Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Chcą budowy łącznika autostradowego w Pilźnie

79

Lokalne samorządy z powiatu jasielskiego w tym miasto Jasło podpisały w Jasionce list intencyjny w sprawie skomunikowania autostrady A4 z drogą krajową nr 73.- To dla nas bardzo ważne, gdyż ten układ komunikacyjny pozwala na rozwój naszych miejscowości – powiedział Ryszard Pabian, burmistrz miasta Jasła.

16 października w G2A Arena w Jasionce doszło do podpisania listów intencyjnych przez samorządy województwa podkarpackiego na budowę nowych łączników autostradowych w Pilźnie, Kolbuszowej i Ropczycach oraz na nową drogę Miejsce Piastowe-Sanok podczas konferencji pn. „ Teraźniejszość i przyszłość zrównoważonego układu komunikacyjnego Podkarpacia”.

Samorządy z powiatu jasielskiego od dawna lobbują pomysł budowy nowego węzła Pilzno oraz łącznika drogowego od węzła do DK 94 w ciągu DK 73. - Nasze działania były podejmowane już w latach 2002/3, kiedy mówiło się o budowie autostrady A4. Niestety, nie udało nam się tego pomysłu doprowadzić do skutku. Stąd nasze kolejne starania, które mam nadzieję skutecznie doprowadzą do wykonania tego połączenia – podkreślił Ryszard Pabian, burmistrz Jasła.

Zadanie to jest rozszerzeniem inwestycji związanej z rozbudową drogi krajowej nr 73 na odcinku Pilzno-Jasło, która jest wpisana do planu rozbudowy sieci dróg krajowych będącej w trakcie przygotowania przez GDDKiA. - Przedłużenie drogi DK73 do autostrady sprawi, że nasze tereny staną się atrakcyjne pod każdym względem. Na chwilę obecną możemy powiedzieć, że jesteśmy wykluczeni komunikacyjnie. Po wykonaniu drogi DK73 ulegnie to poprawie – wyjaśnia Adam Pawluś, starosta jasielski. - Odległość z Pilzna do autostrady np. w miejscowości Borowa wynosi 12 km. Dojazd z autostrady przy drodze klasy G lub GP będzie trwał około 10 min, a czas przejazdu z Jasła do autostrady skróci się do około 30 min. Obecnie dojazd do węzła w Tarnowie trwa około godziny przy dobrych warunkach komunikacyjnych – dodaje starosta jasielski.

Rozbudowa drogi DK73 oraz powstanie łącznika autostradowego w Pilźnie poprawi dostępność komunikacyjną m.in. do Jasła i sprawi, że tereny położone na południu województwa podkarpackiego staną się bardziej atrakcyjne pod kątem gospodarczym i turystycznym.

Z powiatu jasielskiego list intencyjny podpisali starosta jasielski, burmistrz Jasła, Kołaczyc, wójtowie gminy Jasło i Brzyska.

id

fot. www.podkarpackie.pl

Reklama

Komentarze: 79

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Komitet DK-28 obwodnica N-ce
dnia 20.11.2022, 10:39 · Zgłoś
To logo za plecami podpisujących już kiedyś widniało na materiałach informujących o nowej drodze M. Piastowe- Sanok. I tak, w 2017 roku to było planowane, ale w 2020 r. GDDKiA już skróciła drogę tylko do Zarszyna, bo dalej ma być po starym śladzie DK-28. I te twarze, od których chyba niewiele zależy. Informacja wygląda na ściemę imitującą wyborczą parówkę.
Odpowiedz
3
@ Kierowca
dnia 27.10.2017, 19:00 · Zgłoś
A ten stan umysły występuje szczególnie u ciebie.
Odpowiedz
1
@ qwertyuhgf
dnia 25.10.2017, 19:47 · Zgłoś
wystarczy zrobić zjazd z Ładnej do A 4 i po problemie.Tiry pojadą do Barwinka S 19 z Rzeszowa,-koniec kropka.
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 25.10.2017, 18:54 · Zgłoś
Mniam, mniam... pyszna wyborcza kiełbaska. Tylko żeby nie stanęła wyborcom w gardle na następne cztery lata.
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 26.10.2017, 03:25 · Zgłoś
Jeżeli PiS liczy na wygraną w wyborach samorządowych (a sondaże na to wskazują), to te "kiełbaski" mogą stanąć w gardle temu właśnie ugrupowaniu, a przecież za następny rok wybory parlamentarne. Dlatego powinni trochę zmiarkować i dobrze się zastanowić nad sensem i realnością tych wszystkich projektów infrastrukturalnych.
Pomysł połączenia Jasła z A4 przy jednoczesnym ignorowaniu sprawy drogi Via Carpatia - to dowód na swego rodzaju samorządową nierzeczywistość i słaba to pociecha, że ten stan umysłów nie ogranicza się tylko do Jasła.
Odpowiedz
0
@ niux
dnia 25.10.2017, 17:05 · Zgłoś
Ze wschodnią obwodnicą Tarnowa nie ma końca ponieważ duży problem stanowią tam mieszkańcy Woli Rzędzińskiej, którzy nie godzą się na tę inwestycję.

