Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Wnoszę o odwołanie wiceburmistrz!

217

- Panie burmistrzu nie ma już czasu i pieniędzy na naukę Pani Elwiry. Wnoszę do Pana o odwołanie najgorszego zastępcy burmistrza w historii jasielskiego samorządu. Apeluję o odwołanie z tej funkcji Pani Elwiry Musiałowicz-Czech – grzmiał podczas wczorajszych obrad sesji radny Krzysztof Czeluśniak.

Sesja Rady Miejskiej wzbudziła ogromne zaskoczenie wśród pozostałych radnych oraz zgromadzonych na sali obrad, kiedy w wolnych wnioskach radny Krzysztof Czeluśniak żądał od burmistrza Ryszarda Pabiana odwołania wiceburmistrz Elwiry Musiałowicz-Czech. Zarzucał jej niekompetencję i nieudolność w pełnieniu nadzoru nad jednostkami oświaty, o czym jego zdaniem świadczy raport Najwyższej Izby Kontroli dotyczący Szkoły Podstawowej nr 4 w Jaśle.

W dokumencie tym wskazano konieczność poprawy stanu technicznego budynku oraz otoczenia wokół placówki, który stanowi zagrożenie dla życia i zdrowia zarówno uczniów, jak również pracowników szkoły. NIK zwrócił m.in. uwagę na to, iż dyrekcja szkoły nie zorganizowała uczniom zajęć dydaktyczno-wychowawczych z uwzględnieniem zasad higieny pracy umysłowej.

Radny Czeluśniak uznał, że zastępca burmistrza nie posiada dostatecznej wiedzy w zakresie zarządzania oświatą. Dodał natomiast, że Elwira Musiałowicz-Czech najlepiej sprawdza się przy wręczaniu upominków. - Sprawy trudne nie są rozwiązywane w sposób profesjonalny i ugodowy. Próba likwidacji najstarszych jednostek oświatowych w Jaśle – Przedszkola nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2, wbrew opinii uczniów, rodziców i nauczycieli, przy miażdżącej, negatywnej opinii Podkarpackiego Kuratora Oświaty, to jaskrawy przykład festiwalu niekompetencji jaki od ponad 2 lat funduje Pani burmistrz jasielskiej oświacie(…)Ta nieefektywna nauka Pani burmistrz do tej pory kosztowała mieszkańców Jasła ponad 200 tysięcy złotych. Do końca kadencji będzie jeszcze kosztować ok. 200 tysięcy złotych – mówił radny Krzysztof Czeluśniak.

Wiceburmistrz Elwira Musiałowicz-Czech podkreśliła, że przygotowanie jasielskich szkół do zmian, które są konsekwencją reformy oświaty zakończyły się bardzo dobrym skutkiem – Nauczycielom, którzy w swoich macierzystych szkołach nie posiadali pełnych etatów poszukaliśmy dodatkowych godzin w innych placówkach. Sześciu otrzymało przeniesienie. Osobom, które otrzymały wypowiedzenia, staraliśmy się znaleźć pracę niekoniecznie w placówkach oświatowych. Rzeczywiście można powiedzieć o dużym sukcesie jasielskiej oświaty, nie mówiąc już o tym, że przy pomocy funduszy uzyskaliśmy mobilne pracownie internetowe. Dzieci mogą się uczyć na bardzo wysokim poziomie – wyjaśniła zastępca burmistrza, której odwołania chce radny Czeluśniak.

Na ręce burmistrza Jasła Ryszarda Pabiana został złożony wniosek o odwołanie wiceburmistrz z pełnionej funkcji.

