Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

W Jaśle powstaje tor dla rolkarzy i narciarzy biegowych

115

Na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle wokół boiska do gry w piłkę nożną powstaje tor rolkowo-narciarski. Inwestycja zakończy się w połowie grudnia br.

Pomysł budowy toru rolkowo-narciarskiego zrodził się dwa lata temu. Jego pomysłodawcą jest Damian Ciborowski, trener i instruktor w klubie sportowym „Speed” Jasło, który ze względu na coraz większe zainteresowanie jazdą na łyżworolkach oraz nartorolkach marzył o stworzeniu warunków do uprawiania tych dyscyplin sportowych. Udało się. Obecnie na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle trwają prace przy realizacji budowy toru, które zakończą się do 15 grudnia br.

To duży plus dla sportu jasielskiego, że taka trasa powstaje, bo nie da się ukryć, że zapotrzebowanie jest i sukcesy w jeździe na łyżworolkach jaślanie odnoszą. Damian Ciborowski jako ojciec chrzestny tego pomysłu sam osobiście zdobył ostatnio Wicemistrzostwo Polski w Maratonie na 42 km w Gdańsku w tej dyscyplinie – zaznacza Tadeusz Baniak, dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle.

Z tego miejsca będą się mogli cieszyć i śmiało korzystać nie tylko ci, którzy trenują w klubie Speed Jasło, ale wszyscy jaślanie mający na to czas i ochotę. - Brakowało w Jaśle takiego toru. Szczególnie, że wiele osób jeździ na rolkach po ulicach miasta. Trzeba przyznać, że nie są to warunki odpowiednie i bezpieczne. Mam nadzieje, że teraz jeszcze więcej dzieci, młodzieży i dorosłych będzie mogło sobie spokojnie trenować po torze rolkowo-narciarskim. To miejsce może służyć także do jazdy na rowerze, czy do biegów lekkoatletycznych – wyjaśnia Damian Ciborowski, trener i instruktor w klubie sportowym „Speed” Jasło.

Tor rolkowo-narciarski zostanie wykonany na długości 600 metrów i utwardzony nawierzchnią asfaltową. Jego szerokość wyniesie 4 metry. Trasa będzie przebiegać wokół dawnego boiska do baseballu oraz wzdłuż wału w kierunku kładki na rzece Wisłoce. Składać się będzie z dwóch pętli. Prace wykonuje Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych w Jaśle. To jedyna firma, która zgłosiła się do przetargu ogłoszonego na realizację tego zadania. Koszt inwestycji opiewa blisko 449 tys. zł brutto. Nie obejmuje ona jednak budowy oświetlenia toru, ale jak zapewnia dyrektor MOSiR-u będzie czynił starania, aby w przyszłości miasto przeznaczyło środki finansowe na oświetlenie nie tylko toru, ale również boiska piłkarskiego. - Staramy się wspierać każdą inicjatywę, która poprawia i zwiększa ofertę miejskiej infrastruktury sportowej. O tor rolkowo-narciarski już od dawna zabiegali miłośnicy tych dwóch dyscyplin sportowych, a dodatkowym argumentem były wyniki sportowe osiągane przez naszych sportowców z Klubu Sportowego Speed Jasło. Na początku sprawdziliśmy gdzie mógłby powstać taki tor, a później po wyliczeniu kosztów zabezpieczyliśmy w miejskim budżecie potrzebną kwotę na jego wykonanie – mówi Ryszard Pabian, burmistrz Jasła.

Tor będzie gotowy w połowie grudnia br., a więc w sezonie zimowym, doskonałym do uprawiania dyscypliny narciarskiej. – Jeśli spadnie śnieg to inaugurację będziemy mieli narciarską, bo na asfalcie będzie się on dłużej trzymał. Mam nadzieję, że już w zimie coś zorganizujemy na tym torze – dodaje D. Ciborowski.

