
@ olek
dnia 28.09.2018, 14:03 · Zgłoś
A co ty bredzisz jakie ASW popierało czerneckiego ???
Odpowiedz
5
@ Tetek
dnia 28.09.2018, 20:05 · Zgłoś
Co ty za głupoty gadasz, bredzisz i tyle!
Odpowiedz
-12
@ Jaslanka
dnia 28.09.2018, 13:20 · Zgłoś
Obrażać i krytykować najlatwiej zazdrościcie? Startujcie
Odpowiedz
5
@ Wyborca
dnia 28.09.2018, 13:13 · Zgłoś
Ten co śpi to kandyduje?
Odpowiedz
4
@ stankiewicz felix
dnia 28.09.2018, 13:21 · Zgłoś
Wyborów do Rady Powiatu raczej nie prześpi,ale potem zapewne znów zacznie chrapać...
Odpowiedz
17
@ Marcin
dnia 28.09.2018, 13:11 · Zgłoś
Potrzebny dobry ślusarz, który odspawa ich od stołków zanim nabawia się odcisków.
Odpowiedz
11
@ były
dnia 28.09.2018, 13:01 · Zgłoś
No i pseudodyplomacją p.Pabian poderżnął gałąź na której ledwo siedzi...
"Pytany o możliwe zmiany kadrowe w zarządzanym przez siebie urzędzie, oświadczył, że w tej materii nic nie jest jeszcze przesądzone. – Cztery lata spowodowały, że dysponuję nową wiedzą. Nie oznacza to, że widziałbym drastyczne ruchy kadrowe."...
Panie burmistrzu niech pan nie udaje że nie wie o jakie zmiany kadrowe chodzi ...A ponieważ unika pan tematu to Ci wyborcy ,którzy zagłosowali by na Pana ,niestety tego nie zrobią...A jedna z najbardziej zdyscyplinowanych i wpływowych grup zawodowych...(domyśla się pan o kogo chodzi?)... NAPEWNO NIE !!!
Pozdrawiam myślących..
Odpowiedz
6
@ Grześ
dnia 28.09.2018, 12:57 · Zgłoś
"Dwumetrowiec"? Napewno burmistrzem nie będzie a reszta krucioków za tym stołkiem się wyzagryza.
Odpowiedz
3
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 12:48 · Zgłoś
Po lekturze kandydatów nasuwa mi się takie pytanie : Czy teraz w Jaśle nastąpi znowu Era marmurów ???
Odpowiedz
-7
@ ..
dnia 28.09.2018, 12:45 · Zgłoś
Tu PIS wygrywał i wygrywać będzie zawsze.
Odpowiedz
12
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 12:44 · Zgłoś
Rozumiem, że wszyscy kandydaci będący członkami PiS honorowo wystąpili z partii przed przystąpieniem do KWW Pabiana ???
Odpowiedz
2
@ kleks
dnia 28.09.2018, 13:15 · Zgłoś
sprawdź sobie ilu z nich było czlonkami PiS a ilu startowało z list PiS. I przestań juz [...].
Odpowiedz
7
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 13:58 · Zgłoś
Rak nie należał do PiS-u ? A Dusza ??
Odpowiedz
6
@ Tocka
dnia 28.09.2018, 16:22 · Zgłoś
obaj pisowxy
Odpowiedz
0
@ luz
dnia 29.09.2018, 20:49 · Zgłoś
No myślę , że w partii to żaden nie był.
Odpowiedz
2
@ Bobo
dnia 30.09.2018, 22:24 · Zgłoś
Jak sie jest czlonkiem zarzadu partii to sie raczej do niej nalezy
Odpowiedz
4
@ ..
dnia 28.09.2018, 12:42 · Zgłoś
Nazwy różne ale to wszytko i tak PIS./
Odpowiedz
-4
@ MakGajwer
dnia 28.09.2018, 12:42 · Zgłoś
DrużynA PabianaA w akcji.
Odpowiedz
25
@ Gązo
dnia 28.09.2018, 12:33 · Zgłoś
Pabian bez wyrazu i charyzmy , zwykły urzędnik który trwa i niewiele zmieni. Żadnej wizji zmiany tylko utrzymanie...

Chcecie takiego kogoś >>???
Odpowiedz
6
@ pisek
dnia 28.09.2018, 12:51 · Zgłoś
PLUSUJĘ ,a wychodzi minus !
Odpowiedz
6
@ XYZ
dnia 28.09.2018, 13:08 · Zgłoś
Bo masz ograniczony mózg i nie potrafisz załapać że w tym czasie 5 osób dało minusa.
Odpowiedz
8
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 15:14 · Zgłoś
Chcemy, żeby po drugiej kadencji stać go było na JEEP'a GRNAD CHEROKEE za 300 tysi :)
Należy mu się !!!
Odpowiedz
3
@ Slawek
dnia 28.09.2018, 16:33 · Zgłoś
Ale i tak nigdy nie będzie mógł wsiąść do BMW za 0.5 min:)
Odpowiedz
0
@ stary
dnia 30.09.2018, 10:00 · Zgłoś
niczym były prezydent Komorowski wystarczy byc by wygrać i oby się tak samo nie zdziwił.
