Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Znamy kandydatów na wójtów i burmistrzów

260

W ośmiu gminach na terenie powiatu jasielskiego o urząd wójta powalczy dwadzieścia jeden osób. W mieście Jaśle zarejestrowano dwóch kandydatów, którzy ubiegają się o fotel burmistrza zaś w gminie Kołaczyce zarejestrowano jedną osobę. 21 października poznamy nazwiska zwycięzców w tegorocznych wyborach samorządowych.

W środę 26 września do północy przyjmowane były zgłoszenia kandydatów na wójtów, burmistrzów i prezydentów miast. Na tę chwilę w gminach Kołaczyce i Brzyska zgłoszonych zostało po jednym kandydacie, w dodatku są to obecni włodarze, którzy ubiegają się o kolejną kadencję. Małgorzata Salacha startującą z KW PiS została zgłoszona na burmistrza miasta i gminy Kołaczyce, zaś w gminie Brzyska na urząd wójta ponownie ubiega się Rafał Papciak z KWW Razem Dla Gminy Brzyska.

Zgodnie z kodeksem wyborczy od dnia rozplakatowania obwieszczeń przez Gminną Komisję Wyborczą zgłaszanie kandydatów zostaje przedłużony o 5 dni. Jeżeli w tym czasie nie zostanie zarejestrowany nikt więcej, wówczas tego kandydata uważa się za wybranego jeśli w głosowaniu uzyskał więcej niż połowę ważnie oddanych głosów. Gdyby jednak tak się nie stało, to rada gminy w głosowaniu tajnym dokonuje wyboru wójta większością głosów ustawowego składu rady.

Wójt gminy Jasło Stanisław Pankiewicz nie będzie się ubiegał o kolejną kadencję. Postanowił spróbować swoich sił startując do Rady Powiatu. Przypominamy, że w 2014 r. bitwę wyborczą w drugiej turze stoczył z Tadeuszem Gorgoszem z KW PiS. Wygrał ją zdobywając 877 głosów więcej niż jego kontrkandydat. W tegorocznych wyborach o urząd wójta ubiegają się ponownie Wojciech Piękoś z KW PiS oraz Tadeusz Gorgosz z KWW Nasza Gmina Jasło.

Mieszkańcy gminy Tarnowiec będą mogli wybrać włodarza gminy spośród dwóch zarejestrowanych kandydatów. O reelekcję w gminie Tarnowiec stara się wójt Jan Czubik z KWW Jana Czubika, który cztery lata temu pokonał swojego konkurenta w pierwszej turze wyborów. Rywalizacja o fotel wójta odbędzie się między Miłoszem Leszkiewiczem z KW PiS. W gminie Krempna ponownie zmierzą się Kazimierz Miśkowicz z KWW Samorząd Dla Mieszkańców oraz Wiesław Rogowski z KWW PSPP.

W czterech samorządach do objęcia funkcji wójta zgłosiło się od trzech do czterech kandydatów. W Osieku Jasielskim pojawiły się takie nazwiska jak Andrzej Stachurski z KW Wolni i Solidarni, Tadeusz Zawisza z KWW PSPP oraz dotychczasowy włodarz gminy Mariusz Pykosz z KW PiS. Zacięta walka o władze będzie mieć miejsce również w gminie Dębowiec, gdzie mieszkańcy mogą zagłosować na jednego z czterech zarejestrowanych kandydatów na wójta. Są wśród nich obecny włodarz Zbigniew Staniszewski z KWW Praworządność, Marcin Bolek z KWW Nasza Gmina z Dębowca, Marek Stój z KWW Sprawiedliwość Rzetelność i Ekonomia oraz obecny radny powiatowy Stanisław Mlicki z KW PiS.

W gminie Skołyszyn zgłosiło się trzech kandydatów: Wojciech Kras z KW PiS, Stanisław Pawluś z KWW Gmina Razem oraz obecny radny powiatowy Bogusław Kręcisz z KWW Bogusława Kręcisza dla Rozwoju Gminy. W gminie Nowy Żmigród zgłoszono czterech kandydatów. Oprócz obecnego wójta Grzegorza Bary startującego z KWW Wójta Grzegorza Bary pojedynek stoczą Edward Bakuta z KWW PSPP, Łukasz Czekaj z KWW Zdzisława Czekaja oraz Katarzyna Reichert z KWW Kukiz’15.

W mieście Jaśle zarejestrowano dwóch kandydatów, którzy powalczą o urząd burmistrza. Są nimi Andrzej Czernecki z KWW Jaślanie oraz obecny włodarz miasta Ryszard Pabian z KWW Ryszarda Pabiana.

W powiecie jasielskim mieszka 114 410 mieszkańców, z czego 93 947 jest uprawnionych do głosowania.