Czemu nikt nie myśli o zachodniej obwodnicy Dębicy??? 4km drogi, dla porównania łącznik Pilzno miałby z 10km... i którędy by przebiegał? CHOTOWA SPA?
Odpowiedz
6
@ Kierowca
dnia 25.10.2017, 15:04 · Zgłoś
Krosno buduje obwodnic na południe od lotniska, jest cicho
i nie ma szczekania ani protestów.
W Jaśle nawet jak jest w fazie przygotowania projekt to już znajdą się tacy
którym to przeszkadza. Nie młodym, którzy wiedzą,że wszystko jest potrzebne.
Lecz znajdą się starzy emeryci, którzy przywykli do stanu obecnego i każda
zmiana im przeszkadza. Krosno cieszy się, że Jasło posiada taki odłam
starych mieszkańców, którzy nie pozwalają na rozbudowę miasta, a pieniądze
przeznaczone dla Jasła przekazywane są dalej bez oporów do Krosna.
Odpowiedz
20
@ Tex
dnia 25.10.2017, 08:14 · Zgłoś
Cudowne ludziki. Podpisali, ze chcą. Czas na takie starania to był rok 1998, gdy decydowano o trasie autostrady. Dla przypomnienia: wicemarszałkiem sejmu był wtedy Stanisław Zając, a wojewodą krośnieńskim Bogdan Rzońca. Potem było już po herbatce. Podpisywaczom doradzam małe korepetycje z geografii i rzut oka na mapę.
Nikt nie wyłoży około 200 miliardów by zrobić zjazd z autostrady i łącznik z 73 na wysokości Pilzna.
Gdyby ktoś w tym towarzystwie miał odrobinę rozumu, starałby się wspólnie z Tarnowem o wschodnią obwodnicę tego miasta, łączącą 73 ze zjazdem w Krzyżowej.
Odpowiedz
8
@ .
dnia 25.10.2017, 10:36 · Zgłoś
Boguś jest jak socjalizm. Bohatersko zwalcza problem który sam stworzył.
Odpowiedz
8
@ pawel
dnia 25.10.2017, 07:29 · Zgłoś
prosze popatrzec na mapę jakim bzdetem jest łącznik w pilznie
Odpowiedz
5
@ Mieszkaniec Jasla
dnia 25.10.2017, 04:15 · Zgłoś
Co tydzień to nowa świeża kielbasa
Odpowiedz
7
@ Pawiany
dnia 24.10.2017, 22:09 · Zgłoś
Żadnych konkretów cd.
Odpowiedz
7
@ kierowca
dnia 24.10.2017, 21:25 · Zgłoś
Ile jeszcze tych listów podpiszą ?
Odpowiedz
4
@ do jurciu
dnia 24.10.2017, 20:24 · Zgłoś
Obwodnica Sanoka jest drogą krajową finansowaną wprost
z budżetu centralnego. Łączniki w Jaśle to drogi wojewódzkie
samorządowe i bez dofinansowania miasta Jasła nie pójdą.
Taka to wina Pabiana.
Odpowiedz
3
@ jurciu
dnia 24.10.2017, 20:06 · Zgłoś
Pabian przegrał przetargi na łączniki bo miasto musi do tego dokładać a Sanok dostał ile pieniędzy czy Krosno a w Jaśle przepychanki /pabian na wożnego/
Odpowiedz
10
@ do [...]
dnia 24.10.2017, 19:39 · Zgłoś
Często na tym portalu nie zgadzałem się z Panem.
Tu jednak myślę tak samo. Po zaklepaniu S19 Jasło
powinno zadbać o dobre połączenie drogowe z węzłem
koło Strzyżowa ( Żarnowa ). Modernizacja drogi wojewódzkiej
od Frysztaka do Strzyżowa, ewentualnie z obwodnicą
Wiśniowej i z powiatem strzyżowskim ok. 2 km drogi
powiatowej od Strzyżowa do węzła.
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 24.10.2017, 19:13 · Zgłoś
Forsowanie zjazdu z A4 w kierunku Pilzna (a w dalszej kolejności - Jasła) jest bez sensu, z kilku przyczyn:

