Strona główna

Znamy oficjalne wyniki referendum

277
Napisany dnia: 09.02.2015, 02:36 , Tagi: Brak

6121 mieszkańców Jasła wzięło udział we wczorajszym referendum gminnym. Mimo, że aż 5708 z 6080 oddanych w nim ważnych głosów stanowiło wyraz aprobaty dla pomysłu likwidacji tutejszej straży miejskiej, wymagana frekwencja nie została osiągnięta i głosowanie uznano za nieważne. 

Uprawnionych do uczestnictwa w niedzielnym referendum było 30 193 osoby. Frekwencja wyniosła 20,27 proc. (aby głosowanie było ważne, musiałaby osiągnąć pułap 30 proc.).

Spośród 6080 mieszkańców Jasła, których głosy oddane w referendum uznano za ważne 5708 opowiedziało się likwidacją straży, 372 wyraziło swój sprzeciw w tym temacie. 

40 uczestników głosowania oddało głosy nieważne. 

Z 10674 przekazanych komisjom kart do głosowania nie wykorzystano 4553.

Wynik głosowania i ostateczny rezultat referendum ustaliła - na podstawie protokołów z wszystkich 27 obwodowych komisji referendalnych - Miejska Komisja ds. Referendum w Jaśle w składzie: Paweł Rzońca (przewodniczący), Piotr Stasiowski (z-ca przewodniczącego), Iwona Trawińska-Ćwiertniewicz, Mateusz Lechwar, Włodzimierz Winiarski oraz Patrycja Bimkiewicz. 

jh

Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ ZŁODZIEJE I DARMOZJADY
dnia 09.02.2015, 02:50
Ocena
komentarza:
201
Oto cała "demokracja". 95 % opowiedziało sie za likwidacja darmozjadów -a ci dalej bedą robic co chca.Jaka frekfencja-jesli ktos nie poszedl to znaczy ze sie zgadza na wyniki i nawet gdyby było 150 glosujacych nic go nie powinno to obchodzic jesli nie poszedł a wyniki uznane. Inna sprawa ze teraz wiadomo co by było gdyby w czasie wyborow sie odbyło referendum - BYŁA BY LIKWIDACJA tych darmozjadow i do łopaty.Ale oczywiscie zadbano o to by było inaczej -KPINA a zarazem ze wstydu bym sie spalil na miejscu tych czarnuchów po takim wyniku głosowania.
@ łodyniec
dnia 09.02.2015, 07:46
Ocena
komentarza:
-59
a nie mówiłem :D

łohohohohohohohohohohohoohhooh

pozostaje wam jeździć pks, mks, a najlepiej nie wychodzić z domów :P

łohohohohohohohooho
@ &&&
dnia 09.02.2015, 08:04
Ocena
komentarza:
29
dlaczego w straży miejskiej pracują osoby z poza miasta, powinni to być mieszkańcy jasła, w końcu za opowiedzeniem się być albo nie być sreaży miejskiej mogą tylko mieszkańcy jasła.To nie fair.
@ eva
dnia 09.02.2015, 08:19
Ocena
komentarza:
82
Przecież to referendum to tylko koszty i kpina z elektoratu. Obecny Burmistrz w ramach swoich uprawnień jedną decyzją może zlikwidować straż miejską. Pytanie - czy tylko tego chce, bo mam wrażenie że nie za bardzo.
Przecież gdy powoływano straż miejską to nie było organizowane referendum w sprawie powołania. Zasada jest taka : że w jakim trybie się powołuje to w identycznym się odwołuje.

Tak więc warto apelować do Burmistrza - "kończ waść wstydu oszczędź" lub "czyń swą powinność" a nie zwalaj swojej decyzji na mieszkańców.
@ ,
dnia 09.02.2015, 08:39
Ocena
komentarza:
-42
Większość Jaślan wykazała się spokojem i rozumem. Fotoradar to takie samo narzędzie jak każde inne, tylko debil wyrzuca zegarek, bo nie wie do czego "to" służy. Łysole volkswagen-turbo bo Błażkowej!
@ PM
dnia 09.02.2015, 08:40
Ocena
komentarza:
-28
Dlaczego nie krzyczałas tego w poprzedniej kadencji ? A dwa , dlaczego burmistrz ma działac niezgodnie z wola mieszkańców ? Mieli prawo wyrazić chęc likwidacji . Nie zrobili tego i KONIEC KROPKA w tym temmacie .
@ ...
dnia 09.02.2015, 08:40
Ocena
komentarza:
-35
a czemu ma liwkidować? bo sie 21% cos nie podoba? Ludzie Was ta zawiść całkiem pozbawiła myslenia.
@ zamiast biadolić trzeba znac przepisy
dnia 09.02.2015, 08:50
Ocena
komentarza:
-15
Podobno niejaki luc szykuje referendum ws. likwidacji linii ciągłej na ulicach jednokierunkowych :-P
@ tiki
dnia 09.02.2015, 09:00
Ocena
komentarza:
6
Kolejny mis ktory obraza innych a ja uwazam ze sie grubo mylisz bo jak ludzie chcieliby likwidacji to by poszli zaglosowac a nie zrobili tego wiec przestan wypisywac takie glupoty i nieobrazaj nikogo
@ Likwidator
dnia 09.02.2015, 09:32
Ocena
komentarza:
23
Ponownie zbierać podpisy i znowu referendum, aż do skutku...
@ JasloMojeMiasto
dnia 09.02.2015, 09:36
Ocena
komentarza:
-24
95% tych co głosowali! a głosowało około 20% jaślan czyli za likwidacją straży miejskiej jest około 19% mieszkańców!
Na wybory poszli Ci którzy chcieli likwidacji, Ci którzy są za pozostaniem straży miejskiej po prostu nie poszli na wybory!
@ tosiek
dnia 09.02.2015, 09:45
Ocena
komentarza:
11
gdyby nie decydowała frekwencja, musieliby wyjsc na referendum i to by była prawdziwa demokracja z prawdziwym wynikiem...,a nie obłuda...
@ blablabla
dnia 09.02.2015, 09:51
Ocena
komentarza:
-23
Pan S. i Pan W. Po obserwacji ich profilu facebookowego nie umieja przyznac sie do wielkiej poraaaaazzzzzkkki i przypisuja sobie sukces w glosach. Ci ktorzy sa za Straza Miejska wiedzieli zeby zostac w domach.sam zostalem i cala moja rodzina i znajomi.uzyskaliscie poparcie dla swojego glupiego pomyslu u 1/6 mieszkancow miasta a to baaaardzooo kiepsciutko biorac pod uwage ze KAMPANIA BYLA JEDNOSTRONNA
@ Nie od razu Rzym zbudowano
dnia 09.02.2015, 10:54
Ocena
komentarza:
41
chłopaki działajcie dalej ''Nie od razu Rzym zbudowano''
@ tommy
dnia 09.02.2015, 11:04
Ocena
komentarza:
26
Zgadzam się z Tobą, ja nie byłem głosować, bo mi to lata czy straż będzie, czy nie, skoro większość głosów było za likwidacją, to powinni ją zlikwidować, a nie zasłaniać się frekwencją.
@ Darek
dnia 09.02.2015, 11:24
Ocena
komentarza:
-14
Ciekawe ile dostał kler za ogłoszenia parafialne !?
@ jhdskghsg
dnia 09.02.2015, 11:54
Ocena
komentarza:
36
Brawo jaślanie:))) dziwię się wam, jestem w jaśle tylko przejazdem ale odkąd istnieje straż miejska nie widziałem jej ani w parku, ani na stacji, natomiast często na placu żwirki gdzie ochoczo wręczali mandaty za parkowanie. Lepiej byłoby rozbudować monitoring niż finansować SM byłoby na pewno bezpieczniej.
@ wladek
dnia 09.02.2015, 12:17
Ocena
komentarza:
3
tak tak, oczywiście, 80% było za SM, dalej żyj w świecie złudzeń..
@ Bubson
dnia 09.02.2015, 12:34
Ocena
komentarza:
31
Straż Miejska powinna pracować na noce a nie tylko w dzień .
@ jks
dnia 09.02.2015, 12:49
Ocena
komentarza:
1
zal mi ci łodyniec;0
@ xy
dnia 09.02.2015, 12:50
Ocena
komentarza:
14
Poczekajmy na zapowiedziany przez Pana Pabiana "CZAS NA ZMIANY" !!!
Hasełko wyborcze czy będą jakieś zmiany, szczególnie na szczeblach zarządzających SM !!!
@ Gość
dnia 09.02.2015, 12:53
Ocena
komentarza:
1
A może było inaczej? Zorganizowano możliwość wyrażenia woli mieszkańców, jeno nie zadbano o właściwe dotarcie z informacją do mieszkańców, kiedy referendum się odbędzie. Poz za tym mamy przecież ferie, więc spora część mieszkańców mogła nie wiedząc o konieczności spełnienia obywatelskiego obowiązku wyjechała i nie mogła wyrazić swojego zdania w przedmiotowej sprawie. Tym samym trudno oceniać, czy wynik referendum to jest faktyczna wola mieszkańców, czy też efekt zjawiska, które przedstawiłem powyżej.
@ olo
dnia 09.02.2015, 12:55
Ocena
komentarza:
-11
Zazdrościcie, że ludzie mają pracę. Zlikwidujcie wszystko w Jaśle i okolicy, i zaleście, a sami s... do Holandii albo Anglii. Łatwo wszystko zniszczyć, gorzej zbudować. Bardzo dobrze się stało.
@ us
dnia 09.02.2015, 13:38
Ocena
komentarza:
1
Tak powinna pracowac jak narazie to I w dzien spa a co dopiero w nocy by bylo.
@ gsjkldfghjsdfkl
dnia 09.02.2015, 13:51
Ocena
komentarza:
6
Niesprawiedliwe to referendum bo gdyby nawet ten procent obywateli których brakowało do uzyskania 30% frekwencji (czyli 9,73%) zagłosował przeciwko to i tak 18,75% byłoby za a 11,25% przeciw.
@ FAN
dnia 09.02.2015, 13:56
Ocena
komentarza:
6
Do wszystkich przemądrzałych?
Jeśli ma być demokracja to powinno sie uszanować większość tych co poszli głosować! za likwidacją SM jest 5700 osób!! przeciwko 300 i co?.
Chcecie udowodnić że straż jest potrzebna to pokażcie że jest was więcej niż nas?.
Ilość oddanych głosów za TAK \ NIE powinna odpowiadać ZA WYNIK REFERENDUM!!.
A nie że nie było frekwencji,trzeba było udowodnić urnach że jest was WIĘCEJ!!ale tylko przy złym prawie istniejecie,ale mam nadzieje żei to się prawo zmieni?chociaż wątpię bulu her tfu komoruski chce zakazu referendów odwoławczych burmistrza,wójta czy taką marną straż jak nasza??Polska? ale to n ie koniec??.
@ haha
dnia 09.02.2015, 14:09
Ocena
komentarza:
2
tak jest a mandaty powinni tez tylko dostawać jaślanie a jak na razie to najwięcej mają ale anulowanych hahhaha
@ pol
dnia 09.02.2015, 14:44
Ocena
komentarza:
1
łłłłodyniec ty masz nie równo pod sufitem???
@ Żmij
dnia 09.02.2015, 14:53
Ocena
komentarza:
12
Jest coś na rzeczy skoro tyle tysięcy ludzi ich nie chce.Burmistrz powinien wziąć to pod uwage.
@ 18 vs 82
dnia 09.02.2015, 15:16
Ocena
komentarza:
-6
95% to jest tylko w twoim móżdżku który nie potrafi policzyć że to było ledwo 18% uprawnionych (dzieciaków), bo każdy nie oddający głosu za likwidacją głosował za POZOSTAWIENIEM - tak jak ja. Czyli rzeczywistym wynikiem jest 18 do 82.
@ FAN
dnia 09.02.2015, 15:18
Ocena
komentarza:
5
Nie tylko Burmistrz ale tez radni?.
Przeprowadzić głosowanie kto jest za a kto przeciw i udostępnić wyniki głosowania Jaślanom.a za 4 lata sie ich rozliczy przy wyborach.Widać kto chodzi na wybory.
Dlaczego ja mam płacić na SM skoro jestem w większości co głosowała za likwidacją?.
A ci co maja wszystko gdzieś nie głosują wcale a są uwzględnieni w statystyce 30%??? i ja mam teraz utrzymywać SM? .
Prawo jak w wyborach Prezydenckich ilość oddanych głosów decyduje o wyborze SPOŁECZEŃSTWA!!.
@ joy
dnia 09.02.2015, 16:33
Ocena
komentarza:
2
a jakie to ma znaczenie czy z miasta czy z wioski mieliście okazje ale jej nie wykożestaliście to tylko czyste lenistwo teraz to pocałujta sięw d...
@ bokser
dnia 09.02.2015, 16:56
Ocena
komentarza:
-5
Tak była tylko jednostronna i wyłącznie >> ja wiedziałem ale patrzyłem na skoki narciarskie i poparłem SM 100 % bo jestem za nimi.
@ Aga
dnia 09.02.2015, 17:45
Ocena
komentarza:
5
Ja mysle, ze w dzisiejszych czasach z tym % udzialem osobpotrzebnych do glosowania powinni cos zrobic poniewaz wiekszosc osib uprawnionych do glosowania przebywa za granica PL ( np. ja wciaz jestem zameldowsna w Jasle a wiec uprawniona do glosowania ale od 12 lat w Jasle nie bylam - mysle, ze takich isob jest wiecej, chociazby wczorajszego dnia znNych mi kilkadziesiat uprawnionych do glosowania mieszkancow przebywalo w UK, Dani, Szwecji, Niemczech... takich jest w Jasle setki a moze i tysiace).
@ i
dnia 09.02.2015, 17:56
Ocena
komentarza:
4
nie pójście na głosowanie to też wybór
@ sowa
dnia 09.02.2015, 17:56
Ocena
komentarza:
2
i kolejne kilkadziesiąt tysięcy kosztów referendum w błoto
@ amga
dnia 09.02.2015, 22:54
Ocena
komentarza:
5
A dlaczego nie było odwrotnego pytania "czy jesteś za pozostawieniem SM w Jaśle? I aby ją (SM)nie zlikwidować musiała by być 30% frekwencja i co najmniej 9000 głosów na TAK! Ciekawe ile osób wtedy przyszło by zagłosować??? haha
@ wszystko h...
dnia 10.02.2015, 23:11
Ocena
komentarza:
2
5708 osób przeciw,
a cała rada miasta została wybrana 4975 głosami (dane PKW)