id

Reklama

Komentarze: 252

Dodaj komentarz Widok:
-1
@ Do @ sz
dnia 07.10.2018, 19:21 · Zgłoś
Ty [...] idz sie leczyc do psychiatry [...] jesli uważasz że budowa trzech boisk w Tarnowcu Umieszczu i Łubnie oraz łącznik drogi z Wrocanki do Urzędu gminy droga gminna oraz droga z Dobrucowej przez las do Brzezówki położony asfalt to droga powiatowa i wiele innych inwestycji to bieżące remonty to śierściuchu nie masz pojęcia o zarządzaniu tylko żal d*pe ci ściska za poprzednikiem bo tylko mostki umiał sprawdzać
Odpowiedz
-1
@ Do @ Wyborca
dnia 07.10.2018, 16:06 · Zgłoś
Twoje wypowiedzi sa rozsądne wybory wygra Jan Czubik, natomiast większość komentarzy to pisze [...] [...] która nie zna sie na niczym, nie wie że pewne procedury trwaja długo i nie da się przeskoczyc nie wiedzą że nie da się zrobić drugiego wjazdu na nowo wybudowany parking bo nie ma zgody powiatu gdyż droga ta jest powiatowa nic nie umieją, nawet kury nie umieja pomacać czy bedzie miała jajko. Pozdrawiam wszystkich [...] którzy stawiają mi minusy i zachęcam do stawiania minusów
Odpowiedz
0
@ Wyborca
dnia 07.10.2018, 13:30 · Zgłoś
Kto wygra wybory w Gminie Tarnowiec no kto ? Jaaaaaaaaaaaaann Czuuuuuuuubiiiiiiiik
Odpowiedz
-9
@ Do @ wies
dnia 04.10.2018, 21:26 · Zgłoś
Ciekawa to jest twoja głupota, zajmij się swoim wykształceniem a nie czyim, poprzedników nie pytałaś o wykształcenie a mieli tylko ogólniaka. Wójt jest na tyle poważnym człowiekiem że nie wdaje się w dyskusje z [...]. Wyborcy zainteresowani są dobrym zarządzaniem gmina a nie przynależnością do partii czy tez wykształceniem. Czepiasz się Pana Czubika jak pijany płotu, jak nie widziałaś dyplomu magistra to ja ci pokaże .Ciekawość to ostatni stopień głupoty.
Odpowiedz
2
@ wies
dnia 04.10.2018, 10:35 · Zgłoś
Panie Czubik może wreszcie skomentuje pan plotki o wykształceniu aktach w IPN niechcianej podwyżce szkoda chować głowę w piasku kampania już trwa pytania padły wyborcy oczekują konkretnej odpowiedzi a nie chowaniem się za moderatorem który kasuje niewygodne dla pana pytania
Odpowiedz
0
@ Ewa
dnia 03.10.2018, 22:16 · Zgłoś
Proszę wybaczyć błędna pisownię zasugerowaną przez system. Mimo to kto chce to wie :)
Odpowiedz
0
@ Do Ewa
dnia 03.10.2018, 20:53 · Zgłoś
co to jest P. Czajnik
Odpowiedz
3
@ Ewa
dnia 03.10.2018, 18:41 · Zgłoś
Niestety nie każdy kto się tutaj wypowiada mówi wprost, a między pochwałami na temat
P. Czujnika, wylewa prywatne żale. To dopiero żałosne... Chciałam tylko delikatnie uświadomić panie S, że w internecie nikt nie jest anonimowy i radzilabym powściągnąć emocje bo na pewne wypowiedzi znalazłby się też odpowiedni paragraf...
Odpowiedz
2
@ wies
dnia 03.10.2018, 15:42 · Zgłoś
ciekawa przeszłość wójta IPN
Odpowiedz
9
@ wroc
dnia 03.10.2018, 00:34 · Zgłoś
Proszę sobie przeczytać słowa Wójta Tarnowca i odpowiedzieć sobie na pytanie ile z tego co mówił zostało zrealizowane? Czy można wierzyć w jego obietnice?
---
"Pan Wójt poinformował zebranych, że w dniu dzisiejszym odbyło się posiedzenie Związku Gmin Dorzecza Wisłoki i jest szansa na to, że w obecnym rozdaniu środków zewnętrznych, uda nam się zrealizować prace związane z budową kanalizacji w miejscowościach: Gliniczek, Roztoki, Wrocanka i Umieszcz. Zgłoszone zostały praktycznie wszystkie miejscowości, które nie mają wodociągu i kanalizacji. Przy czym obniżone zostały progi dotacji unijnych do 63%, więc poza tymi 4 sołectwami, nie uda nam się nic więcej zrobić. Pan Wójt poprosił, aby w tych 4 sołectwach, zorganizowano grupę mieszkańców (4-5 osób), którzy pomogą przy pracach związanych z budową kanalizacji, min, przy opracowywaniu map wysokościowych. Osoby które będą opracowywać dokumentację, nie znają terenu naszej gminy i mieszkańców tych sołectw, tak więc ta pomoc będzie potrzebna. Kolejno Pan Wójt odczytał list intencyjny ze strony podmiotów zainteresowanych działaniami inwestycyjnymi na terenie naszej gminy. Planowane inwestycje to Fabryka wytwarzania produktów spożywczych, w szczególności słodyczy oraz ośrodek opieki starczej Wioska Ekologiczna 50+. Trzeba będzie podjąć decyzję w zakresie przeznaczenia gruntów pod te inwestycje, przy czym druga z nich byłaby zlokalizowana w miejscu „po Dziedzinkach" podkreślił Pan Wójt. Pod Fabrykę słodyczy potrzebujemy około 6 ha gruntu. Inwestycje te wpłynęły by na wzrost o 1/3 zatrudnienia na terenie naszej gminie. Jest propozycja abyśmy podjęli współpracę w formie partnerstwa publiczno — prywatnego, np. my oddajemy inwestorowi grunt, który byłby wkładem gminy jako udziałowca. Gmina jako udziałowiec miałaby wgląd do dokumentów oraz ewentualny zysk finansowy.
---
http://bip.tarnowiec.eu/files/file/protokoly/kadencja-VII/protokol-VII-010.pdf
Odpowiedz
3
@ felek
dnia 03.10.2018, 00:21 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
6
@ do moderatora
dnia 03.10.2018, 09:37 · Zgłoś
Drogi moderatorze dlaczego usunięty komentarz potraktowałeś jako "Komentarz nie na temat"? Przecież dokładnie dotyczy to treści komentowanego artykułu, w którym wymieniacie kandydatów na wójtów. Jako wyborca dziwię się dlaczego Wójt nie odpowiedział na takie pismo odnośnie swojego wykształcenia. Obnosi się z tym, że ma wyższe wykształcenie więc w czym jest problem aby napisać gdzie taki tytuł otrzymał i w którym roku?
Pokazuje to też jak działa Wójt, potrafi zignorować pismo o udostępnienie informacji publicznej, zgodne z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112.1198)
Odpowiedz
5
@ Nadzieja
dnia 02.10.2018, 23:55 · Zgłoś
Jeśli ktoś ciężko pracuje to i się dorabia chyba że naklepia 500+ a my pracujący za to płacimy. A może to i dobrze bo niektóre z nich nie miały by nawet ma kromke chleba. Skąd ta nienawiść w niektórych ludziach. Ale pamiętajcie zło powraca i tego niektórym życzę.
Odpowiedz
-2
@ do @ sz
dnia 02.10.2018, 22:15 · Zgłoś
Nikt nikogo na siłe nie zmusza być wójtem, jak się nie ma zdrowia to sie idzie na rente a jak kto jest przywiązany do korytka to trudno, NIE MA LUDZI NIEZASTĄPIONYCH
Odpowiedz
-1
@ Do wyborca
dnia 02.10.2018, 20:43 · Zgłoś
Popieram cie w całości co do straży to wystarczy 2 lub 3 jednostki w gminie bo przecież nic sie nie pali stodół ludzie nie mają bo poburzyli budynki murowane a palące się miedze to odłogi. samochód żuk w straży nie mógł jeżdzić bo to nie jest wóz do szpanowania natomiast w Zakładzie gospodarki komunalnej jeżdzi i tam sie nadaje. Jeżeli wozy bojowe odmówią posłuszeństwa to mamy mocne traktory to ich pociągniemy jak niudacznicy nie umieją ich naprawić. Co do @Sz to przejawia się w tym człowieku chorobliwa zawiść do obecnego wójta Jana Czubika może dlatego że jest bogaty bardzo przystojny wykształcony obyty w swiecie, po prostu urodzony człowiek biznesu jak to mówią z głowa na karku. Mamy bardzo dobrego wójta i wybierzemy go na następną kadencje. Pozdrowienia Panie Janku.
Odpowiedz
1
@ abc
dnia 03.10.2018, 19:57 · Zgłoś
Pociągniemy traktorami...
Halo Ziemia???
Odpowiedz
1
@ zeniu
dnia 02.10.2018, 13:00 · Zgłoś
Piękoś to wcale nie jest piękny
Odpowiedz
1
@ Ja
dnia 06.10.2018, 11:21 · Zgłoś
A co wybory na Mistera?
Odpowiedz
1
@ wies
dnia 01.10.2018, 22:00 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-18
@ Dank
dnia 01.10.2018, 21:55 · Zgłoś
Był sobie w gminie Tarnowiec taki wójt co miał przydomek > kredyt konsolidacyjny< i tak narobił długu że gmina do dzis nie może się opamiętac jak go n ie było to gminą rządziła sekretarka i tak wyrządzili że [...]ostwo z gminy zrobili
Odpowiedz
40
@ sz
dnia 02.10.2018, 14:20 · Zgłoś
P. Wójcik od roku już nie żyje a wam dalej przeszkadza, dalej was boli że się o tą gminę starał, i zdrowie sobie na niej zniszczył. Ale nie ma się co dziwić jak porówna się mizerne osiągnięcia obecnego wójta do tego co zrobił dla gminy poprzednik, to tylko obnaża się pozerstwo i nieudolność wójta Czubika. Więc najlepiej poobrzucać Wójcika błotem, trochę się zawsze przyklei.
Odpowiedz
-3
@ Do cichy obserwator
dnia 01.10.2018, 20:44 · Zgłoś
Strażacy maja dobre samochody tylko trzeba o nich zadbać są to samochody o bardzo małym przebiegu i nie lata mają tu znaczenie tylko ilośc przejechanych kilometrów. jeżeli nie chcą zapalac to wyregulować pompe wtryskowa wtryski i taki Jelcz czy star pali na dotyk a że strażoki chcą szpanować i jeżdzić najnowszym modelem SKANI to niech sobie kupią za swoje a na dojazd 5 czy 10 kilometrów to wystarczą te samochody tylko ich poszanowac. W Tarnowcu gospodarzy to by policzyl n a palcach u jednej ręki a reszta to puste stodoły i odłogi na których rosną chaszcze a nieroby chodzą z pieskami po których nie ma kto sprzątać i na chodnikach leżą psie odchody bo przecież taaaka [...] nie weżmie gławna do reklamówki. Prawdziwych strażaków jest kilku to reszta to byle co tylko dać napić
Odpowiedz
6
@ abc
dnia 01.10.2018, 22:41 · Zgłoś
Pod iloma nickami jeszcze będziesz w tym temacie pisać posty? Jak Cie nazywać? Ali [...], magister, bolo, grabarz, do wieś, do cichy obserwator a może ten ostatni czyli Dank?? A może tak jak pisze przy każdym poście czyli tlVZSZedFu0z...
A skoro tak ochoczo o samochodach ,,igłach'' mówisz to rozumiem że sam/sama do tej pory jeździsz fiatem 126p bądź polonezem bo wystarczy to i tamto wyregulować i palli na dotyk, tylko poszanować... Hipokryzja nie zna granic. Pozdrawiam
Odpowiedz
3
@ Cichy obserwator
dnia 01.10.2018, 23:15 · Zgłoś
Jeśli się Sz. P. Nie zna na pożarnictwie i motoryzacji prosiłbym, aby nie zabierać głosu w dyskusji, bo brak wiedzy i usilne przekonywanie do tego, że jednak się tą racje ma to jednak jest przejaw idiotyzmu :) skoro straż pożarna to tak ogromna rzesza ludzi i świetny elektorat do wyborów to czemu obecni włodarze nie chcą, aby druhowie na nich głosowali? To jest jednym słowem wypięcie się na strażaków i zaniedbanie bezpieczeństwa w gminie. Ale jak to mówią kij ma dwa końce i to kiedyś wróci. Wtedy, gdy wozy bojowe najprężniejszych jednostek w gminie zaniemówią, a dojdzie do nieszczęścia.
Odpowiedz
-5
@ Wyborca
dnia 01.10.2018, 20:36 · Zgłoś
Moje słowa; W ostatnim dniu września Polacy mogą zostać mistrzami świata w siatkówce, będzie pięknie jak pokonają profesorów z Brazyli. jak to mówiłem znajom w sklepie Centrum, że nasi wygrają po boju 3:0 nie za bardzo wierzyli, że mogą, wręcz przeciwnie byli sceptycznie nastawieni. A jednak bezapelacyjnie w cuglach WYGRALI, pokazali MOC, MADROŚĆ TAKTYCZNĄ i w gminie wygra Jan CZUBIK tego mu życzę i te chcę, bo pod jego wodzą zmienia się gmina, zmienia się urząd, zmieniają się pracownicy, choć tym ze większym stażem pracy jest trudno ale jednak idzie ku dobrej zmianie !!! Cdn.
Odpowiedz
0
@ Sz
dnia 01.10.2018, 20:50 · Zgłoś
Opanuj się chłopie. Już Ci [...] uszami wychodzi.
Odpowiedz
-16
@ Wyborca
dnia 01.10.2018, 20:27 · Zgłoś
Jan Czubik będzie drugą kadencję (a pierwsza 5-letnią) Wójtem Gminy Tarnowiec. Nie ma kandydata na urząd wójta nad urzędującego Wójta Jana Czubik, Bravo i Vivat Panie Janku i dalej kroczyć tą drogą, to dobrze obrany kierunek ratowania gminy z marazmu jaki pozostał po poprzednikach i kredytach konsolidacyjnych
Odpowiedz
-2
@ Wyborca
dnia 01.10.2018, 20:23 · Zgłoś
Cyt. " gmina Tarnowiec jeśli chodzi o wyposażenie jednostek OSP daleko w tyle za takimi gminami jak Skołyszyn, Kołaczyce, Brzyska, Jasło czy Nowy Żmigród ". W gminie Tarnowiec na 17 sołectw jest bodajże 14 OSPe, generują koszty mundurów, szkoleń, sprzętu, budynków, wyposażenia, ogrzewania itp. Powinno być od 3-4 jednostki dobrze wyposażone, samochody, ciężkie, lekkie, osobowe, czterokłowce, motocrossy i rowery górskie
Odpowiedz
1
@ Do wieś
dnia 01.10.2018, 20:19 · Zgłoś
Ty nie wiesz ile to jest 4 miliony złotych, za te pieniądze to można wybudowac most a nie rondo nie rób zametu ludziom w głowie bo to ty jesteś [...] i piszesz nieprawde. przejawia się wtobie zawiści [...], to że jesteś [...] to nie musisz się wyżywac na innych jak masz coś z głową i idz się leczyć.
Odpowiedz
1
@ A w Sobniowie i całym okręgu
dnia 01.10.2018, 19:38 · Zgłoś
Pasuje kogoś młodego promować z charyzmą, proponujemy pana Artura Dudka . Byly vice Komendant Policji w Jaśle człowiek o nieposzlakowanej opini, nie skażony układami .Pierwszy raz startuje do Rady Miasta Jasła.
Kandydat godny rozważania/ bezpartyjny/.
Odpowiedz
-5
@ Yy
dnia 01.10.2018, 17:36 · Zgłoś
Napiszcie kto startuje z gminy Krempna
Odpowiedz
1
@ xxxl
dnia 01.10.2018, 20:04 · Zgłoś
stary i nowy (może w końcu dojdzie do zmiany po tylu latach)
Odpowiedz
11
@ cichy obserwator
dnia 01.10.2018, 16:28 · Zgłoś
Piszecie wszystko pięknie ładnie, gmina wychodzi na prostą, zadłużenie coraz mniej, jakieś inwestycje są. No ale kolejna sprawa, gdzie bezpieczeństwo? Proszę spojrzeć jaki jest skansen w jednostkach OSP w gminie Tarnowiec. Strażacy nie mają na umundurowania, sprzetu brakuje, samochody się sypią. O jakimkolwiek nowym samochodzie nie ma co myśleć. A trochę gospodarstw i ludzi w gminie mieszka i w razie pożaru czy innego nieszczęścia kto przyjedzie pomóc? Jeśli nie ma czym ratować życia i mienia to ta pomoc nie przybędzie na czas. Niestety ale władze mają gdzieś bezpieczeństwo w gminie. Pokazują jak to cyferki pięknie wychodzą na plus a w razie zagrożeń trzeba wyjeżdżać 40 letnimi samochodami, które coraz częściej się psują i nie chcą zapalać...
