Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Rodzina z Niegłowic straciła dom w pożarze – pomóżmy im zacząć od nowa

103

26 lipca 2025 roku w miejscowości Niegłowice doszło do dramatycznego pożaru budynku mieszkalnego. Ogień pojawił się nad ranem, około godziny 3.00, a jego skutki okazały się tragiczne dla jednej z rodzin, która w jednej chwili straciła dach nad głową i dorobek całego życia.

Czytaj więcej >>> Pożar budynku mieszkalnego w Niegłowicach – strażacy walczyli z ogniem przez kilka godzin

__________ Fot. OSP KSRG Dębowiec 

Akcja gaśnicza

Na miejsce zdarzenia natychmiast zadysponowano jednostki straży pożarnej – pięć zastępów z Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP Jasło, jednostki OSP KSRG Osobnica, OSP Niegłowice, OSP KSRG Dębowiec oraz dwa zastępy OSP KSRG Trzcinica. Działania prowadzone były w trudnych warunkach. Płonął taras przylegający do budynku, a ogień błyskawicznie przedostał się na konstrukcję dachu, uszkadzając stolarkę okienną i część pomieszczeń wewnątrz domu.

__________ Fot. OSP KSRG Osobnica

Strażacy pracowali w aparatach ochrony dróg oddechowych, prowadząc równolegle gaszenie pożaru oraz przeszukiwanie pomieszczeń. Po opanowaniu ognia konieczne było długotrwałe dogaszanie pogorzeliska i zabezpieczenie miejsca zdarzenia. Na szczęście nikt nie odniósł obrażeń. Przyczyny zdarzenia będą ustalane przez odpowiednie służby.

Apel o wsparcie

Rodzina poszkodowana w pożarze potrzebuje natychmiastowej pomocy, aby odbudować dom i swoje życie. W mediach społecznościowych oraz lokalnych serwisach ruszyła zbiórka środków finansowych.

- Kochani, zwracamy się do Was z ogromną prośbą o pomoc w tym trudnym momencie. Nasz dom spłonął, a my zostaliśmy bez najpotrzebniejszych rzeczy. Każda wpłata, choćby najmniejsza, będzie nieocenionym wsparciem w tym ciężkim dla nas czasie. Z całego serca dziękujemy za każdą okazaną pomoc – dobro zawsze wraca – apeluje rodzina.

Jak pomóc?


Zbiórka środków trwa online, a także organizowane są lokalne akcje wsparcia, w tym zbiórki darów rzeczowych. Każdy, kto chce pomóc, może przekazać darowiznę, udostępnić informacje o zbiórce lub zaoferować pomoc materialną.

Razem możemy pomóc im odbudować nie tylko dom, ale i poczucie bezpieczeństwa oraz nadzieję na przyszłość.

Red.

