Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Czy w Jaśle powstanie McDonald’s?

200

Mieszkańcy ul. Konopnickiej wciąż protestują. W najbliższym czasie spodziewana jest decyzja w sprawie ustalenia warunków zabudowy inwestycji gastronomicznej. Wszystko wskazuje na to, że przy skrzyżowaniu ulic Lwowskiej i Konopnickiej najprawdopodobniej powstanie McDonald’s.

Na wiosek „TANKPOL” R. Mosio i wspólnicy Spółka Jawna prowadzone jest w tej chwili ponowne postępowanie w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla przedsięwzięcia inwestycyjnego obejmującego budowę budynku gastronomicznego wraz z obiektami i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej. Jak wspominają mieszkańcy pierwsze takie postępowanie prowadzone było jeszcze gdy funkcję burmistrza piastował Andrzej Czernecki. Wówczas jednak podjęto negatywną decyzję i do realizacji przedsięwzięcia ostatecznie nie doszło.

- Jesteśmy zaskoczeni, ponieważ do tej pory nikt nie poinformował nas, że taki budynek może tutaj powstać. Powinno się z nami jako mieszkańcami tej ulicy i bezpośrednimi sąsiadami zaplanowanej inwestycji przeprowadzić konsultacje – mówi Anatol Bobula, posiadający dom przy ul. Konopnickiej.

Jak wynika z relacji mieszkańców przy zbiegu ul. Lwowskiej oraz ul. M. Konopnickiej, pod nazwą inwestycji gastronomicznej kryje się restauracja McDonald’s. Mieszkańcy protestują i jak mówią będą protestować w dalszym ciągu, bo nie wyobrażają sobie powstania takiego obiektu wraz z całą infrastrukturą tuż przy ich budynkach mieszkalnych. Jak dodają, nie mają nic przeciwko realizacji przedsięwzięcia, lokalizacją powinna być jednakże strefa przemysłowa na obrzeżach miasta.

Pod protestem podpisy złożyło 21 osób

- Niewyobrażalnym jest by na teren takiego obiektu tworzyć wjazd i wyjazd od ulicy bocznej. Zatruwa się życie ludziom, nie można traktować nas w taki sposób. To my mieszkańcy poszczególnych dzielnic tworzymy miasto, a władze miasta zamiast wspomagać mieszkańców przychylnym i właściwym rozwiązaniem, przymykają oczy – mówi oburzona Halina Mróz.

Według niej inwestor planuje jeszcze nabyć kolejne działki by poszerzyć przedsięwzięcie. Jak mówi zamiast jakichkolwiek konsultacji otrzymała jedynie wizytówkę, a na jej odwrocie widniała prośba o kontakt w sprawie nieruchomości.

Co na to władze miasta?

- W tej chwili trwa postępowanie odnośnie wydania decyzji o warunkach zabudowy. Czekamy na opinie od właściwych instytucji, gdy je w pełni otrzymamy będziemy zmuszeni zakończyć postępowanie decyzją pozytywną lub negatywną. Jeżeli nie wystąpią żadne przeciwwskazania, to najprawdopodobniej decyzja będzie pozytywna. Każdy podmiot ma jednak prawo zaskarżenia decyzji. Bierzemy pod uwagę zdanie mieszkańców – komentuje Ryszard Pabian, burmistrz Jasła.

- Postępowanie administracyjne dobiega końca. Jesteśmy gotowi do wydania decyzji o warunkach zabudowy. Taką decyzję podejmie burmistrz miasta. Po jej wydaniu każdej stronie przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego – mówi Sława Liniewska-Garbacz, kierownik wydziału architektury.

Joanna Młynarczyk

Reklama

Komentarze: 198

Dodaj komentarz Widok:
0
@ ???
dnia 31.07.2020, 12:15 · Zgłoś
Patrząc na wasze komentarze łapie się za głowę. Wszystko w kontrolowanych ilościach jest dla ludzi, a w jaśle nareszcie coś zaczęłoby się dziać. Nowe miejsca pracy i zarobek dla jasła. Jestem za, bo jedzenie z mc lubię a moja sylwetka może sobie na to pozwolić. Ciekawe ile osób które uważa że to niezdrowe samo ma bmi powyżej 22 ale i tak nie wybierze się na siłownię. Widzę tu samych hipokrytów z [...]. Jeżeli myślicie ze jedzenie jest niezdrowe to go nie jedzcie, ale zastanówcie sie co jest bardziej godne zaufania franczyza z miliardami placówek czy jakiś bar na [...] w którym przesiaduje 1 klient na godzinę. Jak dla mnie budowa mc ma sens, ponieważ to już smutne że żeby zjeść cheeseburgera trzeba wyjeżdżać do najbliższego większego miasta.
Odpowiedz
1
@ medyk
dnia 12.04.2020, 22:18 · Zgłoś
Mamy z Jasła płaczą że do McDonalda i KFC ze swoimi dziećmi muszą jeździć do Krosna. Te mamy domagają się budowy w Jaśle :D To w Jaśle nie ma marketów ze zdrową żywnością? Haha. Nawet radna miasta Jasła poruszyła ten temat na sesji że mamy nie mają gdzie pójść zjeść w Jaśle. Jeżeli inwestor nie widzi w Jaśle rozwoju i potencjału to nie będzie inwestował kasy która mu się nie zwróci... Jasło to [...] zrozumcie. I niech mamy się cieszą że mają blisko Krosno i Dębicę. Do Rzeszowa czy Tarnowa też blisko.
Odpowiedz
3
@ werka
dnia 09.06.2019, 19:10 · Zgłoś
popieram pomysł, młodzież tego potrzebuje, dlatego jeździ do krosna, a krosno zarabia, jasło nie, co jakaś inwestycja sprzeciw a wcale nie uszczęśliwicie reszty wręcz przeciwnie, tak samo było z parkiem na kwiatowej też hałas itd, zauważyłam ze wszystko wam przeszkadza w tym jaśle, nikt was tu nie trzyma, chcecie spokój zapraszam w bieszczady, co do tycia przez MCD chyba gorszej głupoty nie słyszałam, tak samo powini wycofac chipsy bo sprzyjaja otyłości.
Odpowiedz
2
@ Economy
dnia 15.04.2018, 02:30 · Zgłoś
Przykro mi ale w Jaśle nie będzie restauracji McDonald’s. Miasto nie spełnia warunków.
o KFC nie wspomnę. Jasło to naprawdę zad...
Odpowiedz
2
@ KFC w Krośnie
dnia 27.08.2017, 19:06 · Zgłoś
W Krośnie buduje się KFC koło budującej się galerii VivoKrosno
Odpowiedz
1
@ Tak nabudowe Mc Donald.
dnia 28.02.2016, 20:30 · Zgłoś
Mielibyśmy własny Mc Donald
Odpowiedz
3
@ cebulander
dnia 12.01.2016, 19:42 · Zgłoś
januszom zal [...] sciska ze powstanie mcdonsld i bedzie kase zarabial a oni nie i pisma pisza z zawisci smiech na sali lol
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 31.08.2015, 08:20 · Zgłoś
komentarze nie po myśłi pseudo dziennikarzy prowadzących ten portal są usuwane
Odpowiedz
0
@ xd
dnia 27.08.2015, 23:51 · Zgłoś
mc nie jest potrzebny w tym mieście
Odpowiedz
-1
@ Zdrowy Rozsądek
dnia 24.08.2015, 18:26 · Zgłoś
[...]... ludziom "jdzenie" z Mc[...], które powoduje choroby, m.in przyczynia się do cukrzycy i raka. Ja chcę na tym skrzyżowaniu DOMOWE OBIADY w rodzinnej gastronomii!!
Odpowiedz
0
@ zych
dnia 25.08.2015, 19:55 · Zgłoś
Za cie MCD jest [...]r to nie te twoje zmiory z kwasnym
Mlykiem. Nikt cie tam nie zaprasza. Ale jestem pewien ze
Bedziesz jednym z pierwszych
Odpowiedz
-1
@ Mc69
dnia 22.08.2015, 10:53 · Zgłoś
Jeśli wam nie pasuje, że będziecie mieli McDonald's pod nosem to przeprowadzcie się na wieś, nikt nie kazał wam się wybudować czy zamieszkać w centrum miasta, chcieliście mieć blisko do miasta to teraz cierpcie, a co do maka to jest za wybudowaniem. Przynajmniej ludzie nie będą musieli wydawać na paliwo do Krosna. A za te pieniądze co dają na paliwo kupią sobie jedzenie w Maku
Sama osobiście jeżdżę i będę jeździć do McDonald's, pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ pipi
dnia 22.08.2015, 01:53 · Zgłoś
mc donald tak tak tak tak
Odpowiedz
-1
@ pepe
dnia 22.08.2015, 01:53 · Zgłoś
Mc donald oczywiscie ze tak .
Wszyscy nas wyprzedzaja I ida do przodu a tu w tym [...]
Wszystko na nie. Zaorac to Jaslo I drzewo posadzic
Bo jak wszystko bedzie na nie to tylko [...]ki I babki tu
Zostana I moze wtedy to mc donald nie bedzie potrzebny.
Bo kto do lasu przyjedzie po kanapke. Obudzcie sie ludzie
I zobaczcie jak swiat wyglada
Odpowiedz
0
@ pepe
dnia 22.08.2015, 01:47 · Zgłoś
Jak co to bida nic sie nie buduje nic sie nie dzieki
Ale jak cos sie dzieje to krzyk puknijcie sie ludzie w guide lby
Odpowiedz
1
@ pit
dnia 22.08.2015, 01:44 · Zgłoś
W jasle sa potrzebne inwestycje tak ze ja jestem na tak za Mcdonald
Odpowiedz
-1
@ ada
dnia 22.08.2015, 01:09 · Zgłoś
Czytam I widze [...] .wszedzie w swiecie wszystko
Sie rowing byduje a w jasle to ciemno grod
Odpowiedz
0
@ arek rolnik
dnia 21.08.2015, 22:12 · Zgłoś
to typowa polska cebula , wszystko jak by nie bylo zadnego pojecia o planach to by ludzie mowili ze nic nie ma a jak by bylo to by gadali ze jest... WELCOME POLSKA
Odpowiedz
2
@ EDLAT
dnia 21.08.2015, 19:16 · Zgłoś
I dobrze!!! Rolnictwo jasielskie sie wreszcie dźwignie!! Wezmo świniaki i byczki i brojlery na te całe chamburgery!!!
Odpowiedz
0
@ aha
dnia 21.08.2015, 19:06 · Zgłoś
czyli przez 21 osób kilkadziesiąt innych ludzi ma sie obejść z tym, że nic takiego nie powstanie ? [...] katoliczki i tyle. Weźcie im kościół zbudujcie czy kolejny plac zabaw i bedą zadowoleni...[...] [...]one
Odpowiedz
0
@ poty
dnia 25.08.2015, 19:57 · Zgłoś
Mc donalds tak . Budowe I to szybko
Odpowiedz
1
@ Tomek
dnia 21.08.2015, 17:48 · Zgłoś
Rozumie ludzi którzy nie chcą mieć za płotem miejsca, gdzie dziennie setki samochodów mogą się przewinąć, ale nie rozumie dlaczego kategorycznie wielu z Was nie chce widzieć MCa w Jaśle - "bo to nie zdrowe jedzenie" (a kto Ci każe to jeść?), "bo za mało płacą"(a kto Ci tam każe tam pracować?), "bo pieniądze uciekają za granicę"(a sprzedaż mebli z Nowego Stylu za granicę to nie to samo?). Jeśli Jasło chce zacząć dreptać za bardziej postępowymi miastami w regionie to musi się nie tylko godzić na tego typu inwestycje, ale też starać się je przyciągać. Tak działa system w jakim Polska funkcjonuje. W innym wypadku tak jak napisała koleżanka wyżej - Jasło stopniowo będzie zamieniać się w skansen.
Odpowiedz
0
@ caliber
dnia 21.08.2015, 15:43 · Zgłoś
Pewnie Pan Bobula wolałby tam postawić kolejny sklep meblowy ;-)
Odpowiedz
0
@ tolo
dnia 23.08.2015, 08:28 · Zgłoś
to nie ten pan bobula,tamten zawsze protestuje,bo mu wszystko przeszkadza
Odpowiedz
0
@ caliber
dnia 21.08.2015, 15:42 · Zgłoś
cyt. "Jak dodają, nie mają nic przeciwko realizacji przedsięwzięcia, lokalizacją powinna być jednakże strefa przemysłowa na obrzeżach miasta."