- duża odległość między A4 i DK94 na wysokości Pilzna;
- Pilzno nie jest tak dużym ośrodkiem, aby istniało racjonalne uzasadnienie dla budowy tak długiego łącznika, ponadto - nie istnieje żadna ważna droga od strony północnej w kierunku Pilzna, która ewentualnie uzasadniałaby utworzenie nowego węzła;
- ciążenie komunikacyjne istnieje głównie na kierunku Jasło - Kraków; stąd też ruch taki nadal odbywałby się na kierunku Tarnowa i łącznik z A4 byłby wykorzystany w niewielkim stopniu, a z drugiej strony - nie istnieje ciążenie komunikacyjne od A4 z kierunku Rzeszowa do Jasła, a do Pilzna można zjechać z A4 na istniejących dwóch węzłach w okolicy Dębicy;
- najpierw trzeba zakończyć sprawę modernizacji DK73 z Pilzna do Jasła (wraz z obwodnicami), a dopiero później zastanawiać się na jakimiś łącznikami od A4.

Chciałbym zwrócić uwagę na jeszcze jeden aspekt sprawy, a mianowicie realizowany międzynarodowy projekt drogowy Via Carpatia, który na odcinku Rzeszów - Barwinek będzie miał oznaczenie drogi ekspresowej S19, łącząc się z A4 na zachód od Rzeszowa. W tej sytuacji, może raczej należałoby skupić się na tej ważnej arterii komunikacyjnej i pomyśleć o zmianach w ruchu drogowym, jakie spowoduje oddanie jej do użytku, a nie myśleć tylko w perspektywie najbliższych wyborów. Może więc należałoby, niezależnie od modernizacji DK73 do Pilzna, która jest potrzebą na wczoraj, pomyśleć o niezbędnych modernizacjach ciągów dróg wojewódzkich, które w niedalekiej przyszłości będą łączyć się z Via Carpatia, jak 990, 991, 992 + 993, 998 i 989.
Odpowiedz
-3
@ Kiero
dnia 24.10.2017, 23:36 · Zgłoś
Tu nie o Pilzno chodzi tylko o Jaslo i drogę w kierunku granicy państwa.
Bardzo często jeżdżę odcinkiem Jasło Pilzno i to jest dramat komunikacyjny, auto za autem, a Wy piszecie ze to nieistotne bo Pilzno to dziura. Może, ale komunikacyjnie ważny punkt na mapie.
Ciążenie komunikacyjne - jak to tam nazywasz - jest nie na odcinku Jasło/Kraków tylko Jasło /Pilzno, dalej już leci, lepiej lub gorzej, ale leci, gdyby wlot na A4 był w Pilźnie nie trzeba sie bujać po chorym komunikacyjnie Tarnowie, ani nadkładać drogi do Dębicy co już jest totalnym absurdem.
Ten łącznik powinien byc wybudowany wraz z oddaniem autostrady, a argumenty takie jak twój to przedruk platformianych [...] i zwykłych szkodnikow takich jak Lukacijewska, młody Wałęsa i kilka innych „gwiazd” którzy głosowali w PE przeciwko dofinansowaniu ViaCarpatia !
Odpowiedz
5
@ obserwator
dnia 25.10.2017, 00:25 · Zgłoś
Pilzno i dk73 - byl bardziej zasadnym zjazdem niz zjazdy wykonane Debica zachod, lub Borek na wysokosci Sędziszowa mlp. "Mleko sie rozlalo" 10 lat temu, teraz bym sie skupil na lepszych drogach dojazdowych do istniejacych wezlów: obwodnica wschodnia Tarnowa, Łącznik Dębica zachod-dk94.
Odpowiedz
3
@ [...]
dnia 25.10.2017, 13:40 · Zgłoś
@Kiero

Co ma wspólnego zjazd - jeśli w ogóle potrzebny - z A4 do Pilzna z poprawą sytuacji na odcinku Pilzno - Jasło? Tu może pomóc tylko modernizacja DK73, a to, jak się dojedzie z Pilzna do A4, jest z tego punktu widzenia nieistotne. Trzeba tutaj dodać jeszcze jeden element - mianowicie w warunkach płatności za autostradę wątpię, aby większość kierowców jadących w kierunku Krakowa była skłonna pokonywać dodatkowy odcinek na A4 (+ dodatkowe zużycie paliwa i czas), zamiast dostać się tam bezpośrednio DK94 przez Tarnów.