Reklama

Komentarze: 103

Dodaj komentarz Widok:
-6
@ Job
dnia 28.07.2025, 10:01 · Zgłoś
Czytam te komentarze i rozumiem sytuacje w naszym kraju wszyscy mają prawa wyborcze ale czy wszyscy powinni je mieć... Post o zbiórce pożarze, a ludzie leją jadem, zapewne mają kompleksy i to jedyne miejsce gdzie mogą wylać swoją frustrację.
Odpowiedz
13
@ To może
dnia 28.07.2025, 10:09 · Zgłoś
przeczytaj opis zbiórki ze zrozuminiem ? Pożar wiadomo wielkie nieszczęście w sumie nic o przyczynach nie podano czy były przykładowo nawet czujki za parę złotych które może by zmniejszyły skalę zniszczeń. Dalej zero informacji o ubezpieczniu tego domu który nie wygląda raczej na biedny, brak informacji czy ci ludzie nadal nie mają jeszcze w innych aktywach sporo więcej niż niejeden który wpłaca może jest wręcz odwrotnie może rzeczywiscie warto byłoby pomóc ale jak ktoś nie raczy rzetelnie poinformować.
Odpowiedz
15
@ Boj
dnia 28.07.2025, 12:04 · Zgłoś
Może po prostu nie potrafisz czytać ze zrozumieniem?
Skoro właściciele mają biznes, którego nazwę już wpletli w te wszystkie zbiórki to można się domyślać czy mają inne aktywa ale dziś tylko naiwniak rusza w takiej sytuacji swoje i wchodzi z komfortu życia…
Kolejna sprawa to jak najbardziej dobrze, że ludzie „[...] jadem” i zadają pytania w czasach gdy plaga jest żerowanie na naiwności i źle pojętej dobroczynności.
Odpowiedz
6
@ Aneta
dnia 28.07.2025, 12:35 · Zgłoś
Jesteśmy po pożarze domu już 3 lata i nadal nie otrzymaliśmy ani złotówki z ubezpieczenia, sprawa ciągnie się w sądzie, a firma doczepiła się do tego że co 5 lat trzeba robić przegląd instalacji elektrycznej, którego nie mieliśmy :( więc można mieć ubezpieczenie ale firmy wymyślają coraz lepsze zasady żeby ich nie wypłacić, tylko dzięki ludziom dobrej woli jakoś podnieśliśmy się z tego pożaru :(
Odpowiedz
5
@ Pizetju
dnia 28.07.2025, 16:44 · Zgłoś
Niestety dom nie był ubezpieczony.
Potwierdzają znajomi ,rodzina
Temat ubezpieczenia zamknięty
Odpowiedz
11
@ Jak to
dnia 29.07.2025, 08:27 · Zgłoś
prawda to nikt nie powinien wpłacać pieniędzy dom na tani nie wygląda wychodzi na to że ktoś mega chytry bo mu szkoda było na ubezpieczenie a teraz płacz. Dom stoi na jakiejś działce która jest na pewno coś warta można sprzedać i kupić mieszkanie przykładowo.
Odpowiedz
-3
@ ..
dnia 28.07.2025, 09:38 · Zgłoś
Kilka koszulek więcej sprzedadzą i będzie na odbudowe..
Odpowiedz
10
@ Anonim81582
dnia 28.07.2025, 12:05 · Zgłoś
Kto dziś przeznacza swoje pieniądze na odbudowę w takich sytuacjach gdy można odbudować za cudze?
Odpowiedz
-4
@ NEWS
dnia 28.07.2025, 09:25 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
6
@ XD
dnia 28.07.2025, 09:34 · Zgłoś
Tak, na pewno ruska agentura wybrała sobie dom rodziny w Niegłowicach aby wzbudzić popłoch w polskim społeczeństwie. Owszem, jest wiele podejrzanych przypadków, ale dotyczą one przedsiębiorstw, państwowych budynków i inwestycji a nie rodziny spod Jasła.
Odpowiedz
-5
@ NEWS
dnia 28.07.2025, 09:40 · Zgłoś
Taras przy domu w Niegłowicach zapalił się między 3 a 4 nad ranem ?
Człowieku zacznij myśleć !

Ja nie napisałem że dom w Niegłowicach podpalili Rosjanie.
Napisałem tylko że nie wierzę w to że ten pożar wybuchł sam od siebie.
Uważam że to było podpalenie.
Uważam że lawina pożarów w Polsce w ostatnich miesiącach to są podpalenia.