Odpowiedz
-5
@ ooxx
dnia 28.09.2018, 12:19 · Zgłoś
W godzinach pracy za pieniądze mieszkańców Jasła Pan Burmistrz prowadzi sobie kampanię?! szok
Odpowiedz
14
@ olek
dnia 28.09.2018, 12:21 · Zgłoś
to byla 17.00 panie
Odpowiedz
20
@ DD
dnia 28.09.2018, 12:13 · Zgłoś
Hej pisowcy gdzie jest wrak? Miał być jak wygracie wybory i co? Ale skoro wy nawet na listy wyborcze nie potraficie się sami zgłosić na co dopiero wrak od Putina odzyskać. PiS pośmiewisko.
Odpowiedz
13
@ Wybory
dnia 28.09.2018, 12:01 · Zgłoś
Napiszczcie proszę jakie jest uposażenie radnego w mieście razem z komisjami.
Odpowiedz
8
@ fd
dnia 28.09.2018, 12:02 · Zgłoś
ok 2 tys na miesiac!!!
Odpowiedz
21
@ Wybory
dnia 28.09.2018, 12:07 · Zgłoś
No to sami widzicie, dodatkowa wypłata jak się patrzy a niektorzy za 1300 caly miesiac pracuja.
Odpowiedz
13
@ Wybory
dnia 28.09.2018, 12:12 · Zgłoś
To przez 5 lat wychodzi 120 000 wow dla jednego radnego...
Odpowiedz
2
@ Tocka
dnia 28.09.2018, 16:20 · Zgłoś
1390 zl miesiecznie
Odpowiedz
2
@ xyz
dnia 29.09.2018, 16:27 · Zgłoś
nic tylko zostać radnym hehehe i manna z nieba leci
Odpowiedz
4
@ luz
dnia 29.09.2018, 20:47 · Zgłoś
ja słyszałem że 4 klocki
Odpowiedz
19
@ ja
dnia 28.09.2018, 11:54 · Zgłoś
Panie burmistrzu naszego biednego, zapomnianego przez wladze centralne miasta, gdyby Pan przed podjeciem decyzji o ponownym kandydowaniu ,przejechal sie Krosna , zobaczylby Pan jak daleko nam uciekli w ciagu tych 4 lat...Jeszcze moze sie Pan wycofac I honorowo zakonczyc swoje beznadziejne rzady...
Odpowiedz
-1
@ niepełnosprawny
dnia 28.09.2018, 15:08 · Zgłoś
Panie Pabian, miej pan jaja i odejdź z honorem, o ile go masz. Nic pan nie zrobiłeś dla Jasła i ja panu nie wierzę w kolejne obiecanki. Zajmij się pan lepiej uprawami winorośli, to jedyne co się udało. Bo jak to. wygląda jak z rusztowaniami budowlanymi, a działania społeczne to odczuwam na własnej skórze że na moje e-maile pianę do pana nie chce się panu odpisywać. Jestem osobą niepełnosprawną w dodatku chorym onkologicznie. Takie to pańskie działania społeczne dla seniorów i chorych . Może zatem eutanazję pan wprowadzi w nowej kadencji. Ja głosuję na p. Czernickiego, zawsze bédzie to jakaś szansa na polepszenie losu cierpiących w tym mieście.
Odpowiedz
4
@ fd
dnia 28.09.2018, 11:52 · Zgłoś
pis bis!!!
Odpowiedz
14
@ ds
dnia 28.09.2018, 11:49 · Zgłoś
Panie Polak

ales pan sobie stanal na zdjeciu buachchchchc
Odpowiedz
0
@ luz
dnia 29.09.2018, 20:46 · Zgłoś
Lech twardo stoi na nogach .
To fotograf musi się nauczyć robić zdjęcia.
Pewnie strzelił telefonem :-)
Odpowiedz
22
@ idol
dnia 28.09.2018, 11:46 · Zgłoś
No proszę a PAn Dusza Wacłąw jest zawsze tam gdzie jest koryto/zdążył [...]... z PIS .Co na to Pani senator Zając A. to przecież św. pamięci maż załatwił mu ciepłą posadkę . Wstyd panie Wacławie Sp.Staszek sie w grobie przewraca, a co na to zaprzyjażnioni księża i biskupi?. No cóz jak się nie ma za grosz honoru ...
Odpowiedz
7
@ stankiewicz felix
dnia 28.09.2018, 13:18 · Zgłoś
Zaprzedał duszę Pabianowi...Czy to wróży sukces?Wątpię...
Odpowiedz
23
@ jaslanin
dnia 28.09.2018, 11:42 · Zgłoś
co ten Pan przez ostanie lata urzędowania jako burmistrz zrobił dla jasła i ta jego drużyna ??? dzień roma i dzień wina i dni jasła nic wiecej !!!