... ej mieszkańcy ...puknijcie się w czoło.
Kto widział Mcdonaldsa w innym mieście w strefie przemysłowej ?
Odpowiedz
1
@ Konopnicka
dnia 21.08.2015, 14:50 · Zgłoś
Mieszkam na Konopnickiej i nic mi nie wiadomo o żadnych protestach. Pan Bobula to nie cała ulica, a w dodatku mieszka on tutaj niedawno.
Nie mam nic przeciwko tej inwestycji pod warunkiem, że na Konopnickiej powstanie chodnik, bo chodzić i teraz jest mistrzostwem.
Odpowiedz
1
@ uruburu
dnia 21.08.2015, 03:03 · Zgłoś
w jasle nie ma gdzie sie spotkac w zimie , albo u kogos w domu albo nigdzie , mc donald bylby dobry i do wszystkich co pisza ze to nei zdrowe jedzenie to niech sobie pomysla czy pala [...], wode na swieta a potem [...] o tych kaloriach , btw znam ludzi ktorzy by tylko jedli a 0 sportu , to nie dziwne ze spaslaki ja sobie nornamlnie uprawiam sport , jem co lubie [mcd/pizza/kebaby a mam na pewno lepsza kondycje , bmi niz ci ktorzy pisza ze to nie zdrowe jedzenie
Odpowiedz
0
@ Jasiek
dnia 12.04.2020, 22:27 · Zgłoś
jedz do krosna i tam się spotkaj. gdzie jest zabytkowy ładny klimatyczny rynek w około rynku puby, bary, restauracje w weekendy pełne ludzi na ogórkach [...]. Coś się dzieje, są imprezy cykliczne, jest przytulnie i po prostu ładnie! Jasło ma [...] rynek z kiepskimi restauracjami i knajpami oraz niestety z ulicami i samochodowym [...] do okola :(
Odpowiedz
0
@ arek rolnik
dnia 21.08.2015, 01:26 · Zgłoś
ludzie ale z was cebule , jedni pala [...] a nikt o tym nie zaprzecza by przestali je sprzedawac a ktos moze zamaist palic woli sobie zjesc? jestem sportowcem i mi nei przeszkadza jedzenie z mcd bo te kalorie co zjem to je spale .. kazdy wlada swoim zyciem i na pewno nie mieli by wiekszego halasu bo i tka jest jak w nocy tiry jezdza ...
Odpowiedz
0
@ xyzor
dnia 19.08.2015, 20:10 · Zgłoś
Polacy są [...], a Jaślanie w szczególności
Odpowiedz
-2
@ Juras
dnia 18.08.2015, 23:39 · Zgłoś
Jestem przeciwny budowaniu MCD nie tylko ze względu na mieszkańców którzy już nie będą mieć spokoju, a mieszkają tam też starsi ludzie, ale przede wszystkim dlatego że lepiej zjeść pierogi w barze niż jakąś kanapkę w którą włożyli jakiś kawałek mięsa ze zmielonych stu krów i bułkę z zawartością chińskich włosów i innych syfiastych dodatków.
TEGO SIĘ NIE DA JEŚĆ !!! To tylko wasze mózgi pod wpływem reklamy akceptują to co przechodzi przez gardło.
Odpowiedz
0
@ pipi
dnia 22.08.2015, 01:55 · Zgłoś
[...] w ta glowe.
Odpowiedz
4
@ Jasiek
dnia 18.08.2015, 21:10 · Zgłoś
Bardzo dużo Jaślan jeździ do Krosna do McDonald który już tam chyba istnieje z 12 lat?? Tak jesteśmy do tyłu. W weekendy jest tam straszy ruch. Taki obiekt powinien mieć dobry dojazd i lokalizację taką jak np. w Krośnie.
Odpowiedz
0
@ pipi
dnia 22.08.2015, 01:56 · Zgłoś
Mc donald oczywiscie ze tak ile mozna jezdzic do krosna
Odpowiedz
0
@ jurkowski
dnia 18.08.2015, 16:15 · Zgłoś
miejsce pracy tak ale za ile znowu ludzie mlodzi beda pracowac za grosze i beda wyzyskiwani przez mdn
Odpowiedz
-2
@ gali
dnia 18.08.2015, 16:04 · Zgłoś
MCD serwuje bardzo niezdrowe jedzenie, po co się tym truć... każda inna inwestycja ale nie ta ze śmieciowym żarciem ...
Odpowiedz
0
@ pipi
dnia 22.08.2015, 01:58 · Zgłoś
Ty jak sadze krzyczysz ale pierwszy tam bedziesz
Moze lepiej [...] za nim cos jeszcze mondrego
Napiszesz
Odpowiedz
1
@ Tomek
dnia 18.08.2015, 13:14 · Zgłoś
Tak się składa że mieszkam bardzo blisko ewentualnego McDonalda. Jeżeli ktoś chce jeść takie jedzenie to jego sprawa i nie ma co dyskutować, ale taki punkt między domami to zwykłe świństwo. Ciekawe że wszyscy budują coś tak uciążliwego komuś za płotem a sami uciekają mieszkać daleko za miasto. Tam gdzie jest cisza i spokój.
Odpowiedz
-1
@ j
dnia 18.08.2015, 11:26 · Zgłoś
ile emocji wzbudza ta śmieciodajnia
Odpowiedz
0
@ zenek
dnia 22.08.2015, 02:00 · Zgłoś
mc donald tak tak tak tak
wreszcie
Odpowiedz
0
@ gaab.
dnia 18.08.2015, 10:36 · Zgłoś
kurde praca by byla dla mlodych... bez kitu
Odpowiedz
2
@ małyczłowiek
dnia 18.08.2015, 10:15 · Zgłoś
McDonald w tym miejscu to idiotyczny pomysł. Sama mieszkam niedaleko i wiem jak uciążliwy jest wyjazd z Konopnickiej na Lwowską, bo natężenie ruchu prawie cały czas duże, a zanim znajdzie się jakiś kulturalny kierowca, który Cię przepuści, to przed nosem przejedzie ze 30 samochodów. Nie mam nic przeciwko otworzeniu McDonalda, ale na litość Boską, niech sobie otwierają na obrzeżach miasta! Jeśli ma być tam ruch i klienci, to nie ważne czy będzie to w centrum, czy trochę dalej. W końcu nawet do Krosna czy Rzeszowa ludzie potrafią jeździć, bo im się zachce śmieciowego jedzenia, więc co za problem zamiast do centrum, podjechać 5 minut dalej? Jak ktoś chce to nawet bez McDonalda znajdzie w Jaśle pełno fastfoodów, którymi tak naprawdę bardziej można sobie pojeść niż jedzeniem z Mc, po którym szybko odczuwa się głód.
A podejrzewam, że większość z Was tak naprawdę nie chciałaby jeszcze większego ruchu pod oknem niż macie, jeszcze większego [...] niż macie i jeszcze większego hałasu niż macie. I nie mówię tutaj o kulturalnych ludziach normalnie się zachowujących, ale o młodzieży, której część z nich zachowaniem przypomina [...].
Postawcie się na miejscu mieszkańców okolicy, pomyślcie dobrze i zastanówcie się dwa razy zanim napiszecie, że otwieranie McDonalda prawie w centrum takiego małego miasta to taki świetny pomysł.
Odpowiedz
3
@ sabrina
dnia 18.08.2015, 09:15 · Zgłoś
ludzie opamietacie sie - ci którzy mówią że mc to od razu fabryka [...] itp , nieraz korzystam z mc i w dalszym ciagu jestem zgrabna dziewczyna noszaca rozmiar 34 !! poznajcie moze najpierw oferte mc zamiast krytykowac ,tam mozna wypic swietna kawe, dobrego szejka , zjesc pysznego loda , niekoniecznie hamburgera , kazdy zamawia co chce , jakos we francji jest mnostwo mc a ludzie tamtejsi to najszczuplejszy naród . załosne to co tu poniektórzy wypisujecie . i fakt jedna z osob dobrze napisala wreszcie mlodziez bedzie mogla kulturalnie sobie usiasc pogadac , bez [...] bez [...] , bo dotychczas to tylko takie knajpy mamy . i w mc zdecydowanie jest swiezsze i zdrowsze jedzenie niz u turka kebab , moze poza jaslo sie coponiektorzy nigdzie nie wybieraja i nie wiedza ze za granica jak sa niepewne jakies restauracje to najlepiej zjesc w mc ,bo masz pewnosc ze sie nie zatrujesz!!
Odpowiedz
-2
@ Kosiarz
dnia 18.08.2015, 08:08 · Zgłoś
Tego McDonalda tak na prawdę chcą tylko [...] by [...] świnstwa zamiast pojsc do domu i sobie coś ugotować ,bo lepiej sie chwalic fotami na instagramie czy luj wie czym ,że jest się w Mcdonaldzie uu SWAG no ale takie mamy czasy i nikogo nie obchodzi ,ze ucierpią na tym firmy lokalnych przedsiębiorców i kasa pójdzie do U.S