Ja w bajki nie wierzę.
I to jest właśnie największy problem że ludzie nie chcą zrozumieć że Polsce ktoś celowo podpala kolejne miejsca.
Ludzie nie chcą i nie mogą tego pojąć.
Odpowiedz
3
@ pseudonim
dnia 28.07.2025, 12:39 · Zgłoś
Wejdź na stronę Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej, która udostępniła dane że ilość pożarów się zmniejsza. Może pożary obiektów typu hale to podpalenia ale nie takie domki jednorodzinne.
Odpowiedz
15
@ jula
dnia 28.07.2025, 08:48 · Zgłoś
do firmy ubezpieczeniowej a nie na żebry
Odpowiedz
-1
@ agent 0,07
dnia 28.07.2025, 09:38 · Zgłoś
A Pani ma ubezpieczenie... bo albo nie ma albo nie czyta Pani umowy przecież ubezpiecza się dom na 100 000, jak ubezpieczy się dom na 1 500 000 to składka roczna wyniesie z 6 000 zł. Więc ubezpieczyciel nie wypłaci takiej kwoty jaka byłaby potrzebna na odbudowę domu od zera w zasadzie od stanu surowego, wszystko jest spalone albo zalane do tego dochodzą koszty rozbiórki ścian które pod wpływem ognia tracą swoje wartości konstrukcyjne i po odbudowie mogą nie wytrzymać ciężaru i się zawalić.
Odpowiedz
4
@ na szczęscie
dnia 28.07.2025, 09:56 · Zgłoś
mamy wolność jeszcze pod tym względem nie wiem ile ten dom kosztował ale jakby tak jak tutaj napisane 1,5 mln a ktoś ubezpieczył na 100 tys tylko cóż jego wybór. Przykładowo można wybudować za 500 tys a nie za 1.5 mln jak ktoś sugeruje wtedy ubezpiecznie tańsze i zostają jeszcze pieniądze na przykładowo takie sytuacje a nie wszystko w jednym miejscu. Nie znam kosztów itd ale zbiórka przy braku informacji o ubezpieczniu czy przyczynach wygląda co najmniej słabo.
Odpowiedz
2
@ x
dnia 29.07.2025, 13:46 · Zgłoś
dlaczego dom wart 1 500 000 ubezpiecza się tylko na 100 000? to po co w ogóle płacić ubezpieczenie ? choćby składka roczna wyniosła 6 tysięcy to można ją rozbić na raty, dla chcącego nic trudnego.
Odpowiedz
0
@ MAGIK
dnia 28.07.2025, 08:46 · Zgłoś
tak sie kończy lekkomyślność i frywolna zabawa !
Odpowiedz
-19
@ Yeti
dnia 27.07.2025, 14:31 · Zgłoś
300 tys to za mało ludzie . Za taką kwotę to se można wiatę na grilla postawić a nie odbudować dom po pożarze. Kwota powinna być co najmniej podwojona. Optymalnie okolo 1 mln PLN . Te cyferki na ekranach z logiem "Bank" z dnia na dzień tracą na wartości. Nie bądźmy sknerami !
Odpowiedz
-18
@ Hannka78
dnia 27.07.2025, 15:21 · Zgłoś
300 tys to powinno być od samych Nieglowic, bo tam pewnie około 300 domów jest. To zaledwie po 99.99 PLN od domu. Czy my nie robimy tą śmieszną kwotą pośmiewiska ze siebie ?
Odpowiedz
4
@ Wiadomo stało się nieszczęscie
dnia 27.07.2025, 15:46 · Zgłoś
Tylko że pożar chyba miał jakąś przyczynę może jakś instalcja sprzęt może nawet podpalnie może stamtąd należy uzyskać pieniądze. Dodatkow też kwote ubezpiecznia należy wziąć. Pisanie że zbiórka na 300 tys to mało że powinno być milion to raczej od jakiegoś prowokatora albo kogoś kto nie lubi tej rodziny.
Za 300 tys można już można kupić normlne mieszkanie w Jaśle co ma do rzeczy że dom mógł być warty nawet milion i więcej ?
Odpowiedz
1
@ XD
dnia 28.07.2025, 09:35 · Zgłoś
Tabliczka mnożenia się kłania.
Odpowiedz
-8
@ Stara Odmalowana Rura(SOR)
dnia 28.07.2025, 13:04 · Zgłoś
My tutaj mówimy o ludziach przez duże "L" a nie o obywatelach 3-ciej kategorii, co mieszkają w betonowych klatkach zwanych dla zmylenia przeciwnika mieszkaniem. Nie porównuj piętrowych czworaków do prawdziwej chałupy z duża działka. Ja wiem ze tutaj pokutuje myślenie marginesu z wielkich blokowisk. Dla nich 300k to rzeczywiście może być kosmos i lot ufo - nierealne jak misja na Marsa. Ich perspektywy to co najwyżej łapanie promocji fermowego kuraka w portugalskiej korporacji - Stonka. Tak! uważam te 300k na odbudowę domu po pożarze za zbyt małą kwotę.