Ot i cała demokracja. Panowie i Panie radni zastanówcie się.
@ Aga
dnia 13.02.2015, 01:46
Ocena
komentarza:
0
Przepraszam za bledy ale na codzien nie uzywam jezyka polskiego wiec o blad nie trudno
@ _xyz
dnia 17.02.2015, 18:09
Ocena
komentarza:
0
Bo pracują tam ludzie po znajomości, co też nie powinno mieć miejsca.
@ Czołem Telewizyjne Barany !
dnia 18.02.2015, 19:04
Ocena
komentarza:
0
Demokracja to ustrój w którym większość nie znająca się kompletnie na niczym decyduje o wszystkim.
@ Jaslanin
dnia 09.02.2015, 05:03
Ocena
komentarza:
-74
Brawo! Pomyslodawcy powinni pokryc koszty tego niepotrzebnego glupigo referendum. Mozna bylo cofnac fotoradary, komendanta na emeryture i po sprawie. Zostalaby jeszcze kasa. Prawda?
@ czesio
dnia 09.02.2015, 05:49
Ocena
komentarza:
41
To Rada Miasta z Piłatem na czele umyła ręce jak w Pretorium...lud wyraził swoje zdanie,taka była wola ludu!!!
@ MUUUUUUUU
dnia 09.02.2015, 07:09
Ocena
komentarza:
-22
tak jest całkowie koszty powinna poniesc partia byłych korwinowców, bo on sam ,z tego co mi wiadomo załozył inna partie
i co panowie - jak sie czujecie, ktos was zrobił w b...
@ Lipa
dnia 09.02.2015, 09:21
Ocena
komentarza:
30
Koszty powinny zostać podzielone pomiędzy tymi obywatelami naszego miasta, którzy mogli pójść i oddać swój głos ale tego nie zrobili- tylko i wyłącznie dzięki nim referendum okazało się nieważne.
@ do lipa
dnia 09.02.2015, 10:05
Ocena
komentarza:
-17
a niby czemu? Bo ktos sie zabawił z pogromcow czegoś co tylko im i 21 % osobom przeszkadza? z czego pewnie niektorzy nawet nie wiedza o co chodzi ale jak wnusio przyszedł do babci czy dziadka i powiedział ze niedobra straz dała mu mandat to babunia poszła i zagłosowała...

Wiekszość nie prosiła o referendum więc czemu miała uczestniczyc i ponosic koszty.\
Ale mieliscie co chcieli i wynik jest jaki jest... :) pogódźcie sie z tym i tyle.
@ Lipa
dnia 09.02.2015, 10:35
Ocena
komentarza:
18
Tak jak już wcześniej nie pisałem- demokracja to nie tylko przywileje. Skoro uzbierała się wystarczająca liczba mieszkańców, która uznała, że referendum jest potrzebne to oznacza, że coś jest na rzeczy. Niby każdy chce mieć wybór, ale jeśli dochodzi do takich sytuacji jak wczorajsza to nagle wybór okazuje się niepotrzebny i zbędny. Nie dostałem nigdy mandatu od jasielskiej straży miejskiej, ale bacznie obserwuję ich poczynania i widzę czego nie robią a i nie raz przyszło mi ostro hamować przed samochodem, którego kierowca nagle na prostej drodze zobaczył "śmietnik"- to były niebezpieczne i niepotrzebne sytuacje. Jasło jest niewielkim miastem i w zupełności wystarczy mu policja. A głosowanie to obowiązek każdego obywatela, a skoro komuś się nie chce ruszyć czterech liter z domu to niech przynajmniej nie dorabia sobie do tego filozofii, tylko przyzna się, że jest malkontentem i leniem. Koniec tematu.
@ do Lipa
dnia 09.02.2015, 10:50
Ocena
komentarza:
-10
czyli że wina SM że niebezpiecznie na drodze bo ktos widzac fotoradar nagle "trzeźwieje" i hamuje? No prosze cię...

wystarczajaca liczba? Łażenie po domach i prawie żebranie o podpisy to raczej nie jest powód do dumy ze liczba wystarczająca.
Dlatego kto chciał ten poszedł... że pogoda, czy zła reklama?... to nie sniegi po pachy że nie było jak dojść.. wiec widocznie wiekszość nie chce likwidacji i dlatego nie poszła. A mój obowiazek to przestrzegac przepisów wtedy nie musielibyscie chodzic po domach i zbierac podpisów pod tymi kto egzekwuje to prawo.
@ Lipa
dnia 09.02.2015, 11:14
Ocena
komentarza:
16
Winą SM jest ustawianie fotoradarów w miejscach ewidentnie świadczących o zarobkowym charakterze tego procederu. Fakty są takie, że kierowca jadąc nawet te 20 km/h za szybko po prostej i prawie pustej drodze na prawdę nie stwarza żadnego zagrożenia. Zagrożenie powstaje, gdy na przykład pojawi się element zaskoczenia- choćby taki radar na prostej, pustej drodze.

Jeszcze raz powtarzam- jeśli ktoś był przeciwko zlikwidowaniu SM to mógł pójść i oddać swój głos. I do znudzenia powtarzać będę, że marne to społeczeństwo, które nie chce nawet korzystać ze swoich przywilejów. To jest po prostu wstyd.

Do mnie nikt po podpisy nie przychodził i nie żebrał- brałeś udział w zbieraniu owych podpisów, że z taką dokładnością opisujesz jak to wyglądało?

Dodam jeszcze, że teraz włodaże miasta wiedzą już jak w Jaśle będą wyglądać przyszłe referenda jeśli do nich dojdzie. Nie ma się czego obawiać- i tak zagłosować pójdzie co szósty mieszkaniec, więc hulaj dusza, piekłą nie ma!

Jeszcze raz brawo jaślanie! Macie powód do dumy...
@ do Lipa
dnia 09.02.2015, 11:37
Ocena
komentarza:
-6
to ciesz sie ze nikt nie był.. ja tego szczęścia nie miałam, jak i wiele innych osób.
@ Lipa
dnia 09.02.2015, 12:12
Ocena
komentarza:
11
A szkoda, bo podpisałbym się pod tym wnioskiem obiema rękami.

Ponad to uważam, że ponad 5700 głosów za i tylko ok. 300 przeciw, przy ok. 30.000 osób uprawnionych do głosowania to bardzo istotny wynik i powinien skłonić władze miasta co najmniej do poważnej restrukturyzacji SM w Jaśle.
@ haha
dnia 09.02.2015, 14:11
Ocena
komentarza:
-6
gdyby to była wola ludu toby SM już była zlikwidowana ale to była wola paru tysi piratów drogowych których należy teraz przypilnować hahahha
@ grzybiarz
dnia 09.02.2015, 16:59
Ocena
komentarza:
2
Tak tak to piratów drogowych. Nauczmy się jeździć jaki problem w tym znaki są gdzie fotki mogą robić a i tak ludzie nic nie widzą tylko narzekają jak zawsze to złe tamto beee to kwaśne oj oj
@ int
dnia 09.02.2015, 18:26
Ocena
komentarza:
9
Za likwidacją straży miejskiej zagłosowało TYLE SAMO WYBORCÓW CO ZA BURMISTRZEM W WYBORACH .

Myślę ,że taka ilość się liczy !!!

Panie Burmistrzu jak zabraknie Panu w kolejnych wyborach 5 700 głosów bo będzie cieniutko , a to sami aktywni ludzie .
@ Aga
dnia 09.02.2015, 21:33
Ocena
komentarza:
1
Nie masz racji.
@ Waldek
dnia 09.02.2015, 05:04
Ocena
komentarza:
53
No to teraz panowie zaczną się mścić za to że ludzie ośmielili się ich odwołać.Nie mieszkam w Jaśle ale czasami bywam i nie wiem czy to moje wrażenie ale ostatnio to mniej wystawiali fotoradar(chowali się w cień) a teraz to będą musieli nadrobić.
@ MUUUUUUUU
dnia 09.02.2015, 07:11
Ocena
komentarza:
16
to co piszesz to zachowanie i instkt pierwotnych ludzi, mimo wszystko cywilizacja poszła do przodu
@ jaś
dnia 09.02.2015, 07:50
Ocena
komentarza:
42
jakie mścić, przepraszam bardzo ale sam fakt , że w ogóle doszło do tego referendum to już jest poważny argument do tego żeby Pan burmistrz poważnie zastanowił się co dalej z tą strażą. Pezecięrz te 6000 tyś ludzi którzy oddali głos za likwidacją to też mieszkańcy jasła i powinien to Pan burmistrz wziąć pod uwagę.
Obciąć im pensje do minimalnej i zostawić kilku a nie taki sztab.
@ łodyniec
dnia 09.02.2015, 07:54
Ocena
komentarza:
-18
teraz do straży będą przyjęcia ,aby dać wam wszystkim w pi... :D