Natomiast co do drogi Via Carpatia - nie mam nic przeciwko tej inwestycji i proszę nie stawiać mnie w jednym szeregu z polskojęzyczną agenturą w PE, lobbującą w interesie Niemiec, dla których ta inwestycja oznacza utratę wpływów z tranzytu na kierunku północ-południe Europy. Ten czynnik był też przyczyną blokowania odcinka tej drogi jako obwodnicy Augustowa przy pomocy uruchomionych przez agenturę "ekologów".
Odpowiedz
0
@ Kiero
dnia 25.10.2017, 20:30 · Zgłoś
Zjazd z A4 w Pilźnie ma takie znaczenie, że jadąc od Krakowa, nie musimy stać w korkach w Tarnowie. Tylko i aż tyle. Nie zakładam, że z Rzeszowa do Jasła jedzie ktoś autostradą przed Dębicę i Pilzno.
Odetchnie Tarnów, nam jaślanom i tym, którzy pracują czyli kierowcom dużych aut bardzo by to życie ułatwiło.

Co do Via Carpatia. Nie ma tematu, zgadzam się z Tobą, sorki za nietrafiony wtręt.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 25.10.2017, 22:57 · Zgłoś
W przypadku zjazdu z A4 do Pilzna, trzeba by wykonać od początku węzeł drogowy, a to są grube miliony i czas. W Tarnowie taki węzeł już jest i nawet kawałek obwodnicy z rondem, wystarczy tylko wykonać połączenie z DK94 w okolicy Ładnej, jakieś 6 km. Wtedy zniknie problem korków w Tarnowie. Ale co zrobić, jak "vox populi" się nie zgadza? I tak samo może być wszędzie, no bo przecież mamy demokrację.
Odpowiedz
1
@ Kiero
dnia 26.10.2017, 16:15 · Zgłoś
No to co, mamy przepraszać, że na to miliony idą ? Mają iść, po to, żeby ludziom życie ułatwić i żeby nasze miasto i tak już przez rządzących zaniedbane dostało jakieś szanse i odrobinę tlenu.
Taka postawa jak Twoja to: przepraszam że żyję. Ja się na to nie zgadzam.
TIRy jadące od Krakowa na Barwinek gdzie pojadą, przez nowy węzeł w Tarnowie czy ewentualny w Pilźnie ?
Z Ładnej do Pilzna kolejne tulanie sie po drodze 50-80 bo pełno zawalidróg.
O to chodzi ?
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2017, 23:20 · Zgłoś
Tiry jadące A4 z Krakowa do Barwinka niekoniecznie pojadą przez Pilzno i Jasło, żeby się potem tłuc po tych nieciekawych drogach wojewódzkich, część zapewne zdecyduje się na jazdę przez węzeł przed Rzeszowem na S19. Jednak trudno nawet w przybliżeniu określić tę sytuację czasowo i procentowo, bo to jest kwestia etapowania inwestycji i przyzwyczajenia kierowców. Nawet w przypadku wybudowania węzła na A4 w pobliżu Pilzna nie wyobrażam sobie, aby kierowcy tira chciało się z tego punktu skręcać na Jasło, zamiast kontynuować wygodną jazdę na A4 do Rzeszowa. To samo dotyczy mniejszych pojazdów ciężarowych. Mogłoby się więc okazać, że taka kosztowna inwestycja jest po prostu nietrafiona.