Odpowiedz
5
@ Luka
dnia 28.07.2025, 21:17 · Zgłoś
To czy ktoś mieszka w bloku czy mieszkaniu to jego wybór ,nie koniecznie chodzi o koszty ale o wygodę ,dostęp do szkoły ,sklepu ,urzędów ośrodka zdrowia,apteki...żeby mieć wszystko pod ręką.Siedzisz na kredycie a strugasz biznesmena jedząc berlinki w promocji
Odpowiedz
1
@ Kiki
dnia 29.07.2025, 11:38 · Zgłoś
Mieszkam w klatce w bloku z wygody żeby mieć łatwiejszy dostęp do urzędu i sklepów… w Jaśle, a ludzie, którzy się pobudowali, to biedaki na kredycie…
Nie słyszałem chyba jeszcze nigdy nic [...] XD
Myślenie biedaka i mentalna Kambodża.
Odpowiedz
2
@ Lukk
dnia 27.07.2025, 13:20 · Zgłoś
Coś wpłacę bo niezależnie czy to byl bogaty czy biedny dom to spotkała ich tragedia tylko zastanawiające jest w jaki sposób doszło do tego pożaru?
Odpowiedz
3
@ A ja nie wpłacę
dnia 27.07.2025, 16:52 · Zgłoś
bo nie znam tych ludzi na pewno spotkało ich nieszczęscie. Mam nadzieję że to nieuwaga a nie zła wola że opis tej zbiórki jest taki ogólny. Brak informacji czy i na jaką kwota dom był ubezpieczony czy to większość tego co mieli czy tylko jakaś pewna część. Jak wpłacam to chcę jednak wiedzieć czy dana osoba może tu akurat tak jest naprawdę w potrzebie niestety wszystkim nie pomożemy. Jakiś czas temu jeden taki byznesmen który podobno gastronomią się głownie zajmuje robił zbiórki bo "nie ma z czego żyć" ciekawe jak tam u niego teraz.
Odpowiedz
1
@ Xxxc
dnia 29.07.2025, 19:34 · Zgłoś
Świeczki...
Odpowiedz
-5
@ Brak słów na ten [...] !!!
dnia 27.07.2025, 11:31 · Zgłoś
Ludzkie nieszczęście a tu brak dobrego słowa wsparcia otuchy to typowa mentalność - nie chcesz nie pomagaj nikt nikogo nie zmusza ! Leżą krzyżem w kościołach biedaki bo nigdy do niczego nie doszli w swoim życiu ! Tylko patrzą żeby im Państwo dało za darmo ! Do roboty [...] !
Odpowiedz
9
@ Anonim61186
dnia 27.07.2025, 15:27 · Zgłoś
sam/a się weź do roboty i nie oczerniaj ludzi którzy chodzą do kościoła, bo może te złośliwe komentarze piszą ateiśc i tacy jak ty
Odpowiedz
6
@ Negatywne
dnia 27.07.2025, 16:05 · Zgłoś
komentarze w tym momencie są złe wiadomo stało się komuś nieszczęscie. Ale obiektywne to już trochę coś innego jednak. Z tą zbiórką albo ktoś nie przemyślał jednak albo celowo nie podał pewnych istotnych informacji typu czy i na ile był ubezpieczony ten dom, jaka były przyczyna pożaru może stamtąd warto odzyskać pieniądze, jak ten dom wybudowano czy przykładowo ciężką pracą dwóch osób za wszystko co mieli . I tak w sumie ponad 40 tysięcy więc może głownie ludzie którzy znają mieszkańców tego domu. Ja nie znam tych ludzi więc nie wiem może dom dobrze ubezpieczony a łatwo przyszło z biznesu a może wręcz odwrotnie i wtedy bym wpłacił robiąc zbiórkę na taką kwotę może warto się wysilić pisząc opis sytuacji.
Odpowiedz
-8
@ Ryszard
dnia 27.07.2025, 11:14 · Zgłoś
Nie dość, że dostaną kasę że zbiórki 300tys bo polaczki wpłacąbo sa naiwni .to jeszcze maja ubezpieczenie w pzu i dostaną z 250 tys za odszkodowanie, a za 300 kupią jakieś mieszkanie ,żeby sąsiedzi nie wiedzieli
Odpowiedz
2
@ Anonim92912
dnia 27.07.2025, 19:53 · Zgłoś
Ubezpieczyciel powinien sobie pomniejszyć wypłacę o 300 000, chyba nie chodzi o to aby dzięki zbiórkom jeszcze wyszli na plus.
Odpowiedz
-5
@ Anonim89618
dnia 27.07.2025, 21:01 · Zgłoś