Odpowiedz
6
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 14:15 · Zgłoś
dorobił się fury za 200 patoli...Należało mu się :)
Odpowiedz
2
@ jaś
dnia 28.09.2018, 11:30 · Zgłoś
Trzymam kciuki za Pana Czerneckiego
Odpowiedz
0
@ jasiu
dnia 28.09.2018, 14:09 · Zgłoś
Trzymanie kciuków nikomu jeszcze nie pomogło,to jest puste powiedzenie jeżeli nie ma się niczego konstruktywnego do do powiedzenia
Odpowiedz
1
@ jaś
dnia 29.09.2018, 14:25 · Zgłoś
Drogi Jasiu z pewnością też nikomu jeszcze nie zaszkodziło. Pozdrawiam i mam nadzieję, że pozostałe Twoje komentarze będą równie konstruktywne i na równie wysokim poziomie!
Odpowiedz
0
@ Jasiu
dnia 02.10.2018, 13:09 · Zgłoś
Ale wcale nie pomogło
Odpowiedz
1
@ Jaś
dnia 02.10.2018, 17:05 · Zgłoś
nie znałam mądrego jasia każdy miał siano zaniast mózgu ktofy to wyjątek przeprasszam ? pytam
Odpowiedz
5
@ ss
dnia 28.09.2018, 11:24 · Zgłoś
daj Pan spokój.
Odpowiedz
63
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 11:10 · Zgłoś
" „Dziewiątką” na liście kandydatów w okręgu wyborczym nr 2 jest Elwira Musiałowicz-Czech, obecna wiceburmistrz Jasła. Jak podkreślają, siłą zespołu jest połączenie doświadczenia z młodością."

Elwira i doświadczenie ??? Bo się zes..am ze śmiechu...

Jakież ona ma doświadczenie ??? Chyba tylko we wręczaniu dyplomów dzieciakom i obsłudze FB...
Odpowiedz
33
@ sx
dnia 28.09.2018, 14:44 · Zgłoś
Ja to w ogóle się zastanawiam, po co ta Pani pełni funkcję v-ce burmistrza? Co takiego zrobiła oprócz pobierania wynagrodzenia i trzymania stołka obiema rękoma. Jakaś porażka i cały ten burmistrz i ta jego świetlista 10-tka. Mam nadzieję, że polegną już w przedbiegach.
Odpowiedz
15
@ T
dnia 28.09.2018, 15:39 · Zgłoś
Posiada ponoć bardzo wysokie umietnosci. Kiedyś opowiadał jeden taki z kablówki
Odpowiedz
-16
@ Do Max
dnia 28.09.2018, 16:51 · Zgłoś
Nie robta w portasy,bo P.Elwira za czasów rządów PO była doradca podkarpackiego wojewody P.Homycz.Trochę szacunku dla Po.
Odpowiedz
15
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 17:08 · Zgłoś
Aż się boję spytać czym się zajmowała jako ten "doradca" ???
Odpowiedz
18
@ !!!
dnia 28.09.2018, 19:24 · Zgłoś
Robiła to samo co jako wiceburmistrz, czyli kartka w rękę i czytała co jej napisano. Taka ci to zdolniacha.
Odpowiedz
19
@ hmmm
dnia 29.09.2018, 07:37 · Zgłoś
Mam nadzieję, że w tych wyborach jaślanie nie będą tak naiwni i nie dadzą się nabrać Pani Musiałowicz-Czech na jakieś puste hasło typu TAK DLA ZMIAN lub podobne. Cóż ona zmieniła przez te lata w Jaśle? Zmiany było widac tylko w jej ubiorze i postępującej arogancji wobec wyborców. Nic poza tym.
Odpowiedz
1
@ luz
dnia 29.09.2018, 20:42 · Zgłoś
Na tym stanowisku nikt z was nie miał możliwości wykazania się .
A krytyka łohoho!
.
Sami specjaliści od szkól i edukacji hehe.
ćo jeden to lepszy .
Odpowiedz
7
@ Hebel
dnia 29.09.2018, 21:24 · Zgłoś
Sortowala korespondencję. Ciekawsza jest tajemnicza dziura w jej karierze zawodowej
Odpowiedz
3
@ ciekawy
dnia 30.09.2018, 09:57 · Zgłoś
w zmienianiu barw partyjnych a może nie tylko ???//
Odpowiedz
2
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 11:07 · Zgłoś
Sopla...ech...
Odpowiedz
-31
@ J
dnia 28.09.2018, 11:02 · Zgłoś
burmistrz Pabian to wspaniały honorowy Człowiek któremu naprawdę zależy na mieście to jest człowiek który tak jak wielu innym na początku prawdopodobnie uwierzył w dobrą zmianę w
pisu ale w porę Otworzył oczy i zapłacił za to wysoką cenę blokowanie wszystkiego co chce zrobić złośliwości obrażania czy to miasto zasługuje na takiego burmistrza zastanówcie się jeśli rada miejska będzie Radom potrafią się wznieść ponad podziałami i chcącą zapewnić miasto lepszą przyszłość to na pewno wsparciem dla niej będzie ten burmistrz ale jeśli rada będzie dalej dalej pilnować tylko swoich malutkich interesikow to żaden burmistrz nie będzie w stanie nic w tym mieście zrobić w tym mieście każdy inwestor jest zły Bez względu na to co by robił jest zły chcecie mieć skansen chcecie mieć tysiące pomników i modlić się nie wiadomo do kogo bo na pewno trudno powiedzieć że jest to chrześcijaństwo
Odpowiedz
-1
@ Kasper
dnia 29.09.2018, 07:41 · Zgłoś
Chyba to nie znasz . Niech sobie pole uprawia .