a i jeszcze coś do @mieszkaniec co do wsi to wam chyba bardzo bardzo
daleko bo nie jeden człowiek ze wsi zachowuje sie lepiej niż gromada mieszczan
..
Odpowiedz
-4
@ mieszkaniec
dnia 18.08.2015, 07:22 · Zgłoś
Jaslo to [...] i z takim podejsciem i mieszkancami tak zostanie. Blozej nam do wsi niz do miasta tu nic nie ma.
Odpowiedz
7
@ robson
dnia 18.08.2015, 00:30 · Zgłoś
Zaorajcie i zalescie to bedzie najlepiej
Odpowiedz
0
@ tomek
dnia 22.08.2015, 02:03 · Zgłoś
Zgadzam sie las posadzic a mieszkancow przenies
Odpowiedz
1
@ Gienia
dnia 17.08.2015, 23:42 · Zgłoś
przynajmniej w jasle nie bedzie tyle szczurów co teraz inwestor wie co z tym zrobic a wy drodzy jaślanie będziecie zdrowsi
Odpowiedz
10
@ gosc
dnia 17.08.2015, 22:59 · Zgłoś
W naszym mieście nic się nie może rozwijać, bo zaraz to oprotestują. [...] tabunami jeździ do Krosna na MCD albo do Rzeszowa i jest dobrze?! A potem wszyscy narzekają,że Krosno się rozwija a Jasło w dołku!
Odpowiedz
0
@ tomek
dnia 22.08.2015, 02:05 · Zgłoś
Bo wszystko na nie taka dziura I tyle
Odpowiedz
0
@ maniek
dnia 12.04.2020, 22:29 · Zgłoś
Pierwsze musi być inwestor. A jak się nie opłaca to nikt nie będzie ryzykował swojej kasy. Jasło ma mały potencjał. Nie ma co porównywać do krosna czy Rzeszowa.
Odpowiedz
3
@ nie pojmuję tego
dnia 17.08.2015, 22:34 · Zgłoś
jak był [...], hałas, ruch samochodów, ryk zwierząt z TRIO to nikt nie protestował a teraz im będzie przeszkadzał [...] oleju i ruch samochodów. Zresztą wszyscy zawsze piszecie że Jasło to miasto wymierające, nie ma młodzieży nie ma perspektyw, nie ma pracy, nie powstają nowe firmy itp., itd. To nawet jak już by powstał taki Mc Donalds to kto tam będzie chodził emeryci którzy zostali w jaśle z [...] emeryturą, bezrobotni bez kasy, czy młodzież bez perspektyw. POMYŚLCIE CZASEM [...] JAKIE PIESZECIE KOMENTARZE a zresztą to Burmistrz którego sami wybraliście z właściwej opcji na pewno nie pozwoli się rozwijać waszemu [...], [...] miasteczku.
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 19.08.2015, 14:09 · Zgłoś
Ryk zwierząt w Trio... ciekawe. Nie wiedziałam że w Jaśle było ZOO. No bo rzeżnia i firma JASAN znajdowała się na Szopena, nie na Lwowskiej.
Odpowiedz
-4
@ ksiądz Mateusz
dnia 17.08.2015, 22:30 · Zgłoś
Jak postawią mc [...] to dzieci w tym mieście już nie zjedzą normalnego obiadu, bo rodzice będą z nimi chodzić do mc [...], po co gotować w domu jak mc [...] jest
Odpowiedz
0
@ robson
dnia 18.08.2015, 00:32 · Zgłoś
[...] se w glowe
Odpowiedz
-1
@ ksiądz Mateusz
dnia 18.08.2015, 08:46 · Zgłoś
Sam sobie [...], widziałem już podobne sceny w Warszawce, jak ojciec pyta dziecka wychodząc z KFC czy ci smakowało
Odpowiedz
0
@ ola
dnia 22.08.2015, 02:07 · Zgłoś
Ty ich bedziesz ich karmil puking sie czlowieku
Odpowiedz
1
@ mała
dnia 17.08.2015, 22:27 · Zgłoś
Pewnie że mcdonald powinien powstac ale niekoniecznie pomiedzy domami zwlaszcza ze jest zazwyczaj zaludniony i glosny poza tym brak parkingu to brak klientow ale pomysl dobry czasem nie ma gdzie wyjsc z dzieckiem a do Krosna nie chce sie jechac moze cos ozyje to umeczone zgryzotami Jasło
Odpowiedz
32
@ kotek
dnia 17.08.2015, 22:08 · Zgłoś
Ludzie o czym Wy piszecie ogarnijcie się - jakie miejsca pracy ? Budować będzie pewnie firma nie z Jasła. Pracować będzie kilka ( naście ) osób w zależności od formuły jaka ma być za grosze czyli za stawki za które w innych krajach kolorowi nie poszliby do roboty. A ilu mieszkańcom to utrudni życie ? Jak chcą stworzyć miejsca pracy to niech zainwestują w fabryki etc a nie [...] mydlą oczy szaraczkom. Być może ktoś już zarobił na tym i teraz musi przedstawiać ze Jasło rozkwitnie po wybudowaniu MC.
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 18.08.2015, 10:15 · Zgłoś
Oj chyba zabolało, sądząc po poziomie agresji, odwrotnie proporcjonalnym do poziomu językowego. A McD? Będzie po prostu kolejnym miejscem niedzielnych pielgrzymek rodzinnych, po Kauflandzie i Galerii i sposobem spędzania wolnego czasu w weekend dla ludzi bez wyobraźni. Przykre.
Odpowiedz
1
@ Czołem Telewizyjne [...] !!!
dnia 17.08.2015, 21:53 · Zgłoś
Tym razem skomentuję to komentarzem muzycznym. Wyjeżdzacie z Jasła samochodem a w tle ta piosenka :D
https://www.youtube.com/watch?v=07Ut06Jm84Y
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 17.08.2015, 21:40 · Zgłoś
w jaśle niech dadzą pracę dobrą a nie mc donald
Odpowiedz
-1
@ ola
dnia 22.08.2015, 02:10 · Zgłoś
Nawet jakby wszystko dali to I tak by bylo nie bo jaslo to
Dziura I jak widze dziura zostanie lepiej w krosnie mieszkac tam sie inwestuje I buduje
Odpowiedz
5
@ jestem za
dnia 17.08.2015, 20:58 · Zgłoś
Oby powstał MCD młodzież w koncu miałaby się gdzie spotkać, posiedzieć, porozmawiać bez towarzystwa [...]. Wiem jak to wygląda w innych miastach. Niekoniecznie przychodzą zjeść ale właśnie jest to miejsce spotkań młodych ludzi. Budujcie, budujcie i jeszcze raz budujcie. To przyciągnie jeszcze więcej ludzi, inwestorów. Proszę posłuchac też innych an ie tylko 21 osób!!! W Jaślę zawsze jest wszystko na nie, dlatego jesteśmy 100 lat za [...]!!!
Odpowiedz
1
@ ciekawy
dnia 17.08.2015, 20:35 · Zgłoś
super...w koncu bede jadl w jasle moje ulubione czisburgery i frytki z keczupem
Odpowiedz
-6
@ nononapewno
dnia 17.08.2015, 20:34 · Zgłoś
Ludzie mają przed oczami telewizje i reklamy przez co wybierają tani [...] jakim jest taki fastfood, NIE DLA TAKICH BARÓW!
Odpowiedz
4
@ kry
dnia 17.08.2015, 20:11 · Zgłoś
Jasło musi się rozwijać i Macc to idealna inwestycja ,która przyciągnie innych.