W związku z powyższym obawiam się, czy z powodu odciążenia przez Via Carpatia, nie dojdzie do wstrzymania inwestycji modernizacji drogi DK73 Jasło - Pilzno? Nie żebym sam tak uważał, ale tak mogą argumentować decydenci. Uważam, że modernizacja ta jest nadal potrzebna, choćby ze względu na obsługę ruchu lokalnego i tranzytowego również od strony Krosna, skąd nie bardzo opłaci się jechać do Krakowa przez Rzeszów. Ponadto, o ile można spodziewać się ograniczenia ruchu tirów na DK73 (również DW992), to czy nie należy spodziewać się nasilenia ruchu pojazdów do 3,5 t czy nawet do 8 t, spowodowanego zwiększeniem wymiany międzynarodowej od Barwinka na kierunku Niemcy, Skandynawia i zachód Polski? Szczególnie w sytuacji, gdyby droga S19 miała być płatna. Ale to nadal nie tłumaczy sensu budowy węzła na A4 w okolicy Pilzna, w przeciwieństwie do wschodniej obwodnicy Tarnowa.
Odpowiedz
-9
@ Jasielek
dnia 24.10.2017, 18:33 · Zgłoś
Pabian jak wystartuje to wygra, bo to uczciwy człowiek, nie tak jak "kadrowy" i poseł!!!
Odpowiedz
-3
@ onju
dnia 24.10.2017, 18:29 · Zgłoś
Nowa trasa Dębica Jasło to jedna i najlepsza opcja!
Odpowiedz
5
@ Kiero
dnia 24.10.2017, 23:18 · Zgłoś
Na co Ci nowa droga Jaslo - Dębica ? Po to zeby do Krakowa dojechac ?
To już teraz autostradą też dojadę, kurnaa ludzie nie ogarniam, a może do Rzeszowa chciałbyś przez Dębicę ? Bardzo prosze, już dzisiaj można...
Oświeć mnie człowieku bo nie wiem o co chodzi.
Odpowiedz
-2
@ polit
dnia 24.10.2017, 18:28 · Zgłoś
To jednak Pabian wystartuje w tych wyborach.
Odpowiedz
12
@ efka
dnia 24.10.2017, 20:36 · Zgłoś
Jeżeli tak - to nie z PiS
Odpowiedz
9
@ siv
dnia 24.10.2017, 18:01 · Zgłoś
hahaha. [...] , [...]. wybory się zbliżają więc trzeba ludziom mydlić.
a może uwierzą w te bzdury.
niech nie liczą na ich ponowny wybór. ludzie wreszcie mądrzeją.
Odpowiedz
0
@ Mieszkaniec jasla
dnia 25.10.2017, 23:27 · Zgłoś
mylisz się jasielski [...] pójdzie w zaparte
Odpowiedz
4
@ Ulan
dnia 24.10.2017, 17:21 · Zgłoś
Powinno to być zrobiona dawno temu.ale lepiej późno niż wcale
Odpowiedz
7
@ Znający temat
dnia 24.10.2017, 15:33 · Zgłoś
Wkrótce po naszych drogach będą jeździć ciężarówki 60 ton, a pisze tu któryś o 12t. i kolei.
Ludzie listy piszą to słowa znanej piosenki, a tak po prawdzie to co robili ci, kiedy budowano autostradę przed EURO 2012, których wybraliśmy by dbali o min. interesy zmotoryzowanych z powiatów jasielskiego, krośnieńskiego, Krosna czy nawet ze Słowacji i Węgier. Nie zbudowano węzła "PILZNO" to znaczy nie zrobili nic!!!. A taki Tarnów zrobił sobie zjazd w mieście i co? ano teraz nie chce ciężarówek w mieście, drogi dojazdowe ciągłe korki i koleiny a pacjenci szpitala św. Łukasza mają na co popatrzeć inni najwyraźniej używają słów powszechnie uznanych na wulgarne, obelżywe et. etc. itp. itd.
Odpowiedz
1
@ Mieszkaniec jasla
dnia 25.10.2017, 23:02 · Zgłoś
Nie będę, już Holendrzy rezygnują bo nie ma infrastruktury
Odpowiedz
7
@ Listonosz
dnia 24.10.2017, 14:52 · Zgłoś
Teren ten list można wysłać w Pireneje
Odpowiedz
29
@ jaślanin
dnia 24.10.2017, 14:28 · Zgłoś
zwykła kiełbasa wyborcza dla ludu. Jutro zapewne zbiornik w Myscowej będzie na tapecie a pojutrze północna obwodnica Jasła . A wszystko i tak zakończy się po przyszłorocznych wyborach posadzeniem kilku nowych krzewów winorośli na jednym z mini rond jasielskich.
Ot i cała prawda o jasielskich staraniach.
Odpowiedz
4
@ podatnik
dnia 24.10.2017, 14:53 · Zgłoś
no...Ilona teraz ma [...]...trza sie nalatać
Odpowiedz
5
@ aaaaaaaaauuuuuuuuuuuuu
dnia 24.10.2017, 16:44 · Zgłoś
Nic dodać, nic ująć.
Odpowiedz
5
@ qwertyuhgf
dnia 25.10.2017, 19:43 · Zgłoś
a może ten zjazd z A4 połączy się z zaporą w kątach?
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 25.10.2017, 19:48 · Zgłoś
Jeśli będzie można w ten sposób dostać się do sejmu, to nawet w Kątach-Mysłowicach.
Odpowiedz
13
@ OP
dnia 24.10.2017, 14:10 · Zgłoś
Czy nie lepszym i realniejszym pomysłem było by wykonanie Wschodniej obwodnicy Tarnowa http://www.radiokrakow.pl/wiadomosci/tarnow/jest-decyzja-srodowiskowa-dla-wschodniej-obwodnicy-tarnowa-ale-spor-trwa/