Jak nie znasz sytuacji to się nie kompromituj!!!
Odpowiedz
-2
@ spal sobie dom !
dnia 28.07.2025, 10:00 · Zgłoś
Spal sobie dom i zrób na tym biznes !!!
Odpowiedz
3
@ Nie w sumie
dnia 28.07.2025, 10:03 · Zgłoś
sytuacji ani tych ludzi ale może wypadałoby opisać coś więcej jak się robi zbiórkę na duże pieniądze. Brak informacji o ubezpieczniu sugeruje jakby było dobre albo bardzo słabe albo nawet jakieś zaniedbanie doprowadziło do pożaru które wyklucza wypłatę. Nie wpłącę bo wiem tyle że został zniszczony dom o dużej wartosci ale nie wiem czy była to większość dorobku tych ludzi czy tylko jakś część może mają sporo więcej i tak niż ja może jest wręcz odwrotnie i warto byłoby im pomóc. I tak już ponad 50 tys ze zbiórki ciekawe czy od ludzi co znają mieszkańców tego domu czy wpłacających "bo trzeba pomóc".
Odpowiedz
5
@ Anonim33152
dnia 27.07.2025, 11:07 · Zgłoś
To była willa a nie dom. Czyli nikt biedny tam nie meszkał.
Odpowiedz
8
@ Obserwator
dnia 27.07.2025, 10:29 · Zgłoś
Należy pomagać .A jaka była przyczyna tego nieszczęścia .To może być lekcja dla wszystkich.
Odpowiedz
7
@ Obiłankenobi
dnia 27.07.2025, 10:15 · Zgłoś
Dom się ubezpiecza a nie potem [...] pieniądze... Za głupotę się płaci.
Odpowiedz
-2
@ Anonim96793
dnia 27.07.2025, 21:02 · Zgłoś
Ty płacisz ?
Odpowiedz
-2
@ Anonim52516
dnia 27.07.2025, 21:03 · Zgłoś
Ty płacisz ???
Odpowiedz
32
@ Asmr
dnia 27.07.2025, 09:44 · Zgłoś
Stracić dach nad głową to ogromne nieszczęście. Z tym nikt nie dyskutuje. Emocje wywołuje fakt zbiórki na odbudowę domu. Nie dziwi to bo zdjęcia mimo, że pokazują ogrom zniszczeń pokazują też status materialny poszkodowanych. Taki dom warty jest kilkaset tysięcy złotych. Oczywiście każdy ma prawo zbierać pieniążki na co chce. Wpłacają ci, którzy mają ochotę a ci, którzy nie chcą to nie wpłacają. Każdy musi w sercu rozważyć co słuszne. Wg mnie taki dom musiał być ubezpieczony i z tytułu pożaru należy się odszkodowanie, które pozwoli go odbudować. Jeśli nie był, no to cóż. Nic nie usprawiedliwia głupoty właścicieli. Wg mnie należy tej rodzinie pomóc. W tym domu nie da się mieszkać. Potrzebne są środki na wynajęcia innego lokalu do czasu odbudowy. Tylko pytanie czy na to potrzebne jest aż 300 tysięcy??? Mieszkanie w Jaśle można wynająć za 2 000 zł miesięcznie i to całkiem spore. To 24 tysiące na rok. Myślę że poszkodowani pracują I na życie im wystarcza bo inaczej nie zdołaliby utrzymać takiego domu. Racjonalna byłaby więc zbiórka na biezace potrzeby tj np 30 000 złotych ale nie 300 000. Nie dziwię się że to budzi skrajne emocje
Odpowiedz
-3
@ Anonim61719
dnia 27.07.2025, 21:06 · Zgłoś
Brak słów na wasze komentarze ??? totalna beznadzieja
Odpowiedz
-4
@ Leszek
dnia 27.07.2025, 08:02 · Zgłoś
Wincyj fotowoltaiki na dachu
Odpowiedz
4
@ olo
dnia 27.07.2025, 11:04 · Zgłoś
A gdzie tam widzisz panele fotowoltaiki??
Odpowiedz
-3
@ Anonim53475
dnia 27.07.2025, 21:03 · Zgłoś
Lepiej się nie udzielaj jak nie znasz sytuacji
Odpowiedz
10
@ Ja
dnia 26.07.2025, 23:47 · Zgłoś
No już akcja! zbiórki jak zwykle! Co to ma znaczyć jakie zbiórki? Od tego jest ubezpieczenie, no ale kto by wydawał kase jak się coś stanie to przecież mopsy gopsy i ludzie dadzą a kase na ubezpieczenie mozna gdzieś przepuścić! Kochani zbiórka to nie ubezpieczenie!
Odpowiedz
-2
@ Anonim77860
dnia 27.07.2025, 21:08 · Zgłoś
Jak masz pisać bzdury to nie pisz !!!
Odpowiedz
-17
@ Antysystem
dnia 26.07.2025, 23:21 · Zgłoś
Pomóżmy?? Rządy PiS i PO dają na Ukraińców miliardy, hodują i utrzymują islamskie byki w hotelach!