łohohoohohhohoohohoho

doświadczycie łaski pana :P

łohohoohohoohhoho
@ abcd
dnia 09.02.2015, 08:28
Ocena
komentarza:
1
Teraz będą wystawiać fotoradar wszędzie gdzie się tylko da. Będą tak złośliwi za to referendum, że w ogóle ktoś chciał z nimi walczyć i ich wyrzucić stąd. Zobaczycie jak teraz będą ważni, bo wygrali i zostają.
@ jokiszon
dnia 09.02.2015, 09:09
Ocena
komentarza:
17
Możesz z nimi walczyć jeżdżąc przepisowo...
@ wojtq
dnia 09.02.2015, 11:11
Ocena
komentarza:
4
Fotoradar nie może pracować w temp. poniżej 0 stopni, dlatego go nie ma ostatnio na mieście.
@ _xyz
dnia 17.02.2015, 18:11
Ocena
komentarza:
0
Można się postarać i zorganizować referendum podczas wyborów prezydenckich a myślę, że wtedy problemów z frekwencją nie powinno być.
@ janek
dnia 09.02.2015, 05:06
Ocena
komentarza:
29
Mala liczba glosujących to tez wina pogody.Organizatorzy tez sa winni gdzie sa jakies plakaty o referendum?Dlaczego nie bylo zadnej informacji w radiu ???Poza ty widac jak jasielskie spoleczenstwo potrafi sie zorganizwac.Ale same wyniki swiadcza o tym ze sa w jasle nie potrzebni a te 372 glosy za straza to czlonkowie rodzin.Brak słów i znow masteja bedziemy ogladac zal.pl
@ czesio
dnia 09.02.2015, 05:49
Ocena
komentarza:
18
wina pogody???hhehe

sorry,taki mamy klimat!!!
@ Emily
dnia 09.02.2015, 07:50
Ocena
komentarza:
9
Nie bylo w radiu? Jak w sobote sluchalam PRRz to mowili :)
@ Maniek
dnia 09.02.2015, 08:10
Ocena
komentarza:
-7
Coś w tym jest. Szczerze to nie wiedziałem, gdzie zagłosować, czy tak samo jak przy ostatnich wyborach, czy inne były, czy był jeden. Może trochę mało się wysiliłem, ale organizatorzy mogli lepiej zaproponować akcję, choćby na tych plakatach coś nadmienić. Mimo wszystko wynik i tak jest duży. Pozdrawiam.
@ tosiek
dnia 09.02.2015, 09:52
Ocena
komentarza:
7
...to właśnie całe wytłumaczenie,100 % racji,ale i tak 6000 ludzi,że uczestniczyło ,to duży sukces...
@ kn
dnia 09.02.2015, 10:51
Ocena
komentarza:
10
Witam,

Uważam że celowo wyznaczono taki termin głosowania.. Proszę sobie wyobrazić jak mogłyby wyglądać wyniki tego głosowania gdyby byłaby to pierwsza niedziela przed świętami Wielkanocnymi.. oo.. !!
Przyjeżdżają studenci z innych miast oraz mieszkańcy zarabiający na chleb za Polską granicą którzy stanowią dużą część z 30 193 osób uprawnionych do głosowania !!

Dla mnie to żenada.
Jestem za likwidacją SM
Gdybym mogła być fizycznie w Jaśle poszłabym oddać swój głos.

Pozdrawiam.
@ Prima
dnia 09.02.2015, 17:18
Ocena
komentarza:
2
Na kartce każdego głosującego było napisane: czy jesteś za likwidacja straży miejskiej ; tak , nie . Ktoś tam pisze ze nie był rodzina i znajomi tez bo chciał by straż pozostała? Nie głosowałeś ani za ani przeciw i nie masz się czym szczycić bo chyba nie czujesz się w pełni prawdziwym jaslaninem skoro idziesz na łatwiznę i zbierasz owoce z obcego sadu !
@ remik90
dnia 09.02.2015, 18:52
Ocena
komentarza:
4
myślę, że wmieniona wyżej grupa osób, która ma codzień nie mieszka w Jaśle najbardziej jest zainterseowania wynikami referendum. Większość z tych osób ma daleko gdzieś co dzieje się w Jaśle, skoro i tak tutaj na codzień nie przebywają. Hmmm a co z kosztami referendum?? Kto je teraz poniesie??? Na tym wszystkim skorzystały jedynie osoby będące w komisji, zawsze coś do rączki wpadnie i będzie za co się bawić na "służbowym kuligu"!!!
@ Gość
dnia 10.02.2015, 14:19
Ocena
komentarza:
0
Jak widać to masz dostęp do internetu i mogłeś się wszystkiego dowiedzieć, więc nie ściemniaj bo jesteś w tej grupie co olała sprawę.
@ czesio
dnia 09.02.2015, 05:47
Ocena
komentarza:
35
super od dziś w sprawie likwidacji zakładów pracy powinny obowiązywać takie same zasady:głosujemy kto jest za a kto przeciw!!!
kiedy referendum w sprawie PKP CARGO?

ps:zdebek... gratuluje szczerze!!!
@ łodyniec
dnia 09.02.2015, 09:02
Ocena
komentarza:
17
jaślanie pokazali swoje prawdziwe JA !!! Brawo jaśloki !!! Niech robią z wami co chcą , a wy nadal siedźcie w domkach zamiast iść głosować :D BRAWO !!!

teraz już mogę stworzyć własne "STOWARZYSZENIE ŁODYŃCÓW" i brać kasę z budżetu jasielskiego ,bo wiem że nawet gdy będzie referendum to jaśloki mi go nie zlikwidują :D

łohoohohohohohohohohho

BRAWO , to był pokaz na skalę całego kraju !!!