Ilona Dziedzic

ilona.dziedzic@jaslo4u.pl

Reklama

Komentarze: 216

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Marek
dnia 18.04.2023, 21:23 · Zgłoś
No nie opowiadajcie bzdur , pierwszy lepszy bezrobotny może by i ta robote wykonał ale takiej prezentacji by nie miał , trzeba być szczerym
Odpowiedz
-2
@ jan12
dnia 20.06.2017, 12:19 · Zgłoś
Z oczu tego Pana bije wielki intelekt,a i pewnie wykształcenie ma staranne.Jasło rozwija się tak jak radny.Oj znalazł by w gronie orłów jasielskich jeszcze paru,którym można by było zarzucić więcej niż Pani Elwirze.
Odpowiedz
3
@ mieszkaniec
dnia 19.06.2017, 16:38 · Zgłoś
Dziwię się, że użytkownicy jasielskich dróg jeszcze nie blokują "przeprawy" przez most remontowany drugi rok. Panowie urzędnicy przynosicie hańbę miastu Jasłu. Żeby kilkadziesiąt metrów nawierzchni nie wyremontować w krótszym czasie? - to woła o pomstę. Jakie koszty generujecie! Codziennie tysiące samochodów musi odstać w kolejce, czy to nie ma wpływu na zatrucie środowiska? a czas i pieniądze kierowców? No tak to nie z budżetu miasta.
Odpowiedz
3
@ mieszkaniec
dnia 19.06.2017, 16:33 · Zgłoś
Zmotoryzowani mieszkańcy naszego miasta mają jeszcze jedną atrakcję. Jest nią sporej wielkości dziura w asfalcie na ulicy Kościuszki, nieopodal Komendy Powiatowej Policji. Przed kilkoma dniami zapadła się w tym miejscu jezdnia, przybyli czarodzieje, pomedytowali, narobili szumu, kurzu (stające obok samochody wyglądały jak po burzy piaskowej) i kierowcy musza uważać żeby nie urwać koła - w centrum miasta!!! Kiedy skończy się bylejakość w tym mieście?
Odpowiedz
-3
@ Offtop
dnia 19.06.2017, 00:26 · Zgłoś
A kiedy Pan Szanowny Radny - specjalista od oświaty, uzupełni niepełne wykształcenie podstawowe?
Odpowiedz
-5
@ Don Kichot
dnia 16.06.2017, 22:26 · Zgłoś
Brutalne wydarzenia z niskich pobudek, powodujące emocje są pożywką
dla mediów i są przez nie ochraniane oraz długo podtrzymywane.
Odpowiedz
12
@ Dragon
dnia 16.06.2017, 13:56 · Zgłoś
Sprawdźcie , czy to nie jest jakaś "córka leśniczego".
Odpowiedz
-6
@ si
dnia 16.06.2017, 13:18 · Zgłoś
kiedy wreszcie wpłynie wniosek o odwołanie Dyzia- co on sobą reprezentuje - chyba glupote i nic więcej,Niech sobie wezmie lustro i się przeglądnie to mu powinno wystarczyc,by nie robic wstydu radzie miasta
Odpowiedz
5
@ dragoness
dnia 16.06.2017, 17:37 · Zgłoś
Od kiedy wygląd ma znaczenie?
Odpowiedz
-6
@ malkontent
dnia 16.06.2017, 18:57 · Zgłoś
Zawsze miał znaczenie wg powiedzenia: Jak cię widzą, tak cię piszą.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 17.06.2017, 10:33 · Zgłoś
Ale to charakterystyczne dla "ciemnego ludu", z czego korzystają politycy.
Odpowiedz
-14
@ kokoloko:-)
dnia 15.06.2017, 14:09 · Zgłoś
Najlepiej to p.Czelusniak sie odwoła!zawsze ma problem ...ze soba najwidoczniej tesch..ps.mega zdjecie p.Czelusniaka..na sam wyglad dymisja hehe
Odpowiedz
3
@ Do [...] z PIs
dnia 15.06.2017, 02:42 · Zgłoś
Ale będę śmiał jak te wszystkie obraźliwe komentarze wylądują jak kiedyś w sądzie i znów rady obroni swoje dobre imię a [...] z PiS poleca z publicznych stołków bo nie ładnie tak [...] pisać o kimś nieprawdę już raz to udowodnił :-(
Odpowiedz
4
@ kolk
dnia 14.06.2017, 23:08 · Zgłoś
Pan Czeluśniak bardzo mądry facet .. Pani z-ca może sie od niego wiele nauczyc
Odpowiedz
3
@ nikt
dnia 14.06.2017, 23:51 · Zgłoś
Fakt! Lansowania swojej osoby i przy okazji swego patrona ksywka "Rumiany", Elwirka od radnego Czeluśniaka mogłaby się uczyć! Bo, póki co, Elwirka to amatorka a radny Krzyś to poziom level master!
Odpowiedz
9
@ Don Kichot
dnia 14.06.2017, 21:13 · Zgłoś
Psy szczekają, znaczy to, że w dobrym kierunku posuwamy się do przodu.
Odpowiedz
-8
@ Prezes banku zbozowego
dnia 14.06.2017, 20:49 · Zgłoś
Obudzcie sie ludziska , jak mozna lansowax Dyz...mę po podstawowce jako radnego! [...] i tyle...frunie w tych wyborach...dosc oglupiania ludzi.
Odpowiedz
-5
@ Ja
dnia 15.06.2017, 13:10 · Zgłoś
jeżeli takich radnych jak tenDyzio będziemy wybierac to pozal się Boze i on jeszcze krytykuje innych a kto on jest? wstyd
Odpowiedz
7
@ tak, tylko
dnia 14.06.2017, 18:34 · Zgłoś
Zauważcie, że wszyscy zastępcy burmistrza Jasła tej kadencji, pochodzą z PO !
Odpowiedz
2
@ nikt
dnia 14.06.2017, 19:34 · Zgłoś
W Jaśle barwy polityczne mają znacznie mniejsze znaczenie niż wzajemne układy towarzyskie, by przypomnieć Adama Kmiecika, starostę z PO i Zarząd Powiatu z PiS-u.
Odpowiedz
5
@ ixi
dnia 14.06.2017, 16:35 · Zgłoś
Napiszcie więcej na temat raportu NIK o sp 4!!
Odpowiedz
0
@ nikt
dnia 14.06.2017, 19:33 · Zgłoś
Raport, który został opublikowany na początku marca (radny C. czytał go 3 miesiące zanim zrozumiał) to takie nik-owskie ple, ple, ple, który sugeruje, że dzieciaki powinny albo uczyć się cały czas w jednej klasie albo chodzić z krzesełkami, by zawsze miały właściwe. Raport jest dostępny tutaj: https://www.nik.gov.pl/kontrole/P/16/099/LRZ/
Odpowiedz
5
@ Nikt to nauczyciel sp4
dnia 14.06.2017, 21:25 · Zgłoś
[...] bagienny chyba czytać Nie umiesz raport ujrzał światło dzienne jak mówił na sesji rady miasta dopiero po interwencji radnego K.Cz a ten raport jest poważny jak czytam to daje dużo do myślenia brak nadzoru nad jednostkami więc ten radny ma rację a ty Bronisz swojej [...]
Odpowiedz
10
@ nikt
dnia 14.06.2017, 23:46 · Zgłoś
Radny Czeluśniak wymusił publikację raportu na stronie NIK-u? Zaiste, możliwości radnego Czeluśniaka są wielkie - Jasło jest dla niego stanowczo za małe!
Odpowiedz
4
@ nikt
dnia 14.06.2017, 23:47 · Zgłoś
I jeszcze jedno: na stronie NIK-u pisze, ze raport został opublikowany 3 marca 2017 roku. Wiem, wiem... to dzięki radnemu Czeluśniakowi NIK publikuje swe raporty!
Odpowiedz
1
@ ixi
dnia 15.06.2017, 05:41 · Zgłoś
Dzieki, poczytam.
Odpowiedz
10
@ Odyr
dnia 14.06.2017, 15:19 · Zgłoś
Z takim wyksztalceniem i stazem pracy czelusniak znajdzie prace wszedzie ..moze w radzie nadzorczej orlenu..
Odpowiedz
-5
@ Nr 5
dnia 14.06.2017, 14:06 · Zgłoś
Czeluśniak co ty po 5 tce czemu nie zwolnili cię
Odpowiedz
7
@ jasiu
dnia 14.06.2017, 10:49 · Zgłoś
Jednak słynny Bismarck miał rację !!!
Odpowiedz
-4
@ KALASANTY
dnia 14.06.2017, 00:28 · Zgłoś
W kontekście tego żądania,trzeba sobie wyraźnie powiedzieć,Jasło zasługuje na super burmistrza.Jedynym godnym tego tytułu facetem w mieście jest p. Czeluśniak.Omnibus w każdym calu,który zawsze im bliżej wyborów,tym bardziej podnosi [...] niczym żyrafa...Wszak on z tego bycia u Rady żyje,tyje.Taki samorządowiec ,z takim doświadczeniem i sukcesami nie powinien się marnować...A ,ze padło na p. Elwirę? trudno-trza poświęcić kogoś co szkoły kończył,stawiając na intuicję i inteligencję wrodzoną. A tak naprawdę-wszystko jedno kto rządzi,[...] jak było tak jest w Jaśle.Nowe rozdanie to tylko potwierdzi.Znowu te same [...] będą u koryta.Taki układ,i taki rozum wyborców.Amen
Odpowiedz
4
@ promotor
dnia 14.06.2017, 09:36 · Zgłoś
Sprawdź jakie szkoły kończyła Pani Musiałowicz-Czech, ile jej to czasu zajęło i jakie ma doświadczenie i sukcesy zawodowe.
Odpowiedz
11
@ Max Szyderko
dnia 14.06.2017, 09:40 · Zgłoś
Zazdrościsz Czeluśniakowi kolejnej kadencji ?? To wystartuj w najbliższych wyborach i niech cię wybiorą...
Jak na razie to Czeluśniak wykręca 3 wynik w mieście...
Wiem, to może boleć...
Odpowiedz
3
@ ohoho
dnia 14.06.2017, 11:02 · Zgłoś
Czeluśniak 229 głosów tylko dostał , lepsi od niego byli : Nowosielska-270 , Strojek-278 ,Polak-271 , Rak-285 , Czyżowicz-296 , Znamirowski-298 , Sikora-293 , Dybaś -311 , Pec-252 .Więc nie kłam Max Szyderko , radny Czeluśniak ze swoim wynikiem jest na końcu i robi wszystko żeby zaistniec przed wyborami.
Odpowiedz
-1
@ nikt
dnia 14.06.2017, 19:35 · Zgłoś
Max - masz problem z liczeniem do 3? Spróbuj na palcach...
Odpowiedz
-3
@ alfa
dnia 14.06.2017, 00:23 · Zgłoś
Czelusniak wielki kibol a teraz wielki radny. Łopata i do roboty
Odpowiedz
0
@ Młody
dnia 13.06.2017, 23:54 · Zgłoś
I jeszcze pewnie szuka i przenosi do pracy tych , którzy z odwzajemnieniem za jej pomoc piszą obraźliwe na nią słowa.
Odpowiedz
-18
@ gość
dnia 13.06.2017, 23:51 · Zgłoś
Problem dla wielu jest taki, że Pani Elwira to sympatyczna, życzliwa, bardzo atrakcyjna kobieta i kompetentna. I dla wielu kobiet to ogromny żal kiedy na nią patrzą, że będąc dojrzałą kobietą można tak ładnie i młodo wyglądać. Jej wypowiedzi są przemyślane i z szacunkiem odnosi się do mieszkańców, czego wielu jej nie odwzajemnia pisząc powyższe posty. Życzę zdrowia i sukcesów Pani. Proszę robić swoje i nie przejmować się tymi złośliwościami.
Odpowiedz
10
@ CoToDa
dnia 13.06.2017, 22:58 · Zgłoś
Choć mnie to nie dotyczy, to jestem ZA
Odpowiedz
15
@ jaslaninek
dnia 13.06.2017, 22:47 · Zgłoś
Brawo radny Czeluśniak. Miasto nie jest prywatnym folwarkiem kilku [...] jedynej słusznej partii dobrej zmiany , a LUDZI w nim mieszkających. Ktoś na wysokich stołkach o tym zapomniał.
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 13.06.2017, 22:48 · Zgłoś
Gdy rządził p. Czernecki, p. Czeluśniak siedział cichutko, aby nie drażnić dobrodzieja.
Odpowiedz
8
@ DRAGONES PISz PRAWDE
dnia 13.06.2017, 23:02 · Zgłoś
8
@ DRAGONES PISz PRAWDE
dnia 13.06.2017, 23:04 · Zgłoś
p. czernecki nie robił takich głupot jak ta lepsza zmiana.
Odpowiedz
1
@ nikt
dnia 14.06.2017, 19:36 · Zgłoś
A pan Czernecki w ogóle coś robił, oprócz bycia burmistrzem?
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 16.06.2017, 17:37 · Zgłoś
Tak. Niszczył drzewostan na rynku.
Odpowiedz
16
@ do pani emc
dnia 13.06.2017, 22:42 · Zgłoś
#8 ~ciekawy | poniedziałek, 28 listopada 2016 23:09
*
Niech Pan Burmistrz lepiej powie po co powołał na stanowisko zastępcy odpowiedzialnego za oświatę Panią Musiałowicz-Czech skoro teraz sam odpowiada na pytania, sam uzasadnia a gdzie jest Pani Musiałowicz-Czech? Czy tylko wypłata to jest to, po co zjawia się w UM? Czyż to nie Pani Musiałowicz-Czech powinna temat reorganizacji oświaty w Jaśle prowadzić? Jeśli nie, to znaczy że nie jest potrzebna i reformę i oszczędności trzeba zacząć od zwolnienia własnie jej!!! Będzie to najlepsze, co można w tej chwili dla oświaty w Jaśle i oszczędności zrobić!!! Niech Pan zrealizuje hasło TAK DLA ZMIAN i zmieni to, co jest złe!!!
Odpowiedz
10
@ fakty prawdy
dnia 13.06.2017, 22:34 · Zgłoś
Oburzony inkompetencja dnia 23.11.2016, 08:50. Identyfikator użytkownika: YSLMvTfZScu3Ocena
komentarza:27
Pani Musialowicz-Czech to chodzaca kstastrofa