Odpowiedz
2
@ Witold
dnia 01.10.2018, 16:55 · Zgłoś
Święta racja, gmina Tarnowiec jeśli chodzi o wyposażenie jednostek OSP daleko w tyle za takimi gminami jak Skołyszyn, Kołaczyce, Brzyska, Jasło czy Nowy Żmigród
Odpowiedz
-8
@ Magister
dnia 01.10.2018, 14:20 · Zgłoś
Teraz przed wyborami to widac jak kipi zawisc w niektórych ludziach jak by mogli to by wójta [...]. wiekszośc tych komentarzy to piszą byli pracownicy urzędu gminy którzy chcieli na emeryturze pracowac do 70 lat, a wójt ich wysłał na emeryturke i skończyła sie ważnośc i władza w urzędzie oraz ci którym zabrał pół etatu i pozostali którzy za poprzednich rzadszicieli brali trzynastkę, czternastke, premie miesięczne, kwartalne półroczne i roczne. Teraz to wszystko się ukróciło i żal [...] ściska. Tym wszystkim zawistnym i mściwym ludziom dac władze to by na Sybir wysłali swoich przeciwników jak to robił STALIN. Pomimo waszej mściwości i szkalowania Pan Jan Czubik wygra wybory. Tym wszystkim co nie widzą dokonań obecnego wójta wysłac na bezpłatne badanie wzroku bo mają kurzą ślepote
Odpowiedz
-10
@ Sz
dnia 01.10.2018, 16:30 · Zgłoś
Wygrać, wygran. Bo jego konkurent jest mało znany w Tarnowcu. Ale poparcie to będzie miał nikłe.
Odpowiedz
2
@ cwaniak
dnia 01.10.2018, 14:20 · Zgłoś
Sołtys z żoną jak Paweł i Gaweł! Ale sołtys już przed wyborami został radnym i to sie nadaje do prasy!
Odpowiedz
6
@ wies
dnia 01.10.2018, 08:37 · Zgłoś
Czepiacie się Czubika a chłopisko pobrał prawie 4 mil kredytu aby wybudować rondo w Gliniczku rondo wybudowane tylko kłopot z nazwą bo sołtys uważa ze to jego pomysł a wójt
obstaje przy swoim i wiemy na co był zaciągnięty kredyt pod koniec kadencji i tak gmina została ponownie zadłużona Brawo dla wójta za bardzo dobry pomysł z tym rondem bo sołtys z żoną na pewno ze sobą już się ni zderzą.
Odpowiedz
-17
@ niki
dnia 01.10.2018, 05:26 · Zgłoś
Napiszcie prawdę o Czubiku
człowiek pracowity i sumienny
niestety coraz bardziej uwikłany w układy
Odpowiedz
-1
@ Bolo
dnia 30.09.2018, 21:38 · Zgłoś
Zaprawdę zaprawde powiadam ja wam jeśli wy na Jana Czubika takie głupoty pisac będziecie to wszyscy skierowanie do psychiatry dostaniecie.
Odpowiedz
1
@ Kasss
dnia 30.09.2018, 22:20 · Zgłoś
A tylko żeby nie zapomniał czubik tym razem wspomnieć, że nie będzie rezygnować z wynagrodzenia bo to śmieszne
Odpowiedz
-6
@ Wyborca
dnia 30.09.2018, 21:10 · Zgłoś
Do > a1 < Nie denerwuj się, nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj się, waż słowa, uspokój się, merytorycznie podchodź do dyskusji przedwyborczej. Na opanowanie,uspokojenie dobra je herbata z pokrzywy albo mięty a jak tego nie masz to kubeł zimnej wody na [...] !, czy pomoże tego nie wiem ale włosy zmoczy !!!,a w wyborach w gminie Tarnowiec wygra Jan Czubik, bo kandydata godnego podjęcia rękawicy nie ma !!!
Odpowiedz
4
@ Gucio
dnia 30.09.2018, 21:05 · Zgłoś
Ludzie opamiętajcie się z tym hejtem na wójtów i burmistrzów. Dajcie normalnie żyć i pracować tym bardziej że większość z was pisze głupoty.
Odpowiedz
-5
@ Wyborca
dnia 30.09.2018, 20:44 · Zgłoś
W ostatnim dniu września Polacy mogą zostać mistrzami świata w siatkówce, będzie pięknie jak pokonają profesorów z Brazylii. Wybory samorządowe tu na naszym podwórku prognozuje, ze z wynikami powyżej 60% wygra Przytocki w Krośnie, Pabian w Jaśle, Czubik w Tarnowcu.
Do > ali < poczytaj sobie, (nie będę ci dawał ułatwienia) na czym polega praca doradcy w rządzie, samorządzie, spółce akcyjnej oraz szczególnie min. w Radzie Społecznej Szpitala Specjalistycznego w Jaśle to zadanie dla ciebie ?
Odpowiedz
-1
@ strona
dnia 30.09.2018, 19:21 · Zgłoś
bardzo wszystkich proszę nie głosujcie na Tadeusz Gorgosz jest( człowiek) UKŁADU jednostka nie załatwi żadnej sprawy nawet jeżeli ustawa jest za TOBĄ jego zdanie musi by ć na wierzchu mało tego zrobi wszystko aby CIĘ [...] ma złą opinię u WSZYSTKICH którzy go znają .Jakie zachowanie w realu sami wiecie ... dam wam z własnego portfela 500zł na orkiestrę żeby WSZYSCY publicznie widzieli jaki jestem dla ludzi dobry .IDZ ODPOCZĄĆ [...] .GORGOSZ ZEJDZ Z BOISKA NIE RÓB POŚMIEWISKA
Odpowiedz
3
@ Haha
dnia 30.09.2018, 21:57 · Zgłoś
Powiedział gość ;) człowiek uklady Pan Piekosc który sobie stołki wcześniej układa i który już sobie ludzi z dawnego układu starego przejmuję. Chyba jesteś właśnie z tego układu A więc pozdrawiam i bój się bo chcemy zmian tego układu!
Odpowiedz
-1
@ do Strona
dnia 01.10.2018, 07:42 · Zgłoś
Chyba sobie ludzi układu pomyłaś! Gmina nie czynna dwa tygodnie temu bo pracownicy pojechali na urlop? Spoko urlop tez sie im nalezy ale nie kosztem zamykania gminy dla ludzi!. Wszyscy sobie już stołki rozdali Pan P wybrał już przewodniczącego rady , z-ca, - to tylko zamiana stołków!. Dajmy spokój z tymi układami w gminie i głosujmy na Gorgosza by ten układ obalić!
Odpowiedz
2
@ zagłosuję
dnia 01.10.2018, 08:16 · Zgłoś
Co się tak boisz? Dostałeś już przydział od Pana Piękosia i możesz stracić? Przestań wypisywać takie bzdury. Panu Piękosiowi już śpiewali sto lat jako wójtowi, a tu się okazało, że Gorgosz startuje i wszystko może w [...] strzelić. Może już skończycie straszyć tym tyranem Gorgoszem. W starostwie też miał pozwalniać wszystkich i zastraszać. Jakoś nic się takiego nie wydarzyło. Dla urzędujących pracowników w Gminie będzie jeden problem jak wygra p. Gorgosz. Będą musieli się wziąć do roboty!!!
Odpowiedz
2
@ witek
dnia 01.10.2018, 14:22 · Zgłoś
Gorgosz to najgorszy [...]jakiego poznałem w swoim życiu! Głos na niego to głos stracony!
Odpowiedz
0
@ Jaślak
dnia 03.10.2018, 15:11 · Zgłoś
Skoro taki wspaniały jest Pan G. To niech zostanie w mieście no ale pewnie to nie chcą już mają dość. Teraz do gminy Jaslo się wpycha może tu karierę zrobi.
Odpowiedz
1
@ Olek
dnia 06.10.2018, 11:17 · Zgłoś
Popieram jw
Odpowiedz
1
@ Widz
dnia 06.10.2018, 11:19 · Zgłoś
Pan G tyle wydał kasy na banery musi wygrać co by się odkupić. Baner tu baner tam jak by było co pokazywac
Odpowiedz
3
@ civ
dnia 30.09.2018, 19:04 · Zgłoś
Ciekawe systymatycznie kto krytykuje w komentarzach PiS komentarze pozostają kto krytykuje PO lub PSL komenarze są usuwane.
Odpowiedz
-10
@ Grabarz
dnia 30.09.2018, 16:25 · Zgłoś
Ludzie po waszych wpisach widać jacy jesteście ciemni, narzekacie że nie ma kanalizacji ale nikt nie chce się zgodzić aby przebiegała przez jego działke tylko przez sąsiada czego przykładem jest Wrocanka a w Dobrucowej już jest kanalizacja ale nie podłączą się bo trzeba za to płacic więc po co budowac kanalizacje. Tym wszystkim co nie widzą dokonań Czubika po prostu są ślepi na ślepote to ja mam okulary ze szkłami jak dno od słoika to im pożycze a nastepnie bezpłatnie obwioze po całej gminie i pokaże co zrobił. To co napisal wpo to świadczy o nim że jest dno i nie ma pojęcia o niczym, bo ściągnął dobrych fachowców, lansuje sie wszędzie bo jest bogaty przystojny obyty w świecie a nie taki kałmuk jak ty. Dla ślepych chcących oglądać dokonania Jana Czubika zbiórka we wtorek o godz 10 na nowym parkingu w rynku w Tarnowcu, jeżeli zobaczycie ten parking.
Odpowiedz
7
@ Sz
dnia 30.09.2018, 20:51 · Zgłoś
Wycieczka śladami dokon wójta Czubika? No jak ktoś ma wolne 15 minut to polecam.
Odpowiedz
2
@ Mieszkanka
dnia 30.09.2018, 22:14 · Zgłoś
Ten parking który powstał tuż przed wyborami niedaleko gminy żeby go każdy mógł zobaczyć ale wcześniej nie łaska było coś zrobić dla mieszkańców a i ten parking nie wyszedł bo jeden wjazd zrobili a z drugiej strony wyjazdu już nie bardzo nowoczesne rozwiązanie a nie wspomnę o drodze przez Kwiatkowska gdzie od nowa dziury się zaczynają wbijać a przecież niedawno była droga naprawiana
Odpowiedz
1
@ hmm...
dnia 30.09.2018, 16:08 · Zgłoś
... jeszcze jedna próba , gmina brzyska obrała właściwy kurs , niczym titanic , ta załoga wraz z kapitanem powinna trwać na stanowiskaćh do końca , dla nich to jest właściwy kurs
Odpowiedz
-1
@ Titanic
dnia 30.09.2018, 20:22 · Zgłoś
Jak cię tak boli [...] to zapraszamy do Jasła.
Odpowiedz
2
@ hahaha
dnia 30.09.2018, 15:42 · Zgłoś
... jeszcze jedna próba , brzyska jest jak titanic , osiem lat temu ...hm... walnęła w góre lu(o)dową , idzie na dno ,a muzyka gra i zabawa trwa ...
Odpowiedz
3
@ ali
dnia 30.09.2018, 12:45 · Zgłoś
WYBORCA wypłata mu się należy nikt tego nie neguje ale przypomnij sobie co obiecywał w kampanii wyborczej czyżby miejsce siedzenia zmieniło jego poglądy chyba jednak tak bo potrafi nawet skubać biedny szpital ale do lansowania sie jest idealny. Ciekawym jestem co on jest za specjalista do doradzania w szpitalu chyba w ze prosektorium udziela porad.
Odpowiedz
3
@ daniel
dnia 30.09.2018, 11:08 · Zgłoś
Dziwię się mieszkańcom Osieka Jasielskiego że wystawiają na wójta kogoś takiego jak Pan Zawisza
Odpowiedz
3
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 30.09.2018, 11:29 · Zgłoś
A kogo maja wystawiać kiedy młodzi tj w całym regionie wyjechali za granice, a budżetówka przyspawana do stołków i pobierający świadczenia boją się o swoje "bezpieczeństwo"...
Odpowiedz
-10
@ Wyborca
dnia 30.09.2018, 10:16 · Zgłoś
Do > ciekawy < Zapora w Kątach to temat wyborów parlamentarnych nie samorządowych.
Tylko Jan Czubik będzie zwycięzcą tegorocznych wyborów, tylko on albowiem nie ma kandydata tak doświadczonego, zaradnego, któremu lezy na sercu dobro gminy a janowi Czubik dobro gminy jest dla niego najwyższym wyzwaniem i konsekwetnie to realizuje w obecnej kadencji i zycze mu tego w nadchodzącej 5. leniej kadencji Bravo i Vivat Wójt J. Czubik. Za dobra robotę, którą wykonuje należy się wypłata jakakolwiek by ona była. Wiedz on sam się nie wybrał, on sam nie wszedł do rady, to my go obdarzyliśmy zaufaniem (choć byli tacy, którzy byli przeciw ale to jest demokracja). Cdn
Odpowiedz
5
@ ciekawy
dnia 30.09.2018, 09:47 · Zgłoś
czy ktoś wie dla czego przed tymi wyborami nie chcą budować zapory w Kątach ???
Odpowiedz
0
@ baba
dnia 30.09.2018, 09:19 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ Wyborca
dnia 30.09.2018, 08:00 · Zgłoś
PSL nie startuje do powiatu???
Odpowiedz
1
@ stary
dnia 30.09.2018, 11:48 · Zgłoś
byli kandydaci przeszli do pis
Odpowiedz
0
@ LOL
dnia 01.10.2018, 14:53 · Zgłoś
schowali się pod szyldem samorząd dla mieszkanców
Odpowiedz
3
@ Czytelnik
dnia 29.09.2018, 22:57 · Zgłoś
W Krempnej przydały by się zmiany.
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 01.10.2018, 20:02 · Zgłoś
dokładnie mam nadzieję że w końcu dojdzie do zmiany w Krempnej, potrzebna nowa krew która będzie w stanie rozwinąć miejscowość na miarę jej naprawdę sporego turystycznego potencjału, ale żeby tak się stało to niestety ale zmiany muszą być
Odpowiedz
1
@ Jaś
dnia 02.10.2018, 17:17 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-19
@ Ali [...]
dnia 29.09.2018, 22:46 · Zgłoś
W gminie Tarnowiec to jest zawistnych i ślepych którzy powinni nosić okulary plus 10 ale ich nie nosza bo szkoda im pieniędzy na okulary i dlatego nic nie widzą co zrobil Jan Czubik. To za poprzedniego wójta było kolesiostwo bo funkcje zastepcy wójta i sekretarza pełniła jedna osoba i brała pieniądze za dwa etaty a kto w zakładzie komunalnym zatrudnił urzedniczke na półtora etatu a pracowała tylko 8 godzin./ Poprzedni wójt to narobił tylko długu w gminie i nie posiadał zadnego wykształcenia ani kompetencji a pracownicy w gminie byli bardzo niemili, jak wchodziłem do urzedu gminy to czułem się tak jak bym wchodził do klatki z tygrysem. Obecny wójt Jan Czubik to człowiek z klasą doswiadczony fachowiec czlowiek bogaty i nie potrzebuje sie dorabiac na gminie a złosliwe komentarze pisza te osoby które za poprzedniego wójta były najwazniejsze w Urzędzie gminy Tarnowiec i chciały załatwic prace dla swojej całej rodziny ale im to sie nie udało. Wszyscy poprzednicy na stanowisku wójta to byli [...]. Obecny wójt najbardziej nie podoba sie tym alkoholikom co siedza w krzakach koło stadionu w Tarnowcu i tym nierobom co nic
nie robia tylko by chcieli brac pieniądze z opieki społecznej. Pan JAN CZUBIK ma wybory wygrane .
Odpowiedz
8
@ mieszkanka
dnia 30.09.2018, 20:12 · Zgłoś
Jak można pisać takie bzdury ? Człowieku opamiętaj się. Ludzie z poza gminy może by i uwierzyli w te idiotyzmy ale my mieszkańcy wiemy dobrze jak jest naprawdę !!!
Odpowiedz
22
@ KM
dnia 01.10.2018, 09:56 · Zgłoś
To przypomnij sobie jak Czubik zatrudniał w swojej kadencji paną z Umieszcza najpierw zaczęła pracować a później rozpisano dopiero konkurs na to stanowisko i kto wygrał? Ta właśnie pani!
Kolejną zatrudniona pani to żona redaktora z Faktów Jasielskich żeby przypadkiem nie napisali złego słowa o panu wielce panującym!!!
Przypomnę jeszcze jak na początku swojej kadencji kupił kuchnię do GOK w Tarnowcu [...] swojej synowej!! To się nazywa robienie biznesu!