Odpowiedz
28
@ jas
dnia 28.09.2018, 10:59 · Zgłoś
Wiele Pabian nie zrobił (lista zasług którą sam podaje jest króciutka) wiecej zaniechał. W przedbiegach ma sukces , że PiS sam sie wyeliminował i startuje z bardzo mocnej niezależnej pozycji. Czy ja wykorzysta czy zmarnuje zobaczymy jak...wygra
Odpowiedz
1
@ postawmy na młodość
dnia 28.09.2018, 10:54 · Zgłoś
Jeśli Osiedle Gamrat chce mieć swojego radnego w Radzie Miejskiej Jasła to musi skupić swoje głosy na jednego kandydata. Okręg 7 mandatowy i proporcjonalny sposób przydziału mandatów może spowodować, że przy rozproszeniu głosów mandaty dostaną kandydaci z innych osiedli. Gdyby startowała P. Czyżowicz, to nie byłoby problemu bo jest szeroko znana, ale PiS nie zarejestrował list. Dlatego myślę że najrozsądniej będzie głosowań na Panią Iwonę Dziedzic, która jest młoda i znana z działalności w ZHP, co daje nadzieję że będzie nas godnie reprezentowała w Radzie Miasta.
Odpowiedz
11
@ xd
dnia 28.09.2018, 12:42 · Zgłoś
to był żart?
Odpowiedz
-5
@ prawy
dnia 28.09.2018, 13:23 · Zgłoś
Minusują mieszkańcy innych osiedli, bo w tym samym okręgu kandyduje kilkunastu kandydatów
Odpowiedz
-4
@ Do postawmy na mlodisc
dnia 28.09.2018, 16:11 · Zgłoś
Ty se jaja robisz ona nie mieszka w gamracie jedyna z gamratu jest maria kluz z kww jaslanie
Odpowiedz
-3
@ Tocka
dnia 28.09.2018, 16:12 · Zgłoś
Nik jej nie lubi nikt I ona nie mieszka na naszym osiedlu gamrat ma inna kandydatke
Odpowiedz
-5
@ Lista kandydatów dla wyborców w Gamracie
dnia 28.09.2018, 20:44 · Zgłoś
Kandydaci  do Rady Miejskiej Jasła

Okręg nr 3 (Osiedla: „Mickiewicza”, „Kaczorowy”, „Bryły”, „Gamrat”, „Krajowice”)
Mandatów: 7

Komitet Wyborczy Wyborców „Jaślanie”
1. Robert Hap (lat 45)
2. Aleksandra Marszałek (lat 31)
3. Krzysztof Czeluśniak (lat 46)
4. Aneta Dziubanik (lat 38)
5. Maria Kluz (lat 59)
6. Marcin Grabek (lat 38)
7. Anna Seweryn-Bąk (lat 41)
8. Mariusz Szufnara (lat 42)
9. Andrzej Bialik (lat 63)
Komitet Wyborczy Wyborców Ryszarda Pabiana
1. Henryk Rak (lat 63)
2. Jerzy Okarma (lat 58)
3. Izabela Jankowska-Zawada (lat 41)
4. Jacek Nachmann (lat 39)
5. Jerzy Węgrzyn (lat 66)
6. Barbara Pilut (lat 40)
7. Wacław Dusza (lat 64)
8. Iwona Dziedzic (lat 31)
9. Agnieszka Sobczyk (lat 27)
Odpowiedz
3
@ technika głosowania
dnia 28.09.2018, 20:50 · Zgłoś
Głos należy oddać tylko na jedną osobę z jednego z ww. komitetów
Odpowiedz
11
@ <:-)
dnia 29.09.2018, 16:56 · Zgłoś
Widzę tam nazwisko Robert Hap.
.
Może się Pan wypowie publicznie co zrobił za pierwszej kadencji da swojego osiedla
i Jasła? ( oczywiście nie mam na myśli szkoły, w której Pan pracuje)
.
Poczekam cierpliwie.
.
A jeszcze Pani Iwona Dziedzic ( czy to Pani z jaslo4u?)
Program wyborczy mnie interesuje.
Odpowiedz
4
@ Eeee
dnia 29.09.2018, 18:51 · Zgłoś
Nie Iwona z ZHP nic cudow
Odpowiedz
4
@ mieszkanka
dnia 29.09.2018, 23:03 · Zgłoś
miasto to nie zhp
Odpowiedz
1
@ ?
dnia 30.09.2018, 11:27 · Zgłoś
A gdzie ten co był komendantem
[...] ?