id

Reklama

Komentarze: 112

Dodaj komentarz Widok:
-1
@ dziewczyna z miasta
dnia 20.12.2018, 13:28 · Zgłoś
Często spaceruje po wałach, jeszcze nie widziałam nikogo na tym torze narciarskim.
Odpowiedz
1
@ Kierowca
dnia 09.12.2018, 09:43 · Zgłoś
Uprawiający sporty zimowe będą mieli przynajmniej blisko gdzie pobiegać na nartach.
Nie wszyscy mają czas na wyjazd poza miasto. Więc teraz będą mogli nawet po pracy
a młodzież po szkole, nie wyjeżdżając z miasta, pobiegać rekreacyjni na nartach.
Popieram tą decyzję, gdyż sam jak chciałem pojeździć na nartach musiałem
PKS em jechać w góry.
Jazda na nartach, łyżwach zwłaszcza dla młodych daje dużo zadowolenia
i poprawia zdrowie.
A w późniejszym wieku oglądając zdjęcia mamy z tego piękne wspomnienia.
Odpowiedz
0
@ Maciek
dnia 08.12.2018, 11:54 · Zgłoś
Wspaniała inicjatywa ! Brawo !
Odpowiedz
-2
@ malkonent
dnia 03.12.2018, 12:10 · Zgłoś
Aktualnie to całe miasto jest jednym lodowiskiem, ludzie łamią ręce i nogi, samochody się rozbijają. Kompromitacja ratusza, bo chyba jeszcze nie wyłoniono firmy odpowiedzialne za zimowe utrzymanie miejskich dróg.
Odpowiedz
-1
@ trotson
dnia 02.12.2018, 10:33 · Zgłoś
lodowisko by sie przydało
Odpowiedz
6
@ Przede wszystkim
dnia 01.12.2018, 11:07 · Zgłoś
Nie wpuszczać Cyrku Zalewski do Jasła. Za chwilę toru nie będzie. STOP dręczeniu zwierząt i niszczeniu zieleni. Po nich zostaje jeden wielki bałagan.
Odpowiedz
1
@ dzidek
dnia 01.12.2018, 09:58 · Zgłoś
Jak jesteś taki uczony, to nie opieraj się na komentarzach, tylko dąż do prawdy [...] [...].
Odpowiedz
-1
@ Człowiek z lasu
dnia 01.12.2018, 11:20 · Zgłoś
Ok. Dążymy do prawdy. Podejmuje wyzwanie. W którym zdaniu artykułu znalazły się kłamstwa? Twierdzisz, że kwota podana jrst nieprawdziwa. Ok. Sprawdzamy,kto informuje o kwocie.
Cytat z,artykułu
Tor rolkowo-narciarski zostanie wykonany na długości 600 metrów i utwardzony nawierzchnią asfaltową. Jego szerokość wyniesie 4 metry. Trasa będzie przebiegać wokół dawnego boiska do baseballu oraz wzdłuż wału w kierunku kładki na rzece Wisłoce. Składać się będzie z dwóch pętli. Prace wykonuje Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych w Jaśle. To jedyna firma, która zgłosiła się do przetargu ogłoszonego na realizację tego zadania. Koszt inwestycji opiewa blisko 449 tys. zł brutto. Nie obejmuje ona jednak budowy oświetlenia toru, ale jak zapewnia dyrektor MOSiR-u będzie czynił starania, aby w przyszłości miasto przeznaczyło środki finansowe na oświetlenie nie tylko toru, ale również boiska piłkarskiego. - koniec cytatu.
Co jeszcze, rzekomo, jest nieprawdą?
Odpowiedz
-2
@ Człowiek z lasu
dnia 01.12.2018, 11:31 · Zgłoś
Mają tak rozczulające zawoļania, że człowiek by chętnie z litości spełnił jakieś ich marzenie. Može tor do gry w bierki za kilkaset tysięcy? Co Ty na to, Dzidek?
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 01.12.2018, 11:36 · Zgłoś
Rozumiem, że najlepszy byłby kolejny pomnik?
Odpowiedz
-1
@ Człowiek z lasu
dnia 01.12.2018, 12:25 · Zgłoś
A to w Jaśle buduje się jakieś pomniki za publiczną kasę Pani Dragoness?
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 01.12.2018, 14:25 · Zgłoś
Za taka samą publiczną jak tor. Grunt miejski, to i kasa miejska, prawda?
Odpowiedz
-2
@ Człowiek z lasu
dnia 01.12.2018, 14:41 · Zgłoś
Chodzi Pani o stworzenie nowej jasielskiej, w miejsce rzymskiej paremii "Cokolwiek posadzisz na gruncie, przynależy do gruntu" tylko, że na odwrót " cokolwiek postawisz na gruncie, stajesz się wļaścicielem gruntu? Bo nie do końca zrozumiełem odpowiedź na pytanie, czy w Jaśle buduje się jakieś pomniki za publiczne pieniądze.
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 01.12.2018, 14:50 · Zgłoś
Proszę przestać bajdurzyć. Miasto, bez konsultacji z mieszkańcami przeznaczyło, już po raz drugi, miejski grunt na prywatną inicjatywę. Dziękczynne pomniki, to się stawia w ogródku, na swojej posesji.
Odpowiedz
-1
@ Człowiek z lasu
dnia 01.12.2018, 14:57 · Zgłoś