Trzeba nie mec piatej [...] aby oddswac wydzial edukacji komus bez przygotowania pedagogicznego I zero doswiadczeniem w zarzadzaniu
Odpowiedz
-11
@ do fakty prawdy
dnia 14.06.2017, 08:13 · Zgłoś
Za oświatę odpowiada w Jaśle Pabian już od kilku kadencji, bo był przecież wice od oświaty u Czarneckiego. P. CZech nie ma nic do gadania, dlatego siedzi cicho. Dlatego cała odpowiedzialność za to co się dzieje w Jaśle spada na Pabiana. P. Czech bardzo sumiennie wywiązuje się z funkcji, które jej powierzono, czyli wręczanie dyplomów i bywanie na imprezach kulturalno- oświatowych. Pytanie czy stać miasto na takie uposażenie za pełnienie funkcji reprezentacyjnej?
Uważam, ze to P. Czech powinna była wystąpić w tym filmie reklamowym o Jaśle, ale widać Pabian ma jeszcze większe parcie na szkło.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 16.06.2017, 17:40 · Zgłoś
Za kadencji p. Czerneckiego wiceburmistrzem od oświaty był p. Znamirowski, p. Pabian pełnił funkcję wice jedynie za kadencji p. Kurowskiej. Proszę sprawdzić, zanim coś się napisze.
Odpowiedz
9
@ fakty prawdy
dnia 13.06.2017, 22:33 · Zgłoś
woźny dnia 22.11.2016, 18:06. Identyfikator użytkownika: 9qA6TNBxEXJhOcena
komentarza:20
Bardzo dobre miejsce, tutaj pod artykułem odnośnie oszczędności w jasielskiej oświacie, do wypowiedzenia się na temat tego, czy Pani Burmistrz Musiałowicz-Czech jest tej oświacie w Jaśle potrzebna czy nie. Pisząc tu komentarze, może damy do zrozumienia Włodarzom Jasła gdzie należy zacząć szukać oszczędności i kto tak naprawdę marnotrawi publiczne pieniądze, które mogłyby służyć mieszkańcom Jasła chociażby w kwestii oświaty. Może postaramy się aby rozpocząć oszczędzanie tych pieniędzy zwracając uwagę na swoistą obłudę UM i drwiny z mieszkańców Jasła!!! Tak własnie jest czas na realizację TAK DLA ZMIAN w oświacie!!!
Odpowiedz
14
@ fakty prawdy
dnia 13.06.2017, 22:31 · Zgłoś
Dymisja Pani Burmistrz Musiałowicz-Czech to jest najpotrzebniejsza zmiana w kwestii szkolnictwa w Jaśle. Przyniosłaby znaczące oszczędności materialne dla Jasła oraz zapobiegłaby innym ubocznym skutkom wynikającym z tego "burmistrzowania". Jest wiele pozytywnych aspektów, które taka zmiana w myśl hasła TAK DLA ZMIAN mogłaby dla Jasła przynieść o dobrym przykładzie dla młodego pokolenia już nawet wspominać nie muszę.
Odpowiedz
15
@ fakty prawdy
dnia 13.06.2017, 22:30 · Zgłoś
dlaczego za Elwira Musiałowicz-Czech zawsze odpowiada burmistrz za co ta pani bierze kase??!!!
Odpowiedz
11
@ fakty prawdy
dnia 13.06.2017, 22:30 · Zgłoś
http://www.jaslo4u.pl/batalia-o-przedszkola-na-remis-newsy-jaslo-21090 Wszyscy zainteresowani chyba słyszeli ile "merytorycznej treści" wniosły wypowiedzi Pani Burmistrz Musiałowicz-Czech, OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ (???) w Jaśle za oświatę!!! Ludzie!!! Jak to Jasło w banalny sposób marnotrawi publiczne pieniądze!!! "Wystarczy być" (na sesji również) i to jest TAK DLA ZMIAN w Jaśle!!!
Odpowiedz
13
@ adam k
dnia 13.06.2017, 22:28 · Zgłoś
Jakie byłyby oszczędności gdyby zwolnić panią Musiałowicz-Czech, Stasiowską i pana Lechwara ?? ? Max Szyderko
Odpowiedz
6
@ Max Szyderko
dnia 13.06.2017, 23:34 · Zgłoś
cały czas podtrzymuję to pytanie..
Odpowiedz
5
@ adam k
dnia 13.06.2017, 22:27 · Zgłoś
Pomysł łaczenia szkół z przedszkolami jest absurdalny. Prawdopodobnie wynika on z niekompetencji i braku elementarnej wiedzy jego pomysłodawcy, albo z koniecznosci łatania dziury budżetowej. Dziwi mnie brak jakichkolwiek dyskusji pomiędzy rodzicami przedszkolaków, a Wydziałem Oświaty. Najważniejsze jest dobro dzieci, które w tym przypadku zostalo całkowicie pominięte. Nie zapominajmy jak ważny jest rozwój psychiczny dzieci, odpowiednia opieka i wychowanie przedszkolne. Nie można na nich eksperymentować i tak po prostu wrzucić do większych obiektów i zbiorowisk. Nawet jeżeli będzie podjęta próba dostosowania szkół do potrzeb najmłodszych, to nie daje to gwarancji że będą to takie same warunki jak w przedszkolu.
Osobną kwestią jest zmiana sposobu żywienia dzieci. Szukając kolejnych oszczędności kuchnia prawdopodobnie zostanie zastąpiona firmą cateringową. Ciepły posiłek przygotowany na miejscu, zgodnie ze zbilansowaną dietą, opierającą się na zdrowym pokarmie, zostanie zamieniony na cateringowy, robiony po kosztach.
Nawet jeśli teraz ktoś zadeklaruje, że to tylko zmiana administracyjna i dzieci pozostaną w przedszkolach, to zgoda na ten pomysł spowoduje, że za rok lub dwa pomysłodawcy i tak dopną swego i zmuszą do przeniesienia przedszkolaków w obręb szkoły. A dopiero wówczas zostanie zrealizowany główny cel Pani Elwiry Musiałowicz-Czech - czyli zlikwidowanie przedszkola Nr 1. Nie pozwólmy by ci, którzy "władają petentami" narzucili nam swoją wolę i zdanie.
Odpowiedz
-4
@ do Adama
dnia 14.06.2017, 07:56 · Zgłoś
własnie rodzice nie zgodzili się na utworzenie zespołu szkół na bazie PM1 SP2 i GIM1
problem w tym , że burmistrz w odwecie postanowił zostawić po SP2 [...] gruzów: budynek przejmie miasto na "Jasielskie Centrum Kopernik", nie dał też zgody jak na utworzenie 3 klas pierwszych, wcześniej planowano. Podania złożyło 60 uczniów (takie dane pojawiły się w szkole 1 czerwca) z czego nie przyjętych zostało 10 uczniów,utworzono 2 klasy po 25 uczniów co jest max liczbą uczniów w szkołach podstawowych, jednak w tym tygodniu mamy inf., że powstaną 2 klasy po 30 uczniów.
Pytam się zatem dlaczego dzieci mają się uczyć w przepełnionych klasach i gdzie jest ta inspekcja co szukała w SP4 niedociągnięć w zakresie "zasad higieny pracy umysłowej" oraz dlaczego burmistrz woli nauczycielom wypłacić odprawy niż dać pieniądze na kolejny potrzebny etat. Klasy 20 osobowe w sp to obecnie standard, nawet w SP12 podzielono dwie klasy drugie na trzy oddziały, ponieważ obowiązuje ich limit 20 osobowy.
Przepraszam to uczniowie SP2 jakiś gorszy sort, że mają się uczyć w klasach 30 -osobowych? Jakaś segregacja klasowa? O takie przekręty powinien pytać pan Czeluśniak. Jak to możliwe, ze w jednej szkole miejskiej jest limit 20 uczniów w klasie, a w drugiej 30!!! W sp2 też są uczniowie z orzeczeniem niepełnosprawności w różnym stopniu, np. z autyzmem, podaczką, niedosłuchem, słabowidzący, z problemami ruchowymi. W czym dzieci z sp2 są gorsze, że mają się uczyć w 30 osobowych klasach?
Odpowiedz
18
@ adam k
dnia 13.06.2017, 22:26 · Zgłoś
http://www.jaslo4u.pl/miasto-szuka-oszczednosci-w-szkolach-beda-zwolnienia-newsy-jaslo-21082

Jedyny Komentarz :