Ale się będą z was śmiać :P

łohohohohohohohohohohohoho
@ jkkkj
dnia 10.02.2015, 20:17
Ocena
komentarza:
0
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ zima
dnia 09.02.2015, 06:20
Ocena
komentarza:
-75
Bardzo dobrze ze zostali bo beda dalej wykonywac kawal dobrej roboty
@ ja
dnia 09.02.2015, 08:08
Ocena
komentarza:
34
Chyba jesteś ze Straży Miejskiej skoro tak mówisz. Kawał dobrej roboty ? dobry kawał hahahaha
@ anonim
dnia 09.02.2015, 06:33
Ocena
komentarza:
30
Ale teraz bedzie nagonka na ludzi w jasle. Na parkingach po jednym bedzie czatowal na nowo przyjezdne zaparkowane aamochody nim kierowca jeszcze wroci od parkometru to bilecik bedzie a foto radar na dwa akumulatory bo bedzie zdjec wiecej na 4 godziny niz z calej ceremoni Slubnej... Nie postaraliscie sie moi krajanie a bedziecie narzekac jak 30zl przyjdzie za parking zaplacic mandat lub kilka stow za pamiatkowe zdjecie gdzie z ironia bedzie mozna sie pochwalic na fb. Teraz oczekuje od SM by chodniki byly odsniezone i czyste, park i trawnik bez psich odchodow a nam sie zylo lepiej. Pozdrawiam :)
@ jan
dnia 09.02.2015, 06:44
Ocena
komentarza:
-9
A cy taki bojący
@ xxx
dnia 09.02.2015, 11:13
Ocena
komentarza:
3
od marca za parking bedzie tak jak w Tarnowie 50 dych za wycieraczkę z kasy fiskalnej
@ do anonim
dnia 09.02.2015, 14:40
Ocena
komentarza:
0
a czego oczekujesz od SM, żeby za ciebie odśnieżyła, psie kupy sprzatała czy wystawiała mandaty samym sobie
@ xyz
dnia 09.02.2015, 18:07
Ocena
komentarza:
3
SM nadaje sie tylko do odsniezania i zbierania psich g...
@ SOS.
dnia 09.02.2015, 06:37
Ocena
komentarza:
-22
nie pomoglo referendum teraz jestesmy wladzom w Jasle ha.ha.ha.
@ obiektywny
dnia 09.02.2015, 06:44
Ocena
komentarza:
25
Nie jesteście władzą, bo Rada Miasta w głosowaniu może podjąć Uchwałę i zlikwidować Straż Miejską, weźmie pod uwagę głosy ludu,bo przecież zdecydowana większość w Referendum zagłosowała za likwidacją.
@ jo
dnia 09.02.2015, 07:37
Ocena
komentarza:
-1
Dobrze wiecie jak was ludzie w jaśle kochają dziękuję za taki szacunek :)
@ stefek
dnia 09.02.2015, 07:41
Ocena
komentarza:
-8
Właśnie, że zdecydowana wiekszość opowiedziala się za fotoradarem i SM i nie poszła na referendum. Tylko tych 372 co głosowało przeciwko było słabo myślących.
@ nowy
dnia 09.02.2015, 08:26
Ocena
komentarza:
15
sam jesteś słabo myślacy!!!
Ci co nie poszli na referendum nie sa za pozostaniem strazy, nie sa patriotami i maja wszystko gdzies, zwisa im przyszlosc ich wlasnego miasta i mieszkancow, dlatego nie poszli
5708 osób opowiada sie za likwidacja strazy a tylko 372 jest przeciw
az glowa boli ze te nieroby i darmozjady dalej beda grzac stolki za nasze pieniadze ;(((
@ malkontent
dnia 09.02.2015, 08:56
Ocena
komentarza:
14
Pogoda się okazała dla was łaskawa, było ślisko i wielu starszych ludzi nie poszło na referendum.
dostaliście czas na poprawę swojej działalności, służenia mieszkańcom, stosowania prewencji a represji tylko w ostateczności.
Jeżeli tego nie zrozumiecie to następne referendum zmiecie was z terenu miasta.
A inicjatorzy referendum nie odpuszczajcie.
@ tiki
dnia 09.02.2015, 09:06
Ocena
komentarza:
-1
Masakra to co piszesz
@ blablabla
dnia 09.02.2015, 09:57
Ocena
komentarza:
-4
Nie poszli bo jest demokracja chyba mi wolno?
@ obiektywny
dnia 09.02.2015, 06:41
Ocena
komentarza:
71
Nie osiągnięto 30 procent, bo reszta Jaślan przebywa za granicą, a jest zameldowana i liczona w Jaśle:(
@ Lucek
dnia 09.02.2015, 07:07
Ocena
komentarza:
36
otóż to!!!
@ ...
dnia 09.02.2015, 08:21
Ocena
komentarza:
-8
nie osiągnieto bo reszta nie chciała likwidacji... ale szukajcie dalej wymówek na waszą porażke.
@ tosiek
dnia 09.02.2015, 09:58
Ocena
komentarza:
-2
motywacja jak z Gronkiewicz-Walz,tylko ,że na grzyby teraz nie można
@ ona
dnia 09.02.2015, 11:41
Ocena
komentarza:
2
to trzebabyło ich przywieść a ty ubolewasz
@ CYNGIEL
dnia 09.02.2015, 13:37
Ocena
komentarza:
2
Masz 100% racji.
@ jan
dnia 09.02.2015, 06:54
Ocena
komentarza:
13
Burmistrz widząc wyniki jednak powinien im zabrać ten fotoradar z nienawidzony jednak mieszkańcy tego oczekują.
@ ja
dnia 09.02.2015, 07:09
Ocena
komentarza:
6
No to teraz pojawi się fotoradar pod Hadesem przed 7 rano i po 15 albo na 17 stycznia.
@ Mieszkaniec
dnia 09.02.2015, 08:00
Ocena
komentarza:
32
Osobiście mi jako kierowcy fotoradary nie przeszkadzają. Ale mieszkając całe moje 30letnie życie na 17 Stycznia powiem jedno jak dla mnie to mogą fotoradary postawić co 100m to może by się buraków nauczyło jeździć np. Pan jeżdżący białym ztuningowanym nie wiadomo czym.
@ Marunia
dnia 09.02.2015, 08:21
Ocena
komentarza:
19
No i na Grunwaldzkiej , też może stać całą dobę ... kto tam mieszka ten wie dlaczego
@ na Granicznej
dnia 09.02.2015, 11:20
Ocena
komentarza:
2
i wreszcie niech ustawią znaki na lwowskiej i jana z dukli przy szkolach bo kiedyś tam stali
@ XXX
dnia 09.02.2015, 11:22
Ocena
komentarza:
6
nie beda stali, bo tak jak w krosnie zamontuja slupy he he he :P
@ stefek
dnia 09.02.2015, 07:30
Ocena
komentarza:
-22
Na pewno większość nie opowiedziała się za likwidacją SM. Każdy co ma trochę oleju w głowie i jest przeciwny, nie idzie na referendum, bo to jest najlepsze rozwiązanie, żeby referendum unieważnić. Wyniki pokazują jasno, że większeść nie chce likwidacji fotoradaru i SM. Dla Rady miejskiej to jest znak, że fotoradar i SM ma zostać.
Gówniażeria sama sobie zamknęła gęby myślę że raz na zawsze. Szkoda tylko straconej kasy.
@ &&&
dnia 09.02.2015, 08:16
Ocena
komentarza:
18
połowa tego miasta wyjechała, część to starsi ludzie a reszta,aktywna i chcąca zmian TAK DLA JASŁA to te ponad 6000 tyś które był na wyborach.
@ ...
dnia 09.02.2015, 08:22
Ocena
komentarza:
-1
tak sobie tłumacz :P
@ tiki
dnia 09.02.2015, 09:09
Ocena
komentarza:
4
Hi hi dobra teoria
@ do stefek
dnia 09.02.2015, 09:29
Ocena
komentarza:
10
Rozumując w tak jak ty, wybory nie mają sensu, bo radnym można zostać zdobywając 200 głosów w 37 tys, mieście. A według ciebie, aby mógł reprezentować jaślan powinien mieć poparcie co najmniej połowy. I tak radnymi zostają osoby przypadkowe z winy samych wyborców, którzy nie chodzą głosować.
@ &&&
dnia 09.02.2015, 12:03
Ocena
komentarza:
1
to nie jest tłumaczenie tylko fakt że do uprawnionych do głosowania są ludzie którzy od dawna nie zamieszkują w jasle jasło sie wyludnia to są fakty, ale jakiś zapyziały strażnik teksasu tego nie widzi, jak bym brał taką pensję jak ty za nic nierobienie to teżbym udawał ze tego nie zauważam
@ jaa
dnia 09.02.2015, 07:32
Ocena
komentarza:
10
Jasło to miasto byłych zomowców ormowców i staruch ludzi z pzpr i dlatego tak jest młodzież glosowała a reszta siedziała i smiała się a potem do koscioła szli udawać katolików, wstyd !!! Czarna dziura zabita dechami.
@ exx
dnia 09.02.2015, 07:48
Ocena
komentarza:
-5
widać ze to gówniarz napisał hehe
@ jaa
dnia 09.02.2015, 07:58
Ocena
komentarza:
-4
no pewnie exx pzpr
@ CYNGIEL
dnia 09.02.2015, 14:46
Ocena
komentarza:
0
Ale Ty jesteś mądry.P
@ Lokasss
dnia 09.02.2015, 07:42
Ocena
komentarza:
26
jak by zrobili referendum w dniu wyborów na burmistrza napewno by ich odwołali
@ Mecenas
dnia 09.02.2015, 08:13
Ocena
komentarza:
10
Albo w maju 2015, jak będą wybory prezydenckie !!!
@ mieszkaniec 65
dnia 09.02.2015, 07:44
Ocena
komentarza:
14
to wszystko wina burmistrza i rady miasta osobiscie do strazy miejskiej ( jasielskiej) nie mam nic nie przekraczam pretkosci w miescie bo nie ma gdzie bilet na parking kupuje (przynajmniej jest teraz gdzie stanac) gorzej jest jak jade gdzies dalej i na trasie czarni chowaja sie za plotami no ale to juz inna sprawa straz niech bedzie ale niech zajmuje sie tym do czego zostala powolana zabrac im fotoradar i po krzyku , niestety jak moze nie wszyscy pamietaja to ten swietny rzad zrzucajac koszty na samorzady dal im taka mozliwosc po co ? po to by latac budzet i w tym caly problem a tym co sie jednak na terenie miasta fotoradar nie podoba powiem tak noga z gazu panowie pod cmentarzem nie 90 a 50 i nie bedzie fotek a jak nie umiecie wolniej proponuje kupic polskie bmw czyli 126 p pozdrawiam
@ zzzz
dnia 11.02.2015, 22:04
Ocena
komentarza:
1
straz m. powinna karmic golebie 'zbierac psie glowna w parku
@ antek
dnia 09.02.2015, 07:44
Ocena
komentarza:
20
Wczorajszego dnia Jasło okryło się hańbą . Jego mieszkańcy nie dorośli do systemu demokratycznego . Okazali się zgnuśniałymi dziadami , którym obojętne jest , co się w mieście dzieje . Potrafią tylko narzekać za plecami i na tyle ich tylko stać .
@ Darek
dnia 09.02.2015, 11:30
Ocena
komentarza:
0
wręcz przeciwnie - nie dali si zmanipulować chłopakom z jareniówki i zostali w domu
@ Niech żyje Straż
dnia 09.02.2015, 07:52
Ocena
komentarza:
-7
No to teraz Koledzy Strażnicy bierzemy się za Jasełko :)
@ ewa
dnia 09.02.2015, 08:05
Ocena
komentarza:
-3
SM będzie się zachowywać godnie i służyć pomocą :)
@ ewa
dnia 09.02.2015, 08:24
Ocena
komentarza:
-4
Dostali kredyt zaufania :)
@ wisiek
dnia 09.02.2015, 09:02
Ocena
komentarza:
8
Strażnicy Miejscy w pracy nie powinni mieć dostępu do internetu
@ Koks
dnia 09.02.2015, 07:56
Ocena
komentarza:
8
no i Co dumnie jestescie jaślanie i poszlo 1.8mln na Straz miejska bo wam sie nie chcialo isc i zaglosowac
@ XXX
dnia 09.02.2015, 11:33
Ocena
komentarza:
5
to sie chlpcy z legorza teraz z zalu zajaraja
@ Max Szyderko
dnia 09.02.2015, 07:56
Ocena
komentarza:
12
No to co panie pełnomocniku, wykonał pan krecią robotę więc czas na nagrodę ???
Stołeczek już zagrzany ???
@ wisiek
dnia 09.02.2015, 08:05
Ocena
komentarza:
8
Ludzie nie będzie dobrze w Polsce bo ludzie są tępe widać jak myślą mieli szanse nie poszli do głosowania
@ Jophn
dnia 09.02.2015, 08:19
Ocena
komentarza:
2
Może nie poszli bo nie chcieli , jest demikracja
@ ewa
dnia 09.02.2015, 08:06
Ocena
komentarza:
-4
ci co nie poszli opowiedzieli się za SM i porządkiem
@ Gosc
dnia 09.02.2015, 08:18
Ocena
komentarza:
5
Porzadkiem? Twoim zdaniem porzadek to siedzenie z fotoradarem w krzakach?
@ jajaja
dnia 09.02.2015, 08:20
Ocena
komentarza:
5
ci co nie poszli to są staruszkowie co przeżyli wojnę a SM mają w D...E !!!
@ ewa
dnia 09.02.2015, 08:22
Ocena
komentarza:
7
Nie i dlatego to referendum da dużo do myślenia SM, zmienią swoje czasem nieodpowiednie zachowania i będą dla ludzi
@ Minnesota
dnia 09.02.2015, 08:18
Ocena
komentarza:
-5
teraz zamiast na Dni Jasła pieniążki poszły sie paść na głupie referendum
@ jajaja
dnia 09.02.2015, 08:19
Ocena
komentarza:
18
Nawet bez względy na nieosiągniętą frekwencje widać czarno na białym ilu ZWOLENNIKÓW ma SM w Jaśle. Samo to powinno dać radzie miasta wiele do myślenia!!!
Co do frekwencji to trzeba wziąć pod uwagę fakt ile jasło ma realnie mieszkańców, bo niestety 80% młodych ludzi wyjechało z naszego Jasełka, a do głosowania poszli tylko ci którzy zostali i chcą zmian na lepsze!!!
@ ...
dnia 09.02.2015, 08:25
Ocena
komentarza:
-10
nie przesadzaj z tymi statystykami... ja relacjach w tv było widać że na głosowanie chły same strsze osoby... przynajmniej w wiekszości.

Dajcie sobie na wstrzymanie. Niecałe 21% to nie wiekszość!!! wiekszość miała gdzieś wasza chec likwidacji.
@ qq
dnia 09.02.2015, 08:25
Ocena
komentarza:
24
jakby to były wybory do koryta, to niska frekwencja by nie przeszkadzała.
@ Tolo
dnia 09.02.2015, 08:26
Ocena
komentarza:
-4
Jak czytam te komentarze,to nie mogę zrozumieć w jakim celu było organizowane to referendum,chodziło tylko o ten Fotoradar?Ina to poszło tyle kasy?Koszty tej imprezy powinni ponieść organizatorzy.
@ CYNGIEL
dnia 09.02.2015, 17:57
Ocena
komentarza:
-1
Jestem za.Ktoś powinien pokryć koszty .
@ guma od majtek
dnia 09.02.2015, 08:28
Ocena
komentarza:
16
Nigdy nie dawałem wiary Jaślanom i to się sprawdziło. Krzyczeć i rządać a d... nie ruszą z domu.
@ ACAB
dnia 09.02.2015, 08:29
Ocena
komentarza:
20
pod komendą śnieg nie odgarnięty już niech idą im mandaty pisać !
@ Hippopotomonstrosequippeddalio
dnia 09.02.2015, 08:31
Ocena
komentarza:
-2
a tak blisko...
@ mają co chcieli
dnia 09.02.2015, 08:45
Ocena
komentarza:
17
Szkoda mi tych 5000 osób które myślało, że coś zmienią.
Większa część społeczności jasielskiej wygląda na to że jest głupia, daję się okradać i twierdzi że tak powinno być. Ewentualnie, nie mają prawa jazdy i mają w doopie sm.
Jeśli mają ochotę utrzymywać tę grupę ktòra NIC pożytecznego nie robi to ich strata.
Mają co chcieli, niech utrzymują 28 nierobów których głównym celem jest "okradanie"? za przekroczenie 10 km/h poza miastem.
Pozdrawiam 5 tys jaślan i współczuję, że mieszkają w grupie z pozostałymi.
@ CYNGIEL
dnia 09.02.2015, 17:50
Ocena
komentarza:
-4
Aleś Ty mądry.
@ ruwrt
dnia 09.02.2015, 08:49
Ocena
komentarza:
17
Mieszkańcy wykazali się brakiem dojrzałości . Są jak ta bezkształtna masa , którą można dowolnie kształtować . W Szwajcarii referenda są na porządku dziennym i tam obywatele idą wyrazić swoją wolę , a nie kryją się po domach . Dlatego w Szwajcarii panuje dobrobyt , a u nas syf .
@ [**]
dnia 09.02.2015, 09:06
Ocena
komentarza:
-11
to jedz do Szwajcarii. :)
@ wisiek
dnia 09.02.2015, 09:11
Ocena
komentarza:
9
Polak jak nie jest na smyczy ma trochę wolności to nie myśli jak bieda to narzeka a zdecydować jak musi to mówi tak jak wczoraj jedna pani [mnie to nie obchodzi nie moja sprawa].Tak ciemnota myśli i jest jak jest i nie będzie dobrze w Polsce i tak samo myślą przy wyborach np na Prezydenta ,Burmistrza i innych
@ majeczka
dnia 09.02.2015, 11:30
Ocena
komentarza:
-1
Nie obrażaj nikogo, ci co nie poszli to znaczy, że uważają to referendum za niepotrzebne. Straż miejska ma być i ukrócić wreszcie tych, co swoimi głupimi popisami chcą zwrócić na siebie uwagę. A koszty referendum powinni pokryć ci, co tak myśleli, ze wszyscy mieszkańcy polecą głosować za ich namową, bo mandaty biedaki dostali za "nic"
@ dragoness
dnia 09.02.2015, 11:45
Ocena
komentarza:
-2
Referendum niepotrzebne, wybory niepotrzebne... może czas kupić bilet do Phenianu?
@ do dragoness
dnia 09.02.2015, 12:17
Ocena
komentarza:
-1
sama kiedys pisałaś że wybory można odpuścic.
@ dragoness
dnia 09.02.2015, 13:01
Ocena
komentarza:
-3
Jak już czytasz moje posty, to chociaż ze zrozumieniem. Odpuszczać można wybory, gdzie i tak nie masz wpływu na to, kto wejdzie do sejmu, bo ordynacja nie jest jednomandatowa. Referenda i wybory np. do Rad Miasta stwarzają szansę wpływu na ich wynik.
@ kim ir sen
Przecież ty nie żyjesz, więc mam cię tam, gdzie ty referendum.
@ xgz
dnia 09.02.2015, 16:23
Ocena
komentarza:
0
dziwne... ale właśnie nie idąc na referendum mieliśmy największy wpływ na wynik.. wiec Twoja teroria taka trochę nijaka.
@ xgz
dnia 09.02.2015, 16:42
Ocena
komentarza:
0
do tego jak powiedział sam Burmistrz "sam udział lub nie jest formą wyrażenia opinii" więc czemu niektórzy się czepiają że tyle ludzi nie wzięło udziału w tym.?
@ dragoness
dnia 09.02.2015, 16:50
Ocena
komentarza:
1
A kto powiedział, że p. Burmistrz ma monopol na inteligencję? Szczególne w tej wypowiedzi? Jeżeli nie idziesz, pozbawiasz się prawa do wyrażenia własnego zdania.
@ xgz
dnia 09.02.2015, 17:59
Ocena
komentarza:
4
dragoness wiesz co.. z Toba to się pisze podobnie jakby rzucac grochem o ścianę.
Szkoda liter.
@ kocica
dnia 09.02.2015, 19:41
Ocena
komentarza:
2
Oj, panie xgz, spało się na lekcjach w szkole? Dupska się nie chciało z domu ruszyć, bo śnieg popadał, a teraz dorabia się ideologię? Wałęsa kiedyś powiedział; macie takiego prezydenta, na jakiegoście sobie zasłużyli. Jak Bolka nie lubie, to przypadkiem prawdę powiedział. Bo przy takim podejściu do jakichkolwiek wyborów Polacy mają dokładnie to, na co zasłużyli.
@ :)
dnia 10.02.2015, 08:22
Ocena
komentarza:
2
e tam od razu ideologie, fakty to są.
@ karolina
dnia 09.02.2015, 08:49
Ocena
komentarza:
-11
Ja nie była za likwidacją , dlatego wszyscy w domu postanowiliśmy nie iść ,żeby nie było frekwencji.
@ nowy
dnia 09.02.2015, 09:08
Ocena
komentarza:
13
czyli jestescie przekonami ze wiekszosc jest za zlikwidowaniem (i macie racje) ale nie poszliscie zeby wygrac przez oszustwo, bo mimo ze byscie zaglosowali przeciw, to i tak wiekszosc bylaby za likwidacja a frekwencja osiagnelaby swoj wymagany poziom