Pozdrawiam
Odpowiedz
-2
@ Los Amigos
dnia 17.08.2015, 19:37 · Zgłoś
Mieszkam w pewnym mieście na zachodzie gdzie kiedyś nie było Mc Donalda, postawili go i po pewnym już czasie szło ujrzeć ile było śmieci na ulicach przed postawieniem, a ile jest jak już prosperuje :) nie ma uliczki, trawnika itp żeby nie było jakiegoś papierka, kubka, jedzenia z ich logo... także miejsc pracy powinno się powielić również w służbach porządkowych miasta :D gwarantuje to w 100 % :) Pozdrawiam !!!
Odpowiedz
11
@ Budować McD !
dnia 17.08.2015, 18:12 · Zgłoś
Budować, budować, budować !!!
Kto się nie rozwija, ten się zwija. Każda inwestycja jest dobra. Każda !

Bywam a McD regularnie i jeszcze nigdzie nie widziałem pustego lokalu. Zawsze są tłumy. Zawsze ! Czyli interes kwitnie, ludzie zadowoleni, pieniądze się zarabiają. A ja jako klient wiem, że dostanę świeże produkty, które nie leżą całymi dniami czekając na pojedynczego klienta jakiegoś "Baru u Stasia". Takie bary omijam. Zwykłe restauracje przy trasach są puste, a w McD i KFC zawsze tłumy. Jedźcie gdziekolwiek i sami sprawdźcie.

Ilekroć jestem w trasie, wybieram zawsze McD lub KFC. Zawsze pyszne, jeszcze nigdy mnie nie rozczarował smak ani nie miałem kłopotów żołądkowych. I jeśli McD powstanie w Jaśle, to też zawsze będą tłumy.