Z Pilzna do A4 jest około 17 km a do Ładniej podobnie (gdzie ma się kończyć obwodnica) podobnie do węzła w Dębicy więc czy gra jest warta świeczki?
Odpowiedz
0
@ Qwerty
dnia 24.10.2017, 14:20 · Zgłoś
Tak, dla Jasła lepsze jest Pilzno.
Odpowiedz
15
@ sw3
dnia 24.10.2017, 14:42 · Zgłoś
Oczywiście, że dużo rozsądniejszym rozwiązaniem jest wschodnia obwodnica Tarnowa. Jakoś przy tych wszystkich zapowiedziach "łącznika w Pilźnie" nigdy nie ma mapy, bo by było widać, że to bez sensu. Zamiast opowiadać bajki o łączeniu DK94 z A4 w miejscu, gdzie są najbardziej od siebie oddalone, powinni zabiegać o jak najszybsze wybudowanie wschodniej obwodnicy Tarnowa w standardzie drogi ekspresowej. A jako plany na kiedyś-kiedyś - przedłużenie jej w okolice Biecza/Jasła jako S73.
Odpowiedz
7
@ sw3
dnia 24.10.2017, 14:48 · Zgłoś
@Qwerty: Nawet pomijając koszty budowy to nawet gdyby ten łącznik powstał to podejrzewam, że i tak korzystniej byłoby jeździć przez Ładną, zwłaszcza po wprowadzeniu opłat za przejazd autostradą (a to chyba już niedługo).
Odpowiedz
4
@ [...]
dnia 24.10.2017, 21:45 · Zgłoś
Obwodnica wschodnia Tarnowa - tak, ale jej przedłużanie w kierunku Biecza czy Gorlic nie ma uzasadnienia choćby z tego względu, że trzeba przechodzić przez grzbiet Pogórza Ciężkowickiego. Niby małe góry, ale te serpentyny w okolicy Zborowic - porównywalne z bieszczadzkimi.
Odpowiedz
27
@ wierzący
dnia 24.10.2017, 13:49 · Zgłoś
Nic z tego nie będzie, przecież żadnego księdza nie było.
Odpowiedz
22
@ Organista
dnia 24.10.2017, 16:24 · Zgłoś
W rzeczy samej bark [...] źle wróży.
Odpowiedz
29
@ Max Szyderko
dnia 24.10.2017, 13:43 · Zgłoś
Jak rzadko kiedy cieszy mnie ta aktywność Pabiana. Szkoda, że to tylko kiełbasa przedwyborcza do przyszłorocznych wyborów samorządowych...
Odpowiedz
44
@ podatnik
dnia 24.10.2017, 13:40 · Zgłoś
pojechalim,podpisalim,pogadalim,popilim i pojedlim...i wrócilim...fajnie było;)
Odpowiedz
26
@ podatnik
dnia 24.10.2017, 13:41 · Zgłoś
..no..żeby nie było że nic nie robilim...hehe
Odpowiedz
31
@ 10
dnia 24.10.2017, 13:28 · Zgłoś
p.Pawlus sie smieje do łez przy podpisywaniu bo wie z e i tak nic z tego nie bedzie,,,
Odpowiedz
19
@ Max Szyderko
dnia 24.10.2017, 13:44 · Zgłoś
szyderca z niego niezły... szkoda, że Porębały z sobą nie wzięli, to może obiecywano by nam 4 pasmową szybkościówkę do tego łącznika..
Odpowiedz
16
@ [...]
dnia 24.10.2017, 17:05 · Zgłoś
I tak nikt nie przebije p. Pawlusia, który jeszcze niedawno obiecywał linię kolejową z Dębicy do Jasła.
Odpowiedz
9
@ wizjoner
dnia 25.10.2017, 06:56 · Zgłoś
Lotnisko,metro,bazę kosmiczną...?
Odpowiedz
-33
@ no
dnia 24.10.2017, 13:03 · Zgłoś
Szczegolnie wzrosnie zainteresowanie tirow naszym regionem.
Odpowiedz
67
@ gf
dnia 24.10.2017, 13:34 · Zgłoś
Jak nie będzie tirów to nie będzie przemysłu i przedsiębiorczości, jak nie będzie przedsiębiorczości to nie będzie pracy..