Obiecanki cacanki z pensją też zakończyły się jak to u niego bywa: najpierw podwyżka http://bip.tarnowiec.eu/files/file/uchwaly/7-kadencja/uchwala-16-171.pdf
a ostatnio w związku z ogólnopolską obniżką pensji wójtów zakombinował tak ze dostał podwyżkę http://bip.tarnowiec.eu/files/file/uchwaly/7-kadencja/uchwala-17-345.pdf
A tak się tworzy obsadza stanowiska najpierw jeden http://bip.tarnowiec.eu/index.php?id=120&p=58 potem drugi http://bip.tarnowiec.eu/index.php?id=120&p=72
Pytał się tu ktoś co się dzieje w byłej hucie proszę zapytać przewodniczącego to po części jego biznes http://bip.tarnowiec.eu/files/file/oswiadczenia/2017/radni/pekala-jaroslaw.pdf
Inwestycje za poprzednika Budowa kanalizacji w 2 miejscowościach http://bip.tarnowiec.eu/index.php?id=122&p=89 poprawa stacji uzdatniania wody http://bip.tarnowiec.eu/index.php?id=122&p=118
A obecnie przez 4 lata nie zrobił ani metra kanalizacji, a o problemach z wodą to już chyba nie ma co pisać każdy kto korzysta z wodociągu to codziennie tego doświadcza.
A pan Czubi zamiast dbać o podstawowe potrzeby mieszkańców będzie sobie stadion budował za ponad 5 milionów złotych! Ile za to można by wybudować kanalizacji lub wodociągu??
Pytanie do byłego radnego Gminy Tarnowiec z Umieszcza pana Jana Czubika: W jaki sposób zapobiegał Pan zadłużaniu gminy Tarnowiec w latach 2010 - 2014?
W protokołach stoi jak byk, że głosował Pan za każdym z kredytów które stanowiły zadłużenie gminy z których zrobił Pan sobie hasło sojowej kampanii wyborczej w 2014 czy nie jest to przypadkiem hipokryzja?
http://bip.tarnowiec.eu/files/file/protokoly/kadencja-VI/protokol-VI-010.pdf
http://bip.tarnowiec.eu/files/file/protokoly/kadencja-VI/protokol-VI-021.pdf
http://bip.tarnowiec.eu/files/file/protokoly/kadencja-VI/protokol-VI-029.pdf
Odpowiedz
6
@ do KM
dnia 01.10.2018, 10:02 · Zgłoś
Zapomniałeś jeszcze napisać o podwyżce za śmieci od początku roku!
Odpowiedz
1
@ hahaha
dnia 29.09.2018, 20:56 · Zgłoś
... wpisy nt gminy brzyska znikają , hahaha ..., ale dlaczego?
Odpowiedz
-17
@ Wyborca
dnia 29.09.2018, 20:00 · Zgłoś
Czubik, Jan Czubik - wygra wybory w gminie Tarnowiec, zaprawdę powiadam wam bezapelacyjnie !!!
Odpowiedz
15
@ wpo
dnia 29.09.2018, 17:44 · Zgłoś
Wójt Czubik jest najlepszy w ściąganiu kolesi na stanowiska w gminie i to mu najlepiej wyszło poza tym nic nie zrobił dobrego dla gminy zero środków unijnych .Przepraszam lansować to się umie i nie zile mu to wychodzi
Odpowiedz
14
@ Ty.to
dnia 29.09.2018, 17:16 · Zgłoś
Ha ha ha ..
Śmiech wójt cCzubik najlepszy ... zero rozwoju dla gminy ..gmina [...]..nawet w kremowej jest kanalizacja a kultura ? To chyba ktoś
Odpowiedz
5
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 29.09.2018, 16:59 · Zgłoś
Kim jest osoba, firma wygrywająca przetarg, a nie wywiązująca się z zawartej umowy na której podstawie została wybrana. Czy uzurpowanie i pobieranie wynagrodzenia za niewykonaną pracę nie jest oszustwem i okradaniem tych którzy mu te pracę zlecają?
Na kogo będziesz głosował - na większego czy na mniejszego "oszusta" nie wywiązującego się z zawartej umowy, na tego który w poprzednich kadencjach okłamywał i oszukiwał mieszkańców chociażby inwestując tyle kasy w takie, a nie inne oświetlenie uliczne, lub obecnego obiecującego gruszki na wierzbie: drogi, mosty...itd Czy mieszkańcy nie musieli im zapłacić za niewykonaną pracę, lub usłyszeli od któregoś z nich chociażby słowa skruchy, żalu z tego powodu? Obydwaj kandydaci na burmistrzów są niewiarygodni - czy nadal mamy wybierać mniejsze zło...???
Czy nasz udział w życiu miasta ma się sprowadzać do tego jednego dnia i pójścia do urny - tak się wszyscy wypowiadacie, a na spotkanie osiedlowe przychodzi garstka mieszkańców jedynie z wnioskami o dotację na przyjemne spędzenie wolnego czasu...
Wybrańcy legitymizują swoje działanie wiarą katolicką na pokaz, jednocześnie dbając wyłącznie o siebie i wąską grupę mieszkańców z którą są w taki, czy inny sposób związani. Fałsz i obłuda pozostanie zawsze FAŁSZEM i OBŁUDĄ, chociażby w nie wiem co została ubrana...
Odpowiedz
-3
@ Gmin!
dnia 29.09.2018, 16:22 · Zgłoś
Brawo Tadeusz GORGOSZ!. Trzymamy kciuki i jesteśmy przekonani, że wygrasz w cuglach. Gmina [...] Jasło potrzebuje Wójta, który przewietrzy tą skostniałą, podporządkowaną kaprysom S.Pankiewicza, przerośniętą zbędnymi, niepotrzebnymi etatami i generującą bardzo wysokie koszty administracyjne GMINĘ. A Pankiewicz chyba rozum postradał. Jeszcze mu mało pięć kadencji???!!! Powiat mu się marzy?! Ale mieszkańcy Gminy Jasło wiedzą co mają zrobić. Przegonić z kretesem, tak jak w wyborach do Sejmu gdzie startował z listy PSL-u. A teraz o ironio z listy PIS-u. Trzeba mieć tupet!!!
Odpowiedz
1
@ Do Gmin
dnia 29.09.2018, 16:58 · Zgłoś
Temu panu trzeba polać - prawdę mówi &&&
Odpowiedz
1
@ BBB
dnia 30.09.2018, 08:59 · Zgłoś
Mialem okazje pracowac pod Panem P. który staruje na wójta - i nie nie lepiej temu Panu podziękujmy ! Trzymam kciuki z Pana G
Odpowiedz
0
@ X
dnia 03.10.2018, 15:04 · Zgłoś
Pewnie ci pracować kazał. No bezczelność po prostu. Lepiej nic nie robić. Żenada.
Odpowiedz
1
@ Jaślak
dnia 06.10.2018, 11:15 · Zgłoś
Byle do koryta
Odpowiedz
2
@ Kierowca
dnia 29.09.2018, 15:58 · Zgłoś
Nie wykreślać.
Dlaczego nigdzie nie jest podane z jakich partii składa się zawarte
porozumienie KWW Jaślanie, wystawiające wspólnego kandydata
na burmistrza miasta Jasła pana Czerneckiego.
Czyżby powyższe partie miały coś do ukrycia ?
Wyborcy chcą znać odpowiedź na to pytanie.
Proszę odpowiedzieć.
Odpowiedz
2
@ P.
dnia 29.09.2018, 21:44 · Zgłoś
Widocznie nie składa się z żadnych partii, bo jest bezpartyjny. Tak, tak, ja wiem, że ludziom szufladkującym innych do partii jest to trudno ogarnąć, ale tak po prostu jest.
Odpowiedz
9
@ Kierowca
dnia 29.09.2018, 15:13 · Zgłoś
W Jaśle nie ma bezrobocia.
Są tylko osoby nie lubiące stałej pracy i utrzymujące się
z rozbudowanego socjalu.
Odpowiedz
-12
@ Ziótka
dnia 29.09.2018, 14:46 · Zgłoś
Dla gminy Skołyszyn najwięcej jest w stanie zrobić Bogusław Kręcisz. Zdecydowanie najlepszy kandydat.
Odpowiedz
8
@ Obiektywny
dnia 29.09.2018, 18:14 · Zgłoś
Tu miałbym pewne wątpliwości.
Pan Kręcisz jest dobrym Dyrektorem, ale do znajomości procesów inwestycyjnych to Mu jeszcze daleko...
Odpowiedz
13
@ on
dnia 30.09.2018, 07:08 · Zgłoś
Tam z-ca jest dobrym dyrektorem.
Odpowiedz
3
@ Ziótka
dnia 01.10.2018, 19:27 · Zgłoś
Boguś niech w szkole uczy, dość zakrecil juz w polityce...czas na zmianę!
Odpowiedz
-1
@ Kasacja
dnia 29.09.2018, 14:11 · Zgłoś
co tzn dyskryminscja i kasacja
wyowiedzi tutaj masowa wręcz ???
Odpowiedz
3
@ jan
dnia 29.09.2018, 13:38 · Zgłoś
jakich sobie wybierzecie takich będziecie mieć
Odpowiedz
10
@ owe
dnia 29.09.2018, 13:07 · Zgłoś
Czubik bierze nawet pieniądze z kasy szpitala zasiadając w radzie jak go nie wstyd kiedy szpital zadłużony po uszy a mówił że on pieniędzy ni potrzebuje
Odpowiedz
3
@ Kłamstwo
dnia 29.09.2018, 21:44 · Zgłoś
Rada społeczna szpitala jest społeczna. To znaczy no money zero kasy.
Odpowiedz
-4
@ Nemo
dnia 29.09.2018, 13:05 · Zgłoś
W Jaśle od wielu lat jest tak, że w pierwszej turze wygrywał zawsze obecnie panujący burmistrz. Dopiero w drugiej turze na skutek różnych poparć i układów wygrywała ta osoba, która w wyborach zajmowała drugie miejsce. A ponieważ w Jaśle drugiej tury nie będzie to wynik jest oczywisty :)
Odpowiedz
-4
@ Kolaczycanin
dnia 29.09.2018, 10:21 · Zgłoś
Żygłowicz na Burmistrza! Czas to poukładać w Kołaczycach
Odpowiedz
3
@ Info
dnia 29.09.2018, 14:05 · Zgłoś
Liczby nie kłamią wystarczy spojrzeć ile inwestycji na terenie gminy byłoi zrobione w czasie jego kadencji radnego, obecna kadencja to spadek na [...] na szyję...
Odpowiedz
10
@ Nikki
dnia 29.09.2018, 09:39 · Zgłoś
Czy pan Gorgosz został już dyscyplinarnie usunięty z PiS i pozbawiony stanowiska wicestarosty za wystąpienie przeciwko kandydatowi PiS w wyborach na wójta? Czy pan Stachurski został już dyscyplinarnie usunięty z PiS i pozbawiony fuchy etatowego (czytaj mającego solidną pensję) członka zarządu powiatu? Czy też rządzący PiS w Jaśle uważają, że nic się nie stało i jak u Olwella są zdania, że wszyscy są równi, ale niektórzy równiejsi od innych? Pan Sepioł startuje z innego komitetu - źleeeee, pan Gorgosz i Stachurski występują przeciwko kandydatom PiS - dobrzeeee. Takie działania szkodzą wizerunkowi PiS i odbiją się na wynikach wyborczych. Jakie jest stanowisko pani senator i pana posła w tej sprawie? Czy pryncypialny pan starosta toleruje u swojego boku osobę jawnie szkodzącą PiS? Dlaczego?
Odpowiedz
5
@ mn
dnia 29.09.2018, 10:07 · Zgłoś
Oto pytania problemowe i merytoryczne ...ciszaaaa w temacie ???...wyborcy sami dadzą odpowiedz
Odpowiedz
-4
@ Będę
dnia 30.09.2018, 08:41 · Zgłoś
Pan Gorgosz nigdy nie był w żadnej partii i nikt go nie będzie wywalał. Stworzył własny komitet i startuje sam.
Odpowiedz
4
@ Mieszkaniec Kołaczyc
dnia 29.09.2018, 09:33 · Zgłoś
Tyle dobrego zrobił radny Stanisław Zyglowicz dla gminy, teraz zniknal na chwile - chcemy powrotu. Idealny kandydat na Burmistrza Kołaczyc
Odpowiedz
1
@ Mieszkaniecnawsia
dnia 29.09.2018, 10:25 · Zgłoś
100% poparcie dla p. Stanisława. Koniec hegemonii!!
Odpowiedz
3
@ Idźmy!
dnia 29.09.2018, 10:48 · Zgłoś
I to jest dobry pomysł! W gminie potrzeba kontrkandydata. Niech się zgłasza pan Zyglowicz! Czekamy!
Odpowiedz
7
@ abc
dnia 29.09.2018, 12:30 · Zgłoś
Tajny współpracowniku "Drzewo" wróć, tacy jak ty na ciebie czakają. I łzy za [...] wylewają.
Odpowiedz
7
@ Wyborca
dnia 29.09.2018, 09:10 · Zgłoś
Cyt. > a1 < "czubik przeciez nic nie zrobil przez te 4 lata obiecywal:
-Lampy uliczne pod kazde domy +pozmieniac zarowki na Ledy(ok 200tys rocznie mozna zaoszczedzic)
-Obiekty sportowe dla wiosek w ktorych nie ma (boiska,orlika,sali gimnastycznej)
-Chodniki
-Scalanie gruntow
-Kanalizacja w wioskach "
ad vocem:
Urzędujący Wójt Jan Czubik tak w progaamie wyborczym mówił to co piszesz i konsekwetnie to realizuje;
1. walczy z ZE w sparwie oswietlenia ulicznego, że mamy takie jakie mamy to wina poprzednika, bo zgodził sie naa montaż lamp, z demontazu (prądożwernych) zaamiast iśc w kierunku nowoszesności tak jak realizuje to Prezydent Miasta Krosna, ale i my doczekamy sie tego !
2. trzeba mieć tracaacy wzrok (inaczej [...]) by nie widzieć budowy chodników, czy też przygotowania terenu pod nie. Nie tak jak za poprzdnika wybudowano trotuar w Alei Lipowej, że teraz pozal sie Boże. wszyscy domaagali się asfaltu na DP1850R bo zła nawierzchnia. Remont ten prawdziwy nie polega naa połozeniu asfaaltu. jedź zobacz jak się robi.
3. z tego co wiem to wiekszość była przeciwna scalaniu gruntów " jak to, moje lub moja ojcowizna bedzie w innych rekach, a ja nie dostatne tam gdzie bym chciała etc, etc. Wrocanka Umieszcz i Glinik Polski ponoć grunty są scalane. Wiedz jest to reaalizacja na okreśslony nie krótki czas na zasadzie " No hop Maryśka"
4. kanalizacja jest w Tarnowcu, Sądkowej, Dobrucowej, tylko w tych dwóch ostatnich nie chcą (chcą) się podłączać, bo lepi (lepiej() do krzypopy-fosy ( rowu odwadniającego) bo za darmo, a zła stara instalacja w domu nie ma znaczenia do podpisania umowy,jak niektórzy się tłumaczą
5. obiekty sportowe. wybudowano 3. orliki, place zabaw, będzie budowany stadion.
Trochę historii stadionów były w Roztokach, Sądkowej, Brzezówce, Wrocance, Nowym Gliniku zw. d. Niemeckim, Łubnie Szlacheckim, Łubienku, Tarnowcu, Czeluśnicy. W niektórych wsiach wsiąkły w teren, a no bo trza o to zadbać, a się nie chce, tylko się żzda od wójta. Mój głos na terenie gminy jeden stadion (no może arena bo to takie teraz modne) w Czeluśnicy bo tam są persona z duszą do sportu. Cdn
Odpowiedz
1
@ mieszkanka
dnia 29.09.2018, 21:38 · Zgłoś
Widać, że ten komentarz pisał ktoś z Urzędu Gminy -może sam wójt ?
Odpowiedz
-2
@ Sz
dnia 30.09.2018, 20:30 · Zgłoś
A ile tej kanalizacji powstalo w ostatnich 4 latach.? Chyba nic.
Oprócz drogi pod swój dom to jakąś jeszcze wyasfaltował?
Odpowiedz
3
@ Wyborca
dnia 29.09.2018, 08:44 · Zgłoś
Do > Inka < cyt. "gmina 100lat za [...]", Inka nie obrażaj ludzi o innym ciemnym kolorze skóry, to są afrykanerzy, afroamerykanie, afroeuropejczycy, afroazjaci.
Odpowiedz
5
@ Wyborco
dnia 29.09.2018, 12:38 · Zgłoś
A kogo to nazywają asfaltem, [...], [...], śmierdziuchem? Podpowiedz, bo nie mogę sobie przypomnieć.
Odpowiedz
7
@ Liili
dnia 29.09.2018, 07:41 · Zgłoś
Ja powiem tak czy wygra Czarnecki czy Pabian bez znaczenia jeden drugiego wsadzi na zastępcę a i morze Elwirce coś skapnie, tak czy siak bez zmian dobrze przemyślana strategia więc po co się szarpać
Odpowiedz
-7
@ Wyborca
dnia 29.09.2018, 07:24 · Zgłoś
Dość układów w gminie - głosuje na Gorgosza!
Odpowiedz
0
@ NIE-PLoK
dnia 29.09.2018, 07:51 · Zgłoś
Potwierdzam- konkretny gość tylko z nim gmina w końcu może w całości doczeka się kanalizacji i wody , bo bez wody będzie ciężko... Możemy mówić o drogach i innych inwestycjach ale najważniejsza będzie kwestia wodociągu! bo z roku na rok będzie coraz gorzej z wodą ...
Odpowiedz
-8
@ kultura i klasa
dnia 29.09.2018, 01:26 · Zgłoś
ja bym proponował