Jasło to jest miasto absurdów. Odpowiedzialną za oświatę jest Pani Musiałowicz-Czech, której "kariera" naukowa od matury do obrony pracy magisterskiej trwała 9 lat. Faktycznie jest to "anty przykład" do naśladowania dla uczącej się młodzieży. Otrzymanie "stołka" jako wdzięczność za poparcie polityczne jest zupełnie rozbieżne z posiadaniem doświadczenia zawodowego i osiągnięć w pracy związanych zarządzaniem, lub czymkolwiek związanym z rozliczeniem za sukcesy na samodzielnym stanowisku. Ta Pani i oświata w Jaśle to tak jak odniesienie porządku publicznego do SM w Jaśle. Jednym słowem DWA PRZYKŁADY MARNOTRAWSTWA pieniędzy publicznych od których należałoby zacząć oszczędności!!! LUDZIE nie pozwólcie sobie wciskać kitu!!! W końcu to ci wszyscy "Misiewicze", Bialiki, Lechwary, Musiałowicze-Czech i inni powinni być dla Was a nie na odwrót!!! Jeśli nie nadają się na swoje stanowiska, nie przynoszą spodziewanych efektów to zacząć oszczędności od nich!!! TAK DLA ZMIAN!!!
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 13.06.2017, 22:33 · Zgłoś
Czy te 9 lat to był czas nieprzerwanego studiowania?
Odpowiedz
6
@ Prezes banku zbozowego
dnia 14.06.2017, 20:58 · Zgłoś
Odezwal sie Adas z WSHE faktycznie ...sztudent z Mytarki że hej...
Odpowiedz
9
@ karola
dnia 13.06.2017, 22:24 · Zgłoś
No w końcu sie odważył chociaż jeden OGROMNE GRATULACJE oby to poskutkowalo panie Czelusniak Powodzenia!!!
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 13.06.2017, 22:26 · Zgłoś
Taaaa, na pewno zrobił to w imie "wyższego dobra" :-D
Odpowiedz
7
@ do edek
dnia 13.06.2017, 22:13 · Zgłoś
Czyli pochwalasz uwłaszczanie się na majątku państwowym.
Gdyby Pabian tak zrobił dopiero wieszałbyś na nim psy.
Odpowiedz
0
@ edek
dnia 13.06.2017, 21:35 · Zgłoś
pokażę ci KBK Krosno chcesz , więcej
Odpowiedz
5
@ do edek
dnia 13.06.2017, 21:29 · Zgłoś
Jeśli wskażesz mi choć jedną firmę państwową budowlaną
w Polsce, którą ktoś uratował, to przyznam ci rację.
Odpowiedz
7
@ vfv
dnia 13.06.2017, 21:26 · Zgłoś
Brawo Panie Czeluśniak. Może Pan złozy wniosek na Burmistrza co tak w absolutorium się chwali, że Jasło się mocno rozwija. A MOŻE SIĘ ZWIJA
Odpowiedz
-13
@ edek
dnia 13.06.2017, 21:06 · Zgłoś
drodzy Jaślanie ,popatrzcie kto w tym Jaśle rządzi , jakaś p. burmistrz nie wiadomo skąd a odwołuje ją gość po szkole wiadomo wam wszystkim jakiej i jak w tym mieście ma być dobrze, o p burmistrzu nie chcę nawet pisać , powiem krótko jak jest taki dobry to dlaczego nie uratował parę firm na ul. przemysłowej
Odpowiedz
-13
@ Ernest
dnia 13.06.2017, 20:58 · Zgłoś
Radny Czeluśniak powinien się sam odwołać,[...].
Odpowiedz
-2
@ jan12
dnia 20.06.2017, 12:21 · Zgłoś
Dajcie chłopu żyć,a co by robił? parkingi są już automatyczne i parkingowych nie trzeba.
Odpowiedz
-7
@ Ewka
dnia 13.06.2017, 20:46 · Zgłoś
Ludzie, coście się tak czepili wiceburmistrz! Ilu jest zatrudnionych w urzędach jasielskich jeszcze mniej kompetentnych krewnych, znajomych, znajomych znajomych jaśnie nam rządzących? Każdy z was, gdyby tylko miał okazję, załapałyby się z chęcią na stanowisko wiceburmistrza. Proszę startować w najbliższych wyborach i pochwalić się swoimi kompetencjami :) Pani Elwiro, jest pani młodą, ładną kobietą, proszę rozważyć zmianę oprawek okularów (postarzają, no chyba, że to tylko tak na zdjęciu). Pozdrawiam.
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 13.06.2017, 20:50 · Zgłoś
Za 5000 zł miesięcznie? Niewielu.
Odpowiedz
9
@ Ewka
dnia 13.06.2017, 21:06 · Zgłoś
Ale zatrudnionych 10 nikomu niepotrzebnych urzędników (np. krewnych wicestarosty) chociażby za 1500 zł miesięcznie daje sumkę 15 000 zł :)
Odpowiedz
-4
@ buźka
dnia 13.06.2017, 21:13 · Zgłoś
A ty ile kradniesz z korepetycji złodziejko ?
Odpowiedz
6
@ Ewka
dnia 13.06.2017, 21:40 · Zgłoś
Jak to dobrze, że swoją złość przelewacie na klawiaturę. Przynajmniej nikt nie zaatakuje mnie fizycznie w realu. Ale jakoś nie mogę przyzwyczaić się do tej
Waszej złośliwości w komentarzach. Powtórzysz dowcip o okularach prosto w oczy obecnie tu obgadywanej?
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 13.06.2017, 21:50 · Zgłoś
Pani Ewo, to charakterystyczne dla malych anonimowych piesków, że najgłośniej szczekają w internecie, a jedynym argumentem jest taki ad personam. Jak już wspomniałam, nie miałam przekonania do kompetencji p. Czech w trakcie kampanii, nie mam jej i teraz, ale ja swije watpliwości artykułowałam bezposrednio. Niestety nie otrzymałam odpowiedzi, co znaczy, że logicznej nie ma. Do komentowania wygladu nie posunęłabym się nigdy.
Odpowiedz
-8
@ Drogie Panie
dnia 13.06.2017, 22:05 · Zgłoś
To właśnie Panie, a dokładnie pani Ewa komentują wygląd czyli okulary p. Cech.
Nie jest niczym nowym , że osoby medialne lub publiczne zakładają wyraziste okulary by dodać sobie powagi, inteligencji czy czego im tam brakuje. Niektórzy mają do siebie dystans i przyznają się do tego. To drobnostka w porównaniu z wyszukiwaniem komuś, jak to ładnie się ujmuje niekompetencji.
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 13.06.2017, 22:12 · Zgłoś
I tu wracamy do kwestii głosowania na kolor krawata, ładną buzię, czy okulary...
Odpowiedz
4
@ adam k
dnia 13.06.2017, 22:16 · Zgłoś
Jakie 5000 tys. ? Kobiet chciałaś powiedzieć 9700
Odpowiedz
-6
@ dragoness
dnia 13.06.2017, 22:21 · Zgłoś
"Wynagrodzenie z tytułu pełnionej funkcji pani Elwiry Musiałowicz - Czech zostało określone na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych (Dz.U. z 2014 poz. 1786). Zgodnie z wyżej wymienionymi przepisami zostało przyznane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3800 zł brutto (przy maksymalnym wynagrodzeniu 5200 zł brutto, w miastach porównywalnych pod względem liczby mieszkańców), dodatek funkcyjny w wysokości 180 proc. najniższego wynagrodzenia dla pracowników samorządowych oraz dodatek specjalny w wysokości 30 proc. od wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego, dodatek za wysługę lat w wysokości 9 proc. od wynagrodzenia zasadniczego." - netto nie wychodzi więcej jak 5000. Teraz już nie przesadzajmy.
Odpowiedz
4
@ DRAGONES PISz PRAWDE
dnia 13.06.2017, 22:54 · Zgłoś
http://um_jaslo.bip.gov.pl/oswiadczenia-majatkowe/92392_oswiadczenia-wladz-miasta-jasla.html Zarobki pani burmistrz z oświadczenia to tylko 113.842.33 zł rocznie co daje miesięcznie:9.486.86
Odpowiedz
-4
@ Jesteś [...]
dnia 14.06.2017, 00:33 · Zgłoś
Rozróżniasz zarobki brutto netto ?
Odpowiedz
2
@ gonzo
dnia 15.06.2017, 11:03 · Zgłoś
A w życiu! To zbyt skomplikowane.
Odpowiedz
-15
@ Zenon
dnia 13.06.2017, 20:26 · Zgłoś
A ten Czelusnik nawet polskiego dobrze nie zna. O angielskim
Nie wspomnę. Słabe wykształcenie i otyłość to charakter Czelusnika
Odpowiedz
4
@ jan12
dnia 20.06.2017, 12:23 · Zgłoś
Angielski?chyba żartujesz.Pan Gorgosz i jemu podobni słabo mówią po naszemu,a Ty chcesz angielski?
Odpowiedz
-13
@ Wojtek
dnia 13.06.2017, 20:24 · Zgłoś
[...] Dyzio!!!
Odpowiedz
-3
@ do pytajniki
dnia 13.06.2017, 20:03 · Zgłoś
Spokojna głowa. Pani Elwira spełnia wymagania przepisów co
do wykształcenia i stażu pracy a pan Czeluśniak dobrze o tym
wie, ale czego się nie robi pod publiczkę ?
Odpowiedz
6
@ Do [...] z PIs
dnia 15.06.2017, 02:05 · Zgłoś
Co pod publike fakty że zero kompetencji zero wiedzy że się nie nadaje i zarabia prawie 10 tys zł miesięcznie to jest skandal
Odpowiedz
6
@ mieszkaniec
dnia 13.06.2017, 19:52 · Zgłoś
Gratuluję kompetentnego wystąpienia panu radnemu Czeluśniakowi !
Odpowiedz
-6
@ dragoness
dnia 13.06.2017, 19:50 · Zgłoś
Pani EN-C nie pasowała mi jako kandydatka na burmistrza, jako zastępca też nie bardzo. Nie zmienia to faktu, że p, Czeluśniak uaktywnia się jedynie podczas kadencji sprawowanych przez burmistrza z PiS. Czyżby [...], jak u byłego komendanta SM? Ponadto sformułowania we wniosku sa tak infantylne, że z formalnością nie mają nic wspólnego. Czy to jedynie chęć zaistnienia, czy faktyczna troska o Jasło?