Budować, budować ! Działać w interesie rozwoju miasta, a nie w interesie 21 osób protestujących.
Odpowiedz
-3
@ ksiądz Mateusz
dnia 17.08.2015, 22:28 · Zgłoś
świeże produkty w mc [...] dobre sobie ha ha
Odpowiedz
-6
@ Jaślanka
dnia 17.08.2015, 18:09 · Zgłoś
Niech w jaśle powstanie więcej mieszkań bo ostatnio do wynajmu to musiałam czekać a tu zamiast budować coś potrzebnego to stawiają coś co zaraz upadnie .
Odpowiedz
4
@ kierowca dzisiejszy
dnia 17.08.2015, 17:42 · Zgłoś
Jestem za Mc Donaldem w Jaśle. Tak tak, może i jedzenie nie zdrowe, ale lubię tam jeść i inni też lubią. Skoro lubimy to musi być. A inne formy handlu,że ktośc starci to mnie to nie interesuje!
Odpowiedz
-2
@ ixi
dnia 17.08.2015, 17:41 · Zgłoś
A czemu nie polskie dania regionalne ?!?! Kebaby, syfskie hamburdasy, [...] fryty...a teraz hamerykanska chemie macszmaka...??? Naprawde nikt w tym miescie nie potrafi nic orginalnego wymyslec?!
Odpowiedz
0
@ DDD
dnia 19.08.2015, 13:06 · Zgłoś
To wymyśl Ty i po problemie :D
Odpowiedz
-2
@ 9977777777777777777777777777777777777777
dnia 17.08.2015, 17:29 · Zgłoś
mc to pikuś tam mi [...] droge budowac chcą jeszcze troche i będzie autostrada bramki i ludzi wysiedlą a ci co zostaną to sami uciekną i koty będą ginąć i psy i wogóle to zapowiadam koniec świata na przyszły rok i budujcie se co chcecie
Odpowiedz
-3
@ haha
dnia 17.08.2015, 17:22 · Zgłoś
Korki korkami na pieron kolejny [...] w jaśle. Nie dość że jest przy rondzie ten [...] turek co [...] to jeszcze mcdonald im w głowie. Parodia
Odpowiedz
-2
@ DDD
dnia 19.08.2015, 13:05 · Zgłoś
parodią jest Twój komentarz :) człowieku zastanów się zanim coś napiszesz i pomyśl ze ten McDonald mógł by stworzyć miejsca pracy i pomóc młodzieży w znalezieniu pracy wakacyjnej o która w Jaśle jest bardzo ciężko :>...
Odpowiedz
-3
@ ...
dnia 17.08.2015, 16:44 · Zgłoś
Już widzę te korki na Lwowskiej... i karetki, które nie mogą dojechać do pacjentów ;)
Odpowiedz
8
@ Mimi
dnia 17.08.2015, 16:41 · Zgłoś
Mam nadzieję, że burmistrz Pabian nie ulegnie naciskowi 21 osób i ten McDonalds wreszcie w Jaśle powstanie. Może w przyszłości będzie obok zlokalizowana stacja paliw, która także przydałaby się z tej strony miasta.
Odpowiedz
-5
@ waryjot
dnia 17.08.2015, 16:24 · Zgłoś
Ludziska nie bójta sie kolegium to uchyli, bo tam nigdzie ni ma usług.
Odpowiedz
6
@ pracodawca
dnia 17.08.2015, 15:51 · Zgłoś
prowadze firme od kilku miesięcy chce zatrudnic solidna osobę na marginesie dodam ,że nie za najniższa , ale niestety ! nikomu niechce sie pracować !!! ot i tyle w temacie !
Odpowiedz
5
@ mała mi
dnia 17.08.2015, 16:02 · Zgłoś
No to proszę podaj ofertę . Skoro nie na staż jak 90% ludzi w jasle staż proponuje . Bardzo ciekawe :)
Odpowiedz
-2
@ zaścianek
dnia 17.08.2015, 18:15 · Zgłoś
bo Panie, dzisiaj wszyscy chcą zarabiać ale nikt nie chce pracować...
Odpowiedz
5
@ ZAA
dnia 17.08.2015, 15:50 · Zgłoś
Ludziom zawsze wszystko przeszkadzać będzie, ale nikt już nie pomyśli, że będą nowe miejsca pracy w naszym małym mieście, na które ciągle wszyscy narzekają... Niech się zaczyna coś rozwijać, a poza tym to większość osób lubi tego typu jedzenie. Jak komuś przeszkadza, że będzie to miejsce między domami to niech pomyślą, gdzie by mogło być, żeby nikomu nie przeszkadzało. JA JESTEM ZA!!!
Odpowiedz
0
@ ksiądz Mateusz
dnia 17.08.2015, 16:21 · Zgłoś
Produkcję [...] czas zacząć
Odpowiedz
2
@ ...
dnia 17.08.2015, 17:30 · Zgłoś
Myślę, że zdecydowanie lepsze byłoby ulokowanie go przy obwodnicy (tj. drodze krajowej nr 28), niż w centrum miasta, które i tak jest wiecznie zakorkowane... Przy okazji młodzież by się przespacerowała tam i z powrotem i spaliła wsunięte kalorie ;)
Odpowiedz
-4
@ ixi
dnia 17.08.2015, 17:46 · Zgłoś
Spaslaki produkuja sie juz od kilku lat...wystarczy przejsc sie po miescie...brzuchy, obcisle podkoszule bez rekawow, pot z pod pach ze az strach ...o skarpetach I sandalach nie wspomne..
Odpowiedz
-2
@ kiler
dnia 17.08.2015, 15:41 · Zgłoś
dość tego gh... na całym świecie jest
Odpowiedz
0
@ kiler
dnia 17.08.2015, 15:40 · Zgłoś
myśle że Muzułmanie go rozgrzeszą
Odpowiedz
8
@ gość
dnia 17.08.2015, 15:17 · Zgłoś
Super dobra decyzja ,jestem za budowa.
Odpowiedz
-6
@ Ankoria
dnia 17.08.2015, 14:59 · Zgłoś
Osobiście wolałabym Subway'a. Wystarczy, że McDonald jest w Krośnie... Przecież to taki [...].. Polecam rozmowę z kimś kto tam pracuje. Miałam okazję, momentalnie zaczęłam odradzać jedzenia czegokolwiek stamtąd... Sam wygląd odraża, a co dopiero okoliczności w jakich jest produkowany ten śmieciowy [...]..
Odpowiedz
11
@ =-a
dnia 17.08.2015, 14:48 · Zgłoś
ludzie nie zgadzaja sie zeby coc fajnego pobudowac lepiej jak stoi taka rudera to ladnie jest i straszy na dodatek
Odpowiedz
19
@ pola
dnia 17.08.2015, 14:42 · Zgłoś
Wszyscy pomstują że nic się nie dzieje w Jaśle, miały powstać na łąkach warzyckich kompleksy handlowe to się ludzie nie zgodzili, teraz chcą coś nowego zrobić - protesty !! młodzież po studiach nie wraca tutaj bo i po co? [...] pierońskie już niedługo będziecie mieć taki spokój że nie będzie miał wam kto wody podać... niech się nic nie tworzy, nic nie buduje, postawcie kościoły i kaplice, niech to Jasło zaorzą i powstanie głucha cisza.. [...] i [...]
Odpowiedz
-3
@ Wyobraź sobie Twój pseudonim
dnia 17.08.2015, 14:37 · Zgłoś
kfc!!!kfc!!!
Odpowiedz
20
@ mała mi
dnia 17.08.2015, 14:34 · Zgłoś
Sąsiedzi protestują ? ... dziwne przecież wyrzucają śmieci na działkę stojąca obok z czym już było wezwanie policji i interwencja w tej sprawie . Więc robiąc sobie smietnik pod domem co im przeszkadza mieszkać pod Mc Donaldem :) będą mieli większe pole do popisu
Odpowiedz
17
@ mała mi
dnia 17.08.2015, 14:38 · Zgłoś
I wstyd ... mieć ponad 50 lat i wyrzucać komuś śmieci na posesję :))) ja bym się zakopala pod ziemię ;) a nie wypowiadała na ten temat jakoś smietnisko które sobie sami robią im nie przeszkadza w niczym :)
Odpowiedz
1
@ montechristo
dnia 17.08.2015, 22:44 · Zgłoś
To zakop się zrobisz przysługę przede wszystkim sobie i ukłon w stronę mieszkańców
Odpowiedz
0
@ bestia
dnia 19.08.2015, 12:58 · Zgłoś
Naucz się czytać ze zrozumieniem kolego. Bo napisała ze wstyd i wstyd mieć tyle lat i śmieci komuś .
Odpowiedz
-2
@ ...
dnia 17.08.2015, 14:31 · Zgłoś
Z dwojga złego lepsze byłoby KFC.
Odpowiedz
-6
@ Zxcvbnm
dnia 17.08.2015, 14:30 · Zgłoś
Śmierć na talerzu w MC Donaldzie !!!
Odpowiedz
7
@ Lol24
dnia 17.08.2015, 14:24 · Zgłoś
Ludzie zawsze we wszystkim widzą problem. Ale że będzie praca dla
młodych to nie ważne. [...] i egoistyczny naród.
Odpowiedz
17
@ Sabrina
dnia 17.08.2015, 14:15 · Zgłoś
ludzie w tym małym [...] mieście opamiętajcie się co wypisujecie!!! cóż wam przeszkadza , że mc powstanie? czy przez wasze działki będzie wjazd? nie!!! odnośnie ile się zarabia , jak tobie jednemu i drugiemu nie pasuje iść tam do pracy to nie blokuj innym , ty nie pójdziesz za 1200 zł a inny chętnie pójdzie zamiast siedzieć w domu i czekać aż manna z nieba spadnie, ponadto chyba lepiej żeby powstał super obiekt wraz z infrastrukturą w jaśle nawet z racji tego że poprzez podatki odprowadzane z tego właśnie mc będą szły na budżet miasta jasła , dlaczego sami sobie życie utrudniacie???!!! może niech te starsze panie poczytają o co chodzi odnośnie infrastruktury tego obiektu , i wtedy niech się wypowiadają , właśnie powstanie tego obiektu jest dla nas a nie przeciw nam pani halino mróz - więc zanim zaprotestujesz po raz kolejny dobrze się rozeznaj wraz ze swoimi koleżankami [...] o co chodzi i wypowiadaj się w tym temacie! gdyby chcieli obok ciebie wybudować następny kościół to pewnie jeszcze przysponorowany byłby z twojej strony , ale coś dla ludzi to już nie bardzo . ponadto wjazd ani klienci nie będą chodzili po twoim podwórku żeby wejść do mc , szok co za złośliwi ludzie , ale za to w niedziele pójdą do kościoła i będą siedzieć w pierwszej ławce ze złożonymi rękami .
Odpowiedz
-2
@ kotek
dnia 17.08.2015, 21:34 · Zgłoś
Po 1.To dogadaj się z MC nich Ci go za płotem wybudują
Po 2. Wiesz jakie jest zatrudnienie w MC podpowiem procentowo do pominięcia w stosunku do bezrobocia lub ilości ludności
Po 3. Jakie podatki ? która z firm korporacyjnych płaci podatki ?
Po 4. Ty też będziesz starsza więc uważaj bo fortuna kołem się toczy i Ciebie też nie będą szanować
Odpowiedz
0
@ ben
dnia 18.08.2015, 12:32 · Zgłoś
To jest właśnie cała mentalność polaka z kompleksami. Z jednej strony ciągle słyszę że w Jaśle nic się nie dzieje, wszystko upada, ale jak jakakolwiek ma powstań nowa inwestycja zaraz jest larum że komuś coś będzie przeszkadzać. Nie ma powstać garbarnia ani masarnia (zresztą jedna jest obok) tylko punkt gastro i już jest tragedia, ani w nocy nie będzie otwarty jak pobliski [...]. Coś czuje że nawet zwykły kiosk byłby tragedia na ludzi mieszkających tam.
Odpowiedz
-6
@ qq
dnia 17.08.2015, 14:14 · Zgłoś
nie lepiej było by to zrobić w lokalu po dawnej biedronce na Baczyńskiego?
Odpowiedz
10
@ McChicken
dnia 17.08.2015, 14:08 · Zgłoś
Schabiński chyba się musi zwijać ???
Odpowiedz
-4
@ McChicken
dnia 17.08.2015, 14:08 · Zgłoś
NO to lokalni "gastronomi" drżą i nie ma się co dziwić.
Odpowiedz
-5
@ ixi
dnia 17.08.2015, 17:49 · Zgłoś
Jak mozesz porownywac swiezo gotowane dania do korporacyjnych smieci z macszmaka?!
Odpowiedz
12
@ b
dnia 17.08.2015, 14:01 · Zgłoś
Robią wam i jeszcze narzekacie. Moim zdaniem spoko pomysł, chodzilabym czasem :)
Odpowiedz
8
@ skrapi coco
dnia 17.08.2015, 13:57 · Zgłoś
a niby czemu wjazd od konopnickiej to za mała droga ,normalnie od lwowskiej będzie ,a w supermarketach niby jakie jedzenie ,inne?ludzie smutne bażanty MIASTA SIE BUDUJE
Odpowiedz
3
@ Jan
dnia 17.08.2015, 13:55 · Zgłoś
Niech budują, jak ktoś jest niedoinformowany czym grozi taki jedzenie to jego sprawa. Mądrzy ludzie nie korzystają z usług tego typu lokali. A że praca będzie i podatki to fakt. Każda praca w Jaśle jest na wagę złota. Jak kogoś stać na budowę to ja jestem za. Ja i tak tam nie wejdę.
Odpowiedz
11
@ sabrina
dnia 17.08.2015, 14:25 · Zgłoś