Druga sprawa to fakt każdy by chciał lecieć do Biedronki, Lidla, Kauflandu i innego supermarketu i obkupić się, tylko nikt nie zwraca uwagi na to że ten towar do tych sklepów dowożą tiry...
Odpowiedz
17
@ Goria
dnia 24.10.2017, 13:37 · Zgłoś
Brawo! Zarząd Powiatu, kolejny sukces.
Odpowiedz
4
@ Max Szyderko
dnia 24.10.2017, 13:45 · Zgłoś
sukces bez Lesia, to żaden sukces...
Odpowiedz
8
@ Mozkit
dnia 24.10.2017, 13:49 · Zgłoś
ok małe ciężarówki do 12t(by rozwozić lokalnie) reszta powinna być wożona koleją.
Odpowiedz
-1
@ podatnik
dnia 24.10.2017, 13:50 · Zgłoś
jechałem wczoraj drogami naszego powiatu...powiat bez Lesia już nie jest taki sam..;(
Odpowiedz
10
@ Bhp
dnia 24.10.2017, 14:08 · Zgłoś
Będzie to wielka zasługa n.posła ktory szefuje komisji infrastruktury.A teraz biega po Warszawie i mało nie zgubił klejnotów. W przyszłym tygodniu żegna się z resortem obecny minister infrastruktury.
Odpowiedz
22
@ GGH
dnia 24.10.2017, 14:27 · Zgłoś
Tutaj pole do popisu mają: Bogdan Rzońca, Alicja Zając, Jarosław Gowin. Może wreszcie zrobiliby coś dla naszego regionu. Coś konkretnego!
Odpowiedz
12
@ Drogowiec
dnia 24.10.2017, 14:37 · Zgłoś
Tylko dlaczego więksi gracze jak Krosno Sanok nie uczestniczyli w tej zabawie. Czyżby z góry wiedzieli że szkoda czasu i należy szanować autorytet własny i miasta
Odpowiedz
18
@ nn
dnia 24.10.2017, 15:29 · Zgłoś
napisanie listu to już sukces ???
Odpowiedz
18
@ VBB
dnia 24.10.2017, 15:41 · Zgłoś
Mogli się zgadać jeszcze z Krosnem i Sanokiem. Gdyby jeszcze te miasta poparły tę inicjatywę byłaby większa szansa...
Odpowiedz
1
@ ixi
dnia 24.10.2017, 16:18 · Zgłoś
Tiry mogą iść na tory...przemysł będzie, kolej zarobi a przede wszystkim będzie bezpiecznie!
Odpowiedz
3
@ Hf
dnia 24.10.2017, 16:35 · Zgłoś
Rozstaw kół jest inny, na torach nie pojedzie
Odpowiedz
0
@ .
dnia 24.10.2017, 18:38 · Zgłoś
Ta, dajmy z ''gamratu'' będą ci towar po 12 t wywozic? To dopiero miałbyś tych ciężarówek na drodze
Odpowiedz
14
@ skomunikowanie
dnia 24.10.2017, 20:39 · Zgłoś
O potrzebie tego "skomunikowania" bębni się już od wielu lat. Jeżeli nie udało się tego zrobić na etapie projektowania autostrady, to teraz jest pozamiatane i nie wiem po co robione są te ustawki. Przecież wybory będą dopiero za rok. Chyba, że kampania już się rozpoczęła - ale jak to możliwe? Bez hasła o budowie zbiornika w Kątach? To falstart.
Oba przedsięwzięcia są równie realne i będą wykonane w 2018 r. , oczywiście po wygranych wyborach, czyli w grudniu 2018 r. rzutem na taśmę.
Na dodatek jeszcze Lesiu osierocił powiatowe Kolegium Połączonych Szefów Sztabów (ang. Joint Chiefs of Staff). Jak teraz żyć? Jak żyć?
To pytanie niewątpliwie nurtuje realizatorów szpitalnej inwestycji. Jeżeli z taką samą determinacją i fachowością jak za szpital, wezmą się za autostradę, to klękajcie narody... ze śmiechu.
Odpowiedz
-8
@ były krośnianin teraz jaślok
dnia 24.10.2017, 21:01 · Zgłoś
właśnie przez takich szczekusiów jak ty w Jaśle nic sie nie dzieje bo ciągle tylko narzekacie i krytykujecie a krosno się rozwija!!!