Odpowiedz
-9
@ dragoness
dnia 13.06.2017, 19:51 · Zgłoś
E.M-C, oczywiście. Przepraszam.
Odpowiedz
2
@ buźka
dnia 13.06.2017, 20:24 · Zgłoś
To , że Tobie nie pasowała
to akurat nikogo nie obchodzi.
Nie musisz się publicznie spowiadać na portalu.
Chyba , że masz taką potrzebę i lepiej się psychicznie poczujesz dając dowód całemu wirtualnemu światu jaka jesteś odważna i wyzwolona.
Odpowiedz
-7
@ dragoness
dnia 13.06.2017, 20:47 · Zgłoś
Nie pasowała mi dzieciknko, jako wyborcy. Co ma do tego odwaga i wyzwolenie?
Nie musisz publicznie pokazywać swoich intelektualnych niedoborów.
Odpowiedz
1
@ uczeń
dnia 13.06.2017, 21:31 · Zgłoś
Prosi się buźka o oklep.
Odpowiedz
0
@ gonzo
dnia 15.06.2017, 11:04 · Zgłoś
Szkoda ręce brudzić.
Odpowiedz
2
@ ????????????????????????????????????????
dnia 13.06.2017, 18:40 · Zgłoś
Znaczy się burmistrz jakiegoś miasta może być po podstawówce a zastępca to jaką szkołę musi skończyć żeby być kompetentnym na takie stanowisko??
Odpowiedz
4
@ adam k
dnia 13.06.2017, 22:12 · Zgłoś
musi mieć wyższe mgr lub licecjat.
Odpowiedz
-11
@ jus
dnia 13.06.2017, 16:52 · Zgłoś
No nie,a Czeluśniak jest kompetentny?
Odpowiedz
19
@ Ada
dnia 13.06.2017, 18:15 · Zgłoś
Elwirko Nie pisz tyle bo ci się klawiatura zapali i twoim oddanym urzedasa a czelusniak ma racje
Odpowiedz
14
@ obywatel jasła
dnia 13.06.2017, 16:47 · Zgłoś
Wydaje mi się ,że to ostatnia kadencja obecnych nieudolnych włodarzy miasta jasła
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 13.06.2017, 20:48 · Zgłoś
A którzy byli "udolni"?
Odpowiedz
-3
@ public
dnia 13.06.2017, 16:09 · Zgłoś
Pan Czeluśniak najlepiej wie, że żeby być politykiem nie trzeba
żadnych kompetencji. Zarzut niekompetencji od niego jest śmieszny.
Wystarczy mieć kompetentnych pracowników. Śmieszy mnie też zawsze
żądanie kompetencji menagerskich od polityka. Samorząd i urząd nigdy
nie był i nie będzie korporacją. Przykłady z najwyższej pułki np. Regan.
Odpowiedz
7
@ 0
dnia 13.06.2017, 15:13 · Zgłoś
na temat absolutorium 4 wpisy a tu 76
ZAINTERESOWANIE
inwestycjami powala na kolana!!!
Odpowiedz
16
@ Kacper
dnia 13.06.2017, 15:00 · Zgłoś
Biedna pani elwirka co teraz za jedyne 1500 zł miesięcznie nie będzie na nowe kolczyki z białego złota uuuuuuuuu
Odpowiedz
2
@ nikt
dnia 13.06.2017, 18:33 · Zgłoś
To jednak prawda, że kobieta u kobiety z kilometra dostrzeże źle położony lakier na kciuku lewej ręki :)
Odpowiedz
-11
@ 1
dnia 13.06.2017, 14:54 · Zgłoś
Mecenas prawa po piątce :-)))
Odpowiedz
24
@ jogi
dnia 13.06.2017, 14:27 · Zgłoś
To kto teraz będzie dawał dyplomiki dzieciom, wystawiał rączki do całowania i pozował to zdjęcia?
Odpowiedz
6
@ Odyr
dnia 13.06.2017, 14:11 · Zgłoś
Wnosze o odwołanie czelusniaka☺
Odpowiedz
12
@ Gosia
dnia 13.06.2017, 18:42 · Zgłoś
Wnoszę o odwołanie przez Pabiana Musiałowiczwej. To Można zrobić zaraz!
A Czeluśniaka wybrali jaslanie nie burmistrz!
Odpowiedz
21
@ oho
dnia 13.06.2017, 13:29 · Zgłoś
No to mamy pojedynek na szczycie. Dwoje wybitnych intelektualistów uwikłanych w spór o edukację. Popłakałem się ze śmiechu. Wreszcie z przyjemnością zapłacę podatek od nieruchomości, żadne inne miasto nie dostarcza tylu absurdalnych powodów do śmiechu.
Odpowiedz
-31
@ Ania do OHo
dnia 13.06.2017, 14:13 · Zgłoś
A ty co cwaniak bo bez nazwiska boli cię że pani burmistrz jest taka piękna i mądra to się jej trzeepiasz przedstaw się cwaniaku
Odpowiedz
6
@ Do ani
dnia 13.06.2017, 14:16 · Zgłoś
Czy aby na pewno?
Odpowiedz
17
@ do @ Ania do OHo
dnia 13.06.2017, 14:28 · Zgłoś
Aniu, jeśli oho przeczyta twój kom. i słowo " trzeepiasz" to teraz przewróci się ze śmiechu i może dorzuci jakiś datek na edukację w Jaśle.
Odpowiedz
2
@ Oho
dnia 13.06.2017, 17:20 · Zgłoś
A cóż złego jest w sormułowaniach "wybitni intelektualiści" , że cieszy mnie jak sie ktoś spiera o edukację i że wreszcie w terminie zapłacę podatek. Nie przedstawię Ci sie, bo sie trzepiasz.
Odpowiedz
24
@ Jaro.
dnia 13.06.2017, 12:13 · Zgłoś
Ta Pani woli wspierać i promować pseudo artystę Rompey niż szkoły.
Odpowiedz
20
@ promotor
dnia 13.06.2017, 12:37 · Zgłoś
A może by tak dokładniej sprawdzić dlaczego to onet.pl ,kto z tego portalu i dlaczego realizował sławetny filmik promujący miasto Jasło? Czy aby nie ma towarzyskich powiązań oferentów onetu i osób decyzyjnych w UM w Jaśle? Ciekawy temat...
Odpowiedz
-1
@ 1
dnia 13.06.2017, 15:01 · Zgłoś
Jaro już nie [...]
Jasielskie szkoły mają naprawdę dobre wsparcie z samorządu
Odpowiedz
4
@ ups
dnia 13.06.2017, 15:16 · Zgłoś
Tyle ,że niektórym nauczycielom zawsze będzie mało
Odpowiedz
8
@ aa
dnia 13.06.2017, 12:09 · Zgłoś
Gdzie znajdę raport NIK dotyczący SP4? Ktoś zna szczegóły?
Odpowiedz
11
@ men
dnia 13.06.2017, 12:16 · Zgłoś
Na stronie NIK - u jest cały raport z wyjaśnieniami. Większość z tego, co jest zaleceniem, nie zależy od szkoły.
Odpowiedz
4
@ aa
dnia 13.06.2017, 12:34 · Zgłoś
Właściwe zaplanowanie planu zajęć też?
Odpowiedz
16
@ 1
dnia 13.06.2017, 14:55 · Zgłoś
jak nie wiesz gdzie szukać to zapewne nie będziesz umiał odczytać raportu :-)
Odpowiedz
21
@ Rolnik
dnia 13.06.2017, 11:36 · Zgłoś
Odwolac i to szybko poki jest sezon owocowo warzywny , szybko sie odnajdzie na rynku jako handlarz owocow :-)
Odpowiedz
24
@ promotor
dnia 13.06.2017, 12:00 · Zgłoś
Ja nie sadzę że się odnajdzie. Przecież na takim stanowisku jest konieczne zaangażowanie, własna inwencja oraz umiejętność realizowania założonych planów. Widzę problem, duży z tym problem.
Odpowiedz
11
@ Ronin
dnia 13.06.2017, 11:12 · Zgłoś
Ludzie narzekanie? Zacznijcie chodzić na wybory wszyscy co do jednego, ba startujcie że swoimi kandydatura, przedstawię sensowne i konstruktywne plany, a dwa dodajcie jak to osiągnięcie.
Odpowiedz
-8
@ szejan
dnia 13.06.2017, 11:06 · Zgłoś
Jeśli wniosek składa CK Dyzio to znaczy, że jest to [...] wniosek. Wnioskodawca dawno nie powinien sprawować mandatu radnego.
Odpowiedz
-4
@ MAREK10747
dnia 13.06.2017, 10:54 · Zgłoś
Krzyśku , wiem że jest ona jest dla ciebie nie wygodna jak ja , ale daruj sobie to świrowanie na sali ... szkoda słów do ciebie no akuratnie TY krzyśku wiedzy nie masz za ząb , no i w mieście chyba każdy ma podobne zdanie .
Odpowiedz
22
@ xxxx
dnia 13.06.2017, 11:06 · Zgłoś
Wniosek o odwołanie pani burmistrz jest bardzo na rękę niektórym ludziom z PIS. Przecież nie mogli co niektórzy przeżyć , że burmistrz Pabian nie wybrał kogoś z otoczenia partii. Czy tak naprawdę chodzi o kompetencje P. burmistrz, czy czasem nie jest to tylko polityka, bo trzeba swojemu,u dać stanowisko, dobre i rok porządzić?
Odpowiedz
25
@ promotor
dnia 13.06.2017, 11:17 · Zgłoś
Marku! Jak jest z Twoja wiedzą? "Niewygodna" piszemy razem. Myślę, ze wielu mieszkańców Jasła popiera zdanie Krzyśka, Marku. Nie Twoje a Krzyśka.
Odpowiedz
16
@ Ula
dnia 13.06.2017, 11:33 · Zgłoś
Czytałem raport Nik mówi wszystko a medale i nagrody od tego są hostesy
Odpowiedz
-9
@ 1
dnia 13.06.2017, 14:59 · Zgłoś
no tak - szkoły brak
a i robotą się nie skalał :)
Odpowiedz
-2
@ Brawo
dnia 16.06.2017, 21:02 · Zgłoś
Nareszcie ktos doedukuje tłuka parowego, nie dorasta do pięt burmistrzowej. Zróbcie prosty test z ortografii zobaczycie radnego w akcji...
Odpowiedz
37
@ eko
dnia 13.06.2017, 10:43 · Zgłoś
Mają rację niech ucieka z tego Urzędu...piękna buźka do złej gry wysyłają ją między dzieci i tytułują Pani Burmistrz śmieszne...
Odpowiedz
17
@ [...]
dnia 13.06.2017, 10:32 · Zgłoś
w jaśle to wszyscy w urzędach merytoryczni i konstruktywni!!!
dwa najczęściej używane słowa hehe
Odpowiedz
-18
@ Rejon
dnia 13.06.2017, 10:31 · Zgłoś