wszystki mędrcom jechać do angli, niemiec

my sobie w jaśle poradzimy

rządzić my umiemy

w tym jesteśmy najlepsi

a reszcie proponował bym wyjazd za granice

i z tą wiedzą mogą doradzać np. niemcom, anglikom

zachód czeka otworem na tak wspaniałych doradców

głosujcie i ja doradzam wyjeżdzajcie

tam osiągniecie sukcessssssssssssssssss

zobaczycie z czasem

pozdrawiam wiernych wyborców
Odpowiedz
2
@ Hebel
dnia 30.09.2018, 12:19 · Zgłoś
Umiecie rządzić, ale zarejestrować list już nie. I nie ty zdecydujesz, [...], kto wyjedzie a kto zostanie
Odpowiedz
14
@ Ukbh
dnia 28.09.2018, 23:17 · Zgłoś
Salachowa jest bezwzględnym tyranem, który prowadzi Kołaczyce do zagłady, oprócz siebie i swojej świty oczywiście!!!
Odpowiedz
9
@ a1
dnia 28.09.2018, 23:13 · Zgłoś
Ale czubik przeciez nic nie zrobil przez te 4 lata obiecywal:
-Lampy uliczne pod kazde domy +pozmieniac zarowki na Ledy(ok 200tys rocznie mozna zaoszczedzic)
-Obiekty sportowe dla wiosek w ktorych nie ma (boiska,orlika,sali gimnastycznej)
-Chodniki
-Scalanie gruntow
-Kanalizacja w wioskach

Nie widze aby ktorys z tych podpunktow byl zrealizowany ;) jedynie co realizowal to ze byl na kazdej imprezie razem ze swoim przy[...]sem
Odpowiedz
2
@ Do redakcji
dnia 28.09.2018, 22:53 · Zgłoś
Szanowna Redakcjo, proszę o drobną korektę nazwy KWW B. Kręcisza: KWW Bogusława Kręcisza Dla Rozwoju Gminy
Odpowiedz
4
@ Czółkiem Telewizyjne [...] !!!
dnia 28.09.2018, 22:41 · Zgłoś
114410−93947 = 20463 poniżej 18 roku życia

(20463 : 114410 ) x 100 % = 17.89 % to DZIECI poniżej 18 roku życia !

Wymieramy a tu ogólnopowiatowa chucpa z [...] na płotach

Dane z art.
W powiecie jasielskim mieszka 114 410 mieszkańców, z czego 93 947 jest uprawnionych do głosowania.
Odpowiedz
7
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 28.09.2018, 22:36 · Zgłoś
Jak podaje się w TV publicznej w powiecie jasielskim brakuje kandydatów z koalicji rządowej i widać, że pozostali tylko sami farbowani skoczkowie nie mający nic wspólnego ideałami i hasłami głoszonymi z ugrupowań z których startują. Jeżeli nie realizowali, czy nie realizują oczekiwań większości mieszkańców, a są otwarci jedynie dla wąskiej grupy społecznej i dbają wyłącznie o ich interesy oraz poprawę ich bytu - to z góry wiadomo kto i w jakim celu pchał się i nadal się przepycha do "tego brudnego koryta"...Nie popieram i nie będę popierał [...] i spadochroniarzy lądujących zawsze na cztery łapy na intratnych stanowiskach niebywale wysoko opłacanych z podatków ludzi pracy. co zrobili czy robią dla zatrzymania młodych w regionie czy zdobyli się chociażby na taką odwagę i publicznie potępili niebywałą pazerność tzw. pracodawców i sposób wynagradzania zatrudnionych tam pracowników. Co wspólnego z nazwą i oczekiwaniami w niej zawartymi np: PIS, PO, PSL, Jaślanie itp...ma osoba kandydująca pod jej płaszczykiem, jeżeli nie zawiera jasnej i stosownej deklaracji o rezygnacji ze stanowiska w przypadku braku możliwości realizacji swojego programu popartego większością społeczną. Ci ludzie mieniący się włodarzami nie posiadają poparcia i legitymizacji społecznej dla tego co robią - wystarczy popatrzeć udział i frekwencję na zebraniach osiedlowych w czasie trwania kadencji. Wybory sprawowane bez osiągnięcia większości społecznej są dyktaturą antyspołeczną. Uważam, że niechęć, absencja wyborcza jest dezaprobatą dla istniejących układów określających się za wybrańców...
Odpowiedz
-7
@ dpds
dnia 28.09.2018, 22:25 · Zgłoś
mariusz jestesmy z toba, trzymaj sie, ludzie sa rozsądni
Odpowiedz
-4
@ Adam :)
dnia 28.09.2018, 21:29 · Zgłoś
Ja też głosuje na Pana Czernieckiego na burmistrza Jasła
Odpowiedz
3
@ mn
dnia 28.09.2018, 21:50 · Zgłoś
Jak tak znasz kandydata jak Jego nazwisko ...TRAFNY wybór...
Odpowiedz
2
@ stalin
dnia 28.09.2018, 21:11 · Zgłoś
ta wojna ma być 21 października, do zobaczenia przy urnie wyborczej :)
Odpowiedz
6
@ X
dnia 28.09.2018, 22:18 · Zgłoś
Wojna ? Chyba cie pogieło.
Telewizyjny pilot, ew. jeżeli pogoda dopisze to na spcer pójdę. Na tych dwóch stróżów kurnika nie pójdę głosować. I ta jeszcze ich drużyna... no w [...] dobre... :)))