I co z tego wynika? Ja jestem za to odpowiedzialny, że grupa wolontariuszy postanowiła postawić na publicznym gruncie pomnik za prywatne pieniądze, nota bene wzbogacając ten grunt o wartość tego pomnika? Pewnie były poświęcone tym wydarzeniom artykuły i obstawiam, že zabraļa Pani głos wyražając swoje zadowolenie. Tu mówimy o realizacji marzeń pana w średnim wieku za 450 tys. Złotych publicznej kasy.
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 01.12.2018, 15:11 · Zgłoś
Zaczyna pan chwytać za słowa. Czy identycznie oceniałby pan słowa kibiców Czarnych, którzy "marzą" o nowym stadionie? Bo że marzenia p. Kozioła o Rio de Jasleilo ocenia pan pozytywnie, to już wiemy.
Odpowiedz
-3
@ Człowiek z lasu
dnia 01.12.2018, 15:20 · Zgłoś
Jest mi obojętne działanie Pana Kozioła. Jako wierzący nie potrzebuję pomników. Godne pochwały jest to, że realizuje marzenia za swoją kasę.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 01.12.2018, 16:10 · Zgłoś
Za swoją? Bardzo zabawne.
Odpowiedz
-1
@ gogus
dnia 01.12.2018, 08:24 · Zgłoś
Opieram się na tym co piszą w komentarzach wyżej. No to zobaczymy ile będzie korzystać chętnych jak oddadzą ten tor do użytku ilu to będzie trenować. Pracuje się, pracuje. Haracz ... O przepraszam podatki się płaci i dlatego ma się pelne prawo krytykować wydawanie przez władzę.
Odpowiedz
-1
@ gogus
dnia 16.12.2018, 17:40 · Zgłoś
Dziś w niedzielę byłam i widziałam jak tor był wykorzystany. Nikogo nie było.
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 30.11.2018, 11:41 · Zgłoś
449 tys podzielone przez zakładaną ilość korzystających systematycznie !!! ile tego będzie 30 do 40 osób codziennie ? Noooooooooooo !!! Panie Burmistrzu i Rado Miejska trwonicie nasze pieniądze.
Odpowiedz
-4
@ duduś
dnia 30.11.2018, 20:44 · Zgłoś
Z ciebie to faktycznie [...]! Prawdziwa kwota to 368.000 zł rachmistrzu, ale za cienki jesteś , żeby o tym wiedzieć. A już twoje szacunki co do ilości korzystających powalają największego laika. Nawet Einstain nie wymyśliłby takiej matematycznej łamigłówki.Z tego co mi wiadomo, to ty [...] nie pracujesz , więc twoich pieniędzy nikt nie trwoni.
Odpowiedz
-1
@ gogus
dnia 01.12.2018, 08:27 · Zgłoś
A, poza tym uderz w stół a ...
Odpowiedz
4
@ cytryna kwasna
dnia 30.11.2018, 09:02 · Zgłoś
Nareszcie coś dla ludzi a nie tylko pod siebie!
No i nie jest to tablica pamiątkowa!
Odpowiedz
1
@ Wreszci
dnia 30.11.2018, 07:32 · Zgłoś
Wreszcie się doczekałem!!!
Odpowiedz
7
@ Darek
dnia 29.11.2018, 22:14 · Zgłoś
Te szkółki piłkarskie, to tylko niezłe źródełka dochodowe dla zajmujących się ich prowadzeniem. Pobierają składki od rodzicow dzieci, zbierają kasę na wyjazdy, obozy, wyżywienie itd. Oprócz tego otrzymują dotację z urzędu miasta, kuratorium, od ministerstwa sportu, urzędu marszałkowskiego i jeszcze od sponsorow. Najważniejsza dla nich jest ilość dzieci biorących udzial w szkoleniu bo i wieksza ilość pieniędzy. To jest zły model szkolenia, bo szkółki prowadzą między sobą walkę o zdobycie dzieciaków. moim skromnym zdaniem szkolenie w takim mieście jak Jasło należy skoncentrować w jednym klubie to jest Czarni, żeby była ciągłość szkolenia od dziecka do seniora, a nie walka pomiędzy "działaczami" szkólek.
Odpowiedz
0
@ któś
dnia 30.11.2018, 09:59 · Zgłoś
konkurencja jest b.dobrym sposobem na podniesienie jakości usług. I jak jest kilka takich piłkarskich szkółek to właśnie jakością szkolenia, podejściem do młodzieży, organizacją treningów itd. rywalizują między sobą. Jeśli jesteś taki dobry i też chcesz zarobić to otwórz szkółkę i przystąp do tej konkurencji, a zobaczysz, czy to taki łatwy chlebek... Jedni Czarni Jasło by tylko te dzieci zniechęcili do pracy nad sobą.
Odpowiedz
2
@ sport
dnia 29.11.2018, 20:18 · Zgłoś
I kolejna zabawka dla państwa Ćiborowskich za pieńiądze podatników brawo władzo
Odpowiedz
0
@ Ona
dnia 29.11.2018, 20:30 · Zgłoś
Wstań i wyjdź.
Odpowiedz
1
@ Lolo
dnia 29.11.2018, 19:29 · Zgłoś
Brawo a nie wybiegi dla psów
Odpowiedz
1
@ Hassan
dnia 29.11.2018, 18:51 · Zgłoś
Jestem za budowa tego toru.