Odpowiedz
2
@ Aneta Dziubanik
dnia 01.10.2018, 20:48 · Zgłoś
Powiew młodości i wspaniała organizatorka. Jest fryzjerką i wie co ludziom potrzeba, wwolnym przekazie. Pani Aneto ma Pani głosy od mojej rodziny! Tylko nowi i młodzi mogą odwrócić losy Naszego Miasta.
Odpowiedz
1
@ Nikt
dnia 02.10.2018, 17:03 · Zgłoś
W niebie siedzi jak każdy z nas I sobie patrzy
Odpowiedz
9
@ kawosz
dnia 28.09.2018, 10:48 · Zgłoś
Oby wygrał Najlepszy :-)
Odpowiedz
-41
@ oj
dnia 28.09.2018, 10:55 · Zgłoś
porażka nigdy na nich nie zagłosuje.!!!Tylko Pec
Odpowiedz
40
@ Jaślanin
dnia 28.09.2018, 10:59 · Zgłoś
PEC ? to musisz poczekać 5 długich lat :-)
Odpowiedz
-7
@ roztropny
dnia 28.09.2018, 13:58 · Zgłoś
5? ...
Odpowiedz
8
@ luz
dnia 29.09.2018, 20:38 · Zgłoś
po takiej kompromitacji i braku organizacji raczej nigdy się nie doczekasz #
Odpowiedz
-35
@ tak trzymać
dnia 28.09.2018, 10:43 · Zgłoś
Przy Burmistrzu Ryszardzie Pabianie stanęli wspaniali ludzie z potencjałem, którzy jako radni mogą dużo zrobić dla miasta ! Sprawdzcie : www.ryszardpabian.pl
Powodzenia !!
Odpowiedz
16
@ sąsiad
dnia 28.09.2018, 10:40 · Zgłoś
Jakie to musi byc budujące, gdy najwiekszy rywal oddaje wygraną walkowerem. Satysfakcja gwarantowana.
Wywijali szabelkami, już odtrąbili sukces, grozili druzgocącym pokonaniem rywala...a tu strzał z kapiszona ... żenująca porażka przed ostateczną rozgrywką.
Przynajmniej zaoszczędzimy na wydatkach na drugą turę wyborów.
Ciekawe tylko, kto zapłaci za banery i ulotki - powinien przegrany zabulić z włanej kieszeni...
Odpowiedz
18
@ ryba
dnia 28.09.2018, 18:01 · Zgłoś
A teraz wyobraź sobie takiego burmistrza który tak prostej sprawy jak podpisy pod listy poparcia nie potrafi ogarnąć !!! A co doPiero ogarnąć jakieś inwestycje
Odpowiedz
6
@ ok?
dnia 28.09.2018, 10:34 · Zgłoś
Super ekipa.
Jako mieszkaniec osiedla Gądki,chciałbym aby Radny obecnej kadencji,tak publicznie
nakreślił co zrobił dla swojego Osiedla,co zrobił dla Jasła?
Pięknie mówić potrafi,więc czym mnie przekona, abym mój głos oddał właśnie na Jego osobę.
Odpowiedz
1
@ stankiewicz felix
dnia 28.09.2018, 10:43 · Zgłoś
A który to jegomość ? Jest osobą publiczną,można go ujawnić,bo nie chce mi się "grzebać" w necie...
Odpowiedz
14
@ Ok?
dnia 28.09.2018, 11:21 · Zgłoś
M.Rybka...były pisman teraz u Pabiana.
Odpowiedz
17
@ !!! ???
dnia 28.09.2018, 12:18 · Zgłoś
Pan Rybka znacząco przyczynił się do rozwoju Jasła głosując za oddaniem działki pod pomnik Chrystusa Króla w wieczyste użytkowanie. Co on mógł więcej w tej kadencji zrobić? Oczekiwaliście czegoś? Mieliście nadzieję? ... a no i oczywiście wcisnął się teraz tam, gdzie jest nadzieja na stołeczek na kolejną kadencję. Szacun!!!
Odpowiedz
18
@ Michał Rybka
dnia 28.09.2018, 23:24 · Zgłoś
Robię to od czterech lat na zebraniach osiedlowych . Jeżeli ktoś o pseudonimie " @ok?"
nie wie, to zapraszam na planowane zebranie konsultacyjne
z MIESZKAŃCAMI OSIEDLA GĄDKI
10.10.2018 GODZ. 17.00 ZSM NR 1 UL. RAFINERYJNA 3A.
Odpowiedz
-7
@ Ok?
dnia 29.09.2018, 07:00 · Zgłoś
Przy pracy na zmiany trudno
o możliwość uczestnictwa w takich zgromadzeniach.
A jeszcze gdy posiada się rodzinę?
Wręcz nie możliwe.
Życzę odrobinę pokory w swoich poczynaniach i życzliwości,
takiej ludzkiej,prostej.