Odpowiedz
3
@ Rjs
dnia 24.10.2017, 21:24 · Zgłoś
Cieszy cie to ?
Odpowiedz
10
@ Do byłego krośnianina
dnia 24.10.2017, 21:45 · Zgłoś
Z ciebie taki były krośnianin jak ze mnie była kosmitka. A kto bronił naszym kolejnym burmistrzom posłom senatorom budowac tu zjazdy? Drogi? Czy w miastach które się rozwinęły nie ma internetu? Jest, tylko Przytocki czy Ferenc robią to za co im podatnicy płacą
Odpowiedz
6
@ Jedliczok
dnia 25.10.2017, 00:27 · Zgłoś
Krosno nie uczestniczy bo ma na głowie nierealny plan budowy nowej linii kolejowej:) hahaha
Odpowiedz
13
@ podpucha
dnia 25.10.2017, 06:19 · Zgłoś
Robi się takie podpuchy zakładając, że ciemny naród wszystko kupi , ja powiedział klasyk. Część narodu rzeczywiście to kupi.
To ci, którzy pasą się telewizornią i bezkrytycznie wchłaniają papkę przygotowaną przez spin-doktorów.
Nie każdy ma krótką pamięć. Jeżeli żyje dosyć długo w Jaśle, to stwierdzi, że to wszystko już było: oczywiście w obietnicach i deklaracjach.
Wybucha toto jak zaraza w okresie wyborów i jest skuteczne co widać na przykładzie osoby o znanym nazwisku wybieranej na każde jakie chce stanowisko. Był czas, że było ich paru - co świadczy o małej zdolności posługiwania się rozumem znacznej części elektoratu.
Odpowiedz
9
@ JA
dnia 25.10.2017, 11:47 · Zgłoś
Ależ uczestniczyli tylko w innym "panelu". Tylko ten portal jest tak rzetelny, że nie napisał wszystkiego...
Po:
1. Do 2024 tuż koło Krosna będzie wybudowana droga ekspresowa S-19
2. Jak było napisane w artykule oczywiście nie rzetelnie "nową drogę Miejsce Piastowe-Sanok", bo dokładnie mówiąc został podpisany między władzami woj. a tamtejszymi władzami list intencyjny dotyczący budowy drogi DWUJEZDNIOWEJ między Sanokiem a Miejscem Piastowym.
3. Krosno chce odkupić tereny tzw. Lotniska "Iwonicz",żeby wybudować łącznik z S-19 do Miejsca Piastowego a resztę terenu przeznaczyć pod inwestorów, gdyż po wybudowaniu ekspresówki i łącznicy będzie to atrakcyjny teren inwestycyjny.
4. Wg marszałka woj. podk. Ortyla trwa projektowanie łącznika kolejowego Jedlicze-Szebnie z realizacją w planie po 2020 r.
Odpowiedz
6
@ lubusz
dnia 25.10.2017, 12:05 · Zgłoś
Drogowiec: Sanok i Krosno będą skomunikowane z A4 za pośrednictwem S19 mającej przebiegać od Rzeszowa przez okolice Krosna (Miejsce Piastowe) do Barwinka, tak więc oni już wiedzą, że zostaną skomunikowani w taki sposób, stąd dla nich ewentualne zjazdy w Pilźnie czy Ropczycach są całkowicie bez znaczenia podobnie jak droga DK73. Po prostu spójrz na mapę
Odpowiedz
2
@ qwertyuhgf
dnia 25.10.2017, 19:40 · Zgłoś
narobią ale w pory
Odpowiedz
0
@ Misiek
dnia 25.10.2017, 22:13 · Zgłoś
Racja. Jasło znów zostanie osamotnione na polu bitwy...
Odpowiedz
1
@ gw30
dnia 25.10.2017, 22:42 · Zgłoś
Najpierw to niech jakieś wiadukty kolejowe nad drogami zrobią bo jak narazie gdy przejeżdża pociąg przez Jasło to pół miasta stoi i jest zakorkowane...
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.