to ty nie idz i nie jedz , wszystko w normalnych ilosciach jest dla ludzi . chorobliwe byloby gdyby sie jadlo codziennie po pare razy , a nie raz na jakis czas, a myslisz ze kebab jest taki super zdrowy ? a zywnośc w kauflandzie itp itd ? wez sie czlowieku zastanow co mowisz
Odpowiedz
14
@ Sven
dnia 17.08.2015, 13:21 · Zgłoś
...Ale dobrze,że ktoś wpadł na pomysł usunąć te rudery,które straszyły i to w miejscu gdzie jest najwięcej turystów SAMA WIZYTÓWKA dla wsi Jasło.
Odpowiedz
14
@ fsf
dnia 17.08.2015, 13:20 · Zgłoś
Mieszkańcy ulicy głęboko oburzeni że nikt nie zapytał ich o zgodę... ha ha ha.
Pismo również poraża stylistyką i polotem.
Odpowiedz
7
@ =-a
dnia 17.08.2015, 13:19 · Zgłoś
ciekawe czemu ludzie nie chca zeby cos nowego powstalo jak im nie odpowiada to niech do lasu pojda mieszkac tak bedzie najlepiej dla nich
Odpowiedz
13
@ jaślanin
dnia 17.08.2015, 15:22 · Zgłoś
w Jaśle już nic nie ma. A o godz.18 miasto umiera puste ulice . Ale na Lwowskiej przecież buduje się -nowy kościół nikt nie protestował a tam też będą nowe miejsca pracy?
Odpowiedz
1
@ kotek
dnia 17.08.2015, 22:18 · Zgłoś
Zgłoś się na kościelnego
Odpowiedz
-12
@ Sven
dnia 17.08.2015, 13:18 · Zgłoś
Ja do tej ,,jankeskiej [...]'' na pewno nie pojdę nawet mi nie wolno tego robić POLITYCZNIE !
Odpowiedz
-12
@ rh
dnia 17.08.2015, 13:17 · Zgłoś
A co to takiego ten macdonald's? Czy to ma coś wspólnego z Tuskiem. A może to jakaś trutka na szczury?
Odpowiedz
30
@ Pit
dnia 17.08.2015, 13:09 · Zgłoś
Nie jestem smakoszem potraw z MC DONALD'S- a ale niech powstanie bo jest tam czysto , można skorzystać z toalety , posiedzieć rano przy kawie itd. Nikt tam krzywo się nie patrzy że ktoś siedzi przy stoliku godzinami i czyta gazety . Skończmy z tym pisowskim [...] wreszcie , niech ludzie budują zarabiają a przy okazji będą miejsca pracy dla mieszkańców.
Odpowiedz
3
@ leśmian.pl
dnia 17.08.2015, 20:10 · Zgłoś
Na pewno są lepsze lokalizacje niż ta konfliktowa. Przy ul.Bieszczadzkiej, po drugiej stronie Grosaru. W dodatku Starostwo niedawno informowało o planach budowy łącznika drogowego między ul.Lwowską a obwodnicą (ul.Piłsudskiego) miedzy wałami przeciwpowodziowymi,a ul.Konopnickiej. Ktoś tu gra w [...] ?
Odpowiedz
50
@ marian
dnia 17.08.2015, 12:57 · Zgłoś
BARDZO DOBRZE NIECH BUDUJĄ NIECH WRESZCIE COŚ RUSZY W JAŚLE. Krosno ma taki obiekt Sanok ma ale oczywiście w Jaśle nie jest potrzebny bo najlepiej protestować i narzekać. Jak się okazuje niektórym na rękę było by aby Jasło [...]. Niech powstają nowe obiekty, niech się tworzą miejsca pracy. Mieszkańcy Jasła to nie tylko mieszkańcy ul. Konopnickiej i Lwowskiej. Dziwi też to, że kilka osób, które napisały list uzurpują sobie prawo do reprezentowania wszystkich mieszkańców Naszego Grodu. Ciekawa jest wypowiedź Pana Anatola... To, że ktoś jest właścicielem domu i mieszka przy ul. Konopnickiej nie daje prawa do protestowania i jak można odnieść wrażenie (może źle odczytuję) jakby ukrytego zastraszenia choćby nawet tym co napisano"...to my mieszkańcy poszczególnych dzielnic..." czy ktoś neguje ,że są dzielnice w Jaśle ale przecież to dla tych mieszkańców powstanie ale także dla przejeżdżających przez Jasło w Bieszczady i dobrze, że inni też przyczynią się do tego aby miasto miało i stanowiska pracy i pieniądze. Proponuję aby nie obrażać mieszkańców i nie wypowiadać się w ich imieniu dotyczy to również władz i radnych i jak widać popdejmują decyzje zresztą SŁUSZNE aby coś w Jaśle powstawało. Brawo Panie Burmistrzu , brawo Pani Architekt, brawo radni nie dajcie się Państwo zastraszyć. Początki są najtrudniejsze a jeśli znalazł się inwestor, który chce wyłożyć kasę to dobrze. Przypomnijmy sobie jak kiedyś protestowali niektórzy przeciwko galerii, LIDLOWI, KAUFLANDOWI itd. Powstały i dobrze. Dobrze również, że jest MPM i wiele innych placówek. Ja i moja rodzina też mieszkający w Jaśle jesteśmy za budową takiego obiektu.
Odpowiedz
-15
@ dragoness
dnia 17.08.2015, 14:24 · Zgłoś
Dodatkowo proponuje wybudować tam jeszcze wysypisko śmieci. Większej różnicy nie będzie.
Odpowiedz
17
@ zawadiaka
dnia 17.08.2015, 15:54 · Zgłoś
tak naprawde MCDonald to jedyne miejsce gdzie nie boje sie zjeść, poziomem czystości przerasta każdą inna jadłodajnie, to samo dotyczy świeżości produktów, o przyżądzeniu już nie wspomne. Czy śmieci? Może śmieci ale teraz to wszystko śmieci nie tylko Mc
Odpowiedz
-3
@ kotek
dnia 17.08.2015, 21:37 · Zgłoś
Ale znasz kogoś kto pracuje w MC bo ja znam... ale Tobie gratuluję dobrego samopoczucia ;)
Odpowiedz
-5
@ kotek
dnia 17.08.2015, 21:52 · Zgłoś
I właśnie o to chodzi że inne placówki które wspomniałeś nie generują takiego ruchu samochodowego jak MC na dodatek są mniej uciążliwe niż MC bo w okolicy MC po prostu [...]. Taką inwestycję powinno się umiejscowić na drogach wylotowych gdzie nie będzie przeszkadzać innym. Człowieku świat to jest kilka centymetrów dalej niż [...] własnego nosa. Są też inni ludzie z którymi należy się liczyć. Ty zapewne mieszkasz na wypizdówku i z daleka od planowanej lokalizacji MC więc jesteś zwyczajnym hejterem. Co do prawa do protestowania to doczytaj bo wygląda na to że powinieneś uzupełnić braki w swoich wiadomościach.
Odpowiedz
0
@ STALINKA
dnia 18.08.2015, 11:10 · Zgłoś
Jasłu nie galanterii trzeba,a stworzenia warunków bezpieczeństwa przed atakiem wód opadowych, transportu osobowego na miarę XXI wieku,a nade wszystko sięgnięcia po rezerwy tkwiące w ludziach "odrzuconych",co mając rozum nie mogą znieść widoku upadającego przez głupotę miasta!
Odpowiedz
0
@ kasia
dnia 10.06.2019, 16:26 · Zgłoś
a jak to zrobisz, bez nowych inwestycji itd, miasto musi na czymś zarabiać, jak ty chcesz to osiągnąć, czym przyciągnąć ludzi jak nie ma czym, na wszystko co proponowane i w miarę możliwości kontra, nie nie będzie bo to be, połowa ludzi nie wie o czym pisze, i słuchają właśnie takich ludzi i dalej biadolą.
Odpowiedz
13
@ Minnesota
dnia 17.08.2015, 12:55 · Zgłoś
To świeżoi upieczone magistry po studiach będą miały gdzie 1000 zł zarobić :))
Odpowiedz
20
@ groose
dnia 17.08.2015, 12:52 · Zgłoś
Budujta!!! Będzie bliżej niż do Krosna !!!
Odpowiedz
-12
@ KFC
dnia 17.08.2015, 12:50 · Zgłoś
Lepiej byście KFC wybudowali smaczniejsze jedzenie :)
Odpowiedz
-2
@ gość
dnia 17.08.2015, 15:27 · Zgłoś
Kfc pycha i nie ma w pobliżu.
Odpowiedz
4
@ ksiądz Mateusz
dnia 17.08.2015, 16:17 · Zgłoś
Taki sam plastik jak w mcdonaldzie, sztuczne jedzenie na chemicznych paszach
Odpowiedz
23
@ xbx
dnia 17.08.2015, 12:45 · Zgłoś
Wogole mnie nie dziwi protest mieszkancow. Nikt nie chce miec co weekend spedu [...] w "modyfikowanych" samochodach, popisujacych sie tym jak glosno u nich radio wawa gra. Mac Ok, ale nie pod oknem.
Odpowiedz
0
@ xbx
dnia 17.08.2015, 12:47 · Zgłoś
w ogole :P
Odpowiedz
-4
@ Fidem
dnia 17.08.2015, 12:52 · Zgłoś
Ale ludzie nie chcą emigrować i chcą kilkanaście nowych miejsc pracy. Nie myśl tylko o swoim [...] polaku [...].
Odpowiedz
18
@ xbx
dnia 17.08.2015, 13:00 · Zgłoś
Drogi Januszu, dlatego wlasnie mozna postawic mac'a np. obok BP, gdzie klientow bedzie wiecej, a dla nikogo nie bedzie to uciazliwe.
O sobie nie mysle tylko o ludziach ktorym ten mac sutecznie utrudni zycie (szczegolnie noca). A dla mnie osobiscie lepiej jak postawia na Konopnickiej bo bedzie prawie pod nosem.
Odpowiedz
17
@ MC
dnia 17.08.2015, 12:45 · Zgłoś
boja sie ze beda miec ruch kolo domu, to ja w takim razi tez zloze zazalenie ze moja ulica jest ruchliwa. dlaczego jedni maja miec lepiej innni gorzej, niech stawiaja MC Donalda :)
Odpowiedz
-2
@ zawadiaka
dnia 17.08.2015, 15:48 · Zgłoś
niech sie przeniosą na wieś jak chcą spokoju
Odpowiedz
13
@ 10
dnia 17.08.2015, 12:39 · Zgłoś
protesty po to aby Jaslo bylo dziurą ,jak tylko chca to klskac i budowac
Odpowiedz
27
@ zawadiaka
dnia 17.08.2015, 12:36 · Zgłoś
co za [...] naród!!! a później narzekać że nic nie ma w tym Jaśle ani pracy ani gdzie pójść
Odpowiedz
12
@ STALINKA
dnia 17.08.2015, 12:24 · Zgłoś
Kuriozum głupoty dające prace magistrom przy frytach i bułach z morderczym jadłem.
Odpowiedz
7
@ jasielska ateistka
dnia 17.08.2015, 13:20 · Zgłoś
też się zgadzam. dobrze gadasz
Odpowiedz
14
@ Max Szyderko
dnia 17.08.2015, 14:26 · Zgłoś
najczęstszy tekst absolwenta filologii ?
" Może frytki do tego "?
Odpowiedz
10
@ dragoness
dnia 17.08.2015, 14:40 · Zgłoś
Raczej socjologii i politologii :-D
Odpowiedz
23
@ oburzona
dnia 17.08.2015, 12:23 · Zgłoś
niby dlaczego nie chcecie bo co niech budują będą podatki dla miasta no i miejsca pracy mimo że mam już trochę lat to twierdzę że pieniaczy u nas nie brakuje.
Odpowiedz
-46
@ gosc
dnia 17.08.2015, 12:23 · Zgłoś
Doner King nam wystarczy a jak ktoś chce jechać do maka to jedzie do Krosna:D takie jest moje zdanie :)
Odpowiedz
1
@ ona
dnia 18.08.2015, 22:57 · Zgłoś
w Doner King taka sama [...] jak w McDonald. :)
Odpowiedz
3
@ Prawda
dnia 04.12.2015, 22:21 · Zgłoś
Jasło to [...] i tu MACA nie będzie. Chcąc czy nie Jaślanie jeżdżą do Krosna.
Odpowiedz
55
@ Łapki w góre
dnia 17.08.2015, 12:22 · Zgłoś
My chcemy Mc Donalda !
Odpowiedz
-12
@ Joh`n
dnia 17.08.2015, 12:54 · Zgłoś
nie musisz miec MC Smronalda zeby jesc plastikowe jedzenie.
Odpowiedz
18
@ gość
dnia 17.08.2015, 15:24 · Zgłoś
Nikt Ci nie każe jesc.
Odpowiedz
-4
@ mariusz zawisza
dnia 17.08.2015, 15:50 · Zgłoś
ty łapki w góre to otwórzcie sobie tego magdonalda w jaśle bedzie magdonald pracował na nas
Odpowiedz
41
@ nieznamsietosiewypowiem
dnia 17.08.2015, 12:19 · Zgłoś
Niezależnie od posiadania (lub nie) racji autorów pisma, sporządzone jest na poziomie podstawówki. Zasady interpunkcji zignorowane, sformułowania typu "bo" w oficjalny piśmie itp. :) wisienką na torcie jest jednak stopniowanie przymiotnika, cytuję: "... najbardziej dobrym" :p
Odpowiedz
-7
@ zak
dnia 17.08.2015, 12:19 · Zgłoś
Macie swój PiS jaślanie...
Odpowiedz
15
@ student
dnia 17.08.2015, 13:37 · Zgłoś
A co ma do tego PiS? Pierwszy projekt jak wiadomo powstał za czasów A.Czerneckiego. A tak w ogole to niech sobie budują co chcą. Może lupanar by się sprawdził w tym miejscu?
Odpowiedz
-4
@ mariusz zawisza
dnia 17.08.2015, 15:48 · Zgłoś
ty żak pis jest też i twuj pis i do ciebie też należy
Odpowiedz
67
@ Mecenas
dnia 17.08.2015, 12:17 · Zgłoś
Jakby [...] chciał wybudować kolejny kościół, to mieszkańcy by nie protestowali... A tutaj powstanie kilka/kilkanaście nowych miejsc pracy...