zamiast isc wzszyscy i wyrazic swoje jednoznaczne zdanie i podjac jedyna sluszna dezycje tak albo nie to wy sie chowacie w czasie wyborow ;/

az szkoda mi takich ludzi, macie glowy chyba tylko do noszenia czapek!!!
@ 9977777777777777777777777777777777777777
dnia 09.02.2015, 08:50
Ocena
komentarza:
-11
demokracje wolność wyboru-nie poszedłem bo mi się nie chciało.
@ bushfighter
dnia 09.02.2015, 08:50
Ocena
komentarza:
-6
trzeba było ruszyć tyłki i pójść do wyborów a nie narzekać że źle kuśwa co za ludzie
z młodych gniewnych zrobili sie starzy wkó _ _ _ieni. Opamiętajcie sie albo wynocha z pięknego miasta . . .
@ [**]
dnia 09.02.2015, 09:05
Ocena
komentarza:
12
jakos narzekaja tylko ci co poszli...
@ Lipa
dnia 09.02.2015, 09:18
Ocena
komentarza:
15
Szkoda- była szansa, żeby pokazać władzom, że społeczeństwo naszego miasta potrafi się zjednoczyć w walce o swoje interesy. Niestety frekwencja pokazała, jak głęboko "w poważaniu" większość mieszkańców Jasła ma ważne sprawy dotyczące ogółu. Dziękujemy wszystkim malkontentom i innym leniom za udowodnienie w jak wielkim ciemnogrodzie żyjemy. Gratuluję Jaślanie!
Jednocześnie szczerze dziękuję tym, którzy poświęcili chwilę swojego czasu i spełnili swój obywatelski obowiązek. Demokracja to nie tylko przywileje, ale niestety niektórzy nie zdają sobie z tego sprawy...
@ łodyniec $$
dnia 09.02.2015, 09:23
Ocena
komentarza:
2
Holo łodynce z jasla pokozali pokozali szkoda emila
@ uk
dnia 09.02.2015, 09:30
Ocena
komentarza:
19
30 000 mieszkańców z tego 10 000 za granicami wiec kto miał głosować.
8 000 to ludzie powyżej 60 lat i jeszcze fatalna pogoda, takie referendum to się robi przy wyborach ogólnopolskich frekwencja wyniosła by przy najmniej 40%. 5708 niezadowolonych mieszkańców niech rada miejska nie lekceważy takiej dużej grupy.
@ Bodek
dnia 09.02.2015, 09:39
Ocena
komentarza:
3
No cóż, radarowcy do roboty, bo dawno już śmietników nie widziano na drogach jasielskich możecie stawiać śmietniki co 500 m na drodze i stać w krzakach od rana do nocy. Macie przyzwolenie aż 80% społeczeństwa.
@ dragoness
dnia 09.02.2015, 09:39
Ocena
komentarza:
11
No i pokazali jaślanie, gdzie mają swoje przywileje. Przykre. Nie ma co tłumaczyć wiekiem, pogodą, czy innymi przyczynami. Po prostu albo nie wiedzą, co to jest referendum, albo kompletnie ich nie obchodzi.
@ aaa
dnia 09.02.2015, 09:42
Ocena
komentarza:
-7
Zadziałał apel:"schowaj babci dowód"!
@ dragoness
dnia 09.02.2015, 11:02
Ocena
komentarza:
0
Akurat większość uczestników była w wieku 40+. Oni umieją docenić przywilej decydowania, w przeciwieństwie do większości młodych ludzi, którzy tzw. "wolność" uważają za coś oczywistego.
@ mk
dnia 09.02.2015, 09:55
Ocena
komentarza:
6
Tak. Kogo by się nie spytać to jest za likwidacją Straży Miejskiej (a przynajmniej za odebraniem Im fotoradaru), ale jak przyszło co do czego to nie chciało się d..y ruszyć z domu. PORAŻKA
@ xD
dnia 09.02.2015, 10:00
Ocena
komentarza:
6
nie rozumiem kto odpowiada za termin organizacji tego referendum :/ ? ale ten ktoś nie za bardzo orientuje się jak wygląda rzeczywistość :/ referendum organizuje się przy okazji wyborów (najbliższe już za kilka miesięcy) !!! wtedy ludzie głosujący!! czy to w trakcie wyborów do parlamentu czy to prezydenckich biorą udział w referendum (tak np zrobiono przy okazji ostatnich wyborów w krakowie, referendum odnośnie organizacji igrzysk zimowych w krk) ! nie jestem specjalistą z dziedziny polityki ale takie podstawowe rzeczy to wiem ,,od przedszkola" :/ chcemy zlikwidować sm to róbmy to z głową i bierzmy pod uwagę wszystkie czynniki (a nie referendum w środku ferii, w środku zimy i np bez wiedzy o tym wśród starszych osób którzy nie mają internetu) a nie organizujcie referendum na churaa ! bo frekwencja 20% (przy takim temacie głosowania) jest - sorki ,ale ośmieszeniem i to nie obywateli jasła ale organizatorów, bo sam byłem zagłosować, ale jestem młody i zrobiłem to przy okazji (po mszy) ale nie dziwię się że innym się nie chciało, lub po prostu nie mieli możliwości :/
@ Ziutek
dnia 09.02.2015, 10:31
Ocena
komentarza:
4
Pewnie nie chodzą na msze.
@ xD
dnia 09.02.2015, 14:25
Ocena
komentarza:
0
Masz plusika ode mnie ;)
@ sp
dnia 09.02.2015, 10:00
Ocena
komentarza:
-4
straz miejska powinna karac tylko mieszkancow jasla
@ <>
dnia 09.02.2015, 10:01
Ocena
komentarza:
12
to znaczy ze spoza miasta moga w Jaśl robic co chcą? pff
@ obywatel
dnia 09.02.2015, 10:26
Ocena
komentarza:
3
NO tak teraz panowie ze SM powtykają sobie pióra w d..e i będą chodzić po mieście jak pawie . A my będziemy musieli znosić to chamskie zachowanie, tylko dlatego że nasi mieszkańcy uważają że prawo wyboru o które tak walczyli jest im nie potrzebne. Następna taka okazja aby się pozbyć tych darmozjadów będzie może za sto lat.
@ obywatel
dnia 09.02.2015, 10:32
Ocena
komentarza:
5
Oj przepraszam nie darmozjadów bo to oni kosztem obywateli zasilają budżet miasta dość pokazną kwotą .
@ aaa
dnia 09.02.2015, 10:43
Ocena
komentarza:
8
zapomniałse dodać że kosztem obywateli którzy nie przestrzegaja przepisów.
@ obywatel
dnia 09.02.2015, 18:24
Ocena
komentarza:
-1
Gdybyś zapłacił kilka razy mandat w miejscu gdzie na prostym odcinku w którym nigdy nie było nawet stłuczki ustawili ograniczenie do 40 a ty jechałeś 52 km/h tobyś na pewno nie mówił że SM stoi na straży prawa i ma tylko nasze dobro na celu Cz widziałeś kiedykolwiek aby strażnicy interweniowali gdy grupa chuliganów pluje po chodniku i obraża przechodniów BO JA NIGDY.
@ kocica
dnia 09.02.2015, 22:35
Ocena
komentarza:
2
Czy naprawdę jesteś tak głupi, żeby za każdym razem przekraczać prędkość w tym samym miejscu, wiedząc, że stoi tam fotoradar?!
@ Szymek
dnia 09.02.2015, 10:30
Ocena
komentarza:
-7
Teraz należy jeszcze podać
Ile kosztowało referendum ?
kto za to zapłaci ? (ile przypada na głowę każdego mieszkańca Jasła)
Czy Emil od fotoradarów spełnił swoja powinność ?
@ xy
dnia 09.02.2015, 12:41
Ocena
komentarza:
2
Emil spełnił - Jaślanie NIEEEEEE
@ @
dnia 09.02.2015, 10:34
Ocena
komentarza:
10
Referendum byłoby ważne gdyby wszyscy zameldowani byli w Jaśle. Niestety połowa mieszkańców na obczyźnie, więc takie referendum powinno być tylko na święta. Wtedy wyniki byłyby adekwatne do poglądów większości.
@ pfff
dnia 09.02.2015, 10:54
Ocena
komentarza:
4
referendum gminne a mogli brać udział w nim tylko mieszkańcy jasła ??
@ Mała Mi
dnia 09.02.2015, 18:07
Ocena
komentarza:
2
Jest gmina miejska Jasło i gmina wiejska Jasło. Kumasz? Jeżeli SM nie wolno stać z fotoradarem np. w Wolicy, oznacza to, że mogą działać jedynie na terenie gminy miejskiej Jasło i karać za wykroczenia popełnione na terenie tejże. Dlatego głosować mogą jedynie mieszkańcy gminy miejskiej Jasło, a wiejskiej już nie. Ot takie przepisy. Podobnie z wyborami na Burmistrza.
@ zlikwidujcietezpolicjeistrazpozarna
dnia 09.02.2015, 11:10
Ocena
komentarza:
-7
i bardzo dobrze!!! zlikwidujcie strasz miejską a później płaczcie że policja nie dojechała na czas do napadu bo musiała w tym czasie wypisywać mandat za złe parkowanie!!! łatwiej próbować likwidować straż miejską niż zdjąć noge z gazu tam gdzie są ograniczenia a poźniej się dziwić że najwięcej wypadków w europie jest w polsce. Tak to już jest w demokracji że banda idiotów może próbować ustalać własne prawa ale naszczęście większąć ludzi okazała rozsądek BRAWO!!!
@ mlody jaslanin
dnia 09.02.2015, 17:43
Ocena
komentarza:
1
Racja bo do napadu to musi jechać cała komenda.
@ Bodek
dnia 09.02.2015, 11:13
Ocena
komentarza:
1
Chłopcy radarowcy jedzcie z koksem bo w kasie miasta pustki, trzeba nadrobić te dwa miesiące i napełnić koryto, spaśluchy czekają w kolejce i nie mogą się doczekać kolejnych podwyżek.Ciemnogród przyzwolił, więc do roboty:)
@ dragoness
dnia 09.02.2015, 11:32
Ocena
komentarza:
11
Jak idioci będą przekraczać prędkość, to mandat się im będzie należał jak psu pełna miska.
@ tw
dnia 09.02.2015, 11:31
Ocena
komentarza:
7
i to jest własnie usraelska demokracja...w wyborach prezydenckich ,samorzadowych czy parlamentarnych przy takiej frekfencji byłby ogłoszony wielki sukces...czy to POmylencow czy PISuarow...
@ jaroooo
dnia 09.02.2015, 11:36
Ocena
komentarza:
-1
referendum powinno byc wazne formacja strazy powinna byc zlikwidowana tak w jasle jaki 2w kolaczycach
@ Jasam
dnia 09.02.2015, 11:45
Ocena
komentarza:
3
Burmistrz zgodził się na referendum dla tego że wiedział że frekwencja będzie za niska żeby wyeliminować SM z Jasła. Pieniądze poszły w błoto !!! Można by za to wydać tysiące posiłków w szkołach dla najbardziej potrzebujących. Skoro burmistrz Pabian zgodził się na referendum niech sam podejmie decyzję o odwołaniu SM ( ale tego nie zrobi wiadomo z jakiej przyczyny...)
@ Mała Mi
dnia 09.02.2015, 18:08
Ocena
komentarza:
-2
A jakby się nie zgodził, to byś mamrał, że nie szanuje woli mieszkańców miasta.
@ normalne
dnia 09.02.2015, 11:47
Ocena
komentarza:
-4
Darmozjady bedom byly i som ludzie to czysta kpina wiekszosc jest za likwidacjom
A i tak zostanom czy by byla frekfecia czy nie przeciesz ronczka ronczke myje.
Jedna mafia urzad i strarz wiejskomiejska
@ .....
dnia 09.02.2015, 12:18
Ocena
komentarza:
4
naucz sie pisac a potem wyzywaj innych...
@ 01
dnia 09.02.2015, 11:47
Ocena
komentarza:
2
Mieszkańcy Jasła, to w większości potomkowie zubożałego chłopstwa , którzy w przeszłości nie robili nic ,bez nakazu pana i dlatego uczestnictwo w wyborach powinno być obowiązkowe , pod karą chłosty.
@ Nat
dnia 09.02.2015, 11:50
Ocena
komentarza:
7
Głupie ludzie, jak mawia Cejrowski. Zorganizujcie jeszcze referendum za likwidacją Urzędu Skarbowego, na pewno frekwencja będzie większa, a i ilość głosów "za". Tylko skutek ten sam.
@ Xxx
dnia 09.02.2015, 12:10
Ocena
komentarza:
5
A celebryta ze straży i tak będzie jeździł nową furą bez patrzenia na prędkościomierz tylko na swoją cuuudną fizjonomię!!!
@ wojtek
dnia 09.02.2015, 12:35
Ocena
komentarza:
5
jeżeli burmistrz nie zrobi nic z tym może być pewny że następnej kadencji nie zobaczy
@ XYZ
dnia 09.02.2015, 12:51
Ocena
komentarza:
9
wynik ( jaki jest ale jest !!! ) powinien dać coś do zrozumienia zarówno przez rade jak i burmistrza. co to znaczy ?
ano to , że czas by wreszcie tego "wybitnego " szefa straży wymienić na człowieka który zacznie wreszcie kierować tą strażą we właściwy sposób !!!
no zobaczymy jak nasi wybrani radni do tego podejdą.???
@ OBIEKTYWNY OBYWATEL MIASTA JASŁA
dnia 09.02.2015, 12:51
Ocena
komentarza:
16
Warto przypomnieć ,że na obecnego Pana Burmistrza Pabiana podczas wyborów w dniu 30.11.2015r oddano 6346 głosów. Myślę że 5708 głosów za zlikwidowaniem Straży Miejskiej oddanych podczas referendum wymusi na Panu Burmistrzu właściwe decyzje kadrowe w/w jednostce
@ dragoness
dnia 09.02.2015, 12:57
Ocena
komentarza:
9
Pan komendant znowu ucikł na zwolnienie. Czy ZUS nie powinien się zainteresować jego nawracającymi kłopotami zdrowotnymi? Jak również lekarzem, który te zwolnienia cyklicznie wystawia? A co do decyzji UM, to http://tnij.org/of8t29r
@ @@@
dnia 09.02.2015, 13:07
Ocena
komentarza:
5
Teraz patrzeć strażnikom miejskim na łapy robić fotki i umieszczać na jasielskich absurdach ,monitoring mają ale stosują go bardzo wybiórczo ,dlaczego na dworcowa jest zastawiona busami tam jest zakaz nie dotyczy on tylko MKS ,ktoś zakleił znak MKS .czy nie jest to w gestii SM wyegzekwować .a jak nie wprowadzić z powrotem ruch jednokierunkowy.
@ bb
dnia 09.02.2015, 14:50
Ocena
komentarza:
-2
przypominam, że zgodnie z ustawą o prawach autorski publikowanie, rozpowszechnianie, udostępnianie wizerunku osoby bez jej zgody jest naruszeniem art. 81
@ kominiarczyk do bb
dnia 09.02.2015, 15:21
Ocena
komentarza:
4
Informuję Cię,że nie dotyczy to osób publicznych a takimi osobami są między innymi także strażnicy miejscy.
@ he
dnia 09.02.2015, 13:37
Ocena
komentarza:
-2
@ karina
dnia 09.02.2015, 13:47
Ocena
komentarza:
4
oj marnie bo pogoda nie dopisala w nie wszyscy maja samochody , sa ludzie starsi i chorzy , ktorzy tez chetnie by zaglosowali przeciw ale nie dali rady zajsc a mlodzi sa leniwi i na niczym im nie zalezy wiec czego sie spodziewac bylo? a to ze burmistrz miasta ma prawo zlikwidowac straz miejska sam tylko widocznie jest wygodnie zbierac kaske z mandatow z biednych ludzi zdzierac i jeszcze zapewnic tym panom ktorzy sa niieuzyteczni dla miasta godziwe pensje za nasze podatki zamiasta naprawic za to dziury na drogach bo nieraz mozna sobie noge zlamac nawet na chodniku nie mowiac o ulicach
@ .....
dnia 09.02.2015, 14:01
Ocena
komentarza:
-1
nie tacy biedni skoro stac ich na łamanie prawa. Łamiesz prawo=liczysz sie z konsekwencjami.