Banda
Odpowiedz
-4
@ Hitler
dnia 28.09.2018, 21:09 · Zgłoś
kiedy ta wojna w końcu będzie
Odpowiedz
15
@ cikaw
dnia 28.09.2018, 21:05 · Zgłoś
Tyle przekrętów w tych gminach i nikt nie siedzi. Gdzie te [...]?
Odpowiedz
-22
@ solo
dnia 29.09.2018, 09:24 · Zgłoś
Będzie dobrze w Powiecie bo Pełnomocnikiem Powiatowym PIS został Pan Adam Pawluś, który zadba o struktury powiatowe i będzie to nareszcie funkcjonować jak należy. Jak widać współpraca z Posłem układa się dobrze więc powiat będzie się rozwijał i gospodarczo i infrastruktura pójdzie do przodu. Takich zmian nam potrzeba.
Odpowiedz
20
@ kasia
dnia 29.09.2018, 15:30 · Zgłoś
A Adam Pawluś to wygrał kiedyś jakieś wybory, czy wszystkie stanowiska ma z nadania pani senator?
Odpowiedz
-1
@ Zbysiu
dnia 28.09.2018, 20:48 · Zgłoś
Ja również nie widzę kultury w urzędzie gminy, ani nic istotnego co zostało zrobione przez obecnego wójta, dlatego cieszę się że pojawił się wreszcie młody kandydat, a z tego co słyszałem to konkretny facet i myślę że gmina przy nim stanie na nogi.
Odpowiedz
-6
@ Yy
dnia 28.09.2018, 21:06 · Zgłoś
Kultura była za czasów Kielara
Odpowiedz
16
@ MUFLON
dnia 28.09.2018, 21:14 · Zgłoś
Kto kupił Hutę w Tarnowcu co tam będą robić?
Odpowiedz
6
@ [...]
dnia 29.09.2018, 06:28 · Zgłoś
TO tam będzie
Odpowiedz
4
@ ?
dnia 01.10.2018, 00:25 · Zgłoś
Dziwne, startuje z poparciem PISu, a ja słyszałem, że ich nie lubi.
Odpowiedz
-17
@ Wyborca
dnia 28.09.2018, 20:26 · Zgłoś
Urzędujący wójt Jan Czubik w gminie Tarnowiec wygra w cuglach !!!, tego Mu osobiście życzę. 4 lata urzędowania, zaprowadzona wysoka kultura urzędnicza, teraz z urzędnikiem można porozmawiać, ma zawsze czas, w sekretariacie kompetencja zorganizowanie etc. wytracany marazm gminy - wreszcie coś się robi w gminie, co jest widoczne dla oka. Teraz gmina Tarnowiec ściga czołówkę gmin pow. jasielskiego a i jeszcze będzie więcej zrobione przez 5 lat po wygraniu wyborów przez Jana Czubik
Odpowiedz
8
@ Gunia
dnia 28.09.2018, 20:31 · Zgłoś
Gdzie Ty tam kulture widzisz???
Odpowiedz
11
@ ojciec
dnia 28.09.2018, 21:02 · Zgłoś
21 wiek , w Unii jesteżmy ,ludzie w kosmos latają a w GMINIE Tarnowiec Ludzie kanalizacji wszyscy nie mają ,na sztuczne ognie ,muzyków kasa jest
Odpowiedz
9
@ KOŚCIELNY
dnia 28.09.2018, 21:25 · Zgłoś
Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonanym ...
Odpowiedz
2
@ Zośka
dnia 28.09.2018, 23:00 · Zgłoś
Uważam, że na takie stanowiska powinni startować ludzie z kasą, którzy prowadzą własny biznes i już pokazali, że potrafią skutecznie zarządzać. A nie idą na wójta po to aby dostać dobrą pensję. Ten warunek spełnia pan Czubik.
Odpowiedz
6
@ mieszkanka
dnia 29.09.2018, 20:47 · Zgłoś
Człowieku, co ty wypisujesz??? Przecież przez te 4 lata nic nie zrobił dla gminy (wyasfaltował sobie drogę pod sam dom!). Gmina ma mniejsze długi bo nie realizuje żadnych projektów unijnych, na którę poprzedni Wójt musiał zaciągać kredyty - ale za to coś robił - a ten nic. Wielki celebryta, widać go na każdych uroczystościach zarówno w mieście jak i w sąsiednich gminach. Dość jego rządów!!!
Odpowiedz
-2
@ sz
dnia 01.10.2018, 08:31 · Zgłoś
Czubik i klasa?? litości takiego chamstwa i [...] to ze świecą gdzie indziej szukać. Szowinistyczne odzywki, żarty nie na miejscu. Wstyd i żenada kogokolwiek do gminy zaprosić.
Odpowiedz
8
@ Lo
dnia 28.09.2018, 20:19 · Zgłoś
Nigdzie nie można nic przeczytać na temat wykształcenia, zawodu, poprzedniej, czy obecnej pracy kandydatów. Szkoda. Tylko nazwiska jakby znajome:)
Odpowiedz
-10
@ Fufa
dnia 28.09.2018, 20:06 · Zgłoś
Czy Miłosz Leszkiewicz to ten mecenas z kancelarii w Gminie Jasło?
Odpowiedz
0
@ Fritz
dnia 28.09.2018, 20:28 · Zgłoś
Ten leszkiewicz to radca prawny chyba w sprawach ZUS występuje
Odpowiedz
-8
@ synek
dnia 28.09.2018, 20:04 · Zgłoś
Jan Urban popiera Czrneckiego,ja talże.Pabian zu Hauze Raus sznela.
Odpowiedz
-19
@ Kierowca
dnia 28.09.2018, 19:57 · Zgłoś
Nie wykreślać.
Ja będę głosował na kandydata na burmistrza miasta Jasła
Pana Ryszarda Pabiana.
Dał on poznać siebie jako człowiek niezależny i sprawdzony w działaniu
na tym stanowisku.
Odpowiedz
5
@ Pilo
dnia 29.09.2018, 08:17 · Zgłoś
A co zrobił dla miasta?
Odpowiedz
-21
@ kultura i klasa
dnia 28.09.2018, 19:42 · Zgłoś
jacy to wszyscy mądrzy

to proszę startować do wyborów

mówić i krzyczeć to każdy potrafi
Odpowiedz
4
@ keller
dnia 28.09.2018, 20:34 · Zgłoś
jak odpowiadam na ogłoszenie o pracę z kategorią prawa jazdy C, to siadam i jadę . Nie dzwonię w Kołaczycach do szefa że nie trafię do Tarnowa. rozumiszzzzzzzzzzzz !!!
Odpowiedz
35
@ keller
dnia 28.09.2018, 19:20 · Zgłoś
żadnych ubeków i nauczycieli !! oba gatunki to lenie i nieroby.Dębowiec -wójt 3-4 kadencje i co zrobił ? , brak chodnika łączącego Dębowiec z Niegłowicami. na kolanach ale bym to zrobił,bo to śmieszne żeby nie było 1,5 km chodnika.
Odpowiedz
29
@ Jozin z Bazin
dnia 28.09.2018, 19:36 · Zgłoś
Nie wspomnę o super stadionie z kortami tenisowymi pod Klasztorem
Odpowiedz
13
@ #stach
dnia 28.09.2018, 19:50 · Zgłoś
Ale za to z młodym Zajacem przymierzaja się do budowy term w Dobryni
Odpowiedz
21
@ keller
dnia 28.09.2018, 20:32 · Zgłoś
to już tylko do rozbiórki sie nadaje a kto poniesie odpowiedzialność za utopione pieniądze ???
Odpowiedz
9
@ wr
dnia 28.09.2018, 20:42 · Zgłoś
Nie wspomnę o moście w Cieklinie z którego włodasz pochodzi
Odpowiedz
5
@ ważne
dnia 28.09.2018, 21:37 · Zgłoś
WAŻNE że w Dobryni wreszcie mamy demokracje gdzie zgłosiło się czterech kandydatów w tym roku jak i w ostatnich wyborach a nie jak to było dawniej ustawione że był tylko jeden kandydat- wójta a więc nie było wyborów nie było demokracji.
Odpowiedz
10
@ kjiła
dnia 29.09.2018, 15:25 · Zgłoś
chodnik? oni nie są w stanie zrobić chodnika obok gminy !!! W Dębowcu są inne "priorytety" :-)
Odpowiedz
5
@ gm dębowiec
dnia 30.09.2018, 00:43 · Zgłoś
Akurat to XD

Jakby zrobili to by się ludzie czepiali że pod gminą robili „sobie” - to raz. Dwa – tam chodnik nie jest taki zły.

Trzy – owszem,może i w przyszłości powinni,ale obecnie nie miało by to sensu,bo jak księ[...]o proboszcz z Dębowca mur remontuje to tym sprzętem co tam robią by mogli podniszczyć i trzeba by wymieniać. Przecież nie zrobią tylko w okolicy gminy a „przy kościele już nie” bo jak by to wyglądało i co by ludzie powiedzieli (zresztą chodnik przy kościele raczej nie jest kościelny). A mur księ[...]o zrobić musi,bo już trochę pękało a wiecie jak ten nasyp na którym jest parafia wygląda nie ?

Jeśli chodzi o Niegłowice to przecież to gmina Jasło, drogie [...] (zapewne od Mlickiego zrzucanego na spadochronie gminie Dębowiec),więc gmina tego nie tyka.

Oczywiście kasę wtopili choćby w ten "pomnik" Staniszewskiego pod klasztorem na stadionie (owszem,remiza ważniejsza niż obiekt sportowy ale jednak nie skończyli) i wiele rzeczy można by lepiej,Staniszewski jest jaki jest - ale te chodniki...

A Cieklin i tak bardzo skorzystał na tym,że wójt jest z Cieklina,są inne miejscowości nie tylko Dębowiec i Cieklin w tej całej gminie moi Państwo.
Odpowiedz
5
@ Abc
dnia 30.09.2018, 09:44 · Zgłoś
A co niby takiego zrobił w tym Cieklinie ??? Dom ludowy ??? Czy na 16 lat to nie za mało??? W ostatniej kadencji to zupełnie nic nie zrobił!!!
Odpowiedz
2
@ xdxd
dnia 30.09.2018, 14:40 · Zgłoś
Piszesz o niszczeniu chodnika przy kościele? a co z chodnikiem, który jest niszczony koło sklepu?
Odpowiedz
8
@ do Cepik
dnia 30.09.2018, 15:45 · Zgłoś
człowieku chodnik łączący Dębowiec z Niegłowicami? Co ty w ogóle bredzisz? To jest droga powiatowa. Idz do powiatu. Zresztą gdyby nie tak duży wkład Gminy Dębowiec to droga Dębowiec - Folusz nadal byłaby nie zrobiona. Pomimo tego że to zadanie powiatu.
Odpowiedz
6
@ do Cepik
dnia 30.09.2018, 15:55 · Zgłoś
W Cieklinie jest dużo zrobione. Szybko się zapomina jaka to była [...] [...]. A teraz Dom Ludowy, parkingi koło szkoły, kościoła, boisko, plac zabaw, siłownia, muzeum narciarstwa, chodniki, drogi wyasfaltowane, odbudowane cmentarze wojenne. A kolektory i fotowoltaika? Wstydziłbyś się tak mówić...
Odpowiedz
4
@ do Cepik
dnia 30.09.2018, 15:57 · Zgłoś
Most w Cieklinie należy do Powiatu mój drogi.
Odpowiedz
4
@ duda
dnia 30.09.2018, 15:59 · Zgłoś
Chodnik przy Gminie w Dębowcu zostanie zrobiony jak parafia zrobi mur. Po drugie to droga powiatowa.
Odpowiedz
6
@ do keller
dnia 30.09.2018, 16:06 · Zgłoś
Jak zwykle zawsze piszecie że nic nie zrobiono, pamięć macie krótką. Wszystkie drogi wyasfaltowane, coraz więcej chodników, szkoły odnowione, sala ładna w Zarzeczu, przedszkole, rynek, domy ludowe, parkingi, solary... ale oczywiście najlepiej siedzieć i krytykować. To jest nasze polskie społeczeństwo
Odpowiedz
-2
@ pudło
dnia 30.09.2018, 19:52 · Zgłoś
W Dębowcu gmina nie interesuje się swoimi (naszymi) nieruchomościami i niedługo będziemy mieli falę uwłaszczeń!
Odpowiedz
7
@ Do keller
dnia 30.09.2018, 21:00 · Zgłoś
Chodnik do Nieglowic? A to ciekawe? Przecież to juz nie Gmina Debowiec tylko Jaslo. Puknijcie się wszyscy, żenada co tu się wypisuje.
Odpowiedz
1
@ xdxd
dnia 01.10.2018, 08:49 · Zgłoś
Widzę, że te niewygodne komentarze są usuwane, a prawda jest taka, że za kadencji radnego P. Bolka, ubiegającego się o bycie włodarzem UG Dębowiec została zatrudniona jego żona w szkole w administracji
Odpowiedz
0
@ xdxd
dnia 01.10.2018, 08:51 · Zgłoś
Pewnie On sam zgłasza niewygodne dla niego komentarze, a prawda jest jaka jest. Zadbał o swoją żoneczkę. Gmina potrzebuje radykalnych zmian.
Odpowiedz
13
@ xddd
dnia 01.10.2018, 10:13 · Zgłoś
Lepiej wyglądają znajomości w przedszkolu - rodzinno-koleżeńskie przedszkole
Odpowiedz
8
@ mix
dnia 01.10.2018, 15:05 · Zgłoś
Oj, nie leży wam ten Bolek. Coś mi się wydaje, że teraz może się nie udać i niektórym strach zagląda w oczy. Dawaj gościu w tobie nadzieja !!!
Odpowiedz
10
@ znawcatematu
dnia 01.10.2018, 16:06 · Zgłoś
lepiej dbać o swoją żonę niż o cudzą...
Odpowiedz
1
@ ad
dnia 01.10.2018, 18:40 · Zgłoś
No i co z tego ale jest w Cieklinie co za wójt że nie może tego załatwić
Odpowiedz
0
@ aqa
dnia 01.10.2018, 20:50 · Zgłoś
no nie wiem...
Odpowiedz
1
@ sswa
dnia 01.10.2018, 20:51 · Zgłoś
porażka...
Odpowiedz
0
@ fgbd
dnia 03.10.2018, 10:31 · Zgłoś
a co z murem obok gminy? Potem napiszesz że chodnika nie będzie bo gmina będzie remontowała mur obok tego budynku który ma już dziurę w sobie
Odpowiedz
3
@ Bleble
dnia 03.10.2018, 22:55 · Zgłoś
też mi fucha praca w administracji przecież w banku pracowała
Odpowiedz
68
@ Staś
dnia 28.09.2018, 19:18 · Zgłoś
Stanisław Mlicki teraz startuje z PiS, a na ostatnich wyborach PO! Nie ważne poglądy, nie ważny program! Liczy się koryto! :-/ Jestem zażenowany...
Odpowiedz
-21
@ #stach
dnia 28.09.2018, 19:48 · Zgłoś
A ja nie!!!
Odpowiedz
21
@ Staszek
dnia 29.09.2018, 15:51 · Zgłoś
...bo to jest tak...