Bo dzisiaj jesteś na szczycie a co przyniesie jutro, nie wie nikt.
Odpowiedz
0
@ hmmm
dnia 29.09.2018, 07:46 · Zgłoś
Efekty działania radnego powinny być widoczne w zmianach na osiedlu a nie tylko obiecanki na zebraniach. Przyklaskiwanie pomysłom typu "pomnik na górce" to włażenie w [...] niektórym "ważnym" w Jaśle. Działać trzeba dla interesu osiedla a nie dla "stołka" i [...] a wtedy można nazywać się dobrym radnym.
Odpowiedz
5
@ Ok?
dnia 29.09.2018, 09:28 · Zgłoś
Bardzo się z tym zgadzam.Śledząc poczynania "naszych"
radnych,trudno doszukać się" dobra" dla ogółu.
Prawie każdy dba o swą kieszeń,człowiek schodzi na
drugi plan.Weźmy"śródmieście"za przykład,plac zabaw
dla piesków,to wszystko o czym się słyszało w ostatnim
czasie.
Most na Gądkach,cała ta "robota"w ostatniej fazie coś tam...
Wszystko rusza w roku wyborczym,a co wcześniej?
Nic,zero,nul.
Najważniejsi są mieszkańcy Osiedla,których to reprezentuje
dany radny,tak...jednak pracują również dla Jasła,dla nas wszystkich
Bo to rada miasta a nie osiedla...może warto spotykać się z mieszkańcami
a nie tylko osiedlem ...co burmistrz,to burmistrz...ale rada i burmistrz
reprezentują miasto...nas wszystkich.
Odpowiedz
4
@ luz
dnia 29.09.2018, 20:35 · Zgłoś
Ty- hmm-, jesteś radnym?
Odpowiedz
-1
@ mieszkanka
dnia 29.09.2018, 23:01 · Zgłoś
A jakich masz lepszych kandydatów może sama startujesz z tego osiedla a ty w czym pomogłaś żeby było na osiedlu lepiej .Pewno jesteś jedną z tych [...] co im nic nie pasuje siedzisz pod domem z koleżankami i [...] obrabiasz wszystkim którzy przechodzą
Odpowiedz
3
@ anna
dnia 30.09.2018, 11:02 · Zgłoś
Cieszę się bardzo z budowy tego pomnika.
I jestem pewna , że ci wszyscy negujący i drwiący
w pokorze wykonają w modlitwie znak krzyża
na [...] przed pomnikiem.
Odpowiedz
3
@ Hebel
dnia 30.09.2018, 22:38 · Zgłoś
Zapomnij, [...].
Odpowiedz
0
@ men
dnia 01.10.2018, 18:36 · Zgłoś
A ja całe życie myślałam, że do Boga się modlę, a na świadectwo pokory i symbol tego, że katolikiem jestem, znak krzyża na [...] kreślę.
Odpowiedz
1
@ ''''''''
dnia 01.10.2018, 21:25 · Zgłoś
To w domu krzyżyk nie wisi na ścianie?
A obrazki dzieci z pierwszej komunii to gdzie?
Odpowiedz
54
@ Obserwatorka
dnia 28.09.2018, 10:28 · Zgłoś
PANIE PABIAN - jako że PIS przegrał w przedbiegach - ma Pan wielką szansę zrobić coś w końcu dla Jasła , mam nadzieję, że ludzi, których Pan wybrał do swego boku - też idą z takim założeniem. My nie chcemy rond, pomników ... Chcemy świeżego powiewu w mieście - powiewu młodego życia. Chcemy by młodzi tu wracali, chcemy by każdy miał do czego tu kiedyś wracać.
Odpowiedz
19
@ Maly
dnia 28.09.2018, 12:13 · Zgłoś
A do czego mają młodzi wracać? Jak zatrzymasz ich przed pójściem na studia,emigracja i ofertami dużych miast? Kto ma ich zatrzymać? Gość który był wiceburmistrzem i burmistrzem i jego ekipa w której na czołowych miejscach są jego starzy koledzy?
Odpowiedz
3
@ Fake
dnia 28.09.2018, 12:47 · Zgłoś
Za niedługo jasło zniknie z mapy polski jak będzie tak jak do tej pory. .. sama jestem po studiach i wróciłam.
Odpowiedz
9
@ X
dnia 29.09.2018, 00:41 · Zgłoś
Chyba kiepskie te studia skoro nawet Polski nie potrafisz poprawnie napisać. Szczyt
Odpowiedz
56
@ Woytazz
dnia 28.09.2018, 10:27 · Zgłoś
Wyobrażam sobie co musiał czuć Pabian, gdy "giganci" jasielskiego PIS zapowiedzieli mu, że znaleźli sobie inną pacynkę. Wyobrażam sobie też co czuje teraz po ich kompromitacji.

Nawet gdyby nie uzbierał pół procenta głosów to i tak jest już największym wygranym tych wyborów.