Godziwe pensje? to ile ci trażnicy zarabiaja ?
@ ja
dnia 09.02.2015, 13:55
Ocena
komentarza:
1
1. Referendum jest ważne, jeżeli wzięło w nim udział co najmniej 30 % uprawnionych do głosowania, z zastrzeżeniem ust. 2. więc czego sie plujesz ze powinno byc uznane?? Masz czarne na białym
@ koleś
dnia 09.02.2015, 14:10
Ocena
komentarza:
-3
Hehe takie rzeczy tylko w Jaśle Jak by w innym mieście ktoś zorganizował referendum o likwidacji SM to frekwencja na pewno była by większa. Widocznie Jaślanie lubią płacić mandaty. Czekam tylko jak ktoś wrzuci to info na demotywatory i cala Polska będzie się śmiać z mieszkańców tego dziwnego miasta.
@ EMIL
dnia 09.02.2015, 14:14
Ocena
komentarza:
-7
I GDZIE BYŁ WASZ GURU EMIL buhahahahhah brakło paliwa na wożenie czy olał sprawę a może zabrali prawko bo tak się spieszył
@ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dnia 09.02.2015, 16:05
Ocena
komentarza:
-12
emil się wystraszył, że po ryju dostanie. Kto chcciał likwidacji to poszedł głosować (czyli mniejszość), ci co byli przeciwko likwidacji (większość) nie poszli głosować - prosta piłka
@ fa
dnia 09.02.2015, 14:19
Ocena
komentarza:
1
Wiekszosc byla za odwolaniem , a na glosowanie ruszyc tylka nie bylo komu
@ matematyk
dnia 09.02.2015, 14:20
Ocena
komentarza:
3
30193 uprawnionych, 5708 za likwidacją = czyli niecałe 19%.
@ ciekawski
dnia 09.02.2015, 14:41
Ocena
komentarza:
10
Kto powinien się zająć komendantem i jego zwolnieniami lekarskimi? Czy te sprawę należy zgłosić do CBA czy innych organów ścigania łapówkarzy i oszustów?
@ ja
dnia 09.02.2015, 14:46
Ocena
komentarza:
-5
No weź zgłoś do ,,CIA zagadki miasta Jasła " hahaha jesteś żałosny... a Ty sie zgłoś do psyhiatry...
@ Prawnik
dnia 09.02.2015, 14:49
Ocena
komentarza:
4
Ale jakoś frekwencja nie liczy się do wyborów. Zmięcie ustrój Polski i podłączmy Powiat pod Małopolskę.
@ UFO
dnia 09.02.2015, 15:22
Ocena
komentarza:
1
Teraz frajerzy w bolidach bmw i viesmakach szykujcie kasę na mandaty albo zacznijcie stosować się do przepisów.
@ Piotr
dnia 09.02.2015, 15:23
Ocena
komentarza:
1
Bzdura to całe referendum w Jaśle nocuje teraz około 20tyś mieszkańców a nie 30tyś bo tyle jest zameldowane są poza krajem niestety .więc referendum nie miało szans już na samym starcie a frekwencja 6tyś osób jest realnym odzwierciedleniem tego co chcą mieszkańcy ,kolejna sprawa to dla czego ? nie dopuszczono mieszkańców gminy Jasło przecież to przede wszystkim w gminach stacjonują fotoradary.
@ tonny
dnia 09.02.2015, 15:36
Ocena
komentarza:
3
jeżeli w wyborach prezydenckich, samorządowych itp. frekwencja wynosi 20% to prezydent czy samorządy są wybierane. i nikt nie mówi o tym że nie osiągnięto minimalnej frekwencji. mimo że wybiera się zły samorząd czy idiotę na prezydenta, burmistrza itp wynik przy frekwencji nawet 5% jest oficjalny i WAŻNY.

tutaj mamy 95% głosów za likwidacją SM a mimo tego głosowanie nie jest ważne bo ktoś ustalił bezpieczny pułap (30%), który wg mnie był nieosiągalny. MĄDRE decyzje ludzi idą do kosza, choć mają 95% poparcia, a głupie uchwalają radni przy stole bez aprobaty mieszkańców. oto DEMOKRACJA przez duże D.