Będąc w powiecie Stachu reprezentuje PO czyli głosuje anty PiS i nieważne co ktokolwiek ma do powiedzenia, jeśli jest z PiS to jest zły...

...ale...

...startując na woooojta z PiS już za samą partię ma setki głosów, nic więcej mu nie potrzeba... Ostatnio to Marek Stój kandydował z PiS, ale się nie udało... Jak Stasiowi uda się wygrać to posypią się piniundze z PiS do gminy... i będzie cacy... co tam, że Staś [...] na PiS do tej pory... Naród ciemny, ale dobrotliwy... zapomni, wybaczy i namaści... może syn marnotrawny?

Tiaaa... Też jestem zażenowany :-/ Nic dobrego z tego nie wyniknie, nie ufam takim ludziom!

Byle do koryta!
Odpowiedz
-1
@ gm dębowiec
dnia 30.09.2018, 00:19 · Zgłoś
Ten cały Mlicki jest z Nowego Żmigrodu przecież,a to jest zupełnie inna gmina!

Ok,może nie będzie faworyzował swojej miejscowości,ale z drugiej strony to jest człowiek spoza gminy Dębowiec (i to nawet nie z sąsiedniej,bo sąsiednia gmina to np. Osiek Jasielski - więc czego on tam k… szuka ?! ) Do tego najpierw PO teraz PiS i fakt,że akurat Nowy Żmigród więc pewnie klika Zającowej i Rzońcy. Tyle lepszy od Lisowskiego,że jako radny nie uciekał z posiedzeń w powiecie,ale to trochę za mało.

Pozostaje więc dość trudny wybór,bo Staniszewski… No rządził już długo choćby a jego „pomnik” co stoi na stadionie pod klasztorem przypomina,że przydał by się może ktoś lepszy – no ale kto ?
Stój kandyduje nie bardzo wiadomo po co,a Marcin Bolek – kto to właściwie jest ?

Zresztą nawet samą siłą przyzwyczajenia pewnie w gm. Dębowiec wygra jednak Staniszewski,bo on jest znany a choćby Cieklin i ta okolica za nim są.
Odpowiedz
10
@ Alex
dnia 30.09.2018, 00:58 · Zgłoś
Coś gm dębowiec pomieszało ci się z tymi kandydatami. O ile jest mi wiadomo to Mlicki jest z Folusza czyli gmina Dębowiec. Stój kandyduje faktycznie nie wiadomo po co a Staniszewski jak to Staniszewski chytry lisek. Myślę że jednak Bolek pozamiata kandydatami jak nie w pierwszej turze to w drugiej na pewno.
Z resztą tego mu życzę
Odpowiedz
7
@ Cepik
dnia 30.09.2018, 12:20 · Zgłoś
Szczegóły znasz bo o nich piszesz ale skąd jest mlicki nie wiesz coś krecisz
A mlicki jest z Folusza a Lisowski z Zarzecza
Odpowiedz
2
@ fdg
dnia 30.09.2018, 15:36 · Zgłoś
Stój nie startował z PiSu tylko Lisowski
Odpowiedz
7
@ Staszek
dnia 30.09.2018, 22:02 · Zgłoś
Informacja z 2010 roku z Jasło4u:

"W gminie Dębowiec, oprócz obecnego wójta Zbigniewa Staniszewskiego, popieranego przez KWW „Praworządność” o fotel burmistrza powalczą 50- letni Marek Stój z Majscowej (PiS) oraz 55-letni Stanisław Gierut z Dębowca, rekomendowany przez KWW „Samorządowa Akcja Wyborców”. Wójta i radnych gminy Dębowiec będzie wybierało blisko 7 tys. osób uprawnionych do głosowania w 6 okręgach wyborczych."
Odpowiedz
2
@ Do Staś
dnia 01.10.2018, 19:22 · Zgłoś
Gorszy Kmieć zdradził P.O potem prosil na Sniadeckich o Szpital, a teraz [...]właziciele zaprosili go do koalicji [...]...na 2 tak a na trójkę to w Mytarce głosują...W gumofilcach ciężko w politykę...
Odpowiedz
4
@ gm dębowiec
dnia 01.10.2018, 20:54 · Zgłoś
No z tego co wiem to Mlicki urodzony w Nowym Żmigrodzie i rodzina pewnie z jego okolic,a czy mieszka na Foluszu... Pierwsze słyszę.Nawet Myślałem,że Folusz to już pod Żmigród podpada.