Mam też pytanie czy można będzie i jak przechodzić przez tor idąc na Gadki?
Odpowiedz
0
@ radna
dnia 29.11.2018, 20:23 · Zgłoś
Idąc na Gądki nie trzeba przechodzić przez tor, tylko istniejącą drogą odnowioną dzięki burmistrzowi, który przekazał dyrektorowi MOSiR odpowiednią kwotę w czerwcu tego roku.
Odpowiedz
-1
@ Kierowca
dnia 29.11.2018, 17:13 · Zgłoś
Niech patrole straży miejskiej przejdą się przez parkingi z miejscami
dla inwalidów i skontrolują, kto parkuje na miejscach dla inwalidów.
Odpowiedz
-1
@ keller
dnia 29.11.2018, 18:48 · Zgłoś
no kto ? widziałem drogie mercedesy i hummer,czasami przyjezdny z zagranicy.
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 29.11.2018, 18:53 · Zgłoś
Niektórzy oddaliby ten przywilej malkontentom. Razem z chorobą.
Odpowiedz
-5
@ Ona
dnia 29.11.2018, 20:29 · Zgłoś
Taka ta straż miejska niedobra, a teraz płaczesz, że osoby nieuprawnione parkują na miejscu dla inwalidów. To zadzwoń na alarmowy i zgłoś. Jak to mówią: kozak w necie, pi... w świecie.
Btw. artykuł nie dotyczy SM.
Odpowiedz
2
@ Du jurciu
dnia 29.11.2018, 16:57 · Zgłoś
Masz racje brak parkingów, inwalidow przybywa a jak się chce zaparkować na miejscu dla inwalidy to trzeba zrobic runde po całym mieście żeby znaleść miejsce do zaparkowania auta. Wszystko się buduje dla młodzieży a dla starych to łopatą w d*pe
Odpowiedz
15
@ Bolec
dnia 29.11.2018, 15:21 · Zgłoś
A w Starostwie tylko pensję biorą
Odpowiedz
2
@ mieszkaniec
dnia 29.11.2018, 14:34 · Zgłoś
Super, że coś się dzieje i myślę ,że skoro to było 2 lata temu pomyślane to ktoś przemyślał, dlaczego asfaltowy i dlaczego tyle kosztuje. Inne dyscypliny też są ważne ale wszystkiego oda razu nie da się rady zrobić. Widać burmistrz Pabian nie mówił ąż tak dużo o sporcie w kampanii ale teraz robi i tak trzymać!!!
Odpowiedz
3
@ jurciu
dnia 29.11.2018, 14:29 · Zgłoś
Lepiej nich budują parkingi niż tory rolkowe jest nowy tor rolkowy otwarty nie dawno koło STYLU z 1500m dł można szaleć
Odpowiedz
-5
@ Tomek
dnia 29.11.2018, 14:29 · Zgłoś
Brawo dla Dyrektora Baniaka, bo to jego tylko zasługa.On kocha, to co robi.Powinien być dyrektorem MOSiR do 80 lat, a może dłużej.
Odpowiedz
12
@ OLEE
dnia 29.11.2018, 14:27 · Zgłoś
Działać - nie gadać! Każda inwestycja daje rozwój . Brawo!
Odpowiedz
10
@ Kare
dnia 29.11.2018, 14:07 · Zgłoś
Czy w tym miescie rządzi klan ciborowskich i czarneckich gdzie siatkówka.piłka nożna.koszykówka. la.gdzie dla nich obiekty
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 29.11.2018, 17:52 · Zgłoś
Nie. Nie rządzi, tylko działa.
Odpowiedz
4
@ kaja
dnia 29.11.2018, 14:04 · Zgłoś
rewelacja!!! mnóstwo osób z tego skorzysta...fakt jeszcze lodowisko się prosi o zwiększenie i może zadaszenie? są takie hale gdzie w zimie sa łyżwy a resztę roku można jeździć na rolkach myślę że dla mniejszych dzieci byłaby to super atrakcja. Narzekające osoby chyba sport oglądają przez szybkę telewizora, bo nie pojmuję gderania na takie pomysły ;-)
Odpowiedz
5
@ aga
dnia 29.11.2018, 13:51 · Zgłoś
[...] [...] -zawsze wszystko ci nie pasuje-ciekawe co od siebie dajesz-czy tylko byś brał? cudownie i łatwo jest narzekać trudniej coś zrobić.
Poziom tych komentarzy jest bardzo niski i świadczy o tym że ktokolwiek i cokolwiek by zrobił to jest się na nie bo po co to komu?
Odpowiedz
-3
@ Człowiek z lasu
dnia 29.11.2018, 14:23 · Zgłoś
Serio? Poproszę o przykład, gdzie krytykuję kogoś za to, że coś robi. Natomiast nie potrafię zgodzić się z tym co wbrem logice, nauce, zdrowemu rozsądkowi. I spełniam swe marzenia za swoje pieniadze.
Odpowiedz
0
@ Do aga
dnia 29.11.2018, 18:12 · Zgłoś
Nie widzę krytyki,czy niezadowolenia Człowieka z Lasu.Dobrze radzi,udziela cennych wskazówek,z którymi warto się liczyć.Dobrze,że mądry człowiek pisze i przestrzega przed stratami.
Odpowiedz
0
@ Człowiek z lasu
dnia 29.11.2018, 19:09 · Zgłoś
Dziękuję za komentarz powyżej i komentarz Agi. Czy ktoś z państwa policzył, ile miesięcy, lat, dekad pracuje przeciętny człowiek na to, by zarobić pół milona złotych? Ile dobra można zrobić za taką kasę? Na terenie Mosiru jest spory kawałek drogi wyłączonej z ruchu. A asfalt nie nadaje się na tor narciarski. Mogę to p. Damianowi wyjaśnić, jeśli poprosi. Co zrobić? Za 40 tys. Złotych polskich można zrobić dokļadnie to samo za pomocą koparko ładowarki, kilku sprawnych kolesi, paru puszek farby i wszyscy byliby przekonani, że zrobili świetny interes, ale nie. Facet, na oko koło piećdziesiątki spełnia marzenia, bardzo kosztowne i zadanie pytania skąd mu przyszło do głowy, że na asfalcie śnieg się dłużej utrzyma jest traktowane jak [...]. Nie podoba mi się, gdy wydawane są takie kwoty z publicznych pieniędzy z takim uzasadnieniem jak wyżej.
Odpowiedz
2
@ do człowieka z afrykańskiego buszu
dnia 30.11.2018, 08:11 · Zgłoś
Faktyczny koszt wyniesie 364.810 zł, więc najpierw zapytaj, później oczerniaj!
Odpowiedz
0
@ Człowiek z lasu
dnia 30.11.2018, 08:53 · Zgłoś
Koszt inwestycji opiewa blisko 449 tys. zł brutto. Nie obejmuje ona jednak budowy oświetlenia toru, ale jak zapewnia dyrektor MOSiR-u będzie czynił starania, aby w przyszłości miasto przeznaczyło środki finansowe na oświetlenie nie tylko toru, ale również boiska piłkarskiego. - Staramy się wspierać każdą inicjatywę, ,koniec cytatu.