Oj Panie Czeluśniak, wlazič [...]*** to pan umisz bez mydla wyborcom nawet jak nie masz nic madrego do powiedzenia. Jezeli wniosek ten zlozylby ktos inny a nie pan to jeszcze pewnie bym to zrozumial. Jednakze z tylu lat panskiej kadencji pamietam wieczne anty i nic poza tym. Jak dla mnie to pana powinni usunac w trybie natychmiastowym z urzedu i bez prawa powrotu.
Odpowiedz
29
@ do @ Rejon
dnia 13.06.2017, 10:47 · Zgłoś
A to komu ma włazić... władzy ???. To wyborcy Go wybrali więc się z nimi liczy i dlatego jest radnym już kolejną kadencje, czy się to jego przeciwnikom podoba czy nie.
Odpowiedz
40
@ Stefan cwaniak kąpany
dnia 13.06.2017, 10:06 · Zgłoś
Ryża nigdy się mi nie podobała na tym stanowisku. Kompetencje - a skąd , a po co , ważne żeby kasa się zgadzała .
Odpowiedz
27
@ Bleik
dnia 13.06.2017, 10:03 · Zgłoś
Ja nigdy nie krytykowałem Pani Elwiry i jej kadencji gdyż zawsze uważałem, że jej stanowisko jest przede wszystkim reprezentatywne i powinna głównie dobrze się prezentować...
Niestety ostatnio nawet z tym jest problem.
Odpowiedz
41
@ promotor
dnia 13.06.2017, 10:07 · Zgłoś
Od samego początku był problem. Kiedy otwierano zastępczy lokal Biblioteki według Pani Musiałowicz-Czech Biblioteka "otwierała swoje PODBOJE" - co można usłyszeć i zobaczyć w archiwalnych nagraniach TV Jasło.
Odpowiedz
-27
@ winicjusz
dnia 13.06.2017, 11:22 · Zgłoś
I to jest powód, żeby Elwirkę odwołać ze stanowiska??? Jesteś śmieszniejszy niż można to sobie wyobrazić!
Odpowiedz
36
@ promotor
dnia 13.06.2017, 11:39 · Zgłoś
Skoro w pracy wymagającej merytorycznych odpowiedzi i uzasadnień się nie sprawdza. Skoro nie potrafi zarządzać. Skoro nie potrafi w dyskusji użyć odpowiednich argumentów. Jeśli nawet sens przygotowanej wypowiedzi jest dla niej niezrozumiały to Ty uważasz, że nie? Jest zapewne więcej takich osób w Jaśle i dlatego dzieje się tu, tak jak się dzieje. Czyli nic pozytywnego.
Odpowiedz
-31
@ winicjusz
dnia 13.06.2017, 13:13 · Zgłoś
Jedyny zarzut jaki postawiłeś to przejęzyczenie: powiedziała "podboje" zamiast "podwoje". Nic więcej nie przedstawiłeś! Nie dokonałeś oceny funkcjonowania jasielskiej oświaty za 2014, 2015 czy 2016 rok. Mówiąc wprost: nie przedstawiłeś nawet cienia racjonalnego argumentu na rzecz odwołania Elwirki! Po protu: jesteś niekompetentnym amatorem! Podobnie zresztą, jak i znakomita większość komentujących + nieporadny radny Czeluśniak Krzysztof! Amatorszczyzna w najczystszej postaci, [...]! Tak, takie Jasło jest i będzie jak amatorzy, którym się wydaje, że mnogość słów zastąpi jakość. Po prostu: cień cienia...
Odpowiedz
29
@ promotor
dnia 13.06.2017, 18:11 · Zgłoś
Gdybyś przynajmniej raz uczestniczył w jakimkolwiek publicznym wystąpieniu Pani Burmistrz, które wymaga odpowiedzi na zadawane pytania oraz merytorycznego przygotowania do poruszanego tematu, to może nie miałbyś wątpliwości odnośnie kompetencji Pani Musiałowicz-Czech. Zapytaj na przykład nauczycieli ;) Masz rację odnośnie amatorszczyzny i mnogości słów, która próbuje zastąpić jakość. Dobitny przykład a wręcz symbol tego w Jaśle, to własnie Pani Musiałowicz-Czech. Myślę, że oceny naszych wypowiedzi chociaż trochę dają ci do myślenia (chociaż pewnie raczej nie).
Odpowiedz
-33
@ nikt
dnia 13.06.2017, 18:30 · Zgłoś
Brałem udział w paru spotkaniach z panią Elwirą - miła, sympatyczna, kompetentna osoba. I w dodatku bardzo atrakcyjna! :) I to chyba największy problem Jej krytyków...
Odpowiedz
31
@ Gosia
dnia 13.06.2017, 18:33 · Zgłoś
Byłam nie raz na takich spędach i niestety wszyscy byli zniesmaczeni i tylko kiwali głowami. Straszny wstyd, każdy stażysta lepiej by temat naświetlił .
Odpowiedz
-9
@ nikt
dnia 13.06.2017, 22:33 · Zgłoś
Cóż... Jak przyszła nierogacizna na "spęd" to nie wiedziała jak się zachować... A może poruszane problemy były za trudne dla statystycznego uczestnika?
Odpowiedz
-19
@ pseudonim
dnia 13.06.2017, 09:54 · Zgłoś
Pani Czech ma być kozłem ofiarnym?
Przecież, jak w każdej firmie, za wszystko odpowiada jej zwierzchnik. Ona musi swoje decyzję z nim uzgadniać i do tego jeszcze firmować jego swoim nazwiskiem.
Może niech radny postawi wniosek, by odwołano wszystkich.
Odpowiedz
25
@ Ula
dnia 13.06.2017, 10:00 · Zgłoś
Oj biedna pani burmistrz jak zawsze lament i ubolewanie 0 merytorycznie
Odpowiedz
-2
@ do Uli
dnia 13.06.2017, 10:09 · Zgłoś
Pracowałaś kiedyś gdziekolwiek? Jeśli tak, to czy zrobiłaś coś bez zgody i wiedzy szefa? Czy musiałaś wykonywać jego polecenia i odpowiadać za jego błędne decyzje ?
Odpowiedz
16
@ dU
dnia 13.06.2017, 10:12 · Zgłoś
A za stan techniczny czwórki i jej otoczenia odpowiadają wszystkie władze samorządowe z kilkunastu ostatnich lat. Przecież na oświacie zawsze można zaoszczędzić, a dzieci nie głosują...
Odpowiedz
12
@ NINA
dnia 13.06.2017, 18:28 · Zgłoś
No to wniosek z tego , że już na początku rządów Ją UBEZWŁASNOWOLNILI - bo wiedzieli, że sama nic nie umie a ma być tylko figurantką . Biedna nawet pieczatki nie ma i sama nie może podjąc decyzji - dlatego z każdym papierem i sprawą lata do burmistrza i zawraca mu [...]! Wielka Burtmistrz !
Odpowiedz
27
@ do@ Mądry mądrzejszy.
dnia 13.06.2017, 09:54 · Zgłoś
Żeby tak mądrość szła w parze ze studiami to Jasło by się rozwijało i kwitło a jak widać na przestrzeni lat sytuacja jest wręcz przeciwna.
Odpowiedz
-27
@ Mądry mądrzejszy.
dnia 13.06.2017, 09:46 · Zgłoś
Jaką szkołę skończył pan Krzysztof i po jakich studiach on jest? Bo z tego co wiemy to...???
Odpowiedz
54
@ Czytelniczka
dnia 13.06.2017, 10:02 · Zgłoś
A co do tego ma szkoła pana Krzysztofa i wykrztalcenie. Jest. Bardziej ogarnięty i poinformowany niż pani wice
Odpowiedz
45
@ winnicjusz
dnia 13.06.2017, 10:05 · Zgłoś
Radny urodził się mądry, więc nie musiał chodzić do szkoły!
Odpowiedz
15
@ Bleik
dnia 13.06.2017, 10:07 · Zgłoś
Pan Krzysztof uosabia etos typowego, statystycznego jaślanina-słabo wyedukowany, nie potrafiący [...] spójnej wypowiedzi człowiek, który nigdzie nie był, nic nie widział, nie zna prawdziwego życia a do tego jest krzykliwy i chciałby mieć zdanie na każdy temat.Niestety co do watku powyżej to musze się zgodzić.
Odpowiedz
9
@ Miej odwagę i przedstaw się z nazwiska
dnia 13.06.2017, 11:12 · Zgłoś
Miej odwagę i przedstaw się z nazwiska czy jesteś tylko hejterem PIS
Odpowiedz
-11
@ zenon
dnia 13.06.2017, 11:58 · Zgłoś
A ty [...]a Mądry co skończyłeś?Nauka zbioru [...] i zbierania kartofli...???
Odpowiedz
15
@ do @ winnicjusz
dnia 13.06.2017, 13:28 · Zgłoś
"Radny urodził się mądry, więc nie musiał chodzić do szkoły!" pięknie ujęte ...poezja
Odpowiedz
7
@ buka
dnia 13.06.2017, 14:47 · Zgłoś
Dyzio urodził się do polityki. Siedzi tam od zawsze i pewnie posiedzi jeszcze długo bo tacy jak on nic innego nie potrafią. Na wiejskiej tez takich od groma.
Odpowiedz
36
@ Bas
dnia 13.06.2017, 18:23 · Zgłoś
Szkoda, że pani Musiałowicz nie ma takiego rozumu jak Radny. On przynajmiej zabiera głos na sesjach a Burmistrzyni milczy, siedzi jak [...], albo czyta z kartki to co jej iiini napiszą
WSTYD DLA JASŁA - WIELKI WSTYD, ZE MAMY TAKĄ NIEMĄ BURMISTRZ.
Odpowiedz
10
@ Najmądrzejszy
dnia 14.06.2017, 19:51 · Zgłoś
Stanę w obronie Radnego,studia nie zawsze dają realne kompetencje,pamiętacie A.Leppera?Rolnik,a jak zaginał innych i sam przyznawał,że nie jest wykształcony,ale../obejrzyjcie sami/W moim życiu łącznie(oprócz przedszkola i kursów,szkoleń)nauka bez powtórek trwała 19 lat i powiem-obecnie nie respektują tego,tylko układziki..
Odpowiedz
7
@ Do Czytelniczki
dnia 14.06.2017, 19:54 · Zgłoś
Zazdrość,że Pan Czeluśniak zagina innych/trzeba mieć wrodzone umiejętności i predyspozycje/
Odpowiedz
6
@ Do Winnicjusza
dnia 14.06.2017, 20:03 · Zgłoś
Tak jest,bo popatrzeć na niektórych wykształconych,a z butów słoma wyłazi..
Odpowiedz
2
@ Do Bleika
dnia 14.06.2017, 20:10 · Zgłoś
Widzę,że najlepsi radni,co nic nie môwią i nic nie robią.
Odpowiedz
87
@ Max Szyderko
dnia 13.06.2017, 09:42 · Zgłoś
Szkoda, że tylko radny Czeluśniak miał odwagę to w końcu powiedzieć...