To państwo, z naszych podatków już powinno budować dom tym ludziom, a nie żeby teraz błagał o pomoc!!

Macie to teraz jak na dłoni, aparat państwa was nienawidzi i jest waszym najgorszym wrogiem! Kiedy wreszcie to do was dotrze! Oni Polaków, nas, nienawidzą i niszczą ile się da!
Odpowiedz
-11
@ Dokładnie
dnia 26.07.2025, 23:25 · Zgłoś
Mają jeszcze swoich fanatyków [...] komando w postaci dragoness i QQrQ
Odpowiedz
13
@ do Antysystem
dnia 27.07.2025, 01:12 · Zgłoś
Podziękuj Ukraińcom że jeszcze bronią twojej chałupy przed ruskimi, bo ja im dziękuje, a co będzie za kilka lat to nie wiadomo.
Odpowiedz
-1
@ Ulan
dnia 27.07.2025, 07:07 · Zgłoś
Wyjedź na wschód,bronić ojczyzny.
Odpowiedz
-15
@ Do wyżej
dnia 27.07.2025, 07:07 · Zgłoś
Bezmyślnie powtarzanie propagandy i nieznajomość geopolityka to norma wśród [...].

Nas bronią przed czym? Rosja z którą ograniczymy i ich wasalem Białorusią, z którą też jesteśmy sąsiadami!? Jedziesz mi tu z powodami dla których Rosja miałaby nas atakować! I z cytatami ich polityków którzy też nas chcą najechać. Takich sytuacji nie ma. I męczy mnie już tłumaczenie sytuacja głąbom takim jak ty. [...] na Ukrainę.
Odpowiedz
16
@ I cyk...
dnia 27.07.2025, 09:16 · Zgłoś
Parę rubli wpłynęło na konto.
Odpowiedz
-5
@ anty coś tam
dnia 27.07.2025, 10:45 · Zgłoś
Ukraińcy bronią samych siebie i chcą w to bagno wciągnąć inne narody. Co drugi Ukrainiec to ruski szpieg na Ukrainie i ...w Polsce. To jest rusko-ruska wojna. Nikt nas nie musi bronić, bo nie ma takiej potrzeby. Nie wypisuj bzdur.
Odpowiedz
12
@ dragoness
dnia 27.07.2025, 12:18 · Zgłoś
Antysystemowo odjechał peron. W którym hotelu mieszka ten islam? Dlaczego państwo ma obowiązek odbudować komuś dom?
Odpowiedz
-7
@ Anonim4341
dnia 27.07.2025, 13:33 · Zgłoś
Wystarczy wyciągnąć [...] z D Helmuta, to zobaczysz Hanka. Wystarczy wyłączyć tvn i przestać ochłonąć propagandę z oko press.
Odpowiedz
-10
@ Ą Ę
dnia 27.07.2025, 13:35 · Zgłoś
Zauważcie, że kijakowskaja pominęła miliardy dla ukrainy co je wysyła POPiS. To już do ciemniary dotarło. Progressssss
Odpowiedz
-2
@ Do I cyk
dnia 27.07.2025, 15:31 · Zgłoś
Chwalisz się że ci w rybach płacą?
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 27.07.2025, 19:47 · Zgłoś
Nie będę dyskutować z homo erectus, którzy w zrozumieniu prostego tekstu znajdują się na przedostatnim miejscu w rankingu PIAAC 2023 . A szczególnie takimi, co się nawet w podcieraniu [...] bauerowi nie sprawdzili, o ogarnianiu Reymonta nie wspomnę. Nie przywołam też liczb podanych przez BGK, bo już to robiłam. Zapytam jednakże ponownie; gdzie te hotele i dlaczego państwo ma komuś odbudowywać dom.
Odpowiedz
-2
@ Helmut Reymont
dnia 28.07.2025, 09:22 · Zgłoś
Hanka, nie filozuj tylko zbieraj szparagi. Lol

Ahmed i inne byki w wieku poborowym umieszczani są w ośrodkach w których dostają wikt i opierunek na koszt polskiego podatnika. A że Polizei Mertza i służby Baćki dorzucają ich w takiej ilości, nawet w tych hotelach dla nich miejsc nie ma więc szwędają się po okolicach gdzie [...] i [...].

Ty, jako [...] powinnaś być za pomocą państwa obywatelom w potrzebie a nie jesteś. Bo ty faszystka prawdziwa jesteś. U ciebie jak zwykle bajzel i chaos pod rozczochraną i przerzedzoną czupryną. Więc już tłumaczę jak leniwcowi.
Kolejne rządy PiS i PO dają miliardy złotych, polskich podatników na Ukrainę. Dają też polską energię za darmo, by u nas rachunki rosło 70%. Zamiast dawać na obcych i w zasadzie wrogów Polski, mogliby te pieniądze zostawić w Polsce i rozdysponować w ramach pomocy dla własnych obywateli. Panimajesz?