Ja człowiek z afrykańskiego buszu mówić do człowiek z jasielski establiszment.
W artykule pisać kwota. A tak na poważnie. Widzę, že swoim rasistowskim komentarzem zaszczycił mnie ktoś dobrze poinformowany i emocjonalnie zaangażowany. Dlatego powiem. Naucz się czytać artykuły, odrzuć rasizm i dowiedz, co oznacza zasownik oczerniaç! I poproś budžetowców o większă aktywność w komentowaniu. A kwota 334 tys. To jest mala dla budżetowców, że widzisz takă różnicę?
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 30.11.2018, 10:11 · Zgłoś
Kolejna osoba ma problem z "budżetowcami". Ktoś bronił się załapać?
Odpowiedz
1
@ Człowiek z lasu
dnia 30.11.2018, 10:28 · Zgłoś
Nie mam problemu z budžetowcami typu nauczyciel, bo ich praca jest požyteczna, o ile jest dobrze wykonywana. Mam problem z takimi rzeczami
Z tego miejsca będą się mogli cieszyć i śmiało korzystać nie tylko ci, którzy trenują w klubie Speed Jasło, ale wszyscy jaślanie mający na to czas i ochotę. -
Koniec cytatu.
Nie uważa Pani tego za zbytek łaski dla zwykłych zjadaczy chleba, že za pół bańki buduje się obiekt, z którego bedą mogli korzystać nie tylko ci, którzy trenują w klubie Nazwa klubu? Nazwałbym to cesarskością. Moje wątpliwości wzbudziła dziwaczna wypowiedź o asfalcie i o śniegu, ale widzę, že jedno proste pytanie nie załatwia problemu.
Tak. Uważam, že tak kosztowne inwestycje zasługują na ludzi, którzy wiedzą co mówią. Mówią co myślą, myślą rozsâdnie i szanują. Dlatego zapytałem o badanie, ilu ludzi podziela marzenia tego pana i uwaža za stosowne wydać taką kasę, zwļasecza, że zwykły facet nie miałby problemu, by wykonać to zadanie z dwoma kumplami za wielokrotnie niższą kasę. Słužę pomysļami, jak rozwiązać to mbiejszym kosztem.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 30.11.2018, 10:46 · Zgłoś
Ja tam się na inwestycjach nie znam, ale koparko-ładowarka i wujek Józek za sterami to dla mnie gotowy materiał na brakoróbstwo i remont generalny już w następnym roku. To również nie jest zwyczajny asfalt i jeśli ma być bezpieczny, to powinien mieć odprowadzenie wody i inne "bajery". Na pewno nie jest to koszt 40 tysięcy. http://www.burlocharena.pl/rolki/
Odpowiedz
3
@ odi
dnia 30.11.2018, 11:06 · Zgłoś
CZŁOWIEK Z LASU ma rację bo to kolejna prywata tylko dla nielicznych z ks speed, oby nie taki prywatny folwark jak to się stało niestety na basenie!
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 30.11.2018, 12:07 · Zgłoś
Proszę się zapisać do klubu, albo zapisać swoje dziecko. Kto broni?
Odpowiedz
1
@ Ja
dnia 03.12.2018, 11:43 · Zgłoś
Nie kto a co. Lenistwo stoi na przeszkodzie. Wygodniej narzekać zza monitora, aniżeli aktywnie spędzać czas na powietrzu. Ot taka polska cecha narodowa.
Odpowiedz
4
@ bn
dnia 29.11.2018, 12:29 · Zgłoś
No wreszcie coś pożytecznego ...brawo pomysłodawca brawo włodarze !!!..
Odpowiedz
5
@ Człowiek z lasu
dnia 29.11.2018, 11:44 · Zgłoś
Tor będzie gotowy w połowie grudnia br., a więc w sezonie zimowym, doskonałym do uprawiania dyscypliny narciarskiej. – Jeśli spadnie śnieg to inaugurację będziemy mieli narciarską, bo na asfalcie będzie się on dłużej trzymał. Mam nadzieję, że już w zimie coś zorganizujemy na tym torze – dodaje D. Ciborowski.