Dawno już powinno się ją odwołać...

Panie Pabian, czy w swojej prywatnej firmie utrzymywałby Pan taki "etat" ??? Za swoje ???
Odpowiedz
25
@ winnicjusz
dnia 13.06.2017, 10:06 · Zgłoś
Kandydatkę Platformy Obywatelskiej na burmistrza Jasła miałby odwoływać? A po co? Skoro na jej tle może uchodzić za geniusza.
Odpowiedz
1
@ ziomek
dnia 13.06.2017, 14:53 · Zgłoś
W PO to normalka. Popatrz ze dzis już nikt nie zawraca tam sobie głowy byłym prezydentem Bronisławem Komorowskim, widac uznali ze faktycznie to słaby kandydat bo teraz promują Donalda Tuska. Tym samym przyznali rację pisowcom że Bronisław sie nie nadaje
Odpowiedz
23
@ Werty
dnia 13.06.2017, 09:28 · Zgłoś
Czy ta pani nie była świetnym fachowcem i kandydatem na burmistrza miasta z a PO a teraz PIS to pewnie i SLD chce być byle tylko przy korytku obywatela tylko 100 tys rocznie na waciki
Odpowiedz
140
@ promotor
dnia 13.06.2017, 09:26 · Zgłoś
Pan Czeluśniak ma całkowita rację. Jasło, poprzez Pana Pabiana zafundowało staż dla osoby nie mającej pojęcia o tym, czego się od niej wymaga, za ogromne pieniądze publiczne!!! Przecież to, co "robi" Pani Musiałowicz-Czech z lepszym efektem może wykonać 90% bezrobotnych zatrudnionych na staż. Nie okłamujmy się!!! Ta Osoba na to stanowisko zupełnie się nie nadaje i wszyscy o tym w Jaśle doskonale wiedzą!!! Nie stać Jasła na zatrudnianie "Ibiszo-Misiewicza" za pieniądze, które powinien dostawać fachowiec na tym stanowisku. Panie Czeluśniak niech Pan drąży temat az do pozytywnego zakończenia dla dobra Jasła i jego mieszkańców!!!
Odpowiedz
27
@ winnicjusz
dnia 13.06.2017, 10:04 · Zgłoś
Boże! To Platforma Obywatelska w ostatnich wyborach na burmistrza Jasła wystawiła tak niekompetentną osobę jak pani Elwira? Bardzo wysoko sobie działacze PO cenią mieszkańców i miasto Jasło, bardzo...
Odpowiedz
44
@ promotor
dnia 13.06.2017, 10:15 · Zgłoś
Masz rację, jak ktoś taki może być promowany na stanowisko opłacane z pieniędzy publicznych. Nie ważne z ramienia jakiej partii taki "fachowiec" kandyduje nie powinno mieć racji bytu jego popieranie. Przecież w firmie prywatnej nikt by takiego "fachowca" nie zatrudnił. Tu jest właśnie paradoks marnotrawstwa publicznych pieniędzy przy przyzwoleniu ogółu mieszkańców. To jest Jasło, niestety.
Odpowiedz
20
@ winicjusz
dnia 13.06.2017, 13:06 · Zgłoś
A taka była fajna, amerykancka. Promował ją starosta z Platformy i wojewoda z Platformy. Mam uwierzyć, że na czele powiatu i województwa Platforma postawiła [...], którym było wszystko obojętnie, byle tylko porządzić?
Odpowiedz
10
@ Zosia
dnia 13.06.2017, 15:21 · Zgłoś
A czy mamy wiedzę kogo teraz PO wystawi na burmistrza. Podobno ktoś z lotosu
Odpowiedz
-43
@ hihi
dnia 13.06.2017, 15:25 · Zgłoś
BYŁA I BĘDZIE
bo moim skromnym zdaniem
dobrze pełni tą funkcję.
Odpowiedz
7
@ nalewaj
dnia 13.06.2017, 15:31 · Zgłoś
Tak z Lotosu, wystawią olej:)
Odpowiedz
20
@ Maniej
dnia 13.06.2017, 15:44 · Zgłoś
. .. A PIS przyjął z otwartymi rękami. Bardzo wysoko sobie działacze PIS
cenie mieszkańców i miasto Jaslo, bardzo...
Odpowiedz
9
@ do promotor
dnia 14.06.2017, 08:19 · Zgłoś
Zatem p. CZeluśniak powinien złożyć wniosek o odwołanie Pabiana. Za oświatę w Jaśle od kilku kadencji odpowiada Pabian, bo był przecież wice od oświaty u Czarneckiego. P. CZech nie ma nic do gadania, dlatego siedzi cicho. Cała odpowiedzialność za to co się dzieje w Jaśle spada na Pabiana.
Odpowiedz
24
@ promotor
dnia 14.06.2017, 08:50 · Zgłoś
@ do promotor - dobrze Pan prawisz. Tylko proszę mi wyjaśnić skoro Pani Musiałowicz-Czech nie ma nic do gadania to w jakim celu wydaje się na nią publiczne pieniądze???!!! Dlaczego w Jaśle jest na to przyzwolenie? To nie jest prywatny folwark Pana Pabiana aby zatrudniał sobie takich "misiewiczów" Bardzo dobrze, że Pan Czeluśniak w końcu tą sprawę poruszył i powinien dążyć do jej pozytywnego zakończenia, czyli wysłania tej Pani do Urzędu Pracy w Jaśle w celu zarejestrowania się. I to by było na tyle...
Odpowiedz
-6
@ Panie radny
dnia 14.06.2017, 15:02 · Zgłoś
Po szkole numer 5 to tylko szczekac mozna, zlotowlosa cos tam robi malo ale robi i nie stroni od wyzwan. Panie radny pana kadencja sie w tym roku skonczy...
Odpowiedz
-1
@ Mr. Durczok
dnia 14.06.2017, 20:42 · Zgłoś
Bedzie nasz. jasielski i mlody nie koniecznie zobligowany z ugrupowaniem partyjnym...i powiem Wam ,że to dobry kandydat...
Odpowiedz
1
@ ja
dnia 16.06.2017, 05:09 · Zgłoś
nie bedzie
Odpowiedz
-2
@ Jasia
dnia 17.06.2017, 20:55 · Zgłoś
Wystawią Jasia [...]liża...bez szans...
Odpowiedz
5
@ jastrząb
dnia 19.06.2017, 09:41 · Zgłoś
Nikt oleju nie wystawi bo prokurator bada jakość.
Odpowiedz
61
@ Werty
dnia 13.06.2017, 09:23 · Zgłoś
200 tys za dwa lata czyli najniższej zarabiający fachowiec w dziedzinie edukacji znający się na przepisach ...:-) co pani burmistrz ma za wykształcenie.? Turystyka? Licencjat?
Odpowiedz
36
@ Bas
dnia 13.06.2017, 18:15 · Zgłoś
Ma licencjat i pozatym pustka. Aż WSTYD, że miasto z pieniędzy podatników utrzymuje taką Burmistrz , która nic nie UMIE i nic nie ROBI.
Odpowiedz
-6
@ Hmmmm
dnia 13.06.2017, 19:26 · Zgłoś
A w RZESZOWIE ja chcieli dopiero jak powiedziała niezgadzam się odchodzę to już była beeee
Odpowiedz
91
@ układ
dnia 13.06.2017, 09:15 · Zgłoś
Burmistrz nie może jej odwołać gdyż mają układ - poparła go w wyborach w zamian za stołek. Umowa to umowa:)
Odpowiedz
31
@ oswald
dnia 13.06.2017, 18:12 · Zgłoś
To aż mi szkoda Burmistrza Pabiana, że musiał liczyć na takie NIC !
Odpowiedz
10
@ nm
dnia 14.06.2017, 22:31 · Zgłoś
Oj tam oj tam ...nie takie umowy zrywano ..tu chodzi o słabość do [...]..no co ..kobieta nie musi być mądra wystarczy jak umie zakręcić facetem ...
Odpowiedz
19
@ MAKO
dnia 13.06.2017, 09:11 · Zgłoś
Może się radny zakochał bez wzajemności w Pani Burmistrz ...
Odpowiedz
9
@ winnicjusz
dnia 13.06.2017, 09:13 · Zgłoś
Bardzo prawdopodobne! I chce jakoś zwrócić na siebie Jej uwagę!
Odpowiedz
46
@ Koliber
dnia 13.06.2017, 09:31 · Zgłoś
Po co mu taka starą ma lepszą a swoją drogą to ta pani to prawda że zarabia 100 tys rocznie za wręczanie dyplomów
Odpowiedz
39
@ buuuu
dnia 13.06.2017, 09:32 · Zgłoś
"nie ma już czasu i pieniędzy na naukę Pani Elwiry" żachnął się wyedukowany radny hm...
Odpowiedz
67
@ Ula
dnia 13.06.2017, 09:43 · Zgłoś
No on na zebraniu z rodzicami sp2 wiedział oczym mówi w przeciwieństwie do pani elwiry pani kurator przyznała mu rację i uchyliła decyzję burmistrza to są fakty
Odpowiedz
40
@ do @ buuuu
dnia 13.06.2017, 09:49 · Zgłoś
A znasz Ty bajkę pt. "Król jest nagi" ? Dla przypomnienia, cały dwór przyklaskiwał królowi, niczego nie widząc a tylko małe niewykształcone dziecko zauważyło, że było całkiem inaczej i miało odwagę powiedzieć to głośno.
Odpowiedz
-3
@ pseudonim
dnia 13.06.2017, 09:52 · Zgłoś
Uchyliła, jednak nie zrobiła tego z z powodu wystąpienia radnego. To nauczyciele SP2 wykonali cała pracę.
Odpowiedz
1
@ wyborca
dnia 13.06.2017, 16:49 · Zgłoś
Niech się teraz wstydzą Ci co p. Czeluśniaka wybrali. Miejmy nadzieję, że już ostatni raz.
Odpowiedz
37
@ hej
dnia 13.06.2017, 18:11 · Zgłoś
A ja się cieszę, że jest taki Radny który ma odwage powiedzieć to czego inni nie mówią - P.Elwira prócz ma na głowie ładne włosy ale w głowie pusto - zero wiadomości o oświacie. Zresztą cała oświata łącznie z kierowniczką wydziału ledwo zipie - dobrze , że mają tam poprzednią kierowniczke , która wie co z czym się je, bo zjadła zęby na oświacie .
Elwiro jesteś tylko do reprezentacji - rozdawania dyplomów - a nie do roboty na której się nie znasz !
W Rzeszowie byłaś t ylko gońcem p. Wojewody - która dobrego słowa o tobie nie powidziała.
Odpowiedz
3
@ ja
dnia 16.06.2017, 05:05 · Zgłoś
Bo nie ma.Etat po znajomosci I ladny wyglad to nie wszystko.
Odpowiedz
36
@ g
dnia 13.06.2017, 09:09 · Zgłoś
w sp 4 rzadzi klika l.p, l.p i g. :)