Odpowiedz
4
@ kleks
dnia 28.09.2018, 10:35 · Zgłoś
To jego celem jest "utarcie" nosa jaseilskiemu PiS-owi czy wygranie wyborów?
Odpowiedz
11
@ stankiewicz felix
dnia 28.09.2018, 10:41 · Zgłoś
Ze względu na wzrost,na pewno.To zdumiewające.Własny KWW,członkowie PiSu na liście? Prorok czy cuś...
Odpowiedz
21
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 11:07 · Zgłoś
tak działa ...układ jasielskich kolesi
Odpowiedz
5
@ Olo
dnia 28.09.2018, 23:16 · Zgłoś
Wspaniali genialni kandydaci jakie miasto tacy kandydaci.
Odpowiedz
6
@ luz
dnia 29.09.2018, 20:32 · Zgłoś
Śmiać mi się chce jak słyszę o jakimś ucieraniu nosa.
Gdyby ktoś z was był burmistrzem, to nie obchodziło by was Jasło?
Wiedząc że po 4 latach będziecie rozliczeni.
Odpowiedz
6
@ mieszkanka
dnia 29.09.2018, 22:56 · Zgłoś
A pacynka została na swojej pozycji
Odpowiedz
26
@ Wybory
dnia 28.09.2018, 10:20 · Zgłoś
No to zobaczymy.
Odpowiedz
43
@ qq
dnia 28.09.2018, 10:41 · Zgłoś
Przecież p. Rak (nie tylko on w tej grupie) to PISowiec jest i nawet chyba przewodniczył ich strukurom w Jasle.
To wiatr zawiał i flaga powiewa w przeciwną strone?
Jak można takim farbowanym aktywistom wierzyc?
Nastepne wybory w PO?
Odpowiedz
45
@ mecenas
dnia 28.09.2018, 10:57 · Zgłoś
Pan Rak to kompromitacja jest i [...]
Odpowiedz
17
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 11:06 · Zgłoś
To V kolumna - [...] Pabiana ...
Odpowiedz
-9
@ prawy
dnia 28.09.2018, 11:10 · Zgłoś
Akurat Panu Rakowi należy się szacunek, bo stanął po stronie prawdy i zasad w polityce, a nie knowań i układów. To samo zrobił choćby Pabian, były starosta Sepioł i radna Stasiowska z Kołaczyc.
Odpowiedz
23
@ Bhp
dnia 28.09.2018, 11:47 · Zgłoś
Jeśli sobie przypominam, to w poprzednich wyborach P.Polak startował z PO.Wówczas wynajął domokrazcow z ulotkami,którzy byli tak namolni jak misjonarze z wiary Jehowy, ze trzeba było ich wypedzac z klatki i mieszkań. P.burmistrz Pabian przedstawił jak to okreslil swoją drużynę. Twarze tych ludzi nie interesują Wyborców. Powinien był przedstawić program działań na następna kadencję. Gościu boi się rozliczeń po wygranych wyborach.Ale tego nie uniknie,bo [...] wpadka PiS-i,może może mieć skutki pozytywne,dla miasta,bo wygrani nie będą mieć łatwo
Muszą się liczyć z ciągłym zdrowym rozliczaniem.
Odpowiedz
-13
@ ggh
dnia 28.09.2018, 12:48 · Zgłoś
zawsze kazdy narzeka na pis. No to pogadamy za 5 lat
Odpowiedz
17
@ luki
dnia 28.09.2018, 13:12 · Zgłoś
osiagnięcia Pana Pabiana sa odwrotnoscia jego wzrostu. chacha
Odpowiedz
14
@ YOZEF
dnia 28.09.2018, 14:24 · Zgłoś
nie wierze rak przeciez to pisowiec ,,,ale cwany [...] oj wyborcy wyborcy
Odpowiedz
3
@ Jozin z Bazin
dnia 28.09.2018, 14:41 · Zgłoś
Agnieszka się przyda. Jak ktoś się będzie stawiał to dostanie petardę i spokój :)
Odpowiedz
18
@ jas
dnia 28.09.2018, 15:13 · Zgłoś
A ilu członków bylej pzpr ręce opadają jacy ludzie się do władzy pchają nawet byli [...].
Odpowiedz
-13
@ T
dnia 28.09.2018, 15:35 · Zgłoś
Pec ma być z-cą burmistrza, a Elwira dyrektorem JDK. Po wyborach leci Szewczyk, którego trzymać będą do wyborów jedynie. Ten podział pozwli uratować głowę Bogdanowi i Ali, a PiS będzie rządził w Jasle ze wsparciem z urzędu marszałkowskiego i powiatu. Karty rozdane.
Odpowiedz
-11
@ Tic-Tac
dnia 28.09.2018, 15:52 · Zgłoś
Z niedowierzaniem od dłuższego czasu przegląda się wszystkie komentarze i nie znajduję wpisu DRAGONESS ,SVENA,LODYNCA.Ale obciach.Pomogła, pomogła cenzurka, zmiekczyla języki. Wyprala mózgi twardzielom
Odpowiedz
1
@ marek
dnia 28.09.2018, 16:25 · Zgłoś
A z infrastruktury drogowej bardzo dziękujemy panu burmistrzowi za wybudowanie drogi KG2 (termin oddania minął końcem sierpnia) i do dziś nikt nie wie czy kiedykolwiek będzie zbudowana,a TIRy już na Lwowskiej się nie mieszczą.Czernecki ta drogę by wybudował już 15 lat temu!!!