id
Które prawo fizyki pozwala na wyciągniecie wniosku, że na asfalcie "śnieg będzie się dłużej trzymał"?
To dosyć spora publiczna kasa. Rozumiem, że w konfrontacji z marzeniami, pieniądze nie grają roli, ale warto by byļo sprawdzić, dlaczego tory narciarskie nie są asfaltowane.
Odpowiedz
0
@ Człowiek z lasu
dnia 29.11.2018, 11:52 · Zgłoś
Zaraz będę miał lawinę budžetowych minusów, znając życie.
Odpowiedz
4
@ któś
dnia 29.11.2018, 11:53 · Zgłoś
ale to ma być tor najpierw dla rolek później nart - zimy ze śniegiem są coraz krótsze a śnieg zjawiskiem ginącym...
Odpowiedz
-4
@ Człowiek z lasu
dnia 29.11.2018, 11:55 · Zgłoś
Ja tylko zacytowałem wypowiedź ojca chrzestnego tego dzieła. Pewnie byļa przemyślana, bo póļ milona, jak to mówią, piechotâ nie chodzi.
Odpowiedz
2
@ inspektor
dnia 29.11.2018, 13:17 · Zgłoś
Może tor będzie chłodzony od spodu i dlatego śnieg będzie się dłużej utrzymywał. To tłumaczyło by wysoki koszt tej inwestycji (oczywiście to żart), natomiast tak serio to mogliby przy okazji rozbudować lodowisko bo to obecne jest za małe i robi się tłoczno.
Odpowiedz
0
@ eva
dnia 29.11.2018, 16:41 · Zgłoś
Te pół miliona lepiej przeznaczyć na zakup posiłków w szkołach dla dzieci. Lepszy z tego będzie pożytek.
Odpowiedz
-1
@ mikki
dnia 29.11.2018, 17:00 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
6
@ glen
dnia 29.11.2018, 17:23 · Zgłoś
mikki - rozum warto mieć.
Odpowiedz
6
@ eva
dnia 29.11.2018, 17:26 · Zgłoś
Do "mikki" -chętnie przyjmę te "gumofilce" - ja i moja rodzina. Dobre buty.
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 29.11.2018, 17:32 · Zgłoś
Ano warto mieć rozum i wiedzieć, że są różne pule pieniędzy i nie można ich sobie ot tak "przeznaczać" na coś innego.
Odpowiedz
2
@ ano warto
dnia 29.11.2018, 18:15 · Zgłoś
dragones - masz rację, jednak tor za 500000 zł będzie służyć może 100 mieszkańcom. Gdzie rozum naszych włodarzy - Burmistrza, Dyr. MOSiR Rady Miasta ...