Lisowski owszem - z Zarzecza,ale był człowiekiem Rzońcy. Żmigród i okolice to natomiast ośrodek kliki zmarłego senatora Zająca,więc jak dodać 2 do 2 to Mlicki prawdopodobnie z tym środowiskiem może mieć coś wspólnego.
Odpowiedz
12
@ ppp
dnia 28.09.2018, 19:00 · Zgłoś
ggh ale ty to głupoty wypisujesz, samo kolesiostwo zrobiło się w tym Tarnowcu. zastepca spadochroniarz zN ŻMIGRODU, sekretarz spadochroniarz z JASŁA
Odpowiedz
3
@ Spady
dnia 29.09.2018, 09:03 · Zgłoś
Takich "fachowców" nazywa się spady - kto ma sad to wie co to jest i co jest warte.
Odpowiedz
22
@ Ja
dnia 28.09.2018, 18:58 · Zgłoś
No to Salacha się cieszy. Jakby Stasiowska startowała byłoby ciekawie.
Odpowiedz
1
@ Mn
dnia 30.09.2018, 21:05 · Zgłoś
Tak strasznie źle gminie Kołaczyce z Panią Burmistrz... A brak chociaż jednego kontrkandydata!!! Tylko na narzekacie, a nic nie robicie w kierunku zmiany. Tak nudne, za aż żałosne...
Odpowiedz
-6
@ Kkkkkk
dnia 28.09.2018, 18:46 · Zgłoś
Jak ktoś kto pisze artykuł nie wie kto startuje to niech może nie pisze. Jaki Leszek Miłosz?
Odpowiedz
2
@ ?
dnia 28.09.2018, 18:41 · Zgłoś
"Leszkiem Miłoszem" ? kto pisał ten artykuł ? Kandydat nazywa się Miłosz Leszkiewicz
Odpowiedz
5
@ Int
dnia 28.09.2018, 19:37 · Zgłoś
A na.imię nie ma.przypadkiem Czesław , bo słyszałem o takim jednym :):)
Odpowiedz
41
@ Swet
dnia 28.09.2018, 17:57 · Zgłoś
I znowu paplanie o tym wspaniałym Gorgoszu jaki to on wspaniały jest taki wspaniały że jego pracownicy Mówią o nim ZUS zrobić dla niego robotę a on ich i tak zwyzywa i potraktuje jak [...] za wulgarny ma język i jeszcze gorszy charakter wobec pracowników swojej prywatnej firmy taki właśnie wspaniały jest Pan Tadeusz Gorgosz. Modlę się żeby nie został Wójtem bo wyjadę z tego kraju ...
Odpowiedz
-10
@ ddood
dnia 28.09.2018, 20:38 · Zgłoś
Jedz ;) kolejny id*** mniej ;)
Odpowiedz
0
@ Zagłosuję
dnia 28.09.2018, 23:02 · Zgłoś
To wyjedź, bo nie masz pojęcia o czym mówisz
Odpowiedz
5
@ YOZEF
dnia 29.09.2018, 06:15 · Zgłoś
oni ten interes maja od lat siedemdziesiatych ,,,kto im dawal koncesje ,,,chyba z AGROMY JEZELI DOBRZE PAMIETAM stare dobre czasy ,,,powracaja wraz z gorgoszem
Odpowiedz
0
@ AJAJA
dnia 29.09.2018, 15:49 · Zgłoś
A widzisz Pan, płacz i zgrzzytanie zębów bo za Pana Gorgosza koniec z siedzeniem na [...] i trzeba będzie wreszcie coś robić? :D
Odpowiedz
7
@ PiS nie uzbierał 150
dnia 28.09.2018, 17:44 · Zgłoś
Przychodzi smutny pisowiec do konkurencyjnej partii i mówi:
Nasza partia tonie, przyjmujcie mnie na swoje listy wyborcze to będę głosował tak jak wy głosujecie.
Odpowiedz
0
@ K toto toja
dnia 28.09.2018, 22:05 · Zgłoś
Jak wasza Partia toNIEmy przyjmujemy,bo My też uTOniemy
Odpowiedz
45
@ Nike
dnia 28.09.2018, 17:31 · Zgłoś
A pan Krencisz co wybory to pod inną banderą pływa.
Odpowiedz
27
@ Ont
dnia 28.09.2018, 19:35 · Zgłoś
Nazwisko zobowiązuje
Odpowiedz
5
@ !!!
dnia 29.09.2018, 13:02 · Zgłoś
Bo jeżeli by teraz starował z list PO, (czytaj, Koalicji Obywatelskiej), to nie miał by żadnych szans. A tak to ile ludzi w gminie pamięta, że ostatnio radnym powiatowym został wybrany startując z PO?
Odpowiedz
10
@ Nie mam pojęcia
dnia 29.09.2018, 21:38 · Zgłoś
To nie Kręcisz to Pers się przekręcił. Był już wszędzie,teraz jest z jedyną słuszną partią czyli PIS. Oto wzorowa postawa. Towarzysze głosujcie.
Niech nam Pers jak pączek w maśle się grzeje.
Odpowiedz
1
@ widz
dnia 29.09.2018, 22:32 · Zgłoś
Ten pierwszy też by tam wlazł ale go nie wzięli.
Odpowiedz
20
@ wyborca
dnia 28.09.2018, 17:12 · Zgłoś
Tylko Tadeusz Gorgosz! Dość matactw, czas na solidną robotę w gminie! Nasza Gmina na to zasługuje !
Odpowiedz
-12
@ Gminny
dnia 28.09.2018, 17:25 · Zgłoś
Moderator zablokował 'plusy' na Gorgosza - jak myślicie: dlaczego?
Odpowiedz
13
@ do gminny
dnia 28.09.2018, 20:36 · Zgłoś
Nie jojcz o te plusy bo one się nie liczą i nie decydują o tym kto zostanie wybrany. Najważniejsze plusy to te przy urnie wyborczej
Odpowiedz
9
@ xyz
dnia 28.09.2018, 21:33 · Zgłoś
Pewnie go nie lubi, i mu się nie dziwię.
Odpowiedz
-8
@ Zagłosuję
dnia 28.09.2018, 23:00 · Zgłoś
Też uważam, że Pan Gorgosz ma szanse coś zrobić. Nie będzue patrzył na górę.
Odpowiedz
-1
@ A
dnia 29.09.2018, 12:47 · Zgłoś
Śmiechu warte...
Odpowiedz
-2
@ dobre
dnia 01.10.2018, 21:46 · Zgłoś
Gorgosz?! Nigdy.
Odpowiedz
18
@ Max Szyderko
dnia 28.09.2018, 17:11 · Zgłoś
No to w Brzyskach i Kołaczycach już wybrane :)))
A szkoda bo stawiałem na Stasiowską - Kołaczyce na nią zasługują !!!
Odpowiedz
17
@ fantomas
dnia 28.09.2018, 21:34 · Zgłoś
no niestety,znowu salachowa, wie z kim zrobić sobie zdjęcie koło kogo sie ustawić, bo poza tym marazm typowy [...] kiedyś z psl-em teraz z pisem potem z po bo jest szansa wygrać a radni wiekszośc skoczą za niią w ogień uklad bedzie teraz zabetonowany a miasto gnije zobaczycie oplaty pojda w górę znowu przez 5 lat bedzie budowała drogi i drogi ... zero inwestycji
Odpowiedz
1
@ Tak lub nie
dnia 01.10.2018, 08:28 · Zgłoś
Niekoniecznie, nawet gdy jest jeden kandydat musi mieć ponad 50% głosów na tak, a przecież można głosować na nie. Mamy wolną wolę i prawo do sumiennego oceniania i podliczenia obecnej władzy.
Odpowiedz
1
@ Max
dnia 01.10.2018, 19:19 · Zgłoś
Do dzisiaj rejestracja w Kolaczycach...
Odpowiedz
56
@ Maly
dnia 28.09.2018, 17:08 · Zgłoś
Większość starych kolegów, układ działa
Odpowiedz
-45
@ ggh
dnia 28.09.2018, 18:02 · Zgłoś
Jan Czubik super Wójt! :)
Odpowiedz
-10
@ ggh
dnia 28.09.2018, 18:03 · Zgłoś
przynajmniej w Urzedzie Gminy za jego kadencji są mile obsługiwani przez urzedników a nie tak jak wcześniej
Odpowiedz
11
@ a
dnia 28.09.2018, 18:54 · Zgłoś
pozostawię to bez komentarza...
Odpowiedz
27
@ joszek
dnia 28.09.2018, 19:36 · Zgłoś
Kołaczycanie absolutnie nie chodzmy do urn.Niech sie skonczy ta hegemonia bo nikt tam swiety nie jest.DFosc tych klik i układów.
Odpowiedz
9
@ bazalt
dnia 28.09.2018, 20:56 · Zgłoś
@ joszek - nie pójście do wyborów w sytuacji gdy jest tylko jeden kandydat niczego nie zmienia. Wystarczy że kandydat zagłosuje sam na siebie i zostanie wybrany. Nawet absolutne ZERO głosów też jest wyborem kandydata.
Z drugiej strony - gremialne odrzucenie samodzielnego kandydata na burmistrza skutkuje wyborem przeprowadzanym przez radnych. W przypadku Kołaczyc - Salachowa ma następną kadencję jak w banku. W Radzie Kołaczyc jest 15 radnych - Salachowa jak nic dostanie przynajmniej 13. Amen.
Odpowiedz
19
@ fantomas
dnia 28.09.2018, 21:41 · Zgłoś
dobry pomysł ludzie zróbcie cos aby salachowa nie przeszła ona kompletnie nie ma pomysłu na rozwój kolaczyc a zarabia więcej niż burmistrz stalowej woli tylko drogi i historia...
Odpowiedz
-24
@ Zośka
dnia 28.09.2018, 22:05 · Zgłoś
Też tak uważam, Czubik wyprowadził gminę Tarnowiec z długu 45 milionów złotych.
Odpowiedz
16
@ Inka
dnia 28.09.2018, 22:50 · Zgłoś
chyba jesteś chłopie chory ,najgorszy wójt z wszystkich poprzednich nie zrobił nic, nie pozyskał żadnych środków-gmina 100lat za [...], zupełne dno.Najgorsza gmina w powiecie
Odpowiedz
1
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 28.09.2018, 22:52 · Zgłoś
"Z tych puzzli nie da się niczego innego ułożyć - więc poco je układać - lepiej swoją dezaprobatą je wyrzucić na śmietnik historii i sprawić sobie nowe..."
Odpowiedz
-7
@ katolik
dnia 29.09.2018, 00:17 · Zgłoś
Bo nic nie robił
Odpowiedz
-14
@ do Inka
dnia 29.09.2018, 00:27 · Zgłoś
dlaczego kłamiesz? Zapoznaj się z dokumentami a potem pisz... za Jana Czubika pierwszy raz od kilkunastu lat dług gminy spadł o kilka milionów, zawsze wczesniej co rok dług był powiększany. Pamietam jak kilka lat temu Jan Czubik, że trzeba będzie troche zacisnąć pasa żeby wyjść z długu.. ale wreszcie Gmina Tarnowiec powoli wychodzi na prostą. Co jak co, ale np w Gminie Tarnowiec nie ma złych dróg, nawet w najdalsze zakamarki jest asfalt, powstaje coraz wiecej chodników, ośwoetlenia dróg. Organizowana jest super impreza PIEROGI, przez co Gmina Tarnowiec jest znana w całej Polsce, szkoły, domy ludowe są remontowane, powstaja place zabaw, siłownie... według mnie nie jest zle, a powiem wiecej... jest lepiej... ktos pisał o obsłudze w UG Tarnowiec, bylem tam kilka lat temu za poprzednich rządów, petent byl bardzo zle traktowany, teraz naprawde jest inaczej, zwykli mieszkańcy są obsługiwani bardzo miło. Może wielu osobom Wójt Czubik sie nie spodobał bo wprowadził rygor w pracy urzędników i nie wydaje publicznych pieniedzy na prawo i lewo, bo chce po pierwsze gmine oddłużyć.. ale to długi proces i zwykły szarak twgo nie zrozumie.. Jednak zanim napisze sie "najgorszy wójt" daj jakieś argumenty, proponuje sprawdzić budżet przed rozpoczęciem kadencji, i teraz... budżet gminy jest o wiele lepszy.
Wiadomo ze kazdy chcialby odrazu ogromu inwestycji, jednak po latach zadłużań gminy, musi minąć troche by wyprowadzić ją na prostą. Powinniśmy dziękować i sie cieszyć że mamy takiego Wójta!
Odpowiedz
7
@ do do Inka
dnia 29.09.2018, 09:00 · Zgłoś
Dobre, ludzkie panisko z niego - pocałuj go w sygnet...
Jako fachowiec rozpoczął budowę kompleksu sportowego od wywiezienia gruzu na działkę.
Odpowiedz
4
@ Idźmy!
dnia 29.09.2018, 10:42 · Zgłoś
Trzeba iść głosować na NIE
Odpowiedz
-2
@ GGH
dnia 29.09.2018, 11:23 · Zgłoś
i co, obiekt sportowy w Czeluśnicy powstanie. Juz sw przygotowywane dokumenty, a procedur nie da sie przeskoczyć niestety i to wszystko trwa, jednak decyzja zapadła, pieniądze są i najnowocześniejszy obiekt sportowy w pow jasielskim powstanie w Czeluśnicy.
Odpowiedz
15
@ kasia
dnia 29.09.2018, 15:05 · Zgłoś
Jasło ledwie zipie, cofnęliśmy się do ligi Kołaczyc i Brzostku a moglibyśmy być na poziomie Krosna. I na dodatek Czernecki znowu się pcha do władzy, a to za jego kadencji miasto upadło. Chce dokończyć dzieła? Zlikwidować miasto i [...]?
Odpowiedz
10
@ jas
dnia 29.09.2018, 15:40 · Zgłoś
Jeżeli cofnęlismy sie to w ostatnich 4 latach . Nawet za Czarneckiego i kurowskiej coś sie robiło.A Pabian boi sie podjąć jakiejkolwiek decyzji . Czeka i czeka , moze na emeryture ?
Odpowiedz
1
@ ff
dnia 29.09.2018, 22:59 · Zgłoś
A prawie 4 miliony złotych kredytu pod koniec kadencji to jest to jego oddłużanie Gminy? http://bip.tarnowiec.eu/files/file/uchwaly/7-kadencja/uchwala-17-355.pdf
Odpowiedz
6
@ Abc
dnia 30.09.2018, 00:18 · Zgłoś
To zapytaj ile jest w Debowcu ??? Dwu cyfrowy wynik
Odpowiedz
4
@ do ff
dnia 30.09.2018, 04:44 · Zgłoś
inne gminy zaciągają długi na skale kilkudziesięciu milionów.. Nie ma takiego miasta czy gminy, która nie brałaby kredytów, to normalne.Porównaj budżet z przed rozpoczeciajego kadencji i z teraz. Dlug jest o wiele mniejszy i jest sukcesywnie splacany
Odpowiedz
-3
@ [...]
dnia 30.09.2018, 09:39 · Zgłoś
Staniszewski daje rade ;)
Odpowiedz
4
@ stary
dnia 30.09.2018, 09:43 · Zgłoś
jak nie ma jak ma zmienia partię i wszystko gra .
Odpowiedz
12
@ Memo
dnia 30.09.2018, 10:11 · Zgłoś
Tylko Stasiowska jest w stanie pokonać tyranie Salachy.!
Odpowiedz
-1
@ Cepik
dnia 30.09.2018, 12:14 · Zgłoś
Tak tak daje radę zwłaszcza z [...] sportowym remiza itp itd nie zartuj jemu już dziękujęmy
Odpowiedz
4
@ do Cepik
dnia 30.09.2018, 15:38 · Zgłoś
Co ty chcesz? remiza już prawie wybudowana. Myślisz że można pstryknąć palcem i już?
Odpowiedz
0
@ djiio
dnia 30.09.2018, 16:16 · Zgłoś
Bolek. Jestem na NIE
Odpowiedz
0
@ do cepik
dnia 30.09.2018, 17:48 · Zgłoś
przecież budowa kompleksu sportowego jest już zatwierdzona :)
Odpowiedz
4
@ Sz
dnia 30.09.2018, 20:13 · Zgłoś
45 milionów? To chyba jak liczysz z jego prywatnym. Nic nie wyprowadził z długów tylko spłaca to co musi. A co przez te 4 lata wybudował? Kawalek chodnika w Tarnowcu?
Odpowiedz
0
@ Sz
dnia 30.09.2018, 20:19 · Zgłoś
A niby które z tych drog zostały wyasfaltowane za obecnego wojta?
Odpowiedz
2
@ do sz
dnia 01.10.2018, 00:29 · Zgłoś
wyremontowane domy ludowe w Czeluśnic, Wrocance, Łajscach, remonty remiz, termodermonjzacja szkól w Czelusnic, Tarnowcu, Łubnie, budowa boiskasportowego pod szkola,w Łubnie, budowa,chodnika a Czelusnicy Unieszczu Tarnowcu Wrocance, Budowanowej drogi miedzy Wrocanka a Tarnowcem, remont drogi Dobrucowa _ Szebnie. Do tego dodalbym to, ze pracownicy UG jak maja pracowac od 8 do 16 to tak pracuja a nie tak jak wczesniej o 14 juz wychodzili sobie do domu. Moze nie ma wielu inwestycji ale dlug gminy spadl i to nie mlj wymysl mozna sobie sprawdzic w BIP... ja jestem za panem Czubikiem
Odpowiedz
1
@ sz
dnia 01.10.2018, 08:13 · Zgłoś
To drogę Dobrucowa Szebnie też pan wójt robi z pieniędzy gminnych?? W takim razie to już podpada pod niegospodarność bo droga nie dość że powiatowa to jeszcze w sąsiedniej gminie. Droga Tarnowiec - Wrocanka też jest powiatowa więc nie obciąża budżetu gminy. Poza tym te drogi dopiero są robione. A co było robione przez wcześniejsze 3 lata? Dług spadł a co miał zrobić jak są WYŁĄCZNIE spłacane wymagane raty. Nic nie zostało nadpłacone ponad harmonogram. Nowych długów fakt nie zaciągał bo nic nie inwestował. Remonty to są bieżące wydatki. Wcześniej gmina była bardziej zadłużona fakt ale za te pieniądze przynajmniej coś było zrobione. Gmina Tarnowiec była w czołówce gmin w POLSCE pod względem pozyskiwania funduszy unijnych. A teraz co?? Ze zacytuję "[...] [...] i kamieni kupa"
Odpowiedz
0
@ Brrr
dnia 01.10.2018, 08:20 · Zgłoś
Czemu nie można oceniać
Odpowiedz
-3
@ Najgorsze co może
dnia 01.10.2018, 09:24 · Zgłoś
Zost'axć Wojt z Tarnowca!
Odpowiedz
-8
@ do sz
dnia 01.10.2018, 21:10 · Zgłoś
człowieku gmina Tarnowiec za poprzedniego wójta była wśród najbardziej zadłużonych gmin w Polsce! A urzednicy pracujący w UG jak mieli do pracy na 8.00 to przychodzili p 9.00, jak mieli pracować do 16.00 to o 15.00 już ich nie było . Robili co chcieli, za pieniadze podatnikow latali sobie na wycieczki do Egiptu.. tak było.. mówisz że zaciagano dlugi i "cos" bylo robione? Pytanie CO? przypomne ze poprzedni wojt zarabial wiecej niz Burmistrz Jaslavi Starosta.
Odpowiedz
0
@ zorientowany
dnia 09.10.2018, 20:29 · Zgłoś
z tego co wiem to pieniędzy jeszcze nie ma! a z tego co mi wiadomo otwarcie podobnego obiektu sportowego wybudowanego w Trzcinicy jeż za niecały tydzień!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.