dla porównania zamieszczam link z wyborów na burmistrza miasta Jasła, gdzie frekwencja wyniosła 30,28%. http://www.jaslo4u.pl/nieoficjalne-wyniki-wyborow-na-burmistrza-jasla-i-wojtow-gmi-newsy-jaslo-17942

może ten wynik należy jeszcze raz rozpatrzyć bo wg mnie ważność głosowania na funkcję burmistrza powinna zatwierdzać frekwencja co najmniej 50%-centowa??? a może gdyby było poniżej 30% to nie mielibyśmy burmistrza... możliwe że z pożytkiem dla miasta bo to byłoby uratowane jakieś 120tyś rocznie skoro on nie jest w stanie i tak przesądzić o ważności głosowania albo podjąć jakiejkolwiek racjonalnej decyzji (już na początku swojego 'panowania')
@ donpelu
dnia 09.02.2015, 16:08
Ocena
komentarza:
2
czy ktoś kiedyś uświadomił cię czym różnią się wybory od referendum???
@ tonny
dnia 09.02.2015, 20:21
Ocena
komentarza:
2
otóż to... wybory to coś znacznie poważniejszego a frekwencja nie jest wymagana i nawet 5% głosów wystarczy żeby kogoś/coś wybrać... natomiast referendum toto jeden lub dwa poziomy niżej a ustala się minimalną frekwencję, by coś wdrożyć lub nie i pytam PO CO? 5% w wyborach głosuje a 95% nie a wynik jest ważny. w przypadku referendum gdzie brało udział 25%, mówi się że 75% nie głosowało więc nie znamy ich zdania i 25% nie może za nich podjąć decyzji chociaż jednomyślnie głosowali. natomiast w wyborach gdy 90% nie bierze udziału ta zasada nie obowiązuje...
@ amga
dnia 09.02.2015, 23:12
Ocena
komentarza:
0
A dlaczego nie było odwrotnego pytania "czy jesteś za pozostawieniem SM w Jaśle? I aby ją (SM)nie zlikwidować musiała by być 30% frekwencja i co najmniej 9000 głosów na TAK! Ciekawe ile osób przyszło by zagłosować i ile poparło by strażników??? Czarno to widzę...
@ dragoness
dnia 10.02.2015, 09:58
Ocena
komentarza:
0
Aha, to teraz winne źle sformułowane pytanie? Fakt, że szyk tego zdania woła o pomstę do nieba, ale przecież liczy się to, że były DWA warianty odpowiedzi. Każdy mógł przyjść i się wypowiedzieć. Szkoda że nie można zmienić zasad tak, jak w JSM; komu nie chce się głosować, oddaje swój głos spółdzielni, a ona zrobi, co zechce. Ciekawe, czy wtedy jaślanie głosowaliby "nogami"?
@ donpelu
dnia 10.02.2015, 11:17
Ocena
komentarza:
0
może masz i rację ale to i tak nie zmienia faktu że w referendum wymagane jest osiągnięcie progu frekwencji (nazywajcie to jak chcecie), tak jest w całym "cywilizowanym" świecie, i nic na to nie poradzimy. szkoda się denerwować i włosy z głowy rwać.
@ abc...............
dnia 09.02.2015, 15:37
Ocena
komentarza:
-1
proponuje wyjsc na Jasielskie ulice, te 20% o czyms swiadczy , moze ten wasz burmistrz zrozumi ze tych (...cenzura...) mamy juz po same uszy.*) tak na marginesie moze moze burmistrz cos by powiedzial na ten temat, .*)
@ dragoness
dnia 09.02.2015, 15:44
Ocena
komentarza:
-1
Powiedział. Na konferencji prasowej. http://www.youtube.com/watch?v=fYy4c7TaBM8
@ Hippopotomonstrosequippeddalio
dnia 09.02.2015, 16:26
Ocena
komentarza:
0
był juz wywiad
posłuchaj sobie na radio Trendy
takze toże niewiele a raczej bardzo ale to bardzo mało zabrakło do 6000 tys to wcale nie znaczy że ta straz ,,mentalnie" została zlikwidowana
sprawa bedzie omawiana na najblizszym posiedzeniu Rady Miasta Jasła
@ psełdonim
dnia 09.02.2015, 15:38
Ocena
komentarza:
-3
wiedziałem ze w Jaśle jest kupa idiotów ale żeby aż tyle...?
@ Wojtek 33
dnia 09.02.2015, 15:52
Ocena
komentarza:
3
Ja proponuje teraz zrobić referendum i postawić pytanie "Czy jesteś za pozostawieniem straży miejskiej"
@ straznik miejski
dnia 09.02.2015, 15:58
Ocena
komentarza:
-14
to teraz nie bede miał litosci za to ze chcieliscie mnie wypier...
@ psełdonim
dnia 09.02.2015, 20:34
Ocena
komentarza:
2
ty się popatrz - minusują - chyba wzieli posta na poważnie - he he...
@ ixi
dnia 09.02.2015, 16:11
Ocena
komentarza:
9
Wstyd mi za was Jaslanie..Wstyd mi za tych ktorzy olali swoja mala ojczyzne, olali tych ktorzy poszli glosowac I olali siebie. Nasi dziadkowie walczyli o wolnosci, walczyli o prawa obywatelskie I walczyli o prawo glosu. Glos spoleczenstwa to wywalczona wartosc z ktora kazda wladza musi I powinno sie liczyc, niestety te 80 procent nie doroslo do demokracji, nie zasluzyli na wolnosci I szacunek. Wstyd.
@ jaślanin
dnia 09.02.2015, 16:22
Ocena
komentarza:
6
Słabo nagłośnione to referendum. Moi rodzice nie mieli pojęcia, że ma być referendum, dowiedzieli się o nim ode mnie. Teraz w rozmowach wychodzi, że sprawa była słabo nagłośniona.
@ xgz
dnia 09.02.2015, 16:30
Ocena
komentarza:
-1
ojjjj wstrząsające... to czemu rodzicom nie powiedziałeś?
@ aa
dnia 09.02.2015, 16:38
Ocena
komentarza:
1
A teraz straż miejska będzie kosić :D
@ Rodak
dnia 09.02.2015, 16:48
Ocena
komentarza:
3
Czy to tak trudno zrozumieć.
To referendum dotyczyło przyzwolenia na postępowanie przeciw
kodeksowi drogowemu i akceptacji uciążliwych wybryków
zagrażających zdrowiu ludzkiemu.
Mieszkańcy Jasła to zrozumieli i mądrze tak postąpili.
Uważali, że w tym kuriozalnym referendum nie chcieli brać udział.
@ TAK DLA STRAŻY
dnia 09.02.2015, 16:49
Ocena
komentarza:
-9
Bardzo dobrze że to nie przeszło. Wygraliśmy!!!
@ Bubson
dnia 09.02.2015, 20:47
Ocena
komentarza:
4
Ten się smieje co śie śmieje ostatni
@ ;]
dnia 09.02.2015, 17:04
Ocena
komentarza:
-2
Z innego portalu: Komendant Mastej w tej chwili przebywa na zwolnieniu chorobowym. W tym zakresie mam ograniczone możliwości działania. Na tą chwilę taka odpowiedź jest właściwa. – mówi Ryszard Pabian.
@ emeryt
dnia 09.02.2015, 17:10
Ocena
komentarza:
-2
Popieram Straż Miejską jest naszemu miastu potrzebna >> była, jest i powinna zawsze jednak być i dobrze że będzie.
@ sonia
dnia 09.02.2015, 17:21
Ocena
komentarza:
-4
Do jajaja nie obrazaj tych co nie poszli do referendum to nie staruszkowie uszanuj wolę obywateli co nie głosowali a nie obrazami nikogo co ma inne zdanie jak inni .Jeżeli przestrzegam przepisów o ruchu drogowym to i fotoradar ani policja nie przeszkadza Ludzie o pamiętajcie się sama złość i nienawiść przez Was przemawia
@ jj
dnia 09.02.2015, 17:28
Ocena
komentarza:
4
to jest właśnie naiwny naród polski . Narzekacie że jest wam żle, ciężkie czasy nie chcecie darmozjadów jest głosowanie a tu ani połowa nie poszła - naiwniaki robią z wami co chcą mocni jesteście tylko w gębie ale ja.. to nie macie .Życzę wam żeby tępili was każdego i z osobna .
@ korwin na prezydenta
dnia 09.02.2015, 17:41
Ocena
komentarza:
2
wydaje mi sie ze 90 procent glosujacych to byli mlodzi do lat 30. a jak sie zapytasz starszego dlaczego nie poszedl to ci powie ze mu nic zlego nie zrobili ta tylko z twojego podatku [...] plaszcza.
@ mlody jaslanin
dnia 09.02.2015, 17:30
Ocena
komentarza:
2
Uważam, że wyniki powinny dać do myślenia a co poniektórzy powinni wyciągnąć właściwe wnioski... Służby są po to aby pomagać zwykłemu obywatelowi a nie karać.
Co do tzw. "pouczeń" statystyki, z któregoś artykułu zostały chyba przygotowane dla dobra czytelników bo zawsze zwracałem uwagę, że przysługuje mi prawo do pouczenia a nigdy go wobec mnie nie zastosowano.
Lepiej ukierunkować tak pracowników aby punkty nie dostawali za mandaty tylko dobre czyny społeczne bądź poważne interwencje.
@ ksiądz Mateusz
dnia 09.02.2015, 17:46
Ocena
komentarza:
1
Tobie żadne prawo do pouczenia nie przysługuje
@ xgz
dnia 09.02.2015, 18:06
Ocena
komentarza:
-3
hehe nie no...jak to można karać biednych obywateli... Wam się w głowach przewraca młodzi Jaślanie wychowani na bezstresowym wychowaniu
@ 123
dnia 09.02.2015, 18:06
Ocena
komentarza:
5
Popieram wypowiedź "tonego" w Jaśle nie ma więcej niż 20 tyś mieszkańców wystarczy rozglądnąć się po ulicach i swojej rodzinie, znajomych. Zresztą Ja i moja Żona również pracujemy w Krakowie a jesteśmy zameldowani w Jaśle (cóż taki mamy rynek pracy trzeba się ogarniać). 28 osób, to już średnia firma generująca 1,6mln zł straty uważam, że należy przenieść obowiązki straży na Policję a pieniądze zainwestować w coś bardziej przemyślanego. Tym bardziej, że np panowie policjanci którzy ostatnio rozbili nieznakowanego opla w Kołaczycach są teraz mniej obłożeni praca mogli by pomóc ... A Burmistrz jeżeli tak łatwo wydaje Nasze pieniądze może powinien spróbować pracy w dobrze zarządzanej firmie, może wtedy zacznie szanować PLNY.
@ fa
dnia 09.02.2015, 18:12
Ocena
komentarza:
6
Niema o czym mowic , Jaslanie mieli szanse cos zmienic w swoim miescie to zmarnowali okazje
@ znający temat
dnia 09.02.2015, 18:39
Ocena
komentarza:
0
Jak środek oddziaływania nie działa, to kara kara kara jako mandat lu wniosek o ukaranie
@ jurciu
dnia 09.02.2015, 19:26
Ocena
komentarza:
-2
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ wolny
dnia 09.02.2015, 19:31
Ocena
komentarza:
0
Jasło - coraz większa wiocha!!! Z komentarzy wylazi ciemnogród, chamstwo, prostactwo. Kiście się w pisim smrodzie, bo na nic więcej nie zasługujecie!
@ śmieszne
dnia 09.02.2015, 19:32
Ocena
komentarza:
3
jeżeli poszło by 10000 tysięcy uprawnionych w ty 9000 oddało by głos na '''tak''' to co by nasi rządzący mówili nie zlikwidujemy bo reszta uprawnionych nie była poinformowana o referendum i likwidacja by trwała następne 4 lata CHORE MIASTO
@ MIASTO JASŁO
dnia 09.02.2015, 20:09
Ocena
komentarza:
5
ZACZYNAJĄ MYŚLEĆ URZĘDNICY W JAŚLE TAK POWINNI POSTĄPIĆ
Dobry znak ! W Żywcu wprowadzają oszczędności i likwidują część etatów w Straży Miejskiej. W końcu nawet władze miast, które zdecydowanie broniły tej instytucji zaczynają dostrzegać, że Straż Miejska jest zbędna i trzeba ją jeśli nie zlikwidować, to przynajmniej mocno ograniczyć ... Brawo. Kiedy w JAŚLE
@ Knur
dnia 09.02.2015, 20:09
Ocena
komentarza:
5
Miałem końcem roku kupić mieszkanie na kotlinie ale wole kupić domek letniskowy w krempnej. Nie ma straży miejskiej i calej tej urzedniczej holoty. To juz koniec, dla mnie robcie co chcecie
@ on
dnia 09.02.2015, 20:12
Ocena
komentarza:
5
300 Spartan wygrało z holota buehehehe
@ Jasio
dnia 09.02.2015, 23:04
Ocena
komentarza:
-2
300 osiołków!!!
@ wstyd jak ch..
dnia 09.02.2015, 22:27
Ocena
komentarza:
1
ale wstyd, a mieliście taką szansę zrobić u siebie porządek. typowy obraz polskiej demokracji. siedzą przed TV i narzekają że bida. a dobrze wam tak. życzę więcej trzymania na smyczy oraz oczywiście więcej mandatów. w końcu tyle zarabiacie że sobie możecie pozwolić na luksus (w porywach 1200zł na rękę) prawda w oczy kole?
@ zxx
dnia 09.02.2015, 22:42
Ocena
komentarza:
2
Powinni glosowc mieszkancy calego powiatu, nie tylko Jasla
@ Jasio
dnia 09.02.2015, 23:02
Ocena
komentarza:
3
To nie jest DEMOKRACJA tylko [...]KRACJA... Było podobnie jak w referendum w Warszawie w sprawie odwołania HGW... wynik też był podobny.
@ stary marian
dnia 10.02.2015, 00:03
Ocena
komentarza:
0
Proponuję zrobić analizę kadry i wówczas zobaczymy czyi synowie, zięciowie i powinowaci tam pracują. I wszystko staje się jasne. Ale najlepiej udać, że nic się nie dzieje usunie się paru z innych firm czy podległych zakładów co nie mają poparcia i poda się statystykę i będzie dobrze . Dobrze ale komu?
@ CHORE PANSTWO!!!
dnia 10.02.2015, 00:05
Ocena
komentarza:
-1
Tendencyjne podejście do "sprawy" spowodowało to co przypuszczałem i wcześniej piasłem...Burmistrz twierdzi, że miasto nie jest instytucją dochodową - więc dlaczego społeczeństwo obciążane jest niewspólmiernymi opłatami, podatkami np za "korzystanie z niektórych usług": odbiór i utylizację odpadów, woda, ścieki,posiadanie psa itd..itp...
Porównajcie bieżącą sytuację np. w "naszej armi" , jak donoszą media, żołnieże którzy bronia kraju przed wrogiem zewnetrznym otrzymali kontrakty na 12 lat służby - tak aby nie mogli przekroczyc 15 lat i przejść na 40% emeryture i np z braku pracy czy możliwości utrzymania rodziny , a innym ochronka i przywileje...ale cóż elyty naszego miasta, nie dbają o kraj, miasto, ale o swoje przywileje...
@ fa
dnia 10.02.2015, 08:27
Ocena
komentarza:
2
Chore CHore chore , niema na to rady.
@ obserwator
dnia 10.02.2015, 17:37
Ocena
komentarza:
0
Referendum nie wypaliło bo Naród Polski jest głupi. (zwracali na to uwagę już dawno wielcy polscy wieszcze) Najpierw narzeka na Straż Miejską, a kiedy może coś z tym zrobić to nawet pofatygować do referendum się nie chce. Tak jest we wszystkich przypadkach.
Straż Miejska w Jaśle kosztuje co roku 1,3 miliona złotych - tyle głupi podatnik musi wydać za to że ktoś stoi nad nim z batem. Ile rzeczy można by za tę kwotę zrobić !!!
Albo Polacy zaczną samodzielnie myśleć i aktywnie działać, albo skończą jako niewolnicy i popychadła. "Myślę, więc jestem" - "Nie myślę więc ..."
@ @
dnia 10.02.2015, 23:30
Ocena
komentarza:
0
Myślę więc jestem . Powiedział Polak i znikł.
@ TAK DLA STRAŻY
dnia 10.02.2015, 17:47
Ocena
komentarza:
-1
Straż Miejska robi dobrą robotę. Zajmują się sprawami którymi policja się nie interesuje. Po roku czasu bez straży inaczej by wszyscy pisali.
@ TAK DLA STRAŻY
dnia 10.02.2015, 17:53
Ocena
komentarza:
0
A ten ,,milion,, o którym mowa to jest normalny wydatek na utrzymanie straży. Wszystko kosztuje i nikt nie będzie pracował za darmo.
@ fa
dnia 10.02.2015, 19:21
Ocena
komentarza:
1
Milion wyrzucony w bloto
@ TAK DLA STRAŻY
dnia 10.02.2015, 21:21
Ocena
komentarza:
3
A jak by nie było straży to gdzie ten milion byś widział? Poszło by na regeneracje ławek,ścian które zostaną zniszczone przez graficiarzy na utrzymanie ludzi którzy będą obsługiwać fotoradar itp. A tak nawiasem mówiąc to fotoradar też jest potrzebny szczególni koło szkół.
@ gosia
dnia 10.02.2015, 22:33
Ocena
komentarza:
2
Tylu komentarzy to nie było chyba pod żadnym tematem! Mimo wszystko temat nam nie jest obojętny
@ tyuiB
dnia 11.02.2015, 09:01
Ocena
komentarza:
1
Bo jest co komentowac
@ kieds
dnia 11.02.2015, 13:59
Ocena
komentarza:
2
na co fotoradary
@ kolo
dnia 11.02.2015, 14:33
Ocena
komentarza:
1
Rzeby wykarmic SM
@ Kari3000
dnia 11.02.2015, 19:00
Ocena
komentarza:
0
Większość jest tylko zameldowanych a wcale tutaj ich nie ma, bo zagranicą pracują.
@ alojzy
dnia 13.02.2015, 11:29
Ocena
komentarza:
0
dlaczego tylko mieszkańcy Jasła głosowali?przecież z poza miasta też ludzie przebywają w mieście i taj samo płaca mandaty do straży jak i mieszkańcy czyli tak samo ich ta sprawa dotyczyła wiec powinni się byli wypowiedzieć też na ten temat,no chyba że teraz jak straż miejska zatrzyma kogoś z poza jasła to nie będzie pisać mandatów bo po prostu nie głosowali to tak jakby dla nich straż nie istniała i ich nie dotyczyła wiec przy kontroli trzeba tylko pokazać że sie w jaśle nie mieszka i mandatów nie przyjmować bo z jakiej strony jak rzecz dotyczyła tylko mieszkańców jasła.
@ komandofoki
dnia 13.02.2015, 12:00
Ocena
komentarza:
0
To referendum to paranoja , kazdy na nich nażeka a jak przyjdzie co do czego to kazdy uszy po sobie skulił.Ale jak już bedą to w końcu niech się zajmą tym co do nich faktycznie należy,a nie tylko fotoradar na prostej drodze wylotowej z jasła w szczerych polach co ani szkoły ani przedszkola ani przejscia dla pieszych tylko czysta kasa i o 10km/g ustawiony żeby było jak najwięcej.To policja jak łapie to minimum o 20 przekroczenie ,wiadomo trzeba jeżdzić przepisowo i predkości nie przekraczać ale o te 10 to nawet sie człowiek zamyśli i moment przekroczy a tu pstryk po oczach o 21 w nocy gdzie słaby rych i nic sie wiele na drodze nie dzieje.Dlaczego nie postawia koło szkół przedszkoli w mieście albo w takich miejscach gdzie najwiecej dochodzi do wypadków albo potraceń pieszych?A co z parkami ,śmieciami wywożonymi po lasach (tam nie potrafią sie przyczaić tak jak na radarze gdzie we dwóch potrafią cały dzień przy nim siedzieć i go pilnować.)a dworce przystanki zwierzeta uwiazane na mrozie na łańcuchu od krowy itp.rzeczami co by dużo wymieniać a które powinni patrolować a nie policja chodzi jezdzi a jak przyjdzie jaka kolizja czy cokolwiek to trza czekać bo pojechali np.do parku jakiego pijoka zgarnąć bo ktoś zadzwonił.Niech sie chycą za porzadki bo do tego byłi stworzeni a nie dali im uprawnienia i ze straży zrobiła sie wielka policja i to praktycznie prywatna.to nie do tego byli uczeni mieli rozwiązywać drobne sprawy aby odciążyć policje z błachych wezwań a w tej chwili istnieją tylko po to aby nabijać kase na fotoradarze i mandatach za parkowanie na parkingach płatnych gdzie nie wiadomo nawet jak zapłacić i wykupić te kartki a stanie człowiek 5 min i już wezwanie na dywanik na PCK.Niech parkomaty postawia i bedzie po problemie bo to co w tej chwili sobą prezentują to przechodzi ludzkie pojęcie.
@ SB
dnia 19.02.2015, 07:54
Ocena
komentarza:
0
to może teraz zrobicie referendum o likwidację jednostki ruchu drogowego? i wyzłomowanie laguny i insigni bo jeżdzi i łupi biednych jasielskich kierowców? a niech łupi bo za swoje wykroczenia trzeba ponieść karę. tak jest w całej europie i nie ma z tym problemu.
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Ropa i Wisłoka przekroczyły stany ostrzegawcze