Naprawdę aż tak ciężka [...] jesteś że trzeba ci każdą najmniejszą rzecz tłumaczyć? Jak jesteś aż tak nieudolna, i niezdolna dobtego żeby sama myśleć, nie powinnaś uczyć dzieci, ani mieć prawa głosu. Żółte papiery i ławka w parku.
Zawsze jednak możesz wyjechać z tej znienawidzonej przez ciebie Polski. Ojkofobie. My odpoczniemy a ty w końcu zobaczysz prawdziwy świat i postęp. Bilet w jedną stronę ci nawet kupię.
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 28.07.2025, 09:51 · Zgłoś
Ale się nieogarnięty odpalił. Musiało zaboleć. Faszystka, ojkofobka, [...]... zrób sobie listę i wykreślaj, bo powtarzasz i robisz się nudny. Podobnie nudne stają się teksty o hordach imigrantów Yeti.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 29.07.2025, 10:11 · Zgłoś
Dziwne, że portal uparcie określa mnie jako @undefined.
Odpowiedz
16
@ Rjs
dnia 26.07.2025, 23:15 · Zgłoś
Tragedia.widac że biedy nie było ale nikomu nie życzę utraty dorobku całego życia. Mam nadzieję że szybko odbudujecie całe swoje życie. Szczęście w nieszczęściu że nikt nie stracił zycia
Odpowiedz
-4
@ Anonim83237
dnia 27.07.2025, 21:09 · Zgłoś
Trzeba było się uczyć a nie rzucać w szkołe kamieniami
Odpowiedz
21
@ Mix
dnia 26.07.2025, 21:58 · Zgłoś
Oczywiście tragedia i należy współczuć. Kto ma potrzebę serca to niech dorzuci parę groszy,ale tytuł artykułu że stracili dorobek życia i dach nad głową trochę na wyrost. Trochę nakładów finansowych i da się to naprawić. To nie tak że tylko fundament został!
Odpowiedz
7
@ [...]
dnia 26.07.2025, 21:29 · Zgłoś
Zamiast pisać bzdety przelejcie z 10 zeta na zbiórkę lub zamilczcie !!! pamiętajcie kij ma zawsze dwa końce!!!
Odpowiedz
5
@ Poza
dnia 27.07.2025, 17:25 · Zgłoś
pojedynczymi ewidentnie złośliwymi komentarzami wiele to obiektywne wątpliwości co do tej jednak ogólnie opisanej zbiórki. Brak informacji czy to była jednak większą część majątku tych ludzi czy tylko jakaś część czy i na ile dom był ubezpieczony jaka przyczyna pożaru czy były czujki dymu które mam je w domu który raczej starszy i o mniejszej wartości. Wiadomo tyle że tych ludzi spotkało nieszczęście ja ich nie znam jak bym wiedział że rzeczywiście to był dorobek życia i dopełnili wszelkich starań a i tak jakoś doszło do pożaru to wpłaciłbym więcej niż 10 PLN a tak to nie mam zamiaru.
Odpowiedz
-6
@ Jaslok
dnia 26.07.2025, 21:25 · Zgłoś
BrooklynButik odbuduje na badziewiu z chin
Odpowiedz
-6
@ anonim
dnia 26.07.2025, 22:00 · Zgłoś
[...] piecze [...] że ktoś się dorobił ?
Odpowiedz
-6
@ Anonim59256
dnia 27.07.2025, 07:09 · Zgłoś
Niemcy też wrzucają odpaday do Polski i jakoś nie jęczysz..
Odpowiedz
2
@ Anonimie
dnia 27.07.2025, 09:33 · Zgłoś
A sam sprowadziłeś z Niemiec 20 letniego tdi.
Odpowiedz
0
@ Tesla
dnia 27.07.2025, 14:52 · Zgłoś
Nie mierz innych swoją miarą analnomie. Nie każdy jest peowskim dziadersem.
Odpowiedz
10
@ nie problem jeśli
dnia 27.07.2025, 16:09 · Zgłoś
prawda że właściciel ma jakiś dobry biznes lepiej dać komu kto jest chory albo nie miał za bardzo możliwości żeby lepeiej zarobić a przykładowo spotkało go nieszczęście.
Odpowiedz
6
@ romi
dnia 26.07.2025, 20:42 · Zgłoś
Dla mnie to jest tragedia jak komuś spali się dom , nie ważne za ile i jak budowany , czy ubezpieczony, nie komentujmy najlepiej bo zamiast otuchy dołujemy mieszkańców jeszcze bardziej
Odpowiedz
2
@ nie ważne za ile
dnia 27.07.2025, 15:50 · Zgłoś
i czy ubezpieczony ok zgodziłbym się gdyby nie ogłoszenie zbiórki bo jak przykładowo ubezpieczony na pół miliona czy ileś to robi się ciekawie warto by napisać to zbiórce czy artykule na ten temat jednak.
Odpowiedz
5
@ Kalina
dnia 26.07.2025, 20:37 · Zgłoś
Jutro, czy w następną niedzielę będzie składka w Kościele?
Odpowiedz
5
@ 6Nr juhu
dnia 26.07.2025, 20:35 · Zgłoś
Nowoczesny dom przy tak surowym prawie budowlanym i kierownictwem tegoż na każdym kroku to dziwne? Ale różne przyczyny mogą powstać
Odpowiedz
25
@ logik
dnia 26.07.2025, 20:31 · Zgłoś
Pytanie: dom za kilkaset tysięcy zł to chyba mają ubezpieczenie ?
Odpowiedz
14
@ Kuban
dnia 26.07.2025, 20:33 · Zgłoś
Mamy teraz epokę zbiórek i siępimaga więc kilka tysięcy rocznie na ubezpieczenie domu wartego dwa miliony, to zbytnia ekstrawagancja.
Odpowiedz
2
@ Hmm
dnia 26.07.2025, 20:57 · Zgłoś
Nigdzie nie napisali ze nie był, więc pewnie był ubezpieczony.
Odpowiedz
7
@ jaslok
dnia 26.07.2025, 22:27 · Zgłoś
z drugiej strony ktoś z rodziny od razu założył zbiórkę wiec można wnioskować ze jednak nie był
Odpowiedz
5
@ no własnie wypadało
dnia 27.07.2025, 15:53 · Zgłoś
by podać taką informację czy i na ile ubezpieczony jak się robi zbiórkę. Jak by nie był w ogóle to raczej nie warto nic dawać jak dużo kto chce to płaci tylko czemu brak informacji przy tej akcji.
Odpowiedz
8
@ FurMann
dnia 26.07.2025, 19:56 · Zgłoś
Cyt. " Ja od dzisiaj zaczynam robić co noc obchód swojego podwórka w środku nocy żeby sprawdzić czy coś się nie dzieje." Ja to od dawna robię nauczyli mnie tego dziadek i łojciec (błąd celowy)
Odpowiedz
-2
@ OPINIA
dnia 26.07.2025, 19:58 · Zgłoś
[...] w czoło !
Odpowiedz
-1
@ do @ FurMann
dnia 26.07.2025, 19:59 · Zgłoś
[...] w czoło !!!
Odpowiedz
29
@ Co z ubezpieczeniem?
dnia 26.07.2025, 19:54 · Zgłoś
Tragedia. Współczuję. Dobrze że nikomu nic się nie stało i to jest najważniejsze.