wiecie o czym mowie

a pikniki co pieniadze niby ida na szkole to jedna klasa jedzie zagranice a reszta szkoly sie sklada na to

a gdzie sa pieniadze z biletow z dyskotek,na co one ida???
Odpowiedz
34
@ arek123
dnia 13.06.2017, 11:53 · Zgłoś
finanse szkoły i rady rodziców są jawne, przed pisaniem komentarza warto najpierw sprawdzić, za wycieczki płacą rodzice dzieci korzystających z wyjazdów, w szkole uczy się drugie moje dziecko i nie przypominam sobie sytuacji, abym płacił za wycieczki innych dzieci, czwórka trzyma b.dobry poziom nauczania i wychowania dlatego życzę uczniom, nauczycielom i dyrekcji szkoly oby tak dalej było albo jeszcze lepiej, myślę że jest to opinia większości rodziców i uczniów,
Odpowiedz
10
@ UZ231
dnia 13.06.2017, 18:33 · Zgłoś
Zazdrość , że nie w twojej kieszeni ???
Odpowiedz
180
@ Sloweniec-kupałowicz
dnia 13.06.2017, 09:05 · Zgłoś
Jestem za, w normalnym kraju, normalnym miescie, normalny burmistrz nie bierze na zastepce KONTRKANDYDATA.
Odpowiedz
22
@ hmmmmmm
dnia 13.06.2017, 12:10 · Zgłoś
a możne Ta Pani zrozumiała ze nie po drodze jej z PO - jak widać z obecnych sytuacji nie tylko jej - a radny miasta Jasło tego nie możne zrozumieć , albo co gorsze jest całkowitym zwolennikiem PO
Odpowiedz
-24
@ józek ze sklepu obok
dnia 13.06.2017, 14:29 · Zgłoś
Radny tak jak i ty @Sloweniec-kupałowicz nie macie pojęcia o czym mówicie:-) Ty razem z radnym możecie najwyżej podskoczyć, nic wam do odwoływania wiceburmistrza. trochę sie poduczice zanim zaczniecie dyskutować, hahahahaha
Odpowiedz
3
@ hahahahaha
dnia 13.06.2017, 14:37 · Zgłoś
Radny Czelusniak robi zamieszanie z prostego powodu- zbliżają sie wybory a jemu się wydaje że im więcej o nim bedzie w mediach tym lepiej.
Odpowiedz
-4
@ Waza
dnia 13.06.2017, 14:39 · Zgłoś
Zorganizujcie mu jakiś bieg uliczny to znajdzie upust i będzie pottrafił spokojnie usiedzieć na sesji;)
Odpowiedz
-21
@ jfk
dnia 13.06.2017, 14:43 · Zgłoś
Rozpoczął kampanię wyborczą - chce zostać burmistrzem.
Odpowiedz
-15
@ leming
dnia 13.06.2017, 14:43 · Zgłoś
Ma hobbi totek
Odpowiedz
0
@ taka prawda
dnia 13.06.2017, 14:45 · Zgłoś
Dyzio to tylko podnóżek malowanego więc to pod niego robi zadymę na poczet wyborów.
Odpowiedz
21
@ szogun
dnia 13.06.2017, 15:04 · Zgłoś
co tam szkoła, disco polo się liczy
Odpowiedz
9
@ Emc2 do don Dyzio
dnia 13.06.2017, 20:28 · Zgłoś
Robie kampanie bije piane, ale w rym roku koniec korytka...cwaniaków nie potrzeba...i falszywych znajomosci...
Odpowiedz
11
@ DRAGONES PISz PRAWDE
dnia 13.06.2017, 22:55 · Zgłoś
9.486.86 miesiecznie !!!
http://um_jaslo.bip.gov.pl/oswiadczenia-majatkowe/92392_oswiadczenia-wladz-miasta-jasla.html Zarobki pani burmistrz z oświadczenia to tylko 113.842.33 zł rocznie co daje miesięcznie:9.486.86
Odpowiedz
0
@ aweb
dnia 15.06.2017, 11:17 · Zgłoś
Dlaczego nie? Dla dobra miasta trzeba współpracować ze wszystkimi. Nie widzę w tym nic złego. Gdyby jaślanie nie kłócili się, tylko współpracowali, nasze miasto wyglądałoby zupełnie inaczej. Szkoda, że dla osobistych korzyści i diety radnego zapomina się o dobru ogółu. Ale my wolimy szukać haków, żeby dokopać drugiemu, a co tam miasto!
Odpowiedz
-4
@ leming
dnia 16.06.2017, 06:20 · Zgłoś
W Jaśle mamy sitwe która tęskni za władza
Odpowiedz
1
@ Gienek
dnia 19.06.2017, 22:42 · Zgłoś
czeluśniak jest głupszy niż ustawa przewiduje i tyle w temacie mysli ze na niego będą głosować skończy jak pan Pąprowicz czyli utonie tego mu życzę :)
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.