Czy przeciętny obywatel Jasła będzie na rolkach po tym torze jeździł ?
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 29.11.2018, 18:52 · Zgłoś
A będzie zakaz? Dlaczego ma nie jeździć?
Odpowiedz
8
@ wet
dnia 29.11.2018, 19:09 · Zgłoś
dragones - zakazu nie będzie, ale przeanalizuj sobie statystykę wieku jaślan. Czy 40 - latkowie, ściganie się na rolkach zaliczają do ulubionych aktywności. Nie masz o tym żadnego pojęcia. Chętnie zobaczę jak 70 letnia osoba ( dragones) jeździ na rolkach. ha ,ha, ha, ...
Odpowiedz
-2
@ Ona
dnia 29.11.2018, 20:20 · Zgłoś
Jak 40 latek jest "zastany" to wiadomo, że jeździł nie będzie. Ale jest dużo dzieci i młodzieży.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 30.11.2018, 00:05 · Zgłoś
O la la, ile mi latek jeszcze dodasz?
Odpowiedz
0
@ malkonent
dnia 30.11.2018, 11:46 · Zgłoś
Dragoness tak się zachwyca pomysłem, że inauguracyjny przejazd na torze na pewno wykona ubrana w twarzowy dres.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 30.11.2018, 11:57 · Zgłoś
Pod warunkiem, że pan, zamiast przede mną uciekać, będzie mi towarzyszył.
Odpowiedz
-2
@ malkonent
dnia 03.12.2018, 10:58 · Zgłoś
Chętnie pobiegnę ale za Panią aby mieć przed sobą przesympatyczny widok.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 03.12.2018, 14:14 · Zgłoś
Dzięki za komplement.
Odpowiedz
11
@ czarny
dnia 29.11.2018, 11:09 · Zgłoś
Burmistrz złożył w tym roku właściwy wniosek do ministerstwa sportu o dotację na budowę boiska ze sztuczną nawierzchnią przy ulicy Śniadeckich. Jako wkład własny zabezpieczył na rok obecny w budżecie 1.600.000,00 zł, i zaplanował na rok przyszły 500.000,00 zł. Niestety Ministerstwo Sportu MILCZY, a nasi parlamentarzyści nie pomagają w uzyskaniu dotacji.
Odpowiedz
14
@ swot
dnia 29.11.2018, 11:31 · Zgłoś
Pan Burmistrz powinien przyglądnąć się również gdzie można zaoszczędzić pieniądze, a takim obszarem są wynagrodzenia podległych pracowników UM i jednostek organizacyjnych. Wielu pracowników tych jednostek pobiera wysokie emerytury oraz wynagrodzenie za pracę w jednostkach organizacyjnych UM oraz samym UM. Te pieniądze są z naszych lokalnych podatków.
Odpowiedz
-5
@ Tic-Tac do czarnego
dnia 29.11.2018, 14:45 · Zgłoś
Czy tak trudno zrozumiec,że w strategicznych sprawach należy ze wszystkimi wspolpracowac.I dalej,czy tak trudno zrozumieć że rządzący i ich przedstawiciele w terenie mogą wiele pomóc w tak gryzacym się mieście, jakim jest Jasło. Czy duży wzrostem,a mały duchem nie mógł poprosić o pomoc posła lub senatora,tylko zachował się jak Zosia samosia.Chyba,że chodziło o to ,ażeby się pokazać ja chcialem.
Odpowiedz
10
@ keller
dnia 29.11.2018, 10:58 · Zgłoś
tylko ,czy asfalt jest dobry na rolki ? ale dobrze że to chociaż robią. dzięki za inicjatywę.
Odpowiedz
13
@ Oj oj
dnia 29.11.2018, 10:57 · Zgłoś
Brawo za pomysł!
Odpowiedz
-6
@ Leku
dnia 29.11.2018, 10:35 · Zgłoś
Kapitalny pomysł, co na to trenerzy i dzieciaki z AP które tam trenują i grają? Już chyba najwyższy czas na zmiany na mosirze
Odpowiedz
11
@ któś
dnia 29.11.2018, 11:50 · Zgłoś
a co tor będzie przeszkadzał piłkarzom? Jedni biegają po trawie, drudzy jeżdżą po asfalcie/śniegu. Super pomysł, aby wszystko było w jednym miejscu. Wreszcie ten cały teren wokół MOSiRu będzie wykorzystany.
Odpowiedz
0
@ Beku
dnia 29.11.2018, 14:24 · Zgłoś
Niestety będzie przeszkadzał bo boisko po wybudowaniu toru przestanie spełniać wymogi PZPN :-( i nie będzie można rozgrywać spotkań w ramach Ligii Młodzika.
Odpowiedz
2
@ ubek
dnia 29.11.2018, 18:34 · Zgłoś
Weż sobie kawałek sznurka, zmierz boisko, i wtedy nie będziesz pisał głupot! Ale to dla ciebie za trudne i na dworze za zimno, lepiej siedzieć przed kompem i stukać w klawiaturę, zamiast w [...] swój [...] kopaczu!
Odpowiedz
0
@ któś
dnia 30.11.2018, 10:02 · Zgłoś
nie znam przepisów, ale coś mi się zdaje że przesadzasz. Nie sądzę, by budując tor chcieli zniszczyć to boisko...
Odpowiedz
0
@ któś
dnia 30.11.2018, 10:04 · Zgłoś
na wielu stadionach dookoła boiska są bieżnie, więc i tu chyba boisko piłkarskie nie ucierpi. A dodatkowo w przyszłości dostaniecie oświetlenie i będziecie mogli grać nawet późnymi wieczorami, nie mówiąc już o nocach