     

    Prognozy synoptyków okazały się trafione. Spodziewany wzrost poziomu wody w rzekach przekroczył stany ostrzegawcze na Ropie i Wisłoce. AKTUALNE STANY.

  • Lokalne podtopienia w powiecie jasielskim

     

    Od rana w powiecie jasielskim występują intensywne opady deszczu. W wielu miejscach wody opadowe spowodowały lokalne podtopienia. Ulica Sobniowska zamieniła się w rzekę.

  • Nauczyciele stracą pracę

    W wyniku reformy oświaty kilkunastu nauczycielom ze szkół podstawowych grozi utrata pracy. Władze miasta czynią starania, aby pedagodzy mieli szansę zatrudnienia w szkołach ponadgimnazjalnych...

  • Wiosenna wyprzedaż „U Leona”. Rabaty nawet do -50%

     

    Tylko teraz w sklepie „U Leona” rabaty nawet do -50%. W wyjątkowo niskich cenach kabiny prysznicowe oraz ceramika sanitarna.

  • Z roli na salony

    W miniony piątek w Zarzeczu odbyła się premiera książki Zygmunta Szycha pt. "Bogdana Rzońcy Czas Nieutracony". To pierwsza taka publikacja opowiadająca o życiu i karierze polityka z Podkarpacia...

  • Mercedesem wjechał w słup

     

    Na ul. Jana z Dukli w Jaśle kierowca mercedesa wjechał w słup oświetleniowy. Wstępne badanie na zawartość alkoholu w organizmie potwierdziło, że mężczyzna znajdujący się w pobliżu opuszczonego pojazdu był pod wpływem alkoholu.

  • Przystanki antysmogowe, czyli pomysł na czyste miasto

    Grupa osób z powiatu jasielskiego podjęła inicjatywę budowy przystanku antysmogowego, któremu nadali nadali nazwę Przystanek – Jasło. Zaprojektowany przez nich prototyp ma na celu pokazanie nowych możliwości walki z zanieczyszczonym powietrzem. Czy władze Jasła są zainteresowane tego typu rozwiązaniem? Czy ma on szansę zostać potraktowany na poważnie? Czas pokaże.

  • Z Jasła do Krynicy pociągiem? ANKIETA!

     

    Temat uruchomienia połączenia kolejowego na trasie Jasło – Krynica Zdrój – Jasło powraca po dwóch latach nieobecności. Dziś otwiera się szansa na to, aby mieszkańcy Podkarpacia mogli odwiedzać to pełne atrakcji miasto korzystając z pociągu. 

  • Rusza inwestycja drogowo-mostowa w Dobrucowej

    W najbliższy wtorek (21 maja br.) zostanie zamknięty most na rzece Jasiołce w Dobrucowej w związku z przystąpieniem do inwestycji drogowo-mostowej. Zadaniem realizowane przez powiat obejmuje modernizację dróg dojazdowych oraz przebudowę mostu. Przedsięwzięcie opiewa na ponad 6 mln zł.

  • Od stu lat pomagają potrzebującymi

    W Jasielskim Domu Kultury odbył się jubileusz z okazji 100-lecia powstania Polskiego Czerwonego Krzyża. Była to okazja do podziękowań dla zasłużonych działaczy Okręgu Rejonowego PCK w Jaśle, wręczenia odznaczeń zasłużonym honorowym dawcom krwi oraz medali i aktów nadania za wsparcie oraz aktywną działalność na rzecz najstarszej organizacji humanitarnej.

  • Praca dla prowadzącego zajęcia żeglarskie

     

    Zatrudnię prowadzącego zajęcia żeglarskie. Wynagrodzenie ok. 2000 zł.

  • Oferta edukacyjna na rok szkolny 2019/2020 dla absolwentów szkół podstawowych i gimnazjów w Liceum Ogólnokształcącym w

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105