Odpowiedz
19
@ Kobza
dnia 28.09.2018, 17:05 · Zgłoś
Ceny gazu w górę, benzyny w górę, ceny energii elektrycznej w górę, ceny masła i chleba w górę, OC w górę, VAT w górę, ceny węgla w górę, materiały budowlane w górę... dobra zmiana. Drożyzna to znak rządów Kaczyńskiego i PiSu.
Odpowiedz
2
@ s-19
dnia 28.09.2018, 18:44 · Zgłoś
Jak powstanie S-19 z Rzeszowa przynajmniej do Krosna-Miejsca Piastowego to ruch tranzytowy w Jaśle umrze śmiercią naturalną i nie będzie potrzeba żadnej obwodnicy potrzeba dla emerytów i rencistów.
Odpowiedz
8
@ Int
dnia 28.09.2018, 19:44 · Zgłoś
I wprost proporcjonalne do wysokości jego zastępcy Pani Elwiry
Odpowiedz
-29
@ Int
dnia 28.09.2018, 19:51 · Zgłoś
Dlaczego jeszcze nie ma.pomnika Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Jaśle
Może przy okazji wyborów ktoś by się.do tego zobowiązał .
Na tego by z zagłosował .
Ojciec narodu MUSI STANĄĆ W JAŚLE !!!
Odpowiedz
9
@ Joki
dnia 28.09.2018, 20:08 · Zgłoś
Pamiętam jak w ringu na gali w Jaśle uciekała przed przeciwniczką a potem tłumaczyła się że gardelki ją bolało. Fachowiec z niej konkretny. Nierozłączną z panią od wręczania dyplomów i to też o czymś świadczy
Odpowiedz
2
@ e tam
dnia 28.09.2018, 22:24 · Zgłoś
P.Pabian wycofaj sie bo i tak nikt na Pana głosu nie odda ja tez z cała rodzina nie postawie na Pana co zrobił Pan dla Jasła nic inwestycje ZERO drogi ZERO most na Gądki gdzie Pana 5 min grzania stołka sie kończy
Jak Pan potraktował obywateli przez 5 lat to chyba Pan wie doskonale, brak wstepu do biura niczego z Panem nie dało sie załatwić,doradzić dodać otuchy wiec nie zagłosuje na pewno na Pana Pabiana
Odpowiedz
8
@ Matus
dnia 28.09.2018, 22:56 · Zgłoś
Jednym słowem dalej upadające miasto jak tacy kandydaci
startują.Inne miasta uciekają nam bo nic nie robi.Zero parkingów
mostów żadnych inwestorów brak obwodnicy zero pomysłu po
co się wysilać jak tacy kandydaci.
Odpowiedz
-7
@ Matus
dnia 28.09.2018, 23:15 · Zgłoś
Musisz być ślepym albo [...] jak ceny nie rosły za słońca Peru
towarynie nie drożały tylko było ich mniej w opakowaniu.
Nie wspomnę już o okradaniu kraju i Polaków.
Odpowiedz
7
@ Bubu
dnia 29.09.2018, 00:28 · Zgłoś
Za dużo słuchasz radia z Torunia . Ale masz [...] mózg.
Odpowiedz
1
@ Drużyna
dnia 29.09.2018, 09:08 · Zgłoś
Szału nie ma. [...] nie urywa.
Odpowiedz
10
@ mozkit
dnia 29.09.2018, 10:54 · Zgłoś
A p.Pabian niech sobie teraz pomyśli co narobił wymyślając łącznik ronda na W.Polskiego z rondem na Floriańskiej wczoraj był przed smak tego co będziemy mieli na co dzień. Na pewno nie będę na niego głosował
Odpowiedz
11
@ do e tam
dnia 29.09.2018, 15:37 · Zgłoś
A do Czerneckiego ile się w kolejce czekało, pamiętasz? Jak do ministra jakiegoś. Czasem dwa tygodnie, czasem dłużej.
Odpowiedz
2
@ 2T
dnia 29.09.2018, 20:17 · Zgłoś
Pomarzyć dobra rzecz, ale to byłby samobój burmistrza:-)
Odpowiedz
1
@ Do T
dnia 29.09.2018, 22:44 · Zgłoś
Chciałbyś bo co wam zostało:-)
Odpowiedz
-2
@ mieszkanka
dnia 29.09.2018, 22:56 · Zgłoś
Według pani Zając pan Rak jeżeli nie złożył rezygnacji z PIS to nie ma prawa startować z innej listy
Odpowiedz
0
@ Asker
dnia 01.10.2018, 13:46 · Zgłoś
Emery it’s mala, trzeba “dorobic”.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.