Odpowiedz
23
@ Aga
dnia 29.11.2018, 10:05 · Zgłoś
Super!!!Brawo dla Pana Damiana!!!
Odpowiedz
16
@ dragoness
dnia 29.11.2018, 10:04 · Zgłoś
Fajny pomysł.
Odpowiedz
2
@ Obiłankenobi
dnia 29.11.2018, 15:55 · Zgłoś
A gdzie fajny ? A tam Halyna opowiadasz..
Odpowiedz
-2
@ beach sun
dnia 29.11.2018, 09:56 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-6
@ pissmak
dnia 29.11.2018, 09:46 · Zgłoś
bastion pisu
Odpowiedz
14
@ korwin
dnia 29.11.2018, 11:47 · Zgłoś
no przecież masz burmistrza anty, to o co Ci chodzi ?
Odpowiedz
-25
@ adek
dnia 29.11.2018, 09:42 · Zgłoś
A czy prawo jazdy będzie potrzebne na tor?
Odpowiedz
-24
@ tadek
dnia 29.11.2018, 09:38 · Zgłoś
przyjdzie wielka woda i cały ten asfalt wam zwinie
Odpowiedz
30
@ bodzio
dnia 29.11.2018, 09:31 · Zgłoś
Brawo! Brawo! Brawo!
Odpowiedz
22
@ CZAJNIK00
dnia 29.11.2018, 09:30 · Zgłoś
Dobre wieści jak widać.
Dzieciaki, młodzież i dorośli będą mogli korzystać z kolejnej oferty uprawiania dyscypliny sportowej w Jaśle. Teraz pozostanie nam tylko rewitalizacja stadionu przy Śniadeckich jako największego aczkolwiek najbardziej oczekiwanego obiektu.
Odpowiedz
-15
@ Człowiek z lasu
dnia 29.11.2018, 12:12 · Zgłoś
Nie znam Pana Ciborowskiego, ale pewnie jest dyrektorem MOiRu, skoro ta instytucja spełnia jego marzenia, zapewne przeprowadził ankietę, ile osób jego marzenia podziela i również marzy o wydaniu kasy na ten cel. Mógłby się z nami podzielić wynikami tej ankiety, gdyby w Jaśle byli jacyś dziennikarze, opròcz sprawozdawców marzeń realizowanych.
Odpowiedz
-24
@ Jxjdjdjdjdndndn
dnia 29.11.2018, 13:08 · Zgłoś
Pomysł może i dobry ale czy trafiony ? Coś się ruszyło w sprawie sportu w tym smutnym i umierającym mieście. Moim zdaniem są ważniejsze sprawy niż tor dla rolkarzy choćby stadion wiejący poprzednim ustrojem PRL przy Śniadeckich
Odpowiedz
-7
@ Ona
dnia 29.11.2018, 20:15 · Zgłoś
W klub czarnych nie warto inwestować. Co rok sępią kasę od miasta, żeby jeszcze pokazali, że warto. Beznadziejnie grają, a i kibice pozbawieni są kultury. Osobiście cieszę się, że ów tor powstaje. Jest zapotrzebowanie, co widać np. na zawodach Run&Roll.
Odpowiedz
11
@ 123
dnia 30.11.2018, 06:43 · Zgłoś
W Jaśle powinien powstać nowy stadion
a nie remont starego.
Taki klub jak Czarni zasługuje
na zupełnie nowy obiekt!!!
Może nowa rada o tym pomyśli.
Pieniądze rządowe na obiekty sportowe są.
Tylko trochę chęci.
A nie ładować pieniądze w stare!!!
Odpowiedz
-8
@ Marcin
dnia 30.11.2018, 14:57 · Zgłoś
Klub czarni zasługuje tylko na miłosiernego samarytanina, który odłączy mu kroplówkę pieniędzy z urzędu miasta i pozwoli odejść w zapomnienie.
Odpowiedz
-1
@ Ktoś
dnia 02.12.2018, 20:25 · Zgłoś
Brawo Ty !!! To teraz test dla ciebie panienko skoro taki odważny, przyjdź na mecz w rundzie wiosennej z transparentem o treści którą wypisalaś powyżej a nie bądź Kozak w necie bo niestety jesteś [...]* w świecie
Odpowiedz
0
@ Ona
dnia 02.12.2018, 22:40 · Zgłoś
Oj nie płacz, bo ząbki Ci się spocą. Przyjdę. I co? Obijecie mi buźkę? Na tyle Was stać.
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 04.12.2018, 20:09 · Zgłoś
Będzie jak w Kołaczycach. Pięciu na jednego i ... pięciu uciekło.
Odpowiedz
-5
@ SAMARYTANIN
dnia 29.11.2018, 09:26 · Zgłoś
Tor Żużlowy by się przydał
Odpowiedz
5
@ x
dnia 29.11.2018, 13:40 · Zgłoś
motoryzacja umiera, jest dożynana.
Odpowiedz
4
@ Pepee
dnia 29.11.2018, 14:06 · Zgłoś
Co z Kg2 kiedy?
Odpowiedz
3
@ ixi
dnia 30.11.2018, 11:56 · Zgłoś
Fantastycznie! Ja za młodu mogłem pomarzyć o takich możliwościach w Jaśle! Dla mojego pokolenia szczytem możliwości było betonowe boisko, karty w deszczowy dzień i w słoneczny brudna Ropa (krata)... Nie powiem na żużel bym chętnie poszedł w Jaśle, ale doceniam to co robią! Brawo
Odpowiedz
8
@ wet
dnia 01.12.2018, 16:53 · Zgłoś
Sprawdzałem na portalu Państwowej Komisji Wyborczej - dyrektor MOSiR ma 66 lat, i dalej jest dyrektorem?.
Odpowiedz
-7
@ dragoness
dnia 02.12.2018, 10:34 · Zgłoś
Dlaczego ma Pan z tym taki problem?
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.