Odpowiedz
5
@ Max Szyderko
dnia 17.08.2015, 14:24 · Zgłoś
Szach-mat i pozamiatałeś kolego !!!
Odpowiedz
1
@ jaja
dnia 18.08.2015, 09:19 · Zgłoś
za 800 zł 18h/dziennie, dodaj
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 18.08.2015, 10:43 · Zgłoś
Chyba, panie Mecenas, słabo jesteś w temacie zorientowany. Protesty były, jak najbardziej, budowa idzie tak "szybko", że może za trzydzieści lat skończą.
Odpowiedz
119
@ Amfitryta
dnia 17.08.2015, 12:16 · Zgłoś
no ludzie... byłaby praca dla absolwentów... i nie tylko.
Odpowiedz
1
@ burzua
dnia 17.08.2015, 12:57 · Zgłoś
Mieszkańcom nie chodzi o to, że nie chcą w ogóle takiej inwestycji... w artykule jest przecież wzmianka, że nie chcą oni mcd w tamtym miejscu po prostu. Budowa zlokalizowana na obrzeżach też stworzyłaby miejsca pracy...
Swoją drogą gdyby postawić się na ich miejscu...pewno też byśmy woleli spokój na takim poziomie jaki mamy, niż kolejny obiekt, który sprowadzi im tysiące samochodów, masę hałasu i specyficznego zapachu... :]
Odpowiedz
-53
@ O-O
dnia 17.08.2015, 13:12 · Zgłoś
A kto tam bedzie chodził ? Szybciej to padnie niz kazda jedna podobna gastronomiczna masówka . Ktoś ma kase i chce zainwestowac w nieruchomość , pewno co kilka miesiecy bedzie inna działalność
Odpowiedz
39
@ Bronco Bill
dnia 17.08.2015, 13:12 · Zgłoś
I w Jaśle pojawia się kolejny ważny filar bezideowego, konsumpcyjnego społeczeństwa hodowanego jak w boilerach na maszyny do kupowania, który filozofie swojego twania zbudował na nieistniejących wartościach, gdzie wartość życia określa się w wyścigach przy zakupie luksusów z tektury i dykty.
Tu mamy kolejny rarytasik gdzie w 8 tysięcznym mieście ludziom za płotem, między kurnikiem a garażem funduje się fabrykę do produkcji [...]-cukrzyków, fabrykę sprzedającą śmierć.
Tak samo było jak Rydarowiczowi zmieniano plan zabudowy miasta i tuszowano wszystkie wałki przy budowie Galerii Jasło bo miała być praca...
Dziś pytam ile osób zatrudnia Galeria Jasło?
Odpowiedz
3
@ jasielska ateistka
dnia 17.08.2015, 13:17 · Zgłoś
jedni by zyskali pracę a inni mogliby ją stracić, gdyby MCD zabrał klientów. Poza tym MCD serwuje bardzo niezdrowe jedzenie, po co się tym truć?
Odpowiedz
14
@ Głodny nie jestem
dnia 17.08.2015, 13:18 · Zgłoś
Poczytajcie jakie są zarobki w M a potem się wypowiadajcie zewarto tam pracować?1680 Brutto!!! co za szczyt marzeń.
Mało macie w Jaśle restauracji gdzie można cos zjeść?
A ci co lubią tłuste żarcie,cóż?
Jestem przeciw takim inwestycją może cos zaczniemy produkować i zarabiać a nie wydawać???.
Zakład godny i uczciwy gdzie będą ludzie o nim mówić z szacunkiem a nie jak teraz wszędzie prywata i wyzysk.
To co uczyniłeś najmniejszemu z moich Braci, mi to uczyniłeś.
Odpowiedz
-13
@ jasielska ateistka
dnia 17.08.2015, 13:19 · Zgłoś
zgadzam się.
Odpowiedz
35
@ Amfitryta
dnia 17.08.2015, 13:20 · Zgłoś
przecież podobno jeździmy do Krosna i tam się trujemy?
Odpowiedz
20
@ Amfitryta
dnia 17.08.2015, 13:24 · Zgłoś
jak widzę te tabuny stojące przed UP codziennie rano, to jest mi wszystko jedno, czy będziemy mieć Mc czy też "zakład godny i uczciwy".
Odpowiedz
5
@ hal
dnia 17.08.2015, 13:27 · Zgłoś
W całym świecie a zwłaszcza w Niemczech zamyka się Makdonaldy - śmieciowe jedzenie a u nas się otwiera aby truć dzieci. Szok!
Odpowiedz
12
@ No [...] no hope
dnia 17.08.2015, 13:40 · Zgłoś
Widzę, że w Jaśle powstaje kolejna po Keksie, Jasielu, Manufakturze, Stołówce u Gruchy czy Schabińskich pararestauracja, gdzie ludziom serwuje się śmierć w jedzeniu.
Ludzie są już tak [...], pozbawieni smaku i bezgustni, że fundują sobie to jeszcze za własne pieniądze.
Odpowiedz
-6
@ Nie mój
dnia 17.08.2015, 13:49 · Zgłoś
wiekszosc polakow poprostu akceptuje [...] do jedzenia a tylko na forach sie madrza a w zyciu zra [...] z maca czy kfkija .!!!,,,polak to wsioch totalny ktory nie zna jakosci i zyje bezmyslnie wiecznie jeczac !!!,,,w niemczech jest wiele produktow '' made in germany '' od odziezy wysokiej jakosci po zywnosc wysokiej jakosci i wcale nie jest to drogie lecz jakosc przewyzsza parokrotnie tandete z chin bo niemcy juz nie akceptuja [...] w sklepach !!!,,,przeciez polak [...] sam idzie zrec [...] i hamburgery syfiaste z biedry lub maca bo jest [...] i leniwy i zamiast sobie w domu zrobic kotlet mielony z warzywami w bulce to [...] blokowy robol lezie do maca gdzie czekaja na [...] ktory za bulke z kotletem mielonym zaplaci z cola 20 zlotych zamiast 2 zlotych i tyle!!!,,,przeciez mlodziez to dzis [...] robolskie wyplutki ktore nic nie wiedza o zyciu czyli masa ciemniakow do sterowania przez koncerny , ich rodzice to tez przypaly przewaznie ciemniackie z prl ,miastami tez dzis rzadza [...] otyte jak [...] przezarte korupcja z kolesiami zlodziejami czyli masa ciemniakow [...] umyslowych i to samo na wsiach gdzie urzednicy to zbieranina [...] z wojtami z czerwonym [...] ryjkiem na czele !!!,,,wiec do kogo ciemna maso ludowa buraczano kartoflana masz pretensje ???,,,polska to buraki i zlodzieje oraz przypaly i korupcja od gory do samego dolu !!!,,,polska to dzis rynek zbytu dla smieci !!!,,,polska to dzis masa [...] narodowej stworzona zeby wami sterowac bo uwierzycie we wszystko i zezrecie kazdy [...] z reklamy !!!,,,co dzien wierzycie w internet i to widac na forach jak jestescie ciemnym narodem !!!,,,gadacie o zdrowiu tylko na forach a wasze [...] zra dzien w dzien [...] w macu bo macie byc swiniami co zra pasze bo szmal jest koncernom potrzebny i wy stado baranow sami napedzacie ten biznes smieciowy !!!,,,tylko nie bredzcie zaraz ze nie macie wyjscia i [...] i ze jestecie biedni bo to [...]e w [...] !!!,,,biedni nie zra w macu zostawiajac rocznie srednio po 6000 do 8000 zlotych bo tyle rocznie tam przezeracie czyli jestescie cymbalami do kwadratu !,,, rozleniwiony narod [...] ktory sam sie zniewolil i sami sie zgadzacie robic jak [...] za 1500 i zrec jak [...] byle co !!!,,,chcieliscie wsiory tego to macie i jutro znow wasze [...] beda zrec paczki z marketu i kielbase z chemi za 10 zeta oraz bedziecie dalej tyc i zrec w macu bo zamiast mozgu macie juz gow,,,o i oto koncernom chodzilo !!!,,,bay
Odpowiedz
12
@ gosc
dnia 17.08.2015, 13:54 · Zgłoś
akurat do maca chodzi dużo osób !
Odpowiedz
9
@ gmo
dnia 17.08.2015, 13:58 · Zgłoś
[...] z dodatkiem GMO i [...],szczury
Odpowiedz
14
@ lolololo
dnia 17.08.2015, 14:08 · Zgłoś
No jakos nie widze zeby w niemczech zamykali , jak.byly tak sa i koleki w niedziele po mcflurry ze hoho
Odpowiedz
-5
@ mmj
dnia 17.08.2015, 14:16 · Zgłoś
Dokładnie. Nie dziwię się mieszkańcom, że nie chcę McD, skoro wystarczy przejechać obok by sztachnąć się tym smrodliwym [...] a co dopiero mieszkać obok McD. Masakra...
Odpowiedz
12
@ dobre pytanie
dnia 17.08.2015, 14:17 · Zgłoś
a zapytaj jeszcze na jakie umowy pracują :) (pełny etat to rarytas) :)
Odpowiedz
3
@ Nie mój
dnia 17.08.2015, 14:56 · Zgłoś
Niech powstanie,PIS go w przyszłosci opodatkuje tak jak i wszelakie Biedronki.
Odpowiedz
14
@ ja
dnia 17.08.2015, 15:10 · Zgłoś
jak już misiu to 1750 brutto.
A weź otwórz swoją firmę i zatrudnij ludzi płacąc im po 3 tys. - dlaczego liczysz że ktoś Cię ma zatrudniać za wyższe pieniądze? Zatrudnij Ty skoro taki mądry jestes i nie będziesz wyzyskiwał nikogo.
A co do MCD To jak ktoś chce niech sobie otwiera. A czy się utrzyma na rynku to już inna sprawa.
Odpowiedz
19
@ gość
dnia 17.08.2015, 15:19 · Zgłoś
Mnie to nie przeszkadza moga wybudowac kolo mnie. I tak mieszkam przy ruchliwej drodze gdzie jedzie auto za autem.
Odpowiedz
-1
@ mariusz zawisza
dnia 17.08.2015, 15:47 · Zgłoś
już dawno powinien być magdonald czemu go jeszcze nie ma w jaśle musze jeżdzić do rzeszowa aby iść do magdonalda
Odpowiedz
9
@ pseudonim
dnia 17.08.2015, 18:29 · Zgłoś
Ja jestem przeciwny pisaniu inwestycjom przez ą
Odpowiedz
0
@ stary
dnia 17.08.2015, 18:49 · Zgłoś
no to emeryci będą w donaldzie kasę puszczac zamiast na tacę zanieść,młodzi bezrobotni będa im zazdrościć.
Odpowiedz
-4
@ redOctober
dnia 17.08.2015, 20:56 · Zgłoś
poczekaj do końca października a już od listopada zobaczysz ile dostaniesz jaki jarek będzie chowany.
Odpowiedz
-6
@ redOctober
dnia 17.08.2015, 20:58 · Zgłoś
jaki choojny będzie jarek dla plebsu
Odpowiedz
3
@ gienek moczymorda
dnia 17.08.2015, 21:04 · Zgłoś
a ja jestem przeciw twojej ortografii
Odpowiedz
-2
@ rabot
dnia 17.08.2015, 21:57 · Zgłoś
Na umowę zlecenie za 200 h jakieś 800 zeta
Odpowiedz
0
@ dudolenie
dnia 18.08.2015, 11:06 · Zgłoś
Co tam makdonald.
Rodzice wszystkich dzieci dostaną 500 złotych od Du.y!
Koniec z głodem wśród dzieci i Polską w ruinie. Zwłaszcza tu na Podkarpaciu gdzie od lat rządził ZCHN, Solidarność, PC, AWS, PiS z przerwą na dwa lata.
Dzięki nim nasz region tak się rozwija i za to masowo głosujemy na nich pod bacznym okiem kościoła biskupowego z obcego Państwa.
Odpowiedz
3
@ KROŚNIANKA
dnia 18.08.2015, 11:06 · Zgłoś
tak powinien funkcjonowac ten świat ,że powinno sie tworzyć wszystko z głową a w naszym kraju wszystko postawione jest na głowie. nie zwarza się na racje ludzi którzy nie mają w takich inwestycjach zadnego interesu a tylko problemy .jest sprawą oczywistą ,że u naszym kraju nic nie znaczy podrzędny obywatel w zderzeniu z machiną pieniądza .znam tą uliczkę i naprawdę trzeba na głowe upasć , żeby w takim okrojonym miejscu robić takie inwestcje..całodobowy biznes to nie mały sklepik z warzywami, więc protestujcie ludzie ,,,!!! bo jak już zabetonują ten teren to sami bedziecie musieli opuscić z desperacji wasze domostwa >>> a może o to komuś cwanemu chodzi???
Odpowiedz
0
@ Marcel
dnia 18.08.2015, 11:23 · Zgłoś
Do kwoty 1750 dolicz jeszcze koszt ZUS po stronie pracodawcy, przy najniższym wynagrodzeniu pracownik kosztuje pracodawcę ponad 2100zł.
Odpowiedz
6
@ Krzysztof Nowosielski
dnia 18.08.2015, 11:54 · Zgłoś
Moim zdaniem lepszym miejscem byłaby okolica skrzyżowania w Brzyszczkach z obwodnicą na Krosno. Domy daleko. Kto chce jeść paszę z MC Donalda niech je.
Odpowiedz
4
@ ANETA
dnia 20.08.2015, 18:56 · Zgłoś
ludzie bedo mieli robote, jedzenie, szpital pod nosem...bajka...chcieli zachod to macie...