Tylko pytanie? Dlaczego ktoś kto ma dom za kilkaset tysięcy złotych, nie ma ubezpieczenia, które kosztuje może 1000-1500zł rocznie.
Zbiórka rozwiązaniem na wszystko?
Jak będę chciał budować dom to też mam założyć zbiórkę?
Odpowiedz
-15
@ OPINIA
dnia 26.07.2025, 19:51 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
14
@ dragoness
dnia 26.07.2025, 19:55 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-5
@ do @ dragoness
dnia 26.07.2025, 20:03 · Zgłoś
Po co Ukrainiec włamuje się do ujęcia wody w Sopocie ?
Co chciał zrobić ?
Odpowiedz
19
@ QQrQ
dnia 26.07.2025, 20:27 · Zgłoś
Może był rosyjskim agentem? Nie wpadłeś na to.
Odpowiedz
-22
@ UPA
dnia 26.07.2025, 23:24 · Zgłoś
Ukraińskim agentem. Pewnie oficer prowadzący Qnia i dragoneSS.
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 27.07.2025, 12:20 · Zgłoś
Jeszcze jeden taki komentarz i spotykamy się w sądzie.
Odpowiedz
1
@ Zzz zzzzz zzzz
dnia 27.07.2025, 14:53 · Zgłoś
Już tak straszysz 10 lat Hanka.. Lol
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 27.07.2025, 19:49 · Zgłoś
Nie, słoneczko. 10 lat temu zamknęłam [...] takiemu [...], więc spokojnie zrobię to ponownie,[...] nieogarniającemu Reymonta.
Odpowiedz
-4
@ Drover
dnia 26.07.2025, 19:47 · Zgłoś
Ciekawe skąd się ten pożar wziol bo sam dom się chyba nie podpalił ,kasa pewnie się przyda na nowe auto albo wczasy
Odpowiedz
-2
@ Won
dnia 26.07.2025, 19:21 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
22
@ Anonim97074
dnia 26.07.2025, 19:16 · Zgłoś
Nowe czasy nastały że zbiórka w internecie stała się nową formą ubezpieczenia, a kasę zamiast wydawać na ubezpieczenie to się wydaje na wycieczkę do ciepłych krajów.
Odpowiedz
9
@ To ja 22
dnia 26.07.2025, 19:25 · Zgłoś
Bardzo współczuję rodzinie ,która straciła dom . Oby jak najszybciej udało się go odbudować.
Odpowiedz
5
@ Anonim86107
dnia 26.07.2025, 21:01 · Zgłoś
Ludzie dajcie już spokój, to dobrowolna zbiórka, kto chce da kto nie chcę nie da. Nik nie zmusza ani nie szantażuje.
Odpowiedz
21
@ Ja
dnia 26.07.2025, 19:01 · Zgłoś
Najważniejsze to aby się nie poddawać i cieszyć się że nikt nie zginął. Ludzie na świecie borykają się z dużo poważniejszymi problemami. Życzę powrotu do równowagi życiowej a płynąca pomoc niech będzie dowodem że nie jesteście sami i możecie liczyć na ludzi dobrej woli którym nie są obojętne losy potrzebującym. Wszystko dobrego życzę
Odpowiedz
-12
@ OPINIA
dnia 26.07.2025, 18:48 · Zgłoś
To jest niemożliwe żeby w Polsce było aż tyle pożarów z przyczyn losowych.
Dawniej tego nie było.
Tak samo świeciło słońce i tak samo były upały w Polsce ale pożarów nie było w takiej skali co teraz.

Ludzie nie bądźcie naiwni że to są zbiegi okoliczności.
Ja w to nie wierzę i w to nie uwierzę.
Pożary są moim zdaniem celowymi podpaleniami.

Pilnujcie swojego dobytku i sprawdzajcie swoje mienie pod kątem podpaleń.
W jednej chwili można stracić dorobek całego życia.
Żarty się skończyły.
Nie podoba mi się to co dzieje się w Naszym kraju.
Moim zdaniem ktoś celowo podpala kolejne miejsca w Polsce.

Ja od dzisiaj zaczynam robić co noc obchód swojego podwórka w środku nocy żeby sprawdzić czy coś się nie dzieje.
Odpowiedz
-1
@ V
dnia 26.07.2025, 20:28 · Zgłoś
Może to Natalia Panczenko
Odpowiedz
-1
@ Anonim72060
dnia 26.07.2025, 21:01 · Zgłoś
[komentarz niezgodny z regulaminem]
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.