pyszne kanapeczki

ruch bedzie duzy no coz...

ludzi bedzie masa , robilismy badania-sondaze...ponad polowa jest na

tak...

niedenerwowac sie budowa pojdzie szybko...

dozobaczenia w mc donalds...smacznego
Odpowiedz
0
@ poty
dnia 25.08.2015, 20:01 · Zgłoś
Przeciesz nikt cie tam nie zaprasza
Odpowiedz
0
@ Jaś
dnia 04.12.2015, 22:19 · Zgłoś
Jak w Jaśle w ogóle nie ma pracy i za chlebem trzeba jechać do Krosna... To taki MC w Jaśle zawsze to coś dla bezrobotnego Jaślaka.
Odpowiedz
1
@ anonim
dnia 09.05.2018, 17:13 · Zgłoś
popieram ten komentarz
Odpowiedz
0
@ id
dnia 09.06.2019, 19:00 · Zgłoś
to powinni wycofać z obiegu chipsy i wody słodzone, bo tez sprzyjają otyłości, XD, rozumiem ze jak by nic nie było i mieli byście święty spokój a co z miejscami pracy w takim razie.
Odpowiedz
0
@ gośka
dnia 09.06.2019, 19:03 · Zgłoś
a wiesz co znaczy GMO, bo wnioskuje ze nie, doczytaj i dopiero wtedy sie wypowiadaj, bo nie masz pojęcia co to.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.